lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale ateista nigdy nie okazał się dwulicowy
główna
Dodano: 10.06.2021, 20:24:09   przez: frezeer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
frezeer
2021-06-10 21:26:27
Ocena: 14(glosow:20)-+
Mnie nie chodzi o mocna wstawkę dla punktów tylko o ruszenie głowa. Nie jeden z was się przejechał na gorliwym katoliku który się sprzedał i wbił noz w plecy. Prawda?

Doomek666
2021-07-13 08:58:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
Obejrzyj sobie pyta.pl i tych piewców tolerancji

Dominem
2021-07-13 08:29:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie zgadzam się absolutnie. Twoja wypowiedź jest skrajna i tendencyjna. Znam mnóstwo uczciwych, dobrych wierzących i tak samo ma się z osobami niewierzącymi. Wypowiedzi w podobnym skrajnym tonie można spotkać na temat ludzi wykształconych. Tu też nie można generalizować bo znajdziesz i głupka po studiach. Zwykle powodem takich skrajnych opinii jest niskie poczucie własnej wartości. Też tak masz frezeer ?

PKat666999
2021-07-11 09:24:31
Ocena: 8(glosow:8)-+
Już po komentarzach widać, że przez religię ludzie się wiecznie tłuką i kłócą, dlatego już od dawna to powtarzam jeb.. pies jakąkolwiek religię,po co to komu potrzebne

AnonimowyPremier2
2021-07-11 08:42:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ja po 33 latach życia stwierdzam, że większość wioskowych ateistów poświęca wiecej czasu na krytykę, niż wierzący na zachwalanie swej religii. Jestem ateistą a wy jesteście po prostu hejterami. Jest tyle problemów dokoła ale wy całe zło tego świata widzicie tylko w kościele... Czas dorosnąć.

antonsrocki
2021-07-11 08:51:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja po 33 sekundach czytania twojego tekstu stwierdzam, że jesteś zakutym łbem jak reszta PiSiorów. Dla ciebie niekatolik = ateista. Jakby innych opcji nie było. Coś jak "nie za PiS to z PO. Jak na ateistę to masz strasznie ciasny umysł.

AnonimowyPremier2
2021-07-11 09:07:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bardzo mi przykro, że czytać nie potrafisz ale co mnie to obchodzi. Pozdrawiam

malgorz89
2021-07-11 09:15:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
trudno się temu dziwić. Gęby katolików pełne frazesów a w rzeczywistości ogrom tak nieskrywanej ohydy, że każdemu przyzwoitemu człowiekowi zaciskają się zęby.

borekpp
2021-07-11 04:51:45
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ja tam z doświadczenia się przekonałem, że im bardziej wierzący chrześcijanin, tym wspanialszy człowiek, oczywiście wśród ateistów też by się znalazło, ale mniej... Prawdziwemu katolikowi, prędzej zaufam niż komuś co w nic nie wierzy. Oczywiście mówię tu o prawdziwej wierze w Boga, a nie o pokazówce, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego...

antonsrocki
2021-07-11 08:53:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Katolicyzm to zaprzeczenie chrześcijaństwa.

Krzywoprosty
2021-07-10 23:14:18
Ocena: 9(glosow:17)-+
TAAAAK... 67 lat życia i potwierdzam. Pierwszy przyykład to Karolo Wojtyło.... największa k... narodu polskiego... Zbok i zdrajca interesów Polski... Cóż. Tak mają szefowie międzynarodowych korporacji - zysk dla korporacji - a reszta wieli wuj... Marketing i reklama czegoś czego nie ma...

antony
2021-06-11 19:19:09
Ocena: -10(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BigB
2021-06-11 08:17:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2021-06-10 23:24:12
Ocena: -2(glosow:10)-+
Absurdalne uogólnienie. Może 33 lata to za mało, żeby zbudować sobie odpowiednio liczną próbę losową? Na podstawie próbki liczącej 20 przypadków statystyki się nie zbuduje. Zgodziłbym się może jedynie z tym, że w polityce im "bardziej klęczy" tym większa kanalia, ale i od tego są wyjątki. To jednak trochę inna sytuacja, bo ci, którzy klęczą publicznie, często robią to na pokaz, by zdobyć czy utrzymać określony elektorat i niewiele to mówi o ich autentycznej wierze.

