Ukryj komentarze(329)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
IGotYouDancing
2012-07-26 21:56:31
Ocena: 43(glosow:47)-+
Oczy walczą o miejsce na twarzy :DD
Walkingdead
2012-08-29 20:51:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Boże jeśli istniejesz to dlaczego widzisz a nie grzmisz
misioowatyy
2012-08-24 01:05:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Tescosatan
2012-08-21 01:10:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie do końca. Jest arystokratką, więc na pewno w jej żyłach płynie czysty, błękitny smalec. Znaczy zjełczały.
M1CLAY19
2012-08-21 01:18:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tesco -7 plusow ze wszysykich moich 24 kont .(LOL)
Tescosatan
2012-08-21 17:16:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
O nie, tyle plusów, jeszcze przytyję!
M1CLAY19
2012-08-21 00:58:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
Sasida kotka ,ktora sra na moim trawniku ,jest bardziej kobieca niz ta beczka smalcu.
Tescosatan
2012-08-21 01:03:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ale jak możesz? Mylisz się, że się spasła na własne życzenie. Przecież ona na pewno jest chora. Zjadła nieświeże lody i tak ją wzdęło. Apeluję o więcej empatii.
M1CLAY19
2012-08-21 01:11:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
Empatie to znajduje pod bekonem sniadaniowym.Jednym ,nie na kilgramy. Juz wiem dla kogo wymyslili w .... mega kubelki. Podchodzi taki odkurzacz o 9 rano:4 poprosze bo sniadania nie jadlam.
Tescosatan
2012-08-21 17:19:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
No nie jadłam, te piętnaście kotletów z rana się nie liczy. Zeżarłam prosto z zamrażarki, bo wyglądały tak smakowicie, że nie mogłam się doczekać. Poza tym z rana mam lepszy metabolizm, zap*erdala jak piec w chucie.
M1CLAY19
2012-08-21 01:03:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Na mojej planecie (czytaj dzielnicy) nikt by jej nawet kijem nie chciel szturchac. Nie wiem skad Ty przyleciales.
Tescosatan
2012-08-21 01:05:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zapewne mamy tu przedstawiciela planety buldożerów. Tam jest jak najbardziej naturalne, że pan buldożer włazi na panią buldożerkę w celu spłodzenia małego walca drogowego. Już nie dyskryminuj.
M1CLAY19
2012-08-21 01:16:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Widocznie zamiast orgazmu wcinanie tlustych smieci. Widcznie na koniec zaiast ...... plynie smalec po brodzie.
Tescosatan
2012-08-21 17:20:35
Ocena: 3(glosow:7)-+
Do orgazmu niech spróbuje kaszanki, prosto z zamrażalnika.
MadaFakBialasie
2012-08-13 21:57:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie noo można być przy kości , ale to jest kalectwo -.-
California92
2012-08-07 20:44:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ma tak krótkie nóżki, że wygląda jak kosmita z "Kosmicznego meczu" ;D
lukasz9293
2012-08-06 22:58:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ostatnio widzialem jak "uczyla" innyc tanczyc na plazy wspolczulem im bo smrod pewnie niebywaly
Green_Weed
2012-08-06 13:27:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak widać niepotrzebny jej smak.. pożre wszystko
martynella578
2012-08-06 12:45:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
ciekawe czy fajne jest nosić na dupie takie wory rozpory=)
inkabam
2012-08-04 14:49:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Moderator usunął mój komentarz w którym napisałam, że płaci się im kilka tys. za dzień pracy na planie, a normalny człowiek musi się naharować, żeby zarobić na cokolwiek... Taki kraj. O co tu kurcze chodzi???? Co jest złego w pisaniu faktów? A że wygląda jak Człowiek Kciuk? No wygląda.
matina7991
2012-08-04 00:55:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
matina7991
2012-08-04 00:50:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
marcin1975rm
2012-08-03 16:13:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Panna nikt, która stała się nagle celebrytką nic nie wnoszącą w życie.
Nieznajomy12253
2012-08-03 07:29:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
Troszke z wygladu przypomina klocek xd
versaceboy
2012-08-03 00:51:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Czy ktos mi moze powiedziec kim sa Grycanki? I dlaczego ich tak duzo wszedzie?
Lechistan46
2012-08-02 21:29:02
Ocena: 4(glosow:6)-+
ALE ŚWINIA!!!
robacek2233
2012-08-02 19:57:42
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Sylwek2012
2012-08-02 23:23:06
Ocena: 10(glosow:12)-+
LOL:D Masz rację nie każdy musi być piękny zgrabny i szczupły ale nie wmawiaj nam że osoba która waży grubo ponad normę jest specem od odchudzania :)A to że lubi tańczyć mnie i innych gówno obchodzi ale po Co się tym chwalić i robić wiochę na całą POLSKĘ.
XxXTomekXxX3
2012-08-02 17:45:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
drLOUBITCH
2012-08-02 17:29:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Synek, główna nareszcie.
Ekstrawagancia
2012-08-02 13:33:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie lubie jej. :/
lukassswch
2012-08-02 11:59:16
Ocena: 3(glosow:7)-+
Tak sie właśnie dzieje z dziećmi, których ojciec robi wszystkim lody bez skrępowania:P
czarna1281
2012-08-02 08:31:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
omg, fat batwoman te szkarady myślą że modelkami zostaną albo nie wiadomo jakimi gwiazdami zwykłe lodziary i tyle czemu niby mają być sławne bo ich tata najlepsze lody produkuje w polsce ? co to za sława, zejdź na ziemię dziewczyno !!!
Zocha007
2012-08-02 07:04:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wyczucie smaku to ona własnie ma i to nawet spore...
Wkurza mnie, że media coraz częściej promują ludzie, którzy nic sobą tak naprawdę nie reprezentują i nie mówię tu tylko o wyglądzie.
