Kara 2 lat za in vitro ... To tylko on mógł wymyślić
Ukryj komentarze(376)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
PETERGRIFFIN
2012-06-30 12:44:26
Ocena: 21(glosow:41)-+
Ale co mnie kosciol interesuje ze oni tak chca,kim on ku.wa jest zeby mi mowic co i jak mam robic.W cywilizowanym swiecie in vitro jest sposobem leczenia bezplodnosci ale co on kur..a moze wiedziec jak nie ma dzici.Zaraz poleca minusy bo ubodzy mentalnie sie oburze ze tak mowie na PREZESA
crpgmaniak
2013-01-20 17:37:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiocha dla autora,
a o sierocińcach, domach dziecka to co już się zapomniało. Można adoptować dziecko, a nawet na Polskie warunki to wychodzi lepiej - bo w zależności od wieku dziecka koszty jego utrzymania są niższe, a Polak jak wiadomo kokosów nie zbije.
Kto chce mieć dzieci niech se je adoptuje
aniolblue
2012-07-25 22:19:40
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czytam Wasze komentarze i zbiera mnie na wymioty.Wystarczy pokazać dr.Kaczyńskiego z textem dopisanym przez jakiegoś SB-ka albo bez napletkową ciotę i już ujadacie jak wściekłe psy.Dajecie sobą manipulować jak dzieci powielając komentarze byłych UB-ków SB-ków i innych cyngli.
malgolina
2012-07-17 11:33:37
Ocena: 2(glosow:6)-+
Prawda jest taka,że każdy,kto dziś jest przeciwny takim czy innym zabiegom,w momencie kiedy sam lub ktoś z najbliższej rodziny by potrzebował takiej pomocy,momentalnie zmieniłby zdanie,próbując pomóc,chwytałby się wszystkich sposobów.Łatwo mu tak mówić,bo nie ma rodziny i nie ma pojęcia co to....
malgolina
2012-07-17 11:35:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
...znaczy chcieć mieć dzieci a nie móc ich mieć...Tym bardziej mężczyźni nie powinni się wypowiadać w tej kwestii,bo to nie oni czują instynkt macierzyński,nie oni rodzą, nie oni są związani pępowiną z rozwijającym się w środku kochanym i oczekiwanym dzieciątkiem.
FISHERMANIAK
2012-07-12 23:23:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dupnięty schizol. Niedługo wymyśli karę śmierci za podcieranie d*u*p*y beretem moherowym.
kacper4445
2012-07-08 23:46:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
pederaści przeważnie nie mają dzieci,a to jeszcze na dodatek chory psychicznie pedał
Figoo
2012-07-05 21:20:34
Ocena: -5(glosow:9)-+
zanim coś napiszecie ćwoki to najpierw poczytajcie o co chodzi. Jarek mówił to co jest na zdjęciu, ale zupełnie w innym kontekście. To co teraz jest to manipulacja słowami.
Fanatykami są Lemingi z PO i ich wyznawcy. Radzę: mniej Adasia Michnika, Tomusia Lisa, TVN i całego szamba PRL III.
jurek1102
2012-07-17 11:24:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sam jesteś ćwokiem . Tak samo jak twój guru
anty_red
2012-07-20 14:30:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nowoczesność według takich jak ty: pedalstwo, dewiacje, narkomania, "tolerancja" na wszystkie zboczenia i tak dalej. To jest ten "postęp" i "nowoczesność"? Jeśli tak to z całym szacunkiem, ale wolę być nienowoczesny. Czekam tylko aż będą wołać o zalegalizowanie związków
anty_red
2012-07-20 14:32:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
c.d Czekam tylko aż będą wołać o zalegalizowanie związków ze zwierzętami oczywiście wszystko w imię "tolerancji" i "postępu" :))) Jeśli nowoczesność to upadek wszelkich zasad i norm moralnych to wolę być nienowoczesny. To nie jest żaden "postęp". Prędzej ustęp...
Starbreaker
2012-07-04 15:13:20
Ocena: -10(glosow:12)-+
kolejne kłamstwa, wyraźna manipulacja (słowa wyrwane z kontekstu nabierają nowego znaczenia) ;p Zabieg stary jak Lenin, widać że nadal skuteczny...
jurek1102
2012-07-05 02:33:44
Ocena: 2(glosow:10)-+
Dlaczego fanatycy z PIS zawsze tłumaczą że prezes wcale nie miał na myśli tego co powiedział ? I dlaczego zawsze tłumaczą jego głupotę wyrywaniem z kontekstu ?
Tescosatan
2012-07-05 02:44:14
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ponieważ prezes sam jest wyrwany z kontekstu, jak również nie wie co mówi. Po prostu dobrze go znają.
jurek1102
2012-07-05 02:35:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
To czemu sam nie zaadoptował ? Czy on ma prawo w tym temacie się odzywać ?
kasiunia_w14
2012-07-07 10:24:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
nie jest łatwo dziecko zaadoptować, po pierwsze proces jest bardzo długi a po drugie niewielki procent w domu dziecka jest do adopcji. większość ma nieuregulowaną sytuację prawną ( rodzice się nie zrzekli)
sawczenko1986
2012-07-03 16:30:34
Ocena: 5(glosow:9)-+
brat był chamski ze nie zabrał go ze sobą do samolotu
kkubalibree
2012-07-03 16:11:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
blebleble1234
2012-07-02 20:29:50
Ocena: 11(glosow:13)-+
Czego się spodziewać po facecie który żyje z kotem?
dziedzic1205
2012-07-02 13:40:05
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zdjęcie mówi samo za siebie :D
piotrek5040
2012-07-02 11:24:07
Ocena: 9(glosow:11)-+
Jego powinni już dawno zamknąć w szpitalu psychiatrycznym
gurool
2012-07-02 10:04:03
Ocena: 7(glosow:9)-+
to kaczkę powinni zamknąć za to, że chce wynarodowić Polskę. Problem bezpłodności jest na tyle duży i będzie się pogłębiał wraz z rozwojem telekomunikacji bezprzewodowej, że za jakiś czas mało kto będzie płodny w 100% bez wspomagania. Polacy wymrą bez alternatywnej metody zapłodnienia.
sedziadread
2012-07-01 23:49:10
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dd123456789
2012-07-01 19:05:47
Ocena: 3(glosow:7)-+
Temu to już całkiem odje....ało, i to nie tylko w tym temacie...
kaczorek9449
2012-07-01 18:19:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
Co ten JArek pieprzy? w dupie był i gówno widział, myślę że nawet k**** p***y nie widział...
czesiopaskuda
2012-07-01 16:55:43
Ocena: 8(glosow:12)-+
karajmy ludzi którzy chcą, a nie mogą mieć dzieci, a jeb###te matki, które porzucają albo zabijają własne dzieci puszczajmy wolno. nie, no w jakim świecie żyjemy... kosmos
yakuza13zxc
2012-07-01 16:55:39
Ocena: -24(glosow:32)-+
1. - To nie żadna wiocha.
