Ukryj komentarze(153)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Rebus364
2012-11-04 16:39:40
Ocena: 18(glosow:20)-+
Im większą kasę pakuje się w Afryke tym większa tam nędza i głód.Oduczono murzynów pracy , bo po co pracować jak można dostać wszystko gratis? Lepiej płodzić dzieci i wyrzynać się wzajemnie.Zamiast ryby powinno się im dać wędkę tj wybudować im studnie i niech się sami się wezmą do pracy.
Montechristo
2012-11-11 19:31:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
A kiedy księża żyli w ascezie? NIGDY!
A co do wypowiedzi Rebus364 zgadzam się w pełni. Poza tym ta cała pomoc i kasa pakowana w Afrykę osłabia ich własną ekonomię...
piter1987Vola
2012-11-11 11:15:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
niewiem co za głąb to wrzucił!!!może i z tymi księżulkami masz racje ale co kogo obchodzą afrykanie!!!zajmijmy się lepiej naszymi rodakami które głodują zwłaszcza dziećmi!!!!!
niepozwalam
2012-11-08 13:13:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Dziwny jest ten bibo19. Idź bibo19 sprzedaj co masz i oddaj negrom, wtedy pogadamy
cokolino123
2012-11-08 00:51:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
więcej pieniędzy na cele charytatywne niż np: WOŚP
weteran000
2012-11-07 09:58:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Porównanie może nie słuszne, ale obraz polskiego kościoła jest prawdziwy. Nic nie robią a takie luksusy maja. To się w głowie nie mieści.. Te nieroby powinny wyruszyć na wyprawy krzyżowe..
lelek619
2012-11-06 22:47:41
Ocena: -2(glosow:6)-+
Porównanie idealne. Kler pławi się w luksusie a dzieci głodują. Po co im złote trony i kopuły, drewniane bądź żelazne nie wystarczą?? Póki kler będzie przy władzy to w Polsce zawsze będzie źle. Gdyby bóg istniał to pierwsze co by zrobił to kopna w d**ę cały kościół katolicki.
cokolino123
2012-11-08 00:49:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
kler pławi sie w luksusie?! pojedź na polska wieś i zobaczysz jak księża żyja. jeżdża 25letnimi samochodami, kościoły sie rozpadają, są niedogrzewane. Co za stereotypy. Zacznijcie samodzielnie myśleć a nie powtarzacie ploty jak papugi.Dodam tylko że Caritas wydaje rodznie kilkanaście razy więcej pie
deemc
2012-11-06 02:50:57
Ocena: 6(glosow:12)-+
Gadaj zdrów, tylko co jak co to właśnie kościół jako instytucja najwięcej wkłada pieniędzy w kraje trzeciego świata a zwłaszcza Afrykę, nikt też nie wspomniał o tysiącach misjonarzy, którzy właśnie tam budują szkoły, studnie, dają miejsca pracy a nikt im za to nie płaci a dodatkowo utrudnia :/
AdrianKonin
2012-11-05 23:09:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Masz coś do Lichenia? Ja bazylikę tą widzę z okna i nie muszę jej widzieć wcale tutaj.
PawelSan
2012-11-05 19:39:28
Ocena: 9(glosow:11)-+
Wiocha dla kogoś kto zamieścił to porównanie.... dla mnie bardziej by pasowało porównanie do parlamentu europejskiego , naszego sejmu , ZUS-u itp. złodziejskich instytucji... zrozumcie że na kościół daje kto chce a tamte instytucje ściągają z nas kolosalny "characz" . Pozdrawiam
pawel993
2012-11-05 14:50:32
Ocena: 6(glosow:10)-+
nie wiem co za debil porównał nędze w afryce z kościołem i jak trzeba mięć nasrane w głowie ... szkoda słów
czemu nikt tego nie porówna do naszych posłów np z PO jak oni mają sie dobrze ??
czemu nasze pieniądze idą na to żeby posłowie dostali nowe Ipady służbowe auta itp zamiast wspomóc afryke ?