Jedyne wyjście to po prostu nie zwracać uwagi na ten nowy twór mediów, bo nie warto!
bronkobill
2012-08-02 00:17:31
Ocena: -1(glosow:3)-+
co to za wieloryb?ktos go zna?
matina7991
2012-08-01 23:20:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Visenka
2012-08-01 23:09:32
Ocena: 4(glosow:6)-+
To, ze nic soba nie reprezentuje. Ani to mądre, ani zdolne ani piekne. To samo co Rutowicz, Frytkam Kononowicz czy Rydzyk..dlaczego zmusza nas do ogladania siebie, skoro nie ma nic do zaoferowania? Niech zacznie pisac poematy, malować, grac na czyms, moze aktorstwo? Cos za co mozna ją bedzie cenic?
Visenka
2012-08-02 18:15:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jesli inne grube osoby laduj,ą na tym portalu, to znaczy ze rowniez sobą nic nie reprezentują ( w wiekszosci, bo zakładamy że mowa o tych w za małych ubraniach). Jestem szczupła, czy im wspolczuje? A skad! NIe ma otylych, sa przekarmieni, Oświęcim udowodnił. Jestem cięta na kazdego grubasa, któremu
Visenka
2012-08-02 18:18:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
sie wydaje ze jest modelem. NIe mam nic do ludzi grubych przez leki, grubych moze i z lenistwa, ale ze zdrowym spojrzeniem na siebie. Mają prawo wygladac jak chcą, nie mają prawa udawać że są czymś lepszym, ze mogą nosic rozmiar S. Miej sobie i 150 kg - ale ubieraj się i zachowuj stosownie do wagi.
Visenka
2012-08-02 18:20:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ta panna tego nie robi. Wydaje jej sie chyba ze jest motylem i na dodatek nie widzi nic złego w swej chorobliwej otyłosci. Pcha sie przed kamere, a tymczasem powinna popatrzec w lustro i zadac sobie pytanie czy ktos w ogole chce ją ogladac w tym stanie, bo ona nam oferuje wyglad, a nie talent!
x4sekx
2012-08-02 22:21:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
Czyli jednak chodzi o tą telewizje. Rozumiem, że gdybyś była zwyczajnie gruba, ale miałabyś szansę na zrobienie kariery i zarabianie na grubo ponad średnią krajową, to byś odmówiła. I wcale nie bronie tego wieloryba, po prostu nie lubię ludzi którzy wszystkich bronią, a szydzą z tych co im się udało
upsidedown81
2012-08-01 22:21:11
Ocena: -1(glosow:1)-+
wygląda jakby sweter naciągnęła na du.ę
andree916804
2012-08-01 21:33:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
KonradRastaman
2012-08-01 20:18:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
no coz, wazne ze bluza jest od versace
Thompsonn
2012-08-01 19:51:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja jestem w stanie zrozumiec naprawde wiele rowniez to ze ludzie chorujacy na cukrzyce ( czy na cos innego ) nie sa w stanie pomimo swoich staran zejsc do wagi ktora bedzie ich satysfakcjonowala... Ja do niej osobiscie nic nie mam niech sobie robi co chce w koncu to jej zycie...
Thompsonn
2012-08-01 19:52:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
...ale czemu osoby ktore nie sa na nic chore ( sa zdrowe i sprawne fizycznie ) i maja powiedzmy II-III stopien otylosci nie chca nic z tym robic... powinny cwiczyc moze nie dla samego wygladu ale dla zdrowia bo bez zdrowia nic nie ma wiadomo moze to trwac dlugo najwazniejsze jednak to sie starac...
james19111
2012-08-01 19:33:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
Teraz wiem czemu ma takie spodnie. GDZIEŚ MUSI ZMIEŚCIĆ ZWISAJĄCY BRZUCH.
PawelZet99
2012-08-01 18:48:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
co za świniak
lifelover88
2012-08-01 18:32:16
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie przeszkadza mi, że jest gruba. Ale czy na każdym zdjęciu musi robić te debilne taneczne pozy?? To mnie w niej irytuje najbardziej.
SzalonyJebaka
2012-08-01 17:48:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
legenda głosi, że ktoś kiedyś widział kolor jej oczu ;)
chaosploch2
2012-08-01 16:50:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Na takiego guźdzca to 9mm nie wystarczy. Żeby to wogóle coś poczuło potrzebny kaliber 200
Puchalke23
2012-08-01 20:32:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
W takim przypadku to moździerz będzie niezbędna.
boshqua
2012-08-01 16:46:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
J*ebie mnie to, jak ona wygląda, a wiochą nie jest tu jej strój, który tak btw jest fajnie skomponowany tylko niezbyt dobrze dobrany do jej gabarytów, a większość komentarzy pod tym zdjęciem. Wszyscy chapią, że mają dość Grycanek, ale i tak sztucznie napędzają ich pseudo popularność. A one się ciesz
rocknrolltm
2012-08-01 15:51:12
Ocena: 6(glosow:8)-+
czy Wy nie wiecie, że jesteście motorem jej kariery? Że dzięki Wam ma rozgłos? :)
teczowapani
2012-08-01 14:57:35
Ocena: 6(glosow:8)-+
ej, SMAK to ona ma...na golonkę, baleron i ciasto z kremem;)
hellknight
2012-08-01 14:50:06
Ocena: 3(glosow:15)-+
ZABIJCIE TO ZANIM ZŁOŻY JAJA!! :X
amarantova
2012-08-01 13:56:15
Ocena: -13(glosow:19)-+
przecież to fotomontaż, wieśniaki................. fakt, afiszują się ze swoją "sławą", ale czy to powód, żeby obśmiewać jej wygląd ? każdy jest inny
mystycpizza
2012-08-01 13:55:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
i z czego ten morswin sie cieszy ? kompozycja jezeli chodzi o strój to napewno jakis dowcip , chociaz to to jest niby stylistka ICH TROJE :) oni w sumie to tez cudaki
spinacz1021
2012-08-01 13:35:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
raczej totalny brak gustu, bo smak to widać że ona ma ;p
wiejski18
2012-08-02 02:54:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież matka tych, hm, istot wżeniła się w rodzinę Grycanów, po czym zaraz się rozwiodła, a teraz biedny Grycan musi zaciskać piąstki ze złości, taką mu zrobiły reklamę na całą Polskę. A sorbet cytrynowy od Grycana jest niebo w gębie^^. wiem, że robię reklamę, ale żal mi chłopa.
minimus123
2012-08-01 13:07:55
Ocena: 10(glosow:16)-+
You can żreć.
mouse-in-house
2012-08-01 13:05:17
Ocena: 7(glosow:9)-+
Wg mnie na tym zdjęciu sprawia wrażenie troche niedorozwinietej, chodzi mi glównie o sposob w jaki trzyma rece;)
cokolino123
2012-08-01 12:45:09
Ocena: -14(glosow:22)-+
taaa, a co ci sie tak nie podoba? gdyby tak sie ubrała szczupła laska to byłoby zajebiście, ale nie weronika grycan. PO niej trzeba pojechać. Szkoda tylko ze tak naprawdę to ty nie masz wyczucia gdyż Weronika jest chora i dlatego jest otyła , idioto.