2. - Przy zabiegu in-vitro kilka zarodków ginie( tak jakby kilkoro dzieci zabijano ), czyli w pewnym sensie ma gościu rację.
3. Nie mieszaj polityki z wiochą.
4. Możesz mnie minusować, ale człowiek inteligentny wie o czym mowa..
raflo997
2012-07-01 19:41:51
Ocena: 7(glosow:11)-+
A jak się spuścisz w kibel,papier lub gumę to również giną potencjalne dzieci,niszcząc nawet półprodukty przyczyniasz się do zabijania
kg131
2012-07-02 11:16:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
w dupie byłeś gówno widziałeś! zarodki są mrożone w nieskończonośc. kliniki nie mogą ich zabic ani rozmrozić bo po zapłodnieniu zarodek staje się człowiekiem i podlega pod ochronę praw człowieka. co do zarodków które się nie zagnieździły w macicy to dlatego umierają bo organizm sam je odrzuca, natur
kacper4445
2012-07-08 23:53:52
Ocena: 1(glosow:3)-+
pomyśl debilu co mówisz radzę powrót do średniowiecza i zabierz tego debilka ze sobą
daqwid2727
2012-07-01 16:06:59
Ocena: 10(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2012-07-01 21:52:06
Ocena: 3(glosow:11)-+
Widać radio Maryja ma większą słuchalność niż podają w sondażach
Rybcia123456
2012-07-01 10:16:17
Ocena: 2(glosow:8)-+
On wygląda,jakby był z kosmosu więc co się dziwić?Co za Łeb!:///
jurek1102
2012-07-01 18:54:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
i na Wawel
Docent_666
2012-07-01 10:05:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Straszyc nie zamierzam, ale zycie mnie doswiadczylo i jestem przygotowany na najgorsze :)
Docent_666
2012-07-01 09:56:44
Ocena: 10(glosow:20)-+
Takich zaborczych, zakompleksionych, bezkompromisowych ludzi jak prezes PIS-u nie powinno dopuszczac sie do polityki. K*rwa, przeciez z nim u steru, to bylaby dyktatura jak nic.
raflo997
2012-07-01 10:02:35
Ocena: 8(glosow:20)-+
Nawet mnie nie strasz że pisiory kiedykolwiek dojdą do władzy
czarnakita
2012-07-01 09:48:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jarosław - lud swój zostaw! Wstyd mi za takich Polaczków jak ty! Zdychaj albo wypie---.......
hana_montana
2012-07-01 09:09:11
Ocena: 0(glosow:10)-+
Drodzy katolicy, ale on ma rację. Nie można być tylko w części katolikiem i np. chodzić do kościoła, ale jeść mięso w piątek i uprawiać seks przedmałżeński. Akceptujecie zacofanie kościoła i posłusznie wypełniacie nakazy i zakazy kleru całkiem albo w ogóle. Wszystko albo nic, nie ma pośrednio. I jak
jurek1102
2012-07-01 13:01:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
W pełni się z tobą zgadzam :)
A-PanPikus
2012-07-01 09:08:29
Ocena: 8(glosow:12)-+
Jak tak na niego patrzę i czytam jego bełkot to jestem za aborcją.
ANALNY_LOWCA
2012-07-01 13:06:33
Ocena: 4(glosow:10)-+
Nie prawda ... Ten jest większy
meksyk
2012-07-01 00:55:28
Ocena: 5(glosow:9)-+
Mówisz godność ma pierszeństwo nad użytecznościąKIEDYdla ludzi,którzy chcą mieć dzieciA nie mogą nie liczy się,że powstają embriony nadliczbowe TYLKO ich wymarzone dziecko!Miałam styczność z rodziną,która ma 2dzieci z probówki i chciałoby się,żeby inni rodzice tak kochali swoje dzieci jak właśnieONI
Lalala_22
2012-07-01 00:18:18
Ocena: -5(glosow:19)-+
Wiem, że mnie zminusujecie, ale chciałam zwrócić waszą uwagę na kolejny aspekt metody zapłodnienia in vitro, o której nikt tu nie wspomniał. W naturze, bezpłodność jest zabezpieczeniem przed przekazywaniem wadliwych mutacji genów, które nie muszą objawiać się fenotypowo
Lalala_22
2012-07-01 00:20:44
Ocena: -2(glosow:14)-+
a po skumulowaniu w kolejnych pokoleniach mogą być letalne, lub poważnie upośledzać organizm. Zatem warto by się zastanowić czy warto na siłę starać się o biologicznie własne potomstwo wiedząc że prawdopodobnie przekaże się mu jakąś wadę genetyczną?
Lalala_22
2012-07-01 00:31:52
Ocena: -3(glosow:15)-+
nie oceniam ludzi którzy się tego podejmują, bo wynalezienie tej metody pozwala człowiekowi wybrać. Ale niestety zdaję sobie sprawę że większość ludzi nigdy nie przyzna się do tego że nie są idealni. Dlatego dyskusja na temat etyki w przypadku tej metody jest bez sensu.
raflo997
2012-07-01 10:00:04
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie masz zielonego pojęcia o in vitro
kg131
2012-07-02 11:23:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
a wiesz ze przed zapłodnieniem in vitro pobierany jest materiał genetyczny od kobiety i mężczyzny i badany pod kątem wad genetycznych? samo zapłodnienie dokonywane jest tylko z "użyciem" prawidłowych i zdrowych genów! o jakim cierpieniu mówisz? jedyne jakie mamy to rodziców których Bóg &qu
kg131
2012-07-02 11:24:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
a wiesz ze przed zapłodnieniem in vitro pobierany jest materiał genetyczny od kobiety i mężczyzny i badany pod kątem wad genetycznych? samo zapłodnienie dokonywane jest tylko z "użyciem" prawidłowych i zdrowych genów! o jakim cierpieniu mówisz? jedyne jakie mamy to rodziców których Bóg &qu
Arabal
2012-06-30 23:42:15
Ocena: -14(glosow:18)-+
Nie masz pojęcia na temat nauk Pisma świętego to nie rób takich "wioch". Jest to tak zwana wola Boga a nagroda spotka takich ludzi po śmierci. Tak samo jest na pogrzebie jak ktoś umrze - znacie zapewne słowa: taka była wola Boga. Napisałem krótko w skrócie bo za mało miejsca na komenta.
