lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Koszt utrzymania jednego osadzonego wynosi więcej niż przeciętna pensja
główna
Dodano: 11.11.2020, 19:02:26   przez: akuszer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 209  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bogasz
2020-11-14 12:44:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, że powinni pracować w kamieniołomach

pawel__0
2020-11-15 23:21:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zombiii
2020-11-15 12:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie pracujesz ? , to nie żresz !! takie moje zdanie , oni mają wszystko od razu ja na rezonans czekałem 14 miesięcy oni w ten sam dzień mają robione (wściekły)

mruczus29
2020-11-15 10:52:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przeszkadza 500+ na dzieci a renta alkoholowa i nie wysyłanie osadzonych do prac przymusowych jest spoko, bo to może każdego z nas spotkać :):) leżę ze śmiechu.

bogasz
2020-11-14 12:44:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Oczywiście, że powinni pracować w kamieniołomach

vacarius
2020-11-14 10:52:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Prawaki powinni pracować na wieniów wsadzonych za marihuanę i aborcje. Bo to nie są zbrodnie. Zbrodnią jest wsadzać za to.

eceith
2020-11-14 10:18:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ten koszt to jest koszt więzień na jednego więźnia - głównie utrzymania więzień i ich pracowników.

robertch1
2020-11-12 15:20:24
Ocena: -3(glosow:3)-+
A przyszło wam do głowy , że koszt utrzymania więźnia to doliczona cała urzędnicza chołota? Ludzie !!!! Durni jesteście??

bibi1212
2020-11-12 08:34:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie, bo zrodzi to patologie, jak w Chinach.

nocny_narrator
2020-11-12 02:23:03
Ocena: -3(glosow:3)-+
Podsumuje. Polak = cham

nocny_narrator
2020-11-12 02:20:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nocny_narrator
2020-11-12 02:17:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nocny_narrator
2020-11-12 02:12:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nocny_narrator
2020-11-12 02:10:47
Ocena: -3(glosow:3)-+
Bo utrzymanie jednego osadzonego dziennie wynosi 0kolo 4 zł.

akuszer
2020-11-14 10:40:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
za 4 zł to on więcej zużyje w celi prądu

nocny_narrator
2020-11-12 02:09:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Z takim pustym łbem to się nie dziwie ze masz 124 zł na miesiac

nocny_narrator
2020-11-12 02:08:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do kamieniołomu to Ty się nadajesz bo myślenie to u ciebie ciezko kretynie

nocny_narrator
2020-11-12 02:06:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2020-11-11 23:34:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

boberasta
2020-11-11 20:19:18
Ocena: 1(glosow:9)-+
Do kamieniołomu i nie za jedzenie tylko troszkę wody i niema tłumaczenia ze każdy może tam trafić bo normalny nigdy tam nie trafi tylko patologia

maalak
2020-11-11 20:17:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oczywiście,ze tak jak kara to kara a nie sanatorium...

maxicoveri
2020-11-11 19:47:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
ktoś kto zna problem to wie,że to nie takie proste...też jestem zdania,że powinni pracować na swoje utrzymanie.ale jest problem.nasze więziennictwo.to jest państwo w państwie.oni to widzą inaczej.który zasługuje na pracę(bo dla nich to nagroda)alimenciarza,złodzieja czy mordercę po za murami?wiadomo że tych dwóch bo trzeci to zagrożenie itp.za pracę jak pracują zakład bierze im 80% zarobku i ti idzie na państwo,komorników,spłatę długów itp.20% oddają na tzw żelazne.po zakończeniu odsiadki to co im się uzbierało dostają po połowie znów z komornikiem...opłaca im się pracować?

maxicoveri
2020-11-11 19:53:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
współpracowałem trochę z ZK i wiem jak to wygląda.druga sprawa jeśli ich już przyjmą do jakiejkolwiek pracy to robią jak niewolnicy w firmach zagranicznych i zarabiają poniżej średniej krajowej.i nie żebym ich tu bronił bo kara to kara ale ale oni to mają głęboko...i pamiętajcie każdy z nas może się znaleźć w takiej sytuacji..alimenty,areszt za jazdę po pijaku itp.zaręczam,że każdy wtedy będzie inaczej gadał

