Ukryj komentarze(180)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
wilku88
2011-12-27 11:49:29
Ocena: 16(glosow:30)-+
Rozumiem autorze słuszność przesłania, ale czemu stosujesz manipulację i zwalasz wszystko na księdza? To kto tak potraktował tę flagę, jakiś ćwok czy ten ksiądz? Bo na tym filmie to ksiądz jest akurat zajęty czym innym niż zwijaniem flagi. Wiocha słuszna, tylko podpis nie pasuje.
ididitmyway
2012-01-04 07:55:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak dokladnie, ta flaga jest skladana na cmentarzu, wczesniej przykrywa sie nia trumne, podarowuje sie ja tak zlozana najblizszej rodzinie zolnierza. Maja wielkie poszanowanie do flagi. (Moj brat lezy na tym cmentarzu widocznym na zamieszczonym filmie) Przykre...
GrandSlayer
2012-01-03 21:56:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
amerykanie to naród zjadaczy który potęgę swoją osiągnął na przejmowaniu cudzych surowców siłą pod pretekstem słusznego czynu. w Afganistanie co dzień ginął setki żołnierzy w imię kradnięcia ropy naftowej i kasy , a oni później tymi flagami przykrywają martwych ludzi w trumnach
rozpruwacz1221
2012-01-02 15:33:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poza tym amerykanow od dziecka uczą (min w szkolach) szacunku dla flagi,a w Polsce jest jak jest ;)
rozpruwacz1221
2012-01-02 15:30:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
No cos w tym jest..(niestety)
Ale zaówarzcie ze to bylo tylko marne odslonięcie pomnika, a tam cos jak zakonczenie misji w Afganistanie i uroczyste zabranie flagi...
Jednak to oczywiscie nie zmienia faktu ze naszej fladze nalezy sie tez wielki szacunek. Dlatego film doskonale nadaje sie na WIOCHA.
kurak
2011-12-31 13:22:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wielcy patrioci. Patriotyzm to szacunek do rodaków, szacunek do przestrzeni publicznej, to, że nie niszczysz ławek, trawników, nie malujesz "tagów" na ścianach, przestrzegasz prawa, dbasz o własność wspólną. A to, co amerykanie robią z tą flagą nazywa się fetyszyzmem. Ale co tu można gimbusom tłumac
marcin0600
2011-12-29 22:30:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
wilku88 prawda, księdza ledwo widać przy zwijaniu ( pewnie poszedł zbierać na kościół czy coś w tym stylu ). To jakiś wieśniak granatem od pługa oderwany.
BeataBetaBeti
2011-12-29 13:08:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po pierwsze nie ksiądz! Po drugie, film w Ameryce jest z pogrzebu i widać wojskowych (6 osób składa). U nas jest to wieś i jedna raczej mało zorientowana osoba.
Zboczeniec666
2011-12-29 11:56:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Podniecać mogą się tylko przygłupy podobne do autora tej 'wiochy', każdy widzi że to nie ksiądz mieli flagę. Przypomina się sytuacja przechodnia pobitego przez milicjanta podczas pokazywanego w TV 'marszu niepodległości'. Z takim gównem to szechtera.
szatano999
2011-12-29 12:05:10
Ocena: 0(glosow:12)-+
Obudź sie.......... MILICJI już nie ma!!!!Przygłupie
tygrysisko130588
2011-12-29 12:56:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Zboczeniec....każdy widzi kto mieli flagę, ale większość wini za to księdza. Zal mi takich ludzi gdyż to dobrze nie wróży przyszłości. Kpina, podstęp, manipulacja-iście SBeckie zwyczaje. Poza tym co jest ważniejsze symbol kraju czy kraj?
tygrysisko130588
2011-12-29 12:58:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szatano przywiązuje tak wielka walke do symboli, tylko zapomina w pradziadach, którzy przelewali krew za ojczyznę, aby nie była zniewolona i manipulowana ciemnotą, która sam tu propaguje. Człowiek ma prawo do prawdy, a to co to jest, prawda ?
