lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Osobą, którą robiła kapłanowi dobrze, był ministrant.
główna
Dodano: 04.08.2012, 21:57:20   przez: Homo_erectus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1049  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(328)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ewa96r
2012-08-04 22:35:36
Ocena: 37(glosow:41)-+
On może wykorzystywać ministranta, ale dziecka nie ochrzci dlatego że rodzice nie mają ślubu, bo żyją w grzechu O.o

lordandy
2012-08-25 23:49:33
Ocena: -3(glosow:7)-+
to jest sk*rwysynstwo wszyscy jego kumple to robia a jego przylapali.jakis zlosliwy reporter albo ktorys z tych parafian co do kosciola nie chodza i tylko im glupoty w glowie.

pryku7
2012-08-22 19:37:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
gdzie tu widać, że to ksiądz? gdzie tu widzicie jakiegoś chłopca? gdzie tu widać "fellację"? bo ja widzę w Was - po Waszych wpisach - bezmyślne lemingi....

fred1977
2012-08-20 13:39:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co kraj, to obyczaj: w Arabii Saudyjskiej za to karają śmiercią, w GB długoletnim więzieniem bez prawa przedterminowego zwolnienia, a u nas ... przeniesieniem do innej parafii.

sszeryfo
2012-08-19 14:59:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fizol25
2012-08-16 12:59:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SoQeRVendetta
2012-08-13 15:23:31
Ocena: 11(glosow:11)-+
A ja bym mu kutasa uciął i w mu go w oko wsadził

SantaFaust
2012-08-13 15:07:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiek.84
2012-08-12 18:30:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
a ja sie pytam jaka to pedofilia jak to jest pedalstwo?

kasztan7878
2012-08-12 17:15:55
Ocena: 12(glosow:12)-+
za kare pójdzie uczyć do szkoły

mijagi52
2012-08-12 16:37:57
Ocena: -1(glosow:7)-+
jest to fragment 3 części CAŁA PRAWDA O KOŚCIELE KATOLICKIM zapraszam na YOUTUBE polecam też czym zajmował się obecny nasz papież w tej samej części......

Malkam
2012-08-13 09:29:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
Był w Hitlerjugent i to jest fakt powszechnie znany. Do tej formacji przystąpić trzeba było obowiązkowo. Teraz pozostawić jego sumieniu czy poszedł z własnej woli czy pod przymusem

tomasz81
2012-08-12 15:43:21
Ocena: 15(glosow:15)-+
Pedofilia powinna być karana kastracją...

house32
2012-08-19 16:50:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Owszem ale zdazaja sie przypadki gdzie nieslusznie ludzi osadzono. Wtedy zwykle przepraszam po kastracji by nie starczylo. Co nie swiadczy o tym ze z tymi gnojami nic nie robic. Zabijac nie, ale dac do kopalni? Czemu nie... Badz do wiezienia, tam gdzie "lubia" gwalcicieli i pedofilow. O

kacper99991
2012-08-12 14:40:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
co to felacia ???

dawid1899
2012-08-12 13:44:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
To musi być miłość! skoro ministrant robił to z 82 latkiem.hehe

Anakonda1
2012-08-12 13:33:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

swirrr
2012-08-12 12:34:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
hmmm ja na zdjeciu nic nie widze bo o nim mowa tak?? nie widze ze to ksiadz no i do tego jesli nawe to ksiadz 82 lata hmmmmmmmmmmmm chce jak dozyje 82 lat by stanal mi nawet za pomoca tony wiagry jacy glupi jestescie pewnie senyszyn albo urban to wrzucil

MrPavvvel
2012-08-12 15:36:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
w zagranicznych mediach o tym głośno było, jest filmik w sieci, na youtubie też ale pod francuską nazwą; ksiądz z biednych okolic Brazyli za kasę kazał sobie ... a ten chłopak to ministrant, ma 19 lat. Zrobiło mi się niedobrze jak oglądałem ten filmik. Ten mały chłopak nie robił tego z miłości :/

rijsiard
2012-08-12 20:22:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ten chłopak ma 19 lat teraz, czy miał wtedy? Bo jest mała różnica między byciem dzieciakiem wykorzystanym przez klechę-pedofila, a zostaniem (dzięki księdzu i biedze of course) pełnoletnią, świadomą gejowską dziwką.

AnalTeacher
2012-08-11 23:50:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Może to po prostu miłość i nie mogli nic na to poradzić?:)

Adiker44
2012-08-11 23:36:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nazwa użytkownika tego uploadu wręcz idealnie pasuje do sytuacji opisanej na obrazku ;DD

Homo_erectus
2012-08-12 11:32:14
Ocena: 6(glosow:6)-+
erectus; erectio znaczy wyprostowany; wzniesienie, wraz z nazwą gatunku homo tworzy określenie dla praczłowieka żyjącego w Afryce i tą też Afrykę opuściwszy, nie wiem jak to się ma do tego księdza, ale wierzę, ze jako młody, inteligenty mężczyzna zaraz mi to wyjaśnisz

rijsiard
2012-08-11 22:44:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
@karina777: jeśli tak, to przepraszam. Chodzi mi o to, że wśród nauczycieli też może się trafić zwyrol. Do szkoły dzieciaka muszę posłać, a do kościoła nie.

barbieass
2012-08-11 21:36:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
Smutny obrazek. Biedny chłopak , brak słów. Rzygać się chce. Stary zwyrol i takie coś zostało księdzem. Powinni jakoś weryfikować takich ludzi wszystkich którzy mają kontakt z naszymi dziećmi powinni zrobić obowiązkowe testy psychologiczne.

adrian198561
2012-08-11 19:49:08
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AnonimowyPremier
2012-08-11 17:09:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jump111
2012-08-11 16:14:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tsabrak
2012-08-11 16:07:40
Ocena: 12(glosow:14)-+
Muzulmanie mowia ze na koncu bedzie tylko ich religia. Najlepiej zeby nie bylo zadnych religii. Ludzie powinni szanowac wszystko dookola siebie i wszystkich. A jak nie to kula w leb.

Greggoryus
2012-08-11 21:59:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Myślę że w takim wypadku bogiem został by ogłoszony rewolwer :) Życie bez religii w ogóle jest nie możliwe. Czy to wiara w Re, w Allaha, w Słońce czy Chrystusa, bez wiary ludzkość już dawno by wyginęła.

przemekrj
2012-08-11 15:07:03
Ocena: 21(glosow:25)-+
dumny jestem z tego że nie chodzę do kościoła

Zeusek
2012-08-11 13:42:43
Ocena: 14(glosow:16)-+
Religia ponad wszystko ta sprawa nie zostanie naglosniona poniewaz kosciol bylby atakowany a przeciez ludzie nie moga dowiedziec sie prawy bo wtedy biedny kosciolek nie mialby jak zarabiac :)

eterius
2012-08-11 13:27:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
wyleczenie bydlaka moze kosztowac 5 slownie piec zlotych.Tyle co pocisk pistoletowy.

zachod25
2012-08-11 12:26:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rijsiard
2012-08-11 12:15:59
Ocena: -16(glosow:22)-+
Ja tam bardziej bym się bał, że z moim dzieckiem zabawia się wuefista w szkole.

karina777
2012-08-11 14:21:04
Ocena: 16(glosow:18)-+
Jestem nauczycielką wychowania fizycznego i obraziłęś mnie tym wpisem.

wirus0666
2012-08-11 20:03:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
karina777: on mówił o wuefiście, a nie wuefistce. zapewne nie ma nic przeciwko fajnym wuefistkom ;)

dziku842
2012-08-11 23:03:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
No tak prokatolicki fanatyk będzie bronił księdza??

rijsiard
2012-08-12 13:07:07
Ocena: -3(glosow:3)-+
@dziku842:nie powiedziałem nic w obronie księdza. Tak nawiasem: wolałbym być prawdziwym katolickim fanatykiem niż farbowanym ateistą albo pseudopacyfistą, przeciwnikiem przemocy, który z chęcią by tego księdza ukrzyżował.

dziku842
2012-08-12 19:51:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Okej, może nie bronisz księdza, lecz chcesz zmniejszyć jego winę pisząc, że wuefista w szkole może się zabawiać. Otwórz oczy, jeśli jesteś wierzącym, to okej. Jestem ateistą owszem, księdza bym nie ukrzyżował, bo to nie ludzkie, ale obciąć jaja można.

amil37
2012-08-11 10:56:16
Ocena: 11(glosow:11)-+
I tacy zawsze będą bezkarni.

Mishio
2012-08-11 10:34:06
Ocena: 23(glosow:25)-+
82 lata i jeszcze mu staje? Jurny klecha, powinien sobie gosposię zatrudnić, a nie każe ministrantom swojego "serowo-cebulowego" obrabiać.

an_tidotum
2012-08-11 10:29:47
Ocena: 14(glosow:14)-+
skur wiel jeden, czarny ogier....do pudła z nimi!

