Ukryj komentarze(426)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Bermen
2012-02-05 11:07:03
Ocena: 61(glosow:75)-+
A ty - jedyny debil, który nabrał się na jego gierki.
elkomaro
2012-02-17 08:56:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
tylko ze to nie jest rzadzacy
boczek0015
2012-02-12 00:34:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Każdy myśli, że on dobry a on tylko łapie za najwrażliwsze tematy aby szumu narobić np. na samym początku złapał się za krzyż, który jakoś nikomu nie przeszkadzał to od razu głośno się o nim zrobiło. Ludzie miejcie rozum on tylko chce was tylko otumanić i owinąć wokół palca !
CocaineSystem
2012-02-11 20:57:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
@czekej - no to jest kur*a proste, to nie tylko on decyduje o tym czy przejdzie ustawa o legal czy nie. Musi być większość. A to nie przejdzie i on wtedy powie "No trudno, ale widzzieliście, robiłem co mogłem, starałem się" dobrze wie, że chu*a zdziała ale mydli oczy debilom, że niby "ziomek" jest.
kargul1803
2012-02-11 20:13:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
"jedyny normalny rządzący" hehehehe witamy w polsce, w kraju hipokrytów złodziejów i pijaków a on jest jednym z nich :)
mitochondrium00
2012-02-10 17:30:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
szanowni debile, oto Wasz król!! KRÓL DEBILI z DYNASTII DEBILÓW, DEBIL nad DEBILE, jaśnie Wam panujący JANUSZ PALIKOT DEBIL, który mocną ręką DEBILUJE
cuurniprime
2012-02-09 18:02:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ehh... Na małpy w zoo lubie patrzeć. Jedziemy dalej.
krytykant666
2012-02-09 00:27:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gdyby nie tytuł, wiocha idealna
swistak18x
2012-02-08 00:38:24
Ocena: -4(glosow:14)-+
Wole Palikota niz Kaczota i Tuska, oni juz pokazali co potrafia. Pozdro
xxmuffinix
2012-02-07 21:57:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
specjalnie tak robi-zauwaza czego mlodzi ludzie chca.. legilazjci, wolnego internetu, itd..i on jest wtedy takze za tym. polityczna gra po prostu.
poczekalnia777
2012-02-07 20:47:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
Oczywiście walka z krzyżem ku...... i tyle przez 4 lata zrobi!!!!!!!!!!!!
kukladzonnego
2012-02-07 20:36:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
patrzac na nazwe i przeznaczenie tego portalu to on sie tu nadaje jak nikt inny :d tylko jakies dziecko zly opis dalo
Brst
2012-02-07 09:55:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
jedyny od poczatku przeciwko ACTA w Polsce jak w parlamencie UE byl SLD a reszta opozycji jakos problemu nie widziala i glosowla za w UE i jakos nagle po fali protestow stali sie wielkimi przeciwnikami ACTA i teraz probuja zdobyc glosy tych ktorzy sie na to nabiora
mizziaaxD
2012-02-07 07:38:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Po pierwsze: Palikot nie ma własnego zdania. Specjalnie mówi "że jest za paleniem, za związkami homoseksualnymi", żeby ludzie na niego głosowali. Po drugie: Było jakieś posiedzenie sejmowe o wprowadzeniu ACTA i jakoś Palikot wtedy nie protestował... Po trzecie: ma coś do religii, a kiedyś prowadził
Sist
2012-02-07 02:34:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co za g*wno. Ruch Poparcia Palikota = Lewe Skrzydło Tuska, nawet logo ma odpowiednie. Niech ten pajacyk zajmie się czymś poważnym (podatki, nfz, dług publiczny), a nie... acta, które już jest zje*ane i legalizacja, która ludziom jest na ch*j potrzebna. Taka to u nas udawana opozycja
konbaj1234
2012-02-06 22:33:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co was jebło uwielbiacie Palikota tylko za to że chce legalizacje wprowadzic chodź tak do konca tego nie zrobi a w dodtaku tylko na kasie mu zalezy jak każdemu z naszego sejmu zalezy!
Bobola35
2012-02-06 20:58:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie wiem co dla Ciebie znaczy słowo normalny. Moim zdaniem jest jak zdecydowana większość polityków robi i mówi to co chcecie usłyszeć - Krzykną przed wyborami: legalizacja równouprawnienie i narobił szumu w okół własnej osoby, i nikogo nie urażając myślę że głosując na niego zmarnowaliście głos
kiellekstein
2012-02-06 20:21:29
Ocena: 9(glosow:11)-+
Palikot był w PO kiedy były podejmowane decyzje o ACTA. Robienie kapitału politycznego na ludzkiej niepamięci WIOCHA na 102
Podlasiak1977
2012-02-06 18:55:46
Ocena: 9(glosow:15)-+
normalny????debil bez wlasnego zdania,tak jak jego fani zreszta.
Podlasiak1977
2012-02-06 18:56:56
Ocena: 6(glosow:8)-+
przyznac sie do bledu-szacunek.masz plusa:)
Eye_Of_Angel
2012-02-06 15:02:57
Ocena: 3(glosow:13)-+
Autor chyba w wieku gimnazjalnym? Całe szczęście, że nie ma prawa głosować :]
Adi1234554321
2012-02-06 14:46:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Skoro Palikot ani Tusk nie nadają się do rządu to znajdźcie kogoś kto będzie rządził krajem bezinteresownie-nie myśląc o pieniądzach.Powodzenia!
Jachociacho
2012-02-06 18:55:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Szkoda że Mikke nie startował.
rzygamtecza16
2012-02-06 13:58:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
okej noto jesli tak uwazasz to dlaczego to jest WIOCHĄ???? ehhh
kornikjestok
2012-02-06 12:17:06
Ocena: 11(glosow:15)-+
To największy komuch i populista. Nie nabierajcie się na jego bełkot. Proszę.
belledejour
2012-02-06 11:55:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
zamiast siedzieć przed kompem i napie***lać w klawiaturę bez sensu komentarze,brać się za robotę,róbcie coś na własną rękę,praca jest tylko trzeba jej dobrze poszukać,a nie siedzieć i narzekać,że jej nie ma. Polityk jaki by nie był,nie będzie wystarczająco dobry.Zawsze będzie jakieś ALE.
belledejour
2012-02-06 11:56:51
Ocena: -3(glosow:9)-+
ja wyjechałam z Polski i jest zajebi**cie. Pracuję ,mam kasę i nie brakuje mi niczego.
a w Polsce tylko narzekacie na tych polityków. OK są źli bo niektóre rzeczy robią nie tak,ale wy czekacie aż wszystko samo do Was przyjdzie. Nie mam pracy buu-TO WYJEDŹ I POSZUKAJ!
kiellekstein
2012-02-06 20:26:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Nigdzie nie zarobisz tak jak tam, wspaniałe miasto Amsterdam" - Big Cyc
Max74
2012-02-07 16:37:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
@balledejour to nie wiesz, że łatwiej jest narzekać bo do tego nie trzeba mieć żadnych specjalnych zdolności i nie łudź się, że wielu z tych krzykaczy tutaj lubi się trudzić uczciwą pracą. Granice są otwarte i kto chciał to pracuje a nie jęczy, że źle.
green_reaper
2012-02-06 11:02:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Berman
Sądze , że on nie jestem jedynym naiwnym ...
