lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I to paradoksalne pytanie
główna
Dodano: 02.05.2012, 00:13:53   przez: milena19930509
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2647  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(171)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AbImoPectore
2012-05-07 11:52:59
Ocena: 21(glosow:29)-+
A babsztylom, które mówią swoim dzieciakom "Jak nie będziesz się uczył to tak skończysz..." mam ochotę strzelić w pysk i zwrócić się do dzieciaka "Nie słuchaj matki idź do zawodówki, zostań operatorem koparki i lepiej na tym wyjdziesz"

dzenero
2012-05-25 01:17:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
To ja odpowiem w imieniu wszystkich studentów bez pracy, żadna szkoła, studia czy doświadczenie nie pomogą w znalezieniu pracy, gdyż jest za mało pracy dla Nas wszystkich, więc jeśli jesteś młod -ym/-ą 20latk -iem/-ą, to pomyśl o tych wszystkich bezrobotnych do 30-stki i podziękujmy rządowi i wyzysk

despero20
2012-05-20 03:10:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
I gdzie w tym przypadku zastosowanie znajduje powiedzenie "Ucz się ucz, nauka to potęgi klucz"?

baksiuuu
2012-05-13 21:36:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
tak to jest jak wybiera się liceum a nie technikum

koniu111222333
2012-05-18 14:31:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
po technikum tez nie masz doswiadczenia a teraz wszedzie sie pytaja wlasnie o to, no chyba ze nie masz zbyt wygorowanych ambicji i bedziesz zamiatal ulice.. do tego nie trzeba doswiadczenia

kinia2071
2012-05-11 17:00:53
Ocena: 5(glosow:5)-+
mam ten sam problem -.- mama mi zawsze mówiła "ucz się" i co? mam średnie i jestem bez pracy.. pójdę na studia i po studiach będę bez pracy..

mrozo18
2012-05-11 10:25:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
w końcu ktoś to zauważył..

hycelius
2012-05-11 07:50:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ona_1989
2012-05-19 20:25:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
ty napewno umiesz jak widać...

pizmak5
2012-05-10 15:36:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sandra187
2012-05-09 23:32:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
ja pracowalam juz po skonczeniu pierwszej klasy lo tzn. wakacajnie nie mialam problemu, i nigdy nie slyszlam zeby od licealistki wymagali doswiadczenia ciekawe w każdym razie dziwne gdyby to było po studiach ok hmmm...

hleehehe
2012-05-09 21:02:47
Ocena: 6(glosow:6)-+
nie wiocha, a nieumiejętny wybór szkoły. widzisz, ja jestem w technikum i mam praktyki miesięczne, doświadczenie mam i uwierz mi w gastronomii zawsze będzie popyt. ;]

budri89
2012-05-22 14:23:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
i co chcesz wiecznie robić w gastronomii?! ja robiłem czasem jako by mieć na balet czy coś..ale jedno zauważyłem, że tam to jest banda pijaków...co drugi kelner to chleje w czasie cateringu by nie czuć zmęczenia.jest jeszcze wiecej aspektow tej pracy ale nie bede wymieniac...

budri89
2012-05-22 14:25:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
po drugie na gastronomii jako pracownik nikt sie nie dorobił...jedynie to założyć własną salę weselną albo jakiś lokal...ale i na to trzeba mieć "trochę" pięniążków niestety

Sztywny-palik
2012-05-09 20:19:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak akurat ale zeby zrobic doswiadczenie na koparke trzeba z rok podzialac i kolko sie zamyka

Mansonfan
2012-05-09 16:10:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
to jest jeden z wiekszych debilizmow w tym kraju, ktorego sam doswiadczylem, dlatego zostala tylko jedna mozliwosc: wyjazd do normalnego kraju ;)

Jodo
2012-05-09 15:52:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
przejechał byś się na wieś to byś ku*wa zobaczył robotę

Agnes_19_09
2012-05-09 13:48:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ludzie po studiach pracy nie mają, a Ty po ogólniaku chcesz mieć? ;) Nie no żartuję, każdy ma prawo do pracy. A doświadczenie można zdobyć np przez praktyki, bezpłatne staże czy wolontariat. Ja dzięki wolontariatowi dostałam swoją pierwszą pracę, bo dał mi niezbędne doświadczenie.

Dzika22
2012-05-09 11:09:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taaa.... skąd ja to znam:D najchętniej jeszcze żeby była to młoda osoba do 25 lat, z maturą, po studiach i z 7- letnim doświadczeniem hahahaha

pani-emonayn
2012-05-08 22:38:43
Ocena: 11(glosow:13)-+
Mam 5 lat doświadczenia w rozmowach kwalifikacyjnych

Przemass_PRL
2012-05-08 20:31:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Trzeba iść na polityka i nie będzie problemu.

gugulka
2012-05-08 19:48:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
smutna walka o przetrwanie...smutna bo najczesciej z gory przegrana...Polska "otworzyla" sie na swiat...tylko pomylila demokracje z feudalizmem...decydenci zapomnieli z pewnoscia,jak "wol cieleciem byl" ?

MATEUSH01
2012-05-08 13:45:28
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie dziwie się, że pytają cię o doświadczenie, jestem z rejonów nadmorskich i swoją pierwszą pracę sezonową podjąłem w wieku 15 lat, jest wielu młodych ludzi którzy bardzo szybko zaczynają pracować sezonowo więc zapytanie o doświadczenie absolwenta szkoły średniej jest jak najbardziej na miejscu.

gugulka
2012-05-08 19:50:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
no to byla "szkola zycia"...nie zazdroszcze ci jej

ona_1989
2012-05-19 20:28:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale nie każdy będąc w liceum pracuje sezonowo w wakacje, a już napewno nie ma takiego obowiązku... więc na jakiej podstawie mają pytać o doświadczenie w tym wieku?

vashthestampede
2012-05-08 12:58:44
Ocena: 5(glosow:7)-+
pozdrawia absolwent zawodówki, kucharz w jednej z najlepszych knajpek w miescie :]

grasoge
2012-05-08 12:49:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
.. zwolnienie bez ostrzeżenia z dnia na dzień.. i brak wypłaty.. potem długo w biurze na umowie śmieciowej po 16 h na dzień, zwolnienie z dnia na dzień.. po rocznych obnietnicach że dostanę umowę o pracę.. mam doświadczenie i nie mam ponad 40 lat.. co z tego.. bez "pleców" nie ma pracy

grasoge
2012-05-08 12:46:24
Ocena: 6(glosow:6)-+
witamy w rzeczywistym świecie.. ja mam 8 lat podsatowej, 4 liceum, 5 uniwerku.. praca na kasie w supermarkecie.. i nie dlatego że nie szukałam pracy, pracowałam .. 4 lata w księgowości na 1/4 etatu ale w rzeczywistości po 6-8 h dziennie.. 3 lata w administracji.. na umowie śmieciowej..

