lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.09.2019, 11:17:36   przez: kupakit
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 160  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grazka44
2019-09-11 12:18:40
Ocena: 5(glosow:33)-+
Ano dlatego, że wtedy telewizja nie wciskała kitu, tylko przedstawiała fakty. FAKTY. I każdy sobie z tych faktów sam wyciągnął wnioski. Czy dobre, czy złe - nie mnie oceniać. Teraz w TVP nie ma obiektywnych faktów tylko interpretacja, byle pasowała do założonej tezy. A ciemnota wychowana na bajkach o chodzeniu po wodzie, łyka jak gęś kluski. Co widać na Twoim przykładzie.

milijon44
2019-12-16 18:29:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie interesuję się polityką, wiadomości ani w ogóle telewizora i portali informacyjnych nie oglądam od dobrych paru lat. Na wybory nie chodzę, do kościoła również. Tak więc uważam, że moja opinia będzie obiektywna, więc prawdziwa. Od paru miesięcy pracuję jako ochroniarz-dozorca. Z nudów oglądam telewizję, przede wszystkim wiadomości (bo nie ma w ich czasie reklam!!!) Wcześniej dochodziły mnie słuchy, że TVN "kłamie" i razem z Onetem i Gazetą Wyborczą sieją lewicową propagandę, szczególnie przeciw PIS, Radio Maryja i ogólnie przeciw Kościołowi Katolickiemu, potem gdy PIS doszedł do władzy

milijon44
2019-12-16 18:38:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
pojawiło się hasło "TVPIS". Z ciekawości zacząłem oglądać Wiadomości na TVP i Fakty na TVN i porównać przekaz, czy rzeczywiście to propaganda czy obiektywne dziennikarstwo. Po paru miesiącach oglądania muszę stwierdzić, że TVP podaje ukazuje PIS z najlepszej strony, a opozycję z najgorszej i odwrotnie: TVN ukazuje tylko złe strony PISU, nigdy dobre i punkt widzenia opozycji. Hipotetyzuję że największy wpływ na preferencje polityczne u przeciętnego wyborcy będzie miał rodzaj oglądanego serwisu informacyjnego. Media są rzeczywiście 4 władzą i jedyną, wobec której obywatele zawsze są ślepo ulegli

susza89
2019-09-13 11:28:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
A czesc ludzi odda glos na PO przez propagande TVN,wp czy onetu. PiS=PO

kupakit
2019-09-13 11:35:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tylko TVN podaje fakty, nie manipuluje nie okłamuje, w TVP manipulacje i kłamstwa to codzienność, w TVP można usłyszeć, że PIS jest cudowny, wspaniały, codziennie osiąga sukcesy w skali świata a politycy całej opozycji to zdrajcy, złodzieje i zboczeńcy - to jest tak toporny i prymitywny przekaz, że aż się dziwie, że jeszcze działa.

susza89
2019-09-13 16:53:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
I cyk 50gr wpadlo trolowi. Mama musi byc z Ciebie dumna :)

Szpkaz
2019-09-13 11:20:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
to samo jest na TVN, tylko że tam promują PO. Jak ktoś swojego mózgu nie ma, to nic się nie poradzi.

kupakit
2019-09-13 11:33:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Albo celowo KŁAMIESZ albo nie oglądasz TVN i powtarzasz propagandę PIS. W TVN można usłyszeć krytykę każdej partii, w TVP można usłyszeć krytykę każdej partii oprócz PIS.

bystry_kaziu
2019-09-13 11:47:44
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kupakit
2019-09-13 12:01:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
bystry_kaziu taki jesteś pewny dawaj jasny przykład ! Bez manipulacji, bez spekulacji- jasny przykład jak, zobaczymy co wymyślisz:) Pewnie coś na co nie ma dowodów, jak większość z was którzy mówią takie propagandowe przekazy.

bystry_kaziu
2019-09-13 13:59:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kupakit
2019-09-13 14:27:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
bystry_kaziu manipulant z Ciebie dobry, widać że dużo się uczysz od TVPis, w TVN nie ma żadnego przekazu z tym związanego (każdy sobie może sprawdzić) tylko są pytania i spekulacje dlaczego PIS tak zrobił, nie ma jasnego stanowiska TVN w tej sprawie, każdy jest zaskoczony łącznie z politykami PIS dlaczego tak zrobili więc nie KŁAM !

