Ukryj komentarze(270)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Master
shark7
2012-06-07 18:07:17
Ocena: 35(glosow:43)-+
Jeśli to jest komunia to ubiory powinny być jednakowe.Dzieci uboższych rodziców nie powinny odczuwać tego że są gorsze,a jak ktoś ma kasę to niech chwali się nią domem ,samochodem a nie lansuje dzieckiem na komunii.Takie zachowania uważam za wiochę.
game_is_over
2012-11-23 03:12:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
sasuko
2012-07-03 21:04:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
to komunia zagranicznych cyganow.oni ubieraja dziewczynki w ten sposob.to warzne wydarzenie w rodzinie puzniej gdy dorosnie jest slub musi byc rownie strojna a suknia musi pobic poprzedniczke,dziewczynki u nich marza o tym dniu cale zycie i projektuja suknie
Liwia88
2012-06-18 11:34:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pierwsza Komunia Święta to nie jakiś wybieg,nie pokaz mody LUDZIE opanujcie się,dorośli to całkiem już zapomnieli czym jest Pierwsza Komunia Św. Wobec Boga wszyscy jesteśmy równi,w czym jest gorsze dziecko pochodzące z uboższej rodziny?! Wszystko jest dla ludzi ale trzeba znać umiar. JEST WIOCHA!!!
xnetax
2012-06-11 13:34:49
Ocena: -10(glosow:12)-+
A DLACZEGO NIE ? moja córka szła do komunii w ALBIE ale po mszy przebrała się w uszytą na tą okazję śliczną suknię...dlaczego negowani są ludzie którzy chcą sprawić swoim dzieciom przyjemność...Prezenty muszą być wypasione ?!bo inaczej będzie gadanie. TAK!!! a dziecko skromne ,najlepiej w worku
xnetax
2012-06-13 11:26:38
Ocena: -1(glosow:3)-+
vader1973 -Po drugie-Wiesz ile taka ALBA kosztuje?-150 zł a do tego dolicz koszty wianka,różańca,skarbczyka,świecy a i jeszcze sweterek rajstopki,buty...itp ja się pytam..gdzie ta skromność?jeśli ksiądz na pierwszym spotkaniu mówi.pieniądze wpłacić do końca m-ca!
niunia898989
2012-06-09 20:40:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tym ludziom sie w głowach poprzewracało! Ja jak szłam do komunii to wszycy byli ubrani tak samo, dostałam biały zegarek, jakiś łańcuszek i z niecierpliwością czekałam na upragniony rower a teraz kupić komuś rower na komunie albo zegarek (ktory nie jest złoty) to koniec świata!
jasnygwint1
2012-06-08 21:53:40
Ocena: 7(glosow:11)-+
Przecież komunię w Polsce wyprawia się dla wszystkich innych a nie dla dziecka. Większość rodziców nie wie po co ta komunia i czy tak naprawdę potrzebna a posyła tam dzieci bo tak wypada i "co ludzie powiedzą"
cokolino123
2012-06-14 00:51:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
No cóż zmoże ty żyjesz w takim środowisku gdzie rodzice nie wiedzą po co jest komunia, ale większość dorosłych ludzi jednak wie. Także masz szanse się jeszcze douczyć. POza tym zdjęcie przedstawia komunię w Irlandii.
szatano999
2012-06-08 15:56:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
a kto ustala strój w jakim mają dzieci być ubrane????...ksiądz
sannyoshin
2012-06-08 17:04:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
bo nic nie mado zadowolenia.dlatego omijam szerokim łukiem
MannGegenMann
2012-06-08 17:48:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
I takie np obowiazuja w Belgii, niewazne z jakiego domu jest dziewczynka. Hmm a mogloby sie wydawac, ze Belgowie moga sie jeszcze bardziej wystoic ze wzgledu na lepsza sytuacje. Ale w tej sprawie sa o wiele logiczniejsi. Bo to wlasnie Pierwsza Komunia a nie Bal Slodkich Osmiolatek
szatano999
2012-06-08 11:39:19
Ocena: -4(glosow:14)-+
To się nazywa CELEBRACJA...sakramentu.....ksiądz celebruje to też ubiera DROGIE i ŚWIECĄCE FATAŁASZKI....przykład idzie z GÓRY!!!..
dlugowieczny
2012-06-08 11:46:07
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dokładnie. Kiedyś był artykuł na temat szat liturgicznych, ceny są kosmiczne. Same kościoły są przejawem przepychu, ot pomniki ludzkiej próżności. W końcu według nauk bóg jest wszędzie, więc nawet pod gołym niebem można się modlić.
Terfice
2012-06-08 12:13:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
tylko że te "fatałaszki" kupują za dobrowolne ofiary wierzących nie ma takiego czegoś jak nie dasz kasy wstęp do kościoła masz wzbroniony, osobiście sporadycznie daję na ofiarę dobrowolnie i to tak góra po 2zl i nikt na mnie sie krzywo nie patrzy , no ale zakompleksiony szatano musi ...