dagmara17032010
2012-11-05 11:18:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Anty klerykalne Jełopy łykające medialną papke.Wydaje wam się,że myślicie samodzielnie?To grubo się mylicie.Powtarzacie brednie którymi was karmią.Dla 90% z was nigdy ksiądz nic złego nie zrobił ale mieszacie ich z błotem tak dla zasady,bo mamusia z tatusiem byli komuchami.
kiellekstein
2012-11-05 09:48:20
Ocena: 4(glosow:10)-+
Przykro mi Bibo19 ale za ten populistyczny, antyklerykalny i lewacki "absurd" masz u mnie absurdalnie wielkiego minusa.
jedziemmalina
2012-11-05 09:39:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie rozumiem dlaczego głodujące dzieci porównujecie z Kościołem. Przecież oni nie kierują państwami, nie kierują światowym budżetem. Nie lepiej byłoby porównać te dzieci z np. Emiratami Arabskimi, Pekinem czy Moskwą? A może by zacząć od przekrętów polityków np. Berlusconiego?
kulfonus
2012-11-05 09:05:20
Ocena: 2(glosow:10)-+
A co Ty zrobiles dla tych dzieci prostaku? i gdzie jest napisane, że księża i katolicy w ogóle to mają żryć gruz i być bidni.. Najpierw zarób pieniądze - jeśli nie jesteś fujarą, później zobaczę chętnie czy oddasz jakąś część na cele charytatywne, a na końcu oceniaj innych. Jesteś małym człowieczkie
slawomirek1234
2012-11-05 08:08:12
Ocena: 1(glosow:5)-+
albo jestes zwykłym przygłupem bobek
slawomirek1234
2012-11-05 08:06:52
Ocena: 0(glosow:6)-+
pławia sie w luksusach bo ja im daje na tace i dawac bede a ty bobek 19 mozesz se tylko po wstawiac fotek bez znaczenia i tak nic nie zdziałas ta swoja głupota buhahaha a taki rzad jak teraz mamy trzeba dymac zanim oni nas wydymaja wiec albo czekasz bobek jak cie rozgwintuja do konca
jacek.jacek
2012-11-04 22:24:38
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
emmaicyryl
2012-11-04 21:36:57
Ocena: -1(glosow:15)-+
te bydlaki ogłupiają polskie społeczeństwo nie moge się na nich patrzeć dostaje mdłości i nie z przepicia tylko mam uczulenie na świnie pazerne świnie
FireCrow
2012-11-04 20:17:24
Ocena: -4(glosow:18)-+
Kościół katolicki od zawsze był łasy na pieniądze, wszelkie świątynie od wieków były pełne złota i kosztowności, a księża tylko udawali biednych. W PL od dawna też chłop musiał płacić podatek swemu panu i osobny na kościół... Ale jakoś nikt o tym nie pamięta i wszystkim się wydaje, że...
skottech
2012-11-04 20:09:34
Ocena: -5(glosow:13)-+
cały kosciół współczesny to sciema kazdy pakuje sobie kieszenie zycie w czystosci ? chyba tylko u tych ktorzy jaj nie maja niema powołania mohery jeszcze wierza ja nie i nie bede zadnemu plebanowi wierzył jestem wierzacy owszem . modle sie do koscioła b. rzadko chodze bo przeciez bog jest wszedzi
agentfoxmulder
2012-11-04 19:08:08
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nowiutkie Audi A8 full wypas księdza z Legnicy, który wjechał w motocyklistę było zarejestrowane na Caritas. Auto warte 450 000 zł. Dodam jeszcze, że Caritas oprócz kasy od ludzi dostaje jeszcze dotacje z budżetu. Co do Afryki to Rebus ma rację, pomoc w takiej formie pogłębia tylko biedę w Afryce.