Paprotka-90
2012-05-08 11:42:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Trzeba bylo isc do technikum albo do szkoly zawodowej! Odp na komentarze: tak,uczylam i pracowalam na pelny etat jednoczesnie. Ale dzieki zarwanym nocka,mam teraz 6 letnie doswiadczenie w brazny gastronomicznej i nie musze martwic sie o prace. Moc to tylko chciec.Mysle dziewczyno! To nie boli!!!

Mirczyk
2012-05-08 08:08:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rusofilII
2012-05-08 00:10:33
Ocena: -22(glosow:34)-+
Won z żalami z wiochy. Minus.To nie jest gównobook, by tu się wypłakiwać. Wszyscy znają rzeczywistość, co ty, pod lodem przeleżałeś 30 lat. Wypad stąd z takimi gównami.

nerevar
2012-05-08 00:08:35
Ocena: 10(glosow:10)-+
Normalka, pracodawcy oczekują aby mieć skończone studia, znać 2 języki, mieć 10 lat doświadczenia i najlepiej jeszcze pracować za darmo i do tego mieć 20 lat, naszczescie nie wszyscy są tacy wymagający ^^

asiek890
2012-05-07 22:41:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jest jeszcze takie coś jak okres próbny.

zelki1987
2012-05-07 22:38:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
A co do praca, to nie ma sensu studiować w Polsce, bo nie dadzą albo słabo zarabia... Najlepiej wyjechać zagranica i tam pracować, bo więcej zarobi i szczęśliwi. . A jeśli chodzi o mniej zarabia kasy, to znaczy, że nie chcą pracować w Polsce..

manamanam
2012-05-07 21:43:56
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bo takie są realia naszego chorego kraju. Osoba w wieku 20 - bez doświadczenia pracy nie dostanie, osoba z 30-letnim doświadczeniem też pracy nie dostanie, bo za stara.

dzobolo
2012-05-07 21:43:45
Ocena: -5(glosow:9)-+
A slyszalas o takiej ciekawej formie pracy ktora zwie sie STAŻ??? Zalecam sprobowac...

dzemofilia
2012-05-07 22:08:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
staż rzeczywiście ciekawa forma pracy. Nie dość, że zarobisz grosze to wykorzystują człowieka jak tanią siłę roboczą.

BlackHare
2012-05-07 22:57:15
Ocena: 6(glosow:6)-+
A potem i tak gówno z tego stażu ci zostanie, szczególnie jak nie będzie pracy w tej branży. Po stażu szukałem roboty i pracodawcy kręcili nosem, że tylko mam staż. Ostatecznie wylądowałem w firmie produkcyjnej jako robotnik fizyczny.

dianusia
2012-05-09 10:48:13
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja poszłam na staż byle mieć jakiekolwiek swoje pieniądze i po stażu ten pracodawca mnie zatrudnił.Nie którzy chcieli by dużo zarabiać,a nic w pracy nie robić.Już nie ma czasów:Czy się stoi,czy się leży to wypłata się należy.

BlackHare
2012-05-09 20:10:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jasne, moja koleżanka ostatnio została wygryziona ze stanowiska przez stażystkę. Ale nie każdy pracodawca chce zatrudniać na stałe. Za staż płaci PUP, więc teoretycznie masz darmowego pracownika. Pomijając fakt że robisz to samo co normalny pracownik, tyle ze za psie pieniądze.

BlackHare
2012-05-09 20:13:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pół biedy jak robisz za biurkiem. Wtedy można się oper... Ale jak zapierniczasz np jako pomocnik przy maszynach, albo na budowie to jednak przeszkadza. Miałem do wyboru na stażu biuro, albo halę produkcyjną. Wybrałem biuro, potem tak się złożyło, że pracowałem na tej hali. Zapierdzielałem jak muł ta

BlackHare
2012-05-09 20:16:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
jak muł tam. okazało się, że gdybym wybrał staż robiłbym po samo, tylko za grosze.

Whos_that_lady
2012-05-07 21:42:48
Ocena: 5(glosow:5)-+
takie są realia... szczególnie młodzi w Polsce mają ciężko jeśli chodzi o prace... Moja mama pracuje od 25 lat jako kierownik w jednym z urzędów ,a z zawodu jest.... stolarzem. Kiedyś patrzyło się na to, co człowiek potrafi, a nie na doświadczenie... kazdy miał szanse na dobrą prace.

xxxatraxxx
2012-05-07 21:42:01
Ocena: 5(glosow:5)-+
Co wy gadacie jestem po technikum ekonomicznym mam kilka miesiecy doswiadczenia w zawodzie i koncze studia w tym samym kierunku a pracy nigdzie nie moge znalezc bo doswiadczenia za malo i mowia wszedzie ze studia mam to nie chca bo wiecej zaplacic musza wiec ani technikum ani studia nie daja gwaranc

evertos
2012-05-07 21:32:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
no co taka prawda...

brzydula009
2012-05-07 21:21:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie wiem czy was pocieszę, ale po studiach będzie to samo, a może i gorzej ;) Bo pracodawcy chcą kogoś tuż po studiach, najlepiej z 10-letnim doświadczeniem. Także im wcześniej się zacznie jakąkolwiek pracę (np. kelner, hostessa), tym lepiej, bo macie jakiekolwiek doświadczenie.

boski1667
2012-05-07 21:05:45
Ocena: 7(glosow:9)-+
to się nazywa Polska i jej chore przepisy i zabonony

alex1988
2012-05-07 20:22:47
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wiocha jest kiedy czytasz ogłoszenie o prace i przykuwa cie zdanie o wymaganiach, młoda, doświadczona min.10 lat, wiek 26. To jest moim zdaniem nie możliwe, i co możesz pomyśleć o takim pracodawcy. A wiek emerytalny 67, to dopiero młodsze pokolenie będzie miało gorzej.

