Trudno to komentować nie używając wulgaryzmów
Ukryj komentarze(474)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
hetera
2012-11-10 16:03:09
Ocena: 25(glosow:29)-+
Ostatnio widziałam bardzo fajne zdanie... "Gdyby faceci mogli zachodzić w ciążę, to klinik aborcyjnych byłoby na pęczki. Zbudowaliby po cztery przy każdej większej ulicy i dwie przy każdym dworcu, a pigułka "dzień po" byłaby dostępna w każdym kiosku w dowolnym smaku jak guma do żucia&
tomaszek5800
2013-03-19 15:41:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
zgwałcic posła
tak z kilka razy
rafalnerka88
2012-12-08 14:49:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Hanoch
2012-12-03 00:08:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
opieram pomysł tego pana, tyle, że, niech te Panie oddają potem te dzieci temu panu a on niech je wychowuje, tyle, że nie za pieniądze podatników tylko swoje. I jestem w 100% pewny, że ta jego wypowiedź, że swojej żonie w takiej sytuacji kazał by urodzić jest prawda, ale zapomniał dodać, że dzień po
anek62
2012-11-26 01:32:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
...ok... a pozniej bedzie mowa o rosnacej liczbie nieletnich matek, bo zgwalcona 8-10latka bedzie musiala urodzic dziecko pedofila...ciekawe czy tak chetnie pozwolilby zeby jego córeczka (nie wiem czy ma) tak musiala... Fakt malenstwo jest niewinne, ale stres w ciazy, trauma po gwalcie...
olokaloryfer
2012-11-25 07:01:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
zbierzmy sie w kupe i ruchajmy niki-666 w dupe
jA.tse.tse
2012-11-25 01:22:49
Ocena: -4(glosow:6)-+
Faktycznie... Jeżeli aborcja to albo dl wszystkich albo dla nikogo. Dziecko nie jest niczemu winne.
anek62
2012-11-26 01:26:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba nie wiesz co to "zly dotyk" i nie zycze ci tego...studiowalam psychologie, spotykalam na swojej drodze kobiety gwalcone i molestowane... juz samo molestowanie jest trauma dla nich... a sproboj nosic dziecko swojego oprawcy...wiadomo ze to czlowiek, ale stres zle dziala na ciaze...
niki_666
2012-11-18 11:33:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
Niektórzy z Was widzę mają nie małe problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Taka mała wskazówka, dla niektórych: tekst czytamy do końca i to 2 razy. Jeśli dalej nie jesteśmy pewni o co chodzi - nie odpisujemy, bo to prawie pewne, że nic mądrego nie wymyślimy. Dziękuję i pozdrawiam.
Lisiczarnia
2012-11-17 22:37:34
Ocena: 0(glosow:4)-+
Niech da przykład i wychowa takie dziecko z gwałtu.
ANALNY_LOWCA
2012-11-26 07:20:46
Ocena: -3(glosow:3)-+
I zaprowadzić prezesowi :D
Psiapsiolek
2012-11-15 18:36:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie chcę być prostakiem, ale takim gnojom może rzeczywiście przydała by się lekcja pokory w postaci tragedii typu gwałt w rodzinie. Może by wtedy zrozumieli, że nie wolno w takich sprawach podejmować decyzji za innych...
lesisty2311
2012-11-14 17:41:55
Ocena: 3(glosow:9)-+
Mam nadzieje , ze ktoś zgwałci mu matke , babke , dziewczyne i pół jego rodziny i te panie urodzą niepełnosprawne dzieci. Ciekawe jak wtedy bedzie kwiczał cwel jeden.
malagosqa
2012-11-23 08:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiem co to jest sarkazm, ale nie rozumiem go tutaj. To, że gdzieś jest gorzej jest usprawiedliwieniem dla takich poglądów? Nawet takie sarkastyczne stwierdzenie jest idiotyzmem. Nie musisz mnie pouczać, maturę zdałam parę lat wcześniej niż Ty, a poziom edukacji wciąż leci.
niki_666
2012-11-24 06:04:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeśli dla Ciebie samo zdanie matury jest czymś wielkim to widzę, że trochę niski poziom reprezentujesz. Skoro nie bardzo rozumiesz co miałam na myśli, to wydaje mi się, że słabo Ci poszło. Po prostu uważam, że zawsze może być gorzej. Trzeba walczyć, żeby było lepiej, ale nie ma co narzekać.
malagosqa
2012-11-24 09:42:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
I moje ambicje są większe niż chęć urodzenia potomka, a jakbyś dziewczę nie wiedziała, to matura jest koniecznym etapem dla dalszego kształcenia. Z gwałtu, czy też nie-nie urodzę. Tobie podobni mogą pęknąć ze złości i wrzeszczeć o rzekomych morderstwach. Mało mnie to obejdzie.
niki_666
2012-11-24 18:43:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem o co Ci teraz chodzi. O moją maturę? Zdałam, jeśli o to pytasz. O mój wiek? Poglądy można głosić bez względu na wiek. Szczekanie? Ja tylko odpisuję na Twoje "uprzejme" komentarze. Twoje poglądy? Nie interesują mnie. Mam swoje i ich się trzymam. I nie pękam ze złości. Ja Ci tylko w
malagosqa
2012-11-25 12:22:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo wkurza mnie narzucanie tego typu moralnych rozterek reszcie społeczeństwa. Aborcja=morderstwo? To nie usuwaj, proste. Jakoś nie sądzę, żeby zwolennicy prawa do wyboru ciągnęli te biedne kobiety siłą na zabieg. Ciekawa jestem, czy tak samo byś piała po gwałcie. Wszystko jedno, czy w miarę "ku
niki_666
2012-11-25 14:44:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jestem częścią tego społeczeństwa i mam prawo walczyć o prawo do życia. Są próby przepchnięcia ustawy antyaborcyjnej i o ile będę mogła będę walczyć by przeszła, Ty będziesz walczyć,by nie. Twoja sprawa. Będziesz chciała zabić dziecko to zrobisz to, ale wtedy przynajmniej będziesz nazwana po imieniu
niki_666
2012-11-25 14:49:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
W każdym razie. Nie mam już ochoty z Tobą dyskutować. To do niczego nie prowadzi. Nie odnosisz się prawie wcale do moich argumentów i to czyni rozmowę bez sensu. Ty masz swoje poglądy, ja swoje i zostańmy przy tym. To tyle z mojej strony. Wszystkiego dobrego życzę.
malagosqa
2012-11-26 07:17:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bo chcesz, żeby przez Twoje poglądy jeszcze bardziej były upodlane kobiety. Musisz strasznie nienawidzić własnej płci. Mówisz,że bronisz prawa do życia. A co z prawem do godnego życia kobiety, którą chcesz ubezwłasnowolnić i sprowadzić do roli inkubatora?
malagosqa
2012-11-26 07:18:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakoś ta wasza obrona życia kończy się z urodzeniem dzieciaka, a potem wszyscy przerzucają się na inną ciężarną. Moja droga, życie nie ma jednakowej wartości. I urodzona, myśląca, czująca kobieta jest ważniejsza od płodu. Obyś nie musiała tego doświadczyć.
nalesniiki
2012-11-14 19:30:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
taaa... przypuscmy ze takie prawo obowiauje i nie maaborcji dla kobiet zdwalconych. Potem niech ktos zgwalci twoja matke, siostre,dziewczyne i zone i wtedy mozemy pogadac :) milego dnia.
TenshiKawaii
2012-11-14 14:35:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
co za frajer !
agaciorka89
2012-11-14 13:19:06
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak a jego córka czy żona na legalną aborcję do Niemiec, Anglii albo Słowacji pojechała bo dziecka nie chciał ale w Polsce po co!!!
Enlightened
2012-11-14 11:37:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
vivaldi666
2012-11-14 10:22:10
Ocena: 0(glosow:8)-+
chłopak chciał dobrze - zrozumcie go - mamę mu zgwałcili
IGotYouDancing
2012-11-14 05:18:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Co innego wpadka, co innego gwałt. Kiedy decydujesz się na seks, bierze się na swoje barki wszystkie konsekwencje z tym związane. A raczej powinno, bo nie każdy bierze. Chociaż z drugiej strony, lepiej usunąć niż żeby dziecko miało się tułać po obcych ludziach bo "nie czuje się instynktu".
IGotYouDancing
2012-11-15 10:44:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
w innych krajach wśród dziewcząt w wieku 15-19 jest to jak wyskoczenie na obiad czy do kosmetyczki, widziałam dawno taki dokument o tępych piczach, z tępymi rodzicami ktore ich w tym popierają. Stukały się gdzie popadnie, bo wiedziały że "w razie W" rodzice zasponsorują skrobankę. I...
