lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kim byłby bez swoich fanów???...zwykłym skromnym bogobojnym zakonnikiem???!!!
główna
Dodano: 23.05.2012, 20:01:34   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 703  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(210)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Max74
2012-06-02 12:03:05
Ocena: 13(glosow:17)-+
Rydzyk jest ateistą. Nie wierzę, że ten człowiek jest wierzący - to tylko cwaniak, który przebrał się za księdza i naciąga biednych ludzi i daje pożywkę takim fanatykom jakich pełno tutaj plujących jadem na Kościół.

Trelefele
2012-08-07 15:13:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Klepie go po głowie jakby chciał powiedzieć "Rodzice się nie dowiedzą..."

ToRnADo147
2012-06-30 19:14:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
2012-06-19 21:41:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prysia06
2012-06-14 13:38:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ksiądz może być celebrytą ?? Normalnie chore ...

Terfice
2012-06-06 19:12:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
piotrek twój dowcip był niesmaczny juz nie mówię o obrazie uczuć religijnych tylko o szacunku dla glowy państwa i innych zmarłych... pomyśl czy to jest w porządku i czy byś był taki wesoły gdyby był ten żart o kimś bliskim zmarłym z twojej rodziny

kobaltmbb
2012-06-05 19:50:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
stare babcie dają kase na to ale one kiedys umra i sie skonczą dore czasy

prysia06
2012-06-14 13:40:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z tym,że czas płynie a nie stoi i wszyscy się starzeją tak ?? Takich babci nigdy nie zabraknie ...

lisu1910
2012-06-04 00:54:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kozisw
2012-06-03 23:39:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
synku dobrze żeś miał czapkę i kaptur na łepetynie, bo by cię sięgła ta ręka szatana

gary1234
2012-06-03 13:51:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gary1234
2012-06-03 13:48:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Panter22
2012-06-03 13:44:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dzieciak robi fote nowego pokemona ! :D

Bulcyngier
2012-06-03 08:46:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie można jednocześnie służyć Bogu i mamonie

Kosiarz00
2012-06-02 23:29:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
Umrzyj klecho.

reniferek1017
2012-06-02 22:15:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

butterflayy079
2012-06-02 21:11:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Mt 7,15-23 Nic dodać, nic ująć.

raflo997
2012-06-11 21:47:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
I myślisz że ile osób wie co to jest?Na tym portalu nie wielu,ale masz rację

cybax
2012-06-02 20:41:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
ale model tego telefonu nie ma aparatu ;ppp to nie ma co gadać o zdjęciach czy tym bardziej celebrycie ;]

bruno741258963
2012-06-02 11:05:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
I te dziecko na samym środku :D

Matel88Pl
2012-06-02 10:27:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
hehe ,, Jesteś za duży na mojego ministranta, więc bujaj stąd dziecko" Prawda jest taka że to właśnie przez kler ludzie odchodzą od kościoła, jak mam wyznawać grzechy przed jeszcze większym grzesznikiem.

RobertK20
2012-06-01 23:37:26
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malenstwomale89
2012-06-01 23:36:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
Najśmieszniejsze jest to, że Rydzyk ślubował życie w ubóstwie... Paranoja. Nie szanuję tego człowieka, bo jest zakłamany.

Max74
2012-06-02 12:03:05
Ocena: 13(glosow:17)-+
Rydzyk jest ateistą. Nie wierzę, że ten człowiek jest wierzący - to tylko cwaniak, który przebrał się za księdza i naciąga biednych ludzi i daje pożywkę takim fanatykom jakich pełno tutaj plujących jadem na Kościół.

Terfice
2012-06-06 19:08:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
i tu się z Maxem zgodzę , rydzyk żeruje na starych ludziach i to pod przykrywką wiary , w dodatku psuje wierzącym dobre imię i potem twożą się stereotypy i oto efekt ilu tu nienawidzi KK

szatano999
2012-06-11 21:45:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
stereotypy....ha ha...

Terfice
2012-06-28 10:02:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak szatanku i takie buraki jak ty je potem powtarzają na każdym kroku oczywiście w necie bo w rzeczywistości to na pewno sie boisz swojego zdania powiedzieć i razem z mamusią do kościółka chodzisz co niedziela, no ale w necie kozak, powiem Ci tyle zakompleksione dziecko neta jesteś

snake81
2012-06-01 22:32:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
maly mial chytry plan. podkradl sie, pstryk i jutro fota na wiocha.pl z domalowanymi rogami i stosownym komentarzem :)

zmija-podlasie
2012-06-01 22:30:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
jaki celebryta taki flesz :D

wojtek7799
2012-06-01 22:17:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
Spoko znam go to prezes mocherów :)

d_j_siwy
2012-06-01 21:53:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
uzdrowiony -- idź w pokoju :) jak Pazura w 13 posterunku :)

Guinad
2012-06-01 20:57:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek2011m
2012-06-01 20:39:58
Ocena: -1(glosow:13)-+
"....ciągniecie z nieba grubą rentę, o łapiduchy z Jasnej Góry, z góry kalwarii parchy święte i ty księżulku, co ku*asa zawiązanego masz na supeł, żeby ci czasem nie pohasał, całujcie mnie wszyscy w d*pę"-Tuwim.

drLOUBITCH
2012-06-01 20:20:19
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kolejny manipulator robiący społeczeństwu wodę z mózgu.

grog
2012-06-01 19:47:23
Ocena: 2(glosow:12)-+
baba modli sie w kosciele, nagle ktos dotyka jej glowy, odwraca sie i widzi Jezusa ktory mowi: - Za to ze tak zawsze mocno i gorliwie sie modlilas dostapisz cudu!! - Ale czy ojciec dyrektor dal na to zgode?

piotrek2011m
2012-06-01 20:14:56
Ocena: 4(glosow:18)-+
Lecą Tupolewem do Smoleńska i Lechu mówi do kapelana:-W razie usterki to ksiądz odprawi mszę zanim się rozbijemy.-Ale Prezydencie, całej mszy nie zdążę.-To chociaż najważniejsze ksiądz odprawi.-No nie wiem, panie Prezydencie, czy ja z tą tacą się wyrobię.

Max74
2012-06-02 11:58:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ateista się utopił bo chciał udowodnić, że Bug nie istnieje.