Quaree
2012-05-07 20:11:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
Prawdopodobnie zaraz posypia sie minusy, ale szczerze mnie to wali. 1) Proponuje nie siedziec z dupa trzymajac dyplom ow szkoly sredniej i skonczyc studia. 2) O wielcy patrioci, czy na prawde wolicie srac pod siebie w Polsce bez wiekszych perspektyw na zycie, czy moze jednak warto by bylo nauczyc si

Quaree
2012-05-07 20:14:53
Ocena: -3(glosow:7)-+
*sie jakiegos jezyka i poszukac roboty za granica?? Oczywiscie zalezy to od kierunku waszych studiow, ale po biotechnologii macie bardzo duze szanse ;) 3) Jezeli posluchacie porady nr 2, to zastanowcie sie, czy moze nie lepiej by bylo zostac tam na stale?? Ja juz szukam firm, ktore zajmuja sie moja

Quaree
2012-05-07 20:17:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
*branza(w Danii, Francji i Belgii. Zaczynam zauwazac korzysci plynace ze znajomosci jezykow mniej popularnych ;P) Totez nie ma co siedziec z dupa. Europa zaprasza!

sex4all
2012-05-07 20:11:00
Ocena: 15(glosow:15)-+
jak masz znajomości to maturą możesz "zadek podcierać"

skroot
2012-05-07 20:02:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Otwórz własną działalność, zatrudnij ludzi bez doświadczenia, zapłać im pensję, opłać zusy, podatki, opłaty, czynsz i księgową to znajdziesz odpowiedź na własne pytanie. Firma w małym mieście 70 tys - zatrudniam 2 ludzi na etacie - miesięczne koszty utrzymania firmy to 10 k - zarób taką kasę.

legion77
2012-05-07 19:37:46
Ocena: 7(glosow:7)-+
Welcome to the real world

rokiowca
2012-05-07 19:32:00
Ocena: 5(glosow:7)-+
Chyba na allegro doświadczenie trzeba kupić,albo zwiększać gdy się expi na metinie. Też szukałam roboty po maturze dopiero w styczniu pewien Pan zaproponował mi pracę. Na dodatek pracuję w domu. Tylko po znajomości da się załatwić robotę tutaj. :-/

GreenEyes
2012-05-07 19:27:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
Po skończeniu szkoły przez rok szukałam pracy w Polsce i właśnie z tym się spotykałam, nicc, jutro wyjeżdżam na zmywak. Ehhh... ;/

Hetes
2012-05-07 19:13:58
Ocena: 10(glosow:10)-+
W pełni się zgadzam :]

Twist
2012-05-07 19:13:47
Ocena: 7(glosow:7)-+
moja znajoma idąc na studia chciała zatrudnić się gdzieś aby dorobić na bieżące potrzeby i tu nie tam nie. zadawano jej podobne pytanie o doświadczenie a moim pytaniem jest ile go trzeba do roznoszenia kawy czy pizzy?

lowca9536
2012-05-07 18:25:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
Pozdrawiam uczeń technikum :*

tlopatek
2012-05-07 18:18:41
Ocena: -5(glosow:13)-+
Hehehe...zwalanie na innych własnej nieudolności to jest dopiero wiocha. Trzeba ściągnąć różowe okulary i przejrzeć na oczy

milena19930509
2012-05-07 18:15:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
okolicy nie ma nic czym moglabym sie zajac. Moglabym isc nawet na zmywak, ale nawet tamte stanowiska sa juz obstawione. A prawda jest taka, ze wszedzie albo sa osoby kolo 60 albo osoby ktore juz chyba z 5 rok sa w tym samym miejscu. Wiec albo nie ma albo zaklepane.

Panterka_FUN
2012-05-07 18:07:20
Ocena: 17(glosow:17)-+
Powiem wam jedno, że jednak doświadczenie jest najważniejsze i kulturka, więc najlepiej iść do technikum lib zawodówki bo po liceum nic nie ma, a studentów to zatrudniają na miesiąc i do tego mało im płacą. Ja jestem w technikum, a mój brat skonczył technik budowlany ...

Panterka_FUN
2012-05-07 18:09:53
Ocena: 15(glosow:15)-+
... bez matury i zarabiał 2,5 na miech a teraz dostał podwyżkę jako dobry pracownik i ma 15zl na godz. i zarabia ponad 3tysie. Ja się nie chwale, ale wkurzają mnie rówieśnicy co poszli niby do dobrych liceum i mówią, że jak nie pójde na studia bede bez pracy. GÓWNO PRAWDA!!!

milena19930509
2012-05-07 17:56:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
do wszystkich ktorzy krytykuja moj post: JA NIE MOWIE, ZE WASI ZNAJOMI MAJA INACZEJ. Ja pisze tylko o swoim doswiadczeniu w szukaniu pracy. Obdzwonilam wszystkich potencjalnych pracodawcow, jak juz cos sie znajdzie to nie moge isc, bo nie mam jak. Mieszkam na wsi i mimo dobrych checi w najblizszej o

AbImoPectore
2012-05-07 18:06:59
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie przejmuj się. Niektórzy krytykują bo lubią a niektórzy zazdroszczą postu na głównej ;) Ja tam się z Tobą i niektórymi poniżej zgadzam. Trzymaj się ;)

tomcyk
2012-05-07 17:54:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Trzeba było iść do technikum i mieć praktykę! :D jeaa!

xHardBassx
2012-05-07 17:46:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
widze ze ten co wstawił to na wioche sam na wioche sie nadaje bo faktycznie rozbraja mnie ogloszenie w gazecie np: mlody inteligentny uczciwy pracowity z doswiadczeniem a najlepiej 20 letnim stazem haha chociaz masz dopiero 25 lat

Velkeihablat
2012-05-07 17:46:18
Ocena: -2(glosow:10)-+
Praca jest, tylko trzeba coś umieć.Prawda jest taka, że magistrowie kulturoznastwa czy innego takiego kierunku wykładają chemię w Biedronce. Znam maturzystów od kilku lat pracujących w zawodzie (grafika, reklama, informatyka) i zarabiające na siebie, ale one pracowały na to a nie płakały na wiocha.p

teninny
2012-05-07 17:45:47
Ocena: 1(glosow:11)-+
Trzeba było iść do technikum albo zawodówki, tam nabyłabyś doświadczenia. Pozdrawiam.