Oni go promuja w razie jakiejś gafy.. tak jak teraz Tusk zaliczył z ACTA>.
borlando666
2012-02-06 10:28:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
pajac zalosny pare tygodni temu precz z piractwem,teraz popularna maseczke przymierza...oblesny klamca
siemit
2012-02-06 10:07:56
Ocena: 8(glosow:10)-+
Zamiast walczyć o te pierdoły typu marycha czy co tam jeszcze mógł by powalczyć o miejsca pracy dla młodych ludzi! Może dla takiego gimnazjalisty czy licealisty jak Ty teraz ważniasze jest marycha ale jak skończysz studia i nie będziesz mógł znaleźć pracy to i tak nie będzie cie stać na palenie!
gwozdziu88
2012-02-06 13:07:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
jakbyś siedział w temacie... to byś wiedział że o to też walczy... oglądnij sobie chociaż jego wypowiedź po expose tuska... i wysłuchaj dokładnie na co zwraca uwagę, a swoją drogą ładnie tuska pocisnął :D
gwozdziu88
2012-02-06 13:08:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
co nie znaczy że bede na niego głosował w przyszłości ;p
CzarnyBobr
2012-02-06 16:10:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie badz smieszny on NIC nie robi mial tyle okazji i co jedyna metoda jaka on zna to robienie zamieszania? tym jeszcze nikt nie wygral
bo co jezeli ja powiem legalizowac jak to i tak sie nie stanie on sobie moze krzyczec...
co z tego ze krzykne wiecej pracy jak tej pracy nie przybedzie...
CzarnyBobr
2012-02-06 09:25:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
boze niespodziewalam sie ze i tutaj do uja zobacze Palikota tego sie obawialam ze nawet tu zagladaja DEBILE BEZ MOZGU ktorym wystarczy krzyknac ''nie dla acta'' i spuszczacie sie jak psy na suke...to nie jest smieszne ani zalosne to jest smutne ze czlowiek ktory TYLKO robi hałas ma w ludziach poparc
pawello2803
2012-02-06 07:41:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
ON!! Normalny!!! To ty to chyba jesteś debil! Przecież to ta sama ku... co reszta tylko stwarza inne pozory!! Już nie damy się nabrać!! Wszystkich polityków z fekaliami do szamba spuścić!! To rząd jest dla nas a nie my dla rządu!!!
milkowicz
2012-02-05 22:54:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
W sumie myślałem że internauci są mOndrzejsi ,no bo tak narkomanów już zjednał homoseksualistów także (chodzi o tego babo chłopa co przyjął ) to terraz udeżył w przeciwników acta ciekawe czy on wogule zdaje sobie sprawe co ta maska oznacza . Jak ostatnio pytałem to nie wiedzieli ze to z filmu pocho
PonuryUserr
2012-02-05 23:01:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
A kto w tej chwili rządzi Twoim podwórkiem? - Nie mów że inteligencja? A z nim przynajmniej wesoło ^^
legionistazaw
2012-02-05 21:56:57
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak samo jak byś spytał: Dlaczego wszyscy się teraz burzycie na Tuska? Najpierw 70% społeczeństwa go wychwala i głosuje by został ich premierem, a teraz co każdy to ch*uj, ku*rwa, desperat, kłamca. Taka prawda. NAJPIERW GŁOSUJECIE NA DEBILI PÓŹNIEJ NARZEKACIE, ŻE ŹLE SIE ŻYJE.
legionistazaw
2012-02-05 21:57:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
TO DO @blueee
wojslowitz
2012-02-05 21:54:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
JEDYNY ZOSTAŁ WYGWIZDANY!!!
kamilkox66
2012-02-05 21:38:50
Ocena: -3(glosow:9)-+
najlepiej by było jakby został premierem
gorbaczow7
2012-02-05 21:12:32
Ocena: 5(glosow:11)-+
!!śmierdzi mi tu podstępem tylko Janusz Korwin-Mikke
krystian2345
2012-02-05 21:09:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
nie ma prawa trzymać tej maski,gość czegoś nie rozumie
Staradziffka
2012-02-05 21:46:07
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie jest mi potrzebny. Mam dwa konta.
jasioo1988
2012-02-05 21:12:43
Ocena: -3(glosow:7)-+
cyklon-b wypróbuj już Ci mówiłem. eSDe czyli staradzifka ile ty tu masz kont hm??
imperator159
2012-02-05 20:32:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gdzie można kupić te maski?
krystian2345
2012-02-05 21:12:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
w aptece
lordghandin
2012-02-05 20:10:48
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jak on jest taki sam jak wszyscy. Powiedział ze zalegalizuje zioło to głosowaliście na niego, ale o przyszłości państwa juz nie pomyśleliście. A jak ci ktozi głosowali na PO to teraz niech nie narzekają.
ghost01211
2012-02-05 20:03:37
Ocena: 9(glosow:15)-+
i tak przy okazji sam PALIKOT to wiocha!!!
ghost01211
2012-02-05 20:02:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
jugoda5 ale ty czlowieku jestes tępy qrwa zal normalnie!!! tania gra pod publike, teraz zaden polityk sie nie wypowie pozytywnie o ACTA bo wygodniej jest pokazac ze jest sie po stronie zwyklych ludzi a jak trzeba bylo glosowac to poparli ACTA jednym glosem jak te barany!!!
Sanali
2012-02-05 19:36:35
Ocena: -1(glosow:9)-+
ziome-k ma rację . Co z tego , że zioło byłoby legalne .. Wydaje mi się , że większość ludzi , którzy głosowali na niego nie zdawali sobie sprawy z tego , że oprócz zioła po ulicy chodzili by sobie geje i lesbijki . Nie to , że chce komuś ubliżyć , no ale ...