MINTOR
2012-06-01 19:40:00
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ten skur*iel dawno powinien gnić w pierdlu za wyłudzanie kasy i liczne oszustwa.

grog
2012-06-01 19:36:37
Ocena: -1(glosow:7)-+
fantastyczny czlowiek, dzieki niemu wiem, ze nie ma granic wiary, jakby chcial moglby sprzedawac np. miejsce w niebie albo siedzisko po prawicy ojca, ale nie jest chytry i tego nie robi

piotrek2011m
2012-06-01 19:32:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ooo! Jest małpa, dziadzisko! Niech ja go spotkam, żebraka, pie**olony środek masowego przekazu pocztowego, a dla kochanego wnuczka na "colę", przy piątku, to już babcia nie ma, bo dla bozi pieniążek dała! O nie, tak być nie bedzie!

Caliente85
2012-06-01 19:32:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
Piąstka się Tadziowi zaciska na tego chłopaczka.....

bastekkrak
2012-06-01 19:14:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
dokładnie religia zawsze bazowała na niewiedzy,ciemnocie i oczywiście strachu kiedyś to może miało sens ale to było w średniowieczu ludzie byli niepiśmienni i nie umieli czytać i latwo było im wszystko wmówić a przez co kontrolować religia chrześcijańska na tym właśnie bazowała przez setki lat

peneriusz
2012-06-01 19:13:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
stawiam, ze ten ziomek z telefonem robil mu zdjecie na wiocha.pl

lolcia66
2012-06-01 19:12:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
''Ksiądz z powołania"" taaaa....

uitNL
2012-06-01 19:00:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
obrzydliwy typ...

student1234321
2012-06-01 18:55:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
To jego wina że mu zdjęcia robią? Bitch please...

achaja1
2012-06-01 18:52:30
Ocena: -1(glosow:11)-+
Pomijając fakt, iż Rydzyk jest doskonałym manipulatorem i żeruje na niewiedzy i zabobonach, to prawdą jest, że tą hydrę stworzyły nasze babcie i matki, to ich uwielbienie i fanatyzm stworzył tego potwora, bez tego umarł by śmiercią naturalną.

Max74
2012-06-01 18:47:20
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nie znoszę tego cwanego Rydzyka, ale utwierdzam się też w przekonaniu, ze szatano masz problem ze sobą. Jesteś monotematyczny a ten przykład (słuszna wiocha) jest tylko pretekstem do ataku na KK i ludzi wierzących.

achaja1
2012-06-01 19:00:36
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie na ludzi wierzących, tylko na fanatyków ślepo oddanych kultowi, bo ktoś kto wierzy, to wiarę nosi w sercu nie w obrządkach KK. Nie myl pojęć: wiara, religia, kult.Religia jest obrządkiem i bałwochwalczym czczeniem figurek, wiara jest potrzebą serca.

anty_beton
2012-06-01 19:13:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
Czyli pełna tolerancja chamstwa jaka reprezentuje szatano999? Co tam uszanowanie uczuć religijnych innych ludzi?

grog
2012-06-01 19:39:28
Ocena: -4(glosow:10)-+
ciekawe, ze rozrozniasz ludzi na wierzacych i fanatykow, to jakby dzielic niewidomych na mniej slepych i bardziej slepych

Max74
2012-06-01 19:55:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
Achajo, KK to taki "klub" ludzi wierzących. Co to znaczy "mieć wiarę w sercu nie w obrządkach KK" ? Dlaczego jedno ma wykluczać drugie ? To tak jakby powiedzieć, że jestem fanem piłki ale nie kibicuję, na mecze nie chodzę, piłkarzy nie znam czyli co ? Miłość do piłki mam w sercu

achaja1
2012-06-01 20:23:49
Ocena: 0(glosow:10)-+
anty_beton szatano odwzorowuje podejście katolickich fanatyków, oni jadą po nas od bezbożnych k@rew,debili,diadłów wcielonych i odpadów społecznych,jeśli mówisz o uszanowaniu uczuć, to nie zapomnij, że to jest relacja wzajemna.Wymagacie szacunku, dajcie go sami.

piotrek2011m
2012-06-01 20:33:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Biblia-wszyscy są braćmi, KK-klub całowania biskupiego pierścienia/ Biblia-Bóg jest wszędzie, KK-potrzebujemy bogatych pośredników, bo nie wiemy gdzie?/ Biblia-potępiany cielec/ KK-wielbione figurki(Podobno w Licheniu leczą bezpłodność za kasę, niech ci Max intelektualną wyleczą:)

achaja1
2012-06-01 20:33:40
Ocena: 0(glosow:6)-+
grog, w każdej wierze są wierzący i fanatycy, ktoś kto wierzy myśli przebacza, fanatyk zabija w imię swojego boga. Granica między wiarą a fanatyzmem jest bardzo cienka,Ty jej raczej nie widzisz, co zresztą widać na załączonym obrazku.

anty_beton
2012-06-01 20:46:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
~achaja1 Hipokryzja w najczystszej postaci. Otwórz oczy gdzie ktoś ciebie dyskryminuje? Weźmy przykład z tego wątku jakoś nie widzę tych mitycznych fanatyków religijnych. Natomiast widzę kilku szyderców ogarniętych obsesją anty-religijną.

achaja1
2012-06-01 20:58:36
Ocena: 0(glosow:6)-+
anty_beton, czy Ty k@rwa umiesz interpretować słowo pisane? Gdzie napisałam geniuszu,że chodzi o mnie? Mówiłam o całokształcie wypowiedzi i wzajemnym poszanowaniu prawa do indywidualnego podejścia do religii, oraz obopólnym szacunku, jak na razie więcej jest plujących katolików.

achaja1
2012-06-01 21:10:27
Ocena: -2(glosow:8)-+
Witaj Max, wiara jest w Tobie, jeśli wierzysz to po jakie licho Ci pośrednicy i cotygodniowy rytuał? Kościół narzuca pewne zachowania, formułki modlitw i tradycyjnych świąt,jest Ci to potrzebne do życia i czczenia boga? Czy tak robisz, bo tak Cię nauczyli? Wierzysz czy pod porządkowałeś się?

anty_beton
2012-06-01 21:12:14
Ocena: -6(glosow:16)-+
~achaja1 Trochę mniej uporczywości z twej strony, a więcej obiektywizmu. Gdzie ty widzisz tych wyimaginowanych plujący jadem katolików? Zadziwiające jest to jak Ty potrafisz rozróżniać tych katolików od niekatolików.