MariuszPawlinow
2012-05-07 17:44:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Witaj w dorosłym, realnym świecie.

rozjebsystem
2012-05-07 17:29:24
Ocena: 2(glosow:8)-+
TRZEBA BYŁO IŚĆ DO TECHNIKUM!

grog
2012-05-07 17:25:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
a czemu nie odpowiadasz, ze masz doswiadczenie?

BoaKrztusiciel
2012-05-07 17:22:54
Ocena: 9(glosow:9)-+
Ciekawe jakie wymogi trzeba spełnić, żeby zasiąść w administracji Wiochy? Kasa z reklam pewnie jeszcze niewielka, ale to poczucie władzy nad użytkownikami- bezcenne.

diabeuek
2012-05-07 17:12:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
Teraz zatrudniają tylko takie przed 70-tką, te mają doświadczenia ;)

puma73
2012-05-07 16:16:02
Ocena: 6(glosow:6)-+
No tak jest niestety ja jestem po studiach i słyszę to samo :/ I dla mądralińskich pracowałam w czasie szkoły i studiów w wakacje tyle że nie w wyuczonym zawodzie tylko tam gdzie mogłam kasę zarobić a doświadczenia nie zdobyłam.... A teraz nie chcą zatrudnić to do cholery jak mam je zdobyć?

mania2250
2012-05-07 16:12:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Paprotka-90
2012-05-07 15:57:33
Ocena: -5(glosow:11)-+
dupy jak Ty!Wydaje Ci sie ,ze pozjadalas wszystkie rozumy,bo mieszkasz z rodzicami i masz podstawione pod ryj ,wszystko czego zarzadasz! Trzeba bylo wczesniej myslec nad Swoja przyszloscia a nie srac teraz ,ze nie masz roboty bo mialas lenia w dupie i wolalas sie lajdaczyc! wziac*

Paprotka-90
2012-05-07 15:50:48
Ocena: -18(glosow:22)-+
Ale Ty jestes glupia!Jak Ty ciagnelas druta w liceum nauczycielom w szkolnym kiblu,ja juz dawno poracowalam i jednoczesnie konczylam liceum z wyroznieniem.Wiec na Twoje pytanie "skad mam je wziasc" prosta odpowiedz-gdybys byla madrzejsza to bys pogodzila nauke z praca. Wkurzaja mnie takie

skunks21
2012-05-07 15:58:20
Ocena: 10(glosow:10)-+
Stupid bitch

milena19930509
2012-05-07 16:43:11
Ocena: 11(glosow:13)-+
no co Ty nie powiesz, jezeli piszesz tylko po to aby pochwalic sie tym, ze z wyroznieniem skonczylas LO to moze w ogole nie pisz co? Przyjedz do mnie i popytaj sie o prace, to ciekawe czy po tygodniu bedziesz tak samo spiewac. A mnie wkurzaja takie, ktore uwazaja, ze na wszystkim sie znaja najlepiej

AbImoPectore
2012-05-07 17:45:22
Ocena: 9(glosow:13)-+
@Paprotka-90 A co Tylko Ty pracowałaś i uczyłaś się? Pamiętaj, że nie wszyscy co siedzą na Wiocha to gimnazjaliści albo nieroby więc nie obrażaj. Ja zasówałam w Carrefourze będąc w klasie maturalnej ale nie uważam, że ci co nie musieli tego robić to nieroby i rozwydrzone dzieciaki. Hipokrytka...;p

AbImoPectore
2012-05-07 17:50:37
Ocena: 10(glosow:14)-+
A tak wogóle to skąd wiesz, że autorka absurdu cytuję: "się łajdaczyła i ciągnęła druta"? Robiłaś za monitoring w kiblu? A tak na poważnie to nie znasz dziewczyny i ją obrażasz. Jakim prawem? Jeśli denerwują Cię absurdy i komentarze innych to może powinnaś zmienić portal? Albo może lekarza

Schizophrenia
2012-05-07 18:02:52
Ocena: 9(glosow:11)-+
Właśnie widać osobę kończącą LO z wyróżnieniem, pff.

Puchalke23
2012-05-07 18:13:24
Ocena: 8(glosow:10)-+
Paprotka-90 - Żywy przykład na to że wykształcenie nie zawsze idzie w parze z inteligencją.

hickeyek
2012-05-08 10:23:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
Paprotka-90, tepaku, gdzie ty konczylas to liceum ? chyba sama ciagnelas druta woźnemu zeby dostac to wyroznienie, pisze sie "wziąć", a nie "wziąść" kretynko

accuface
2012-05-07 15:45:22
Ocena: 6(glosow:6)-+
Problem jest taki że niedoświadczony pracownik nie jest na poczatku warty swojej wypłaty, co może pracodawca zrobić pracownikowi jak ten pół roku póżniej, warty już swojej wypłaty i zaczynający przynosić firmie zyski pójdzie sobie do konkurencji ? Wiem wiem, ja tu tylko odpowiadam na postawione pyt.

Mentor111
2012-05-07 15:09:04
Ocena: 3(glosow:9)-+
.czego tu sie żalić ze po LO czy nawet Technikum nie ma zawodu :D to pewne że nie będzie się mieć !! już najlepiej iść do zawodówki a nast. uzupełniające liceum fakt dłużej ale zawód będziesz mieć :D

Puchalke23
2012-05-07 15:43:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
Bzdura i 6 lat w plecy, po Technikum masz zawód jeśli zdasz egzamin zawodowy.

