lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Każdy nowy LIKE na naszych stronach na Facebook'u to 10gr. które przekażemy na WOŚP
główna
Dodano: 12.01.2013, 21:32:26   przez: stranger
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 563  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(233)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ghsghs
2013-01-13 00:09:35
Ocena: 20(glosow:26)-+
Nabijanie lajków żerując na WOŚP, wiocha 100%.

byku0224
2013-01-21 09:13:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Majoez28 ale ty wiesz że te dzieci "zbierające pod kościołem" w których ja także byłem zbierają to ze swojej włąsneij inicjatywy i chęci pomocy a nie dlatego że ktoś im każe i zmusza? A ozatym żeby to się rozwięło Owsiak też musiał ruszyć nieźle dupą ;]

yabol428
2013-01-20 17:17:56
Ocena: -4(glosow:4)-+
WOŚP to nie żadna akcja charytatywna. To zbieranie pieniądze na służbę zdrowia, która powinna być finansowana z naszych składek na NFZ, czyli inaczej mówiąc WOŚP to PODWÓJNY PODATEK. Warto to sobie uświadomić.

Bezpardonowy666
2013-01-18 01:13:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
WOŚP to SYF! Takie samo bezczelne oszustwo co cyganie wykorzystujący swoje bachory do żebrów. Wyłudzanie pieniędzy na współczucie i ładną buźkę. A potem popijawa. I u Owsiaka to samo. Najpierw bezwstydnie nieletnich wygania po jałmużnę na mróz, a potem urządza spęd błotnego bydła na Woodstok. Oczywiście czasem, dla pozorów, urządzi tanią pokazówkę, sypnie groszem na jakąś g*wnianą aparaturę, której i tak połowa będzie stała zakurzona gdzieś w koncie i już, "odfajkowane". Rączki umyte, sumienie zagłuszone, można balować.

Bezpardonowy666
2013-01-18 01:14:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Naprawdę trzeba być totalnym zerem moralnym, żeby to organizować i kompletnym idiotą żeby to wspierać.

Michallo60
2013-01-15 21:16:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Hahahaha :) Niech pokażą dowód wpłaty na WOŚP tych pieniędzy. Trzeba być debilem i polakiem żeby w to wierzyć.

xxxdamian19
2013-01-15 19:53:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
hehe fajnie mozna by i wrzucic stowe jesli było by pewne ze wszystko pójdzie na chorych a tu niestety 25 zł z tej stowy idzie na wille owsiaka !!!

misza88
2013-01-15 19:33:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
I tym oto sposobem Wiocha.pl ma 500 tyś lajków. Na pomoc potrzebującym trafiło 0 zł 0 gr. Jeżeli się mylę to proszę właściciela strony o zestawienie finansowe z akcji.

majonez28
2013-01-15 16:14:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie zeruja na fundacji tak jak ty twierdzisz,ze to rządu wina zgoda,to nawem moj 3 letni synek doskonale wie ale ze Owsiak kupe roboty odwala tak jak ty twierdzisz jeszcze dodaj ze ma rece az po barki urobione od tej ciezkiej i morderczej pracy,robote ze Owsiaka odwalaja dzieci pod kościołami.

majonez28
2013-01-15 16:10:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pięknykrzystofie,bierzesz wszystkich jedna miarą.1% podatku odpisz kogos ze swoich znajomych takich osob jest napewno wiele wokól ciebie,ja mam chora siostre na nia odpisuje,poza tym mam jeszcze ponad 10 znajomych co maja chore dzieci,cieżko zap.......ją aby zapewnic dziecku godny byt

core2
2013-01-15 15:20:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
NAWET 1 GROSZ NIE DAM NA TO ZLODZIEJSTWO

pieknykrzysio
2013-01-15 09:53:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
a dlaczego wszyscy tak walcza o ten 1%, gdyz to im zapewnia wynagrodzenie, idzcie do jakiejs fundacji, zapytajcie ile dostali a pozniej zerknijcie ile w wyplatach bylo na rozne umowy zlecenia, o dzielo, nagrody, dziwnym trafem dzieje sie to po otrzymaniu pieniedzy od fiskusa. To jest zlodziejstwo z udzialem panstwa.i fiskusa, ktos to dobrze wykombinowal, i najciekawsze ze nikt nic nie mowi i nie chce tego ruszac.

pieknykrzysio
2013-01-15 09:46:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
po kolejne owsiak kupuje, zapytajmy co kupil rzad, samorzady, inni? Kolejne fotoradary zeby nas lupic silowo, a owsiak zbiera od tych co chca dac, NIEMA OBOWIAZKU! wiec po co ta dyskusja, lepiej zlikwidowac straz miejska gminna, wiecej korzysci by bylo niz ruszac czlowieka, ktorego pilnuje sztab ludzi i urzedow, takze bez obaw, ma chlop co robic i przed kim sie tlumaczyc

benex
2013-02-03 22:11:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
taaa takie bajki dzieciom na dobranoc czytaj, a teraz mi powiedz ile domów ma owsiak, gdzie mieszka, ile i jakich mam samochodów, gdzie do szkół chodzą jego dzieci i na koniec: SKĄD MA NA TO KASE.

pieknykrzysio
2013-01-15 09:42:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
nigdy ale to nigdy nie oddam 1%, poznalem chlopaka ze Stwardnieniem Rozsianym, osoba lezaca, opowiedzial mi historie, jak fundacja dla niego pieniadze zbierala, znajomi, rodzina wplacala, koledzy, kiedy jakis czas pozniej znajoni zaczeli opowiadac po ile wplacili na sama fundacje i przez 1% to sie zaniepokoil, zadzwonil i uslyszal ze najpierw musza pokrywac kosty a to co zostanie dadza jemu, przelali mu ok 200 zl, a wstepnie wychodzilo 4 tys z relacji znajomych

pieknykrzysio
2013-01-15 09:36:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
ale wy glupoty pociskacie, 1 winny jest rzad bo dopuszcza do tego, 2 niech se owsiak wezmie czesc za pomysl, kawal roboty od lat odwala, a oddajecie 1% na zlodzieji z roznych fundacji, tam dopiero przekrety robia. Wpisz w przegladarce fundacja pierwszy krok wroclaw, a pozniej w google maps lubelska 82 lub 4 wroclaw i zerknij jak zyje rodzina tylko z fundacji, dwa mercedesy, dom juz odnowiony, a wszystko dzieki mops, um i 1%

domagalag
2013-01-15 00:34:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

domagalag
2013-01-15 00:30:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majonez28
2013-01-14 22:39:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hakensik powiem szczerze nie wiem co napisałes ale pewnie prawdę ze twoj komentarz został usuniety,pamietajcie nie wyrażajcie sie źle o Jureczku bo moderator usunie wasz komentarz.I to jest właśnie wiocha.Komuna wróciła

IGotYouDancing
2013-01-14 14:19:33
Ocena: 5(glosow:5)-+
już wole zwinąć dupe do marketu albo na rynek i tam wrzucić im dyszkę. lajk nie daje nic, tylko o nie żebrzecie. To tak jak z tymi zdjęciami dzieci po poparzeniu z podpisami 1 lajk = 1$ na leczenie. żałosne.

hakensik
2013-01-14 11:20:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
z jakiej paki moderator usunął mój komentarz? proszę o odpowiedz na pm panie moderatorze jaki był powód tego.

