lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 11.10.2021, 05:10:23   przez: thomaass
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 176  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
homo_sapiens
2021-10-11 06:26:02
Ocena: 13(glosow:21)-+
Na szczęście to zagłuszanie za bardzo im nie wyszło. Tam, gdzie stałem, wypowiedzi zaproszonych gości było słychać doskonale. Jak ktoś na twitterze zwrócił uwagę - próbowali zagłuszać przy użyciu sprzętu nagłaśniającego kupionego za NASZE pieniądze z dotacji z Ministerstwa Kultury towarzysza Glińskiego.

Oliolo
2021-10-11 19:16:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ogirys
2021-10-11 20:51:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie trzeba być politycznie ukierunkowanym żeby widzieć jak nas pisuary r.chają na każdym kroku i przyjść żeby przeciwko temu zaprotestować... ***** ***

Ogirys
2021-10-11 20:51:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
2021-10-11 21:49:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
A ja mam pytanie: co w TK robią "apolityczni" "sędziowie": Przyłębska, Piotrowicz, Pawłowicz, Muszyński itd?

Oliolo
2021-10-11 23:12:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2021-10-12 00:31:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy Rzepliński był politykiem PO lub PSL, zanim trafił do TK?

mag_dusia1
2021-10-11 16:54:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Niewiele widać z tego zrozumiałeś" czytajmy ze zrozumieniem Czy to oznacza że rząd w Polsce nie zgadzając się np. na legalizację związków partnerskich, (tym samym łamiąc prawa osób homoseksualnych), powinien zmienić swoją decyzję? i jak mniemam zmienić wolę swoich wyborców? Tylko 6 krajów UE jeszcze tego nie zrobiło! Standardy demokratyczne są zgoła inne.

homo_sapiens
2021-10-11 17:38:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co to znaczy "zmienić wolę swoich wyborców" - mam to rozumieć dosłownie, czy domyślać się, że chodzi Ci o postąpienie wbrew tej woli? Jeśli to drugie, to 1 - jakie masz dane (i z kiedy) na temat stosunku Polaków do legalizacji związków partnerskich? 2 - czy rząd jest rządem swoich wyborców czy wszystkich obywateli? 3 - a co, gdyby sama polska konstytucja była sprzeczna z wolą większości, np. na temat kary śmierci? Proste: albo obywatele wybierają parlament z większością zdolną do zmiany konstytucji, albo muszą się pogodzić ze status quo.

homo_sapiens
2021-10-11 17:46:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tu właśnie widać największą różnicę między Kaczyńskim a Orbanem. Orban na Węgrzech przeprowadził wiele antydemokratycznych reform, praktycznie całkowicie likwidując wolne media, ale robił to wszystko zgodnie z węgierskim prawem, zgodnie z węgierską konstytucją, a gdy ta stała mu na przeszkodzie, to miał odpowiednią większość, by ją zmienić. Dlatego też UE nie miała się formalnie do czego mu przyczepić. Kaczyński tej większości nigdy nie miał, więc leje na konstytucję ciepłym moczem, gdy mu tak wygodnie i dlatego faktycznie zlikwidował TK.

stywen
2021-10-11 16:46:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Bąkiewicze nawet hymnu nie uszanowali.Pewnie ich hymnem jest Horst-Wessel-Lied.

homo_sapiens
2021-10-11 16:53:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Puszczali muzykę, kiedy nie mieli już siły krzyczeć. Raz jakiś metal, innym razem Rotę.

cmandre
2021-10-11 16:03:00
Ocena: -4(glosow:14)-+
Przerażające jest że ludzie wychodzą na ulicę, żeby prawo Unijne było ponad Polskim. Dzięki pożytecznym idiotą oddamy prędzej czy później naszą suwerenność.

homo_sapiens
2021-10-11 16:31:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Niewiele widać z tego zrozumiałeś. Ludzie wyszli na ulicę, by prawo polskie (zapisane w polskiej konstytucji) i zgodne z nim prawo unijne (to zdanie 26 sędziów TK w stanie spoczynku, w tym wielu profesorów prawa) były ponad bezprawiem pisowskim. Ale z Kurwizji oczywiście się tego nie dowiesz.

stywen
2021-10-11 16:51:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widzisz czubie PISiory łamią Polską konstytucję i prawo ,Zacznij wreszcie myśleć, a nie powtarzać PISowską nomenklaturę która pisze prawo pod siebie.W jakim kraju złodzieje czy oszuści są bezkarni? wystarczy bu należeli do PIS a prawo ich nie dotyczy.Czy chcesz takiego prawa.Pewnie tęsknota za komuną się udziela.

