lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przywiązał go do ściany i zabronił karmić ...
główna
Dodano: 09.06.2012, 18:58:36   przez: panwu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1821  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(235)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kagami
2012-06-12 16:57:52
Ocena: 22(glosow:30)-+
ten zawszony kundel wiecej warty niz ty i ten artysta razem wzieci

nebe
2012-10-08 15:43:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Chyba pojeb sam bym nie zjadł a psu dał a mam 2.Lol masakra

Lilo502
2012-08-03 21:20:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co się dzieje z tymi ludźmi do cholery ?!?! Przecież to jakiś sadysta a nie artysta!

czaro1108
2012-07-11 11:14:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Porąbaniec ciekawe jakby to on był na miejscu tego psa.

kubajedenasty
2012-06-30 17:06:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
to nie jest dzielo sztuki tylko dzielo mordercy

kubajedenasty
2012-06-30 17:03:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
sadysta i debil jakis

pupu22
2012-06-26 21:58:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
za takie coś powinni karać!!! i on się nazywa "artystą"? szkoda mi tego biednego psa!!!! co ten pies był mu winny? gdyby mu tak zrobić mu temu artyście głodówkę i zrobić mu parę fotek i wrzucić do internetu ciekawe czy by skakał z radości? przez takich debilów zginęło już wiele zwierząt!!

angeloanna
2012-06-26 14:06:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
Skur....na co ma takie pomysły powinni wykastrować jak można tak traktować żywą istotę ciekawe czy jak go najdzie natchnienie zamknie żone w piwnicy żeby po dwóch tygodniach głodówki zrobić jej kilka fotek masakra.

kilofek
2012-06-17 20:35:11
Ocena: 3(glosow:3)-+
Temu ,,artystowi,, najpierw wyjeła rękami jelita pózniej przyczepiła je do jego lodówki i rosmarowywała krew po całym jego domu. Następnie odcieła bym mu jego palce powyciągała z nich kości i zrobiła bym rękawiczki dla całej ulicy sezamkowej. Na koniec wycieła bym mu głowę i przybiła bym ją do płot

Heniu281
2012-06-17 03:31:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wloczyblant
2012-06-17 00:58:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wroniec
2012-06-16 23:07:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Myślę , że jednak najlepsi "podziwiający" , cywilizowany człowiek nie pozwolił by na to .

Noella
2012-06-15 22:18:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Los nierychliwy, ale sprawiedliwy...Chora sztuka!

effy666
2012-06-15 21:48:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
no się k*rwa popłakałam.

mcjakubson
2012-06-15 21:36:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
wyobrazcie sobie w jakich meczarniach ten pies umieral jak to musialo bolec ! oby ten pedal umieral w takich samych cierpieniach

Kattykitty
2012-06-15 21:27:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wi0lka91
2012-06-15 20:13:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Bym zrobiła mu to samo !!!!!!! :/ Świnie jak tak można

Mioushh
2012-06-15 02:16:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

refia
2012-06-14 23:56:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
biedny piesek żyje tak jak my je i pije Polacy jesteście znieczuleni na krzywdę wszystkich gonicie za kasą a nie za swoimi ideałami i tym co kochacie!!!! Tak maltretuje żyjące stworzenia to tylko diabeł!! A ten pan od tego dzieła będzie cierpiał on albo jego pokolenie za takie maltretowanie!!!!!!

kinga363
2012-06-14 23:09:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
co oni sobie myślą!? Biedny pies ja bym tego ,,artyste''za jaja powiesiła .Kto za ???

ekwiatkowska00
2012-06-14 21:22:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
Według mnie ten niby "artysta"Jest walnięty Psy są wiencej warte od cb Gnojku chętnie bym ciebie teraz do ściany przywiązała i zabroniła karmić ty normalny jesteś pedofilu zasrany??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gilus1112
2012-06-14 19:52:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

NyGGas123
2012-06-14 17:16:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SaraViolin
2012-06-14 17:05:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martynkaLek
2012-06-14 16:51:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

martynkaLek
2012-06-14 16:46:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

koral-omg
2012-06-14 15:17:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Najlepiej tego "artyste" przywiązać do ściany, zabronić karmić i nazwać to sztuką..

marlena1975
2012-06-14 12:42:34
Ocena: 7(glosow:7)-+
POTRZEBNY JEST JAKIŚ KONTAKT I NAMIAR NA TEGO ŚMIECIA!

Sagitta78
2012-06-17 14:24:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Glicerynlka
2012-06-13 23:03:17
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jakbym złapała tego gnoja to nie wiem co bym zrobiła...... Artysta za pięć groszy..... Ah ,że tacy ludzie się rodzą....

olenka14431
2012-06-13 22:57:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co za skur**** zabilabym ch*** !!

Daro36598
2012-06-13 22:54:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
jego do scian przywiazac i zabronic karmic

monti151
2012-06-13 21:55:28
Ocena: 5(glosow:7)-+
dokladny adres tego pseldo artysty bym prosil celem wymierzenia kary.....

szalonooka1989
2012-06-13 22:10:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Guillermo Habacuc Vargas z Kostaryki

czerwonewino
2012-06-13 21:49:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zielarka22
2012-06-13 20:29:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asasyn18
2012-06-13 20:21:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
to że ten "artysta" jest świrem i śmieciem chorym na głowę to jest oczywiste... ale zastanawia mnie coś... jakto zabronił karmić? to gdzie to się odbywało? gdyby przywiązał go u siebie w domu to nikt nie miałby dostępu do tego pieska, a jeśli byli ludzie którzy mogli mu pomóc to dlaczego t

asasyn18
2012-06-13 20:26:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
tego ku***wa nie zrobili... nie ogarniam ludzkiej obojętności i znieczulicy, inaczej nie da się tego określić...

