Ukryj komentarze(249)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
ethnie
2012-11-05 12:06:09
Ocena: 8(glosow:22)-+
zmiana płci jest dla was skrzywieniem i dewiacją?A co powiecie o tym kiedy dzieci rodzą się z obiema płciami,mają pochwę i penisa-natura tak je urządziła,rodzice decydują za to dziecko a tu bach!Pomylili się.Co ma zrobić dziecko? Męczyć się całe życie bo bycie sobą nie popłaca w tym kraju
evangelion
2012-11-10 10:04:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
zawsze mozna z polski siewyniesc w lepsze miejsce i chyba kazde juz jest lepsze niz polska
GarfieldLasagne
2012-11-10 02:25:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
Wyobrażam sobie autora tego obrazka,jako gówniarza prze-dumnego z siebie i ze swojej koncepcji.Podał w końcu kilka cech.Ba! jakie to trafne.Jak można szybko stać się bohaterem gimbazy (nie jako szkoły ale poziomu umysłowego).Tak bardzo mi was szkoda,przysięgam.Z akceptacją krytyki też w powijakach..
GarfieldLasagne
2012-11-10 02:21:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
Mogę dostać bana,ale osoba,która zrobiła ten obrazek,zarówno jak każda plusująca, i na koniec admin - to kompletni id*oci. Dziękuję i pozdrawiam. Odsyłam do książek, lub wikipedii. Tam widnieją takie pojęcia jak transseksualizm oraz schizofrenia. Debil*zm na tym portalu przekroczył wszelkie granice.
ster000
2012-11-05 23:13:17
Ocena: 0(glosow:16)-+
ja stąd dopiero sie dowiedziałem, że Grodzki nie ma ptaka, ale numer:) że się go pozbył:) Czy ktoś wie co teraz dzieje się z tym ptakiem? nie to żebym miał na niego ochote, ale o tym wogole sie nie mówi. (z drugiej strony jak nie było z niego pożytku to po chooj mu chooj)
ster000
2012-11-05 23:52:20
Ocena: -1(glosow:9)-+
nie mam pomysłu na aw, może Grodzkiego ptaka sobie "włożę" jak go gdzieś znajde :) podejrzewam że w tym filmie nie będzie o dalszych jego losach, chyba że zrobią o nim jakiś krótki (jakże inny) serial. "o Grodzkim Ptaku" A jak on pojechal do spalarni odpadów medycznych???!!!!
opuncja
2012-11-05 23:02:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
nie mają pracy, a jak mają to zarabiają grosze, a wszystko w górę leci i nie mówimy o towarach luksusowych, tylko podstawie i rachunkach. Grodzka działała w Trans-fuzji i to dla nich powinno wystarczyć. Jak sobie chcą wzajemnie pomagać to niech to robią...
opuncja
2012-11-05 23:18:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
Już dawno miałam ten absurd skomentować, ale to wywód, którego się nie chce rozbijać na 30 komentarzy. Ja nie jestem jakoś wybitnie radykalna, ale: po pierwsze - szkoda miejsca w sejmie, po drugie - po co ich promować i pokazywać dodatkowo, że KAŻDA inność...
opuncja
2012-11-06 22:03:57
Ocena: -2(glosow:2)-+
Weźże mnie nie rozśmieszaj. Ten "program" to sobie każda partia może wpisać. Bo przedszkola i żłobki to w czasie wyżu nośny temat, a podniesienie płac minimalnych i likwidacja umów śmieciowych to ostatni hit. Dla niej się liczy to, co w punkcie pierwszym i tyle.
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:03:50
Ocena: 1(glosow:17)-+
A Grodzka nie ma renty tylko wypłatę...Nie płacą jej za to,że odcięła sobie penisa... Przykro mi,że ponad 40% Polaków jest tak zacofanych...
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:31:40
Ocena: -1(glosow:11)-+
Oczywiście,nowa zasada - nie masz fiuta,jesteś w sejmie. Przecież nie bierze się ludzi do sejmu ot tak z dupy. Coś tam w partiach i w polityce musiał(a) działać...
outlaws13
2012-11-05 22:36:15
Ocena: -5(glosow:15)-+
W polityce nie dzałał"a", działało tow lobby LGBT a że Palikot postawił na elektoprat homo, bo nie należeli do nikogo i nikt im nic nie dawał to miało drzwi otwarte. Nie robi polityki tylko propagandę na rzecz wszystkich ruchów LGBT. Tu nie ma czary mary, to jest widoczne.
SzalonyMagazynier
2012-11-05 21:12:25
Ocena: -1(glosow:13)-+
Mnie generalnie w niczym nie przeszkadza Pan/Pani Grodzki/a, ani jej fanaberie/choroby czy jakkolwiek to nazwać. Drażni mnie natomiast, że wystarczy obciąć sobie pewną część ciała, założyć perukę na łeb i krzyczeć, że jest się tolerancyjnym, żeby dochapać się do żłoba władzy...