tygrysisko130588
2011-12-29 13:02:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Amerykanie może i czczą flage, ale jaki maja szacunek np do ludzi, których wysyłają na wojnę, a teraz karzą płacić za prowadzone wojny cywilom i zaporzyczają się w Azji-kto to będzie spłacał jak nie zwykły amerykanin?....taka Ameryka cudna, a jeszcze niedawno było tam niewolnictwo
szatano999
2011-12-30 07:57:28
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ja przywiązuję wage do symboli???? A KTO WALCZYŁ O POWRÓT ORZEŁKA NA KOSZULKI REPREZENTACJI!!! Kogo to oburzyło???Kto sie na ten temat wypowiadał???Komu się łezka w oku kręci jak gdzies za granica zobaczy polską flagę, albo gdzieś zagrają Mazurka Dąbrowskiego.Też niby tylko małe symboliki...
tygrysisko130588
2011-12-30 09:57:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie mówie że symbole są nieważne.Po prostu uważam że wazniejsze jest npPANSWTO niż SYMBOL PAŃSTWA.A Twoja zakłamana postawa na tym portalu pozytywnie dla ludzkości(panstwa) nie wpływa. Widzę tu jedną więlką hipokryzje i dwulicowość z Twojej strony,gdy niby bronisz symbolu Polski.
szatano999
2011-12-30 11:21:17
Ocena: 2(glosow:8)-+
Mylisz pojecia- PANSTWO to nie KOŚCIÓŁ. Moja postawa jest antykościelna a nie antypaństwowa..Twoja za to jest MEGAProkościelna
tygrysisko130588
2011-12-30 13:08:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Doskonale rozróżniam Państwo od Kościoła.Tylko, że Kościół zawsze był spoiną i ostoja dla Polski w trudnych czasach.Chodzi o to że jakby wszyscy wychowywali dzieci w takim nastawieniu jak Ty to głosisz, to za 2-3 pokolenia tego kraju juz by nie było.
tygrysisko130588
2011-12-30 13:11:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na Twoim przykładzie,wczesniej krytykowałeś Kościół(w innych tematach)tym samym szczycząc się znajomościa Biblii, potem i Biblię zakwestionowałeś,pisząc o zlepku opowieści,więc widziałem jak w ciagu kilku godziń, kilkadziesiąt dni temu z antyklerykała przechodzisz powoli w ateistę.
tygrysisko130588
2011-12-30 13:15:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Strach pomyśleć jak dalej będziesz "ewoluował" i co będzie z Twoimi potomkami gdy im wpoisz takie szaleństwo...może w imię wolności od ludzi głoszących prawdy moralne, oddadzą Cie do domu starców lub Cię uśpią bo nie bedzie im się opłacało utrzymanie Ciebie.
tygrysisko130588
2011-12-30 13:18:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oczywiście nie życze Ci tego, ale nikt nie jest w stanie przewidzieć skutków w przyszłości, tego zdziczenia,które tu promujesz posuwając się do kłamstwa/manipulacji.Masz takie a nie inne poglądy-spoko gloś je, ale nie kłam!!!
szatano999
2011-12-30 13:43:56
Ocena: 3(glosow:9)-+
To juz kilkadziesiąt dni mineło??? Może jakaś rocznice walniemy.. A może nie.. bo żona bedzie zazdrosna.. A co do mojej starości wolę "zdechnąć pod płotem" niż trafić do ośrodka Caritasu jak babcia mojej żony (cywilnej). Za niezapłacenie w terminie odstawili sparaliżowaną osobę na wózku pod dom.....
tygrysisko130588
2011-12-30 14:16:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
To już starsze osoby odtawiacie do domów opieki?W tym pokoleniu to zaskoczyło,szkoda-strach pomyślec co bedzie za kilka lat.Może skończ waść księży rozliczać i publicznie linczować,skoro w swoim życiu tak postępujesz z ludźmi starszymi.
tygrysisko130588
2011-12-30 14:19:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może nie Ty oddałeś babcię żony do caritasu(nie wiem) ale nic z tym nie zrobiłeś...dokładnie tak jak ksiądz w filmiku powyżej, który według Ciebie tak się spedalił tym, że niezareagował.....tos teraz żenade odwalił.I Ty masz czelność rozliczać innych ?
szatano999
2011-12-30 20:30:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jakbyś miał wybór czy pracować i wykarmić swoje dzieci a opiekować się sparaliżowaną opieką na wózku to chyba z bólem serca zdecydowałbyś sie na to pierwsze bo skąd wziąć pieniądze- nie śmiej sie bo nie wiadomo kogo i kiedy może to spotkać
szatano999
2011-12-30 20:33:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
A to że dostaliśmy telefon z miejscowości 70km dalej od przełożonego z Caritasu, że babcia została odwieziona pod dom i tam ktoś z nią czeka na odebranie jej, bo wpłata nie została dokonana to fakt...Kasa ponad miłosierdzie...