DamianTIger
2012-02-06 00:09:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Myślisz że teraz nie chodzą.że jak Palikot wejdzie na premiera to wyjdą z podziemi i będa se ot tak chodzić? Chłopie obudź się wszędzie tego pełno wystarczy kilka stron na wiocha przejechać i widać gejostwo itp.Nawet jeśli Palikot NIE wejdzie to i tak będą takie odmieńce.
cocaine.girl
2012-02-05 19:20:32
Ocena: 3(glosow:7)-+
chciałam dać minusa - dla mnie palikot wykreował sobie taki wizerunek , kompletnie nie jest w tym już wiarygodny , ale z drugiej strony cały obrazek jak i opis do niego jest wiochą więc plus.
cietrzewPL
2012-02-05 19:05:11
Ocena: 9(glosow:17)-+
ryj palikota na tę stronę pasuje ale opis już niespecjalnie
hellknight
2012-02-05 18:56:18
Ocena: 9(glosow:15)-+
Palikot to zwykły hipokryta, kilka lat temu prowadził katolickie pismo "Ozon", dziś walczy z religią, jeszcze niedawno mówił że nie przeszkadzają mu krzyże w miejscach publicznych, dziś każde zdejmować je z każdej siedziby władz itd., ten człowiek w oka mgnieniu zmienia poglądy i strony.
mowmimarchew
2012-02-05 18:29:35
Ocena: 4(glosow:10)-+
No chyba Cię po**Ebało. w takim razie gratuluję inteligencji i znajomości poglądów swojego "wodza" sprzed chociażby ostatnich 7 lat.
Docent_666
2012-02-05 19:25:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Sadzac po tonie wypowiedzi, dokotorat musial Cie mocno nadwerezyc emocjonalnie, bo obruszasz sie jak gowniarz, 'krzyczysz', a po co? Nie zgadzasz sie ? Ok. ale nie wyzywaj od razu, bo mnie nie przestraszysz. A jezeli pragniesz polemiki, to zapraszam
Docent_666
2012-02-05 18:26:32
Ocena: 2(glosow:12)-+
Jesli Polacy ceniliby normalnych, logicznych i charyzmatycznych politykow, to nie pozwoliliby, aby taki gosc jak Janusz Korwin Mikke zniknal ze sceny politycznej, wyparty przez takich pajacow jak Palikot. Populista, demagog i tyle !
mowmimarchew
2012-02-05 18:32:28
Ocena: -7(glosow:15)-+
skończ pier*olić, bo popierający JKM w pier*oleniu 3po3 są mistrzami ale czy którykolwiek kiedykolwiek cos zrobił? Zanim zaczniesz swoje pierduty i wywOdy jakim to jestem debilem który nie ma pojęcia o gospodarce i ekonomii , to oświadczam Ci że jestem doktorem nauk ekonomicznych AMEN.
dzika_pomarancza
2012-02-05 18:16:40
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tam gdzie naród Polski krzyczy, tam Palikota znajdziesz.
kunteszo
2012-02-05 17:21:50
Ocena: 7(glosow:13)-+
Dalej wierzcie w Palikota... jest taki sam, jeśli nie gorszy od Tuska, a co najgorsze - oboje są dogadani, to taka alternatywa dla PO. Palikot też by to podpisał, teraz mydli ludziom oczy. "Polska to prowincja, potrzebne nam jedne, wspólne europejskie państwo" - to jego słowa. Poza tym jest masonem.
babeldabek
2012-02-05 16:38:26
Ocena: 4(glosow:8)-+
chyba jeden dwulicowy !
ProtezaWaginy
2012-02-05 16:20:03
Ocena: 8(glosow:10)-+
Palikot i Tusk, to ludzie po jednych pieniądzach. obaj powinni zniknąć ze sceny politycznej. Jakoś wspaniały Palikot milczał gdy ustalano umowę ACTA, dopiero jak się głośno zrobiło, to znalazł się wielki obrońca ludu. Ludzie, przejrzyjcie na oczy.
maxim12345
2012-02-05 16:17:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
Palikot - Taki Sam jak Inne polityczne k**** ktore patrza tylko jak zdobyc wiecej kasy i miec dobrze. Kazdy Polityk jest taki sam , Nie dajcie sie nabrac !!
Adi1234554321
2012-02-05 16:09:50
Ocena: -17(glosow:19)-+
Tak, tak piszcie dalej, że Palikot jest nie normalny...lepiej głosujcie na Tuska już wam prawie ACTA wprowadził, oby tak dalej! ;/
mcaron07
2012-02-05 16:00:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
ja go nie lubię, a większość ludzi lubi go tylko za marihuanę. jednak najbardziej nie lubię tych co nie chodzą wcale na wybory a potem narzekają na rządzącego. LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ! jeśli nie ma dla was żadnej 'dobrej' partii, wybierzcie tą mniej złą!
Staradziffka
2012-02-05 18:54:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zaszalej pierwszy. ;)
Docent_666
2012-02-05 19:27:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
DodaYoda, daj mu loda :)
koniowaty1
2012-02-05 15:27:21
Ocena: 9(glosow:9)-+
Skąd wywodzi się Palikot? Z Platformy Obywatelskiej. Był on członkiem komisji trójstronnej i jednym z najbogatszych polaków. Myślisz, że zależy mu na twojej wolności słowa i legalnej marihuanie? Jesteś w błędzie, on liczy na władzę, dzięki temu na lobby i pomoc dla jego bogatych kolegów.
migaczsmigacz
2012-02-05 15:20:19
Ocena: 7(glosow:7)-+
To nie jest człowiek, to POLITYK, on nie mówi co myśli tylko to co ludzie chcą usłyszeć. A Palikot poglądy zmienia tak jak ludzie skarpetki. Zgadzam się z tym co mówi ale mu po prostu nie wierzę!
maciek260375
2012-02-05 15:15:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
@wandern Jeszcze nic straconego.Jakaś szansa jest
Shiterenai
2012-02-05 15:07:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
normalny ^^ ? sam z Tuskiem wcześniej głosował za wprowadzeniem ACTA, dopiero po demonstracjach zmienił zdanie żeby przypodobać się publice. Mimo że większość podglądów ma zdrowych i takich które wyprowadzili by Polskę dziurę na minimalnie większą wyżynę, bo chyba po czy pis nie jest lepsza ^^ ?
DeathKappa
2012-02-06 03:22:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
ta tyle, że teoretycznie, bo nic na razie nie zrobił
Shiterenai
2012-02-05 15:06:41
Ocena: 0(glosow:4)-+
normalny ^^ ? sam z Tuskiem wcześniej głosował za wprowadzeniem ACTA, dopiero po demonstracjach zmienił zdanie żeby przypodobać się publice. Mimo że większość podglądów ma zdrowych i takich które wyprowadzili by Polskę dziurę na minimalnie większą wyżynę, bo chyba po czy pis nie jest lepsza ^^ ?
maciek260375
2012-02-05 15:06:35
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niestety większości polityków nie na rękę są jego poglądy i w związku z tym ma marne szanse na większe wybicie się
Mundzio84
2012-02-05 15:10:12
Ocena: 2(glosow:12)-+
Może, kiedy ludzie zrozumieją jak oszukują ich ci, którzy rządzą teraz, zaczną w końcu szukać alternatywy zupełnie gdzie indziej, a nie jak zawsze tylko wśród "tych jedynie słusznych".Mam taką nadzieję przynajmiej.JKM ma jasne poglądy i nie zmienia ich pod publikę jak inni
maciek260375
2012-02-05 15:56:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
To gdzie szukać tych obiektywnych mediów?
