lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Żeby zabierać ludziom pragnącym dążyć do szczęścia godność i ich poniżać
główna
Dodano: 10.09.2012, 22:21:04   przez: filipek0552
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 294  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(376)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szczeryham
2012-09-25 09:41:38
Ocena: 38(glosow:66)-+
Ja tam i tak na niego zagłosuję,jak zawsze zresztą.

felis1
2014-02-23 22:07:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
Janusz Skurwin - Mikke.

Daniel8945
2013-03-25 19:42:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
460 takich Korwinów i Polska staje się krajem miodem i mlekiem płynącym

energo84
2013-02-17 16:33:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Gdyby głupota umiała latać. To wstawiający tą "wiochę" lewitował by co najmniej metr nad ziemią. Pozdrawiam wszystkich głosujących na UPR (kiedyś) i chcących głosować na KNP (obecnie).

nietuzinkowy
2013-02-11 00:04:02
Ocena: -4(glosow:6)-+
Jnusz ty mi pasujesz na sepleniacego kosmite,wogole to masz nierowno pod sufitem

Gabararara
2012-10-19 16:40:00
Ocena: 5(glosow:7)-+
Jakie odbieranie godności?! Jaka krytyka? Chyba jakiś SB-ek stworzył tego "mema". Proszę przeczytać program jego partii Kongres Nowej Prawicy, dopiero później się wypowiadać.

tableta666
2012-10-18 14:34:01
Ocena: 6(glosow:6)-+
Korwin jest za.ebisty!Zauwazyliscie ze rządzą ciągle ci sami?Ogladajcie dalej tvn i ich sondaze,i nie chodzcie na wybory,albo dalej glosujcie na tuska,ale potem nie narzekajcie!!!!!!!

witawu
2012-10-09 15:34:14
Ocena: -7(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

silberstein
2012-10-05 22:48:12
Ocena: 6(glosow:16)-+
Ja też głosowałem, głosuję i będę głosować na Korwina i KNP! Precz z socjalistyczną zarazą, zasiłkami dla nierobów, państwem opiekuńczym i ze złodziejskimi podatkami!

Keront
2012-10-05 21:37:53
Ocena: 11(glosow:17)-+
Lepszy Korwin-Mike od tej bandy POjebow!

Malcom1235
2012-10-01 13:01:17
Ocena: 9(glosow:15)-+
Przeczytac jego cala wypowiedz na ten temat a nie tylko wybrany przez media fragment

Meewosheq
2012-09-28 23:14:49
Ocena: 12(glosow:14)-+
Czy uświadamianie ludziom, że żyją w kretyńskim systemie, ba, tworzą ten kretyński system jest odzieraniem ich z godności i szczęścia? No jeśli wolą żyć w tym gównie to niech żyją (tylko ciekawe, po co później narzekają).

clo1410
2012-09-28 21:58:28
Ocena: 10(glosow:14)-+
dawaj Korwin.

adus7
2012-09-28 21:53:22
Ocena: -18(glosow:24)-+
Kawał h... i dziada

mako997
2012-09-28 08:28:03
Ocena: 15(glosow:21)-+
Jedyny konkretny gość.

BetterThanAll
2012-09-28 00:01:26
Ocena: -11(glosow:15)-+
bo sie gada glupoty i siedzi na tle ksiazek. Nie wiem jak wy ale ja wole miec wysokie podatki ale byc wolnym i miec godnosc. Zreszta kto powiedzial ze to co on obiecuje to prawda? Jkm to zadna alternatywa dla pis czy po tylko kolejny kanal. Narazie tyko pokrzykuje jak extremalna feministka.

czesioemeryt
2012-09-30 10:31:25
Ocena: 8(glosow:12)-+
zacznijmy od tego ze najwyraźniej nie rozumiesz pojęcia wolność. Wolność będzie wtedy gdy będziesz miał czas na wszystko co lubisz robić i mieć na to pieniądze. Teraz oddajemy dla państwa około 80% kasy która zarobimy. Wiec nie jesteś wolny tylko jesteś nieświadomym niewolnikiem.

czesioemeryt
2012-09-30 10:34:05
Ocena: 7(glosow:9)-+
w sumie każdy polak jest bo każdy z nas musi zapłacić podatki we wszystkim co kupuje, kare za to ze zarabia (podatek dochodowy) oraz utrzymywać ta złodziejska piramidę finansowa jaka jest ZUS.

BetterThanAll
2012-09-27 23:58:19
Ocena: -7(glosow:9)-+
Moze i jakies tam projekty ma ale narazie pod ta cala przykrywka to tylko krytykuje na prawo i lewo, blaznuje, udaje inteligenta na tle ksiazek i promuje przestazale zwyczaje czyli baba do garow facet od roboty, dyskryminacja i promowanie stylu zycia: cholota pracuje na szlachte (ktora jest szlachta

grog
2012-09-26 21:43:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
takie pytanie mozna zadac kazdemu politykowi

Pawel88R
2012-09-26 18:49:22
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

skatinator
2012-09-26 17:40:14
Ocena: 22(glosow:34)-+
wieśniak to tek który to wstawił. nie wiesz nic o tym człowieku to się nie ośmieszaj pokemonie?!

gibox2
2012-09-26 16:31:30
Ocena: 6(glosow:14)-+
Kim Ty kur*a jesteś, masz 15 lat i kur*wa nawet nie wiesz kim on jest i co robi.Slyszalem jakis jeden glupi temat i juz poleciales do mamy zeby porzyczyla ci swoje konto na wiocha.pl by to wstawic?

Ziomalkowal
2012-09-26 16:21:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tacy wszyscy zwolennicy JKM a jak przychodzi co do czego (czyt. wybory) to nawet marnych 3 procent nie ma.

jimmy144
2013-02-23 14:26:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A słyszałeś o czymś takim jak manipulacja ? Myśl człowieku samodzielnie !

szatanoslaw
2012-09-26 14:51:55
Ocena: 8(glosow:14)-+
Komu jakie prawo on zabrał? Waksz Tusek, Kaczor, czy Paligłup cały czas zabierają ludziom prawa, do godnego życia, emerytury, opieki zdrowotnej. Wieśniakiem z całą pewnością jest autor.

bocian_123
2012-09-26 13:38:26
Ocena: -13(glosow:25)-+
największy kretyn i półgłówek...tyle w temacie

szatanoslaw
2012-09-26 14:50:08
Ocena: 7(glosow:19)-+
jakiś kompleks masz?

kebss
2012-09-26 12:09:50
Ocena: 11(glosow:19)-+
przeczytajcie najpierd dokladnie co on pisze a nie ogladacie w tv wyrwane wypowiedzi z kontekstu. Zreszta wiadomo "wiekszosc jest glupia" i nie potrafi logicznie myslec, to co glosi JKM jest logiczne ale ludzie nie potrafia myslec. Tyle..

krzysjarzyna1
2012-09-26 08:21:23
Ocena: -8(glosow:30)-+
GIMBUSY! WIEM ŻE ZARAZ POLECI MASA MINUSÓW ALE...Odpowiedzcie mi proszę w komentarzach dlaczego na niego głosujecie? Kilka lat temu chciał kobietom odebrać prawo do głosowania...Bo mi się wydaje,że ten 1,64% jego wyborców to gnojki zaraz po 18 bo ''Zalegalizować maryche xd xd''. Nie jest tak?

kawalrafala
2012-09-26 15:35:17
Ocena: 8(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-09-26 15:38:32
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzysjarzyna1
2012-09-26 20:00:22
Ocena: -8(glosow:14)-+
To Ci dopiero riposta...Ale chciałbym wiedzieć dlaczego na niego głosujecie? Co ten człowiek może zaoferować? Bo jak dla mnie poza robieniem z siebie debila to nic. Anyway...Ja głosuję na Ziętka :D

kawalrafala
2012-09-26 20:43:24
Ocena: 7(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krzysjarzyna1
2012-09-26 21:44:46
Ocena: -4(glosow:12)-+
Tusk też rzekomo miał dobry program na początku :D Przedstaw mi 5 jego pomysłów dzięki którym postanowiłeś na niego głosować. Bez hejtów,po prostu ciekawi mnie czemu ludzie go wybierają.

tashunkewitko
2012-09-26 22:14:36
Ocena: 2(glosow:8)-+
@krzysjarzyna1 - ja ci przedstawię jeden - zniesienie podatku dochodowego.

DavidKu
2012-09-26 23:18:00
Ocena: 6(glosow:8)-+
Po pierwsze koniec z socjalem przez który Europa umiera. Ogromne obniżenie a wręcz likwidacja podatków płacił będziesz jedynie za policje, wojsko straż pożarną, sądy itp. Prywatna służba zdrowia, szkolnictwo (ze szkolnictwem do końca się nie zgadzam) likwidacja składek emerytalnych, rentowych itp.

krzysjarzyna1
2012-09-27 09:06:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Zniesienie podatku? To za co państwo będzie funkcjonować? Nie mamy diamentów ani ropy... Też nie lubię płacić podatków ale powiedz mi - Z czego ten kraj sie bedzie utrzymywać? No chyba,że JKM będzie płacił z własnej kieszeni...

tashunkewitko
2012-09-27 10:16:13
Ocena: 4(glosow:10)-+
@krzysjarzyna1- zniesienie podatku dochodowego, z którego wyobraź sobie państwo nie ma korzyści, bo całkowicie pochłania go utrzymanie nadmiernie rozbudowanej administracji.

AguchaG
2012-09-26 01:08:02
Ocena: 10(glosow:26)-+
Drogi autorze jesli nie rozumiesz wypowiedzi i polityki pana JKM to nie wstawiaj takiej dennej wiochy. Ja glosuje na niego zawsze.

michalng
2012-09-26 06:34:23
Ocena: -7(glosow:21)-+
Jego wypowiedzi "nie rozumie" 90 procent Polaków ;-) A to świoadczy o tym ze JKM ma problem z przekazywaniem swoich myśli.

AguchaG
2012-09-27 00:31:33
Ocena: 4(glosow:14)-+
Jego wypowiedzi rozumia osoby inteligentne ;]

michalng
2012-09-27 17:27:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
Osoby inteligentne nie "rozumią" tylko rozumieją ;-)

gawlak
2012-09-26 00:39:42
Ocena: -6(glosow:18)-+
Ten Pan nie jest wiochą! wiocha sa ludzie ktorzy nie potrafia madrze i racjonalnie podejmowac decyzji wraz ze sluchaniem ludzi madrych,ktorych tak malo jest w naszym kraju..

nowymaill
2012-09-26 00:36:40
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2012-09-26 00:29:35
Ocena: 0(glosow:8)-+
MŁODZI LUDZIE - W WAS NADZIEJA - SCHOWAJCIE ŚWIATOPOGLĄD JKM DO KIESZENI I BĄDŹCIE ZA NORMALNYM, NIE SOCJALISTYCZNYM KRAJEM, GDZIE KAŻDEGO STAĆ NA NORMALNE BEZSTRESOWE ZYCIE! BIERZCIE POD UWAGĘ TYLKO JEGO POGLĄDY NA GOSPODARKĘ, BĘDZIE NAM LEPIEJ!

michalng
2012-09-26 06:36:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
A można prosić jakiś przykład takiego normalnego kraju ?

tashunkewitko
2012-09-26 10:40:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Normalny kraj to taki, w którym państwo nie karze cię za uczciwą pracę chorymi podatkami i nie nagradza nierobów zasiłkami... z twoich podatków. W Polsce podatki to razem z ZUSem 83%, czyli bardzo blisko niewolnictwa, ale trzeba pracować, żeby o tym wiedzieć.

michalng
2012-09-26 15:55:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ponawiam prośbę o przykład tego "niesocjalistycznego kraju gdzie każdego stać na normalne bezstresowe życie". Takiego co by się JKM-owi podobał. Tylko konkretnie - nazwa kraju a nie gadki o chorych podatkach.

michalng
2012-09-26 15:57:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tashunkewitko
2012-09-26 18:48:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Proszę bardzo - Szwajcaria, tylko jeszcze nie wiem do czego ci są potrzebne jakiekolwiek przykłady, chyba nie po to, żeby usprawiedliwiać panujący tu od upadku komuny syf!

michalng
2012-09-26 22:33:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przecież socjal w Szwajcarii jest jakieś 10 razy wyższy niż u nas ;-) Dopłaty do rolnictwa maja większe niż UE.

tashunkewitko
2012-09-27 00:40:31
Ocena: 0(glosow:4)-+
@michalng - teraz napisz, jakie tam są podatki i jaka jest minimalna pensja, napisz też ilu tam jest ministrów i posłów i czy parlamentarzyści płacą za swoje podróże służbowe. I jakie to ma znaczenie? Chcesz odwrócić kota ogonem?

michalng
2012-09-27 17:32:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie mam pojęcia jaka tam jest minimalna pensja ale samo pojecie minimalna pejsa to czysty socjalizm. Podatki maja niskie to fakt. Tylko ze Szwajcaria to dość szczególne państwo. Kompletnie nie podobne do naszego. Pod żadnym wzgledem.

tashunkewitko
2012-09-27 19:30:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nigdzie nie napisałem, ze mamy równać do Szwajcarii, w której w sumie nie ma takiego pojęcia jak 'pensja minimalna', bo nie ma potrzeby żeby takowe istniało.

flejka
2012-09-26 00:12:12
Ocena: -3(glosow:7)-+
Dla mnie Janusz zawsze był i myślę będzie wzorem do przemyśleń. Ale.. w tym przypadku trochę chyba się zatracił?

