Ukryj komentarze(249)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
endoorfina
2012-05-25 11:39:37
Ocena: 19(glosow:25)-+
Co to robi na wiocha?
TermiFNFAL
2014-11-26 23:55:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Byłem prawie 10 lat temu i było fajnie chociaż strata czasu... teraz jakby mi taki kapral wyro wywalił to pewnie by dostał w ryj i by więcej takich praktyk nie czynił no ale za gówniarza to inaczej było ;)
iwonadaniel5
2012-06-06 19:58:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie widze w tym wiochy.byłem przeżyłem było ciężko,ale jak patrze na młode pokolenie to jestem za przymusową służbą wojskową!!!!!!!!!!!
czarnastrzala
2012-06-04 22:02:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
NA KOMPANI POBUDKA POBUDKA WSTAJA CZAS DO ZAPRAWY 5 minut Stroj Gora skora dol spodenki.LATO 02 Ustka potem KPW GDYNIA.Wiekszosc tych kturzy byli w wojsku z checia by wrocili ja tez do nich nalerze.Pozdrawiam cala REZERWE wszystkie roczniki i wszystkie pobory
maciekdrugi
2012-05-31 10:03:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kiedyś mój dowódca po poligonie gdy wszyscy byli zj...ni powiedział " za kilka lat sobie przypomnicie i wojsko będzie jedną z najlepszych chwil w waszym życiu" miał racje.
czarnobialykot
2012-05-29 01:31:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
na nauczeniu delikwenta podstawowych czynności, których powinien nauczyć się w domu czyli mycia się, sprzątania i prania. Przez pierwsze miesiące tak j...o na izbie, że można było pominąć ćwiczenia z gazem. Największe problemy były z praniem skarpet po całym dniu zajęć, tylko było wieszanie smrodów
czarnobialykot
2012-05-29 01:29:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jestem żołnierzem na emeryturze. W jednostce prowadziłem zajęcia fizyczne w ostatnich latach ZSW. Powiem jedno, prawda jest taka, że jak ktoś miał oleju w głowie i nie potrzebował wojska to szedł na studia. Zrobienie z poborowego tego słynnego "prawdziwego mężczyzny" polegało przede wszyst
czarnobialykot
2012-05-29 01:27:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jestem żołnierzem na emeryturze. W jednostce prowadziłem zajęcia fizyczne w ostatnich latach ZSW. Powiem jedno, prawda jest taka, że jak ktoś miał oleju w głowie i nie potrzebował wojska to szedł na studia. Zrobienie z poborowego tego słynnego "prawdziwego mężczyzny" polegało przede wszyst
ksawier666
2012-05-27 11:17:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Marcin221079
2012-05-26 22:54:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
I stalo sie!! Jakis muflon kasuje moje komentarze!! Kazdy ma prawo do wypowiedzi
!! To nie Chiny tylko demokratyczny kraj i muflonku to co napisze uznaj za stosowne i sie nie wcinaj w moje slowa i poprostu przyjmij je do wiadomosci bo nikogo nie obrazilem w swojej wypow!! JW 1517 Zima 2002/2003.
Marcin221079
2012-05-26 21:48:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
eradicator
2012-05-26 21:39:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
Och tak... I wszyscy narodowcy, z ONR-u etc. tu wasze miejsce jeśli macie czelność nazywać się wielkimi patriotami, a nie łazić po ulicach i nienawidzić wszystkich wokół. !
pierdziele
2012-05-26 18:18:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
krysstianlevy
2012-05-26 12:58:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dawidsiara
2012-05-26 10:18:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
bez komentarza...
misiek2004
2012-05-26 09:29:19
Ocena: 2(glosow:28)-+
Wojsko nie zmniejszyłoby liczby pedałów nawet, gdyby zostało obowiązkowe. A to dlatego, że i tak najczęściej przewraca się w dupach wykształciuchom, studenciakom i pacyfistom, którzy do woja nie trafiają. Żeby zmniejszyć liczbę spedalonych idiotów, trzeba by było zlikwidować media.