tasior777
2012-11-04 17:56:02
Ocena: -1(glosow:17)-+
Po prawej powinni raczej być politycy i ich majątki a nie kler. Przecież najwięcej pomocy humanitarnej idzie ze składek w kościele lub organizowanych przez kościół. NIe popieram przepychu wśród kleru ale prawdą jest, że to kościół daje najwięcej
totentom
2012-11-04 18:38:24
Ocena: -2(glosow:10)-+
A zastanowiłeś się skąd kościół ma pieniądze? bo przecież nie wypracowali tego księża w fabrykach czy na roli... A teraz odpowiedz sobie sam kto daje najwięcej, KK jest tylko pośrednikiem a ty go tak chwalisz. Tak na marginesie, na mocy konkordatu z bodajze 2004 roku kazdy polski podatnik oddaje 1
natalia945
2012-11-04 17:37:15
Ocena: -3(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
ROBI00000000
2012-11-04 16:41:35
Ocena: -1(glosow:13)-+
Co dodać do tego obrazka? Nic.Opasłe,opływające w luksus czarnuchy..
Rebus364
2012-11-04 16:39:40
Ocena: 18(glosow:20)-+
Im większą kasę pakuje się w Afryke tym większa tam nędza i głód.Oduczono murzynów pracy , bo po co pracować jak można dostać wszystko gratis? Lepiej płodzić dzieci i wyrzynać się wzajemnie.Zamiast ryby powinno się im dać wędkę tj wybudować im studnie i niech się sami się wezmą do pracy.
naya1310
2012-11-04 17:31:26
Ocena: 5(glosow:7)-+
dokładnie. co roku na pomoc humanitarną w Afryce idzie kilkakrotnie więcej pieniędzy niz te, które pomogły na odbudowe całej Europy po wojnie. nikt mi nie powie, że to normalne, że za jednorazowa kilkakrotnie mniejszą sumę odbudowano całą Europę a coroczne ładowanie w Afrykę fortuny nic nie poprawia
KrzysioPysio
2012-11-04 18:06:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dokładnie, poza tym zawsze mnie zastanawiało w jaki sposób inne kontynenty potrafiły się ucywilizować, a murzyni nie, stoją ciągle w tym samym miejscu, z tym problemem, że jest ich coraz więcej, co za tym idzie coraz więcej pomocy potrzebują.
Max74
2012-11-04 20:13:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Czyli jeden Europejczyk ma pomagać kilkunastu Afrykańczykom ? Do tego utrzymujemy np. Greków to czemu nie mamy zapie... za resztę świata. Qrwa Chiny, Indie i reszta Azji z biedoty i zacofania w krótkim czasie stały się potęgami ale im to pewnie dlatego, że manna z nieba spadła.
radowann
2012-11-04 16:27:28
Ocena: 0(glosow:22)-+
I dlatego wychodzę z założenia że lepiej być dobrym ateistą niż chu..wym katolikiem. Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego wielkie umysły są ateistami. Kościół i obrazki to nie jest wiara tylko sposób niektórych jednostek na życie w lepszym standardzie.
Majka18
2012-11-04 17:35:10
Ocena: 6(glosow:8)-+
Dlaczego podpinasz wiarę tylko pod katolicyzm?
Nie można przekreślać tak ważnej rzeczy i ogólnie wszystkiego na podstawie jednego doświadczenia. To tak jakby zraniła Cię jakaś dziewczyna i uznałbyś że wszystkie są złe i nie warto. P.S. jestem protestantką tak dla wyjaśnień.
arigold7
2012-11-04 15:50:20
Ocena: 5(glosow:19)-+
bibi19 durna palo i reszta zmanipulowanych bezmozgow, zyjemy w XXI wieku, ksiadz ma sie przemieszczac konno? Fakt ze jezdzenie takimi samochodami nie jest im potrzebne i jest troche niesmaczne ale myslisz ze gdyby jezdzili punciakami to zniklby glod na swiecie? ciekawe na co Ty pieniadze wydajesz
PIOTR20701
2012-11-04 15:05:28
Ocena: 12(glosow:12)-+
Do roboty zagnać murzynów.Angole jak zakładali kolonie to wybudowali kilka miast w Tanzani.Które stoją do tej pory.A murzyny za leniwe.Wiadomo bieda ale już bez przesady.