Ajatollach
2012-09-26 00:01:50
Ocena: 6(glosow:18)-+
Jedyny który mówi to co wszyscy myślą, ale nie wszyscy mają odwagę o tym powiedzieć głośno.

kasamoah
2012-09-26 19:56:31
Ocena: -3(glosow:9)-+
więc uważasz że niepełnosprawni powinni być szykanowani i poniżani ? A gdybyś Ty w przyszłości stracił nogi ? Chciałbyś żeby Cie traktowano jak gorszego ? To zdjęcie dotyczy wypowiedzi nt. niepełnosprawnych . Jest bezpośredni i za to go ceniłem . Ale w tym przypadku przesadził...

Ajatollach
2012-09-26 20:32:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
kasamoah skoro go ceniłeś to na pewno byłeś na bieżąco z jego blogami. A jeżeli byłeś to na pewno przy każdej "aferze Korwinowskiej" w mediach czytałeś pełną wypowiedź oraz komentarze do niej. Więc jakim cudem twierdzisz, że Krowin chce aby niepełnosprawni byli poniżani?? No chyba, że kłam

Ajatollach
2012-09-26 20:35:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Znowu mi obcięło wypowedź...... Zwracałem uwagę adminowi już kilka razy. Nie będę tracił swojego czasu na walkę z wiatra(ka)mi admina.

Ajatollach
2012-09-26 20:36:35
Ocena: 3(glosow:5)-+
Wybacz "Krowina" Janusz :)

coyoteq
2012-09-25 23:47:12
Ocena: 4(glosow:4)-+
... do normalnego lekarza .. emerytura ? ilu z nas jej dozyje ? To co jest teraz to idealnie okreslil wlasnie JKM "ten ustroj to niewolnictwo" to ja szczerze wole zeby wsadzili sobie to wszystko w d**e oddali moja kase a sam moge oplacac to co potrzebuje

coyoteq
2012-09-25 23:43:59
Ocena: 7(glosow:7)-+
oszolomami to sa ludzie ktorzy glosuja na PO / PIS po tylu latach okradania przypomne panstwo bierze ok 30% tego co zarobisz .... do szkoly (niby darmowej) placisz kupe kasy za ksiazki / komitety bla bla bla . darmowa sluzba zdrowia ? kolejki po 2-5 lat do specjalistow ... wzglednie 5-10h do normaln

delafleur
2012-09-25 23:37:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

coyoteq
2012-09-25 23:36:11
Ocena: 3(glosow:13)-+
jest to jedyny czlowiek ktory gada z sensem a nie jak ta banda poj*bow w naszym rzadzie .... a na wioche to powinien trafic autor tego shitu

Gawron87
2012-09-25 23:28:55
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jedyna nadzieja dla tego kraju a ty filipek0552 idz głosować na PO co dymie wszystkich

ozzysabbath00
2012-09-25 23:27:14
Ocena: 0(glosow:10)-+
WIOCHA to autor, tępy gimbus. I tak zagłosuje na JKM.

Gawron87
2012-09-25 23:24:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

tashunkewitko
2012-09-25 23:24:03
Ocena: 2(glosow:10)-+
Przypominam, że to jedyny człowiek w tej zasranej polityce, który jest za obniżaniem podatków i zmniejszeniem tej złodziejskiej, przeszkadzającej przedsiębiorcom administracji.

tashunkewitko
2012-09-25 23:31:23
Ocena: 0(glosow:6)-+
Widzę po minusie, że jednak są wśród nas imbecyle, którzy są za wysokimi, hamującymi gospodarkę podatkami.

piotrek77
2012-09-25 23:39:55
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dorośli nie rozumieją, nie oczekuj, że gimnazjum zrozumie.

tashunkewitko
2012-09-26 00:04:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Piotrek, chyba masz rację.

biggu
2012-09-26 11:46:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
źle się dzieje w społeczeństwie...

piotrek77
2012-09-25 23:22:14
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jeśli uważasz, że JKM zabiera godność? Jaki opis zatem byś dał do kogoś kto Cię co miesiąc okrada z pieniędzy? Rudy skruywsyn?

delafleur
2012-09-25 23:32:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ja pier... myślisz że rudy chowa pieniądze z podatków do kieszeni??? To że za mało zarabiasz to nie powód żeby od razu likwidować państwo jak chce JKM.

piotrek77
2012-09-25 23:37:23
Ocena: 1(glosow:3)-+
Rudy kradnie dużo od dużych zarobków. Rozumiem, że Twoja reakcja jest normalną reakcją okradanej osoby?

Ajatollach
2012-09-26 00:04:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
delafleur czy jesteś aż idiotą czy tylko imbecylem? Mam nadzieję, że to co napisałeś można wytłumaczyć tylko bardzo młodym wiekiem.

tashunkewitko
2012-09-26 00:09:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
@delafleur - synu, jak zrozumiesz, ze 83% pieniędzy które zarabiasz idzie głównie (cały podatek dochodowy) na nierobów - bo przecież nie masz po czym jeździć, to zagłosujesz na JKM. Zrozum, że zeby komuś dać 100 zł. państwo MUSI ci zabrać 140zł. Ja głosowałem na po i pluję sobie w brodę.

delafleur
2012-09-26 01:19:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

delafleur
2012-09-26 01:32:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
tak to jest jak za polityke i ekonomie biora sie ludzie którzy nie mają pojęcia o czym piszą, pokaż mi kraj gdzie z powodzeniem stosuje sie pomysły JKM. Mie ma takiego? Ciekawe dlaczego? Żyjecie w świecie fantazji. Wydoroślejcie, niby stare dziady a pisza jak gimbusy co jaraja sie JKM.

tashunkewitko
2012-09-26 02:14:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
@delafleur - sprawdź, co to jest "krzywa Laffera" a potem tu wróć.

delafleur
2012-09-26 13:06:15
Ocena: -2(glosow:4)-+
no to zabłysnąłeś, dobrze wiem co to bo przez 5 lat studiowałem ekonomie, i znowu pudło skoro wpływy z podatków rosną ( a rosną) to nie ma to nic do rzeczy bo jestesmy w rosnacej części krzywej ekonomisto samouku

piotrek77
2012-09-26 14:12:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
@delafleur - Skąd masz informację o wzroście wpływów do budżetu? I jeszcze do krzywej Laffera się odniosę. Skąd wiesz po której stronie krzywej jesteśmy? I jeszcze jedno pytanie ogólne, tym razem retoryczne, bo odpowiedź jest oczywista: Czy zwiększanie podatku napędza gospodarkę?

tashunkewitko
2012-09-26 18:56:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
@delafleur - "jestesmy w rosnacej części krzywej" - gdzie studiowałeś tą ekonomię, w Burkina Faso? Z powodu wysokich podatków, akcyz itd. jedyne co rośnie, to bezrobocie, wiem - bo jestem przedsiębiorcą. Zresztą nie trzeba być przedsiębiorcą żeby to zrozumieć, wystarczy mysleć.

Ajatollach
2012-09-26 20:43:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
delafleur chwalisz się studiami ekonomicznymi a jednocześnie pokazujesz kompletny brak wyobraźni ekonomicznej. Od 7 lat jestem przedsiębiorcą i każdy podatek odczuwam na własnym krzyżu. Mam tylko nadzieję, że nie studiowałeś za pieniądze państwowe, bo to by znaczyło, że jesteś mi winien pieniądze a

KMyL
2012-09-25 22:07:37
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ekhm? Do czego autor pije? Czyżby jak inni wieśniacy szczekał na wpis z bloga, którego zapewne nie przeczytał i nie rozumie ?

delafleur
2012-09-25 21:56:47
Ocena: 3(glosow:11)-+
Szkolnictwo i ochrona zdrowia tylko dla zamożnych? Ciekawe czy chętnie płacilibyście za szkołę waszych pociech od podstawówki do studiów? A leczenie? nie masz kasy to umieraj... Złamiesz nogę płacisz 10 tyś...

coyoteq
2012-09-25 23:39:44
Ocena: 2(glosow:4)-+
a teraz masz szkolnictwo za darmo ? ile kosztuja ksiazki ? ogarnij sie ... ochrona zdrowia jest darmowa ? no fakt jest tylko musze stac po 10 h albo czekac na wizyte u specjalisty 2 lata .... to jest darmowe dla Ciebie ? obudz sie czlowieku .... a to Twoje kochane panstwo i rzad ktory jest teraz z

piotrek77
2012-09-26 00:28:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niesamowite, że są ludzie, którzy wierzą, że szkolnictwo i służba zdrowia opłacane są z pieniędzy bogatej cioci ze stanów :)

tashunkewitko
2012-09-26 19:00:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Żeby ta szkoła była "darmowa" to jak tankujesz za 300 zł. to 150 z tego musi iść do państwa, rozumiesz teraz?

delafleur
2012-09-25 21:52:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
Proszę zwolenników JKM o poważne odpowiedzi. Postuluje o między innymi zakaz prowadzenia przez państwo działalności gospodarczej. Oznacza to całkowita prywatyzację sektora energetycznego- znalazł by się on prędzej czy później w rękach rosyjskich- co wy na to?

piotrek77
2012-09-26 00:31:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wolałbym w wolnorynkowych rosyjskich rękach niż w polskich złodziejskich. Nie rozumiem, dlaczego ta ewentualność przeraża Cię bardziej niż zakupy w portugalskim supermarkecie? :)

asciano
2012-09-25 21:49:42
Ocena: -5(glosow:5)-+
Jest realistom mamy XXI wiek.

miki1405
2012-09-25 22:10:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mamy też słowniki ortograficzne.

shark7
2012-09-25 21:17:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
A w "Krzyżakach" w otwierającej film scenie scenariusz przewidywał że krzyżaccy posłańcy mieli naprawdę Jagielle oddać swoje dwa nagie miecze.Niestety aktorzy wtedy nie godzili się na kastrację i trzeba było zadowolić się drewnianymi rekwizytami.

marcinwitow1
2012-09-25 21:11:32
Ocena: 7(glosow:15)-+
Korwin to jest klawy gość szczery i konkretny, swoje argumenty zawsze poprze przykładami. Jestem wręcz przekonany że wygrałby każdą debatę. A inwalidów wcale nie obrażał zwrócił uwagę na to że sport, który uprawiają nigdy nie stanie się opłacalny na tyle by było go tyle w tv co ten "normalny&q

