lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A Ty przyjechałeś w góry pojeździć czy pospacerować? Wiocha na naszych oczach !
główna
Dodano: 29.07.2012, 08:22:11   przez: uap1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1228  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(189)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malgolina
2012-07-29 17:27:07
Ocena: 12(glosow:22)-+
A leniwe ludziska z uśmiechem na twarzy,siedząc wygodnie na wozie,podziwiają widoczki i mają sumienie patrzeć na te biedne koniki,które mozolnie ciągną te tony niedzielnych turystów... Przykre,naprawdę przykre...

Arturekocurek
2015-08-16 13:04:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Góral" zarobi, a koń się przerobi.

Arturekocurek
2015-08-16 13:02:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

neposz
2012-09-05 18:34:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawdziwy Góral wcześniej siebie zaprzęgnie do wozu, niż pozwoli katować konia... Ten na zdjęciu to sk*****n w góralskim stroju. Aż wstyd, że tacy są na świecie i kształtują Górala jako człowieka łaknącego dudki... Góral odda Ci ostatniego dudka gdyś głody. Tako prawda.

neposz
2012-09-05 18:24:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Piszecie górale to, górale tamto.. najpierw się dowiedzcie kto to jest Góral. Góral to człowiek o potężnym sercu, jak dla ludzi tak i dla zwierząt. Nie wystarczy się ubrać w stroje czy urodzić u podnóża góry. Góralem się jest z wychowania, z góralskiej natury...

neposz
2012-09-05 18:28:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neposz
2012-09-05 18:29:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neposz
2012-09-05 18:35:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
za co te usunięcia? przecież nie napisałem pełnego słowa... Jak co to u góry raz jeszcze. Chyba już wystarczy maskujących gwiazdek. :)

pinio7250
2012-09-04 21:49:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
biedny koń padł z wycieczenia. ludzie powinni tam zapierdalać na nogach po to tam przyjechali byłem tam i nie jest to wielki wyczyn przejść kilka kilometrów.

Made-In-Poland
2012-08-20 23:53:23
Ocena: 10(glosow:10)-+
Ja bym wymienił konie na gwałcicieli i pedofilii zalegających w polskich więzieniach.

michal13540
2012-08-16 18:55:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Różnią się tym od nas żeby my mamy trochę lżej i za prace dostajemy marne grosze a oni nic tylko wodę i jakieś gówni-ne jedzenie

Volakis
2012-08-17 04:01:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

adrianac79
2012-08-16 02:10:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Takich właścicieli tych koni do zaprzęgu dać -niech zarobią na siebie a przecież dręczenie zwierząt u nas niby karalne? Masakra...

Regina1321
2012-08-16 00:06:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak szłam na Morskie oko to właśnie widziałam te konie ciągnące pod górę 30 leniwych grubasów (większość ludzi w tych powozach to same grube świnie) i do tego było ponad 30 stopni, kiedy te konie szły woda z nich kapała, to jest straszne powinni zlikwidować te powozy.

werababy
2012-08-14 03:44:20
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakieś 5 dni temu byłam na morskim oku. Gdy widziałam te spocone, zmęczone skatowane konie które wciągają tych ludzi z wywieszonym językiem miałam ochotę nie dość ze zawalić z wozu tego faceta co kierował końmi to jeszcze zrzucić tych ludzi w tamte przepaści. Nie rozumiem jak wsiąść na ten wóz.

Volakis
2012-08-17 03:42:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anonim84
2012-08-13 16:48:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
plan zwyklego niedzielnego turysty - zaliczyc gubałówke, pochodzić po krupówkach i zajechać nad morskie oko...żałosne !!! ludzie przecież tatry to wiele szlaków a jeśli są za trudne to jest beskid śląski i żywiecki po których też można śmiało pochodzić...

ethnie
2012-08-12 22:18:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
nikt by im na to nie pozwolił, z tego są pieniądze również dla miasta

ethnie
2012-08-12 22:22:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
beznadziejne te tokeny! To była odpowiedź dla użytkownika. Do admina zróbcie coś z tymi tokenami! Wiocha jest taka elitarna ze trzeba utrudniać nam komenty?

justysia97
2012-08-10 21:13:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja byłam na koloniach w górach i też szliśmy nad morskie oko... tak samo nie mogliśmy patrzeć na te biedaki :( jakie były wykończone tą jazdą... spragnione...niektóre to już jęzor na wierzchu miały. a ludzie zadowolone jechały, bo jada a nie idą... a to 8 km w jedną stronę! a konie zawoziły 6km!

makrelka
2012-08-10 08:40:19
Ocena: -2(glosow:4)-+
dlatego nie cierpie górali, dla dutków zrobią wszystko!

Jackie123
2012-08-09 15:14:39
Ocena: -1(glosow:3)-+
góralska przypadłość - wydusić każde 5 groszy, nawet kosztem zwierzaka.... Dlatego nie jeżdżę w polskie góry, nie trawię tych ludzi (większości z nich) a nieco ich poznałem (przez 5 lat regularnie byłem w Zakopcu na nartach) i wiem, że przejadą trupa własnej matki za 50zł...

palcia_1990
2012-08-09 08:15:43
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja też tak uważam, że jak jadę w góry to spacerować a nie wykorzystywać biedną zwierzynę...;( to naprawdę przykre.