Tylkoja1991
2012-05-07 15:57:45
Ocena: 5(glosow:5)-+
Do Puchalke23. Ta jasne masz zawód, papierek i tyle a doświadczenia jak nie było tak i nie ma. Tylko teoretyczne, a gdzie praktyki??? Które są z tego najważniejsze. Bo jednak w technikum aż tyle ich nie ma co w zawodówce.

Puchalke23
2012-05-07 16:24:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sam pierw ukończyłem technikum o kierunku Żywienia zbiorowego i dietetyki,co do praktyk fakt w d**py wzięte odwalone na stołówce internackiej a te najważniejsze miesięczne w hotelu Radisson w Szczecinie. Idąc dalej doświadczenie...tyrałem w restauracjach za grosze 5/6 zł na godzinę,

Puchalke23
2012-05-07 16:27:45
Ocena: 3(glosow:5)-+
niektórym młodym wydaje się że na początku będą zarabiać nie wiadomo ile i za 5 czy tam nawet 6 zł tyłka z przed tv nie ruszą, sam mam takiego szwagra kaleka je**ana. Dobrze jest później skończyć wartościowe studia ja np wybrałem mechatronikę ze specjalizacją w elektropneumatyce przemysłowej

Puchalke23
2012-05-07 16:30:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
ile nocek przez nie zarwałem to już nawet liczyć do tylu nie umiem, zainwestowałem w papiery cnc, tig 111,131, sep bez ograniczeń napięciowych i się opłaciło robię to co lubię i o doświadczenie jak na razie mnie nie pytano. Może jestem farciarzem? nie wiem ale fakt jest faktem

Puchalke23
2012-05-07 16:32:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
wybujałe ego i wymagania pseudo przedsiębiorców wykłada młodych i chętnych do pracy na łopatki nie dając możliwości rozwoju, bo przecież nie każdy chce i może studiować. Miejmy nadzieję że kiedyś ktoś dobierze im się do du*y i w pierwszej kolejności polikwiduje umowy zlecenia i inne ścierwa.

szuruburek
2012-05-07 14:45:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przesadzasz, kiedy ja kończyłem ogólniak, bezrobocie wynosiło prawie 22% każde jedne wakacje przepracowałem bo mojej rodziny nie było stać na wakacje dla mnie, było to zapieprzanie na budowach, roznoszenie ulotek wykładanie towarów w marketach a nawet mycie okien w biurowcach

Agatkaaa123
2012-05-07 14:27:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
eh.. bys wiedziala jak Cie rozumiem ;c takei zycie tutaj...po szkole sredniej albo na studia albo gin...

nazigul
2012-05-07 14:17:49
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ja cię przyjme nie musisz mieć doświadczenia zdobędziesz je u nas w pracy wymóg nr 1 spełniasz czyli jesteś młoda nr 2. musisz być dyspozycyjna bo są różne godziny pracy 3. lubić przyrode las bo praca może być również w terenie chyba że jesteś bardzo ładna wtedy będziesz pracować jedynie w siedzibie

Twist
2012-05-07 19:28:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie każda studentka nie mogąca znaleźć pracy idzie na ulicę tłumacząc się "cóż mi pozostało?"

Twist
2012-05-07 19:35:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
do puchatek czy jakoś tak... co do kfc przynajmniej mają fajne wdzianko xD

HEYAAAA
2012-05-07 14:11:42
Ocena: 4(glosow:8)-+
to nie wiocha tylko życie kolego , im szybciej to zrozumiesz tym lepiej dla ciebie .

mniszka
2012-05-07 14:10:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
witam na polskim rynku pracy...Trzeba było skończyć zawodówkę...

AGUARES
2012-05-07 14:09:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maciejp90
2012-05-07 14:06:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
@cellarka , mówimy o Polsce a tu nic nie jest potrzebne , tu jest prawo dżungli i burdel 24/24

AbImoPectore
2012-05-07 14:03:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
@rainbowONA Popatrz na to z tej strony: Kiedyś jak ktoś skończył studia to był kimś, miał dobrą pracę i wszystko było cacy... a teraz? Absolwentów co roku jest tysiące, więc duża konkurencja jest. Właściwie każdy może skończyć studia byle by miał na to kasę i czas. Dziś wyższe wykształcenie nie jest

AbImoPectore
2012-05-07 14:09:54
Ocena: 7(glosow:7)-+
gwarancją na znalezienie dobrej pracy. Ja zaczęłam pracować jako sprzedawca jeszcze w klasie maturalnej bo musiałam sama się utrzymać. Myślałam, że jak skończę studia to będę pracować w zawodzie. Myślisz, że jest mi fajnie pracować w biedronce za pensję 1200zł i wysłuchiwać ludzi?

AbImoPectore
2012-05-07 14:12:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
Klienci nie mają do nas szacunku i często wyzywają od debili nawet nie wiedząc jakie jest nasze wykształcenie. Nie jestem sama. Koleżanka ze sklepu skończyła psychologię, kolega ma mgr. pedagogiki kilku z ekonomii jest i wszyscy tkwimy w biedro ehh...

Puchalke23
2012-05-07 15:46:23
Ocena: 9(glosow:9)-+
mgr. pedagogiki po takim kierunku to było do przewidzenia że wyląduje w biedronce albo jakimś kfc.