Hexogen
2012-08-11 09:59:43
Ocena: 17(glosow:17)-+
Klecha zawsze z diabłem spał

kokosy22
2012-08-11 09:57:59
Ocena: -11(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

TheComareq
2012-08-11 09:05:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
To przykre co się dzieje z tymi cholernymi księżami. :/

bagaz7
2012-08-11 08:57:30
Ocena: 14(glosow:14)-+
Zakłamane bydle!!!

Adrian2712
2012-08-11 01:39:50
Ocena: 10(glosow:12)-+
A co to jest felacja??

tuboosh
2012-08-11 01:44:11
Ocena: 10(glosow:18)-+
Od fellatio, czyli robienie loda.

kocham_cie_flea
2012-08-11 01:26:42
Ocena: 0(glosow:6)-+
ale dlaczego ministrant? kobite by sobie znalazl jakas, byloby latwiej i naturalniej

jurek1102
2012-08-11 02:43:04
Ocena: 11(glosow:17)-+
Pedofile wolą dzieci niż kobiety a ministranci są bardzo łatwymi ofiarami

sprawiedliwy333
2012-08-11 00:14:48
Ocena: -2(glosow:14)-+
A skąd wiadomo,że to ksiądz jest ???

sprawiedliwy333
2012-08-11 00:07:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kamień na kamieniu z tej sodomy nie zostanie!!!!!

Patrykxdxd
2012-08-10 23:48:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
To ten stary pedał

pani-emonayn
2012-08-10 23:24:20
Ocena: 20(glosow:24)-+
więcej im płaćcie w niedzielę -.- Psioczycie a sami ich utrzymujecie z pieniędzy z chrztów, małżeństw, cołaski niedzielnej (czy jak tam się to zwie).

jurek1102
2012-08-11 13:33:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Święte słowa ...

sopelek7
2012-08-10 23:20:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

puszekp
2012-08-10 22:54:20
Ocena: 1(glosow:3)-+
wpiszcie na jutjuba nie sąd cię skarze pedofilu będziecie mieć miły i spokojny dzień pozdrawiam (pedofil nie wraca z wiezienia

CocaineSystem
2012-08-10 23:54:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tam nie ma czegoś takiego, że Pedo siedzą razem z jakimiś mordercami itp, siedzą z ludźmi, którzy dopuścili się podobnych co oni czynów. Na spacerniak też wychodzą oddzielnie. W ogóle sa chronieni. Normalnie wychodzą na wolność, niestety.

mariom460
2012-08-11 12:16:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oglądałem, poprawia humor;)

glok90
2012-08-10 22:49:15
Ocena: 5(glosow:9)-+
no i bądź tu ministrantem z powołania

puszekp
2012-08-10 22:48:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Josh211
2012-08-10 22:46:08
Ocena: 4(glosow:18)-+
wśród kleru jak w każdym innym zawodzie znajdzie się garstka zwyrodnialców - owszem, trzeba takie sytuacje nagłaśniać ale szczekanie na kler teraz jest bardzo modne, a ten cap z filmu to tylko woda na młyn ludzi którzy jadą po kościele itp. Tacy ludzie są wszędzie, nie tylko tam

jurek1102
2012-08-11 02:00:59
Ocena: 5(glosow:13)-+
Ale w KK to bardzo pokaźna garść

Greggoryus
2012-08-11 02:21:20
Ocena: -2(glosow:10)-+
@jurek1102 W ogóle pedofilia wśród mężczyzn to pokaźna garść, co nie..? Jest dużo więcej pedo świeckich niż zakonnych. Ale wierzcie sobie dalej w propagandy antykatolickie i mówcie później jacy to nie jesteście podatni na wpływy bo nie daliście się kościołowi i jesteście ateistami czy Bóg wie kim

jurek1102
2012-08-11 02:41:14
Ocena: 10(glosow:12)-+
Greggoryus Każde ujawnienie pedofila w sutannie jest uważane jako atak na kościół . Ogromna liczba pedofilii w sutannach przestaje już być tajemnicą i niedługo bolesna prawda dotrze i do ciebie

malgolina
2012-08-11 07:28:27
Ocena: 10(glosow:10)-+
Ujawnienie pedofila w KK jest bardziej "bolesne" bo w końcu kościół ma być naszym autorytetem,oparciem,nadzieją...Kościół nie robi nic,by naprawić wizerunek,który psują księża pedofile.Może jest ich mniej procent niż wśród mężczyzn w ogóle,ale ujawnienie tego jest o wiele głośniejsze,bo to

malgolina
2012-08-11 07:35:41
Ocena: 10(glosow:10)-+
..w końcu KSIĄDZ! Człowiek,który powinien wspierać słowem,rozumieć i pocieszać.Ja nie zmieniam wiary przez to,ale księżom ufam coraz mniej.Obawiam się,czy dany ksiądz nie ma czasem ukrytej żądzy w stosunku do dzieci,tego nie widać na pierwszy rzut oka.Jeśli KK sam by zajął się oczyszczaniem swojego.

malgolina
2012-08-11 07:40:44
Ocena: 13(glosow:13)-+
..grona,ludzie by zobaczyli,że komuś zależy na utrzymaniu dobrej opinii i czystości wśród kleru.KK tego nie robi,przenosi takiego osobnika do innej parafii,albo tuszuje sprawę.I to jest w porządku? To ma być kara?!? Im dłużej będzie się tak działo,tak długo ludzie będą kląć na Kościół.

SzatanianPotasu
2012-08-11 15:49:04
Ocena: 6(glosow:10)-+
Z tego co wiem co najmniej 30% księży to pedofile. Chyba mi nie powiesz, że wśród mężczyzn ogółem tak jest? Po prostu pedofile znaleźli kryjówkę w klerze, a kościół nic z tym nie próbuje robić i to jest najgorsze.

Greggoryus
2012-08-11 22:01:19
Ocena: -3(glosow:3)-+
@Szatanian Skąd takie informacje? :)

Josh211
2012-08-11 22:27:02
Ocena: -3(glosow:3)-+
Szatanian to z tymi 'informacjami' widzę ostro poszalał. Jak już jeden z przedmówców powiedział(Greggoryus) odsetek pedofili świeckich jest większy niż duchownych, ale te drugie wychodzą bardziej na jaw bo są bardziej skandaliczne, i to tylko utwierdza w przekonaniu tych jadących po kościele w słusz

Josh211
2012-08-11 22:31:08
Ocena: -1(glosow:3)-+
ości ich opinii. Mylą się bardzo, ale ujeżdżanie po duchownych jest modne, więc popleczników nie będzie brakowało. A tak już na marginesie najśmieszniejsze są opinie(z którymi się już niejednokrotnie spotkałem), że ktoś traci wiarę w Boga dlatego że ksiądz jest be

SzatanianPotasu
2012-08-13 17:03:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

neurotyczny_jan
2012-08-10 22:43:55
Ocena: 8(glosow:12)-+
ciekawi mnie tylko jaki odsetek wśród księży to ukrywający się pedofile.

jurek1102
2012-08-11 02:02:26
Ocena: 5(glosow:9)-+
Raczej jaki odsetek to nie są ukrywający się dewianci

fukastic
2012-08-10 22:33:50
Ocena: 13(glosow:15)-+
wróćmy do czasów średniowiecza. Publiczna kastracja i egzekucja

twojakochanka
2012-08-10 22:25:11
Ocena: -39(glosow:65)-+
komentarz usunięty przez moderatora

itensha
2012-08-11 01:38:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Kupić Ci słownik?

asiek890
2012-08-11 11:20:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
Prędzej bym powiedziała, że Alexander VI. Mylisz pokolenia, kochana. Wynika to pewnie z Twego niedokształcenia.

filipbaza
2012-08-10 22:18:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
łaahahahaha Przecież jak ma 82 lata to ledwo się rusza. Albo się ministrant oddał albo nieprzytomny był.

filipbaza
2012-08-10 22:17:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

fiolek38
2012-08-10 21:58:40
Ocena: 12(glosow:16)-+
Jaja im wszystkim poobcinac;-((

lastbutcher
2012-08-10 21:55:11
Ocena: 17(glosow:19)-+
No kur.. dlaczego księża są po tego typu akcjach na wolności?

pani-emonayn
2012-08-10 23:28:36
Ocena: 7(glosow:11)-+
Bo im płacisz co niedzielę characz, aby mogli zapodać kasę sedziemu.

janosik1514
2012-08-10 21:43:13
Ocena: 25(glosow:27)-+
No i co z tego że został przyłapany? Kościół wyślę go do innej parafii i sprawa ucichnie, nawet sprawa nie zostanie skierowana do sądu. I niby chrześcijaństwo to taka wspaniała religia, śmiechu warte moim zdaniem

kocham_cie_flea
2012-08-11 01:23:22
Ocena: 1(glosow:9)-+
nie patrz na religie, czy jakakolwiek ideologie, przez pryzmat jednostek

janosik1514
2012-08-11 20:09:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
kocham_cie_flea widzę że jesteś na bieżąco na ten temat, jest dużo takich przypadków w kościołach i nie mów mi że to tylko jednostka, bo księża praktycznie stoją nad prawem z czym się nie zgadzam bo powinni odpowiadać jak zwykli obywatele

iks-igrek
2012-08-10 21:24:42
Ocena: 18(glosow:20)-+
nie, sorry, nie mogęna to patrzeć. nawet wiocha ma swoje granice. to jest obrzydliwe.