SzalonyMagazynier
2012-11-05 20:55:57
Ocena: -5(glosow:13)-+
TAK!!! Teraz to widzę! W tym kraju są jeszcze ludzie normalni! Antare30, cieszę się, że jesteś wśród nas.
szulcik
2012-11-05 20:22:52
Ocena: -4(glosow:18)-+
W ruchu kota ktory pali ,marycha miała byc zalegalizowana ... i ?? zamiast legalizacji palenia mamy legalizacje tego typu chorych dziwadeł !!! w cholere z taka gównianą partią nie przynoszącą zadnej korzysci ,w cholere ze wszystkimi partiami !! Gówno i tyle !!
lucy123
2012-11-05 20:40:11
Ocena: 7(glosow:21)-+
Wolę być 100 lat za murzynami niż żyć w świecie gdzie zwykły człowiek uznawany jest za psychola a "polityk" w takiej samej sytuacji za normalnego. Bo o to chodzi w tym absurdzie według mnie. Tolerancja też ma swoje granice o ile w ogóle istnieje...
Ubermensch
2012-11-05 20:43:30
Ocena: 5(glosow:19)-+
Kochani stare dobre czasy z przed roku mi się przypominają ten Frankenstein w kiecce powinien być w zakładzie dla ludzi chorych a nie do cyrku na Wiejską go wzięli.
outlaws13
2012-11-05 20:50:56
Ocena: -2(glosow:16)-+
Dobre czasy. Pedały przestały sie tu lansować to tera lansuję sie na siłę tolerancyjni, tylko ta tolerancja i poprawność wygląda dokładnie tak jak zachowanie posłów podczas pierwszego wystąpienia Biedronia. Chwała im za to. Tak to wygląda, ja mówię głośno , inni tolerują ale za plecami plują na nich
Anti-Religion
2012-11-05 20:59:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nawet tolerancja ma swoje granice, tylko dla każdego gdzie indziej ta granica przebiega. P.S. Pewna mądra kobieta mnie uświadomiła że tak jest, hehehe. :-)
SzalonyMagazynier
2012-11-05 21:02:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
A propos Polaczków to komuś się terminy pochrzaniły. Polecam "Polactwo" Rafała Ziemkiewicza, tam masz świetnie wyjaśnione co ten zwrot oznacza i nie oznacza ludzi, którzy myślą zdroworozsądkowo, tych Twoim zdaniem, droga biegaczko, "Tolerancyjnych".
Phi! Postępowa Europa... To j
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:02:27
Ocena: 2(glosow:10)-+
Outlaws - Co do twojej pierwszej wypowiedzi(o pedofilach) to mój drogi polaczku buraczku oni krzywdzą ludzi...A czy taka Grodzka Cię krzywdzi? Podchodzi w parku do twojego dziecka i zaczepia? No nie wiem...Ja się w pełni zgadzam z Krukolakiem i Biegaczką. PS. Teraz tylko czekać na polaczkowy bulwers
arigold7
2012-11-05 22:11:05
Ocena: 0(glosow:8)-+
grodzki nikogo nie krzywdzi (przynajmniej cielesnie) ale jest dziwadlem i ma nierowno pod czupryna, tu tylko o to chodzi zebyscie w koncu to przyznali. moge tolerowac ze ktos slucha innej muzyki ale mam tolerowac trans bo nikogo nie krzywdzi? ma problem z glowa tak jak pedofil tylko nikogo nie krzyw
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:26:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wiesz co...Wydaje mi się,że seksualne pożądanie dziecka a złe samopoczucie w swoim ciele i płci to są dwie zupełnie inne sprawy...Przed operacją zmiany płci robią Ci wiele dni testy dzięki którym ustalają czy jesteś chory umysłowo czy też nie...
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:29:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
Także nie porównuj tu pedofila z transkiem. Nie jestem jakimś zwolennikiem transków ale bardziej boli mnie gdy czytam wasze zacofane komentarze... ''Polska dla Polaków''! ''Pedały won''! ''Zgiń dziwadło''. A potem się dziwią,że się z Polski śmieją na całym świecie...Niech was dalej Kaczor nakręca...
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:36:28
Ocena: 0(glosow:10)-+
Hmmm...Bo w Polandii się rzeczywiście pedofilów toleruje... Jak Polska ma się unowocześnić jeśli nie będzie przyciągała ludzi? Cały zachód jest tolerancyjny rasowo i seksualnie...A u nas na ulicy pojawi się bambus to już ''CZARNUCH! SMOŁUCH'' Tak samo z cyganami(nie żebym ich lubił...)W porównaniu z
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:37:53
Ocena: -2(glosow:8)-+
innymi państwami jesteśmy tak zacofani,że śmieją się z nas w Cyganistanie Południowym...