phobophobic
2012-05-26 14:37:33
Ocena: 7(glosow:13)-+
@misiek2004 Tak, w dupach przewraca się wykształciuchom, studenciakom i pacyfistom. A poza tym cyklistom, poganiaczom bydła, pilotom samolotów, chińskim żydom i zbieraczom kapsli od butelek. Jak już wymyślać bajki to na całego :)
Tescosatan
2012-05-27 18:40:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
Skąd byś wtedy wiedział, jakim jesteś prawdziwym mężczyzną? Przecież oni Ci tylko ułatwiają Twoje wpadanie w samouwielbienie. Wystarczy, że nie założysz rurek, nie pofarbujesz włosów na czerwono, a już możesz się poczuć jak stuprocentowy facet i nie zastanawiać się, że to chyba trochę za mało. Mitom
Tescosatan
2012-05-27 18:42:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mitomania tak trochę. Studenciakom i wykształciuchom w dupach się przewraca? W najlepszych czasach polskie wojsko składało się z ludzi wykształconych, oficerowie pochodzili z arystokracji, która musiała prezentować wysoki poziom wykształcenia. Chcesz likwidacji mediów? Tu nie chodzi o to, żebyś nie
Tescosatan
2012-05-27 18:45:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
wiedział, że istnieje taki Gracjan czy Luntek, żebyś nie musiał wybierać pomiędzy kłamliwą manipulacją a prawdą, tylko właśnie o dokonywane wybory. To właśnie one sprawiają w dużym stopniu, czy ktoś jest mężczyzna czy nie. Jeżeli miałbyś tylko jeden paradygmat postępowania, jeżeli tylko jedna opcja
Tescosatan
2012-05-27 18:47:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
byłaby właściwa, a reszta tępiona i stawiana pod ścianą, to o czym niby mógłbyś decydować sam? Co sprawiałoby, że kształtujesz swój charakter, stajesz się mężczyzną? Postępowanie takie samo jak u innych? Wtedy nie byłoby mężczyzn, tylko sami niewolnicy.
blackcurrant83
2012-05-26 09:07:53
Ocena: -6(glosow:14)-+
Wojsko z męzczyzny z faceta nie zrobi. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w wojsku nauczyłeś się tylko kraść i pić.
eradicator
2012-09-14 22:40:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Piszesz, jakbyś w wojsku dostał prztyczka w nosek i biedactwo do mamusi. Wojsko to piękna sprawa, nie wiem jak możesz pisać coś takiego... Chyba że wybitnie zalazłeś komuś za skórę :)
rafik05414
2012-05-26 01:58:01
Ocena: 8(glosow:14)-+
ja jestem za tym żeby ZSW (zasadnicza służba wojskowa) wróciła może by trochę utemperowało tych rozwydrzonych i rozpieszczonych smarkaczy co drugi robi co chce a co czwarty się tapetuje i pudruje jak by nie chciał być mężczyzną w końcu za parę lat zabraknie prawdziwych facetów
mielonozaur
2012-05-26 01:12:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
>>> Byłem tam na szkółce kierowców lato 94 Kat.C za darmo..To były czasy! :-) Pozdro
Gie_eR_U_Be_Y
2012-05-26 00:20:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
no fakt faktem szkoda ze już niema obowiaskowego poboru do wojska. tez chetnie bym poszedłm chocby po to aby spróbowac swoich sił w takiej słuzbie. jedni sie ciesza inni z tego powodu panstwa nie nawidzą. ja jestem chyba z tych drugich. Wojsko to coś co powinien przejsc kazdy facet
Cachorro100
2012-05-26 00:23:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
możesz iść na pół roku służby przygotowawczej
lifelover88
2012-05-26 00:28:19
Ocena: 3(glosow:11)-+
Znajomość ortografii i zasad pisowni ojczystego języka też powinien przejść każdy facet...
mariuszsciubak
2012-05-26 00:05:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
25 BKPow wiosna 2007 Tomaszów Mazowiecki, było fajnie chętnie bym tam wrócił. Nie jednego ta jednostka nauczyła rozumu
nataleczka667
2012-05-25 23:50:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
moje dzieciństwo, zawsze to oglądałam
Tescosatan
2012-05-26 22:19:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tu się muszę zgodzić z Maxem. Tyle że umiejętność obrony samego siebie nie musi mieć niczego wspólnego z wojskiem. Jeżeli ktoś ma w swoim życiu kogoś, na kim mu zależy, dlaczego ma sobie pozwolić sprzedać kosę za portfel albo komórkę? Skończonym frajerstwem jest narazić kogoś, kto nas kocha,
Tescosatan
2012-05-26 22:22:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
kto będzie na nas czekał, na taką stratę z tego tylko powodu, że nie pochwalam przemocy. Nie musisz pochwalać, ale nic nie poradzisz że żyjesz wśród zwierząt, które za nic mają Twoje życie. Niepochwalanie przemocy i świadomość, że trzeba umieć bronić się przed zagrożeniem, to dwie różne rzeczy.
