Ukryj komentarze(415)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
Tescosatan
2012-07-15 17:28:58
Ocena: 20(glosow:22)-+
na słupach. Jeśli student przyklei ogłoszenie, że daje korepetycje, dostanie mandat za zaśmiecanie. Ale jeśli to samo i na dużo większą skalę zrobi partia polityczna, jest to legalna kampania, a nie zaśmiecanie. Bardzo logiczne.
GMOzabija
2013-12-28 05:20:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
wczesniej czy pozniej ich rozwiaza do niczego sie nie nadaja tylko przejadaja 3000 zl na chodzenie w kolko i wkurwianie obywateli nigdzie w swiecie nie ma tych bawidamkow tylko w polszy, jak przyjdzie bandyta to uciekna albo beda sie gapic jak reszta
ftkarol
2012-08-21 03:40:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ludzie zastanówcie się krytykując strażników miejskich. Facet doskonale wiedział że nie może handlować w tym miejscu, wolność gospodarcza musi się kierować określonymi zasadami. To tak jak by sąsiad obok otworzył ubojnie drobiu i nie przejmował się wami i tym że wam śmierdzi. a strażnicy taka praca
qwerty1920
2012-07-25 19:28:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
facet chce uczciwie zarobić to go zamkną a prawdziwych przestępców się boją
ragoo
2012-07-24 22:13:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
STraz miejska totalne tepaki... chyba juz naprawde nie maja kogo tam przyjmowac. a skoro nie potrafia uzyc mozgu to niehc sie zwolnia i zaczna liscie na ulicach zamiatac tam sie zawsze etat znajdzie. szkoda mi tego sprzedawcy a ludzie czekaja tylko zeby cos ukrasc za zgoda strazy....
markez07
2012-07-24 17:07:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Handlował nielegalnie, a co za tym idzie łamał prawo. Policjant nawet jak nie chce to musi reagować, bo później sam może mieć nieprzyjemności - taka praca. Płacząc i histeryzując nie uniknie się wyroku za zabójstwo i tak samo za każde inne złamanie prawa. Pomyślcie logicznie.
dosiasamosia
2012-07-22 18:59:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za zamach, zbrodnie, gwałt...A co tam walić ludzi TAKIE JEST PRAWO , chyba mam DOŚĆ tego PRAWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kristofer35
2012-07-20 13:46:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
ztraż miejska to same nieroby i ciemne byki szkoda na nich pieniędzy
matikoss
2012-07-19 02:00:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najbardziej wkurwili mnie idioci którzy kożystali z okazji i kradli temu czlowiekowi te kosze pełne truskawek. Wiem jaka to cena, 1 zł koszyk sam + opłata za zbieranie.
A te SM'y nawet nie drgnęły palcem żeby temu zapobiedz. Wszystkich do wypieprzenia! Zamiast uspokoić sprawe tylko ją rozdmuchali.
Gwiazdkaa323
2012-07-19 00:01:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
chłop pracował przy truskawkach przez całą wiosnę żeby mógł je sprzedać i mieć na chleb dla dziecka!podejrzewam że właściciele innych,,sprowadzanych Polskich truskawek''mieli mu za złe że sprzedaje taniej i nie na stoisku,to zadzwonili po straż miejską,a że mają z nimi układy to wyszło jak wyszło..
aaanjaaa
2012-07-18 23:54:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rozumiem, nie może tam handlować. Ale mogli mu przekazać, że ma się pakować i czekać aż grzecznie się spakuje. Po co od razu niszczyć mu towar, przy którym pewnie ciężko pracował. Truskawki nie rosną w 5 minut i nie zbierają się same do koszyka.
lemoniadowy_joe
2012-07-18 21:57:20
Ocena: -10(glosow:16)-+
Do wszystkich oburzonych.
Otwieracie sklep. Płacicie kasę za rejestrację działalności, remont i wynajem lokalu, prąd i inne media. Potem podatki bez względu czy interes dobrze idzie. A na koniec przy Waszym sklepie rozkłada się gościu z takim samym towarem, cenę ma oczywiście niższą. Tłumaczyć dale
corrado86
2012-07-18 11:48:42
Ocena: -12(glosow:16)-+
Czego wy się czepiacie. Koleś handlował w miejscu gdzie nie powinien i na dodatek bez koncesji. Od tego jest straż miejska żeby usuwać z ulicy takich dzikich handlarzy. Wejście do metra to nie miejsce na stragan z majtkami czy jak w tym wypadku truskawkami. Może jechać na targ i tam sobie handlować.
corrado86
2012-07-18 13:06:43
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mieszkasz w Polsce, więc dostosuj się do prawa jego prawa. Jeżeli się nie podoba to jedź do Grecji. Tam na pewno na Ciebie czekają i będzie Ci lepiej. Na dodatek śmiem twierdzić, że ciężko zarobione pieniądze Twojego ojca na Twoją edukację poszły w błoto :/
andzrej145
2012-07-19 18:30:17
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dobrze mówisz. polska to nie Bangladesz, żeby syf robić na ulicy
BlaszanyPinokio
2012-07-18 06:16:41
Ocena: 9(glosow:9)-+
Ale jakby tymi truskawkami handlowała grupka dresów z warszawskiej Pragi, to 'te strażniki" cichutko bokiem by przeszli...
maciekdrugi
2012-07-18 00:07:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
Halabardy w dłoń i czystości w kiblach miejskich pilnować a nie do ludzi.
zonkumariano
2012-07-17 23:00:41
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
eqidox
2012-07-17 19:56:09
Ocena: -12(glosow:18)-+
i bardzo dobrze od każdego kilograma sprzedanego powinien podatek odprowadzic! szara strefa w Polsce takich tysiące podatków nie płacą a później mówi się że Polska biedna i normalny człowiek większe podatki przez takich''przedsiębiorców'' płaci :)
akira85
2012-07-17 17:30:18
Ocena: 13(glosow:15)-+
Gosc wstawał o 4-5 rano by zebrac swieze truskawki na polu pewnie pomagała mu cała rodzina a przyjdzie taki jeden z drugim zaczną go szarpac, przesypywac truskawki do worka przeciez to sie pogniecie i nikt tego nie kupi, NIE O TAKĄ POLSKE NASI DZIADKOWIE WALCZYLI
mirasek72
2012-07-17 16:22:11
Ocena: -10(glosow:12)-+
mają rację. przejścnormalnie nie można. poza tym smród brud. poza tym do tego oni są, są do tego by było normalnie.są targi place tam niech idzie. a fiskus gdzie? 2 ha truskawek i podateczek nie odprowadzony. a od nierobów wyzywa.pewnie sam na nezrobociu z zasiłkiem jak większość"nierobów"
kaczo888
2012-07-17 16:21:36
Ocena: -4(glosow:12)-+
Moim zdaniem sm zachowali sie tak jak powinni sam handluje truskawkami na rynku place 700zl ZUS i codziennie za miejsce 20zl jednak nie narzekam na biede wiadomo kokosow nie ma ale da sie wyzyc spokojnie a takie cwaniaki jak on. A co do interwencji sm to chyba kazdy widzial jak gosc sie zachowywal..