Suzzi86
2021-06-10 22:46:14
Ocena: -13(glosow:19)-+
no proszę, wynika z tego, że jestem zwykłą ku*wą. wiesz co, masz rację, koniec z pomaganie ludziom, od dziś przestaję się interesować losem innych, w uju mam biedne zwierzęta, dzieci i chorych. zamiast wpłacać dla nich pieniądze i marnować się w wolontariacie, lepiej przepić pod sklepem. dzięki tobie już wiem, jak powinnam postępować jako wierząca.

gruzawik
2021-06-10 23:01:43
Ocena: 10(glosow:16)-+
problem robienia dobrych rzeczy ze złych pobudek zdarzało Ci się kiedyś rozważać? możesz hołubić i setkę bezdomnych, ale jesli szariat przy tym popierasz, to cała dobroczynnośc wygląda jak listek figowy na zgniliźnie, bo znacznie więcej ludzi tym unieszczęśliwiasz, i więcej do hołubienia zdatnych z tego wyniknie. gdybyś nie z wiary w zyskiwane odkupienie, a ze współczucia pomagała, to jakby inaczej, prawda?

Suzzi86
2021-06-11 22:59:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
gruzawiku, nie znasz mojej motywacji, więc sie nie wypowiadaj.

gruzawik
2021-06-11 23:48:29
Ocena: 4(glosow:4)-+
ależ sama się nią pochwaliłaś, dlaczego inaczej powiązałaś wiarę i domniemane k%restwo ze swoją działalnością dobroczynną? kto sprawia, że wierzysz w absurd, skłoni cię moze do potworności. i na nic podcieranie zadków zniedołężniałym, jeśli przy tym np. każesz obumarłą lub zdeformowaną czy inaczej niechcianą ciążę donaszać. to właśnie robią wierzący, czasami: zrobią coś dobrego, ale z drugiej strony tworzą potworność, która całe to dobro niweczy. gdyby wiarę porzucić, nijak to dobroczynności nie umniejsza, a o potworność trudniej.

gruzawik
2021-06-12 00:23:50
Ocena: 6(glosow:6)-+
typowe zagranie sekciarskie: dajemy coś nieproszeni, a w zamian stawiamy żądania jakieś. jakby tak nie uprawiać wolontariatu, tylko zdobyć pozyteczny zawód, to można by to samo robic bardziej profesjonalnie pewnie, ani na innych nie zwalać jałmużną. płacąć jałmużnę zawodowcom nb., stąd braki kadrowe, też.

gruzawik
2021-06-12 00:41:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Suzzi86 2021-06-11 22:57:13 Jakub, widac, że masz spore doświadczenie... długo byłes tą gejowską qrwą? zdajesz się znać czyjeś motywacje... a co do popełniania paskudztw drugą ręką: QED. sugerujesz, że takaś poświętna, a zamiast sama w klatkę z piersiami się łomotać aż by dudniło, żeś przede wszystkim taka slepa była na to zwyrodnienie i zohydzanie wiary, atakujesz personalnie kogo to oburza? kto..w absudry, ten...potworności...

blackjezus666
2021-07-11 04:09:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
Uderz w stół a nożyce się odezwą:)

RonaldB
2021-06-10 22:42:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Mnie też nurtuje to pytanie... + za motylka

gruzawik
2021-06-10 22:06:43
Ocena: 8(glosow:10)-+
przyczyna dość prosta: kwestia priorytetów. od wierzącego wymaga się postawienia wiary wyżej niż rodziny, przyjaźni, wiedzy, przyzwoitości, rozumu itd, itp.. i to jest mój główny zarzut wobec religii jakiejkolwiek-jesli fakty jej przeczą, to dla wierzącego tym gorzej dla faktów.

frezeer
2021-06-10 21:26:27
Ocena: 14(glosow:20)-+
Mnie nie chodzi o mocna wstawkę dla punktów tylko o ruszenie głowa. Nie jeden z was się przejechał na gorliwym katoliku który się sprzedał i wbił noz w plecy. Prawda?

sw2sw
2021-06-10 21:34:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
Problem w tym, że sugerujesz jakoby wśród ateistów nie zdarzali się hipokryci.

