lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W końcu to nic strasznego
poczekalnia
Dodano: 02.02.2012, 23:22:12   przez: kingaruda
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 33  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nerd
2012-02-03 00:13:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
A czemu nagle zrobiło się wokół niej takie halo, to nie wiem, do telewizji, prasy i radia ją zapraszali,żeby o tym gadała.

slodki_chomik
2012-02-03 15:27:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja bym nigdy nie usunęła własnego dziecka ale jeśli ktoś to zrobił to już jego sprawa. A że publiczna osoba się do tego przyznaje to brawo za odwagę. Tylko niepotrzebne to określenie, że czuła się cudownie...

interjarek
2012-02-03 13:52:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda gadac

arikos
2012-02-03 09:03:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zachowanie adekwatne do nazwiska....Są przypadki, w których jestem za możliwością usunięcia ciąży 9poczęcie przez gwałt, zagrożenie życia matki, etc.), uważam też, że kobieta sama powinna decydować o zabiegu, ale zachęcanie do usunięcia płodu i koment|"jak to cudownie że to zrobiłam" to lekka przesa

wodkazkola
2012-02-03 08:47:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gratki za odwagę,bo w tym kraju trzeba mieć jaja żeby mówić takie rzeczy.

Faja34
2012-02-03 07:27:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dla niektórych WIOCHMENÓW lepiej urodzić i wyrzucić na śmietnik. Pani Mario jest Pani Wielka. Trzeba mieć wielkie jaja żeby w tak ZAŚCIANKOWYM i OBŁUDNYM kraju katolików przyznać się do aborcji.

Natas
2012-02-03 07:52:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bycie dorosłym pociąga wiele odpowiedzialności ze sobą. A MOŻLIWĄ odpowiedzialnością za seks jest dziecko, więc jeśli ktoś jest na tyle dorosły aby uprawiać seks, to musi wziąć ewentualną odpowiedzialność za to, że może zajść w ciążę.

Natas
2012-02-03 07:53:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
A to, że tacy ludzie jak ty wyrzucają noworodki na śmietnik, to znaczy, że jesteś moralnym gównem, skoro nie wiesz, że dziecko można oddać do adopcji.

kingaruda
2012-02-03 18:55:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie rozumiem. Uważasz, że jeśli ktoś jest przeciwko aborcji to jest zaściankowym, obłudnym katolikiem (po co mieszasz do tego katolików w ogóle?), który wyrzuca dzieci na śmietnik, a ten, kto zabija swoje dziecko, nawet dwukrotnie, oraz publicznie się tym chwali, jest wielki?

kingaruda
2012-02-03 19:04:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
I kto tu jest wiochmenem? Już pomijając fakt, że skoro poddała się aborcji, mogła to zostawić dla siebie, to naprawdę uważasz, że nie miała innego wyjścia? Jestem zaściankową i obłudną katoliczką (po co w ogóle mieszasz do tego katolików?) bo uważam, że usuwanie dzieci z brzuchów matek jest złe, oke

wezsieogarnij159
2012-02-03 06:43:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja tego nie rozumiem jak można zrobić coś takiego...za takie coś powinni rozstrzeliwać!

Nerd
2012-02-03 00:26:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
W takim razie OK . Rozumiem Twoje stanowisko ;]

cinek890
2012-02-03 00:10:56
Ocena: -1(glosow:5)-+
durna stara pijaczka... niech spłonie!!!!

kingaruda
2012-02-03 00:05:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
skoro już zrobiła to, co zrobiła, myślę, że wypowiadanie się w ten sposób o aborcji nie jest co najmniej pozytywne

Nerd
2012-02-03 00:10:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
No właśnie, ale cały czas o tym piszę, że oni mieli inną mentalność. Dla przykładu: moja matka była poważnie chora jako kilkumiesięczne dziecko, nie śmiertelnie, mojej babce zaproponowano "uśpienie jej". Tu nie chodzi o jakiś schemat, ale "tamten" człowiek sobie myślał,że po co ma cierpieć, być możr

Nerd
2012-02-03 00:11:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
może umrzeć przy porodzie, bo wtedy jeszcze stosunkowo często się to zdarzało, skoro może usunąć i mieć "problem" z głowy.