jurek1102
2012-07-01 18:24:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
Arabal zamelduj to pod krzyżem albo na spędzie wyznawców tv TRWAM . Tam zapewne wszyscy się z tobą zgodzą
sedziadread
2012-06-30 22:47:11
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-06-30 22:52:30
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-06-30 23:02:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anty_beton
2012-06-30 23:11:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
sedziadread, żeby powstało życie potrzeba "połączenia plemnika z komórką jajową"
sedziadread
2012-06-30 23:15:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anty_beton
2012-06-30 23:24:27
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie wiem nie jestem wróżbita, a palnięta głupotę najlepiej tłumaczyć ironią?
sedziadread
2012-06-30 23:28:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2012-06-30 23:37:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
anty_beton
2012-06-30 23:54:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wiec przepraszam za zła interpretacje.
yakuza13zxc
2012-07-01 17:00:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
I ty razem z nim:D
shark7
2012-06-30 22:28:13
Ocena: 13(glosow:19)-+
Mamy teraz niż demograficzny a takimi pomysłami chcą pozbawić ludzi i tak pokrzywdzonych przez los niemożnością posiadania dzieci,istoty naszego życia.Bo jak wiadomo żyjemy nie dla siebie ale dla dzieci które są przedłużeniem naszego gatunku.Patrząc na tego człowieka ciemność widzę,ciemność.
jurek1102
2012-06-30 22:42:07
Ocena: 8(glosow:10)-+
A ja widzę pustkę ...
dvs100
2012-06-30 22:04:57
Ocena: 7(glosow:15)-+
co ten psychopata może wiedzieć o posiadaniu dziecka?? jak ktoś kto nie ma swojej rodziny może wypowiadać się za tysiące bezpłodnych par, które latami lecza się i in vitro jest często jedyną dla nich szansą posiadania dziecka. Bóg dał nam wolną wole i rozum, korzystajmy z tego
krzysiek22
2012-06-30 22:40:35
Ocena: -12(glosow:16)-+
Nie mieszaj Boga w swoje kretyńskie rozważania,nie po to mamy wolną wolę aby występować przeciw naturze.A co do par bezdzietnych to są domy dziecka wypełnoione dziećmi pragnącymi życia w normalnej rodzinie.
raflo997
2012-07-01 10:09:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pewna bardzo bogata rodzina(oboje doktorzy) z mojej miejscowości nie mogła mieć dzieci,wzięli więc z domu dziecka,dzisiaj ma 33 lata i 3 odsiadkę za sobą,Pani psycholog powiedziała że bandytyzm ma w genach,fakt nie każde dziecko takie samo,ale z domu dziecka nigdy nie masz pewności jakie ma geny,a n
raflo997
2012-07-01 10:14:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
a natury nie zmienisz dobrym wychowaniem,myslę że po tym co przezyli ci ludzie,bardzo wierzący,gdyby wiek pozwolił na pewno zdecydowali by się na in vitro,a nie dom dziecka.Z resztą ja zrobił bym to samo,dlatego że bóg dał mi wolną wolę,więc ja dokonuje wyboru i ja zostanę ewentualnie osądzony
anty_beton
2012-06-30 22:04:44
Ocena: -11(glosow:15)-+
in vitro w niedalekiej przyszłości może się przerodzić w "usługę" gdzie rodzice będą mieli możliwość wyboru; koloru oczu, włosów, płci dziecka itd.
julothemasta
2012-06-30 21:45:08
Ocena: 1(glosow:5)-+
zauważyłem że ten portal stał się miejscem rozgrywki politycznej... szkoda..
anty_beton
2012-06-30 21:38:02
Ocena: -14(glosow:30)-+
In vitro moim zdaniem jest wbrew naturze. Z tego co się orientuje polega też na selekcji, czyli jeden embrion zapładniamy, a resztę niszczymy.
OnaJestSzalona8
2012-06-30 23:11:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
jak się bzykasz ze swoim facetem (jeśli jesteś kobietą) lub ze swoją kobitką (jeśli jesteś mężczyzną), to po waszym stosunku zawsze giną plemniki, chyba że co rok rodzisz dziecko, to zwracam honor... :P
OnaJestSzalona8
2012-06-30 23:12:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeśli jesteś kobitką oczywiście
anty_beton
2012-06-30 23:17:56
Ocena: 0(glosow:6)-+
Z tego co mi wiadomo dzieci powstają wyniku połączenia plemnika z komórką jajową.
Homo_erectus
2012-06-30 23:25:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
wbrew naturze są też operacje ratujące życie, bo w naturalnym środowisko słabszy po prostu umiera
anty_beton
2012-06-30 23:42:07
Ocena: -3(glosow:11)-+
Wiesz według mnie godność ludzkiego życia musi mieć pierwszeństwo nad użytecznością, gdzie zapłodnienia iv intro zawsze prowadzą do powstania tzw. embrionów nadliczbowych.
hamlet1022
2012-06-30 20:30:21
Ocena: -16(glosow:28)-+
Tusk to jest śmieć ! a Nie Kaczyński !
jurek1102
2012-06-30 21:20:31
Ocena: 8(glosow:22)-+
Pod krzyżem o tym zamelduj
drLOUBITCH
2012-06-30 20:18:38
Ocena: 16(glosow:20)-+
Ten człowiek to psychopata i oszołom. Ale tak to już jest, gdy się hołota na stanowiska pcha.