Kufaja
2021-10-11 15:45:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kufaja
2021-10-11 15:43:31
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2021-10-11 16:28:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sam jesteś kłamcą. Ja tam byłem, stałem niedaleko Kolumny Zygmunta i miejsca wystąpień gości i zagłuszanie było wyraźne. Ale nie na tyle głośne, by faktycznie przeszkodzić.

Robert54950
2021-10-11 15:32:16
Ocena: -4(glosow:10)-+
widzę tu nie złe towarzystwo wzajemnej adoracji...a wyszło jak zawsze, opozycja dała dudy, o autorytetach na scenie już nie wspomnę

mag_dusia1
2021-10-11 14:46:41
Ocena: 5(glosow:7)-+
Czy ktoś z Państwa odpowie mi na pytanie? Jaki jest przeprowadzania wyborów parlamentarnych w Polsce, skoro nasze prawo ma być podrzędne w stosunku do prawa Unii Europejskiej ? Bo jeśli nie nadrzędne, albo podrzędne to jakie?

homo_sapiens
2021-10-11 15:05:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Zgodne, dostosowane. Prawo europejskie chroni prawa człowieka, prawa obywatelskie, standardy demokratyczne, praworządność itd. Te prawa i standardy stoją ością w gardle Kaczyńskiemu i jego mafii, bo ograniczają ich dyktatorskie zapędy i bezkarność w rozkradaniu pieniędzy z naszego wspólnego budżetu państwa. Teraz zapytaj siebie, w czyim interesie jest odejście od tych norm i standardów. Nasza konstytucja nie jest sprzeczna z traktatami czy prawem UE. To pisowskie ustawy i rozporządzenia są sprzeczne z polską konstytucją i prawem UE.

cmandre
2021-10-11 15:54:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz rację wybory nie mają kompletnie sensu. Ale to może dobrze lepiej by nami rządzili Niemcy i Francuzi niż Polacy typu Donek czy Kaczy.

mag_dusia1
2021-10-11 16:09:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy to oznacza że rząd w Polsce nie zgadzając się np. na legalizację związków partnerskich, (tym samym łamiąc prawa człowieka), powinien zmienić swoją decyzję, i jak mniemam zmienić wolę swoich wyborców? Tylko 6 krajów UE jeszcze tego nie zrobiło! Standardy demokratyczne są zgoła inne.

homo_sapiens
2021-10-11 16:26:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
A co Ci przeszkadzają związki partnerskie? Wytłumacz mi w jaki sposób ich legalizacja narusza Twoje prawa.

stywen
2021-10-11 16:55:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzbanku widzisz jak nic nie rozumiesz...Raczej jesteś bezmyślnym debilem wpatrzonym w TVPis,i łykający bezmyślnie wszystko co tam dla ciemnego luda podadzą.

akuszer
2021-10-11 14:20:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Bąkiewicze puszczali bąki ale mało skutecznie.

vacarius
2021-10-11 08:28:49
Ocena: 1(glosow:9)-+
Sprzedajne k...y jak kukiz.

homo_sapiens
2021-10-11 06:26:02
Ocena: 13(glosow:21)-+
Na szczęście to zagłuszanie za bardzo im nie wyszło. Tam, gdzie stałem, wypowiedzi zaproszonych gości było słychać doskonale. Jak ktoś na twitterze zwrócił uwagę - próbowali zagłuszać przy użyciu sprzętu nagłaśniającego kupionego za NASZE pieniądze z dotacji z Ministerstwa Kultury towarzysza Glińskiego.

erwin1985
2021-10-11 06:02:38
Ocena: 11(glosow:21)-+
Obrońcy Marysi i rycerze Chrystusa i straż narodowa to jest ta armia tego nieudacznika Bąkiewicza . Pis potrzebuje właśnie takich kretyynów bez szkoły

mazzi73
2021-10-11 06:12:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
Nic dodać nic ująć

Edek_Kotek
2021-10-11 13:15:05
Ocena: 9(glosow:11)-+
Czyli im głupszy tym bardziej nadaje się do pisu ?

erwin1985
2021-10-11 20:36:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Im głupszy ten głosuje na pis
Tylko u ojca dyrektora w Radio Maryja
główna
Dodano: 08.07.2018, 20:54:04   przez: czeskiwafel
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 152Skomentuj (30) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0