Loluaaaaaaa
2012-05-07 17:14:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dzisiaj licza sie ukonczone takie kierunki jak Zip,inzynieria materialowa,biotechnologia,technologia chemiczna etc grunt ze techniczne:)

ola997.90
2012-05-07 22:19:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
więc po co to sie uczyć.? jak po studiach się w biedronce na kasie klepie. ?!

sroka222
2012-05-11 22:58:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
@AbImoPectore: nie wiem co akurat Ty studiowałaś ale skończona psychologia czy pedagogika jest praktycznie równoznaczne z posiadaniem średniego wykształcenia. To nie są kierunki na które warto iść. Fakt, jest łatwo, przyjemnie i dlatego wielu na to idzie.

cellarka
2012-05-07 13:53:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dlaczego to jest na głównej? Dodałam coś podobnego wczoraj i po paru sekundach wstawili to do archiwum... Ciekawe :) A swoją drogą to prawda, teraz bez doświadczenia gówno, a bez doświadczenia to zadarmo sobie możesz pare miesięcy pocharować żeby je zdobyć.

aio13
2012-05-07 13:40:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
I tak wszędzie.

shark1245
2012-05-07 13:24:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
żeby znaleźć pracy potrzebne jest doświadczenie, żeby je nabyć potrzebna jest praca, ale żeby znaleźć pracy potrzebne jest doświadczenie. to jest dopiero logika...

maciejp90
2012-05-07 13:46:37
Ocena: -3(glosow:3)-+
najlepsze jest to ,że w Twojej wypowiedzi nie pojawia się słowo wykształcenie , coraz bardziej zastanawiam się czy ta edukacja ma sens nie chodzi mi o to żeby nie wiedzieć co było w 1939 i podstawy, ale o to , że teraz chodzi się na studia po to żeby chodzić.

cellarka
2012-05-07 13:57:07
Ocena: 8(glosow:8)-+
@maciejp90 Co ty gadasz, do dobrze płatnych pozycji często potrzebne są studia. Nie zostaniesz księgowym w np Anglii bez BA Degree w Księgowościach bo to minimalne wymaganie, albo pielęgniarką bez uniwerystetu. Studia są potrzebne, no chyba że chcesz zostać murarzem to wtedy Ci się nie przydadzą.

maciejp90
2012-05-07 14:02:17
Ocena: 9(glosow:9)-+
Jest tak , ale lepiej jakby niektórzy zrobili kurs wózka widłowego czy spawacza i mieli prace , niż wszyscy rzucali się na studia robili mgr nie wiadomo z czego i narzekali , że nie ma dla nich pracy ....

Tylkoja1991
2012-05-07 16:04:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
Powiedz mi czy w jakiejkolwiek pracy potrzebują osobę która wie kiedy był wybuch pierwszej wojny światowej? W jednym tylko zawodzie-nauczyciel i to zapewne teraz już nie opłacalne, ponieważ mamy taką a nie inną młodzież.

BoaKrztusiciel
2012-05-07 17:07:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Gdy studiowałam też miałam poczucie bezsensu i nie dotrwałam do końca. Jeśli to nie medycyna, na co człowiekowi świstek, że opier...ał się 5 lat. Albo coś się umie, albo nie. Co ma do tego szkoła i papierki?

Syzdercanrjeden1
2012-05-07 13:19:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo wolą a raczej muszą trzymać rownieśniczki twojej babci. Już niedługo skończą one 67lat i zwolni się miejsce dla twojej generacji:P:D

Loluaaaaaaa
2012-05-07 13:19:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Dlatego ja poszlam sobie na inzynierie materialową,zeby pozniej u taty w firmie sie zahaczyc.Ale tak to jest ,ze nawet po studiach nie chca dac pracy bez doswiadczenia...trzeba nawet przez jakis czas pracowac za darmo zeby go nabyc.

Sebrof
2012-05-07 14:02:54
Ocena: 5(glosow:7)-+
Szkoda tylko, że wiele firm praktykuje nepotyzm.

Loluaaaaaaa
2012-05-07 17:22:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie ma nawet w takiej sytuacji latwo.Ja teraz dosyc musze sie meczyc na tym kierunku.A tata bez wyksztalcenia mnie nie przyjmie.

Sebrof
2012-05-07 19:04:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiesz moje studia też do łatwych nie należą:) A gwarancji zatrudnienia nie mam. Więc nie narzekaj tylko się ciesz, że kiedyś firmę dostaniesz.

Twist
2012-05-07 19:50:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Twist
2012-05-07 19:58:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
zadał mi pytanie to czego nie zarobiłeś jak miałeś czas? załapałem się jakiejś roboty zrobiłem prawko i kupiłem samochód za swoje to ten miał jeszcze ale że mam e36 a nie opla wektre... powiedziałem mu o moim planie na przyszłość a ten najpierw głupi to tamto a po jakichś 5 miesiącach zaczą robić

Twist
2012-05-07 20:15:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
co mu przykazałem. kupił sieczkarnię do QQ (big maszin) to zapieprzałem aby chodziła a ten się darł że idę do dziewczyny pod wieczór. wyjechałem za granicę po powrocie kupiłem potrzebny sprzęt i robię co chciałem i jestem gość ;) niejeden zada sb pytanie co mnie to obchodzi?

Twist
2012-05-07 20:18:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
lecz pamiętać należy że chleb lepiej smakuje gdy się zapracuje nań własnym potem i krwią. Nie dzięki komuś a sobie samemu i własnym siłom i poświęceniu. wiem to po sobie synalku tatusia i przepraszam za zmianę tematu :)

Loluaaaaaaa
2012-05-07 21:40:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twist Jestem dziewczyną.

zabijasty
2012-05-07 12:57:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mr.tick
2012-05-07 12:51:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Też to przerabiałem. "Szukam młodego, najlepiej zaraz po studiach z udokumentowanym doświadczeniem w pracy w zawodzie". Trzeba szukać, w końcu znajdzie się jakaś normalna firma. A ci wszyscy "pracodawcy" z takim podejściem i oderwaniem od rzeczywistości przeważnie szybko kończą d

Mundzio84
2012-05-07 12:38:03
Ocena: -3(glosow:9)-+
Pracodawcy kombinują jak mogą.Niektórzy tak się wycwanili, że kombinują przyjąć najpierw kogoś na coś w rodzaju starzu, za grosze, obiecując potem zatrudnienie.A kiedy przyjdzie koniec umowy, dziękują i szukają kolejnego półdarmoweg pracownika.Oczywiście nie wszyscy tacy są.

szczodzik90
2012-05-07 12:37:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
ja szukałem pracy pracy po technikum przez pół roku... byłem we wszystkich firmach w mojej okolicy i gdyby nie wujek pewnie do dzisiaj bym siedział w domu. teraz mam prace, umowe na rok czasu 9 zł brutto i zarabiam w granicach 1200 zł miesięcznie. na dojazd do pracy płace od 300 do 400 zł.. zostaje

Marsyllia727
2012-05-07 12:32:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Polska szara rzeczywistość. Pomijajac wszystko inne, ale niestety jest cała masa młodych ludzi szukajacych pracy, którzy słyszą takie teksty na codzień...Bo z tym doswiadzeniem to w tym kraju chyba po prostu trzeba sie urodzic...