versus7777
2012-07-17 23:17:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
tak cymbale płacisz ZUS że nawet nie wiesz ile kosztuje.
damczer
2012-07-17 13:11:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jakby tak każdy stawał na wejściu do metra z towarem to też byście narzekali, że gdzie ta SM. Jeszcze gorzej gdyby był np. zamach terrorystyczny i potrzebna by była szybka ewakuacja całej stacji, a tu nie da rady bo wszędzie truskawki w przejściu i ludzie by się tratowali. Wtedy też byście narzekali
maariusz535
2012-07-17 12:40:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
a ta gruba swinia w tym wiejskim swetrze to kto to byl co go obrazal
AndrewChef
2012-07-17 10:34:15
Ocena: -8(glosow:16)-+
Dla mnie to prosty pajac robiący przedstawienie.
crazybread
2012-07-17 08:46:17
Ocena: 16(glosow:18)-+
powinien, zwinac biznes i zaczac krasc.
praszu
2012-07-17 02:33:37
Ocena: 6(glosow:10)-+
I właśnie takimi sprawami zajmuje się policja: łapaniem za jednego skręta albo za posiadanie pół grama (kupionego jako gram :) i blokowaniem tradycyjnego handlu. Te truskaweczki na pewno były bardzo dobrej jakości. A gościu dużo się przy nich napracować musiał. Przy truskawkach jest dużo strat.
szabelek19
2012-07-16 21:55:23
Ocena: 6(glosow:8)-+
Zawsze interesują się tym co nie trzeba, ale wytłumaczenie że utrudnia przejście do metra, tylko że tym zamieszaniem blokują przejście...
BabusJagus
2012-07-17 00:18:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
przez ch
agentfoxmulder
2012-07-16 18:03:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zobaczcie od 3:25 na twarz tego w szarej kurtce, jakby mógł to by zabił tego truskawkowego handlarza.
marikotoda
2012-07-16 16:06:37
Ocena: 0(glosow:18)-+
Jaka wiocha? Gościowi szkoda wydać trochę grosza na miejsce na jakimś targowisku. Jakby ich policja nie przeganiała to by się nie dało wejść do metra. Konfiskata towaru to dobra metoda, jedyna skuteczna na tych cwaniaków.
BabusJagus
2012-07-17 00:26:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Prowizorka
2012-07-16 10:21:48
Ocena: -2(glosow:16)-+
szkoda ze nie tam nie bylo kur*a ja bym im te rece zabra od niego !!!!! Kur*y je**ne.
Sightshield
2012-07-16 14:43:45
Ocena: 2(glosow:14)-+
pewnie ten vegaa jest z Zus skoro tak pisze. To sa zlodzieje i nic wiecej
crazybread
2012-07-17 08:49:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
rrewolwer
2012-07-16 09:56:34
Ocena: -6(glosow:12)-+
Straż Miejska robi to, co musi, żeby roboty nie stracić. Oni przepisy wykonują, a nie ustalają. Z drugiej strony, można to zrobić w bardziej "ludzki" sposób. Przeważnie są to ludzie, których psycholog (na szczęście) nie dopuścił do policji i gdzieś muszą się spełnić i jak mają odrobinę wła
PiccadillyCircus
2012-07-16 07:42:55
Ocena: 5(glosow:15)-+
Co za cyrkowiec ten gość!!!A miał tylko stoisko przestawić bo wyjście blokował i byłoby po sprawie. Idiot. Żal mi tego tłumu. Pewnie spod krzyza wracali...
normalny_irl
2012-07-16 02:53:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
normalny_irl
2012-07-16 23:14:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak bys chcial wiedziec to prowadze firme odzyskujaca dane, patafianie zazdrosniku. Ty tez mozesz. Mialem firme w polsce kilka lat przed wyjazdem i osobiscie dziekuje za takie traktowanie.
drazu
2012-07-16 01:08:58
Ocena: 6(glosow:10)-+
sprzedawca chyba wioche zrobił , a nie straż... "za niemca tak nie było" .... za niemca to by mu żone , matke i corke zgwałcili i wszystkie 3 zabili, a on by na to patrzył; a teraz podatku nie chce płacić i niemców wspomina jakby wogóle wiedział o czym mówi. btw panowie i tak byli za delik
bas11
2012-07-16 00:56:04
Ocena: 0(glosow:14)-+
taki człowiek gówno z tych truskawek ma... ile on musi pieniędzy i czasu poświęcić na to zeby one urosły a później sprzedaje kilogram za 3zł i dziwić sie ze idzie handlować bez pozwolenia... ja mu sie wcale nie dziwie... banda debili w tej straży i tyle
Samwise_Gamgee
2012-07-16 04:14:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
3 zł? to ja qrwa w Opolu płaciłam po 15 za kg, gdzie sprzedają takie tanie truskawki?
bas11
2012-07-16 00:54:00
Ocena: 0(glosow:16)-+
wiochą jest popieranie straży... to najgorsze tępaki bez jakiegokolwiek wykształcenia, większość z nich nie ma nawet zawodowki... to jest okej ze sie tak człowiekiem poniewiera?? za co?? kazdy ma prawo do godnego traktowania... tak jak ktos napisał on kokosów na tym nie zarabia...
jetischimalajuf
2012-07-16 00:41:01
Ocena: -6(glosow:6)-+
som zayebiści jaq bente miau czternaźcie lad to zostane guwnem ;o
Psychodelik
2012-07-16 00:55:28
Ocena: -4(glosow:18)-+
jesteś zwyklym burakiem jak bys mial rodzine na utrzymaniu bez znajomosci roboty nie dostaniesz a co dziecku bedziesz tlumaczyl ze pracy nie ma,ze bezrobocie duze itp. myslisz ze to zrozumie?? czlowiek chce zarobic zeby zyc a tu ci wszystko zabieraja
Rogallus
2012-07-16 16:27:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
Nie znasz chyba rynku pracy w Warszawie. Jeżeli chcesz, to pracę znajdziesz. No oczywiście, nie taką jaką sobie wymarzysz, ale praca jest. Koleś to cwaniak, ustawia się w takim miejscu i okrada państwo, czyli Nas wszystkich. Po co więc zakłada rodzinę skoro nie jest w stanie jej utrzymać?
srakadupaka
2012-07-15 23:50:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
robb
2012-07-15 23:43:30
Ocena: 12(glosow:16)-+
Powinien być mandat i spakować towar jeśli handluje bez zezwolenia, a nie bzdurna konfiskata. Za komuny tego nie było, a teraz mamy ponoć wolność. Strażnicy wykonują tylko prawo, bzdurne prawo, które ustanawiają ci na których głosujemy w wyborach. Taka jest smutna prawda.
