lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 30.11.2021, 19:15:38   przez: Victorzaz1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 24  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Daviit77
2021-12-01 09:54:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Victorzaz1: przyznam, że gospodarczo może i konfa mówi dobrze, ale cała ta nacjonalistyczno-katolicko-ksenofobiczna otoczka, dyskwalifikuje tę formację zaraz po starcie. To dzięki ich głosom zmieniono kompromis aborcyjny, przez co umarła młoda dziewczyna z Pszczyny. Oni również mają jej krew na rękach! Obawiam się, że po objęciu przez nich władzy, zrobią z Polski Salwador (Turcję i Budapeszt już prawie mamy). I nie należę do patoelitarnej części naszego kraju.

Victorzaz1
2021-12-02 11:23:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grzelaktomasz
2021-12-01 09:11:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Więcej dadzą będzie wyższa inflacja i tak w kółko

bohun2006
2021-11-30 23:23:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
a moze lepiej nie podnosic cen?

franek1999
2021-11-30 19:54:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy debile 500+ pomyśleli, że te 13,14,15 napędzają inflacje? Praw ekonomii nie przeskoczysz.

bigmarkus
2021-11-30 19:59:48
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Victorzaz1
2021-11-30 22:05:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
Franek zmartwie cie poraz kolejny. Chcesz podstaw ekonomi to do Mentzena. Nie oczekuj od wyborców pis, po, lewicy, psl, i coś tam 2050 że oni ogarniaja ekonomię. To jest banda czworga, socjaliści i oni dbają tylko o bycie przy korycie. Dajmy szansę ekonomistom, przedsiębiorcom a nie partyjniakom z ukladu

Daviit77
2021-11-30 23:04:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Victorzaz1 jeszcze mnie aż tak nie poyebało, żeby mój głos oddać na zawsze dziewicę Brauna, oszołoma Korwina, czy naziolka w krótkich spodenkach Bosaka.

Victorzaz1
2021-12-01 05:38:24
Ocena: -4(glosow:4)-+
Davitt no to nie narzekaj że jest drogo i goń do roboty żeby mm miał z czego robić prezenty. Chyba należysz do niepracującej elity to wtedy twoje zdanie się nie liczy

Victorzaz1
2021-12-01 05:52:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Chyba że należysz miało być

Daviit77
2021-12-01 09:54:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
Victorzaz1: przyznam, że gospodarczo może i konfa mówi dobrze, ale cała ta nacjonalistyczno-katolicko-ksenofobiczna otoczka, dyskwalifikuje tę formację zaraz po starcie. To dzięki ich głosom zmieniono kompromis aborcyjny, przez co umarła młoda dziewczyna z Pszczyny. Oni również mają jej krew na rękach! Obawiam się, że po objęciu przez nich władzy, zrobią z Polski Salwador (Turcję i Budapeszt już prawie mamy). I nie należę do patoelitarnej części naszego kraju.

Victorzaz1
2021-12-01 11:19:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
Davitt zmarła jedna kobieta i jest szum. Codziennie umieraja setki ludzi bo pis, po, lewica, psl zamknęły służbę zdrowia począwszy od lekarzy rodzinnych po szpitale. Za dużo widziałem sytuacji że lekarz rodzinny wysyła na test bo to może być c19. Bez leczenia każda choroba się rozwija zwłaszcza zapalenie płuc. To właśnie te partie mają krew tysięcy na rekach

JohT
2021-12-01 15:16:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Victor-zmarła jedna kobieta i jest szum? O tej jednej wiemy. A wiesz, ze w szpitalach pozostawionych po urodzeniu zostało ponad 2000 chorych dzieci. W ciągu roku. O tym nikt nie mówi. Nikt tych dzieci nie adoptuje, nikt ich nie chce. To też jest pokłosie orzeczenia trybunału kuchareczki

Victorzaz1
2021-12-01 16:37:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
Joht skąd masz takie dane? Przecież lewica na okrągło by je przytaczała. Uważam że aborcja powinna być dostępna ale nie na pstrykniecie palcami. 2tys przez rok to i tak dużo mniej niż jest ofiar które zmarły przez covidiotow

JohT
2021-12-01 16:46:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przeczytaj artykuł w gazeta.pl"dzieci z końca kolejki". Zresztą wstawiłam tu wstawkę, ale moderator nie dał na główna mimo sporej ilości plusów. Możesz wejść i zobaczyć. Ponad 2000 dzieci zyje i państwo będzie je utrzymywać, bo raczej nie znajdą rodzin adopcyjnych.