IGotYouDancing
2012-11-15 10:48:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
co najlepsze, czuję że jeśli tu byłaby legalna to też pół gimnazjum siedziałoby w poczekalni. A jakby było to jeszcze refundowane, to coś czuję że o prezerwatywach kompletnie by się zapomniało a kolejki byłyby jak te milion lat temu po cukier i inne dobra materialne.
malagosqa
2012-11-17 11:22:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tępe picze będą usuwać na potęgę niezależnie od legalizacji. Nie raz były artykuły o tym jak kretynki biorą cholera wie co, żeby usunąć ciążę, albo jakieś niby tabsy anty tuż przed imprezą i dzień po. Podbierają mamusiom itd. Sama znam jedną taką co się po fakcie głodziła, żeby poronić.
darkflower
2012-11-13 20:47:45
Ocena: 4(glosow:14)-+
Życzę posłowi żeby zgwałcono mu córkę, syna, żonę i matkę. Jutro o 6 czekam na ABW
czacha666_2004
2012-11-13 17:13:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
Z ryja wygląda jakby sam był potomkiem jakiegoś wiejskiego gamonia, co babę na siłę brać musiał, bo po dobroci by mu nie dała, więc nie dziwota, że podobnych sobie broni...
moskal102
2012-11-13 16:03:55
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ciekawe jakby tak pana posła zonę zgwałcono albo córkę to już widzę jak wychowuje dziecko z gwałtu, była by szybka aborcja i taki z niego k***a cwaniak!!!!!!!!!! Dlaczego kobieta ma cierpieć za ten czyn!!! To może jeszcze pan poseł powie że gwałt to nie przestępstwo???!!!! IDIOTA Z NIEGO!!!!
marcinekcom
2012-11-13 08:25:04
Ocena: 3(glosow:7)-+
jak większość kretynów z pewnej frakcji politycznej jest za tym bo to jego jedyna szansa na potomstwo... nie rozumiem tych ludzi...
Rybcia123456
2012-11-13 03:29:32
Ocena: -4(glosow:4)-+
hetera -widziałaś zdanie czy przeczytałaś lub usłyszałaś?
Rybcia123456
2012-11-13 03:27:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
Auschwitz-please,come back!!!:///
taksido
2012-11-13 02:44:40
Ocena: 8(glosow:16)-+
PiS jest chory . Możecie minusować ,ale sami pomyślcie, faworyzowanie Rydzyka, Smoleńsk za nasze pieniądze Chu*j mnie interesuje co się tam stało ,śledztwo ?? Proszę bardzo ale za własne pieniądze a nie za podatników. I teraz ten BUC który nie ma pojęcia jak może czuć się zgwałcona kobieta
kolanabociana
2012-11-13 01:20:43
Ocena: 1(glosow:15)-+
żeby twoją matkę zgwałcił brudny żul, kutasie!
IGotYouDancing
2012-11-14 05:25:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, pojadą na "wakacje", najprawdopodobniej do Czech, a potem wrócą i dalej bedzie pieprzył takie farmazony. Mi sie wydaje ze to jedna wielka akcja przeciw legalnej aborcji, bo jak będzie legalna, nim mrugniemy - będzie refundowana. A wtedy nikt na tym nie zarobi.
IGotYouDancing
2012-11-14 05:29:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
No można oddać, ale czy Ty wyobrażasz sobie nosić coś w sobie 9 miesięcy, do czego przywiążesz się i będziesz nienawidzić jednocześnie, a potem oddać coś co jest Twoje, jednocześnie nie czując się jakby było Twoje, tylko obce? Bez jaj.
dwoistosc88
2012-11-12 22:19:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ale powinien być wybór... nie każda kobieta da sobie rade z takim ciężarem.
neurotyczny_jan
2012-11-12 22:16:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
ech... szkoda z tym pisuarem dyskutować.
space13579
2012-11-12 22:08:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
stokrotka871
2012-11-14 09:37:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
hmmm.... No tak. bo dzieciom to żyć nie wolno... To nie ich wina, nie one powinny odpowiadać za coś, co zrobił jakiś zboczeniec.
Andrzej251180
2012-11-12 21:00:38
Ocena: 3(glosow:11)-+
wiem!!! kolo chce mieć potomka a żadna kobieta nie chce go z własnej woli!!!
renifer1970
2012-11-12 20:29:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
Ale że "każe" z błędem to nie wiocha?
PIOTR20701
2012-11-12 18:30:07
Ocena: 7(glosow:9)-+
Każdy kto jest za aborcją zdążył sie już urodzic.
dzikiskuter
2012-11-12 17:58:31
Ocena: 2(glosow:14)-+
A może to zwykła solidarność??? Przecież sam może być "owocem" gwałtu ;)
Qwerty9999
2012-11-12 17:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kamillamir
2012-11-12 16:44:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ropuszka003
2012-11-12 16:29:42
Ocena: -9(glosow:25)-+
Czy można zabić takie małe dziecko tylko dlatego, że nie jest w stanie wystąpić w swojej obronie? To zwykłe morderstwo bez względu na sytuację.
toskafka755
2012-11-12 15:23:03
Ocena: -2(glosow:22)-+
Tylko że każde dziecko nawet nienarodzone i gwałtu ma prawo do życia..
ethnie
2012-11-12 14:04:52
Ocena: 6(glosow:14)-+
przecież większość Polaków to katolicy więc pan górski nie musi sie obawiać że usunie dziecko które jest owocem gwałtu. Każda katoliczka przecież kocha swoje dziecko nawet jak jeśli jest dzieckiem zwyrodnialca. Od reszty niech sie odwali. Jestem niewierząca i nie życzę sobie aby decydowały o mnie...
niki_666
2012-11-13 16:11:55
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jesteś niewierząca i nie życzysz sobie aby decydowano za Ciebie. Według prawa nie wolno mordować. Morderstwo to łamanie prawa. Gwałciciel też mógłby powiedzieć, że nie życzy sobie decydowania przez innych o swoim losie i o tym co robi. Kraść też nie wolno ludziom i to też jest wbrew ich woli.
niki_666
2012-11-13 16:16:48
Ocena: -3(glosow:3)-+
Dlatego na szczęście mamy jakieś prawo, które zabrania tych rzeczy. Poza tym mówisz, że nie chcesz aby ktoś decydował o Tobie, a sama podjęła byś aborcję, decydując tym samym, o czyimś życiu (dziecka, które żyłoby w Tobie). Nie mówię już o religii bo to bez znaczenia,mówię o naturalnym prawu do życi
niki_666
2012-11-14 12:02:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ethie, dyskutowanie z Tobą to również "grochem o ścianę" jeśli nie zauważyłaś. Nie zbawiam świata tylko wyrażam swoje poglądy tak jak Ty. Obie mamy do tego prawo, ale jeśli nie masz już argumentów to możemy zakończyć dyskusję. Jestem jak najbardziej za bo to nie ma sensu.
stopacta1234
2012-11-12 13:12:30
Ocena: -2(glosow:10)-+
debil j.bany ku.wa mać!
Imblondgirl
2012-11-12 11:49:51
Ocena: 5(glosow:13)-+
ciekawe czy chciałby miec dziecko z gwałtu swojej żony ?/
white13widow
2012-11-12 09:47:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
bzdury piszesz
IGotYouDancing
2012-11-12 06:08:03
Ocena: 14(glosow:22)-+
No, usunąć nie można, ale oddać już tak - i żyj sobie dziewięć miesięcy z dzieckiem pod sercem, które powinno się kochać, wymyślać imię i planować gdzie pójdzie na studia, a nie czuć tylko i wyłącznie rozgoryczenie a czasem i nienawiść do dziecka. Niech go zgwałcą i niech rodzi, bardzo proszę.
