lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 09.08.2012, 20:09:25   przez: zmija-podlasie
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1229  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(262)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
satellite1984
2012-08-16 21:07:48
Ocena: 8(glosow:14)-+
tak to jest wiocha mnie chocbym niewiem w jaki sposob bym umarl nikt pomnika nie zbuduje. Tyle ludzi ginie kazdego dnia. katastrofa Smolenska- zapomnijmy o tych pierdolach kogo to obchodzi

pawcio71
2013-01-14 11:50:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
zmija-podlasie, a twoje PO ile nakradlo?

blue_sky4
2012-09-13 06:57:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zostan bohaterem w swoim domu. Kup krasnala ogrodowego!

carollinne91
2012-09-12 10:20:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Witamy w POLSCE;/...pozdrawiamy ludzi, którzy 'rządzą' w naszym kraju...nic więcej nie dodam.

lordandy
2012-08-25 10:36:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
moj patriotyzm objawia sie tym ze sie wstydze za taka Polske.

Fatal1ty_PL
2012-08-22 08:16:29
Ocena: -3(glosow:3)-+
Hmm, przecież ten pomnik nie był ze skarbu państwa, to PiS za swoje pieniądze go sobie postawiło, więc kogo to obchodzi na co wydają pieniądze...

BlissBitch
2012-08-21 15:11:59
Ocena: -5(glosow:9)-+
Satelite1984 sądze że data w twoim nicku to data twoich urodzin jesteś gnojem nie wiedzącym nic o zyciu.Jeśli dla ciebie wiochą jest to że zginął de facto także twój prezydent to jesteś żałosny i wiesz co lepiej się zrzeknij obywatelstwa polskiego bo gówno z ciebie a nie polak.Złamasie tak dobrze ci

blue_sky4
2012-09-13 07:00:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
Trzeba bylo lepiej bronic krzyza, BlissBitch.

MsRobalek
2012-08-21 11:56:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kurtzgalopem wygrywa tytuł WIOCHA 10-LECIA ! Zenada i całkowity brak poszanowania innych, naprawdę godnych bohaterów naszych czasów. Niech jeszcze wystawią mauzoleum Gosiewskiego

nexter0
2012-08-20 23:31:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Debile!!! Kto teraz rzadzi? Rzadzi PO ! To oni decyduja na co idzie kasa, to oni decyduja o tych smiesznych odszkodowaniach. Pomyslcie troche, bedzie teraz wyzywac ludzi, ktorzy zgineli bo obecni rzadzacy dali zalosne odszkodowania? Wlaczcie myslenie i nie dajcie sie manipulowac.

RONIN_2007
2012-08-23 06:16:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jakie załosne odszkodowania?250 tys.dla kazdego członka rodziny to mało?A kto z nas po smierci bliskiego dostanie taką kase.Zasiłek pogrzebowy to zaledwie 4 tys.Jeśli nie widzisz różnicy tos baran.

karolajna19
2012-08-19 21:09:59
Ocena: 2(glosow:6)-+
często giną policjanci,strażacy,którzy są prawdziwymi bohaterami i im ku*wa nikt pomników nie stawia!!!!!!!!!!

BlissBitch
2012-08-21 15:13:49
Ocena: -6(glosow:8)-+
tu różnicą jest to ze to nie był zwykły policjant czy strażak tylko PREZYDENT KRAJU!!!!No ale cóź sie dziwić masz tylko 19 lat więc jeszcze się przekonasz jak to jest harować za 900 zl netto do 67 lat.Poczekamy zobaczymy jak za kilka lat będziesz kwiczeć i uciekać z tego kraju.

sachalin
2012-08-19 20:19:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
co za prymitywna prowokacja... aż żeby bolą

martynaxxx9
2012-08-19 19:46:48
Ocena: 1(glosow:5)-+
POMNIK JEST FINANSOWANY Z DOBROWOLNYCH OFIAR, CZYLI TZW. CEGIEŁEK!! A NIE Z PODATKÓW.

marek788
2012-08-20 16:10:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
z cegiełek też... ale te cegiełki niestety nie wiedzieć czemu w naszym mieście coś się słabo sprzedawałyno to hyc z budżetu pieniążki. Bo jakże to tak Wielki Polski Mąż Stanu nie miałby mieć pomnika?? Kurna niech se pisw ogródku postawią jako krasnala ogrodowego a nie na reprezentatywnej ulicy miast

slonzok
2012-08-19 14:44:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
to jest ..... ..... ..... ..... za dużo przekleństw bym użył, ilu ludzi ginie i nikt o tym nie mowi i pomnikow nie stawia

BlissBitch
2012-08-21 15:15:01
Ocena: -5(glosow:7)-+
a co to ma do rzeczy ci ludzie to nie są prezydenci rozróżniasz czy nie bardzo?Do szkoły gamoniu!

LUBIE_KASZKE
2012-08-24 13:04:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LUBIE_KASZKE
2012-08-24 13:07:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bliss bez przesady czym sie rózni jakis tam prezydent od strazaka, policjanta czy tam normalnego człowieka. NICZYM !!

Jackoski
2012-08-18 22:18:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
To jest prawdziwa katolicka Polska

rbk17
2012-08-18 21:59:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Eee tam, nigdy nic nam te pomniki nie dały ani nie zaszkodziły, więc niech sobie stoją, byle tylko młodszych pokoleń nie uczyć obowiązkowo, że Lech Kaczyński zginął bohaterską śmiercią, niech sobie rodzice prywatnie tym szczują swoje dzieci.

PaweLoL
2012-08-18 21:30:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Radom...

suiCid3R
2012-08-18 18:17:11
Ocena: 1(glosow:5)-+
Srać mi się chce jak słyszę o Smoleńsku.Przez te pomniki i fałszowanie historii.Robienie z miernoty prezydenta tysiąclecia.Tak to jest wiocha.

BlissBitch
2012-08-21 15:16:22
Ocena: -4(glosow:6)-+
Wiochą to jest taki zasrany patriota jak ty zrzeknij sie obywatelstwa bo najgorzej jest rać w swoje gniazdo.Putin ci da!

lufina
2012-08-18 13:25:06
Ocena: 1(glosow:3)-+
no cóż, to jest niestety Polska. Tutaj nie dba się o prostych ludzi i się ich okrada, a politycy mogą kraść miliony. Pomysł z pomnikiem to głupota, juz wolę ten pomnik Sashy Grey :)

robson1976
2012-08-18 12:32:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
ten pomnik ma stanac w radomiu a tu niestety rzadzi pis wiec wszyscy moga sobie protestowac a on i tak powstanie . za 300 moze nawet wiecej tysiecy zlotych . i nijak to sie ma do tego ze ten koles nic dla tego miasta nie zrobil a byl w nim tylko raz w ciagu swojego zycia . wazne ze byl z pisu . za

luckyluck83
2012-08-18 07:37:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
Niech sie powodzianie ubezpieczaja to beda mieli problem z glowy. Roczne ubezpieczenie domu wynosi 200zl wiec jezeli stac ich na domy to stac ich takze na ubezpieczenie. NIE DLA POMOCY POWODZIANOM, NIE DLA POMNIKÓW

pawloaga
2012-08-18 02:53:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Piszcie i mówcie co chcecie,ten pomnik to fotoszop ale prawda jest taka my mysimy mieć Pałacowe urzędy wielkie dworce szkoda że przykładu nie wezniemy z UK wiele by się zaoszczędziło a po co lepiej wydac na utrzymanie tych luksusów bo Polska to bardzo dziwny kraj.

grego79
2012-08-18 00:35:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
szkoda, że fotoszop, matołki

mysliwy
2012-08-17 23:06:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
6000zł na odbudowe domów? Niby za co dawać 6000 zł? Każdy na obowiązek ubezpieczać budynki i z polisy naprawiać szkody. A jak ktoś nie ubezpieczył to niech stawia nowy na własną rękę lub pod most. Tak działa wolny rynek, skończmy z socjalem!

piotr8711
2012-08-17 22:42:17
Ocena: -4(glosow:4)-+
Bo po co przeznaczać pieniądze na pomoc ludziom jak można bezsensowne pomniki stawiać, taki już kraj i lepiej z niego uciekać.

adm222
2012-08-17 21:37:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
OMG do debili(Kto normalny uwierzy w to że rząd zrobi pomnik ze złota max.10dni i złomiarze i nie tylko by się tym zajęli) Zanim się coś napisze trochę pojęcia o temacie błagam was ludzie ....

adm222
2012-08-17 21:35:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

grzesiekdd
2012-08-17 18:47:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

SusanBiela83
2012-08-17 17:25:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vegas666
2012-08-17 17:04:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
To w porównaniu z reklamy wody to pikuś (nie pamiętam nazwy wody). "Kup butelkę wody i dołącz do akcji woda dla Afryki"

kermitttt
2012-08-17 13:33:54
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jakich tysięcy?1 Po co te kłamstwa. Też mam dom i jego ubezpieczenie kosztuje setki, a nie tysiące złotych rocznie. Chcesz odszkodowanie- ubezpiecz się. Koniec, kropka.