PIOTR20701
2012-09-25 21:08:38
Ocena: 3(glosow:15)-+
Jedyny polityk z mózgiem w Polsce. Prawica a nie mohery i pis

dzibryl
2012-09-25 20:52:10
Ocena: -1(glosow:9)-+
trzeba przyznać, że poglądy w 100% słuszne, ale Korwin nie jest dobrym politykiem. Jest za to perfekcyjnym materiałem na REWOLUCJONISTĘ. Później musiałby oddać państwo ludziom mądrym we władanie

victos
2012-09-26 17:22:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Prawda! Tylko weź znajdź dobrego, mądrego polityka w tym szambie, że o uczciwym nie wspomnę nawet.

victos
2012-09-25 20:45:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Korwin to radykał, ale to jedyny znany mi polityk który ma własne i sprecyzowane poglądy - i za to go szanuję. Nie od dziś jednak wiadomo że własne zdanie nie jest czymś specjalnie medialnym dopóki się komuś na odcisk nie nadepnie.

zimol666
2012-09-25 20:40:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
filipek0552 powiem ci w zaufaniu, że wszyscy politycy czy to z PIS,PO,SLD,PSL etc. maja w d**ie nasze oczekiwania, szczęście i godność!dla nich wszystkich liczy się tylko własny interes i mamona!Jak dla mnie to żmijowe plemie i nie różni się niczym od złodziei i morderców!

puntoevo123
2012-09-25 20:27:40
Ocena: 7(glosow:13)-+
Ale czemu to on jest na Wiocha.pl ?

meme12
2012-09-25 20:24:01
Ocena: 2(glosow:10)-+
jescie porpostu oglupieni przez media ten człowiek jest bardzo mądry on by zrobił porządek w tym kraju a jak rządzi ta czerwona chołota to tylko w długi zapadamy dochód Polski sie kurczy wszystko staje się droższe POLSKO CO Z TOBĄ BĘDZIE :(( POLECAM ZAPOZNAC SIE Z POGLADAMI JANUSZA KORWINA MIKKE

jupiter79
2012-09-25 20:23:26
Ocena: 0(glosow:4)-+
O matko ile tu lemingów pisze. Normalnie falami nadchodzą/

ZwierzakWT
2012-09-25 20:14:50
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ciekawe kto dał łapkę w górę takiemu idiotyzmowi ? Jesteście idiotami i nie rozumiecie podstaw "normalności" bo jesteście już od dzieciaka ustawiani pod ten chory świat tworzony przez polityków to proszę was o WYPIERDALANIE. Wysrywacie te swoje żałosne pościki w internecie, ale wiedzy

mymon
2012-09-25 19:56:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

olakwa1986
2012-09-25 19:51:22
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zawsze kojarzył mi się z chomikiem

Assarie
2012-09-25 19:40:02
Ocena: 4(glosow:16)-+
To jest człowiek, który ma swoje poglądy. Ludzie mogą zmieniać płeć - to dobrze, każdy ma prawo do szczęścia, ludzie tej samej płci całują się publicznie - to super! Ktoś publicznie mówi, że tego nie popiera - zlinczujmy go! Chcecie wolności we wszystkich sferach życia to tolerujcie wolność słowa!!!

julothemasta
2012-09-25 19:48:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
nie będę ukrywał że dawno nie czytałem tu tak dojrzałej wypowiedzi...

alex51
2012-09-25 19:39:52
Ocena: -6(glosow:14)-+
Od wypowiedzi odnośnie niepełnosprawnych ten samobójca polityczny przestał dla mnie istnieć! Myślałem że jest inteligentny ale to złudzenie...

julothemasta
2012-09-25 20:35:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
wyrwane z kontekstu.. przeczytaj całość...

plasyfikator
2012-09-25 19:39:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jest jednym z ostatnich inteligentnych ludzi w tym kraju!I tylko ostatni inteligentni ludzie Go rozumieją.P.S.mieliście ...wy pecha,że nie było Go na liście lotu do Smoleńska.

M1CLAY19
2012-09-25 19:28:56
Ocena: 5(glosow:7)-+
Niewogodnych albo sie zabija tak jak sp. ...(wielu ich jest) albo robi sie z nich wariatow.Najgorsze sa te durne (wez to do siebie)narzedzia w rekach rzadzacych w ukaldzie . Wstyd ze jestes taka ciemna pacynka.

nos3k
2012-09-25 19:11:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
ludzie sie boja jak mówi sie im prawde w oczy... gratuluje wyborów - wasza demokracja jest zajeb.ista

shpaco
2012-09-25 19:06:48
Ocena: -3(glosow:9)-+
zawsze popierałem JKM-a, ma wiele mądrych pomysłów, ale ostatnia burza w mediach na jego temat otworzyła mi oczy. już na niego nie zagłosuję, i wbrew wszystkim korwinistom powiem że to nie media mnie zmanipulowały a moja w miare normalnie myśląca głowa

matezz1987
2012-09-25 19:00:30
Ocena: -6(glosow:14)-+
I może ktoś mi to zdoła wyjaśnić,bo mam pytanie. Jak to się stało, że on całe życie nie pracuje,tylko bawi się w politykowanie (a ma już 70 lat na karku) i jeszcze NICZEGO NIE OSIĄGNĄŁ? To jest idol dla ambitnych, nie ma co:)

M1CLAY19
2012-09-25 19:35:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tobie to i PO i PiS paci. Zyj dalej lepiej.

piotrek77
2012-09-25 23:31:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pochwalisz się co Ty osiągnąłeś? Byłeś posłem? Byłeś mistrzem krajowym w brydżu? A może książkę wydałeś jakąś? Chociaż może w filmie zagrałeś? Pochwal się :)

ster000
2012-09-26 02:37:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
piotrek77 to było do szympansa czy do rydzyka bo mam na końcu języka?

matezz1987
2012-09-25 18:57:18
Ocena: -5(glosow:15)-+
Gdy widzę za wypisywanie jakich debilizmów tutaj dostaje się plusy to cieszę się z każdego minusa, który mi wpadnie, bo to jak komplement. A ten polak JKM o czysto polskim (fińskim??) nazwisku sam jest przecież niepełnosprawnym jąkałą, ciekawe czym dostał za młodu w czajnik ten yntelygent wybitny.

acassis
2012-09-25 18:28:07
Ocena: 10(glosow:22)-+
Do cholery dajcie sobie spokój z JKM! Gość mądrze gada, ma jasny program wyborczy, chyba jedyny który może zmienić to chore państwo. Wrzucający pewnie gdzieś w TVP lub TVN usłyszał jaką furorę zrobiła jego wypowiedz i jakie wszechobecne strajki para-sprawnych.

Kels
2012-09-25 18:20:13
Ocena: -3(glosow:11)-+
może i mówi co myśli jest szczery itd ale nie zmienia to faktu że jest kolejnym idiotą pragnącym tylko i wyłącznie władzy głosujcie na niego czas na dyktature po tusku

Fired
2012-09-25 17:58:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
chciałbyś*

laki58
2012-09-25 17:29:12
Ocena: -3(glosow:7)-+
kiedy córeczka będzie na odwyku w Bełchatowie. Czekamy , tęsknimy!

Mundzio84
2012-09-25 17:27:16
Ocena: 20(glosow:34)-+
Jest stały w swoich poglądach i szczery.Nie próbuje za wszelką cenę dorwać się do koryta, obiecując gruszki na wierzbie.No i nie dał nigdy pomimo wielu prób, zrobić z siebie debila w tv.A wy głosujcie znowu na Tuska.Napewno wam się polepszy.

pauauek
2012-09-25 18:38:52
Ocena: -6(glosow:16)-+
"Jest stały w swoich poglądach i szczery.Nie próbuje za wszelką cenę dorwać się do koryta, obiecując gruszki na wierzbie.", poglądy to i ja moge miec stałe, ale nigdy u władzy nie był to nie gadaj że jest szczery, rzetelny i prawdomówny... Jakby sie nie chciał dorwać do koryta to by nie ka

pauauek
2012-09-25 18:41:45
Ocena: -4(glosow:16)-+
...kandydował, jeżeli jest taki super to czemu nie ma poparcia? Czemu mam na niego glosować skoro nie ma nawet POLSKIEGO nazwiska? Kolejny "polityk" co robi wodę z mózgu małolatą legalizacją

Mundzio84
2012-09-25 18:44:49
Ocena: 10(glosow:14)-+
Dlaczego jest szczery?A jaki inny polityk wyrażałby w ten sposób swoje zdanie, wiedząc, że nie spotka się ono z publiczną aprobatą?Mówi jasno bez owijania w bawełnę, co chce zmienić, co myśli na dany temat.Nie robi słodkich oczek pod publiczkę i nie próbuje ogłupiać społeczeństwa.

Mundzio84
2012-09-25 18:47:07
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ma swój kompleksowy program wyborczy i plan reform.Wydaje mi się, że kandyduje, bo ma ideę i chce naprawdę coś zmienić w tym kraju.Zresztą radziłbym najpierw poczytać a nie słuchać tego, co mówią w tv.A głosowanie na kogoś na podstawie nazwiska pozostawię bez komentarza.

pauauek
2012-09-25 18:47:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
A skąd mam wiedzieć, że to jego prawdziwy program. Czy to nie jest wszystko pod buntowników? Żaden polityk nie jest wiarygodny

pauauek
2012-09-25 18:50:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
Apropo nazwiska, chce by Polską rządzili Polacy z krwi i kości co kochają ten kraj. Nie kłamcy z pieknymi programami wyborczymi... Mundzio84 nie chce być Twoim wrogiem, ale nie ufam polityką.

michalng
2012-09-25 18:59:57
Ocena: -3(glosow:9)-+
No co ty przecież JKM robi z siebie debila ilekroć tylko go do TV zaproszą ;-) I obiecuje największe gruszki na wierzbie ze wszystkich. Likwidacje ZUS i benzyne po 2,5 ROTFL

MonkaczinI
2012-09-25 20:12:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2012-09-25 21:01:16
Ocena: -2(glosow:8)-+
Ja telewizji nie mam od 8 lat... do tego, że JKM to cham doszłam czytając jego wypociny.

ster000
2012-09-26 02:34:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
zastąp termin 'doszłam' innym bo ktoś jeszcze to wykorzysta;)

rusure
2012-09-25 17:00:06
Ocena: 16(glosow:22)-+
Wkurzją mnie takie lewackie gnoty, które za jedną wypowiedż są w stanie najeżdżać na nie go przez miesiąc. On co najmniej mówi co myśli, a wasi idole jedno mówią drugie robią (albo i nie robią), a trzecie kradną.

delafleur
2012-09-25 16:57:41
Ocena: -9(glosow:21)-+
Śmieszą mnie ludzie podziwiający rzekomy intelekt JKM. Jeżeli taki z niego geniusz to czemu nie odniósł ŻADNEGO sukcesu w dziedzinie którą się zajmuje czyli polityce??? Jego pomysły w stylu strzelanie do kibiców wchodzących na murawę z ostrej amunicji mogły by się sprawdzić w Korei Północnej.

Fired
2012-09-25 17:22:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dlaczego nie odniósł żadnego sukcesu ? Hmm. A ty,gdybyś był politykiem chciałbym żeby Cie odciągali od koryta ?