NoAleToNieJa
2012-08-01 13:00:54
Ocena: 14(glosow:18)-+
Jaka chora .. w wywiadzie powiedziała że kocha wpierdalać non stop i jej z tym dobrze..
Visenka
2012-08-01 23:06:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gdzies to wyczytala ze ona chora i na co niby? Bo wujek google nic o tym nie wspomina. Musi jakas genetyczna ta choroba, bo wszystkie trzy grube. A niech sobie bedzie jeszcze grubsza, ale nich sie nie pcha ludziom przed oczy uparcie twierdzac ze tworzy kanony piekna. Nic soba nie reprezentuje.
ziomalekk23
2012-08-01 12:27:16
Ocena: 7(glosow:9)-+
w tych spodniach reszta brzucha ;D
misiek_wawpl
2012-08-01 12:10:17
Ocena: 10(glosow:12)-+
Kung-Fu panda...
biala-zima
2012-08-01 12:22:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zapomniałeś o czerwonych paznokciach...
Tescosatan
2012-08-21 00:54:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Fakt, stanowczo za dużo lodów w diecie księżniczki.
pawlittooo
2012-08-01 11:48:13
Ocena: 7(glosow:9)-+
Taniec pasuje do niej jak do świni siodło i .
thakanori11
2012-08-01 11:28:02
Ocena: 8(glosow:12)-+
kawał chłopa z tej baby
Saint_Satan
2012-08-01 10:35:52
Ocena: 15(glosow:17)-+
Te Grycanki chyba internetu nie mają, bo gdyby miały to wiedziały co ludzie o nich sądzą.
IGotYouDancing
2012-07-26 21:56:31
Ocena: 43(glosow:47)-+
Oczy walczą o miejsce na twarzy :DD
marusia0000
2012-08-01 12:11:18
Ocena: 5(glosow:9)-+
zasłużenie wywalczyłeś najwyżej oceniony komentarz...tekst mistrz hehehhe;]
drLOUBITCH
2012-07-26 21:14:21
Ocena: 15(glosow:21)-+
Mnie w ogóle zastanawia jak to się dzieje, że takie coś pcha się do mediów i robi karierę. Kim ona jest? Nic nie umie, nic sobą nie reprezentuje. Żenada.
sedziadread
2012-07-26 16:12:06
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dziedzic-Pruski
2012-07-25 19:49:37
Ocena: 11(glosow:13)-+
Parówkowym skrytożercom, mówimy stanowcze NIE!!!
Vladimir_Putin
2012-07-25 01:20:53
Ocena: 13(glosow:15)-+
Proszę Państwa, proszę teraz spojrzeć na slajd, mamy tu niesamowity i rzadko spotykany okaz z gatunku homo sapiens. Wyróżnia się on doskonale widocznym schorzeniem, nazywanym dwieBRODA. Dwiebroda składa się z brody przedniej - mniejszej oraz zaprzedniej - większej...
BoaKrztusiciel
2012-07-23 14:53:30
Ocena: 8(glosow:12)-+
Mi tam nie przeszkadza, że zjada 20 pączków dziennie i udaje, że jest zadowolona, chociaż ubiera się workowato. A jak ktoś źle o nich napisze, od razu straszą sądem. Wkurza mnie taki lansik. Jak chce być tancerką, niech jeździ na turnieje i zdobywa klasy. Kasa rodziców wszystkiego nie załatwi.
Homo_erectus
2012-07-23 14:19:25
Ocena: 4(glosow:10)-+
no dobra, zgadza się, ale to nie zmienia faktu, że robi wiochę i dlatego tu jest
Homo_erectus
2012-07-23 14:40:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
:D nie wiem jaką masz definicję wiochy, ale mnie wystarczy ich zachowanie, robienie z siebie na siłę celebrytek, udowadnianie swojej lepszości, a tak na prawdę są tylko bogate, zresztą wiochą jest tez podejście tv, która je promuje, niech najpierw coś osiągną, a potem wystawiają sięna widok publiczn
malgolina
2012-07-23 15:11:39
Ocena: 5(glosow:13)-+
Jest tylko córką biznesmena,który zarabia pieniądze na produkcji lodów,deserów. Ok,niech sobie żyje jak chce i robi co chce,ale dlaczego ja mam ją oglądać w tv?Co interesującego jest w jej osobowości,że wyniesiono ją na piedestał i świeci jak gwiazda od fleszy aparatów? Jest mnóstwo innych ciekawych
malgolina
2012-07-23 15:15:02
Ocena: 2(glosow:10)-+
..ludzi,którzy mają coś do pokazania,ale tego nie robią,bo wolą to robić we własnym gronie.Od jakiegoś czasu tv serwuje nam samą sieczkę i programy tak niskich lotów,że są aż śmieszne w swojej beznadziejności.Pojęcie gwiazda,to dzisiaj nic tylko wytwór na siłę,żeby było o kim mówić,a talentu zero.
opuncja
2012-07-23 21:29:50
Ocena: -1(glosow:15)-+
Mówimy o tej konkretnej, czy o wszystkich, HE, bo się już gubię. ;] Możesz napisać że uważasz, że jest płytka i niewiele sobą reprezentuje, że nie szanujesz ludzi, którzy wszystko zawdzięczają pieniądzom rodziców, że wypowiada się w mało wyrafinowany sposób...
opuncja
2012-07-23 21:32:38
Ocena: 0(glosow:16)-+
Możesz w bardzo różnorodny sposób wyrazić swoją dezaprobatę na ich temat, ale wiadomo, łatwiej jest powiedzieć, że gruba maciora, wieśniara, że na śniadanie zjada 10 pączków popijając litrem koli. Łatwiej. Fakt faktem, wiocha to - na Twoje szczęście baaardzo pojemny termin...
