lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
poczekalnia
Dodano: 10.06.2012, 16:15:54   przez: gugulka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(94)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrek2011m
2012-06-10 19:38:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
...można do czegoś dojść, a poza tym, "iść po trupach" potrafią tylko ludzie, którzy nienawidzą, żywią pogardę, czują się lepsi-też jakieś uczucia. Człowiek to nie robot i uczucia towarzyszą mu na każdym kroku.

grotesska
2012-06-10 19:25:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Apetyt rośnie w mirę jedzenia, więc to, co posiadasz, po prostu w pewnym momencie przestaje Ci to wystarczać i chciałoby się mieć więcej; taka ta nasza ludzka natura skomplikowana...

gugulka
2012-06-10 19:36:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
wiesz dlaczego mowi sie ze pieniadze szczescia nie daja? bo nie wypelniaja duchowej pustki w nas. dlatego myslimy ze wypelnimy ja przez posiadanie rzeczy materialnych. to daje krotkie ukojenie i tyle. i znowu jest pustka. brak milosci w naszych sercach, nie zaspokoisz zadna suma czy posiadanym majat

grotesska
2012-06-10 21:47:25
Ocena: -1(glosow:3)-+
A wiesz, że bez pieniędzy nie da się żyć? Pustka w portfelu i rosnące długi nie sprzyjają rozwojowi duchowemu. Pochwalam Twój idealizm, ale kiedy będziesz musiała dokonać trudnego wyboru - kupić dziecku buty, bo stare się rozleciały, czy zapłacić za prąd, bo wkrótce odetną - duchowa pustka mniej bed

grotesska
2012-06-10 21:49:54
Ocena: -1(glosow:3)-+
mniej będzie Cię przerażać niż ujemne saldo na koncie.

guru2012
2012-06-10 23:42:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
moze wygrala w totka i z nudow bawi sie w wioche,skad wiesz

Tayend
2012-06-10 18:29:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ja powiem tak. To nadawałoby się na demotywatory, ponieważ za wiochę ciężko to uznać. Nie dam ani minusa (bo to jest prawdą, więc po jaką cholerę mam minusować), ani plusa, bo wiochy w tym, przynajmniej ja, nie widzę.

Rexik
2012-06-10 20:02:58
Ocena: -9(glosow:15)-+
Prawda Bracie.. prawda!

Mundzio84
2012-06-10 20:37:51
Ocena: -5(glosow:7)-+
@Rexik - zaje..fajne cycki.Jeśli to w ogóle twoje:)

AnonimowyPremier
2012-06-10 23:17:14
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BoaKrztusiciel
2012-06-10 18:20:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
A ja się poczułam szczęśliwa dzisiaj. Moja babcia miała 85 urodziny, rodzina się zebrała i przy śpiewaniu sto lat prawie wszyscy wymiękli. I tak sobie teraz myślę, że w życiu nie liczy się tylko wejście na szczyt, ale też posiadanie kogoś z kim fajnie by się ten sukces opijało.

gugulka
2012-06-10 18:28:01
Ocena: 1(glosow:9)-+
z takich wlasnie pieknych drobiazgow sklada sie nasze zycie. szkoda tylko ze tak rzadko "zaprzatamy" sobie nimi glowe.

shark7
2012-06-10 17:55:48
Ocena: 3(glosow:9)-+
To dlaczego tak się dzieje decydujemy my sami,nikt inny...światem od zarania dziejów rządził pieniądz a razem z nim polityka.Polityków my sami wybieramy często kończąc zainteresowanie nimi z chwilą oddania głosu,dopóki nam i w naszej okolicy jest dobrze nie zwracamy uwagi na to co dzieje się dalej.R

shark7
2012-06-10 18:00:13
Ocena: 2(glosow:10)-+
..rzadko potrafimy bezinteresownie pomagać a kłócić się o przysłowiową miedzę choć bez wartości,potrafimy codziennie.Ludzie nawet niepiśmienni i żyjący w biedzie potrafią być szczęśliwsi niż mieszkający w domach za parę milionów z pełną lodówką i takim samym zapełnionym portfelem.