hakensik
2013-01-14 11:15:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

krisu007
2013-01-14 09:11:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krisu007
2013-01-14 09:00:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

krisu007
2013-01-14 08:36:17
Ocena: 9(glosow:9)-+
Owsiak TAK, WOŚP -TAK, Kasa -TAK ale "FACEBÓG" - NIE< NIE i jeszcze raz NIE !!! Ten wszechwiedzący portal jest jak ormowiec w każdym komputerze -mam dosyć i rzygać mi się chce jak sfołosz "Lajkuje" wszystkie gówna i o wszystkim powiadamia "FACEBOGA" -o kaszlu, o okresie, o braku okresu, o stolcu lub

el_pawlo
2013-01-14 08:05:37
Ocena: -4(glosow:20)-+
Nigdy nie dałem Owsiakowi ani złotówki i nigdy nie dam. Chciałbym zobaczyc pokwitowanie albo potwierdzenie przelewu jak wiocha wysyla kase na orkiestre. Wiocha na maxa. Ktos pisze ze jak idzie do szpitala z dzieckiem to widzi sprzęt co kupił Owsiak bo ma naklejone serduszko. Mam takie na lodówce haha

el_pawlo
2013-01-14 08:02:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majonez28
2013-01-14 06:38:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
Tak jest moderatorze usuń sam siebie,sami widzicie Owsiak świeta krowa ktos cos napisze to juz nawet moderator sie gniewa i wykasuje wpis to jest dopiero wiocha.

Lisu
2013-01-14 02:52:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
to jest dopiero wiocha ....

amoniac
2013-01-14 01:58:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
czyli jak zwiekszyc sobie popularnosc portalu kosztem eventow

benex
2013-01-14 00:32:28
Ocena: -8(glosow:16)-+
najwieksza wiocha to dawać na owsiaka

jurek1102
2013-06-25 23:49:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na Caritas lepiej żeby poszło do Watykanu na następną Łaźnie gejowską ?

tapicer
2013-01-14 00:08:47
Ocena: -1(glosow:11)-+
Cała prawda: www. wykop. p l/ramka/1374955/jerzy-owsiak-krol-zebrakow-i-lgarzy-zloty-melon-sekty-wosp/

tapicer
2013-01-14 00:02:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Moderatorze usuń sam siebie a nie mój komentarz!!!

tapicer
2013-01-13 23:58:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

extremetube
2013-01-13 23:54:16
Ocena: 0(glosow:10)-+
grosza nie dam

kupa1a2b3c
2013-01-13 23:29:34
Ocena: 6(glosow:8)-+
no możemy pomagac tym małym dziecią i starszym ale nie poprzez like na wiocha.pl . oni poto to robią zeby wiocha miala duzo llików i była bardziej popularna. lepiej zrobic jak juz napisał Spetro. isc do marketu i wrzucic do puszki .

majonez28
2013-01-13 23:03:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majonez28
2013-01-13 23:01:53
Ocena: -12(glosow:14)-+
Fanatyzm niektórych osób jest tak wielki jak mocherów do Rydzyka,rozumiem ze Owsiaka bronia dzieci,bo dorosła i dojrzała osoba widzi ze to szemrany interes,poza tym dziwie sie rodzicą co pozwalaja swoim dziecią sterczec pod kościołami i marketami narazajac zdrowie aby zbierac dla Owsiaka

dziku842
2013-01-14 22:40:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
Lepiej dać na tacę w kościele, żeby ksiądz miał nowe auto...

zabijasty_return
2013-01-13 22:59:52
Ocena: 8(glosow:10)-+
W tym kraju na wszystko trzeba zbierać,a gdzie dziadowski rząd? Na co idą moje składki zdrowotne? Na pensje prezesa NFZ I ZUS oraz ich odpraw? Jak widzę te polityczne i urzędnicze mordy to mnie szlag trafia.

zabijasty_return
2013-01-13 22:56:38
Ocena: 6(glosow:8)-+
Wiocha.PL już dawno zeszła na psy,a razem z nią sposób jej prowadzenia.

SsijPaznokcia
2013-01-13 22:54:21
Ocena: 12(glosow:14)-+
Ilu dzieciom pomogła Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy? Ile dzieci codziennie przechodzi badania przesiewowe słuchu na sprzęcie z naklejonym serduszkiem? W ilu klinikach onkologicznych znajdują się urządzenia zakupione przez WOŚP? Ilu dzieciom z chorobami serca życie uratował sprzęt dostarczony przez WOŚP? Ile dializ jest codziennie wykonywanych tylko dlatego, że WOŚP zebrała pieniądze na potrzebne do tego urządzenia? Ile dzieci zostało uratowanych dzięki wczesnemu wykryciu nowotworu?

JackCola
2013-01-13 22:23:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

konop444
2013-01-13 22:04:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja już zgłosiłem to do redakcji WOŚP wiocha.pl zmieniła teraz regulamin i dodałą opcję zgłoś nad użycie żeby się od tego wymigać

JackCola
2013-01-13 22:16:06
Ocena: -5(glosow:7)-+
Mam xpytanier do ciebie, ale zróbmy to na priv okej? ;) albo nie. Lubisz naleśniki? ;P

stranger
2013-01-13 22:22:18
Ocena: 1(glosow:15)-+
Przestan czlowieku pieprzyc glupoty. Idz zagraj juz w Tibie.

riv77
2013-01-13 21:58:33
Ocena: -2(glosow:12)-+
Do lemingów którzy za niedługo będą całować podłogi w szpitalach bo wmówią im że one są dzięki owsiakowi. Na wizyte u specjalisty będą czekać parę lat i się cieszyć że to aparatura ze serduszkiem pokaże że pacjent zmarł na serce. Każdy pracujący płaci 250 zł. miesięcznie składki zdrowotnej.

riv77
2013-01-13 22:03:20
Ocena: -4(glosow:12)-+
Co daje rocznie 45mld. Szpitali NFZ jest ok. 700 co po odliczeniu ok. 1 mln z kwoty dla każdego szpitala, daje miesięcznie około 4mln dla każdego z nich. Jeżeli dzięki jakale sa sprzęty w szopitalach to ja się k..rwa pytam gdzie te 45mld. I jeżeli debi.e piszą że owsik pomaga dzieciom...

riv77
2013-01-13 22:05:20
Ocena: -3(glosow:15)-+
NIE!!! Owsik pomaga państwu nas obrabiać. Dalej bijcie pokłony przed waszym nowym bożkiem owsikiem. Niech dalej robi was w chu.a

greee
2013-01-13 21:51:25
Ocena: 11(glosow:11)-+
Napisalem maila do redakcji z linkiem do tego absurdu, w odpowiedzi napisali mi ze nic na ten temat nie wiedza. to zwykle oszustwo majace na celu wyzebranie "like"!!! To jest skur...stwo zerowac na czyms takim!!!

JackCola
2013-01-13 21:53:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
dałem plusa :-) nie ma co, trzeba usunąć konto, z wiochapl. I tak absurdy nie trafiają na główną, więc po co się starać :D ;)

sedziadread
2013-01-13 21:31:25
Ocena: -2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
2013-01-13 21:33:28
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
2013-01-13 21:51:08
Ocena: 1(glosow:13)-+
swędzia, zdegradowany admin - poznajcie go. ps: kał ci się wylewa z kieszeni hahahaha.

sedziadread
2013-01-13 22:54:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

konop444
2013-01-13 20:58:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
chyba nie myslicie że wam to podaruje zrobie wszytsko zeby te 44 tyś zł wpłyneło na konto WOSP

stranger
2013-01-13 21:36:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
Naucz sie najpierw czytac, pozniej naucz sie liczyc a dopiero wlacz komputer i zacznij z niego korzystac.