Terfice
2012-06-08 12:17:06
Ocena: -3(glosow:3)-+
po części długo wieczny zgadzam sie z Tobą , ale niektórzy wierzący daja grubą kasę bo lubią się modlić w "przepychu" , mi to zaś obojętne czy bedzie to pełen przepychu kościół czy mały skromny kościółek , ale co poradzisz że nie którzy lubią nawet idąc do kościoła chcą miec wygody???
szatano999
2012-06-08 13:08:37
Ocena: 5(glosow:7)-+
za dobrowolne ofiary...bo ludzie są głupi..tak się przyzwyczaili...księdzu dać, lekarzowi dać, w urzedzie za załatwienie sprawy dać...a później płaczą że do gęby nie ma co...dać
szatano999
2012-06-08 13:30:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
ty sobie sprawdź ile wynosi fundusz kościelny i ilu jest księzy w Polsce...później podziel i zobaczysz ile samo państwo przeznacza średnio na jednego klechę z naszych podatków...fundusz, caritas, remont kościołów, nauka religii, kapelani w służbach mundurowych to są kwoty w miliardach złotych
szatano999
2012-06-08 15:58:10
Ocena: 3(glosow:5)-+
więzienia swoją drogą...w Stanach takich umieją zagospodarować...a i księża nie mają tam lekko...
Terfice
2012-06-08 16:56:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
no to może się tym większym problemem zajmij tych więźniów , a nie takimi pierdołami że księża źli że wszyscy księża to albo pedofile albo złodzieje i napewno żaden nie może być dobrym człowiekiem no bo przecież wierzący jest więc to nie możliwe ... dziwny tok rozumowania masz...
Terfice
2012-06-08 17:00:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
księża w ameryce nie mają lekko ale twoim zdaniem to księża więc też napewno wszyscy to złamasy , a jak byś odpuścił temat Kościoła to byś tyle plusów od tych 14letnich dzieci lub z frustrowanych staruszek , no a przecież wiocha i ranga jak i plusy są twoim jedynym celem w życiu...
kamka1121
2012-06-08 09:46:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Matka przegieła na maxa może uważała ze tamte komunijne alby są gorsze i córeczkę trzeba dobrze wylansować...brak słow matka niech się ogarnie zapomniała ze komunia to bycie blisko Boga a nie pokaz dla ludzi widać ze matka jest pusta i próżna niech pozna inne wartości życiowe...
anka1974
2012-06-08 09:45:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
matka tej dziewczyny a raczej jej wygląd mówi sam za siebie..nie dziwota że dziecka tez lansowane jest na siłe.ale żal patrząc na taką szopke bo komunia to nie pokaz mody.to przeżycie wewnętrzne którego teraz niestety brak..prawda jest taka że dzieciom komunia święta kojarzy sie z prezentami..to str
kamka1121
2012-06-08 09:42:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Matka przegieła na maxa może uważała ze tamte komunijne alby są gorsze i córeczkę trzeba dobrze wylansować...brak słow matka niech się ogarnie zapomniała ze komunia to bycie blisko Boga a nie pokaz dla ludzi widać ze matka jest pusta i próżna niech pozna inne wartości życiowe...
cowboy1910
2012-06-08 01:02:50
Ocena: 3(glosow:9)-+
No cóż... Bogatemu nie zabronisz.... zal dla matki...
ANALNY_LOWCA
2012-06-07 23:26:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ale po mamusi to widać że debil
jurek1102
2012-06-07 23:14:05
Ocena: 9(glosow:15)-+
Ja nie byłem u komunii i jakoś żyje .
EvrybadyPOle
2012-06-07 23:09:19
Ocena: -1(glosow:5)-+
JAK DO ŚLUBU JA PIERDL..
jetischimalajuf
2012-06-07 22:55:20
Ocena: -8(glosow:12)-+
ja tesz nje ;/
dlugowieczny
2012-06-07 23:01:01
Ocena: -2(glosow:18)-+
W takim razie niech wszyscy ludzie chodzą tak samo ubrani, bo nie każdego stać na markowe ubrania. Niech wszyscy chodzą pieszo, bo nie każdego stać na samochód. Czaisz już absurd swojej wypowiedzi, czy jeszcze nie.