opuncja
2012-07-23 21:34:35
Ocena: 0(glosow:14)-+
... więc z automatu wszystko co się nam nie podoba możemy wrzucić do tego worka. Ale po co obrażać? Poczujesz się lepiej? Ja na jej miejscu bym się tylko z tego śmiała. Poza tym - macie z tym problem - napiszcie do TV, przestańcie oglądać programy, do których je zapraszają...
opuncja
2012-07-23 21:37:31
Ocena: -1(glosow:13)-+
może się coś zmieni. Albo zrezygnujcie z TV na rzecz radia i internetu. Ja tak żyję i nie jestem nieszczęśliwa. I pewnie zdrowsze psychicznie. Popierajcie alternatywne, niszowe produkcje. Najlepiej czekać, aż nasz idol w końcu stanie się sławny.
Homo_erectus
2012-07-24 14:21:38
Ocena: 2(glosow:8)-+
"gruba maciora, wieśniara, że na śniadanie zjada 10 pączków popijając litrem koli" Ty się dobrze czujesz? piszę, że wiochą jest promowanie jej na siłę z pieniędzy abonentów, bo poza bogatą rodziną niczego jeszcze nie osiągnęla, a Ty wkładasz mi do ust takie slowa:D
Homo_erectus
2012-07-24 14:23:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie mam tv, bo nie lubię oglądać ani filmów, ani wiadomości, ani stacji rozrywkowych, wolę książki i swoją wyobraźnię, nie płacę im i nie zamierzam w przyszłości. Ale jest wiele ludzi, którzy siadają co wieczór, chcąc się odprężyć i w programach rozrywkowych zamiast promowania utalentowanych młodych
Homo_erectus
2012-07-24 14:24:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
ludzi, oglądają całą rodzinę spadkobiercy lodowej fortuny. osobiście uważam to za wiochę, bo jest wielu ludzi, którzy coś sobą reprezentują i mogą to publicznie pokazać. W żaden sposób nie obraziłam jej ani jej wyglądu, ale Ty wiesz lepiej, jak każdy nauczyciel....
opuncja
2012-07-24 14:34:39
Ocena: 0(glosow:10)-+
HE, zawsze wkładasz mi w usta coś, czego nie powiedziałam (nie napisałam). Odnosiłam się nie tylko do Twoich wypowiedzi, bo nie jesteś jedyną osobą, która zabrała głos w dyskusji... Jak masz jakiś problem ze znalezieniem słów, które przytoczyłam, to zadaj sobie...
opuncja
2012-07-24 14:37:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
... trud i poczytaj wypowiedzi poniżej (powyżej też). A czuję się rewelacyjnie wręcz. Skoro nie oglądasz - to się nie wypowiadaj, pewnie są osoby, którym to odpowiada. A co do młodych, "coś reprezentujących", dla nich są inne media, inne możliwości.
Homo_erectus
2012-07-24 14:40:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
nie oglądam ale mam prawo do własnego zdania, nie mam też facebooka, ale uważam, za wioche wstawianie tam gołych zdjęć. "Ale po co obrażać? Poczujesz się lepiej?" rozumiem, że ta część wypowiedzi, nie była do mnie tylko do wszystkich? Sa inne media, ale jest też wiele osób nieposiadających
Homo_erectus
2012-07-24 14:42:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
płatnej tv i mają tylko to co serwuje telewizja publiczna, dlatego słusznie się burzą na oglądanie tak zwanych celebrytek zamiast czegoś wartościowego. Moja kultura osobista jest w jak najlepszym porządku, po prostu dopasowuje poziom rozmowy, do swojego rozmówcy
opuncja
2012-07-24 18:09:48
Ocena: -1(glosow:7)-+
Twój główny problem polega na tym, że Ty nie wyrażasz własnego zdania, a próbujesz obrażać, w bardziej lub mniej zawoalowany sposób (ostatnia część komentarza). Nie wiem, po co ciągnę tę dyskusję, będziesz pisać byle tylko pisać. Obrazić można nie tylko wulgaryzmem, więc pewnie...
opuncja
2012-07-24 18:14:52
Ocena: -1(glosow:7)-+
o Ciebie mi chodziło, chociaż to tyczy się większości się tu wypowiadających. Co nie zmienia faktu, że ubliżanie mi sprawia Ci niebywałą wręcz frajdę. :) Co do użytego przez Ciebie porównania - jest mało trafne. Czy Grycanka robi coś obiektywnie karygodnego?
opuncja
2012-07-24 18:17:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie. A to, że są ludzie, którzy zrobiliby to sto razy lepiej - życie. Trzeba mieć też trochę farta. Ona miała. Ktoś może będzie na to musiał ciężej zapracować. Ale porównywanie tego do wrzucania nagich fotek jest co najmniej dziwne. Że nie wspomnę o tym, że są ludzie...
Mundzio84
2012-07-24 19:06:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
A ja zakończę tą debatę bardzo znanym cytatem. "Diabeł nosi pumpy, pentagramy na portkach, diabeł lubuje się w czarnych kolorach.Czarny jak piekło, czerwony jak ogień. Demoniczne dziwne rzeczy.Lecz niczego się nie bójcie".I na marginesie, jestem jednak za tym kisielem.Z dziką chęcią popatr
Homo_erectus
2012-07-24 19:16:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
nie wyrażam własnego zdania tylko próbuję obrazić... zadziwiające, a myślałam, że to tylko ja oceniam osoby, które nie znam. Otóż wyrażam swoje opinie, odbierasz to jako atak, bo nie staram się z Tobą za wszelką cenę zgodzić, tylko obronić swoje racje. Ale kontynuując,
Homo_erectus
2012-07-24 19:26:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
robienie czegoś karygodnego, jest już nie tylko wiochą, jest czymś znacznie gorszym, wiocha to właśnie tego typu zachowania, gdzie osoby publiczne, mające wiele do powiedzenia są nikim wartościowym, jest wiele takich osób jak frytki, czy inne jole. Porównanie dla Ciebie oczywiście nie trafne, dla mn
Homo_erectus
2012-07-24 19:28:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
mnie idealnie obrazuje sytuację, dziś wystarczy pokazać tyłek lub piersi i jest się gwiazdą, dlatego tyle golizny na nk, czy fb. napiszesz zaraz, że ona się nei rozbiera, owszem nie, ale tak samo się sprzedaje, czytałam dziś, że chcą zrobić w swoim domu reality show, czyli wpuścić kamery na 24/dobę.