gugulka
2012-06-10 18:25:16
Ocena: 3(glosow:9)-+
no walsnie, prosto i na temat i niewiem dlaczego to tak trudno zrozumiec

nuczensja
2012-06-10 17:32:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gugulka
2012-06-10 17:37:11
Ocena: 0(glosow:8)-+
bo to jest wiocha,tylko brak obrazka

Mundzio84
2012-06-10 17:57:34
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie, to nie jest wiocha.Na taki temat można by wygłosić bardzo długi referat, na który ni starczyłby limit nawet 10x większy, niż ten w komentarzach.Wszystko to, co tu wymienione zależy od miliona różnych czynników, i każdy patrzy na to inaczej.

gugulka
2012-06-10 17:17:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
dlaczego wszysto mierzymy tylko i wylacznie gruboscia posiadanego portfela,dlaczego materializm to jedyny cel,dlaczego ciagle trwa wyscig szczurow, nawet jesli sie go zwycieza to i tak pozostaje sie szczurem,dlaczego nie potrafimy wyposrodkowac, naszego postepowania,popatrzmy gdzie przez takie poste

gugulka
2012-06-10 17:21:44
Ocena: 0(glosow:8)-+
postepowanie znalazl sie czlowiek. mnie nie interesuje ze sasiad jezdzi lepszym autom od mojego, jesli dorobil sie ,nie niszczas siebie,swojej rodziny,i innych ludzi, moze posiadac palac ze zlota,ja mu nie wrog.mnie interesuje czlowiek ktory niema co do geby wlozyc,nie przez lenistwo czy mniejszy br

gugulka
2012-06-10 17:24:54
Ocena: 0(glosow:8)-+
brak rozumu.to nie pech i szczescie rzadza naszym zyciem. dlaczego wklada sie nam do glowy tak wiele bzdur,ktore prowadza do nierownosci jaka panuje na swiecie.

Mundzio84
2012-06-10 17:32:20
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nie będę się rozpisywał co do twojej wypowiedzi, którą teraz czytam, bo zapewne zajęłoby to więcej niż te trzy akapity, które na nią poświęciłaś.Ale zadam za to jedno pytanie.Naprawdę uważasz, że twoja wypowiedź jest adekwatna do absurdu który dodałaś?

gugulka
2012-06-10 17:05:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
dlaczego nie potrafimy cieszyc sie z tego co mamy, w porownaniu z gorzej sytuowanymi tego swiata, jestesmy zamoznymi ludzmi,nie czepiajmy sie wyjatkow,w tzw.3-cim swiecie tez sa b.bogaci...tu chodzi,o zwyklego, przecietnego zjadacza chleba,o oswiate,sluzeb zdrowia itp. inni nawet nie maja namiastki

gugulka
2012-06-10 17:08:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
tego co mamy, pewnie ze i u nas nie wszystko zloto co sie swieci, ale nie zapominajmy ze sa na tym swiecie ludzie,ktorzy zyja ponizej jakiejkolwiek godnosci ludzkiej i bardzo czesto nie jest to tylko i wylacznie ich wina.

AnonimowyPremier
2012-06-10 16:52:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2012-06-10 16:58:26
Ocena: -5(glosow:9)-+
No cóż za cios - czyli połowa ludzi w tym kraju wegetuje, a ci, którym nie starcza nawet na to, są poniżej tego poziomu.Poznałem teraz teorię, której nigdy bym się nie spodziewał, mianowicie, ze wegetuję niczym roślinka.Pozdrawiam kolegę, który pisał ten komentarz leżąc w basenie w swojej willi.

AnonimowyPremier
2012-06-10 17:19:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2012-06-10 17:26:57
Ocena: -4(glosow:8)-+
Czyżby?Zatem poproszę po polsku.