Per4wers
2012-09-25 17:28:52
Ocena: 6(glosow:12)-+
może dlatego ze nie użył broni którą stosuje każdy polityk "odnoszący zwycięstwa" czyli manipulacja informacjami poprzez media.. JKM nie używa tych komunistycznych sposobów dlatego ogół wie o nim najgorsze rzeczy a nie wie o najlepszych... idź być zmanipulowanym człowiekiem gdzie indziej

piotrek77
2012-09-25 23:35:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Był posłem pierwszej kadencji. Wg Ciebie wybory wygrywają geniusze? Hmmmm.... Ciekawe... Tusk, Lepper, Łyżwiński, Chojarska, Beger - Twoi geniusze? :lol:

matezz1987
2012-09-25 16:55:47
Ocena: -14(glosow:22)-+
Pozwolę sobie wyliczyć wszystkie osiągnięcia i sukcesy Januszka: . . koniec.

rusofil4
2012-09-25 16:54:28
Ocena: 17(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
2012-09-25 17:20:49
Ocena: 14(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Fired
2012-09-25 16:51:55
Ocena: 12(glosow:20)-+
Nie wiem kto i co znowu wypisywali na niego ale z góry w to nie wierze. Dla mnie jest jedynym politykiem,który mówi z sensem.. wypad z takimi wiochami i informacjami wyssanymi z palca..

rusofil4
2012-09-25 16:51:48
Ocena: 7(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nadia94
2012-09-25 23:56:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wyobraź sobie ,że nie masz nóg.Jezdzisz na wózku.Twoje kalectwo nie przeszkadza w tym abyś np.siedziała za kasą i zarabiała normalną pensje.Jednak pracodawcy traktuja cię jak kogos ODMIENNEGO.Mimo ,że jestes w stanie podjąć się tej pracy.Zatem z czego żyjesz?Pobierają podatki ponieważ Polska to kraj

Nadia94
2012-09-25 23:58:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
ludzi,ubogich w myślenie. Którzy nie dają szansy drugiemu człowiekowi.Liczy się kasa,układy.A punkt siedzenia zmienia punkt widzenia.

tomek999wl
2012-09-25 16:35:36
Ocena: 11(glosow:17)-+
Mówi co myśli nie owija w bawełne ma własne poglądy ja na niego zagłosuje

Rexik
2012-09-25 16:38:50
Ocena: 4(glosow:18)-+
Ja też ;D

michalng
2012-09-26 06:31:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na tej samej zasadzie można by na Hitlera głosować ;-) Mówił co myślał , nie owijał w bawełnę i maił własne poglądy (Nie żebym obu panów chciał porównać)

mystycpizza
2012-09-25 16:23:49
Ocena: -8(glosow:18)-+
gówno by zrobil , zyje zludzeniami i marzeniami , wszsytkie jego pomysly są wyssane z palca i nierealne , nie twierdze ze są to pomysly zle ( bynajmniej nie wszystkie ) ale w obecnych realiach i to nie tylko polskich ale chociazby europejskich te jego wymysly brzmią jak bajki dla dzieci

Per4wers
2012-09-25 17:31:41
Ocena: 7(glosow:11)-+
PO opowiadały większe bajki a jednak żądzą

kristo164
2012-09-25 16:14:10
Ocena: -6(glosow:14)-+
jak to kim? nikim

ivellios1988
2012-09-25 16:06:44
Ocena: 8(glosow:14)-+
A kim jesteście wy, "inteligentni jak jasna cholera", którzy czytacie pierdołowate pseudoinformacyjne portale typu wp.pl czy onet, które wyrywają z kontekstu czyjeś zdanie i wciskają czytelnikom kit, że taki i taki człowiek "obraża niepełnosprawnych"?

Cichy11
2012-09-25 15:56:06
Ocena: -6(glosow:10)-+
No jak kto to jest? nieszczęśliwy człowiek to jest!

MARILYN_DEAD
2012-09-25 15:54:09
Ocena: 19(glosow:33)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ordam
2012-09-25 15:37:26
Ocena: -11(glosow:25)-+
Jemu powinno się nogi połamać.

Bartek7991
2012-09-25 20:35:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
A tobie oczy i słuch, byś nie mógł oglądać i słuchać zmanipulowanych mediów! Ja jakoś prawie w ogóle nie oglądam Telewizji i jakoś żyję.

seba949
2012-09-25 14:59:31
Ocena: -5(glosow:9)-+
Gdyby w opisie nie było słowa "człowieku" to pasował by on do Boga.

ringus136
2012-09-25 14:58:29
Ocena: 21(glosow:31)-+
Kiedyś Mikke powiedział, że może mieć jedynie 15% poparcie gdyż tylko taki odsetek osób jest w stanie zrozumieć jego poglądy ;) JANUSZ KORWIN MIKKE!!

Ereszkigal
2012-09-25 15:09:38
Ocena: -18(glosow:36)-+
to oczywiste, reszta jest powyżej średniej IQ w kraju

czesioemeryt
2012-09-25 15:26:28
Ocena: 12(glosow:18)-+
@Ereszkigal nie ponieważ reszta jest zapatrzona w kościół lub ograniczona na nowe poglądy i idee a iloraz inteligencji w żaden sposób nie wiąże się z poglądami

czesioemeryt
2012-09-25 15:27:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 16:02:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
brawo hetera:) da się wyczuć Twoje IQ w wypowiedzi ereskigal.

Ereszkigal
2012-09-25 16:27:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
czy mam przeciwne poglądy do hetery?jakaś kontrowersja w moich wypowiedziach,prowokacja? naruszanie tabu?może chodzę i wkręcam ludzi?co czyni ze mnie jak niżej napisałeś trolla?jeden podobny komentarz,skasowany do tego bo stwierdziłam,że nie warto się wtrącać.przychodzę komentuje, znikam.zostaw mnie

Ereszkigal
2012-09-25 16:31:42
Ocena: 1(glosow:5)-+
czesio, ringus zasugerował, że JKM ma 15% poparcie ponieważ tylko tyle ludzi jest w stanie zrozumieć jego poglądy. reszta w domyśle miała być głupia, ja tylko troszkę przekręciłam jego komentarz. w sumie sie z tym nie zgadzam, poglady nie zależą tylko od IQ

tristandefevre
2012-09-25 19:10:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ereszkigal jakby reszta nie była głupia to na tym portalu nie było by takiego chłamu. I nie mam na myśli tej "wiochy" tylko 90% reszty.

maciekszef99
2012-09-25 20:04:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 20:09:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 14:36:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 14:32:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

FrankWernet
2012-09-25 14:32:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Helter-Skelter
2012-09-25 14:26:27
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wyciąganie wniosków,dla stwierdzenia wyrwanego z kontekstu. Czy gdyby w Waszym ulubionym filmie wszystkie role zagrali niepełnosprawni podziwialibyście go równie namiętnie? Szacunek za walkę i zwycięstwo ducha i tyle w temacie

kawalrafala
2012-09-25 13:55:42
Ocena: 9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-09-25 14:03:59
Ocena: 7(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-09-25 14:06:31
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-09-25 14:10:11
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
2012-09-25 14:11:41
Ocena: 4(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

klisza08
2012-09-25 13:50:12
Ocena: 13(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tass
2012-09-25 13:48:31
Ocena: 10(glosow:20)-+
Za głupi jesteś widocznie, żeby zrozumieć choć cień jego wypowiedzi... Kim Ty człowieku jesteś, żeby oceniać mądrzejszego od siebie.

tetris91
2012-09-25 13:48:02
Ocena: 7(glosow:13)-+
jesteście ludzie jak lemingi ;) 0 własnego myślenia i oceny sprawy, bierzecie to co podadzą Wam w TV bez krzty krytyki. Jeżeli JKM ma poglądy hitlerowskie to równie dobrze można powiedzieć, że Tusk ma poglądy stalinowskie. Coś dużo samobójstw ostatnio prawda?

milenax1
2012-09-25 13:36:51
Ocena: -15(glosow:21)-+
DLA MNIE JEST ZWYKŁYM ŚMIECIEM JAK RESZTA POLITYKÓW. TYLKO PATRZĄ ŻEBY SIĘ DO KORYTA DOSTAĆ, A ZWYKŁY CZŁOWIEK ZA TYSIAKA ZAPIER DALA JAK OSIOŁ. A CO DO TEGO, ŻE PONIŻYŁ NIEPEŁNOSPRAWNYCH TO ZASTANAWIAM SIĘ CZY GDYBY JEMU PRZYDARZYŁ SIĘ WYPADEK TO JAKBY ON SOBIE RADZIŁ SIEDZĄC NA WÓZKU ? MOŻE TO ON

arczi.t
2012-09-25 13:39:44
Ocena: 11(glosow:13)-+
Kogo poniżył? Gdzie? Kiedy? I po co mu koryto? Przecież JKM sam się dorobił i nie potrzeba mu dodatkowej kasy. Sam się finansuje nawet. A jego doświadczenie polityczne i obycie jest większe, niż całej tej zbieraniny baranów z parlamentu.

czesioemeryt
2012-09-25 15:31:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Odnośnie tego ze niby kogoś poniżył. Obejrzyj sobie cala wypowiedz dotycząca tego co przytaczasz i nie podpieraj się fragmentem wyrwanym z kontekstu w przyszłości

arczi.t
2012-09-25 13:17:27
Ocena: 9(glosow:11)-+
Poniżać? A kogo poniżył? Ten wynalazek zwany posłanką Krzysztofem Grodzką? A może poniżył niepełnosprawnych, mówiąc że nie chcemy ich oglądać? Tylko czy ktoś ich pokazywał? Nie. Telewizja się na nich wypięła. A może JKM ich poniżył mając fundację na rzecz niepełnosprawnych?

b00b
2012-09-25 13:17:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jeśli chodzi o kwestie gospodarcze.. w 100% popieram tego pana. W kwestiach społecznych wg mnie nie powinien się wypowiadać, bo jak sam podkreśla każdy powinien mieć prawo do robienia tego czego chce, a nikt ani nic nie powinien w to wnikać

LubieBicLewakow
2012-09-25 13:15:00
Ocena: 10(glosow:22)-+
DEBIL TO WRZUCAJĄCY ! JKM !

Szpkaz
2012-09-25 13:11:20
Ocena: 7(glosow:7)-+
a co on zabrał jeśli możesz powiedzieć????

fififiona
2012-09-25 13:11:14
Ocena: -12(glosow:14)-+
jakie dajcie spokój dziewczyno?!jaka wolność słowa?!do cholery!jego trzeba izolować od śwaita i ludzi!!!!!!!!nie leczyć bo to juz za póżno.przecież on ma hiltlerowskie poglądy na życie i ludzi!gdybym go spotkała na ulicy naplułabym mu w ryj!!!!!

omen100
2012-09-25 15:24:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
Co nie zmienia faktu,ze jest wolnosc slowa i pogladow. Nic mu za to nie zrobia. A ty za naplucie w ryj mialabys problemy.

hetera
2012-09-25 13:10:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 13:07:18
Ocena: 14(glosow:18)-+
Mają pretensje że nie ogląda ich tyle ludzi co pełnosprawnych olipmpijczyków????? A ja grając w 5 lidze nie miałem do nikogo pretensji, że mojego meczu nie pokazuje Canal+ i ani że nie ogląda mnie tyle ludzi co Ligę Mistrzów. JKM ma 100% racji i koniec a że ktoś poczuł sie urażony - nie powinien.