KamilaM
2012-06-13 20:00:43
Ocena: -4(glosow:4)-+
Panwu kolego miły, dodawaj sobie co chcesz ale to cenzuruj, nie każdy chce przypadkowo trafić na taki materiał. Zdobyć tytuł na wiocha.pl można w inny sposób.

ona_1989
2012-06-13 20:11:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
biedna wrażliwa dziewczynka, nie może znieść takich widoków... szkoda że twoja wrażliwość objawia się w tą stronę że odwracasz się i udajesz że nic się nie dzieje... tak najłatwiej, bo po co uświadamiać ludzi i pomagać... lepiej nie robić nic...

ona_1989
2012-06-13 20:12:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
a to co zrobił ten świr temu biednemu psu to jest właśnie wiocha w najczystszej postaci... ale ty wolałabyś pewnie oglądać tutaj jakieś głupie zdjęcia wysolaryzowanych lasek z dziubkami... to jest jak widać na twoim poziomie, widok do zniesienia...

panwu
2012-06-13 22:11:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Witam! I co mam się odwrócić plecami jak ci ludzie, którzy temu pieskowi nie pomogli ? Nie mam zamiaru mam trzy psy,i nie wiem co bym zrobił gdyby któremuś z nich stała się krzywda ...Zwierzęta rozumieją mnie bardziej niż niektórzy ludzie, więc przepraszam ale nie będę w tej sytuacji obojętny ...

slawomirek1234
2012-06-13 19:36:12
Ocena: 8(glosow:10)-+
Im bardziej poznaje ludzi tym bardziej kocham zwierzęta

eloeloeloxd
2012-06-14 22:16:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pięknie to napisałeś!!!

olka-fasolka
2012-06-15 02:17:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jeśli przytacza się cudzą myśl to również daję się cudzysłów :) George Bernard Shaw "Im bar­dziej poz­naję ludzi, tym bar­dziej kocham zwierzęta." Muszę przyznać, że trafie go umieściłeś :)

LadyKira
2012-06-13 19:07:54
Ocena: 15(glosow:15)-+
rysowanie pięknych grafitti na ścianach - przestępstwo. Zabicie psa poprzez zagłodzenie- sztuka. NOSZ K*RWA CO SIĘ DZIEJE Z TYM ŚKWIATEM

sako77
2012-06-14 21:24:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
dokladnie, zgadzam się z Tobą w 100 promilach :D popier...iło sie to wszystko i nikt już nad niczym nie panuje...

Tito998ful
2012-06-13 19:03:13
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ja osobiście takiego człowieka bym pobił, przywiązał tak samo na tydzień lub dwa a potem skazał na 20 lat więzienia... I chu mnie to obchodzi że bym się zniżył do jego poziomu!

ona_1989
2012-06-13 20:14:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
może i byś się zniżył do jego poziomu, ale tylko pozornie... bo co innego zabić z okrucieństwa, a co innego usunąć ze świata takie ścierwo bez serca i mózgu... i dobrze piszesz, więzienie to za mało... niech najpierw zobaczy jak to jest tak cierpieć jak ten piesek, może wtedy coś zrozumie...

ona_1989
2012-06-13 20:17:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
miałby dobre 20 lat na przemyślenia... ale przecież to "tylko zwierzę" i dostanie taką "karę" że niewiadomo czy się śmiać czy płakać... żałosne żeby prawo wzbudzało śmiech u takich "ludzi" zamiast strach przed takimi czynami...

agatka895
2012-06-13 18:55:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dużo jest słów, które nasuwają się na język aby określić tego sadystę!!! i pewnie każdy normalny człowiek użył ich w reakcji na widok tego zdjęcia. Teraz wziąść tego "artystę" i go tak przywiązać, ciekawe jakby się czuł!!! masakra...

mkkm
2012-06-13 18:25:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
przywiązać gnoja do jaka 40, rozbujać maszynę i pier...ąć w ziemię z 5000 metrów.

jurand72
2012-06-13 18:20:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jurand72
2012-06-13 18:03:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Wiercik
2012-06-13 17:43:55
Ocena: -6(glosow:8)-+
I to jest najlepsza reklama prezerwatyw!!!

Pyska
2012-06-13 17:33:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arieloski
2012-06-13 16:37:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rdk891
2012-06-13 16:26:06
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zabil bym go !! ;//

Natt_888
2012-06-13 16:21:23
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

nana0011
2012-06-13 16:08:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
!!! Boże, widzisz i nie grzmisz... Nie każdy zasługuje by mieć zwierze, nie każdy zasługuje na miano człowieka... :/ Serce się kroi.

Kajoooja
2012-06-13 15:43:13
Ocena: 3(glosow:3)-+
skur**syn! jak można być tak podłym chamem ? czasami się zastanawiam czy ci ludzie maja jakiekolwiek uczucia? raczej nie!

xxDarasxx
2012-06-13 13:37:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ljilou
2012-06-13 13:17:06
Ocena: 9(glosow:9)-+
wiochą, to jest to, że nikt tego psa nie odwiązał, wielcy obrońcy od gadania.

kryju666
2012-06-13 12:36:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

stk23
2012-06-13 09:48:27
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ciekaw jestem skąd autor tej wiochy ma te informacje...

stk23
2012-06-13 09:50:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ona_1989
2012-06-13 20:16:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
poszukaj w internecie a napewno znajdziesz coś na ten temat...

Matip16
2012-06-13 09:22:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pisarz2110
2012-06-13 08:58:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jak bym dopadl takie scierwo... to nie dosc ze zrec by nie dostal ale rowno co godzine mialby spotkanie z ladnym i wyglodzonym duzym piesiem... moze to by gn... czegos nauczylo...

yamura
2012-06-13 07:08:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

yamura
2012-06-13 07:05:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Damian1977
2012-06-13 02:52:06
Ocena: 3(glosow:5)-+
przywiązać nidać żryć i do tego raz no może dwa z kopa w ryj

Fifi04
2012-06-13 02:36:51
Ocena: 3(glosow:3)-+
zajeb.c artyscie

sarkastic
2012-06-13 00:23:35
Ocena: 8(glosow:8)-+
Wiocha on i wiocha ci,którzy na to pozwolili... Za każdym razem jak gdzieś widzę nawiązanie do tej sprawy mam ochotę go znaleźć i zrobić z nim to samo.

adrianac79
2012-06-13 00:12:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
Proponuję ukarać go tak samo ...