Michaelowa
2012-08-10 21:16:13
Ocena: 13(glosow:13)-+
Dla mnie to największe dno, jakie może osiągnąć osoba "duchowna" :) Sprawa co najmniej nie smaczna, a tego pedofila należałoby zamknąć na wieki wieków, albo pozbawić go "męskości" Ale nie mnie rządzić i wymierzać sprawiedliwość. I tak sprawa obejdzie się bez echa.

satellite1984
2012-08-10 20:57:17
Ocena: 11(glosow:11)-+
niedosc że maja klawe życie to jeszcze gwałca niech wezmie kase i idzie na dzi.wki albo wali kapucyna 5 razy dziennie

AntyKatol
2012-08-10 20:35:55
Ocena: 0(glosow:18)-+
On troszkę na tym zdjęciu to do Kaczyńskiego podobny z facjaty :D

WhiteWarrior
2012-08-11 00:08:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
POpaprańce wszędzie widzą Kaczora xD Wy macie jakieś kompleksy chyba;)

jurek1102
2012-08-11 02:45:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Może to ukrywany trzeci bliźniak ...

szulcik
2012-08-10 20:10:01
Ocena: 20(glosow:20)-+
MY jestesmy grzesznikami ,którzy co krok wpadamy w grzech i to MY zyjemy ,,nieczysto" ,ale ksieżulo biorąć chłopaczka do obrobienia gały jest dalej ,,ŚWIETYM" i posłanikiem słowa bożego .. Nic tylko pedofila wpierd..lić do pieca ,gdzie jego miejsce !!

tuboosh
2012-08-10 21:31:52
Ocena: 14(glosow:18)-+
Wcześniej jednak fiutka obciąć! Dla zasady! Sekatorem do żywopłotów najlepiej:)

KarolciaXxX
2012-08-10 22:32:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Co racja to racja ! I ja pozniej do takiego zboczenca mam isc sie spowiadac , ktory sam pewnie grzechow ma wiecej niz wszyscy zebrani w kosciele. Dlatego jestem wierzaca niepraktykujaca. Ps. a co do kastracji to jestem za , przeciez kurna sam sklada sluby czystosci to na co mu jajca:....

Greggoryus
2012-08-11 02:25:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
@Karolcia Coś takiego jak wierząca niepraktykująca nie istnieje. To po prostu nie ma racji bytu. No i znów... Pewnie spowiadałaś się więcej niż u jednego... pięciu... dziesięciu księży... Czy któryś był pedofilem? Nie wiem, ale szczerze śmiem wątpić. Równie dobrze Twój szef może być pedofilem,uważaj

szulcik
2012-08-11 06:33:58
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dlatego nie spowiadam się ... Chodzę do koscioła jedynie gdy taka potrzeba ,sluby ,chrzciny ,pogrzeby i modlitwa za zmarłych .. tylko i jedynie czesciej nikt mnie nie spotka w kosciele.Powiem szczerze sa ludzie z powołania ,ale jest ich garstka przewaga tych ,,wilków w owczej skórze'.

KarolciaXxX
2012-08-11 15:36:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gregu to ze wierze Boga nie znaczy ze muszę wierzyć w klechów. Dla mnie Oni sa najgorszymi poczwarami ktore tylko zeruja na starych babuszkach i nie tylko. A te ich śmieszne cenniki co do np , ślubów są wręcz żałosne. To nie są księża to są hieny ... I pedaly skoro biora sie za ministrantow!

DarkFieldsOfPain
2012-08-10 20:07:58
Ocena: -9(glosow:13)-+
Miałem was w ch*ja wszystkich zrobić i napisać o wersji nieocenzurowanej że taką posiadam żebyście mi na priva walili ,ile marszczygruchów biło by w dzwony na widok księdza i chłopaczka od "opłatka".Oczywiście listę bym udostępnił tworząc wioche doskonałą.Czasem chciałbym umieć być sku****

carmesi
2012-08-10 20:07:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

AntyKatol
2012-08-10 19:59:05
Ocena: 4(glosow:12)-+
Nic nowego :) Z pewnością za snickersa mu zrobił loda ^^

adex26
2012-08-10 19:35:51
Ocena: 5(glosow:5)-+
Takiemu to powinni jajca uciąć

rallko
2012-08-10 19:25:47
Ocena: 13(glosow:13)-+
A wiecie ze kuria posiada fundusz alimentacyjny dla swoich klechow, wiem bo braciszek od 8 lat jest w tej branży :)

rzyletka
2012-08-10 20:41:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nam na religii w liceum ksiądz opowiadał. W sumie, przynajmniej łożą na wychowanie tych dzieci, chociaż pewnie nie bardzo się widują... Brom do herbaty :]

ferax88
2012-08-10 20:44:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
A kto nie wie :D Z tego co mi wiadomo 1400 pln na dziecko, tylko, że tam niby jakieś ograniczenia mają, że tylko kasa na pierwsze dziecko czy coś, nie wiem dokładnie.

sedziadread
2012-08-10 19:15:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gothu123
2012-08-10 18:51:08
Ocena: 7(glosow:11)-+
nie jestem za agresja ale w takim przypadku ,,śmierć powinna być wybawieniem nie kara" bejsbol w kakao co jeżeli mu się spodoba? są gorsze rzeczy niż gwałt przez stado murzynów

cywil
2012-08-10 18:56:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
Krótki dowcip przestawiający faktyczną sytuację panującą w firmie Kościół Katolicki Sp Z o.o. W pewnej parafii ksiądz proboszcz regularnie co tydzień spowiadał pewną panią. Zawsze ten sam grzech - zdradza męża. Niestety pewnego tygodnia ksiądz musiał wyjechać. Zdaje sprawozdanie swojemu diakonowi

wiocho
2012-08-10 18:41:26
Ocena: 8(glosow:12)-+
Gdyby coś takiego spotkało moje dziecko to, tak "na Dzień Dobry" wydałbym wszystkie pieniążki na paru murzynów z dużymi pałkami żeby go przez parę tygodni maścili w kakao. następnie przywiązuję to zwierze do zderzaka i wrzucam jedynkę a potem dwójkę. AMEN!!!

tuboosh
2012-08-10 21:35:29
Ocena: 8(glosow:10)-+
Gdybym miał dziecko i gdyby je spotkało coś podobnego to taki pedzior właśnie dławiłby się własnymi oderzniętymi jajami. Jakem pacyfista idealista:)

KarolciaXxX
2012-08-10 22:36:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tnac mu jajka zyletka i posypywac sola. Albo i lepiej posadzic mu bambusa pod dupa , niech sobie rosnie zdrowo:>

mariom460
2012-08-11 12:14:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
tuboosh kilka komentarzy niżej pisałeś, że jest Ci obojętne czy ktoś bzyka 21 latka czy 12 latka. Lepiej żebyś Ty kur*a nie miał dziecka!

tuboosh
2012-08-11 13:09:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem że to nieważne kogo bzyka KSIĄDZ bo KSIĄDZ nie ma prawa nikogo bzykać. 80 latetni klecha ruchający kogokolwiek to zwyrol i tyle. Ale oczywiście gorzej jak rucha 12 niz 21 latka. Niemniej w obu przypadkach - ZWYROL.

tuboosh
2012-08-11 13:11:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bo jak 21 latek daje się wyruchać prawie wiekowemu klesze to jest taką samą siermięgą życiową i ofiarą losu, jak 12 latek/latka.

mariom460
2012-08-11 13:19:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie przeraża Cię cierpienie dziecka zmuszanego do seksu tylko to, że ksiądz rucha?! Ja uważam, ze pedofilia jest większa zbrodnią od łamania celibatu, ale nasze poglądy się znacznie różnią.

mariom460
2012-08-11 13:21:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
To może wsadź do więzienia jeszcze tego 12 latka skoro to taka ofiara losu?

tuboosh
2012-08-11 13:26:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Posłuchaj, ja też uważam że pedofilia jest NAJWIĘKSZĄ zbrodnią jakiej może się dopuścić człowiek (nie licząc zabicia dziecka) i tu nie mam wątpliwości! Ale sam fakt kopulacji 21 letniego matołka (skad pewność,że on tyle ma?) z 80 letnim klechą to już paranoja.