Kacpruh
2012-08-17 20:37:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ubezpiecz? i myślisz że firmy ubezpieczające tych ludzi od razu i z przyjemnością, bez żadnych problemów, dały by pieniądze tym ludziom? w jakim kraju ty żyjesz? Poza tym, Ci ludzie pewnie nie mieli pieniędzy na ubezpieczenie, przez to ile zarabiają, i jak wysokie są podatki ustalone przez państwo.

Kacpruh
2012-08-17 20:39:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Woleli kupić ubrania dzieciom.. Brzydzę się takimi ludźmi jak Ty, nie mającymi zielonego pojęcia co się w tym kraju dzieje, a mądrzącymi się pod każdym postem..

julothemasta
2012-08-17 13:16:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do autora: zamiast przerzucać z demot zdjęcia zajął byś się polityką i produktywną redystrybucją dóbr...

Grzybek18
2012-08-17 09:35:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
co to polską ku*** jest: Jak każdy człowiek się zrodził Tak ja w Grecji to Nawet tusk by na tym nie Powstrzymał zrobić protest jak każdemu się Tak chciało to każdy by się zrobiło w Kupie siła:D

Jemiol52
2012-08-17 09:17:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
Na takie gówna idą moje pieniądze:(

doman800
2012-08-17 09:13:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
2012-08-17 20:23:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
No właśnie, w tym wiocha, że Ci durni ludzie, zamiast pomagać sąsiadom dają kasę na pomnik ludzi, którzy sobie niczym na niego nie zasłużyli.

doman800
2012-08-17 09:10:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Ania141991
2012-08-17 08:43:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

abek613
2012-08-17 08:22:29
Ocena: -2(glosow:6)-+
hmm a dlaczego nie ma obrazka z lotami tuska do domu ? to kosztowalo juz dobre pare mln i jakos nikt o tym nie pisze.

dareo.dk
2012-08-17 08:32:40
Ocena: -6(glosow:8)-+
a chciałbyś żeby głowa państwa jeździła rowerem ??? to wiocha dla państwa

doman800
2012-08-17 09:08:54
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
2012-08-17 20:25:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Kacpruh
2012-08-17 20:28:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
No ale jakoś wszyscy ludzie widzą, że w tym kraju dzieje się źle (od zawsze) i jakoś nic z tym nie robią.. Dalej wierzą w kłamstwa polityków, za każdym razem się nabierają, a i tak na końcu okazuje się, że politycy dbają jedynie o władne interesy.

adsaaa
2012-08-17 07:53:37
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przecież to jest projekt!!!

adsaaa
2012-08-17 07:50:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dawidsurf
2012-08-17 07:12:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
Posrani patrioci.............

Adek022
2012-08-17 00:01:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tak bardzo pasuje on do krajobrazu, że aż oczy wypadają z oczodołów. Zero smaku, zero jakiegokolwiek pomyślunku, a to nie boli.

sucio15
2012-08-16 23:40:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Haar
2012-08-16 22:48:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
No fakt... Tusku daje 6000 dla ofiar burz - wiocha!!!

asilies
2012-08-16 22:46:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
Wiadomo nie od dawna , że rząd robi sobie z nas jaja , a największa wiocha to , to że nic z tym nie robimy .. :/

slimak93
2012-08-16 22:32:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
z calym szacunkiem dla zmarlych, ale ten pomnik jest brzydszy niz "brzydkie kaczatko" !! ok, niech juz postawia sobie ten pomnik dla swietego spokoju, ale nie taaaki! co to ma byc? to nawet nie pasuje do tego miejsca... obrzydliwe!

baltek885
2012-08-16 22:30:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
takie rzeczy tylko w polsce

Danielos662288
2012-08-16 22:02:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kecaj90
2012-08-16 21:48:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zawsze tak było w tym kraju i będzie, że są równi i równiejsi;/

ronaldi
2012-08-16 21:43:32
Ocena: 7(glosow:9)-+
Od kiedy to ofiarom tragicznych wypadków stawia się pomniki. Myślałem, że dotyczy to ludzi zasłużonych lub bohaterom wojennym.

neurotyczny_jan
2012-08-16 21:32:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
wiocha to ten cały kult jednostki (połowy jednostki, bo 1/2 żyje) przemycany pod przykrywką wypadku lotniczego w Smoleńsku.

satellite1984
2012-08-16 21:07:48
Ocena: 8(glosow:14)-+
tak to jest wiocha mnie chocbym niewiem w jaki sposob bym umarl nikt pomnika nie zbuduje. Tyle ludzi ginie kazdego dnia. katastrofa Smolenska- zapomnijmy o tych pierdolach kogo to obchodzi

Rei_Ayanami
2012-08-16 20:32:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
100% wiochom jest to że ktoś daje daje tą prowokację tutaj, pomnik stawiany jest za pieniądze prywatnych ludzi, którzy te pieniądze wyłożyli, a co do 6000 zl to wina Kaczyńskiego że Ci ludzie się nie ubezpieczyli przed burzą i powodzią? To winna Kaczki że Tuskejro tyle kasy daje ?

piotrek2011m
2012-08-16 21:11:03
Ocena: 5(glosow:11)-+
"Wiochom" jest to, że ktoś zezwala na oszpecanie widoku publicznego w imię interesu politycznego.

Rei_Ayanami
2012-08-16 21:29:30
Ocena: -3(glosow:7)-+
a gdzie tu widzisz interes polityczny? ktoś chce Lechowi pomnik postawić i tyle, nie za twoje pieniądze, nie za moje, i nie koniecznie gdzieś gdzie będzie szpecił, a autor wiochy zarzuca twórcom pomnika 300 000zl to jest interes polityczny, zaatakować partię która nie jest u władzy

Rei_Ayanami
2012-08-16 21:32:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
gdzie tu widzisz interes polityczny? autor wiochy zarzuca tu 300 000zl, które nie idą z kasy podatników, nie z moich, nie z twoich, z prywatnych, interesem politycznym jest tutaj atakowanie partii która nie ma niczego do powiedzenia bo nie jest u władzy, to jest wiocha i interes pol..

hrymr
2012-08-16 19:25:21
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
2012-08-16 19:21:18
Ocena: 2(glosow:10)-+
jeszcze trochę to ilość pomników przewyższy liczbę ofiar. Przez taki debilizm nie potrafię ich żałować.

foytaz
2012-08-16 19:18:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Radom i wszystko jasne

tuboosh
2012-08-16 19:27:26
Ocena: -2(glosow:14)-+
Stolica zupek chińskich i zimnego Lecha.

outlaws13
2012-08-16 19:34:45
Ocena: 2(glosow:14)-+
Zimny lech najbardziej kojarzy mi sie z Wawelem, dziś bardziej niż Bazyliszek