hetera
2012-06-01 21:19:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Max74 Piłka będzie istnieć bez pzpnu, pzpn bez piłki już nie :P Wiara jest całkowicie rozdzielna od Kościoła, Kościół od wiary już nie. Jak ktoś wierzy to wcale nie musi chodzić na msze i dawać na tacę aby zostać zbawionym, wystarczy ponoć przestrzegać boskich przykazań. Z drugiej strony to, że ktoś

hetera
2012-06-01 21:27:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
uczęszcza na msze nie jest równoznaczne z fanatyzmem. Niektórzy ludzie widocznie potrzebują obrządków, aby ich wiara była mocniejsza, czy też aby w ogóle była, inni potrzebują w swojej wierze pewnego unormowania.

achaja1
2012-06-01 21:30:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
anty_beton, nadal nie łapiesz, poczytaj komenty znajdziesz kwiatuszku to o czym piszę. Kicia, coś Ci się pozajączkowało skarbie, rozróżniam osoby wierzące od fanatyków, tak samo jak wiarę od religii. Z uporczywości, jak mawiasz zrezygnuję jak pobożne owieczki zaczną szanować nie wiarę.

hetera
2012-06-01 21:40:16
Ocena: 4(glosow:6)-+
anty_beton dyskryminacją nie-katolików jest religia w szkole. A jak zaczyna się po cichutku wspominać o jej zlikwidowaniu to pojawiają się bardzo ciekawe, jadowite wypowiedzi w stronę niewierzących.

achaja1
2012-06-01 21:41:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
anty_beton, ale ty masz zryty dekiel,gorszego dziwoląga dawno nie widziałam,no kretyn do kwadratu.Nie odwracaj moich wypowiedzi na swoją stronę, na dobra Ci to nie wyjdzie.

anty_beton
2012-06-01 21:58:28
Ocena: -2(glosow:8)-+
No proszę jad się ulał. Ulżyło ci? Niestety nie jesteś osobą z która można prowadzi normalną rozmowę. Tak na marginesie sama gmatwasz się w swoich wypowiedziach.

achaja1
2012-06-01 22:26:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Aha, coś jeszcze?

malenstwomale89
2012-06-01 23:34:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jeśli ktoś nie uczęszcza na mszę a przestrzega dekalogu to jest dobrym człowiekiem. Żeby być zbawionym trzeba przyjmować komunię, spowiadać się itd. A do tego potrzebny jest kościół i pośrednik, który ma dane prawo do odpuszczania i zatrzymywania grzechu.

Max74
2012-06-02 11:44:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie było mnie trochę i widzę, że się wiele działo ;-) Obrzędy są potrzebne, aby podtrzymywać wiarę bo w końcu zapomnisz w co i dlaczego wierzysz. Tak jak spotykasz się z rodziną bo inaczej stalibyście się obcy dla siebie. W piłkę można grać bez PZPN ale bez nich lig, rozgrywek, EURO by nie było.

Max74
2012-06-02 11:53:28
Ocena: 2(glosow:2)-+
Achajo ten świat tak jest zbudowany, że wszyscy czy tego chcemy czy nie musimy się podporządkować różnym regułom. Rzeczywiście, chodzę do kościoła (składki są dobrowolne) bo tak mnie wychowano i dlaczego miałbym tego nie robić ? Film też wolę oglądnąć w kinie niż w domu.

hetera
2012-06-02 15:24:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
wybacz ale się nie zgodzę.... wiara którą trzeba podtrzymywać za pomocą obrzędów to słaba wiara lub taka "sztucznie wyhodowana". I jeszcze raz: instytucje nie przetrwają bez tego co mają reprezentować ale odwrotnie już owszem. tak więc sport czy wiara zawsze przetrwają zmieniać się będą in

Max74
2012-06-02 15:45:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Znaczy, że Twój facet nie kupuje Ci kwiatów, nie pamiętacie o swoich rocznicach, bo co to za miłość, którą trzeba podtrzymywać ? W piłkę można kopać zawsze, ale żeby zorganizować klub piłkarski, rozgrywki, wybudować stadiony, ustalić reguły to do tego niezbędna jest jakaś organizacja.

anty_beton
2012-06-02 16:10:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
~hetera Każda wiara składa się z rytuałów. Wierzenia muszą być spisane i jakoś przekazywane. Dlatego uważam, że kościół jest potrzebny jako instytucja przekazująca wiarę. Bo na jakiej innej płaszczyźnie wiara miałaby niby być przekazywana?

hetera
2012-06-02 16:28:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
Max74 nie wydaje mi się aby do podtrzymywania miłości czy związku potrzebne było przynoszenie kwiatów itp. Raczej odpowiednie zachowanie względem siebie. W tym np zaufanie i szacunek.... Wydaje mi się, że jeśli wiara jest mocna to nie trzeba jej sztucznie podtrzymywać.

hetera
2012-06-02 16:31:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jakoś bliższe jest mi może podejście luterańskie niż katolickie :P

hetera
2012-06-02 16:35:01
Ocena: 3(glosow:5)-+
anty_beton to nie wiara składa się z rytuałów tylko religia. Każdy w coś wierzy... niektórzy ludzie np w ufo.... nie potrzebują do tego obrządków. Tylko panowie nie zrozumcie mnie źle. Jeśli ktoś potrzebuje Kościoła z jego obrzędami to ja nie mam nic do tego. Tylko wymagam też tego samego.

anty_beton
2012-06-02 16:44:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wiara to inaczej określona religia lub wyznanie, albo przekonanie o istnieniu Boga.

hetera
2012-06-02 16:53:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiara to przekonanie o czymś. Reszta to religia.