lepidus
2012-06-08 02:41:00
Ocena: 9(glosow:9)-+
Glupoty piszesz dlugowieczny. tu chodzi o to ze do komunii ida wszyscy katolicy bogaci i biedni. Powinni tak samo sie ubrac a czym przyjada do komunii albo gdzie beda sie bawic to juz ich i tylko ich sprawa ale w kosciele nikt nie bedzie sie wyroznial. PS taki sam komentaz na ma top score?? a wy min
przemek_szczecin
2012-06-08 08:29:05
Ocena: 2(glosow:4)-+
dlugowieczny
tu nie chodzi o wszystkich ludzi. tu chodzi o dzieciaki które odbierają biedę czy bogactwo rodziców różnie... zależnie od wychowania... i o to chodzi... aby dzieciaki czuły się nieskrępowane i w ten jeden dzień "równe".
dlugowieczny
2012-06-08 11:38:54
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie ma równości. To dorośli tak urządzili ten świat, że są różnice społeczne. Jeden dzień niczego nie zmieni. @lepidus głupoty to ty piszesz, idąc za twoim tokiem rozumowania, wszystkie dzieci w szkole powinny być tak samo biednie ubrane, bo biednych na lepsze rzeczy nie stać.
crazybread
2012-06-08 01:20:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
jak to co sie dzieje, rowery ztanialy.
Kurkadziurka
2012-06-07 21:11:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
diablica4_aga
2012-06-07 20:59:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
widać tutaj niespełnione ambicji mamusi !!! szkoda dzieciaka tylko
diablica4_aga
2012-06-07 20:57:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
niespełnione ambicje mamusi tu niestety wyszły!!!!!! szkoda mi tego dziecka
IGotYouDancing
2012-06-07 20:34:23
Ocena: 12(glosow:14)-+
NIGDY nie zrozumiem Komunijnej Mody, czyli ubieranie dziewczynek w jakieś futra, rozkloszowanych sukni, wymyślnych fryzur... Ja do komunii (omamiona prezentami - standart) szłam w zwykłej, skromnej albie, miałam coś na wzór koczka i wianek.
Kaska22.12.81
2012-06-07 20:18:33
Ocena: 6(glosow:8)-+
a gdzie minimalizm sie podzial!? juz ma dziewczynka zasiana "plastiko-manie"
drLOUBITCH
2012-06-07 19:52:18
Ocena: 11(glosow:11)-+
To Komunia? A ja myślałem, że to bal przebierańców.
amberkaszmir
2012-06-07 19:30:19
Ocena: 14(glosow:14)-+
Moi drodzy...TEJ PANI to wiocha akurat sie nalezy! Znam Ja z widzenia....kosmita..zawsze ten tapir na glowie i biale badz kremowe usta! SZOOOK!! WIOCHA!!
Hm-ciekawa-sprawa
2012-06-07 19:07:40
Ocena: -3(glosow:9)-+
Sam na komunii zostałem wytargany za ucho przez proboszcza św.Wojciecha w Częstochowie lecz uważam ,że nie jestem uprawniony aby osądzać czym komunia jest a jak widać pełno w sieci ignorantów którzy pozjadali rozumy a suchego chleba nie podaliby biednemu ... to dopiero wiocha!
familimen
2012-06-07 18:26:17
Ocena: 9(glosow:11)-+
no i tu masz przykład jaka jest świadomość religijna katolików w Polsce, ile w tym obrządku religijnego a ile pokazówki.źle napisałem?to chęć pokazania się,wyróżnienia w otoczeniu,dziecko na pewno na to nie wpadło żeby się odpier. jak struś w.. a jeśli to współczuję i tej dziewczynce i rodzicom
CanisMajoris
2012-06-07 18:16:42
Ocena: -2(glosow:20)-+
swieta komuni ajest wiochą na maksa i jeszcze te głupawe mamusie ktore chca zeby ich córeczki w ladnych sukienkach robiły loda księzą to jest tylko polska wiocha
alexis777
2012-06-08 15:29:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wiochą jest ocenianie czyjejś wiary, wierzę w boga i nie obnoszę się z tym, poszłam do komunii - wiedziałam, że dla boga i siebie, a nie prezentów, więc z łaski swojej przestańcie komentować tak wszystkich chrześcijan, bo nie każdy jest taki, jak myślicie. PS, popraw ortografię.
shark7
2012-06-07 18:07:17
Ocena: 35(glosow:43)-+
Jeśli to jest komunia to ubiory powinny być jednakowe.Dzieci uboższych rodziców nie powinny odczuwać tego że są gorsze,a jak ktoś ma kasę to niech chwali się nią domem ,samochodem a nie lansuje dzieckiem na komunii.Takie zachowania uważam za wiochę.
Aleksandra007
2012-06-08 11:43:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
masz rację, ale nie powinno być tak że wszyscy maja alby.. jak można zobaczyc chłopaka ,,w sukience,, no bez przesady.... tu widać przegięcie, ale moim zdaniem kazdy wybiera to na co go stać.