Moxie2
2012-06-10 17:32:34
Ocena: 3(glosow:7)-+
Szczęście w dużej mierze wiąże się z przeżyciami wewnętrznymi-o to mniej-więcej chodziło, Premierze?

gugulka
2012-06-10 17:39:06
Ocena: -4(glosow:10)-+
to takze punkt widzenia,trzeba tylko czasem,ruszyc z miejsca siedzenia ,bo bez tego nic sie nie zmienia

Mundzio84
2012-06-10 17:45:19
Ocena: -1(glosow:9)-+
Przeżycia wewnętrzne?To indywidualna sprawa każdego człowieka.Ale zawsze na pierwszym miejscu jest to co wymienił premierek.Jeśli człowiek to ma to może dopiero myśleć o innych rzeczach.Są też ludzie, którzy właśnie do pełni szczęścia potrzebują podstawowych rzeczy.Czy to czyni ich gorszymi?

AnonimowyPremier
2012-06-10 17:48:33
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Moxie2
2012-06-10 17:49:42
Ocena: 3(glosow:11)-+
A moim zdaniem emocje są w nas niezależnie od stanu posiadania. Pieniądze szczęścia nie dają i widziałam w życiu wiele tego przykładów. Namiastkę-owszem-ale chwilową. Szczęście jest wynikiem czegoś innego, nie sądzę,żeby miało cenę.

Mundzio84
2012-06-10 17:54:19
Ocena: -3(glosow:7)-+
Premier w swojej pierwszej wypowiedzi wymienił tylko dobra materialne, więc tylko do tego się odniosłem.Teraz nie chce mu się pisać smętów o uczuciach.No super.Zresztą nie mam zamiaru uczestniczyć w waszym czacie pod absurdami.

Moxie2
2012-06-10 17:56:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja tego 'czatu' nie zaczęłam.

AnonimowyPremier
2012-06-10 18:02:54
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2012-06-10 18:06:56
Ocena: -6(glosow:8)-+
Napisałeś to sam w taki sposób jakby tylko o te dobra chodziło, więc nie rżnij głupa.Jak już napisałem, to jak każdy człowiek podchodzi do życia, i jakie ma nastawienie, to jego sprawa.A co do czata, to u was to standard pod każdym absurdem znajomka, więc wybaczcie...

Moxie2
2012-06-10 18:15:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
U nas-to znaczy u kogo?

gugulka
2012-06-10 18:22:43
Ocena: 1(glosow:11)-+
gdyby materializm szedl na rowni z dobrymi uczuciami, uniknelibysmy niejednego zamentu. obiektywizm jest ciagle nie rozumianym slowem. dlaczego trzeba ciagle ekstremalnie w lewo lub ekstremalnie w prawo ? dlaczego nie szukamy zlotego srodka.

Mundzio84
2012-06-10 18:34:06
Ocena: -8(glosow:10)-+
Materializm nigdy nie może iść w parze z ludzkimi uczuciami, bo to dwa wykluczające się znaczenia.Obiektywizm?To słowo istnieje tylko w teorii.Ekstremalnie w lewo lub w prawo?Każdy odbiera to inaczej, jeśli inna osoba nie zgadza się z jego poglądami.Moxie, nie zadawaj pytań na które znasz odpowiedź.

Moxie2
2012-06-10 19:07:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
Mundzio, ja w przeciwieństwie do niektórych nie jestem wszechwiedząca. Chyba możesz wymienić tych 'was'. I pierwsze słyszę,żeby materializm wykluczał ludzkie uczucia. Co w takim razie z zazdrością,że sąsiad ma nowszego mercedesa niż ja? Czasami sam sobie przeczysz. OBIEKTYWNIE patrząc.

Mundzio84
2012-06-10 19:17:00
Ocena: -8(glosow:8)-+
Po co mam wymieniać, coś to zmieni?Nie sądzę.Owszem, jeśli chce się mieć jak najwięcej idzie się poprostu po trupach, dlatego też na coś takiego jak uczucia nie ma miejsca.A zazdrość?To chyba coś innego jak materializm, mimo że opiera się na podobnych wartościach.Nie, nie przeczę sam sobie.

Moxie2
2012-06-10 19:18:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zacząłeś temat innych użytkowników i teraz się wycofujesz. Przecież Cię nie zjedzą.