sernik_na_zimno
2012-06-13 14:05:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
nie ukarać, to będzie przecież sztuka

nietomorek
2012-06-13 00:00:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
to nie artysta, tylko degenerat. za takie okrucienstwo powinni go potraktowac w identyczny sposób..

bzyczek88
2012-06-12 23:55:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiedzminGd
2012-06-12 23:51:09
Ocena: 4(glosow:4)-+
o żesz... Ty od pracy naukowej. co innego żywić się zwierzyną bo to jakiś łańcuch istnienia jest przecież ( też możesz mieć pecha na wycieczce i spotkac grizzly :) ) a co innego przemyslany proces zabicia w celu stworzenia "sztuki". to może teraz druga część dzieła będzie... piesek walnię

wiedzminGd
2012-06-12 23:54:25
Ocena: 4(glosow:4)-+
..ty o ścianę co ?. cholera akademia sztuki młodego esesmana.

menel22
2012-06-12 23:47:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Już nie mówiąc o tym psie - gdzie tu jest te dzieło sztuki? Co mam tutaj podziwiać? Nic ciekawego tutaj nie pokazał.

wiedzminGd
2012-06-12 23:44:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
właściwie to... wyrwałbym chwasta i tyle.

nutty_nut
2012-06-12 23:15:04
Ocena: 8(glosow:10)-+
z niecierpliwością czekam na takie samo 'dzieło' z owym 'artystą' w roli głównej.

matina7991
2012-06-12 22:34:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
ojejku biedny piesek ;/ żeby krzywdzić zwierzęta w taki sposób to trzeba mieć naprawde nasrane w bani !! :/

karolak3319
2012-06-12 22:17:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
po*eb !!!!!!!!!!

crazy_mery
2012-06-12 22:08:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puaro1
2012-06-12 22:04:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Marsyllia727
2012-06-12 21:50:51
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ewcia001
2012-06-12 21:49:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
omg .. Biedny piesek ... ;cc

pietruffa
2012-06-12 20:43:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
w jakim to było kraju,że żadna organizacja pro zwierzęca nie zainterweniowała? przecież w każdym cywilizowanym państwie takie czyny są niezgodne z prawem :/

sourgirl
2012-06-12 23:57:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
w Polsce zapłacił by tylko nic nie znaczącą dla niego grzywne

bololubomia
2012-06-12 20:25:21
Ocena: 14(glosow:14)-+
teraz jego powinno sie tak przywiazac do sciany i nie dawac jedzenia ani pica az zdechnie debil

CeCuCh
2012-06-12 20:17:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

takiktos89
2012-06-12 20:16:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jestem w stanie wiele zrozumieć... Wiem, że "dzieło sztuki" powinno wywoływać emocje, powinno zostać na długo w naszej pamięci, że powinno się o nim mówić; i faktycznie- trzeba przyznać, że "autorowi" to się udało... Osiągnął zamierzony cel! Ale nie potrafię sobie wyobrazić "

takiktos89
2012-06-12 20:20:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
... "autora" jako człowieka!

dRaddyPL
2012-06-12 20:04:19
Ocena: -6(glosow:8)-+
TO JEST NIE PRAWDA!!!!! faktoidy, propganda!!! fałszywe informacje, media zrobiły zlepkę wypowiedzi artysty, źle zinterpretowali jego sztukę. Nie bronię kolesia, ale jestem PRZECIW KŁAMSTWU. pisałam o tej aferze pracę naukową więc wiem. chyba tu się nie da dodawać linków, ale mam sporo artykułów do

asasyn18
2012-06-13 20:25:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
nie ważne ile w tym prawdy a ile kłamstwa... liczy się to co zrobił, zagłodził psa "dla sztuki" i ma coś z głową...

dRaddyPL
2012-06-12 20:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Rocksett
2012-06-12 20:00:30
Ocena: -9(glosow:17)-+
I w sumie wy tak patrzycie wszyscy na to zdjęcie, że pies został zabity. Ok to smutne. Ale ileż to zwierząt zabija się dla mięsa. Czy każdy z was byłby w stanie być wegetarianinem i jeść tylko roślinki?Co dziennie ktoś z nas zabija jakieś zwierze czy to muchę czy pająka.A czym pająk od psa się rożni

ugrofin
2012-06-12 20:31:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
układem nerwowym.

pietruffa
2012-06-12 20:39:08
Ocena: 6(glosow:8)-+
chłopie,coś z tobą nie tak skoro nie widzisz różnicy między prymitywnym stawonogiem a ssakiem...

wsrh97
2012-06-12 20:59:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zauważ że człowiek też jest ssakiem. Chciałbyś tak umierać?

Rocksett
2012-06-12 21:42:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
Aaa taki pająk też jest zwierzęciem jak pies a mimo tego zabijasz go. Krowa czy świnia tez jest ssakiem a jedząc wieprzowinę zjadasz ją na obiad. Może i rożni się układem. Ale na muchę nie mówisz, ze jest to np. dziwna istota. Tak samo jak psa nazywasz to zwierzęciem.

granat842
2012-06-12 23:53:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Rocksett , nie wysilaj się , ONI tego nie pojmą

asasyn18
2012-06-13 20:31:39
Ocena: 1(glosow:3)-+
do Rocksett... po pierwsze co innego zabijać dla pożywienia, a co innego zabijać bo jest się ścierwem i sadystą... po drugie pająk czy mucha to nie zwierzę, tylko owad... po trzecie można być wegetarianem, ja nie jem mięsa wogóle i nie robie wyjątków... po czwarte lecz się, bo masz chore poglądy...

bad_chick
2012-06-13 20:37:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rocksett czyli rozumiem że porównujesz również siebie do pająka? dziwne masz poglądy... szkoda że nie odróżniasz okrutnego zabijania poprzez sadyzm, a zabijania dla pożywienia w możliwie humanitarny sposób... a poza tym nie każdy je mięso...

