Ukryj komentarze(197)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
SinCorE
2011-12-23 20:51:09
Ocena: 8(glosow:10)-+
Właśnie tak jeżdżą w będzinie -.-
michael198821
2015-07-12 11:22:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
obstawiam kobiete
twister1982
2012-02-06 21:58:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
w bedzinie oni tak w calym bielsku jezdza w tychach najlepiej zdawac powinni to zmienic....
twister1982
2012-02-06 21:44:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Śląski Będzin to nic zalujcie ze ich w Krakowie nie nagrywaja, he parodja
Zmoras
2012-01-05 00:08:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
bo kur*a chciała blokować lewy pas, zeby co poniektórzy mądrzy idioci w korku nie ciagneli do samego końca zeby sie komuś wje*ać i zwolnić cały ruch... tylko ze u nas w polsce zawsze debile jeżdzą bez kultury i stad są te korki, bo jakby jeden idiota z drugi wczesniej wjechali na prawy to by nie s6t
romeck
2011-12-28 01:32:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Glupi kutss/glupia pis... jak taki buc sie trafia to od razu dzwonie na policje i juz udupilem mandatem 4 palantow. jak sie nie umie jezdzic i nie zna zasad zamka blyskawicznego to sie powinno siedziec w domu przed telewizorem i ogladac stop drogowka bo tam pokazuja jak policja takich samozwanczych
miki1405
2011-12-27 22:03:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeszcze jedno,dopiero zauważyłem i nie mogłem się powstrzymać:D:D Jabol86,napisałeś,że znak zakazu wyprzedzania zakazuje wymijania i omijania:):)Dobre,zapraszam do kodeksu drogowego,gdzie wytłumaczone są manewry omijania i wymijania. Poczytaj i wróć tu z twoimi mądrościami,z chęcią poczytam:):)
k12345lala
2011-12-27 21:48:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale zrobiła i to się liczy....
miki1405
2011-12-27 15:19:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
sobie w kolumnie,podczas,gdy prawidłowo jest tak,że samochody dojeżdżają do zwężenia zapełniając obydwa pasy,a przy zwężeniu jadą tzw. "na zamek",czyli jeden z prawego pasa,jeden z lewego,itd. Jak znasz tak dobrze przepisy ruchu drogowego,to zapewne widziałeś ten znak,a w nim jest cała instrukcja.A
miki1405
2011-12-27 15:19:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jabol86,a czy ty w ogóle masz prawo jazdy,albo czy słuchałeś na zajęciach??Po pierwsze linię ma przerywaną,więc musiałby być znak postawiony z powodu jakichś robót drogowych zakazujący wyprzedzania przez zwężenie drogi.Jeśli był i kierowca nie chciał wyprzedzać,to mógł zjechać na prawy pas i czekać
Jabol86
2011-12-26 18:07:14
Ocena: -3(glosow:5)-+
To nie wiocha tylko myslenie cmoku za kierownica...
Zapewne za 100m jest zwezenie drogi a cwaniaki wiedza o tym i z prawego pasa zaraz sie beda wciskac... Miej swiadomosc ze przed zwezeniem drogi jest ZAKAZ WYPRZEDZANIA! i kierowca w renowce jedzie wlasciwie i przepisowo
znaszmojemail
2011-12-26 15:58:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
cały lewy pas blokuje. w zasadzie to momentami 2 pasy, jedzie praktycznie samym środkiem
misjonarka
2011-12-25 22:03:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
Raczej się nie doczekasz odpowiedzi.:)Ja zapytałam i zamiast odpowiedzi dostaje minusy.:))))))))))))
misjonarka
2011-12-25 22:04:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kurcze znowu nie tu miało być.:(
Fastenn
2011-12-25 21:24:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kolego ! to jest cholerny "niedzielniak" ! wyjedzie taka łajza na drogę i nie wie co ma zrobić ! tacy to nie powinni robić prawek jazdy , do "takiej" jazdy ! . przez takich "niedzielniaków" jest pełno stłuczek i niestety często wypadków śmiertelnych , sam byłem kiedyś światkiem na autostradzie A4
Felisaquatica
2011-12-25 21:21:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ty taki sam baran jak ten kierowca bo jesli mialbys prawo jazdy to wiedzialbys ze nawet tym pasem mozesz jechac do jego konca. Poza tym w zadnym wypadku ten idiota/idiotka nie moze tak robic na drodze!