Mundzio84
2012-06-10 19:26:45
Ocena: -5(glosow:7)-+
To jest twój problem?Chodzi ci o to, żebym wymienił tych którzy robią czat w komentarzach?Przecież k*rwa ja się nie boję, proszę ci których pamiętam: TY, gugulka, shark7, neosly, wodkazkolą,anonimowy premier i wielu, k*rwa wielu innych, ale muszę sprawdzić absurdy, żeby wymienić.Usatysfakcjonowana?

Moxie2
2012-06-10 19:31:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
Jakby policzyć posty pod tym absurdem, to byłbyś w czołówce, o ile nie na najwyższym stopniu podium. Ja tu nie mam żadnych problemów, jestem tutaj tylko kontem i palcami na klawiaturce. Chyba mam trochę więcej dystansu do tego portalu.

piotrek2011m
2012-06-10 19:34:39
Ocena: 6(glosow:8)-+
Kultura osobista @Mundzio każe zwracać się do adwersarza "po imieniu", a takie wrzucanie wszystkich do jednego wora, by umniejszyć to, co mówią jest na poziomie przedszkolnym, a co do uczuć i kasy, tylko robiąc coś, co się naprawdę kocha i robiąc to z pasją...

Mundzio84
2012-06-10 19:35:38
Ocena: -6(glosow:8)-+
No teraz to owszem, byłbym na pierwszym miejscu.Teraz.A pomyśl sobie ile razy ty byś na nim była.Tak, wiem że masz dystans do tego portalu itp.Ale zauważ, że inni użytkownicy też z niego korzystają i chcą czytać komentarze na temat a nie przewijać rozmówki.Ja zazwyczaj piszę 1 koment i na tym koniec

shark7
2012-06-10 19:37:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ty Mundzio to chyba jesteś zakompleksiony strasznie,pomawiasz innych o spam a sam swoimi wywodami i usiłowaniem przekonać do swoich,nawet nie do końca zrozumiałych przez Ciebie racji zaśmiecasz posty pod różnymi absurdami.

piotrek2011m
2012-06-10 19:38:35
Ocena: 6(glosow:6)-+
...można do czegoś dojść, a poza tym, "iść po trupach" potrafią tylko ludzie, którzy nienawidzą, żywią pogardę, czują się lepsi-też jakieś uczucia. Człowiek to nie robot i uczucia towarzyszą mu na każdym kroku.

Mundzio84
2012-06-10 19:40:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2012-06-10 19:42:17
Ocena: -7(glosow:7)-+
Shark, jeśli już dodam kilka komentarzy pod jakimś absurdem, co się rzadko zdarza, przynajmniej mam w tym jakiś cel, a nie prowadzę rozmówek.Nie wiem co ma do tego zakompleksienie.

Moxie2
2012-06-10 19:43:18
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mundzio, palcem to mi może pogrozić admin. A swoją drogą nieźle dałeś się w ten spam wciągnąć, dziękuję za współpracę i pozdrawiam.

Mundzio84
2012-06-10 19:47:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Pewnie, że dałem.Spamuję teraz tak jak wy spamujecie bardzo często.Oczywiście Moxie, że jeśli admin ma to w gdzieś to nikt z tym nic nie zrobi.Mnie także wolno się wypowiedzieć na ten temat, choć wiadomo że nic to nie zmieni.Czatujcie sobie dalej dzieciaki.Miłego wieczoru:)

Tayend
2012-06-10 19:48:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mundzo, nie prowadzisz rozmówek ? A teraz co to jest ? Monolog ? Mnie to wygląda na zaciekłą polemikę pomiędzy Tobą, a resztą użytkowników :)

shark7
2012-06-10 19:49:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
Mundzio takie że jak czegoś nie chcę to nie biorę w tym udziału,a Ty siedzisz w tym na siłę i mimo negacji tego,sam będziesz to ciągnął pewnie przez parę dni.

Mundzio84
2012-06-10 19:51:24
Ocena: -5(glosow:5)-+
Też, k*rwa piszę, że teraz robię spam, tak jak oni bardzo często.Wyjątek potwierdza regułę.Tyle, że mi zarzucacie to teraz a im kiedy robią sobie czat, wtórujecie.

