lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 01.03.2021, 22:53:41   przez: jakub1975wawa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kornas1988
2021-03-01 23:50:10
Ocena: 12(glosow:14)-+
Kaczyński też kopare darl ze wacha powinna kosztować 2zł z hakiem bo PO dalo takie podatki itp

gebercik88
2021-03-09 15:05:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sent program polegający na monitorowaniu transportu i sprzedaż paliw ciekłych. W jakim obszarze działasz z którego formularza sentu korzystasz. Ja też pracuje w sencie co ty bo więcej nie można bo od 2 lat jest. Wiem że były przewaly iles lat temu na paliwach ale czy senty go ukrucily nie sadze bardziej GPS i zabezpieczenia wprowadzane przez firmy dla pracowników. Standardowe gadanie pisora a tuski też kradli. Obejrzyj sobie wypowiedź kaczora albo Pinokia jak mówili że nie będę wprowadzać nowych podatków a na paliwo to przynajmniej 3 dołożyli.

kicaj997
2021-03-09 20:35:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
SENT- to nie tylko paliwa, ale też tytoń i inne "towary wrażliwe". Zwrot "jeżdżę w SENT-ach" to był skrót myślowy, "branżowy" slang. W skrócie powiem ci tak: ja nie wożę SENT-ów- ja je monitoruję, kontroluję na drodze, zarówno transport jaki i tych "małych biznesmenów". Uwierz mi na słowo, z tej perspektywy wygląda to zupełnie inaczej....

ToMy81
2021-03-08 22:30:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Yebany pajac

majowy
2021-03-08 11:45:35
Ocena: -4(glosow:4)-+
Przed tuskiem mielismy też stocznie, cukrownie, kopalnie itd. A do człowieka wątpliwej inteligencji który coś takiego poblikuje pragne przypomnieć że to własnie tuskaświnia wprowadziła tak wysokie podatki na benzyne Przed tuskoświniakiem było 30% a po 72%

gebercik88
2021-03-08 08:01:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kicaj ja pierd*** więcej TVP. Ja w przeciwieństwie do ciebie znam to od podszewki a nie z pistv. Gdybyś znał trochę temat to nawet jeśli te ,, oszukańcze małe firmy,, tak robiły to można to było zrobić inaczej a nie zrobić z orlenu monopolistę. Ogólnie ładnie generalizujesz małe firmy retoryka PiS, uszczelnienie VAT hahah. Ile z tego uszczelnienia zabezpieczyło państwo? Na tvp tego nie znajdziesz. Konwersacja z tobą nie ma sensu. Żegnam

kicaj997
2021-03-08 09:01:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gów..no wiesz, a nie znasz od podszewki. W "akcyzie" pracuję od ponad 15 lat, a od 2 jeżdżę w SENT-ach, jeśli znasz branże to wiesz co to jest. I ty mi będziesz pier...lił o "małych" firmach?!?! W dupie byłeś gów..no widziałeś! Do nauki, a nie się wypowiadać w tematach, o których nie masz pojęcia!

gebercik88
2021-03-07 16:53:57
Ocena: 8(glosow:10)-+
Dodam jeszcze ze za Tuska małe firmy zajmujące się sprzedażą paliw (cysterny) mogły wyjeżdżać z zagranicę kupować paliwo i sprzedawać w Polsce wiec konkurencja była duża. Za czasów***** *** prawo zostało zmienione i małe firmy chcący wyjechać poza teren kraju musiały wpłacić kaucję w wysokości ponad miliona złotych do tego musiały rozliczyć się z VAT kilka dni po zakupie nie ważne czy sprzedali towar czy nie. Teraz małe firmy albo padły albo zmuszone są kupować paliwo od brudnej paly.rzad zrobił z orlenu monopolistę. I to co już zostało napisane stosunek ceny ropy za Tuska a teraz. Wala was pi

kicaj997
2021-03-07 17:40:35
Ocena: -3(glosow:5)-+
Co ty pier..lisz! Te "małe" robiły wały na VAT-cie i akcyzie. Nie było konkurencji tylko "szara" strefa, olej opałowy zamiast napędowego, komponenty zamiast paliw, nieodprowadzony VAT i akcyza. Poczytaj sobie o mafii paliwowej, karuzelach podatkowych. Tzw. "pakiet paliwowy" utrudnił ten proceder, a te "małe firmy" nie popadały tylko zostały zlikwidowane przez CBŚP i KAS. Na ich miejsce powstają nowe, ale maja trochę trudniej

gebercik88
2021-03-07 16:46:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gargus_bez_kota
2021-03-07 13:52:08
Ocena: -13(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-03-07 14:10:17
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2021-03-07 14:26:37
Ocena: 5(glosow:11)-+
w*********j niewolna pisowska k***o i koniec tematu

andrzejandrzej
2021-03-07 15:01:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kubuś jaki ty się strasznie wulgarny zrobiłeś... dorównujesz już wyborcom pisu w byciu zerem.