martin987
2021-06-10 21:40:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-10 21:57:06
Ocena: 4(glosow:4)-+
kwantyfikator ogólny psuje efekt: takie słowa jak nigdy, zawsze, wszyscy itp. są wielce ryzykowne, bo starczy jednego zaprzańca znaleźć, i misterna teoria wp.du.

frezeer
2021-06-10 21:16:04
Ocena: 10(glosow:12)-+
Ateista? Nie chodzi do kościoła i nie wierzy w cała propagandę. Zawsze raziła mnie taca na pogrzebach ale praca konserwatora na kosciele w Warszawie pokazała mi jak to działa. Mówi się o celibacie a każdego dnia księża zamawiali dziwki po ostatniej mszy. Zra jak szlachta. Catering full serwis. Mówi się o tajemnicy spowiedzi a każdy obiad czy śniadanie to heheszki ze spowiedników. I taki śmieć ma być przewodnikiem czyjejś wiary? To jest zwykła firma a raczej sekta pioraca mózgi. Można wierzyć w Boga ale nie w kościół złożony z pederastów łasych na kase. Sceptykom polecam się zatrudnić.

sw2sw
2021-06-10 21:22:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
W dużej części zgadzam się z tą Twoją wypowiedzią, ale Twoja wstawka jest słaba.

franek1999
2021-06-11 00:45:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
martin987 - Odnosząc się do krajów typu Korea północna i nazywając je ateistycznymi, schodzimy w tej dyskusji do poziomy dziecka ze szkoły podstawowej. Czym się różnią te kraje ustrojowo z okresem średniowiecza. Gdy nie wolno było podważać instytucji papieża, zaś odważnych palono na stosach. Co grozi człowiekowi w Polsce, który ostentacyjnie zniszczy obraz matki boskiej, a co grozi obywatelowi który zniszczy obraz przywódcy Korei północnej? Pomyśl człowieku, zanim zaczniesz pisać.

elkrakerso
2021-06-11 11:53:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
frezeer - ale przecież tego boga wymyślili właśnie tacy, jak to ładnie ująłeś - pederaści łasi na kasę. A po co? Ano po to, by resztę życia spędzić w słodkim nieróbstwie, dla kasy dla ... Przeczytaj stary testament, zobaczysz jakie daniny wymyślali kapłani w ramach ofiary (podobno dla boga), jak uczynili dziedziczność ze stanu kapłańskiego, bo (podobno) bóg tak chciał ( no przecież potomkom też trzeba byt zapewnić), a różni naiwni wierzą...i dają się skubać jak gęsi.

martin987
2021-06-10 21:04:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sw2sw
2021-06-10 21:19:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Sam do kościoła nie chodzę, ale znam stałych bywalców. I, zapewniam Cię, że wśród nich można spotkać ludzi szczęśliwych, spełnionych i bogatych. Czy swój wpis możesz potwierdzić jakimiś badaniami (ankietami?

gruzawik
2021-06-10 21:37:23
Ocena: 4(glosow:6)-+
a z czym? religia obiecująca odpuszczenie grzechów na grzechy poniekąd zezwala, wszak zawsze można się wyspowiadać. w sumie to nawet lepiej, bo taki handelek czyszczeniam sumienia jest kościołowi na rękę. piszę oczywiście o katolikach, protestanci mają trochę inaczej: ci idą w zaparte. tak napisali w satrej książce, więc tak ma być, a kto się nie zgadza ten gorszy bydlęcia, skoro zapisków nie przyjął za prawdę, i to świętą prawdę, podłośc równą katolickiej usprawiedliwiającą. co jedni to lepsi, a gdy religię odjąć, to wtedy jedynie WSZĘDZIE ludzie odpowiadają statystycznie tak samo.

franek1999
2021-06-10 21:41:28
Ocena: 6(glosow:8)-+
Mam w rodzinie ateistów, skrajnych katolików i świadków Jehowy. Z obserwacji mogę stwierdzić, że tam gdzie jest wiara tam jest przemoc. Tam gdzie jest ateizm, jest tolerancja. Przykład. Mąż ateista nie sprzeciwia się ochrzczenia swoich dzieci przez małżonkę. W drugim kierunku nie ma tolerancji i to ateista jest stroną ustępującą.

