lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 28.03.2012, 09:01:28   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 652  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(335)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tuboosh
2012-06-22 14:29:08
Ocena: 10(glosow:14)-+
kara śmierci jest zupełnie bez sensu, zero nauczki, zero pokuty ze strony pedofila. A urżnąć mu fiutka przy samej nasadzie tasakiem za to że ośmielił się skrzywdzić dziecko! Jakem pacyfista tak pedofilowi bym nie darował!

anty_red
2012-07-20 12:21:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie ma znaczenia czy pedofilem jest lekarz pediatra, polityk, ksiądz, piłkarz czy kelner. Za sam czyn powinno się karać surowo bez względu na to kto kim jest z zawodu. No, ale propaganda głosi, że tylko księża ("wszyscy" według propagandy) to pedofile a tymczasem statystycznie 98% to ludzi

anty_red
2012-07-20 12:23:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Statystycznie 98% przypadków pedofilii dotyczy ludzi świeckich. Dla mnie bez znaczenia kto dopuszcza się tego czynu. Dlaczego jednak każdy pojedynczy przypadek popełniony przez księdza jest rozdmuchiwany na cały kraj a jeśli to jest pedofil "świecki" to raptem lokalne gazety napiszą i tyle

anty_red
2012-07-20 12:13:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
I oczywiście wrzucanie wszystkich do jednego worka oraz robienie z WSZYSTKICH księży pedofilów. Takie metody stosowane były przez nazistowskie Niemcy podczas okupacji Polski (100 Polaków za 1 Niemca) oraz przez komunistów, którzy także okupowali nasz kraj: "odpowiedzialność zbiorowa".

VAG.gruppe
2012-06-27 12:50:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Za molestowanie przenosić księdza do innej parafii to jak dać nowy dom burdel mamie ;/

malenstwomale89
2012-06-25 08:41:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
Karać się powinno równo. Nie wiem jak jest w przypadków księży zwyrodnialców, ale jeśli tak, jak w tym absurdzie, to jest to chore. Ręka rękę myje jak to mówią. Chciałam, żeby wiele tu osób spojrzało OBIEKTYWNIE na sprawę księży. Są też dobrzy księża, z powołania, wspaniali ludzie, pamiętajmy o tym.

Max74
2012-06-25 20:13:49
Ocena: 4(glosow:8)-+
Szatano i koledzy udowodnią Ci, że nie ma dobrych ;-)

dedede66
2012-06-25 23:00:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Prosze was! Niedawno sie przyznal, ze bywal z ksiezmi w burdelu. Pewnie za czasow gdy poznal ten mroczny swiat o srodka- jako ministrant.

szatano999
2012-06-26 08:06:42
Ocena: 0(glosow:8)-+
a kto mówi że nie ma dobrych..."ślepej kurze też się ziarno czasem trafi"

opuncja
2012-06-26 14:52:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Szatano: ale co tam, obrażajmy wszystkich jak leci, tak na wszelki wypadek. ;)

Max74
2012-06-27 17:02:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Szatano nas oszukuje-on nie mógł być zwykłym ministrantem. Jego dogłębna wiedza i rozpoznanie systemu od środka wskazuje, że mamy do czynienia przynajmniej z byłym biskupem lub papieskim sekretarzem ;-)

szatano999
2012-06-29 10:21:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
na kilkunastu księży któych znam to 2 było z powołaniem....czyli większość miała coś na sumieniu...tak samo z ministrantami...przed kolędami pobór zwiększał się o 100% bo każdy chciał coś dorobić na łażeniu po domach z księdzem...ot taka obłuda od maleńkości

szatano999
2012-07-11 13:38:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
i od dzieciństwa...przekupstwo....przeżegnaj się i powiedz paciorek...to dostaniesz obrazek

drag1908
2012-06-23 18:37:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
K*RWA K*RWIE ŁBA NIE URWIE..

grzesiek164661
2012-06-23 16:52:43
Ocena: 7(glosow:7)-+
Co kogo obchodzi 5 przykazanie o tym dyskutuj na kółku różańcowym nas interesuje tu i teraz śmierć pesdofilom

opuncja
2012-06-23 17:00:37
Ocena: -2(glosow:12)-+
Nikogo nie interesuje twój prymitywizm, więc jeśli nie masz nic konkretnego do dodania, to się nie wypowiadaj. Spamuj swoim kolegom z gimnazjum na fejsbukowej tablicy.

ferdal
2012-06-23 16:38:05
Ocena: 2(glosow:10)-+
Księża na księżyc!!!

Homo_erectus
2012-06-25 23:18:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
zdecydowanie za blisko...

anty_red
2012-07-20 12:14:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Komuchy pod mur! xD

Tayend
2012-06-23 16:12:50
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak walnę teraz spoza tematu pedofilii ... Tak sobie patrzyłem w dole ... I zauważyłem, że są tutaj komentarze starych znajomych, którzy opuścili wioskę: Staradziffka, Owad12, Outlaws13. Chciałbym ich z tego miejsca pozdrowić. Szkoda, że Was już nie ma :( Tęsknię. S.

opuncja
2012-06-23 16:32:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Masz mnie. :* ;)

Tayend
2012-06-23 16:35:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ano i trzeba pozdrowić też Lucy123, która konto ma nadal, ale jej komentarzy nie wyłapałem. A Ciebie Opunko mam i kocham :*

babuszka90
2012-06-23 11:09:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Kara śmierci nie może być NIGDZIE NA ŚWIECIE stosowana. Jest to całkowite zaprzeczenie 5 przykazania. Jestem katolikiem i uważam, że człowiek powinien być ukarany bez względu na to kim jest( księdzem, murarzem, lekarzem itp). Musi dostać, także możliwość zadośćuczynienia( więc nie dla kary śmierci).

rusofil
2012-06-23 15:58:23
Ocena: -3(glosow:15)-+
Właśnie przez takie tępe łby panuje ciemnota.

opuncja
2012-06-23 16:06:54
Ocena: 3(glosow:15)-+
Rusofil, wytłumacz mi, dlaczego wyzywasz koleżankę od "tępych łbów"? Dlatego, że jest katoliczką, czy dlatego może, że jest przeciwna karze śmierci?

FallenMan
2012-06-23 17:20:07
Ocena: 2(glosow:4)-+
opuncja - dlatego że ma już taką naturę, ale rusofil. :-)

opuncja
2012-06-23 17:34:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja wiem, znam Rusifil nie od dziś.;) Ale chciałabym, żeby doprecyzowała.

fearsometickler
2012-07-06 17:51:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla kary śmierci moje zdecydowane, z pełną mocą wykrzyczane, TAK. Zwłaszcza za pedofilię. Jak dla mnie niepowetowaną stratą jest całkowita likwidacja cechu katowskiego. Sam chętnie bym wstąpił, choćby po to żeby radować moje oczy widokiem takiego ścierwa z hiszpańskimi butami na nogach.

fearsometickler
2012-07-06 17:54:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ani piąte, ani żadne inne przykazanie akurat mnie nie interesuje. Nie mam szacunku dla życia takiego odpadu, jak dla mnie nadaje się tylko do likwidacji, w tym wypadku możliwie jak najbardziej bolesnej. Macie pełne prawo się ze mną nie zgadzać, mojego stanowiska to jednak nie zmieni

familimen
2012-06-23 08:47:24
Ocena: 3(glosow:7)-+
Pominę tu temat Pedofilii, a napiszę jak ja uważam:jak ktoś wcześniej napisał celibat jest wbrew naturze człowieka(ba,każdego stworzenia)-to rodzi frustracje,dewiacje,a nawet choroby-księża powinni zakładać rodziny,powinni dawać przykład jak budować podstawową komórkę społeczną jaką jest rodzina,

familimen
2012-06-23 08:52:09
Ocena: 3(glosow:5)-+
powinno być zmienione prawo tak aby opodatkowani byli na zasadach jak każdy Polak,wszyscy ponoć jesteśmy równi względem prawa,tak? DOPÓKI KK NIE PRZEPROWADZI GŁĘBOKICH REFORM W SWOIM "PAŃSTEWKU" dopóty będzie jak..jest teraz,widzimy kościoły wyłożone marmurem gdy parafianie często głodują,

familimen
2012-06-23 08:54:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
kościoły w przepychu,i w złocie opływające,księży spasionych w drogich samochodach,zadufanych w sobie(80na100 tak ma),raj podatkowy dla kościoła,pchanie się kościoła ale PRZEDE WSZYSTKIM KSIĘŻY DO POLITYKI!,najlepszy przykład imperium medialne Ojca redemptorysty,

familimen
2012-06-23 09:02:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
robienie ludziom wody z mózgu za ich pomocą,kreowanie osób świeckich w świetle wiary i kościoła na "świętych" tylko dlatego że zginęli w katastrofie,BRAK REAKCJI A WRĘCZ PODJUDZANIE ludzi do profanacji symbolu religijnego(krzyż)w imię właśnie kreowania w/w polityków(..) ...

familimen
2012-06-23 09:05:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
co sprowadza się właśnie do mieszania się w POLITYKĘ KRAJU! A Watykan milczy,biskupi milczą...zezwalają?!teraz następny w du*e mając prawo budowlane,pozwolenia,i urzędy(wszyscy jesteśmy wg prawa równi w tym kraju ponoć)buduje sobie pustelnie na południu Polski,ludzie to widza i nie podoba im się to!

familimen
2012-06-23 09:08:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
każdy postrzega na swój sposób i krytykuje jak widzi i umie... Mieliśmy być tolerancyjni ok, ale gdzieś są granice,kościół zaczyna w wielu przypadkach je przekraczać, a kościół sprecyzuje TO KSIĘŻA,BISKUPI...nie wy biedne dziadki jak Wam wmówiono...

familimen
2012-06-23 09:10:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
CO DO PEDOFILII - POWINNO SIĘ KASTROWAĆ ZBOKÓW! bez jąder można żyć i funkcjonować,bez uszczerbku dla zdrowia a przyjmując tylko lekką terapię hormonalną nie mocniejszą niż antykoncepcja u kobiet...

opuncja
2012-06-23 09:16:00
Ocena: -2(glosow:6)-+
Przeczytałeś jakieś posty poniżej? Wszystkich wrzucasz do jednego wora, uogólniasz. W każdej grupie społecznej, zawodowej, znajdą się ludzie, którzy są zwykłymi zwyrodnialcami. Ale pisanie o kastracji przymusowej jest bzdurne. Nie przeskoczysz prawa międzynarodowego, zgodnie z którym

opuncja
2012-06-23 09:18:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
prawa każdego człowieka powinny być szanowane i przestrzegane. Czy Ci się to podoba, czy nie, pedofil też człowiek, jakkolwiek trudno w to uwierzyć. Trzeba być czujnym, gdy ma się dzieci. Bo w internecie pedofili jest więcej, niż w tej, jak ją nazywacie, "czarnej mafii".

familimen
2012-06-23 09:49:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
@opuncja wiem że nie przeskoczymy prawa międzynarodowego(heh,a szkoda)ale takie jest moje zdanie,i go nie zmienię! co do pedofilii-a czy ja napisałem że tylko księża są winni zbrodni a pozostali nie?teraz odbiję piłęczkę-czytaj ze zrozumieniem co piszę!co do kościoła również zdania nie zmienię!