tygrysisko130588
2011-12-30 20:45:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Uprawiam wolny zawód i jestem szefem dla siebie i wybrałem go tylko dla tego że mam starszych rodziców i niepełnosprawnego brata,karierę zawodową podporzadkowalem rodzinie i jakos utrzymuje dzieci, więc nie pitol mi tu morałów bo nic o tym nie wiesz, wybierasz konformizm.
tygrysisko130588
2011-12-30 20:47:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kasa ponad milosierdzie? i kto to mówi....wybrałeś kasę a nie utrzymanie schorowanej osoby z rodziny....caritas może i zawiodl, ale czemu zawiodł?dlatego że rodzina wcześniej zawiodła i oddała do caritasu.
tygrysisko130588
2011-12-30 20:48:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poza tym, domy opieki przyjmuja za emeryture, więc kto brał emeryture babci? Może rodzina?A na babcie nie starczyło?
tygrysisko130588
2011-12-30 20:52:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nigdy się z Ciebie nie śmiałem i z TWojej babci, wiem co to znaczy opieka nad schorowana osoba gdyz mam to na co dzień w domu od poczatku mojego zycia, jest to mega wyzwania, do tego praca-to juz jest cos, ale ja nie robię tego co Ty na tym portalu.
tygrysisko130588
2011-12-30 20:55:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Reasumując, nie masz prawa krytykowania kleru za Jego zachowanie, gdy Ty sam w życiu wybrałes kasę ponad miłosierdzie dla drugiego człowieka, a ja mam prawo to mówic gdyz łacze prace z opieka nad rodziną i przy pomocy Boga i tego co czerpię z Kościoła, da się to ogarnąć
survivalowo
2011-12-29 11:12:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale mi wstyd, ale niestety oni mają rację, mogli przykryć tą tablicę jakimś materiałem a nie flagą. "Alptrm" flaga to nie tylko rzecz nasi przodkowie ginęli za nią w bitwach i na wojnach, teraz jest tylko rzeczą. Nasze Symbole Narodowe umarły.
ozzysabbath00
2011-12-28 20:49:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
Przecież jest to jakaś kpina... jak ten głupi stary dziad mógł tak potraktować flagę.
nomennescio23
2011-12-28 18:40:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Czasem nie rozumiem komu chce się robić z igły widły, ta flaga nie wisiała na maszcie w święto flagi tylko zakrywała pomnik, który był najważniejszy w tej ceremoni. A Polacy mają bzika na punckie Polski i swoich symboli, jakiś wielki narodowy kompleks - wszędzie widzą na siebie nagonkę!
szatano999
2011-12-29 08:43:00
Ocena: 2(glosow:12)-+
Głupek to możesz mówić do siebie w lustrze a nie obrażać obce osoby...Kultura twojej wypowiedzi wskazuje że ty jesteś za to KIMŚ>>>
Witch-King
2011-12-28 14:46:43
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ładnie złożona amerykańska flaga, polska? Bez komentarza.
Made-In-Poland
2011-12-28 12:27:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedyś za taką zniewagę by poniósł poważne konsekwencję a teraz "takie rzeczy" są niestety codziennością... ;/
kamer95
2011-12-28 11:53:52
Ocena: -8(glosow:8)-+
Hahahahahaa!! a usmialem sie z tego filmiku jak nigdy ^^ no pewnie skladac flage a i moze jeszcze bazylike tej fladze wybudowac, przeciez to SWIETOSC(mohery do boju) Widze ze coraz to nowe bóstwa sie na swiecie rodzą :) Tak trzymac! a za kilka lat bedziemy oddawac czesc klozetowym klockom.
potomek18
2011-12-28 10:30:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
a po 3 to nie jest do końca takie Patriotyczne ten cały podpis filmiku pomyśl sobie idioto jakim ty jesteś patriotą co dla polski zrobiłeś?? wstawiłeś ten filmik do neta i czujesz się lepszy!? to nie świadczy o tobie dobrze ze jesteś niby patriotą bo sam na Polaków najeżdżasz!!!