maciekzorza
2011-12-25 15:00:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie pochwalam takiego czegoś ale zgadzam się z kolegą wcześniej , ten kierowca blokuje lewy pas, tym którzy się później wcinają na końcu tego pasa, tylko ze robił to za mało stanowczo, sam nieraz tak robię tylko ze na troszeczkę innych zasadach
chicken89piskle
2012-01-02 16:15:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
i jeszcze SO:D
chicken89piskle
2012-01-02 16:12:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
byndzin, czeladź, sączów i te wsie wszytkie tyż majom SBE;P ale co sie dziwić goRole Raus, goRole Won Yno Oberschlesien:)
weronika91
2011-12-25 04:09:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
c. d: a nie zastanawialbys sie co ten kierowca robi na srodku dwoch pasow...
weronika91
2011-12-25 04:08:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
do shade12: chyba Ty jestes dzieckiem... ja od 20 lat jezdze po kraju wzdluz i wszerz a to po prostu jest konto mojej Dziewczny. A propo to gdybys jezdzil po polsce chociazby... to wiedzialbys co ten kierowca chce przekazac innym, nazywa sie to zrozumienie na drodze... czasami wystarczy pomyslec, a
weronika91
2011-12-25 01:25:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Od kilku dobrych lat jeżdże i to najczesciej po slasku... u nas w Polsce jest absolutny brak umiejetnosci jazdy na zamek dla tego niekiedy kierowca jadacy pasem nie wylaczonym blokuje juz duzo wczesniej pas wylaczony zeby pas nie wylaczony sie nie blokowal przez cwaniakow ktorym sie bardzo spieszy..
asiulencja
2011-12-25 01:06:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
To mógł być kierowca z Wojkowic, Czeladzi... lub inna miejscowość podlegająca pod Będzin
maciek_owoc
2011-12-24 23:23:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zagłąbia
Szyderca_Szyderca
2011-12-24 09:22:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Widać że z Będzina... HAHA Sosnowiec Łączy ;p
M1CLAY19
2011-12-24 02:46:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Takie madrusie jestescie??? To dlaczego robicie korek jak wypadek jest po drugiej stronie odzielony barierami? Jak snieg spadnie to sznur po horyzat.Jak oberwanie chmury to awaryjne i na margines. Jak kamera to40zamiast licznikowe55(w dzien w zabudowanym).Jak McDonalds to nagle przestaje sie spieszy
M1CLAY19
2011-12-24 02:41:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jedyna metoda na rozladowanie zatwardzenia jest wczesniejsze zajecie pasa ,ktory pozwala na kontynuacje jazdy i cierpliwosc i cisac a nie gapic sie jak pracuja drogowcy albo jak gostek przydzwonil drugiemu w dupe.
M1CLAY19
2011-12-24 02:35:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Wam sie suwak miedzy polkulami mozgowymi spier... .Jezeli woda plynie rura o srednicy 1go cala to jak zwezisz rure do 1/2 cala bedzie taki sam przeplyw? Tylko wtedy jak zwekszysz cisnienie czyli kazdy na ograniczeniu bedzie zapier... 2x szybciej niz normalnie.
mb3miasto
2011-12-24 00:52:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
1. Kierowcy stoją w korku, który sami sobie tworzą (na pasie, który NIE JEST wyłączany) tym samym korkując skrzyżowanie za sobą.
2. Są wściekli na kierowców, którzy MAJĄ PRAWO jechać pasem wyłączanym aż do samego końca.
3. Jadąc pasem wyłączanym próbują zmienić pas dużo wcześniej niejednokrotn
misjonarka
2011-12-23 23:21:01
Ocena: -6(glosow:6)-+
A możecie mi wytłumaczyć co ona chciała zrobić,bo 2 razy obejrzałam i nie kumam.Chciała wyprzedzić ciężarówkę czy nie.