mariom460
2012-08-11 13:33:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja Ci nie wróg. Ale zdenerwowało minie to, że w tamtym komentarzu przejąłeś się tylko łamaniem celibatu, a nie tym strasznym czynem i cierpieniem dzieci, które były ofiarami pedofilów.

tuboosh
2012-08-11 13:38:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wierz mi, pierwszy byłbym do obcinania fiutków pedofilom. To obrzydliwe, a ze strony księdza najbardziej. Ale jak pomyślę, że 21 latek został wyruchany przez księdza (tak starego w dodatku) to ręce mi opadają... dokąd ten świat zmierza ;p

mariom460
2012-08-11 13:42:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
21 latka nie mógł raczej zmusić, ta szumowina musiała to lubić.

kilofek
2012-08-10 18:29:12
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ja bym włożyła go do takiej małej klatkiw której by musiał czytać książki napisaneprzeze mnie w których by pisało na temat piękna przyrody ,wyniosłabym tą klatkę na dwór aby przymusowo odrabiał prace domowe wszystkich dzieci z sąsiedztwa xD. A potem wysłała do kopalni.I wywyołała mu paraliż.Amen.Kur

monterr78
2012-08-10 18:11:59
Ocena: 13(glosow:17)-+
śmierć pedofilom i gwałcicielom!!!!

wiocho
2012-08-10 18:45:07
Ocena: 8(glosow:12)-+
Smierć to bardzo łagodna kara dla takiego ścierwa. "Bejsbol" w dupę i kamieniołomy

wiocho
2012-08-10 18:46:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ferdal
2012-08-10 18:10:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tu się nie ma co rozdrabniać,zawołajcie Ubera on będzie wiedział co z nim zrobić.

Ubermensch
2012-08-10 19:47:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Zawsze najlepsze są proste acz skuteczne rozwiązania. Śmierć na palu dla takich.

twojakochanka
2012-08-10 20:12:25
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

qooqie
2012-08-10 18:07:58
Ocena: 14(glosow:16)-+
próbował wyssać demona - tego typu "egzorcyzmy" są bardzo popularne w kościele katolickim...

Dominiquee
2012-08-10 17:50:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
nie ma tego na YouTube...

Homo_erectus
2012-08-10 18:05:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie ma, jest tylko na dailymotion

oczoplasy
2012-08-10 17:25:39
Ocena: -4(glosow:12)-+
Tego to nawet bóg mu nie wybaczy !

outlaws13
2012-08-10 17:50:12
Ocena: 4(glosow:10)-+
"On" im wszystko wybacza i dlatego wierzą że im wolno. jak by był to by nie pozwolił na taką krzywdę.

Terfice
2012-08-10 21:28:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
komu wybaczy komu nie to się okaże , może być tak że ksiądz do nie ba nie pójdzie a osoba nie wierząca tak , każdy ma taką samą szanse:)

maciek8222
2012-08-10 17:25:00
Ocena: -2(glosow:2)-+
wpuścić mnie do klatki z nim, to albo nie wyjdzie albo wyniose. film jest w necie, wystarczy wklikać tytuł taki jak tu jest.

rijsiard
2012-08-10 16:46:43
Ocena: -4(glosow:10)-+
A wiecie co, tylu z was nazywa patriotów nazistami, i właśnie te osoby mają teraz pomysły, jakich Hitler by się nie powstydził. Dziwne to trochę.

Thompsonn
2012-08-10 16:40:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie ma sensu go kastrowac czy torturowac tak zeby skonal Ja bym go najchetniej wyslal do kamieniolomow tam by mial prawdziwe pieklo a biorac pod uwaga jego wiek mysle ze bardzo szybko by odczul na wlasnej skorze jak tam jest ciezko i to by byla dobra kara dla niego

Homo_erectus
2012-08-10 18:07:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
i to jest bardzo dobry pomysł. ogólnie uważam, że morderców, dzieciobójców, gwałcicieli i kler:D no dobra księży pedofilów, nie powinni wsadzać do więzienia tylko zsyłać na ciężkie roboty, niech tam się uczą pokory i normalności a nie leżąc i oglądając TV w cieplutkiej celi

Thompsonn
2012-08-10 22:20:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
No wlasnie jakby siedzieli w celi to jeszcze jako tako mieliby spokoj ale w kamieniolomach czy w innym obozie pracy to juz by musieli ciezko pracowac i o to chodzi w przypadku tego ksiedza chyba lepiej by bylo jakby ciezko pracowal niz zeby byl wykastrowany na zywca

KarolciaXxX
2012-08-10 22:38:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Taak najlepiej do budowania piramid, metoda starozytnych egipcjan:>

gotoxy
2012-08-10 16:38:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
To nie ten co się podpalił na cmentarzu?

neurotyczny_jan
2012-08-10 18:00:58
Ocena: -1(glosow:5)-+
na filmie jest ksiądz z Brazylii.

rijsiard
2012-08-10 16:34:37
Ocena: 10(glosow:14)-+
Wytatuujcie mu na czole ze jest pedofilem i wyślijcie na ulicę bez sutanny. I niech se tak żyje. To jest kara.

uncle-benz
2012-08-10 16:31:23
Ocena: 6(glosow:10)-+
witam , jak michael jackson dziecko dotkną to cały świat dudnił... a przy takim księdzu...to wszystko po cichu pod dywan zamiątą ! pozdrawiam

pies13
2012-08-10 16:21:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen. jejciu, wyspowiada sie za swoje "grzechy" i juz jest wyresetowany w obliczu swoich bozkow :)

krejz272
2012-08-10 16:13:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
ksiąc i pedał w jednym

biocha89
2012-08-10 16:12:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko zaorać takiego :)

novacaineGD
2012-08-10 16:04:56
Ocena: 6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rusofil
2012-08-10 16:04:03
Ocena: -10(glosow:14)-+
Złapany na gorącym uczynku, nie nakryty, ty analfabeto. A klechę do paki, niech mu tam zrobią dobrze. Ale jak zwykle, kara ominie śmiecia ze względu na wiek...

Homo_erectus
2012-08-10 18:27:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Rusofil, mnie od analfabetów?:D jeśli już to anal - fabetek:P i dlaczego nie może być nakryty na uczynku, co?

Hesuses
2012-08-10 16:00:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Filmik znalazłem, obejrzałem. Żeby się nie powtarzać to napiszę, że do więzienia nie ma co wysyłać czy strącić go, bo jest za stary. Adekwatną karą dla jego występku byłyby obóz pracy albo najlepiej tortury.

telewiorlg
2012-08-10 15:56:25
Ocena: -7(glosow:9)-+
Poprosze o link do filmu!! bo to chyba jakaś ściema

blondinysa
2012-08-10 19:27:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ga-zik
2012-08-10 15:46:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
Do pierdla zamknąć dziada,tam to dopiero zboczeńcowi zrobią dobrze....

lincoln_pl
2012-08-10 15:35:07
Ocena: 10(glosow:12)-+
Masakra!! A jeśli to się działo na jakiejś wiosce to pewnie wszystkie babcie będą mówić, że to jest dobry ksiądz, że to te dzieci takie niedobre i że pewnie to przez nich on takie coś zrobił...to na pewno nie jego wina będziemy go bronić!! ;/ Rozwala mnie jak takie staruszki ślepo wierzą w tych pedo

kajawtf
2012-08-10 15:26:44
Ocena: 11(glosow:19)-+
Kościoły katolickie to sekta!!! Tu molestuje dziecko, wyda sie i kuria przeniesie go do następnej wioski gdzie ksiądz pedofil bedzie traktowany jak sołtys... Osobiście wierze w boga ale nie wierze w kościół katolicki...

tuboosh
2012-08-10 21:40:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Wierzysz w kościół katolicki (no bo on istnieje, co nie?), ale go nie wyznajesz:) jest różnica. Tyle ode mnie dziękuję za uwagę i przepraszam za bycie upierdliwym poprawiaczem.

Wojtek86
2012-08-10 15:21:52
Ocena: 8(glosow:10)-+
I ta czarna mafia ma jeszcze czelność umoralniać społeczeństwo ?!

livo
2012-08-10 15:17:13
Ocena: 6(glosow:10)-+
Ukrzyzowac gada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

roksana666
2012-08-10 15:16:32
Ocena: 1(glosow:3)-+
OoOoOoO Fuck !!!!

zoltanka
2012-08-10 15:12:45
Ocena: -6(glosow:10)-+
Bosz stare to jak nie wiem.Ostatnio same beznadzieje na wiocha sie pojawiaja.Wciaz te same zdjecia albo starocia jakies.