Nie_Dla_Tensora
2013-01-13 22:40:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
nie nabijaj sobie poparć, panie modek. ja se też tak moge robić: zrobić 16multi a każde z innego internetu i będe miał władze jak TY!

JackCola
2013-01-13 23:15:18
Ocena: -5(glosow:7)-+
właśnie N-D-T xD zapomniałem wspomnieć że jesteś moim idolem. poprzez zaangażowanie twoich sił powietrznych, jednostek ruchu-hu-hu. możemy stworzyć armię i opanować ten portal! zróbmy to! co!?

hanauer
2013-01-13 20:54:32
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

konop444
2013-01-13 20:48:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

michalis77
2013-01-13 20:37:38
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

majonez28
2013-01-13 20:12:23
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jestem za tym zeby kazde miasto odłączyło sie od Owsiaka i zbierało tak jak w NYSIE na swoj szpital wtedy jest wieksza szansa na pomoc dla potrzebujacych i tak jak pisalem mamy nowy rok oddajcie 1% na pomoc tym co naprawde tej pomocy potrzebuja.Owsiak to zdrowy okaz nie potrzebuje pomocy

majonez28
2013-01-13 20:08:49
Ocena: 1(glosow:9)-+
A tak prawde mowiac,moze i cos tam pomaga,ale nie wiem czy znacie sytuacje z legnicy ze szpitala,kupił kupe sprzetu,tylko ze bez HOMOLOGACJI NFZ.sprzet stoi w piwnicy a jureczek na 1 stronie gazet jaki to nie dobry jest,smiechu warte i cyrk nic wiecej.

majonez28
2013-01-13 20:04:22
Ocena: 0(glosow:10)-+
.....i wspomnicie ludzie moje słowa ze jak Owsiak przestanie płacic działki posłom za przymykanie oczu to i przestanie grac orkiestra.Jesteście tacy hojni,odpiszcie 1% podatku mam chora siostre,a usob potrzebujących jest wiecej te pieniadze pomoga w 100%a nie 99%owisak a 1% dzieci

majonez28
2013-01-13 20:01:01
Ocena: -1(glosow:13)-+
Witam wszystkich,od paru lat przygladam sie WOSPi powiem szczerz ze nie daje Owsiakowi i według mnie niech bierze sobie ile chce,przyzwyczaiłem sie juz do tego ze Jurek Owsiak to święta krowa nie mozna powiedzien na niego złegos słowa bo zaraz inni sie gotują.cdn...

demon749
2013-01-13 19:23:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
A on się bawi w porównaniu z panami z wiejskiej, niech robi to co uważa za słuszne nawet biorąc za to wynagrodzenie. A Ci co hejtują niech w razie choroby trafią na odział bez jego sprzętu...........

tapicer
2013-01-14 00:22:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
2013-01-13 19:18:58
Ocena: 3(glosow:7)-+
Lepiej by było gdybyście za każdego lajka dali po groszu a nie 10gr. za nowe.

jagoda.z.g
2013-01-13 19:16:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
..nie bawię się w Don Kichota....

lucy123
2013-01-13 19:16:07
Ocena: 8(glosow:20)-+
Wkurza mnie podejście co poniektórych. Ciągle narzekacie. Ktoś coś robi = źle, nikt nic nie robi = źle. A sami też nic nie zrobicie. Jak macie takie dobre serca i jak twierdzicie , że Owsiak zgarnia kase dla siebie to może sami coś zrobicie? Chociażby zatrudnicie się jako wolontariusze w szpitalach?No ale lepiej przecież siedzieć i jęczeć..

VooDoo
2013-01-13 20:57:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Racja! No ok niech Owsiak sobie na tym zarabia ile chce ale jednak oddaje "coś" potrzebującym. Tyle w tym temacie

demon749
2013-01-13 19:13:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
@jagoda.z.g powiedz to posłom....

seminator10
2013-01-13 19:05:38
Ocena: 1(glosow:11)-+
a ciekawe skąd owsiak miał pieniądze na obrazy które ostatnio kupił w londynie

jagoda.z.g
2013-01-13 18:54:56
Ocena: 0(glosow:14)-+
A może by tak Pan Owsiak zrezygnował raz z należnych mu procentów od całości????????????

matmixmix
2013-01-13 18:43:18
Ocena: -7(glosow:23)-+
owsik zasłania sie chorymi dziecmi a pozniej przez caly rok buja sie po karaibach za wasze pieniadze.

ferdal
2013-01-13 18:45:43
Ocena: 1(glosow:19)-+
Owsiak ma głąbie firmę przewozową i swoje pieniądze.

JackCola
2013-01-13 18:46:41
Ocena: -6(glosow:18)-+
Owsiak jest złem, im więcej realnego DOBRA przynosi ta akcja, tym bardziej rośnie w siłę! Zapamiętaj to! :-)

cienki_bolo
2013-01-13 18:29:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
2013-01-13 18:48:17
Ocena: 0(glosow:8)-+
nieee, admin ma zwisy, jest brzydka i ma okres - dziś!

ferdal
2013-01-13 18:17:18
Ocena: 2(glosow:14)-+
To co robi WOŚP i Owsiak broni się samo,wbrew zawiści i niechęci maluczkich.

Pierdzielak
2013-01-13 18:20:11
Ocena: 5(glosow:13)-+
Psy szczekają, karawana idzie dalej!

air_jordan_show
2013-01-13 18:17:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
ja tak samo nie dam ani grosza na ten wałek

dlew558
2013-01-13 17:49:30
Ocena: 6(glosow:8)-+
RIV77 TY JESTEŚ IDIOTĄ I DEBILEM!!!!!

Sensualna
2013-01-13 17:37:37
Ocena: -6(glosow:16)-+
w zyciu nie dam na to ani grosza:) skoro owsiak z akcji bierze dla siebie kase!

ozzysabbath00
2013-01-13 17:36:11
Ocena: -7(glosow:25)-+
Owsiak to oszust i komuch. Niech się goni.

MINTOR
2013-01-13 18:37:29
Ocena: 6(glosow:12)-+
Ogranicz radyjko.

greee
2013-01-13 17:22:17
Ocena: 1(glosow:9)-+
To jest najwieksze zebranie o "like" jakie moze byc, a zaslanianie sie takimi akcjami jak WOŚP to juz jest skur...stwo. Tu nie chodzi o pomoc ale o marketing, im bardziej popularna strona tym drozsze reklamy na niej, a kasa z tego napewno nie pojdzie na WOŚP.

riv77
2013-01-13 17:10:06
Ocena: -10(glosow:22)-+
Nie dziwie się że wiocha pomaga największej wiosze polski jakim jest wośp i udający jąkałę ktoś tam. W końcu swój do swojego ciągnie. Ja nie dałem i się z tego b. cieszę. Nie będę finansował satanisty owsiaka i promocji przez niego sekt, narkomani, prostytucji, alkoholizmu, eutanazji i &#8230;

riv77
2013-01-13 17:11:38
Ocena: -5(glosow:25)-+
i złodziejstwa jakie on wyprawia pod przykrywką wośp.

demon749
2013-01-13 17:05:22
Ocena: 7(glosow:13)-+
Miałem we wrześniu operację kręgosłupa i czułem się dumny widząc na sprzęcie serduszka,bo gdyby nie my sobie i Jurek to NFZ na pewno nie.Pominę fakt że czekałem na to półtora roku

malaaxx
2013-01-13 16:45:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bejbee18
2013-01-13 16:37:37
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ciekawe ile z tych pieniędzy pójdzie na chore dzieci... nie wierze w to

namor6555
2013-01-13 16:33:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Piszcie o tych co nam zabierają w comiesięcznych opłatach- pzu,zus,tv telefon,asfaltowe,itd .OWSIAK zbiera grosze,ci wyżej w takie głupstwa się nie bawią.WCIĄŻ SZUKAM MIEJSCA DO WYJAZDU ZA GRANICĘ,I TO NIE PRZEZ OWSIAKA .

raveeek
2013-01-13 16:07:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
od rana 2 tysiące lajków! wow całe 200 zł... żal

stranger
2013-01-13 15:53:15
Ocena: 10(glosow:22)-+
Jak czytam co piszą tutaj niektórzy to ciśnie mi się tylko jedno na usta: Dokąd zmierzasz Polsko! Typowi Polacy. Zawiść, zazdrość, zero tolerancji., zero patrzenia w przyszłość. Mam nadzieje że nikt z was nie będzie miał nigdy chorego dziecka lub babci i nie będziecie musieli prosić WOŚP o pomoc.