NieMamLoginuBejbe
2012-06-08 22:04:07
Ocena: -6(glosow:6)-+
Zgadzam się, sama jak szłam do komunii(czego żałuję, bo skusiły mnie wtedy prezenty) to były zrzutki na jednakowe stroje i tak nadal powinno być.
wrednaZuza
2012-06-07 17:49:52
Ocena: 21(glosow:27)-+
Jeśli ktoś nie rozumie, dlaczego to zdjęcie jest na głównej, to też powinien na nią trafić. To komunia, nie wesele (czy matka ma tiul-welon w ręku??).
Nie chodzi tu o obnoszenie się ze swoim bogactwem,a jak ktoś ma kasę - fajnie, ale to nie miejsce i czas na popisy. To nie rewia mody.
dlugowieczny
2012-06-07 19:26:02
Ocena: -7(glosow:13)-+
@wrednazuza trochę konsekwencji, skoro to komunia i nie powinno się obnosić ze swoimi pieniędzmi, bo nie oto chodzi, a o sakrament, to tak samo powinno się postępować w przypadku ślubu, bo też chodzi o sakrament. Ponadto jak kogoś stać na lepsze rzeczy, to czemu ma ich nie kupić?
dlugowieczny
2012-06-07 19:30:32
Ocena: -6(glosow:12)-+
Nie rozumiem tego całego chrzanienia, masz kasę ok, ale nie pokazuj tego. Pytam się dlaczego? Bo ciebie, lub twoich rodziców na to nie stać? Po to ktoś pracuje, by mógł za zarobione pieniądze coś kupić, i nic nikomu do tego co kupuje, wynajmuje itp.
dlugowieczny
2012-06-07 19:32:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
Już niżej napisałem, nie podoba się zmieńcie ustrój i niech każdy dostaje tyle samo, ale nie bo każdy ma postawę roszczeniową, moja praca jest więcej warta, i mam dostawać więcej, ale jak sąsiada stać na coś droższego, to już oburzenie, i obgadywanie, że się z pieniędzmi obnosi.
crazybread
2012-06-08 01:26:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
MINTOR
2012-06-07 17:43:37
Ocena: 14(glosow:30)-+
Wiochą to jest narzucanie dzieciom swojej religii. Co to w ogóle za zwyczaj żeby chrzcić dzieci po urodzeniu? Bez ich zgody, a nawet świadomości tego? A może one nie życzą sobie być katolikami? takie decyzje powinien każdy podejmować sam, świadomie, po ukończeniu 18 lat.
CanisMajoris
2012-06-07 17:58:20
Ocena: 7(glosow:19)-+
dokładnie zgadzam sie w 100% az miło widziec ze ktoś w polsce jeszcze ma mózg
mschmidtke
2012-06-07 19:42:29
Ocena: 4(glosow:14)-+
zgadzam sie, ja moja corke oszczedzilam, decyzja bedzie nalezec do niej samej jak juz bedzie wieksza i bedzie wiedziala czego chce
MinorumGentium
2012-06-07 22:09:03
Ocena: 5(glosow:9)-+
Każdy rodzic ma prawo wychować swoje dziecko według własnego przekonania.
amarantowe
2012-06-09 00:10:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
No już bez przesady, dziecku nie stanie się żadna krzywda gdy zostanie ochrzczone, nie przeszkadza mu to wyznawać innej wiary gdy dojrzeje do własnych wyborów. Rodzice chrzczą dzieci, bo według wyznawanej przez nich wiary ma to sens - chrzest obmywa dziecko z grzechu pierworodnego.
sannyoshin
2012-06-07 17:58:29
Ocena: 9(glosow:15)-+
jestes wiochą. ten portal powinien być on pewnego poziomu inteligencji, bo potem takie pytania. wiocha komentuje wiochę
hiobe
2012-06-07 17:08:28
Ocena: -9(glosow:13)-+
Dokładnie kwestia gustu.Według tej kobiety jej dziecko jest ładnie ubrane a kim są inni żeby to oceniać?To,że ubieriją dzieci w alby od 30 lat to nie znaczy,że ktoś może nie chcieć pójść do przodu z ubiorem.Mi to tam odpowiada jej sprawa jak ona się nie wstydzi to co mi to przeszkadza.
zanzara90
2012-06-07 16:07:22
Ocena: 12(glosow:14)-+
Mała na pewno była dumna, mamusia jeszcze bardziej ale dla mnie to śmieszne, a wręcz idiotyczne. Sukienka wygląda jak ślubna a nie komunijna i do tego ta abstrakcja na głowie. Przez to dziecko, zamiast skromnie i niewinnie jak na tę okazję przystało, wygląda jak niewydarzona strojnisia z kompleksami
Asteroth
2012-06-07 15:58:56
Ocena: 11(glosow:13)-+
Tu nie chodzi o to kogo na co stac, tylko o to, ze wazne ponoc wydarzenie religijne jest sprowadzone do roli pokazu mody. Tak dzieci jak i rodzice nie wiedza o co w tym chodzi, a jedyne na czym sie skupiaja to kto co dostanie, kto jak sie ubral i "co ludzie powiedza"
Motyka1999Duo
2012-06-07 15:44:31
Ocena: -9(glosow:13)-+
Jak ich stać to czemu nie ?