Wiesniakznetu
2012-08-08 21:06:27
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ale autobusu i aut nie puszczą

Volakis
2012-08-17 03:32:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kometa_666
2012-08-08 18:48:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
o przepraszam w gimnazjum zbierałam podpisy do petycji o nie wywożenie koni na żeś, ale potem mama kupiła mi kabanosa ^^

colcio
2012-08-08 17:10:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kon od ciagania ludzi nie umiera, ciezsze zeczy ciagaja. Goral pedal katuje,przepracowoje i napewno zydzi na dobre zarcie dla lyska.

aevis
2012-08-08 09:57:08
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tsaa , ale czy wy co wakacje musicie dodawać to samo? o.0 2 rok z rzędu widzę ten obrazek i jak by nie było to przykre ale dajcie sobie siana z tymi kradzieżami tego co było popularne

szajmon16
2012-08-07 23:06:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szkoda mi Cię @uap1984, bo wyciągasz kilkuletnie zdjęcia, tylko po to żeby trafić na główną. To była afera mniej więcej 5 lat temu i dawno już temu zaradzono, więc nie pisz, że teraz się tak dzieje, dobrze ?

uap1984
2012-08-08 06:26:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Szkoda mi Twoich rodziców. Poczytaj komentarze ze zrozumieniem i rusz makówką. Albo ok, napiszę bo dla Ciebie trzeba dwa razy. Byłem w zeszłym tygodniu i działy się podobne rzeczy więc problem dalej jest na czasie, jarzysz ? Jaśniej już się nie da ...

borys1223
2012-08-07 19:15:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja wszedłem nad morskie oko i zszedłem na własnych nogach , żal tych koni i nie chciałem sie dokładać do ich wyzysku. Ruszcie dupy i leniwe świnie a nie wam luksus w głowie. to do tych którzy wozili dupe na tych wozach

Kiziamizia1989
2012-08-07 15:13:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
Powiesiłabym tego dziada za przyrodzenie.... Te konie zawsze strasznie śmierdziały jak przejechały w drodze na Morskie Oko, bo były niezadbane i stały od rana do świtu w tych upałach.

rogal_ie
2012-08-07 10:03:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chciałem mojej żonie w 7 m-cu ciąży pokazać Morskie Oko. Ja szedłem piechotą a jej opłaciłem wjazd. Góral zachowywał sie jak cham. Biorą duże pieniądze (za jeden wjazd pół pensji niejednego człowieka)nie maja kasy fiskalnej i zamęczaja zwierzęta. Gdzie Urząd skarbowy, który gania bacie z pietruszką?

malgolina
2012-08-07 10:56:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
Babcię z pietruszką łatwiej nastraszyć,ona sama jest. Górale to inna sprawa... A swoją drogą,właśnie nigdy nie widziałam jak straż miejska by sprawdzała górali.

kicia2105
2012-08-07 03:48:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcin_kopytko
2012-08-06 23:09:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
reagujmy agresywnie na coś takiego!!!!! nikt nie powinien cierpieć przez wygodnictwo bezmyślnych ludzi!!!!!

marcin_kopytko
2012-08-06 23:08:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Najbardziej winni tego co te konie biedne przeżywają są ludzie którzy nie mają mózgu, no bo jeśli wyjście w góry wygląda tak że wysiłek fizyczny za nich wykonuje koń to na efekty nie trzeba długo czekać. Wydaje mi się że jeśli jest popyt to i podaż jest.Albo idziesz sam w góry albo jedź nad morze!!!

Dem6n6l6gia
2012-08-06 22:20:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
Gdyby można było tam wjechac samochodem to w TPN tworzyłyby się korki... A konie biedne przeładowane (jak przedwczoraj wsiadła jakas 200 kg baba i była liczona jako jedna osoba...) do tego ludzie wpierniczają tam wóźki dla dzieci i inne pierdoły. I patrzą się oczyma na mnie 'patrz mam pieniadze i mo

michbrze
2012-08-06 18:45:04
Ocena: -10(glosow:18)-+
Przecież konie stworzone są do pracy fizycznej, a nie żeby ładnie wyglądały. Ten na zdjęciu zdechł przez udar słoneczny (wiem bo mieszkam w okolicy). Konie regularnie pracują na zmianę, mają zapewniony odpoczynek, przechodzą badania. Fanatyczni obrońcy zwierząt walczcie lepiej o nasze, ludzkie prawa

malgolina
2012-08-07 11:03:19
Ocena: 6(glosow:10)-+
"zdechł"...Ludzie też zdychają na udar słoneczny? To nie jest fanatyzm,ale współczucie dla drugiej istoty,empatia. Jeśli tego nie ma,nawet dla drugiego człowieka nie będzie troski i współczucia.Widzę,że mieszkańcy okolic traktują zwierzaki jak maszynę do zarabiania pieniędzy.

justyna2994
2012-08-06 18:12:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
ZABIJE ZABIJE ZABIJE gnoja który tak traktuje zwierzeta!!!!

pepsi001
2012-08-06 13:50:52
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po co takie pacany w góry się wybierają. Melexami niech ciule jeżdżą.

ToRnADo147
2012-08-06 13:44:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

nstkxd
2012-08-06 13:06:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a zadzwoniłeś gdzieś?

uap1984
2012-08-06 18:50:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
na straż ogniową.