Peterz
2013-01-13 16:07:06
Ocena: -9(glosow:23)-+
Widzę że jesteś typowym europejczykiem tolerujesz złodziejstwo, patrząc tak daleko w przód że potyka się niewidząc co się wokół dzieje. Spokojnie jak nie będziesz miał ubezpieczenia na leczenie nawet święty Mikołaj ci nie pomoże.

Rexik
2013-01-13 16:29:25
Ocena: 2(glosow:12)-+
Stranger... krótko zwięźle i na temat:)

ferdal
2013-01-13 16:31:33
Ocena: -4(glosow:12)-+
Typowi Polacy-katolicy.

malgolina
2013-01-13 16:40:15
Ocena: 9(glosow:15)-+
Ferdal, to znaczy,że sami katolicy nienawidzą WOŚP? To w końcu kto daje pieniądze?? Przecież nawet ten przysłowiowy moher wrzuci do puszki. Tutaj po prostu ludzie się popisują, cwaniakują a czy któryś spojrzałby Owsiakowi w oczy i powiedział: nie dam bo sądzę, że pieniądze bierzesz dla siebie a na dzieci i staruszków dajesz ochłapy...jednocześnie obiecując, że nie skorzysta z pomocy urządzeń zakupionych przez WOŚP kiedy zajdzie taka potrzeba...Ma ktoś tyle odwagi?

ferdal
2013-01-13 16:42:49
Ocena: 1(glosow:11)-+
Masz rację Ma pojechałem trochę po bandzie uogólniając,ale najzagorzalsi wrogowie Orkiestry to są właśnie ludzie z grona KK.

kaskowe
2013-01-13 17:06:22
Ocena: 4(glosow:8)-+
Pamiętam jak moja mama urodziła kilka lat temu mojego brata, wszystkie sprzęty w jej pokoju szpitalnym były ufundowane przez WOŚP. Oni naprawdę pomagają i robią wiele dobrego, więc zawsze gdy jest WOŚP wrzucam coś do puszek.

ferdal
2013-01-13 17:35:13
Ocena: 1(glosow:9)-+
WOŚP rozlicza co do grosza zebrane pieniądze,caritas nigdy się nie rozliczył.

miodzjo
2013-01-13 15:41:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
Klikam, ale wyskakuje mi jakieś okno logowania, chyba trzeba mieć konto na fejsbuku :(

ferdal
2013-01-13 18:21:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Trzeba

gejozo
2013-01-13 15:32:14
Ocena: 4(glosow:8)-+
Haha widzę że wiocha nieźle reklamuje swoją nową strone. Brawo. A wy barany lajkujcie

laveta
2013-01-13 15:14:29
Ocena: 6(glosow:8)-+
Trzeba być skrajnym idiotą żeby wierzyć w te bzdury.

JKJKJKJKJK
2013-01-13 15:09:46
Ocena: -7(glosow:23)-+
owsiak to złodziej a pieniadze na chore dzieci to sciema tak samo jak i sms-y o tresci pomoż!!!!

greenhunter
2013-01-13 14:37:01
Ocena: -6(glosow:18)-+
A owsiak potem krzyczy "róbta co chceta" i ćpaja i rzygaja i w błocie się tarzają za moje pieniądze co wrzucam na WOŚP

kudlatek1983
2013-01-13 13:46:04
Ocena: -9(glosow:23)-+
WOŚP vs Caritas WOŚP - zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł (54%) Caritas Polska zebrało 441.581.695,94 zł. Na pomoc potrzebującym przeznaczył zaś 435.799.984,43 zł. (99%)

hetera
2013-01-13 14:21:02
Ocena: 2(glosow:16)-+
Zamiast czytać (i co gorsaza nam tu przytaczać) wypociny z PCh24 i przeczytaj sobie ich rozliczenia.

Starbreaker
2013-01-13 14:24:54
Ocena: -8(glosow:16)-+
Owsiak jest taki nowoczesny, fajny, lewy, antykatolicki i z chęcią dokonałby masowej eutanazji wszystkich moherów... Nie wspomniałeś jeszcze, że te wszystkie zbiórki w szkołach, na rynkach w małych miastach są finansowane z naszych podatków więc chcąc nie chcąc musimy płacić Owsiakowi.

Peterz
2013-01-13 14:43:15
Ocena: -4(glosow:10)-+
Jak przeczytałem twój post Starbreaker to opis pasuje również do naszego Słońca Peru :) Też taki superfajny ziomek :)

hetera
2013-01-13 15:11:51
Ocena: 4(glosow:16)-+
"Z kwoty 45.662.279,97 zł wynikającej z rozliczenia zbiórki publicznej w ramach XIX Finału zrealizowaliśmy następujące cele: a) zakup aparatury i sprzętu medycznego dla oddziałów nefrologicznych, urologicznych i intensywnej terapii:24.784.546,47 zł b) zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach pomocy indywidualnej:1.568.467,52 złc) koszty prowadzenia programu Ratujemy i Uczymy Ratować (RUR) tj. prowadzenia szkoleń z zakresu nauki udzielania pierwszej pomocy: 2.538.682,09 złd) zakup urządzeń okulistycznych w ramach Programu Zapobiegania Retinopatii Wcześniaków:614.998,20 zł

hetera
2013-01-13 15:16:34
Ocena: 6(glosow:16)-+
e) finansowanie Programu Leczenia Dzieci i Kobiet Ciężarnych Pompami Insulinowymi:765.664,46 zł f) finansowanie Programu Nieinwazyjnego Wspomagania Oddychania u Noworodków Infant Flow:7.166.387,26 zł g) finansowanie Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków: 6.610.768,79 zł h) zakup aparatury i sprzętu medycznego dla oddziałów pediatrycznych polskich szpitali: 1.660.544,96 zł RAZEM: 45.710.059,75 zł"

hetera
2013-01-13 15:25:58
Ocena: 5(glosow:15)-+
Następnym razem, zanim zaczniesz robić z siebie błazna, sprawdź. Chciałam też zauważyć, że w WOŚP nieraz były kontrole i nie wykryto żadnych nieprawidłowości... Poza tym obie organizacje działają inaczej, w innych sferach więc bezsensowna jest kłótnia. Ważne, że ktoś pomaga.

ferdal
2013-01-13 15:44:02
Ocena: 0(glosow:12)-+
kudlatek1983 ale z ciebie katolickie ścierwo!

redmario
2013-01-13 16:21:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
@kudlatek1983 skąd Ty chłopie masz takie dane? Tygodnik katolicki?

hetera
2013-01-13 16:37:14
Ocena: -1(glosow:9)-+
Redmario, nie inaczej :>

Peterz
2013-01-13 13:45:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

ziome-k
2013-01-13 13:36:34
Ocena: -9(glosow:27)-+
Tylko 65% zebranych pieniędzy idzie na pomoc chorym, a co się dzieje z resztą? Można się domyśleć...