Mundzio84
2012-06-10 19:53:09
Ocena: -3(glosow:5)-+
Sharky, co ty.Tylko dzisiaj to ciągnę.Choć w sumie ogniem zwalczać ognia się nie da.Ale będziecie wszyscy chociaż znać moje zdanie na ten temat.

Tayend
2012-06-10 19:55:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ale bez przekleństw, proszę. Ten portal przeglądają dzieci i a nóż widelec dobrną do tego absurdu ? Tyle razy wspominałeś o dobrym wychowaniu dzieci, więc proszę, dawaj im przykład.

Mundzio84
2012-06-10 19:57:32
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przeklinam normalnie jak mówię, więc nie będę się hamował tutaj.Ten portal jest nieodpowiedni dla dzieci z wielu innych powodów niż przekleństwa, których zresztą jest pełen cały internet, więc wybacz, jesteś śmieszny w tym momencie.

Tayend
2012-06-10 20:03:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wybacz, pewna kultura obowiązuje. To mój argument, jeśli Ci dzieci odwiedzające tę stronę nie wystarczą.

Mundzio84
2012-06-10 20:08:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oczywiście, że obowiązuje,a ja staram się ją zawsze zachowywać.Jeśli już bawisz się w takiego templariusza proponuję najpierw zacząć od tych wszystkich trolli nawiedzających ten portal

Tayend
2012-06-10 20:12:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
Z trollami nie prowadzę rozmów. Z Tobą ją zacząłem, więc poprosiłem o uszczuplenie wypowiedzi o przekleństwa.

Mundzio84
2012-06-10 20:15:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
No dobrze, więc nie przeklinam już.Jeśli to twój jedyny problem, to właśnie został rozwiązany.Pasuje?

Tayend
2012-06-10 20:18:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
To nie mój jedyny problem, mam ich od groma, ale 00% z nich nie dotyczy ani Twojego sposobu pisania, ani w ogóle Ciebie :)

Mundzio84
2012-06-10 20:20:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
W takim razie to 00% właśnie zniknęło.Możesz spać spokojnie.

Sigmund_Freud
2012-06-10 22:31:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
Witam wszystkich obecnie tutaj zgromadzonych.Po przeczytaniu komentarzy i wnikliwej obserwacji oraz analizie poszczególnych wypowiedzi muszę wydać opinię.Użytkownik Mundzio84 wydaje się być introwertykiem,osobnikiem o skłonnościach do zamykania się w sobie co skutkuje niechęcią do wchodzenia w konta

Sigmund_Freud
2012-06-10 22:37:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
kontakty społeczne.Silnie pobudzony wewnętrznie, skoncentrowany na swoich wewnętrznych przeżyciach,w związku z czym z zasady nie poszukuje stymulacji w otoczeniu.Posiada również cechy ambisentencji,czyli skłonność do formułowania wzajemnie sprzecznych treściowo wypowiedzi po czym nadaje

Sigmund_Freud
2012-06-10 22:39:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
tym wypowiedziom taką samą wagę i taką samą moc definiowania swoich przekonań, zamiarów czy swojego stanowiska w określonej sprawie nie patrząc na zdanie i przekonania innych.

AnonimowyPremier
2012-06-10 23:02:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Mundzio84
2012-06-11 15:28:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem pod wrażeniem jak potraficie rozgryźć kogoś na podstawie paru napisanych komentarzy.Normalnie W11 wymięka.Dawno się tak nie uśmiałem.Pozdrawiam wszystkich domorosłych psychologów:)

Mundzio84
2012-06-10 16:25:46
Ocena: -6(glosow:10)-+
Mało tego, w ciągu ostatnich trzech miesięcy nikt mnie nie torturował, przynajmniej psychicznie.Biorąc pod uwagę wypadkowa wszystkich prawdopodobieństw zawartych tutaj powinienem być szczęśliwy niczym zwycięzca w totka.Teraz jest naprawdę zaj*biście a Tusk może nadal rządzić.