Victorzaz1
2021-12-01 17:17:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Znalazłem, poczytałem. Ja zdaje sobie sprawę z problemu jakim jest niepełnosprawność bo sam mam ruchową ale ja nie wymagam opieki czy pomocy drugiej osoby i wiem że wręcz niemożliwe będzie znalezienie rodzin dla tych dzieci. Jednak to dalej jest temat drugorzędny. Taki trochę debilizm rządu pozwalają umierać emerytom a nie pozwalają umrzeć chorym dzieciom

Daviit77
2021-12-01 17:34:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Victorzaz1 zmarła jedna kobieta i co szum? Tylko tym wPiSem pokazałeś jaka z ciebie cyniczna szuja. Rozumiem już dlaczego podnieca cię Korwin-Mikke. Napiszę ci jeszcze tylko, ŻE TO O JEDNA OSOBĘ ZA DUŻO!!!

Victorzaz1
2021-12-01 18:26:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ja dobrze rozumiem? Nie powinno się umierać przez wyrok trybunału ale można przez wyrok pis,po,lewicy i psl. Co ty wogole piszesz? Typowa lewica. Można uśmiercac w imię tego co popieramy ale nie można jak coś nam się nie podoba

Daviit77
2021-12-01 19:17:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Victorzaz1 a gdzie ja coś takiego napisałem? Jesteś typowym wyborcą konfy, coś tam napiszesz, ale nie do końca pojmujesz co.

Victorzaz1
2021-12-01 19:27:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
Za bardzo skupiasz się na tym jednym przypadku

Victorzaz1
2021-12-01 19:33:08
Ocena: -2(glosow:2)-+
Odnieś się do zgonów ponad programowych

Daviit77
2021-12-01 20:53:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Z największą przyjemnością. Otóż konfa jasno twierdzi, że żadnych obostrzeń, a tym bardziej obowiązkowych szczepień nie popiera. Mamy wszystko puścić samemu sobie i jakoś to będzie (jakże to polskie podejście do wszelakich problemów). Właśnie takie postępowanie + ignorancja złajdaczonej prawicy jeśli chodzi o dbanie o zdrowie obywateli i strach przed spadkiem poparcia, doprowadza do tego, że w tym roku idziemy na rekord jeśli chodzi o nadmiarowe zgony w Europie, a kto wie czy mistrzami świata nie będziemy. Zadowolony? Nie wiem tylko co z tym wszystkim wspólnego ma PO, PSL i SLD, o których pisa

Daviit77
2021-12-01 20:55:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
...łeś wcześniej. Możesz przybliżyć o co ci chodzi?

Victorzaz1
2021-12-01 21:26:58
Ocena: -1(glosow:3)-+
Naturalnie że mogę. Te partie popieraly te gnioty covidowe które wprowadził rząd. Wprowadzenie teleporad doprowadziły do tego że ludzie nie są diagnozowani w porę. Przy zapaleniu płuc procedura wygląda tak: zgłaszasz się do lekarza a on kieruję cię na test, wynik pozytywny otrzymujesz ok 4-5 dnia od początku choroby. I nie zgadniesz co ci wtedy proponuję lekarz... Pier....na aspirynę rozumiesz to aspiryna chce leczyć zapalenie płuc. Bez antybiotyku stan się pogarsza i jak już jest agonalny to biorą cię na szpital i wtedy respirator, ecmo itd. lekarz prywatnie bada zapisuje antybiotyk i jest po

Victorzaz1
2021-12-01 21:31:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Problemie. Skąd to wiem? Korzystam z prywatnej służby i jak dotąd jest bez problemu. Mam w rodzinie dwie osoby które nie skorzystały z mojej rady i teraz siedzą na kwarantannie z pozytywnymi wynikami i aspiryna na szafce. Po 3 dniach pogarszającego się stanu zdrowia wyprosili antybiotyk i powoli wracają do zdrowia ale co się strachu najedli to ich

Daviit77
2021-12-01 21:59:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
Victorzaz1 rozumiem, że jako prawdziwy konfiarz, nie dostrzegasz problemu z brakiem szczepień w tym niewyedukowanym narodzie. Szczepień, które pozwalają chorym łagodniej przejść chorobę. To powoduje mniejsze zapotrzebowanie na łóżka szpitalne, specjalistyczny sprzęt, personel, karetki, a to z kolei pozwala lekarzom w pełni zająć się pacjentami, którzy cierpią na wiele innych ciężkich i śmiertelnych chorób. Teleporada temu winna, tak? Oprócz pani Izy, ze względu na to, że wciskacie ludziom tę swoją ciemnotę nt. szczepień, macie na swoim sumieniu również te 400-500 śmierci dziennie. DZIENNIE! Ja

Daviit77
2021-12-01 22:00:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
...k się z tym czujesz? Czy znów napiszesz, że to tylko zwykły...szum?

