lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A już niebawem niewierni paleni na stosie
poczekalnia
Dodano: 27.06.2012, 20:33:22   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 32  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hetera
2012-06-27 21:04:55
Ocena: 7(glosow:7)-+
Etyka z filozofią powinna być obowiązkowa... przez jakiś rok czy dwa. A religia powinna wrócić do szkółek przykościelnych.

szatano999
2012-06-28 07:10:11
Ocena: 2(glosow:6)-+
A co ...dostęp do koryta trzeba sobie stały zapewnić

ster000
2012-06-27 23:46:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
nie wiem dlaczego ale nie podoba mi się gęba tego księdza

jurek1102
2012-06-27 23:49:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
A to jakie gęby księży ci się podobają ? :)

ster000
2012-06-28 00:15:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
hm jak już to żadne gęby facetów mi się nie podobają ale j.w. to sprostuje, ta gęba nie budzi mojego zaufania. Nie jako księdza tylko ot tak incognito o ile można sie tak wyrazić o osobie duchownej:) żeby nie komplikować, tej gębie bym nie zaufał bez względu na to czy ma koloradkę czy nie:)

ster000
2012-06-28 00:35:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
jurek1102 wyluzowane gęby:)

rusofil
2012-06-28 01:16:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
K*rwa, ster000, miałam cię splusować, a przez przypadek nacisnęłam minus. Wybacz mi tę herezję.

jurek1102
2012-06-28 02:03:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie zwróciłem wcześniej na to uwagi Ale masz racje To gęba raczej psychopaty

opuncja
2012-06-28 18:06:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Twarz jak twarz, w radiu pracować spokojnie może. ;)

ANALNY_LOWCA
2012-06-27 23:14:26
Ocena: 3(glosow:7)-+
A morze by tak wprowadzić wychowanie seksualne w seminariach ?

Tescosatan
2012-06-27 23:32:41
Ocena: 5(glosow:7)-+
Myślę, że by się przydało, zwłaszcza lekcje na temat antykoncepcji oraz chorób wenerycznych. Starszy brat mojego kolegi z liceum jest księdzem. Opowiadał, że w seminarium wycieczki na tirówki robili sobie regularnie, czasem dwa razy w tygodniu. Ciekawe tak swoją drogą, jak oni to finansowali?

rusofil
2012-06-27 23:07:53
Ocena: 3(glosow:3)-+
Biskupi to powinni przejść obowiązkowe leczenie w psychiatrykach, w pomieszczeniach bez klamek.

ANALNY_LOWCA
2012-06-27 23:19:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Na koszt uczciwego podatnika ? Ja się nie zgadzam !!!

rusofil
2012-06-28 01:15:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie. Na ich koszt. Forsę mają. Tylko, kurde, klechy ciągną z sekty katolickiej, a sekta ciągnie od normalnych ludzi. K*rwa, i tak źle, i tak niedobrze.

opuncja
2012-06-27 21:23:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Człowieku, religia jest cały czas obowiązkowa. To nie znaczy, że jak jesteś muzułmaninem, to Twoje dziecko MUSI na nią uczęszczać...

jurek1102
2012-06-27 21:24:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
No skoro jest obowiązkowa to chyba jednak musi

opuncja
2012-06-27 21:28:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Pracuję w szkole, więc wiem, co piszę. Religia jest w planie kształcenia ogólnego, ale możesz być z niej zwolniony, tak jak możesz mieć zwolnienie z Wf-u czy drugiego języka obcego. Chodzi o to, żeby religii z planu nie wyrzucać, bo samorządy za zajęcia ekstra płacić nie będą.

jurek1102
2012-06-27 22:26:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
To może powinno być tak że kto chce chodzić niech płaci tak jak za basen czy inne dodatkowe zajęcia ? Czy to nie było by prawe i sprawiedliwe ?

Tescosatan
2012-06-27 22:53:39
Ocena: 1(glosow:5)-+
W tym wypadku, jeśli już ktoś się upiera, żeby była albo nie była obowiązkowa, może chodzić już tylko o zasadę. Kiedy chodziłam do szkoły, religia była obowiązkowa. A i tak nikt nie miał zeszytu, frekwencja była co najwyżej czterdziestoprocentowa, nikt się tym nie przejmował. Żadnych ocen, żadnej

Tescosatan
2012-06-27 22:56:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
dyscypliny. Przede wszystkim dlatego, że ocena z religii nie miała nic wspólnego z przejściem z klasy do klasy. Poza tym do tego potrzebna jest ocena niedostateczna, a jeszcze nie znam nikogo, komu by się to udało. Tylko jednostki miały dopuszczającą, a i to musiały sobie wyjątkowo na to zapracować.