Mundzio84
2012-06-10 16:20:57
Ocena: -3(glosow:9)-+
Mam 3 pomidory w lodówce, obudziłem się dzisiaj skacowany,chociaż nie uznaję, że jestem chory.Piżamę na sobie mam fakt - to też można uznać jako ubranie.Pieniądze w banku też mam, jak pracodawca przeleje wypłatę, przez 1 dzień, drobne też - 2 zł w portfelu.Do tego przeżyłem ten tydzień.

familimen
2012-06-10 18:52:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
@Mundzio o Ty jesteś szczęśliwy człowiek... Ty to masz dobre życie...dziwne rozumowanie kochani,nie bedę pisał wywodów bo mi się nie chce, @gugul przepraszam nie obraź się proszę, ale pitolisz jak byś się zajarał za dużo...

Mundzio84
2012-06-10 18:58:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
No widzisz familimen, niektórym nie potrzeba wiele do szczęścia.Albo wg tego co mówisz potrzeba bardzo wiele:)Pozdrawiam.

Tayend
2012-06-10 19:52:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mundzio , wiesz, niektórzy wiele by dali za te 3 pomidory w lodówce, za tę piżamę, za pieniądze w banku, choćby przez jeden dzień, za te 2 złote w portfelu, czy za przeżycie tygodnia. Nie wiem, czy wiesz, ale miliony osób głodują. Codziennie wiele osób ginie, czy to z powodu choroby, głodu, czy od

Tayend
2012-06-10 19:53:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
kulki w łeb. I te rzeczy, o których ty wspomniałeś, które są dla Ciebie normalne, dla nich są marzeniem. To właśnie byłaby pełnia szczęścia dla niektórych. Nawet te 3 pomidory, czy 2 zł. Tyle ode mnie. Dziękuję.

Mundzio84
2012-06-10 19:55:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Oj ja wiem jakie jest przesłanie.Pytanie tylko czy my w Polsce mamy krainę mlekiem i miodem płynącą, i czy ten "absurd" bardziej nadaje się na demotywatory czy wiochę.

Tayend
2012-06-10 19:59:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
O demotywatorach pisałem wyżej. Ale wiesz, u nas w Polsce może i nie dzieje się najlepiej, ale w niektórych krajach jest o wiele gorzej. Jest wolność słowa ? Wolność wyznania ? Masz prawo do oddania swojego głosu ? Na wszystkie pytania jest jedna odpowiedź: TAK. Aczkolwiek, trzeba pamiętać tutaj, że

Tayend
2012-06-10 20:01:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
wolność jednego człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność człowieka drugiego. Jeśli się wczytasz dokładnie, zobaczysz, że dałem Ci małą aluzję w ostatnim zdaniu.

Mundzio84
2012-06-10 20:06:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Każdy jest mądry jeśli ogranicza się do różowego punktu widzenia.Wyjedź do RPA i wyjdź po zmroku na ulicę - zobaczysz co to rasizm.Postaw Kościół w ZEA - zobaczysz czy tam są za multikulturowością i równością wyznań.Taki punkt widzenia jest niby fajny ale na dłuższą metę sami siebie nim niszczymy.

Tayend
2012-06-10 20:08:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale w Polsce tak nie jest. Więc nie przytaczaj tutaj innych krajów ! Z tego co wiem, to właśnie o naszym kraju była rozmowa, nie o RPA i innych.

Mundzio84
2012-06-10 20:23:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale ja nie przytaczam tych krajów bez powodu.U nas mówi się o braku tolerancji, rasiźmie, braku akceptacji dla multikulturowości.Dlaczego my mamy przestrzegać tego dla nich, skoro jeśli ty tam wyjedziesz to zadźgają cię z byle powodu, taki jak kolor skóry czy wyznanie?

Tayend
2012-06-10 20:26:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Może po to, by być lepszymi od nich ? By dać im przykład ?