Homo_erectus
2012-07-24 19:31:27
Ocena: 1(glosow:5)-+
Są ludzie, którzy to ogladają, są i to pewnie nie mało, ale ile jest kłótni pod absurdami rozebranych dziewcząt, że im się to podoba? i co, nie ma wiochy tylko dlatego, że ktoś to lubi? co do farta, to nie jest szczęście, ten fart nazywa się pieniądz. Taak abonament...
opuncja
2012-07-24 23:40:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Oceniasz osoby, któryCH nie znasz. Klasyfikujesz, wrzucasz do kilku worków z bardzo ogólnymi etykietkami, więc tak, oceniasz. A sugerowanie, że zniżasz się do mojego poziomu (wskaż mi te ad personam przeze mnie użyte, z łaskie swojej) i pytanie, czy się dobrze czuję...
opuncja
2012-07-24 23:45:00
Ocena: -2(glosow:8)-+
absolutnie nie miało na celu obrażenia mnie. Nawet Ci to przez myśl nie przeszło. Do reszty wypowiedzi ciężko mi się odnieść, bo jest chaotyczna. Może od końca - miała farta, bo ma "kasiastych" rodziców, którzy mogą jej zapewnić sławę, choćby krótką. Sprzedała się?
opuncja
2012-07-24 23:47:30
Ocena: -2(glosow:8)-+
Każdy, kto decyduje się na karierę telewizyjną się sprzedaje. Bo nie chodzi tylko o ten czas, jaki zajmują w ramówce, ale o stałe miejsce w brukowcach i portalach plotkarskich. Chęć sławy z tym się wiąże. Niekoniecznie z tymi wszelkimi rozlicznymi talentami, jakie to...
opuncja
2012-07-24 23:51:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
dany delikwent(delikwentka) posiada. Świecenie golizną natomiast jest wiochą bezapelacyjną, nie wiem, czym gorszym może być? Są portale erotyczne, modelki rozbierają się dla pieniędzy, taki zawód sobie wybrały i jest ok. Natomiast amatorka z fb czy fotki
Homo_erectus
2012-07-25 14:35:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
ja oceniam osoby, których nie znam, Ty natomiast nie oceniasz, Ty się wypowiadasz, Ty bronisz swojego zdania - ja obrażam, Ty dajesz życiowe przykłady - ja generalizuję... nie znam jej osobiście, to prawda, ale co z tego? czy aby mieć o kimś jakiekolwiek zdanie muszę znać ta osobę?
Homo_erectus
2012-07-25 14:36:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
ludzie to nie tylko słowa, to także zachowanie, a jej zachowanie to dla mnie wiocha, dlaczego nie możesz po prostu napisać, ok twoje zdanie - masz do takiego prawo? nie możesz, dlatego, że wiesz lepiej kim ona jest i co robi a ja ją tylko obrażam, prawdopodobnie przez zazdrość
Homo_erectus
2012-07-25 14:39:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
"bycie w mediach to sprzedawanie się", nie zgadzam się, uczciwy celebryta nie sprzedaje siebie tylko swój talent, a właśnie takie pseudogwiazdki jak ona sprzedają siebie i swoją prywatność, tylko po to, żeby zabłysnąć na moment. I znowuż jest to analogiczne do nagich fotek,
Homo_erectus
2012-07-25 14:41:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
na portalach społecznościowych, bo jest to sprzedawanie siebie, czy więc nie jest to, to samo? czy tak bardzo ktoś kto sprzedaje swoją prywatność, różni się od gołego tyłka na nk? różni się forma, ale cel jest ten sam - chwilowa sława....
Homo_erectus
2012-07-25 18:56:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
a Ty mi wykaż dlaczego nie mam racji porównywając "świecenie golizną do celebrytowania w TV". Jest bardzo wiele osób, tworzących sztukę dla sztuki a nie dla pieniędzy, na pewno sama takich wielu znasz, zresztą najwięksi geniusze w muzyce, literaturze czy sztuce są przez popową masę niedost
Homo_erectus
2012-07-25 19:01:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
rzegalni dlatego właśnie, że poza np. muzyką i koncertami nie zajmują się gwiazdorzeniem i sprzedawaniem prywatności...
Homo_erectus
2012-07-26 11:06:02
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty też nie odpisałas na pytanie, ale ja jestem jeszcze w gimnazjum więc moglam nie wiedzieć
outlaws13
2012-07-26 11:29:53
Ocena: -1(glosow:7)-+
są straszną wiocha ona jak i pozostałe. promują tłuszcz jako coś naj, naj , naj, tak jakby one były normalne i zdrowe. nie mówię że otyłość to hańba i straszna rzecz ale na pewno nie jest zdrowa i normalna. Znasz mnie Opunko. HE ma racje. WIOCHA.
opuncja
2012-07-26 12:03:16
Ocena: 0(glosow:8)-+
Out, jak "promują tłuszcz"? Że mają ileś tam kg plus to znaczy, że go promują? Dorota Wellman też tłuszcz promuje? Też jest wiejska? Jak komuś przeszkadza to niech nie ogląda. Mnie w tv wiele przeszkadza, więc go nie mam. PS. Raczyłeś przeczytać moje wypowiedzi?