gruzawik
2021-06-10 21:49:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
bo owszem, takie badania prowadzono, tłumacząc problemy etyczne na języki zrozumiałe dla Eskimosów, Maorysów, Żydów itd.rozkład statystyczny odpowiedzi był bardzo podobny, dopóki nie dodano zabarwienia religijnego, np. imion powiązanych z daną mitologią. i wtedy zaczęły się usprawiedliwiania podłości religią właśnie. okazywało się, że owszem, można żonę uprowadzić, kozę ukraść czy babkę zarąbać, bo "wyższe" racje weszły w paradę. bez religii trudniej się okłamywac samemu co do siebie, że się padalcem nie jest, tylko wolę bożą wypełnia.

gruzawik
2021-06-10 21:51:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
czy żeby nie drażnić babci ktoś z jezuska zrezygnował?

martin987
2021-06-11 00:04:30
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 00:11:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
trochę przerysował, ale statystycznie jakby prawda: wystarczy porównać kraje uznawane za "ateistyczne" i te, gdzie religie, będące emanacją WIARY wlasnie, mają duzo do powiedzenia. gdzie się ludziom lepiej zyje, i jak głosują nogami?

martin987
2021-06-11 00:36:36
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2021-06-11 00:38:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
martin987 - Pisze wyraźnie wiara. Dla wiary świadkowie Jehowy są w stanie wyrzec się swoich dzieci, które muszą sądownie walczyć o alimenty. To samo jest wśród skrajnych katolików. Są ludzie, którzy dla boga gotowi są zabić swoje dzieci. Przekładanie wiary w boga nad rodzinę jest dla mnie zboczeniem. Odwoływanie się do inteligencji emocjonalnej w tym przypadku, jest cofizmem intelektualnym, opartym na wierze.

gruzawik
2021-06-11 00:44:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
za którym razem zrozumiesz, że lokalne bóstwa rodzaju kima czy józwy nijak się do ateizmu mają? z natury takiś, czy obrona wiary zaprzeczanie oczywistym podobieństwom do wiary wymusza?

martin987
2021-06-11 00:46:49
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
2021-06-11 00:48:45
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 00:50:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
a kościół katolicki chrystusowy, bo sam o sobie tak mówi: LOL. tymczasem przywódcy nadludzkie prerogatywy mieli bądź mają, a doktryna nadprzyrodenie słuszna i jedyna prawdziwa, caly świat zawojuje. oczywiste podobieństwa i analogie ww. krajów lekceważysz, jak zwykle, bo ci do obrazka nie pasują. gładko przemilczasz Europę zachodnią, gdzie ideologie quasi-religijne w zaniku, Irlandia nie istnieje, Czechy też. wyciągasz reżimy oparte na nadludzkim przywództwie i nienaruszalnej doktrynie. kompromitujesz się bezltośnie...

martin987
2021-06-11 00:53:22
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 00:58:15
Ocena: 4(glosow:4)-+
niczego nie obalisz ignorując fakty. może flakona mamrota, ale będą guzy i liszaj chodnikowy, z tego ignorowania:) a ja się cysorzem ogłaszam właśnie, tak jak józwa czy kim ateistami, i będziesz się w związku z tym w pół zginał czytając co napiszę?

martin987
2021-06-11 01:02:52
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

franek1999
2021-06-11 01:08:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
martin987 - Kim i Stalin, tolerancyjni? Aleś pojechał człowieku. Jesteś uzależniony od wiary, nie wyobrażasz sobie życia bez pana.

gruzawik
2021-06-11 01:11:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
a, to twój obrazek ateisty jest ten prawdziwy? zaprowadzającego swój KULT jednostki(może słyszałeś), według niesmiertelnej myśli proroka i wodza poprzedzającego aktualnego awatara mysli przewodniej proletariatu światowego? zbrodnioszlaban nie pozwala dostrzec prostych analogii, a nawet dosłownej krytyki tuz po zgonie jozwy(kima nikt się krytykowac nie ośmieli). złaź z jednorozca i staw czoła faktom, logice, analogiom: wciąż ani słowem się o Czechach, Europie nie zająknąłes, gdy józek i kim najwyraźniej za bóstwo w stylu faraońskim robią... niewygodne?