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:39:10
Ocena: -2(glosow:8)-+
Komentarze outlawsa zostały skasowane więc wygląda jakbym gadał do siebie tak dla wyjasnienia... :D
outlaws13
2012-11-05 22:39:55
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pokarz mi jeden na prawdę tolerancyjny kraj w europie? Wszędzie nienawidzą czarnuchów i ciapatych a boją się cokolwiek mówić bo są duże restrykcje prawne. Człowieku, napisz jak jest a nie jak to wygląda. Nie wiem skąd masz info, ja byłem we wszystkich krajach Europy, tak wszystkich z racji pracy.
lucy123
2012-11-05 22:42:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
Powtarzam, to że ktoś nie TOLERUJE transseksualistów nie znaczy że jest zacofany. Czemu nie tolerujesz naszych poglądów? Czy o rozwoju, nowoczesności i byciu na czasie decyduje akceptacja odmieńców? To że źle się czuje w swoim ciele znaczy że ma zaburzenia psychiczne i tyle. To nie jest zdrowy umysł
Max74
2012-11-05 22:43:19
Ocena: 2(glosow:6)-+
"Seksualne pożądanie dziecka a złe samopoczucie w swoim ciele i płci to są dwie zupełnie inne sprawy" - dlaczego ? Jeden psychol, który ma ciągoty do dzieci, psów, zwłok to coś innego od psychola, który ma zwidy, że jest innej płci, rasy, gatunku ? Jedno ok a drugie już be ?
outlaws13
2012-11-05 22:43:31
Ocena: -1(glosow:7)-+
Jakaś teczowa nie określona bliżej płciowo pała sie musiała poskarżyć i weszła cenzura z braku poprawności politycznej. Kolego nie musisz nazywać mnie buraczkiem, czytam twoje argumenty i nie ubliżam ci, ja daję Tobie prawo do innych poglądów niż moje. A ty? "Buraczku"
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:49:31
Ocena: -3(glosow:7)-+
A czy ty Lucy czytasz wszystkie wypowiedzi czy tylko ostatnią? Robi się kilka tygodni badania psychologiczne!!! Outlaws - każdy kraj ma swoich ''polaczków'' ale my mamy ich za dużo. Nie myślcie,że wszystkich tak nazywam. Są Polacy i polaczki...Co do tolerancji.Hmmm...Tolerować rasistów i homofobów..
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:52:21
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ale wy szybko piszecie...Oczekujecie ode mnie bym was tolerował. A jak mogę tolerować rasistów i homofobów? Jeśli kogoś nie lubicie to go nie lubicie. Czy jak nie lubisz kogoś w pracy/szkole to wytykasz go palcem i drzesz się na cały regulator ''Jaki debil!!!!'' Takie rzeczy trzyma się dla siebie...
outlaws13
2012-11-05 22:52:53
Ocena: -1(glosow:9)-+
A ja mam tolerować pedałow i kogoś kto nie wie kim jest? Sory kolego ale to wygląda tak samo. I moje i Twoje jest na tym samym poziomie, różnica polega na tym że ja ciebie słucham(czytam) a dla ciebie jestem homofobem(cokolwiek to słowo oznacz, mam awersje na robactwo ale pedałów sie nie boje)
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:54:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dziwisz się,że nazywam Cię burakiem...Cywilizowany i kulturalny człowiek publicznie nie obraża innego.Był tu absurd jak jakiś żydek obraża Polaków...Zaraz wielcy patrioci się zlecieli...Wy w tym samym momencie robicie to samo. Wchodzę na tą stronę żeby się pośmiać a nie czytać wasze chore wypowiedzi
krzysjarzyna1
2012-11-05 22:56:44
Ocena: -2(glosow:8)-+
''pedałów'' - I wciąż dziwisz się dlaczego tak się do Ciebie odnoszę...Czy coś Ci te ''pedały'' zrobiły? Napadło Cię stado murzynów,że ich tak nienawidzisz? Nie sądzę. Większość homosów jest bogatymi,kulturalnymi ludźmi u których nie poznałbyś orientacji...
lucy123
2012-11-05 22:57:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dla mnie transseksualista i pedofil to dwie osoby z zaburzeniami psychicznymi, ani jedno ani drugie nie jest zdrowe. Czy jak kot zacznie szczekać i zachowywać się jak pies, powiesz, że jest normalny? I powiedz mi co Pan Grodzka robił na kongresie kobiet?! Co on o nas wie?
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:02:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
@Outlaws - No teraz bezczelny jesteś...oskarżasz mnie o nietolerancję bo sprzeciwiam się rasistom i homofobom. Chcesz tolerancji w 2 strony to i ty ją okaż. I logiczne - nie ma argumentów to rzuca się debilnymi rusofilami...
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:05:19
Ocena: -2(glosow:6)-+
@Lucy - Grodzka nie jest jakąś przedstawicielką kobiet,ktoś ją kiedyś tak ogłosił? Oczywiście,że nie chciałbym aby jakaś facetokobieta wypowiadała się w imieniu mężczyzn ale twój problem polega na tym,że ty nie lubisz jej nie tylko z tego powodu ale po prostu nienawidzisz jej przez inność.