Technsor
2012-08-16 18:55:34
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sajmon15
2012-08-16 18:50:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
ALE JESTESCIE CIEMNI-TO NIE FOTOMONTAZ TYLKO PROJEKT NOWEGO POMNIKA JAKI MA STANAC W RADOMIU -.- ZAINTERESUJCIE SIE. A PO DRUGIE DLA MNIE TO GLUPOTA...ALE RADOM TO PISOWSKIE MIASTO.

robertsionann
2012-08-16 18:38:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
Łowca kondonowca ,rozpędź się wypocony ćwoku obczytany "słowo dla barana na niedzielkę" może znajdziesz głupku rozum.Szkoda pisowni dla cwela z kondonowni..Ciąg się patafilu obmacywany przez swojego wujka lub co gorsz ciocie

majban
2012-08-16 18:28:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
na prawdę jest taki pomnik? czy to jakiś photoszopmaster?

marcinekcom
2012-08-16 17:25:48
Ocena: -1(glosow:9)-+
a ja się odetnę od dyskusji i skwituje to tak: kiepski ten fotomontaż...

ppiechur
2012-08-16 18:12:21
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dokładnie.... Bardzo kiepski fotomontaż, ale ludzie to robią aby wywołać, hm no nie wiem..złe emocje, pośmiać się ze zmarłego prezydenta, którego nie szanowali.

marcinekcom
2012-08-17 09:19:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
przyznam Tobie racje. Ja co nie co słyszałem o Lechu, mam swoje zdanie, ale już wypowiadać się nie chcę, męczy mnie ta cała ciągła rozmowa o tym kto komu zakosił krzyż, kto gdzie powinien być pochowany i jakiej jakości Rosjanie wyprodukowali mgłę...

piotrek2011m
2012-08-16 17:24:32
Ocena: 2(glosow:14)-+
Szkoda, że Jarek nie poleciał-byłoby ich troje.

gora1313
2012-08-16 16:58:56
Ocena: 2(glosow:8)-+
samą przesadą jest to że pochowali ich na Wawelu.

piotrek2011m
2012-08-16 17:37:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Taka krypto profanacja.

marekjak
2012-08-16 15:30:34
Ocena: -2(glosow:8)-+
Przeciez widac ze to wklejony pomnik. Autor nastempnym razem wklejajac takie zdjecie niech cień tez wkleji

Zeusek
2012-08-16 15:18:44
Ocena: 5(glosow:17)-+
Ja tu chyba czegos nie rozumiem co niby takiego wybitnego zrobil Kaczyński ze postawili mu pomnik ...

tuboosh
2012-08-16 15:35:26
Ocena: 6(glosow:26)-+
Umarł.

hetera
2012-08-16 16:05:18
Ocena: 4(glosow:16)-+
I to jak widać wystarczy...

marcind5891
2012-08-16 14:40:20
Ocena: -7(glosow:11)-+
Jak Kaczyński ma ozłocany to Tusk będzie miał platynowy :D

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 14:15:55
Ocena: 2(glosow:20)-+
Swoje pieniądze mogę wydawać jak mi się podoba i żaden baran z internetu nie będzie mówił mi na co powinienem je wydać. Chcę dać na pomnik, to dam. Na Owskiaka, to dam, na Rydzyka, to dam, na skrzynkę piwa z kolegami to też dam. A tu niby wiocha, bo wydaję kasę jak chcę? Śmiech na sali...

tuboosh
2012-08-16 14:57:29
Ocena: 2(glosow:26)-+
Po to jest system komentowania, żeby barany z internetu mogły wyrazić swoją opinię. Nikt ci nie zabrania marnować pieniędzy na tego typu żenujące pomniki, ale każdy może cię za to nazwać debilem z internetu. Wolność słowa działa w obie strony.

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 15:27:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zaglądanie komuś do portfela to totalna wiocha. Jeszcze dodatkowo wyliczanie, co za te pieniądze możnaby było kupić/zrobić innego. Mam kasę, to mogę sobie iść dzisiaj i założyć lokatę w Amber Gold a Tobie nic do tego. Chcesz naprawiać świat, to rób to za własne pieniądze, a od cudzych się odwal.

tuboosh
2012-08-16 15:33:30
Ocena: 2(glosow:18)-+
Ja niczego nie wyliczam, jedynie stwierdzam, że płacenie na taki paskudny, przebrzydły pomnik to wiocha i tyle. Jak chcesz to możesz się swoją wypłatą nawet podcierać, tylko nie zatnij się niechcący. Na jedno wyjdzie, tu gówno i tu.

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 15:41:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
A Ty widziałeś ten pomnik może, że już oceniasz jak wygląda? Chyba, że naprawdę uwierzyłeś, że to zdjęcie powyżej jest prawdziwe... O naiwności... Nie Twoje pieniądze - nie Twoja sprawa, zapamiętaj tak na przyszłość. Korzystaj dalej z "wolności słowa" i pień się o ten pomnik.

tuboosh
2012-08-16 15:43:36
Ocena: 4(glosow:14)-+
Ta strona nazywa się wiocha.pl. Polega ona na tym, że jedni dodają zdjęcia zjawisk brzydkich i głupich, śmiesznych i żałosnych, a inni użytkownicy je komentują. Nie robię nic ponadto. Ktoś dodał zdjęcie paskudnego pomnika (nie wiem czy prawdziwe, może nie, skąd mam wiedziec?) to oceniam.

dedede66
2012-08-16 15:51:58
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tobie to odpowiada? Ok. Mnie to tez nie przeszkadzaTylko, ze gdy ten pomnik powstanie to dlugo nie postoi bo zawsze sie znajdzie jakis debil, ktory bedzie mial ochote sie wyzyc i wtedy te pieniadze pojda w bloto. Poza tym wielu ludzu jest przeciwko. Myslisz, ze reakcja na co jest apel internautow o

dedede66
2012-08-16 15:53:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
postawienie w Radomiu pomnika gwiazdce porno?

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 15:58:51
Ocena: -5(glosow:5)-+
Nic tylko pogratulować podejścia ;) Przynajmniej masz bezstresowe życie - ktoś wstawi jakieś zdjęcie, powie coś w TV czy w radiu i Ty nie zastanawiasz się nad tym co widzisz/słyszysz, tylko przyjmujesz wszystko bez żadnej refleksji.Nie wiem czy to coś czym warto się chwalić. Może usuń ten komentarz.

tuboosh
2012-08-16 16:01:41
Ocena: 0(glosow:10)-+
Hej, hej, czemu zaglądasz mi w komentarze? Co ci do tego, jakie piszę? Mogę pisać pochlebne i niepochlebne, nieprawdaż? Tak, to parafraza twojego podejścia. Swoich komentarzy nie usuwam, jeśli wiem, że w żaden sposób nie są sprzeczne z istotą działania tej strony.

tuboosh
2012-08-16 16:02:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wydajesz/wydasz kasę na postawienie takiego bubla w środku miasta? Gratulacje! Super, nawet moja babcia nie jest taką dewotą, ale to nie mój problem. Jednak nie po to założyłem konto na tej stronie, by nie dać sobie tej przyjemności wyśmiania tego, co widzę na zdjęciu. A widzę żenadę.

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 16:03:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
Mi to jak najbardziej nie przeszkadza. Tak samo jak nie przeszkadza mi pomnik gwiazdy porno, o ile i jeden i drugi ma być budowany z zrzutki prywatnych osób a nie z budżetu państwa. Od osób niszczących cokolwiek jest policja, która ma łapać takich jegomościów. Jakby tak podchodzić do wszystkiego, to

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 16:05:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tuboosh
2012-08-16 16:07:16
Ocena: 1(glosow:9)-+
...to chyba się za bardzo wzburzyłeś.