Rocksett
2012-06-20 22:47:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
To wy macie chore poglądy bo bardziej użalacie się nad pieskiem niż nad tym, że może koło was jakieś dziecko zostało pobite.Właśnie dlatego kierowca jak potrąci psa się zatrzyma ale jak dziecko to pojedzie dalej.To jest wasze myślenie. Miliony psów jest zabijanych na świecie a użalacie się nad jedny

Rocksett
2012-06-12 19:54:46
Ocena: -12(glosow:14)-+
Co do wypowiedzi AnalTeacher. Ja wiem to jest zwierze i dzisiaj większą uwagę zwraca się na zwierzęta niż na cierpiących ludzi. Dlatego powinno się tak samo dbać i o ludzi i o zwierzęta. A my potrafimy muchę zabić od tak nie zastanawiając się czy odebraliśmy komuś życie. A mucha to samo co pies

aleubaw
2012-06-12 20:02:09
Ocena: 5(glosow:9)-+
pisz co chcesz, ale mucha nie przywiązuje się do człowieka, nie broni go przed złem i nie siedzi przy Tobie nawet kiedy ją bijesz czy nie karmisz... poza tym zabijając muchę robisz to szybkim ruchem (humanitarnie - prawie)... a nie przywiązujesz za skrzydło do ściany i czekasz aż zdechnie...

Rocksett
2012-06-12 20:09:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
Może i nie przywiązuje się. Ale tez jest zwierzęciem. A z Twojej wypowiedzi wynika, ze ktoś musi być przyjacielem Twoim i Cię bronić, jeżeli chce żyć. To jest mądre? To dlaczego nie zabijasz pierwszego lepszego napotkanego człowieka. Przecież nie jest Twoim przyjacielem tak jak mucha.

AnalTeacher
2012-06-12 20:25:26
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dobrze powiedzianie Rocksett.

ugrofin
2012-06-12 20:33:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Proponuję poczytać sobie o budowie układu nerwowego takiej muchy i takiego psa, to się dowiedzie obydwaj czym to się różni.

Rocksett
2012-06-12 21:47:54
Ocena: -2(glosow:4)-+
To skoro mucha ma inny układ nerwowy od psa dlaczego i to i to nazywane jest zwierzęciem? Jak piszecie, ze jest wam smutno bo został skatowany pies to nie macie na myśli układu nerwowego tylko psa jako zwierzęcia.

aleubaw
2012-06-13 19:29:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rocksett czytasz co chcesz, doczytałeś do końca chociaż? nie pisze, że zabijam nie przyjaciół i nie mówię, że nie masz racji ale prawda jest jak du.pa i każdy ma swoją. Faktem jest, że pies został poddany ogromnym męką i nikt nie chciałby w ten sposób ginąć w imię sztuki i to nie z własnej woli.

bad_chick
2012-06-13 20:41:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rocksett to tylko ty nazywasz muchę zwierzęciem... to jest owad, a nie zwierzę haha... jaką ty masz wiedzę o biologii to jest powalające haha... weź sobie taką muchę i karm ją, niech sobie będzie twoim przyjacielem... ale nie pier***ol już tu takich głupot...

Rocksett
2012-06-20 22:02:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czyli chcesz mi powiedzieć, ze pająk czy jakiś inny owad nie zaliczany jest do zwierząt? W takim razie co zaliczamy do zwierząt? Dlaczego na płazy, gady, ptaki, owady mówimy zwierzęta? Możesz mi to wyjaśnić skoro według Ciebie jest to niezgodne z biologią.

czapla123
2012-06-12 19:42:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja pierdziele jak tak można ... Czy ludzie już na tym świecie nie mają serca !!! .

najarana_krysia
2012-06-12 19:36:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak widzę takie coś to chce mi się płakać. Takich ludzi za takie okrucieństwo dla zwierząt powinno się karać!

damtyb14
2012-06-12 19:26:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

damtyb14
2012-06-12 19:22:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Autorowi tych cierpien tego niewinnego zwierzecia powinno sie podklud wenflon z trutka ktora nie jest smiertelna ale zadaje duzo bulu. Przytwierdzic do sciany wszystkie konczycny aby nie mogl sie ruszac. Nie dawac wody ani jedzienie tylko troche wody dozylnie aby zyl i jednoczesnie meczyl sie jak na

mean-girl
2012-06-12 18:58:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
opiniach na ten temat ktore tu widze wiesz, przywracam w sobie w wiare w ludzi.. bo jesli ktos szanuje zwierzeta, lubi je-jest po prostu dobrym czlowiekiem..i wtedy moge takie zgnile jaja jak Ty usunac z kregu mojego najblizszego otoczenia

mean-girl
2012-06-12 18:55:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
opiniach na ten temat ktore tu widze wiesz, przywracam w sobie w wiare w ludzi.. bo jesli ktos szanuje zwierzeta, lubi je-jest po prostu dobrym czlowiekiem..i wtedy moge takie zgnile jaja jak Ty usunac z kregu mojego najblizszego otoczenia

Agrippa
2012-06-12 18:32:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
Czekamy na autoportret tego "artysty", wykonany oczywiście taką samą techniką.

AnalTeacher
2012-06-12 18:27:22
Ocena: -10(glosow:10)-+
Wszyscy niezwykle żałują śmierci zwierzęcia (ktora nie jest nawet udokumetowana) a jednoczesnie bez skrupolow pozbawiliby zycia autora pomysłu. Żenada.

bad_chick
2012-06-13 20:44:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
bo nie wiem jak ty, ale za takie coś to ścierwo nie zasługuje na miano człowieka i nie powinno mieć prawa bytu w społeczeństwie wśród normalnych ludzi... ja się na to nie godzę żeby ten śmieć chodził sobie na wolności... on nie poszanował czyjegoś życia i to w okrutny sposób, więc zasługuje na to sa

bad_chick
2012-06-13 20:47:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
samo... a ty lepiej zamij się nauką sexu analnego, zamiast pier***olić głupoty... pewnie byłbyś w stanie zrobić zwierzęciu to samo co ten "artysta" skoro nie przejmujesz się wogóle krzywdą zwierząt...