MrAFK
2012-09-25 13:04:52
Ocena: 12(glosow:18)-+
Gościu ma mój głos jak i moich znajomych ! Admin lewak !

maciekszef99
2012-09-25 13:04:35
Ocena: 5(glosow:15)-+
Niepełnosprawni nie nadają się do sportu, i uprawianiem go się pogrążają. Ja nie nadaje się do malowania, więc się za to nie biorę. Nie obrażę się też, jeśli ktoś mi to powie. JKM ma rację. Nie mogą oczekiwać że paraolimpiadę będzie oglądać 1mln ludzi, bo ludzie oglądają poprostu tylko najlepszych.

maciekszef99
2012-09-25 13:00:19
Ocena: 2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

omen100
2012-09-25 12:53:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
Dajcie juz z nim spokoj.Wolnosc slowa jest niech sobie mowi co chce.

maciekszef99
2012-09-25 12:48:56
Ocena: 6(glosow:14)-+
JKM ma rację, tylko mówi zbyt dosadnie dla rozumiejących inaczej. Inteligentny człowiek potrafi zrozumiec przekaz. Jeśli jest się jednak konsumentem faktu i superexpressu, wtedy taki przekaz staje się zbyt skomplikowany - stąd podnosi się krzyk. Ma rację w 100%.

hetera
2012-09-25 16:23:40
Ocena: -4(glosow:10)-+
Masz o sobie wysokie mniemanie :)

Per4wers
2012-09-25 17:42:09
Ocena: 3(glosow:3)-+
nawet jeśli to prawidłowo bo dobrze mówi ... polać mu

maciekszef99
2012-09-25 20:35:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jak patrzę na fragmenty Twojego światopoglądu, to cieżko mi zatrzymać rosnące o sobie mniemanie. Sterowany lemingu.

hetera
2012-09-25 21:23:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Co więc wiesz o moim światopoglądzie? Słucham. :)

maciekszef99
2012-09-25 21:53:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
To ze ludzie mądrzy, którzy jako jedni z niewielu maja coś mądrego do powiedzenia w tym cenzurowanym, manipulujacym ludem kraju (świecie), są dla Ciebie "chamami". Pewnie dlatego ze nie mowia slodko, jak wszyscy manipulanci, ktorzy pewnie dla Ciebie chamami nie sa. Tyle mi wystarczy wiedzi

hetera
2012-09-25 22:05:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zatrważająco dużo "faktów". Dziękuję.

maciekszef99
2012-09-25 22:13:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak wspomniałem to fragment - nie msi byc dużo:) Jest jednak znacznie wiecej niż w Twojej odpowiedzi:) Znów zamiast kontrargumentowac odpowiadasz bezsensowna zlosliwoscia. Pózniej pretensje o brak dyskusji:)

maciekszef99
2012-09-25 22:21:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pomoge wiec:) Drogi moj ulubiony idioto z wiochy. Nie zgadzam się z Tobą i nie uważam JKM za mądrego ponieważ......uważam ze jest chamem bo.....Natomiast ludzie którzy nie są chamami to tacy którzy.......a nie potem płaczesz ze dyskusji brak i pieprzysz kocopoly o nasmiewaniu i ironii:) .

maciekszef99
2012-09-25 22:26:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 22:30:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bez ś:)

hetera
2012-09-25 22:34:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Odsyłam cię ponownie: /735271 :)

maciekszef99
2012-09-26 08:12:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja powtarzam poraz kolejny: Nie interesują mnie Twoje linki a jeżeli nie chcesz dyskutować to po co te głupie odzywki? Napisz coś głupiego raz, a potem wysyłaj tylko link. Głupoty wkoło pisać potrafisz, a do dyskusji wysyłasz link.(Płacząc że nie ma dyskusji, tylko głupie gadki):)

maciekszef99
2012-09-25 12:46:15
Ocena: 3(glosow:17)-+
Zastanawia mnie jedna rzecz...Większość tutaj broni JKM, pochwala jego poglądy oraz kontrastuje z kłamiącymi politykami reszty złodziejskich ugrupowań. JA SIĘ Z NIMI W 100% ZGADZAM i zawsze głosuję na JKM. Dlaczego więc ma on zawsze w wyborach tak niskie poparcie? Wszędzie w necie same pochlebstwa.

Rob600
2012-09-25 13:01:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
Dlatego że po pierwsze mówi prawdę a nie kłamie jak reszta a po drugie dlatego że lubimy być okłamywani obietnicami że ktoś coś nam da :) ____________________________ p.s. ja też na niego głosuję

maciekszef99
2012-09-25 14:04:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
Chodzi mi o to, że tyle głosów poparcia widzę wkoło dla JKM a na wyborach już tego nie widzę. To oznacza że ludzie gadają a nie głosują, a powinni. Dopóki będzie rządzić w Polsce na zmiane ta sama szajka złodziei (PIS,PO itd) niczym sie nie różniących(czego ludzie nie rozumieją),to dobrze nie będzie

sirobert
2012-09-25 12:43:43
Ocena: 9(glosow:15)-+
usuncie, czlowiek ktory to zamiescil nie ma zielonego pojecia o czym mowi

hopek20o
2012-09-25 12:40:17
Ocena: 6(glosow:14)-+
kim jest matoł , który robi takie "fotki" i wierzy we wszystko co powiedzą tvn-y i polsaty ?

rafal8
2012-09-25 12:13:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

rafal8
2012-09-25 12:12:05
Ocena: -9(glosow:21)-+
współczesny hitler

tashunkewitko
2012-09-25 23:27:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hitler nakładał na Polaków 30% podatków, nasi rządzący nakładają na nas (razem z ZUSem) 83%. Co wolisz?

slesz
2012-09-25 12:10:52
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ktoś jest szczery niestety do bólu - zły człowiek Lepiej głosować na kłamców i krzykaczy jak Tusk, Kaczyński. Takie piękne opowieści dają ludziom i nadzieję.

SantaFaust
2012-09-25 11:54:54
Ocena: -4(glosow:12)-+
Kiom ty człowieku jesteś, że nie rozumiesz zdania "każdy ma prawo uprawiać dowolną dyscyplinę sportową". Za trudne? Czyżbyś był pierwszym kandydatem do paraolimpiady szachowej?

doman800
2012-09-25 11:44:41
Ocena: 9(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kostropaty
2012-09-25 11:43:15
Ocena: 7(glosow:15)-+
ale bzdura słuchajcie dalej tefałenu i róbcie z niego wariata

kiellekstein
2012-09-25 11:21:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
Przepraszam ale czy komentarz to o JKM czy też wypowiedz JKM bo nie ogarniam...

Tester89
2012-09-25 11:03:58
Ocena: 8(glosow:18)-+
Wrzuta durnego leminga, robota TVN'u, wyznawcy Donalda Sruska.

filip1984
2012-09-25 10:48:31
Ocena: 10(glosow:16)-+
Kochany autorze tej "wiochy". Co Ty wypisujesz???

miszczuniooo
2012-09-25 10:46:28
Ocena: 10(glosow:16)-+
poczytajcie o człowieku, a nie tworzycie durne absurdy. i nie sluchajcie slepo co wam mowia w pudelku. myslec i czytac to moze wkoncu cos sie w tej polsce zmieni na lepsze

wiochapoznan
2012-09-25 10:37:47
Ocena: 10(glosow:14)-+
Czy ktoś oglądał debate u Lisa?Kretyni widzieli tylko poniżanie a chodziło o coś wiecej!!!

Dziad00
2012-09-25 11:09:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
JKM pokazują tylko w TV jak można go ośmieszyć. Większość nawet po obejrzeniu tego programu nic nie zrozumie

Majka18
2012-09-25 10:27:12
Ocena: 8(glosow:18)-+
Ja już wcześniej pisałam, że ja za Mikke jestem, ale nie najlepiej skrytykować jedną wypowiedź która się odczytało w złym kontekście, tak dalej głosujcie na Pana T., który z naszych podatków robi sobie kampanię, zamiast na człowieka, który sam swoją kampanie finansuje i chce coś działać w państwie.

hetera
2012-09-25 10:50:24
Ocena: -10(glosow:20)-+
Jejku, odpowiedziała bym Ci.... niestety nie jestem przyzwyczajona do tak fatalnej konstrukcji zdań. Nic nie zrozumiałam.

hetera
2012-09-25 11:09:18
Ocena: -8(glosow:18)-+
odpowiedziałabym* .... macie jeszcze jednego posta do minusowania z sykiem nienawiści na ustach. :)

doman800
2012-09-25 11:48:42
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

hetera
2012-09-25 11:53:42
Ocena: -4(glosow:14)-+
Po czym wnioskujesz, że myślenie mnie męczy? Po tym, że zwracam uwagę istocie, która najwidoczniej spała na lekcjach polskiego a książki omija szerokim łukiem? Na pewno skorzystam z Twojej rady, jak poczuje się zmęczona to pójdę spać. Do tego czasu będę robić to co wychodzi mi lepiej niż Tobie. :)

slesz
2012-09-25 12:13:35
Ocena: 2(glosow:8)-+
hetera - wpisujesz się w nurt" nieznam się, nie mam nic do dodania, ale napiszę że źle postawił przecinek albo u zamiast ó itp.... a na tej podstawie wyciągne wniosek że nie warto z nim rozmawiać."

hetera
2012-09-25 12:26:47
Ocena: -3(glosow:11)-+
ogólnie rzecz ujmując, jest drobna różnica między jednym przecinkiem błędem ortograficznym i konstrukcją całkowicie gimnazjalną błędną zdania, kropki są przydatne, nie czepiam się szczegółu tylko czegoś co znacznie może utrudnić odczytanie pomieszanego już przekazu, inne mam przyzwyczajenia.

hetera
2012-09-25 12:30:25
Ocena: -3(glosow:11)-+
To czy się znam czy nie to kwestia dyskusyjna. Na pewno czytałam wypociny pana kurwina. Swoje zdanie dotyczące tego tematu przedstawiłam już przy poprzednim absurdzie dotyczącym tego zagadnienia. Nie chce mi się powtarzać. Szczególnie gdy czytam słabizny pod tym absurdem.

maciekszef99
2012-09-25 14:16:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jest też różnica pomiędzy dyskusją merytoryczną, a dyskusją o błędach ortograficznych. Tu mamy do czynienia z tym pierwszym, więc nie jesteś potrzebna. Upraszczając-jak będziemy pisać dyktando, odezwiemy się. Cóż że umiesz pisać jak do rozmowy nic nie wnosisz. Komputer nie robi błędów ale i nie myśl

maciekszef99
2012-09-25 14:19:52
Ocena: -4(glosow:4)-+
i...

maciekszef99
2012-09-25 14:22:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
Na marginesie hetera...Piszesz że kropki są przydatne, a napisałaś 37 słów bez kropki. Ty niegrzeczna hipokrytko. Wcale z Twoim pisaniem nie jest tak dobrze jak Ci się wydaje. Tymbardziej dyskredytuje Cię to, jako osobę poprawiającą innych.

hetera
2012-09-25 14:25:43
Ocena: -2(glosow:8)-+
Z chęcią bym odpowiedziała, niestety nie da się odpowiedzieć na coś co nie ma sensu :) A pisać sobie będę co i gdzie chciała, takie moje prawo. I w nosie mam to co ty o tym myślisz. Zresztą gdybyś potrafił wyciągać informacje z tego co czytasz... :)

ster000
2012-09-25 14:28:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

maciekszef99
2012-09-25 14:37:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie odniosłaś się do niczego co napisałem,czym udowodniłaś swoją nieprzydatność w dyskusjach. Nie będę więc już pytał co nie ma sensu..."pisać sobie będę co i gdzie chciała"-Takich zdań używają rozkapryszone dzieci w podstawówce,więc zarzucanie komuś wypowiedzi "gimnazjalnej" jes

hetera
2012-09-25 14:40:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
I tak na marginesie.... to była demonstracja. Jesteś fanem Mikkego jak się domyślam? :) Już nie raz i nie dwa pisałam, że ideałem nie jestem... ale piszę tak, że inni mogą mnie zrozumieć. Jest tylko jeden wymóg... i ty go chyba nie spełniasz.

hetera
2012-09-25 14:43:18
Ocena: -2(glosow:8)-+
No widzisz? Nie zrozumiałeś dobrze wypowiedzi pisanej w jednym ciągu. Dziękuję, że unaoczniłeś to o co chodziło w mojej wypowiedzi. :) Specjalnie dla ciebie napiszę... już się odnosiłam do sprawy... chcesz wiedzieć to poszukaj. Nie lubię się powtarzać.

hetera
2012-09-25 14:45:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jeśli uważasz, że nie odniosłam się do niczego co napisałeś to cóż... kupię ci "psa przewodnika"... będziesz mógł startować w paraolimpiadach dyskusyjnych. :)

maciekszef99
2012-09-25 14:45:18
Ocena: -2(glosow:6)-+
No ideałem nie jesteś:)Jestem fanem poglądów JKM, i mogę w dyskusji na ten temat, wygłosić moje argumenty. Argumentem jakiego Ty używasz w dyskusji, jest wytykanie błędów ortograficznych ludziom, którzy mają do powiedzenia znacznie więcej niż Ty. Przykro że nie spełniam Twojego tajemniczego wymogu.