Homo_erectus
2012-07-26 12:29:26
Ocena: 0(glosow:6)-+
tylko pani Wellman coś sobą reprezentuje, jest rozpoznawalna nie dlatego, że ma nadwagę, a dlatego, że jest świetnym dziennikarzem, więc może nie obrażaj jej porównaniem do Kaszanek, oj przepraszam Grycanek:)
outlaws13
2012-07-26 16:02:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
dołączam do HE, Wellman wypłynęła na talencie a nie na otyłości i "bywaniu". Nie prowokuj i nie broń prostaczek, stan konta nie czyni wielkim tylko przeważnie tępym i prostym. Układy kupi ale szacunku już nie. Są grube, obleśne i głupie. To ich przodkowie byli wielcy a nie te trzy świnki
opuncja
2012-07-26 19:43:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
To, że mają to szczęście mieć masę pieniędzy i nieszczęście bycia otyłymi nie daje Ci prawa do ich obrażania. Nie popieram, krytykuję konstruktywnie, a nie obrażam. Najlepiej wyłączyć TV. Mnie nie interesuje, czy Wellman wypłynęła na "talencie" czy na "doopie" - jest gruba?
Tescosatan
2012-07-23 00:44:53
Ocena: 7(glosow:11)-+
Piggy Bekon.
Tescosatan
2012-07-22 21:36:55
Ocena: 6(glosow:12)-+
Po co jej ten zwis w gaciach? Chowa tam mcdonaldy na później? Czy może to na wypadek, gdyby za dużo ich pochłonęła?
Tescosatan
2012-07-23 00:46:19
Ocena: 4(glosow:8)-+
Może i lepiej. Ale chyba coś nie za często.
ssij_mi_jaja
2012-07-23 15:43:11
Ocena: 3(glosow:13)-+
w spodniach ma resztę brzucha
drLOUBITCH
2012-07-22 21:40:37
Ocena: 6(glosow:8)-+
Próbowałem i szczerze powiem nic nadzwyczajnego. Ale to kwestia gustu.
drLOUBITCH
2012-07-22 22:03:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rexik to ja poproszę dwie gałki malinowe, trzy cytrynowe i polewę.
przesmieszne
2012-07-22 22:05:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
doktorze a jaka polewa? dodać śmietany?
przesmieszne
2012-07-22 21:41:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
widziałam ją wczoraj jak tańczyła w "pytanie na śniadanie" na 2
drLOUBITCH
2012-07-22 20:10:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Niee, to trzecia część "Babe - świnki z klasą".
drLOUBITCH
2012-07-22 21:32:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tayend, nie kracz lepiej.
drLOUBITCH
2012-07-22 21:41:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie. Słyszałem tylko, że któraś z Grycanek chce program kulinarny prowadzić.
przesmieszne
2012-07-22 21:42:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
mam ją u siebie 633837, będzie pracowała w top model, wchodzi na wizje wielka kasa trzeba ją jakoś zagospodarować
drLOUBITCH
2012-07-22 20:04:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dla mnie to obciach, że te babsztyle usiłują zrobić karierę medialną. Już lepiej niech dalej kręcą lody.
Tescosatan
2012-07-22 21:35:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ale że co? Czy ta biedna dziewczyna ma się wstydzić, że jest maciorą? Dajcie ludziom być tym, kim chcą. Na przykład maciorą. Taką wielką. i tłustą. I obleśną. Buee, szanuję twój wybór, ale weź idź być maciorą gdzie indziej.
Tescosatan
2012-07-22 21:38:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
Jeszcze sto? To znaczy, sądząc po rozmiarach tej katastrofy na zdjęciu, że masz już 150? To i ja. Jeszcze dwieście i styknie.
dedede66
2012-07-22 21:39:32
Ocena: -2(glosow:14)-+
Nazwisko Grycan kojarzy mi sie tylko z dobrymi lodami:) Nie wiem co robia wokol siebie. Raz je widzialem u Wojewodzkiego i tyle. Nawet sympatyczne, puszyste panie. Powiem ci kolego tylko tyle, ze jestes zwyklym chamem. Skamlesz tutaj o tolerancje dla homosi, a masz czelnosc nazwac dziewczyne maciora
Tescosatan
2012-07-23 00:17:07
Ocena: 0(glosow:12)-+
A no tak, bo to nie maciora przecież, racja. To locha. Wysokoprośna, na ruskim prestarterze. Mrrrr...
Tescosatan
2012-07-23 00:41:20
Ocena: -2(glosow:8)-+
A tak, a gdyby to była pana matka, tekst taki z filmu. W czym jestem lepsza? Nie, nie jestem lepsza, jestem gorsza. O te dwieście kilogramów. Poza tym używaj dużych liter jak do mnie rozmawiasz, lubię tylko kulturalnych chłopców. I na wszelki wypadek możesz
Tescosatan
2012-07-23 00:42:34
Ocena: -1(glosow:7)-+
też napisać "maciora" dużą literą, bo jeszcze damę obrazisz. I będziesz miał wyrzuty sumienia, delektując się tymi pysznymi lodami, które jej tatuś sprzedaje.
Tescosatan
2012-07-23 01:34:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ze szkapą to Ty masz więcej wspólnego - odstające uszy i klapki na oczach. Takie z krzyżem. Wybacz, ale z kim ja mam dyskutować o damach i kulturze? Z koniem? Chcesz lucerny, malenia?
Tescosatan
2012-07-23 01:37:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Tescosatan
2012-07-23 06:19:43
Ocena: -4(glosow:8)-+
A propos matki, to czy Twoja wie, że takie uszy zapuściłeś? Jak by się z tym czuła?
dedede66
2012-07-23 16:01:29
Ocena: 4(glosow:6)-+
Moja droga. Koniki nie maja takich uszu.Oj! Nie uwazalo sie na biologii! Osiolki maja za to podobne. Jesli chcesz to mozesz zostac moja marcheweczka na sznureczku. Bede za Toba gnal, bede mial Cie na wyciagniecie swojego oslizlego jezora, bede czul Twoj zapach, ale za cholere tego suchego warzywa
Tescosatan
2012-07-23 20:16:55
Ocena: -2(glosow:6)-+
Przejrzyj proszę komentarze które pisałam do Ciebie jakiś czas temu. Nie doszukałam się ani jednej odpowiedzi na moje pytania, więc i tak w niemotowatości jesteś na plus, i to duży. Owszem, coś tam ciamkałeś za uszami, ale nic z tego jakoś dziwnie nie odnosiło się do moich komentarzy.