Motyka1999Duo
2012-06-07 15:41:43
Ocena: -18(glosow:20)-+
Nie rozumiem. Żenada że bogatsi są od ciebie ? Mają lepsze fryzury ? Czy o co chodzi ?
student1234321
2012-06-07 15:52:02
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie no, ona jeszcze przez jakiś czas może będzie wiedzieć i pamiętać. Nie to, co rodzice ;).
dlugowieczny
2012-06-07 15:37:07
Ocena: -11(glosow:13)-+
No właśnie też tego nie rozumiem. Zmieniliśmy ustrój na taki, w którym oficjalne jest rozwarstwienie społeczne. Więc albo zmieńcie ustrój polityczny i ekonomiczny na inny, albo dajcie sobie siana, bo skoro mnie stać na coś to to kupuję sobie i rodzinie, i nie zamierzam się kryć przed ludźmi.
student1234321
2012-06-07 15:53:05
Ocena: 16(glosow:16)-+
Nie rozumiecie sensu Pierwszej Komunii Świętej (i Eucharystii w ogóle), najpewniej tak jak rodzice tej małej. Tu nie chodzi o ustrój społeczny, rozwarstwienia czy ich brak, o ekonomię i pieniądze, tu chodzi o wydarzenie w życiu duchowym.
dlugowieczny
2012-06-07 16:01:45
Ocena: -7(glosow:7)-+
Ślub to też wydarzenie duchowe, w końcu to sakrament, i jakoś nikt nie ma pretensji, że suknia panny młodej była droga. Co ja piszę, byłoby tak samo - obrączki można było kupić tańsze, a czemu ten drogi lokal, a po co pierścionek z brylantem. Za długo student żyję byś mi ciemnotę wciskał.
cooke
2012-06-07 16:01:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie nalezy oceniać gustu - w tym wypadku w kwestii stroju - cała otoczka i przedziwne powierzchowne traktowanie sakramentu to jest chyba to o co autorowi chodziło albo go przeceniam ;)... stroje, fryzury, buty, prezenty i to właśnie "stać ich"-a gdzie istota wydarzenia???
student1234321
2012-06-07 15:55:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
Tylko co to ma do rzeczy? Tutaj problem jest z rodzicami małej, jej strój jest przejawem braku zrozumienia dla sytuacji. I to jest błędne koło "foszyć się" na sakramenty kiedy "z wiarą i kościołem cyrk jest"... Skoro wiesz jak powinno być to jako ta część Kościoła rób przeciwwagę
moniq00
2012-06-07 16:04:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
student1234321 przeciwwagę? ale po co ? po to żeby dziecko idąc następnego dnia do szkoły zostało wyśmiane bo rodzice z Komunii Św. nie zrobili cyrku? Wolę jak dziecko będzie starsze i samo będzie mogło wybrać czy chce należeć do kościoła katolickiego czy wybrać inną wiarę...
Terfice
2012-06-07 16:14:48
Ocena: 3(glosow:9)-+
hehe no przy takiej mamusi to napewno w coś wierzyć będzie , dziecko bierze poglądy prezentowane przez rodziców , jeśli go bedziesz wychowywać w ateizmie to będzie ateistą a jeśli w judaizmie to będzie żydem więc nie pisz głupot ze samo wybierze , bo będzie się kierować tym czym nasiąknął za dziecka
moniq00
2012-06-07 16:33:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Terfice uważam, że jeśli dziecko od małego będzie miało styczność z różnymi religiami i kulturami to jako powiedzmy nastolatek sam będzie mógł podjąć decyzję, ale idąc Twoim tokiem rozumowania wolę, aby było niepraktykującym katolikiem niż odstawiającym cyrk katolikiem..