Tescosatan
2012-05-26 22:26:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
Kogo wybierzesz w sytuacji zagrożenia? Ideę, czy swoich bliskich? Nie można zapominać, że idee służą ludziom, mają ich chronić. Tyle że muszą być wynikiem świadomego wyboru, a nie jednostronnej konieczności. Jestem mały, cherlawy, będę zatem pacyfistą, żeby uwznioślić swoją słabość? W ten sposób
Tescosatan
2012-05-26 22:29:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
idea zamienia się w swoją własną parodię. Szanuję pacyfistów. Ale tylko takich, którzy świadomie wybrali tę drogę. A tylko ktoś zdolny do przemocy, ktoś kto potrafi obronić siebie i swoich bliskich może świadomie zdecydować, że się tej przemocy wyrzeka. Bo jest zła, przynosi cierpienie.
Tescosatan
2012-05-26 22:30:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
W przeciwnym razie skąd ma niby wiedzieć, z czym walczy, z czym się nie zgadza? Z gazet, stereotypów, uprzedzeń? Człowiek dojrzały w kształtowaniu światopoglądu polega tylko na własnym doświadczeniu.
Max74
2012-05-27 13:02:18
Ocena: 4(glosow:4)-+
Chciałem podać tylko prosty przykład dla prostego ciołka. Nie mylę odwagi z głupotą i daniem się zabić za parę zeta ale uzmysławiam, że poglądy pacyfistyczne tylko ułatwiają działanie złym ludziom. Jak pokazuje historia ogłoszenie neutralności niczego nie gwarantuje - patrz II WŚ.
Tescosatan
2012-05-27 18:29:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ale właśnie o to mi chodzi, że jeśli pacyfistą zostaje ktoś kto nie wie, czym jest przemoc i jak ci źli ludzie działają, wtedy bardzo łatwo daje z siebie zrobić zwykłego głupka. A takie głupki tylko ośmieszają i wypaczają samą ideę. O świat bez przemocy też czasem trzeba powalczyć.
vere
2012-05-27 22:56:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Świat bez przemocy tak? Pacyfizm mówicie tak? To powiedzcie to moim kolegom z jednostki którzy przed świętami zginęli w Afganistanie żebyście wy, bezpiecznie mogli takie dyrdymały wypisywać. Powtarzam, jechać, zobaczyć, przeżyć, potem dopiero się rozpisywać o "baranach z karabinami"...
Tescosatan
2012-05-27 23:12:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale o co niby chodzi, że świat bez przemocy? Co jest nie tak ze stwierdzeniem o świecie bez przemocy? Przecież chyba nie po to się walczy, żeby było jej więcej, tylko żeby powstrzymać jej rozprzestrzenianie się. Poznałam kilka osób po Afganistanie, za pośrednictwem mojego przyszłego teścia. I owszem
Tescosatan
2012-05-27 23:14:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
mówiłam im to samo. Mało tego, to co mówię dziś ma duży związek z tym, co od nich usłyszałam, więc to pewnie nie byli Twoi koledzy.
vere
2012-05-25 23:26:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
O! Moje ulubione science fiction :D Ten film ma tyle wspólnego ze szkoleniem w wojsku co granat do patelni :D Oni zamiast szkolić to się przed tym kociarstwem chwalą jakie to hamerykańskie szkoły pokończyli :D Jeśli oficer nie był na misji to jest dupa a nie oficer i żaden West Point tego nie zmieni
guido1970
2012-05-25 23:02:54
Ocena: 4(glosow:6)-+
Panowie i panie,wyluzujcie,bo wam coś pęknie i dopiero się narobi.Wojsko to głupota sama w sobie niezależnie od tego skąd akurat wieje wiatr.Ja "służyłem"18 m-cy w latach 89-90 i widzę że idiotą można być takim samym zarówno wówczas,jak i kilka lat później.