TheComareq
2012-08-06 11:55:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niepotrzebnie dodałeś "pospacerować".

zoch2007
2012-08-06 11:11:43
Ocena: -8(glosow:14)-+
głupie osły!!!ludzie ciężej pracują niż te konie i dużo dłużej bo przez całe życie, a koń w górach pracuje najwyżej dwa, trzy lata. Do tego ten koń dostał udaru a nie umarł z przepracowania. Poprostu miał słaby organizm.

justyna2994
2012-08-06 18:13:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
wez ty sie lecz czlowieku...moze ciebie do takiej pracy zaciągnąć?

MMK8288
2012-08-06 11:01:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Byłam wczoraj nad morskim okiem i żal mi tych koni. Szłam z 3 letnią córką i dało się iść na nogach. Trzeba tylko chcieć. Według mnie powinni zabronić jazdy tym dorożkażom

elmo27
2012-08-06 10:53:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
nad morskie oko moze nie jest super blisko (szczegolnie dla dzieci) ale moj 3 letni synek dal rade sam tam wejsc wkoncu w gory jedzie sie chodzic a nie wozic tylek

wiochanm
2012-08-06 10:35:22
Ocena: -7(glosow:11)-+
Wszyscy oburzeni,a jak co do czego ,to skik na bryczkę i wiśta wio.Mnie to nie kręci,ale nie widzę powodu,żebym miała dziecku zabraniać skorzystania z takiej przyjemności.Znam ludzi,którzy mają kuce i nie widzę,żeby im się krzywda działa.Są zadbane,czyste,najedzone i nie harują 24/h.

wiochanm
2012-08-06 10:37:55
Ocena: -8(glosow:8)-+
W każdej dziedzinie życia znajdą się ludzie i ludziska bez sumienia.Nie wiem tylko dlaczego z miejsca wszyscy są wrzucani do jednego worka.

malgolina
2012-08-06 10:56:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Wiochanm, nikt nie mówi o kucykach,które na pewno nie są wykorzystywane cały dzień. Jazda konna rekreacyjna to nie męczenie koni,dzieciaki jeżdżące na kucykach też. Tu chodzi o ten konkretny przykład, gdzie konie w zaprzęgu stoją od samego rana do wieczora, kiedy ostatni turyści wracają...

malgolina
2012-08-06 10:59:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
...znad MO i zabierają się wozem. Konie te spędzają tam po ok.10 godzin,nie schodzą na przerwę, ludzie nie wyprzęgają ich żeby popasły się na łące. O to chodzi.

wiochanm
2012-08-07 00:20:18
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ja nie popieram takiego traktowania!Tak samo poniewierane są psy,które siedzą godzinami 'pozując' do pamiątkowych zdjęć.Ma siedzieć,byle kasa była.Tylko jakim cudem te interesy jeszcze się kręcą ,skoro wszyscy są przeciw?Widać jedno się mówi,a drugie robi.

BeyonceWeatherwax
2012-08-06 10:19:28
Ocena: 1(glosow:5)-+
MEGA WIOCHA TO przyjechac do zakopca w szpilach zaladowac dupsko na furmanke a potem chwalic sie fociami z morskiego oka jakoby samemu sie na nie weszlo

NiecoCyniczna
2012-08-06 09:56:55
Ocena: -1(glosow:7)-+
Te wozy są dobre wtedy, gdy ma się problemy zdrowotne, idzie się z małym dzieckiem albo kobietą we wczesnych miesiącach ciąży. Droga jest ciężka i moznolna, ceny niebotycznie wysokie, żal tych koników.

jjjzaw
2012-08-06 06:44:04
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kolejny przykład internetowych miłośników zwierzątek ...

zygfrydek987
2012-08-06 03:33:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
IDIOTAMI TO JESTEŚCIE WY! Konia trzeba nawet siłą na nogi postawić jak się kładzie bo zdechnie (wie każdy weterynarz) i każdy kto ma jakąkolwiek wiedze o anatomii tego zwierzęcia. Konie na siłe stawia się na nogi nawet jak są silnie chore.

Moonbeam
2012-08-06 03:10:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja kiedyś byłem n Morskim Oku ale po prostu ja już nie miałem sił a szłem z 1,5 litrową butelką wody za którą zapłaciłem prawie 6zł!! Wyjazd w góry to ździerstwo !! I owszem jechałem tą bryczką ale tylko w dół,bo już od tego gorąca asfalt piekł w stopy.I ja na swoich nogach pod dostatkiem wody już

Moonbeam
2012-08-06 03:26:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie miałem sił,a te dwa konie bez wody cały dzień jeszcze po 15osób wożą...

Adrian2712
2012-08-06 01:58:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Założyłbym to chomąto temu bacy i niech sam zapi****la!

rusofil
2012-08-06 01:17:28
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja bym tak tych ludzi zaprzęgnęła do tego wozu. I chętnie popatrzała jak się katują. Lubię jeździć bryczkami, ale nie można zamęczać kopytnego. Bez przesady.