potomek18
2011-12-28 10:26:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
weźcie już przestańcie na duchowieństwo i na Watykan najeżdżać rozumiem że jesteście innej religii lub w ogóle nie wierzycie w nic ale dajcie se siana. Ksiądz był już zajęty czym innym i to nie on "zwijał" ta flagę!żal mi takich osób jak wy czy np kolok24cm, szatano999, Bada-Bing, i_lolek --> częst
numa
2011-12-28 09:11:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dawno tu już takiego żałosnego wsioka nie widziałem. Zobaczcie te jego wpisy. Już mniejsza o treść, ale ilość! Chyba siedzi przed kompem w przepoconym podkoszulku i popuszcza w spodnie z podniecenia, dumny, że jest taki młody, wykształcony i z dużego miasta.
Balt-A-Zar
2011-12-28 08:25:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
angielskie tłumaczenie planszy informacyjnej z 58 sekundy też jest wesołe
pawlak9319
2011-12-27 23:43:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
wszystko fajnie tylko posłuchajcie jak oni hymn w Ameryce śpiewają bo godnie to raczej nie jest. u nas tylko p. Górniak się odważyła zinterpretować hymn i od tej pory jest szanowany już tak nie wychwalajcie co to u kogo nie jest zajebiste...
LookAtYou
2011-12-27 21:48:19
Ocena: 8(glosow:8)-+
Gdzie ten "watykański najeźdźca" ?? poza tym jest różnica między cywilami i wojskowymi. w wojsku obowiązują pewne zasady i ceremonie, a przy odsłanianiu tablic udział biorą zazwyczaj cywile. Niemniej jednak potraktowanie naszej flagi było mało stosowne do sytuacji
szatano999
2011-12-27 22:27:09
Ocena: -2(glosow:14)-+
Księży będziesz uczył CEREMONII??? To tak jak ojca dzieci robić...Tylko że oni celebrują tylko swoje symbole...a obce... maja gdzieś...
ewenement_94
2011-12-27 21:21:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
Zauwazcie tylko jedno a mianowicie u nas jest odslaniecie tablic co starsi ludzie zorganizowali gdzies na wsi, a u amerykancow jest pogrzeb i ci co skladaja flage to jest kompania reprezentacyjna, nie poblazam dziadka co zrobil z flaga bo napewno gdzies w ameryce jakis cywil by tak samo zrobil
zajcew26
2011-12-27 21:54:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
Flaga to Flaga. Sybol Narodowy. Flagę powinno się traktować tak samo godnie bez względu na to, w jakich okolicznościach występuje. Ale Oczywiście zgadzam sie, ze wszędzie trafia sie osoby które zrobiły by w USA tak samo. Zaznaczam USA poniważ z tamtąd pochodzi film.
BluRay2012
2011-12-27 21:09:34
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeny ludzie! Jaki najazd Watykański!? Mój wujek na tym był i to byli tylko Polacy. Niestety, tak Polacy traktują nasze symbole narodowe. Z tym trzeba coś zrobić. Ale co?
szatano999
2011-12-27 21:17:04
Ocena: 1(glosow:11)-+
Amen...
szatano999
2011-12-27 21:05:16
Ocena: -1(glosow:13)-+
Tak i dziwnym przypadkiem kawałek szmaty przykrywający tablice był w barwy narodowe a nie naprzykład w szkocką kratę...gratuluję koncepcji!!! I bez wyzwisk proszę.....
BluRay2012
2011-12-27 21:11:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może i był to tylko kawałek szmaty ale był biało-czerwony i przypominał flagę. Trochę szacunku dla symboli narodowych!
szatano999
2011-12-27 20:53:04
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jakby tak im ktoś flagę papieską przed oczmi zwijał albo jakiś sztandar to zaraz by się raban na całą Polske zrobił o obrazę uczuć religijnych
milena2461
2011-12-27 20:22:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ciekawe jeśli my Polacy byśmy zrobili tak z ich flagą co by powiedzieli ?