maciekszef99
2012-09-25 14:49:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
Startować w czym? Czyżbyś właśnie naśmiewała się z osób niepełnosprawnych? JKM tego nie zrobił a komentujesz ten absurd w taki sposób. Po raz kolejny pokazałaś że jesteś hypokrytką i piszesz zamiast myśleć. Cieszę się że jesteś przeciwko ludziom jak JKM - to potwierdza że jest wartościowy:)

maciekszef99
2012-09-25 14:50:22
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Z chęcią bym odpowiedziała, niestety nie da się odpowiedzieć na coś co nie ma sensu" - nie, nie odniosłaś się.

hetera
2012-09-25 14:54:25
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czy ty rozumiesz sformułowanie "nie chce mi się powtarzać"? Jeśli Ci zależy to masz /735271

hetera
2012-09-25 14:56:05
Ocena: -2(glosow:8)-+
Naśmiewam się z ciebie sugerując, że jesteś wtórnym analfabetą... ty postanowiłeś sugestię zamienić w fakt :)

maciekszef99
2012-09-25 14:59:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
Poproszę o argument dla stwierdzenia,że jestem wtórnym alfabetą.Puste frazesy rzucać umiesz-to już wiemy.Dyskusji z Tobą jednak wciąż brak. Nie chodziło mi o sformułowanie o odniesieniu się do absurdu, tylko mojej wypowiedzi do której się NIE ODNIOSŁAŚ. Nie wysyłaj linków tylko czytaj ze zrozumienie

Ereszkigal
2012-09-25 15:13:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ster000
2012-09-25 15:15:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
nie chce za bardzo się wtrącac w ten jakże uroczy taniec, ale (ale,ale..:)) maciekszef99 reprezentujesz jakąś grupe czy masz kilka kont? piszesz "to już wiemy" chyba że literówka. Jak tak to nie ma sprawy.

hetera
2012-09-25 15:19:02
Ocena: -2(glosow:6)-+
Jesteś wtórnym analfabetą gdyż nie rozumiesz treści które czytasz (czego oczywiście nie widzisz, bo nie widzisz, że nie rozumiesz), ponieważ trzeba Ci wszystko rozpisać w punktach i z odnośnikami. Nie widzisz nawet odpowiedzi gdy trafi cię ona prosto w łeb.

maciekszef99
2012-09-25 15:19:42
Ocena: -4(glosow:6)-+
Następny do dyskusji..kończę temat bo trole tłumnie zjeżdżają. Powiedz coś sensowego kretynie bo napisałeś 2 razy to samo zdanie. "Jesteś wtórnym analfabetą bo jesteś wtórnym analfabetą". Dobrze że wszystko widzisz, a poziomem dyskusji nie odbiegasz od hetery - pogadajcie sobie, bez rozpis

maciekszef99
2012-09-25 15:22:56
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie, nie mam kilku kont w przeciwieństwie do hetery - internetowego trola, który przed chwilą pisał z konta ereszkigal. Treść wypowiedzi była identyczna jak ta poniżej z konta hetera, niestety poprzednia usunięta za późno... Chciała dowartościować swoje wirtualne ego ale się nie udało.

maciekszef99
2012-09-25 15:24:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
Stąd tak podobny poziom wypowiedzi z obu kont:):) Nickiem mózgu nie oszukasz:) Ja już spadam bo nie ma sensu. Cóż, przynajmniej błędów nie robisz...

hetera
2012-09-25 15:25:51
Ocena: -2(glosow:6)-+
1. "Jest też różnica[...]Cóż że umiesz pisać jak do rozmowy nic nie wnosisz." -> "Z chęcią bym odpowiedziała, niestety nie da się odpowiedzieć na coś co nie ma sensu" inaczej: Odpowiedziałabym gdyby to co było napisane na początku miało sens, na brak owego zwracam więc uwagę.

hetera
2012-09-25 15:28:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
2."Piszesz że kropki są przydatne, a napisałaś 37 słów bez kropki. Ty niegrzeczna hipokrytko." -> "I tak na marginesie.... to była demonstracja." 3."Jestem fanem poglądów JKM, i mogę w dyskusji na ten temat, wygłosić moje argumenty. Argumentem jakiego Ty używasz w dyskusj

hetera
2012-09-25 15:32:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
jest wytykanie błędów ortograficznych ludziom, którzy mają do powiedzenia znacznie więcej niż Ty." -> Tu odesłałam cię do miejsca gdzie chciało mi się argumentować (wcześniej pisałam, że już to robiłam), masz je tam i tam widać ile mam do powiedzenia. Znów zbijam.

ster000
2012-09-25 15:33:47
Ocena: -2(glosow:8)-+
nie następny do dyskusji tylko wyrażaj sie jaśniej... patrz co napisałeś zanim wrzucisz. Po za tym co ty taki agresywny jesteś, czyżby koleżanka z Koryntu tak cię rozdrażniła? To tylko zabawa, wyluzuj:)

maciekszef99
2012-09-25 15:35:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czytając wcześniejsze Twoje wpisy, widać że nie tylko mi "byś odpowiedziała". Nie odpowiadasz jednak z prostego powodu-nie masz nic do powiedzenia. Zasłaniasz się więc błędami, złymi konstrukcjami i pseudoint. wywodami.Zwracać uwagę na "brak owego" powinnaś tylko sobie skoro sens

hetera
2012-09-25 15:37:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ty nawet nie znasz definicji słowa troll :P Widać, że jesteś fanem kurwina- jesteś na tak samo niskim poziomie, przepraszam, na niższym. Jeśli chcesz wiedzieć jak prowadzę dyskusję (z kimś kto jest dla mnie jakimś przeciwnikiem) to zobacz pod tamtym absurdem jak rozmawiałam z Mundziem.

hetera
2012-09-25 15:39:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
Z nim mogłam wymieniać argumenty.... i były rozumiane, gdyż on w przeciwieństwie do ciebie rozumie słowo pisane. I choć nie zgadzaliśmy się w większości udało nam się poprowadzić kulturalną rozmowę. Z tobą się nie da .... jedynym twoim argumentem jest wrzask i zaprzeczanie.

maciekszef99
2012-09-25 15:41:36
Ocena: -3(glosow:7)-+
1.Jak Ci się nie chce argumentować i dyskutować to po co zabierasz głos? 2.Nie przyszedłem tu czytać Twoje archiwalne wypowiedzi tylko dyskutować na temat absurdu, nie błędów ortograficznych. 3.W jakim celu piszesz z dwóch kont?

hetera
2012-09-25 15:43:49
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nawet jeżeli (bo tego nie wiem) treść komentarzy się zgadzała to raczej świadczy to o tym, że nie tylko ja mam niezbyt wysokie zdanie o twoich możliwościach umysłowych. Nie usuwałabym też tego komentarza gdyby to konto było moje, tylko bym Cię atakowała z dwóch.

maciekszef99
2012-09-25 15:44:58
Ocena: -2(glosow:6)-+
4."Znów zbijam" - sama siebie przekonujesz do racji?:) 5. Nam nie udało się podyskutować o Korwinie z prostej przyczyny (którą sama mi podałaś), nie chciało Ci sie "powtarzać". Zaczęłaś więc rozmowe o konstrukcjach zdań i błędach ortograficznych.

hetera
2012-09-25 15:48:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja pierrdykam! Normalnie głową w ścianie. Nie znasz moich merytorycznych argumentów-źle, wysyłam ci link do miejsca gdzie je możesz znaleźć- źle, ponoć ci nie odpowiedziałam. Odpowiadam ci na jedno ty wracasz do czegoś innego, na co już odpowiedziałam (ze dwa razy!). Dlaczego zabieram głos?

hetera
2012-09-25 15:50:44
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ponieważ, ktoś pisząc komentarze chce coś przekazać. Skoro chce to zrobić, powinie pisać tak, aby odbiorcy i ewentualni oponenci mogli go zrozumieć. Pierwszy komentarz nie należał do zrozumiałych.

maciekszef99
2012-09-25 15:52:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie interesują mnie Twoje argumenty z poprzednich absurdów. Chciałem podyskutować tu i teraz. Jeśli Ci się nie chciało to było się nie odzywać a nie chrzanić o ortografii bądź wysyłać linki. Ja też to piszę kolejny raz i nadal nie kumasz:) Dysksuja z Tobą jednak nie ma naprawdę sensu:)

maciekszef99
2012-09-25 15:55:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wszyscy prócz Ciebie mimo wszystko zrozumieli. Ty nie chcąc niczego przekazać (bo Ci sie nie chciało powtarzać), pierwsza pałasz chęcią zrozumienia i atakujesz pisownię.

maciekszef99
2012-09-25 16:00:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Mój czas pracy się skończył, a ja siedzę i tracę czas na nieprowadzącą do niczego dyskusję:)

hetera
2012-09-25 16:01:05
Ocena: -1(glosow:5)-+
To po co się mnie czepiałeś... ja komentowałam post Majki który był niezrozumiały... Czepiałeś się tego, że wymagam od kogoś spójnego przekazywania myśli. Ani razu nie napisałeś mi, że pragniesz bym teraz i tu przedstawiła ci argumenty dotyczące mikkego. Ja za to zaznaczałam, że robić tego nie będę.

hetera
2012-09-25 16:04:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
Bo ty ze wszystkimi gadasz więc "wszyscy" ci powiedzieli... zatrważająca ilość plusów potwierdza twoją teorię. No cóż, w sumie dobrze się bawiłam, plany na dzisiaj przynajmniej w części się spełniły. Nie o te osoby mi chodziło... ale... :)

maciekszef99
2012-09-25 16:05:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlatego że uważam że jak sie nie ma nic do powiedzenia w temacie (lub się nie chce), to nie należy atakować kogoś kto ma, tylko dlatego że robi błędy. Z tym że wpis Majki jest niezrozumiały oczywiście przesadzasz. Chyba, że czytasz jak komputer.

maciekszef99
2012-09-25 16:09:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wpis zrozumieli wszyscy, Ty też - zrobiłaś to z czystej złośliwości, bo nie zgadzasz się z jej poglądami. Jeśli masz inne to wypowiedz swoje, a nie odsyłaj do linków lub chociaż nie dyskredytuj czyichś zwykłymi złośliwościami.

maciekszef99
2012-09-25 16:12:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
i znowu...Nie chodziło mi że wszyscy się ze mną zgadzają (za co dostaje się plusy), tylko wszyscy zrozumieli wypowiedź Majki:) Wciąż nie czytasz ze zrozumieniem:) Też dobrze się bawiłem. Ty natomiast potwierdziłaś że lubisz się kłócić skoro plany Ci się udały:)Idę do domu, ile w pracy siedzieć można

maciekszef99
2012-09-25 16:18:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
trzymaj się:) Do następnego:)

Galaxia
2012-09-25 16:21:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2012-09-25 16:22:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po czym wnioskujesz, że wszyscy zrozumieli? Jakiś radar? Jasnowidzenie? Sam miałeś problemy ze zrozumieniem mojej wypowiedzi w podobnym stylu... więc chyba w moim "czepianiu się" coś jednak było. I nie, nie chodziło o kłótnie. :)

Galaxia
2012-09-25 16:29:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
2012-09-25 16:33:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hetera
2012-09-25 16:36:33
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dobrze wiedzieć. Szkoda, że wytłumaczyłam to sobie dopiero teraz... mogłam odrobinę wcześniej :D

Majka18
2012-09-25 18:57:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po pierwsze moi kochani zdawałam maturę z polskiego na poziomie rozszerzonym i zdałam ją bardzo dobrze;D Nie uważam, że moje zdania są bezsensowne. Poza tym nie robię żadnych błędów ortograficznych w moich wypowiedziach, a argument podałam jeden, bo wolę abyście sami znaleźli o nim informacje.

maciekszef99
2012-09-25 19:42:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Galaxia - po 1 jak post mógł być zgodny z moimi poglądami skoro nie ma w nim treści merytorycznej??? Po drugie zdanie z palikotem jest bez sensu jak reszta Twoich wypowiedzi... To ze jkm sam się finansuje to był jeden z argumentów a nie jedyny.