Justynka2612
2012-08-10 15:00:21
Ocena: 6(glosow:10)-+
mix 22 zgadzam się że powinni znieść cielibat ale bez przesady chce bzykać to niech bzyka ale nie wykorzystuje do tego dzieci czy chłopaków powinni za to wziąć i jaja mu ..... ciach ciach

hehehehe
2012-08-10 14:42:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mix22
2012-08-10 14:40:51
Ocena: -21(glosow:27)-+
nie rozumiem tych którzy dziwią się , że ksiądz uprawia seks . Przecież to czynność fizjologiczna, i każdy ma potrzebę wyładowania napięcia seksualnego, ksiądz też człowiek, powinni znieść celibat

billie_jean4
2012-08-10 15:05:05
Ocena: 15(glosow:17)-+
ta, i z dzieckiem ma to napięcie rozładowywać?! weź się kretynie w łeb puknij.

juveneq
2012-08-10 15:23:47
Ocena: 13(glosow:15)-+
wez ku*wa idz mu daj na sobie rozładowac ku&wo, skoro to dla ciebie norma.

agnostictac
2012-08-10 15:25:33
Ocena: 7(glosow:13)-+
Czego nie rozumiesz?Ja się dziwię.Nie po to przysięgali życie w czystości by potem żyć w zakłamaniu.Skoro czuli że to czynność fizjologiczna i potrzeba jak mówisz,to po ciul szli w celibat?!Ciała natury i instynktu nie oszukasz.Pół biedy jak pójdzie na kurewy,ale dzieciaki moleścić?!Weź się kretynie

asiek890
2012-08-10 15:54:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
Wybacz za prostotę polaczków cwaniaczków mix22. Niestety niektórzy nie potrafią rozmawiać bez wyzwisk i przekleństw. Fakt faktem powinni znieść celibat, stąd zainteresowanie chłopcami wśród księży by drastycznie zmalało.

asiek890
2012-08-10 20:20:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
Większość ludzi na wiocha to gimbusy uważające, że poprzez przemoc i wulgarność zdobędzie się szacunek społeczeństwa. To jest takie niedojrzałe...

Made-In-Poland
2012-08-10 14:40:09
Ocena: 9(glosow:9)-+
Na stos z nim!

pawel-wod
2012-08-10 14:39:16
Ocena: -19(glosow:21)-+
DALCZEGO FILM NIE ODTWARZA SIE

ja1ja
2012-08-10 16:05:22
Ocena: 15(glosow:19)-+
Bo to plakat, jutro premiera.

Homo_erectus
2012-08-10 18:26:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
:D

sex4all
2012-08-10 14:34:12
Ocena: 10(glosow:16)-+
hmm i tak 80% katolików stwierdzi że to fotomontaż . Dla bardzo wierzących proponuję poczytać o arb. Paetz dodam,że jest polakiem Ale takich przykładów jest tysiące lecz nadal to się ukrywa. Przykra prawda dla wierzących ale i dla Polaków to iż JP II ukrywał pedofilie w kościele

jurek1102
2012-08-11 13:27:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
To że JP2 ochraniał pedofilii to jest to temat tabu i lepiej go nie poruszać żeby nie zostać zlinczowanym

Rozno
2012-08-10 13:54:15
Ocena: 1(glosow:19)-+
Dla autora - może troszkę rzetelności? Jeśli dobrze pamiętam, to ksiądz ten jest Włochem, a drugą osobą nie był ministrant, tylko pracownik kościelny, który miał chyba powyżej 20 lat. Sprawa była bardzo głośna rok temu, więc ksiądz pederasta - TAK, ale nie pedofil.

tuboosh
2012-08-10 14:18:21
Ocena: 8(glosow:16)-+
Brazylijczykiem. I to nieważne, że "ofiara" (losu chyba, żeby dać się wyruchać przez klechę) miała 12 czy 21 lat to nieistotne. Ten koleś to i tak zwyrolski ksiądz i dawać mi tu jego fiutka na pieniek, odcinamy!

sex4all
2012-08-10 14:37:37
Ocena: 7(glosow:11)-+
dodam iż wg sondażu wynikającego ze śledztwa samego Watykanu w 2005/06 r w Brazyli ponad 15% księży to pedofile a ponad 50% nie zachowuje ślubu czystości.

mariom460
2012-08-10 14:43:58
Ocena: -4(glosow:16)-+
No jak nie widzisz różnicy pomiędzy seksem z 21 latkiem a molestowaniem 12 latka to wcale nie jesteś lepszy od tego księdza!

marcinc53
2012-08-10 13:43:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ar2r13
2012-08-10 13:42:33
Ocena: 10(glosow:14)-+
ile trzeba jeszcze skrzywdzonych dzieci żeby ludzie zrozumieli .... to jest instytucja na zarabianie pieniędzy i ukrywanie swoich pedofilskich i pedalskich skrzywień

pawel1304
2012-08-10 14:35:00
Ocena: -4(glosow:12)-+
Dokładnie! Dorzuciłbym bym jeszcze nauczycieli, lekarzy, prawników, kierowców, sprzedawców, muzyków, policjantów i wielu innych, wszak też się u nich zdażają pedofile. Rozwiązać te wszystkie instytucje gdzie trafiają się pedofile!

hetera
2012-08-10 14:57:20
Ocena: 4(glosow:12)-+
Paweł, taaaak i wszyscy oni robią za autorytet moralny i są przedstawicielami Boga...

Arakiel666
2012-08-10 13:41:17
Ocena: 10(glosow:20)-+
Powinni zdelegalizować tą sektę katolicką.

Schabowa_Nimfa
2012-08-10 13:33:27
Ocena: 17(glosow:21)-+
Że tak rzeknę "Raz do roku to i księdzu wolno zrobić to co inni całe życie robią". Nie no żartuję do gazu z nim XD XD XD

agusia82
2012-08-10 13:30:33
Ocena: 4(glosow:8)-+
I jak tu się takiemu księdzu zboczeńcowi spowiadać?!To ma być człowiek ,który składał przysięgę celibatu?!Co się dzieje z tymi ludżmi ,masakra!!!

ar2r13
2012-08-10 13:44:41
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ksiądz to władza , a spowiedź to pierwsze źródło informacji.

Venomek11
2012-08-10 13:25:48
Ocena: 7(glosow:11)-+
Na sztywną cele z nim !

outlaws13
2012-08-10 13:45:25
Ocena: 0(glosow:6)-+
a siedział byś z nim pod celą? Ja nie.

Venomek11
2012-08-10 15:56:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Wiem że to jest niemożliwe zeby go wrzucili na sztywną (ale tego mu bym życzył) ponieważ on by nawet 15 minut tam nie wytrzymał , zaraz by zjechał na szpital albo na powązki, innej kary dla takiej besti nie widze ... Sam mam dzieci i nie wyobrażam sobie bólu jaki sprawił temu dziecku ...

outlaws13
2012-08-10 16:09:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
oj nie dali by mu tak szybko zejść, zabawa musi trwać. Kiedyś tak było że szedł na sztywną celę, dziś jest chroniony i kosztuje dwa razy tyle co inny osadzony. Klawisz dla niego jest jak prywatny ochroniarz, 24h

Venomek11
2012-08-10 17:09:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Takie czasy niedługo nadejdą że pedofile będą mieli basen , jacuzzi , internet ...

seban2808
2012-08-10 13:24:06
Ocena: 8(glosow:12)-+
z chęciom upier...ł bym mu jaja i wsadził bym mu do ryja

sadisticnation
2012-08-10 13:20:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

leniwiecprawdziwy
2012-08-10 13:17:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tata ?

twojakochanka
2012-08-10 13:17:02
Ocena: -23(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
2012-08-10 13:29:51
Ocena: -19(glosow:29)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vendetta18
2012-08-10 13:40:39
Ocena: 7(glosow:19)-+
jakby się było kogo bać buhahahahha

twojakochanka
2012-08-10 15:20:09
Ocena: -8(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

twojakochanka
2012-08-10 15:37:29
Ocena: -6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asiek890
2012-08-10 16:00:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nowicki czytając twe komentarze zareagowałby podobnie jak na Jolantę Rutowicz. Mały trollu, och mały trollu...

vendetta18
2012-08-10 16:32:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
TK-trolling to ty masz może i ogarnięty do perfekcji,ale myślenie za to na poziomie zerowym,co pokazują twoje niezrozumiałe komentarze.Masz rację-jesteś wieśniakiem,ale gorszym od tych typowych.