Asp_Kulson
2019-09-13 21:41:31
Ocena: -1(glosow:5)-+
kaziu zmień sobie pampersa bo chyba podcieka!!!

tata493
2019-09-12 23:06:49
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jak by PO nie narobiło gówna to by obywatele na nich głosowali. Proste ?!

kupakit
2019-09-12 23:42:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
Większość rzeczy zarzucanych PO to propagandowe zagrywki bez żadnych dowodów, celowe manipulacje, co nie znaczy, że PO nie popełniło różnych błędów itp.

rysic
2019-09-12 22:50:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Co sie dzieje z ta Wiocha? PO zatrudnilo spamerow czy podpisaliscie jakis kontrakt? Co chwile jakies polityczne nuty o PISiorach. Obnizacie loty...

humbek
2019-09-13 03:00:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dowodem na to jest usunięcie mojego komętarza. Jak widać wiocha.pl jest wybitne za opozycją. No cóż hehe "wiocha" i to na całej linii. Ale jest jeden aspekt który temu przeczy. Fakt że Posty proplatwormowe znajdują się na wiosce, może mieć charakter prześmiewczy. I w tym jest nadzieja Wracając do tematu: tvp jest wybitnie pisowskie a tvn super stacja i kilka innych stoi murem za PO. UWAGA konkluzja: człowiek inteligętny ma własne zdanie, więc obejży wiadomości na obu stacjach i wyciągnie własne wnioski.

zLewus
2019-09-13 09:13:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
człowiek inteligĘtny nawet jeśli ma dysortografię tudzież inne dysmózgowie zwróciłby uwagę na autokorektę pisząc komĘtarz

Asp_Kulson
2019-09-13 21:43:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
No jak ta pisowska zgraja to jedno wielkie pośmiewisko i wiocha w skali światowej, więc śmiejemy się z tych nieudaczników z piSSu!!!

humbek
2019-09-14 02:32:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tam się śmieje z tych idiotów, co te bzdury wypisują. Tvn i superstacja wyprały wam mózg. Hehe bezmuzgie yeti...

humbek
2019-09-14 02:35:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pszepraszam "besmuskie jeti" tak może zrozumiecie

zLewus
2019-09-20 18:28:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
ej humbak coś ci sarkazm nie wyszedł ..za pierwszym razem też napisałeś "bezmózgie" z bykiem gamoniu:D

grabcan
2019-09-12 22:41:23
Ocena: 4(glosow:8)-+
G*wno musicie a nie uświadamiać ludzi, od tego są portale POLITYCZNE. Ludzie wchodzą na wiocha.pl z nadzieją żeby się pośmiać, zobaczyć coś z jajem, coś zabawnego,a zamiast tego co drugi mem to polityczne wymioty na poziome mułu dennego,że już nie wspomnę o stronniczości tego portalu. G*wno mnie obchodzą jakieś prawaki ,lewaki ,tęczę i ch*j wie co jeszcze. Gdzie się podziała dawna wiocha??? Wszystkim już do reszty odj*bało?

kupakit
2019-09-12 23:01:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiesz, że jak wygra bandycki PIS to taki portale jak wiocha mogą być "zlikwidowane" ? Te obrazki to przestroga.

bystry_kaziu
2019-09-13 11:50:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

RamboStallone
2019-09-12 22:20:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
I to jest wizerunek i wiadomości dla Ciemnoty i Tępoty a teraz jeszcze dla Patologi oni klęczą przed telewizorami jak takie coś widzą i łykają wszystko jak Pelikan co by nie powiedzieli w tych wiadomościach :):)) A jak stary ramol z kotem występują to zwolennicy tego chlewa od razu różaniec odprawiają i krzyżem leżą ;d;d;d;d;d;d;d

humbek
2019-09-14 03:06:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ooo! Mowa nienawiści! Ukrzyżować go dziada! Albo nie pozwólmy wrócić PO do władzy. Zaproszą do nas Arabów i pedałów. Twoją żonę/dziewczynę zgwałcą, córkę porwą, syna ukamienują kostką brukową. A pedały tobie przedzwonią dupsko niecheblowaną kantówką sęczną zaj*baną z castoramy. He po co sobie brudzić ręce...