Maryyyjusz
2011-12-27 20:22:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Po pierwsze Flaga USA którą składali żołnierze jest flagą którą kładzie się na trumnę a nie na pomnik !!! A po 2 Żołnierze Marines są specjalnie przeszkoleni a ten Biskup chyba nie :(
tygrysisko130588
2011-12-27 19:19:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dokładnie, o to definicja flagi: Flaga (z niderlandzkiego vlag) – płat tkaniny określonego kształtu i barwy przymocowywany do drzewca może zawierać godła, symbole, wizerunki. ....a ja się pytam, gzie jest "drzewiec" ?
szatano999
2011-12-27 20:42:51
Ocena: 1(glosow:13)-+
zapytaj Tolkiena...
szatano999
2011-12-27 20:27:37
Ocena: 0(glosow:12)-+
dobre... uśmiałem się
madziunia2409
2011-12-27 17:15:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Witamy w Polsce ;]
jolatoja
2011-12-27 19:29:27
Ocena: -5(glosow:9)-+
a nie przyszło Ci do pustej główki że to działacze PiSlandu odsłaniając tablicę tak wspaniale potraktowali naszą flagę - przecież ci "durnie" jak ich nazywasz mają w dupie stawianie pomników krzyży i odsłanianie tablic gdzie popadnie więc wara ci od tych "durni" wzorujących się na GW i TVN
szatano999
2011-12-27 20:54:45
Ocena: -1(glosow:11)-+
trąci mi poglądami rodem z "Radyja Mariana"
ZeuS112
2011-12-27 16:39:02
Ocena: -4(glosow:12)-+
najśmieszniejsze jest to w tym wszystkim, że tak traktują flagę naszej Ojczyzny Polski osoby które mają czelność nazywać siebie prawdziwymi Polakami czy też patriotami. Sądząc po tym czemu poświęcono ten pomnik to są to przedstawiciele PIS-u. Już widzę ich reakcje w sytuacji gdy z flaga postępuje ta
Masterbe
2011-12-27 16:02:20
Ocena: 3(glosow:11)-+
O kolejna ofiara mody antykatolickiej, piękny przykład manipulacji takimi durniami jak hasco. Swoją drogą nick autora tego gniota zobowiązuje. A nie zwróciliście patrioci-inwalidzi że sportowcy po zwycięztwie biegną z flagą a później...o boże! nie skłądają jej przez 20 minut. No Panie kolego...
tygrysisko130588
2011-12-27 16:11:14
Ocena: 0(glosow:14)-+
Zobacz całą twórczośc tego czlowieka na tym portalu, antyklerykal ale i tak pewnie święta obchodził, ktos umrze to pierwszy do księdza poleci aby pochowal...ot i taka cała prawda o takich ludziach. Widać fanatyzm niektórym przesłania zdrowy rozsądek i posuwają się do manipulacji
szatano999
2011-12-27 21:02:47
Ocena: 1(glosow:11)-+
MANIPULACJA???? Kościół w tym nie ma równych. Jeden przykład- szokujące wystawy aborcyjne pod kościołami... TO JEST MANIPULACJA!!!A to co ja robię to PROWOKACJA!! Żeby ktoś zauważył, pomyślał i wyraził swoje zdanie -obojętnie jakie...COGITO ERGO SUM!!!
szatano999
2011-12-27 21:16:27
Ocena: 0(glosow:10)-+
Polska od czasu przyjęcia chrztu jest zwykłym lennikiem Rzymu (później Watykanu a dokładnie Stolicy Apostolskiej) tam idą pieniądze zbierane przez "poborców" na całym świecie- stąd okupacja Watykańska a podpisanie konkordatu yo już całkiem padnięcie do kolan ...
tygrysisko130588
2011-12-27 21:53:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Szatano....co Ty gadasz, jacy poborcy ? Raz w roku jest zbierana taca na stolice watykańską i tyle, ale ty pewnie i tak nie dajesz a najwiecej gadasz, może niech sie wypowiadaja ci którzy daja. Prowokazja ? ok....ale nie kłamstwo.
tygrysisko130588
2011-12-27 21:57:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
Poza tym jeśli juz piszesz o konkordacie to dobrze by było gdybys wiedzial co to słowo oznacza.
tygrysisko130588
2011-12-27 22:07:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
Szatano...po tym co robisz na owym portalu przypominasz mi krnąbrne dziecko, które wyrzuca ze złością zabawkę, a na drugi dzień będzie mieć pretensje do mamusi, ze nie może jej znaleźć! A czasami może buc juz za późno. Pozdrawiam, wyobraźni życzę
tygrysisko130588
2011-12-27 22:09:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
Kościół prowadzi 1240 przedszkoli i szkół podstawowych (133 tys uczniów), 417 szkół ponadpodstawowych (83 tys uczniów) oraz 69 szkół wyższych i uniwersytetów (100 tys słuchaczy), 33 szpitale, 244 ambulatoria, 267 domów starców i zakładów opieki i 538 sierocińców oraz domów opieki dla dzieci. Mało?