Marek.111
2012-06-30 21:58:11
Ocena: 5(glosow:5)-+
tak, jakby jeszcze w Polsce były dzieci do adopcji! większość dzieci znajdujących się w rodzinach zastępczych nie może podlegać adopcji ponieważ ich rodzice nie zrzekli się do nich praw. W naszym kraju ludzi czekają na adopcje od kilku do kilkunastu lat a czasem nawet bez żadnych skutków....
nielegalna2255
2012-06-30 18:31:18
Ocena: -23(glosow:37)-+
In vitro to usuwanie ciazy jakbys chciał wiedzieć czyliu ci ludzie nie chcą miec dzieci i je usuwają i to jest tak jaby ktos, je zabił . A więc kara powinnna za to byc/
jurek1102
2012-06-30 18:56:22
Ocena: 10(glosow:12)-+
nielegalna ... Rozbawiłaś mnie :)
ferdal
2012-06-30 19:15:09
Ocena: 7(glosow:7)-+
nielegalna2255 przeczytaj najpierw w wikipedii albo gdzie indziej co to jest in vitro i nie pisz o czymś czego nie rozumiesz bo robisz z siebie idiotkę
jurek1102
2012-06-30 19:32:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
nielegalna napisz coś jeszcze bo ludzie chcą się pośmiać :)
jurek1102
2012-06-30 19:44:25
Ocena: 4(glosow:6)-+
No ja też to sprawdziłem . Szkoda że taki talent się marnuje :( Z jej poglądami zrobiła by karierę w PISie
DarkAngel21
2012-06-30 20:33:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nielegalna2255 no weź :D
Arakiel666
2012-07-01 05:24:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
nielegalna2255 buehehehe napisz wszystkim co bierzesz bo chyba dobre to:)
Alcohohlic
2012-06-30 18:20:45
Ocena: -5(glosow:13)-+
K***a żal człowiekowi poślady ściska jak się patrzy na komentarze. Jak jest prawdziwa wiocha to 5 komentów na krzyż i koniec. Jak przychodzi do Kaczora albo Tuska to siedzą je**ne lwy polityki i mięsem się obrzucają... Genious...
annihil-that
2012-06-30 17:37:11
Ocena: 4(glosow:8)-+
jeden kaczory chce walki z in vitro a drugi chcial podatkow od ludzi bezdzietnych..chore
ANALNY_LOWCA
2012-06-30 17:20:55
Ocena: -1(glosow:13)-+
Przecież biskupi już walczą o obowiązek chodzenia na religie
opuncja
2012-06-30 22:03:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
ANALNY_Lowca, Ty jesteś taki głupi/a, czy tylko takiego udajesz? (Swoją drogą, nick wiele mówi...) Religia JEST obowiązkowa. I to od dawna. I w każdej chwili masz możliwość zwolnienia dziecka z tych zajęć. Mogą na etykę uczęszczać. Ale wiadomo, ślub kiedyś trza wziąć...
GarfieldLasagne
2012-06-30 17:05:59
Ocena: 4(glosow:8)-+
Kolejna zachęta do skończenia studiów i wyjechania jak najdalej z tego kraju. Jeszcze tylko rok.
du-hast-mich
2012-06-30 16:30:39
Ocena: 5(glosow:13)-+
Powinno się oddzielić ten katolicki ciemnogród od państwa, które i tak kuleje. Nie każdy w tym kraju wierzy w boga i uważa się za katolika.
grzesiekklaudia
2012-06-30 16:18:24
Ocena: 8(glosow:8)-+
to jest pajac ta kaczke tez ruskie musza wykonczyc nie ma koles pojecia co to chyba znaczy in vitro.
Kwasek2525
2012-06-30 16:02:32
Ocena: -12(glosow:22)-+
W Polsce katolicyzm i tradycja określają prawdziwego polaka, wartości takie jak Bóg, Honor, Ojczyzna powinien mieć każdy.Bo gdyby nie to, to takie dzieci jak wy gadalibyście po niemiecku, rusku ... , upadek kultury, zniewolenie brak wolności słowa.To to do czego teraz świat dąży odrzucając Boga.
Ereszkigal
2012-06-30 18:18:14
Ocena: 0(glosow:10)-+
Widocznie nadszedł wiek rozumu a odszedł zabobonu.
arsenalfan666
2012-06-30 15:16:36
Ocena: -4(glosow:10)-+
In vitro tak, aborcja nie!
PIOTR20701
2012-06-30 14:24:28
Ocena: 3(glosow:11)-+
To adoptuj. Zrobisz dziecku dobrze
piotrek2011m
2012-06-30 13:29:50
Ocena: 7(glosow:13)-+
Co z tego, że zabroni in vitro w Polsce, skoro bogatsze pary będą jeździły na zachód, on tylko biedniejszym zaszkodzi. Ci ludzie już biorą kredyty, bo wszystko dla dziecka, bo brak refundacji, a zabieg jest drogi. To, co głosi ten popapraniec jest, po prostu, nieludzkie.
hetera
2012-06-30 13:56:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Masz rację, będą jeździć choć będzie ich niewielu. In vitro zwykle trzeba powtarzać kilkakrotnie a koszt owego zabiegu (łącznie z lekami, badaniami itp.) to ok 15 tys. zł. Już teraz ludzi na nie nie stać... a za granicą te koszta oczywiście wielokrotnie się zwiększają.
Terfice
2012-06-30 14:56:09
Ocena: -3(glosow:11)-+
niech zaczną adoptować dzieci i po problemie będzie a właściwie dwa znikną:] bo dziecko znajdzie dom a oni będą mieć dziecko a dziecko się kocha za to że jest a nie za to że jest biologicznym potomkiem , a jeśli uważasz inaczej to się na rodzica nie nadajesz...
piotrek2011m
2012-06-30 15:33:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
Treffice, dajmy zdecydować samym zainteresowanym, niech, w imię wolnej woli, mają tę odrobinę wolności...Wy to byście tylko mówili co kto ma robić. Czasy się zmieniają, człowiek czyni sobie ziemię poddaną, nie zmienicie tego kościelnymi zakazami, średniowiecze już było.
hetera
2012-06-30 15:42:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zostawmy ludziom wolną wolę, jeśli ktoś nie wierzy to nie narzucaj mu swoich przekonań. To, że człowiek chce przekazać dalej swoje własne geny jest całkiem naturalne. Poza tym wielu ludzi po prostu obawia się jakie będzie dziecko które adoptują. I nie wydaje mi się aby mieli być oni od razu złymi ro
piotrek2011m
2012-06-30 16:56:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
Żeś Trefnie odpowiedział argumentem nie do odparcia:)
jasnygwint1
2012-06-30 13:26:45
Ocena: 2(glosow:14)-+
Jeśli Katolicy udowodnią, że nie tylko ich bóg istnieje ale i ich sekta jest tą właściwą sektą spośród tysięcy innych sekt chrześcijańskich, wtedy mogą starać się o prawa co i tak byłoby idiotyzmem.