Karlosboss
2012-07-15 23:39:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
custom88
2012-07-15 23:28:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
cytutej
dziadzioo
"Dobrze zrobili Inni uczciwie płacą za to że mogą handlować a tacy jak on się na trzeciego wpie....... i jeszcze niższe ceny dają ... trzeba patrzec też od tej strony !"
to że nie ma pieniędzy i nie stać go aby opłacić swoje stanowisko do handlu to jest gorszy??? czy
neo86
2012-07-15 23:23:01
Ocena: -7(glosow:13)-+
Kupili byście coś co nie wiadomo czym było pryskane lub też jakie może zawierać pasożyty ??? I zjedlibyście to ??? A co byście powiedzieli na to , że w takim owocu mogą być pierwotniaki powodujące silne bóle układu pokarmowego ? Brak Badań Sanepidowskich = narażanie zdrowia ludzi = łamanie prawa ...
neo86
2012-07-15 23:27:13
Ocena: -1(glosow:11)-+
Osobiście widziałem podobną szarpaninę sprzedawczyków pod metrem Warszawskim ze Strażą Miejską ... nie mieli ani badań sanepidowskich art. spożywczych które sprzedają ani pozwolenia na sprzedawanie w danym miejscu ... ! Co innego wyznaczone targowiska tam jest wszystko sprawdzane przez zarząd ...
adam11332
2012-07-15 23:21:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
debile,gościu się namęczył żeby wyhodować te wszystkie truskawki i by miał jak zarobić na życie a oni go z nich okradają i jeszcze ręce mu łamią a gdy są potrzebni to ich nigdy nie ma bo zamiast zajmować się bojkami to ludzi gnębią współczuję człowiekowi
Flegmaflegma
2012-07-15 22:59:17
Ocena: -7(glosow:13)-+
dlatego żałuje że jestem Polką...
master3008
2012-07-15 22:56:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
trzeba sie zebrać i porządek z tym zrobić polacy muszą być razem bo pojedynczo nic nie zrobimy
master3008
2012-07-15 22:54:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pamelciainnes
2012-07-15 22:44:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
luis666
2012-07-15 22:36:35
Ocena: 5(glosow:13)-+
szkoda, że tam gdzie naprawdę są potrzebni to ich nie ma albo udają że nie widzą!!!! kilka miesięcy temu zostałem pobity przez grupę huliganów a straż miejska stała 2 kroki dalej... widzieli wszystko lecz zamiast mi pomóc odeszli... PO CO JA NA NICH PODATKI PŁACĘ?? tylko fotoradary potrafią rozkłada
Oszust
2012-07-15 22:36:08
Ocena: 5(glosow:17)-+
Śmieciarzy powinni zlikwidować, a zaoszczędzoną kasę dać policji. Gnojstwu zachciewa się jeszcze broni, a kim te patałachy są? Jak oni dostaną broń, to ja też chce- trzeba się jakoś przed debilami bronić. Facet tylko sprzedawał truskawki, popierdzielony kraj...
fanta99999
2012-07-15 21:40:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
tak tak straż miejska to bydło my jesteśmy świecić a ten tłum zebrał się z czystej życzliwości
Holokaust1111
2012-07-15 21:36:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
hiubi956
2012-07-15 21:28:06
Ocena: 6(glosow:18)-+
a ciekaw jestem jak wy byście się zachowywali jak ktoś pracuje na chleb żeby dzieci miały co zjeść a strażnik miejski siedzi na dupie za podatek tego właśnie człowieka który sprzedaje truskawki powinni ich zlikwidować bo jak ich naprawdę potrzeba to przyjeżdżają po dwóch godzinach lub chowają się
Blackersss
2012-07-15 21:19:20
Ocena: 4(glosow:14)-+
powinni to gówno zlikwidowac Straż Wiejska !! zasrance jeb.....
piotrkubek
2012-07-15 21:14:55
Ocena: -2(glosow:8)-+
banda baranów
gruby-zabrze
2012-07-15 20:48:53
Ocena: -1(glosow:11)-+
Zlikwidować straż miejską to jest chore że takie piepszone kaszojady istnieją!!!
ewacupa
2012-07-15 20:42:40
Ocena: -1(glosow:7)-+
A wiecie co ja bym zrobiła jakbym tam od poczatku zdazenia byla. Podeszlabym i powiedziala, ze chwileczke ale to jest mój koszyk, inna kobieta tez by jeden podniosła i nastepna i nastepna, aż wszystkie koszyki miałybyśmy w rękach... a to nie jest przestępstwo żeby na chodniku sobie stać z truskawkam
lukaszizi
2012-07-15 21:35:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Widzę, że Ty też się nadajesz do grona tego ścierwa. Jeśli nie miał zezwolenia na handel w tym miejscu to mogli mu po prostu nakazać zmianę miejsca a nie traktować go tak jak wszyscy widzimy i jeszcze skonfiskować towar. Brawo dla Ciebie za akceptacje społeczną.
Starbreaker
2012-07-15 21:40:26
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tak, reakcja funkcjonariuszy była całkowicie prawidłowa. W końcu łapanie morderców i gwałcicieli jest zbyt niebezpieczne, lepiej męczyć nielegalnych sprzedawców, zakładac blokady na koła i wlepiać kosmiczne mandaty za "wrogość w oczach" ;)
miedziakmiedziak
2012-07-15 20:15:18
Ocena: -5(glosow:11)-+
ktoś ustanawia prawo a inni.......wykonujący polecenie dostają po głowie....chcą coś zrobić niech blokują sejm,pikietują,skarżą a nie robi człowiek z siebie takiego idiotę...zachowuje się jak chory psychicznie...
agentfoxmulder
2012-07-15 20:11:41
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ciekawe kim jest ten grubas i tamten w szarej kurtce. Ogólnie strażnicy miejscy to cwaniacy do takiego faceta z truskawkami czy do inwalidy (strażnicy z Kielc), ale już bandziorów to się boją. Facet by się zabrał z tymi truskawkami, ale nie - oni muszą zabrać mu truskawki. Bydlaki i tyle.
spike78
2012-07-15 19:40:15
Ocena: 8(glosow:10)-+
Szkoda mi go trochę ale najlepiej rozwalić się przed wejściem i handlować dzisiaj truskawki jutro buraki dzisiaj jeden jutro stu najlepiej zrobić jarmark europa w samym centrum a przejścia niema jeszcze Loska coś zaśpiewa i po ścianach do metra będą wchodzić lub od ul.Świętokrzyskiej :P
Tescosatan
2012-07-15 19:56:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
To ja już wolę truskawki niż Loskę. Truskawki i pana Witka.
Tescosatan
2012-07-15 20:02:19
Ocena: 6(glosow:6)-+
Z jednej strony racja. Z drugiej, jeśli markety zajmują powierzchnię setek metrów kwadratowych i sprzedają byle co, trzeba trochę wyrównać szanse. Zbudować kilka hal targowych, w jakichś łatwo dostępnych lokalizacjach. Żeby zarówno on miał szansę zarobić - jak i my, kupić coś z grządki, a nie
Tescosatan
2012-07-15 20:05:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
z Hiszpanii albo z Chin. Co to niby za wybór albo konkurencja, struć się we francuskim markecie, czy w portugalskim? A działalności zapewne nie ma, bo takie są do niej warunki, że pewnie musiałby dopłacać. Polski system podatkowy nie sprzyja drobnej przedsiębiorczości ani pracy kreatywnej.
Tescosatan
2012-07-15 20:07:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
Mógłby sprzedawać tony najlepszego towaru, mieć najbardziej nowatorskie pomysły marketingowe, a i tak miałby z tego tyle co nic. W tym kraju nie ma możliwości uczciwej konkurencji, rynek już dawno został podzielony, a drobni przedsiębiorcy muszą prowadzić działalność po partyzancku.