szatano999
2011-12-28 08:09:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
W Belgii ofiarami pedofilów padło od lat 50. XX wieku ok. 500 osób; 13 z nich popełniło samobójstwo. Kościół katolicki w Belgii doliczył się 134 księży-pedofilów. W Holandii Według raportu z lat 1945-2010 dziesiątki tysięcy dzieci doświadczyło agresji seksualnej ze strony katolickich duchownych, z c
szatano999
2011-12-28 08:10:15
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ogłoszony w 2004 roku raport episkopatu Stanów Zjednoczonych, opisujący lata 1950-2002, donosi o 10 667 oskarżenia o molestowanie postawionych 4392 księżom. Stanowi to 4% amerykańskich księży działający w tamtym okresie
szatano999
2011-12-28 08:11:14
Ocena: 1(glosow:9)-+
Źródło...Wikipedia-Przestepstwa seksualne w Kościele
tygrysisko130588
2011-12-28 16:17:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam rozumieć, że to jest udowodnione wyrokami sadu a nie ludzi z wikipedii? Tak czy siak, niezły sposób na tłumaczenie sobie życia bez Kościoła. Ale chyba coś Cię gryzie bo bez Niego zyć nie możesz-a to juz znak że w główce się cos złego dzieje-pozdro brachu.
tygrysisko130588
2011-12-28 16:35:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Skoro ten raport mówi o 4% księzy pedofilii, to co z resztą ? CZemu te 4 % tak przyćmiewa u Ciebie pozostałe 96% ? To tak jakbym miał wyrobić sobie zdanie u ludzich na podstawie Twoich dokonać-nie byłoby to miłe, ale ludzie naszczęście sa inni i rozumni.
szatano999
2011-12-30 11:26:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
"I jeśli prawa twoja ręka jest ci powodem do grzechu, odetnij ją i odrzuć od siebie. Lepiej bowiem jest dla ciebie, gdy zginie jeden z twoich członków, niż żeby całe twoje ciało miało iść do piekła".Niech Kościół odetnie ta rękę a nie przenosi z parafii na parafię
tygrysisko130588
2011-12-30 16:26:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
1 Jan. 1:9(BW)"Jeśli wyznajemy grzechy swoje, wierny jest Bóg i sprawiedliwy i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości." Jeśli Kosciół odciałby te 4% to i tak bys się czegos innego czepił. A przenoszenie z parafi na parafię i pedolifia-nie wiem, nigdy o tym nie slyszałem.
tygrysisko130588
2011-12-30 16:28:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty chyba doswiadczyłeś tej pedolifii, bo tak o niej mówisz i mówisz.Zrób najpierw porządek w swoim zyciu a dopiero ucz innych. Slepy jest kiepskim przewodnikiem.
monster.haus
2011-12-27 15:40:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Składania flagi patriotycznej to już jest wiocha nad wiochą -.-'' nie ważne kto ją składał ważne jest to, że potraktowali flagę jak szmatę.. dobrze że jeszcze się w nią nie wysmarkał -.-''
bikinialicja
2011-12-27 15:25:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Flaga jest zawsze flagą nie zależnie od okoliczności należy jej się szacunek
szatano999
2011-12-27 15:14:51
Ocena: 7(glosow:15)-+
Szacunek do godła, flagi, hymnu powinien być ZAWSZE!! Nie ważne czy pogrzeb, czy odsłonięcie pomnika, czy mecz międzypaństwowy. Nie pamiętacie już...KTO TY JESTEŚ?? POLAK MAŁY..JAKI ZNAK TWÓJ??? ORZEŁ BIAŁY.... A na tym filmiku widać że ludziom brakuje już tej wrażliwości i pamięci...