gargus_bez_kota
2021-03-07 15:04:38
Ocena: -8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-03-07 15:10:12
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jakub1975wawa
2021-03-07 15:28:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
Co mam zrobić? Ja po prostu gardze takimi jak wy niewolnikami co sobie sami zakładają obrożę na szyję. Najgorsze dno jakie może być. Mam nadzieję że chociaż wam się za to kasa zgadza

gargus_bez_kota
2021-03-07 15:58:18
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-03-07 16:19:15
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gebercik88
2021-03-07 17:00:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty orle z matmy jeśli baryłka ropy za Tuska kosztowała 120 dolarów i benzyna kosztowała 6 zł chociaż nie pamiętam to dwa lata później przy cenie baryłki 60-70 dolców benzyna kosztowała poniżej 4 zł a LPG 1,2 zł. Podatki takie jak akcyza są stale a Mateusz Pinokio m. Dołożył jeszcze ich więcej. PiS beton

gargus_bez_kota
2021-03-07 17:16:03
Ocena: -8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2021-03-07 17:40:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
Gargus, lubisz porównania - Tusk - cena barylki 120 USD - maksymalna cena paliwa 5,85. Rząd PiS - cena barylki 25 USD - cena paliwa 5.05. Znów zrobiłeś z siebie idiotę.

gargus_bez_kota
2021-03-07 17:49:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 17:58:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kicaj997
2021-03-07 18:04:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
Psycho, co ty pi..lisz! Kiedy baryłka ropy "biegała" po ok.25$ tj. wiosna 2020 benzyna95 kosztowała poniżej 4 PLN. Do sprawdzenia dla chętnych na bankier.pl lub na setkach innych stron w ok 20-30 sek.//www.bankier.pl/gospodarka/wskazniki-makroekonomiczne/eu-95-pol, //www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=ROPA Łżesz jak Rydzyk o limuzynach, jesteś takim samym kłamca jak kubuś- autor tego mema czy suchy61- niezrównoważony psychicznie oszołom

gargus_bez_kota
2021-03-07 18:08:23
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2021-03-07 18:13:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Już sobie panowie popluli jadem i po wyzywali? Mam nadzieję, że ulżyło. Precyzyjnie nie sprawdzałem, przyznaję pisałem z głowy. Zapluljscie się o grosze, a ja pytam o tą ogromną różnicę na baryłce. Przejrzyjcie swoje linki i wyciągnijcie wnioski.

kicaj997
2021-03-07 18:20:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Psycho, wrzucanie niesprawdzonych danych, które łatwo zweryfikować, nie jest najlepszym pomysłem, bo szybko można się skompromitować. Wszyscy kierowcy pamiętają wiosnę 2020 i ceny paliw z tego okresu, bo tak niskich nie było od lat. Ktoś mógłby pomyśleć, że specjalnie wprowadzasz innych w błąd, aby osiągnąć cel...

gargus_bez_kota
2021-03-07 18:22:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

PLPsycho
2021-03-07 18:38:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kicaj, powtórzę, kłócicie się o drobne, ja pytam o te grube - cena baryłki nadal jest tania - połowę mniej niż za Tuska. Niestety idzie w górę, wiecie, co to oznacza?

suchy61
2021-03-07 18:39:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

suchy61
2021-03-07 18:42:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 18:58:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Psycho, wiem, zmianę na dystrybutorze. Wysokość VAT, opłaty paliwowej i akcyzy, o ile dobrze pamiętam, nie zmieniła się istotnie od dobrych paru lat. Bardzo podobne były i 2012 i obecnie. Jakikolwiek polski rząd nie ma wpływu na cenę baryłki, więc nie rozumiem głupiego i do tego kłamliwego porównania z mema, Tusk miał pecha, że wtedy sytuacja na światowym rynku była taka, a nie inna. Jedyne co mógł zrobić wtedy to czasowo obniżyć opłaty, ale to zrujnowałoby budżet. Głupie jest tylko myślenie niektórych, że ceny paliw ustala rząd.