Moonbeam
2012-08-06 03:27:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
taaak,jeździj bryczkami niech ci ta dupa rośnie

StachTraktorzysta
2012-08-06 00:28:12
Ocena: 3(glosow:5)-+
˛dutkow. dutkow nom tza. Qn se spol, a dutki kto bedzie zarobiol

Latorgen
2012-08-06 00:25:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
te konie strasznie cierpią, nie mają siły już po 3 takich wejściach i zejściach a co dopiero po kilkugodzinnej pracy, aż żal patrzeć jak te zwierzęta cierpią,a ludzie odwracają wzrok na ich cierpienie..

rijsiard
2012-08-06 00:11:37
Ocena: 1(glosow:5)-+
Szczerze mówiąc, kiedyś mieszkałem tam w okolicy i od małego biegałem po górach o własnych siłach. A konie? Trochę wiocha Mam kilkaw stajni, hobbystycznie, i nie wyobrażam sobie żeby tak konia zajechać. Uroki bycia chamem ze wsi

aniawe87
2012-08-05 23:06:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
malgolina masz racje nigdy bym tam nie wsiadla z reszta pieszo przebylam te droge wlasnie dlatego:/

Trzaskaxd
2012-08-05 23:03:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

glowing
2012-08-05 21:36:28
Ocena: 3(glosow:5)-+
niby mogą wozić do 14 osób, ale dzieci można wieźc na kolanach za darmo... jeden dzieciak to wielkiej różnicy nie zrobi, no ale więcej to już tak. z resztą tam dupy wożą tylko spasłe grubasy, co nie mogą sobie poświęcić 2,5 godziny, żeby wejść tam.

fififiona
2012-08-05 21:35:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
zbrodniarze!!1

kermitttt
2012-08-05 21:34:58
Ocena: 3(glosow:5)-+
Górale zapijaczeni i pazerni nie mają skrupułów żadnych !

arek2260
2012-08-05 21:19:19
Ocena: 4(glosow:6)-+
górale chytrzy ludzie ,a ci co jezdza tymi wozami to lenie smierdzace bez sumienia

members2000
2012-08-05 20:37:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
Byłem tam wtedy....

ariel90177
2012-08-05 20:37:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
to zdjecie nie dowodzi złemu traktowaniu tego konia trzeba miec wiedze zeby wiedziec czemu on tak lezy . nie jest zmeczony kazdy kon tak ma sie połozy wybryka i jest git pacany

kermitttt
2012-08-05 21:33:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przecież ten koń zdech baranie, było o tym głośno ze 2 lata temu.

Latorgen
2012-08-06 00:28:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
oj Arliel chyba nie masz tej wiedzy, koń zdechł z wyczerpania a nie z jakiś innych aspektów.

drLOUBITCH
2012-08-05 20:14:06
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nic mnie tak nie oburza jak złe traktowanie zwierząt.

szulcik
2012-08-05 20:13:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
Nie mogę na to patrzeć ... Nie mogę patrzec jak zwierzeta cierpią ..

CocaineSystem
2012-08-05 22:25:47
Ocena: -6(glosow:8)-+
Za to jak umierają dzieci z głodu to patrzeć pewnie możesz i masz to w du.p.i.e.

JackCola2
2012-08-06 06:42:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ja mogę patrzeć na takie dzieci, popcorn nawet mogę wtedy wsuwać. ;p

sedziadread
2012-08-06 10:23:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dlugi1974
2012-08-05 20:12:42
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tylko dutki się liczą!!!!!! Z tego powodu omijam góry i górali.

miszcz82
2012-08-05 20:12:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kris1414
2012-08-05 20:10:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja to bym tych gnoi sam ich zaczepił i niech ciągną .te chamy zarabiają tyle ze cały rok nic potem nie robią bylem tam widziałem jak te konie się meczą szkoda gadać,,,a tak od siebie nie polecam tam jechać szkoda czasu i kasy nic niewarte gówno

kapelusniok
2012-08-05 19:32:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
A rozwiązanie problemu jest takie proste. Zakazać zaprzęgów konnych i w ich miejsce dać wozidła elektryczne. Do góry jedzie wykorzystująć energię z akumulatorów, a w dół hamując, odzyskuje energię elektryczną ładując jednocześnie baterie. Na postojach zrobić po kilka gniazdek i po problemie.

schirin123
2012-08-05 19:07:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest stare sprzed co najmniej roku jak nie lepiej

uap1984
2012-08-05 20:40:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co to za różnica z jakiego jest okresu? Byłem tam w zeszłym tygodniu i interes kwitnie w najlepsze, a z drugiej strony jeśli jest stare zdjęcie to znaczy że wielkie G-ie zostało w tej sprawie zrobione. Postawiono tablice że mogą ciągnąć do 14 osób a ciągną około 20.

kasagaz
2012-08-06 10:53:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dokładnie stało się to w lipcu 2009r, pamiętam bo tam akurat byłem w drodze na rysy i na własne oczy chciałem się przekonać czy jest możliwe zapakowanie więcej turystów na wóz (nie jest to możliwe) jeden przypadek nie tworzy reguły, widziałem konie przy cięższej pracy.

uap1984
2012-08-06 18:56:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
kasagaz a ja byłem tydzien temu i mijały mnie co chwilę bryczki w których było grubo ponad 14 osób i to niekoniecznie wagi papierowej. Wpadaj częściej w celach statystycznych a zobaczysz jak się tworzy regułę...

kasagaz
2012-08-07 10:14:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz moze jakieś zdjecia na dowód że weszło tam więcej osób? Długość ławek nie pozwoliłaby na zmieszczenie większej ilości dorosłych pasażerów, chyba że stali.

anna_007
2012-08-05 18:52:32
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ja bym się przejechała dla odmiany taką bryczką zaprzęgniętą w górali- konie szczęśliwsze, d... wożona no i firma się utrzyma...

shark7
2012-08-05 18:50:08
Ocena: 11(glosow:15)-+
"Dutków panocku,dutków nam ceba"...pojechać do Zakopanego i zobaczyć zachłanność górali bezcenna.