familimen
2012-06-23 10:01:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
no i właśnie może jak by wykastrować kilkudziesięciu to reszta by poszła po rozum do głowy i kupiła sobie "lalkę"..prawo idzie zmienić, skoro ślimak to ryba a marchewka warzywo...głosował bym za taką zmianą w imię lepszego jutra..a i moje podatki by nie szły na zboków siedzących w więzieni

opuncja
2012-06-23 10:19:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
Cóż za irytacja, nie napisałam, że w przypadku KK chodzi o pedofilię, ale o "mieszanie się". Akurat w przypadku KK jest to bardzo widoczne i dodatkowo eksponowane, przez jego wrogów. Prawie każda grupa chce coś ugrać w polityce, coś zyskać.

opuncja
2012-06-23 10:23:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wkurza mnie, że przez bandę debili wielu ludzi, którzy głęboko wierzą są szykanowanymi i obrażanymi.

familimen
2012-06-23 16:21:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
a co chce ugrać kościół-czytaj księża katoliccy?Właśnie człowiek głęboko wierzący w dwójnasób powinien się buntować przeciwko temu co się dzieje a nie ślepo patrzeć w świętość jaką jest ksiądz proboszcz i reszta"czerwonych kapturków".W kościele wogóle nie powinno być polityki a w polityce

opuncja
2012-06-23 17:43:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
@familimen, co do polityki w kościele i kościoła w polityce to się zgadzam. A księża nie chcą stracić wiernych, więc sprzeciwiają się wszelkim przejawom laicyzacji. Co do wierzących - nie mogę się zgodzić. Każdy ma własne sumienie, każdy odpowiada za siebie. Po co mają występować przeciwko?

opuncja
2012-06-23 17:48:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wystarczy, że nie będzie przyzwolenia. Mnie mierzi banda Rydzyka, pseudo-obrońcy krzyża. Ale z drugiej strony - gdyby nie było szumu medialnego wokół tego wszystkiego, to nie byłoby też takiego zmęczenia tematem i irytacji. I porównywania KK do ciemnogrodu. Żyj i pozwól żyć innym.

familimen
2012-06-25 08:02:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
temat rzeka,nie chcę mi się już pisać kolejnej rozprawki..dopóty będzie jak jest dopóki ktoś porządnego kopa nie zasadzki czarnej bandzie,i tu pitolenie-o-szopenie po str neta nic nie da..na razie babcie wysyłają,interes się kreci,a ludzie pokornie wmawiają sobie że ...

familimen
2012-06-25 08:06:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
w imię wiary i miłosierdzia bożego należy wybaczać..więc wybaczmy powyższe,poniższe, wybaczajmy wszystko...Amen

opuncja
2012-06-25 12:06:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
@Familimen - skoro już o tym piszesz (z tym się zgadzam, wiocha - złe miejsce na taką krucjatę): jestem ciekawa, ilu z tych antyklerykałów, ateistów dokonało apostazji. Pewnie większość wciąż widnieje w statystykach kościelnych jako katolicy.

opuncja
2012-06-25 12:10:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja mam wątpliwości, skłaniam się wręcz ku agnostycyzmowi, ale KK nie opluwam, bo formalnie wciąż jestem jego członkinią. I całość mich wypowiedzi można podsumować: nie obrażaj, jeśli nie chcesz zostać obrażonym, pozwól innym na wiarę w przekonania, choćby najbzdurniejsze. Tyle.

familimen
2012-06-23 08:26:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

familimen
2012-06-23 08:31:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

familimen
2012-06-23 08:33:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
panie moderator jak ktoś pisze że księża powinni zakładać rodziny to usuwasz? a dlaczego się pytam?sam biegasz w czarnej sukience? czo o co chodzi? żadnego wulgaryzmu nie było, proszę o odpowiedź!

familimen
2012-06-23 08:37:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
2012-06-23 01:35:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Wystarczy wyrwać z ziemi chwasty, a ziarno wyda 1000-krotny plon.

AnonimowyPremier
2012-06-23 00:44:27
Ocena: 13(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hica
2012-06-22 23:44:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
boli mię w tym to że to właśnie Polska inteligęcja o skłonnościach pedofilskich pcha się do kościoła by krzywdzić dzieci ukrywać się tam i wykorzystywać to przeciw bezbronnym dzieciakom za to sam urwę im łeb jeśli tylko znajdę okazję!!!!!!!!!!!!!

kamilusia934
2012-06-22 22:34:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Właśnie kastracja bez znieczulenia! wtedy by zrozumiał

Max74
2012-06-22 22:12:59
Ocena: 0(glosow:12)-+
Szatano przyznaj się co Cię spotkało za czasów ministrantowania, że masz tak zryte psycho ? Może można Ci jakoś pomóc, jakaś terapia ?

jurek1102
2012-06-22 22:56:40
Ocena: 0(glosow:14)-+
To raczej ktoś kto staje w obronie pedryli w sutannach ma zrytą psychikę . No chyba że w dzieciństwie mu klecha do majtek zaglądał i teraz za tym tęskni

dedede66
2012-06-22 23:29:27
Ocena: -3(glosow:7)-+
Max, to nie sa zarty. Cos w tym musi byc. Gosc sie juz tak w tym zatracil, ze nie widzi, ze to juz staje sie chore. Na pewno jest cos rzeczy, ale watpie, zeby szatano nam to wyjawil.

Max74
2012-06-22 23:44:54
Ocena: -5(glosow:13)-+
Przydałaby się terapia grupowa dla szatano, Jurka, Piotrka, Tubosha i paru innych, najllepiej gdzieś w klasztorze i koniecznie, żeby ksiądz ją prowadził. Wyobrażam sobie jakie katusze chłopaki by przeżywali ;-) No ale może wyszłoby im na dobre :D Jureczku, nie znoszę pedryli bez względu co noszą.

tuboosh
2012-06-22 23:48:27
Ocena: 5(glosow:11)-+
spoko, otworzylibyśmy z chłopakami flaszke i by była dobra impreza przynajmniej, bo dla księdza pedofila i tak jesteśmy już za starzy, toteż czułbym się bezpieczny. tobie, Masiu terapia nie potrzebna bo ze stereotypów się nie wyrasta ;p

dedede66
2012-06-22 23:54:32
Ocena: -1(glosow:7)-+
Widze, ze w nie przebierasz w srodkach.Terapia wstrzasowa dobra rzecz. Wtedy by im sie te japy pozamykaly. Bo wiesz co mnie najbardziej wku*wia. To, ze wszystkich wrzucaja do jednego worka i obrazaja wielu dobrych ludzi, ktorzy naprawde sa ksiezami z powolania.

dedede66
2012-06-23 00:07:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tuboosh, to wy staracie sie utrwalic stereotyp ksiedza pedofila.

Max74
2012-06-23 00:13:43
Ocena: 1(glosow:7)-+
No ale spróbuj coś na pedzi powiedzieć. Zaraz zostaniesz zakrzyczany i nazwany homofobem. Tubosh, na Twoim miejscu nie czułbym się tak bezpiecznie bo "homo-pedofile" wcale nie muszą gardzić starszakami ;-) Po prostu nagłośnione są sprawy tych pedzi z nieletnimi a nie "normalne" g

Max74
2012-06-23 00:26:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
"gejowanie"

tuboosh
2012-06-23 00:32:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
krótko: w tej wiosze obrażamy wyłącznie tych księży, którzy zabawiają sie z nieletnimi. Nigdzie nie napisaliśmy (a już na pewno nie ja), że cały kler to zboki więc wiesz dede, troche z pupy ten argument:)

dedede66
2012-06-23 00:49:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
Poczytaj sobie co pisze szatano albo jego nadworny blazen jurek. Ciebie akurat nie mialem na mysli.

jurek1102
2012-06-23 01:06:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
Broń pedofilii dedede66 Tata będzie ci wdzięczny

dedede66
2012-06-23 01:14:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie obrazaj mnie i nie wypisuj glupot. Dla ciebie dzieciaczku kazdy ksiadz to pedofil. Zreszta, g*wno wiesz o swiecie. Mozemy podyskutowac jak wytrzesz mleko spod nosa.

jurek1102
2012-06-23 01:24:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie każdy ale większość ma zaburzenia jeśli chodzi o te sprawy . A co do obrażania to sam zacząłeś . Mimo wszystko za wyjazdy do twojego taty to rzeczywiście było brzydkie więc Przepraszam

szatano999
2012-06-24 10:39:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
Max 74..jak możesz nawet podejrzewać że coś mi się mogło stać z ręki kościoła???!!!....toż to bluźnierstwo i próba insynuacji że ta wspaniała instytucja mogła mi jakąś krzywdę wyrzadzić!!!....Nie mów fałszywego świadectwa przeciw kościołowi swemu!!!

Max74
2012-06-24 12:39:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeśli nic Ci złego Cię nie spotkało to znaczy, że powinieneś udać się na leczenie bo coś z główką. Nikt nic Ci nie zrobił a kipisz z nienawiści-to się leczy. A jak Ci ktoś d... zruchał to go podaj do sądu teraz a nie produkuj się bez sensu.

dedede66
2012-06-24 17:51:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
szatano, dlaczego probujesz uciec od tego tematu? Po prostu odpowiedz zamiast robic uniki.

Max74
2012-06-24 20:57:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co ma odpowiedzieć, skoro sam nie wie dlaczego. Jedni chorobliwie nienawidzą żydów, inni własnego narodu a inni z kolei Kościoła. Obwiniają ich o wszystko i ONI zawsze wszystkiemu są winni i nie ma dyskusji.

szatano999
2012-06-24 21:19:21
Ocena: -2(glosow:8)-+
wejdź w środowisko księzy, poimprezuj z nimi, poznaj ich myślenie, mam trzech księży w rodzinie i 2 zakonnice....sam byłem ministrantem parę lat...więc nie mów mi co to jest kościół...

szatano999
2012-06-24 21:22:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
historię kościoła można podzielić na dwa etapy ...tak jak biblię....Stary Testament- Bóg Okrutnik...kościół na siłę ekspanował świat mordując i "ewangelizując"...i Nowy Testament....kiedy musiał wyciszyć swoje mordercze zapędy...a teraz niby jest kochający i przebaczający

szatano999
2012-06-24 21:24:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kościół to BIZNES, to MAFIA, kto nie z nami to przeciw nam, widziałeś jakiś absurd o Ateistach???....chyba tylko błazna Palikota...a o kościele jest multum i dobrze....portal ten jest po to aby szydzić z ludzi....czyli wbrew przykazaniom...więc jeśli wam się coś

szatano999
2012-06-24 21:29:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie podoba to włączcie sobie telewizję Trwam a ten portal zostawcie szydercom....bo z założenia on łamie wasze zasady wiary...jest pełen pomówień i obrażania osób ze zdjęć...więc jak tu jesteście to też powinniście się leczyć...a co takiego księża mieli by mi zrobić???...już się boję

dedede66
2012-06-25 00:04:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wlasnie caly czas unikasz odpowiedzi na to pytanie. No co ci ksieza ci zrobili? Nie widzisz, ze to co robisz juz jest troche chore. I nie wkrecaj nam tu glupot. Najpierw byles ministrantem, teraz masz 20 ksiezy i 15 zakonnic w rodzinie, a jutro okaze sie, ze byles kochankiem Rydzyka.