Rocky-89
2012-05-07 12:08:35
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jest tyle zawodów gdzie chętnie przyjmą Cie bez doświadczenia. Np Call Center, Kelnerka, sprzedawca w sklepie z butami, czy chociażby McDonald. Problem polega na tym ze boisz się pracy i nie chcesz sobie raczek brudzić. A takim to zawsze wiatr w oczy :)

teka83
2012-05-07 13:19:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
hahahahahahahah call center:) powodzenia:) idziesz na szkolenie w 30 osob w 4 dniowym szkoleniu ubywa was i zostaje ok 20 osob ktore siadaja na sluchawki pierwsze 5 osob nie przychodzi juz na nast dzien, po tyg wylatuje ok 5 nast osob wiec pozostalo 10 osob na sam koniec okresu probnego czyli po ok

teka83
2012-05-07 13:22:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
po ok mies wylatuje 8 osob i dostaje kase ok 100-150 zl za caly miesiac pracy ( odliczaja ci ok 80 godzin szkolenia) czyli z 30 osob zostalo zatrudnionych 2 ktore przezyly okres pierwszego miesiaca. przemial na call center jest taki ze tam rocznie pracuje kilka tys osob z czego pracownikow ok 200!!

Rocky-89
2012-05-07 13:44:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ja swoje powodzenie już mam za sobą. Pracowałem na słuchawkach kilka lat i dzięki temu mam teraz posadę w korporacji. Za dużo lepsza kasę i nie muszę ludziom kitu wciskać. A no i dodam ze jestem tylko po liceum. Myślę o studiach ale czysto hobbistycznie :)

cellarka
2012-05-07 14:02:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tak, chyba 1 na 1000000 przyjmie Cię jako sprzedawce/kasjerke do sklepu albo jako kelnerke bez doświadczenia.

bzyq416
2012-05-07 12:04:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobra już widzę tłum hejterów. Do pracy normalnej owszem doświadczenie jak najbardziej, ale do wakacyjnej? Ja rok temu bez doświadczenia przeszedłem się po restauracjach i z dwóch najlepszych miejsc zadzwonili do mnie czy chcę być u nich kelnerem. Masa moich znajomych znajduje pracę bez problemu :)

bzyq416
2012-05-07 12:06:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
No i dodam, że pracy wakacyjnej nie szuka się w maju, tylko powinno się zaczynać już w marcu :). Jak teraz mają już mało miejsc to logiczne, że wybierają tych najbardziej doświadczonych.

ArchDelux
2012-05-07 11:52:26
Ocena: 3(glosow:9)-+
ha! ha! pokolenie maluchów zaczyna zdawać sobie sprawę w jakim bagnie żyje ;) powodzenia z dalszymi wykopaliskami tego przeżartego komuną kraju

AbImoPectore
2012-05-07 11:49:54
Ocena: 14(glosow:22)-+
Taa to jest właśnie Polska. Mam 23 lata, 5 lat doświadczenia w handlu, mam licencjat z ratownictwa medycznego, technika kosmetyki, mówię biegle w 3 językach itd... Gdzie pracuję? W BIEDRONCE ku#wa...

AbImoPectore
2012-05-07 11:52:59
Ocena: 21(glosow:29)-+
A babsztylom, które mówią swoim dzieciakom "Jak nie będziesz się uczył to tak skończysz..." mam ochotę strzelić w pysk i zwrócić się do dzieciaka "Nie słuchaj matki idź do zawodówki, zostań operatorem koparki i lepiej na tym wyjdziesz"

rainbowONA
2012-05-07 13:46:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
AbImoPectore Chyba zartujesz.Dzisiaj przede wszystkim wazne jest wyksztalcenie.Po studiach zawsze mozna jeszcze sie wszelako doksztalcac.Zaznaczam,ze rowniez wazny jest wybór kierunku na ktory jest zapotrzebowanie.A po zawodówce jest sie nikim.Jak sie ma ambicje to mozna wszystko:)

cielak12345
2012-05-07 13:50:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie, ludzie po zawie znajdują się dużo szybciej na rynku pracy, praktycznie nic się nie uczą podczas roku szkolnego, płatne praktyki (technikum np. takowego nie ma) + darmowe kursy (zależy od szkoły)... a inteligencja co ma ku*wa zrobić, w MC pracować? Jeszcze pensje polityków dobijają...

cielak12345
2012-05-07 13:52:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
PS: była wiocha że średnia zarobków w Polsce przekraczała ileś tam tyś zł (chyba 4 jak się nie mylę) a tak naprawdę to dlatego że u nas najwięcej jest polityków. To ja się pytam skoro u mnie rodzice zarabiają 1200 zł, ja za staż dostaje 700 zł ile zarabiają politycy i co robią z tą kasą?

arczi.t
2012-05-07 15:50:48
Ocena: 4(glosow:4)-+
@rainbowONA co Ci po studiach nawet na kilku kierunkach, jeśli przeciętny student nie wie, jak wykorzystać zdobytą wiedzę. Prawda jest taka, że już brakuje wykwalifikowanych pracowników fizycznych i to Oni trzepią kasiorę. Spawacz na kontrakcie zagranicznym zarabia 5 cyferek.