BijKora
2012-06-12 18:18:10
Ocena: 5(glosow:5)-+
głupi kutas .. jemu życze tego samego

AnalTeacher
2012-06-12 18:14:53
Ocena: -7(glosow:9)-+
Benq51, moze ty jestes zwierzeciem ale ja jestem czlowiekiem, zauwazasz subtelna roznice kretynie? Widzisz, ja nie uwazam za tragedie smierci szczura, pająka, psa, jaszczurki, ale przejalbym sie czlowiekiem. Ty natomiast z checia nad czlowiekiem bys sie poznecal zwyrodnialcu.

bad_chick
2012-06-13 20:46:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
autor tej wybitnej "sztuki" nie jest człowiekiem, na takie miano trzeba sobie zasłużyć... zwierzęciem też nie jest, bo zwierzę nie zabija dla przyjemności... za to ty masz chory system wartości, ludzie którzy mają w dupie cierpienie zwierząt sami nie mają uczuć...

zanzara90
2012-06-12 18:12:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
Skoro miał taki "świetny" pomysł by przekazać coś ludziom, czemu sam nie kazał się związać i przykuć do ściany bez jedzenia i wody tylko wyręczył się Bogu ducha winnym zwierzakiem?

Weezer7741
2012-06-12 17:35:55
Ocena: 6(glosow:6)-+
h*j niech sobie wsadzi w dupe taka sztuke! to nie jest sztuka. to zwykle bestialstwo. zaraz ja go wezme i go przywiaze i niech zdycha z glodu zasrany pan artysta!

raaf.px
2012-06-12 17:19:51
Ocena: 7(glosow:7)-+
Szkoda że artyści którzy mogliby zrobić z niego arcydzieło siedzą w więzieniach. Może nie patrzyłbym chętnie jak powstaje to pseudo cudo bo to byłoby chore ale przynajmniej zapytałbym jak się czuje eksponat...

BoaKrztusiciel
2012-06-12 17:19:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
Wszyscy go linczują, a przecież to była ogólnie dostępna wystawa na temat ludzkiej hipokryzji. Tyle osób o tym wiedziało. Mieli jakiś zakaz pomagania? Wygodniej oburzyć się po fakcie. On przywiązał psa do ściany, ale to ludzie pozwolili mu zdechnąć.

amayi
2012-06-12 17:53:52
Ocena: 4(glosow:4)-+
dobrze, ale to jednak nie jest powod do tego, aby zabic tego psa! chetnie przywiazalabym jego do sciany, zaczela glodzic, a obok powiesila jeszcze zdjecie psa, zeby na pewno nikt b mu nie pomogl!!! moze to tez byla by doskonala wystawa!

bad_chick
2012-06-13 20:50:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
do BoaKrztusiciel... uwierz mi że gdybym o tym wiedziała to bym zareagowała... gdybym wiedziała że takie coś właśnie sie odbywa to pojechałabym nawet na koniec świata żeby tego psa stamtąd zabrać... ale niestety nie dotarła do mnie taka informacja...

bad_chick
2012-06-13 20:52:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ci którzy się temu przyglądali i nic z tym nie zrobili nie zasługują na miano człowieka tak samo jak ten "artysta" który jak dla mnie nie ma prawa bytu w normalnym społeczeństwie, nie godzę się na to żeby sobie chodził na wolności wśród nas... ale co ja mogę zrobić...

bad_chick
2012-06-13 20:54:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
a psu bym pomogła, gdybym tylko wiedziała... bo nie każdy potrafi tylko gadać, a nic nie robić... nie należę do takich ludzi...

burakza2zl
2012-06-12 17:09:50
Ocena: 15(glosow:19)-+
O ile to nie ściema, to twórcę tego "dzieła" zapraszam do realizacji mojej instalacji pt. "pseudoartysta powieszony za jaja przy pomocy struny fortepianowej". Jeszcze nie zajmuje się sztuką, ale na chwilę się przekwalifikuję.

blanka4444
2012-06-12 17:00:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co za debill !!

hiobe
2012-06-12 16:59:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niedługo dla sztuki ludzi będą zabijali

kinga654321
2012-06-12 16:55:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnalTeacher
2012-06-12 16:51:03
Ocena: -44(glosow:46)-+
To tylko zawszony kundel kretynko, ogarnij sie.

Kagami
2012-06-12 16:57:52
Ocena: 22(glosow:30)-+
ten zawszony kundel wiecej warty niz ty i ten artysta razem wzieci

mean-girl
2012-06-12 17:02:45
Ocena: 10(glosow:14)-+
Boze; ze takie wiesniaki chodza po swiecie.. a ja gdybym wiedziala ze mam takiego durnia jak Ty urodzic to nie wahalabym sie poddac aborcji bo gdyby Twoja matka to zrobila to byloby jednego kretyna mniej i wieksza szansa na normalnych ludzi na swiecie.. pierd...y redneck

AnalTeacher
2012-06-12 17:03:43
Ocena: -31(glosow:35)-+
haha banda debili, na martwa biedronke tez tak reagujecie?

mean-girl
2012-06-12 17:06:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
wiesz co, prostaki wychowuja prostaki.. wiec wiem,ze nie dociera do Ciebie to co ktos mowi i nie dotrze.. masz swoj zawezony sposob widzenia swiata-bardzo ograniczony..i bardzo wspolczuje Ci z tego powodu. ciekawe czy gdyby Twoje wszystkie dane byly pokazane, wlacznie ze zdjeciem, tez bylbys taki o

mean-girl
2012-06-12 17:08:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
odwazny

mean-girl
2012-06-12 17:10:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
prostakow*

mean-girl
2012-06-12 17:12:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
prostakow*

AnalTeacher
2012-06-12 17:33:43
Ocena: -12(glosow:14)-+
Co za tępy hipokryta z Ciebie. Nigdy nie zabiłeś żadnego zwierzęcia kretynie? Pająka, biedronki, ćmy, muchy? A czym pies sie od nich rozni, rozmiarem? To zwierze i to zwierze, wiec ogarnij sie prosze.

amayi
2012-06-12 17:56:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
ogarnij sie! chetnie bym zobaczyla, jak ktos kto jest tobie bliski cierpi, a ty na to patrzysz... wiekszosc ludzi tak sie czuje patrzac na ten obrazek, ale skoro teraz tego nie mozesz zrozumiec, to przyjdzie taki moment w twoim zyciu, ze to zrozumiesz!

benq51
2012-06-12 18:04:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

AnalTeacher
2012-06-12 18:16:09
Ocena: -7(glosow:7)-+
amayi, Tobie ten pies byl bliski? Jestes niedozwinieta czy udajesz?