Max74
2012-06-02 18:58:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziwny taki związek, bez świętowania, wspólnych kolacji, wyjść do kina itp. I tylko nie mów, że to nie są środki do podtrzymywania związku a nawet po prostu do rozpoczęcia czegokolwiek. Wierzący w UFO też mają swoje organizacje, wydawnictwa, mają wspólne spotykania itd.

achaja1
2012-06-02 18:59:06
Ocena: -1(glosow:3)-+
No widzisz max, tu się nie zgodzę, nie musimy, mamy wolną wolę i zdolność myślenia,wybieramy te ścieżki życia, które chcemy, a w przypadku religii jest to przymus nakładany od dziecka a nie świadomy wybór.

achaja1
2012-06-02 19:04:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
anty_beton wiara a religia to dwa różne pojęcia, więc nie rób ludziom wody z mózgu. Wiara jest potrzebą duchową obrazującą istnienie jednostki nadprzyrodzonej, religia to powstała na jej bazie otoczka służąca manipulacji. Wiara, bez religii jest w stanie istnieć, odwrotnie, już nie.

anty_beton
2012-06-02 20:20:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
Pojecie wiara religijna jak widzę jest tobie całkiem obca. Chyba nie muszę tobie tłumaczyć tak prostych kwestii przyczynowo skutkowych, że bez religii nie byłoby dzisiejszej wiary gdyż dawno zanikłaby.

anty_beton
2012-06-02 20:21:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Natomiast owszem, możliwa jest wiara bez religii, gdyż wiara która Ty masz na myśli niekoniecznie musi dotyczyć jakiegoś sacrum (można wierzyć np. w jakieś wyższe wartości, w czyjeś dobre intencje itp, więc nie musi to się wiązać z żadną religijną praktyką.

achaja1
2012-06-02 20:56:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
No akurat rozróżniam te pojęcia, wiara istniała bez religii, jeśli chcesz wmawiać, że bez dzisiejszej religii nie było by wiary( cytując Twój post) to gratuluję zdrowego myślenia, kolejny klecha bez argumentacji.

hetera
2012-06-02 21:00:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Wiara religijna tak samo by przetrwała bez instytucji. Popatrz się chociażby na tradycje, jeśli się je kultywuje to nie zanikają. Tak po prostu. Max74 wolę żeby mój facet mnie szanował niż raz na ruski rok mi przyniósł kwiatki. Co z tego, że czasem ktoś się wysili na gest skoro na zwykle jest sk***

anty_beton
2012-06-02 21:18:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ojej. Widzę, że porozumienie się z tobą może być nieco problematyczne masz najwidoczniej masz problemy z logicznym rozumowaniem.

anty_beton
2012-06-02 21:22:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powyższy komentarz skierowywany jest do achaja1.

anty_beton
2012-06-02 21:37:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jest dyskusja scholastyczna do niczego nie prowadzi.

achaja1
2012-06-02 21:45:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
anty_ beton nie potrafisz uzasadnić swoich wypowiedzi to jedziesz w focha i obrażanie? Płytka ideologia, zamiast uciekać i twierdzić, że nie ma z kim polemizować, pokaz klasę i przedstaw swoje zdanie racji.

szatano999
2012-06-02 22:24:30
Ocena: 2(glosow:6)-+
czy to moja wina że WASZ kościół to niewyrczepalne źródło wiochy????....a sławetny Rydzyk to monopolista w tej sprawie...nie mnie maluczkiemu osądzać...zaufajcie tym osobom którzy spowodowali że bilans pod tym zdjęciem wskazuje że jednak Rydzyk reprezentuje sobą wiochę

anty_beton
2012-06-02 22:34:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
Porozumienie się z tobą jest nieco problematyczne. Tak w ogóle dyskusja z tobą jest jałowa.

anty_beton
2012-06-02 22:45:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty i achaja, ale wy jesteście poryci, niezłą obsesje macie na tym punkcie :D

achaja1
2012-06-03 00:53:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
anty_beton, cały widz jest w tym, że z Tobą ie ma możliwości dyskusji, widzisz tylko swoje podwórko i całokształt Twoich wypowiedzi sprowadza się do ataku i negacji, żadnej merytoryki, a jak już nie masz innego wyjścia to foch i co to nie ja. Jeśli szatano i ja jesteśmy poryci...

achaja1
2012-06-03 00:55:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
..to Ciebie powinni pokazywać w objazdowym zoo z napisem " nie dokarmiać dzikich zwierząt"

szatano999
2012-06-03 15:24:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie ma co prowadzić jednostronnej dyskusji z założenia ...przedstawicielami JEDNYNEJ SŁUSZNEJ WIARY....jak się czegoś nie rozumie to trzeba slepo wierzyć..czyli DOGMAT...myślenie się wyłącza...a włącza słuch na złotoustych zbieraczy kasy..jak mafia...jak nie dasz....to nie zostaniesz zbawiony..

Max74
2012-06-03 15:35:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Achajo, ale to podobny przymus jak wysyłanie do szkoły a co z tym zrobisz później to tylko Twój wybór. To jest tylko zasianie ziarna a od Ciebie zależy czy się rozwinie i czy zostaniesz naukowcem czy ledwo czytać będziesz potrafić, to czy pozostaniesz w wierze czy będziesz atakować wierzących.

Max74
2012-06-03 15:42:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę Hetero, że nie sposób Cię przekonać. Podejrzewam, że jeśli masz kogoś to Ci na nim zależy i dbasz, żeby związek się rozwijał i dlaczego miałabyś się wiązać z kimś kto jest sk... ? Dzisiaj właśnie wyraźnie widać jak szybko tradycje zanikają jeśli się ich nie kultywuje.

achaja1
2012-06-03 16:34:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
No właśnie Max, nie to samo. Do szkoły, wysyłasz dzieci, po to aby poznały możliwości wyboru i znały realne podejście do świata i nauki, miały otwarte drogi. W przypadku religii, tych dróg nie mają z założenia, w szkole, kościele obowiązuje tylko jedna wiara, spróbuj wysłać dziecko na etykę zamiast

achaja1
2012-06-03 16:39:05
Ocena: -2(glosow:2)-+
religii. Nie wiem jak u Ciebie jest, ale ja mieszkając 3 km od JG, w żadnej szkole nie znalazłam takiej możliwości. Powód? Oficjalnie - brak środków na zatrudnienie nauczycieli, za to księży mogą opłacać.