Ps:Jesli kogoś obrazilem to Przepraszam
nierozkminiaj
2012-11-04 14:39:04
Ocena: -2(glosow:10)-+
w książeczce zwanej biblią jest mowa "wdowi grosz oddaj" (u nas groszami gardzą teraz papierkowe tylko) ostatnie pieniądze daj mu na tace to sie pomodli za ciebie, to nic że na chleb ktos nie ma ale jak odda to mu w niebie zasługa będzie tak?
Ambasador69
2012-11-04 14:35:44
Ocena: 4(glosow:10)-+
Gdzie i kiedy? Bo jakoś nigdy nie słyszałem, żeby taki słowa były w formule ślubowania, ale mogę się mylić. Jeśli ktoś wie dokładniej, to niech się wypowie.
Ambasador69
2012-11-04 14:18:52
Ocena: 4(glosow:8)-+
A czy księża kiedykolwiek byli ascetami? Chyba prędzej zakonnicy, księża raczej zawsze lubili przepych.
slawomirek1234
2012-11-04 14:00:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
a o co wy dbacie nie o własne tyłki czemu tu jest pokazany kosciół jak to afryka po lewej a kosciół polski hehehe moze pokazcie debile rzadzacych tym krajem co jest ubóstwo nam juz nie daleko do takiej samej biedy jak tam mały kroczek a to tylko przez to ze buraki wybieraja taki rzad swini TUSKA
Anti-Religion
2012-11-04 13:22:58
Ocena: -3(glosow:15)-+
Po co szukać tak daleko? U nas jest wiele rodzin, ludzi na skraju ubóstwa, nie mający często co do przysłowiowego garnka włożyć, ale co widać na około? Kościoły kapiące złotem, opasłych rabów w kieckach prawiących morały , a jedyne o co dbają to własne tyłki.
drLOUBlTCH
2012-11-04 12:48:29
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Saint_Satan
2012-11-04 12:38:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
Afryki tak szybko nie da się zmienić, ogromne nakłady finansowe idące w biedne kraje trafiają do tak zwanej "elity". Trzeba by naprawdę kilkudziesięciu lat pracy nad mentalnością afrykanów(nie wiem czy to poprawna forma) żeby mieli chociaż cień szansy na wyjście z tego szamba w którym są t
agentfoxmulder
2012-11-04 19:15:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taką historię w radiu słyszałem: w Zimbabwe czarni przejeli farmy i na jednej z nich rosło jakieś duże drzewo owocowe. Poprzedni właściciele przyjechali odwiedzić swoją byłą farmę i zobaczyli, że drzewo zostało ścięte. Murzyni odpowiedzieli, że ścieli by dostać się do owoców, które były na górnych g
agentfoxmulder
2012-11-04 19:17:26
Ocena: 3(glosow:3)-+
które były na górnych gałęziach. Oni nie myślą co będzie za rok czy nawet za miesiąc, żyją dniem dzisiejszym.
GotoToiletXD
2012-11-04 12:36:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro tak to czemu TY nie pomagasz dzieciom w Afryce ? źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz
dziargata
2012-11-04 12:18:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
oni sa za tepi i nic sami nie wymysla ,trzeba im napierdzielic fabryk zatrudnic jako tania sila robocza to moze pozytek bedzie haha zobaczcie jak wyglada murzyn wziety do niewwoli w ameryce wpierdziela pol mcdonalda obwiesi sie zlotem i niektore obniki sa w jakis sposob uzyteczne afryka to patologi
JanPawianII
2012-11-04 12:15:47
Ocena: -6(glosow:14)-+
W Polsce znajdą się ludzie co klepią taką sama biedę jak murzyni w afryce. Nieraz słyszałem jak klecha żądał od matki kilkorga dzieci kilka stówek za chrzest i był nieugięty, gdy ta mu tłumaczyła, że nie mają nawet na chleb.