AnalTeacher
2012-06-12 18:18:41
Ocena: -8(glosow:8)-+
Benq51, moze ty jestes zwierzeciem ale ja jestem czlowiekiem, zauwazasz subtelna roznice kretynie? Widzisz, ja nie uwazam za tragedie smierci szczura, pająka, psa, jaszczurki, ale przejalbym sie czlowiekiem. Ty natomiast z checia nad czlowiekiem bys sie poznecal zwyrodnialcu.

Ksiwy
2012-06-12 18:39:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
AnalTeacher, chyba jednak jesteś zwierzęciem. Bez emocji. Albo trolem

AnalTeacher
2012-06-12 18:48:13
Ocena: -5(glosow:5)-+
Czyli zabicie zwierzecia jest be, ale juz czlowieka mozna wg wlasnego uznanania pozbawiac zycia, bo byc moze zabil psa? Poczytajcie sami siebie idioci.

mean-girl
2012-06-12 18:53:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
AnalTeacher widze roznice miedzy psem a niektorymi ludzmi.. bo mialam sytuacje w ktorej MOJ pies uratowal mi zycie.. a ludzie stojacy z boku nawet po pogotowie nie zadzwonili Ty tepy matole. wiec wyobraz sobie ze zwierzeta cenie bardziej niz niektorych ludzi. oczywiscie nie uogolniam.. bo po takich

AnalTeacher
2012-06-12 19:26:34
Ocena: -7(glosow:7)-+
Umierałaś, pies ratował Ci życie a ludzie tylko patrzyli.:) Urzekla mnie Twoja historia. To masz teraz dwie opcje: albo przestać ćpać albo nakrecić o tym film. P.s. jedno nie wyklucza drugiego.:)

bad_chick
2012-06-13 20:58:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
kolejny inteligent który muchę i pająka uważa za zwierzę haha... może wróc do szkoły kretynie, bo jak widać na biologię się nie chodziło... mucha i pająk to owad debilu skończony... masz mózg wogóle? bo serca jak widać nie masz...

przemko000
2012-06-13 21:41:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
@AnalTeacher- Z wlasnego doswiadczenia moge stwierdzic ze niektorzy ludzie to zwierzeta! (nie uogalniam) najdzie cie taki debil w kiblu i pobije tylko dlatego ze na browara mu zabraklo i potrzebuje kasy albo jego ulubiona druzyna przegrala mecz! Pies ma takze rozum, uczucia i emocje i czesto pomaga

przemko000
2012-06-13 21:44:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
ludziom bardziej niz oni sobie nawzajem! ale skoro ty uwazasz ze to tylko zawszony kundel to moze ciebie przywiaze to drzewa i nie pozwole nikomu ciebie karmic albo powiesze cie za nogi na plocie jak to kiedys ktos zrobil z moim psem! przynajmniej o 1 idiote mniej bedzie!

Ksiwy
2012-06-16 15:47:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
bad chick błędy: 1. Pająk to pajęczak nie owad. 2. Owady i pajęczaki to też zwierzęta (królestwo zwierzęta, typ bezkręgowce). Natomiast co do brak7u serca (i mózgu?) u anala zgadzam się z tobą całkowicie

RukiaSan
2012-06-12 16:21:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Wredna.nastka
2012-06-12 16:19:36
Ocena: 8(glosow:8)-+
sztuka ? raczej szczyt sk**wysyństwa , ciekawe co na to autor jakby miał stać się tym ''eksponatem '' ?

hetera
2012-06-12 16:13:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Guillermo Habacuc Vargas z Kostaryki. Sprawa sprzed 5 lat zdaje się. "Twórca" się nie wypowiadał, przedstawicielka galerii tłumaczyła, że pies był karmiony po każdym zamknięciu a po zakończeniu wystawy wypuszczony. Większość ludzi jednak w to nie wierzy.

AnalTeacher
2012-06-12 16:09:07
Ocena: -26(glosow:28)-+
Prawdziwy artysta.:) Wielki szacunek za odwagę i kreatywność dla tego człowieka.:)

bad_chick
2012-06-13 21:00:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie musisz przejmować się losem zwierząt, jeśli są ci tak obojętne... ale podziwiać takie okrucieństwo? lecz się, może jeszcze nie jest za późno... ciebie razem z tym "artystą" powinni przywiązać do ściany i pozwolić zdechnąć jak śmiecie... i wogóle bym się tym nie przejęła...

ona_1989
2012-06-13 21:03:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
powiedziałbym ch***j ci w dupę, ale w twoim przypadku to byłby przecież komplement sądząc po twoim zajebistym nicku... lecz się skur***ielu, jesteś takim samym sadystą jak ten "artysta" i chętnie z pomocą wielu innych osób zajęlibyśmy się tobą w podobny sposób...

Ksiwy
2012-06-12 15:46:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lol0289
2012-06-12 15:36:46
Ocena: 6(glosow:6)-+
z "autorem" powinni zrobić to samo !!!!!!!