Sie_a
2012-08-05 18:48:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
A tak jego podpiac pod ten woz i batem po plecach!

pokoloko
2012-08-05 18:14:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
Czekamy na starsze wykopaliska -.-

szydero85
2012-08-05 18:09:08
Ocena: 5(glosow:5)-+
W Krakowie na rynku podobnie - bryczki z końmi wożące leniwe dupska od rana do nocy. A wody ani nic dla nich nie widać.... powinien być zakaz, masakra

JackCola2
2012-08-05 18:03:36
Ocena: -10(glosow:12)-+
Główna ze zdychającym koniem tak jakby nie było lepszych absurdów w poczekalni.

mipa
2012-08-05 18:26:29
Ocena: 7(glosow:9)-+
zapewne twoje porno jest lepsze

shark7
2012-08-05 18:51:38
Ocena: 6(glosow:10)-+
A czego po nim się spodziewać jak na żywo dziewczyny nie dotknie nawet...wszystkie od niego uciekają.

Keyq
2012-08-05 22:17:08
Ocena: -1(glosow:1)-+
ty sam jestes jeden wielki ABSURD!

JackCola2
2012-08-06 06:40:43
Ocena: -4(glosow:6)-+
Yebani obrońcy zwierząt się znaleźli, sami wozilibyście swoje TŁUSTE CIELSKA jakby ciężko było wam wyjść a użalacie się nad koniem który ZOSTAŁ STWORZONY DO ZAPIE*DALANIA.

sedziadread
2012-08-06 10:25:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bigboy96
2012-08-05 17:54:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
admin przesta usowac moje komentarze !!!!!!!

RaynAssasin
2012-08-05 17:49:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
a to jest chyba zakopane bo niedawno tam byłem tylko że ja z buta dawałem na morskie oko bo pojechałem zwiedzać a nie sobie pojeździć za 50 zł w jedną stronę

Aldona22
2012-08-05 19:27:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
40zł pod górę 30 z góry.. byłam w tym roku. Teraz zmieniają zwierzęta po dwóch podjazdach. A że jestem wścipska musiałam się dowiedzieć... i fakt na własne oczy widziałam jak zmieniali konie.

uap1984
2012-08-05 20:41:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Byłem w zeszłą sobotę, w górę 50, w dół 40.

bigboy96
2012-08-05 17:47:04
Ocena: -1(glosow:1)-+
kon wysidl ze starosc albo z choroby napewno nie z przemeczenia. wystarczy spojzec na jego budowae cial . konie w gospodrstwie rolnym zyja po 15 lat i naprawde musza tyrac

bigboy96
2012-08-05 17:44:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
dal admina foty byly rpobione jakies 2 lata temu i bylo nawet o tym w tv

bigboy96
2012-08-05 17:42:10
Ocena: -2(glosow:2)-+
rozwalaj mnie ludzie co wystawiaj kometarze. przesiedzieli cale zycie w domu ryja mieli tylko skierowanego w ksaizki albo tv i teraz widza takie rzeczy w internecie i go przerazaja hahahaha wiekszoac rzeczy ktore byla na fotka dzialy sie zawsze to nie nowsc wystarczylo tylko spotykac sie z ludzmi

bigboy96
2012-08-05 17:36:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
2012-08-05 17:14:03
Ocena: -8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
2012-08-05 17:44:54
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
2012-08-12 22:07:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
drugi JackCola? Może drugie konto? Mniejsza o to, współczuje ci że mózg ci się nie wykształcił. Takie chore osoby żyją kilka dni- ty się nauczyłaś/łeś nawet pisać i obsługiwać komputer! Jesteś naukowym cudem!

WaszPostrach
2012-08-05 17:07:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Więc dlaczego nikt tego nie zgłosił na policje bądź do TOZ ? Na waszych oczach zamęczyli zwierze a wy potrafiliście tylko robić zdjęcia ?

Dango
2012-08-05 17:01:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jak bylam z mezem w PL poszlismy na pieszo nad Morskie Oko. To pare km jest. Jak doszlismy na miejsce to 20 turystow sie rozsiadlo w jakiejs knajpce/restauracji i jeczeli jacy zmeczeni sa i jak dlugo tu jechali, bo kon powolny. Jak dobrze widzialam to 20 turystow ciagnal jeden kon z 9 km pod gore.

eithel
2012-08-05 16:43:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Dlaczego wszyscy najbardziej najeżdżacie na górali? Jakby nie było popytu, to nie byłoby tej usługi. Przecież górale się nie wożą tymi wszystkimi bryczkami, tylko właśnie turyści.

Wera27
2012-08-05 17:02:36
Ocena: 6(glosow:8)-+
No to niech górale zadbają o swoje zwierzęta. Robią przerwy w jeździe albo zmieniają konie. Regularnie dadzą im pić, jeść i zapewnią odpoczynek w cieniu. A turyści powinni zgłaszać odpowiednim służbom jeżeli widzą, że konie są osłabione.

eithel
2012-08-06 19:30:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja nie wiem, jak oni dbają, czy dają, czy nie dają jeść. Nie jestem tam całą dobę i przypuszczam, że większosć z was też nie. Jestem przeciwna męczeniu zwierząt, ale takie przzypadki to nie tylko w górach, na każdej wsi do niedawna konie i inne zwierzęta pracowały dla ludzi bardzo ciężko.

Natalcia1716
2012-08-05 16:27:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
sku***rwiel.