Max74
2012-06-03 17:02:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty jesteś przykładem wyboru innej drogi i np szatano ex-ministrant a teraz fanatyczny "anty_katol". Zgadzam się że religia nie powinna trafić do szkół - mielibyście przynajmniej jeden argument mniej.

achaja1
2012-06-03 19:15:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dobre, tylko że mamy ciut więcej argumentów, KK ma obowiązek przedstawiać inne religie w kontekście wyboru,jest też wyznacznikiem miłości i braterstwa, do tego powinien byś nie zależny politycznie i finansowo, a co mamy? Watykan z własnym dworcem, walutą i gwardią, jedyny taki, o walucie i flagach

achaja1
2012-06-03 19:22:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie wspomnę, noncjusze w większości krajów, własny bank i polityka dyplomatyczna. Kościół czy państwo totalitarne z naciskiem na manipulację?

hetera
2012-06-03 21:44:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wpadł mi do głowy inny przykład :) Polska była przez 123 lata pod zaborami. Nie było wtedy żadnych instytucji a jednak przetrwał nasz język, nasza kultura i my jako naród. Innym przykładem mogą być Romowie... przez wieki przetrwali jako wspólnota, łączyły ich język i tradycje.

hetera
2012-06-03 21:48:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale wydaje mi się, że nieważne ile przykładów i argumentów tutaj podamy i tak się wzajemnie nie przekonamy. Po prostu mamy inny pogląd, na tyle silny, że żadne kontrargumenty nie będą dla nas wystarczająco przekonujące ;)

lolo1lolo1
2012-06-01 17:26:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
dobre spostrzezenie zakonnik... jako ksiadz nawet na polowe nie moglby sobie pozwolic... chociaz w naszych czasach ksieza bogaca sie przez oglupianie starszych ludzi... tak nie powinno byc ;/;/

niedamrady6632
2012-06-01 17:22:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dragonow
2012-06-01 16:48:31
Ocena: -2(glosow:10)-+
Redemptorysta Rydzyk-zły, gruby proboszcz-zły, skromny ksiądz-chrześcijańska ciemnota(też zły). Tak Wy widzicie klerykałów. Cokolwiek oni bym nie robili Wam się to nie podoba. Ja się więc nie dziwię, że spora ich część śmiga drogimi autami-po co mają być biedni, skoro i tak by im się dostało od Was.

numa
2012-06-01 15:56:14
Ocena: -4(glosow:18)-+
Znowu się wypierdki TVNu cieszą.

MisiO84
2012-06-01 15:46:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
ja to zdjęcie widziałam z podpisem "Rydzyk klepie biedę"

ziome-k
2012-06-01 15:34:40
Ocena: -2(glosow:12)-+
Nie przepadam za Rydzykiem ale mówienie, że jest złodziejem jest nie prawdą. Jak już oskarżacie to dowody proszę. A babć nie okrada tylko "co łaska" więc ochłońcie trochę.

szatano999
2012-06-01 15:37:09
Ocena: -2(glosow:14)-+
a gdzie ktoś napisał że jest złodziejem???...to tylko manipulacja permamentna...ludzie sami przynoszą..

jurek1102
2012-06-01 16:28:38
Ocena: 1(glosow:7)-+
Oczywiście że nie jest złodziejem Złodziej kradnie a Rydzyk wyłudza w perfidny sposób .

grog
2012-06-01 19:44:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
2012-06-01 21:55:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
jednak mnie przekonałeś grog.Jednak jest złodziejem bo ta zbiórka na ratowanie stoczni była wybitnym złodziejstwem .

saviola1
2012-06-01 15:14:11
Ocena: 3(glosow:9)-+
bez swoich fanatyków raczej to lepiej pasuje a kim by był? hmmm nadal skąpym, chciwym i skończonym zakonnikiem tyle ze dużo biedniejszym niż obecnie

MASIMAGO
2012-06-01 14:36:01
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mrziom5
2012-06-01 13:38:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Podniecacie się jak rydzyk za kierownicą. -

Kazierowski
2012-06-01 13:24:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
I czym oni się tak podniecają ?! Dlamnie Rydzyk to złodziej.

marwaldo
2012-06-01 13:15:45
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mafioza.

bartek5567
2012-06-01 12:52:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Toruń przeprasza za Rydzyka ;D

holocausto
2012-06-01 12:38:58
Ocena: -8(glosow:14)-+
to jezus okrada ludzi

malenstwomale89
2012-06-01 23:38:56
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie wierzę własnym oczom...

anty_beton
2012-06-01 12:22:51
Ocena: -8(glosow:26)-+
Największa wiochą w tym absurdzie jest sam autor wystarczy poczytać te idiotyczne komentarze.

jurek1102
2012-06-01 12:35:30
Ocena: 1(glosow:19)-+
Twoje komentarze za to są wprost anielskie ... Musisz być wybitnym intelektualistą

szatano999
2012-06-01 12:43:30
Ocena: 3(glosow:19)-+
Beton...lubię takie kundelki ....poszczekają...poszczekają....i pobiegną dalej...nie pierwszy jesteś i nie ostatni...nic w tobie wyjątkowego...więc pisz sobie...i tak na ciebie nie będę zwracał uwagi...

jurek1102
2012-06-01 12:49:28
Ocena: -3(glosow:15)-+
Wracaj beton do taty pod kołdrę

adrian81
2012-06-01 12:54:31
Ocena: -6(glosow:14)-+
Problemy z interpunkcja? a może maniakalne podejście do tematu? :) To o czym piszesz świadczy tylko, że jesteś zwykłym napinaczem tzw. hejterem

adrian81
2012-06-01 12:59:45
Ocena: -5(glosow:13)-+
Mój powyższy komentarz jest skierowany oczywiście do ciebie szatano999

anty_beton
2012-06-01 13:35:00
Ocena: -5(glosow:15)-+
adrian81 Bo, to są anonimowe lamusy. Dogryzające wszystkim, a z Religi uczynili sobie zlewisko jadu, jaki ich toczy.

szatano999
2012-06-01 14:04:51
Ocena: 1(glosow:15)-+
brakuje wam chłopaki trochę obiektywizmu...i obycia w świecie...może chociaż raz w życiu wybierzecie się poza swój ciasny kościelny światek i zobaczycie jak inni w Europie żyją...aaaa i pielgrzymki do Watykanu się nie liczą....

adrian81
2012-06-01 14:12:01
Ocena: -3(glosow:15)-+
Człowieku ty masz obsesje na tym punkcie z całą pewnością nie jesteś normalny.

szatano999
2012-06-01 14:22:52
Ocena: 3(glosow:19)-+
bo jak słyszę że państwo wydaje tyle kasy na darmozjadów opowiadających bajki, którzy pół życia spędzają na przyjemnościach a jednoczesnym wciskaniu kitu o życiu w grzechu i pokucie,to człowieka może chyba wkurzyć, a moje doświadczenie z tymi facetami w sukienkach jest o wiele większe niż to co

szatano999
2012-06-01 14:25:45
Ocena: 1(glosow:19)-+
słyszysz w kościele...byłem parę lat ministrantem więc nie pieprzcie głupot jacy to księża są święci i ile to jest tylko wyjątków....księdza z powołaniem to trzeba teraz ze świecą szukać...pomnażanie majątków to jest ich główny cel...ubóstwo, umiarkowanie, pokora, pomoc bliźniemu???....ha ha