ThePixelPL2011
2012-06-12 15:28:19
Ocena: -16(glosow:18)-+
Wtrącę się do rozmowy. Owszem, być może jest to psychol. Niestety w tym samym czasie wiele dzieci i ludzi w Afryce umiera i nikt się tym nie przejmuje a Wy krzyczycie i wyzywacie tego idiotę za zabicie jednego psa... P.S Słyszałem że w Chinach czy Japonii psy je się na co dzień.

iamondine
2012-06-12 16:38:30
Ocena: 9(glosow:9)-+
To jest żywe stworzenie. Cierpi tak samo jak człowiek. Tak Cię "bolą" dzieci w Afryce? To zrób coś z tym! Udzielasz się charytatywnie, jesteś wolontariuszem, wysyłasz pieniądze na fundacje? Nie wydaje mi się. Najłatwiej napisać w Internecie głupi komentarz o biednych dzieciach i nic z tym

ThePixelPL2011
2012-06-13 15:29:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
To źle Ci się wydaje. Jestem wolontariuszem, nie oceniaj jak nie znasz danej osoby ;p. Ja chociaż staram się pomagać a Wy tu piszecie "Skur****n, Psychol, Debil itp" Co to da?

ona_1989
2012-06-13 21:07:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
i co, przez to że dzieci umierają z głodu mamy nie przejmować się cierpieniem zwierząt? a może by tak przejmować się jednym i drugim? to takie trudne? a poza tym pomyśl że ten świr najpierw skrzywdził psa, a skąd wiesz że kiedyś nie skrzywdzi człowieka... wszystko jest możliwe jak ma się coś z głową

malyynaa
2012-06-12 15:23:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
Debil!! Trzeba teraz z nim tak samo zrobić.!!

mateusz4razy
2012-06-12 14:32:05
Ocena: -3(glosow:7)-+
wikipedia: "informacji tej zaprzeczyła dyrektorka galerii Juanita Bermúdez, twierdząc, że pies uciekł z terenu muzeum 17 sierpnia. Wg niej pies był regularnie karmiony jedzeniem przyniesionym przez samego artystę"

ExistentEncore
2012-06-12 15:24:26
Ocena: 9(glosow:9)-+
a co myslales ze sie przyzna gdy ludzie zaczeli bojkotowac? widziales kiedys ledwo zywego konajacego z glodu psa ktory ma sile uciekac? zaprzeczyla by chronic dupe

spartia
2012-06-12 14:26:22
Ocena: 12(glosow:12)-+
To samo bym ze s*rwielem zrobila!

niania7
2012-06-12 13:56:39
Ocena: 9(glosow:9)-+
artysta? niech siebie przywiąże i nic nie żre wtedy może zrobi z siebie artystę psychol, skazała bym go na dożywotnie tortury

maximax
2012-06-12 13:53:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bravoteampolska
2012-06-12 13:41:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malin.cia
2012-06-12 13:39:45
Ocena: 6(glosow:6)-+
jak można być takim bydlakiem ?!! to nie jest człowiek !!

tuboosh
2012-06-12 13:39:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
zorganizujmy mu fajne dożywotnie wakacje w korei polnocnej, sa tam bardzo fajne obozy rekreacyjne o nazwie yodok. w sam raz dla tego artysty

Rashak
2012-06-12 13:31:00
Ocena: 6(glosow:6)-+
Było o tym strasznie głośno i ludzie protestowali, bo chciał powtórzyć swój 'wyczyn'. To ma być sztuka? Ten człowiek jest chory, powinni go zamknąć, leczyć.

mlooda-16
2012-06-12 13:19:34
Ocena: 9(glosow:9)-+
i gdzie jest ku*wa prawo.???????? gdzie????? Tam gdzie powinno być tam nie ma !!!! z tym ala Artist zrobiłabym tak samo. !

sernik_na_zimno
2012-06-13 14:03:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
gdzieś (na wp chyba) był artykuł, że prawo nie może nic zrobić, bo to jest sztuka. On ten pseudoartysta chce używać jeszcze drastyczniejszych środków dla swojej "sztuki"

ona_1989
2012-06-14 13:26:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
do sernik_na_zimno... co ty piszesz o tym prawie i sztuce... to jak będzie chciał dla "sztuki" zabić człowieka to też nic z tym nie zrobią? to przecież chore jest... to nie jest możliwe...

CoCieToObchidzi
2012-06-12 13:10:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
co za skur*syn

Asteroth
2012-06-12 13:10:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dogbuster
2012-06-12 13:09:06
Ocena: 2(glosow:6)-+
jego tak zagłodzić aż płakać się chce!!!!!! powinien się leczyć coś ma z głową nie tak!!!

Toomoo92
2012-06-12 13:01:09
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wielki artysta od siedmiu boleści. Proponuję aby ktoś inny przejął rolę tego zabójcy, 'artystę' również uwięzić i nie karmić, jakim on jest człowiekiem, żeby bez skrupułów zrobić coś tak okropnego, bezbronnemu zwierzakowi ;/

miszcz123
2012-06-12 12:39:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
glodem w afryce powinniscie sie zajac!!!!!

ona_1989
2012-06-14 13:30:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
głodem w afryce zajmuje się wystarczająco dużo ludzi, różne organizacje charytatywne... zastanów się co ty piszesz kretynie... mam mieć w dupie co się dzieje ze zwierzętami bo w innym miejscu ludzie głodują? jakoś nie umiem być obojętna ani na jedno, ani na drugie...

asdam88
2012-06-12 12:28:22
Ocena: 8(glosow:12)-+
Dla takich potworów kara śmierci. Pies też czuje, jest takim samym obywatelem świata jak człowiek. Dla takich krzesło elektryczne

lufina
2012-06-12 12:10:30
Ocena: 4(glosow:8)-+
Moim zdaniem powinno się skazać tego bezmyślnego i głupiego człowieka na to samo. Związać go i niech powolnie umiera na oczach świata. Ten człowiek powinien zostać jak najszybciej ukarany ale z tego co wiem ich rząd nie robi nic w kierunku tej sprawy, bowiem ten "artysta" chce niedługo zro

irek33441
2012-06-12 12:09:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
JEGO TAK PRZYWIAZAC H..A !!!! ZOBACZYL BY CO TO ZNACZY UMIERAC W TAK STRASZNY SPOSOB...

piroczka13
2012-06-12 12:06:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

malolat21
2012-06-12 12:01:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tilman
2012-06-12 11:58:18
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spehawk
2012-06-12 11:49:17
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nazywa się Guillermo Vargas, sprawdzcie sobie na Wiki a nie piszcie bzdur.