Peterz
2013-01-13 14:06:44
Ocena: 5(glosow:15)-+
Nie trzeba się domyslać wystarczy poczytać ze zrozumieniem ich publikowane rozliczenia.

redmario
2013-01-13 17:26:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
ziome-k Ty myslisz że setki ludzi którzy pracują podczas WOŚP nie mają rodzin, dzieci, nikogo na utrzymaniu? Ci ludzie też muszą z czegoś żyć. Wolontariusze to zazwyczaj nastolatkowie którzm byt zapewniają rodzce, a co z księgowymi, organizatorami w każdej miejscowości? Wiem że w każdej "rodzinie" je

redmario
2013-01-13 17:29:33
Ocena: 1(glosow:3)-+
jest czarna owca, która myśli o zysku dla siebie, ale czy w innych organizacjach jest inaczej? Nie sądzę. Pozdrawiam:)

ziome-k
2013-01-13 13:23:37
Ocena: -16(glosow:38)-+
Ja nie sponsoruję owsika, tego pasożyta.

Peterz
2013-01-13 13:25:52
Ocena: 3(glosow:23)-+
... i słusznie, aczkolwiek twój awatar wywołuje u mnie swędzenie dłoni :D. Pozdrawiam

ziome-k
2013-01-13 13:34:32
Ocena: -3(glosow:23)-+
Jestem przeciwnikiem tego ch*ja w awatarze, także jest spoko. Pozdro ;)

PawelXXXX97
2013-01-13 14:26:53
Ocena: 0(glosow:12)-+
nie wiesz co mowisz. gdyby nie on to w szpitalach byla by nedza!!!! moze i tam sam z tego ma dobra kase. szczytny cel ! rzad ma ludzi w D... Centrum zdrowia dziecka musialo zmniejszyc pensje zwolnic ludzi zeby zaoszczedzic milion zloty .a Tusk na swoj rzad tych darmozjadow wydal 10m zl na nagrody

Starbreaker
2013-01-13 14:44:40
Ocena: 1(glosow:13)-+
@PawelXXXX97: Płacimy podatki, płacimy ZUS od bardzo wielu lat. Państwo w zamian za to zobowiązało się do zapewnienia nam przyzwoitych warunków leczenia. Jak sie z tej umowy wywiązuje to widzi każdy. Więc ja mam jeszcze do k*rwy nędzy płacić Owsiakowi żeby wydał trochę na szpitale, bo Tusk to ch*j?

malgolina
2013-01-13 15:11:30
Ocena: 1(glosow:13)-+
Gdyby państwo musiało zakupić ten sprzęt, który zakupiła WOŚP musieliby nam dołożyć kolejny podatek, bo to jakby dobrowolnie ofiarowany przez ludzi podatek, tylko to się ładnie nazywa zbiórka dla potrzebujących :) My płacimy bo nie jesteśmy nieczuli. Co rok widać, że potrafimy jeszcze wysupłać parę groszy. Dajemy na Caritas i inne akcje, a dla państwa to wygodne, bo ludzie dają swoje pieniądze a państwo już nie musi. Po co się kłócić kto ile bierze dla siebie, widać przecież efekty takich akcji, prawda?

Starbreaker
2013-01-13 16:21:34
Ocena: 3(glosow:5)-+
@malgolina: nie wciśniesz mi kitu, że z naszych obecnych podatków nie da się utrzymać służby zdrowia. To tak jak z ZUS. Ludzie latami płacili składki a teraz nie ma dla nich kasy na emerytury. To gdzie się te pieniądze podziały ja się pytam?

malgolina
2013-01-13 16:48:51
Ocena: -1(glosow:9)-+
Pieniądze na ZUS były i są wydawane na bieżące wydatki na emerytury, renty, na budowanie nowych siedzib,remonty innych, koszty ZUS-u, płace itd. Nasza składka nie idzie też w całości na leczenie, nie mamy tego odkładane na osobistym koncie, wokół jest pełno dodatkowych kosztów związanych z leczeniem. A kwestia czy państwo by miało na utrzymanie tylko z naszych składek służby zdrowia to pobożne życzenie. Nigdy się to nie uda,bo zawsze ktoś wyciągnie swoje chytre łapska po pieniądze.

redmario
2013-01-13 17:16:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
@malgolina, lepiej nie ubrałbym w słowa swoich myśli:)

Nie_Dla_Tensora
2013-01-13 22:44:36
Ocena: -3(glosow:3)-+
japa ziome-k, no chyba, że jesteś tym kolesiem z avatara - wtedy byłbyś usprawiedliwiony. dla niego każdy, kto zarabia mniej od niego jest pasożytem.

tygrysP
2013-01-13 13:22:49
Ocena: -5(glosow:11)-+
Jeśli gdzieś spotkam puszkę to wrzucę kilka złotych na dzieci ale i tak część z tych pieniędzy pójdzie na PRZYSTANEK WOODSTOCK A NA TO NIE DAŁBYM PIENIĘDZY.

Kujator
2013-01-13 13:09:15
Ocena: 11(glosow:13)-+
Niezły sposób na marketing - zebranie lajków - to jest dopiero wiocha.

diamentowamaska
2013-01-13 13:05:56
Ocena: 3(glosow:11)-+
6 lat temu kupiłem przedmiot na aukcji Allegro-WOŚP , zapłaciłem przelewem natychmiast....do dnia dzisiejszego przedmiotu nie otrzymałem pomimo wielu monitów....ba, nie otrzymałem nawet odpowiedzi na żaden z wielu e-mail'i które do nich wysłałem ! Od tej pory nie mam dla nich nawet grosika !!!!!

Peterz
2013-01-13 13:28:31
Ocena: -2(glosow:10)-+
Przyzwoitość nie jest ich atutem ... kaska kaska dużo kaski.

Xcorsten
2013-01-13 13:00:12
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bzdura bzdurą bzdurę pogania. Biorąc nas na wielką orkiestrę nie próbują zrobić nic innego jak tylko nabić sobie większą popularność. Może kwejkusia chcą pobić? Wyścig po sławę? Dzisiaj ide na światełko do nieba. Tam wrzucę z 5zł a za próbę podniesienia sobie popularności chu* wam w dup*...

donRafael
2013-01-13 12:43:04
Ocena: 4(glosow:6)-+
japier dole, wiocha stała się wiochą

Nie_Dla_Tensora
2013-01-13 12:17:37
Ocena: -3(glosow:25)-+
UWAGA AKCJA! jeden plus do mojego komentarza = 1 dzień bez internetu dla admina. Bądź człowiekiem i zapewnij mu przerwe od komputera - może właśnie dzięki tobie wyjdzie on po raz pierwszy na dwór.

Starbreaker
2013-01-13 14:48:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Łap plusa, może chociaż przez okno wyjrzy

NmElite
2013-01-13 12:10:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
LUDZIE PO PROSTU NIE MYŚLĄ. Chomik w ich głowie się zablokował zamiast dalej obracać kółeczkiem zwanym mózgiem.