wilku88
2011-12-27 19:22:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty nie wyznajesz wartości, które tu głosisz. Ja znam ludzi Twojego pokroju. Z przywiązania do wartości patriotycznych tacy jak Ty się śmieją i wykpiwają. Jak u Wojewódzkiego wsadzali flagę w psie kupy, to pewnie się śmiałeś. Teraz jesteś taki zasadniczy, bo chcesz księdzu i kościołowi przyłożyć
szatano999
2011-12-27 15:04:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dwóch księży ściągało flagę..i dobrze widziało co się z nią dzieje. Dla nich była ona tylko zasłoną przykrywającą przed gapiami "sedno" w postaci tablicy. Porównajcie sobie jak księża celebrują wszystko na mszach czy procesjach. Dla nich liczą się tylko ICH symbole i o nie dbają
tygrysisko130588
2011-12-27 16:05:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
A Ty co z tym zrobiłeś ? Widziałeś filmik i co dałes go do prokuratury czy na wiochę ? Sam to widzisz i nic nie robisz a innym błędy wytykasz.....od patriotyzm.
szatano999
2011-12-27 21:09:45
Ocena: 0(glosow:10)-+
W tym kraju walka z księżmi??? A niech stanie policja z alkomatem pod każdym z kościołów i sprawdzi czy ksiądz nie jedzie samochodem "po jednemu" po każdej mszy. To jest właśnie obłuda. Każdy widzi i wie ale "boskich wybrańców" nikt nie ruszy...
tygrysisko130588
2011-12-27 21:51:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
No to idź na policje i złóż donos, zacznij sam działać.
szatano999
2011-12-28 11:15:17
Ocena: 2(glosow:8)-+
Właśnie to robię- w czasie wojny podziemie tez roznosiło ulotki nawołujące do walki
tygrysisko130588
2011-12-28 16:21:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale to nie wojna i nie ma podziemia. Mówię abys poszedł na policje i to zgłosił jak pisales powyżej
Buahahahah
2011-12-27 15:02:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bzdura. Porównujesz pogrzeb z odsłonięciem pomnika. Przypominam, że w Polsce na pogrzebie żołnierza flagę też się traktuje z szacunkiem!
wandern
2011-12-27 14:05:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Po 1:Co ma ksiądz do tej flagi,nawet jej nie dotknął,
Po 2:Nie chciałbym,żeby w polsce był "patriotyzm" amerykanów,tzn.przesadne,wręcz kiczowate,i strasznie nadęte,do tego można zaliczyć np.gacie we wzór flagi,jakieś baloniki,gadżety,po chore ślubowania na zawodach typu monster jam,w których jest o
adi9293
2011-12-27 14:21:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
u nas w polsce zanika "patriotyzm". bo wlasnie od takich malych rzeczy wynika szacunek do naszego kraju, zaczyna sie od poszanowania flagi ,mowisz o przesadnym patriotyzmie w USA , a u nas co jest , brak poszanowania dla historii,zabytkow,jezyka,wartosci wyznawanych kiedys Bóg,Honor, Ojczyzna.
Cianide1
2011-12-27 14:34:12
Ocena: -2(glosow:6)-+
fukastic - mnie pisz bzdur i nie myl pojęć, albo robisz to celowo? Można być patriotą ale niekoniecznie nacjonalistą. Tylko czy potraficie to zrozumieć? wandern - masz rację tylko ich "kręci" patriotyzm na wzór ameryki. Bez tych gadżetów już go nie ma.
szatano999
2011-12-27 20:57:26
Ocena: 3(glosow:9)-+
dziwnym przypadkiem zrobili "szmatę do przykrycia" w barwy narodowe he he po fakcie to zawsze jakieś głupie wytłumaczenie sie znajdzie
stefen123
2011-12-27 13:05:41
Ocena: -7(glosow:13)-+
Boże narodzenie to święto z tradycji słowiańskiej, drodzy katole. Wcześniej to się nazywało Szczodre gody, a ponieważ było to święto na cześć jednego z ważniejszych bogów, katabasy nazwały to to bożym narodzeniem. Szczodre gody też rozpoczynała porządna wyżerka, życzono, by plony były lepsze itp.
wilku88
2011-12-27 13:22:22
Ocena: 6(glosow:12)-+
Inteligencie, czyli kościół katolicki na całym świecie ustanowił świeta 25 grudnia, bo słowianie mieli akurat święto? DO Twojej informacji, wypadało wtedy rzymskie święto Sol Invictus i to było zasadnicze źródło tej a nie innej DATY a nie tradycji.