Czupur82
2012-06-12 11:08:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jedyna myśl która przychodzi mi do głowy, to polecieć na Kostarykę i zrobić to samo z tym "artystą"....

miszcz82
2012-06-12 11:05:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Luzikowo
2012-06-12 11:03:38
Ocena: 3(glosow:7)-+
Śmierć dla artysty

SzatanIsludzy
2012-06-12 11:02:29
Ocena: -10(glosow:14)-+
No małe dziewczynki i pedałki do dzieła!

Evendell
2012-06-12 12:28:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
dobrze panie dojrzały mężczyzno. pf.

pippopi
2012-06-12 11:00:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jagna92
2012-06-12 10:59:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kociucha86
2012-06-12 10:58:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
zycze temu ARTYSIE aby mogl zaistniec na scenie tak jak ta biedna psinka...,mam nadzieje ze jego powolna smierc przez wycieczenie uczyni go slawnym!jak ktos taki moze sie nazywac ARTYSTA to po prostu SADYSTA!!!!!!!!!!

Ramzes78
2012-06-12 10:51:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zgredkowy
2012-06-12 10:48:50
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pewnie jest z siebie dumny.. Prawdziwe bestialstwo..

SzatanIsludzy
2012-06-12 10:29:02
Ocena: -21(glosow:21)-+
Koleś miał świetny pomysł

ona_1989
2012-06-14 13:33:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
w takim razie ciebie powinien wziąść jako eksponat do tego "świetnego pomysłu"...

jankier
2012-06-12 10:21:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
no fakt, kawał sk**wysyna z kolesia. mieszka w cartago w kostaryce. ponoć zagłodził tak 2 psy, tylko że te akcje miały miejsce (chyba) z 5 lat temu. temat trochę nieaktualny, ale bardzo dobrze, że został nagłośniony

Papaciaja
2012-06-12 17:46:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pierwszego psa zagłodził w 2007 roku, znalazłam informację z końca 2011 toku, że planował to powtórzyć, ale internauci wszczęli falę protestów. Nie wiem, czy ostatecznie "instalację" powtórzył, czy nie.

moinx89
2012-06-12 10:17:42
Ocena: 6(glosow:10)-+
Gdy widzę coś takiego, odzywa się we mnie rządza mordu!

HarriOlli
2012-06-12 10:08:00
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie wiem po co ludzie biorą zwierzęta do domu jak potem je mordują :( :(

beifa
2012-06-12 10:05:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
To już sadyzm. Taki element społeczny powinno usuwać się z środowiska.

martita23
2012-06-12 09:58:48
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zabić gnoja to za mało!!! Jak można tak traktować zwierzęta?! niczym sobie żadne zwierze nie zasłużyło na tak okrutna śmierć;(;(;(

aro282
2012-06-12 09:39:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
Sam bym go przywiazal do tej sciany i wpierdal dawal co dzien oczywiscie bez grama wody pedal jeden

rzyletka
2012-06-12 09:30:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fagocyt5
2012-06-12 09:30:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
szkoda,ze tego ,,artysty,,nie można tak samo.

turandot
2012-06-11 21:21:40
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie mogę na to patrzeć, ale gdyby na miejscu psa był ten poje..aniec to co innego.

drLOUBITCH
2012-06-11 21:03:13
Ocena: 8(glosow:10)-+
Doszło już do tego, że w tzw. "imię sztuki" zabija się niewinne stworzenia. Koniec świata się zbliża, ludziom coraz bardziej odbija, nie ma dla nich żadnych wartości. To straszne.

BoaKrztusiciel
2012-06-11 20:31:29
Ocena: -4(glosow:8)-+
Czytałam gdzieś, że Ozzy Osbourn na spotkanie z producentem płyty wziął 2 gołąbki i jednemu odgryzł głowę... To co dla niektórych jest sztuką, dla innych jest dziwactwem albo zwykłym sadyzmem.

biegaczka
2012-06-11 20:33:09
Ocena: -4(glosow:10)-+
Słodziak z tego Pana :(

biegaczka
2012-06-11 20:14:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
Komu zabronił? Normalnym ludziom?

Shota
2012-06-11 20:11:27
Ocena: 16(glosow:20)-+
Skazał psa na najgorszy rodzaj śmierci na powolną agonie. Pewnie dumny jest ze swojego arcydzieła jako wybitny artysta. Stoczył się jak najniżej może się tylko stoczyć człowiek. Na miano śmiecia nawet nie zasługuje.

hetera
2012-06-11 02:22:29
Ocena: -1(glosow:7)-+
Było wcześniej.

TheEliza96
2012-06-10 09:50:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lennayah88
2012-06-09 21:39:07
Ocena: 6(glosow:8)-+
morderca, sadysta nie artysta!

Hm-ciekawa-sprawa
2012-06-09 20:49:25
Ocena: 5(glosow:11)-+
Adres jest w naszych głowach , robimy gorsze rzeczy nieświadomie , ten zrobił to świadomie ...nie wiem tylko dlaczego ten biedy pies musiał ponieść taki los ....chyba w następnym świecie kiedy ten pies będzie miał szansę odwetu ...nawet go nie obszczy ...

Skrzat2910
2012-06-09 19:58:36
Ocena: 4(glosow:16)-+
Adres kolesia.

PavelSST
2012-06-09 20:08:17
Ocena: 1(glosow:13)-+
Koleś ma załatwiony wjazd na chatę.

panwu
2012-06-09 20:16:28
Ocena: 1(glosow:9)-+
Sam bym chciał go znać ;/

Mundzio84
2012-06-11 21:25:08
Ocena: 8(glosow:16)-+
A ja sam bym chciał wiedzieć, czy faktycznie jesteście takie kozaki jakich tu zgrywacie.Każdemu na taki widok chce się zrobić krzywdę temu zwyrodnialcowi, który zrobił takie coś ze zwierzakiem, jednak zazwyczaj tylko na prostych zobowiązaniach się kończy.

SzatanIsludzy
2012-06-12 11:03:33
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mundzio84 pierwszy raz się z Tobą zgadzam. Kozaki w necie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tylko tu zostawię
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
główna
Dodano: 05.07.2018, 13:31:53   przez: qbus91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 61Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0