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:07:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie tolerujecie przez inność...Wiecie kto jeszcze tak robił? Hitler. A co zrobił Hitler? A tylko wymordował kilkanaście milionów ludzi...nic takiego. A zaczęło się od zwykłej propagandy nienawiści. Tylko czekać aż Kaczor wywoła szwabuchom albo Rosji wojnę...
lucy123
2012-11-05 23:09:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
Alez ja jej nie nienawidzę. I nie mówię , że ktoś ją mianował przedstawicielem kobiet, tylko pytam się czemu się wypowiada w imieniu kobiet. Nie lubię bo zajmuje się sprawami mało istotnymi, politycy zamiast zająć się ważnymi sprawami , zajmują się :brakiem tolerancji" a nam żyje się coraz gorz
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:11:17
Ocena: -4(glosow:6)-+
Dobra,ja na dziś żegnam. Może jutro dokończymy rozmowę. Dobranoc.
outlaws13
2012-11-05 23:12:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
Pogadaj z gejami z tego portalu,przekonasz się ile mam racji i że jestem tolerancyjny, na pewno szczery,nie obłudny,nie hipokryta. Życzę Ci umiejętności słuchania innych ludzi, z podkreśleniem na słowo ludzi. Powodzenia. Jedno pytanie, Czy związał byś się na stałe z taka kobieta jak Grodzka?
Max74
2012-11-05 23:15:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak czytam takich fascynatów zbokami jak krzysjarzyna1, to przypomina mi się bajka o nowych szatach cesarza. Wmówiono im, że jak czegoś nie zobaczą to będą głupcami, więc się prześcigają w zachwytach nad kretynami. "Król jest nagi" - ale to do was nie dotrze.
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:19:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Max,Outlaws - Wskażcie mi gdzie kiedykolwiek napisałem,że umówiłbym się z Grodzką? Bardzo tolerancyjny jesteś Outlaws,rzeczywiście. Max - Jak nie wiesz co powiedzieć to po prostu się nie odzywaj. Żyjcie sobie dalej zacofani...Niedługo cofniemy się przez takich ludzi do poziomu jaskiń...
outlaws13
2012-11-05 23:24:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
ta dyskusja nie ma sensu, powiem Ci ze więcej mi przekazali kiedyś Dave24 i FIV7 czy Siersciuch, więcej wspólnego mieliśmy , coś mie przekazali, ja im, jakaś nic porozumienia, kompromis,zrozumienie i wiesz co ...oni są pedałami. Nie zabieraj głosu w czyimś imieniu bo im taka
lucy123
2012-11-05 23:26:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
Gdyby jaskiniowcy płci męskiej, przebierali się za kobiety, to dalej byś był w tej jaskini. Jak chce niech se będzie "kobieta" ale w domu a nie łazi i promuje głupoty zamiast zająć się ważnymi sprawami jak już jest tym politykiem. I naucz się czytać ze zrozumieniem Krzysiu...
krzysjarzyna1
2012-11-05 23:45:24
Ocena: -3(glosow:7)-+
WMG - Czytaj buraku wszystkie wypowiedzi - napisałem,że są Polacy i polaczki... I rzeczywiście bardzo dojrzałe najeżdżać na rodziców...Familiada czeka... Widać w Jaskiniowie nie można mieć swojego zdania bo PiSuchy linczują... Przykre...
szulcik
2012-11-06 08:05:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ostra konwersacja ,znow obrońcy pedałów dziwadeł i innych zboków powracają !!! Zadam takie mądre pytanie ów obrońcom : LUDZIE czy Wy macie oczy w dupie ??Przeciez to był stary dziad ,który jest teraz przerobiony na obrzydliwą babe czy to jest ku..wa NORMALNE?? Czy nazywanie Nas normalnych ,,nienorma
arigold7
2012-11-06 09:57:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
szulcik dla nich zawsze bedziemy jaskiniowcami wiec nie mamy z takimi o czym gadac, maja oczy w dupie i nie wytlumaczysz im ze pedaly i transy to zboki. my tylko wyrazamy wlasne zdanie na ten temat, ze to nie jest normalne i jest odrazajace a oni potrafia tylko wyzwac i beda kazac nam ich tolerowac
arigold7
2012-11-06 10:04:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
ja nie narzucam nikomu moich pogladow, nie uwazam sie za najmadrzejszego ktory wyznacza normy, ale ludzie na litosc Boska te wszystkie zboki maja popaprana psychike i umysly, i powinni sie leczyc a nie sie z tym obnosic i wtlaczac swoje odchyly innym ludziom.
arigold7
2012-11-06 10:08:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
to juz jest totalne przegiecie i glupota glosic tezy ze oni sa normalni. krzysiu mozesz mi wytlumaczyc czemu ich tak bronisz? przeciez nikt ich nie krzywdzi, domagam sie tylko zeby oni sami i tacy jak ty przyznali ze to chore a nie zadali jeszcze wiecej praw ktore pomagaja im w samoakceptacji
arigold7
2012-11-06 10:36:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
i jeszcze jedno krzyjarzyna. jak zdrowy czlowiek moze nazywac normalnych ludzi jaskiniowcami? to takie nowoczesne bycie czubem? dla mnie wszystkie te zboki to zwierzeta, wstyd mi ze "polandia" rzadzi to dziwadlo i leje na to ze smieje sie z nas europa bo jesli wiekszosc popiera cos co wedl
krzysjarzyna1
2012-11-06 11:34:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
Oczywiście,że bym się nie związał. Czytacie moje wypowiedzi? Nie popieram ale nie mam nic przeciwko. A to jest taka sama sytuacja jak z bambusami czy cyganami(tych drugich nie lubię akurat :D) są inni więc są szykanowani. Jeśli atakujecie teraz tym,że jestem dla was nietolerancyjny to w takim razie
krzysjarzyna1
2012-11-06 11:35:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dlaczego wy robicie to samo? Jeśli rzeczywiście jesteście tak cywilizowanymi ludźmi za jakich się tu podajecie to trzymajcie to dla siebie. Ludzie wchodzą na wiochę żeby się pośmiać a nie czytać takie pełne nienawiści komentarze...