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 16:07:26
Ocena: -4(glosow:4)-+
w Polsce nie powinien powstać żaden stadion, bo po co budować jak i tak kibice zrobią burdy i wszystko rozwalą.

tuboosh
2012-08-16 16:09:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Kibole rozwalą, nie kibice. Ale na ten argument powinien już odpisywać dede, bo to było bardziej w jego stronę.

dedede66
2012-08-16 16:17:09
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie rozumiesz nadal po co ta cala farsa z budowaniem pomnika porno gwiazdce czy udajesz? Powiedz mi, tylko gdzie te porozpierdzielane stadiony bo cos nie widze? Nastepny znaffca co mecz widzial tylko w telewizji.

dedede66
2012-08-16 16:32:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
Generalnie chodzi mi o to, ze pomniki buduje sie dla wybitnych osobistosci za zaslugi, a jesli chodzi o prezydenta to powinno sie to dziac za zgoda wiekszosci spoleczenstwa, a nie grupki ludzi. Powiedz mi szczerze, czym sobie s.p. Lech Kaczynski na to zasluzyl?

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 16:41:03
Ocena: -6(glosow:6)-+
Nie mogę napisać o kibicach, którzy rozwalą stadion, za to Ty możesz pisać, że ktoś rozwali pomnik, którego jeszcze nawet nie postawiono. Fajna logika. O zasługi prezydenta i przyczyny budowy pomnika zapytaj budujących, nie mnie. Wiele ludzi po prostu boli, że prezydent ich kraju może tak po prostu

qqqqqqqqqqqqqq
2012-08-16 16:43:25
Ocena: -3(glosow:5)-+
zginąć na terenie innego państwa, a my do tej pory nie wiemy co się tak naprawde stało. Ale schodzimy niepotrzebnie z tematu. Bo wyszliśmy od tego, że za swoje pieniądze możemy robić co się nam żywnie podoba i jeśli nie łamiemy prawa to inni mogą się pluć ile chcą, ale nic im do tego.

tuboosh
2012-08-16 16:46:07
Ocena: 0(glosow:10)-+
No to w czym kłopot? Ty wydajesz kasę, ja pluję na taki pomnik i po sprawie. Dyskusja skończona. Wszyscy zadowoleni. Co nie zmienia faktu, że jak ktoś tu wrzuci (a na pewno wrzuci) zdjęcie postawionego już pomnika kaczorów to znowu mój patriotyczny obowiązek nakaże mi nazwać to 'gównem'.

tuboosh
2012-08-16 16:48:26
Ocena: 0(glosow:12)-+
PS odnośnie śmierci kaczora i jego piesków, to wydaje mi się, że spowodowana była ona upadkiem samolotu, którym lecieli, ale nie jestem pewien. To być może był zamach komuchów z Rosji, celem przejęcia władzy nad światem, lub laserowy atak Alfacentaurianów. Albo Bóg się wkurzył.

WhiteWarrior
2012-08-16 17:20:29
Ocena: -1(glosow:11)-+
Tuboosh, tyle tutaj fermentu napisałeś że nie wiadomo na co odpowiedzieć, powiem tak, zamiast 24/7 się wyśmiewać, narzekać, obrażać, weź się za swoje życie, bo widać że jesteś bardzo niedowartościowany.

WhiteWarrior
2012-08-16 17:23:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
ps. Nie dawno mnie opierdalałeś za faszyzm, a tutaj pieprzysz o wolności słowa ;) Jesteś niezłym hipokrytą. A tak swoją drogą, POMNIK powstanie bez względu czy to się komuś podoba czy nie:)

tuboosh
2012-08-16 17:24:17
Ocena: 1(glosow:11)-+
Najazd personalny, najniższa forma argumentacji, a raczej jej braku. Dzięki za to, że nawet nie muszę cię ripostować, sam się znokautowałeś :). A o moją samoocenę się nie martw, jeśli zaś nie umiesz odpowiedzieć na to co piszę, to po co w ogóle zabierasz głos?

WhiteWarrior
2012-08-16 17:25:56
Ocena: 0(glosow:8)-+
I trzecia sprawa, gadasz znowu o kibolach. Powiem Ci tak, nigdy pewnie na meczu nie byłeś,więc morda w kubeł:) Podaj przykład gdzie ostatnio w Polskiej lidze stadion rozwalili. tuboosh jesteś typowym idiotą który TYLKO POTRAFI NARZEKAĆ NA RZECZY O KTÓRYCH NIE MA POJĘCIA.

tuboosh
2012-08-16 17:44:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
A jednak muszę odpisać. Ech. Po pierwsze, to nie ja gadałem o kibolach, a dede z tym QQQ. Po drugie, skoro wg ciebie każdy może mieć poglądy jakie chce (co pisałeś odnośnie faszyidotów), to sam zamknij ryj i nie krytykuj moich. Hipokryzja jak widać działa w obie strony.

tuboosh
2012-08-16 17:47:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Po trzecie w końcu i ostatnie - stawiajcie sobie te żałosne pomniczki kaczych prezydentów. Róbcie pośmiewisko. Śmiało, gołębie będą miały co osrywać, a my na Wiosze z czego się śmiać :).

dedede66
2012-08-16 19:33:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
2012-08-16 19:36:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zadalem pytanie i nie uzyskalem na nie odpowiedzi, ale tutaj to normalka. Pytam wiec jeszcze raz. Czym ten czlowiek sobie zasluzyl na to, zeby budowac mu pomniki? Skoro ktos jest "za", z tego co widze, to niech mi odpowie.

mariom460
2012-08-16 19:45:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nakradł mniej niż inni.

tuboosh
2012-08-16 19:50:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ooooo, w takim razie definitywnie zasłużył na pomnik ze szczerego złota. Nie, czekajcie, z czystych diamentów!

dedede66
2012-08-16 20:15:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Powiem tak. Moim zdaniem to chory wymysl ludzi, ktorzy uwazaja, ze zginal w zamachu i na podstawie tego chorego myslenia chca postawic mu ten pomnik.

tuboosh
2012-08-16 20:32:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tym bardziej obłędnie chore jest stawianie pomnika komuś, kto pełniąc rolę czysto reprezentacyjną - kompromitował ten kraj niedorzecznymi wypowiedziami, tragiczną prezencją, nieznajomością języków, prostactwem i kipiącą z twarzy zawiścią do wszystkiego i wszystkich.

dedede66
2012-08-16 21:55:27
Ocena: -1(glosow:3)-+
To taka proba robienia z kogos na sile bohatera narodowego. Zdarzyla sie ogromna tragedia. Zginal prezydent w trakcie pelnienia swoich obowiazkow, a nie w walce o ten kraj i nie ma sensu stawiac zadnych pomnikow. Pewnie sie chlopina w grobie przewraca.

tuboosh
2012-08-16 22:51:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
On? Jeśli spogląda z góry tymi świńskimi oczkami to na pewno jest dumny z siebie, jakim go wielkim przywódcą pośmiertnie nazwano i że braciszek niezłomnie walczy o rozwikłanie sprawy tego ZAMACHU:P. Pewnie się czuje jak jakiś Napoleon. Z tą wielką tragedią też bym nie przeginał...

dedede66
2012-08-16 23:19:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
No co ty gadasz? Zginelo prawie 100 osob. Czyis ojcowie, matki, siostry, synowie. Nie zawezam okreslenia "tragedia" do smierci jednego czlowieka.

allejaja
2012-08-17 00:01:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
skoro jak tu sie dowiedzialem to ludzie daja na ten pomnik to moze tak lepiej dajcie dla tych poszkodowanych co stracili domy.. ale nie lepiej dac na pomnik dla swojego kaczego Boga, zeby przychodzily pielgrzymki klekaly i skladaly poklony jak przed sciana placzu..

Buahahahah
2012-08-16 14:05:17
Ocena: -6(glosow:12)-+
Kaczyńscy to wielka wiocha. Marta K. dawała dwóm facetom na raz, a jest katoliczką. Jarosław K. szczuje Polaków na Polaków, jest winny śmierci Zimnego Lecha i jest katolikiem. A mohery to łykają.... na szczęście jest ich tylko garstka. Mogą tylko szczekać.

mariom460
2012-08-16 20:04:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Tusk w kampanii też był ukazany jako wielki katolik, a kościelny ślub kiedy wziął?

Buahahahah
2012-08-17 09:08:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Tusk nie ukazywał siebie jako katolika. Nie kłam jak prezes ci każe.

mariom460
2012-08-17 10:08:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jak nie katolik to po co wziął ślub kościelny? Jeszcze w czasie wyborów.