IGotYouDancing
2012-11-12 06:11:25
Ocena: 16(glosow:22)-+
Swoją drogą z ust tego pana padły przekomiczne słowa "każda normalna kobieta kocha swoje dziecko". Gdyby jego córka została zgwałcona, to inaczej by śpiewał. Dlaczego w imieniu tak skrzywdzonych kobiet wypowiada się taki cham i w dodatku ma czelność cokolwiek i komukolwiek narzucać?
gtagirl
2012-11-12 12:20:11
Ocena: -4(glosow:6)-+
@up do matki znajomej mojej koleżanki ręki nie wyciągnięto.Teraz dziecko żyje sobie szczęśliwe wbrew wszystkiemu i matce,która traktowała go źle.Ale i tak to jest straszne, prawda?Że się urodziło oczywiście,nie, że miała matkę-sukę,która zafundowała jej patologię-to jest akurat najmniej ważne,prawda
Samwise_Gamgee
2012-11-12 01:31:32
Ocena: -2(glosow:12)-+
i co tacy zdziwieni? kobiecy elektorat pisu wyskrobał sie za wszystkie czasy za komuny, więc jak jarek dojdzie do władzy to go nie będzie dotyczyć, a stare babska uwielbiają urządzać życie innym, po drugie to prawo będzie obowiązywać biedote, reszta wyskrobie sie w Czecha chwięc dajcie se siana
sordo
2012-11-12 16:53:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więc wypowiadaj się tam gdzie poruszany jest temat OGÓLNIE a nie w miejscu gdzie jednoznacznie dotyczy to cierpienia zgwałconej kobiety, która ma być zmuszana do przeżywania tego koszmaru bez przerwy przez 9 miesięcy. Przy okazji tracąc pracę, być może sypnie się jej związek a z całą pewnością psych
sordo
2012-11-12 16:56:33
Ocena: 3(glosow:3)-+
a z całą pewnością ucierpi na tym jej psychika. Wyobrażasz sobie katować się w takiej traumie miesiącami ciąży?? Pewnie nie, wiec może lepiej nie wciskaj głodnych kawałków o człowieczeństwie w takiej sytuacji ani o prawie ojca do decydowania o losie dziecka które począł gwałtem.
niki_666
2012-11-13 10:16:26
Ocena: -2(glosow:2)-+
A co ma ranking do tego? Minusują mnie za poglądy i tyle. Powtarzam jeszcze raz, może tym razem zrozumiesz: Jak ktoś pisze OGÓLNIE, to odpowiadam na to tak samo OGÓLNIE. Zwróć szczególną uwagę na słowa "ogólnie". One są kluczem w całej naszej dyskusji i nie bez powodu się powtarzają.
michalm92
2012-11-11 23:51:38
Ocena: 0(glosow:8)-+
To jest podejście czysto chrześcijańskie, podobno mamy w Polsce 90% katolików i być może się za nich uważacie ale jak się nimi jest to trzeba coś o swojej wierze wiedzieć a nie gadać kocopoły, i ja się pytam gdzie te tłumy co zapieprzają do kościoła, gdzie?
naya1310
2012-11-11 23:48:11
Ocena: 1(glosow:3)-+
to, że czegoś zabronią nie oznacza, że nie będzie wykonywane. akurat w tej kwestii na pewno tego nie oznacza. "prawo bez możliwości wymuszenia go jest tylko pustym słowem" A.H. święte słowa grzesznego człowieka. czytam wasze posty i powala mnie wasza nieskalana moralność pozwalająca osądza
IGotYouDancing
2012-11-12 06:32:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
No jasne, przecież można jechać na zabieg gdzieś za granice, hitem są chyba ostatnio Czechy. Tylko że tego typu zabiegi powininny być wykonywane tu, na miejscu, w Polsce, powinno się też wyciągać ręke do takich kobiet.
blondyna424
2012-11-11 23:40:07
Ocena: 3(glosow:11)-+
co za debil . Lepiej zeby rodzily niechciane dzieci a pozniej je zjadaly zabijaly badz Bog jeden wie co jeszcze z malenstwami robily . To jego powinna matka usunac
obserwatorwiochy
2012-11-11 23:34:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
Przydałoby Ci się odrobinę wiedzy politycznej - ten "wybitny" poseł jest posłem PISu, czyli opozycji a nie rządu...
gerwazy192
2012-11-12 00:33:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jak go po fakcie wykastrują to dla kobiety po ptokach jest, chyba że seryjny to przynajmniej kolejne nie ucierpią
gerwazy192
2012-11-12 21:05:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze taka ciekawostka, jak się faceta typa wykastruje to jeśli był już dorosły to popędu seksualnego nie traci, czyli gwałcić jest nadal w stanie tylko dziecka nie zrobi.
VAG.gruppe
2012-11-11 22:40:15
Ocena: 1(glosow:7)-+
Chyba sam jest takim owocem i chce żeby inni też mieli przeja*bane w życiu jak on...
sznurowka29
2012-11-11 22:07:32
Ocena: 7(glosow:11)-+
Każdy człowiek ma własny system przekonań, nie każdy w tym kraju jest katolikiem. Jak żona lub córka-katoliczka zostanie zgwałcona, to niech wtedy przechodzi przez to piekło i odda sobie dziecko do adopcji. Niech każda kobieta ma prawo do decyzji. To, że obecnie istnieje możliwość usunięcia ciąży po
sznurowka29
2012-11-11 22:09:25
Ocena: 3(glosow:9)-+
powstałej w wyniku gwałtu nie oznacza, że każda zgwałcona ją usuwa. Notabene, mężczyźni nie powinni w ogóle zabierać głosu w tej sprawie (zwłaszcza jak należą do PISu).
niki_666
2012-11-11 22:35:10
Ocena: -14(glosow:18)-+
Dlaczego mężczyźnie mieliby milczeć w sprawie zabójstw? Co z prawami ojca? On też ma prawo decydować o swoim dziecku. To smutne, że ciężar porodu spada na kobietę, ale dziecko ma dwójkę rodziców. Kobiety! Nie bądźmy egoistkami! Nie myślmy tylko o sobie! Dziecko ma prawo żyć!
Samwise_Gamgee
2012-11-12 01:35:09
Ocena: 2(glosow:6)-+
a od kiedy to ojcowie robią sobie dzieci z nieznana kobietą i wbrew jej woli? nie wiem czy to miał być sakrazm czy masz nieźle nasrane we łbie?
Aleksandra.93
2012-11-12 07:49:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Aleksandra.93
2012-11-12 07:52:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
niki_666
2012-11-12 08:12:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
Samwise_Gamgee. Masz nick po tak wspaniałej i dobrej postaci, a zachowujesz się jak nieczuły cham i prostak. Ktoś pisze, że mężczyźni nie mogą się w tej sprawie wypowiadać, a ja się pytam dlaczego? Przedstawiłam swoje argumenty i tych oczekuję, ale widocznie ich Ci brak skoro obrażasz.
IGotYouDancing
2012-11-12 06:28:49
Ocena: -4(glosow:4)-+
Kiedyś nie było tych wydumanych dysleksji, dysortografii i innych dysidiotyzmów. Dlaczego? Bo był porządny wpie*dol i dzieciakom nie chciało się wymyślać różnych dziwnych chorób.
Oliwia1_3aiwilO
2012-11-11 21:34:18
Ocena: 5(glosow:11)-+
Widać on sam tak powstał i dlatego tak pierd doli ;/
niki_666
2012-11-11 21:16:41
Ocena: -17(glosow:27)-+
Nie jestem pisowcem, ale czy nie widzicie manipulacji mediów? Zastanówmy się. Mogli dać tytuł artykułu np. taki: "PiS sprzeciwia się mordowaniu w łonie, dzieci z gwałtu". Brzmi inaczej prawda? Aborcja to morderstwo. Dziecko nic nie zawiniło, nie wolno go zabijać. Zgwałcona może je oddać.
h4cker
2012-11-11 22:04:29
Ocena: 3(glosow:7)-+
Masz 20lat więc jeśli chcesz robić za inkubator gwałciciela to proszę bardzo... ja jakbym był kobietą i by mnie zgwałcono zrobiłbym wszystko żeby to coś usunąć ze swojego ciała... samego gwałtu nie potrafię sobie wyobrazić a co dopiero nosić w sobie coś takiego...
niki_666
2012-11-11 22:41:21
Ocena: -7(glosow:11)-+
A gdybyś Ty był dzieckiem z gwałtu? Co byś pomyślał, gdyby Twoja matka powiedziała Ci, że żyjesz tylko dlatego, że próba usunięcia Ciebie nie wyszła? Nie zawiniłeś temu, że została zgwałcona, ale chciała Cię zabić... "to coś" jak to nazwałeś to jest dziecko. Ono żyje i ma do tego prawo...