krzysjarzyna1
2012-11-06 12:05:18
Ocena: -3(glosow:5)-+
Ale czarnych dałem jako przykład. To może być każdy inny wyróżniający się człowiek...
lucy123
2012-11-06 22:12:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Krzysiu nazywasz czarnych bambusami? Ty , który tak szczycisz się tolerancją? Skoro Ty możesz nie lubić cyganów my możemy nie lubić transów. Nie będziemy milczeć, bo każdy ma prawo wypowiedzieć swoje poglądy, absurd jest o takiej tematyce i o takiej się wypowiadamy i nie wiem gdzie widzisz nienawiść
hubertberger
2012-11-05 20:18:12
Ocena: 5(glosow:5)-+
Błąd zrobił Marian, że nie poszedł na posła też by miał dietę, a jako że jest elektrykiem to może śmiało na prezydenta kandydować :)
Anti-Religion
2012-11-05 22:54:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jeden już nam po 100 milionów na głowę "wisi", hehehe.
saviola1
2012-11-05 19:24:17
Ocena: 7(glosow:11)-+
jak to gdzie? w panieństwie w którym nie ma sprawiedliwości, w państwie w którym za "gwałt ze szczególną okrutnością" dostaje się zawiasy a za wymierzenie takiemu delikwentowi kary na własną rękę - dożywocie. Witamy w Polsce, kraju demokracji i sprawiedliwości...
pani-emonayn
2012-11-05 20:00:29
Ocena: -7(glosow:11)-+
Popieram. Dwa plusy za komentarz (-; Ona jest trochę popi**dolona, ale na pewno nie należy porównywać jej ze schizofrenikiem. Powinna już dawno stwierdzić, że jest kobietą, a nie transseksualistką. No chyba, że nadal chce coś skorygować (byćmoże z powrotem???).
GotoToiletXD
2012-11-05 18:34:22
Ocena: -6(glosow:10)-+
Zaraz tu będą zbulwersowani obrońcy "normalności"
JohnyTaylor
2012-11-12 22:50:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sam się wychyliłeś.... nie powinno używać się słów, których znaczenia się nie zna.
izabelkiusz
2012-11-05 18:20:41
Ocena: -3(glosow:11)-+
Przestan szydzic z innych którzy cos w zyciu osiagneli i opowiedz lepiej o sobie. osadzimy. jak dla mnie to Ty jestes wiochą
Szolotl
2012-11-05 16:00:49
Ocena: 7(glosow:11)-+
Odsyłam do książek w celu doinformowania się,ponieważ widzę,że wielu komentującym brakuje podstawowej wiedzmy.Co czyni Grodzka w sejmie?w europie podobno ją cenią,mnie osobiście nie interesowało to.Problem widzę w posłach,którzy na koncie mają niejedną kadencje,a nie uczynili nic,bądź też bardzo
Szolotl
2012-11-05 16:02:05
Ocena: 3(glosow:7)-+
niewiele,dla społeczeństwa.Komentujemy politykę,czy transseksualizm?Poglądy można mieć różne,nie interesują mnie one,natomiast jeśli odnosimy się do pierwszego,należy wznieść się ponad własną niechęć do ludzi,partii,i postarać się realnie ocenić ich działanie.Poczekajmy do końca kadencji tej pani
krzysjarzyna1
2012-11-05 15:59:02
Ocena: 4(glosow:16)-+
Jarek! Odejdź od komputera! Musisz przecież zdobyć Polskę! Co do wiochy...Nie popieram transków ale nie jestem im też przeciwny. I rzeczywiście nie ma różnicy między zaburzeniami schizofrenicznymi a płciowymi...Osoba zmieniająca płeć jest zdrowa psychicznie...przed takim zabiegiem robi się testy...
combray
2012-11-05 15:49:58
Ocena: 3(glosow:11)-+
Antares- faktycznie nie ma żadnej różnicy między zaburzeniami schizofrenicznymi oraz płciowymi. I dalej nie ma różnicy między Twoim prostactwem i umysłowym obskurantyzmem a niedorozwojem intelektualnym osoby, nie umiejącej obliczyć ile jest 2 razy 9.
Chyba.
awesomebeauty
2012-11-05 15:22:23
Ocena: -3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
piotrek2011m
2012-11-05 19:22:07
Ocena: -2(glosow:6)-+
...albo robił jako biały murzyn w Belgii.