tygrysisko130588
2012-11-04 12:24:32
Ocena: 5(glosow:9)-+
Opłata ze chrzest jest dobrowolna i wynosi jeśli dobrze pamietam 130zł, a mogę się na ten temat wypowiadać gdyż niedawno chrzciłem dziecko.
panchamityle
2012-11-04 14:29:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Za nick i avatar powinieneś zostać rozkminiony przez admina i brylować swoją mordą na głównej wiocha.pl
Podlasiak1977
2012-11-04 12:08:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
po prawej zamiast zdjec ksiezy powinno byc zdjecie politykow,szczegolnie afrykanskich.ich lud gloduje a oni kupuja bron.to nie wina kosciloa ze tam gloduja.
misiek2004
2012-11-04 12:08:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jesteś zwykłym czerwonym kretynem. Zazdrościsz komuś kasy? To do roboty darmozjadzie. Być może kiedyś uda ci się zarobić tyle, by przestała zżerać cię zazdrość. Ale swoje tezy schowaj do kieszeni. Głodujące dzieci nie mając nic do majątku kościoła, oprócz tego, że kościół im pomaga.
TempyCh
2012-11-04 11:59:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Polanda bardzo dobra kraj dla szaman: siedzieć blisko wódz, dostawać wiele ziemia i chata od wódz, mieć miliony niewolnik co słuchać, mieć dużo złoto i ładny osioł do jazda, pić wiele woda ognista, kazać jak mąż z żona spać a same nie mieć dzieci bo drogo oni kosztować
TempyCh
2012-11-04 12:06:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
moja chcieć zostać szaman w Polanda ale wasza nie lubić czarna człowiek wasza kraść nasze skarby z ziemia wasza dopłacać złoto do rolnictwo i moja wioska głodować wasza mordować nasz wódz jak on nie chcieć oddać skarby z ziemia i dawać drugi zły dla nas wódz co nas mordować
Jachociacho
2012-11-04 11:53:25
Ocena: 0(glosow:10)-+
Daję na tacę w kościele i wara gimbusy od tego. To są moje pieniądze i moge sobie nimi nawet dupe podcierć!! Na czarnuchów nierobów dawać nie będę. Za to dam na tacę by moja kochana babcia miała gdzie chodzić codziennie, a ja na starość również!
headhanterz
2012-11-04 11:43:12
Ocena: 1(glosow:11)-+
jezus zapieprzał w sandałach a te swinie zyja lepiej niz wy
dawid635
2012-11-04 12:13:52
Ocena: 2(glosow:4)-+
Haha, bo nie było adidasów to chodził w czym było!! Gdyby miał auto to pewnie z Ewangelią dotarłby dalej i na pewno by z tej możliwości skorzystał. A św. Paweł gdyby były samoloty to na pewno by nimi latał a nie płynął szmat czasu statkiem przez co miał mniej możliwości na ewangelizację.
Bad_B
2012-11-04 11:38:31
Ocena: 0(glosow:8)-+
Zamiast afrykańskiej biedy powinni pokazać naszą polską biedę. Kontrast byłby taki sam. Z jednej strony ludzie którzy nie mają co do garnka włożyć, a z drugiej tłuste świnie obwieszone złotem i łamiące w tym przypadku 2 z 7 grzechów głównych: chciwość (2) i nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (5).
Max74
2012-11-04 11:21:59
Ocena: 8(glosow:10)-+
Tak jak kolega Mundzio mówi. Żeby ten absurd miał sens to po prawej powinny być pałace, merole, przepych tych kacyków, którzy władają kraikami z tą biedotą. Do tego pokazać ile wydają na broń. No ale gimbusom takie bzdury bardziej przemawiają do ich ograniczonej wyobraźni.
Max74
2012-11-04 11:27:18
Ocena: 8(glosow:10)-+
Afryka jest bardzo bogata, ale żeby z tych bogactw korzystać to trzeba by było się wziąć do roboty zamiast wyrzynać nawzajem i wtedy takich problemów byłoby znacznie mniej. Dlaczego ludzie żyjący w ciężkich warunkach np. na Syberii zawsze jakoś sobie radzili ?