Buahahahah
2012-08-17 19:13:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Powtarzam - nie był ukazywany jako katolik. Ślub to prywatna sprawa i mógł to zrobić kiedy chciał. A Kaczyński? WIelkie bilboardy z Martą jako rodzina, a Martusia dawała dupy drugiemu facetowi kiedy była z pierwszym. Ot katolicka moralność Kaczyńskich.

dren
2012-08-16 14:04:52
Ocena: 5(glosow:15)-+
Prawdziwą wiochą jest to że ludzi stać na budowę domu, a nie stać na to by go ubezpieczyć. Potem wyciągają ręce po pieniądze z budżetu i jeszcze mają pretensję że mało...

mariom460
2012-08-16 14:27:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mariom460
2012-08-16 14:29:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ich wina, że ich nie stać? Wybudowali dom w lepszych czasach i skąd mieli wiedzieć, że się zepsują?

wiechu20
2012-08-16 13:15:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2012-08-16 13:15:13
Ocena: 0(glosow:22)-+
Ozlocony?Pojde zeskrobie cos z niego;P Wiocha i tandeta, wydaja kase na taki badziew a zwierzeta w schronisku z glodu zdychaja.

mariom460
2012-08-16 14:15:39
Ocena: -4(glosow:14)-+
Zwierzęta w schronisku to jest najmniejszy problem

tuboosh
2012-08-16 14:52:23
Ocena: 5(glosow:13)-+
No tak, ważniejszy jest gówniany pomniczek jakiegoś kwasimordy.

omen100
2012-08-16 15:06:45
Ocena: -1(glosow:11)-+
Jak dla kogo. Tak czy inaczej pomnik ten to wiocha,glupota i strata kasy.

tasior777
2012-08-16 16:01:12
Ocena: -8(glosow:10)-+
zwierzęta w schroniskach do dopiero wiocha i strata pieniędzy

tuboosh
2012-08-16 16:05:16
Ocena: 6(glosow:14)-+
Powiedział człowiek. Boskie stworzenie, zrodzone prosto z nieba, nie mające szacunku dla niższych gatunków, albowiem człowiek nie od nich pochodzi, tylko od samego Boga i na zwierzęta należy co najwyższej spluwać, a pfuj pfuj. Ach my. Rasa panów. Półbogowie Ziemi. Istoty wybrane i idealne.

omen100
2012-08-16 16:07:10
Ocena: 2(glosow:10)-+
Niektorzy ludzie to tez wiocha i strata pieniedzy.

bashanti
2012-08-16 16:49:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
Chrzanić te wszystkie psy w schroniskach... Ludzie na świecie nie mają co jeść, nie mają nic, a Wy będziecie o psach mówili... Odnośnie odszkodowań- żyjemy w takich czasach gdzie ubezpieczenie domu to norma, i majątku to nie kosztuje, trzeba tylko chcieć a nie wyciągać ciągle rękę do Państwa.

tuboosh
2012-08-16 16:55:48
Ocena: 4(glosow:12)-+
To niesamowite, co ci powiem panno Monroe, ale głód psa niczym się nie różni od głodu człowieka. Jedna i druga istota go odczuwa i w obu przypadkach jest to tak samo nieprzyjemne uczucie. Dlaczego więc ignorować fakt, że pies jest głodny, a człowiek nie?

BuRdA
2012-08-16 17:03:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
tuboosh naszczęście to My Wampiry jesteśmy Panami świata : )

omen100
2012-08-16 17:14:24
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jak ja nienawidze ludzi,ktorzy traktuja zwierzeta jak rzeczy,ktore nic nie czuja. Nienawidze.

tuboosh
2012-08-16 17:21:04
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ja również. Powodem jest tutaj zupełnie błędna ludzka megalomania. I chyba kompleksy.

mariom460
2012-08-16 17:51:32
Ocena: 2(glosow:6)-+
Ja uwielbiam zwierzęta, mam 2 koty, psa, kozę i dużo drobiu, ale nie będę się przejmował zwierzętami w schronisku w czasach gdzie tyle ludzi nie ma na chleb. Jeśli się przejmujecie to zacznijcie działać, oddawajcie pół wypłaty na schroniska a nie tracie jej na swoje głupie ludzkie potrzeby.

tuboosh
2012-08-16 17:57:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tuboosh
2012-08-16 18:02:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
Powiem tak - cieszy mnie to że masz zwierzęta i je lubisz, a z tym wydawaniem kasy na schroniska masz oczywiście rację (bęc, przyznałem ci plusa, zaskok?). Jednak nie do końca to miałem na myśli. Chodziło mi i koleżance Omen raczej o to, jak bardzo niektórzy gardzą innymi formami życia.

omen100
2012-08-16 18:25:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
No wlasnie,mnie po prostu wkur.. teksty typu,glod na swiecie wiec po co przejmowac sie zwierzetami.

bashanti
2012-08-16 18:54:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tak. Oczywiście. Ludzie niech umierają z głodu, a my pomagajmy zwierzętom. Leczcie się. Bardziej chwyta mnie za serce obraz głodnego dziecka niż głodnego psa.

tuboosh
2012-08-16 19:10:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Mnie na równi. Kto z nas jest gorszy?

omen100
2012-08-16 19:13:04
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ty dalej nie rozumiesz? Chodzi o to,ze zwierzeta odczuwaja potrzeby tak jak i ludzie,nie powinno sie traktowac zwierzat jak ,nic nie znaczace rzeczy. Mnie glodny skrzywdzony piesek chwyta za serce podobnie jak i dziecko.

dedede66
2012-08-16 19:15:44
Ocena: 0(glosow:6)-+
E! Marilyn! Przeciez oni nie pisza, ze zwierzeta sa wazniejsze od ludzi. Masz problemy z czytaniem? Powiedz mi jeszcze w czym my jestesmy lepsi od takiego zwierzecia? Suki nie robia takich okropienstw szczeniakom jak kobiety swoim dzieciom.

tuboosh
2012-08-16 19:19:38
Ocena: -1(glosow:5)-+
Gwoli ścisłości, tygrysica lub lwica jest w stanie zabić swoje młode wyczuwając na nich zapach np człowieka z ZOO (bywały przypadki) ale pomijając takie szczegóły Dede jak zwykle dobrze podsumował sprawę. Nie to że zwierzęta są ważniejsze od ludzi, ale warto i trzeba im też pomagać, jeśli się da.

mariom460
2012-08-16 19:35:26
Ocena: -1(glosow:5)-+
omen100 popatrz na mój awatar, tak celuje do Ciebie i zaraz wystrzelę! Zgadzam się, zwierzęta to istoty żywe, ale są gorsze od ludzi. Jeśli nie jadłaś nigdy mięsa i nie masz żadnego wyrobu ze skóry to możesz się ze mną kłócić.

mariom460
2012-08-16 19:39:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
dedede66 zwierzęta nie robią takich okrucieństw jak ludzie bo po prostu są głupie i kierują się w życiu instynktem, a więc liczy się dla nich przetrwanie. Natomiast dla ludzi liczy się żeby było przyjemnie nie ważne jakim kosztem i stąd wszystkie zbrodnie.

omen100
2012-08-16 19:41:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
Strzel sobie w leb bo czytac nie umiesz i nie wiesz o co mi chodzilo.

mariom460
2012-08-16 19:43:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
tuboosh kocica gdy jej zdechną młode je zjada (sam widziałem). Moja ciotka mieszkała z kotkiem i ten kotek jej podgryzł gardło na spaniu. Podobno jest więcej takich przypadków.

tuboosh
2012-08-16 19:48:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czyli człowiek jest lepszy... bo stać go na oportunistyczne okrucieństwo? Nieźle się zamotałeś strzelcu wyborowy:)

mariom460
2012-08-16 19:50:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
omen100 już załadowałem pocisk na dzika więc pogódź się z wyrokiem. To dobrze, że Cię nie zrozumiałem bo już się bałem, że według Ciebie zwierzęta są ważniejsze od ludzi.