Tescosatan
2012-07-23 20:20:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
Co to Twojego błyskotliwego poczucia humoru - nigdy nie byłeś zbyt lotny, prawda? Koledzy Cię nie lubili, bo byłeś zwyczajnie nudny? Nadal trzymasz poziom, ale to dobrze, konsekwencja jest ważna. Co do mojej matki - Ch*j Ci do mojej matki. Szanuję ją i nie rozmawiam o niej z byle nudziarzem.
Tescosatan
2012-07-23 20:21:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
To by ją uraziło. A tak wracając do tematu - te uszy to jakaś subkultura? Nosicie pumpy? Serio pytam, interesuje mnie taka dzicz.
dedede66
2012-07-23 21:35:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
I jak tu z Toba rozmawiac skoro na najprostsze pytanie nie potrafisz odpowiedziec? Eh... Obrazaj mnie jesli chcesz. Widocznie inaczej nie potrafisz. Chamstwem i buractwem od Ciebie wali na kilometr. Kiedys potrafilas to chociaz ladnie ubrac w slowa.
omen100
2012-07-26 21:21:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
tesco cos tam widac ma jakis uraz i nie lubi puszystych pewnie w przedszkolu dzieci od grubasow wyzywali:) jak mozna nie szanowac kogos bo jest gruby? porownywac do swin,tepic,zal mi takich ludzi to w duzej mierze swiadczy o braku inteligencji i kompleksach ktore leczy sie na kims kto wyglada gorzej
Tescosatan
2012-07-27 18:41:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kilka lat temu schudłam 40 kilogramów. Ważyłam 94, dziś ważę 52, trochę wiem o czym mówię. Ciągnęło się to za mną przez większość życia, urodziłam się jako różowiutki prosiaczek i tak mi zostało na lata. Przeszłam też sporo etapów normalnych w takim stanie, od wyzwisk dzieci w podstawówce,
Tescosatan
2012-07-27 18:46:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
po kompletny ostracyzm w gimnazjum. Całe życie jęczałam, jaka jestem nieszczęśliwa, szukałam akceptacji i szacunku innych. Próbowałam wiele razy coś z tym zrobić, aż w końcu trafiłam na początku pierwszej klasy liceum na jakąś grupę wsparcia. Poszłam na pierwsze spotkanie i aż mną trząchnęło,
Tescosatan
2012-07-27 18:49:00
Ocena: 1(glosow:7)-+
kiedy popatrzyłam na tych żałosnych ludzi, posłuchałam tego, co tam p*eprzą. Oni wcale nie chcieli schudnąć, chociaż cały czas o tym mówili. Nie, oni domagali się wszystkiego, co jest zazwyczaj zarezerwowane dla tych ładnych i wysportowanych, ale nie mieli zamiaru ruszyć dupy, żeby na to zapracować.
Tescosatan
2012-07-27 18:51:32
Ocena: 1(glosow:7)-+
Na drugim spotkaniu, odpowiadając w ten sposób na pytanie Dede, powiedziałam im to i nazwałam żałosnymi maciorami i bandą leniwych słoni. Odkryłam, na czym polega problem. Dopóki szukałam akceptacji, dopóki liczyłam na szacunek innych, nie miałam szans na to, by cokolwiek zmienić.
Tescosatan
2012-07-27 18:55:36
Ocena: 0(glosow:8)-+
Bo za co niby mieli mnie szanować? Za to, że wyglądam jak potwór? Ze się pocę i śmierdzę jak pies? Że nic z tym nie robię? Próbowałam z tym walczyć, ale dopóki sama nie nazwałam siebie żałosną, leniwą łajzą, tłustą maciorą, nic z tego nie wychodziło. W końcu szukałam w ten sposób akceptacji
Tescosatan
2012-07-27 18:58:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
dla swojego tłuszczu, a nie motywacji do zrzucenia. Kiedy sobie to uświadomiłam, kiedy odkryłam że nie muszę być ofiarą, potrafię się odciąć, potrafię wziąć się za siebie, schudłam w niecałe dwa lata. Akceptacja to najgorsze, co można dla takiego tłuściocha zrobić. Bo po co ma się wysilać, skoro
Tescosatan
2012-07-27 19:00:52
Ocena: 0(glosow:8)-+
wszyscy go przecież kochają takim, jaki jest, skoro prawią mu takie słodkie słówka, że się czuje, jakby zeżarł pięćdziesiąt pączków? Nie macie zielonego pojęcia co to znaczy, więc dajcie sobie spokój z tymi banałami. Są śmieszne same w sobie, a co dopiero w odniesieniu do konkretnego przypadku.
Tescosatan
2012-07-27 19:03:47
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zanim znowu zaczniecie się popisywać swoją miłością do grubasów i pouczać kogoś, że też powinien mieć równie płytkie podejście, proponuję przytyć 40 kilogramów i spróbować zrzucić. Nie przykładajcie do mnie swojej malutkiej miary, z łaski swojej, bo za ch*ja nie pasuje. I nie mówcie mi, że to tylko
Tescosatan
2012-07-27 19:06:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
moje doświadczenia, bo człowiek którego coś głęboko dotyka i który boryka się z czymś przez większość życia, jednak widzi trochę więcej niż wam się wydaje. A nawet jeśli ja takiej perspektywy sobie nie wyrobiłam, to znając dokładnie swój własny przypadek, przeżywając to przez lata na własnej skórze,
Tescosatan
2012-07-27 19:10:48
Ocena: 0(glosow:8)-+
i tak wiem dużo więcej niż wy. Zapewniam was, że nigdy nie wahałam się, jeśli mogłam powiedzieć komuś prosto w oczy to, co tutaj napisałam. Bo to działa, a ten wasz pseudoszacunek to tylko zamiatanie problemu pod dywan - jeśli będę mówiła, że grubas jest zupełnie normalny i ma nawet swój urok,
Tescosatan
2012-07-27 19:13:12
Ocena: 0(glosow:8)-+
czy inne tam bzdury, to on w końcu w to uwierzy, i ja w to uwierzę, i już nie będę musiała się nim przejmować. A on, kochany i akceptowany przez wszystkich, będzie żarł dalej i dostanie zawału przed trzydziestką. Ale najważniejsze, że się przekręci w glorii akceptacji. I żeby się tylko nie połapał
Tescosatan
2012-07-27 19:17:19
Ocena: 0(glosow:8)-+
że może się oszukiwać, ale nigdy nie będzie miał normalnego życia, nigdy nie będzie się czuł dobrze sam ze sobą, dopóki nie schudnie. Zawsze będzie ofiarą - losu, samego siebie i tolerancji ze strony otoczenia. I taka jest prawda. A zatem, podsumowując - po pierwsze g*wno wiecie.