PLPsycho
2021-03-07 19:19:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
No i mamy odpowiedź. Uwaga, przeczytaj to na głos - rząd ma wpływ na ceny paliwa. Czy to nie rząd PiS wprowadził opłatę paliwową 25 groszy na litrze? A słyszałeś o projekcie Paliwo Plus? Ten sam rząd, którego szef mówił za Tuska "Ponad połowa ceny benzyny to podatki. Rząd może je zmniejszyć. Ja obniżyłbym akcyzę, przez co spadłyby ceny benzyny, ale do tego trzeba odwagi i odpowiedzialności" krótką macie pamięć.

suchy61
2021-03-07 19:45:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 20:23:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Psycho, tak, z tym, że nie 25 gr na litr tylko ok 2,6 gr. Dokładnie z 129,41(2016 r.) do 165,14 (2021 r.) PLN/1000 l dla benzyny. Zakładam, że to była z twojej strony kolejna pomyłka lub skończyły ci się przecinki a nie celowe wprowadzanie w błąd. Dodam, że akcyza uległa w tym czasie ZMNIEJSZENIU o 2,6 gr z 1540 na 1514 PLN/1000 l. Ot, taka ciekawostka i wpływ rządu na ceny. Suchy, nie wcinaj się w rozmowę jak nie masz pojęcia w temacie.

gargus_bez_kota
2021-03-07 20:28:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 20:55:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
suchy, chciałeś błysnąć, wlazłeś PLPsycho w dupę, a tu zonk. PLPsycho się pomylił i z efektownie wyglądających 25 gr. zrobiło się 2,6 tj. 10 razy mniej. I kto pisze brednie? Znowu ci nie pykło! Jak mi przykro...

giaur500
2021-03-02 09:21:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, dobrze mu to wychodzi.

kicaj997
2021-03-02 08:29:50
Ocena: -5(glosow:11)-+
Kubuś, i znowu kłamiesz. Cena benzyny 95 w 2012 to ok 6 PLN obecnie ok 4,5-4,7. Proporcja cena baryłki/cena benzyny jest zachowana.

jakub1975wawa
2021-03-02 10:44:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
E.Leclerc Warszawa Ciszewskiego 15 / Przy Leclerc /KEN Center 4,84zł, E.Leclerc Warszawa Jutrzenki 156 4,79zł,Shell Warszawa Głębocka 15 4,79zl. Ceny z dzisiaj to ty nie kłam debilu

jakub1975wawa
2021-03-02 10:48:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
5,81 zł/l Taka była średnia cena benzyny bezołowiowej 95 na stacjach Orlen 6 czerwca 2012 r i znowu kłamiesz. Dane mam z pulsu biznesu

kicaj997
2021-03-02 13:02:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
Cytując Puls Biznesu, na który się powołujesz: "W 2012 r. ceny paliwa wzrosły do 6 zł za litr. A były stacje, na przykład w Warszawie, na których w styczniu kierowcy płacili nawet ponad 6 zł" pierwszy z brzegu artykuł, który mi google "wyrzucił". W piątek tankowałem na trasie między Rzeszowem a Ostrowcem Św. 95 po 4,61PLN/l. Teraz podajesz ceny ok. 4,80 a we wstawce 5,10. To w końcu jaka jest cena kłamczuszku? Po raz kolejny dałeś się złapać, delikatnie mówiąc, na podkoloryzowywaniu, ty nawet kłamać nie umiesz. I to jest prawdziwa wiocha!

jakub1975wawa
2021-03-02 18:42:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
To ty kłamiesz! Najpierw mówisz że około 6 zł a ja ci podaję fakt ze do 6 zl ro jakie perdolety ze swojego życie chrzanisz nie do sprawdzenia. To ze tankowałeś w jakimś pierdziszewie 4,6 to mam w d... bo twoje słowo jest tyle warte co obietnica morawieckiego w sprawie miliona aut elektrycznych do 2020

kicaj997
2021-03-03 08:11:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kicaj997
2021-03-03 08:14:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Czekające na odpowiedź liczyłem, że się wygłupisz i się nie zawiodłem. Ja kłamię? No, to lecimy! Napisałeś, że cena benzyny na stacjach 5,20-5,40 przy cenie 130 $ za baryłkę, za chwilę piszesz, że średnia 5,81. To w końcu jaka była cena? Potem piszesz 5,10 przy 60$ za baryłkę, a chwilę później, że litr Pb 95 kosztuje 4,79-4,84. Znowu rozbieżności. Napisałem, że w styczniu 2012 benzyna "biegała" po OKOŁO 6 PLN, ty oburzony poprawiasz, że 5,81. To 5,81 to NIE JEST około 6? I jeszcze jedno 5,81 to kosztowała przy cenie za baryłkę ok. 90$ cdn

kicaj997
2021-03-03 08:30:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na początku 2012 roku baryłka ropy kosztowała ok.130$ a benzyna dochodziła do 6 PLN, w sieci jest mnóstwo zdjęć pylonów z cenami z tamtego okresu, chętni znajdą w kilkanaście sekund. 6.06.2012 cena 5,81 PLN/l jest jak najbardziej prawdopodobna, przy czym baryłka w tym okresie kosztowała 90-100$, wykresy znajdziesz w sieci. Tak, czy inaczej 5,81 to więcej niż 5,20-5,40, a 5,10 to mniej niż 4,79-4,84. Wyjaśnij różnicę między "około 6" a "do 6". Czy 5.95 nie jest około 6?