achaja1
2012-11-12 00:10:56
Ocena: 8(glosow:10)-+
No nie mogę, następna. Wyobraź sobie, albo chociaż spróbuj, że Ciebie jakiś obleśny, sapiący typ gwałci, jak chce i gdzie chce, ślini się i poci nad Tobą, tłustymi łapskami dotyka Twojego ciała....A teraz mi powiedz, że będziesz w stanie przez 9 miesięcy nosić w sobie coś, co Ci to przypomina, dzień
niki_666
2012-11-12 08:16:39
Ocena: -8(glosow:8)-+
achaja1. Oczywiście, że się zastanawiałam. Nie wypowiadałabym się inaczej. Przyznaj jednak, że to, że jakiś oblech leżał między moimi nogami, to nie jest wina maleńkiego dziecka, które żyje i rozwija się. Gdyby kobieta chciała zabić po porodzie, bo jednak przypomina jej o gwałcie to też byś była za?
wloczyblant
2012-11-12 20:08:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
naprawdę albo masz nas*ane we łbie, albo bronisz się, bo ciebie coś takiego spotkało. gwarantuję ci, że pierwszą myślą po tak OKROPNEJ rzeczy, przyszłoby ci, żeby się pozbyć tego, co w sobie nosisz. miało by to w końcu "jego" gen. zastanów się nad tym.
achaja1
2012-11-12 22:05:56
Ocena: 2(glosow:2)-+
niki gwałt to nie serial tv, który możesz wyłączyć pilotem i wrócić do rzeczywistości, Ty z tym zasypiasz, budzisz się, jesz obiad, chodzisz do pracy,umierasz z tym.Dzień po dniu, godzina po godzinie, widzisz kata nad sobą, czujesz oddech i sapanie. Chcesz mi wmówić, że dasz radę kochać owoc swojego
achaja1
2012-11-12 22:10:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
koszmaru prawdziwą matczyną miłością? Że patrząc na rosnący brzuch będziesz się cieszyć ciążą? Jeśli tak to jesteś masochistką, albo idiotką. Nie odstawiaj kolejnej matki Teresy, bo nie wiesz o czym mówisz, kiedy każdy najmniejszy ruch w ciemności przyprawia Cię paraliżujący strach.
niki_666
2012-11-13 07:37:58
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wypowiadajcie się za mnie, bo nie wiecie co bym zrobiła. achaja, zastanawiałam się nad tym bardzo dogłębnie. Wiem, że to koszmar i prześladował by mnie do śmierci, i wiem, że nie pokochałabym tego dziecka, ale urodziłabym i ODDAŁA. Nie jestem mordercą. Poza tym MAM PRAWO DO WŁASNYCH POGLĄDÓW!
niki_666
2012-11-11 22:54:48
Ocena: -6(glosow:6)-+
Nie, to telewizja tobą manipuluje, żebyś myślał tak jak oni tego chcą i zanim zrobisz ze mnie pisowca (którym nie jestem) poczytaj trochę i poszperaj, bo żeby dotrzeć do prawdy to trzeba grzebać głęboko. Niestety od tvn-u się prawdy nie dowiesz ( co jest przykre, że media są stronnicze).
bulbul8080
2012-11-11 20:49:46
Ocena: -5(glosow:5)-+
riv77 wiedziałem że lubisz chłopców ale nie musiałeś publicznie tego ogłaszać spadaj na drzewo ćwoku
bulbul8080
2012-11-11 20:44:55
Ocena: -1(glosow:5)-+
riv77 jesteś chory psychicznie tak jak ten koleś ze zdjęcie powinno was sie obu zamknąć w pokoju bez okien i klamek jak masz takie poglądy jak ten idiota to mogli byście sie razem na wzajem w du....e popychac a moze ty po prostu lubisz być gwałcony popaprańcu!!!!!
niki_666
2012-11-13 09:22:04
Ocena: 0(glosow:2)-+
riv77, jesteś porządny facet, nie przejmuj się chamstwem. Brak kultury wynika z braku argumentów oraz niskiego poziomu inteligencji. Tacy ludzie nie są w stanie wymyślić nic sensownego, ale czują nieodpartą potrzebę napisania czegokolwiek, myśląc, że jak zwyzywa to będzie fajny i wzbudzi podziw.
zanzara90
2012-11-11 20:43:30
Ocena: 7(glosow:9)-+
O tym, czy donosić ciążę po gwałcie powinna decydować tylko i wyłącznie sama zainteresowana. W takiej sytuacji nikt nie ma prawa ani oceniać, ani tym bardziej mówić kobiecie co jej wolno, a czego nie. A już na pewno nie jakiś pan poseł ze swojej ciepłej, wybornie płatnej posadki.
tristandefevre
2012-11-11 20:34:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
po za tym skoro uważasz że człowiek nie jest zwierzęciem, to czemu popierasz umieranie ludzi którzy muszą zdychać w męczarniach????? czemu właśnie człowiek nie może umrzeć bez bólu i cierpienia, a pies tak??????? bardziej humanitarną śmierć maja krowy w rzeźni....
shark7
2012-11-11 20:22:48
Ocena: 18(glosow:24)-+
Porażająca głupota...dla kobiety już samo zgwałcenie jest nieopisaną traumą a debil każe jeszcze miesiącami codziennie o tym jej sobie przypominać.Najpierw niech zajmą się sprawcami takich czynów aby odpowiednio byli karani a nie ofiarami i nakazami jakimiś dla nich.
ethnie
2012-11-12 15:57:33
Ocena: 6(glosow:6)-+
patrzeć jak rośnie jej brzuch to jedno ale co z jej pracą? Studiami? Dziećmi jeśli je ma? Mężem? Przecież to wyłączenie z życia przynajmniej na 3 miesiące. A jeśli kobieta cierpi na jakieś przewlekłe choroby to nic. Ten k*tas myśli że ciąża i połóg to pstryknięcie palcami.
PatrycjaAaa
2012-11-11 20:04:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
achaja1
2012-11-11 20:01:17
Ocena: 6(glosow:10)-+
Cała ta ustawa anty aborcyjna to napychanie kieszeni lekarzom, jeśli kobieta chce usunąć to i tak usunie, dzisiaj zapłaci około 2000 tyś, po zmianach dwa razy tyle, ta której nie będzie stać, wyrzuci dzieciaka do śmietnika albo kupi śliski kocyk jak Katarzyna W. Tylko jakim prawem ktoś ma decydować
satellite1984
2012-11-11 19:45:10
Ocena: -6(glosow:8)-+
bałwan i tyle
PatrycjaAaa
2012-11-11 19:41:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Kasti87
2012-11-11 18:19:13
Ocena: 6(glosow:16)-+
Lepiej usunąć embrion niż później zrobić krzywdę sobie i w pełni rozwiniętemu już płodowi, gdy z miesiąca na miesiąc rozwija się coraz bardziej a kobieta coraz częściej czuje obecność dziecka powstałego się z gwałtu i psychicznie się wykańcza a wtedy dopiero głupoty do głowy przychodzą.
tristandefevre
2012-11-11 18:41:37
Ocena: 11(glosow:23)-+
Życzę ci żebyś na starość umierał w łóżku, owinięty pampersem i karmiony łyżeczką jak niemowlę, żeby starość i choroba zabrała ci godność....skoro zwierzętom można ulżyć w cierpieniu to dlaczego ludzie mają umierać w cierpieniu wegetując i czekając aż przyjdzie ten upragniony koniec?
tristandefevre
2012-11-11 18:45:06
Ocena: 16(glosow:20)-+
Po za tym skoro uważasz że usunięcie ciąży powstałej w wyniku gwałtu to zbrodnia tu stuknij się w to puste czółko, dlaczego kobieta zeszmacona psychicznie i fizycznie ma nosic i rodzić dziecię jakiegoś psychola?? wziąłeś pod uwagę to co taka kobieta w danym momencie przeżywa?
yggdrasil
2012-11-11 19:53:33
Ocena: -5(glosow:11)-+
riv77 - jesteś zwierzęciem, a na dodatek rangi wieśniaka. Po raz kolejny potwierdzasz tezę, że ludzie tak ograniczeni jak ty są mało inteligentni. Poza tym - "bez jakiegokolwiek bólu" - ból to stan fizyczny lub psychiczny występujący wyłącznie w liczbie pojedynczej.
saba1980
2012-11-11 20:01:11
Ocena: 4(glosow:8)-+
widziałam ludzi ,którzy umierają na odzdziale opiekńczym ,umierają długo, w upodleniu, w niezmienionych pampersach, wymazanych kałem.mają świadomość umierania, niepotrzebni nikomu.przez personel traktowani jak śmiecie.gdzie tu jest miejsce na godność?
yggdrasil
2012-11-11 20:08:50
Ocena: 1(glosow:9)-+
LOL :D Umrę ze śmiechu :D riv, brak mi słów. A ty myślisz, że informacje w tych książkach to się z powietrza biorą? Kretynie, to są lata badań naukowych, a nie opowieści na dobranoc! Masz IQ równe temperaturze pokojowej - to widać i czuć na odległość.
hetera
2012-11-11 20:10:48
Ocena: 5(glosow:9)-+
riv masz całkowitą rację. Nie wolno wierzyć tym co mówią, że człowiek wyewoluował bądź Ziemia nie jest w centrum wszechświata i do tego niby okrągła! Słudzy szatana chcą nas odciągnąć od prawdy jaką jest kościół... no w sumie też i bóg (ale tylko troszkę). Książki są dobre jedynie płonące. :)
riv77
2012-11-11 20:15:40
Ocena: -5(glosow:11)-+
@yggdrasil
Lata badań, a wystarczyło iść do zoo i zobaczyć że tam w klatkach to nie ludzie.