wisnia1999
2012-05-25 22:19:26
Ocena: -4(glosow:6)-+
jak można wstawić coś takiego na WIOCHE! ich i nasi dziadkowie oddali życie we wojsku za ojczyznę PO CO ? po to żeby się teraz smiać :|
wiochmens81
2012-05-25 22:17:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gaciewschemacie
2012-05-25 22:08:47
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nie rozumiem jak wojsko robiło z ludzi prawdziwych mężczyzn? Banda debili z za małymi fiutami wyżywała się na innych bo żona w nocy mu nie dała, albo dała sąsiadowi. Poniżanie przez kadrę i "dziadów". Debile wychowywali debili. JW 1749 Szczecin 2000-2001.
lifelover88
2012-05-25 22:36:20
Ocena: 0(glosow:14)-+
100% racji. Śmieszą mnie te teksty tępaków bez matury, którzy się tu ekscytują tym, że byli w wojsku i uważają się za prawdziwych twardzieli z tego powodu. Przygłupy bez szkoły.
dragon0220
2012-05-25 21:35:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
To niby ma być wojsko, zero fali??? Mrzeżyno 78 PROP ZIMA 2001. Ale każdy facet powinien to przeżyć!!!!!!
dariush666.pl
2012-05-25 21:09:32
Ocena: 2(glosow:14)-+
każdy prawdziwy facet powinien iść do wojska, wiosna 01, CSOPL Koszalin
lifelover88
2012-05-25 21:12:00
Ocena: -6(glosow:20)-+
wolę być nieprawdziwym
Tescosatan
2012-05-25 23:38:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
Każdy prawdziwy facet sam wie co ma robić. Tylko gnojki potrzebują, żeby im to ktoś powiedział. Chce taki iść do wojska, w porządku, wybór jak każdy inny. Tylko niech najpierw sam się stanie mężczyzną, a nie liczy na to, że to armia go ukształtuje.
Tescosatan
2012-05-26 22:11:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
Znaczy co wiem o facetach? Nie, nic, masz rację, tak sobie głupoty wypisuje, bo z żadnym nigdy nie byłam. Może faktycznie wiesz więcej doświadczenia w temacie. Ale wybacz, nie moje klimaty, o tym to już mi się nie chcę z Tobą gadać. Nie zjadam, roztrząsam.
Max74
2012-05-27 12:57:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
To, że jestem z kobietą nie znaczy, że rozumiem dlaczego tyle papla albo co można robić godzinę w łazience. Wojsko jest nazywane szkołą życia nie bez powodu. Nie tylko maminsynki ale każdy musiał się nauczyć dyscypliny, porządku, współpracy i tego, że nie jest pępkiem świata. To są ważne lekcje.
Tescosatan
2012-05-27 18:15:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ojciec mojego faceta jest pułkownikiem, miał pod sobą całą jednostkę, w której bywałam dość często, rozmawiałam z tymi ludźmi. Z tego co oni mówią można wyciągnąć wniosek, że najbardziej wartościowi są ci, którzy ważne lekcje o których wspominasz przeszli jeszcze przed pójściem do wojska.
Tescosatan
2012-05-27 18:19:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Żeby decyzja o wstąpieniu do armii była logiczną konsekwencją ich drogi do kształtowania charakteru. Krótko mówiąc, żeby wiedzieli po co tam idą i z czym. Najgorzej jest wtedy, kiedy taką decyzję podejmuje ktoś kompletnie niepoukładany. Kto nie wie co ze sobą zrobić i liczy na to, że wojsko
Tescosatan
2012-05-27 18:21:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
mu to powie. Myśli,że przeżyje wielką przygodę i stanie się przypakowanym herosem o stalowym charakterze. Komuś takiemu armia nic nie da. Właśnie o to mi chodzi, żeby nie mylić okazji do kształtowania charakteru z nadzieją, że w wojsku ten silny charakter się w magiczny sposób pojawi. Ten odbierze
Tescosatan
2012-05-27 18:24:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
kto ma już jakieś podstawy. Przecież to nie przedszkole, więc jakieś pojęcie, własna praca i predyspozycje są konieczne. I dlatego też przymusowy pobór był w tym kontekście jakąś pomyłką.
Max74
2012-05-27 19:59:19
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po części racja ale tylko po części. Poznałem kompletne ciamajdy, nie umiejące łóżka pościelić na początku służby i bojące się odezwać a na końcu może i nie byli herosami ale na pewno w wielu wypadkach różnica była ogromna. W wojsku uwierzyli we własne siły i nabyli pewności siebie.