dedede66
2012-08-16 19:56:26
Ocena: 1(glosow:7)-+
Skoro na sile szukasz porownan to co powiesz o matce, ktora trzyma zwloki swojego dziecka w materacu albo o tej, ktorej dziecko "wyslizguje" sie z kocyka i pewnie jeszcze zywe zostaje zakopane na mrozie? Tez kierowaly sie przyjemnoscia? Odloz chlopaku te wiatrowke i pomysl.

mariom460
2012-08-16 20:02:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
tuboosh chodziło mi tylko o to, ze zwierzęta nie zdradzają, nie obgadują, nie kradną i są wierne wyłącznie dla tego, że nie myślą, nie mówią, nie zapisują się do partii politycznych i kopulacja nie sprawia im przyjemności. Wystarczy ludziom zrobić twój ulubiony zabieg i będą tak ,,fajni" jak zw

omen100
2012-08-16 20:05:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kopulacja nie sprawia im przyjemnosci? Nie wiedzialam zaskoczyles mnie naprawde.

dedede66
2012-08-16 20:12:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
To moj piesek gdy dorwie jakas suczke, wywala jezor i dyszy bo go to boli czy jak? A ja mu jeszcze na to pozwalam. Nie zasluguje na to zeby nazywac mnie czlowiekiem:(

mariom460
2012-08-16 20:14:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
dedede66 Powiem tak. Dlaczego matki zabijają swoje dzieci? Bo ich nie chcą, to tyle zmartwień i wyrzeczeń (a przecież liczy się tylko żeby było przyjemnie) lub są chore. nie mówmy tylko o ludziach co czynią zło. Jest w końcu tylu wspaniałych ludzi. Jedna matka zabije dziecko, milion innych je wychow

omen100
2012-08-16 20:16:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jestes podly zwierz! I tez nie odczuwasz przyjemnosci,biedactwo;D

mariom460
2012-08-16 20:18:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
omen100 no pieski nie bzykają się raczej kiedy popadnie

dedede66
2012-08-16 20:26:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Znaczy sie co omenku? Mam odczuwac przyjemnosc z tego, ze patrze jak moj piesek posuwa jakas seksowna labradorke? Ty dewiantko!

dedede66
2012-08-16 20:28:59
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mario, tym wpisem udowodniles, ze niczym nie roznimy sie od zwierzat bo tak samo w naszym swiecie jak i w swiecie zwierzat dochodzi do podobnych sytuacji, choc wiekszosc samic opiekuje sie mlodymi.

tuboosh
2012-08-16 20:29:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ty okrutniku, Dede, pozwalasz psu kopulować. Bezduszny! :P A zwierzęta mają swoje potrzeby, takie same jak nasze, tyle, że gatunek o nazwie "człowiek" skomplikował je miliardokroć. Zwierzęta nie są gorsze, nie myślą abstrakcyjnie, żyją prostym życiem, ale należy je szanować.

mariom460
2012-08-16 20:32:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
Ale ile psów zbudowało jakiś dom dziecka? Ile kotów zbudowało schroniska dla mysz? Ile surykatek oddało życie za przyjaciół?

omen100
2012-08-16 20:38:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
Moje drugie imie to dewiant! Zgadzam sie z tym zakrwawionym kolega w 100 procentach;P

tuboosh
2012-08-16 20:40:13
Ocena: 0(glosow:6)-+
Mariom, niedługo podeślę ci katalog z zaznaczonymi nowymi krzesłami, które musisz mi odkupić po tym jak znowu spadłem na dupę przeczytawszy twój post:)... No ale ok toczmy dalej to kuriozum: a ile ty zbudowałeś domów dziecka? Ile ty razy poświęciłeś życie dla przyjaciół? Aaaa tu cię mam, smyku!

mariom460
2012-08-16 20:55:45
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja nic nie zrobiłm nic z tych rzeczy. Ale podziwiam gatunek którego członkowie to robią i wiem, .że jest wyjątkowy

tasior777
2012-08-16 21:36:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tubooshu pisząc o zwierzętach w schroniskach miałem na myśli to, że wolałbym te pieniądze przeznaczyć na karmienie dzieci w Afryce... Cóź tam Afryka w Polsce te psy w schroniskach lepiej jadają niż nie jedno dziecko

tasior777
2012-08-16 21:39:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
bardzo lubię zwierzęta nawet mam takiego kundla w domu ale jeśli chodzi o schroniska to uważam, że stare psy powinno się uśpić a zostawić tylko młode, te, które mają szansę na adopcję i to było by bardziej humanitarne...

starysatyr
2012-08-16 21:41:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mariom, był taki jeden z małym fiutkiem w Norwegii, miał fotki podobne do twojego avatara. Widzę że poglądy też by się zgodziły. Przekonanie o wyższości człowieka nad innymi gatunkami. Więc powiem ci ze tylko człowiek jest takim głupim gatunkiem, który niszczy sam siebie. A co do przyjemnosci....

tasior777
2012-08-16 21:41:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
...niż trzymanie ich wszystkich na kupę a one się rozmnażają na potęgę i z małego problemu robi się większy. Zamiast utrzymywać psy wolałbym przeznaczyć pieniądze na darmowe obiady dla dzieci czy biednych.

dedede66
2012-08-16 21:43:17
Ocena: 1(glosow:3)-+
Podziwiasz jenoczesnie gatunek, ktorego czlonkowie niszcza swoja dzialalnoscia te planete, potrafia zabic w imie czystosci rasowej albo zniszczyc zycie drugiego osobnika tego gatunku dla wlasnych korzysci.

starysatyr
2012-08-16 21:45:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
..to zwierzęta też robią żeczy dla przyjemności.

omen100
2012-08-16 21:49:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
Tasior ciebie powinni uspic co ty w ogole gadasz.

dedede66
2012-08-16 21:59:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dobra, dobra. Rozpiasalismy sie, ale powiedzcie mi co to wszystko o czym piszemy ma wspolnego z tym pomnikiem?

mariom460
2012-08-16 22:14:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
starysatyr o ile wiem to chodziło mu o wyższość jednej rasy nad inną - to nie to samo co gatunek.Kurde, zaraz mnie ktoś nazwie faszystom, bo uważam, że człowiek ma większe IQ niż biedronka. Przeszkadzał Ci jego mały fiutek? To jakie Ty lubisz?

wiejski18
2012-08-17 00:51:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chcesz wydawać pół swojej pensji na schronisko? Kto ci broni? Tylko nie pisz na co ludzie mają wydawać swoje prywatne pieniądze, a na co nie....

wiejski18
2012-08-17 01:00:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Co to znaczy 'strata pieniędzy'? Dla ciebie ważne są pieski, a dla tych ludzi potrzeba upamiętnienia tego człowieka, to jak to robią to już ich problem. nic nam do tego, jak kto wydaje swoje pieniądze.

badtomato
2012-08-16 13:15:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
Spoko Spoko... W Radomiu obok kaczek bedzie pomnik Sashy Grey.

omen100
2012-08-16 16:16:11
Ocena: -2(glosow:10)-+
Serio?:D Dobra aktorka porno jest ,ale zeby pomnik jej stawiac i to w Polsce;P

tuboosh
2012-08-16 21:21:57
Ocena: -5(glosow:7)-+
Lepsza dobra aktorka porno, niż kiepski i brzydki martwy prezydent.

omen100
2012-08-16 22:05:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
I prezydent i aktorka porno nie zasluguja na pomnik.

tuboosh
2012-08-16 12:52:18
Ocena: -2(glosow:18)-+
Tragedia, złoty kaczor. Brzmi jak jakaś nagroda za najlepszy film o smoleńsku. Masakra, paskudność ten pomnik. Rozumiem Piłsudskiego, czy Dżona Pola 2 nawet (choć to wbrew mojej niechęci do religii) ale nie tego pyrdka wrednego. Politycy nie zasługują na pomniki. A fuj, obrzydliwe to to.