A ty yggdrasil jeśli tak twierdzisz, że ludzie to zwierzęta, to idź właśnie do zoo bo twoja babcia i mama i brat /(i) siostra i tata oraz reszta twojej rodziny oczekuje twoich odwiedzin :)
tristandefevre
2012-11-11 20:30:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
riv77, skoro dla ciebie człowiek umierający, leżący we własnych odchodach, bez świadomości co się z nim dzieje jest dla ciebie godną śmiercią to sorry....nie chciałbyś oglądać kogoś bliskiego w takim właśnie stanie....
riv77
2012-11-11 20:41:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
Tristan
Ja bym zrobił tak by nie leżał w swoich odchodach.
Ale jeżeli wy wolicie się patrzyć, a nie robić. To wy powodujecie tą "niegodną" śmierć.
Ale żeby wam kupsko nie waliło po oczach to wolicie kogoś zabić, dla tylko i wyłącznie własnej wygody.
riv77
2012-11-11 21:20:25
Ocena: 1(glosow:5)-+
ygg
Hannes Olof Gösta Alfven; Herman Bondi; Albert Einstein; Christian Boehmer Anfinsen; Nikola Tesla; Charles Hard Townes; Arno Penzias; Sir Derek Harold Richard Barton; Arthur Leonard Schawlow; Alexis Carrel; Stephen William Hawking; Sir Isaac Newton;
niki_666
2012-11-11 21:21:30
Ocena: -1(glosow:9)-+
Zgadzam się z Tobą w 100%. Każdy człowiek ma prawo do życia. TO NIE WINA DZIECKA, ŻE KOBIETA ZOSTAŁA ZGWAŁCONA. To przykre, gwałcicieli powinno się kastrować bez narkozy, ale to nie daje przyzwolenia na morderstwo! Dziecko można urodzić i zostawić w szpitalu, ale NIGDY MORDOWAĆ!
riv77
2012-11-11 21:25:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
DALEJ
Werner Arber; Francis Harry Compton Crick; Sir Fred Hoyle; Louis Pasteur; Albert Szent-Györgyi von Nagyrapolt; Sir Peter Brian Medawar; Dennis Gabor; Sir John Carew Eccles; Ernst Boris Chain; Profesor Louis Bounoure; Profesor W.R. Thompson; Dr Henry "Fritz" Schaefer III; James Cler
niki_666
2012-11-11 21:31:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Do tristandefevre. Cytuję: "dlaczego kobieta (...) rodzić dziecię jakiegoś psychola?". Powiedz mi co zawiniło dziecko? Gwałt to straszna sprawa, ale dlaczego dziecko ma zginąć. Ono jest tutaj najmniej winne... Pomyśl nad tym zanim zwyzywasz za poglądy (do których każdy ma prawo)...
yggdrasil
2012-11-11 21:54:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
że układ słoneczny jest zaprzeczeniem ewolucji? riv, łazisz po katolickich stronach internetowych, gdzie nadinterpretuje się słowa uczonych, którzy najzwyczajniej w świecie wyrażali wątpliwości wobec czegoś, czego jednoznacznie udowodnić nie możemy. To się nazywa "otwarty umysł".
tristandefevre
2012-11-12 11:37:34
Ocena: 2(glosow:2)-+
Martin hamuj słowa, chcesz wyzwisk proszę bardzo,raz: nie popieram aborcji samej w sobie, gwałt i ciężkie uposledzenia płodu są tu wyjątkiem, dwa: jeśli ktoś ma zamiar decydować o tym jak ktoś ma umierać niech najpierw sam zobaczy czy gnicie w łóżku be godności ma cokolwiek wspólnego z człowieczeńst
tristandefevre
2012-11-12 11:41:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
em, mówisz by nie porywnywać ludzi do zwierząt, a sami traktujecie ludzi gorzej niż śmiecie, skoro chcesz by ciebie traktowano z szanunkiem to sam najpierw tak traktuj innych, pozwalasz krowie zdechnąć w humanitarnych warunkach? pozwól na to też innemu człowiekowi, zwierze odrzuca swoje młode, bo pr
tristandefevre
2012-11-12 11:45:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
esiąkło zapachem obcego lub jest niezdolny do zycia to naaturalne tak? a kobieta nosząca dziecko jakiegoś psychala który niewiadomo czy czy przy okazji nie sprzedał jej jakiegoś syfa, ma rodzic z uśmiechem na twarzy? takim jesteś wielce człowiekiem to zachowuj się i myśl jak człowiek a nie jak ameba
tristandefevre
2012-11-12 12:06:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na prawdę uważasz, że zwierzęta nie mają świadomości???? a słoń który wie, że zbliża się jego koniec czemu oddala się od stada by umrzeć w samotności? jak to możliwe że niektóre zwierzęta posługują się narzędziami by zdobyć jedzenie? uważasz że to brak świadomości i myślenia?
tristandefevre
2012-11-12 12:11:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Martin dobrze radzę, włącz myślenie- to nie boli.....
ethnie
2012-11-12 16:11:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
do riv i niki:czy będziecie utrzymywać tą kobietę kiedy straci prace przez ciążę albo gdy przerwie studia i rodzina jej się posypie.Jak by nie patrzeć ciąża nie trwa tydzień.Pomyślcie a nie walicie frazesami
Gdyby unicestwić wszystkich głupków na tej planecie to moze zostałoby kilka procent myslący
niki_666
2012-11-13 09:34:51
Ocena: -1(glosow:1)-+
ethnie, Ty widzę, że byś wszystkich unicestwiał, dzieci, głupków... Trochę nazistowskie poglądy, ale cóż, każdy ma swoje. Nie mniej jednak są domy dla samotnych matek, jest opieka społeczna i inne instytucje. Poza tym morderstwo jest zawsze morderstwem. Wolę stracić godność niż zabić dziecko.
niki_666
2012-11-13 09:37:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
Poza tym rozumiem, że to wielki ból dla kobiety. Sama jestem kobietą, ale dlaczego nikt nie spojrzy na tą sytuację od strony tego dziecka, które nawet nie może zaprotestować. Mówimy o prawach kobiet, ale może powinniśmy też wspomnieć o prawach dziecka?
ethnie
2012-11-13 13:59:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
żeby było jasne, nie jestem za aborcją jeśli to jest widzi mi się kobiety- trzeba myśleć przed ale w wyniku gwałtu, uszkodzenia płodu i zagrożenia życia matki- tak, jestem za. Jestem również za eutanazją na własne życzenie. Dlaczego nie mogę decydować o własnym życiu?
niki_666
2012-11-13 15:42:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie trzeba być wierzącym żeby być przeciwko aborcji - wiem z doświadczenia, więc nie opowiadaj bzdur. Bezmyślne zaufanie w Bogu? Katolicy przynajmniej mają ściśle określone kim jest człowiek. Można przecież spłodzić dziecko (człowieka), a nie zarodek (chociaż ateiści - logicy pewnie płodzą zarodki).
niki_666
2012-11-18 11:17:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak na razie to Ty szczekasz. Ty i inni Tobie podobni. Obrażacie i wyzywacie za poglądy. Ja wypowiadam się w taki sposób, aby nie obrazić nikogo, więc bardzo Cię proszę, nie pisz takich głupot, bo mam prawo się wypowiedzieć, Ty za to nie masz prawa mnie poniżać.
mariowmg75
2012-11-11 18:01:41
Ocena: 4(glosow:8)-+
debil..
lubiewachac
2012-11-11 18:01:38
Ocena: -1(glosow:9)-+
Powiedzcie mi - nie lepiej zabić gwałciciela, niż niewinną istotę? Dziecko mogłoby się oddać do adopcji. Na świecie nie ma tylu gwałtów, żeby to było niemożliwe. Jestem za karą śmierci dla zwyroli, przyszłych ludzi zostawcie w spokoju.
lubiewachac
2012-11-11 20:02:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Sądzisz, że lepszym wyjściem jest zabić? Czyli wychodzi na to, że ośrodki adopcyjne są dla tych lepszych - nie z gwałtu.