opuncja
2012-06-25 00:26:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
Szatano - dlaczego dorabiasz ideologię? Przecież ten portal nie jest wbrew wierze KK. Nie wyśmiewa się ludzi a głupotę, lekkomyślność, czy bezmyślność wręcz. Wyobraź sobie, że są katolicy, którzy wstydzą się za Rydzyka, a cała ta telewizja Trwam wywołuje u nich uśmiech politowania.

opuncja
2012-06-25 00:30:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Myślę też, że dedede66 chodziło oto, że księża mieli jakiś wpływ na twoją przeszłość, że musiał być jakiś punkt zapalny, który spowodował tę eksplozję nienawiści. Czytam Cię od dawna i praktycznie wszędzie się wypowiadasz w jednym, antyklerykalnym tonie.

opuncja
2012-06-25 00:32:58
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie mam zamiaru Cię nawracać, nie wiem nawet sama, czy wierzę w to, co głosi pismo, ale oczekuję, że tak jak katolicy Cię nie wyzywają, tak Ty nie będziesz wyzywał katolików. Głosy katolickie są w mniejszości tutaj, bo nikt nie chce być wyzwany od ciemnogrodu...

szatano999
2012-06-25 10:23:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
opuncja...jedni widzą wiochę w cyckach, inni w d***, inni w motoryzacji, ja widzę w kościele....znam tą organizację od środka bo w niech chwilę byłem...i obrzydzenie jakiego nabrałem...jest tym punktem zapalnym...śmieszy mnie tłumaczenie ich....i teksty typu "bo to dobry ksiądz jest"..

szatano999
2012-06-25 10:27:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
dedede....byłem świadkiem księży którzy chlali wódę, rzygsli po podłodze, obłapiali prostytutki, przegrywali w karty pieniądze ze składek wiernych....widziałem też takich co w kościele ministrantów za d*** łapali...sam jakbym nie widział to bym nie uwierzył...dobrze że wyszedłem z tego rynsztoka

szatano999
2012-06-25 10:32:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
mnie księża nic nie zdążyli zrobić....ale żeby mieć poparcie i chody...później w seminarium...i dobrze się ustawić w tym świecie...to czasami trzeba i d*** dać...a o księżach którzy mają kobiety z dziećmi na boku to o dziwo złego słowa nie powiem...bo oni są najbardziej ludzcy...

Max74
2012-06-25 19:52:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-06-25 19:59:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pytanie do moderatora: dlaczego usunięto mój komentarz ? Nie przypominam sobie, żebym napisał coś obraźliwego.

Max74
2012-06-25 20:08:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Panie Wielokropek Szatano. Wierzę, że niektórzy minęli się z powołaniem i wyprawiają cuda ale nie wierzę, że te chlania i dziwki to przy ministrancikach jako świadkach. Takie bajki to w przedszkolu opowiadaj.

Max74
2012-06-25 20:10:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-06-25 20:17:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-06-25 20:18:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-06-25 20:22:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-06-25 20:23:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Litości, kto Cię moderatorem zrobił.

dedede66
2012-06-25 22:42:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
I to wszystko za twojej ministrantury czy jak? A moze takie rzeczy robia ci z twojej rodziny?Oczywiscie nie moge ci do konca nie przyznac racji bo i takich dziadow o ktorych mowisz pelno,chociaz wydaje mi sie, ze troche te swoja historyjke pokolorowales.

dedede66
2012-06-25 22:44:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko jedna rzecz mnie zastanawia. Co robiles z ksiedzem w burdelu?

opuncja
2012-06-25 23:16:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Max, czym podpadłeś moderatorom? ;) Szatano, ja wiem że księża potrafią robić wiochę, że wystawiają całej instytucji określone świadectwo. Do tego dochodzą inne sprawy, często natury prawnej, ale zgadzam się z chłopakami. Ciężko uwierzyć, żeś Ty to sam, na własne niewinne oczęta oglądał...

szatano999
2012-06-26 12:57:35
Ocena: -1(glosow:3)-+
gdzieś napisałem że byłem w burdelu??!!!...coś mi się nie wydaje...napisałem o prostytutkach które widziałem rano w łóżku proboszcza po mocno zakrapianej imprezie...a to jest różnica..a co widziałem to widziałem...i tak mi nikt nie uwierzy...a komórek wtedy nie było...

dedede66
2012-06-26 14:27:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co robiles w sypialni proboszcza po mocno zakrapianej imprezie?

Max74
2012-06-26 18:40:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
To on robił za tę prostytutkę ;-)

piotrek2011m
2012-06-22 22:03:02
Ocena: 3(glosow:11)-+
Odmawianie komuś prawa do miłości, tylko dlatego, że jest sługą Boga, Boga który jest miłością i świat cały z miłości stworzył, jest złe, wynaturzone i wbrew Bożemu porządkowi. To Umiłowani w złocie Watykańscy dewianci stworzyli to piekło dla tysięcy dzieci.

opuncja
2012-06-23 09:11:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Są przecież nieodosobnione przypadki mężczyzn, którzy zrezygnowali z "posługi Bogu", by spędzić resztę życia z kobietą, którą kochają. Szanuję ich za te decyzję, łatwa być nie mogła. Reszta żyje zapewne w obłudzie, bo z popędem coś zrobić trzeba.

mipa
2012-06-22 20:57:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
ścięcie fiutka nic nie da bo oni mają to zboczenie w głowie i nawet z obcięteym będą molestować, należałoby ściąć łeb !

szulcik
2012-06-22 20:51:07
Ocena: 3(glosow:3)-+
kara smierci w Polsce powinna byc !! spokojnie przez powieszenie na stryczku ,komora gazowa ,badz kula w łeb !!!

Podlasiak1977
2012-06-22 20:39:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
podofilia czy to w ,,wykonaniu,, ksiedza czy kazdej innej powinna byc karana conajmniej scieciem kut... i pietnem wypalonym na czole.ale jedno mnie dziwi.caly atak za te czy poszedl w strone kociola,a pamietacie jak media bronily Kieslowskiego.czyli co?jemu wolno?

Wujek_Komornik
2012-06-22 19:54:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sex4all
2012-06-22 18:56:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
hmm jestem w szoku,iż takie coś jest na głównej!!Bravo Admin! pedałów do paki tam już odpowiednio "kakałko" będzie przepchane!

rusofil
2012-06-22 18:29:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
Każdy kandydat na klechę powinien być wałaszony i tyle. A pedofilia, oczywiście, karana śmiercią bez żadnego procesu. Od razu zmniejszyłaby się ilość szerzycieli tępoty, złodziei i gwałcicieli.

Podlasiak1977
2012-06-22 20:47:10
Ocena: 3(glosow:9)-+
a moze kazdego nauczyciela czy inna osobe ktora bedzie pracowac z dziecmi kastrowac za wczasu?ogarnij sie.nie tylko ksieza sa pedofilami.tylko nie mysl ze bronie ksiezy.

malami2121
2012-06-22 17:45:54
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jak dla mnie to powinna byc przymusowa kastracja...

DobraMama
2012-06-22 18:00:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
I to byłoby najlepsze wyjście - skończyłaby się nie tylko pedofilia, ale i panienki na boku.

opuncja
2012-06-22 19:27:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
A prawa człowieka? Przeskoczcie to.

tuboosh
2012-06-22 19:31:01
Ocena: 2(glosow:8)-+
a prawa dziecka do bycia NIE zgwałconym?

mariom460
2012-06-22 19:59:19
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ale większość pedofilii jest orientacji homo lub biseksualnej. To o czymś świadczy. Sobie nie wyobrażam do czego możne być zdolny facet, który wkłada drugiemu siusiaka do odbytu i na odwrót. Zgroza.

tuboosh
2012-06-22 20:16:30
Ocena: -5(glosow:11)-+
ciekawe skąd masz takie dane, że wiekszość pedofili jest homo, naprawde jestem bardzo ciekaw źródła tej informacji. czyżby doświadczenie własne?

DobraMama
2012-06-22 20:34:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
opuncja - właśnie o prawa człowieka chodzi! Gdzie prawo takiego małego człowieka do tego, żeby mu krzywdy nie robić? Kara śmierci - nie, kastracja - nie, wyrzucenie ze stanu duchownego - tez nie... To jaki rodzaj kary wobec tego pozostaje? Tak jak szatano pisze - 3 "zdrowaśki" za pokutę i

opuncja
2012-06-22 20:37:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Toobosh, a czy ja twierdzę, że dzieci nie mają takiego prawa? Ale prawa jednego człowieka nie mogą ograniczać praw drugiego. Zabiegaj o zmianę prawodawstwa, a nie bij piany. Teraz to pedofil musi sam wyrazić chęć kastracji, a nawet jak o zrobi, to i tak szereg "obrońców" się znajdzie.

opuncja
2012-06-22 20:43:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
DobraMama, niżej zabiegasz o oddzielenie żeby nie mieszać polityki w kwestie pedofilii i homoseksualizmu, ale ksiądz to dla Ciebie synonim pedofila, a obrońcy krzyża utrudniają spokojną egzystencję. Bądź sprawiedliwa. Problem pedofilii nie ogranicza się do jednej grupy zawodowej, że się tak wyrażę.

Tayend
2012-06-22 20:45:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
mariom, ja jestem homoseksualistą i nie jestem pedofilem. Orientacja seksualna nie ma nic wspólnego z pedofilią, która jest zboczeniem seksualnym. A co do "wkładania siusiaka w odbyt"... Nie musi Cię interesować, co kto i z kim robi w łóżku. Jeśli oczywiście jest to robione za zgodą obojga

tuboosh
2012-06-22 21:01:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
2012-06-22 21:04:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
nie biję piany, ale wyrażam jedynie pogląd, że pedofil jako zdegenerowana szm*ta ludzka, odchód społeczeństwa, nie powinien mieć ŻADNYCH praw. Wypalić mu znak na czole "gwałciłem dzieci" i wpuścić go do pierdla bez ochrony. Pół minuty później jakby musiał połknąć włąsne j*ja to by sie zref

opuncja
2012-06-22 21:09:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
Toobush, co zmieni takie gadanie/pisanie? Każdy może tak pochlapać, ale prawo się nie zmienia i w tym problem. Karać, jak najbardziej, wszystkich pedofili bez wyjątku. Może zachęcać do kastracji chemicznej? Na pewno zakaz zbliżania się do dzieciaków do końca życia.

Tayend
2012-06-22 21:14:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jedyne co nam, zwykłym, szarym ludziom zrobić, to wziąć przykład z Lisbeth Salander z książki Stiega Larssona i wytatuować takim na brzuchy, czy na czole coś w stylu "Jestem sadystyczną świnią i gwałcicielem." Oczywiście piszę to w żartach.

Max74
2012-06-22 22:03:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tayend, możecie sobie nazywać to jak chcecie ale homoseksualizm był, jest i będzie zboczeniem. O ilu wypadkach molestowania dziewczynek przez księży słyszałeś ? Samiec mający pociąg do innego samca jest homo i tego żadnymi teoriami nie zmienicie.

tuboosh
2012-06-22 22:09:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
czyli, że Tayend jest pedofilem? no co ty maksiu...;o to ty nie zmienisz faktu, że orientacja seksualna to coś innego niż dewiacja. ale o tym juz mówiliśmy wiele wiele razy...