Sandruniaa
2012-08-10 20:21:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
No i po co karmicie trolla ? ;D dawać plusy mu ; )

asiek890
2012-08-11 11:15:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Widziałam wielu trolli i muszę przyznać, że twojakochanka jest trollem najbardziej prymitywnym... Niektórzy po prostu nie potrafią inteligentnie trollować. Głównie dlatego, bo inteligencji nie posiadają.

azarrr
2012-08-10 13:07:40
Ocena: -14(glosow:16)-+
minstanowi sie zaphałą rura a ten ksiondz mu jom pszephałl

marcinekcom
2012-08-10 12:57:11
Ocena: 10(glosow:12)-+
zacznijmy od tego by w końcu rozdzielić państwo od kościoła bo to jest chore, jaki immunitet oni mają... mogą wszystko i sami ustalają sobie co jest grzechem a co nie... w wszyscy politycy srają pod siebie bo nie chcą stracić dużej części elektoratu;/

wftr
2012-08-10 12:55:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Badania okresowe ;)

Slawek242
2012-08-10 12:52:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pod ścianę i kula w jaja a później w łeb i do piachu.

slawko666666
2012-08-10 12:46:06
Ocena: 5(glosow:7)-+
takich ludzi powinno się wykastrować...

Baron_Sanedi
2012-08-10 12:40:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
kto naciskał "Play"

whoarethewarriors
2012-08-10 13:10:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Księżą :) lub Ci co lubią akcje tego typu....przykro mi ;)

CzekoladaChili
2012-08-10 12:34:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
@Homo_erectus zamykać ? Żeby wpieprzał 3 posiłki dziennie, miał wygody i własne miejsce do spania za podatki od uczciwych, normalnych ludzi ? Jak dla mnie takich gnojów,jak ten klecha powinno się wieszać :]

Homo_erectus
2012-08-10 18:48:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
a czy ja każę zamykać?:) wręcz przeciwnie, ja takich "kapłanów" z bożej łaski wsadzałabym do kamieniołomów wcześniej wykastrowawszy, więzienie niczego by nie zmieniło, wręcz przeciwnie

IGotYouDancing
2012-08-10 12:27:18
Ocena: 8(glosow:10)-+
Dostanie albo dwa lata w zawieszeniu albo miłą posadkę w innej parafii na drugim końcu Polski. Klasyk.

mariom460
2012-08-10 12:16:37
Ocena: 1(glosow:7)-+
Dla mnie najgorsze śmiecie to pedofile,gwałciciele, mordercy i złodzieje. Ale jak kto woli.

krzysjarzyna1
2012-08-10 12:01:32
Ocena: 10(glosow:12)-+
Stawiam 127zł że dostanie 2 lata w zawieszeniu.

matix1665
2012-08-10 15:48:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wchodzę! Na pewno go do innej parafii przeniosą. ;p

Asteroth
2012-08-10 11:57:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
Takim powinno sie wyrywac jaja obcegami. Ale oczywiscie on zle zrobil, wiec zostanie przeniesiony do innej parafii a kuria zamiecie pod dywan.

numa
2012-08-10 11:47:19
Ocena: -15(glosow:25)-+
Wiocha, czyli palikocia agitka każdego dnia.

tuboosh
2012-08-10 11:53:37
Ocena: 5(glosow:19)-+
Taaaak! Wiedziałem, że przyjdziesz. Co za bezczelna palikocia agitka, to się wcale nie wydarzyło. Ksiądz pedofil?! Nieeee! Tacy nie występują. Wszyscy są czyści jak pupa niemowlaka po kąpieli. A to na filmie to mistyfikacja, ten pan po prostu leży u proktologa, a krzyże są doklejone w paincie.

outlaws13
2012-08-10 11:59:55
Ocena: 3(glosow:11)-+
numa, nie zaczynaj. my już sie dobrze znamy to nie prowokuj. Ja nie tęskniłem za tobą.

twojakochanka
2012-08-10 14:36:06
Ocena: -13(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lanling
2012-08-10 11:44:15
Ocena: 16(glosow:18)-+
Każdy przyszły ksiądz powinien być wykastrowany skoro wybiera drogę bez grzechu genitalia mu nie potrzebne do modlitwy

Lanling
2012-08-10 11:41:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dianusia
2012-08-10 11:38:44
Ocena: 12(glosow:14)-+
I pewnie nic mu nie zrobią,jedynie przeniosą do innej parafii.Im wszystko wolno.

MrAFK
2012-08-10 11:27:24
Ocena: -12(glosow:28)-+
Wierzę tylko w to co widzę, na tym zdjęciu widzę jakiegoś żula, żadnego ministranta tam nie widać ;] poza tym jak w wieku 82 lat można z kimś coś robić? przecież w tym wieku nawet nie staje ;]

agnostictac
2012-08-10 11:31:34
Ocena: 4(glosow:12)-+
TO że widzisz jakiegoś żula nie znaczy że to nie ksiądz,zadaj sobie trochę trudu,obczaj filmik,uwierzysz jak zobaczysz.Tak przynajmniej twierdzisz.

tuboosh
2012-08-10 11:35:18
Ocena: 10(glosow:22)-+
Czyli nie wierzysz w Boga, prąd, miłość, przyjaźń, wi-fi, czarne dziury i powietrze? Ich wszak nie widać:)

karma1234
2012-08-10 11:38:05
Ocena: 7(glosow:13)-+
to wpisz sobie w google tytuł i zobacz filmik...

omen100
2012-08-10 12:01:09
Ocena: 4(glosow:10)-+
Kto ci powiedzial ze nie staje w takim wieku?

Homo_erectus
2012-08-10 18:41:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
może nie "kto" ale "co", czyżby doświadczenie?:D

manamanam
2012-08-10 11:24:01
Ocena: 8(glosow:12)-+
No i co? Nic tylko wziąć i za jajca przywiązać do samochodu po czym z piskiem opon całą Brazylię wzdłuż i wszeż przejechać, aż nie odpadną.

tuboosh
2012-08-10 11:41:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vendetta18
2012-08-10 11:21:02
Ocena: 11(glosow:15)-+
A ja przestałam chodzić do kościoła i spowiedzi po tym ,jak ksiądz na każdej mszy płakał,że nie mają kasy na remont świątyni.Kasa była i to dużo,ale jak się wydaje na rozbudowę plebanii i na nowe samochody ,to już nie problem parafian.Nienawidzę takiej hipokryzji,aż mnie skręca

tuboosh
2012-08-10 11:46:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-08-10 11:19:30
Ocena: 7(glosow:17)-+
Instrukcja obsługi pedofila. 1) Mięso starannie obić 2) Założyć gumowe rękawiczki 3) Przygotować sekator ogrodowy 4) Jedną ręką, koniecznie w gumowej rękawiczce chwycić fiutka pedofila i naciągnąć 5) Sekatorem starannie i powolutku obciąć fiutka 6) Cieszyć się z jednego pedofila mniej.

outlaws13
2012-08-10 11:23:22
Ocena: 2(glosow:14)-+
i po co tyle zachodu? Kwas na mordę i jajka. Ma być rozpoznawalny

tuboosh
2012-08-10 11:34:05
Ocena: 3(glosow:13)-+
Z wypalonym ryjem nadal może gwałcić nieletnich;/. Może nawet uznać to za dodatkową podnietę.

outlaws13
2012-08-10 11:38:17
Ocena: 3(glosow:11)-+
ale z wypalonymi jajami już nie, Ja bym go zrobił coś na wzór filmu "Dziewczyna z tatuażem"

kiliy
2012-08-10 11:07:40
Ocena: 5(glosow:9)-+
I dlatego trzeba uważać do jakiego kościoła posyła się dziecko. Skoro księża są tacy święci to dlaczego takie sytułacje jak ta zdarzają się coraz częściej

kaskuj
2012-08-10 11:07:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
pisze się fellacja a nie felacja - profesjonalny artykuł jak widać

Homo_erectus
2012-08-10 18:39:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
też na to zwróciłam uwagę, no ale jedna literka pisząc o "taakich" rzeczach mogła uciec:)

Greg0666
2012-08-10 11:04:16
Ocena: -10(glosow:12)-+
Skąd wiadomo że to ksiądz? i co jest pod nim? mamy wierzyć na słowo?

asiek890
2012-08-10 11:11:36
Ocena: 5(glosow:11)-+
Stąd, że wystarczy użyć google. Jest tam filmik.

agnostictac
2012-08-10 11:02:49
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ciekaw jestem ilu katolików będzie tego księciunia bronić.Widziałem cały ten film-nie przytoczę słów jakie mi się cisnęły wtedy na język.

Homo_erectus
2012-08-10 11:05:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
mam nadzieję, że nikt, ale wcale się nie zdziwię jeśli tacy się pojawią. Zamykać się powinno i tych pedofilów, popaprańców i tych co ich bronią...

outlaws13
2012-08-10 11:12:57
Ocena: 6(glosow:16)-+
nie zabraknie ich tu dziś a głównym argumentem bedzie że to prowokacja i że księża nie są tacy to Tusek to wszystko robi.

agnostictac
2012-08-10 11:12:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
Czuję że będzie wrzało pod tym absurdem.

wiocho
2012-08-10 10:59:35
Ocena: 8(glosow:10)-+
Są piękne panie, profesjonalistki, dał by takiej zarobić w lesie przy drodze czy w "różowym" domku i było by ok. Obym nigdy nie był świadkiem takiej sytuacji bo za...dole na "AMEN"

outlaws13
2012-08-10 10:55:04
Ocena: 7(glosow:15)-+
Nigdzie na świecie w jednym miejscy nie znajdziemy tyle kłamstwa i hipokryzji co w kościele i wśród kleru. Coś czuję że ten absurd będzie dziś najbardziej popularny i jak zwykle będzie ciekawa dyskusja skrajnie prawych krzyżowców.