afrosamurai
2011-12-27 13:26:12
Ocena: 5(glosow:7)-+
zgodzę się z przedmówcą. Gdy u powiatowego wsadzano flagę polski w sztuczne kupy to gawiedź była wniebowzięta w końcu to celebryta i wie jak się zachować. A tu wielkie oburzenie bo jacyś staruszkowie z dziury nie potrafią uszanować flagi. Wasz obiektywizm jest porażający
gori
2011-12-27 12:41:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ohhh tak jacy Amerykanie są wspaniali, oj jacy wielcy bohaterowie. Mordercy i napastnicy którzy od poczatku swojego panstwa musza prowadzic z kims wojne. Każy amerykanin który potrafi się wysrać i podetrzeć jest bohaterem. Mogłeś pajacu wrzuć jak kompania reprezentacyjna WP dba o flagę a nie barany
crazy_daisy
2011-12-27 12:26:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
dobra dobra ten jeśli chodzi o ten amerykański filmik to był z konkretnie "ceremonii składania flagi" a jaka pewność ze przy innych zwykłych okazjach nie dzieje się tak samo że ktoś zwija w pośpiechu i nie wie co zrobić by nie przeszkadzała. a poza tym "patriotyzm" niektórych zahacza o hipokryzję..
ididitmyway
2012-01-04 07:59:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie byla ceremonia skladania flagi tylko pogrzeb.
superbohater
2011-12-27 12:10:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ktoś mógłby powiedzieć, że jest to profanacja... Dla mnie jest to zwykła manipulacja! Nagle u niektórych obudził się duch pradziada co walczył za Polskę, tak? To są sceny wyrwane z kontekstu i można je interpretować na milion różnych sposobów. Nie dajcie sobą manipulować...
Cianide1
2011-12-27 14:29:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja się czepiam nie tylko kontekstu ale i podpisu. film jest marną prowokacją, bo sytuacje nie są porównywalne. Do autora - przez takich jak Ty, osoby które mają realne argumenty przeciw kk, wychodzą na głupców. Nic się z tą flagą przecież nie stało, choć pomysł by przykryć nią pomnik jest głupi.
wiochasieszerzy
2011-12-27 20:30:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
jak już bardzo potrzebujesz wojskowego porównania, to chociażby jak przywieźli trumny ofiar ze Smoleńska to składali ją w złą stronę :)
wilku88
2011-12-27 11:49:29
Ocena: 16(glosow:30)-+
Rozumiem autorze słuszność przesłania, ale czemu stosujesz manipulację i zwalasz wszystko na księdza? To kto tak potraktował tę flagę, jakiś ćwok czy ten ksiądz? Bo na tym filmie to ksiądz jest akurat zajęty czym innym niż zwijaniem flagi. Wiocha słuszna, tylko podpis nie pasuje.
szatano999
2011-12-27 22:20:48
Ocena: 1(glosow:11)-+
Oczywiście że był zajęty czymś innym. Wpatrywał się w "Nowy Cud Świata" jaki miał przyjemność odsłonić. A ten "Ćwok" to zapatrzony w swego "ziemskiego bożka" fanatyk który nie chciał uronić ani sekundy z tego "wspaniałego widowiska" i dlatego sie tak śpieszył
Kominek1993
2011-12-27 11:13:05
Ocena: 3(glosow:17)-+
Ksiądz, jako "nauczyciel moralny" powinien zwrócić uwagę na złe traktowanie flagi. Flaga Państwowa nie może dotykać ziemi. Flaga Państwowa nie może służyć jako przykrycie (wyjątek - trumna). Flagę Państwową należy złożyć w odpowiedni sposób. Zasad jest pełno, my ich nie znamy ;)
tygrysisko130588
2011-12-13 22:22:46
Ocena: 14(glosow:20)-+
Śmiac mi sie chce jak czytam komentarze. Zjechaliście duchownego za zniewagę flagi, a on jej nawet nie dotknął.
szatano999
2011-10-14 09:45:22
Ocena: -14(glosow:32)-+
Niech Sobie kur.....czarne Watykańską odsłaniają BARANY PURPUROWE!!!! a nie z flagi narodowej szmatę robią.
szatano999
2011-10-14 09:22:36
Ocena: -12(glosow:26)-+
Obraza uczuć religijnych to PROKURATURA!!!!
Obraza uczuć patriotycznych przez "purpurowych wsioków: OKLASKI!!!
Wśród oklaskująch na pewno jest kupa dziadków z odznaczeniami wojennymi którzy za ten kraj walczyli ale CIEMOTA WATYKAŃSKA przysłania im fakt bezczeszczenia głównego synbolu państwa!!!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0