Made-In-Poland
2012-11-05 14:20:04
Ocena: 0(glosow:20)-+
Świetny absurd... Gratuluję!
outlaws13
2012-11-05 14:18:29
Ocena: 2(glosow:22)-+
Ile jeszcze tej tolerancji chcecie? Nikt do was pojebów nie strzela, nie zamyka na Syberii itp. Może czas coś oddać innym i zacząć szanować innych, tych co mają odmienne zdanie. Dla was wszystko a od siebie tylko żądania. Zamknij ryj z tą tolerancja, tylko daj, daj ,daj-ODDAJ coś teraz a nie daj
jurek1102
2012-11-05 12:25:30
Ocena: -5(glosow:17)-+
Skoro ten absurd jest o dziwadlach to gdzie fotka Kaczynskiego i Macierewicza ?
Max74
2012-11-05 12:11:55
Ocena: -8(glosow:18)-+
Błąd jest tu, że ten drugi jest wariatem, uznawany jest za wariata i jest leczony. Natomiast pierwszy/e jest również takim samym czubem, ale za takiego nie wypada tego uznawać. Leczyć chcą tych co nie chcą być modni i nie boją się nazywać rzeczy po imieniu.
ethnie
2012-11-05 12:06:09
Ocena: 8(glosow:22)-+
zmiana płci jest dla was skrzywieniem i dewiacją?A co powiecie o tym kiedy dzieci rodzą się z obiema płciami,mają pochwę i penisa-natura tak je urządziła,rodzice decydują za to dziecko a tu bach!Pomylili się.Co ma zrobić dziecko? Męczyć się całe życie bo bycie sobą nie popłaca w tym kraju
outlaws13
2012-11-05 14:31:14
Ocena: 1(glosow:11)-+
Nie o to chodzi, chodzi o to że jest mało wśród ludzi młodych takich jak arigold7. Zdrowe patrzenie na świat nie skalane praniem mózgu przez tv i wartości tęczowe. Własnie chodzi mi o tych co sami coś reprezentuje a nie chłoną jak gąbka wszystko pod szyldem "bycia nowoczesnym"
hetera
2012-11-05 14:38:12
Ocena: 0(glosow:10)-+
Ja tam Arigold7 uważam za kret.yn@... przynajmniej w chwili obecnej. W jego wypadku może być to nieskalanie praniem mózgu bądź zwykłe ograniczenie umysłowe(tak ja zakładam). Tak, wielu jest takich, ale sądzenie wszystkich jedną miarą (tak mi to na początku zabrzmiało) jest niezbyt mądre.
outlaws13
2012-11-05 14:43:20
Ocena: 1(glosow:11)-+
Mi już teraz nie chodzi o pedałów, oni byli są i będą teraz groźne jest to że wszystko sie bezmyślnie toleruje bo ktoś mówi że tolerancja to krok do przodu i nowoczesność, może i krok do przodu ale jeszcze dwa takie kroki i spadniemy poniżej poziomu morza.
hetera
2012-11-05 14:48:03
Ocena: 4(glosow:8)-+
Napisałam Ci poniżej :) Out to przychodzi i odchodzi, zawsze tak będzie. W starożytnej Grecji było to na porządku dziennym. W niektórych kręgach uważano wręcz, że nie doskonalszej miłości ponad zrodzonej między dwoma mężczyznami, dwoma równoważnymi umysłami.
awesomebeauty
2012-11-05 15:29:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Rzadac to sobie mozesz, zeby ci stara obiad upichcila. Tu mamy demokracje I tu decyduje wiekszosc, a nie to co Ty sobie rzadasz.
asiulencja
2012-11-05 18:37:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
outlaws13
2012-11-05 11:24:52
Ocena: -6(glosow:20)-+
Teraz będziecie płacić za tolerowanie wszystkiego jak leci. Przyjdzie dzień że ci co tak krzyczeli że to normalne zapłaczą na to. Ja się wstydzę że mój Kraj reprezentuje taka osoba, nawet tak liberalna Holandia nie ma takiego czegoś jako przedstawiciela narodu. U nas, nim dziwniej tym lepiej.
miedziakmiedziak
2012-11-05 11:58:56
Ocena: 0(glosow:14)-+
kim ty jesteś...Bogiem?...żeby oceniać to jak ktoś chce żyć?..czy pozawalasz na to by inni decydowali jak i z kim masz żyć?.. z kim idziesz do łóżka?...kogo masz kochać...jaką obrać drogę życiową?...pozwalasz na to by ktoś decydował o twoim życiu nawet cię nie znając?nie wierzę!!!!
outlaws13
2012-11-05 12:18:52
Ocena: -3(glosow:13)-+
widzę że kolejny teczowy będzie wpierał swoje mądrości, na mnie to nie działa, ja swoje poglądy wyrabiałem 38 lat i ja w MTV miałem muzykę więc nie marnuj swojego czasu. Nie jestem bogiem i sam podejmuje decyzje dotyczące mojego życia ale zgodnie z definicją człowieka. Ja jestem określony.