Homo_erectus
2012-08-10 10:58:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
a ja mam jednak nadzieję, że tego typu artykuły, tudzież absurdy na wioszce choć części chrześcijańskich bojówek otworzy oczy i nikt nie napisze, że "każdemu się zdarza chwila słabości", albo, że to prowokacja...

outlaws13
2012-08-10 11:14:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
bo to Tusek jest winny.

tuboosh
2012-08-10 11:37:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
2012-08-10 11:42:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
do tej pory cie nie minusowałem bo nie mam zwyczaju karać swojego rozmówcy, teraz jednak dostałeś jednego za asekuracje i marna socjotechnikę. To działa tak, " To ja mu na złość dam plusa", hahah

tuboosh
2012-08-10 11:50:03
Ocena: 4(glosow:10)-+
Oops, faktycznie po dłuższym zastanowieniu to brzmi jak żebry o plusy (nie było to moim zamiarem, wierz lub nie) więc kasuję post.

outlaws13
2012-08-10 11:54:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
To teraz masz plusa

azarrr
2012-08-10 10:46:37
Ocena: -7(glosow:13)-+
HAhahahahahh walic ministtarna w dupe hahahahhahahahahahah

unity
2012-08-04 23:14:37
Ocena: 13(glosow:13)-+
moleszczą chłopców a umoralniają wierych jak przykłazdnie żyć

Ewa96r
2012-08-04 22:35:36
Ocena: 37(glosow:41)-+
On może wykorzystywać ministranta, ale dziecka nie ochrzci dlatego że rodzice nie mają ślubu, bo żyją w grzechu O.o

Homo_erectus
2012-08-04 22:44:42
Ocena: 8(glosow:12)-+
kościół, nic dodać nic ująć

malgolina
2012-08-05 09:37:31
Ocena: 9(glosow:13)-+
Genialne zdanie, które może posłużyć podczas rozmowy z księdzem i ustalaniu chrztu czy ślubu. Jestem ciekawa co na to ksiądz...

vendetta18
2012-08-10 11:23:55
Ocena: 11(glosow:11)-+
Ksiądz pewnie obroni się zdaniem: "nie wszyscy księża są pedofilami"

outlaws13
2012-08-10 11:40:04
Ocena: 14(glosow:14)-+
lepsze są zdania "Bóg tak chciał" albo "Bóg miał w tym jakiś cel i to jego wola"

marek199107
2012-08-10 18:17:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zapomniałaś dodać w jakim grzechu więc dopowiem: w grzechu nie zapłacenia za ślub,zapowiedzi i całej reszty bzdur bo ich może nie było stać

ANALNY_LOWCA
2012-08-04 22:30:00
Ocena: 11(glosow:21)-+
Księża to najgorsze śmiecie jakie ziemia nosi

jurek1102
2012-08-04 22:49:40
Ocena: 7(glosow:15)-+
Nie śmieci tylko raczej zwyrodniałe pasożyty

dedede66
2012-08-04 22:49:54
Ocena: -9(glosow:27)-+
Wiesz co? Przeszadzasz. Jest tylu dobrych ksiezy, ktorzy sa nimi naprawde z powolania. A ty potrafisz kazdego nazwac pedoflem. Kazdego. Nie uwazasz, ze to chore? Chlopie, rozejrzyj sie, pojdz kiedys na msze jesli chcesz to oceniac, a potem wyglaszaj swoje poglady. Prosze o odpowiedz.

jurek1102
2012-08-04 22:55:23
Ocena: 4(glosow:16)-+
No tak dedede jak pójdę na msze to przekonam się że ksiądz który ją odprawia nie jest pedofilem Będzie miał to wypisane na czole

jurek1102
2012-08-04 22:59:16
Ocena: 2(glosow:14)-+
dedede a ty wiesz jakiej orientacji jest twój proboszcz ? Skąd masz pewność że to nie jakiś zbok ?

dedede66
2012-08-04 23:09:13
Ocena: 2(glosow:18)-+
Wiem to stad, ze jest proboszczem od 30 lat i nigdy nikt go o nic podobnego nie oskarzyl. Mimo, ze teraz jestem z dala od tej parafii to wiem ile dobrego zrobil i, ze nigdy nikogo krzywda z jego rak nie spotkala. Takie sa fakty. Ty potrafisz kazdego ksiedz nazwac pedofilem, a to spore naduzycie.

dedede66
2012-08-04 23:12:14
Ocena: 2(glosow:14)-+
Uwazam osobiscie, ze kazdego pedofila trzeba tepic, ale ty sprowadzasz ich tylko do jednej kategorii: ksiezy. Rozejrzyj sie troche czlowieku, bo jak bedziesz mial dziecko to wiele rzeczy bedczie potrafilo Cie zdziwic. Tylko zeby nie bylo za pozno.

jurek1102
2012-08-04 23:16:36
Ocena: -3(glosow:15)-+
dedede ale sam widzisz że tego przyłapano w wieku 82 lat więc to że twój księżulo nie został przez 30 lat nakryty to nie świadczy o jego niewinności tylko raczej o tym że jest sprytny

dedede66
2012-08-04 23:24:59
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ten gosc przygotowywal zarowno mnie jak i moich przyjaciol do komunii czy do bierzmowania, wielu z nich bylo rowniez ministrantami. Nigdy do czegos takiego nie doszlo przez 30 lat. Nikt o nim zlego slowa, nawet jako juz dorosly czlowiek po studiach, nie powie. Chlopie, otworz oczy bo nie wiesz kied

dedede66
2012-08-04 23:27:00
Ocena: -3(glosow:15)-+
Twoj dzieciak powie Ci cos co moze na zawsze zmienic Twoje widzenie swiata. A ci, ktorzy negatywnie oceniaja moje wypowiedzi w tej kwestii, niech maja tyle odwagi, zeby mi sie przeciwstawic.

ANALNY_LOWCA
2012-08-04 23:32:55
Ocena: 3(glosow:13)-+
dede ale na tym to polega że księża tak manipulują ludźmi że takie tematy wychodzą na światło dopiero po latach . Oczywiście że nie każdy ksiądz to pedofil ale sam przyznasz że normalny zdrowy facet nie zostaje księdzem . Najczęściej są to jakieś niedorajdy lub seksualni odmieńcy .

jurek1102
2012-08-04 23:44:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
dedede a ja się bardzo ciesze że ty w swym życiu trafiłeś na porządnego księdza . I jest to nie zbity dowód że z kk nie jest tak źle . Jest jeden porządny ... To zawsze coś

dedede66
2012-08-04 23:50:22
Ocena: -4(glosow:12)-+
Dlaczego? Nie mozesz przyjac do swiadomosci tego, ze sa ludzie, ktorzy rodza sie z powolaniem. Ja takich spotkalem na swojej drodze. Poza tym chlopaki wyrosli na normalnych nie powiem, ze w kazdym przypadku dobrych, ale normalnych. Zero zarzutow.

dedede66
2012-08-04 23:58:45
Ocena: -2(glosow:12)-+
Jurek, ale to nie byl jeden ksiadz. Moj katecheta w szkole sredniej potrafil mi wytlumaczyc kazda kwestie, w ktorej mialem watpliwosci. Pokazal mi, ze powolanie to dar i nie kazdy na nie zasluguje. Po prostu nazwanie kazdego z nich smieciem to ogromne naduzycie.

jurek1102
2012-08-05 00:01:02
Ocena: 1(glosow:9)-+
dedede czy ty naprawde wierzysz w to że ktoś się rodzi z powołaniem ? Czy ty każdą kościelną patologie potrafisz sobie jakoś wytłumaczyć ? Przejrzyj na oczy Czy takie absurdy jak ten nie dają ci do myślenia ?

dedede66
2012-08-05 00:09:19
Ocena: -2(glosow:12)-+
Oczywiscie, ze potrafie. Bo wszedzie trafiaja sie jeb@ne sku*wysyny, pedofile i inne gady. Wszedzie. Nie probuj robic z kk wylegarni pedofili. Ja ich nie bronie, ja bronie tych, ktorych wrzucacie razem z nimi do jednego worka.

jurek1102
2012-08-05 00:26:40
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ale ja nie robię z kk wylęgarni pedofilii Oni sami z siebie to robią . Ale zgadzam się z tobą że są wyjątki

dedede66
2012-08-05 00:41:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Chlopie, ile mam zacytowac Twoich wypowiedzi, w ktorych to stwierdzasz? Daleko nie trzeba szukac. Kto uwaza, ze to zwyrodniale pasozyty? Tych wyjatkow jest wiecej niz Ci sie wydaje. A takim jak w tym absurdzie trzeba ucinac lby i to przy samej d*pie.