humbek
2019-09-12 21:53:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SiropDeCitron
2019-09-12 18:02:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja spokojnie czekam, aż to wszystko pier... Bo że tak się stanie to pewne. Tymczasem patrzę sobie na swojego teścia pisowca, z jaką wiarą ogląda wiadomości TVP. Tuska to by naprzemian wieszał i rozstrzeliwał. Dostał jakieś ochłapy z zusu, za lekarstwa na cukrzycę bułki więcej i coraz częściej drze się na teściową, że tyle w sklepie wydała, a nic nie ma. Ostatnio w końcu przyznał, że widzi jak wszystko drożeje, ale za PIS dalej całym sercem. Może jak się wyborcy PiS nauczą na własnej dup... to zmądrzeją.

paraolsztyn
2019-09-12 16:03:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nikt nie odda głosu kierując się TVPis. Głosy na nich oddadzą ci, których PIS kupuje za kasę pracujących obywateli. Kierując się kłamstwami w telewizji, glosy oddadzą raczej widzowie TVN.

kupakit
2019-09-12 17:06:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ale zrozum, że jest duża grupa prostych ludzi często ze wsi, który nie interesują się polityką, oni nawet nie mają świadomości, że to co słyszą w TVP to propaganda, tych ludzi trzeba uświadamiać.

grabcan
2019-09-12 22:45:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
kupakit, i ci twoi prości ludzie ze wsi nic nie robią,tylko czekają na twoje memy tutaj,żeby wpaść,pooglądać i się szybko uświadomić. Już widzę jak się pięklą w kolejce kto pierwszy!

kupakit
2019-09-13 14:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
grabcan Kropla drży skałę, tak PIS doszedł do władzy POWTARZAŁ KŁAMSTWA każdego dnia i ludzie w to uwierzyli, jeden prosty przykład, wymysł sekty smoleńskiej o zamachu, na który nie ma ŻADNYCH dowodów ale ciemny lud wierzył.

humbek
2019-09-16 20:22:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kupakit to że niema dowodów nie jest prawdą. Prawdą jest że nie ma nie "podwarzalnych" dowodów. A to, że katastrofa tupolewa nie była przypadkowa jest pewne na 1000%. Tylko dowody trzeba odnaleźć.

gurool
2019-09-12 15:34:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
zdelegalizujmy zatem też TVN - tam mówią coś zupełnie przeciwnego, bajki o szlachetnym donaldzie i kaczym złodzieju. A prawda leży po środku....

kupakit
2019-09-12 16:47:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
To że TVN nie jest szczególnym zwolennikiem PIS-u wiadomo od dawna ale nie porównuj gówna z czekoladą. TVPis to toporna, prymitywna, skrajnie jednostronna tuba propagandowa, tam "dziennikarze" stawiają propagandowe tezy, do których dopasowują argumenty, które mają stwarzać pozory prawdziwej informacji.

hans5000
2019-09-12 19:43:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RamboStallone
2019-09-12 22:11:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
hans000 synu gebelsa i helgi różnica jest taka że ty jesteś tym największym gównem bo masz zryty mózg propagandą swojej telewizji TVP1 Info i Trwam a Czekoladą są ci którzy tego Szamba nie oglądają. A nas śmieszą takie odpadki ludzkie jak ty i podobni do ciebie totalne bez mózgowie z was i to jest śmieszne dla mnie Hahahahahahahaha hans000 tyle razy ci mówiłem zamknij już doooopę i zniknij Cwe,,,u stąd bo aż wstyd że takie coś jak ty żyje w tym kraju.

creator1234
2019-09-12 15:12:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Macie wszyscy wymiociny zamiast mózgów od tej telewizji. Wyłączcie te pudła i cieszcie się życiem. Szkoda czasu na oglądanie tych bzdur.

vegeta89
2019-09-12 15:05:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dobrze że w tvn mówią prawdę

Pysialek8888
2019-09-12 14:17:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeszcze tej piSSowskiej funkcjonariuszcze brakuję wąsika hitlera i szpicruty

vacarius
2019-09-12 11:21:45
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tym którzy oglądają TVP i głupoty powtarzają najlepiej od razy prosto z mostu powiedzieć ze są idiotami.