Max74
2012-07-15 21:23:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
To żeś dowaliła, że bazarów nie ma. W Wawce np jest nowoczesny Bazar Szembeka (nawet są tam ruchome schody) Rolnicy mają swoje boxy, gdzie od tyłu mogą wjechać dostawczakiem i handlować. No ale, tam się płaci za miejsce i jest konkurencja - nie to co pod pałacem.
Tescosatan
2012-07-15 21:43:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nigdzie nie powiedziałam, że ich nie ma. Tylko że proporcje są nierówne. Żeby dotrzeć na najbliższy w mojej okolicy i zrobić na nim zakupy, muszę poświęcić co najmniej cztery godziny. Za to mam od pięciu do dwudziestu minut, żeby dotrzeć do Carrefoura, trzech Carrefourów Express, dwóch Tesco
Tescosatan
2012-07-15 21:46:47
Ocena: 3(glosow:3)-+
i Biedronki. A jeżeli chodzi o drobną przedsiębiorczość, najlepsze miejsca w centrach handlowych, gdzie przepływ ludzi jest ogromny i zysk adekwatny, zostają na pniu wykupione przez koncerny takie jak HDS. Jeśli zwykłemu przedsiębiorcy, który chce otworzyć powiedzmy kawiarnie, uda się jednak jakimś
Tescosatan
2012-07-15 21:50:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
cudem wyszarpać dla siebie jakąś atrakcyjną lokalizację, znajdą się inne sposoby. Moja koleżanka przez osiem miesięcy użerała się z Sanepidem i innymi złodziejami, bo ubiegła Coffee Heaven w otwarciu swojej i próbowali jej to utrudnić za wszelką cenę. Oczywiście wszystko było w porządku, ale taki
Tescosatan
2012-07-15 21:52:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
zastój może być zabójczy dla kogoś, kto inwestuje w to wszystkie swoje pieniądze. Co innego dla sieci, oni mogą poczekać.
mpeer
2012-07-15 19:31:00
Ocena: 10(glosow:14)-+
Po pierwsze największą wiochą tego tego filmiki jest ten koleś. Wziąłby się spokojnie zwinął a nie robi z siebie ofiarę. Handluje gdzie popadnie a potem się dziwi. A największą wiochą jest to, ze on nie ma firmy, nie płaci żadnych podatków i dostanie 100 zł mandatu a właściciel sklepu ...
kkubalibree
2012-07-15 19:15:57
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
monika1709
2012-07-15 18:46:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
Przykre to,to nie jest wina strazy ale naszego kraju ze wola zeby czlowiek poszedl krasc niz uczciwie zarabial,ich ceny za wynajecie miejsca sa absurdalne.Badzcie obiektywni straz miejska ma taka prace ,musza wykonywac swoje obowiazki oni tez maja rodziny i musza pracowac.Nie wszyscy sa tacy sami
sylweczekk
2012-07-15 18:25:57
Ocena: -3(glosow:11)-+
i to z naszych podatków tych bandytów i zarazem zwyrodnialców utrzymujemy, mendy, które potrafią biednym wypisywac mandaty a sam po cywilnemu idzie i kupuje od nich towar, hańba da Narodu Polskiego by tacy ludzie byli funkcjonariuszami publicznymi, aż się haftować chce, a i ta znieczulica ludzka
jaroo136
2012-07-15 18:19:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
Faktycznie Ci Strażnicy Miejscy to wiocha, gdyż pozwolili sobie na taki cyrk. Powinni od razu chłopa wpakować do trzeciej klasy i dalej robić swoją robotę, a nie bawić się w przepychanki z baranem co nie rozumie że w tym miejscu nie wolno handlować.
Kaska29820
2012-07-15 18:14:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
To jest nieludzkie.. jak tak można traktować uczciwego człowieka?! strasznie to mną poruszyło.. Człowiek się stara traci swój czas, a wystarczy chwila by wszystko zniszczyć, a to tylko przez straż. co oni serca nie mają ?! a tamci gn#je korzystając z okazji okradają biednego człowieka.. straszne !
Witq992
2012-07-15 20:40:26
Ocena: 9(glosow:11)-+
Tylko nie każdy widzi to że, w tamtym miejscu po prostu jest ZAKAZ HANDLU i ten człowiek z jednej strony nie jest do końca taki "uczciwy". Ale patrząc pod innym kątem na tą sprawę, to straż miejska też się nie wykazała w interwencji. Znów pokazali że, są bandą niewyszkolonych wieśniaków.
Kaska29820
2012-07-15 21:51:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
tak oczywiście zgodzę się z tym, że być może sprzedawał w niedozwolonym miejscu no ale kurcze.. przecież spokojnie mógł wziąć swoje rzeczy i się przenieść ale oni mu na to nie pozwolili i o to tu własnie chodzi, o to że tak nieludzko go potraktowali
Whos_that_lady
2012-07-15 17:49:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Whos_that_lady
2012-07-15 17:51:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Whos_that_lady
2012-07-15 17:45:47
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mogli przynajmniej pozwolić mu w spokoju zwinąć towar gnoje jedne. Panstwo policyjne i tyle! Juz naprawde taka szkode robił sprzedając truskawki?! Potraktowali go jak bandyte!
mariusheq1
2012-07-15 17:45:38
Ocena: 7(glosow:13)-+
"ja mam dziecko na utrzymaniu"
to mnie najbardziej poruszylo. Polska to taki piekny kraj a raczej polska bo z duzej nie bede pisal ktory potrafi tylko okrasc czlowieka z okradzionej pensji. Czlowiek kombinuje jak moze chce legalnie zarobic sprzedajac truskawki a oni go okradaja. Zal mi
Pomidoreczki
2012-07-15 17:37:02
Ocena: -7(glosow:15)-+
Mi się wydaje że on był chory psychicznie.Bo normalny człowiek nie krzyczał by: Zabijcie mnie ! Zabijcie mnie!
O głupie truskawki.Wiem.Ma dziecko na utrzymaniu ale żeby krzyczeć coś takiego.
mariusheq1
2012-07-15 17:48:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Głupie truskawki ? Popatrz na ilosc wydal na nie spokojnie 1000 zł.
To mogly byc jego ostatnie oszczednosci i chcial aby kapke pomnozyc tę sumę..
Jestes bardzo nie dojrzaly
Whos_that_lady
2012-07-15 17:59:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
A Ty jak bys sie zachował jakbyś przez kilka dni zbierał te truskawki, które zasiałeś miesiące temu, dbałeś o nie, żeby utrzymać rodzinę?!
Samwise_Gamgee
2012-07-16 04:04:23
Ocena: -2(glosow:6)-+
ależ on bardzo dobrze wiedział co wrzeszczeć dla was pod publiczke, żebyście mogli sobie poszczekać, jaki to "biedny" pan" i "państwo policyjne" bla bla bla naiwnaicy
Tescosatan
2012-07-15 17:26:54
Ocena: 13(glosow:15)-+
Kilka metrów dalej Carlsberg i Coca Cola mieli swój prywatny folwark, zwany strefą kibica. Chemiczny syf sprzedawany z kilkukrotnie większym przebiciem niż w sklepach, dodatkowo tony śmieci, usuwanych na koszt miasta. Ale truskawek to już sprzedawać nie wolno. To tak jak z rozklejaniem reklam
Tescosatan
2012-07-15 17:28:58
Ocena: 20(glosow:22)-+
na słupach. Jeśli student przyklei ogłoszenie, że daje korepetycje, dostanie mandat za zaśmiecanie. Ale jeśli to samo i na dużo większą skalę zrobi partia polityczna, jest to legalna kampania, a nie zaśmiecanie. Bardzo logiczne.