Mundzio84
2012-06-10 20:32:44
Ocena: -2(glosow:2)-+
No właśnie jesteśmy lepszymi od nich.Efekty: bezrobocie, wzrost przestępczości, próby zdominowania przez nich naszej kultury, czarne dzielnice, nowe budowane meczety.Może pora zmienić taktykę, zanim całkowicie zginiemy a twoje prawnuki będą oddawać pokłon allahowi?

Tayend
2012-06-10 20:41:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
A dlaczego mają w niego nie wierzyć ? Niech wierzą w co chcą, w końcu na tym polega wolność wyznania, prawda ? Dlaczego mają nie być budowane meczety ? To taka sama świątynia jak kościół. A tych jest budowanych od groma i jeszcze więcej.

Mundzio84
2012-06-10 20:48:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
No skoro uważasz, że Islam to taka fajna i pokojowa religia i nawet tu w Europie mają nas tym zdominować to naprawdę super.Chyba nie masz pojęcia co mówisz.Mimo, że nie jestem katolikiem to dla mnie lepiej niż budują kościoły niż meczety.Zawsze to jakaś przeciwwaga.

Tayend
2012-06-10 20:58:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to, że nie obchodzi mnie, kto w co wierzy. Niech sobie budują co chcą. Mi to praktycznie rzecz biorąc zwisa.

Mundzio84
2012-06-10 21:04:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie tylko tobie drogi kolego.Bardzo wielu ludziom to zwisa, nie tylko w Polsce.Nasi dziadkowie ginęli po to za ten kraj, żeby nam to zwisało i przejęli go muzułmanie.Tobie to zwisa, twoim dzieciom też być może będzie, ale twoje wnuki i prawnuki będę oddawały pokłony na wschód.

Tayend
2012-06-10 21:06:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Będą robiły to, co robić będą chciały. Nikt im nie będzie narzucał, co mają robić. To o to walczyli nasi dziadkowie.

Mundzio84
2012-06-10 21:07:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Możnaby rzecz "A co przecież niech oddawają".Tyle, że nasza kultura, tradycja, nasze dziedzictwo, o które walczyło tyle poprzednich pokoleń, ginęli ludzie - przestanie istnieć.Kobiety będą traktowane jak ścierwo, rzecz.Obrazisz bóstwo - powieszą cię.Religia będzie miała najwyższą władzę.

Mundzio84
2012-06-10 21:11:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie.Nasi dziadkowie walczyli o naszą tożsamość, o tradycję, o to byśmy byli tym kim jesteśmy.Wedle tego co mówisz mogliby wtedy złożyć broń i też bylibyśmy "wolni" z tym, że mówiłbyś po niemiecku.A jak zaleją nas muzułmanie, wtedy właśnie będą im mówili co mają robić i nikt nie będzie miał

Tayend
2012-06-10 21:25:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
Walczyli o to, byś był wolny, byś mógł być tym, kim chcesz być. Jeśli chcesz wierzyć w Allaha, wierz w niego, chcesz wierzyć w Buddę, wierz w niego. Nic nie stoi na przeszkodzie. To Twój własny, niczym nieskrępowany, czyli inaczej WOLNY wybór. Zawsze można wybrać inaczej ...

Mundzio84
2012-06-10 21:33:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślisz, że jak muzułmanie przejmą Europę będziesz miał jakikolwiek wybór?Właśnie o to mi chodzi.Oczywiście każdy ma to gdzieś, bo przecież to wiocha nie otwierać się na multikulturowość.

Mundzio84
2012-06-10 21:36:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście ani naszego ani też przyszłego pokolenia ten problem nie będzie dotyczył, ale nasze prawnuki z pewnością podziękują nam za te klapki na oczach.A z innej beczki te poglądy równie dobrze mógłbym wymienić z kolegą na priv.Teraz sami widzicie jak czasem spamujecie.Miłego wieczoru.

Tayend
2012-06-10 21:39:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy to spam ... To rozmowa na temat absurdu. Przynajmniej w pewnym sensie. i nie rozumiem, dlaczego używasz określenia "wy", skoro Ty także się tutaj udzielasz :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Takie tam żarciki.
  •  Wandal dostaje w twarz cegłą
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Dodano: 30.07.2018, 20:00:43   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 79Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0