marcoo7
2019-09-12 10:44:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
Na tvn jest w druga strone, wiec mamy remis :)

kupakit
2019-09-12 11:40:56
Ocena: -5(glosow:13)-+
Tak właśnie nadaje PROPAGANDA TVP, że to nie my tylko TVN tylko, że to nie jest prawdą. Jeżeli znajdziesz choć jeden element krytyki obecnej władzy w TVP stawiam Ci skrzynkę piwa! Oczywistym jest, że PIS nie jest uwielbiany przez TVN ale w TVN można usłyszeć krytykę KAŻDEJ partii.

marcoo7
2019-09-12 14:10:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Znajdz w tvn jedna pochwale obecnej wladzy. Tak mozna sobie odbijać pileczke :) jedni i drudzy jestescie chorzy.

Rafal60391
2019-09-12 16:30:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeśli nie uda się wypchnąć prawych i moralnych ludzi, dla których samo kłamstwo jest jak splunięcie Bogu w twarz, do kręgu przyszłych elit, to Polska zostanie wymazana z mapy świata, bo kolejne świnie będą karmione niemieckimi euro, a niemiecki plan na Polskę będzie kontynuowany. - kolejne fale emigracji młodych Polaków - najazd i wymieszanie nas z kilkoma milionami obcych nam ludzi - propaganda LGBT w szkołach i przedszkolach, by zniszczyć umysły młodych ludzi i wepchnąć je w łapy pedofilów (nie tylko tych w sutannach) - świadome zrujnowanie gospodarki- w konsekwencji przyjęcie Euro - gł

PatrickJ
2019-09-12 10:37:26
Ocena: -1(glosow:13)-+
Bo to prawda. Opozycja to złodzieje i zboczeńcy. Tęczowe zera.

kupakit
2019-09-12 11:37:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
Idealnie obrazujesz jak "myśli" ofiara nakarmiona propagandą TVPis

mir11
2019-09-12 10:37:17
Ocena: -1(glosow:13)-+
Teraz w TVP nie muszą kłamać żeby przedstawić sukcesy rządu. Wcześniej media musiały swoich się i troić żeby jakikolwiek sukces przedstawic.

kupakit
2019-09-12 11:09:35
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jak będziesz miał chleb bo 10zł wtedy będziesz się cieszył:)

asmodeusz_1
2019-09-12 12:01:08
Ocena: -2(glosow:8)-+
mir11, sukcesem są stale rosnące ceny, czy może pieniądze zagarnięte z OFE? Albo może krewni i przyjaciele lokalnych polityków PiSu obsadzani na stołkach wszystkich spółek kontrolowanych przez państwo? Głupota lemingów kupionych za parę srebrników przez PiS jest porażająca i przerażająca.

psykopunkz69
2019-09-12 10:08:09
Ocena: -1(glosow:13)-+
I na wiosce chcesz ludzi uświadamiać? Tu o niczym innym nie gadają. A spróbuj tylko porównać dzisiejszą władze do tej "wczorajszej", to cię zjedzą. Tu zbiera się fanatyczny "antypis", od grzesia schetyny.

zenontelefon
2019-09-15 09:37:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli Twoi przyjaciele mówią Ci, że jesteś mądry to zmień przyjaciół, bo ci Cię okłamują. Przez 4 lata rządów PiS naliczono im co najmniej 206 afer,z których przynajmniej połowa spowodowałaby w cywilizowanym kraju upadek każdego, powtarzam każdego, rządu. A ministrów do wymiany to by zabrakło. Czyli co tydzień jakiś szwindel, łamanie prawa, nadużycia, represjonowanie zwykłych ludzi. A pod konie ubiegłego roku, w grudniu były dwie tygodniowo. Rozumiem, jesteś tak ograniczony, że Kaczyński et consortes po kolei mogliby oddać kał na Twoją głowę, a Ty byś się cieszył że ciepło i pięknie pachnie.

zenontelefon
2019-09-15 09:39:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
BTW jak ci "fanatyczny "antypis", od grzesia schetyny" prezeszkadza, to nie przychodź tu, spadaj na frondę albo do kłamców od GP czy ścieku Karnowskich. Tam będziesz wśród takich samych ćwierćinteligentów jak Ty.