gtagirl
2012-06-30 12:48:36
Ocena: -12(glosow:28)-+
Tak się zastanawiam, czy o naprotechnologii ktokolwiek tu słyszał? Ano tak zapomniałam. Wy nie chcecie leczyć problemu, tylko mieć IDEAlNY model rodziny kosztem komórek, które nie będą miały szansy na rozwój, ale co tam. Powinniście się cieszyć, że wasze DNA powstało w naturalny sposób, bo wiele
Shana
2012-06-30 13:02:34
Ocena: 7(glosow:17)-+
Ty uważasz że ciąża to tylko urodzenie dziecka i wychowywanie tego '' swojego '' ? A co z tymi 9 miesiącami? Przecież to także ogromne doświadczenie dla przyszłej matki i ojca. Kiedy np mogą poczuć jak dziecko porusza się w brzuchu, kiedy partner jest przy Tobie i kobieta czuje wsparcie. Myślisz
gtagirl
2012-06-30 14:59:04
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja się zastanawiam dlaczego niektóre kobiety z powodu swoich zapędów nie pomyślą nad tym, że likwiduje się tych słabszych i, że ich być może też by zlikwidowano i dlaczego tak ciężko (nie mówię o tych, co dążą do ideału) jest dowiedzieć się czegoś o NAPROTECHNOLOGII? Ona z tego co wiem jest tańsza.
gtagirl
2012-06-30 15:03:29
Ocena: -3(glosow:11)-+
to po pierwsze. Po drugie to dziwi mnie fakt, że wiele osób, które wychowywało się w domu dziecka marzyło o kochającej się rodzinie, a teraz nie CHCĄ tego dać innym. Nie, nie umieją, tylko nie chcą, bo zamarzyło im się TYLKO jedno dziecko, którego kopniaki poczują.Miłości też należy od siebie wymaga
hetera
2012-06-30 15:58:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
Bo ludzie którzy decydują się na in vitro już wszystkiego próbowali. Robili wszystkie badania, wykorzystywali cykle i nic to nie dało ( co z tego co pamiętam zawiera się właśnie w naprotechnologii). A potrzeba przekazania dalej genów wynika już z natury.
thetawaves
2012-07-03 00:11:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
A czy wiesz, jaka jest różnica między in vitro, a naprotechnologią? To CIę oświecę :) Naprotechnologia pomaga osobom płodnym zajść w ciążę poprzez obserwację np. cyklu miesiączkowego, a metoda In-vitro umożliwia osobom BEZPŁODNYM na posiadanie potomstwa. Nie wypowiadaj się, jak nie masz wiedzy.
PETERGRIFFIN
2012-06-30 12:44:26
Ocena: 21(glosow:41)-+
Ale co mnie kosciol interesuje ze oni tak chca,kim on ku.wa jest zeby mi mowic co i jak mam robic.W cywilizowanym swiecie in vitro jest sposobem leczenia bezplodnosci ale co on kur..a moze wiedziec jak nie ma dzici.Zaraz poleca minusy bo ubodzy mentalnie sie oburze ze tak mowie na PREZESA
Konin55
2012-06-30 17:54:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
Każdy umie głupoty gadać, ale niewiele sprawdza fakty. Miałem " zaszczyt " rozmawiać z dziećmi in-vitro. I one mi powiedziały, iż nie są szczęśliwe z tego powodu że "nie czują się ludźmi" oraz mają problemy z adaptacją w środowisku i mają powikłania DNA . Jak mi nie wierzycie to
lisu1910
2012-06-30 12:40:05
Ocena: -8(glosow:20)-+
a po 2 te slowa sa wyciagniete z kontekstu!! Nastepnym razem matoly zanim zaczniecie krytykowac przeczytajcie cala wypowiedz!!! Kaczynski powiedzial ze to narod zdecyduje o tym czy w Polsce bedzie in vitro czy nie!!! Co za niedoinformowane cymbaly!!
jurek1102
2012-06-30 12:42:29
Ocena: 5(glosow:15)-+
Bzdury wypisujesz
hetera
2012-06-30 12:52:33
Ocena: 10(glosow:22)-+
Drogi pamiętniczku. Dzisiaj znowu ktoś atakował mojego Boga. O Skrzydlatym Bogu nie dam złego słowa powiedzieć. Postawiłem się więc tym żydom, komunistom, lewakom- wszelkiej masie antypolskiej. Pisali o czymś o czym nie mieli pojęcia, gdyby słuchali Ojca Dyrektora to by wiedzieli jak jest naprawdę.
hetera
2012-06-30 12:56:23
Ocena: 7(glosow:15)-+
Niestety ich mózgi zostały zmanipulowane przez Wielki Układ więc niewiele do nich dotrze. Modlę się aby Jedyna Słuszna Partia w końcu doszła do władzy i pomordowała tę ciemną niepatriotyczną masę. W imię Dyrektora, Jurka i Rozgłośnie Przenajświętszą, Amen.
hetera
2012-06-30 15:05:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale było o niedoinformowaniu.... a ja zauważyłam, że na wiosze lubią się nawzajem podporządkowywać do dwóch grup tych co słuchają RM (i są wielbicielami Kaczyńskiego) i tych co oglądają TVN (wielbicieli Tuska). Wykorzystałam to więc tę konwencję w mojej wypowiedzi. ;)
olokaloryfer
2012-06-30 12:38:02
Ocena: 6(glosow:16)-+
jak za starych czasów nawracanie do chrzescijanstwa wyprawami krzyzowymi i mordowanie czarownic PISIORY to dopiero maja pomysły i pomyslec ze az 28% mieli poparcia w wyborach Jak mysle ze co 4 z którym sie mijam na ulicy to pisior yo zycie traci sens przez ich poglady
lisu1910
2012-06-30 12:37:54
Ocena: -13(glosow:27)-+
Pier******* o kaczynskim i in vitro, szkoda tylko ze nie widzicie co wasz kochany donek robi!! Kolejna osoba popelnila samobojstwo?, wiek emerytalny 67, firmy co budowaly drogi i stadiony upadly. Ktos wam zarzucil temat dla odwrocenia uwagi a wy slepo w niego idziecie jak jakies niedorozwoje!!!