Mundzio84
2012-02-05 16:03:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nigdzie.Nie ma takich.Każdy człowiek ma swoje doświadczenia, których nauczyło go życie, swoje poglądy, przekonania a przede wszystkim swój rozum.Do tego wystarczy troszkę zainteresować się tym, co się wokół nas dzieje i wyciągnąć wnioski.A na podstawie tychże wniosków głosować.
maciek260375
2012-02-05 16:20:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Obawiam się, że poparcie społeczeństwa dla polityków nijak się ma z wynikami wyborów.I kółko się zamyka
Mundzio84
2012-02-05 16:22:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dokładnie.Każdy polityk w czasie kampanii wyborczej wiele obiecuje.Po wyborach zazwyczaj spełniony jest tylko mały procent tych obietnic.A obiecują, bo mogą sobie na to pozwolić, dlatego że nie ponoszą żadnych konsekwencji z tytułu niespełnionych obietnic.
maciek260375
2012-02-05 16:31:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
I to własnie powinno się zmienić.Tylko, że wtedy prawdopodobnie atrakcyjność zawodu polityka znacznie by zmalała.
maciek260375
2012-02-05 16:34:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
I dodam jeszcze,że ja osobiście przy wyborze polityka nie sugeruję się tzw*kiełbasą wyborczą*
cinek212
2012-02-05 18:38:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie piszcie skrótami bo to nic nie da bo mało osób wie ze chodzi tu o JANUSZA Korwin-Mike. Zgadzam się z tobą jest to rozsądny polityk! na Następnych wyborach głosuje na niego i na NOWA PRAWICE nawet jeśli miało by zdobyć 5%to każdy głos się liczy i bo to chyba najlepszy wybór..
maciek260375
2012-02-05 19:02:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Też głosowałem na JKM.I co z tego?Większości tych co w rządzie siedzą jest on nie na rękę.Jesliby nawet miał więcej% to i tak wyniki będą sfałszowane(na 10 moich znajomych 6 głosowało na niego)Pozdrawiam
Staradziffka
2012-02-05 21:48:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
Skoro Korwina-Mikke nie pokazują, bo może większości osób nie podoba się jego program. Jak widać było miał bardzo niskie poparcie.
KrKArturoS
2012-02-05 23:02:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
O czym tu dyskutować skoro najprawdopodobniej większość głosuje na gęby lub przeciwko gębom, a nie na program partii. Jestem pewny, że gdyby ludzie zapoznali się z programami partii, a przed wyborami zakazano by publikowania sondaży, to wyniki wyborów byłyby zupełnie inne.
BodzioJestMiodio
2012-02-05 14:27:47
Ocena: 15(glosow:15)-+
Pieprzony populista i demagog -.-
T-e-n-s-o-r
2012-02-05 14:22:03
Ocena: 11(glosow:15)-+
Tylko, że tłum protestujących wypieprzył go i on "ewakuował się" - czyt. spieprzał w podskokach
Soderberg
2012-02-05 14:16:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
Oni wszyscy są w tym umoczeni. To tylko przykład za jakich debili mają nas politycy. Myślą że odstawią teatrzyk dla gawiedźi i tępy gmin się zachwyci i poleci głosować. Ten "normalny rządzący" zmienia poglądy jak nastolatka przed okresem. Nie dajcie się nabrać na te cyniczne gierki.
marczello
2012-02-05 14:40:56
Ocena: 11(glosow:19)-+
Podpis pod twoim tępym ryjem doskonale pasuje. Do którego gimnazjum chodzisz przygłupie? Takie tłuste świnie jak ty chętnie obciągają laskę Palikotowi. Pamiętaj- zioło nie jest dla kretynów, więc sugeruję żebyś zaprzestał palić, lepiej dalej obciągaj fiuty, bo pewnie jesteś w tym mistrzem.
Max74
2012-02-05 16:56:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
Kolego piszący dużymi literami, więc "pozdrawiasz za marynarkę" - gdyby to było np "szacun za marynarkę" bo jest tam gandzia (niesamowite bohaterstwo-prawie Wałęsa) to jeszcze miałoby to sens. Tak pozostaje życzyć miłego lasowania mózgu gandzią i zwrócić uwagę na zastosowanie klawisza Caps Lock.
air_jordan_show
2012-02-05 14:04:17
Ocena: -20(glosow:24)-+
ja uważam że janek na obecny czas jest jedynym rozsądnym wyborem, faktycznie jest troche "inny" ale to nic nie znaczy-odbieram ich jako partie nowoczesną bez zabobonów
hana_montana
2012-02-05 14:04:02
Ocena: 8(glosow:8)-+
Autor pomylił cynizm i oportunizm z prawdziwymi poglądami. Dalej objawiaj taką dziecięcą naiwność, ale nie dziw się, że cię potem politycy dymają jak ostatnią latarniówę.
Twojej_mamy
2012-02-05 14:03:49
Ocena: 22(glosow:26)-+
To bezczelny cwaniak, który w dupie ma zwykłych ludzi jest jak kameleon, nie bądźmy naiwni on też należy do systemu.
air_jordan_show
2012-02-05 14:05:42
Ocena: -22(glosow:28)-+
a skąd to wiesz ośle ? pewnie ci jakiś moher naopowiadał -oj ciemnoto
Mundzio84
2012-02-05 15:03:24
Ocena: 0(glosow:10)-+
Out, co do narkotyków, ja jestem zdania, że ten kto będzie chciał je zażywać, to bez problemu i tak je zdobędzie tyle, że nielegalnie.Nie sądzę też żeby legalizacja sprawiła, że nagle będziemy szli ulicą mijając leżących ćpunów.Alkohol robi znacznie większe spustoszenie.Wszystko jest dla ludzi
matatales
2012-02-05 15:14:03
Ocena: -10(glosow:14)-+
KOLEGO SKĄD WIESZ ŻE MAM NA SOBIE DRES ???? HEHEHEHE TĘPY CHU... MAX TAK MIAŁ PEWNEGO GOŚCIA PIES NA IMIĘ I WIESZ CO MU Z NIM ZROBILI ? HA POWIESILI GO BO ZA DUŻO GADAŁ ! OUTLAWS A TY SKOŃCZYSZ TAK JAK TEN WYGIĘTY FRAJER NA TWOIM AVATARZE HEHEHE
Mundzio84
2012-02-05 15:44:06
Ocena: -2(glosow:8)-+
matatales, nie pompuj się dużymi literami i nie kozacz jak dzieko.Cwaniakiem w necie każdy być potrafi.A ty przedstawiasz mentalny poziom gimbusa.Tak i wiem że wj*bałbyś mi jak byś mnie spotkał i ble, ble...Out, co prawda to prawda.Tu zawsze idą na łatwiznę.