Tescosatan
2012-06-27 22:57:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ten problem istnieje dziś na papierze albo faktycznie dotyczy tylko finansowania. Bo w praktyce nic się nie zmieni.

ster000
2012-06-27 23:42:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
zapomniałaś wspomnieć o tym, że jeszcze można być zwolnionym z ortografii Polskiego przy drobnej kombinaterii;) z ułomnego rachowania już nie...;)

opuncja
2012-06-28 08:48:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak wyglądają lekcje religii - każdy wie, nie będę pisać, z czego to wynika, bo musiałabym pół dnia klepać przy tej ograniczonej długości komentarzy, a i tak zarobiłabym tylko minusy, bo czytać nie ma komu. :) Problem istnieje poważny, bo chodzi o finansowanie.

opuncja
2012-06-28 08:51:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
A nawet najbardziej konserwatywne gminy zaczynają mieć wątpliwość dot. religii w szkole, bo budżety są bardzo napięte. Ja uważa, drogi Jurku, że za lekcje religii nikt nic nie powinien płacić. Jezus pobierał opłaty za nauczenie? Umknęło mi wiele z Pisma, ale chyba akurat to...

opuncja
2012-06-28 08:53:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
bym zapamiętała. ;)@Ster000, można być zwolnionym z ortografii polskiego, z umiejętności czytania wręcz, a i z liczenia, znajomości tabliczki mnożenia też. To się dyskalkulia nazywa. ;)

drLOUBITCH
2012-06-27 21:13:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Za moich czasów chodziło się na religię z przymusu, bo ocena liczyła się do średniej i na świadectwie i pomimo, iż pochodzę z katolickiej rodziny zawsze czułem niechęć do lekcji religii. Szczególnie do osób, które je prowadziły. Siedziało się na katechezie jak za karę i liczyło zdechłe muchy w lamp

drLOUBITCH
2012-06-27 21:15:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
w lampie. Dzieciaki nudziły się na lekcjach i tak naprawdę, gdyby nie przymus, wielu by nie chodziło. Zatem niech chodzą ci, którzy chcą. Skoro żyjemy w demokracji to niech każdy ma prawo wyboru. Kto chce ten chodzi.

jurek1102
2012-06-27 21:15:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
No to teraz nie będzie przymusu tylko obowiązek :) Ciekawe jakie będą kary za niechodzenie ?

drLOUBITCH
2012-06-27 21:22:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po prostu pała na świadectwie i brak promocji do następnej klasy.

opuncja
2012-06-27 21:29:42
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie. Na świadectwie może widnieć "zwolniony" lub, jeśli np. uczeń uczęszczał na zajęcia w parafii greckokatolickiej przykładowo, może mieć zaświadczenie z tejże, wraz z oceną, która wędruje na świadectwo.

Tayend
2012-06-28 08:11:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Niektóre szkoły prowadzą także zajęcia z etyki. Chyba nie muszę tłumaczyć, o co w tym chodzi

hetera
2012-06-27 21:04:55
Ocena: 7(glosow:7)-+
Etyka z filozofią powinna być obowiązkowa... przez jakiś rok czy dwa. A religia powinna wrócić do szkółek przykościelnych.

jurek1102
2012-06-27 21:10:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
W pełni się z tobą zgadzam . No chyba żeby np. coś takiego jak nauka o religiach To by miało sens a dzieciak miał by wolny wybór bo by się dowiedział że istnieje coś więcej niż tylko katolicyzm

hetera
2012-06-27 21:23:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
No ja właśnie mam taki obraz w głowie... Trochę podstaw z religioznawstwa, etyki i filozofii. Nie byłoby tyle nietolerancji bo łatwiej jest zaakceptować coś co się rozumie. I może łatwiej byłoby się dzieciom odnaleźć w dzisiejszym świecie.

opuncja
2012-06-27 21:25:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Uważam, że nie powinno być ani religii, ani filozofii (no, chyba że w liceum, przez jakiś rok). Teraz wszyscy psioczą na religię, bo księża się (olaboga) uczyć każą. To po co kolejna lekcja do "przesiedzenia"? Można jedną godzinę poświęcić na - przykładowo - dodatkową lekcję wychowawczą.

hetera
2012-06-27 21:32:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
Uważam, że zajęcia takie powinny odbywać się przez rok w gimnazjum i liceum. I uważam, że podstawy filozofii też powinny się w nich mieścić. "umiłowanie mądrości" to w końcu "matka nauk". Do tego uczy ona myśleć troszeczkę inaczej.

jurek1102
2012-06-27 22:11:40
Ocena: 4(glosow:4)-+
Nie powinno być przedmiotów które niczego mądrego nie uczą

opuncja
2012-06-28 08:07:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Teoria utopijna. Cieszę się, że taka z Ciebie idealistka. Gdyby te przedmioty były w planie i - nie daj Boże - trzeba by się uczyć na nie, sprawdziany pisać, to raczej nikt nie byłby zadowolony. A lekcja "do przesiedzenia"? Po co? Myślisz, że uczniowie słuchają "umoralniania"?

hetera
2012-06-28 10:34:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak już wcześniej napisałam chodzi o pewne połączenie tych przedmiotów zamiast religii. I wydaje mi się, że jak nauczyciel dobry to i dziecko (nawet z przyjemnością) wysiedzi. Widzę, że jakaś maruda Ci minusy wstawia.

opuncja
2012-06-28 18:02:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak, ale Ty zakładasz, że te lekcje coś wniosą. Ja znam realia. Dziś zrobiłam - z ciekawości mały wywiad w dwóch klasach. Zapytałam, które przedmioty (z tych lżejszych;) by wyrzucili z programu. Wyniki: plastykę, muzykę, zajęcia artystyczne, technikę, informatykę, chemię;).

opuncja
2012-06-28 18:05:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nikt nie wymienił religii. Nawet jak zapytałam o to, to akurat religię by zostawili. Wiem, gmina wiejska, ale byłam zaskoczona. A minusy dostaję od stałych fanów raz. A dwa - od tych, którzy tępią katolików. Za sam fakt, że ich bronię.:)
Kid lub kit
główna
Dodano: 27.05.2018, 18:15:07   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 110Skomentuj (17) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0