Homo_erectus
2012-06-01 14:40:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tygrysisko130588
2012-06-01 15:13:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Z moich podatków są np leczeni palacze(a ja nie palę),opłacane składki zdrowotne bezrobotnych(a ja mam pracę) itd.A mimo to iż mógłbym to robić, z bezrobotnymi i palaczami nie walczę.Ktoś wyżej ma rację-to obsesja,chora obsesja.

tygrysisko130588
2012-06-01 15:17:06
Ocena: 2(glosow:12)-+
Szatanku,zapoznaj się z pełną 3-cią częścią tajemnicy fatimskiej.Jest tam o czarnych owcach w Kościele,o Jego podziałach i o takich ludziach jak Ty.Może w końcu załapiesz o co biega i dasz sobie spokój z wrzucaniem takiego syfu.Upadki KK to nic dziwnego i były przewidziane.

szatano999
2012-06-01 15:23:17
Ocena: 1(glosow:11)-+
i widzisz tygrysku...nawet ty nazwałeś to syfem i upadkiem kościoła...i czarnymi owcami...więc dlaczego jesteś przeciw pokazywaniu prawdy???

tygrysisko130588
2012-06-01 15:31:34
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ależ ja jestem za pokazywaniem prawdy,ale CAŁEJ-nie tylko cząstki.Takie działanie zniechęca ludzi do KK,a o Rydzyku to Ty nic nie wiesz tak jak ja,Twoja wiedza opiera się na doniesieniach prasowych itd-osobiście Go nie znasz.Wątek z maybachem także nakręciła pewna gazeta i co-prawda?

szatano999
2012-06-01 15:32:17
Ocena: -3(glosow:11)-+
a może tygrysku skomentujesz mój nowy absurd...gdzie ksiądz dziewczynkę z zespołem Downa nazwał....TRESOWANYM ZWIERZECIEM...ciekaw jestem co tam wymyślisz żeby bronić swoich idoli??!!!!

tygrysisko130588
2012-06-01 15:35:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
Powiedziałem sobie, że w nic nie uwierzę do kiedy nie zobaczę na własne oczy.Ty czy Jureczek twierdzicie że każdy ksiądz jest otyły.Ja na rekolekcjach widziałem 11księzy jednocześnie i żaden nie miał nadwagi,nie mówiąc o otyłości-od razu pomyslałem o Was i waszej "prawdzie"

szatano999
2012-06-01 15:35:51
Ocena: 1(glosow:11)-+
ha ha...zniechęcam!!!...ha ha...a co mam Zachęcać!!!...dawno takich jaj nie słyszałem...co to misjonarzy szukasz????...każdy ma swoje wyrobione zdanie o kościele...a zamieszczenie tutaj takiego zdjęcia na pewno nie odbierze ci bezwolnych i posłusznych dostarczycieli mamony..

tygrysisko130588
2012-06-01 15:38:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Szatanku moge skomentowac tamten absurd ale co to da.Albo dziennikarz skłamał albo ksiądz szuja,a jeśli jakis ksiądz to szuja tzn że moge zmienić życie i nagle byc za aborcją czy autanazja lub oddawaniem starszych ludzi?Nie!Czyjeś grzechy mnie nie obchodzą i sie nimi nie usprawiedliwiam.

tygrysisko130588
2012-06-01 15:42:57
Ocena: 1(glosow:11)-+
Dostarczycieli mamony? O czym Ty mówisz.Moim ostatnim dostarczycielem mamony był hotel korona pod Twoim miastem do którego tak bałes sie przyjechać aby wymienić kilka zdan o swiecie, więc nie wiem do czego teraz zmierzasz.Znowu mnie szufladkujesz nie znając mnie? To ta Twoja prawda?

jurek1102
2012-06-01 16:33:40
Ocena: -7(glosow:9)-+
A ja sobie wypraszam!!! Wcale nie twierdze że każdy ksiądz jest otyły ... Twierdze że każdy ksiądz to pedryl a większość jest tłustych jak świnie .

cruc
2012-06-01 12:10:00
Ocena: 4(glosow:16)-+
Nie można mówić, że okrada ludzi. Oni DOBROWOLNIE wpłacają pieniądze na utrzymanie radia. Moim zdaniem dobrze, że jest takie radio, ale księża prowadzący poruszają dość często tematy polityczne co mi się nie podoba, bo kościół nie ma prawa mówić na kogo głosować i powinien się zajmować religią.

Homo_erectus
2012-06-01 14:13:48
Ocena: 3(glosow:13)-+
dobrze, że jest radio, które robi mielonkę z mózgów tych wsłuchanych w niego babć?! przecież agitacja polityczna w tym radiu to nie największy problem, oni wprowadzają ciemnogród i zacofanie! dlatego to jest złe i powinno zniknąć

marl1111
2012-06-01 16:59:39
Ocena: 3(glosow:7)-+
Z ta DOBROWOLNOŚCIĄ to lekka przesada.Starsi ludzie, często ci, którym siły nie pozwalają codziennie iść do kościoła, słuchaja tego radia. Słyszą, że sa zbiórki na szczytne cele,ale o mniej szczytnych już nie wspominają, tacy ludzie nie czytują dodatkowo prasy i internetu, żeby wiedzieć

marl1111
2012-06-01 17:01:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
na co ich pieniądze w większości są przeznaczane. Zwykle są to osoby, którym się nie przelewa. Nie wiedzą co to znaczy, że sam z siebie się doktoryzował. Moja babcia np. nie da sobie przemówić bo jak ją wychowano "tyle na księdza możesz powiedzieć ile ręka Ci w ogniu wytrzyma" i na tym głó

mysliwy
2012-06-01 11:56:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
Większość kasy idzie na utrzymanie radia, Tv, szkoły, badań geotermalnych, sam Rydzyk nie ma grosza, wszystkim zajmuje się fundacja luxveritatis czy jak to tam się mówi i to na jej konto wpływają pieniądze.

cienkibolek
2012-06-01 12:23:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
i dlatego jeździ MAYBACHEM

tygrysisko130588
2012-06-01 12:49:43
Ocena: -2(glosow:10)-+
Cienkibolek-a Ty nadal wierzysz że Rydzyk ma Majbacha? Wszystko tak łykasz co usłyszysz ?