NmElite
2013-01-13 12:09:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Debile wierzą , że ktoś za XXX like coś komuś wyśle. To tak jak swojego czasu (a pewnie i dziś) rozpowszechnianie zdjęć dziewczynki z poparzoną skórą. Każde rozpowszechnione zdjęcie = 1 zł na konto dziewczynki, żeby ją wyleczyć. Jakiś kretyn puścił łańcuszek a LEMINGI podawały dalej. LUDZIE PO PROSTU

Outlander198500
2013-01-13 11:54:11
Ocena: 3(glosow:5)-+
oszukali mnie banda złodziei :/

luzak1977
2013-01-13 11:32:20
Ocena: -7(glosow:17)-+
Dlaczego mam oddawać swoje pieniądze komuś kogo nie znam? Wolę dać osobie naprawdę potrzebującej. Globalne zbieranie nigdy nic nie daje. Co z tego, że zakupią sprzęt jak i tak nie będzie kasy na jego wykorzystanie. Zresztą płacimy tak wielkie pieniądze na ochronę zdrowia, że powinno wystarczyć.

grucha666
2013-01-13 11:42:21
Ocena: -8(glosow:10)-+
Chyba sobie żartujesz. Płacimy średnio 6800 zł rocznie na ochronę zdrowia, a koszt leczenia wynosi około 7200. Więc brakuje jakichś 400 złotych. A jest to i tak 2/3 tych kosztów które są ponoszone na zachodzie. Zgodnie z zasadą "z gówna bata nie ukręcisz" mamy taką służbę zdrowia na jaką nas stać.

Peterz
2013-01-13 12:28:36
Ocena: 1(glosow:11)-+
Weź nie porównuj Polski do zachodu ... inne realia, inne płace inne nakłady. Tam najniższa krajowa pozwala się utrzymać. U nas możesz zapierdala* na sam zus a i tak opieki nie dostaniesz, bo wcześniej wyciągniesz kopyta zanim się dostaniesz.

hanauer
2013-01-13 11:29:56
Ocena: -12(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
2013-01-13 11:16:22
Ocena: -5(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

MamWszy
2013-01-13 20:30:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Widzę że dla ciebie złotówka to majątek,którego nie chcesz dać.A tak sporo osób zawdzięcza życie WOŚP!

pawel_owc
2013-01-13 11:07:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
A ja czekam na potwierdzenie przelewu. I dlaczego na facebooku wiochy nie ma o tym info???? Na razie wiochę lubi 2300 ludzi, na skreenie jest 436 tys. Skąd się to wzięło? No, prawdziwa WIOCHA wróciła na wiocha.pl :(

Peterz
2013-01-13 11:02:12
Ocena: -3(glosow:9)-+
Oczywiście to zloty interes, olbrzymia kaska co roku. Wku**wia mnie takie cwaniactwo.

mrxbox
2013-01-13 11:00:59
Ocena: 1(glosow:11)-+
przykra sprawa ale ja nie ufam Owsikowi w czerwonych brylach

kokoon
2013-01-13 10:47:42
Ocena: 10(glosow:10)-+
Najlepsze to jest to, że niektórzy naprawdę wierzą w takie idiotyzmy. Kto kuśwa niby miałby płacić nawet po 10 gr. Ludzie, ogarnijcie się.

hanauer
2013-01-13 10:36:03
Ocena: -11(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pikowanadama
2013-01-13 10:55:15
Ocena: 4(glosow:16)-+
poszukaj na necie, sa dokladne rozliczenia jego orkiestry... a dlaczego nie burzysz sie ze KK ma wille i jezdzi najlepszymi autami a tez prowadza fundacje? do tego rozliczenia Caritasu od lat budza watpliwosci

Peterz
2013-01-13 11:10:51
Ocena: -4(glosow:18)-+
Haha to poczytaj sobie dobrze te rozliczenia. Po drugie papier wszystko zniesie - po za tym wiem jakie wały się tam robi. Po trzecie nikt z kk, Caritasu nie wysyła dzieciaków w niepogodę by wymuszały datki.

Peterz
2013-01-13 11:14:59
Ocena: -1(glosow:19)-+
Obłudne jest również to, że owsik pozuje na takiego fajnego koleżkę, co to wszystkie pieniądze idą na malutkie dzieci. Już na wstępie podpie*dala 30% na działanie fundacji (30! od tylu baniek), trochę zabierze się na lewe umowy, trochę broodstock... róbta co chceta :D

Anti-Religion
2013-01-13 12:33:16
Ocena: 0(glosow:14)-+
Peterz-chciałbym chociaż takie rozliczenia przeczytać z kk, Caritasu, ponoć papier wszystko zniesie, to gdzie jest?? Jedyną obłudę jaką widzę, to was katole i wasze wielkie cierpienie że przez wasze brudne łapy nie przechodzą te pieniądze. P.S. 30? To wciąż zostaje 70 na pomoc i całe 70 więcej od kk.

Peterz
2013-01-13 13:19:43
Ocena: -3(glosow:9)-+
To rusz dupę i poszukaj ... skoro ktoś kreuje się na takiego społecznika i wymaga bezinteresowności od wszystkich zarówno dających jak i dzieciaków to sam powinien tak robić, a przynajmniej powinien informować o tym że kradnie przynajmniej 30%. Co do kk i Caritasu - łatwo pierdoli* że nic nie robią

Peterz
2013-01-13 13:23:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
weź rusz d*pę i sprawdź, porozmawiaj z ludźmi którzy są odbiorcami pomocy. Łatwo pierdoli* wyświechtane slogany i stereotypy bez elementarnej wiedzy.

hetera
2013-01-13 15:01:55
Ocena: 5(glosow:11)-+
Sprawdzałam ich statut i rozliczenia i nigdzie na ma mowy o przekazaniu 30% na działalność organizacji... zresztą nawet jakby było( taka bajka) to nadal byłyby to środki na działalność fundacji a nie do kieszeni Owsiaka. A ty, jak rozumiem, skoro jesteś taki przeciw WPŚP, gdy trafisz do szpitala (bądź twoje dziecko) to kategorycznie odmówisz leczenia ich sprzętem.... bo przecież nie jesteś hipokrytą.

Peterz
2013-01-13 16:26:26
Ocena: -3(glosow:7)-+
Trafię jak zapłacę haracz w postaci ubezpieczenia. Wprost nie napiszą ci tego ... weź kalkulatorek ołówek, karteczkę i rozpisz sobie ile zebrano a ile wydano. Zachęcam również do lektury o ustawach dot. fundacji i stowarzyszeń.

hetera
2013-01-13 16:35:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tak się składa, że przeczytałam ich statut, ustawę, i rozliczenia... :>

Peterz
2013-01-13 16:41:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
To przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem, chyba, że mam ci zacytować.

hetera
2013-01-13 16:55:41
Ocena: 1(glosow:7)-+
Peterz, ja nie mam problemów ze zrozumieniem... jeśli ci ma to ulżyć to się nawet mogę spytać prawnika i ekonomisty :> Może ty musisz przeczytać jeszcze raz...

jetischimalajuf
2013-01-13 10:28:30
Ocena: 6(glosow:8)-+
wjoha banda cfeli

jetischimalajuf
2013-01-13 10:26:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

jw12
2013-01-13 10:16:01
Ocena: -2(glosow:14)-+
taa..... wośp, impreza za frajer dla tusku, tusku! Zamiast rząd to polacy robią masową zrzutę ... !! takie rzeczy tylko w polance

MINTOR
2013-01-13 11:10:30
Ocena: -1(glosow:13)-+
Dobrze rozumiem? sugerujesz, że kasa z WOŚP idzie na rząd? Jesteś katolskim zjebem... wyłącz jedyde słuszne radio bo takie farmazony to tylko tam chyba pieprzą.