Terfice
2012-06-07 16:38:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
to kto Ci broni go wychować na dobrego nie odstawiającego cyrki katolika , a jesli go wychowasz w wielu rel to on w żadną wierzyć nie będzie tylko wybierze tą która mu sie lepiej kalkuluje , czyli pewnie jechowym zostanie bo oni proponója kase jak się na ich wiarę przejdzie:]
Terfice
2012-06-07 17:13:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
acha i nie ma czegoś takiego jak nie praktykujący katolik , nie wiem czemu sie tak utarło że wszyscy tak mówią , taka osoba może być chrześcijaninem co najwyżej ale i tego nie jestem pewien , a Ty jesteś ateistka??? czy też teraz taka nowa moda na religię anty katolicką ;p
Rybcia123456
2012-06-07 14:30:10
Ocena: 8(glosow:8)-+
Mała czuje się pewnie,jak Księżniczka tylko,że w Komunii o to nie chodzi-to wina,niestety,Rodziców
kingala111
2012-06-07 14:15:39
Ocena: 12(glosow:18)-+
W MOIM KOŚCIELE JEST TAKI ZWYCZAJ ŻE DZIECI MAJĄ TAKIE SAME STROJE, DZIĘKI CZEMU ŻADNE BIEDNIEJSZE DZIECKO NIE MA DYSKOMFORTU ŻE KTOŚ WYGLĄDA LEPIEJ OD NIEGO
manamanam
2012-06-07 14:04:39
Ocena: 18(glosow:22)-+
Wszystkie sakramenty powinny być przyjmowane dobrowolnie przez osoby dorosłe. Osoby, które wiedzą, jakie jest tego znaczenie, i dobrowolnie decydują się na przystąpienie do danego kościoła. A nie małe dzieci, które nie dojrzały jeszcze do tego, a cała ceremonia kojarzy się z pieniędzmi i prezentami
AnonimowyPremier
2012-06-07 14:34:37
Ocena: 10(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Terfice
2012-06-07 17:46:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
@AP no to ja bym nie chciał być twoim dzieckiem , skoro twierdzisz że zakaz papierosów i alkoholu i puszczania się na prawo i lewo jest zły. Jeśli będziesz mieć dzieci lub masz to zasilą one za pewno tabory dziwek(a jak nie bedą przedsiębiorcze to cichodajek) lub meneli
AnonimowyPremier
2012-06-07 19:59:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Terfice
2012-06-07 20:46:26
Ocena: -2(glosow:4)-+
np koleś z mojej wioski był alkocholikiem parę ładnych lat i pojechał i podpisał i nie pił rzez ten czas i po tym jak sie to zobowiązanie skończyło nie minął mies i znów chlał , a teraz sam gada że jeździ podpisywać regularnie co 1,5 roku (każdy sobie wybiera na ile podpisuje) bo by nie wytrzymał
Mundzio84
2012-06-07 14:00:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
Kolejny przykład: Święto zmarłych - rewia mody.Pogrzeb - wystawne stypy, pomniki.I tak jak na tej fotce - gdyby mamusię było stać, to zapewne sprawiłaby córce nawet sukienkę od Armaniego.Tylko, kto w tym momencie nie rozumie przekazu - ksiądz, czy rodzice?
zmyslowy.edek
2012-06-07 13:10:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
to chyba Kraków
dedede66
2012-06-07 13:02:31
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wlasnie o to chodzi, ze dzisiaj ludzie juz zapomnieli o znaczeniu tej uroczystosci.Najwazniejsze jest to zeby sie jak najbardziej nachapac i oczywiscie pokazac sie przed sasiadami.Sam znam osobiscie ludzi, ktorzy na czas komunii swoich dzieci zapisywali sobie w zeszyciku kto ile dal.
Hercules
2012-06-07 13:01:40
Ocena: 9(glosow:9)-+
W dzisiejszych czasach nikt już nie kojarzy komunii jako ważnego przeżycia duchowego i jeszcze większego zbliżenia się do Boga. Teraz to jedynie okazja dla rodziny do zalania pały a dla dzieciaka do zgarnięcia jak największej ilości prezentów. Ja sam jestem niewierzący ale ten cyrk mnie denerwuje.
malenstwomale89
2012-06-07 12:51:31
Ocena: 7(glosow:15)-+
Wystrojona jakby co najmniej była na swoim ślubie...
GarfieldLasagne
2012-06-07 12:45:28
Ocena: 0(glosow:14)-+
Czasy się zmieniają, być może rodziców stać na takie cuda a dziecko kreację sobie wymarzyło. Wszystko musicie opluwać? Żal dupę ściska, że w albach szliście? Ja też miałam suknię, fakt, może nie jakąś fantazyjną ale miałam. Taka już panuje w Polsce "tradycja", że komunia = kasa/prezenty.
student1234321
2012-06-07 12:51:02
Ocena: 5(glosow:7)-+
Taka tradycja, a potem ci sami narzekają, że katolicy nie żyją zgodnie z tym co wyznają...
GarfieldLasagne
2012-06-07 12:55:13
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie dostałam ani zegarka, ani roweru ani nawet pegazusa, a ewentualne pieniądze poszły na ubrania bo takie były u nas warunki. Ale nigdy nie zapomnę jak się czułam w sukni, białych bucikach, jak później chodziłam na Biały Tydzień, to było naprawdę miłe uczucie.
student1234321
2012-06-07 13:03:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czy zostało coś z tego dnia poza wspomnieniami? Faktycznie, to prezenty i cała "biesiada" ma większy wpływ na ewentualne zepsucie uroczystości. Z drugiej strony dziecko myśli inaczej; do zarzucenia jest właśnie dorosłym, że swoje ambicje i krzywe spojrzenie na święto próbują zaszczepić dzi
student1234321
2012-06-07 13:07:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
student1234321
2012-06-07 13:18:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
student1234321
2012-06-07 15:57:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
eciom. Pomijam Twoją sytuację bo wygląda zgoła odmiennie ;). Ale byłem ostatnio na paru komuniach i nie jest najlepiej.