Twojej_mamy
2012-02-05 14:02:43
Ocena: 10(glosow:12)-+
Ludzie opamiętajcie się nie dajcie się nabrać na te polityczne zagrywki. Ten człowiek chce tylko "zbić polityczny kapitał" na zaistniałej sytuacji. Jest taki sam jak tusk, jeszcze nie dawno stał z nim w jednym rzędzie, nie dawno wydawał katolicką gazetę, teraz promuje zboczeńców.
Helli_dV
2012-02-05 14:02:20
Ocena: 11(glosow:11)-+
Ten polityk to.... (wstaw pasujące obraźliwe słowo)! Zawsze chce doczepić się tam, gdzie go nikt nie potrzebuje, jak ostatnio na manifestacji w Poznaniu!!Gdyby nie chórek "wy*******aj", pewnie by sobie przypisał zwołanie manifestacji przeciw ACTA.W sumie racja - na wiochę z nim!
Staradziffka
2012-02-05 19:00:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dzieci, ogarnijcie się do jasnej cholery, bo oborę sobie robicie.
skywalker
2012-02-05 13:51:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
widzę, że na temat polityki, oraz historii wiesz niewiele. palikot to marionetka sterowana przez tuska. tego samego tuska, który wraz z wałęsą, pawlakiem, niesiołowskim i resztą kumpli, zdymisjonował w 92 roku rząd olszewskiego, który był za przeprowadzeniem lustracji, oraz spowolnieniem prywatyzacj
EvaneS
2012-02-05 13:45:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ani Tusk, ani Palikot to nie sa osoby, ktore nalezy popierac. Palikot fakt walczy o wolnosc marihuany i ACTA, ale to sie konczy tylko na gadaniu. Jego dzialanie jej kontrowersyjne i komiczne i ma na celu zdobycie poparcia mlodych ludzi, a potem by sie skonczylo.
mr.tick
2012-02-05 13:31:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wiem, że wykorzystuje to co się aktualnie dzieje dla zdobycia poparcia, że to co robi, robi wyłącznie dla popularności. Ale mimo tego go lubię... przynajmniej coś się dzieje. Wolę oglądać jego "kolorowy" ruch niż w kółko od 20 lat te same ryje, które krytykują, a jak mieli okazję to gówno zrobili.
chopperrulez
2012-02-05 13:25:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
@kulik318 Nie do końca powinno być tak jak piszesz. To społeczeństwo powinno decydować o losie kraju ale poprzez swoich przedstawicieli. Problemem jest to, że trudno byłoby znaleźć uczciwych przedstawicieli, dbających najpierw o interesy Państwa a później dopiero o swoje.
cranberries
2012-02-05 13:11:01
Ocena: -1(glosow:5)-+
No chyba nie -,-
stricker2000
2012-02-05 13:09:38
Ocena: 7(glosow:9)-+
Palikot to debil a po za tym ktos mu wyrwał z rąk tą maske
kazikZ1959
2012-02-05 14:05:52
Ocena: -5(glosow:5)-+
W ciekawym kraju żyjesz . Debil - dla Ciebie - skończył filozofię .
dario96500
2012-02-05 13:08:18
Ocena: 6(glosow:14)-+
Tylko lemingi bez mózgu wierzą w te gierki palikmiota.
doktor.ozda
2012-02-05 13:05:00
Ocena: 7(glosow:21)-+
TYLKO IDIOTA GŁOSUJE NA PALIKOTA !
Grishanckh
2012-02-05 13:03:59
Ocena: 10(glosow:16)-+
Normalny to on jest chyba tylko kiedy śpi i nic nie mówi... Leci jak mucha do gówna tam,gdzie huczy. Nie mówi tego co myśli, tylko to co uważa, że da mu rozgłos. Człowiek chorągiewka - jakby miał w tym interes, to by bronił ACTA rękami i nogami.
LWMG
2012-02-05 13:01:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Oczywiście masz rację. Gra na czas, by przed euro nie robić mu "wstydu". Tak samo będzie chciał z kierowcami "Zagrać", obniży akcyzę na 3 miesiące, by w czasie euro nie przeszkadzali. Po euro wszystko wróci do "normalności"
Także apeluję! Nie dajcie się nabrać na te gierki!!
PS. Palikot popi
LWMG
2012-02-05 13:00:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Oczywiście masz rację. Gra na czas, by przed euro nie robić mu "wstydu". Tak samo będzie chciał z kierowcami "Zagrać", obniży akcyzę na 3 miesiące, by w czasie euro nie przeszkadzali. Po euro wszystko wróci do "normalności"
Także apeluję! Nie dajcie się nabrać na te gierki!!
PS. Palikot popi
PuszkaPandory91
2012-02-05 12:55:45
Ocena: -1(glosow:13)-+
Najlepiej to dajmy jakąś kobitkę,żeby rządziła naszym Państwem ;-D Najlepsze rozwiązanie haha ;-D Dla mnie żaden z naszych polityków nie nadaje się nawet do tego żeby się wypowiadać,a nie mówię już o decydowaniu w najważniejszych sprawach naszego kraju..;/
Hesferas
2012-02-05 13:11:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
Facetom się nie udaje, a ty myślisz, że kobieta dałaby sobie radę? Oczywiście, przydałaby się jakaś kobieta, która byłaby dobrym politykiem- ale trudno, by jakakolwiek nadawała się na stanowisko prezydenta. (Nie, nie uważam, że kobiety są gorsze- do niektórych rzeczy się po prostu nie nadają...)
PuszkaPandory91
2012-02-05 13:26:11
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie miałam zamiaru naskakiwać na Ciebie,że uważasz iż jesteśmy gorsze :-) Myślę,że tak naprawdę nasz kraj ma takie długi,że nie ważne kto by rządził i tak nie udało by się mu wyciągnąć nas z dołka :-) Ale ciekawa jestem jak by to było z kobietą na czele :-)
Staradziffka
2012-02-05 13:33:32
Ocena: -5(glosow:13)-+
Kobieta budzi większe zaufanie niż mężczyzna, co nawet udowodniono naukowo. Dzięki większej empatii, wrażliwości i delikatności. Myślę, że kobieta mogłaby być dobrym prezydentem, mimo że obecna prezydentura w Argentynie budzi poglądy ambiwalentne.
PuszkaPandory91
2012-02-05 18:30:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie chcę się już wypowiadać na ten temat ;/ Bo tutaj są ludzie którym przeszkadza wyrażanie własnego zdania ;/ kobieta nigdy nie może się wypowiedzieć w sprawach polityki,bo od razu jest krytykowana.
Staradziffka
2012-02-05 18:55:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
PP, też mi zaśmierdziało szowinizmem...