martin987
2021-06-11 01:13:15
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 01:13:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie, on robiących za bóstwa za ateistów ma, bo oni taki kit wciskają. a jak papierz mówi, że jest namiestnikiem jezusia, to też mu wierzy, tak jak mi, żem cysorz. :)

martin987
2021-06-11 01:17:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 01:22:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
do niego nie dociera, że nie tym jesteś, co o sobie uwazasz i kazesz innym mowić, pod kara śmierci poprzedzonej torturami, tylko jak o tobie m owia, kiedy juz nic im zrobić nie możesz. i wtedy: KULT JEDNOSTKI. i d.pa wołowa, nie ateizm wyłazi. a kraje, gdzie religia i wiara (również w natchnionego nieśmiertelną myślą wodza) niewiele maja do powiedzenia gładko zbywa milczeniem:) czy skoro papież ma się za nieomylnego i namaszczonego przez jeżusia to faktycznie taki? czy tylko tak pitoli, dla korzyści? pamietaj przy czytaniu mego cysorskiego posta o dywanik czaszką palnąć

gruzawik
2021-06-11 01:27:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
statystycznie to jak z durniami: co bardziej wykształcony, to mniej wierzący. kwantyfikator ogólny to przesada, ale tendencja zauważalna, z powodów przedstawionych wyżej: ślepota wiary na fakty. i padalstwo religią łatwiej uzasadniac, nawet józwa nie dlatego, żeby religię rugować na sybir zsyłał, tylko żeby wiara w niego krytyki spotykac nie musiała. kto front zmienił miał spokój, byle ewangelię na Das kapital zamienił.

martin987
2021-06-11 01:32:39
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gruzawik
2021-06-11 01:35:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
to znaczy, że jak ktoś mi wprowadzanie kultu zarzuci, to się muszę zastanowić poważnie. mogę się miec za cysorza, prawda? dobranoc, mój wierny podnózku:) anie zapomnij do papieża się pomodlić, namiestnika pana twego, bo przeciez on sam o sobie tak twierdzi.

gruzawik
2021-06-11 01:37:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
ale torturować cię więcej dziś nie będę. spij dobrze, Ofelio:)

sw2sw
2021-06-10 20:46:08
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nie, ja nie mam 33 lat. Staram się, aby moje wypowiedzi pisane były poprawną polszczyzną. Wypowiadając się publicznie unikam wulgarnej mowy. Rozpoznaję znaczenia słów i nie mylę zależności z przypadłością. Frezeerze, żyję dłużej od Ciebie i może dlatego spotkałem wielu dwulicowych ateistów.

franek1999
2021-06-10 21:00:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Proszę Cię sprecyzuj pojęcie "ateista".

sw2sw
2021-06-10 21:12:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ateista to człowiek nie wierzący w istnienie boga (bogów) lub jakichś cudownych sił nadprzyrodzonych. A czy są inne definicje?

franek1999
2021-06-10 21:34:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ateista to człowiek racjonalnie i logicznie myślący. Potrafiący trzeźwo obserwować otoczenie. To sceptyk krytycznie podchodzący do tzw. baraniego pędu. Człowiek uczący się przez całe życie.

sw2sw
2021-06-10 21:42:14
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie, nie! Ateista to przeciwnik teisty i MUSI wiązać się to z wiarą. Twoja definicja nic nie mówi o wierze. Czy ateista wierzący w mnogość płci to osoba racjonalnie myśląca? W codziennym życiu nie mogę już patrzeć na wspomniany przez Ciebie "barani pęd". Czy myślisz, że wysyp morsów o ostatnim sezonie to dzieło wierzących:)

gruzawik
2021-06-10 21:55:24
Ocena: 5(glosow:5)-+
mnogość płci to nie kwestia wiary, biologia już z się doliczyć nie może: a to XXY, XXX, a to XYY, a to obojnacy, albo przez podział różnym się udaje. radzę się zapoznac z tematem, nie propagandą, żadnej ze stron. jak dodać niekompatybilność płci mózgu i ciała, to dopiero sie robi zamęt. a płec mózgu na fMRI widać jak pryszcz na nosie konduktora:)