Max74
2012-06-22 23:36:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czy coś takiego powiedziałem ? "Orientacja" czy np "aborcja" to po prostu fajniejsze określenia na to samo g... podobnie jak teraz nie jest ładnie mówić "sprzątaczka" tylko "konserwator powierzchni poziomych". Dziwnie wiele jednak przypadków "homo-pedofil

tuboosh
2012-06-23 00:55:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pozwolę sobie zaprezentować małe rozróżnienie tych dwóch pojęć. 'Orientacja' - chłopiec kocha innego chłopca i je obiadki z jego rodziną. 'Dewiacja' - chłopiec kocha innego chłopca i je go na obiadek, pokrojonego na kawałki, wysmarowanego kałem. Podkorolyzowanie celowe:D

Tayend
2012-06-23 10:27:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Max, pomyślmy, dlaczego słyszymy głównie o molestowaniu chłopców przez księży ... Hmm... Może dlatego, że chłopcy są ministrantami, a w kościele są kilka razy w tygodniu ? Dziewczynki nie "dostają się" pod ołtarz, nie pojawiają się w zakrystii.

mariom460
2012-06-22 17:35:38
Ocena: 0(glosow:16)-+
Od homoseksualizmu do pedofilii jest bardzo krótka droga. Głosujcie dalej na Palikota, to będziecie się bać dziecko do sklepu wysłać;)

tuboosh
2012-06-22 17:48:27
Ocena: 0(glosow:12)-+
bo palikot co zrobi? zamieni wszystkich w homoseksualistów? przeciez bycie gejem nie jest nielegalne, wiec jego wpływ na to srodowisko jest żaden, myslisz ze otworzy jakas brame i wysypią sie tęczowi?

ringus136
2012-06-22 18:15:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
Anna Grodzka przecież chce zmieniać ludziom płeć za pieniądze podatników;) Robert Biedroń nie mówi o niczym innym jak o homosiach. Niech sobie będą geje ale niech nie wychodzą na ulice i robią z siebie idiotów..

DobraMama
2012-06-22 18:25:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Pedofilia a homoseksualizm to jednak dwie różne sprawy. Droga od homoseksualizmu do pedofilii jest identyczna, jak od heteroseksualizmu do pedofilii. Bez względu na sympatie/antypatie polityczne. Póki co, to strach dziecko z dzieckiem przejść, kiedy obrońcy krzyża manifestują teorię spiskową.

MINTOR
2012-06-22 18:27:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
"Od homoseksualizmu do pedofilii jest bardzo krótka droga" niby czemu? teoria z dupy, niepoparta żadnymi argumentami, ot gadanie bo gadanie.

mariom460
2012-06-22 19:54:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
2012-06-22 21:52:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
A dlaczego głównie słyszy się o wykorzystywaniu chłopców przez mężczyzn ? Przecież to jest właśnie homoseksualizm bo hetero nawet skrzywiony nie zainteresuje się innym samcem.

tuboosh
2012-06-22 22:14:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
a biseksualiści? oni są jeszcze ludźmi wg ciebie czy już tylko zmutowanym zboczeńcem psychopatą, jak geje? ot zagwozdka...

Max74
2012-06-22 23:30:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Raz chłopaczek, raz dziewczynka, raz owieczka albo dzieciaczek. Tak, to na pewno nie jest zboczenie. To nawet fajne jeśli rodzice nie wiedzą czy koleś podchody robi do córki czy do syna czy też do obojga na raz.

tuboosh
2012-06-22 23:45:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
nieładnie tak wszystkich wrzucać do jednego worka, poczytaj sobie troche mądrych książek o tożsamości płciowej, queer, genderze itp. A czy ja, który kiedyś miałem na 2 roku studiów 'kontakt' z jedną biseksualną panienką też jestem przez to zbolem i dewiantem?:D

Max74
2012-06-22 23:54:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
To ona jest zbokiem, bo nie wie co dobre ;-) Mądrych książek nigdy za wiele, ale tych promujących homosi nie trawię podobnie jak Ty Biblii :P W tych czasach wystarczy grupa wpływowa z kasą i zrobią Ci takie badania jakie sobie zażyczysz - nawet ślimak może zostać uznany za rybę.

tuboosh
2012-06-23 01:03:49
Ocena: 1(glosow:7)-+
akurat ta literatura (teoretyczna) nie promuje homosi tylko porusza ich kwestie, neutralnie. wiem, bo musiałem to czytać na zaliczenia chociaż bardzo mi sie nie chciało. ale stronniczości tym książkom na pewno nie sposób zarzucić. O ślimaku-rybie słyszałem, uważam że to całkiem zabawne.

natiiiiia
2012-06-22 17:18:24
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie wiem co Ludziom tak bardzo zaczęło przeszkadzać w KK, przecież nikt nikogo nie zmusza do trwania w nim, skoro ja szanuję, że ktoś ma inne poglądy niż ja to chyba i mnie jako katoliczce się to należy. A co księży pedofilii-to że istnieją nie oznacza, że wszyscy ks to pedofile. Nie uogólniajcie i

natiiiiia
2012-06-22 17:24:59
Ocena: -1(glosow:9)-+
i nie poniżajcie całej reszty tylko dlatego, że znalazła się grupa, która nie działa zgodnie z tym jak powinna, powiedzmy wprost:która krzywdzi! To tak jakby uznać że wszyscy Polacy to złodzieje,że wszystkie blondynki są beznadziejnie głupie(itp) a czy taka jest prawda? UOGÓLNIANIE KRZYWDZI !!!

MINTOR
2012-06-22 18:30:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
Przepraszam bardzo: każdy kto pracuje, musi odprowadzać do zarobionej sumy podatek. A część tego podatku idzie na kościół. W ten sposób każdy uczciwie zarabiające Polak jest ZMUSZANY do finansowania instytucji kościelnej,mimo że niekoniecznie jest katolikiem. To chyba trochę nie fair, no nie?

DobraMama
2012-06-22 18:34:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skoro uogólnianie krzywdzi - to czemu ty sama uogólniasz? Jeżeli jesteś dobrym człowiekiem, to należy ci się szacunek - nie, jako katoliczce - ale jako dobremu człowiekowi. A absurd nie dotyczy dobrych ludzi - tylko tych, którzy krzywdzili dzieci. Im się raczej szacunek nie należy.

crazybread
2012-06-22 16:59:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tazziqi
2012-06-22 16:55:11
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kara śmierci jest pójściem na łatwiznę. W sprawie pedofilii, byłbym za chemiczną kastracją. Jeśli natomiast takiemu panu nie podobało by się życie bez klejnotów, zawsze może popełnić samobójstwo. Dla takich ludzi litość nie istnieje.

hiszpan1974
2012-06-22 16:26:28
Ocena: -3(glosow:11)-+
99% klechów to ped..... bo jak inaczej to tłumaczyć??? celibat? to jest nie możliwe!!! a przynajmniej sprzeczne z naturą !!!!! aaa:) jeszcze jedno.... podobno jestem katolikiem:):):)

hiszpan1974
2012-06-22 16:23:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
tuboosh-bo on jest ograniczony.....kto nie na czarno-ten lewak :) CHE CHE-JESTEM LEWAKIEM:)

hiszpan1974
2012-06-22 16:21:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zamawiam etat kata dla pedofili!!! bez maski i z pełną satysfakcją-długo i boleśnie!!

Toomoo92
2012-06-22 15:47:33
Ocena: 6(glosow:12)-+
Zamiast kruka znam coś lepszego co to określa:" Ku*wa, ku*wie, łba nie urwie"...żenada co sie dzieje

dedede66
2012-06-22 15:42:00
Ocena: -3(glosow:17)-+
Kochane lewaki, widzicie pedofilie tylko wsrod ksiezy, robicie z KK wylegarnie zboczen. Sami pokazujecie jacy jestescie ograniczeni. Tylko sie nie zdziwcie jak wasze dziecko kiedys do was przyjdzie i powie, ze pan wuefista je dotykal. Ile tego scierwa jest wsrod kazdej innej grupy spolecznej?

dedede66
2012-06-22 15:43:06
Ocena: -3(glosow:15)-+
Tego nie widzicie? A moze nie chcecie widziec?

tuboosh
2012-06-22 15:50:59
Ocena: 3(glosow:15)-+
Wy z kolei tak bronicie ksiezy jakbyscie NIE chcieli widzic tego ilu tam jest zboczenców. Pedofili znalezc można w wielu miejscach ale akurat kosciol jako instytucja umoralniająca powinien świecic przykładem.

tuboosh
2012-06-22 15:52:32
Ocena: 4(glosow:14)-+
PS dlaczego ktoś kto zwraca uwage na bardzo poważny problem pedofilii wśrod księży jest nazywany przez ciebie lewakiem? wyjaśnij mi to proszę

DobraMama
2012-06-22 15:54:46
Ocena: 6(glosow:14)-+
Widzisz - jest tylko taka różnica. Jeżeli to nauczyciel - to ma natychmiastowy wyrok i dożywotni zakaz wykonywania zawodu. Krótka piłka. A jeżeli to ksiądz - to cały czas jest księdzem,cały czas uczy dzieci, a wyroku doczekać się nie można, bo obchodzą się z nim jak z ofiarą - nie przestępcą.

dedede66
2012-06-22 16:29:41
Ocena: -4(glosow:10)-+
Jak juz napisalem drogi tubooshu, w KAZDEJ grupie spolecznej jest pelno tego scierwa, a smiem twierdzic, ze w niektorych o wiele wiecej niz wsrod ksiezy, ktorzy oczywiscie powinni swiecic przykladem, tak samo zreszta jak nauczyciele. Bardzo dobrze, ze ktos zwraca uwage uwage na ten problem, ale zauw

dedede66
2012-06-22 16:37:19
Ocena: -4(glosow:10)-+
az, ze kolega szatano, ex-ministrant, ma na punkcie kosciola obsesje i prawie kazdego dnia wrzuca podobne absurdy i z tego co wiem to ma lewicowe poglady.Problem jest, ale wszedzie i nie mozna go zawezac tylko do kregu KK.Co do wypowiedzi dobrejmamy to prosze mi powiedziec gdzie taki ksiadz pedofil

dedede66
2012-06-22 16:39:17
Ocena: -4(glosow:8)-+
uczy? Znasz taka szkole?

CocaineSystem
2012-06-22 17:10:37
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ale posłuchajcie deb**e je**ne! Ja sobie mogę kraść, ćpać, robić w chu*a, mogę a wiesz dlaczego? Dlatego, że ja nie miałem święceń i nie przysięgałem przed bogiem, nie wyrzekałem się tego wszystkiego. A księża TAK. I to nas różni durnie! Będąc księdzem do czegoś się zobowiązują i to PRZED BOGIEM!