maalak
2020-11-11 20:23:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
"i pamiętajcie każdy z nas może się znaleźć w takiej sytuacji..alimenty,areszt za jazdę po pijaku itp.zaręczam,że każdy wtedy będzie inaczej gadał" nie kyrfa nie bede inaczej gadał. Jeździsz po pijaku powinieneś być sądzony za usiłowanie zabójstwa olewasz własne dzieci by dalej imprezować itp zarabiaj w pierdlu na alimenty itp. wgl co to kurfa z a tłumaczenie maxi, że każdemu moze sie zdarzyć?! Więzienie to ma byc kara adekwatna do czynu i tyle najcięższe przypadki do kamieniołomu dla mniejszkodliwych tez sie praca znajdzie

maalak
2020-11-11 20:24:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
I druga sprawa normalnemu człowiekowi jazda po pijaku sie nie zdarzy tym bardziej morderstwo, kradzież, gwałt itp... także twoje tłumaczenie to idiotyczne usprawiedliwienie ludzkiej głupoty i ułomności...

maxicoveri
2020-11-11 20:43:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
historia z życia wzięta...mój zięć stracił pracę z dnia na dzień,zamknięto firmę z powodu pandemii.ok.alimenty płaci bo żona pierwsza przyprawiła mu rogi.pracowity,uczciwy itp.przez 3 m nie mógł znaleźć pracy,niby jest ale...a dług rośnie wobec funduszu ali.komornik oczywiście pierwszy dobrze że ma pracę fakt za najniższą ale ma.a jakby nie miał?to takiego też do kamieniołomu i za pajdę chleba i miskę wody?drugi przypadek znany kucharz na Śląsku..podobna sprawa 1,5 roku wyroku też do kamieniołomu?kara to kara owszem ale nie wrzucaj wszystkich do jednego wora...czasami to normalni ludzie

maalak
2020-11-11 21:06:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Maxi czytak ze zrozumieniem... *Więzienie to ma byc kara adekwatna do czynu i tyle najcięższe przypadki do kamieniołomu dla mniejszkodliwych tez sie praca znajdzie"

maxicoveri
2020-11-11 22:09:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
czytam ze zrozumieniem i dlatego pisze nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora!w przypadku najcięższych do od razu kara śmierci i tyle po co utrzymywać i płacić za robotę.piszę,że ten system jest do du...

maalak
2020-11-11 22:21:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie Max nie czytasz ale spoko widzę masz problem z rozumowaniem wiec podam przykłady. kara adekwatna do czynu. Dla alimenciarzy np zamiatanie ulic, sprzątanie parkow czy praca w noclegowniach dla bezdomnych dla najcięższych przestępstw oraca w kopalniach pod rygorem i nie o kromce chleba i szklance wody a co do kary śmierci w przypadku np Komendy? Smierci nie cofniesz, a oraca takiemu nie zaszkodzi. Zrozumiał? Czy jeszcze prosciej wytłumaczyć?

maxicoveri
2020-11-11 23:17:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może czytam bez zrozumienia ale ty się na ty nie znasz problemu od podszewki.zaręczam ci że taki alimenciarz nie pójdzie sprzątać ulic to raz a dwa to spier..li.dwa jak myślisz kto ma płacić za te robotę państwo,miasto czy my...podatnicy?w kopalniach nikt za nich nie będzie odpowiadał za ich bezpieczeństwo.został skazany ale jak mu się coś stanie bo jest chroniony prawem to kto pójdzie siedzieć przodowy,sztygar,dyrektor?dlatego pisze,że to nie jest takie proste jak się wydaje.identyczny problem z wyżywieniem...w pierdlu nie mają tak dobrze jak się przedstawia.ale za to czy w szpitalu ma być fu

maxicoveri
2020-11-11 23:19:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
dla takiego pacjenta który miał operację jelit,rak żołądka,nie ma przełyku albo jelita grubego?

maalak
2020-11-11 23:43:00
Ocena: 0(glosow:2)-+
To sa tylko przykłady, a wszystko mozna pięknie uregulować. Niestety to sa tylko pomysły i marzenia,nie ma ci bic piany. Co do płacy na jedno by wyszło. I tak całe utrzymanie idzie z naszych podatków.

remas27
2020-11-11 19:27:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tu się z tobą płatny trollu zgodzę , tak powinni pracować na michę.

akuszer
2020-11-11 19:39:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
w dupie mam twoją zgodę bezpłatny trollu
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Sakiewicz dał się
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Tylko tu zostawię
Też człowiek
główna
Dodano: 15.06.2018, 20:40:44   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 275Skomentuj (42) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0