Bananito22
2011-12-23 23:05:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
to ludzie z będzina tam nikt nie umie jeździć ;D
niebieskigsz
2011-12-23 22:30:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Raczej kupiła ! A jak już to widać gdzie , w Będzinie na targu ...
Rodzynek666
2011-12-23 20:54:10
Ocena: -1(glosow:7)-+
MASAKRA NIEDZIELNY KIEROWCA
warning123
2011-12-23 20:30:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
to burak ze słoikami jechał do wynajmowanego mieszkania w warszawie
warning123
2011-12-23 20:31:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
Na pewno kierowca jest popsuty
krzychu_no
2011-12-23 19:31:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
w Bełchatowie to normalne , po pijaku trzymaja sie prostych linii,bezpieczenstwo ponad wszystko:)
dzwiadek
2011-12-23 19:30:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
on poprostu wyjechal zablokowac pas , a ze nei byl konsekwentny to tak jechal jak ci...., sam tak robie jak sie zgadam z kims na cb a nie jest zwezka kazdy wali lewym pozniej wciska sie na koncu i jest korek!! kazdy prawym i 2 razay szybciej , dziekuj
kokeeno
2011-12-23 21:20:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mylisz się - ostatnio widziałem taki przykład: jedzie bałwan lewym pasem blokując go (co jest WYKROCZENIEM) natomiast kilometr przed nim (przed zwężką) turla się na prawym pasie ciągniczek 10km/h. W ten sposób skretyniały kierowca stworzył korek tam, gdzie go nie powinno być... Obawiam się, że te ko
ssij_mi_jaja
2011-12-23 18:57:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
takim pseudo kierowcom przyzwyczajonym u siebie n a wsi do 1 pasa ciężko zrozumieć że można jechać na tzw. "zamek" 1 na 1 i wtedy są mniejsze korki a nie 1 kilometrowy - dla mnie MEGA WIOCHA
gihu83
2011-12-23 20:53:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak by były 2 pasy zajęte, to na pewno byłby jeszcze 2 razy większy korek. A metoda na tzw. "zamek" bardzo dobry sposób na tego typu drogi. Ale niestety nie ma takiego znaku w Polsce a na pewno by się przydał, wtedy nikt by nie miał do innych pretensji, że się wpieprza w kolejkę.
SzydeRca_Nr_onE
2011-12-23 18:52:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
Najchętniej dodałbym pustą wiadomość bo brak mi słów dla dzisiejszych kierowców...jeszcze ku.rwa z Będzina...szkoda że nie ma naklejek...karny ku.tas za chu.jowe jeżdżenie bo bym mu naleił...
krystian2004
2011-12-23 18:44:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Całkiem możliwe , faktycznie korek , zwężenie a cwaniaczki zawsze do przodu i wpieprzają się w ostatniej chwili...
Mayonnaise
2011-12-23 18:42:32
Ocena: -2(glosow:4)-+
no zgadnjicie jak "zrobila"prawko bo napewno to baba , pewnie ma duże cycki,pusto w głowie i ładnie wytapetowana reszte dodajcie sobie sami jak zarobila i dostala prawko : )
xxx_k
2011-12-24 13:18:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
'bo na pewno to baba', gratuluje myślenia. posługiwanie się stereotypami zdecydowanie je ułatwia, a nawet przy nich myśleć nie musisz, bo po to one są, dla ludzi, którzy myśleć. widząc tego typu komentarze niedługo powstanie stereotyp "niemyślący jak facet(bo zamiast myśleć posługuje się stereotypam
TheComareq
2011-12-23 18:15:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
Co za debilka, takiego człowieka tylko pożałować :d
sylwester2712
2011-12-23 18:12:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
blokowanie lewego pasa jest niezgodne z prawem na policje i mandat , wiele osób tak robi aby szybciej zjechać z drogi dupki , po to są przepisy aby ich przestrzegać .