ANALNY_LOWCA
2012-08-05 00:49:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
dede dlaczego zaprzeczasz faktom ? Większość sutanników to zboki i nic na to nie poradzisz

dedede66
2012-08-05 00:59:21
Ocena: -1(glosow:9)-+
Wiekszosc? Prosze o dowody? Jurek, rozni sie tym od Ciebie, ze mozna z nim podyskutowac, przyznac mu racje lub nie. I to dziala w obie strony. Ty po prostu krzyczysz. Ksieza to pedofile i chooj. Zero argumentow.

jurek1102
2012-08-05 01:45:41
Ocena: 0(glosow:8)-+
No to doprecyzuje . Pasożytami są wszyscy księża a zwyrodnialcami jest ich większość .

Homo_erectus
2012-08-05 10:57:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
dedede, po części masz rację, bronisz tego co uważasz za dobre i słuszne. Ale choć nie wszyscy księża to pedofile, pewnie też nie wszyscy mają baby na boku, to jednak to co głoszą (pokora, miłosierdzie), a to co robią i jak się zachowują (szmal, fura i komóra) jest patologiczne

tuboosh
2012-08-10 11:30:33
Ocena: 2(glosow:6)-+
Największą pomyłką wśród księży jest celibat. Facet jak sobie trochę nie-po-teges raz na jakiś czas to mu może odwalić. Najlepszy przykład to gwałty w pierdlach. Księża powinni móc mieć rodziny, no ale wiadomo - wszystko się rozchodzi o pieniążki...

outlaws13
2012-08-10 11:45:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jakie gwałty w więzieniach, co ty bredzisz. tak było w latach 60-80tych. dziś tacy siedzą na ochronkach i są bardziej pilnowani niż niemowlę przez matkę (nie dotyczy sosnowca). Im się nie ma prawa nic stać bo zaraz pisk podniesie UE i setki skarg pójdzie do Strasburga. Nie wiesz to nie pisz bzdur.

outlaws13
2012-08-10 11:46:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
2012-08-10 11:56:51
Ocena: 2(glosow:4)-+
Naprawdę nie wiem jak to jest w pierdlu (wiedzę w tym temacie oparłem, błędnie jak widać o programy na NG:P) jednak nie zmienia to faktu, że celibat to chory pomysł łasego na kasę kleru. Zakazać komuś normalnie jak człowiekowi spuszczać parę raz na kiedy, to efekty potem są...

dedede66
2012-08-10 12:13:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Celibat to kompletna bzdura. Jesli sie myle to prosze mnie poprawic, ale wydaje mi sie, ze Pismo Swiete nie zabrania kaplanom posiadania zony. To po prostu czysty wymysl i ta idea nigdy mi sie nie podobala. Poza tym tak juz jestesmy stworzeni i facet musi czasem pobarabarzyc.

outlaws13
2012-08-10 12:18:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Celibat jest podtrzymywany i był powołany tylko w celu zatrzymania majątku kościelnego. Prawo spadkowe. pomyśl teraz ile kościół by tracił jak by to znieśli, żony, dzieci tych wszystkich trzeba by było uposażyć w środki do życia.

dedede66
2012-08-10 12:37:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
Watpie, zeby do czegos takiego doszlo, choc na pewno pomogloby to w poprawie wizerunku KK. Jestes sobie w stanie wyobrazic jaki roleglby sie szum, ilu nagle znaazloby sie przeciwnikow tego rozwiazania? Mimo wszystko uwazam, ze tym ktorzy zyja w celibacie nalezy sie szacunek.

outlaws13
2012-08-10 13:24:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ale celibat to zamach na Boga i naturę. Jak by Bóg chciał inaczej to by same kobiety były.

dedede66
2012-08-10 14:21:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja to rozumiem, ale ile trzeba miec w sobie sily, zeby wytrzymac? Bo co by nie mowic tacy to istnieja tacy ludzie.

outlaws13
2012-08-10 14:49:42
Ocena: 2(glosow:4)-+
nie siły tylko wiary.

murinforte
2012-08-04 22:28:18
Ocena: 0(glosow:8)-+
Odpowiednik "M jak miłaść" z TV Trwam

murinforte
2012-08-04 22:13:20
Ocena: 6(glosow:10)-+
taki stary trup i jeszcze może?

przesmieszne
2012-08-04 22:15:44
Ocena: 5(glosow:13)-+
nie wiedziałeś że stary człowiek i morze?

ferdal
2012-08-04 22:16:25
Ocena: 7(glosow:9)-+
Jemu rekiny zeżarły

Homo_erectus
2012-08-04 22:17:18
Ocena: 7(glosow:9)-+
tacy są najlepsi, "chodź do dziadka na kolanka":)

Ksiwy
2012-08-04 22:03:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
No cóż, celibat nie jest rzeczą naturalną. Biedny ministrant. Może przynajmniej Snickersa dostał

jurek1102
2012-08-04 22:07:34
Ocena: 10(glosow:12)-+
Dlaczego zganiasz winę na celibat ? Czy myślisz że normalny facet z braku kobiety staje się pedofilem ?

Ksiwy
2012-08-04 22:11:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
No racja, nie pomyślałem, zanim napisałem, jak się pedofilem jest, to się jest, celibat nic tu nie ma do rzeczy

jurek1102
2012-08-04 22:16:40
Ocena: 9(glosow:11)-+
Z braku samicy to można zostać onanistą A będąc dewiantem najłatwiej skryć się w kościele

Ksiwy
2012-08-04 22:19:34
Ocena: 6(glosow:8)-+
Bo Kościół zawsze swoich broni i pedofile są bezkarni

ferdal
2012-08-04 22:03:13
Ocena: 7(glosow:7)-+
82 lata i jeszcze mu w głowie a właściwie we fioocie

wiochanm
2012-08-04 22:12:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Pozazdrościć..

przesmieszne
2012-08-04 22:13:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
czyli ksiądz może więcej

wiochanm
2012-08-04 22:15:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
napewno dłużej.

ferdal
2012-08-04 22:17:26
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo ma wyświęconego

przesmieszne
2012-08-04 22:18:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
@wiochanm a wiesz może dokładnie ile dłużej?

ferdal
2012-08-04 22:21:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Prze nie ile tylko o ile:}

wiochanm
2012-08-04 22:25:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
ferdal.Ty zawsze musisz nade mną?prze."Więcej grzechów nie pamiętam..

Homo_erectus
2012-08-04 22:27:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
o trzy zdrowaśki i litanię:)

ferdal
2012-08-04 22:40:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak w temacie Wiochanm po bożemu

jurek1102
2012-08-04 22:02:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
To wszystko wina ministranta ... Zawsze tak jest

Homo_erectus
2012-08-04 22:15:19
Ocena: 5(glosow:7)-+
to wszystko dlatego, że źle to robił, eh co za świat, dziś już nawet dobrze robiącego ministranta ze świecą szukać. średniowiecze - to były czasy, każdy wiedział czyj ministrant do kogo należy i co potrafi robić:)

tuboosh
2012-08-10 11:32:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

gonzalo
2012-08-04 22:01:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Kościelny :D

murinforte
2012-08-04 21:59:41
Ocena: 2(glosow:6)-+
A kto filmował?

przesmieszne
2012-08-04 22:00:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
wikary

Homo_erectus
2012-08-04 22:12:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
filmował ministrant, który też przyznał się do wykorzystywania go przez księdza seksualnie...

Ksiwy
2012-08-04 22:17:31
Ocena: 5(glosow:5)-+
Swoją drogą dziwne, że się oni zgadzają, ci ministranci. No chyba że są zmuszani lub odpowiednio manipulowani. W kościele nic mnie już nie zdziwi

Homo_erectus
2012-08-04 22:19:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
a moim zdaniem to jeszcze dzieci wpatrzone w tych księży jak w obrazki, myślę, że nie mają chyba do końca świadomości co ci ludzie z nimi robią...

przesmieszne
2012-08-04 22:20:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
najczęsciej są to dzieci lawirujące na granicy prawa lub dzieci z biednych rodzin, które są zastraszane lub kuszone dobrami materialnymi

Ksiwy
2012-08-04 22:21:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
Myślą, że robią dobry uczynek robiąc dobrze księdzu... do tego prowadzi fanatyczna indoktrynacja

jurek1102
2012-08-04 22:21:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
Księża w seminariach są uczeni manipulowania ludźmi i potem mamy efekty
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
główna
Dodano: 18.06.2018, 22:21:43   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0