Tescosatan
2012-05-27 23:17:07
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale to ma jak najbardziej przełożenie na życie w cywilu. Ja też znam kompletne ciamajdy, ludzi którzy wydawali się kompletnie nie z tego świata. Zawsze robili za popychadło, gdziekolwiek się znaleźli, stawali się pośmiewiskiem. Tyle że jak już wyprowadzili się z domów, wyjechali na studia,
Tescosatan
2012-05-27 23:19:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
musieli zacząć radzić sobie sami, też się często okazywało, że są poukładani o wiele bardziej niż się wszystkim wydawało. Zostali postawieni w sytuacji próby i wyszli z tego dużo lepiej niż wielu ich znajomych, którzy czuli się od nich lepsi, a nie potrafili nawet swojej rodzinnej wiochy opuścić.
Tescosatan
2012-05-27 23:22:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dziś siedzą na przystanku z jakąś ruską wódką, a dawne popychadła mają rodziny i dobre posady. A w wojsku nie byli. Po prostu nigdy nie wiesz, co w człowieku siedzi. Może się wydawać ciamajdą, ale w środku tylko czekać na wyzwanie, na coś z czym mógłby się zmierzyć i dzięki temu pokonać swoje
Tescosatan
2012-05-27 23:23:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
słabości. Tylko musi w nim być jakiś sprzeciw wobec nich, jakaś chęć pokonania tej ciamajdowatości. Jeśli nie, nawet wojsko tu nie pomoże.
dariush666.pl
2012-05-25 21:07:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
każdy prawdziwy facet powinien iśc do wojska wiosna 01 CSOPL Koszalin
artur_kutno
2012-05-25 21:06:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Co to za wojsko, stalownia, zero fali, ale faktycznie pedrylom by się przydała chociaż taka namiastka wojska.
malami2121
2012-05-25 21:05:29
Ocena: 2(glosow:8)-+
Najwazniejsza w wojsku jest...zaprawa!!! to byly piekne czasy...brakuje tego dzisiejszej mlodziezy moze wtedy ich zachowanie i kultura byla by inna... Moze nie ktorym sie nie podoba co bylo w wojsku ale ono dawalo szkole tym co to potrzebowali...oddzielaly ziarno od plewu... TO NIE WIOCHA!!!
artur_kutno
2012-05-25 21:05:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Co to za wojsko, stalownia, zero fali, ale faktycznie pedrylom by się przydała chociaż taka namiastka wojska.
anihilator666
2012-05-25 20:29:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
ta takie studenciki uchylali sie od woja a pózniej pchaja sie do mundurówek staży pozarnej granicznej policji bo g....no wyszło z ich studiowania i pracy nie ma dla tych obiboków bo tak naprawde nic nie potrafia i nikt ich nie chce zatrudniac po co wy wogóle sie wypowiadacie o wojsku jak nie macie z
lifelover88
2012-05-25 20:20:33
Ocena: -2(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Kaska22.12.81
2012-05-25 19:55:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kowalski bez zeba na przedzie
lukaszek87x
2012-05-25 19:43:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
To był pobór Jesieni ;)
Tescosatan
2012-05-25 19:48:31
Ocena: -5(glosow:19)-+
Jezu, następny mądry i jego genialne rozwiązania.
graszka424
2012-05-25 20:52:01
Ocena: -1(glosow:11)-+
O to samo chcialam zapytac po przeczytaniu Twojego komentarza...
Tescosatan
2012-05-25 23:33:12
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ciesz się z tego, że się głupim pozwala, bo już byś śmigał bez języka i miał zakaz korzystania z internetu. Dobrze dla Ciebie.
dzankos1993
2012-05-25 18:32:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
huligan226
2012-05-25 18:30:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
kto to widzial zeby defiladowym w dresie i to jeszcze z przytupem buhahaha, ten wojskowy pewnie ppr stalowa kita to jest wiocha i ten dres hahah, TURBO JESIEN 2003/2004,JW3444,4BRI,
GoldenEyes
2012-05-25 18:20:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taa jasne -,- a autor który dodał to na wiocha.pl na pewno był w wojsku mając 19 lat.