Infidel
2011-12-23 18:06:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Barany sami jesteście jak mówicie o blokowaniu. Widać jazda "na zamek" jest wam obca. Gwoli wyjaśnienia patałachy: na zamek -> jedziesz do samego końca i tam się włączasz do ruchu. W Polsce ten rodzaj jazdy jest nieznany bo większość wieśniaków już dużo wcześniej się włącza a pozostała część buractw
Nirvanka87
2011-12-23 17:14:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
On się na pewno u Lasoty w Łodzi "uczył"... straszny partacz
asiulencja
2011-12-25 01:19:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
bergman .... o jeździe na zamek każdy chyba słyszał.. szkoda ze polscy zas..ani kierowcy tego nie praktykują, stąd takie zachowania, że blokuje się cwaniaków wcinających się na prawy pas w ostatnim momencie. Widać buraki tego nauczyły osobę z tego samochodu
maxwid
2011-12-23 16:36:24
Ocena: 3(glosow:13)-+
raczej blokuje baranów którzy pchają się lewym pasem. pewnie lewy sie kończy się za chwile a cwaniaczki chcą sobie skrócić droge, żeby później się wepchnąć. Widać kto tu prawka nie ma. jak nie znacie się na realiach jazdy podczas korków to się nie wypowiadajcie
JunkersiCzarnobyl
2011-12-23 16:19:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
nie wierze ze tyle głąbów sie tu wypowiada ,dobrze robi ten typ blokuje frajerów którzy wyprzedzaja lewym a pasem a pózniej chca sie właczyc do ruchu co powoduje dłuzszy korek on mysli a 80 procent ludzi ktorzy sie tu wypowiada nie bardzo
i_Lolek
2011-12-23 15:53:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
ja na tym filmie widzę niemotę, która chciałaby wyprzedzić tira, ale się boi. pcha sie na lewy pas, a jak już tam jest to boi się prześliznąć koło tira. żadnej próby blokowania lewego pasa tam nie widzę.gdyby chciała go zablokować, to by to zrobiła stanowczo. bo czas na to miała. ale to niemota.
kipcio2345
2011-12-23 15:45:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Prawo jazdy zrobione na playstation ;D
dorian8833
2011-12-23 15:16:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
ona z bedzina jest to normalne w ich okolicy
sailorjar
2011-12-23 14:58:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
niestety ale na śląsku te ofermy tak jeżdżą a jak ma rejestrację SWD to już wogóle masakra na rondo wjechać nie potrafią włączyć się do ruchu lub zmiana pasa za trudne a potem płacz że korek a na jedna zmianę świateł góra 3 samochody przejadą całe życie "przewozem" na kopalnię a teraz jak ma samochó
Benmaster
2011-12-23 15:12:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
A dla ciebie zasady interpunkcji też są zbyt trudne. Ja w prywatnym samochodzie mam SWD. Codziennie służbowo przejeżdżam około 150km w różnych miastach i błędy popełniają wszyscy, nie tylko SWD i nie tylko SO. Jak ktoś mało jeźdźi to ma mało praktyki. Ot i cały problem.
Solenizantka10
2011-12-23 14:54:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie no żart:)
Solenizantka10
2011-12-23 14:54:06
Ocena: -7(glosow:11)-+
zgłaszam na policję. to mój numer rejestracyjny. już po tobie.
kriss92
2011-12-23 14:49:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
a teraz peszek bo nikt nie chce wpusic? sie czai jak szpak na je...ie zaloze sie,ze to kobieta.