maciekszef99
2012-09-25 19:44:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
Galaxia - po 1 jak post mógł być zgodny z moimi poglądami skoro nie ma w nim treści merytorycznej??? Po drugie zdanie z palikotem jest bez sensu jak reszta Twoich wypowiedzi... To ze jkm sam się finansuje to był jeden z argumentów a nie jedyny.

maciekszef99
2012-09-25 19:45:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Galaxia - po 1 jak post mógł być zgodny z moimi poglądami skoro nie ma w nim treści merytorycznej??? Po drugie zdanie z palikotem jest bez sensu jak reszta Twoich wypowiedzi... To ze jkm sam się finansuje to był jeden z argumentów a nie jedyny.

hetera
2012-09-25 19:45:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak ja też zdawałam tą kpinę z języka polskiego... tyle, że parę lat wcześniej. Ze składnią i interpunkcją to Ty jesteś na bakier jeszcze bardziej niż ja. Choć może po prostu niechlujnie to napisałaś. Zamiast trzech zdań masz jedno. Ciężko się to czyta.

maciekszef99
2012-09-25 19:51:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po 3 jak możesz podążać za czyimś tokiem myślenia, na podstawie jednego zdania które dla Ciebie jest przeciez bez sensu i nie zawiera treści merytorycznej? Może "automatycznie" popierasz posty heterki?:). "błąd fałszywej powszechnosci" - genialne!

hetera
2012-09-25 20:06:45
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tusk jest idiotą. Posiada wartości merytoryczne? Jest opinią? Można się z tym zgodzić? Jeśli są zachowane zasady logiki to można podążać tokiem czyjegoś rozumowania.

lucy123
2012-09-25 20:08:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Maciesze... coś tam.. Czepiasz. śiem, Hetery, rze śiem czepia. tego ,tempaka .co zdańi składaci. nie ómie, a sam czepiasz ,. siem jej. wienc o jaki hój ći hodźi człowiekó? Ić dziecko lekcjem odrapiaći i nie prodókój śiem bo to tylko wioha jest ,. a masz spinem jakbysi w kongreśe jakimsi pżemawiał..

maciekszef99
2012-09-25 20:20:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Własne chodziło ze zdanie Tusk jest idiota ma sens i jest zrozumiałe. W przeciwieństwie to zdania majki - zdaniem galaxy. Nie moze wiec ona podążać tokiem myślenia, które dla niej nie ma sensu. Chybiony przykład....

maciekszef99
2012-09-25 20:28:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lucy123 z Twojegonposa wynika ze czepiam się 2 osób.:) czepiasz się hetery a sam czepiasz się jej... No właśnie jej się czepiam za to ze czepia się majki:)..i się nie spinami tylko dyskutuje. Twoja wypowiedz wyglada jakbyś się spiela tak, ze literki wysypaly Ci się wszystkimi otworami na klawiaturę:

Ereszkigal
2012-09-25 20:29:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
2012-09-25 20:34:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
2012-09-25 20:34:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
Maćku.. Widzisz, napisałam w najprostszy i najgłupszy możliwy sposób, a i tak nie umiałeś przeczytać tego ze zrozumieniem. A cała ta dyskusja jest spowodowana tym, że w Twoim jakże bogatym słownictwie nie ma słów takich jak : ironia i sarkazm. Gdyby były bowiem wiedziałbyś, że...

hetera
2012-09-25 20:36:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie.

lucy123
2012-09-25 20:37:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
.. ich znaczenie kryje się w wypowiedziach panny Hetery. Smutny fakt, jakim jest u Ciebie brak umiejętności czytania miedzy wierszami, bardzo mnie martwi. Popracuj nad tym a unikniesz wielu niepotrzebnych dyskusji, w których mimo Twego przekonania, wygraną stroną nie jesteś. :)

maciekszef99
2012-09-25 20:40:23
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lucy123 czy sposób w jakim napisałam swojego posta jest dla Ciebie najprostszy?:) to nie mecz się już:) tak nie znam ironii i nie potrafię odkryć pokładów Twojej inteligencji. Galaxia -jeśli nie ma sensu, nie może byc głosem poparcia. Jeśli potrafilas odczytać w tym głos poparcia to znaczy ze ma sen

maciekszef99
2012-09-25 20:46:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lucy123 czyta miedzy wierszami:) Wy uważacie ze jesteście wygrane na jakiej podstawie?:) waszej liczebności? I waszych mądrych wypowiedzi, które niestety chyba ukryte są miedzy wierszami tych głupich i to dość głęboko:) Przyszedłem pogadać o JKM a wy piprzycie takie kocopoly ze cieżko to zostawić:)

maciekszef99
2012-09-25 20:56:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przyszla Lucyna zaczęła od wypowiedzi przypadkowo wcisnietych liter i teraz struga myslicielke czytająca miedzy wierszami. Hetera, która rownież czyta miedzy wierszami (zna tez sarkazm i ironię) , jej przytakuje:)I tak dziewczyny są przekonane o swoich racjach, mimo -18 przy niektórych komentarzach

hetera
2012-09-25 20:58:03
Ocena: -1(glosow:5)-+
A mnie się wydawało, że przyszedłeś mnie pouczyć, pozmieniać tysiąc razy temat przewodni, zarzucać mi coś czego ja nie robię za to ty z wielką chęcią. Zmieniasz front i cele za każdym razem gdy ci jest niewygodnie, jęcząc jeszcze o tym, jak bardzo my nie potrafimy prowadzić dyskusji.

lucy123
2012-09-25 21:02:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wiesz, jak jedna osoba powie Ci, że jesteś idiotą, to możesz pomyśleć, że mówi tak z nienawiści bądź chamstwa. Ale kiedy mówią tak dwie, trzy, cztery osoby, które się nie znają i są niezależne od siebie, to już coś w tym musi być. To tyle w odniesieniu do liczebności jaką poruszyłeś :)

maciekszef99
2012-09-25 21:05:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
No właśnie Ci się wydawało tylko. Ja nic nie zmieniam ciagle prowadzimy bezsensowne sprzeczke i brak wciąż rozmowy o JKM. Jaki jest więc a jaki był temat przewodni? Kiedy zmieniam front? No i co takiego Ci zazucam czego Ty nie robisz a robię ja? Bardzo tajemniczo piszesz - chyba miedzy wierszami..

hetera
2012-09-25 21:09:55
Ocena: 1(glosow:3)-+
W którym to miejscu zaczęłam przytakiwać Lucy, tak dokładnie? Wiesz jeśli uważasz plusiki i minusiki- wystawiane w dużej mierze przez gimnazjalistów, którzy są zwolennikami JKM bo to teraz modne- za wymierną ocenę to gratuluje poziomu :) Kto poważny zwraca na to uwagę?

maciekszef99
2012-09-25 21:13:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lucy123 a co jeśli 15 idiotów mówi normalnemu ze jest idiota? to tak do liczebności..."jesteś idiota" świetny argument do dyskusji. Chyba ze jest tu coś miedzy wierszami do przeczytania, bo nie posadzam o tak kretynskie stwierdzenia tak światłej osoby ak Ty...to tak do ironii i sarkazmu...

hetera
2012-09-25 21:18:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zarzucasz mi, że ci nie odpowiadam, choć to robię... ty zaś na moje pytania na pewno nie odpowiedziałeś. Tu nikt nigdy nie rozmawiał o JKM. Raz Ci chodzi o to, że sę czepiam, jak przestaje Ci być z tym wygodnie to chodzi o to, że nie daje odpowiedzi na Twoje posty... zaraz że nie...

lucy123
2012-09-25 21:21:14
Ocena: 0(glosow:4)-+
Maćku, bawi mnie rozmowa z Tobą, dziękuję za poprawienie humoru. Czemu tak się uczepiłeś "miedzywierszowania" ?

hetera
2012-09-25 21:21:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
argumentuje w sprawie Mikkego (mimo iż NA WSTĘPIE ZAZNACZYŁAM, że nie mam zamiaru tego robić), później gdy i to ci nie pasuje znowu "chodziło ci cały czas o to", że nie odpowiadam na to co piszesz.... cały czas naskakujesz, chyba więc nie masz argumentów.

maciekszef99
2012-09-25 21:21:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Bo ty ze wszystkimi gadasz więc "wszyscy" ci powiedzieli... zatrważająca ilość plusów potwierdza twoją teorię." Hetera czy to Twoja wypowiedz? Hehehe Ty zwracała uwagę:) nie byłem wiarygodny bo nie miałem plusów? A może to irona:) napisałem o głupich + specjalnie (czyt miedzy w

hetera
2012-09-25 21:25:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty naprawdę nie widzisz gdy ja się z ciebie naśmiewam? Dobrze wiedzieć, zapamiętam. Tak samo jak ze zdaniem bez kropek była to symulacja :) Ale i tak tego nie rozumiesz, prawda? :)

maciekszef99
2012-09-25 21:26:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Twoj ostatni post to jakis bełkot.... A z Lucyna klepiecie się po dupciach:) Ona naliczyla już 4 osoby które uważają mnie za idiotę - rozumiem ze miala na myśli Ciebie:) może nawet oba konta:)

maciekszef99
2012-09-25 21:29:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Hetera gdzie argumentujesz w sprawie mikkego? Lucyna miedzywierszowania się uczepilem bo to zabawne było:) tez poprawilas mi humor, chce to podtrzymać:)

lucy123
2012-09-25 21:32:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
Cycki mi teraz opadły.. Kończę tą dyskusję, bo nie ma ona jakiegokolwiek sensu. Nie umiesz czytac ze zrozumieniem. Bierzesz wszystko czarno na białym. Jakbym napisała , to co napisałam było znanym powiedzeniem, a nie moją myślą.. Więc nie doliczyłam się 4 osób, przykro mi :(

maciekszef99
2012-09-25 21:33:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hahahaha tak myślałem ze z plusami tez będzie ironia:):):)wiedziałem ze tak odpowiedz:) jestes juz śmieszna skończyło się miłe przekomarzanie:) Strasznie się nabijasz ze mnie:) w każdym poście:) Ty inteligentna bestio:)

maciekszef99
2012-09-25 21:34:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiesz, jak jedna osoba powie Ci, że jesteś idiotą, to możesz pomyśleć, że mówi tak z nienawiści bądź chamstwa. Ale kiedy mówią tak dwie, trzy, cztery osoby, które się nie znają i są niezależne od siebie, to już coś w tym musi być. -to jest znane powiedzenie? Hmmm wygooglam:)

hetera
2012-09-25 21:36:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
No tak, to zdanie mogło być dla ciebie zbyt rozbudowane. Następnym razem postaram się używać po max. 5 słów w każdym... i będę wypunktowywać :) Gdzieś w poście umieściłam link, może pamiętasz, napisałeś mi wtedy, że nie o to ci chodziło... i chyba nawet, że cię to nie interesuje. :)

maciekszef99
2012-09-25 21:37:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
No tak nie umiem czytać.... A wszystko co piszecie jest albo "znanym powiedzeniem" albo "nasmiewaniem" bądź sarkazm ewentualnie ironia:) Jak więc chcialybyscie dyskutować?:) Z jednym racja Lucyna -Twojej myśli to tu nie ma.

maciekszef99
2012-09-25 21:45:36
Ocena: -1(glosow:1)-+
"argumentuje w sprawie Mikkego (mimo iż NA WSTĘPIE ZAZNACZYŁAM, że nie mam zamiaru tego robić)" i ten link świadczy o tym ze zaczęłas? Przecież link właśnie wyslalas dlatego ze ci się nie chciało. Nic się więc nie zmieniło w stosunku do "na wstępie" Co więc oznacza to "mimo

hetera
2012-09-25 21:46:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
To, że ty tego nie widzisz i nie rozumiesz nie znaczy, że tak nie jest. Wyobraź sobie, że wielu ludzi go tu używa... choć ty o tym nie wiesz. To nie była ironia... po prostu pokazywałam ci jak moim zdaniem myślisz.... i to się później potwierdziło.