SsijPaznokcia
2012-08-05 16:26:44
Ocena: -14(glosow:16)-+
co mnie obchodzi jakaś padnięta kobyła, na ruszt z nią

robb
2012-08-05 16:53:33
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ty nie SsijPaznokcia tylko ssij pałkę leśny dzbanie.

SsijPaznokcia
2012-08-05 17:09:31
Ocena: -8(glosow:8)-+
ty śmieciu a Ty bedziesz lizać mi dupe do czysta huehueheueh

mima99
2012-08-05 16:22:54
Ocena: 3(glosow:5)-+
do czego doprowadza zachłąnność właściciela na pieniądze...

Mundzio84
2012-08-05 15:28:06
Ocena: 10(glosow:12)-+
Każdy, kto choć raz był w Zakopcu, Karpaczu, Szklarskiej itp. od razu zauważy, że ci "górale" to pazerne na kasę chamy.Co z tego, że koń padnie?Kupi sobie nowego.Ważne, żeby na siebie zarobił i przyniósł zysk jemu.Oczywiście głupawi turyści też są winni, bo sypią im kasą,a ci tylko zaciera

Mundzio84
2012-08-05 15:30:14
Ocena: 7(glosow:9)-+
zacierają łapy i liczą pieniądze.Tak właśnie się dzieje, jak łatwy zarobek uderza do łbów.

bonifacq
2012-08-05 15:25:26
Ocena: 2(glosow:2)-+
Duki sie tylko liczą , Koń nie ten to będzie inny

Lola90009
2012-08-05 15:00:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
Biedne zwierze w taki upał wez i ciągnij stado matołów. Ja bym tego Górola zamiast tego biednego konia przyczepiła niech by sam ciągnął kretyn jeden.;/

plewka.pl
2012-08-05 14:49:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

unity
2012-08-05 14:40:18
Ocena: 2(glosow:2)-+
my z buta walilismy na morskie oko dla górali wazniejsze są dutki jak siła pociągowa i gdzie w tym przypadku znajdują się obrońcy zwierząt???

drswir
2012-08-05 14:27:52
Ocena: 7(glosow:7)-+
to samo was czeka orka do 67 lat, część padnie jak ten koń, część będzie harować dalej

daria93
2012-08-05 14:17:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
ku*wa co za ludzie. Ten facet powinien grzywne płacic i to wysoka zeby nauczke dostal. powinni to wszedzie opublikowac i pokazac jak ludzie zwierzeta traktuja..

gtagirl
2012-08-05 14:16:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Może i się nie znam, ale czy nie taniej im by nawet wyszło zainwestowanie w jakiś pojazd? Żeby nie było współczuję tym biednym koniom.

niunia999
2012-08-05 13:49:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
To jest straszne, 9 km w jedną stronę cały czas pod górę, cała ta bryczka zapakowana, a na koniach wszystkie żyły widać. Ludzie nie mają serca, jak tak można katować te zwierzęta!

Keyq
2012-08-05 13:45:15
Ocena: 2(glosow:4)-+
Chce mi sie plakac kiedy widze cos takiego! zadnego szacunku dla zwierzat... TAKICH "ATRAKCJI" POWINNO SIE ZAKAZAC!! miala okazje widziec to na wlasne oczy, siedza na wozach spasione, leniwe debile z usmiechami na twarzach... piklo rozpetalam, nakrzyczalam, nawrzeszczalam i co?! i nic to n

dragons86
2012-08-05 14:53:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chociaż coś zrobiłaś.Tyle ile mogłaś.Ważne żeby nie być obojętnym.A ludzie się boją że ktoś się na nich krzywo spojrzy czy z rękami rzuci.

Keyq
2012-08-05 18:05:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
jeszcze wielce zdziwnieni byli...

Agnes81
2012-08-05 13:23:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
No co za wiesniactwo!! Daj koniowi odpaczac i zamien sie z nim miejscem tepy czlowieku!!

Janek666plq
2012-08-05 13:21:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
TERAZ to ten ch,j powinien ciągnąć !!!! Byłem w górach ale nie jeździłem ! i patrzyłem na leniwych prezesów xD

laa-ska
2012-08-05 13:05:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

milena8464
2012-08-05 12:53:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nie chcę się chodzić starym tłustym babom i ich obleśnym facetom to wożą dupy! WIOCHA!!! Nigdy w górach nawet mi do głowy nie przyszło żeby do takiej bryczki wsiadać.

przemek54
2012-08-05 12:50:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
ja jak szedłem na morskie oko to widziałem jak bryczką z dwoma koniami jechał jakiś klub piwosz bo siedziało chyba z 10 gości po minimum 120 kg każdy

mipa
2012-08-05 12:50:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie moge patrzeć na te zdjęcia,piękne zwierze umiera zamęczone i obleśny pazerny góral który mu karze wstać,dla żadnej forsy bym tego nie robił,dobrze że mnie tam nie było bo bym góralowi ździelił batem

Martam85
2012-08-05 13:02:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
popieram

luli123
2012-08-05 12:49:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ten góral próbuje zmusić tego konia do wstania, bo tylko w taki sposób dałoby się go uratować. Ten góral nie robił tego, żeby skrzywdzić tego konia, ale, żeby mu pomóc. Koń się pewnie przegrzał doszło do niewydolności, przewrócił się, leżąc nie dałby rady swobodnie oddychać i dotlenić krwi.