Max74
2012-11-04 14:07:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
To w takim razie jakiś cud, że Siuksowie się nie naparzają z Apaczami albo plemiona żyjące w Amazonii-oni też są podzieleni jak się białym podobało. Biały człowiek podzielił im Afrykę tak a nie inaczej,więc to powód aby zdychać z głodu i naparzać się do końca świata i jeden dzień dłużej.
slawomirek1234
2012-11-02 23:18:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
jurek 1102 jest prawdziwa dziwka i kazy powinien go dymac w oko
neurotyczny_jan
2012-11-04 11:27:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
tego się nauczyłeś od twojego boga? a co z wybaczaniem i nadstawianiem drugiego policzka itp.? i po to chodzisz do kościoła?
Mundzio84
2012-11-02 10:35:22
Ocena: 6(glosow:22)-+
Już kiedyś tu było coś podobnego więc powtórzę.Co KK ma wspólnego z biedą i głodem w Afryce?Oni mają im dawać kasę czy co?I wreszcie - kto jest winny temu, że w Afryce głodują dzieci?Tylko i wyłącznie ich rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, którzy od wieków nie potrafią tam stworzyć cywilizacji.
Mundzio84
2012-11-02 10:39:24
Ocena: 7(glosow:19)-+
Zamiast tego wolą się napi*rdalać między sobą, dzikusy.Zresztą wiecie co to Czerwony Krzyż?Kościół wysyła tam więcej pomocy, niż wy, którzy siedzicie przed komputerami i potraficie pi*rdolić farmazony.Za 30 dolarów na m-c przeżyje tam cała rodzina.Zamiast kupić sobie nowe słuchawki do Ajfona
jprdle
2012-11-02 20:25:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jest w tej wypowiedzi trochę racji lecz chodzi o to, że wiara i duchowieństwo wg wszelkich nauk i teorii powinny kojarzyć się ze skromnością, pokorą, ascezą itd., itp. Natomiast w absurdzie widzimy spasione świnie przy ekstrawózkach, które to pod przykrywką wiary czerpią korzyści materialne. Głownym
jprdle
2012-11-02 20:31:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
...problemem Afryki jest brak wody i potrzeba ogromnych nakładów wielu rządów na świecie, aby kontynent mógł wyjść z biedy. Afryka nie potrzebuje ryby ( paczki z żywnością czy rzeczone przez ciebie 30 dolarów to pomoc doraźna ) lecz wędki, narzędzia do pracy ... ehhh ...
Mundzio84
2012-11-03 10:47:07
Ocena: 5(glosow:15)-+
Tak, ale mi chodzi o sam sens zestawienia tych dwóch rzeczy w tym "absurdzie".Co ona mają ze sobą wspólnego?Chyba tylko grę na emocjach i głupocie, żeby nałapać plusików.Zresztą nie zgodzę się, że tylko woda jest głównym problemem w Afryce.Wystarczyło, że w takim RPA porządzili trochę bial
Mundzio84
2012-11-03 10:50:11
Ocena: 5(glosow:15)-+
żeby stał się on najbardziej rozwiniętym krajem tam.Tam chodzi też o to, że czarni nie umieli nigdy tam do niczego dojść.Dla mnie to leniwe prymitywy, które szansę posiadania czegoś widzą tylko i wyłącznie w odebraniu tego komuś siłą.A ci co inteligentniejsi emigrują do Europy na gotowe.
BoaKrztusiciel
2012-11-02 10:50:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Niekoniecznie na biedzie, ale dobrze myślisz. Jakby tak porównać lewą stronę do Gates'a i reszty z listy Forbesa, wyszłaby większa nierówność społeczna. Po prostu trzeba mieć szczęście i urodzić się w odpowiednim miejscu albo mieć pomysł, żeby zaistnieć, jak np. ten co założył fb.
neurotyczny_jan
2012-11-04 11:22:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
porównanie do kapitalistów jest trochę chybione. kapitaliści nie są hipokrytami udającymi pobożnych i nie głoszą miłości do bliźniego. jasno i szczerze mówią, że robią to dla kasy a taki KK udaje tylko i żeruje na naiwnych żeby tą kasę wyszarpać.