CocaineSystem
2012-06-22 17:13:16
Ocena: -1(glosow:13)-+
A i jeszcze jedno. Jak ja kogoś zgwałcę, ukradnę etc to pójdę siedzieć na wiele lat i mogę dostawać wpier*l od chłopaków z celi codziennie, mnie do innej parafii nie przeniosą, nie każą mi się jedynie pomodlić! Kur** przeniesienie do innej parafi a tam nowe mięsko, no fajna kara...

dedede66
2012-06-22 17:32:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
A czy trzeba przysiegac przed Bogiem zeby byc dobrym czlowiekiem? Albo nim jestes albo nie,a jak jestes sku*wysynem i zbokiem to mozesz sobie przysiegac co chcesz a i tak nie bedzie to mialo dla Ciebie zadnej wartosci. Poza tym pierwsze slysze, zeby wymiar sprawiedliwosci chronil ksiezy.

numa
2012-06-22 17:38:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mało tego, wszelkie lewactwo jest za dopuszczeniem pederastów do dzieci w szkołach. Pederasta ksiądz się nie powstrzymał, a belfer się akurat powstrzyma.

DobraMama
2012-06-22 17:42:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie - nie trzeba przysięgać przed nikim, żeby być dobrym człowiekiem. Ale jeżeli już się przysięga przed samym Bogiem - TO TEN CZŁOWIEK MA ZASRANY OBOWIĄZEK CHOĆBY PODSTAWOWYCH ZASAD SPOŁECZNYCH PRZESTRZEGAĆ - skoro już dobry być nie umie. Inaczej to czysta hipokryzja - nie widzisz tego??

CocaineSystem
2012-06-22 17:45:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie zrozumiałeś mnie dede, oczywiście, że nie muszę prze nikim nic przysięgać bo raz jestem skur**synem a raz dobrym człowiekiem, zależy kto na co zasługuje. Ale chodzi o to, że tak w każdej grupie są pedo, złodzieje itp tyle, że przeciętny człowiek pójdzie siedzieć i będzie miał dupe rozjechaną a k

CocaineSystem
2012-06-22 17:50:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
*a ksiądz nie tylko ma się pomodlić, żałować i do nowej parafii go dadzą. No śmiech kur**, sorry jaki śmiech, to jest dramat! Bo taki skur**el zwyrodnialec jest bezkarny! I nie mam nic do całej religii, do wszystkich księży. Mam tylko wielki żal i pogardę dla tych zboczeńców a żal do tych co to zata

dedede66
2012-06-22 19:22:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nadal nie wiem skad macie informacje, ze prawo jest laskawsze dla ksiezy. Jestes winny, udowodniono ci kare to idziesz siedziec. Niewazne czy jestes kaplanem jakiegokolwiek kosciola, nauczycielem, policjantem czy kimkolwiek innym. Ringus to dokladnie wytlumaczyl, a kolega szatano staral sie wspolnie

dedede66
2012-06-22 19:27:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
ze swoim pacholkiem jurkiem, ktory nigdy nie ma nic konkretnego do powiedzenia nieudolnie obrocic w zart. Dobramamo, jak ktos jest sk*rwysynem i zbokiem to moze nawet na grob wlasnej matki przysiegac. Dla jednego to tylko slowa, a dla drugiego sprawa honoru.

Tayend
2012-06-22 21:22:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
dedede66, czy ty, na miejscu szatano nie miałbyś obsesji na punkcie kościoła, gdyby to Ciebie, czy kogoś z Twoich znajomych ksiądz obmacywał co mszę ? A wiesz, co na takie coś powie matka/ojciec/babka/dziadek ? "Oj synku/wnusiu, ubzdurałeś coś sobie. Ksiądz to osoba święta, on nie robi takich r

Tayend
2012-06-22 21:24:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
I na tym się kończy dyskusja wtedy. Nie możesz zrezygnować z bycia ministrantem, bo wg starszych nie masz ku temu powodu. I jesteś skazany na bycie obmacywanym, molestowanym. Tyle ode mnie.

Max74
2012-06-22 21:43:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tak, szatano widać zły dotyk boli ciągle bo psycho ma zryte z pewnością. Jeśli jakiś ksiądz go dmuchał to teraz niech go oskarży a nie produkuje się na wiosze. Jest też możliwość, że chłopak chciał ale jego nikt nie chciał i przez to wpadł w kompleksy ;-)

dedede66
2012-06-22 23:43:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tayend, jesli miales takich rodzicow lub dziadkow to serdecznie wspolczuje bo to co opisujesz to normalna patologia. A teraz powiedz mi kolego, tylko szczerze, czy uwazasz, ze to co robi szatano jest normalne? Ten gosc kazdego dnia produkuje sie zeby wrzucic jakis absurd z ksiedzem w roli glownej.

dedede66
2012-06-22 23:44:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lekka paranoja. Nie uwazasz?

Max74
2012-06-22 23:48:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
No, a to mocherów nazywa się fanatykami.

tuboosh
2012-06-22 23:53:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
odpowiem za niego, ok szatano jedzie ile wlezie po kosiele, ale czynp telewizja trwam nie jedzie codziennie po "lewakach"? (szczerze pytam, nie wiem), a widzieliscie absurdy mojego ulubionego idioty z wiochy - numy? każdy jest o tym samym, PO, TVN, Wyborcza itp..

dedede66
2012-06-23 00:02:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Napisales, ze odpowiesz i nie odpowiedziales. No chlopie, to jest normalne czy nie?Szczerze? Co do tv trwam to nie ogladam i jestem z dala od spraw zwiazanych z Rydzykiem, bo ten pan nie ma dla Mnie zbyt wiele wspolnego z wiara, ale juz RM zdarzylo mi sie czasem posluchac i nic takiego nie odczulem

Max74
2012-06-23 00:05:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szczerze, to tv Trwam nigdy nie oglądałem a radio Rydzyka tylko obiło mi się o uszy. Fanatykiem, wiec chyba nie jestem ;-)

dedede66
2012-06-23 00:05:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
A kolega numa ma wiele racji bo GW i tvn nigdy nie byly wiarygodne, zreszta tvp nielepsze. Manipuluja faktami,a durne masy lykaja to jak mlode pelikany.

tuboosh
2012-06-23 00:40:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
odnośnie działalności Szatano, cóż - to jego hobby :P lubie go, pozytywny wariat, zresztą bez codziennych kłótni z wami, ten portal i moja na nim obecnosc byłyby nudne jak flaki z olejem ;D

Tayend
2012-06-23 10:30:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wiem jak wam, ale np. mnie w życiu codziennym ciężko jest mówić o niektórych sprawach, o których w internecie rozpisuję się bez przerwy. Może tak samo ma szatano ? Nie wiem. Ale ja go lubię mimo tego, co robi. Nie przeszkadza mi to.

zenekben
2012-06-22 15:22:51
Ocena: -6(glosow:16)-+
lewicowa propaganda od palikota

tuboosh
2012-06-22 19:35:31
Ocena: -2(glosow:8)-+
jeszcze tupnij nożką i zacznij krzyczeć "lalala to nieprawda! nie ma pedofili wsrod księży tralala nie słucham was!"

CocaineSystem
2012-06-22 14:51:55
Ocena: 5(glosow:7)-+
Taka jest prawda i to nie tylko w Polsce jeśli chodzi o księży pedo. Tak jest wszędzie tyle, że w krajach takich hmm powiedzmy bardziej rygorystycznych się nie pier**lą tylko z gwałcicielami, pedofilami robią własny samosąd. Zobaczcie w necie filmiki z takich egzekucji, piękny widok.

Sennin321
2012-06-22 14:47:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czasem sie zastanawiam jak by bylo gdyby Adolf wygrał jednak wojnę ... i czasami mysle ze byloby lepiej . Nie mam na celu urazenia nikogo ani niczyich poglądów . Czysty zamysł . A jezeli komuś nie podoba sie moj post to szczerze przepraszam .

DobraMama
2012-06-22 15:57:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
No, liczę, że wiesz, że w tej wojnie akurat Watykan oficjalnie wspierał Adolfa? Jak by było - tak, Watykan miał by nie tylko "rząd dusz", ale i formalną władzę :) A zatem hulaj dusza - piekła nie ma! To dopiero byłaby pedofilia. Pewnie nawet legalna.

Max74
2012-06-22 23:21:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mamusiu, a skąd wytrzasnęłaś to wspieranie i to jeszcze oficjalne ? Może idź sprawdź dzieciakom czy pampersy suche a nie wal głupot kobieto.

Mundzio84
2012-06-23 00:38:29
Ocena: 3(glosow:3)-+
Słyszałem już różne teorie spiskowe, ale prędzej jestem skłonny uwierzyć w to, że Adolf spie*dolił w swoim UFO na księżyc niż w takie brednie.Mamusiu chyba przeczytałaś to w "fakcie", bo studentką historii na pewno nie jesteś.

kamer95
2012-06-22 14:33:32
Ocena: -8(glosow:20)-+
TO ZE JESTES ATEISTA NIE ZNACZY ZE MASZ SIE Z TYM WSZEDZIE OBNOSIC. DZIEKUJE

szatano999
2012-06-22 14:36:29
Ocena: 6(glosow:14)-+
a co jesteś zwolennikiem pedofilów w kościele???.....Konstytucja mówi...że każdy obywatel jest równy wobec prawa...(nie odnosi się do watykanskich rezydentów...ich rozlicza Bóg)....Amen

DobraMama
2012-06-22 14:44:37
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ale gdzie ty tu ateizm widzisz? To ofiary księży - zwyrodnialców nie mogą już dochodzić sprawiedliwości, mówić o doznanych krzywdach, domagać się ukarania sprawców - bo jeżeli to zrobią, to są napiętnowani, a ci, którzy stają w ich obronie - to ateiści?! Może jeszcze ofiary wdzięczne powinny być?

MINTOR
2012-06-22 14:46:58
Ocena: 7(glosow:13)-+
@kamer95: przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli. Przestanę się obnosić ze swoim ateizmem, gdy zbrodnicza instytucja kościelna przestanie istnieć, a katolicy przestana się obnosić ze swoją religijnością. I dowiedz się, co to takiego jest interpunkcja. Dziękuję.

tuboosh
2012-06-22 14:29:08
Ocena: 10(glosow:14)-+
kara śmierci jest zupełnie bez sensu, zero nauczki, zero pokuty ze strony pedofila. A urżnąć mu fiutka przy samej nasadzie tasakiem za to że ośmielił się skrzywdzić dziecko! Jakem pacyfista tak pedofilowi bym nie darował!

Podlasiak1977
2012-06-22 20:44:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
hehe chyba w jednej kwestii sie zgadzamy:)zero litosci.czy to pedofil w sutannie czy to w garniturze

tuboosh
2012-06-22 21:06:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
popieram!

Max74
2012-06-22 21:34:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
No i ja tez tutaj muszę się zgodzić. Czemu tylko nie widziałem jeszcze na głównej niczego o pedofilach nie związanych z Kościołem. Czyżby takich nie było i jeszcze znanych ?

Podlasiak1977
2012-06-22 23:03:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
Max kiedys cos bylo o dyrygencie choru chlopiecego.jakies slowiki w nazwie.ale nie rozdmuchane jest tak jak w przypadku ksiezy.slyszalem tez o jakims zwyrodnialcu co robil foty swoim dzieciom i pozwalal ,,to,, robic swoim kolegom.ohyda!