Jechalem ostatnio za podobna,10km/h w miejscu gdzie jest ograniczenie do 90 i brak mozliwosci wyprzedzania bo caly sznur samochodow po lewej stronie,bialej goraczki mozna dostac przy takich matolach
manamanan
2011-12-23 14:28:31
Ocena: -9(glosow:15)-+
Barany! Kierowca tego Renault Talia jedzie jak najbardziej właściwie - tylko ci, którzy nie widzieli drogi asfaltowej na swojej wsi nie wiedzą jak się tworza/zwiększają korki na drogach dwupasmowych (2x2). Skrótowo - ci idioci wyprzedzający zwiększają korek, a kierowca Renault chce tylko je rozładow
cheatdb
2011-12-23 16:34:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
jesli jazda środkiem drogi według ciebie jest prawidłowa to jestem ciekaw jakie w "twoim mieście" są przepisy . Swoją drogą zdarzają się tacy kierwocy co sie boją nawet wyminąć tira hehe a nie wspomne juz o rondzie 3 pasmowym i taki kierowca jest po srodku i z 2 stron ;] Nic tylko panika
prosty_chlop
2011-12-23 14:16:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Niestety większość polskich kierowców to ciemnota nie potrafiąca zachować się na drodze kupują wypasione auta a nie potrafią nawet zaparkować
prosty_chlop
2011-12-23 14:14:32
Ocena: -2(glosow:6)-+
Też zawsze blokuje cwaniaków a że mam czym to nikt nie odważy cie obtarcia :-)
ale co z tego że ja zablokuje jak znajdzie sie 20 którzy wpuszczą i tak cwaniaka na końcu jak by postał dłużej i nikt by go nie wpuścił może by sie nauczył !!
Poza tym kierowcy na polskich drogach to ciemnota bez pojęci
PanStaszek101
2011-12-24 10:16:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bielsko ma SB, SBI to okolice bielska ;P
Kajka321
2011-12-23 13:58:07
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja mam prawo jazdy i zgadzam się z opinią ludzi którzy mówią, że to głupota co ten kierowca robi. Na kursach uczą jak robić zasuwkę, a są ludzie co popierają to co na filmie. Uczyli żeby tak robić?Jeśli Ciebie tak to współczuję.Nie raz widziałem pedałów i tylko ku*wa wyciągnąć i gałkę z nosa zrobić.
Tensora_Kochanka
2011-12-23 13:36:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
To przeciez tensor przylapaliscie go
www_83
2011-12-23 13:10:01
Ocena: 6(glosow:10)-+
JAZDA NA ZAMEK BŁYSKAWICZNY JEST CZYMŚ NIE TYLKO NORMALNYM, ALE WYMAGANYM WE WSZYSTKICH KRAJACH EUROPY. SZTUCZNE WYDŁUŻANIE KORKA POWODUJE, ŻE BLOKUJĄ SIĘ TEŻ WCZEŚNIEJSZE FRAGMENTY DROGI. POLACZEK TO KIEROWCA RENAulT - G.WNO WIDZIAŁ, W D.PIE BYŁ, G.WNO WIE. KAWAŁ GŁUPIEJ K.RWY.
koncern
2011-12-23 12:57:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
Po to są dwa pasy żeby nimi jechać, a nie blokować. Tak się nie rozładuje ruchu szybciej, a gdy z oddali jechałaby np karetka, której blokujący cieć nie widzi? Wewnętrznym pasem jedzie się do końca, a potem, jak w normalnym kraju, obowiązywać powinna zasada "na zamek".
sylwester2712
2011-12-23 18:11:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
blokowanie lewego pasa jest niezgodne z prawem na policje i mandat , wiele osób tak robi aby szybciej zjechać z drogi dupki , po to są przepisy aby ich przestrzegać .
MartaxD50057
2011-12-23 12:33:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rejestrację powinieneś zamazać, ale serio gdzie on te prawko zrobił?
radis
2011-12-23 12:31:04
Ocena: -5(glosow:9)-+
brawo na prawdę panie policjancie za świetną wypowiedź brawo!! przykład kierowcy z thalii jest dobrym przykładem kierowcy wkurw...jącego się na baranów którzy cisną się lewym pasem aby tylko jeszcze ze 3 auta minąć i potem podjeżdżają pod samą zwężkę i pchają się na siłe na drugi pas i dlatego tworz
kamil123452
2011-12-23 12:23:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
A skąd pewność, że bohater ma prawo jazdy? ;x (mogłeś zasłonić rejestracje)
AlchemikDG
2011-12-23 12:15:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zonk89 Nie koniecznie musi Być z Będzina ;) Taką samą Rejestracje Ma jeszcze Sławków Czeladz Wojkowice Kościelne ;)
dominges43
2011-12-23 12:08:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
bardzo dobrze ze od nowego roku nowe testy na kat B bedzie mniej takich debili haha
bartek11799
2011-12-23 11:53:00
Ocena: -4(glosow:10)-+
PO PROSTU ON PRZYBLOKOWYWAŁ FRAJERÓW, KTÓRZY chcieli jechać na skróty!!!
apparition
2011-12-23 12:51:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
dobrze prawi! Polać mu! :)
ionen
2011-12-23 12:51:44
Ocena: 5(glosow:9)-+
Takie blokowanie pasa to utrudnianie ruchu i jest karane mandatem.