maciekszef99
2012-09-25 21:48:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
"Ty naprawdę nie widzisz gdy ja się z ciebie naśmiewam? Dobrze wiedzieć, zapamiętam. Tak samo jak ze zdaniem bez kropek była to symulacja :) Ale i tak tego nie rozumiesz, prawda? :)" to jest post dnia:):) ten z odpowiedzi na plusy, gdzie wcale nie pisałas poważnie hehehe:) idę spać dziewcz

hetera
2012-09-25 21:51:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zastanawiam się czy ty sam w ogóle wiesz co robisz i piszesz :) Miło się "dyskutowało", niestety powtarzanie w kółko tego samego robi się po pewnym czasie nudne :) Przypuszczam, że Lucy się ze mną zgodzi...pobawimy się z Tobą kiedy indziej, dzisiaj to się już zrobiło zbyt monotonne.:)

maciekszef99
2012-09-25 21:58:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ty wkoło pieprzysz o ironii i nasmiewaniu:)Dokładnie wiem co pisze, tylko Ty nie bardzo skoro to dla Ciebie wkoło to samo:)Nie to co Twoje unikalne posty:) a tak Lucyna z pewnością się z Tobą zgodzi:)dobranoc i do następnego "ironicznego nasmiewania" :) PS z odpowiedzią na plusy naprawdę p

hetera
2012-09-25 21:58:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeszcze tylko jedno.... prosto, bez ironii, czy ukrytych znaczeń (tak bezpieczniej): Jesteś od dziś moim ulubionym idiotą na tym portalu :)

maciekszef99
2012-09-25 22:00:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
I nie dyskutowali tylko ironizowalo i "nasmiewalo" ze mnie:) czy ja naprawdę tego nie widziałem???? Ale pojechalyscie dziś po mnie dziewczynki aż mi głupio:) nara:)

maciekszef99
2012-09-25 22:02:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dziekuje bardzo. To ku....wsko mile:) bezpieczniej...

maciekszef99
2012-09-25 22:10:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
"?.."wszyscy" ci powiedzieli... zatrważająca ilość plusów potwierdza twoją teorię. " -ale ukryta ironia i nasmiwanie sie ze mnie tutaj to naprawdę mistrzostwo:):):):) nie licząc ironii "zatrwazajaca ilośc" oczywiście:) Jednak faktycznie widać ze plusy gimnazjalistów mas

maciekszef99
2012-09-25 22:34:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
.....gdzieś:):)

ster000
2012-09-26 02:55:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
maciekszef99 swoim matolstwem zwróciłeś uwagę niewątpliwie. Trzeba było iść do domu jak przyszedł tego czas. maciekSZEF:) facepalm.

maciekszef99
2012-09-26 08:16:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wspaniala wypowiedz gratuluje! Swoim matolstwem przeroslem wszystkich...Ster000 fuckface:)

Majka18
2012-09-26 18:37:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozumiem hetera. Ok może faktycznie niechlujnie to napisałam i ciężko się to czyta. Poprawie się. A matura 2012 z języka polskiego nie była wcale taka łatwa. Pojawił się na niej tekst spoza kanonu lektur, dotyczący holokaustu.

slesz
2012-09-26 21:16:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Admin - daj mi jakieś bonusowe punkty, albo wyższą rangę, za to że taka dyskusja się rozpętała po moim komentarzu ;)

BoaKrztusiciel
2012-09-30 19:17:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Podsumowując, Hetera przyczepiła się Majki za nielogicznie napisane zdanie, a Ty przyczepiłeś się do niej. I teraz przyznaj Maćku, że miło się z nią spamowało, bo inaczej byś ją olał, a nie urządzał 2-metrową dyskusję. Prościej byłoby umówić się na kawę i tam powymieniać poglądami;)

dream99
2012-09-25 10:26:43
Ocena: 16(glosow:24)-+
Jak by on rządził to by w Polsce było lepiej!!!

Majka18
2012-09-25 10:29:17
Ocena: 10(glosow:16)-+
Podpisuje się pod tym obiema rękoma, a krytykujących Pana Mikke zachęcam do poczytania trochę o jego osobie, a nie oceniania człowieka po jednej błędnie odczytanej wypowiedzi. Amen.

Galaxia
2012-09-25 15:06:51
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ivellios1988
2012-09-25 16:08:59
Ocena: 2(glosow:4)-+
Krytykujący JKM powinni przynajmniej SPRÓBOWAĆ przeczytać W CAŁOŚCI i ZE ZROZUMIENIEM jego wpisy w Internecie. Zawsze jest chaja o jakieś zdanie wyrwane z kontekstu, a nikt się nie fatyguje żeby całość przeczytać. Ale pluć to k***a wszyscy potrafią.

Galaxia
2012-09-25 16:25:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Majka18
2012-09-25 19:00:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do:Galaxia: Czytałam jego program i artykuły na jego temat. Poza tym naprawdę zagłębiłam się w historię owego pana. Po twoim absurdzie stwierdzam, że oceniasz człowieka po jednej wypowiedzi nie zapoznawszy się głębiej z tematem.

Galaxia
2012-09-25 20:19:20
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
2012-09-25 20:27:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Galaxia
2012-09-25 20:29:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Ereszkigal
2012-09-25 20:32:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
uwielbiam hipokryzję

masquee
2012-09-25 10:21:35
Ocena: 16(glosow:20)-+
Czyzby media dotarly nawet tutaj? Moze admin jest z TVN'u? Widzialem wpisy niepelnosprawnych ludzi ktorzy po przeczytaniu calego tekstu zgadzaja sie i nie maja Panu Januszowi nic za zle. Wiec albo calosc albo niech media dalej wam sraja do glowy.

tetris91
2012-09-25 10:18:50
Ocena: 10(glosow:18)-+
oj tak straszny z niego bydlak. przecież nikt normalny nie zakłada fundacji pomagającej kształcić osoby niepełnosprawne. zniszczył ich marzenia i poniżył ;) najlepiej zamknąć fundację indywidualnego kształcenia i rozstrzelać jej założyciela za wypowiedź, której idioci nawet nie starali się zrozumieć

Piter722
2012-09-25 10:14:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

qwerty777
2012-09-25 09:49:31
Ocena: 16(glosow:26)-+
A co on komu zabral ? Powiedzial co mysli -a to, ze polaczki sterowane TVN-em mysla inaczej - no coz ;) to nie oznacza, ze on cokolwiek komu zabiera. Idzcie matoly dalej glosowac na tuska / kaczynskiego i kwiczcie sobie w biedzie...

hetera
2012-09-25 10:55:51
Ocena: -5(glosow:17)-+
Tak, tak... bo Kurwin tak wiele zmieni. Ten człowiek wespół z Kaczyńskim i Tuskiem powinien być odizolowany od społeczeństwa.

szczeryham
2012-09-25 11:16:16
Ocena: 2(glosow:14)-+
Tysz prawda. Nagonka jest na niego od zawsze. A to jeden z nielicznych polityków,który ma jakikolwiek sprecyzowany program.

szczeryham
2012-09-25 09:41:38
Ocena: 38(glosow:66)-+
Ja tam i tak na niego zagłosuję,jak zawsze zresztą.

hetera
2012-09-25 11:12:15
Ocena: -18(glosow:22)-+
Ja wolę głosować na Króla Juliana, lepszy z niego człowiek od w absurdzie przedstawionego.

maciekszef99
2012-09-25 20:32:59
Ocena: -1(glosow:5)-+
Glosuj na Juliana - będzie Cię nazywał głupim pingwinem

doroti27
2012-09-11 18:27:15
Ocena: -7(glosow:19)-+
Musi coś głupiego powiedzieć bo inaczej by się o nim nie mówiło .

zbyszek20000
2012-09-11 14:03:55
Ocena: -22(glosow:28)-+
takim ludziom powinno się odbierać prawa obywatelskie na zawsze

elconecho
2012-09-11 10:11:49
Ocena: 22(glosow:32)-+
Taka nagonka oznacza nic więcej tyle, że 90 procent Polaków nie zrozumiała przesłania JKM. Wypowiadacie się, a pewnie nikt z was nie wszedł na blog i nie zaznajomił się z ideologią JKM. Tacy właśnie Polacy są podatni na działanie mediów - czas trochę poczytać...

michalng
2012-09-11 20:16:51
Ocena: -19(glosow:23)-+
Jeśli 90 % nie rozumie przesłania JKM to wydaje mi się ze to JKM ma problem w przekazem ;-)

porcupine
2012-09-25 09:35:51
Ocena: -2(glosow:12)-+
Czego w takim razie nie zrozumieli w stwierdzeniu, że w telewizji nie powinno się pokazywać m.in. morderców, zboczeńców i inwalidów?

czesioemeryt
2012-09-25 15:41:41
Ocena: 2(glosow:4)-+
człowiek jest bardzo prosta maszyna co mu pokażesz a później zaczyna to robić (efekt lustrzany) pokazując pedofila, morderce, bądź kogoś tego pokroju człeki zaczynają tak robić bo zmienia się hierarchia wartości

porcupine
2012-09-25 22:45:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mało znasz ludzi w takim razie. Albo obracasz się w gronie skończonych idiotów.

Gawron87
2012-09-10 23:31:10
Ocena: 11(glosow:29)-+
Ten pan to jedyna nadziej dla polandi

Cekinka
2012-09-10 23:12:02
Ocena: -24(glosow:42)-+
Tak ten ktoś to totalne zero! Idiota i faszysta w jednym! Kto go słucha?!

gienek91
2012-09-25 13:01:48
Ocena: -9(glosow:9)-+
Idiota = faszysta.

ozzysabbath00
2012-09-25 23:30:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
Takim jesteś? Tak cię nazywają?

Cekinka
2012-09-10 23:10:35
Ocena: -28(glosow:44)-+
To najgorszy idiota w polskich mediach zaraz po Cejrowskim!

moolter
2012-09-25 11:05:04
Ocena: 4(glosow:20)-+
Ty lewacka k u r w o !

arczi.t
2012-09-25 13:20:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zgadzam się z przedmówcą.

czesioemeryt
2012-09-25 15:37:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
pewnie lepiej oglądać Tuska i Kaczyńskiego oraz niewykształconego i niewychowanego Komorowskiego

omen100
2012-09-25 15:37:46
Ocena: 6(glosow:10)-+
Cejrowski jest spoko.

Bartek7991
2012-09-25 20:26:54
Ocena: 3(glosow:7)-+
A co? Tusk może lepszy? Tusk to cham i złodziej, który oślepia naród poprzez media, a ludzie dają sobą pomiatać... kilka osób tego nie zmieni, a naród głupieje..

ozzysabbath00
2012-09-25 23:31:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ty tępa s u k o

rbr1910
2012-09-10 23:07:48
Ocena: 9(glosow:21)-+
Może i sytuacja przy której wyraził swoją opinie była nie odpowiednia, ale czy nie ma racji?

firo777
2012-09-10 22:57:26
Ocena: 13(glosow:23)-+
to co powiedział to wyrażenie własnej opinii, moim zdaniem błędnej ale chyba mamy wolność słowa prawda ? czy nie mamy

michalng
2012-09-10 23:30:16
Ocena: -6(glosow:22)-+
Mamy wolność słowa, dlatego nikt tego pana do wiezienia za wygłaszanie debilizmów nie zamyka.

miszcz82
2012-09-10 22:48:56
Ocena: -16(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

doroti27
2012-09-10 22:45:54
Ocena: -13(glosow:19)-+
frajerem!!!

LilCrazy
2012-09-10 22:34:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LilCrazy
2012-09-10 22:33:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

anabella173
2012-09-10 22:25:16
Ocena: -13(glosow:39)-+
To co powiedział na temat naszych paraolimpijczyków pokazało jakim jest zerem,bo przeciez nasze czlowieczeństwo okreslamy stosunkiem do ludzi słabszych ,chorych.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Zaoranie
To zdumiewające, jak ludzie próbują zaoszczędzić kilka funtów.
główna
Dodano: 03.07.2018, 17:07:57   przez: endriu343
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 34Skomentuj (18) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0