Peterz
2013-01-13 11:26:43
Ocena: -1(glosow:17)-+
Idź wypierd*l się na plecy mintor. Po pierwsze zjebem jesteś ty, po drugie pomimo tego ,że jw12 postawił nader odważną tezę, ma poniekąd rację. Odrzucając teorie spiskowe WOŚP jest wielkim wałkiem jeśli chodzi o fundusze, dodatkowo chcąc nie chcąc ma ochronę polityczną.

Peterz
2013-01-13 11:29:09
Ocena: -1(glosow:11)-+
Wynika to z popularności - nikt z polityków tego g*wna nie ruszy bo zostanie okrzyknięty oszołomem i pomiotem rydzyka. A interes się rozkręca co roku...

MINTOR
2013-01-13 11:35:25
Ocena: 1(glosow:17)-+
Jakieś dowody na potwierdzenie waszej śmiesznej tezy? tylko nie takie z dupy, no proszę?

Peterz
2013-01-13 12:31:18
Ocena: -3(glosow:11)-+
Na co potrzebujesz dowody ? na wałki czy na popularność?

Anti-Religion
2013-01-13 12:35:25
Ocena: 2(glosow:8)-+
Peterz - na poparcie Twoich popapranych tez. Co, was to już nie dotyczy? Rzucić oskarżenie i oczekiwać że wszyscy to jako dogmat wezmą to typowe dla was katoli. Jak przysłowie mówi "Drzazgę w cudzym oku widzicie, ale belki we własnym już nie".

MINTOR
2013-01-13 13:03:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
Na wałki oczywiście. Popularność widać gołym okiem przecieź.

Peterz
2013-01-13 13:34:23
Ocena: -3(glosow:7)-+
1 pierwszy którym się afiszują w swoim rozliczeniu to, to że zebrana kaska przez WOŚP nie idzie na cele statutowe(jakim jest zakup sprzętu medycznego) a na organizacje broodstocku. 30% na działania fundacji - tutaj trudno się dokopać ale w rozpisce szczegółowej można znaleźć.

Peterz
2013-01-13 13:39:50
Ocena: -3(glosow:7)-+
Pozostają jeszcze jeszcze te których jestem osobistym świadkiem a które są trudne do udowodnienia. Ładnych parę lat temu miałem wątpliwa przyjemność zobaczenia jak to wygląda. Zaczyna się od dzieciaków ganiających z puchami, za free nie ważne czy pogoda czy nie. Potem puszeczka wędruje do sztabu. Dzieciaki won do domów, a tam organizatorzy sztabu

Peterz
2013-01-13 13:47:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
2013-01-13 13:51:41
Ocena: -3(glosow:9)-+
rozdzielają dla siebie dla wośpu, dla siebie dla ... i tak na kolejnych szczebelkach. Pytałem się znajomego czy się nie boi uczestniczyć w tym procederze? Odpowiedział mi: czy myślisz, ze tylko ja tak robię. Zresztą istnieje nieoficjalne przyzwolenie na to, nikt nas nie sprawdza. Do tego jest możliwość zajumania kolejnych

Peterz
2013-01-13 13:53:27
Ocena: -3(glosow:7)-+
kwot na faktury i umowy wystawione na słupy (za rzeczy które ktoś zrobił w ramach wolontariatu np. projekty i kolportaż plakatów itp.). Na końcu pozostaje zakup sprzętu po zawyżonych cenach i tutaj znowu dostaje się zwrocik od sprzedawcy. Wszystko ładnie cacy w świetle prawa.

Peterz
2013-01-13 14:03:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ps. nie jestem katolem, nie słucham radia rydzyka ba od wielu lat nawet nie byłem w kościele z braku potrzeby. Po prostu mam swoje poglądy których i wam życzę.

hetera
2013-01-13 15:50:51
Ocena: 4(glosow:8)-+
Peterz PiS za swoich czasów wysyłał do WOŚP kontrole... i okazało się, że wszystko jest ok. A jeśli już o takich sprawkach mówimy to w 'twoim' Caritas podobno takowe wykryto :>

Peterz
2013-01-13 16:33:20
Ocena: -5(glosow:7)-+
Po pierwsze Caritas nie jest moje, po drugie w WOS też wykryto co o czym było głośno swego czasu i to nie za rządów pis (bidulki nie mogły się wyrobić w 30% na prowadzenie fundacji). Poprostu wkurza mnie coś takiego - owsik cudowny człowiek, taki altruista prawie święty (a nie wróć wszystko

hetera
2013-01-13 17:01:15
Ocena: 4(glosow:6)-+
Oj, w takim razie poproszę abyś mi wysłał wiadomość z jakimś linkiem do tego :) A nie wkurza cię wielkie najeżdżanie na niego w pewnych środowiskach? Dla mnie Owsiak wcale nie jest jakimś bożkiem... ale coś dobrego jednak robi. Na dużą skalę.

wiechu20
2013-01-13 09:58:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
10zł za 100 osób,100zł na 1000 osób. Powodzenia :)

MINTOR
2013-01-13 09:52:18
Ocena: 10(glosow:20)-+
Ekipa wiochy to banda pieprzonych hipokrytów... niby tacy hojni, to czemu nie dadzą chociażby paru stówek na WOŚP bez lajków? Już niech nie zgrywają takich wspaniałomyślnych dobroczyńców. 2 rzecz jakiej nie rozumiem, czemu te pieprzone lajki są takie dla wszystkich ważne?

MINTOR
2013-01-13 09:57:48
Ocena: 11(glosow:19)-+
Kolejna kwestia... nie wiem jakim trzeba być żałosnym, żeby próbować nabijać sobie lajki żerując na dobrych intencjach ludzi. Drodzy userzy, proponuję wam zamiast lajkować tych popaprańców iść na miasto, i wrzucić chociażby tą złotówkę osobiście. Bo z tym tutaj to nie macie jakiejkolwiek gwarancji.

Galaxia
2013-01-13 13:09:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

raveeek
2013-01-13 09:38:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
za 1000 lajków przekażecie 100zł? Jak dla mnie WIOCHA!!

Spetro
2013-01-13 09:26:56
Ocena: 36(glosow:40)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Spetro
2013-01-13 09:29:40
Ocena: 30(glosow:34)-+
komentarz usunięty przez moderatora

HankaZapylanka
2013-01-13 08:51:35
Ocena: 11(glosow:15)-+
Naciąganie na zdobicie lajków to jest wiocha .

fatman
2013-01-13 07:21:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
myślałem że fejs to wiocha ale żeby wiocha na fejsie...

mark.praszek
2013-01-13 06:00:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
Kozak411 wlepilem ci minusa ale pszez szczera pomylke...super komentarz...Sorry jeszcze raz ..

M1CLAY19
2013-01-13 05:12:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
Zyczenia noworoczne,zabawa sylwestrowa,teraz apel o kase dla WOSP.To sa absurdy ? Moze za polityke sie wezcie bo administracja Wiocha was przerasta.Mysle ze nowe adminy z lapanki sami sa najwieksza wiocha we wsi.