Ereszkigal
2012-11-11 20:14:01
Ocena: 1(glosow:3)-+
złym czynem jest urodzić i zabić, właśnie dlatego lepiej się pozbyć rozwijających się komórek które mogą być kiedyś człowiekiem póki nie będzie to bezduszny i bolesny na ogół mord.
lubiewachac
2012-11-11 21:49:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mimo wszystko to jest już przyszły człowiek, niezależnie czy w łonie, czy poza nim.
hetera
2012-11-11 22:12:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czyli robiąc w przedszkolu koniki z kasztanów i żołędzi,niszcząc je,zabijałeś drzewo, coś w stylu ścięcia?Może być a jest to dwie różne sprawy.Czegoś co może być życiem a nim jeszcze nie jest nie może być zamordowane.Jasne, odbiera mu się możliwość ewentualnego stania się, ale nie zabija.
achaja1
2012-11-11 23:59:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na 10 zgwałconych kobiet, może jedna się zdecyduje urodzić, przy czym nikt mi nie wmówi, że będzie je kochać tak samo jak dziecko zrodzone z miłości, taki dzieciak będzie dla niej workiem treningowym, tak samo jak ona była dla gwałciciela, w najlepszym przypadku, w gorszym, zatłucze dzieciaka.
pieknykrzysio
2012-11-11 17:59:23
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
paciorek91
2012-11-11 17:38:28
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ciekawo co by powiedział jak by mu żonę zgwałcili i by była w ciąży
monika-klo26
2012-11-11 17:36:22
Ocena: -3(glosow:9)-+
zgadzam sie z wczesniejszą wypowiedzią,tez mam nadzieje ze ktos wydyma jego kochana córeczke i ciekawe czy dalejby tak myslał???c.wel jeb.any,czy tak zchęcią całowałby i przytulał swoją wnusie\wnuczka,jak jemu nie wstyd takie durnosci wygadywac!!!!!na stos z nim!!!!!
PatrycjaAaa
2012-11-11 17:26:12
Ocena: -9(glosow:17)-+
Nawet jeśli kobieta zostaje zgwałcona to jest to takze jej dziecko, jej geny, jej krew, wiec na pewno jest zdolna pokochac takie dziecko. Z pozoru niechciane dziecko po porodzie staje sie oczkiem w glowie, w przeciwnym razie lepiej oddac niemowle do domu dziecka niz dokonywac aborcji.
PatrycjaAaa
2012-11-11 17:48:13
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przeciez jesli ktos chce usunac dziecko to i tak je usunie, bez wzgledu na to czy to jest legalne czy nie, regulacje prawne niczego tu nie zmienią,
hetera
2012-11-11 17:58:53
Ocena: 4(glosow:8)-+
No właśnie, skoro i tak je usunie(przy okazji narażając własne życie i zdrowie) to po co tego zabraniać. Przyzwolenie na aborcję nie jest jej nakazem. Możesz, nie musisz. Uważam, że powinna być dostępna- przy obowiązkowych spotkaniach z psychologiem i przedstawieniu wszystkich możliwych opcji . Z wi
PatrycjaAaa
2012-11-11 18:15:34
Ocena: -1(glosow:3)-+
"Skoro i tak je usunie to po co tego zabraniac" to brzmi troche tak jak: po co zabraniac kradzieży skoro i tak ludzie kradną:) Pytanie tylko kto by mial za to placic? Cóż skoro panstwu "brakuje" kasy dla ludzi chorych na raka, cukrzyce itp., a na aborcje to cudownie pieniążki sie
hetera
2012-11-11 18:49:11
Ocena: 5(glosow:9)-+
Może zlikwidować jedyną słuszną religię ze szkół i odzyskać dwa miliony rocznie?:)Czemu nie możecie dać żyć ludziom zgodnie z ich przekonaniami?Czemu musicie narzucać swoje? Przecież to,że ktoś coś robi nie oznacza że i Ty musisz.Kradzież to prosty problem,aborcja nie.Nie porównuj tego.
PatrycjaAaa
2012-11-11 19:22:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
tak,masz rację, ale aborcja jest dla mnie czyms tak obrzydliwym , ze nie wyobrażam sobie jak ktos sie moze na to godzic bez względu na przyczyny, (a co do"jedynej słusznej religii"w szkole,przeciez jest mozliwosc wyboru religia/etyka,nie rozumiem dlaczego wielu ludzi z tego wyboru nie kor
yggdrasil
2012-11-11 19:26:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
PatrycjaAaa: przykre jest, że wśród młodych ludzi też widać takie średniowiecze, jak u niektórych starszych. Nie chodzi o nakaz aborcji, ale o możliwość. Zwykłą wolność wyboru. Uważacie, że kobieta nie ma prawa decydować o tym, czy chce urodzić chore dziecko lub z gwałtu, ale sami
yggdrasil
2012-11-11 19:28:24
Ocena: 3(glosow:3)-+
dajecie sobie prawo do decyzji o życiu kobiet. Jesteście obrzydliwymi hipokrytami, plagą. Jeśli kobieta urodzi nieuleczalnie chore dziecko, to sama będziesz wysyłać czeki z funduszami na utrzymanie, jeśli jej nie będzie na to stać? Wy, mali ludzie, jesteście śmieszni w swoim myśleniu.
hetera
2012-11-11 19:33:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po pierwsze, etyki nie ma bo (o dziwo!) nie ma na na nią funduszy. Po drugie, jest umieszczana nie po zajęciach lecz w trakcie. A po trzecie, najważniejsze, opłacana jest z budżetu. Innymi słowy z MOICH podatków. Następnie to, że ja nie wierzę i uważam, że religia jest szkodliwą bajką
yggdrasil
2012-11-11 19:43:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Znam sprawę etyki, bo kiedy byłam w liceum, odmówiłam chodzenia na religię i zażądałam etyki. Niestety nikt więcej się nie wyłamał i etyki nie było, ale dyrektor był na tyle wyrozumiały, że po prostu miałam siedzieć na lekcji i "coś sobie rysować/czytać", a jak była ostatnia, to mogłam nie
yggdrasil
2012-11-11 19:45:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie zgadzam się na finansowanie kościoła. Religia to wybór, jednym potrzebne do życia, innym nie. Kościół to sekta i doskonale prosperująca instytucja. Z religią ma niewiele wspólnego. Proste pytanie - ilu katolików przestrzega przykazań? No właśnie. Kupa hipokrytów i grzeszników.
PatrycjaAaa
2012-11-11 19:47:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
Rowniez jestem osoba niewierzacą, ale mam takie a nie inne poglady i na pewno nikomu ich nie narzucam, wyrazam swoje zdanie, podobnie jak Ty swoje, a co do etyki to naprawde dziwne, bo ja chodzilam i nie bylo z tym zadnego problemu:) pewnie zalezy od szkoly
yggdrasil
2012-11-11 19:57:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie jest ważne czy wierzysz czy nie. Istotą tej dyskusji jest fakt, że narzucasz komuś swoje zdanie uważając, że aborcji powinno się zabronić. Naprawdę tego nie widzisz? "Żyj i daj żyć innym" - zastosuj się do tego, a będzie się lżej żyło. Nie chcesz dokonywać w takich sytuacjach aborcji?
hetera
2012-11-11 20:02:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Uważam, że mimo iż sama bym się RACZEJ(nie można być pewnym) nie poddała, nie potrafiłabym, to takie prawo powinno istnieć. Nie dla mnie ale dla osób które mają inne przekonania. Mówienie, że jestem przeciwna bo jest złe(poglądy) więc powinno być zakazane jest narzucaniem własnych przekonań.
telewiorlg
2012-11-11 17:24:45
Ocena: -5(glosow:17)-+
Możecie teraz na mnie naskoczyć, ale wisi mi to bo to moje zdanie. Dla mnie aborcja ZAWSZE będzie morderstwem. I nikt niech mi tu nie pi#rdoli,że to jest płód, który jest nieświadomy, bo to jednak zywa istota. To tak samo jakbym miała komus strzelić w łeb i nie ponieść żadnych konsekwencji. Już tak
mystycpizza
2012-11-11 17:23:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
durny pisior jak i cala jego " katolicka " partia moherowych oszolomów , wlasnie przez takie glupie staroswieckie myslenie i chore przekonania nigdy taka porąbana partia do wladzy nie dojdzie
kaczorek9449
2012-11-11 16:56:02
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ciekawy jestem jakby był kobietą i jego wydymali, ciekawy czy jestem czy by tak samo pierdolił jak teraz...normalnie takich od razu w ryj walić. pzdr.
komercjusz
2012-11-11 16:52:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
A efekt będzie jak w Rumunii,po wprowadzeniu w 1966r przez Ceausescu dekretu pro rodzinnego,
DariuszJaworzno
2012-11-11 16:50:49
Ocena: 2(glosow:8)-+
Więcej usunięto poczęć przez siostry zakonne niż kiedykolwiek przez zgwałcone kobiety, ale zawsze trzeba uje.ać mniejszość.
wiochman75
2012-11-11 16:23:55
Ocena: 3(glosow:11)-+
Niech mu zgwałcą córkę. Ciekawe czy będzie kochającym dziadkiem.