ANALNY_LOWCA
2012-06-30 12:45:27
Ocena: 4(glosow:18)-+
Wracaj pod krzyż
grzesiek164661
2012-06-30 12:35:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
Na stos z nim!!!
hihihi2000
2012-06-30 12:25:57
Ocena: 7(glosow:13)-+
rzygać mi się chce jak patrzę na tego człowieka, ma w spojrzeniu tylko nienawiść, pieprzony kurdupel.
okrutnik9595
2012-06-30 12:03:15
Ocena: 1(glosow:5)-+
Może on dowiedział się że jest in vitro i chce zapobiec "produkcji" takich niewypałów jak on?
piotrek2011m
2012-06-30 11:50:10
Ocena: 9(glosow:13)-+
Zebrać Te szczęśliwe matki z tymi szczęśliwymi dziećmi i niech powie To im w prosto w oczy.
piotrek2011m
2012-06-30 11:52:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ciekawe, co by się stało?
dzieci_proboszcza
2012-06-30 12:41:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
nic by sie nie stalo, do bydlaka niewiele dotrze
piotrek2011m
2012-06-30 13:13:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Stałoby się, gdyby tam były matki bez dzieci. Zgniłe jaja poleciałyby a i te rzadkie kudły straciłby na pewno.
LikeYou
2012-06-30 11:29:19
Ocena: 9(glosow:13)-+
Ten pomysł jest totalnie chory :/ Ja napiszę coś ze strony osoby bezpłodnej. Chciałabym mieć kiedyć dzieci SWOJE, urodzone PRZEZE MNIE a nie adoptowane. Co którzy mogą mieć dzieci i osoby pokroju kaczorka nigdy tego nie zrozumią, że nie każdy chce mieć dziecko z adopcji
dzieci_proboszcza
2012-06-30 11:40:40
Ocena: 1(glosow:7)-+
dokladnie, ale pan haczynski nie ma mozgu i to do niego nie dociera. Jest on osoba nietolerancyjna nie widzaca nic poza wlasnym "kaczym kuprem".
BakerAndShoemaker
2012-06-30 14:55:48
Ocena: -5(glosow:7)-+
Zawsze myslałem, że chodzi o wychowanie dzieci a nie o ich rodzenie...
Poza tym ja np. chciałbym byc szybki jak gepard ale to nie jest koncert życzeń...
Za pewne rzeczy odpowiada natura i zamiast próbować ją oszukać, lepiej się z nią pogodzić.
LikeYou
2012-06-30 21:02:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Baker - ty jesteś mężczyzną i tak naprawdę nie wiesz co to znaczy macierzyństwo. Podobno bardzo pięknym doświadczeniem jest nosić maleństwo pod sercem, więc skoro medycyna pomaga osiągnąć cel nawet bezpłodnej osobie to czemu mam się pozbawiać doświadczenia tych pięknych chwil oczekiwania ?
BakerAndShoemaker
2012-07-01 01:04:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
LikeYou już ci napisałem dlaczego. Życie nowego człowieka, to nie zabawa z medycyną dla choćby i najpiękniejszego przeżycia pod słońcem jakim niewątpliwie jest macierzyństwo. To że jestem facetem nie ma do tego nic, bo gdymy był niepłodny i miał potrzebę posiadania dziecka to bym je poprostu adoptow
damiano19821209
2012-06-30 11:28:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
jak będą rodzili się tacy ludzie jak on to jestem za dożywociem.
hubertberger
2012-06-30 12:00:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
a ja za aborcja
chaosploch2
2012-06-30 11:04:09
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak widze ten ryj to nie mam wątliwości co do eutanazji. Najlepiej masowej, cały PIS PO i RuchPedalikota cyklonemB bym uzdrowił
kasztanek45
2012-06-30 10:49:23
Ocena: -12(glosow:18)-+
Ludzie nie powinni się bawić w Boga, jak chcą mieć dzieci to niech idą do domu dziecka i kogoś zaadoptują. tam jest tyle dzieci, które bardzo chciałyby mieć rodzinę.
BakerAndShoemaker
2012-06-30 14:59:22
Ocena: -1(glosow:5)-+
Oj biedny jesteś człowieku, skoro sam sobie uwłaczasz nazywając człowieka połączonymi komórkami. Naprawdę ci współczuje.
ferdal
2012-06-30 10:20:49
Ocena: 8(glosow:10)-+
Państwo wyznaniowe się oszołomom śni
rafalbdg
2012-06-28 22:59:34
Ocena: 4(glosow:10)-+
on robi wszystko żeby się rydzykowi spodobać,a co za tym obłąkanym ludziom od krzyża i dawaj robią cyrk na Krakowskim przedmieściu tzw sztuczny tłok.Ale co się będę rozpisywał powiem tak Macierewicz musi odejść
AnonimowyPremier
2012-06-28 22:43:34
Ocena: 8(glosow:22)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2012-06-28 22:45:44
Ocena: 0(glosow:18)-+
Na szczęście bezdzietny
jurek1102
2012-06-28 22:57:14
Ocena: -2(glosow:14)-+
Potomka nie posiada ale PISiory go mogą sklonować
AnonimowyPremier
2012-06-28 23:09:19
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2012-06-28 23:11:32
Ocena: 0(glosow:12)-+
Klonowanie kaczora było by jak zmartwychwstanie
AnonimowyPremier
2012-06-28 23:17:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jurek1102
2012-06-28 23:26:21
Ocena: 2(glosow:14)-+
No i na Papieża jeszcze ... Zapomniałeś ?
jurek1102
2012-06-28 23:49:01
Ocena: 1(glosow:11)-+
Rydzyka też sklonują
jurek1102
2012-06-28 23:05:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
Już za późno :(
dzieci_proboszcza
2012-06-30 11:43:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
teraz to tylko uspic go zostalo
dzieci_proboszcza
2012-06-30 14:34:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wlasnie to jest zmartwienie nas wszystkich w tym kraju.
wodkazkola
2012-06-28 19:11:53
Ocena: 1(glosow:13)-+
Hitler miał takie samo spojrzenie w trakcie przemówień.
wodkazkola
2012-06-28 19:27:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tak,na szczęście Jarek tak kikutami nie macha w trakcie.
jurek1102
2012-06-29 00:19:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
Bo jarek trzyma portki żeby mu nie zjechały
CountPerun
2012-06-28 16:11:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
Dlaczego decyzji nie pozostawią społeczeństwu? Legalne in-vitro da możliwość decyzji czy ktoś się na to zdecyduje czy nie. "Walczmy o wyż demograficzny, ale niszczmy jeden z jego czynników". Smuty.
opuncja
2012-06-28 14:41:47
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ja akurat zwolenniczką in vitro nie jestem, ale może dlatego, że mam to szczęście i urodziłam zdrową córę. Nie rozumiem natomiast, jak można być tak ograniczonym i chcieć karać za coś, co inni chcieli by wręcz dofinansowywać ze skarbu państwa. Idiotyzm.