KOBIETA2012
2012-06-07 13:19:58
Ocena: 2(glosow:10)-+
Pewnie ślub :);p
MARILYN_DEAD
2012-06-07 12:25:39
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
MARILYN_DEAD
2012-06-07 17:19:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tomaszek5800
2012-06-07 12:21:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
jaka matka taka córka ...
matki sie nie wybiera
leszkowaty
2012-06-07 11:59:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
"...kto zabroni bogatemu..."
purepurple
2012-06-07 11:56:30
Ocena: 10(glosow:18)-+
Dlatego najlepszym pomysłem są ALBY. Wszyscy jednakowo.
student1234321
2012-06-07 11:55:23
Ocena: 16(glosow:16)-+
Niech ktoś teraz powie, że to księża niszczą tę uroczystość. Przecież to rodzice i goście oprawą i prezentami robią z tego puste, huczne wydarzenie! Chcąc dobrze zapominają o istocie. Podobnie jak mówi się w okolicach Wielkiejnocy "Wesołych Świąt" nie bardzo myśląc, co się świętuje...
student1234321
2012-06-07 11:58:11
Ocena: 7(glosow:9)-+
... i jakie to ma znaczenie dla człowieka.
I teraz jakby księża upominali ludzi, co taką "uroczystość" urządzają dziecku, to podniosłoby się larum, że Kościół be, księża be, że kasa bez sensu na to leci (sic)... W sumie może i dobrze, może by się zreflektowali kiedyś w końcu.
baroszq003
2012-06-07 11:47:33
Ocena: 8(glosow:8)-+
To nie prababcia???
ferdal
2012-06-07 11:36:14
Ocena: 5(glosow:11)-+
Oto kierunek do którego zmierza religia w wydaniu polskiego kk
student1234321
2012-06-07 11:54:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jeśli masz na myśli rodziców jako członków KK to masz rację.
KOBIETA2012
2012-06-07 11:32:55
Ocena: 11(glosow:17)-+
Obowiązkowe Alby i by nie było problemu. Każde dziecko wyglądało by tak samo.
Szyderaaa90
2012-06-07 11:30:39
Ocena: 3(glosow:5)-+
jaki kraj ,taki obyczaj! :D
dzwoneczek13
2012-06-07 11:29:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
A ludzie gadają że kasy nie mają.. a tu prosze zastaw się a pokaż się.. żal
GarfieldLasagne
2012-06-07 12:52:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
Wam szkodzi na mózg, jeśli KTOŚ ma pieniądze. Jakby Was było stać, a Wasza córka miałaby komunię (raz w życiu) i marzyłaby o sukni jak "księżniczka" to nie wiem czy byście oszczędzili kasę i kupili albę. Nie sądzę. Zamiast się zastanowić to Wy już komentujecie.
Kamil-Monster
2012-06-07 11:21:14
Ocena: 10(glosow:12)-+
Większość kobiet nawet na ślub własny nie ubiera się tak... skromnie ...
Troglodytarum
2012-06-07 11:19:17
Ocena: -6(glosow:14)-+
Po co ja to wogóle olądam?Po co ja wogóle siedze na tej stronie dla debili?
kondziula14
2012-06-07 10:38:39
Ocena: 14(glosow:14)-+
Komunia w dzisiejszych czasach to rewia mody niestety i pokazywanie, że swoje dziecko jest lepiej ubrane niż inne czy jakie ono prezenty nie dostało.
przemek_szczecin
2012-06-07 10:27:00
Ocena: 0(glosow:20)-+
taki niestety jest nasz kraj:) małymi krokami zaczyna się to zmieniać:) dużo ludzi (młodych) przestaje "bawić się" w śluby kościelne, chrzty swoich dzieci. Może dożyję takiego czasu, że KRK zniknie całkiem z życia normalnych ludzi, schowa się jak kościół prawosławny i zniknie za murami swo
donkihote
2012-06-07 11:35:06
Ocena: -9(glosow:25)-+
Na swoim grobie nie bedziesz mial krzyza tylko co? i gdzie bedziesz pochowany? chyba przy kupie gnoju w polu bo cmentarz niestety powiazany jest z kosciolem. Tak już jest w tradycji cywilizowanej europy i nie tylko, jesteś taki pseudonowoczesny niewiadomoco...