Domel40671
2012-05-25 18:06:48
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jesień 01/02 JW 1248 Bartoszyce
grzesiek9142
2012-05-25 18:06:25
Ocena: 4(glosow:14)-+
GDZIE KOŃCZY SIĘ LOGIKA ZACZYNA SIĘ WOJSKO.NAJLEPSZY ROK MOJEGO ŻYCIA
Nagasukaaa
2012-05-25 17:42:38
Ocena: -6(glosow:20)-+
Każdy ma prawo być jaki jest, nawet plastikowi chłopcy. Lans na powrót służby xddd debile. Nie zamierzam przewalić roku czy dwóch w wojsku bo nikt mi ich nie zwróci.
czarnuch323
2012-05-25 17:36:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
przystojny pan podporucznik :)
za mundurem panny sznurem :D
wiochmens81
2012-05-25 22:09:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
a im większa giwera tym się chętniej rozbiera:)
sailasek1991
2012-05-25 16:55:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polecam odcinek pt. "FLORYDA"
cfaniaczek3000
2012-05-25 16:36:57
Ocena: 13(glosow:25)-+
Przywrócić obowiązek służby wojskowej, nie będzie pedałów !!!!!!
Zeusek
2012-05-25 16:07:11
Ocena: 1(glosow:23)-+
Ten film nie zawiera wiochy chociaz co do tego podpisu mam watpliwosci ... Jakos mnie osobiscie nie kreci strzelanie bronia i ciagle przebywanie jedynie z facetami. Dla mnie wojsko jest bezsensowne. Teraz pewnie zostane zminusowany bo nie interesuje mnie wojna ani walka.
Max74
2012-05-25 21:13:13
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tak, daję minus bo jak wybucha wojna to nie ma "nie zainteresowanych" i nie powiesz, że Ty się nie bawisz jak będą strzelać. Każdy powinien, więc przejść przynajmniej podstawowe szkolenie, żeby w razie "W" mógł bronić rodziny i ojczyzny przed wrogami.
KOBIETA2012
2012-05-25 15:44:19
Ocena: 9(glosow:11)-+
Co to ma wspólnego z wiochą?! Admin obudź się bo Cię okradną!
Pelikan2011
2012-05-25 14:32:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Z pewnością ktoś to obejrzy...
I100PROcentZmC
2012-05-25 14:30:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
Co to robi na wiocha? a tym bardziej na głównej?Admin jak zwykle śpi.
Omatkozojcem
2012-05-25 17:58:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wystarczy wyjść z domu i się rozejrzeć.
antyrydzyk
2012-05-25 14:09:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
wojsko to były dobre czasy i bez zastanowienia poszedłbym jeszcze raz:-))))hehe najlsza postaw kota dżinksa do startu:-))) i udeptywanie placu na unitarce... kto nie był niech żałuje
TenshiKawaii
2012-05-25 14:05:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
oo i to są prewdziwi mężczyźni :DD ! a nie pedały w rurkach w lózowej kosulce psedzilecek z boku na włoskach i jestem taki piękny OMG :/// ogarnijcie sie niektórzy faceci !!
mariusz.mojka
2012-05-25 13:49:58
Ocena: -9(glosow:19)-+
Polskie wojsko udawane wojsko. Byłem widziałem. Zresztą w Polsce wiele się udaje...
tairew
2012-05-25 15:44:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Gdzie byłeś? Co widziałeś? To co napisałeś świadczy o tym, że z prawdziwym wojskiem styczności w ogóle nie miałeś. I nie mów, że na podstawie doświadczeń z "zielonego garnizonu", w którym z przymusu przesiedziałeś prawdopodobnie rok możesz mówić o sobie, że byłeś żołnierzem. Bo tak naprawd
czarnobialykot
2012-05-29 01:15:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ty myślisz, że miałeś? Wróć do wojska teraz jak ci się tak podobało. Pojedziesz na misje to dopiero wojsko zobaczysz.
CocaineSystem
2012-05-25 12:50:22
Ocena: 9(glosow:11)-+
Rozumiem jaki przekaz ma ten film, wojsko etc Ale dla mnie prawdziwy mężczyzna to taki, który szanuje innych a przede wszystkim swoją kobietę i dzieci (o ile ma), w razie potrzeby broni ich, pracuje aby godnie żyć, aby dzieci miały co jeść etc To jest dla mnie prawdziwy mężczyzna.