Kubashnikov
2012-07-22 22:01:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Która partia daje korepetycje ?
danusiawiaderkowa
2012-08-18 17:02:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Żadna nie daje. nauczanie to jednak pożyteczna działalność. jest w Polsce partia, ktora robi coś pożytecznego?
tomooh
2012-07-15 17:09:08
Ocena: 11(glosow:11)-+
Człowieku żałosne to jest polskie prawo. Komu szkodzi drobna sprzedaż ?! Marketom ? Nie opłaca się utrzymać działalności i płacić podatków bo g... zostaje w kieszeni. Zgadzajmy się na takie traktowanie i już niedługo wszyscy będziemy wpier... plastkiowe żarcie za kosmiczne pieniądze. Szkoda chłopa :
wiola23x23
2012-07-15 17:05:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
bydlo hamstwo nie moge patrzec na cos takiego bo mi zaraz cisnienie skacze i mam ochote komus przy.....ac
kasiazuzia22
2012-07-15 16:31:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
Straż miejska jest nam nie potrzebna, udowadniają to swoim zachowaniem w tej konkretnej sytuacji, to darmozjady i pasożyty naszego społeczeństwa, po co oni istnieją , lepiej pieniądze przeznaczane w corocznym budżecie na straż miejską przeznaczyć na konkretne bardziej szczytne cele.
diabeuek
2012-07-15 16:02:59
Ocena: -2(glosow:16)-+
Ciekawe, czy jakby wam się na podjeździe ustawił, i rzekł że nie wyjedziecie zanim nie sprzeda wszystkiego, to byście grzecznie poczekali, czy wezwali mundurowych. Biedny, bo działalności nie ma, za to wille ma dwie, a za nim w tle biedniejsze wieśniaki bo podatki płacą i na czynsz brakuje.
sqol
2012-07-15 15:49:18
Ocena: 0(glosow:24)-+
żałosny jest ten facet. rozstawił się pewnie pod samym nosem tych co płacą za handel i robi przedstawienie na litość. a głupia gawiedź hołota mu jeszcze dopinguje,. ciekawe czy podatki za handelek odprowadza ten uczciwy biedny obywatel.dopiero by był bajzel jakby każdy rozstawiał się gdzie chciał.
Devixon
2012-07-15 18:58:27
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale powiedz mi dlaczego mam od wszystkiego płacić podatek dla tego państwa? Jak biorą vatu 23% gdzie to jest kosmos dla innych państw prawie 1/4 z tego co płacisz dla producenta idzie dla państwa, a gdzie te pieniądze? Bo ulic nie widzę, autostrady zwijane, a stadiony będą nie do utrzymania.
Devixon
2012-07-15 19:01:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale to jeszcze nic. Mam 19 alt, nie wiem ile Ty masz i nie obchodzi mnie to, ale jak ja będę kończyć pracę to ma wejść projekt zusu że od 10% do 30% z zarobków to będzie emerytura. Licząc najłatwiej jak zarabiasz 3 tysiące to możesz mieć 300 zł albo 900 zł emerytury i szczęśliwie zastanawiać się czy
Starbreaker
2012-07-15 15:37:24
Ocena: 6(glosow:14)-+
i 10 ludzi potrzebowali żeby spacyfikować sprzedawcę truskawek. Tak, ta nasza kochana policja/straż wiejska, boją się prawdziwych przestępców to niewinnych obywateli męczą żeby udawać że coś robią... To jest właśnie ta największa mafia w Polsce - panowie w żółtych kamizelkach.
Natasza
2012-07-15 15:05:50
Ocena: 0(glosow:20)-+
ciekawe czy płaci ZUS i podatki ? na litość ludzi co stoją w około i na gębę bierze za swój błąd !cwaniaczek warszawiaczek co kupił truskawki na wsi i biznesa chce kręcić. Może ja sie rozplacze przed kamerami i umorzycie mi zaległy ZUS ? Bardzo wasz proszę.
Blankaa
2012-07-15 15:04:30
Ocena: -2(glosow:10)-+
To jest właśnie nasze kochane polaczkowo ! 10ciu na biednego człowieka który nikomu krzywdy nie zrobił chciał zarobić i przynieść pieniążki do domu i co on zawinił ,a takie ku.r.w.y przyjdą zniszczą i zabiorą i jak człowiek ma nie wpaść w depresje ?! Przecież żyć jakoś trzeba ....
dawideko14
2012-07-15 14:53:31
Ocena: -4(glosow:10)-+
Czlowiek na bezrobociu dzieci na utrzymaniu nawet spokojnie sobie nie moze zarobic bo jakies Kur** mu nie pozwalaja
gradi90
2012-07-15 14:37:18
Ocena: -3(glosow:11)-+
JaK Czytam niektorych komentarze to bieerze mnie qurwica potrzebne dokumety na handel ludzie tatus z mamusia pozalatwiali prace albo sami na panstwowce jako gady zapie rdalacie i zarabiacie po 3000 - 4000 tyse ch oj wam w oko debile zal mi was !!!!!!
magik2612
2012-07-15 14:32:39
Ocena: 9(glosow:13)-+
W moim mieście na festynie po jednej stronie ulicy stoję ja z kumplem i palimy sobie spokojnie szluga. Po drugiej stronie stoi ze 20 Widzewiaków i wiecie tłuką butelki sikają pod drzewo i idą te dwie cioty ze straży i kto dostał mandat ? Oczywiście że my a tamtych ominęli z daleka :)
SusanBiela83
2012-07-15 14:17:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
SusanBiela83
2012-07-15 14:14:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcin-rekin
2012-07-15 14:13:39
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ale fakt faktem gość się ustawił w miejscu gdzie NIE WOLNO. Nawet żadnego pozwolenia nie miał. Wiocha sprzedawca i straż. Sprzedawca za głupotę (jakby na autostradzie się rozłożył też by maił pretensje?) a straży miejskiej za nieprofesjonalizm - gościa skuć, towar załadować i skonfiskować aż spraw a
marcin441984
2012-07-15 14:13:05
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bo w polsce trza chodzić do marketu i kupować żarcie nie wiadomo czym traktowane po to żeby przez chemię w tamtej żywnośći umrzeć zaraz po emeryturze:)Sam Gość głupi bo zamiast zbankrutować na jakimś przetargu na autostrade lub stadion chciał żyć zgodnie z sumieniem i zarobić uczciwie na truskawce:
Wiochowato123
2012-07-15 14:03:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiem że trzeba mieć papierek na to żeby handlować obojętnie jakim towarem i w przeznaczonym miejscu.. ale ludzie czy on komuś krzywdę robi ?? czy to jest jakiś bandyta ? festyn jest jakiś to można już to podarować.. jak słyszałem dobrze to koleś ma małe dziecko do utrzymywania.. litości troche......