tasior777
2012-08-16 12:48:39
Ocena: 3(glosow:11)-+
a co do poszkodowanych to idź z tym do tuska i reszty pajaców, przecież oni teraz rządzą i martwią się tylko o swoje ryje a naród mają w dupie

tasior777
2012-08-16 12:47:02
Ocena: 5(glosow:13)-+
Bzdura ten pomnik ma być podobno z datków więc gdzie wiocha??? typowy absurd, żeby sobie punktów nabić...

lolek177
2012-08-16 12:42:50
Ocena: 4(glosow:8)-+
W USA wydaje sie mnóstwo pieniędzy na głupoty i nikomu niepotrzebne rzeczy i nie wiem dlaczego ale dobrze na tym wychodzą . Głupotą tez jest budowac stadion narowody za grubo ponad miliard jak nawet nie umiemy grac w piłke .

lolek177
2012-08-16 12:49:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dodam ze gdybysmy ograniczali sie do minimum i wydawali pieniądze na wyszystko co potrzebne nie osiągneli bysmy tego co mamy pod każdym względem . Wiem ze troche to absurdalne ... ale mam nadzieje ze troche to rozumiecie

tuboosh
2012-08-16 12:55:29
Ocena: -2(glosow:12)-+
Tylko, że to pozłacane 'coś' do niczego nie jest nikomu potrzebne.

mariom460
2012-08-16 13:01:38
Ocena: -2(glosow:10)-+
Widocznie komuś jest potrzebne skoro budują.

tuboosh
2012-08-16 13:03:52
Ocena: -1(glosow:15)-+
Gołębiom do srania chyba.

dedede66
2012-08-16 13:34:45
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tuboosh, to inicjatywa obywateli i oni beda na ten pomnik wykladac pieniadze. Skoro maja taka potrzebe i chca za to z wlasnej kieszeni zaplacic to ich sprawa.

tuboosh
2012-08-16 13:38:54
Ocena: -2(glosow:10)-+
Spoko, ta tragedia i tak nie stoi u mnie w mieście, więc mam to w sumie gdzieś, ale mam też prawo wyrazić swoją opinię. Jednych brzydzi para facetów idąca za rękę, innych brzydzi rozjechany kot na jezdni, jeszcze innych kanapka z papieżem a mnie brzydzą posągi polityków.

tuboosh
2012-08-16 13:40:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
Posąg to kiedyś było coś. W starożytnej Grecji czy Rzymie. Wielkie piękne figury znakomitych myślicieli, bóstw, piękno i splendor. A dzisiaj stawiają je byle komu, byle jak, byle by było i świeciło swoim jarmarcznym blaskiem. Tandeta, paskudztwo i syf. Tyle z mojej strony, dziękuję za uwagę.

dedede66
2012-08-16 14:01:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
Co racja to racja. Ja rozumiem, ze Ci ludzie tragicznie zgineli. Mozliwe, nawet, ze byli dobrymi osobami, ale nie byli wybitnymi naukowcami, zolnierzami, czy artystami. Zreszta na miejscu ich corki wcale by mnie to nie cieszylo bo ta inicjatywa wzbudza wsrod wielu ludzi jeszcze wieksza nienawisc.

heniek513
2012-08-16 12:28:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla ofiar powodzi, burz itd. przekazują tyle pieniędzy ile im się należy. Szacują przecież straty

Navaj-Abhiraj
2012-08-16 12:18:34
Ocena: 6(glosow:8)-+
Już wiochą jest to, że najpierw ludzie obrzucają wyzwiskami Kaczyńskich a potem robią im pomnik.

tuboosh
2012-08-16 12:53:41
Ocena: -7(glosow:13)-+
Bardziej to drugie.

martenscool
2012-08-16 12:17:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gaga123
2012-08-16 12:16:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Po pierwsze, jak mi ukradli auto to na drugie wykupiłem AC. Po drugie ten pomnik ma powstać z pieniędzy ze zrzutki, więc po ch.j mieszać ludziom w baniach. Chcesz to się zrzuć na powodzian (itp.), ale jak wolisz to wpłać na pomnik. Twoja kasa

uncommoncloud
2012-08-16 12:08:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
300000/6000=50 domów można spokojnie przyjąć że w każdej wsi zniszczyło więcej niż 50 domów więc te 300 się traci w tym a pozatym trzeba bylo sie ubezpieczyć i ch....

rokkokko
2012-08-16 12:02:44
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak kogoś nie stać na ubezpieczenie to nic nie powinien dostać pazerny 2 razy traci, czemu z moich mają im dawać jak ja ubezpieczam co mam

kirer2
2012-08-16 11:42:41
Ocena: -3(glosow:3)-+
no bo to taki kraj "k...wy i złodzieja"

szopek
2012-08-16 11:30:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dlaczego maja dostać wiecej? Bo nie chciało im sie wykupić ubezpieczenia? Dlaczego ja płace co rok za ubezpieczenie domu od klesk od zalania od zniszczenia itp a oni nie wykupują ubezpieczen i liczą na to że państwo im da jak cos sie stanie? moze niech wszyszczy przestaną płacic ubezpieczenia bo i t

filipitek12
2012-08-16 11:25:10
Ocena: -5(glosow:7)-+
Za tyle pieniędzy to biedne dzieci co nie widziały nigdy morza pojechałyby sobie na kolonie

traczek10
2012-08-16 11:09:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dawidsurf
2012-08-16 10:51:22
Ocena: -7(glosow:9)-+
Lech Shandy......taki złoty , cytrynowy....

kermitttt
2012-08-16 10:39:29
Ocena: 0(glosow:12)-+
Deszcz zalał mi pokój, bo okna dachowego nie zamknąłem. Kiedy mogę spodziewać się od rządu pieniędzy na remont?

pajakpajak
2012-08-16 11:20:48
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maxpudl
2012-08-16 11:44:36
Ocena: -5(glosow:7)-+
to tobie mozg by sie przydal skoro nie rozumiesz ironii. Te ofiary sie w ogromnej wiekszosci nie ubezpieczaly a potem w tv becza jacy to pokrzywdzeni sa. Jak komu w miescie mieszkanie zaleje to moze sie najwyzej sprobowac w d pocalowac.

pajakpajak
2012-08-16 12:46:16
Ocena: 8(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
2012-08-16 10:38:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
ozłocony?? Co to za słownictwo?? pozłacany najwyżej!!

ghsghs
2012-08-16 10:50:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2012-08-11 21:36:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
A jeśli każdy poseł oddał by pół swojej miesięcznej wypłaty na pomoc ofiarom burz?

Burnes
2012-08-10 00:32:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
Osrają gołębie Radomskie -a żule z Żeromki szybko sprzedadzą na złom

mbdl
2012-08-10 00:23:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
Długo to nie postoi, przynajmniej długo nie powygląda, jak powinno.

esiu1987
2012-08-09 23:37:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
W Polsce liczy się tylko kasa ludzi mają w dupie jak wszyscy wyjadą z Polski to ją sprzedają po prostu i jeszcze więcej kasy będą mieć proste

zmija-podlasie
2012-08-09 21:51:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
tutaj nie chodzi o to czy ten pomnik stoi czy nie widac nie kazdy zrozumial ta aluzje ze nasz rzad niestety wiecej wydaje na pierdoly niz na pomoc ludziom niestety....

mariom460
2012-08-16 11:46:20
Ocena: 3(glosow:9)-+
te 300 000 to całe gów*o w porównaniu do tego co przepuszczają na inne pierdoły. Donald Tusk do swojej rodziny do Trójmiasta lata rządowym embraerem. Te loty kosztowały nas już ponad 120 tys. złotych! Tylko w tej kadencji

ar2r13
2012-08-09 21:32:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
6000 zł ale jeszcze podatek trzeba odprowadzić

szopek
2012-08-16 12:38:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
nastepny sie wypowiada a nie wie... ze od odszkodowan nie ma podatku dochodowego....