PuszkaPandory91
2012-02-06 19:12:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Boją się nas i taka jest prawda dlatego zamiast obiektywnie zrozumieć i wysłuchać to lepiej minusować ;/
chopperrulez
2012-02-05 12:54:08
Ocena: 12(glosow:14)-+
A w pseudo zawieszenie ratyfikacji ACTA nie wierzę. To gra na czas, aby uspokoić opinię społeczną i zapobiec dalszym protestom. Nie dajcie się nabrać Donkowi.
chopperrulez
2012-02-05 12:51:24
Ocena: 9(glosow:11)-+
Tylko naiwni wierzą politykom. Którakolwiek partia będzie przy korycie, to nic dobrego dla tego kraju nie zrobi, tylko będzie garnąć do siebie i kraść co się uda. Społeczeństwo daje na to przyzwolenie. Dlatego jest, jak jest i dopóki ludzie nie wyjdą na ulicę dopóty będą się działy takie cuda.
plotka7
2012-02-05 12:46:19
Ocena: 5(glosow:9)-+
Jak można tak gorąco kogoś popierać nie znając jego przeszłości? Przykład? Od roku 2005 Palikot był ściśle związany z tygodnikiem Ozon. Odkąd stał się głównym inwestorem spółki wydającej to pismo, gazeta radykalnie zmieniła profil z liberalnego na konserwatywny...
PrzygodyMerlina
2012-02-05 12:43:46
Ocena: 14(glosow:20)-+
pewnie to wstawił sam Palikot
plotka7
2012-02-05 12:43:44
Ocena: 7(glosow:13)-+
Odzyskuję wiare w ludzi, gdy widzę tyle negatywnych wpisów na temat tego niebezpiecznego dwulicowca. On nie tyle dla popularności gra pod publikę co została mu odgórnie wyznaczona rola robienia efektywnego zamętu, aby omamić w większości młodych, którzy jeszcze mają zapał iść do urn...
Cossette
2012-02-05 12:38:08
Ocena: 10(glosow:18)-+
Czyżby nikt nie zauważył, że media promują na równi Tuska i Palikota, pomimo, że grają przeciwników, a inne partie są krytykowane albo olewane? W razie gdyby Tusk przegrał, wygra Palikot(plan B) i system zostanie zachowany. Rewolucji nie będzie. Dziwne, że ludzie się jeszcze nabierają na te gierki.
warszawiak123
2012-02-05 12:22:50
Ocena: 5(glosow:19)-+
zwykły pajac co by gówno zjadł z pod siebie aby tylko zaistnieć w mediach.
grzesiekc146
2012-02-05 12:20:32
Ocena: 3(glosow:13)-+
No i zapomniałem dodać, jest to klaun Tuska który zrobi wszystko aby odwrócić uwagę mediów.
Splitter
2012-02-05 12:20:14
Ocena: 4(glosow:14)-+
Że kur*** co?!?!!?!?!??!!??!?!!?!?!?!? Nie no wystarczy że o maryśce powie pozniej maske założy i że dobry rządzący... ona sam był za acta ale widząc ile osób jest przeciwko sam przeszedł na strone ludu by tylko zyskać poparcie nic wiecej... niektórzy sa bardzo naiwni....
grzesiekc146
2012-02-05 12:18:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
Populista je***y. Wszystko na pokaz aby zdobyć poparcie.
agutka103
2012-02-05 12:16:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
Palikot robi szobkę wokół siebie nie dajcie się oszukać! Niby popiera legalizacje, jest przeciw akta ale kto tak naprawdę do końca wie co siedzi w tej posranej główce? Pewnie ma niezłe układy z Tuskiem i robi wszystko żeby przypodobać się nam - młodzieży. Ja nie ufam żadnemu z polityków...
kazikZ1959
2012-02-05 14:10:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
ufaj swojej ortografii...
Memory1917
2012-02-05 12:15:57
Ocena: -8(glosow:16)-+
normalny ...?
właśnie z sb zrobiłaś wioche...
arandim
2012-02-05 12:14:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie jest norm,alnym bohaterem antyACTA. wiocha jest to zdjęcie z podpisem. On tylko podpiął sie bezczelnie pod prawdziwych rewolucjonistów, nic więcej. Nic nie robi pozytecznego w polityce, poza akcjami, które bytu ludzi nie poprawiają i zgrywaniu bohatera.
jamez
2012-02-05 16:01:08
Ocena: -1(glosow:9)-+
o kolejna ciota się ujawniła i od razu propozycje seksualne, wiesz trafiłeś na zagorzałego przeciwnika uprawiania seksu przez osobniki tej samej płci, więc musisz się sam zadowolić włóż sobie coś w ..... sam sobie dopisz nie krepuj się wymyśl co tylko chcesz .
Staradziffka
2012-02-05 12:12:25
Ocena: -15(glosow:31)-+
A dlaczego uważasz, że jest nienormalny?
Staradziffka
2012-02-05 12:24:44
Ocena: -9(glosow:21)-+
Out, to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Staradziffka
2012-02-05 13:08:15
Ocena: -1(glosow:17)-+
To, że Palikot jest populistom to niepodważalna prawda. Ale nie tylko Palikot (w sprawie ACTA) jest tu hipokrytą. Kaczyński również udaje, że nie popiera ACTA dla większego poparcia, SLD również. Każdy polityk jest manipulantem i tak jak piszesz, jest to niebezpieczne i udowadnia tylko...
Staradziffka
2012-02-05 13:10:26
Ocena: -4(glosow:16)-+
...jakim jesteśmy naiwnym bydłem, które wierzy we wszystko, co nam się powie. Natomiast legalizacja marihuany (jedyny "narkotyk" jaki Palikot chce zalegalizować z tego, co wiem) jest korzystna nie tylko dla podnieconych małolatów i miłośników dobrej zabawy, ale i dla chciwych polityków...
Staradziffka
2012-02-05 13:13:18
Ocena: -4(glosow:16)-+
Łatwo przewidzieć, że legalizacja marihuany przyniosłaby ogromne zyski dla państwa, jeśli byłaby obłożona akcyzą. I kto wie, może zyski byłyby na tyle wysokie, że mogłyby załatać dziurę budżetową. A to mogłoby (choć to mało prawdopodobne), że znów wszystko mogłoby być chociaż odrobinę tańsze niż ter
Staradziffka
2012-02-05 13:16:17
Ocena: -4(glosow:14)-+
...teraz. Co prawda Palikot jest populistą. Teraz potępia katolicyzm będąc wcześniej redaktorem jakiegoś religijnego pisma, czy też jego byłe, prawicowe poglądy na pewno tępiły homoseksualizm, ale wierzę, że obecnych poglądów nie zmieni, przynajmniej z tego powodu, że ma ogromne szanse...