Victorzaz1
2021-12-01 22:10:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jak grochem o ścianę... Infekcja zduszona zanim się rozwinie nie jest groźna, nieleczona może zabić. Dlaczego lekarz prywatnie przyjmuje mnie w gabinecie, bada, diagnozuje bezpośrednio, a na NFZ leczy przez telefon? Wyjaśnij mi to

JohT
2021-12-02 06:46:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu Cię Victor popieram. Teleporady to najgorsze co może być. I dziwne jest to, ze w przychodni lekarz się boi, ale już prywatnie nie i przyjmuje tłumy ludzi. Sama miałam takie doświadczenie, kiedy we wrześniu zachorował mój syn(szczepiony). W przychodni tylko teleporada. Więc poszłam prywatnie do lekarza. Ten stwierdził, ze to może być covid (był, bo potem robiliśmy test na przeciwciała) i ze są szmery na płucach. Dostał antybiotyk. Po 2 dniach mu przeszło. Nie wiadomo jakby się skończyło po teleporadzie

Victorzaz1
2021-12-02 06:58:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Joht ja to wiem i Ty to wiesz ale ja dalej czekam na odpowiedź davitta. Najbardziej mnie dziwi to że podajesz ludziom takie przykłady a oni twierdzą że to ściema

Daviit77
2021-12-02 10:36:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak samo jak nie napisałem, że nadmiarowe śmierci mnie nie obchodzą ( a to próbowałeś mi wcześniej wcisnąć) tak samo nie twierdzę i nigdzie tego nie napisałem, że obecna forma teleporady do fajna rzecz. Uważam, że teleporada + testy + szczepienia w sytuacji pandemii, mogą razem dobrze funkcjonować tylko potrzeba kogoś, kto to wszystko rozsądnie ułoży. PiS ze swoją hałastrą to dyletanci, łapczywi na kasę i dlatego mamy to co mamy. Idziemy w teorie Kononowicza, że nie będzie niczego, bo tak się skończą rządy złajdaczonej prawicy. Odpowiedz mi na moje pytanie. Jak się czujesz popierając partyjkę,

Daviit77
2021-12-02 10:38:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
...która doprowadziła swoim głosowaniem do tego co się stało w Pszczynie, a teraz chce poprzeć karę dożywocia za jakąkolwiek aborcję?

Victorzaz1
2021-12-02 11:18:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
A jak mam się czuć? Normalnienie , rano wstaje zawożę dzieci do przedszkola i szkoły, żonę do pracy i jadę do klientów...nie nie mam wyrzutów sumienia. A teraz odwrócmy pytanie. Jak ty się czujesz gdy słyszysz że ktoś zmarł zaraz po szczepieniu?

Victorzaz1
2021-12-02 11:26:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
I nie uzyskałem odp na moje pytanie dlaczego prywatnie przyjmują a na NFZ nie

Daviit77
2021-12-02 14:44:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dosłownie tak samo jak ty. Pytanie dlaczego przyjmują prywatnie, a nie na NFZ powinieneś raczej zadać rządzącym. Moim zdaniem i w jednym i w drugim przypadku chodzi o pieniądze. Na NFZ ich nie ma, a prywatnie są. Ot cała tajemnica wiary.

Victorzaz1
2021-12-02 16:16:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chciałbym np wiedzieć czy lekarze na nfz mają jakieś dodatki za każdego wysłanego na test. Kończąc ta dyskusje. Dopóki prywatna służba zdrowia dba o moje zdrowie i robi to dobrze wręcz wzorowo to ja nie mam zamiaru korzystać z zestawu teleporada+test+szczepionka. Pozdrawiam

akuszer
2021-11-30 19:53:30
Ocena: 2(glosow:2)-+
skłóciliście pisowców z peowcami,katolików z ateistami,kobiety z mężczyznami,górników z hutnikami,kierowców z pieszymi a teraz emerytów w przedsiębiorcami .Kogo jeszcze ?

JohT
2021-11-30 19:39:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Też chcę 13,14 i 15 wynagrodzenie, bo mi brakuje do pierwszego.

skandynaw
2021-11-30 19:35:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dodrukujmy jeszcze parę bilionów bo pani Zofii brakje do pierwszego🤭
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Sakiewicz dał się
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
Chyba nie powinien go budzić.
główna
Dodano: 08.06.2018, 17:05:55   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 92Skomentuj (19) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0