AngelinaEngel
2012-11-11 16:14:13
Ocena: 7(glosow:13)-+
pan poseł chyba nie dokońca zdaje sobie sprawę, że w naszym kraju żyją również ludzie, którzy nie są wyznania katolickiego.. Moim zdaniem każdy powinień postepować według własnego sumienia. Dlaczego kobieta musi ponosić ciężar tego, że jakiś frajer nie potrafił utrzymać penisa w spodniach...
moniczka88
2012-11-11 16:07:36
Ocena: 8(glosow:10)-+
Gdyby jego żona zostałaby zgwałcona to ciekawe czy by dziecko chował jak swoje..
Anti-Religion
2012-11-11 16:01:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jak to jest że wszyscy katole i pisiory bez wyjątków, walczycie tak zawzięcie i z pianą na ustach o te nienarodzone, a gdy już przyjdą na świat przestają istnieć dla was?????
misiananadziana
2012-11-11 15:59:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Karny kutas dla tego pana!
grzesiekkubit
2012-11-11 15:54:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
grzesiekkubit
2012-11-11 15:53:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pablo1123_74
2012-11-11 17:59:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
powinien Cię ktoś puknąć z skutkiem ciążowym, oczywiście zboczeniec....
karmelitan20
2012-11-11 15:42:19
Ocena: 10(glosow:16)-+
Prawo do aborcji, to prawo do decydowania o sobie...prawicowe oszołomy chcą zamienic kobiete w inkubator, gdzie zarodek jest wazniejszy od niej. Jako przeciwnik aborcji jestem za liberalizacja tego prawa - moj poglad, to moj poglad, ktorego nie zamierzam narzucac komus.
paradiagle
2012-11-11 15:33:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
nie jestem zwolennikiem aborcji, ale w takich ekstremalnych przypadkach powinny miec do tego prawo! PO, PiS i cala reszta to gnoje ktore jak najbardziej chca cofac rozwoj polski! Janusz Korwin-Mikke!
Saint_Satan
2012-11-11 15:28:04
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jak Biedroń z Grodzką zgwałcą to inaczej będzie śpiewał.
KILLER_SONG
2012-11-11 15:25:49
Ocena: 9(glosow:11)-+
Niech zgwałcą cały PiS
krzysjarzyna1
2012-11-11 15:22:39
Ocena: 6(glosow:16)-+
Ale 40% wyborców wciąż głosuje na tych debili...
Anti-Religion
2012-11-11 16:05:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jacy kandydaci, tacy wyborcy.
ropuszka003
2012-11-11 15:14:09
Ocena: 1(glosow:7)-+
Mogli zalegalizować aborcję wcześniej, wtedy na pewno tylu idiotów nie siedziałoby na wiocha.pl
krystian892
2012-11-11 14:50:00
Ocena: 9(glosow:13)-+
niech go wpuszczą do celi na 2 tygodnie z trzema gościami co powiedzmy od 10 lat siedzą i nie mieli kobiety!
komercjusz
2012-11-11 14:47:41
Ocena: 9(glosow:11)-+
Tu się z tobą nie zgodzę wina tych co w latach 80-tych dopuścili kler do spraw państwowych.
Arturo8319
2012-11-11 15:24:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
załatwił by aborcje na lewo jak znam życie
balladynka83
2012-11-11 14:17:29
Ocena: 10(glosow:14)-+
Nie jestem za aborcją, jeśli traktuje się ją jako środek antykoncepcyjny. Natomiast kiedy ciąża jest wynikiem gwałtu lub płód jest chory wtedy jak najbardziej aborcja powinna być dopuszczalna.
antropofobia
2012-11-11 14:05:35
Ocena: -21(glosow:31)-+
Największą wiochą tutaj są te wszystkie komentarze. Tyle ludzi szanuje życie, a jak przychodzi co do czego, to każdy popiera nieuzasadnione mordowanie dzieci dla własnej wygody! Gwałt to nie jest powód aby odebrać niewinnemu dziecku życie!
komercjusz
2012-11-11 14:20:43
Ocena: 13(glosow:19)-+
Nikt tu nie mówi o zabijaniu dzieci, tylko usuwaniu embriona, po to by ratować życie zgwałconej kobiety,
Ereszkigal
2012-11-11 16:59:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
katolicy wierzą w życie od poczęcia, nie znaczy to jednak, że wszyscy mają takie przekonania. dla mnie życie potrafi samo przetrwać choćby podtrzymywane. dwumiesięczny płód tego nie potrafi. uważam jednocześnie za obrzydliwe narzucanie komuś swoich przekonań i zmuszanie by żył wg. nich.
antropofobia
2012-11-11 14:02:38
Ocena: -16(glosow:28)-+
Czy ciąża z gwałtu, czy nie - aborcja do morderstwo. Takie kobiety powinny urodzić, ale nikt nie każe im się zajmować tym dzieckiem, można je oddać do adopcji. Chyba lepsze takie życie niż żadne. My nie możemy decydować o życiu drugiego człowieka. Więcej odpowiedzialności!
zuzialusia
2012-11-11 13:56:43
Ocena: 3(glosow:7)-+
jak ma żone niech mu ktos ja przeleci plissssssssssss
fagocyt5
2012-11-11 13:56:09
Ocena: 6(glosow:12)-+
chcemy tylko,żeby kobiety mogły o sobie same decydować.2 połączone komórki to jeszcze nie dziecko.Może zamiast dyskutować zajmą się takimi co pakują noworodki do beczek po kapuście.Poczytaj sobie Boya-Żeleńskiego,który mimo,że żył dawno miał poglady bardziej aktualne niż Ty/nafalpl/i pan poseł
nafalpl
2012-11-11 13:54:42
Ocena: -15(glosow:25)-+
Popieram posła. To, że jakiś sk****syn zgwałcił kobietę jest oczywiście naganną sytuacją i taki powinien być skazany na śmierć. Lecz dziecko które zostało spłodzone podczas tego incydentu nie jest niczemu winne. Chcecie MORDOWAĆ dziecko które nic nie zrobiło zamiast SPRAWCY?
komercjusz
2012-11-11 14:10:13
Ocena: 6(glosow:16)-+
A gdzie w twojej wypowiedzi jest KOBIETA?? Gdzie jej prawa a przede wszystkim jej zdrowie?? po twojej wypowiedzi można wnioskować że albo jesteś księdzem albo pozostałeś na poziomie rozwojowym embriona bo tak to się nazywa, dziecko jest w późniejszym stadium rozwoju,
achaja1
2012-11-11 14:15:13
Ocena: 7(glosow:19)-+
Ktoś Ci gwałci żonę, albo córkę, będziesz im tak przez całą ciążę powtarzał, że dziecko nie jest niczemu winne? Będziesz spokojnie patrzył jak każdy miesiąc i ruch dziecka przypomina gwałt i sprawia ból psychiczny? Fajnie się mówi komuś, komu nigdy bez jego zgody nikt dupy nie rozorał.
komercjusz
2012-11-11 14:30:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
nafalpl, mamy takie prawo jakich polityków, co widać na załączonym obrazku.
achaja1
2012-11-11 14:40:54
Ocena: 7(glosow:11)-+
nafalpl,Ty dalej nie trybisz widzę, w takiej sytuacji powinnam mieć możliwość wyboru, ja sama powinnam decydować co zrobić, jakim prawem banda stetryczałej mafii geriatrycznej ma mi mówić czy mam z tym żyć czy nie? Dla Ciebie jak widać kobieta nie ma nic do gadania, tylko gary i smycz.
szczepcio23
2012-11-11 13:52:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
Miałem napisać coś obraźliwego, ale nie umiem wyrazić na ten ten temat słów. szkoda że nie przeprowadzili aborcji.... [*]pis?