Ogyb
2012-08-05 14:09:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie koń leżąc ma ogromny problem z oddychaniem Tzn no oddycha ale dużo mniej sprawnie niż jak np idzie bo wtedy poruszające się nogi wymuszają oddech. Więc góral jako tako ratował konia... ps. Ludzie też padają np na budowach a nawet od tak po prostu siedząc na ławce.

robb
2012-08-05 16:56:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tak, ale tylko ratuje się przed stratą, gdyby miał odrobinę wyobraźni to koń by był napojony, a na bryczkę w upał nie upychał by turystów jak sardynki aby tylko zarobić.

luli123
2012-08-06 11:10:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
robb ten koń dostał najpewniej ochwatu mięśnia sercowego, czyli po prostu zawału. Ta choroba powstaje u koni w wyniku tego, że koń jest żywiony w taki sposób jakby pracował a ma dłuższą przerwę w pracy. Ten góral dbał o tego konia, tyle, że nie bardzo znał się na żywieniu.

Ogyb
2012-08-06 15:15:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
No mniej więcej coś w rodzaju miażdżycy tylko końska odmiana;) Tych turystów też to czeka;) Siedzą na dupach zamiast chodzić:P

Evendell
2012-08-05 12:29:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Evendell
2012-08-05 12:32:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

saskia_88
2012-08-05 12:37:08
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taki wał. Byłam świadkiem jak z jednej bryczki wysiedli ludzie nowi się zapakowali i pojechaaali. I to nie tylko była sytuacja przy jednej bryczce tylko większości które tam były. Więc nie pier*ol malutki i zamiast się wymądrzać poznaj prawdę a nie suchą teorię.

malgolina
2012-08-05 12:38:59
Ocena: 3(glosow:5)-+
To,że są zimnokrwiste, nie znaczy,że są robotami,które nie muszą odpoczywać.Taka rasa też ma swoje granice wytrzymałości.I kto zapewni,że naprawdę wykonują tylko dwa kursy dziennie? Sama widziałam ten sam zaprzęg,mijający mnie więcej niż dwa razy...

saskia_88
2012-08-05 12:54:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Evendell ty tchórzu!!! Usunąłeś sam komentarze że cię nie minusowali. Szczyt chamstwa i bezczelności!!!

jacopp
2012-08-05 12:28:05
Ocena: 8(glosow:10)-+
byłem tam kilka dni temu... żal patrzeć na te zwierzęta jak są umordowane podczas podejścia, dla tych co dupę wożą tymi bryczkami to tylko pogarda się należy

charlie2i5
2012-08-05 12:21:28
Ocena: -6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adolf206
2012-08-05 12:08:43
Ocena: 6(glosow:8)-+
nie rozumiem dlaczego by nie mozna zrobic cos w stylu kolejki jak jest w dolinie chochołowskiej ze wozy zamiast konia ciągnął by traktor....

idj95
2012-08-05 12:46:58
Ocena: 4(glosow:4)-+
Albo wypożyczalnię rowerów na górze.

xp997
2012-08-05 12:07:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

metiu6
2012-08-05 11:53:08
Ocena: 6(glosow:6)-+
No właśnie a gdzie są te wszystkie służby ot takich rzeczy , np. straż miejska itp. , kur.wa żal dupę ściska jak się na takie coś patrzy i na tych zje.anych ludzi na czele z góralami !!

achaja1
2012-08-05 11:46:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Po co jadą w góry jak im się chodzić nie chce, tylko dupsko na bryczkę pakują, widziałam nie raz kogo te koniki muszą wozić, spasione paniusie w klapeczkach i faceci z brzuszyskami do kolan zawiedzeni że tylko taki kawałek jadą,dlaczego pod samo jezioro nie można ich zawieść?

niewiem1234567890
2012-08-05 11:43:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lezorat
2012-08-05 11:41:30
Ocena: 4(glosow:4)-+
To może góral zamieni się z koniem i niech zobaczy jak fajnie jest tak ciągnąć tony spasionych i leniwych ludzi.

HarriOlli
2012-08-05 11:31:16
Ocena: 4(glosow:4)-+
I taki góral powie jeszcze do telewizji,że konie nie są męczone, a tacy ludzie się patrzą i nie wiedzą co zrobić, na takie wycieczki chodzi się pieszo...

kocurman
2012-08-05 11:28:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
Górale to bardzo pazerny naród. Tylko dutki i dutki. Jakby mogli to matkę razem z żoną zaprzęgli. Co tam koń jeść pic nie musi. To jest wiocha

saskia_88
2012-08-05 11:21:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
W życiu nie wsiadłabym do żadnej bryczki, te wszystkie konie tam są w tragicznym stanie i to od razu widać. Zastanawiam się dlaczego niczego nie zrobią z tym.

raflo997
2012-08-05 11:18:39
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jacopp
2012-08-05 12:29:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba raczej warwsiowiaki których pełno tam...

myszka_1233
2012-08-05 11:17:50
Ocena: 9(glosow:9)-+
byłam ostatnio w morskim oku,straszny upał a konie musieli ciągnąć po 15 osób.9kilometrów w jedną stronę...;{ kursowały tak przez cały dzień.!:/ oczywiście szłam!:I i dodam że brali 40zl za os. a mimo tego i tak tłumy ustawiali się w kolejkę:p

raflo997
2012-08-05 11:21:20
Ocena: 9(glosow:17)-+
Powinien być całkowity zakaz dla tych konnych pociągów,to jest jakaś paranoja,bo na rowerze nie wolno jechać!!!