Max74
2012-06-22 23:16:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
A król pop ? Może tylko był zbyt sławny i miał mnóstwo kasy, którą mógł zamknąć oskarżające usta.

malenstwomale89
2012-06-25 08:35:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ja myślę, że król pop wcale nie był pedofilem. Miał swoje dzieci i tez je dmuchał? absurd.

Max74
2012-06-25 19:31:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
To, że miał dzieci o niczym nie świadczy a oskarżany był. Nie mówię, że rzeczywiście był pedofilem bo nie wiem, ale gdyby nie był tym kim był tylko miał jakikolwiek związek z Kościołem to szatano z kolesiami zadbaliby, żeby był stałym gościem tej strony.

Tescosatan
2012-06-26 22:40:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie był pedofilem, bo nie posuwał własnych dzieci? Może i nie był, mało mnie to interesuje. Ale ta logika jest powalająca. Mam brata, mój brat jest heteroseksualny, a nigdy nie próbował się do mnie dobierać. To znaczy, że jest gejem? Dobrze rozumiem?

MINTOR
2012-06-22 14:27:14
Ocena: 8(glosow:14)-+
W Polsce się księży nie kara. Politycy i prawnicy przecież liżą tyłek KK, który nie am nic wspólnego z Bogiem i wiara. To tylko instytucja nastawiona na zysk i wpływanie na politykę poprzez pranie ludziom mózgów. To nic innego jak poteżna legalna sekta.

numa
2012-06-22 17:34:04
Ocena: -3(glosow:7)-+
"Nie kara" nieuk napisze. Durne to i tylko łeb pełen antyklerykalnych bredni. Inne zawody są wolne od zboczeńców? Jakoś się nie pisze o pedofilach dziennikarzach, górnikach, taksówkarzach, a statystycznie jest ich więcej.

tuboosh
2012-06-22 17:53:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
masz statystyki z tv trwam?

MINTOR
2012-06-22 18:36:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie ma to jak nazwać kogoś nieukiem nie znając go wcale, no nie?

Srnycek
2012-06-22 14:20:11
Ocena: 2(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Greg0666
2012-06-22 15:03:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Trollololo

Cabecudas
2012-06-22 18:56:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

TheComareq
2012-06-22 13:55:11
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zbiorowisko neosów widzę...

Spetro
2012-06-22 13:59:38
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

numa
2012-06-22 13:53:49
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ten wypierdzek ma jakąś pracę, czy ne etacie u palikota cały dzień bredzi w necie?

tuboosh
2012-06-22 14:10:39
Ocena: 0(glosow:12)-+
nie masz argumentów to zwyzywaj wszystkich od ludzi palikota i tvn'u...

DobraMama
2012-06-22 14:47:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
A ciebie kuria opłaca - za monitoring mediów i pozytywny PR na wiocha.pl i innych młodzieżowych portalach? Może coś konstruktywnego wymyślisz - bo stwierdzenie "palikociści" jest równie niekonkretne, jak i nudne.

numa
2012-06-22 17:29:53
Ocena: -2(glosow:6)-+
A was to nie zastanawia? Przecież nie ma dnia, żeby ta palikocia dziwka nie wstawiła pięciu wioch, z czego połowa o bredzi o pedofilii w Kościele, Maybachu Rydzyka itp. To was nie nudzi? Z czego ta dziwka palikocia żyje, jak nie z etatu u palikota?

tuboosh
2012-06-22 17:44:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-06-22 18:21:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-06-22 18:24:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
@ numa - tak tak, lepiej nie mówić o problemie pedofilii w kosciele, wtedy problem na pewno zniknie. a poważnie to najbardziej monotonny i nudny jesteś ty i twoje "lemingi" , "palikociarnie" "michniki" "tvn'y" i wstawianie wszędzie dużych liter PO. (coś mi się

numa
2012-06-22 13:51:55
Ocena: -2(glosow:14)-+
Czy każdego dnia ten palikoci pomiot coś wstawia?

MINTOR
2012-06-22 14:04:37
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak ci się nie podoba to nie przeglądaj tej strony.

szatano999
2012-06-22 14:11:18
Ocena: 4(glosow:16)-+
pomódl się za mnie pseudokatoliku a nie wyzwiskami syp....tego was w kościele ksiądz uczy???!!!

Srnycek
2012-06-22 14:18:34
Ocena: -4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MARILYN_DEAD
2012-06-22 13:49:41
Ocena: 0(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Spetro
2012-06-22 13:53:19
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cabecudas
2012-06-22 13:14:00
Ocena: -4(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

MARILYN_DEAD
2012-06-22 13:47:53
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Spetro
2012-06-22 13:54:19
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Srnycek
2012-06-22 14:10:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ringus136
2012-06-22 11:33:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
kwiat polskiej lewicy niech się lepiej nie wypowiada, bo takich durnot nie czytałem nawet w gazecie wyborczej. Użytkowniku "Konto zamknięte" dlaczego masz w awatarze jeden z symboli NOP?Szatano999 sieje propagandę jak za czasów Stalina. A i Watykan nie ma nic do powiedzenia na arenie międz

hetera
2012-06-22 12:36:01
Ocena: 5(glosow:9)-+
"Konto zamknięte" raczej Ci już nie odpowie skoro konto zostało zamknięte.

MINTOR
2012-06-22 14:05:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Watykan nie ma nic do powiedzenia na arenie międzynarodowej? Dobry żart.

ringus136
2012-06-22 14:30:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
Fakt myślałem, że to taki nick;p a możesz mi wyjaśnić na czym polega ta ważność Watykanu?

MINTOR
2012-06-22 14:34:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
Watykan to państwo kościelne, a kościół gra dużą rolę w tworzeniu światopoglądu wiernych na całym świecie, a ci ludzie mają prawo głosy w wyborach władz swoich krajów.

ringus136
2012-06-22 18:03:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Watykan nie może nikogo najechać, zabrać krajowi suwerenność, wpłynąć na jego rozwój, gospodarkę. Idąc tym tokiem myślenia Burkina Faso też może mieć ogromy wpływ na arenie międzynarodowej.

ringus136
2012-06-22 18:06:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ringus136
2012-06-22 18:11:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
za to Rosja może wprowadzić embarga na nasze towary, zwiększyć cenę surowców lub zaprzestać dostaw. Już nie mówię o ataku zbrojnym. Ale przecież Watykan to potęga bo kształtuje poglądy. Wiesz co CI powiem? KSIĄŻKA też kształtuje poglądy! I TO W WIĘKSZYM STOPNIU!

DobraMama
2012-06-22 11:27:29
Ocena: 3(glosow:11)-+
Może nie jest tak radykalnie, jak szatano podaje, ale faktycznie w USA czekają ich surowsze kary, niż w Pl. U nas ksiądz jest jeszcze niemalże święty, zawsze traktowany ulgowo, nikt nie odważy się nic złego o księdzu pedofilu powiedzieć - no bo to przecież ksiądz... Więc robią, co chcą.

ringus136
2012-06-22 11:20:26
Ocena: 2(glosow:12)-+
Informacje wyssane z palca. Jestem bliski polskiemu sądownictwu i księża skazywani są normalnie. W każdym społeczeństwie trafia się pedofil czy np.oszust. Nie ma reguły. W podanych stanach za samą pedofilie nie została wykonana kara śmierci od ponad 20 lat, o wcześniejszych latach nie mam informacji

jurek1102
2012-06-22 12:11:47
Ocena: -6(glosow:12)-+
Bzdura .

szatano999
2012-06-22 13:30:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
chyba pracujesz w dziale....zatajanie przestępstw popełnianych przez księży...

jurek1102
2012-06-22 13:35:01
Ocena: -3(glosow:11)-+
Skazywani na klapsa chyba

Max74
2012-06-22 18:18:20
Ocena: 5(glosow:7)-+
No widzisz ringus, oni i tak zawsze będą wiedzieć lepiej.

Wpia
2012-06-22 11:08:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Polski kodeks karny przewiduje za przestępstwo pedofilii (art. 200 par. 1) karę od 2 do 12 lat pozbawienia wolności, a nie od 3 do 15.

szatano999
2012-06-22 13:36:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
opierałem się na proponowanym zwiększeniu kary...."Ma to bardzo praktyczne znaczenie – gwałciciele trafią do więzienia na karę nie krótszą niż 3 lata, a sąd będzie mógł skazać ich nawet na 15 lat więzienia (do tej pory była to kara od 2 do 12 lat)".

IGotYouDancing
2012-06-22 11:07:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
K*rwa, ja czekam aż ludzie się obudzą. Kościół jest tylko maską, pod którą kryją się szemrane interesy, pedofilia i wielkie przekręty. Najgorsze jest to, że nikt tego nie powstrzymuje, bo i po co? Odsunie się delikwenta do innej parafii w innym mieście i problem "rozwiązany". Pluje na to.

szatano999
2012-06-06 21:02:15
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ziomale sądzą...swoich...to jest prawdziwy ABSURD!!!...a nie jakieś małolaty z wypietymi tyłkami..

ZapylaczPlodow
2012-05-18 21:04:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
Katoliczki- wziąłbym c4 i podłożył podczas konklawe pod jakimś ołtarzem to od razu byłby spokój z tę sektą. AVE, ten pode mną!

SzatanIsludzy
2012-05-18 21:15:54
Ocena: 1(glosow:13)-+
AVE!!! Polacy! Niech żyje zwycięstwo!

SzatanIsludzy
2012-05-18 20:54:21
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ale się wku****** tylu czarnuchów w jednym miejscu. Pie****** skur***** zaj****. 3-15 lat pozbawienia wolności a złapią Cie z gramem suszu i dostajesz trójkę albo piątkę. Szatano999 jesteś dzielnym i wielkim żołnierzem w obronie prawdy

szatano999
2012-06-18 15:09:52
Ocena: -2(glosow:10)-+
Księża to KASTA MAFIJNA...jak władza może w państwie klękać przed takimi watykańskimi pachołkami....zabór trwa już ponad 1000lat...a podpisanie konkordatu..to cios w suwerenność kraju...

brzydula009
2012-06-22 12:47:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
za posiadanie grozi do 3 lat, więc 5 nie dostaniesz. A za pedofilie jest 2-12 a nie 3-15. Jak czytam niektóre wypowiedzi to mi słabo. Zamiast sprawdzić to tylko krzyczą. Fakt, problem jest, ale skoro podchodzimy do niego poważnie, to sprawdzajmy dane, bo tu nic się nie klei...

szatano999
2012-06-22 13:38:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
mieli zwiększać , były propozycje 3-15....opierałem się na aktualnych artykułach ...Kopacz z PO chyba chciała tego....ale chyba nie przeszło

PETERGRIFFIN
2012-06-22 18:29:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
rt. 62. 1. Kto, wbrew przepisom ustawy, posiada srodki odurzajace lub substancje psychotropowe, podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3. 2. Jezeli przedmiotem czynu, o którym mowa w ust. 1, jest znaczna ilosc srodków odurzajacych lub substancji psychotropowych, sprawca podlega grzywnie i

PETERGRIFFIN
2012-06-22 18:31:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PETERGRIFFIN
2012-06-22 18:36:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak wiec kolezanko brzydula 009 zanim cos tam bedziesz krzyczec to poczytaj dokladnie o co walczysz. Co najlepsze juz 10 gram moze zostac uznane jako znaczn ilosc bo wszystko zalezy jak sobie to sedzia zinterpretuje. Wiec jak piszesz sprawdzajmy dane