Homo_erectus
2012-06-28 18:36:23
Ocena: -1(glosow:9)-+
niech zgadnę dlaczego nie jesteś, hmm, czyżby dlatego, że Twój ukochany kościół tego zabrania? zabrania szansy na normalne rodzicielstwo, na szczęście i rodzinę, nie wiem czy wiesz, ale nie każdy może w "tradycyjny" sposób się rozmnożyć
opuncja
2012-06-28 18:40:29
Ocena: 2(glosow:10)-+
Poczytaj sobie o mamuśce ośmioraczków. Wtedy się dowiesz, że in vitro jest dla wielu ludzi metodą zaspokajania chorych zapędów. Widzę, że nie zadałeś sobie trudu przeczytania pierwszego zdania. Cóż, lepiej się rzucać z zębami i pazurami. Tak na wszelki wypadek.
Homo_erectus
2012-06-28 19:02:13
Ocena: 0(glosow:8)-+
po pierwsze zadałaś a nie zadałeś, po drugie takich przypadków jest skrajnie mała liczba, wariatów nie brakuje i wykorzystają wszystko do swirowania niekoniecznie in vitro, po trzecie, owszem przeczytałam ale to, że Ty masz to szczęście nie oznacza, że każdy je ma
opuncja
2012-06-28 19:07:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Przeczytałaś, a nie zrozumiałaś. Być może gdybym nie miała tego szczęścia, to mój pogląd byłby inny. Być może. Jest jeszcze opcja adopcji. A takich przypadków - wbrew pozorom - wcale nie jest tak mało. Nie chodzi tylko o liczbę dzieci. A błąd był niezamierzony, sorry.
Homo_erectus
2012-06-28 19:28:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
być może nie zrozumiałam, po nie bardzo łapię jak ma się miara własnego szczęścia do cudzego? jesteś szczęśliwą mamą i nie rozumiesz, że ktoś też chce nią zostać? adopcja, to nie takie łatwe, nawet bardzo kochane dziecko, zawsze pozostaje "obce", a o przypadkach gdy in vitro krzywdzi
Homo_erectus
2012-06-28 19:29:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
można debatować tak jak o księżach pedofilach albo księżach złodziejach, nikt nie zna statystyk ale każdy wie lepiej ilu ich jest, mówię też o sobie bo ich generalizuję
opuncja
2012-06-30 12:36:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Gdy byłam młodsza, dziecka nie miałam, irytowało mnie w młodych matkach bardzo wiele. Dopiero teraz, kiedy mam własne jestem w stanie je zrozumieć. Prawda jest taka, że nawet osobnik z absurdalnie wręcz rozwiniętą zdolnością empatii nie jest w stanie w pełni zrozumieć...
Homo_erectus
2012-06-30 21:17:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
wymagając od innych najpierw zacznij od siebie, zresztą moja wypowiedź nie była sarkastyczna. Szczerze uważam, że in vitro jest szansą dla wielu nieszczęśliwych par, jasne, że nie jestem w stanie tego powiedzieć na własnym przykładzie ale Ty też nie
opuncja
2012-06-30 21:32:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie mam sobie nic do zarzucenia. "Twój kochany kościół" z pewnością nie miał na celu ośmieszenia, czy też zdeprecjonowanie mojej skromnej osoby. In vitro jest szansą dla wielu par, podobnie jak adopcja. Każdy zrobi to, co uzna za najlepsze dla siebie i nie nam to osądzać.
Homo_erectus
2012-06-30 22:38:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
no jasne, że tak. Każdy niech żyje na własny rachunek, problem w tym, że nie o tym jest rozmowa;/ zaczęło się od tego, ze jesteś temu przeciwna a nie, ze ktoś coś komuś każe robić czy też nie. I ja również nie mam sobie nic do zarzucenia, taką mam formę wypowiedzi, w dodatku uważam, że
Homo_erectus
2012-06-30 22:39:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
jeśli ktoś jest przeciwny szczęściu innej osoby poprzez danie mu możliwości posiadania dziecka jest... nienormalny. Pomijając pokręconą logikę kościoła, in vitro to nadzieja dlatego sądzę, że jeśli ktoś w imię księży i ich pomysłów się temu sprzeciwia jest zwyczajnie zacofany
opuncja
2012-06-30 22:47:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wypowiedź odnośnie mojego braku entuzjazmu co do in vitro była na marginesie, a Ty się jej uczepiłaś. Bzdurą jest, że moje poglądy wynikają z mojej (rzekomego) fascynacji KK. Podobnie bzdurą jest, że "sprzeciwiam się szczęściu" innych. Napisałam - wyraźnie dość...
Homo_erectus
2012-06-30 22:50:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
pisałam ogólnie "ktoś", sama to przypięłaś do siebie, uderz w stół...
Homo_erectus
2012-06-30 22:59:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
"Ja akurat zwolenniczką in vitro nie jestem" od tego zaczęłaś zdanie, to według Ciebie margines? widzę różnicę i nie upieram się, że jesteś temu przeciwna, chciałam się tylko dowiedzieć dlaczego nie jesteś za czymś co komuś może spełnić marzenia. Ale już dobrze, nie chcę wiedzieć...
opuncja
2012-06-30 23:05:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sens wypowiedzi był w drugim zdaniu - karanie jest czyś absurdalnym. Dziwi mnie natomiast, że Ty, tak liberalna uważasz, że lepszym wyjściem jest in vitro niż pomoc dla tysięcy dzieciaków w domach dziecka. W dodatku zakładasz, że wszyscy rodzice decydujący się na in vitro
Homo_erectus
2012-06-30 23:17:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli tylko ktoś ma na tyle miłości do drugiego człowieka i jest w stanie zaakceptować dziecko z domu dziecka jako swoje to chwała mu za to, podziwiam takich i wiem, że wymaga to ogromu pracy i poświęcenia. Wydaje mi się jednak, ze wiele osób mając do wyboru adopcję lub in vitro,
Homo_erectus
2012-06-30 23:20:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
wybierze to drugie i choć nie jestem w takiej sytuacji myślę, że mogę przynajmniej częściowo zrozumieć takie osoby, nie jestem natomiast w stanie pojąć kościoła, który tego zakazuje i ludzi, którzy to manifestują. Co do przykładnych rodziców, no jasne, że nie wiadomo, ale tak samo niewiadomo
Homo_erectus
2012-06-30 23:23:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
na jakich rodziców się trafi, rozmnażając się tradycyjnie... Jeśli odrzucić tych, którzy słuchają nauki kościoła, to nie rozumiem ludzi temu się sprzeciwiających.