hetera
2012-11-05 14:29:41
Ocena: 6(glosow:12)-+
Czy transseksualiści kogoś krzywdzą? Głupotą jest porównywanie osoby która może i jest dziwna do drania krzywdzącego dzieci. Arigold7 politycy mają być przedstawicielami ludu, tak się składa, że ty nie jesteś ludem ale tylko jego mikroskopijną częścią. Każdy ma prawo wybrać takiego przedstawiciela
outlaws13
2012-11-05 14:38:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
Hetera, masz rację że ktoś to coś wybrał i nie byłem częścią tego i nigdy nie będę. Na wybory innych nie mam wpływu ale to nie znaczy że ma mi się podobać bo tak jest. Ja się wstydzę że ono reprezentuje nas w świecie jako poseł/posłanka. Znowu robi się moment gdzie ono może wszystko a ja mam milczeć
outlaws13
2012-11-05 14:49:34
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po raz kolejny napiszę że mam zasadę że nie minusuje nigdy kogoś z kim rozmawiam, może być pedałem a minus nie jest argumentem. Ono jest tam po to samo co Biedroń. Po nic, jedynie mają działać dla LGBT, ma sie ich pokazywać , mówić o nich a to jest promocja wszystkich ruchów związanych z LGBT.
outlaws13
2012-11-05 14:52:09
Ocena: -2(glosow:6)-+
Nie mają pojęcia o życiu ludzi, nie są merytoryczni, jeśli coś mówią tylko ograniczają sie do promowania homo, trans itp. Nie są specjalistami w niczym, załatwiają swoje prywatne potrzeby. I jak widzę idzie im to całkiem dobrze bo coraz więcej zwolenników dewiacji jest w Polsce.
hetera
2012-11-05 14:56:59
Ocena: 5(glosow:5)-+
Arigold, szczerze to ja nie znam osoby która nie ma, przynajmniej trochę, czegoś nie tak z psychiką. Jak dla mnie może sobie chodzić w sukienkach o ile będzie geniuszem w jakiejś dziedzinie, posadzą ją na odpowiednim stanowisku, i będzie dobrze spełniać swoje funkcje. Teatrzyk tego nie obejmuje.
hetera
2012-11-05 15:00:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
Out ja Ciebie nigdy bym nie podejrzewała o wystawianie minusów, wiem jakie masz zasady ;) Ktoś ich wybrał i załatwiają interesy tej grupy... O ile piękniej byłoby gdyby do sejmu i senatu mogli wejść tylko specjaliści, osoby obeznane w tematach którymi mieliby się zajmować :)
outlaws13
2012-11-05 15:02:59
Ocena: 3(glosow:9)-+
Dla mnie marzeniem jest prezydent i powiedzmy 20-tu jego doradców specjalistów w swoich dziedzinach a nie 460 baranów. Niemcy np są większym krajem a maja mniej posłów(nie wiem jak nazywa sie ich odpowiednik). Ilość posłów na mieszkańca w PL jest najwyższa w Europie.
hetera
2012-11-05 15:09:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Do lubi jak mu świszczy od wiatru w kroczu... może być? :) Nie wszystko w życiu ma sens. Po co niektórzy faceci noszą spodnie podciągnięte od kostek do kolan? Ani to wygodne ani ładne. Jeśli tak bardzo chce to niech to robi. Tak długo jak tyko śmiesznie wygląda a nie krzywdzi nikogo...
arigold7
2012-11-05 15:19:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
no tak, moda to tez cos co kreuje tv i ludzie kupuja trampki warte 20zl za 300zl. naszczescie spodni juz tak nie nosza albo duzo mnie chlopakow tak nosi. transow trzeba leczyc a nie tolerowac, to jest uszczerbek w psychice zeby byc w ciele faceta czuc sie kobieta, mozna to porownac do schizofreni
asiulencja
2012-11-05 18:39:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
arigold7 twierdzisz, że transów trzeba leczyć a nie tolerować. Tzn, że wg Ciebie są chorzy. A więc uważasz, że każdy inny człowiek chory psychicznie ( depresja to też zaburzenia psychiczne) nie zasługuje na naszą tolerancję ??? Oby w przyszłości Twoje dzieci były zdrowe..