janpietrzak
2012-07-15 13:58:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
wielki ku*as w dupe warszawskiej straży miejskiej ! hajs biorą, a robią tylko to czego nie trzeba
iwonkapawelek
2012-07-15 13:51:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
u nas w miescie kilka lat temu zorganizowalismy skatepark.. tak sie złożyło ze byl on nielada 20m od siedziby SM, pewnego razu banda meneli zaczeła demolowac i riozwalac wszystko na skate parku wiec pobieglismy do SM zeby zareagowali..a oni na to ze : teraz mają przerwe!
chinczorykos
2012-07-15 13:39:35
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
woliniak
2012-07-15 13:35:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
To ma być wolny kraj?,reżim gorszy niż w okresie stalinowskim, handlowałem truskawką za czasów tzw. Komuny i nigdy nikt mnie w ten sposób nie potraktował. "Straż miejska"- skąd dobierają takie bydło, kiedyś mówiło się że ZOMO nie mózgu, a ci tu nie tylko że nie mają mózgów ale mają nasran
wieczur545
2012-07-15 13:22:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wine ponosi jedna i droga strona wiec trochę rozumu i znajomości prawa i do wypowiedzi się dobierać a nie napisać coś bez sensu is świecić !!
kamer95
2012-07-15 13:06:27
Ocena: -2(glosow:22)-+
GDZIE TU JEST WIOCHA LUDZIE!!!. HANDLARZ STOI I NIEDOZWOLONYM WIDAC MIEJSCU I DLATEGO GO ZABIERAJA!!!. CO WY MYSLICIE ZE STRAZ PODESZLA ZEBY MU TE TRUSKAWKI ZJESC?? WIDZE ZE ZACZYNAJA WAM SIE RZUCAC NA MOZG STEREOTYPY "WYZNAWCOW" JP I DZIECI ULICY. OTWOTRZYC OCZY ZO RZYGAM JUZ TYMI BZDURA
Tomasz2222
2012-07-15 13:22:08
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Max74
2012-07-15 14:46:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
A co mieli ring zrobić i na solówkę z nim wychodzić ? Jak jest zakaz handlu to znaczy, że handlować w tym miejscu nie wolno i tyle. Co z innymi co uczciwie handlują - czemu oni mają stosować się do przepisów a jeden cwaniak nie, który stanie przed wejściem do metra i opyli cały towar w momencie.
adidasgroup
2012-07-15 13:02:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
..."policjant to zawod PIES TO CHARAKTER...!" ot co...!
Arvois
2012-07-15 13:02:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
Najzabawniejszy jest fakt, że kradzież paliwa w Polsce pozbawia skarb państwa 1,5 mld zł rocznie, a kara za kradzież paliwa to jakieś 3 miesiące w zawiasach lub grzywna, natomiast facet sprzedaje truskawki, które sam wyhodował i chcą go za to aresztować i zarekwirować truskawki, które są jego.
adidasgroup
2012-07-15 13:01:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
"policjant to zawod PIES TO CHARAKTER..." ot co...!
adidasgroup
2012-07-15 13:00:23
Ocena: 1(glosow:15)-+
dla mnie straz miejska to zawod dla idiotow nierobow i majcych problemy ze soba i probujacych dowartosciowac sie "pałka" a biedny czlowiek zawse ma przejeb**ne w tym panstwie policyjnym przychodzi mi na mysl jedno powiedzenie tyczy sie to niby policjii ale to takze mundurowka a mianowcie..
Samwise_Gamgee
2012-07-16 03:55:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak czytam takich kretynów jaka ty, to myśle że przydało by sie wam państwo policyjnie, oj przydało, nawet nie wiesz idioto co to jest, byś tu qrwa ani nie pierdnał ze strachu, teraz se możesz cwaniakować bo gwno ci zrobią, takie to "państwo policyjne"
ThePanKlopot
2012-07-15 12:47:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Debile z was, a co ma do tego straż miejska głupie dzieci typu hwdp. Gość nie miał pozwolenia i tyle. Miejcie żal do posłów a nie do kogoś kto wykonuje rozkazy
AnonimowyPremier
2012-07-15 12:57:21
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Devixon
2012-07-15 19:12:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z policją się dogadasz ze SM nie.
Mój kumpel miał sytuacje (pracuje w straży pożarnej i na taxi) że jedzie pod bazę korporacji swojej taxi i tam jedno kierunkowa, ale 2 metry i jest baza. Wjeżdża tam i strażnik miejski do niego "O cześć Paweł (podał mu rękę) to będzie mandacik 100 zł".
A
ksawier666
2012-07-15 12:43:14
Ocena: -8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-07-15 12:41:47
Ocena: 4(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Wera27
2012-07-15 12:37:57
Ocena: 3(glosow:19)-+
Widocznie handlował w miejscu, które nie jest do tego przeznaczone. Straż miejska wykonywała swoją pracę, jeżeli koleś się szarpał i nie chciał dobrowolnie opuścić tego miejsca to musieli go jakoś zabrać. Jakby każdy wystawił swój kramik gdzie chce to by nie szło przejść po chodniku.
AnonimowyPremier
2012-07-15 12:44:14
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
obsraniec
2012-07-15 13:28:21
Ocena: 0(glosow:8)-+
A Ty "okradasz" mnie mnie na każdym kroku chodząc do szkoły opłacanej z MOICH podatków, korzystając z opieki medycznej opłacanej z MOICH podatków i jeżdżąc po drogach wybudowanych z MOICH podatków itd.? Lepiej wykorzystałbym swoje pieniądze ale korzystasz z nich m.in TY. Okradasz mnie?
Pan_Tofel
2012-07-15 14:04:00
Ocena: 3(glosow:5)-+
Po co tam ich tylu na jednego człowieka? Bo to był kolejny raz, kiedy przyjechali tego Pana usunąć. Fakt też był tam przez przypadek, nie?
Pan, który jest głównym bohaterem tego filmu wielokrotnie był usuwany sprzed metra, na początku próbowano do niego mówić po ludzku, potem już inaczej...
AnonimowyPremier
2012-07-15 17:59:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
obsraniec
2012-07-15 23:30:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja nie jestem okradany z niczego. A państwo nie może Cię okradać bo z definicji Ty jesteś państwem i wszystko (co państwowe) z czego korzystasz wynika z Twojej, mojej i pozostałych polaków pracy. My wybieramy polityków, my zgadzamy się na łapówki, my bierzemy lewe zwolnienia itp. Sami się okradamy.
mipa
2012-07-15 12:37:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
Chciał odejść ale nie pozwolili mu zabrać towaru,myślcie obrońcy straży miejskiej!W mieście zawsze ktoś źle cos zrobi-babcia handluje pietruszką, ktos źle zaparkuje, kogoś przyciśnie i wysra sie pod krzakiem ale nie znaczy że trzeba człowieka gnoić i mu zabierać !!!
ghsghs
2012-07-15 12:36:36
Ocena: 2(glosow:14)-+
Zgodnie z nowelizacją Kodeksu wykroczeń, za handel poza miejscem wyznaczonym do tego, grozi kara grzywny, a nawet konfiskacja sprzedawanego towaru. Ustawa została uchwalona w dniu 31 sierpnia 2011 r., a weszła w życie 19 listopada, po 30 dniach od jej ogłoszenia. Zapoznać się ze zmianami można w Kod
Mundzio84
2012-07-15 12:40:32
Ocena: 1(glosow:9)-+
A kradzież?Jakoś na to nie reagowali, nawet jak działo się to na ich oczach.To co, prawo stosują na tych, na którym im pasuje?Zawsze będę o nich myślał jak o nieudacznikach, którzy nie dostali się do policji.Są niepotrzebni i tyle.Ich zadania powinna przejąć policja.