raider667
2012-06-07 12:19:16
Ocena: 7(glosow:11)-+
donkihote: Tak się akurat składa że tylko część cmentarzy jest przykościelnych, cała reszta to cmentarze KOMUNALNE. Takie miejsca nie mają nic wspólnego z KRK ani żadnym innym. Nie ma obowiązku posiadania krzyża na swoim grobie i wiele osób go nie ma, przejdź się i zobacz. Ja również nie zamierzam.
raider667
2012-06-07 12:23:45
Ocena: 4(glosow:12)-+
donkihote:Sam Twój żałosny avatar świadczy o Tobie, niestety ... Niestety (dla Ciebie i Tobie podobnych) Europa się laicyzuje, co zdecydowanie przyspieszy postęp cywilizacyjny bo religia (KAŻDA!) to niestety taki zajebisty STOP na szerokiej autostradzie. Aha ... i nie jestem lewakiem ale prawicowcem
raider667
2012-06-07 13:25:25
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wiesz ... gdyby ludzie nie olali ogłupiałych zasad KRK kilkadziesiąt lat temu to dzisiaj nie pisałbyś takich głupot na wiocha.pl. Komputer był dziełem szatana według KRK jeszcze 20-30 lat temu. Autostrada jest do postępu, po to żeby lepiej i łatwiej się żyło.
kielonfreek
2012-06-07 10:14:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
jaki łupież :)
AnonimowyPremier
2012-06-07 10:11:57
Ocena: 21(glosow:53)-+
komentarz usunięty przez moderatora
przemek_szczecin
2012-06-07 10:25:36
Ocena: 10(glosow:30)-+
taki niestety jest nasz kraj:) małymi krokami zaczyna się to zmieniać:) dużo ludzi (młodych) przestaje "bawić się" w śluby kościelne, chrzty swoich dzieci. Może dożyję takiego czasu, że KRK zniknie całkiem z życia normalnych ludzi, schowa się jak kościół prawosławny i zniknie za murami swo
Terfice
2012-06-07 15:09:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
a czy to twoje dzieci??? i poza tym gdzie kościół powiedział żeby prezety na komunie dawać??? wręcz przeciwnie księża w kościele mówią że rodzice źle robią dając tak wyszukane prezęty dziecią gdyz odwracają uwagę dzieci od tego co jest istotne w tym dniu...
AnonimowyPremier
2012-06-07 15:18:18
Ocena: 4(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-06-07 15:20:48
Ocena: 4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-06-07 15:48:41
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
student1234321
2012-06-07 15:59:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja miałem więcej problemów ze "szmerami" i ciemnością po oglądaniu filmów po 20 ;).
AnonimowyPremier
2012-06-07 16:01:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Terfice
2012-06-07 16:36:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
taa , a tobie matka nic nie mówiła że jak bedziesz złym człowiekiem to cie kara za to kiedyś może spotkać ??? czy nauka Kościoła namawia do czynienia zła ? mówi jak nie zajeb*** ateistów to się w piekle smażyć będziesz , pewnie jesteś wychowywany bezstresowo i dla tego pierd*** frazesy
AnonimowyPremier
2012-06-07 20:04:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-06-07 21:43:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Terfice
2012-06-07 22:06:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
ok może nie nienawidzisz ale i sympatią nas nie darzysz i jesteś przez takie wyśmiewanie się z naszych wartości odbierany jako agresor więc to tak jakbyś nas nie nawidzil i szczerze to nie żałuje że Cię nie znam , a moze to taka pokazówa żeby zaistnieć w necie...?
AnonimowyPremier
2012-06-07 22:19:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-06-07 23:03:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
AnonimowyPremier
2012-06-08 14:42:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
saviola1
2012-06-09 02:18:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
zacznijmy od tego ze koty(jehowi i inaczej ich nie nazwę) to sekta! i nie ma nic wspólnego z religia a skąd się wzięli? to możne kiedyś wyjaśnię na priv. co do reszty można to skomentować mniej więcej tak: albo się wierzy i akceptuje wszystko albo nie innej drogi nie ma
sliwka1234
2012-06-07 10:09:41
Ocena: 6(glosow:8)-+
Bobasekk ; wydaje mi sie , że jednak rodzice mają coś do powiedzienia a nie dzieci .;D
grupaorkow
2012-06-01 21:35:41
Ocena: 17(glosow:17)-+
biedna mała, wygląda jak ślimak morski
gruby-czarny-kot
2012-06-01 19:35:34
Ocena: 3(glosow:9)-+
Szkoda mi tej dziewczynki. Nie jej wina że ma takich rodziców...
gruby-czarny-kot
2012-06-01 19:34:13
Ocena: 11(glosow:19)-+
Szkoda mi tej dziewczynki, nie jej wina że ma takich rodziców...
acer326
2012-06-01 19:29:02
Ocena: 5(glosow:11)-+
znam temat-żenada z córką-a z mamą wiocha
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0