LikeYou
2012-05-07 21:25:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
cielak12345 To zależy jeszcze od technikum, u mnie takowe płatne praktyki (staże) jak i te bezpłatne są, więc... ;) tylko, że na moim kierunku jest dość "śmieszne" czyli część praktyczna egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe jest w formie pisemnej... ot Polska oświata

bonney
2012-05-07 11:49:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
polecam Ci inwentaryzacje, ale to już zależy gdzie mieszkasz jak dużo miasto to spox, idziesz do agencji pracy i pytasz się, wiadomo,że biorą procent dla siebie i pensja jest mniejsza, ale no dorobienie i pierwszą pracę akurat, no chyba, że masz status ucznia to może znajdziesz coś lepszego

xyzxyzxyz22
2012-05-07 11:42:55
Ocena: -7(glosow:9)-+
i jęczysz:)

xyzxyzxyz22
2012-05-07 11:40:59
Ocena: -10(glosow:16)-+
Nie dostałaś pracy po szkole średniej? Ojej! To praca nie czeka na człowieka z takim wykształceniem? Cóż za niechlubny kraj! Niestety, żeby znaleźć pracę, trzeba być bardziej kreatywnym. Dlatego szukaj i nie poddawaj się, pisz dobre CV, a nie siedzisz na wiocha.pl i nie jęczysz!!!

hogata
2012-05-07 11:33:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
zależy jeszcze, co rozumie się pod terminem "pracy wakacyjnej" i jakie ma się wymagania co do stanowiska na które się aplikuje...

Greg0666
2012-05-07 11:32:45
Ocena: 8(glosow:10)-+
Bo w Polsce trzeba mieć wszystko, wykształcenie i doświadczenie już od zakończenia szkoły, najlepiej jeszcze pracować za darmo i 24/7

Przemass_PRL
2012-05-08 20:29:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
+ własny samochód bo często się zdarza, że "firmy" tego wymagają.

arczi.t
2012-05-07 11:30:41
Ocena: 6(glosow:8)-+
Znam ten ból. Jeśli masz odpowiednie wykształcenie, może brakować Ci doświadczenia. Jeśli masz doświadczenie, doczepią się do wykształcenia. I błędne koło się zamyka:)

zoska665
2012-05-07 11:22:16
Ocena: 6(glosow:10)-+
wiem coś o tym miałam to samo!!! przez rok szukałam pracy. bez pleców w tym kraju nic się nie da załatwić

Twist
2012-05-07 20:21:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
pracuj na budowie podcieraj dupsko krowie rwij wiśnie w sadzie a nikt ci nie powie ty je@any nierobie ;)

Yoda
2012-05-07 11:20:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wspołczuję ci dziewczyno. W większych pracach z pracą sezonową bez doświadczenia nie ma problemu, gorzej w jakieś pipidowie. Jeden z polskich absurdow. Rządają doświadczenia od młodej osoby, ktora nigdy nie pracowała. Welcome to the desert of the real

Yoda
2012-05-07 11:58:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miałem napisać w większych miastach z pracą sezonową. Tak to jest jak się pisze i słucha jednocześnie muzyki...

wiechu20
2012-05-07 11:11:59
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ja szukam roboty w administracji i jak pytają mnie czy mam jakieś doświadczenie w kontaktach z ludźmi to odpowiadam, że miałem kiedyś własny klan w Lineage II ale nie wiem czemu nie chcą tego uznać?

zeusspol
2012-05-07 11:18:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
bo uznaja ze nie wychodziles z domu tylko grales i ludzi na oczy nie widziales :)

Twist
2012-05-07 20:31:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja nie miałem czasu od wczesnej młodości bo szkoliłem się w domowym warsztacie natomiast ty całymi dniami klikałeś Lineage więc porównaj jedno zajęcie do drugiego oraz dop. kogo byś wziął do pracy jako pracodawca- mnie z fachem w ręku czy cb z naświetlonym wzrokiem? :)

zeusspol
2012-05-07 11:07:59
Ocena: 4(glosow:6)-+
Witaj w dorosłości :D

lakotek
2012-05-07 11:07:05
Ocena: 13(glosow:15)-+
Musisz mieć 20 lat, z 30 letnim doświadczeniem, posiadać wykształcenie wyższe. Dodać, że do niektórych prac nie przyjmą Cię, iż masz zbyt wysokie referencję. Tak więc...

arczi.t
2012-05-07 11:33:03
Ocena: 10(glosow:14)-+
Z tymi referencjami masz rację. Mama mojego kumpla była prezesem zarządu jednej z firm w regionie, a po odejściu ze stanowiska, nie chcą jej przyjąć, bo ma "za wysokie kwalifikacje na dane stanowisko":D

komercjusz
2012-05-07 10:55:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
Podziękuj rodzicom o to walczyli w latach 80-tych

Kuba-Wojewodzki
2012-05-02 17:23:58
Ocena: -20(glosow:24)-+
Moja była już w twoim wieku miała doświadczenie w obciąganiu, więc jest lepsza od ciebie.

kravcio
2012-05-02 02:38:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
z praktyk? chyba, że po liceum, ale liceum to żadne wykształcenie

milena19930509
2012-05-02 08:56:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
dokladnie, jestem po liceum i nie chca mnie nigdzie przyjac :P

Twist
2012-05-07 20:25:47
Ocena: 6(glosow:6)-+
do milena.... ja cię przyjmę jeśli tylko potrafisz odróżnić profil "8kę" od "10tki" potrafisz spawać toczyć wiercić i znasz się choć trochę na elektryce. dobrze by było gdybyś potrafiła posługiwać się kompresorem. tego uczy się w technikum po którym jestem lub w zecie ;)

milena19930509
2012-05-02 00:22:49
Ocena: 0(glosow:4)-+
no niestety, nie u mnie :P Wczoraj czytałam wymagania na sprzątaczkę : Wykształcenie minimum zawodowe, minimum 1 rok pracy w branży...

sebek4x4
2012-05-02 07:40:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
odejmij sobie od swoich lat 4 lata dzieciństwa a reszta jaka zostanie to będą lata pracy przy sprzątaniu - kwalifikacje zapewnione

chrofa
2012-05-02 00:16:28
Ocena: -4(glosow:8)-+
w wolontariacie np. na kasie w markecie itd
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bo padało...
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Tylko tu zostawię
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0