Kozak411
2013-01-13 04:49:34
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja bym polubil jak by pisalo -Dalismy Donacje w ilosci 1000000 like jesli myslisz ze powinismy dac wiencej,to 10g za lika to tylko ta moda co wybuchla na fejsie kto zdobendzie najwiencej likes i nie wiadomo w co wiezyc,Jesli naprawde daja ta kase za likes to kliknac nie trudno jesli klamia to no like

omen100
2013-01-13 01:56:16
Ocena: -7(glosow:13)-+
Nawet grosza.

Zeusek
2013-01-13 01:54:35
Ocena: -10(glosow:18)-+
No no no... Czyzby jednak nasz admin nie byl totalnym dzieciakiem ? O.o Az mi sie nie chce wierzyc... :PP Musze przyznac ze swietny pomysl na pomoc :) Oby tak dalej !

pajakpajak
2013-01-13 01:28:08
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

SnakeX
2013-01-13 01:09:18
Ocena: 7(glosow:15)-+
lajk, lajk, lajk... zygac juz sie tym chce wszedzie lajk !

MINTOR
2013-01-13 00:41:45
Ocena: 10(glosow:18)-+
Skoro jesteście tacy hojni to czemu nie dacie tej kasy bez dania like'a?

hetera
2013-01-13 01:31:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Albo za zieloną łapkę dla absurdu :>

Peterz
2013-01-13 00:16:04
Ocena: -1(glosow:15)-+
To taka sama wiocha jak wykorzystywanie dobrej woli ludzi do napychania sobie kabzy ...

JackCola
2013-01-13 00:19:31
Ocena: -11(glosow:21)-+
Prawdziwy horror! Polubić , to tylko 10gr - stary nie daj się prosić ;)

King_Midas
2013-01-13 08:28:36
Ocena: 4(glosow:8)-+
JackCola!Nie poznaję kolegi,wiedziałem,jednak masz serce :)

ghsghs
2013-01-13 00:09:35
Ocena: 20(glosow:26)-+
Nabijanie lajków żerując na WOŚP, wiocha 100%.

JackCola
2013-01-13 00:16:41
Ocena: -2(glosow:24)-+
Robimy wszystko, żeby uratować wiochapl. Potrzebujemy reanimacji. Twoich ust! (znacz się -wiochapl potrzebuje). Zawołaj całą rodzinę i POLUB TO! Jestem na żywo w Częstochowie teraz, halo-halo-halo czy ktoś słyszy moje wołanie o minusa!? :xD ^^^^^^

fraaanczeska
2013-01-13 00:26:05
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

GreenScout
2013-01-13 00:00:17
Ocena: 8(glosow:14)-+
pff, kolejny non-sens, a juz myslalem ze ludzie wiecej mysla... to tak samo jak "polub to zdjecie, zeby ocalic tego biednego pieska". zalosne...

Jarek1212
2013-01-12 23:53:47
Ocena: -7(glosow:13)-+
Bardzo Szlachetne :)

JackCola
2013-01-13 00:10:53
Ocena: -5(glosow:9)-+
Jestem od urodzenia szlachetny :-) poparłbym akcję, ale nie mam GG - fb, nk, generalnie nie mam nawet WC :D Lubię sobie trollić, ale powaga sytuacji nie pozwala na to(pod tym absurdem). Przynajmniej dziś. ps: Za ile kupiłeś vipa? hie-hie-hie ;P

Jarek1212
2013-01-13 00:40:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
Za jakieś 9 do 10 zl. Ale moim zdaniem opłacało się jeżeli na rok dają ;) mam nadzieje że dochód z tych VIP-ów też idzie na cele szlachetne ;D

JackCola
2013-01-13 00:56:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ja wiem na co, chcesz się dowiedzieć? :>

Jarek1212
2013-01-13 00:57:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trapi mnie to całe życie, oczywiście że tak :)

JackCola
2013-01-13 01:26:46
Ocena: -4(glosow:8)-+
;p

pajakpajak
2013-01-13 01:32:01
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pajakpajak
2013-01-13 01:33:38
Ocena: 6(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

JackCola
2013-01-13 01:42:51
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie dla mnie, aczkolwiek sedes z otwieraną KLAPA - przydał by się. KONIECZNIE ZE ZŁOTA I NA PILOT!

JackCola
2013-01-13 01:47:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

JackCola
2013-01-12 23:51:45
Ocena: -5(glosow:13)-+
nie. Bo ktoś mnie posądzi jeszcze że lubię wiochapl ;P ps: to tylko jeden z wielu patentów, jakie jeszcze zdążycie poznać na wiochapl. Czujność, poldasy :>

cakp
2013-01-12 23:19:26
Ocena: 6(glosow:16)-+
Wystarczy by rząd przekazywał co roku 1% podatku naszego na WOSP lub na zakup sprzętu medycznego. Płacimy składki zdrowotne, gdzie ta kasa? W NL gdy pracowałem ubezpieczenie zdrowotne jest zwracane gdy nie wykorzystasz go( czylnie pojdziesz do lekarza) za okres wrzesień grudzien zwrocono mi 300euro.

Peterz
2013-01-13 14:14:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
To pikuś ... wpłacając składki do zusu część z nich w teorii powinna lądować na twoim koncie emerytalnym (w praktyce jest przejadana na bieżąco)i powinna być inwestowana tak by zarabiać na twoja emeryturę. Prosta zasada działania dzisiejszych funduszy.Fundusze te możesz przepisać na rodzinę

Peterz
2013-01-13 14:19:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
lub na kogo tylko chcesz. Nasz kochany zus kradnie twoje pieniądze wraz z twoja śmiercią, dając groszową zapomogę.

tapicer
2013-01-14 00:42:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
@cakp Kłamiesz!!!! W NL czy korzystasz z ubezpieczenia czy nie, to Państwo dopłaca tobie do ubezp w zależności od twoich zarobków!!! Im zarabiasz więcej tym dostajesz mniej.Powyżej 30.939 Euro kończy się dopłata. Jasne?

jabialy
2013-01-12 22:57:47
Ocena: 7(glosow:19)-+
fejsluka nie mam, ale zawsze coś do puszeczki WOŚP wrzucę od serca

stranger
2013-01-12 23:06:29
Ocena: -11(glosow:21)-+
Zawsze mozesz poprzez gg lub maila rozeslac link do tego obrazka :)

evangelion
2013-01-13 04:27:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
stranger i ty dajesz wiare ze za kazde polubienie zaplaca 10gr?? chyba serio masz nierowno pod kopula i pewnie jeszcze rozsylasz lancuszki typu ze jak tego nie poslesz dalej do 10 osob to umrzesz w ciagu 4 dni....Boze jaki zal opetal ta strone

Marcin959
2013-01-12 22:38:18
Ocena: -8(glosow:12)-+
Teraz Do tego Pomagaja Starcom i to jest jeszcze lepsze !

ksiwi
2013-01-12 22:54:32
Ocena: 2(glosow:10)-+
Nie zapominaj że Ty też kiedyś będziesz "Starcem", i może będziesz potrzebował pomocy.

rotan
2013-01-12 22:32:28
Ocena: 3(glosow:25)-+
Każdy kto da Like'a zostanie sprzedany na Allegro :-D

barteq92
2013-01-12 23:44:16
Ocena: 14(glosow:14)-+
Prawdę powiadasz bracie, lecz kretyni Cię potępiają. Gówno przekażą a nie 10gr od lajka. Nie ma takiej zasady, nie ma takiego regulaminu ani prawa, który o tym mówi. Pozdro naiwniacy ;) YOU HAVE BEEN RICK ROLLED!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Trumpizm.
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Hieny PiS, gdzie są rycerze, wojownicy, obrońcy, i reszta
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0