Mundzio84
2012-07-15 12:54:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
Np. babka w różowej kamizelce?I to bardzo chamsko.On chciał zastosować się do polecenia, ale chciał też zabrać swój towar, na co oni mu nie pozwolili.Sprzedałby go gdzie indziej i git.Mogliby go ukarać mandatem nawet.Ale za co ma tracić cały towar?Konfiskata może nastąpić tylko w skrajnych przypadka
Mundzio84
2012-07-15 13:04:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jejku ludzie nawet to komentują.Proszę bardzo 2.18 i to raczej żona nie jest, bo nie stałaby z boku i przyglądała się czekając na okazję.Nie wiem dlaczego tak bronisz tych patałachów.Rozumiem, że jest to instytucja prawna, ale zdaniem moim jak i większości ludzi w tym kraju - zupełnie niepotrzebna.
Mundzio84
2012-07-15 13:30:32
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ale dużo tam widać jest takich "współpracowników", którzy nie są strażnikami, a biorą te truskawki.Zresztą posłuchaj tego co mówią ludzie, którzy tam stoją.Rozumiem handel podróbkami, piratami i takie tam.Ale k*rwa truskawki?Dało się to załatwić inaczej, a oni są cwaniaczki tylko w grupie
ghsghs
2012-07-15 13:40:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Poza tym co według Ciebie straż ma zrobić, jeśli handlarz łapie za truskawki nie puszcza, mówiąc, że nie odejdzie stąd, bo musi truskawkę sprzedać? Wg mnie to właśnie, co chcieli zrobić, czyli gościa zwinąć, a towar zabezpieczyć. Inna sprawa, że zrobili to nieumiejętnie, ale 90% całej sytuacji to da
Samwise_Gamgee
2012-07-16 03:49:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Mundzio84
2012-07-15 12:31:13
Ocena: -5(glosow:15)-+
Nie opłacił miejsca, ok.Niech bierze towar i idzie.Mieli prawo się czepić, ale robienie z tego jakiegoś cyrku na ulicy, jakieś zbiegowisko i piętnowanie człowieka publicznie jak jakiegoś przestępcy, pozwalanie okradać go przechodniom to żenada.Straż miejska istnieje
Mundzio84
2012-07-15 12:33:52
Ocena: -4(glosow:10)-+
po to by uprzykrzać życie zwykłym ludziom.Jeśli jest grubsza sprawa to trzęsą portkami ze strachu i nie reagują.Do tego incydentu powinno wystarczyć ich dwóch.Pouczenie, polecenie zabrania towaru i opuszczenie miejsca - tyle, a nie 10 i cyrki na ulicy.
Pan_Tofel
2012-07-15 14:07:33
Ocena: 5(glosow:15)-+
To ja może Ci tylko wyjaśnię - to ten Pan robił publiczny cyrk. Był usuwany wielokrotnie i notorycznie wracał. Myślisz, że to SM zaprosiła Fakt? Albo Pan Bohater filmy wyprorokował, żę SM będzie go zawijała? Doskonale wiedział, że SM przyjdzie go zawinąć, bo to był któryś dzień z rzędu takich szopek
Nasser
2012-07-15 12:23:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
Niestety jak się chce handlować to wiążą się z tym też i koszty, których nie da się uniknąć. Fakt jednak jest taki, że straż miejska nie robi do końca tego co do niej należy. U mnie w mieście był zimą przypadek gdzie śnieg spadł dziewczynie na głowę i pokaleczył twarz. Straż miejska nawet nie drgnęł
malgolina
2012-07-15 12:35:19
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ja proponuję przemianować straż miejską w uliczną straż pożarną. Wyuczyć,nauczyć, przeprać mózgi(pozytywnie) i puścić na ulice ;) Strażacy to przynajmniej jedyni ludzie,którzy są darzeni szacunkiem,pomagają nie tylko gasić pożary,są nieocenieni we wszystkich zdarzeniach z udziałem ludzi i zwierząt.
gmurawsk
2012-07-15 12:24:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
dokładnie tak. Tu mamy przypadek jednego sprzedającego. Jakbyśmy pozwalali pojedyńczym ludziom handlować to byśmy chodnikiem nie przeszli i byśmy mieli 2 Bangladesz. Tutaj to trzeba troche to wyważyć poprostu. Głupotą to jest handel przy drogach krajowych. Tam powinno sie porządek zrobić. Ile razy t
opiekuneczka21
2012-07-15 12:12:21
Ocena: 7(glosow:9)-+
Koleś próbował na litość ich wziąść widziałam takich nie raz żal jest wydać na opłatę a potem cieszą się że gratis handlował, a rozkradali trudno w nielegalnym miejscu to miał a stawiał się że to żałosne było
air_jordan_show
2012-07-15 11:54:20
Ocena: 1(glosow:13)-+
ten sprzedający to jakiś debil-nie opłacił miejsca i się stawia
kornelka456
2012-07-15 11:52:47
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ide na AWF będę policjantem, albo nie... tylko zawodówka do straży miejskiej pójdę!!! A tak na serio to nawet jak koleś nie miał opłaty za stragan a tylko do tego mogli się doczepić, to miał dostać karę a nie taką akcję zrobić...
spinacz1021
2012-07-15 11:52:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
dramat tego Pana, ale jakiś powód był, że się go czepiali. może handlował bez pozwolenia, bez opłat. Inni za możliwość handlowania w takim miejscu pewnie muszą dużo zapłacić, a ktoś kto tego nir robi poprostu nie uczciwie z nimi konkuruje. cięzko stwierdzic ale każdy starał się wykonywać swoją robot
gurool
2012-07-15 11:43:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
Do dupy polskie prawo jest, pupilki tuska w straży miejskiej sobie robią łach z człowieka, który namęczył się żeby zebrać te truskawki, na chleb chciał zarobić, a oni go jak bandytę potraktowali... tzn jak normalnego człowieka, od bandytów psy miejskie by uciekały.