Nerd
2012-02-03 00:13:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
A czemu nagle zrobiło się wokół niej takie halo, to nie wiem, do telewizji, prasy i radia ją zapraszali,żeby o tym gadała.

kingaruda
2012-02-03 00:20:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zgadzam się z tobą. Jednak myślę, że jej wypowiedź na temat aborcji dalej jest idealnym materiałem na wiochę. Nie dość, że sama w sobie (wypowiedź) jest koszmarna, to owa mentalność tylko dodaje temu rację bytu (takie drugie dno :)).

kingaruda
2012-02-03 00:04:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Rozumiem, że nigdy nie mamy stuprocentowej pewności, tyle, że właśnie przedstawiłaś mi schemat: seks -> ciąża -> aborcja -> seks -> ciąża, i tak dalej. Zabrzmiało to tak, jakby aborcja była środkiem antykoncepcyjnym. Jeśli się zajdzie w niechcianą ciążę - są inne rozwiązania. Można dziecko oddać. A

dupajagny
2012-02-02 23:56:40
Ocena: -5(glosow:7)-+
jakim cudem ona zaszla w ciaze z takim ryjem????

aniasecret
2012-02-02 23:47:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Lubilam ja , ale starcilam do niej szacunek poprzez taka wypowiedz. Co zrobila to jej sprawa i kwestia jej sumienia. Publicznie popelnila medialne samobojstwo!

miszcz82
2012-02-02 23:43:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Nerd
2012-02-02 23:32:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
A ja i tak uwielbiam Czubaszek. Poza tym jakiś niedorób napisał. Nie zachęcała nikogo do aborcji, powiedziała tylko,że sama nigdy nie miała traumy, więc nie zgadza się z tymi opiniami. Ciąże usuwała w PRLu, kiedy było to uznawane za normalne. Nie chciała mieć dzieci, nie potrafiłaby być za nie odpow

Nerd
2012-02-02 23:34:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
iedzialna, nie chciała też ich rodzić, to też należy zrozumieć. Kiedyś nie można było wziąć znieczulenia zewnątrzoponowego, a raczej żadna przyjemność gdy coś, czego i tak nie lubisz, rozrywa Ci pochwę. Wspominała o artykule o wyrodnych matkach. Ogólnie polecam się zapoznać. I to jest bardzo mądra k

Nerd
2012-02-02 23:36:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
obieta. Niezależnie od jej poglądów na aborcję.

kingaruda
2012-02-02 23:36:49
Ocena: 1(glosow:5)-+
To, że było to uznawane za normalne jest kolejnym absurdem jak dla mnie. Uważam, że jeśli nie chce się mieć dzieci, powinno się być szczególnie ostrożnym, a kiedy już się "wpadnie" - są inne rozwiązania.

Nerd
2012-02-02 23:57:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie teraz nie można być stuprocentowo pewnym,że się nie wpadnie, nawet jeśli stosuje się środki zapobiegawcze. Wtedy skutecznych środków u nas praktycznie nie było. Wg tamtych czasów po co stosować inne, bardziej skomplikowane rozwiązania, skoro było jedno proste i po co rodzić w bólach, skoro rozwi

Nerd
2012-02-02 23:58:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
ązanie jest tak oczywiste- tak wtedy myślano, tak wtedy myślano. Gdybyś żyła w tamtych czasach też może miałabyś inne poglądy.

Natas
2012-02-03 08:00:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie ważne czy żyła w tamtych czasach czy nie, morderstwo jest morderstwem, a brak odpowiedzialności jest brakiem odpowiedzialności i ta suka przejawiła kompletny brak odpowiedzialności i się jeszcze tym chełpi.

kingaruda
2012-02-02 23:27:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
mck13, faktycznie, najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie ciąży

mck13
2012-02-02 23:25:20
Ocena: 1(glosow:7)-+
kingaruda...........zajdzziesz pogadamy,ty nie chcesz,on sie nie przyznaje i co wtedy?

ZKRZ
2012-02-02 23:42:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
A słyszełeś/aś o czymś takim jak ponoszenie konsekwencji za swoje czyny? To nie dziecko coś spieprzyło a nie doszła matka/ojciec to czemu je karać?

ZegarmistrzProf
2012-02-02 23:48:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wątpię czy zaczynanie dyskusji o aborcji na wiocha.pl to dobry pomysł. Mężczyźni nigdy nie zrozumieją stanowiska kobiet, które nie chcą urodzić.

Natas
2012-02-03 08:01:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Masz rację, że my faceci nigdy nie zrozumiemy, bo jak czytam te proaborcyjne gówna to dochodzę do wniosku, że tylko kobiety są w stanie zamordować z zimną krwią WŁASNE bezbronne dziecko.
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Dodano: 10.06.2018, 13:10:35   przez: byciek2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (44) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0