ANALNY_LOWCA
2012-11-11 13:59:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
Bardzo dziękuje :D
billie_jean4
2012-11-11 13:15:06
Ocena: 8(glosow:14)-+
jak można stawiać wyżej zarodek (który nie musi się nawet urodzić (poronienie) albo umrze na coś w chwilę po urodzeniu) od zdrowia fizycznego i psychicznego dorosłej, samodzielnej osoby?! i czemu on w ogóle chce decydować o czymś, o czym nie ma i nigdy nie będzie miał pojęcia?
latarnia7777
2012-11-11 12:50:30
Ocena: -10(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
wiochman3
2012-11-11 12:49:47
Ocena: 5(glosow:11)-+
To jest chore. Kobieta zostaje zgwałcona, zachodzi w ciąże i jest zmuszona urodzić dziecko. Raz, że jest to duże poświęcenie i ogromny i niewyobrażalny ból. Po drugie takie dziecko do końca życia przypomina matce o wydarzeniu i pozostaje na całe życie. Chyba, że byłoby oddane. No to dziękuję bardzo.
ProVis1807
2012-11-11 12:34:13
Ocena: 7(glosow:11)-+
OCZYWIŚCIE ! :/ ALE JAKBY JEGO ZONĘ/CÓRKĘ ZGWAŁCILI I BY ZASZŁA W CIĄŻĘ TO BY TAKICH ŚMIECI NIE PIERDOLIŁ ! .. pojeb . Ogarnij się chłopie, i zastanów 5 razy zanim coś ogłosisz i postanowisz . Nie pozdrawiam !
komercjusz
2012-11-11 12:58:57
Ocena: 3(glosow:7)-+
On na pewno ma to gdzieś, za poselską pensje stać go na zabieg za granicą a rządowy psycholog zajmie się jego rodziną,od proboszcza dostanie rozgrzeszenie bo stała mu się tragedia.
latarnia7777
2012-11-11 12:33:24
Ocena: -20(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
komercjusz
2012-11-11 12:45:23
Ocena: 11(glosow:15)-+
Zapomniałeś dopisać, o ile w ciągu tych 9 miesięcy nie popełni samobójstwa lub nie skończy w psychiatryku, bo cóż tam zdrowie kobiety.
szulcik
2012-11-11 12:49:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
Koleżanko ... Ty chyba jeszcze nie dorosłaś do takiej poważnej konwersacji jaką jest rozmowa o gwałcie. Ty chyba sobie nawet nie zdajesz sprawy ile jest potwornosci w ów czynie?!Jeszcze kazac Kobiecie nosic zbrodniczy czyn w sobie? To juz gorsze bestialstwo niz palenie pedałów w piecu.
Renia_400
2012-11-11 18:12:07
Ocena: 4(glosow:6)-+
Super, nie ma jak zgwałconej kobiecie, która przezyła piekło, zadać jeszcze wiekszy ból i kazać urodzić dziecko, które skazane będzie na dom dziecka. No, chyba że mu się poszczęsci, wtedy tylko świadomość że jest adoptowane. To na pewno lepsze rozwiązanie niż przerwanie rozwoju komórek.
komercjusz
2012-11-11 12:24:51
Ocena: 5(glosow:11)-+
Myślę że to tak do końca nie jest jego zdanie tylko proboszcza,tak długo jak kościół będzie mieszał się do polityki będą nami rządzić takie cymbały, nasz kościół powoli zaczyna przypominać islam.Niech jeszcze przywrócą wyprawy krzyżowe.
yoyyoy1605
2012-11-11 12:23:45
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ciekawe co by powiedział gdyby to dotyczło kogoś z jego rodziny, no ale po co dać kobiecie prawo wyboru- zawsze będzie w przyszłośći jeden podatnik więcej
Anzelma112
2012-11-11 12:19:19
Ocena: 8(glosow:12)-+
Sam chyba z gwałtu urodzony -.-
adisiusius
2012-11-11 12:09:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
zgwałcić tego typa od razu ;D
smasiek
2012-11-11 12:06:24
Ocena: 2(glosow:6)-+
ciekaw jestem czy bylby tego samego zdania gdyby jego zone lub corke by zgwalcili to czy tez bylby za tym zbey urodzily oczywiscie mu tego nei zycze ale smiesza mnei takier typy politycy buahahuahu nie widza nic poza czubkiem swojego nosa do pieca z nimi!
Beatmaker24
2012-11-11 11:44:56
Ocena: 9(glosow:13)-+
Zgwlaccie mu zone zbiorowo(o ile ją ma),albo matke,siostre,babke i ciotke,a najlepiej wszystkich po kolei i zobaczymy czy zmieni zdanie.kretyn..jestem facetem,ale uwazam ze kobiety powinny miec prawo wyboru,nawet jesli nie byl to gwalt.
SantaFaust
2012-11-11 11:40:00
Ocena: -14(glosow:18)-+
A co dziecko winne, że jego ojciec jest gwałcicielem? Jestem za nabiciem jego biologicznego tatusia na pal lub odrąbaniu mu fujary siekierą, ale tylko jemu. A dziecko niech sobie żyje.
ZakreconyLovelass
2012-11-11 11:37:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ciekawe czy jakby był kobietą, jakby jakis koleś go zgwałcił i byłby w ciąży to czy byłby taki mądry...niech się debil postawi w sytuacji takiej kobiety...
PonuryUserr
2012-11-11 11:26:47
Ocena: 11(glosow:13)-+
Naród karze politykom zrzeczenia się ich diet bo w końcu służenie dla kraju to nie praca - to wyróżnienie
Grzegorz.1977
2012-11-11 11:26:27
Ocena: 9(glosow:13)-+
Debile nie powinni mieć prawa głosu.
Rybcia123456
2012-11-11 11:23:44
Ocena: 8(glosow:10)-+
Może Jego trzeba wyru...chać w dupę,a potem zabronic spotkania z psychologiem???!!!
hetera
2012-11-10 16:03:09
Ocena: 25(glosow:29)-+
Ostatnio widziałam bardzo fajne zdanie... "Gdyby faceci mogli zachodzić w ciążę, to klinik aborcyjnych byłoby na pęczki. Zbudowaliby po cztery przy każdej większej ulicy i dwie przy każdym dworcu, a pigułka "dzień po" byłaby dostępna w każdym kiosku w dowolnym smaku jak guma do żucia&
hetera
2012-11-10 16:08:17
Ocena: 15(glosow:21)-+
I trudno mi się z tym nie zgodzić. Łatwo bowiem decydować o czyimś ciele, umyśle i o tym co powinien z nim robić. Łatwo komuś nakazywać, nie zwracając uwagi na jego przekonania. Jednak gdy nas to dotyczy to częstokroś głos nam się zmienia i śpiew już nie ten.
BoaKrztusiciel
2012-11-10 16:16:25
Ocena: 12(glosow:20)-+
"Gdyby mężczyźni mieli okres, byłyby to z pewnością dni wolne od pracy. Zagwarantowane odpowiednią ustawą". To tak dla uzupełnienia;)
Anzelma112
2012-11-11 12:21:03
Ocena: -5(glosow:13)-+
Czy feminizm to coś złego? Oo
Pierdzielak
2012-11-09 16:57:25
Ocena: 15(glosow:25)-+
To teraz zboczeńcy będą decydowac o losach zgwałconych kobiet? To może pójdżmy dalej: zalegalizujmy gwałt a obronę ofiary traktujmy jako "odmowę poczęcia", która podlega karze!
ANALNY_LOWCA
2012-11-10 21:43:12
Ocena: 8(glosow:14)-+
Powinni jego zgwałcić
barbarella00
2012-11-08 22:56:14
Ocena: 10(glosow:22)-+
Przecież wiadomo, że to faceci wiedzą najwięcej o rodzeniu dzieci...
Beatmaker24
2012-11-11 11:49:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
zwlaszcza księza..
zombieman556
2012-11-08 22:48:04
Ocena: 5(glosow:13)-+
Nic innego tu nie przychodzi na myśl czy ten Chory Psychicznie Odszczepieniec ma żonę/córkę i sprawdzić czy byłby taki szczodry jakby się to jego najbliższym zdarzyło czy by kazał im rodzić KATOL POSRANY
ANALNY_LOWCA
2012-11-08 21:54:42
Ocena: 5(glosow:19)-+
Pewnie prezes go szturcha
Beatmaker24
2012-11-11 11:51:05
Ocena: 0(glosow:4)-+
prezes ma kota,pamietaj Narodzie;) i armie rydzykową,a nawet samego Tadka,
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0