sw2sw
2021-06-10 22:10:37
Ocena: -6(glosow:6)-+
A kto i kiedy odkrył trzecią (czwartą, piątą...) płeć? Chyba Nobel za to wpadł:) Na biologia uczono mnie o dwóch płciach, a do opisu kombinacji iksów i igreków stosuje się termin ZRP:) "radzę się zapoznac z tematem, nie propagandą" :)

gruzawik
2021-06-10 22:22:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
to chyba w podstawówce. weź sobie ludzki mózg, zakonserwuj, moze byc metodą woskową, potnij mikrotomem, i patrz, czy głównie kropki, czy kreski zobaczysz pod mikroskopem. tyle w temacie niezgodności. weź jakiegoś Starowicza na temat spektrum płciowości poczytaj, za takie drobiazgi Nobli nie dają, ale może się czegoś dowiesz. jakiej płci jest osobnik z męskim mózgiem i chromosomami XX, w ujeciu teorii receptorowej, proszę? wrzucenie do worka ZRP nie wyjasnia niczego, prócz nadania zbiorowej nazwy róznym trisomiom chromosomalnym. jakby "zakażenie" eliminowało mnogość bakterii:)

sw2sw
2021-06-10 22:28:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
Poddaję się! Ja o płci, Ty o płciowości... eh!

gruzawik
2021-06-10 22:29:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
której z 2ch płci jest obojnak?

gruzawik
2021-06-10 22:38:30
Ocena: 3(glosow:5)-+
znaczy, jak kto ma męski mózg a ciało kobiety, to kim jest? a jak na odwrót? podstawówka nie wystarcza, przykro mi. płeć to nie tylko chromosomy, a jak opuścić ludzi, to już w ogole robi się ciekawie, i może Cie na biologii uczono, ktorej płci sa ślimaki, a której, z 2ch postulowanych przez Ciebie, drożdże? żeby było śmieszniej, pewne rybki robią to zamiennie:) to której płci jest która? siekiera zwykle dobra jest do kołków, ale w biologii słabo się przydaje do podziałów, zwykle to jakieś continuum wychodzi.

franek1999
2021-06-11 00:53:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
sw2sw - Jest jeszcze deizm. Ta dyskusja schodzi do zerowego poziomu. Proszę Cię nie przedstawiaj obrazu ateisty wymalowanego przez funkcjonariusza watykańskiego. Ateista jest wolnym człowiekiem od jakiejkolwiek wiary. Wiem, że filozofa kościoła katolickiego oparta jest o pewnik, że jak nie z nami, to przeciwko nam. Nauka też nie jest przeciwko jakiejkolwiek wierze. Nauka jest obojętna dla wiary. I stoi 180° od każdej wiary. Ale nie jest przeciwnikiem wiary, ponieważ musiałaby udowadniać, że nie było Tora i innych bóstw.

gruzawik
2021-06-11 01:02:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
a animizm?

franek1999
2021-06-11 01:05:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
sw2sw - "Na biologia uczono mnie.." To co uczy szkoła jest dla debili. Nauka jest dokładnie sformatowana na potrzeby rządzących w tym przypadku Czarnka. Czy uczono Cię dzielenia przez "0", wyciąganie pierwiastka kwadratowego z liczby ujemnej i sumy kątów w trójkącie, która nie jest równa 180°? Nie. Więc nie mamy o czy rozmawiać.

franek1999
2021-06-11 01:16:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
sw2sw - Czy uczono Cię, co powiedział Piłsudski i Kościuszko o ciemnych Polakach? Czy uczono Cię kto doprowadził do III Rozbioru Polski, kto zdradził Polskę? Czy uczono Cię, jak kościół katolicki niszczył historię każdego narodu ewangelizowanego ogniem i mieczem? Czytałeś Konstytucję III Maja? O tych podstawowych informacjach w katolickim państwie szkoła milczy.

gruzawik
2021-06-11 01:30:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
jak porównac liczbę godzin dydaktycznych "przyrody" to już w ogole nie ma o czym mówić... zerro. okrągłe jak sombrerro. ignorancja i dyletanctwo łatane wikipedią gdzieniegdzie. żałosne. ja też nie mam 33 lat. i nie chciałbym.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Bo padało...
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Tarczyński niebawem
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0