ar2r13
2012-08-16 15:46:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ar2r13
2012-08-16 16:09:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
kolego to nie jest odszkodowanie tyko zapomoga a że podatek trzeba zapłacić to znam temat z autopsi

unity
2012-08-09 21:08:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
wyglądają jak Kaczyńscy oj w jakich my czasach zyjemy

ferdal
2012-08-09 20:27:10
Ocena: 4(glosow:32)-+
Nikt nie broni tym ludziom ubezpieczyć się,ja tak robię.Oni wolą wydać a jak trwoga to rękę wyciągają,po czyje,po moje,bo to z naszych pieniędzy są wypłacane te zapomogi.

mariom460
2012-08-11 21:31:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2012-08-11 21:33:09
Ocena: -8(glosow:22)-+
Nie wszystkich stać na ubezpieczenia. Myśl trochę!

kermitttt
2012-08-16 10:41:15
Ocena: 1(glosow:23)-+
To jak ich nie stać, to nie dostaną odszkodowań. Proste i logiczne. Zawsze mogą sprzedać domy i przeprowadzić się do mieszkań, jak tacy są biedni.

ster000
2012-08-16 10:44:35
Ocena: -4(glosow:18)-+
ferdal piwo dla Ciebie

hetera
2012-08-16 11:05:05
Ocena: 0(glosow:10)-+
Dwa.

Saint_Satan
2012-08-16 11:09:54
Ocena: -3(glosow:13)-+
A kto normalny w tym kraju ubezpiecza się od trąby powietrznej. Polska to nie Oklahoma, tu takie burze zdarzają się naprawdę rzadko.

traczek10
2012-08-16 11:11:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szopek
2012-08-16 11:33:15
Ocena: 4(glosow:10)-+
a kto normalny kupuje ac na samochod? głupie myslenie... po to są ubezpiecznia aby nie było póżniej lamentu ze z czego oni odnowia budynek bo im sie zawalił. to co jak ja jade samochodem i spadnie gałąż to mam iść do państwa aby mi za to oddało bo sie nie ubezpieczyłem w AC?

mariom460
2012-08-16 11:42:19
Ocena: 2(glosow:16)-+
No proste i logiczne, że są biedni i przez to nic nie dostaną. No macie racje najlepiej ich wyrzucić z domów, bo za swoje podatki wolicie utrzymywać posłów i trenera polskiej reprezentacji w piłce nożnej.

Lowejek
2012-08-16 12:10:43
Ocena: 5(glosow:11)-+
Nie każdego stać na jedzenie i rachunki a co dopiero na ubezpieczenie. Większość ludzi myśli, że wystarczy pstryknąć palcami i już czeka praca za 6000zł miesięcznie na rękę, tylko oczywiście nie chce im się dupy ruszyć i wolą chlać, itp.

Lowejek
2012-08-16 12:13:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
A rząd zamiast wydawać na tablety i wyjeżdżać setki litrów paliwa limuzynami, powinni bardziej się starać im pomagać, ale jak wiadomo nikt dobrowolnie sobie od mordy nie odejmie.

szopek
2012-08-16 12:16:12
Ocena: 1(glosow:7)-+
My w domu płacimy 298zł rocznie za ubezpieczenie 4 budynków. Najwiekszy na 400tys mały stary dom na 50tys i warsztat na 150tys. Nie podnosimy wartosci do realnych bo faktycznie ubezpieczenie by kosztowało około 900zł rocznie a narazie nas nie stac wiec wstrzymujemy sie. ale ubezpieczenie jest zawsze

mariom460
2012-08-16 12:57:40
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ale jakiś gimbus na utrzymaniu rodziców i tak napisze, że mogli się ubezpieczyć i to ich wina. A inne gimbusy mu przytakują;)

hetera
2012-08-16 13:45:28
Ocena: -1(glosow:9)-+
Za to jakiś deb*il który się nie ubezpiecza będzie utrzymywać, że mu się należy odszkodowanie od państwa. Jego skąpstwo powinno być jeszcze nagradzane odszkodowaniem z budżetu, czyli innymi słowy, inni obywatele powinni mu jeszcze za to płacić.

Asmodei
2012-08-16 14:04:23
Ocena: 2(glosow:4)-+
Fajnie , ze kasa z firm ubespieczeniowych zawsze jest wyplacana od reki , tuz po szkodzie . Firmy ubespieczeniowe to tylko maszynki do robienia pieniedzy , jak juz ktos madry tu zaówarzyl ubespiecza sie od konkretnych zagrozen , a ciezko w Polsce ubespiecac sie od tornada

Ereszkigal
2012-08-16 14:14:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
A od klęsk żywiołowych już można?

mariom460
2012-08-16 14:19:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2012-08-16 14:24:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
hetera ten debil nie ma na ubezpieczenie, bo wiele innych debili polazło na wybory i głosowali za paliwem po 6zł, wzrostem podatku vat i spłacaniem długów Grecji! Na to wam nie szkoda kasy, a na rodaków szkoda?

hetera
2012-08-16 14:40:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie ważne na kogo by zagłosowali... nic by to nie zmieniło bo nie ma wśród naszych polityków cudotwórców, czy nawet specjalistów. Nie masz na ubezpieczenie a na internet masz?

justynaa1212
2012-08-16 17:45:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
moze nie zauwazyles ale nie wszystkich stac na ubezpieczenie domu!! znalazl sie k**wa bogaty idio*a!! szkoda ze uwazasz sie za takiego znawce od wydawania zapomogi lubzia!! jak bys chociaz byl odrobine madry to bys debi*u wiedzial ze ten pomnik tez powstal za nasze pieniadze!! ty pier**lony zje**sie

mariom460
2012-08-16 17:57:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
hetera czy ja coś mówiłem, że nie mam? Chodzi mi o innych. Z takim podejściem to wiadomo, że to wszystko coś trafi. Zawsze musi być co najmniej dobre i złe wyjście.

yggdrasil
2012-08-16 18:10:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
sorry ferdal, a od kiedy to ubezpieczenie (nie w teorii, ale w praktyce) jest od WYPŁACANIA odszkodowań? niejednokrotnie miałam nieprzyjemność debatowania z firmami ubezpieczeniowymi i jeszcze nie zdarzyło się, żeby poczuli się i wypłacili cokolwiek. zawsze znaleźli wytłumaczenie.

hetera
2012-08-16 18:43:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Justyna masz telefon i internet? chodzisz czasami do kina, na piwo, palisz? Na to ludzie potrafią znaleźć pieniądze... a na ubezpieczenie już nie, bo po co skoro można wyciągnąć od państwa. Po zapomogę to każdy łapkę chętnie wyciągnie. I nie przesadzaj z tą elokwencją.

hetera
2012-08-16 18:45:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pomagać mogę... ale tylko ludziom którzy rzeczywiście nie mają i nie są w stanie nic na to poradzić. Osób które stać na picie, palenie i bywanie to nie obejmuje. Bo to już jest wtedy pasożytnictwo.

niemczyk13
2012-08-20 12:54:16
Ocena: 0(glosow:2)-+
ku**wa najprosciej jest stwierdzić odrazu ze ci ludzie piją palą i są beznadziejni bo są biedni tak?? chu**ja widze o życiu wiecie, jak czytam takie denne komentarze to się rzygać chce... nie ma kasy na chleb, na ubezpieczenie, czasami na nic.. a to dlattego ze ujmuje sie biednym

niemczyk13
2012-08-20 12:56:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
a bogatym jeszcze się dokłada... a na dodatek tracisz dach nad głową... nie macie pojęcia... nie wypowiadajcie się bo wstyd za takich polaków... ku**wa jego mać... je**ne wykształciuchy....

piotrurban
2012-08-09 20:25:17
Ocena: 0(glosow:16)-+
wiochom jest to ze ktos wiezy ze ten pomnik tam naprawde stoi-porazka

Inspectah
2012-08-09 20:26:56
Ocena: 3(glosow:15)-+
ja nie wieże, ja mosty.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
główna
Dodano: 22.07.2018, 18:38:38   przez: seroten
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 58Skomentuj (27) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0