Staradziffka
2012-02-05 13:18:45
Ocena: -7(glosow:15)-+
...na zostanie w przyszłości premierem. Mimo wszystko jego program najbardziej mi odpowiada. Legalizacja związków homoseksualnych (które w większej części europy są już normą), legalizacja marihuany (argumenty podałam wyżej), ograniczenie praw kościoła (m.in. usunięcie religii z systemu nauczania i
Staradziffka
2012-02-05 13:22:15
Ocena: -8(glosow:14)-+
nałożenie podatku na Kościół, co najbardziej mi się podoba). Widać jaką mamy władzę dzięki PO i nie trzeba nic tu wyjaśniać, PIS gdyby wszedł do władzy mógłby nałożyć na nas, obywateli dodatkowy podatek na kościół. Ich konserwatywne poglądy ograniczyłyby nas do minimum. Ale są plusy...
Staradziffka
2012-02-05 13:26:26
Ocena: -7(glosow:13)-+
m.in J.Kaczyński chciał zlikwidować korupcję, wprowadzić ulgi podatkowe ze względu na ilość dzieci w rodzinie, chciał "zmniejszyć" sejmu i senatu, czy wprowadzić karę śmierci. Poza tym jest całkowitym przeciwnikiem programu Palikota, co automatycznie odrzuca mnie od PIS-u mimo wielu plusów.
Staradziffka
2012-02-05 18:59:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
Out, muszę się z tobą zgodzić, mimo, że poglądy mam delikatnie mówiąc rozbieżne. Zaś hipokrytką nie jestem. Zawsze mam złudną nadzieję na poprawę, mimo, że nazywam siebie pesymistką. Chyba tylko w tym miejscu jestem hipokrytką.
Staradziffka
2012-02-05 12:11:25
Ocena: -4(glosow:14)-+
Nawet jakbyś kochał Palikota, to on miałby cię gdzieś. ;)
Staradziffka
2012-02-05 12:14:46
Ocena: -3(glosow:19)-+
Widzę, że znasz członków partii RPP bardzo dobrze. Znasz ich przeszłość, życiorys. Adresy zamieszkania również?
Siersciuchowy
2012-02-05 12:36:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
tasior, czyli wolisz, żeby rządziło nami PO lub PiS ? Wg mnie Ruch Palikota to jedna z hmm ... Nie powiem "lepszych", ale można ją ująć jako jedną z wyjątkowych partii. Są cholernie tolerancyjni, mają swoje cele. I co najważniejsze. Działają na rzecz Polaków, nie dla siebie.
Siersciuchowy
2012-02-05 14:15:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
To ja już się nie odzywam :( I nie musisz mnie wysyłać do kąta. Sam się tam wysyłam.
magiaslow
2012-02-05 11:58:04
Ocena: 6(glosow:16)-+
Palikot jest bardzo cwany i robi oraz mówi to co chcą usłyszeć niezadowoleni Polacy, a tak naprawdę ma w dupie wszystko.Poczytajcie jego wypowiedzi sprzed kilku lat, a zobaczycie jaki to fałszywy człowiek. Np.Teraz chce walczyć z krzyżem w sejmie, a kiedyś sam mówił źle o takich ludziach.
Zangetsu122
2012-02-05 11:56:23
Ocena: 2(glosow:10)-+
palikot to wymysl PR z platformy .... niby opozycja a wystarczy popatrzec jak oni glosuja zawsze tak jak chce tusk
xSzyd3rcAx
2012-02-05 11:56:18
Ocena: -1(glosow:13)-+
CO??????
TEN FAŁSZYWY HIPOKRYTA NORMALNY, WŁAŚNIE DOBRZE ŻE TRAFIŁ NA WIOCHE
sqr3byko
2012-02-05 11:55:26
Ocena: 4(glosow:16)-+
Tyl-ko idio-ta glos-uje na Pali-kota! głosniej;) Tyl-ko idio-ta glos-uje na Pali-kota!(nowy hymn) Glosujac na jego partie glosujesz za tym zeby bylo tak jak jest, przeciez to kumpel tuska, razem wodke pili.Obejrzyj sobie jak go wysmaili na demonstracji przeciw ACTA. Walczy o glosy ktore traci PO.
Jachociacho
2012-02-05 11:51:16
Ocena: 5(glosow:17)-+
Normalny? mwahahaha... Zamiast zainteresować się gospodarką tylko marihuana, krzyż i homoseksualiści.... Naprawdę normalny polityk :P
jetischimalajuf
2012-02-05 11:51:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
a mi mocz borsuka ;o
mniunia
2012-02-05 11:45:30
Ocena: 1(glosow:5)-+
bRoman, za tragiczną sytuację Polski obarcza Watykan. To tylko po małej części prawda. W 1989 roku dogadali się komuniści i tzw. konstruktywna opozycja, czyli sami swoi. Za bezcen sprywatyzowano lub zniszczono (aby nie robiły konkurencji przedsiębiorstwom zagranicznym) polskie przedsiębiorstwa. Więk
mniunia
2012-02-05 11:48:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
szość polskich przedsiębiorstw przejął głównie kapitał zachodni. Dziś dzieci oraz pociotki komuchów, jak i "konstruktywnych opozycjonistów" zajmują lukratywne stanowiska w mediach, organach państwowych czy Parlamencie UE. Aczkolwiek tego już nie przeczytacie w żadnym podręcziku wos lub historii. Okr
Jachociacho
2012-02-05 11:54:52
Ocena: 0(glosow:12)-+
I jeszczę Annę Grodzki :P
Do biura poselskiego Anny Grodzki dzwoni telefon. Ania odbiera, a w słuchawce głos:
-Dzień dobry. Janusz Weiss z tej strony. Dzonię do pani/pana w bardzo nietypowej sprawie.
:D
Max74
2012-02-05 14:23:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
W przyszłym sejmie żeby było "nowocześnie" powinni znaleźć się zoofile, pedofile i inne zboki a także ludzie, którzy uważają, że są psami, końmi albo jaszczurkami i wtedy będziemy mieć tak "nowoczesne" państwo jak Holandia. Dobrze, że Grodzki/a nie uważa,
mniunia
2012-02-05 11:40:04
Ocena: 5(glosow:9)-+
Chyba tylko ktoś, kto za mocno zaciągnął się gandzią zagłosowałby na tego populistę. Lidzie ledwo wiążą koniec z końcem, dyrektywny UE są ponad polską rację stanu, za bezcen prywtyzuje się resztkę polskich przedsiębiorstw, a dla niego priorytetem są małżeństwa homasiów, krzyż w sejmie i gandzia.
WilczeOko
2012-02-05 11:37:12
Ocena: 1(glosow:15)-+
Normalny? Naiwny Ludzie. Historii trochę. Wiedzy od Rodziców. Nie chce mi się wierzyć, że młodzi Ludzie są aż tak naiwni. Bo pogada tak, jak Wy byście chcieli słyszeć? Otumanić dorosłych nie potrafi, to próbuje z młodymi, by pozyskać ich poparcie. Waszych Rodziców POLITYCY OSZUKALI. A z Wami????????