Dziad00
2012-05-25 12:41:13
Ocena: 12(glosow:12)-+
jak dla Ciebie prawdziwy mężczyzna to taki po wojsku pozostaje mi tylko Cię pozdrowić. Według mnie prawdziwy mężczyzna to facet który wychowuje sam troje dzieci, wstaje codziennie o 5 rano żeby ich wyszykować do szkoły i zapier***a na 1,5 etatu żeby godnie żyć.
ag67
2012-05-25 12:37:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Może i teraz nie ma takiej tresury jak wtedy, ale poza jej intensywnością i materiałem do nauki wiele się nie zmieniło. I mówię to ja, kobieta, żołnierz JW5700. Nie było tak źle i tym bardziej nie jest nadal. Wojsko to przygoda, wyzwania, nauka pokory, wytrzymałości. To nie praca a służba, od tej ró
Lukas1990luk4
2012-05-25 12:19:35
Ocena: -14(glosow:28)-+
Tak wojsko to wielka wiocha ! Tresowanie ludzi na potrzeby "Narodu" ... walki zbrojnej. Człowiek powinien byc traktowany godnie a nie jak scierwo, bo po wojsku to ludzie poryte banie mają, sa wręcz psycholami wytrenowanymi do zabicia.
andrzej67k
2012-05-25 12:08:22
Ocena: 5(glosow:7)-+
Za komuny w wojsku dwa lata siedziałem. Parę osób bym odesłał w tamte czasy.
endoorfina
2012-05-25 11:39:37
Ocena: 19(glosow:25)-+
Co to robi na wiocha?
Jasiopiwosz
2012-05-25 11:34:13
Ocena: 9(glosow:21)-+
A jakby wojsko było nadal obowiązkowe to na wiocha.pl nie byłoby "męskich dziuniów"
skinhead77
2012-05-25 11:57:32
Ocena: -2(glosow:30)-+
Jeśli ktoś potrzebuje wojska by być "mężczyzną" to znaczy, że nie jest mężczyzną tylko tresowaną ciotą.
bananito78
2012-05-25 12:22:28
Ocena: 8(glosow:18)-+
skinhead77 sam jesteś tresowaną łysą pałą,stul ryj,pajacu
MARILYN_DEAD
2012-05-25 11:21:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dambad
2012-05-25 10:43:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
MSWiA/1492 jesiennedziki'96 - KSZ-Rozpoznanie (Ci co widzą to wiedzą, reszta i tak nie zrozumie). Czy wspominam dobrze? TAK! Zwłaszcza ostatnie 4m-ce dziadkowania, a reszta masakra w piz*e i na GAZ. REFLEKSJE. Wojo w wielu miejscach mnie "pogieło" ale tylko po to by postawić i ustawić w PI
czarnastrzala
2012-04-21 09:16:07
Ocena: -2(glosow:18)-+
Bylem zobaczylem przezylem CSMW USTKA LATO 2002 niebylo tak fajnie jak na filmie.Jednak milo wspominam czasy monu.Przysiega w ustce to powinni nagrac...
czarnastrzala
2012-06-04 21:48:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
do jeekoo BETON bylem betonem 10 kompania a na tym filmie to picnik cantry.Ustka unitarka muszta w upale przysiega w burzy daj mail to przysle ci xero mojej ksiazeczki.CO mowi palma do palmy?zapalmy,przyjechali kowboje karzdy pali swoje etc.
skinhead77
2012-05-25 12:00:08
Ocena: -4(glosow:24)-+
Jeśli ktoś potrzebuje wojska by być "mężczyzną" to znaczy, że nie jest mężczyzną tylko tresowaną ciotą.
eradicator
2012-05-26 21:44:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odezwał się... wielki hejter, samozwańczy patriota... Zamiast wszystkich nienawidzić i zamiast manifestować swoją nienawiść, Skinie, to idź do wojska, bo jak dla mnie to jest kwintesencja patriotyzmu, służyć narodowi, który tak bardzo się kocha
skinhead77
2012-05-31 12:40:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
@eradicator W wojsku to służysz politykom, "to oni wywołują wojny na których to my giniemy". Ja nie służę NIKOMU. Patriotyzm to dla mnie praca dla rodziny, sąsiadów by miejsce, w którym żyjemy było lepsze, a nie wymachiwanie flagą i szabelką.
gregory2010
2012-04-21 08:13:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
JW 23/24 ŻAGAŃ LAS to jest masakra to co tu pokazali to jedna wielka kiszka.
tymek191191
2012-04-21 07:32:27
Ocena: 2(glosow:8)-+
Kompania saperow 2005/2006 pozdrawiam
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0