PETERGRIFFIN
2012-06-22 18:45:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
2. Jezeli przedmiotem czynu, o którym mowa w ust. 1, jest znaczna ilosc srodków odurzajacych lub substancji psychotropowych, sprawca podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 5.

jurek1102
2012-05-01 00:50:37
Ocena: 1(glosow:13)-+
"Księża będą zawsze wykorzystywać ciemnotę i przesądy ludu. Będą posługiwać się religią jak maską, pod którą kryje się obłuda i zbrodniczość ich poczynań." (Tadeusz Kościuszko)

szatano999
2012-05-01 00:58:57
Ocena: 5(glosow:17)-+
"A piekło będzie wybrukowane głowami księzy"....

jurek1102
2012-05-01 00:24:32
Ocena: 2(glosow:14)-+
Ludzie sami są temu winni . Ja na wszelki wypadek syna nauczyłem że jak go obcy facet dziwnie ubrany w czarną kieckę będzie zaczepiać to ma uciekać do domu . Celibat to moim zdaniem wynaturzenie i żaden normalny facet nie zostaje księdzem . Bajeczki o powołaniu do mnie nie przemawiają .

gugulka
2012-05-01 00:32:21
Ocena: -3(glosow:9)-+
to nie tylko wynaturzenie,to takze obludna polityka kosciola katolickiego...zadna inna religia nie opowiada sie za celibatem...ktory jest niedorzecznoscia i wbrew temu,co napisane jest w bibli...ksiazce, ktora jest,jakby nie bylo,przewodnikiem tej religii .

szatano999
2012-05-01 00:33:10
Ocena: 2(glosow:14)-+
dokładnie...sami nawołują do natury...do prokreacji..pietnują homoseksualizm...a żyją w chorym systemie...i jeszcze mają czelność pouczać innych...np. nauki przedmałżeńskie....śmiech na sali

jurek1102
2012-05-01 00:36:51
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja bym nie mieszał polityki w czyjeś wynaturzenie To nie politycy ludziom karzą chodzić do kościoła czy chrzcić dzieci . Sam mam znajomych którzy w gębach są mocni i sobaczą na księży a jak przyjdzie co do czego to są pierwsi by spasionego zboka w rękę całować .

szatano999
2012-05-01 00:51:28
Ocena: 3(glosow:13)-+
dla mnie jest fenomenem na skalę światową to...że naród taki biedny i ciągle narzeka....a ma takich "wypasionych"...pasterzy....ktoś im tą kasę bezmyślnie cały czas daje...na wystawne kościoły, plebanie, samochody i oczywiście codzienne życie, kiedy ludzie się opamiętają???...

jurek1102
2012-05-01 00:59:05
Ocena: 0(glosow:14)-+
- Po czym poznać pedofila ekshibicjonistę? - Goni dzieci w rozpiętej sutannie.

szatano999
2012-05-01 01:05:17
Ocena: 0(glosow:12)-+
wchodzi do sklepu- ksiądz, pedał, pedofil, złodziej......a to dopiero pierwszy klient dzisiaj

liszka91
2012-03-31 22:01:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Dyr.RYDZYK
2012-03-31 19:38:12
Ocena: -3(glosow:9)-+
Zbiórka na księży- ofiary ofiar pedofilii. Podaję numer konta...++++++++++++++++++

turandot
2012-03-31 18:07:02
Ocena: 4(glosow:18)-+
Mafia kk jest w Polsce bezkarna.

neosly
2012-03-30 09:52:22
Ocena: 0(glosow:16)-+
I ciągle mówie dla PEDOFILI iosób znęcającymi się nad kobietami nie ma nic lepszego niż akumlator 24v o potężnym natężeniu,rynek głowny w Krakowie i podpiąć mu do jaj i gwarancja murowana że spadek będzie wielki tych gadów

szatano999
2012-03-30 10:12:11
Ocena: 3(glosow:19)-+
czego rząd wycofał się z kastracji???....lobby kościelne nie pozwoliło...niby że niehumanitarne..."dla nich"...

MARILYN-DEAD
2012-03-28 19:09:11
Ocena: -4(glosow:20)-+
Rozstrzelać te spasione klechy i po kłopocie. Nie wiem na ch*j tutaj prowadzić jakąś dłuższą debatę.

Max74
2012-06-27 16:51:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czym się kierujesz moderatoreku od siedmiu boleści, że zostawiasz takie komentarze debili, a inne kasujesz mimo, że bez wulgaryzmów i nie obrażające ? Rzucasz monetą czy jak Ci się kliknie ?

MARILYN-DEAD
2012-03-28 19:05:12
Ocena: -1(glosow:21)-+
Przejrzyjcie wreszcie na oczy. Nie ma żadnego pajaca z brodą, który rzekomo opie*dala się tam gdzieś w tych zasyfionych chmurkach. Koniec z ciemnogrodem w Polsce. Dziadek z nadprzyrodzoną mocą. Skoro ma taką moc to niech ich ukarze. Ku*wa średniowiecze.

MARILYN-DEAD
2012-03-28 19:07:45
Ocena: -5(glosow:19)-+
To jak, jak ja bym wypuścił rybki akwariowe do stawu i "ch*j, rozmnażajta się". Jestem od teraz ich bogiem czyli mam te rybki w dupie.

MARILYN_DEAD
2012-06-22 13:41:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

UNTERWEGER10
2012-03-28 18:51:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
NO a fiut fiutowi fiuta nie wyfiuta....

rusofil
2012-03-28 15:12:18
Ocena: -8(glosow:18)-+
ałcicieli, złodziei i rozmaitych śmieci. W Polsce tez do dupy, katolstwo się rządzi, a powinno w gnoju lezeć. Kraj, zamiast iść do przodu, stacza się. Jest XXI wiek i jeszcze pozwala się klechom na istnienie... Nie rozumiem tego.

Max74
2012-06-22 18:10:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
Coż, rozumem to się raczej nie wykazujesz.

rusofil
2012-03-28 15:10:46
Ocena: -4(glosow:14)-+
Wszędzie powinna być za to kara śmierci, niewazne, kto popełnił przestępstwo. Na krzesło bez procesu. Ksiądz, prezydent, papiez, zwykły Kowalski, wszyscy powinni być równi na tle prawa. Po co trzymać takie ścierwa przy zyciu? To nie ma jakiegokolwiek sensu. A Watykan... Cóz, siedlisko zboczeńców, gw

mariom460
2012-06-22 17:39:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
A na końcu Ciebie na to krzesło i wszystkich grubasów;P

Podlasiak1977
2012-06-24 18:33:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Watykan siedliskiem zboczencow...hmmmmmmmmm a ja myslem ze to na paradach rownosci jest ich zgromadzenie.zlodzieje w watykanie a co ci ukradli?cnote?kraj sie stacza?gdzie?cpaj mniej moze glowa zacznie ci funkcjonowac jak trzeba

Staradziffka
2012-03-28 13:01:47
Ocena: -5(glosow:19)-+
A w telewizji wyśmiewa się Białoruś, bo tam jest kara śmierci. A nawet taka kara jest uzasadniająca, humanitarna a nawet byłaby wybawieniem dla seryjnych morderców, gwałcicieli, pedofilów, zabójców zwierzyny i innych psycholów. Kto wie, Polska i tak włazi w dupę USA. Może już niedługo...

makrelka
2012-03-28 09:46:28
Ocena: -2(glosow:12)-+
Qrwa Qrwie łba nie urwie!

edgar01
2012-03-28 09:39:28
Ocena: 1(glosow:19)-+
Pedofilska mafia. To się nie skończy tak szybko. Muszą wymrzeć ci zaślepieni ich "dobrem".

out13
2012-03-28 12:53:33
Ocena: -1(glosow:23)-+
Jeszcze dwa pokolenia i wiara w nieistniejące sie skończy

Darcy
2012-03-28 13:34:29
Ocena: 3(glosow:23)-+
Też tak myślę. Technologia pójdzie tak do przodu, że nawet takie 'ciemniaki typu Cejrowski' będą musieli przyznać, że boga nie ma.

szatano999
2012-03-28 15:51:45
Ocena: 2(glosow:22)-+
jakby bóg istniał to byłby sadystą...który patrzy na cierpienie całego świata

out13
2012-03-28 18:07:35
Ocena: 3(glosow:21)-+
Jeśli istniał to już dawno macnął ręko i go nima

szatano999
2012-03-28 19:47:55
Ocena: 0(glosow:18)-+
a mówisz o tym dziadziu co z Józefa zrobił rogacza ("Nie pożądaj żony bliźniego swego") i pozwolił na zabójstwo a zarazem samobójstwo swojego syna ("Nie zabijaj")...ładny żartowniś z niego...

szatano999
2012-03-29 09:40:17
Ocena: -3(glosow:13)-+
że nie wspomnę o "Nie cudzołóż"...

AngelFullOfSin
2012-06-22 15:12:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ciekawi mnie czy umierającemu dziecku na onkologii też bez skrupułów powiedzielibyście że Bóg nie istnieje. Dziecku, którego krótkie życie polegało jedynie na bólu i cierpieniu, że teraz czeka je jedynie piach, robaki i nic więcej, bo Boga nie ma. Mielibyście odwagę mu to powiedzieć?

Nugget
2012-06-22 15:31:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Tak. Jeszcze bym dowalił brak Mikołaja i Zajączka.

AngelFullOfSin
2012-06-22 16:44:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nugget, jeżeli Boga nie ma to człowiek jest jedynie marnym kawałkiem mięsa, niczym więcej. A jego płytkie powierzchowne życie polega jedynie na odżywianiu, wydalaniu, prokreacji i krótkich płytkich przyjemnościach, lecz nie ma żadnego głębszego sensu, żadnego znaczenia.

AngelFullOfSin
2012-06-22 16:46:31
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jednym to wystarcza, a innym nie. Ja wolę myśleć, że jestem czymś więcej niż tylko ciało, umysł i imię, które mi nadano.

tuboosh
2012-06-22 17:14:39
Ocena: -1(glosow:7)-+
życie samo w sobie jest sensem i znaczeniem, jako najwyzsza forma istnienia. A wymyslanie boga tylko po to zeby kogo pocieszyć/wzmocnic jego poczucie wartosci i ukoic jego strach przed smiercią to ślepy zaułek

AngelFullOfSin
2012-06-22 17:23:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
A Ty tuboosh boisz się śmierci mniej tylko dlatego iż w Boga nie wierzysz? Nie sądzę aby wiara miała wpływać w jakiś sposób na strach przed śmiercią. Ja też przez krótki okres swojego życia byłam ateistką, więc wiem że strach jest taki sam.

tuboosh
2012-06-22 18:02:54
Ocena: -3(glosow:5)-+
eeech zmieniasz temat, zacytuję "Ja wolę myśleć, że jestem czymś więcej niż tylko ciało, umysł i imię, które mi nadano" - nie jesteś, ani ja, ani nikt. gorzej ci z tym? bo nawet jeśli bóg jest potrzebny temu światu, to samą POTRZEBĄ posiadania boga, go nie stworzysz.