killjoy77
2012-08-05 11:29:04
Ocena: 9(glosow:11)-+
też ostatnio byłam.. masakra. siedziało w tych bryczkach jeszcze tyle otyłych ludzi, którym spacer by pomógł.. ale nie, dupy wozić. dobrze że nie ma wjazdu na Giewont bo połowa polski już by na nim była.

lokap
2012-08-05 11:02:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
:(

Fuszer16
2012-08-05 10:59:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
BYŁO..

mipa
2012-08-05 10:42:33
Ocena: 8(glosow:10)-+
ci turyści to DNO!,nigdy bym sie nie zgodził na taki wypoczynek a mój znajomy mówił że wpakowali sie na wóz i koń ich ciągał pod góre,góral bił konia a turyści z tlustymi d*mi siedzą, masakra

JuzekMajster
2012-08-05 10:39:28
Ocena: -9(glosow:11)-+
Koń juz mu nigdy nie stanie ... :(

hetera
2012-07-29 17:31:08
Ocena: 6(glosow:10)-+
Niektórzy ludzie są zbyt głupi by zrozumieć, że "coś" o co się dba służy dłużej. Jak zamęczysz zwierzę na którym zarabiasz chcąc więcej (natychmiast!) to możliwe, że później nie będziesz miał kogoś kto na ciebie zarobi. Zresztą dla niego to pewnie "tylko koń", rzecz a nie czująca

hetera
2012-07-29 17:37:40
Ocena: 2(glosow:6)-+
istota.

malgolina
2012-07-29 17:27:07
Ocena: 12(glosow:22)-+
A leniwe ludziska z uśmiechem na twarzy,siedząc wygodnie na wozie,podziwiają widoczki i mają sumienie patrzeć na te biedne koniki,które mozolnie ciągną te tony niedzielnych turystów... Przykre,naprawdę przykre...

uap1984
2012-07-29 17:48:48
Ocena: 10(glosow:18)-+
Dokładnie. Jeszcze głośno się z nich śmialiśmy. Jaki jest sens wjeżdżania na MO? Na tablicach napisane było iż koń może ciągnąć max 14 osób. Te ciągnęły po 19 a rachunek jest prosty, 40 zł za osobę. Przejedzie tak w górę i w dół i ma tyle ile niektórzy zarabiają w miesiąc a koń zajechany...

malgolina
2012-07-29 18:07:34
Ocena: 7(glosow:15)-+
Dlatego ja nigdy nie korzystam z końskich kopyt tylko ze swoich nóg,wolę konie widzieć na pastwisku,szczęśliwe, wolne...Zresztą to żadna frajda i jakie zadowolenie, skoro idzie się na łatwiznę zamiast mieć satysfakcję z "własnonożnego" pokonania szlaku.

Nartenlener
2012-07-29 14:31:18
Ocena: 8(glosow:8)-+
A gdzie zieloni i obrońcy zwierząt?! Kwiatki i roślinki bronią, a nie widziałem aby któryś się do konia łańcuchami przykuł.

daro83r
2012-07-29 14:26:43
Ocena: 7(glosow:9)-+
Zakopiańczycy to pazerne świnie! Ostatnio wybraliśmy się do Zakopanego na jedną noc w 2 pary, krążyliśmy autem po całym mieście i nigdzie nie chcieli nas przyjąć na jedną noc nawet do jednego pokoju. Tłumaczyli to że nie maja ochoty ścielić łóżek za 120-160zł(koszt czterech osób), 2-3 noce min.

kometa_666
2012-07-31 17:58:06
Ocena: 0(glosow:8)-+
ja też bym obcych ludzi nie wpuściła do domu.

kometa_666
2012-07-29 14:10:17
Ocena: 3(glosow:5)-+
ktoś wie czy udało mu się podnieść tego konia? koń jak się zmęczy i chce się kłaść trzeba go podnieść i pospacerować z nim żeby mu się serducho uspokoiło, inaczej zdechnie, konie nigdy się nie kładą.

axxis121
2012-08-05 11:28:30
Ocena: 8(glosow:10)-+
Ten koń niestety zdechł. Jakieś 3-4 lat temu była z tym afera. góral wtedy jak dobrze pamiętam skomentował to słowami "ino się przegrzał". W chwili gdy ten koń konał frajer bił go biczem. Ja bym gościa zaprzęgł do bryczki i przez miesiąc kazał turystów wozić...

chomiczewska
2012-07-29 12:49:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
Teraz się skapłam, że ona nawet jest na jednym zdjęciu to ta dziewczynka na zdjęciu prawym u góry.

chomiczewska
2012-07-29 12:48:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chomiczewska
2012-07-29 12:46:31
Ocena: -6(glosow:6)-+
Ej moja kol. wtedy tam była. Ma z tego zdjęcia na fonie.

Sanchez66
2012-07-29 11:26:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
ludzie sa jednak popier........ żal tych zwierząt

uap1984
2012-07-29 12:45:05
Ocena: 6(glosow:8)-+
w połowie drogi te konie mają jęzory wywalone na pół metra ...

Twistqr
2012-07-29 09:26:11
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Trumpizm.
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
Od jakiegoś czasu wychodził ze sklepu nie płacąc za zakupy. W końcu kasjer zamknął drzwi.
główna
Dodano: 31.08.2018, 17:20:51   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0