raven1975
2019-09-11 12:31:05
Ocena: 4(glosow:18)-+
Pissowskim impotentom umysłowym i ciemniakom nie wytłumaczysz że białe to białe a czarne to czarne. Oni widzą tylko to co zobaczą w tv piss i co ksiądz powie w kosciele...

diamondvp
2019-09-11 11:24:08
Ocena: -1(glosow:25)-+
Kupakit dobry nik pasuje do ciebie. A tak na marginesie co do twojej wstawki może wyjaśnisz wszystkim dlaczego za PO jak telewizja była w ich łapach i nie było jak mówisz propagandy ludzie zagłosowali na PiS a nie na wasze cudowne PO

caleanka
2019-09-11 11:34:01
Ocena: -2(glosow:14)-+
Miala byc "dobra zmiana" a jest z deszczu pod rynne...obiecanki cacanki a glupiemu radosc.

kupakit
2019-09-11 11:52:58
Ocena: 0(glosow:12)-+
Prawda boli, szkoda, że wam nie przeszkadza ta patologia PIS, tylko za automatu jej bronicie, no cóż ...

grazka44
2019-09-11 12:18:40
Ocena: 5(glosow:33)-+
Ano dlatego, że wtedy telewizja nie wciskała kitu, tylko przedstawiała fakty. FAKTY. I każdy sobie z tych faktów sam wyciągnął wnioski. Czy dobre, czy złe - nie mnie oceniać. Teraz w TVP nie ma obiektywnych faktów tylko interpretacja, byle pasowała do założonej tezy. A ciemnota wychowana na bajkach o chodzeniu po wodzie, łyka jak gęś kluski. Co widać na Twoim przykładzie.

psykopunkz69
2019-09-12 10:17:55
Ocena: 1(glosow:9)-+
Twierdzenie, że przed PiS tv była rzetelna i nie narzucała toku myślenia tym wolniej myślącym jest poprostu majaczeniem. W sumie nie za czesto oglądałem TVP, ale częściej widziałem co jest w TVN, a ten to dopiero był rzetelny. Gość kładący się na ziemi udający pobitego, albo ten co się pastą do butów wysmarował i nikt go pobić nie chciał, to powiedział, że w myślach czyta i wie, że chcieli go zabić. Jak to mówią "Dziel, i rządź".

erhaminus
2019-09-12 10:18:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
@grazka44 Zgadzam się, że dzisiejsze wiadomości są moderowane w sposób widoczny. I narzucają narrację sukcesu (niezbyt udolnie). Niemniej nie zgadzam się, że za poprzedników było inaczej. Jeśli ktoś tak twierdzi to na oczy mu się rzuciło albo nie ogarnia mechanizmów manipulacji. Wówczas manipulacja była robiona PROFESJONALNIE. I to jedyna różnica. Tematy zastępcze, odpowiednie przycięcie materiału, podteksty, podprogowe sugerowanie były i będą bo media to tuba propagandowa. Nie ma obecnie rzetelnych mediów.

kupakit
2019-09-12 11:31:12
Ocena: -1(glosow:7)-+
erhaminus Naprawdę jesteś tak ograniczony, że porównujesz dzisiejsze TVP z tym co było kiedyś. Nie widzisz jak skrajnie pisowską i prymitywną stronę ta tuba nadaje, nie wiem czy masz świadomość ale obecne TVP ani RAZU !!!! ani RAZU !!! nie skrytykowało partii rządzącej zwanej PIS. Porównywanie poprzedniej TVP do obecnej to jak porównywanie krzesła do krzesła elektrycznego.

TommyAtommy
2019-09-12 11:42:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Erhaminus, w istocie musiały to być skrajnie podprogowe manipulacje, bo o wszystkich aferach PO mogłem się dowiedzieć z głównych wydań Faktów TVN, a wiele z nich było dodatkowo walkowanych w programach reporterskich TVN itp. Jesteś żałosny. Tak nachalnej i kłamliwej propagandy nie było w Polsce nawet w końcówce komuny. Kaczyńskiemu TVN przeszkadza nie dlatego, że optuje za PO tylko dlatego, że stanowią przeszkodę w realizacji zakłamania totalnego.
główna
Dodano: 27.07.2018, 11:42:17   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (11) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0