szatano999
2012-06-01 14:51:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Rydzyk nie ma maybacha....ale żyje w przepychu, wozi się dobrymi furami, otacza się "śmietanką" polityczną, maybach to w tej chwili synonim..."biedoty" tego zakonnika

ringus136
2012-06-01 11:40:41
Ocena: -4(glosow:12)-+
Nie interesuje mnie Rydzyk, ani jego radio czy program. Ale ludzie daliście sobie wmówić, że okrada babki i ma kasy jak lodu. Babki wpłacają kasę, bo inaczej nie istniały by ich programy. Media Rydzyka nie dostały koncesji od KRRiT z powodu braku stabilności finansowej...

ringus136
2012-06-01 11:46:28
Ocena: 1(glosow:11)-+
nie popieram części zachowań społeczności Rydzyka, ale je rozumiem. Sam autor, zapewne lewak szerzy nienawiść i oczekuje, że katolik musi dać sobie pluć w twarz. Przypomne wam, że Polska od swojego powstania była Chrześcijańska, nawet w godle przez stulecia znajdował się krzyż. Pozdrawiam :)

szatano999
2012-06-01 14:06:51
Ocena: 0(glosow:10)-+
zgadza się....od powstania...pod watykańskim zaborem

Ksiwy
2012-06-01 14:59:51
Ocena: -4(glosow:10)-+
I zabór nadal trwa...

achaja1
2012-06-01 18:36:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
ringus, nie wiem, kto Cię uczył historii, ale powinieneś go zastrzelić. Polska przyjęła chrzest w 966 i to głównie z powodów politycznych, sam proces chrystianizacji trwał jeszcze wiele lat i szedł dość opornie.Przypomnij mi w którym wieku w godle oprócz orła był krzyż?

Ksiwy
2012-06-01 20:20:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Racja, Achaja. Polska istniała dużo wcześniej, lecz oficjalnie została uznana i umieszczona na mapie dopiero po chrzcie. a to z tego powodu, że Europą rządzili Chrześcijanie. A pogan nie ma, bo część wybito, a część nawrócono na ścieżkę dobra

achaja1
2012-06-01 20:50:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko, że to nawracanie na ścieżkę dobra zawsze było za pomocą ognia, żelaza i przymusu, o tym już nasi pobożni katolicy nie chcą wiedzieć.

dedede66
2012-06-02 14:49:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dobrze, ze poganie byli swieci bo inaczej ktos moglby sie przyczepic do waszej wymiany zdan.

Max74
2012-06-02 15:51:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie Dedede. Poganie byli święci, żyli w zgodzie z naturą itp. Walki gladiatorów dla zabawy tłumu, niewolnictwo, wyrzynanie całych miast (Kartagina), krwawe pogańskie praktyki tego wszystkiego nie było. Po prostu Ci ludzie przyjęli tę religię ale mentalność została im pogańska.

migdalrzulum
2012-06-01 11:37:30
Ocena: -6(glosow:16)-+
pedofjl ten ktury wżucił to zdjeńće szatano999 głópi gimbus rydzykowi ptaka obćonga :]

midgarzulum
2012-06-01 12:16:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
TENSOR spitalaj stąd już

Pan-PinUp
2012-06-01 13:49:33
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

midgarzulum
2012-06-01 14:37:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zboczeniec666
2012-06-01 11:28:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
Celebryta? Coś nie widzę żeby w tvn, tvp czy innym polsracie jakieś szoł prowadził. Na okładkach szmatławców też go nie widuję. Zatem minus dla autora za śmieciowe hejterstwo.

marl1111
2012-06-01 11:25:37
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie mam nic przeciw katolickiej tv i radiu. Ale mam przeciw mieszaniu się kościoła w politykę i OKRADANIU przez Rydzyka babć, wiekszość z nich jest tak mamiona, że na leki im nie starcza, ale zawsze dziesiątego przelewają 50, 100zł, moja koleżanka pracuje 5 lat w banku i twierdzi, że to plaga!!!

marl1111
2012-06-01 11:32:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
I niech mi nikt kitu nie wciska, że to na szczytne cele (co najwyżej 5% tego). "Na kościół" to ja moge dac u siebie i widze na co to idzie. Jak ma się zbędny grosz to zamiast złodziejowi moża działać lokalnie charytatywnie. Za tego Maybacha Rydzyka można zrobić milion rzeczy np. w domach d

ziome-k
2012-06-01 15:33:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jakiego maybacha? Przecież to była propagandowa ściema antypolskiej telewizji TVN. Nie przepadam za Rydzykiem ale mówienie, że jest złodziejem jest nie prawdą. Jak już oskarżacie to dowody proszę. A babć nie okrada tylko "co łaska" więc ochłońcie trochę.

solar
2012-06-01 11:07:47
Ocena: -1(glosow:7)-+
złodziejem to się trza urodzić...

anty_beton
2012-06-01 11:07:19
Ocena: -6(glosow:14)-+
Nadużywanie znaków interpunkcyjnych ponoć świadczy o rozchwianiu emocjonalnym.

Agent-Tomek
2012-06-01 16:20:22
Ocena: -1(glosow:7)-+
A ty weź zamknij papę jak nie komentujesz absurdu

klisza08
2012-06-01 10:56:07
Ocena: -2(glosow:8)-+
gdyby ten "liberalny" rzad nie byl tak zatwardzialy i arogancki to mniej byloby takich Rydzykow,Natankow i innych nawiedzonych czczonych niby Swietych.Skrajnosci rodza skrajnosci a potem burdel w kraju.

szulcik
2012-05-25 07:24:05
Ocena: -5(glosow:5)-+
Prawie jak Doda .... bo słabszy ma głos ...

Dyr.RYDZYK
2012-05-24 19:51:31
Ocena: 0(glosow:14)-+
Gdzie gówniarzu fleszem po oczach, zaraz ci w czapę przyładuję!

Ksiwy
2012-05-24 08:36:19
Ocena: -2(glosow:16)-+
Paradoks. Mohery, które w imię "dobra" oddają pieniądze na ojca dyktatora, są gotowe zniszczyć i zamordować człowieka, będąc święcie przekonane, że czynią dobro

szatano999
2012-05-24 18:41:49
Ocena: 0(glosow:20)-+
takie tam katolickie "miłowanie bliźniego"...

Dyr.RYDZYK
2012-05-24 07:58:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wszystkich Moich Kochanych Fanów pozdrawiam, proszę nie przejmować się niesłuszną krytyką, Szatan pracuje nad tym by Nas zdyskredytować, Aby przełamać jego moc potrzeba jeszcze większego waszego wsparcia, więc podaję numer konta 666...

ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:22:11
Ocena: -3(glosow:13)-+
A może on się zapomniał że ludzie patrzą i chce by ten chłopczyk do paciora się zniżył

jurek1102
2012-05-24 20:09:50
Ocena: -4(glosow:10)-+
A może ??? To pewne

szatano999
2012-05-24 22:03:07
Ocena: -3(glosow:15)-+
dlatego ja....paciora....nie odmawiam....tfuj!!!...strasznie to dwóznacznie zabrzmiało....pacierza rzecz jasna....

jurek1102
2012-05-24 23:55:19
Ocena: 0(glosow:14)-+
Pacior Macior jeden Ch...

Tescosatan
2012-05-23 23:21:09
Ocena: -4(glosow:14)-+
Raczej by nie był zwykłym, skromnym i bogobojnym zakonnikiem. Byłby dokładnie taki sam, tyle że gryzła by go frustracja z powodu niespełnionych ambicji.

szatano999
2012-05-23 23:30:51
Ocena: -1(glosow:11)-+
chłop widać ....zawsze miał "powołanie" do WIELKICH RZECZY....

Tescosatan
2012-05-23 23:32:37
Ocena: -3(glosow:11)-+
Z powołaniem się nie dyskutuje. W końcu musisz robić to, co każą głosy w głowie.

ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:37:52
Ocena: -3(glosow:11)-+
Głosy w głowie ? a tego się nie leczy ?

Tescosatan
2012-05-23 23:40:31
Ocena: -6(glosow:8)-+
Sięgnij po tę wiedzę do swojego bogatego doświadczenia, ale myślę że tak.

szatano999
2012-05-23 23:50:25
Ocena: 0(glosow:12)-+
dlatego w religii używa się często słowa "nawiedzenie"....np. w litanich itp

szulcik
2012-05-25 07:22:55
Ocena: -5(glosow:5)-+
on doskonale wie co dobre :) ... bez dotacji i bez funduszy moherowych portfelików nie byłby teraz na tym stanowisku jakim jest ... :) maybach lubi duzo pić :)

szatano999
2012-05-25 08:21:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
głosy w głowie????....bóg to niego przemawia...ha ha

Terfice
2012-06-09 10:49:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
szulcik ty taki głupi czy udajesz ON NIGDY NIE MIAŁ TEGO SAMOCHODU , weź zmniejsz liczbę godzin oglądania TVN-u

Popekpl
2012-05-23 23:20:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mokryBartek
2012-05-23 22:26:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
- 50 zł za fote dzifffko

szatano999
2012-05-23 23:07:12
Ocena: -1(glosow:13)-+
50zł to opłata manipulacyjna....za zdjęcie ...."co łaska"- nie mniej niż 100 zeta

ANALNY_LOWCA
2012-05-23 22:12:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Powinni te małpę raczej w cyrku pokazywać

KrytykWiochy
2012-05-23 21:45:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
Gdyby przypadkowo mnie tknął ( nie chodzę na takie ryty) by dostał w pysk, bo na prawdę na tym pkt. jestem wyczulony. Miałbym rację i nie żałował.

gugulka
2012-05-23 21:29:52
Ocena: 1(glosow:9)-+
czy to tez jakis dyktator, bo tak ich sie ostatnio tutaj namnozylo, ze misie juz liczenie pomylilo ;)

suchy1971
2012-05-23 20:48:06
Ocena: -3(glosow:11)-+
Przepraszam!! Co za PEDOFIL molestuje tego młodego chłopca????

szatano999
2012-05-23 21:27:06
Ocena: 0(glosow:14)-+
to "boski dotyk"....ODBIORNIK DOSTRAJA!!.....ha ha

szatano999
2012-05-24 23:52:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
jak za młodu dobrze ustawi...to inne fale ...całe zycie będzie zagłuszać....

alicia24832
2012-05-23 20:24:04
Ocena: 0(glosow:10)-+
Na jalowym gruncie tylko chwast wyrosnie. Na biedzie i placzu cwaniaczki sie bogaca.

Pawel_19
2012-05-23 20:17:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
Wiecie co a najśmieszniejsze jest to ze niektórzy ludzie ostatnie pieniądze mu oddają i nie patrzą ze nie będą mieli za co żyć... dla mnie to jest chore O.o

szatano999
2012-05-23 20:22:16
Ocena: 1(glosow:15)-+
jakie tam ostatnie...babcie zaraz po otrzymaniu emerytury...kasę wysyłają...a później płaczą że na lekarstwa brak, na jedzenie...Rydzyk to taki przysposobiony WNUK wszystkich babć...

komercjusz
2012-05-23 20:44:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
gdyby nie ta jego sukienka to poszedł by siedzieć za wyłudzenie,lepsze niż immunitet

szatano999
2012-05-23 21:43:05
Ocena: -2(glosow:14)-+
i jeszcze podobno pod zwierzchnie władze kościelne nie podlega tylko pod jakiegoś przełożonego zakonu......Episkopat i Watykan nic mu nie mogą zrobić...oczywiście jakby śmieli...

komercjusz
2012-05-23 20:07:50
Ocena: 1(glosow:11)-+
Przedsiębiorca który znalazł sposób na nie płacenie podatków

szatano999
2012-05-23 20:17:17
Ocena: 2(glosow:14)-+
to nie przedsiębiorca...nic nie wytwarza....chyba że przemiana wchodzi w grę....mózg w siano...

Dzivex
2012-05-23 22:09:57
Ocena: -2(glosow:12)-+
To nie przedsiębiorca tylko mafiozo....wielki polski al capone

szatano999
2012-05-23 22:41:21
Ocena: 0(glosow:14)-+
nie na darmo czarna mafia ma siedzibę w centrum Włoch....he he....najciemniej pod latarnią

ANALNY_LOWCA
2012-05-23 23:47:20
Ocena: -5(glosow:11)-+
Włochy to gniazdo nierobów i pedofilii

Dzivex
2012-05-23 23:55:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
I oto jeden z nich!

szatano999
2012-05-24 07:46:56
Ocena: -2(glosow:12)-+
kraj "bunga-bunga"....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Tylko tu zostawię
Przez takie osoby, cierpią wszyscy operatorzy dronów. Airbus A380 przeleciał bardzo blisko.
główna
Dodano: 21.07.2018, 17:19:42   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 42Skomentuj (43) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0