Samwise_Gamgee
2012-07-16 03:43:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
błahahahhaa
Krzysiek_28
2012-07-15 11:39:53
Ocena: 0(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kondzikos86
2012-07-15 11:31:52
Ocena: 4(glosow:6)-+
wiocha to ten tłum nierobów którzy się przyglądali, jak zwykle sensacje zwietrzyli.
poza tym barany skoro miasto sobie nie życzy handlu w tym miejscu to straż miejska ma prawo usunąć.
kornelka456
2012-07-15 11:54:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
masz rację, ale tu bardziej chodzi o sposób w jaki odbyło się rozbieranie straganu
pawelek147
2012-07-15 11:29:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
straz wiejska to syfff w tym kraju..o prawie nie maja zielonego pojecia cioty..
pawelfarciaz
2012-07-15 11:20:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
aaaaa moja reka hahahah ale sie drze allbo zabijcie mnie hahahahahha
morfeusz666
2012-07-15 11:49:40
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
smierdziuch
2012-07-15 11:13:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Gucio82
2012-07-15 11:07:35
Ocena: -3(glosow:9)-+
Straż Miejska to cioty, kiedyś mi ściągali blokadę i jeden cwel strażak żalił mi się że zarabia 1600 PLN netto, a ja mu na to: "I co dałeś się za taką kasę zeszmacić" reakcja tej cioty bezcenna :) Zawinęli mnie na Policję ale ja się wszystkiego wyparłem i mogli mnie w dupę pocałować :) heh
Samwise_Gamgee
2012-07-16 03:41:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
a ty za jaką kase sie szmacisz?
whoarethewarriors
2012-07-15 11:04:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
widać że sam mentalnie jesteś gimbusem
elotwojstary
2012-07-15 10:58:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
flomounier
2012-07-15 10:54:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
To jest właśnie warszafa - to wstyd, że to miasto jest stolicą Polski. W Katowicach nigdy taka sytuacja nie miała by miejsca...chłop by sobie sprzedawał, nikomu by nie wadził. Ale nie, to jest stolyca i Pan utrudniał wejście do jednej lini metram którą i tak nigdzie się nie dojedzie.
KrytykWiochy
2012-03-12 12:58:54
Ocena: 8(glosow:10)-+
Są i spoko strażnicy i Ci wredni, kiedyś z laską piłem piwo w parku, lato, ciepełko (pub wtedy zbyteczny), podeszli, a my ściema mała, że mamy randkę itp.:) odpuścili, kazali tylko posprzątać po sobie.. Był młody i stary, młody chciał mandat, pucował się staremu, mieliśmy farta.:)
ferdal
2012-03-12 11:51:31
Ocena: 13(glosow:25)-+
Większość z was widzi straż w dzień kiedy wlepiają mandaty bo to jest ich praca.Ja dużo jeżdże w nocy po moim mieście,kiedy wy śpicie i widzę jak szarpią się z pijanymi chuliganami czy zapobiegają pod klubami bójkom.Każdy medal ma 2 strony.
ferdal
2012-03-12 12:04:18
Ocena: 6(glosow:12)-+
Dystyngowany owad wszystko robi z godnością
ferdal
2012-03-12 12:07:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
To owady się rumienią
ferdal
2012-03-12 12:15:51
Ocena: 6(glosow:10)-+
Napewno motyle
ferdal
2012-03-12 12:27:07
Ocena: 11(glosow:15)-+
Skarżypyta
gurool
2012-07-15 11:49:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
już raz widziałem jak Twoi kumple się szarpią z chuliganami, 3 dresów tłukło ziomka na przystanku, 100m dalej szlo 2ch strażników, ludzi im pokazywali że tam na przystanku jest ktoś bity.Szli tam tak wolno, jakby się bali, dresy uciekły a oni nawet karetki nie wezwali, jakiś przechodzień to zrobił.
agnostictac
2012-03-12 10:57:07
Ocena: 12(glosow:20)-+
Strażnicy mogli szepnąć rolnikowi że na razie nic nie widzą a za 30 minut wrócą jak koleś się nie pozbiera.Za ten czas stołeczni mieszkańcy truskawkę by łyknęli i po krzyku.Prawda jest taka że nigdy w życiu z SM się nie dogadasz.
outlaws13
2012-03-12 10:42:18
Ocena: 13(glosow:19)-+
rekin, zdziwił byś sie ile na tych ulicznych wałkach można zarobić prawie bez wkładu, opłat, podatków. Tam biedni nie handlują tylko ci co wyzyskują biednych. On nie miał truskawek z ogródka. A co do SM to sie zgadzam że nie do końca widzę słuszność ich bytu a przynajmniej tu gdzie mieszkam
sedziadread
2012-03-12 10:57:50
Ocena: 9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-03-12 11:01:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-03-12 11:03:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
outlaws13
2012-03-12 11:04:01
Ocena: 5(glosow:15)-+
Ale te "ruskie i skośnookie" bazują na głupocie starych ludzi i przekonaniu że jest "tani". Oni mieszkają w Polsce i towar kupują w naszych hurtowniach. Starsi ludzie się nie przestawili że to nie początek lat 90tych. Ten co zarabia na przeżycie to zrobi wszystko zgodnie z prawem i nie będzie tak
shark7
2012-03-12 11:04:13
Ocena: 4(glosow:14)-+
witaj sędzio,ja właśnie tych biedniejszych zawsze będę żałował a widzę kto handluje i wolę zakupy u rolnika robić niż handlarza który grosze rolnikowi płaci za towar.A rolnicy styrani robotą są i kaski też tak nie mają,więc zawsze będę ich stronę trzymał.
sedziadread
2012-03-12 11:06:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2012-03-12 11:07:16
Ocena: 10(glosow:12)-+
90% ulucznych wystawia kilku cwaniaków którzy koszą na tym olbrzymią kasę
ferdal
2012-03-12 10:36:36
Ocena: 12(glosow:18)-+
Wkurza mnie kiedu nie mogę normalnie przejść chodnikiem bo wszędzie są stragany a poza ty obskurnie to wygląda
outlaws13
2012-03-12 10:36:14
Ocena: 8(glosow:14)-+
Strażnicy zamiast sie siłować to powinni wezwać psów i po temacie. Wypisać mandat, wezwać skarbówkę a nie wdawać się w przepychanki. I tak najlepszy na tym filmie jest ten "brudas" od ćpania pojawiający się kilka razy. I ciekawy jestem jak byście mieli tą robotę za te "3tyś" to co wy byście zrobili
outlaws13
2012-03-12 10:33:33
Ocena: 6(glosow:14)-+
Napiszę tak. Jedna strona i druga strona konfliktu nie do końca jest w porządku. Kolega od truskawek zrobisz szopke bo widział że nagrywa i cały tłum nie jest obiektywny a wsiadł na tych w mundurkach. Stali się ofiarą sytuacji. Ulicznych handlarzy nie bronie bo to jest zaraza i wcale nie taka biedna
sedziadread
2012-03-12 10:24:35
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2012-03-12 10:39:21
Ocena: 10(glosow:12)-+
To samo mogą robić na bazarze,ale tam trzeba wnosić opłaty więc idą na łatwiznę,a co miasto ma powiedzieć legalnym chandlarzom,którzy nie mogą konkurować z chodnikowymi bo ci drudzy nie wnoszą opłat targowych mają niższe ceny.
sedziadread
2012-03-12 10:45:00
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-03-12 10:48:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2012-03-12 10:50:15
Ocena: 6(glosow:8)-+
Witam sędziego i outa, powiem tak u mnie prawie wytępiono uliczny handel,z początku wiele osób zwłaszcza starsze narzekało,ale teraz raczej wszyscy chwalą sobie porządek bo po ulicznych zostawał straszny bajzel
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0