WilczeOko
2012-02-05 11:47:56
Ocena: -1(glosow:11)-+
Ludziom starszym i chorym odbierają refundacje na leki, a ten przychlast chce refinansować antykoncepcję. Może i zrobię z siebie wiochę, ale .. 15 lat jestem z Kobietą, i ani razu nie wpadliśmy. Antykoncepcji nigdy nie stosowaliśmy. Mamy dwójkę zaplanowanych Dzieci. WIEDZY TROCHĘ, DZIECI...
Max74
2012-02-05 11:35:22
Ocena: 4(glosow:22)-+
Palikot jest w czołówce błaznów tego sejmu i to błazen, który zmienia poglądy jak rękawiczki. W głowie się nie mieści jaka ta młodzież tępa dzisiaj jeśli oddają na niego głos bo "normalny" podczas gdy walczył z wszystkim co dziś lansuje. Jak się sytuacja zmieni to znów będzie przeciw.
drdos
2012-02-05 11:28:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
żaden normalny, jugoda5 chyba nie wiesz jakim jest ów "normalny" polityk człowiekiem - na siłę szuka poparcia wśród różnych grup społecznych. Teraz udaję że zależy mu na anty_acta proteście. Ale ludzie myślący nigdy nie dadzą się na to nabrać, z resztą już go przywitano słowami na wiecu przeciwko ac
agata806gt
2012-02-05 11:19:59
Ocena: 12(glosow:16)-+
idioci on sam na to głosował a teraz ku***a udaje że jest po stronie internautów nie rozmiecie tego?! czemu tak łatwo wam wcisnąć kit
czarnaperla5
2012-02-05 11:19:04
Ocena: 13(glosow:21)-+
Hehe i tak właśnie żyjecie w tej polityce, zobaczyliście że wyszedł na ulice i już normalny, ale nie pamiętacie, że jego partia i on sam osobiście głosował za podpisaniem ACTA??? Tego już nie widzieliście...
gergg
2012-02-05 11:14:40
Ocena: 6(glosow:10)-+
Dobrze, że to zdjęcie tu trafiło. Wojujący antyklerykał ubierający maskę Guya Fawkesa - gorliwego katolika - to wiocha jakiej mało. Poza tym, w ruchu Palikota same tuzy intelektu - sam Palikot, Nowicka (która myli Wisłocką z Szymborską), długo, by wymieniać ;). PS.: Nie polezie orzeł w GWna!
sinponadskale
2012-02-05 11:14:32
Ocena: 13(glosow:23)-+
POPULISTA DEMAGOG = WIOCHA
NIE KUPUJĘ FACETA, KTÓRY REDAGOWAŁ PISMO RELIGIJNE, BYŁ PRAWICOWY, PRZECIWKO MARYSI ETC....A NAGLE MU SIĘ ODMIENIŁO JAK POCZUŁ KONIUNKTURĘ.....GÓWNO A NIE POLITYK
smokeonthewater
2012-02-05 11:14:31
Ocena: 9(glosow:15)-+
Zakładanie maski i udawanie pod publiczkę, że jest się przeciw ACTA, uważasz za bycie normalnym politykiem? Mało wiesz o tym świecie..
antraxcdt
2012-02-05 11:12:30
Ocena: 8(glosow:18)-+
On normalny ?? To on był w rządzi kiedy trwały TAJNE prace nad ACTA !! A teraz by zdobyć punkty procentowe wielce udaje przyjaciela ruchu ANTY ACTA !! Nie dajcie się zwieść temu oszustowi, on jest jak chorągiewka na wietrze tam gdzie poczuje, że może zdobyć poparcie to leci jak pies do miski...
maciek25dg
2012-02-05 11:05:14
Ocena: 12(glosow:22)-+
Widać gówno wiesz o acta i o paligłupie.
borys88
2012-02-05 11:18:12
Ocena: 19(glosow:25)-+
Dokładnie, palikot to najwyższy stopień zepsucia w polskiej polityce, potrafi zmienić swoje poglądy o 180 stopni żeby tylko było o nim głośno. Potrafi perfekcyjnie wykorzystać naiwność młodzieży. Nie ma skrupułów i żadnych zahamowań, jest obłudny i zarazem bardzo inteligentny co czyni go cholernie n
Bartek7991
2012-02-05 14:03:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
I już doszedł do sejmu;/
Najlepiej życzyć protestującym, aby przez nich były powtórzone wybory do parlamentu i prezydenckie, to wtedy już powinni być traktowani jak ci z solidarności... bo tak naprawdę - czy gorszego wyniku wyborów nie mogło być??
czer_gward
2012-02-05 10:54:29
Ocena: 24(glosow:34)-+
Chłopczyku o tym populiście mówisz, że jest normalny? Jakby żył w czasach Stalina ubrałby czerwoną gwiazdkę i hasał gdzie tylko popadnie. Niech was zjada miłość do tego pseudo polityka, napinacza sejmowego za którym idą do urn tylko desperaci albo Ci którzy nie maja wizji jak ma wyglądać Polska.
koso17
2012-02-05 11:01:07
Ocena: -15(glosow:27)-+
A widzisz inną lepszą alternatywę? PO, PiS albo RPP, ja wybieram to ostanie. Podobają mi się założenia partii Palikota, człowiek jest w polityce nie dla pieniędzy to następny plus. Wprowadził do sejmu nowe twarze a nie ciągle te zakazane mordy. PALIKOT NA PREMIERA!
mariofrankfurt
2012-02-05 10:54:18
Ocena: -16(glosow:44)-+
Palikot na prezydenta !!!!!!!!!!
dzieci_proboszcza
2012-02-05 11:07:15
Ocena: -16(glosow:28)-+
ja na niego zaglosuje ;)
Staradziffka
2012-02-05 12:10:26
Ocena: -1(glosow:25)-+
I dlatego za 4 lata zagłosujesz ponownie na Tuska?
JackCola
2012-02-03 22:36:42
Ocena: -20(glosow:40)-+
To jest spoko Fotka. Główna musi jutro być ! ;p
Komuna.Polska
2012-01-27 23:50:29
Ocena: -19(glosow:41)-+
PALIKOT NA PREZYDENTA!!!!! BIJACZ :d
Bartek7991
2012-02-05 13:58:13
Ocena: 15(glosow:23)-+
Taki ziomek? Obiecywał, że tyle zrobi, jak wejdzie do sejmu. Wszedł, a teraz tylko się kłóci o krzyż w sejmie, o tym, że blanty zapali w pokoju swoim itp... taki on ziomek?
Bartek7991
2012-02-07 19:30:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
A i jeszcze jedno - yy yy
To jego pospolity tekst.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Zobacz jak zareagowali kierowcy. Wielka klasa!
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0