Jest to często spotykane w Polsce wykroczenie, gdzie na kursach prawa jazdy uczy się parkowania a nie technik jazdy samochodem takich jak zamek błyskawiczny.
Zerknij teraz do kodeksu drogowego i zastanów się kto jest tu ciemniakiem
axis_come_on
2011-12-23 13:10:53
Ocena: 3(glosow:9)-+
Odłóż prawko do szuflady. Po to są dwa pasy żeby dwoma jechać a nie zabawa w blokowanie. Na końcu pasa powinno być płynne zjeżdżanie na zamek błyskawiczny - jeden z prawej, jeden z lewej. Debile to Ci co zjeżdżają 300m wcześniej. Może powinni blokować 10 albo 100km przed zwężką?
Marta1988rr
2011-12-23 11:39:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Kurna taka osoba chyba nie zdaje sobie sprawy z tego ze jest zagrożeniem dla siebie i innych. Wynocha z dróg... po polu najpierw się naucz...
sinfullboy
2011-12-23 11:33:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kto powiedział, że ma prawo jazdy ?
seniorita1987
2011-12-23 11:10:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
rejestracja z Będzina i wszystko jasne :)
asiulencja
2011-12-25 01:09:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
a może to burak z Warszawki jadący samochodem ciotuni :D
franzmauer
2011-12-23 11:05:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
jezdzilem po zatloczonych ulicach na cyprze tam pełno takich przypadków.
Yrek
2011-12-22 21:07:17
Ocena: -8(glosow:16)-+
to jest celowe działanie kierowcy, zapewne za chwile jest zwężenie i nie chce aby ktoś się pchał na chama podczas gdy on grzecznie czeka. takie blokowania częśto organizują kierowcy tirów podczas gdy jest jakis mega korek to jeden obok drugiego jedzie po 20km/h aby to trochę rozładowac.
mb3miasto
2011-12-23 00:30:35
Ocena: 7(glosow:15)-+
to blokowanie to zwykła nieznajomość przepisów i tgz. wjazdu na zakładke, Gdy konczy sie pas np lewy to samochody na prawym puszczają samochody z lewego, jeden na jeden. a to ze ktoś wczesniej zmienia pas na prawy to jego sprawa. Odsyłam do kodeksu ruchu drogowego - Policjant.
gihu83
2011-12-23 21:14:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Problem jest z wpuszczaniem na krańcu takiego pasa. Zmieniając pas można liczyć tylko na życzliwość kierowcy jadącego na prawym pasie. Jak by był znak drogowy umożliwiający jazdę na zakładkę to podejrzewam że wiele sporów by się zakończyło na takich drogach.
kokeeno
2011-12-23 21:18:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
Może dużo nie jeżdżę (raptem te dwa, czasami trzy tysiące km miesięcznie), ale przy zwężeniu należy jechać do końca pasa i dopiero tam zjechać. Blokowanie przez samozwańczych, niedouczonych "szeryfów z bożej łaski" jest wykroczeniem i przyczyną NAJWIĘKSZYCH korków - jak się okazuje, to oni są ich "t
saqigar
2011-12-24 15:38:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Panie "policjancie" - nie ma zadnych przepisow mowiacych o jezdzie na zakladke, to tylko zwyczaj. A zwyczaj mowi, ze oba pasy jada ta sama predkoscia. Wyprzedzajac na konczacym pasie powoduje, ze ci na otwartym stoja tam w nieWiocha wiocha pozostanie i wiekszosc idiotow tutaj nigdy tego nie zrozumie
beata66660
2011-12-22 20:49:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
matko kochana...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0