outlaws13
2012-11-05 11:40:11
Ocena: -6(glosow:14)-+
Darko a nie masz wrażenie że to już przeszło granicę tolerancji i to słowo dziś oznacza co innego jak kiedys, dziś to przyzwolenie na wszystko co nie jest standardowe, co nie mieści się w normach społecznych, tolerujmy jeszcze gwałcicieli np, też się tacy rodzą i to silniejsze od nich
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:59:02
Ocena: 7(glosow:17)-+
mam gdzieś wasze minusy....Żyję i jestem szczęśliwy...mam gdzieś kto gdzie z kim śpi dopóki nikogo nie krzywdzi...a Wy żywcie się swoją nienawiścią do kogoś kogo nawet nie znacie i wegetujcie w tym czymś co nazywacie życiem...proszę o MINUSY jedyne co możecie hehehhee
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:55:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:54:10
Ocena: -1(glosow:5)-+
za Tuwimem powiem w imieniu Grodzkiej,"Napoleona"z zakładu dla chorych umysłowo i tych spod błękitnej flagi....gejów,lesbijek...transs...."całujcie mnie wszyscy w dupę"
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:51:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:49:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:46:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
psikutasbezes
2012-11-05 10:43:48
Ocena: 3(glosow:17)-+
Jak ktoś akceptuje siebie, to nie ma problemu z odmiennością innych osobników. Mnie nie obchodzi Anna Grodzka, niech walczy o swoje prawa i niech żyje jak chce, co komu do tego. Nikogo nie krzywdzi, tym że postrzega siebie jako kobietę. Z góry dziękuję wszystkim sucharowym trolom za minusy :)
miedziakmiedziak
2012-11-05 10:43:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
jak widać wypowiedzieli się tu "normalni" i "zdrowi"ludzie...jakie to smutne bo to właśnie Wy statystycznie rzecz biorąc będziecie albo już jesteście rodzicami gejów,transów,pedofilów,morderców,alkoholików i schizofreników...jakie to szczęście,że mając takich rodziców będą otocze
psikutasbezes
2012-11-05 12:28:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Normalność wśród ludzi jest pojęciem względnym. Przecież Grodzka nie gwałci dzieci, nie morduje ludzi, nie defiluje z siurakiem na wierzchu. Po prostu jest panią Anią w ciele pana Krzysztofa. Nauczmy się żyć własnym życiem i dać żyć innym tak jak tego chcą.
arigold7
2012-11-05 12:33:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
to akurat bylo do miedziakmiedziak a do Ciebie odpisalem na gorze bo cos sie sypie dodawanie komentarzy... no tak nie do konca wzglednym, owszem kazdy ma swoja definicje normalnosci ale przez zbytnia tolerancje zanikla granica miedzy normalnym a nienormalnym
psikutasbezes
2012-11-05 13:21:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kiedyś 'zbytnią tolerancją' nazwano by akceptację: krótkiej spódniczki; szminki na ustach; murzyna siadającego z przodu autobusu; kobiety samotnie wychowującą dziecko, nie wspominając o tymże dziecku - 'bękarcie' etc. Za 10-20 lat,a to co jest 'nienormalne', stanie się zupełnie normalne.
Nadia94
2012-11-05 10:43:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ja też jestem katoliczką,i również szanuje innych bez względu kim są i jacy są.Tyle,że tu chodzi o sprawiedliwość.Przypatrz się jeszcze z 5 razy dokładnie zdjęciu, i jak zrozumiesz to napisz normalną odpowiedz.A tak w ogóle od kiedy ateista chodzi na religie?
Dydus_marcin
2012-11-01 20:30:31
Ocena: 1(glosow:5)-+
true
Mundzio84
2012-11-01 19:11:07
Ocena: 0(glosow:20)-+
A Palikot przyjął Grodzkiego i Biedronia do partii, żeby pokazać jej "nowoczesność".Nikt mi nigdy nie wmówi, że tacy ludzie są normalni.Szkoda tylko, że przez medialną propagandę, wlewa się ludziom do głowy, żeby kojarzyli takich właśnie z nowoczesnością.A kto ma inne zdanie, ten jest zaco
pieknykrzysio
2012-11-01 18:11:45
Ocena: 5(glosow:15)-+
CD a z lekko ułomnego Kononowicza robi się pośmiewisko i szydzi z chęci kandydowania na prezydenta i odmawia złożenia powyższego! Pedalisko z urzędu powinno być ubezwłasnowolnione i umieszczone w DPSie dla psychicznych jak ten pan Napoleon
pieknykrzysio
2012-11-01 18:06:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pieknykrzysio
2012-11-01 18:04:34
Ocena: 3(glosow:21)-+
czekajcie, czekajcie, i transseksualizm i schizofrenia są chorobami, to czemu takiego pedalichy nie izoluje się jak schizofreników? Dlaczego przy zaburzeniach tego typu dopuszcza się takiego deprawatora społecznego z pochwą i brodą w jednym do pełnienia tak odpowiedzialnej funkcji społecznej
mariom460
2012-11-01 18:52:38
Ocena: 7(glosow:13)-+
turandot masz rację, dziwadła w polskim rządzie jak w średniowieczu. Dobrze, że chociaż część narodu się rozwija i widzi ten cały idiotyzm.Dzięki tym ludziom jest możliwe, że nie będę musiał się bać o swoje dzieci, że je jakiś zwyrol przebrany za babę skrzywdzi.
arigold7
2012-11-05 11:32:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
turandot ty zato jestes skonczonym debilem. transseksualizm to choroba psychiczna ktora trzeba leczyc a nie tolerowac, idac twoim tokiem po co leczyc schizofrenikow? tolerujmy ich! jeli mamy tolerowac kogos komu sie plec pojeb@la to akceptujmy tych co maja zwidy!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Kierowca ciężarówki dowiaduje się o tajemniczym pasażerze na gapę.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0