jakub1975wawa
2021-03-03 13:48:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wyjaśniam twoje slowaja podałem fakty i podałem skad to mam to podajesz bzdury ze swojego durnego pisiego łba. Pisząc slowo ,,około" głąbie sugerujesz ze może być więcej niż 6 a słowo ,,do" wskazuje na twrda granice. Nie tylko jestes kłamcą ale i oszustem oraz pisim propgandzista. Z takim g,, nem nie gadam tylko rozdeptuję i idę dalej. Po prostu męczysz mnie i tyle. To Koniec tematu bo z kolejnym pisowskim kłamcą i debilem już w tym wątku nie gadam. Ty sobie pie.dol ile chcesz ale beze mnie.

kicaj997
2021-03-03 15:17:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
Tak, w komentarzu choć raz powiedziałeś prawdę i podałeś faktyczne ceny, które jednak nijak się nie mają do cen podanych w twojej własnej wstawce kilka dni wcześniej. Sam sobie udowodniłeś, że jesteś kłamcą, uwielbiam takie samozaorania. Myślę, że każdy kto to przeczyta wyrobi sobie zdanie na twój temat. Z PiS-em nie mam nic wspólnego, a ciebie będę obserwował i wytykał każde kłamstwo, co nie będzie trudne, bo mitomani rzadko kiedy kontrolują opowiadane bzdury. Będziemy w kontakcie.....

suchy61
2021-03-07 13:27:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 14:12:28
Ocena: -3(glosow:3)-+
suchy, ty jesteś głupi od urodzenia czy brałeś jakieś lekcje? W którym momencie skłamałem? Pisząc, że obecnie tj. 2.03.2021 cena benzyny to ok. 4,5-4,7 PLN/l czy, że w styczniu 2012 wynosiła ok 6 PLN ( Puls Biznesu podaje, benzyna w tym okresie w Warszawie kosztowała ponad 6 PLN)? Kubuś sam sobie udowodnił, że jest kłamcą podając w memie cenę 5,10 a w komentarzu 4,79-4,84 oraz cenę 5,0-5,40 ( ropa 130$ czyli styczeń 2012) a za chwilę 5,81 z 6.06.2012( z tym, że wtedy baryłka ropy kosztowała 90-100 $ o czym zapomniał). Wszystko do sprawdzenia w 30-40 sek.

suchy61
2021-03-07 14:50:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 15:43:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Suchy,jeszcze raz pytam: w którym miejscu skłamałem? Tylko konkretnie, bez ściemy punkt po punkcie. Wskaż, jeśli nie potrafisz- zamilcz. I przeproś za oszczerstwa, jak obiecałeś w innym wątku!

suchy61
2021-03-07 16:20:57
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 17:10:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
suchy, gdzie skłamałem? Konkretnie!

suchy61
2021-03-07 18:07:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 18:25:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
suchy, walnąłeś grubymi konkretami. Szacun, tak trzyma! Nadajesz się do komisji smoleńskiej, oni też posługują się takimi konkretami, faktami i twardymi dowodami. Brawo!

suchy61
2021-03-07 18:43:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kicaj997
2021-03-07 20:29:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
suchy, do niedawna myślałem, że jesteś płatnym trollem, ale widzę, że się pomyliłem- ty zwykły debil jesteś! Idealny kandydat do komisji smoleńskiej lub pedofilskiej. Jeszcze ci się nigdy nie zdarzyło odpowiedzieć wprost na żadne pytanie- ty może się zgłoś na rzecznika rządu.

suchy61
2021-03-08 13:57:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2021-03-02 07:01:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mając elektorat o potencjale intelektualnym skrzywionego gwoździa, można bezkrytycznie katolickie dyrdymały ogłaszać.

Daviit77
2021-03-01 23:54:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
A skąd on to ma niby wiedzieć?

jakub1975wawa
2021-03-02 00:55:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie byłem pewny czy wie, dlatego zastosowałem słowo,,chyba"

kornas1988
2021-03-01 23:50:10
Ocena: 12(glosow:14)-+
Kaczyński też kopare darl ze wacha powinna kosztować 2zł z hakiem bo PO dalo takie podatki itp

franek1999
2021-03-01 23:13:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
Oborowa też darła ryja, że mamy większe PKB od Szwecji. Patologia 500+ uwierzyła.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Tarczyński niebawem
Ile orgazmów w tym autobusie...
główna
Dodano: 13.06.2018, 14:08:40   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 106Skomentuj (31) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0