Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
dosieci55
2021-08-30 17:09:10
Ocena: 7(glosow:13)-+
Wyraźnie też umieścili delicje pomarańczowe, bo przecież każdy doskonale wie, że opisując promocje zawsze dodaje się do niej zdjęcia produktów, których ona nie dotyczy
slodki_kartofelek
2021-09-03 10:01:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jaśnie łaskawcom z LIDL-a przypominam, że produkty z koszyka są własnością klienta po uiszczeniu opłaty w kasie i wydaniu stosownego dokumentu (paragon, faktura). W każdym momencie moje zakupy leżące na taśmie stanowią "chęć do zawarcia umowy", a każde "burknięcie" kasjera może stanowić i mogę odczytać jako "chęć odstąpienia sprzedawcy od umowy" i wtedy pozostawiam na taśmie produkty i odchodzę. Martwcie się sami co zrobić z chlewem na taśmie i klientami z kolejki. Sklepów jest zatrzęsienie, najtańsi nie jesteście, kupować u was nie muszę. Polecam metodę klientom.
Eltominc
2021-09-03 05:31:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zapraszam do polskich sklepów w chicago i przedmieścia to samo widzisz cenę na półce promocja przy kasie się okazuje ze produkt promocyjny lezy na półce obok jak zauważysz to wygrałeś jak nie to cie oszukają juz nie mówiąc o promocji ze względu na świeżość
DeJot22
2021-09-02 19:43:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wystarczy grzecznie zapytać osoby na sklepie czy dany produkt podlega promocji, i na pewno żadna osoba z obsługi nie odmowi pomocy. Ale jeśli ktoś wchodzi do sklepu i myśli ze wszyscy będą przy nim skakać bo jaśnie pani klientka przyszła i w dodatku jest się opryskliwym wobec obsługi to nie ma dziwne. Kupuje bardzo często dużo produktów w Lidlu które są objęte promocjami, ale zawsze sprawdzam kod produktu w aplikacji podany i ten na dole na cenówce w sklepie. Jak czegoś nie wiem to pytam i nigdy jeszcze się nie spotkałem by ktoś z obsługi był opryskliwy
MaxMaksimow
2021-08-30 18:22:16
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dostajesz to co dajesz innym nie raz byłem świadkiem gdy klient był delikatnie mówiąc niemiły. Wiec wcale się nie dziwie reakcji kasjerki. Inna sprawa to to ze jest info ze produkty objęte promocja są opisane w aplikacji i sprawdziłem są spisane wszystkie WYBRANE produkty. Fakt ze niefortunie dobrane zdjęcie do oferty ale z reguły jest info ze zdjęcie jest poglądowe.
dosieci55
2021-08-31 02:04:28
Ocena: -1(glosow:13)-+
W każdym cywilizowanym kraju po takim zachowaniu kasjer (a nie kasjerka) już by tam nie pracowała, a firma za ordynarne doprowadzanie klienta do niekorzystnego rozporządzania mieniem miała sprawę karną. Ale tu jest Polska, z tak tępymi jednostkami, że będą bronić korporacji które ich dymają.
MaxMaksimow
2021-09-01 19:11:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
dosieci55 m tylko jedno pytanko. Uważasz ze kasjerce nie nalezy się szacunek i nie ma prawa do do bronienia swojej godność po 8u wieszania na niej psów bo jest gorsza bo dyla na kasie? A czytamy tu opis tylko "zniesmaczonej" klientki. Nie wiemy jak wyglądała sytuacja. A prawda jest taka ze częściej spotykam się z nie miły zachowaniem ze strony klientów niż kasjerów. Moja rada weźmy wszyscy na wstrzymanie i starajmy się postawić sytuacji tej drugiej strony.
dosieci55
2021-09-02 01:12:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nigdzie nie napisałem, że kasjerce nie należy się szacunek, ba jestem przekonany, że w znaczącej większości przypadków, to właśnie klienci wyżywają się na kasjerkach. Jednak to, że temu kasjerowi (bo był tam koleś) ktoś mógł wcześniej nawrzucać, nie upoważnia go do tego aby wyżywać się na kolejnej klientce. I nie jest to opis zniesmaczonej klientki, bo widziałem to z boku. Kasjer był po prostu chamski, najpierw odrzucił pokazaną mu gazetkę, ze słowami, że ma sobie sprawdzać w aplikacji, a potem odesłał ja na koniec kolejki twierdząc, że produkty będą zwracane nie z winy sklepu
MaxMaksimow
2021-09-02 10:07:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zwracam honor. Ale nadal uważam ze powinniśmy więcej czasu poświęcić na czytanie warunków promocji bo wtedy taka sytuacja nie miała by miejsca.
zakapier69
2021-08-30 17:07:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
ma zdjęciu są akurat delicje pomarańczowe...no chyba, że na zdjęciu są produkty których to nie dotyczy...
MTeresaJP
2021-08-30 17:31:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0