Max74
2012-06-22 18:08:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tak Tubosh, kroczenie przez moment od nicości do nicości ma na pewno głęboki sens - tzn. głęboko ukryty. Ktoś jednak Cię stworzył jak również to z czego jesteś zbudowany.

AngelFullOfSin
2012-06-22 18:16:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wiesz dlaczego ateiści poświęcają tyle czasu, uwagi i energii próbując obalić coś, co jak wierzą nawet nie istnieje? Bo chcą siebie samych uwolnić od pytań o Boga. Ja będąc ateistką i podważając przekonania osób wierzących w Boga, byłam ciekawa, czy uda im się przekonać mnie do swoich racji.

AngelFullOfSin
2012-06-22 18:33:03
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale teraz wiem, że to był błąd. Bo wiara to nie dowody, ani argumenty za i przeciw, ale osobiste doświadczenie i dogłębne przekonanie o istnieniu czegoś, czego nie postrzegają zmysły.

tuboosh
2012-06-22 18:51:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
jako że temat dotyczy księży pedofili pozwole sobie nie skomentować tych bełkotliwych bredni z waszych powyższych postów, szczególnie, że system komentowania coś mnie robi w ci**la i tnie moje posty lub ich nie umieszcza. wracając do wzajemnego hejtu - pedofilia to zło i poucinać im fiutki!

ferdal
2012-03-28 09:23:30
Ocena: 8(glosow:24)-+
Prokuratura w państwie wyznaniowym jakim jest Polska boi się KK i gówno robi

owad12
2012-03-28 09:26:51
Ocena: 0(glosow:16)-+
Ty to jesteś zuch, ja to się boję samej myśli, kto tu może zajrzeć!

ferdal
2012-03-28 09:28:20
Ocena: -4(glosow:18)-+
Zapomniałem słowa "prokuratura"

ferdal
2012-03-28 09:30:33
Ocena: -3(glosow:13)-+
Jednak nie zapomnialem

szatano999
2012-03-28 09:31:57
Ocena: -6(glosow:16)-+
gołe fakty...nie ma się czego bać...

owad12
2012-03-28 09:41:01
Ocena: 1(glosow:13)-+
Ja miałam na myśli zupełnie kogoś innego:)Ręczę, że tu się niebawem pojawi:)Pozdrawiam kolegów.

szatano999
2012-03-28 10:06:41
Ocena: 4(glosow:22)-+
i znowu będzie że bezpodstawna nagonka na kościół....

out13
2012-03-28 12:55:14
Ocena: 3(glosow:21)-+
Nie przyjdzie bo ostanioo napisał że więcej nie bedzie dyskutował z szatano999 i ze Mną. I chwała mu za to.

szatano999
2012-03-28 13:15:17
Ocena: -3(glosow:13)-+
ja myslę że misja głoszenia "jedynej prawdy" nie pozwoli mu siedziec cicho

owad12
2012-03-28 19:18:10
Ocena: 1(glosow:11)-+
Niby nic nie powiedziałam, a wszyscy wiedzą o kogo chodzi:)Swoją drogą mój nowy idol:D

szatano999
2012-03-28 20:06:16
Ocena: -3(glosow:13)-+
ma chłop przekonania wpojone i się ich trzyma...za czyjeś pieniądze księża muszą żyć na odpowiednim poziomie

tygrysisko130588
2012-03-28 21:56:40
Ocena: 5(glosow:13)-+
Sztanku,tyle razy pisałem a Ty nadal nie kumasz.Nie wiem czy nie chcesz zakumać czy nie potrafisz.Przekonań nie mam wpojonych-sam do nich doszedłem(a to różnica)a pieniądze wydaję na wiele spraw,na biednych,paliwo,piwo itd Mam to wydaje i nikomu do portfela nie zaglądam bo mam u siebie.

szatano999
2012-03-29 12:42:44
Ocena: -2(glosow:14)-+
jasne że masz wpojone..chrzest, ciągnięcie do kościoła co niedziela, religia, komunia....i dopiero wtedy jakieś tam samodzielne myślenie...owieczki trzeba sobie wychować od małego żeby można dobrą wełnę uzyskać...

tygrysisko130588
2012-03-29 13:27:36
Ocena: 6(glosow:14)-+
A kto powiedział że od małego bylem w Kosciele?

szatano999
2012-03-29 14:30:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
no fakt...z twoich wypowiedzi jednak wynika jakbyś w nim mieszkał...

tygrysisko130588
2012-03-29 15:32:28
Ocena: 5(glosow:11)-+
Już nie pierwszy raz,Twoje domysły Cię zawodzą, przyjacielu.

szatano999
2012-03-29 19:55:55
Ocena: -3(glosow:13)-+
pisałeś że jesteś blisko z księżmi... więc jakieś domysły się same nasuwają...na twoim miejscu uważałbym na dzieci...licho w sutannie nie śpi...

tygrysisko130588
2012-03-29 23:58:07
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nigdy tak nie pisałem. Załóżmy się o jakąś kwotę. Ty ustalasz stawkę. Jeśli znajdziesz moje słowa mówiące o tym że jestem blisko z księżmi, wygrywasz zakład....w przeciwnym razie-ja zgarniam kasę. Masz jaja czy wymiękasz??

tygrysisko130588
2012-03-30 00:00:25
Ocena: 8(glosow:16)-+
Mam nadzieję że nie wymiękniesz po raz drugi. Raz chciałem Ci pomóc,ale widocznie sytuacja Cię przerosła.

szatano999
2012-03-30 09:43:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Cytuję.."To,że nie macie styczności z prawdziwymi kapłanami z powołania i chyba dziewicami(tak przypuszczam po tym co napisał szatanek)nie znaczy ze wszedzie tak jest jak Wy to widzicie.Ja mam nie co inne doswiadczenia,dlatego otwarcie się z Wami nie zgadzam-w końcu mam do tego prawo"...??

szatano999
2012-03-30 09:45:11
Ocena: 1(glosow:9)-+
czyli...masz styczność z prawdziwymi księżmi....i masz doświadczenia z nimi...

tygrysiskoreborn
2012-03-30 13:27:03
Ocena: 1(glosow:11)-+
Szatanku...umiesz czytać? Nie pytałem o styczność czy doświadczenie tylko o bliskość. Widzisz różnicę ?? Nadal czekam na dowody....nie domysły. dla przykładu: Mam styczność i pewne doświadczenie w tym co głosisz i czy to znaczy że jesteś mi bliski ? Pomyśl trochę.

szatano999
2012-03-31 18:01:59
Ocena: -2(glosow:12)-+
doświadczenia nie nabiera się na odległość...tylko przez bliskość

tygrysiskoreborn
2012-03-31 21:04:11
Ocena: 6(glosow:12)-+
Zado encyklopedii pod hasło DOŚWIADCZENIE.

szatano999
2012-03-31 22:00:06
Ocena: 3(glosow:15)-+
już nie będę wchodził głębiej jak wy tam się "stykacie"...i jakie masz "doświadczenia" na tym tle...ale z moich obserwacji wynika jasna obrona kościoła i ciekaw jestem twojego zdania w kwestii zamieszczonej w absurdzie

tygrysiskoreborn
2012-03-31 22:56:54
Ocena: -1(glosow:11)-+
Widzę w jaki sposób próbujesz mnie na siłę zaszufladkować,jeśli Twój cały antyklerycyzm opiera się na takich metodach-żal mi Ciebie.A pedofilia,skoro jest kongres to zapewne jest problem,ja i nikt z mojego bliższego i dalszego otoczenia tego niedoświadczył-więc nikogo nie oskarżam.

szatano999
2012-04-05 11:04:48
Ocena: -2(glosow:8)-+
to że w swoim otoczeniu nie widzisz głodujących dzieci...to nie oznacza że ich w Polsce czy na świecie nie ma???? To że nie widzisz pijaczków pod blokiem nie oznacza że nie ma alkoholizmu...Wystaw nos poza swoje podwórko..i parafię...to są tysiące przypadków na całym świecie..UDOKUMENTOWANYCH!!!!

szatano999
2012-04-05 11:08:24
Ocena: 2(glosow:24)-+
i często porównujesz księzy pedofilów do nauczycieli....nauczyciele nie są głosicielami "miłości" i wiary...to zwykli ludzie...którzy podlegają normalnemu prawu a nie są ukrywani przez największą organizację mafijną na świecie

tygrysisko130588
2012-04-06 16:06:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
a czy ja powiedziałem,że nie widzę głodujących dzieci?Pijaczków pod blokiem nie widuję,być może dlatego że w bloku nie mieszkam.A skoro przypadki pedofilii w KK sa udokumentowane,więc nie widzę przeszkód by policja i prokuratura działała.

tygrysisko130588
2012-04-06 16:08:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
chodzi mi o to,że nie we wszystko należy wierzyć.To tak jak z ubóstwem Jezusa a sytuacją KK i tym że niby Jezus żył w ubóstwie.Przecież w ewangelii o rozmnożeniu chleba jest wspomniane że dysponował 200denarami czyli ok 2-stoma dniówkami robotniczymi,czyli bardzo dużo....

tygrysisko130588
2012-04-06 16:11:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tygrysisko130588
2012-04-06 16:13:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
więc na świecie jest wiele "prawd"i z tego co widze każdy przyjmuję wygodniejszą.Osobiście radziłbym opierać się na własnych doświadczeniach i spostrzeżeniach a nie na medialnych doniesieniach,gdyż w tedy media myślą za nasz i wiekszość wszystko łyka bezkrytycznie

szatano999
2012-04-30 22:03:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
masz na myśli "Jedyne Polskie Media"???...czyli Radio Maryjana i Trwam...tam to prawda w oczy i po uszach aż bije...Zydzi, Masoni i miłość bliźniego...ha ha

tygrysisko130588
2012-05-01 20:05:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie zupelnie szatanku. Mam rozumiec że słuchasz tych mediów i sam wyrobiłes sobie zdanie na ich temat ??

szatano999
2012-05-18 19:19:04
Ocena: -2(glosow:6)-+
tak tygrysisko....próbowałem....aby zrozumieć i pogłębić swoją niechęć

szatano999
2012-06-22 13:41:44
Ocena: -3(glosow:3)-+
Tygrysisko!!!....twój nowy avatar mi się nie podoba....nie wiedziałem że wolisz chłopców!!!!....teraz wiem dlaczego się chciałeś ze mną spotkać...

szatano999
2012-03-28 09:20:32
Ocena: 1(glosow:23)-+
typowy konflikt interesów...księża oceniają księży...ci co ukrywają i wydają polecenia tuszowania spraw...nagle wielce walczą z pedofilią...Prokuraturę im tam wpuścić!!!!...to przestaną się zasłaniać "tajemnicą spowiedzi"...

evangelion
2012-03-28 09:05:02
Ocena: 1(glosow:11)-+
poki takie smieszne kary beda u nas to sie nigdy nie skonczy!!!!!!!za glupie kopiowanie plyt dostaje sie wiecej ale niestety czy obchodzi to kogos z tych "najwyzszych"???zacznie moze jak z ich rodziny ktos ucierpi w ten badz podobny sposob
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  TVN masakruje Dudę Dudą
Sunia najwyraźniej nie ma najlepszych doświadczeń z ludźmi, jak można tak potraktować psa??
główna
Dodano: 15.06.2018, 17:50:31   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 157Skomentuj (45) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0