Tescosatan
2012-07-27 19:19:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Po drugie, swoje kompleksy skutecznie wyleczyłam sama, wy mi tu do niczego nie jesteście potrzebni. Po trzecie, z pełną odpowiedzialnością mogę się podpisać pod słowami, które znalazłam w ostatnio gdzieś w internecie: nie mam nic do grubasów. Zwłaszcza szacunku.
dedede66
2012-07-27 22:25:22
Ocena: 3(glosow:5)-+
Aha. Czyli czujesz sie po prostu od nich lepsza? Bo Tobie sie udalo? Tylko wez pod uwage to, ze nie kazdemu organizm pozwala na takie szybkie pozbycie sie tych zbednych kilogramow. Kazdy czlowiek jest inny i nie probuj mnie tu poprawiac. Tak samo jest z ludzmi chorymi na cukrzyce.
dedede66
2012-07-27 22:31:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Moja kolezanka choruje na nia od ladnych, paru lat i zapewniam Cie , ze nie wpierdziela 50 paczkow dziennie i dba o siebie. To i tak na nic sie zdaje. Nie kazdego otylego czlowieka trzeba od razu nazywac maciora. Szczegolnie jesli nic sie o nim nie wie.
dedede66
2012-07-27 22:35:46
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiadomo, ze jesli ktos jest zapuszczony, to trzeba mu to wyraznie powiedziec, moze nawet w jakis sposob przestraszyc jezeli nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji takiego postepowania, ale watpie, zeby wyzywanie go mialo w czymkolwiek pomoc. Moze nawet jeszcze bardziej sie w tym zaglebi?
Tescosatan
2012-07-27 22:44:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie mówię o chorych, mówię o grubych. Nie mówię o tych, co łykają tabletki, tylko o tych co łykają pączki. Wydaje mi się, że dość jasno to zaznaczyłam, więc nie omijaj tematu w taki sposób, jeżeli faktycznie chcesz się wypowiedzieć. I tak, czuję się lepsza. Uściślę, - od grubych, nie od chorych.
Tescosatan
2012-07-27 22:47:24
Ocena: 1(glosow:7)-+
I nie widzę w tym nic złego. Za darmo nie dostałam, samo nie przyszło. Włożyłam w to mnóstwo pracy, więc nie widzę powodu, dla którego nie miałabym prawa czuć się lepsza od tych, którym się nie chciało. Czy jeśli sportowiec czuje dumę z tego powodu, że pokonał siebie i był lepszy od innych,
Tescosatan
2012-07-27 22:50:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
to jest coś złego? Czy ktokolwiek miałby ukrywać swoje osiągnięcia w obawie przed tym, że urazi kogoś, kto był za cienki, żeby mu dorównać? Chyba nie chodzi też o to. Ale masz rację, to nie wyczerpuje tematu. Ja po prostu znałam wielu takich ludzi, leniwych, z nieuzasadnionymi pretensjami
Tescosatan
2012-07-27 22:52:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
do świata, do otoczenia - tylko nie do siebie. To nie otyłość jest ich największym problemem, tylko słaby charakter. Być może nie spotkałam tych co trzeba, być może jestem przez to skrzywiona. Ale nic nie poradzę, dziś, jeśli widzę grubasa, wolę przejść na drugą stronę ulicy. Być może to też słabość
Tescosatan
2012-07-27 22:53:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
ale już wolę tę niż to co miałam poprzednio.
dedede66
2012-07-27 23:03:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Porownanie do sportowca nie za bardzo mi tu pasuje. Duma to duma, ale czy widzialas zeby np. Usain Bolt nabijal sie z Asafy Powella? To nie sa zawody tylko walka z (inaczej tego nie nazwe) uzaleznieniem. Bo w zasadzie niczym to sie nie rozni od bycia nalogowym palaczem czy narkomanem.
Tescosatan
2012-07-27 23:15:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
To chyba faktycznie jest najlepsze słowo, uzależnienie. I masz rację, że przesadzam, ale dziś jeszcze nie potrafię inaczej. W jednej z książek Margaret Atwood jest zdanie, że grubym jest się często przez całe życie, niezależnie od zrzucenia wagi. Dużo łatwiej jest się pozbyć tłuszczu niż wszystkich
Tescosatan
2012-07-27 23:17:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
odczuć związanych z nadwagą, zwłaszcza taką. Więc to są zawody, tyle że teraz mam przed sobą trochę dłuższy odcinek. Ale jeśli chodzi o ten konkretny przypadek, o Grycankę ze zdjęcia, uważam za obrzydliwe epatowanie tym i próby przekonania innych, że to takie fajne.
Evendell
2012-08-01 16:26:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tescosatan, mówisz, że gardzisz grubasami, ale nie chorymi - ok. ale skąd wiesz, że otyła osoba, którą widzisz na ulicy nie jest właśnie chora? znam dziewczynę która choruje i na niedoczynność tarczycy i na pcos. są to ciężkie choroby związane z hormonami. nie obżera się, rusza, stara, dba, a i tak
Isane
2012-08-02 00:23:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
no właśnie nie otyłość już w większym stopniu jest chorobą, i nie wolno się nabijać i nie nawidzieć otyłych bo są poprostu "inni" ne cierpie takich ludzi jak tesco... nie pomyślałaś że np ktoś może znowu Ciebie obrażać...i wyszło na to że cytat "jak Cie widzą tak Cie piszą" zaczy
Tescosatan
2012-08-02 00:42:00
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale powiedzcie, tylko szczerze - czytaliście w ogóle to, co napisałam, czy wam się nie chciało? Bo to trochę dużo, poza tym zrozumieć jeszcze trzeba i w ogóle. A wam to coś nie idzie za dobrze.
danusiawiaderkowa
2012-08-18 16:51:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
Evendell, Isane, pierd*licie gimbusiary jak połamane.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0