slawomirek1234
2012-11-02 09:04:57
Ocena: 0(glosow:14)-+
jurek1102 lubie chodzic nie dla proboszcza tylko dla siebie bo jestem wierzacy bardzo a ty jurku1102 jestes dziwka półswiata co cie wala w co popadnie i na dodatek masz pusto w głowie tak jak wiekszosc tobie podobnych obszczymurkow z du...py wzietych bezmózgów wypranych w kiblu
jurek1102
2012-11-02 10:27:30
Ocena: -1(glosow:13)-+
To takich tekstów w kościele nauczają ?
Homo_erectus
2012-11-04 11:22:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
sławomirek takim tekstem idealnie wkomponowujesz się i tworzysz obraz "wierzących" w tym kraju, eh nie ma to jak tolerancja
slawomirek1234
2012-11-01 16:30:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
slawomirek1234
2012-11-01 16:25:57
Ocena: 2(glosow:8)-+
bystre dziecko :) w sumie to swietnie sie czuje nabieram sił jak pójde do koscioła pomodlic sie az szkoda czasem wychodzic no ale co kto woli
jurek1102
2012-11-02 10:31:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Lubisz klękać przed panem w sukience ?
slawomirek1234
2012-11-01 16:24:28
Ocena: 3(glosow:11)-+
jak nie chodzisz to twój problem hehe cieszy nas to ze przejrzałas na oczy a czy wogóle widzisz cos watpie ciemnota ludzka nie zna granic tak było jest i bedzie a ja chodze do koscioła bardzo lubie chodzic do koscioła
jurek1102
2012-11-02 01:18:52
Ocena: -6(glosow:12)-+
Lubisz chodzić bo pewnie jesteś dziwką proboszcza
neurotyczny_jan
2012-11-04 11:17:49
Ocena: -2(glosow:4)-+
albo ministrantem od trzymania świecy
Nadia94
2012-11-04 11:38:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
On tylko napisał,że jest wierzący i lubi chodzić do kościoła.Po co te uszczypliwe uwagi?Macie na celu krytykować,poniżać katolików,udowadniając,że ich religia jest nic nie warta.Właśnie przez takich jak Wy wrzucam większość ateistów do jednego worka.
neurotyczny_jan
2012-11-04 11:48:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
wybacz Nadia94 ale podejście katolików do ateistów jest równie złe jak to, które opisałaś. sam doświadczyłem wiele razy chamstwa za to, że nie wierzę a nie za o jakim jestem człowiekiem. ten kij ma dwa końce.
Nadia94
2012-11-04 12:16:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
Muszę przyznać Ci racje.Paru moich znajomych jest nie wierzących,mimo to są cudownymi osobami. I ja ich szanuje za to kim są a nie w co wierzą czy jak się ubierają.Po prostu bulwersują mnie teksty typu- jesteś dziwką proboszcza,liżesz kolana księdzu itp.Traktuje Was i szanuje tak samo jak innych.Al
slawomirek1234
2012-11-01 14:52:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
slawomirek1234
2012-11-01 14:48:41
Ocena: -7(glosow:11)-+
bo to jest kosciół to i złoty !!!czemu na tej fotce sa ksieża hehehe co za DEBIL!!! porówn ksieza do biednych opuszczonych ludzi to nie kosciól trzyma rzady nad krajem tylko premier prezydent bynajmniej w polsce ludzie co za ciemnote tu wstawiacie porównajcie tych CWELI Z RZĄDU do biedoty
oppaganastar
2012-11-01 14:05:41
Ocena: -6(glosow:8)-+
tan kościół co jest na zdjęciu .. to jest w Licheniu... byłam tam .. może i ładne... ale zaa duuuuuuuuuuuuuuuużoooooooo złota... -,- i oni wydają kase na takie coś .. niż pomóc biednym ...wkurzyło mni eto najbardziej... -,- !!!!!111
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0