Homo_erectus
2012-06-30 23:34:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pewnie masz rację:)
Homo_erectus
2012-07-01 21:54:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
w sumie dobrze, że tym razem nie zauważyłaś cynizmu
jurek1102
2012-06-28 14:19:35
Ocena: 0(glosow:10)-+
No jak możesz twierdzić że go żadna nie chce ... Posłanki PIS twierdzą że jest bardzo przystojny i bardzo męski . Jedna posłanka stwierdziła kiedyś nawet że jest seksowny
BoaKrztusiciel
2012-06-28 13:58:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co facet, zwłaszcza bez dzieci może wiedzieć co czuje kobieta, która chce dzidzię a nie może zajść? Skoro In vitro jest nieetyczne, to po co np. podawać chemię? To też ingerencja w organizm więc trzeba się pogodzić i umrzeć. E tam, myślę, że Bóg nie chce żeby medycyna stała w miejscu tylko pomagała
jurek1102
2012-06-28 13:41:10
Ocena: 1(glosow:9)-+
Na widok tej gęby to nawet dzieciom przekleństwa można wybaczyć
jurek1102
2012-06-28 14:10:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pewnie wolisz gdy się uśmiecha :):):)
szatano999
2012-06-28 07:14:39
Ocena: 3(glosow:13)-+
Sam dziecka nie ma...to po co inni maja mieć lepiej...
jurek1102
2012-06-28 13:13:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ale chyba nie będziemy płakać z powodu jego bezdzietności ?
szatano999
2012-06-28 13:16:52
Ocena: -2(glosow:8)-+
poucza jak ksiądz....księża przynajmniej mają...
jurek1102
2012-06-28 13:18:42
Ocena: -2(glosow:8)-+
Księża to mają swoje lub przyprowadzone
szatano999
2012-06-28 13:31:44
Ocena: -3(glosow:9)-+
no bo jak ???....swoje mają wykorzystywać???....jasne że przyprowadzane
jurek1102
2012-06-28 13:44:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
Swoją drogą to ciekawe dlaczego sam się nie rozmnożył ... Czy to wina orientacji czy żadna kobieta nie była godna ?
szatano999
2012-06-28 15:16:30
Ocena: -2(glosow:8)-+
bo matka zawsze mu wciskała że jest klonem Lecha...więc nie zna innego sposobu reprodukcji
adrianac79
2012-06-27 23:49:10
Ocena: 8(glosow:12)-+
Kretyni, ciało kobiety jej sprawa, nie sądzę żeby Bóg miał coś przeciw jeśli kobieta będzie mogła doświadczyć macierzyństwa inna drogą niż naturalną, jeśli takowa jest możliwa... Z reszta to powinno pozostawac do jej wyboru...
Tescosatan
2012-06-28 00:10:02
Ocena: 3(glosow:11)-+
No ale wiesz, co Jarek zwiąże na ziemi, będzie związane w niebie. Więc wiąże i rozwiązuje, ale chyba się już dawno zaplątał.
jurek1102
2012-06-28 13:29:51
Ocena: -1(glosow:11)-+
A swoją drogą to skoro Bóg istnieje to dlaczego karze ludzi bezpłodnością czy innymi chorobami ?
jurek1102
2012-06-28 17:07:46
Ocena: -2(glosow:8)-+
Tak ale absurd odwołuje się do światopoglądu katolickiego więc raczej nie zbaczam z tematu
jurek1102
2012-06-28 23:32:14
Ocena: -3(glosow:7)-+
On powołuje się na głos Katolików
ANALNY_LOWCA
2012-06-27 23:11:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
Czy Kaczyński powie jeszcze kiedyś coś mądrego ? Leczy kompleksy kosztem społeczeństwa
jurek1102
2012-06-28 02:00:26
Ocena: 1(glosow:11)-+
A już kiedyś coś mądrego powiedział ?
jurek1102
2012-06-27 22:28:59
Ocena: 4(glosow:14)-+
Całe szczęście że prezes się nie rozmnożył ... Skoro ja nie mam to inni też nie będą mieli ... To cała jego filozofia .
Youpidou
2012-06-27 22:39:19
Ocena: -3(glosow:13)-+
nikt Ci nie karze wyznawać wiarę jaką mówią w TV, kaczor jest katolikiem, tusk żydem, a palikot jest ateistą, czego chcesz więcej? to ty decydujesz która drogą idziesz,a nie inni. Wg kościół powinien popierać in-vitro a nie go skreślać, bo kościół służy do pojednania, a nie do rozdzielania obywateli
Tescosatan
2012-06-27 22:39:19
Ocena: 8(glosow:18)-+
Jak słusznie zauważył, oni reprezentują światopogląd katolicki. I oni mogą sobie myśleć o tym to co chcą. Ale w tym kraju żyją też ludzie, których światopogląd jest nieco inny. Więc dlaczego niby jeden sposób sposób odbioru rzeczywistości, subiektywny i taki, który reprezentują ONI miał zostać
Tescosatan
2012-06-27 22:41:06
Ocena: 1(glosow:11)-+
przerobiony na ustawę, która będzie dotyczyć NAS i za której nieprzestrzeganie również my będziemy ponosić karę? Tylko dlatego że oni coś tam reprezentują? Dobry powód. To już jest po prostu bezczelne.
jurek1102
2012-06-27 22:54:11
Ocena: 2(glosow:12)-+
Youpidou Kaczor też jest żydem i to prawdziwkiem bo po matce
ANALNY_LOWCA
2012-06-27 23:24:05
Ocena: 2(glosow:12)-+
Kaczor jest z tych żydów co nie lubią żydów żeby odwrócić uwagę od swojego żydowskiego pochodzenia . To żyd pozagatunkowy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0