lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mało tego leki dla dzieci do 18-go roku życia za darmo !!!
główna
Dodano: 23.01.2013, 15:30:45   przez: smieszny
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 905  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(127)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rolek86
2013-01-24 11:05:34
Ocena: 14(glosow:22)-+
Jakoś w Szwecji jest pełno fotoradarów, a mandaty wynoszą czasem więcej niż średnia pensja i nikt nie płacze. Ludzie po prostu jeżdżą zgodnie z prawem i nie dostają ich.

Mlodziutkagdaxd
2013-02-14 19:52:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Niby nikt nie chce tak zyc. Ale kto o to walczy.? Wszystkim zle, ale nikt nawet geby nie otworzy ani nie bedzie probowal walczyc o lepsza Polske...

czereza
2013-02-05 05:16:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
uderzasz narazie to chyba tylko w stół swojego biurka od kompa... uważaj żebys sobie keyborda nie rozwalił...

TERPENTYNA
2013-01-29 19:23:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
dla mniej bystrych karaja mandatami (ok)biorą kase(ok) NAPRAWIAJĄ DAOGI BY POLEPSZYC BEZPIECZENSTWO NIEEEEEE!!!!!!!!!!!ROBIĄ SOBIE PREMIE ZA NIC TAKKKKK!!!!!!OTO POLSKA PIEKNA KRAINA

andzialbn
2013-01-28 00:06:27
Ocena: 4(glosow:4)-+
wystarczy przestrzegać przepisów!! mandaty powinny być jeszcze większe!

silver24242424
2013-01-26 21:37:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
mówie już od 5lat ze ja poprowadze bunt....no yo kończy sie to wódką

schamot
2013-01-26 18:11:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
widzę ze większości podoba się życie w naszym cudownym raju MOŻE CZAS SIĘ OBUDZIĆ!!!!!!!!

jasio2
2013-01-26 17:58:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ten co to opisal to napisal zeby tylko cos napisac,o co ci chodzi? o jaki sens i jaka logike.Przytoczyles przyklad ktory ma sie nie wiadomo do czego odniesc,wiecej rozwagi na przyszlosc a nie za kazda cene starac sie zaistniec;

Habranek90
2013-01-26 08:52:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
Powiem tak. Mi zostało w pewnym momencie 2 pkt. Zaczełem się martwić, bo nie mam jak wieszość tylko b, lecz jeszcze a, c, c+e. Jeżdżąc zawodowo to troszke strach. Od osatniego mandatu mineło już pół roku. trzeba wolniej, człowiek się przyzwyczaja do prędkości i warunków panujących na drogach. Odzywa

Kristo1063
2013-01-26 01:15:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

poradakrzysiek
2013-01-26 00:10:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
Tam są leprze drogi,u nas jest większe zagrożenie,wiec większe kary co z mniejszego bezpieczeństwa samo przez się wynika,proste jak drut,czyż nie prawda?

baksik85
2013-01-25 23:30:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Bardzo dobrze, kara musi byc

siwiutki3
2013-01-25 23:02:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Mieszkam od 10 lat w londynie .... Radarow jak nasral przez 10 lat nie dostalem mandatu ..dla czegom bo nie przekroczylem predkosci.... Za przekroczenie o 6 mil masz 60 f i 3 pt za przekroszenie ponad o 60 mil juznmasz pojechane... Ne siadziesz do autA przez dlugi czas ...

Adrian2712
2013-01-25 23:23:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zapomniałeś kolego dodać,ze jest tylko 12 punktów na 3 lata.

a3953fjweofh34h
2013-01-25 22:48:25
Ocena: 2(glosow:2)-+
250km/h w terenie zabudowanym: 500zł + 10 (na 21 możliwych) punktów. Gdzie tu logika?

kamilsx80
2013-02-16 16:57:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Greg0666
2013-01-25 22:18:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta niemiecka policja, halt! polizej, sam se polizej.

beznazwy531
2013-01-25 19:48:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
"czas najwyższy uderzyć w stół" więc wrzuce obrazek na wiocha.pl

panda1009
2013-01-25 18:51:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
taa, tyle ze np. zeby w niemczech sie utrzymac, te 1400 BRUTTO (netto ok. 1000 euro) nie zawsze wystarczy. za mieszkanie placisz od 400 euro w gore, benzyna jest tak samo droga jak Polsce (jak nie drozsza) a o ubezpieczeniu auta nie wspominam...

doleginho
2013-01-25 18:34:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
I oczywiście zdjęcie policjanta bo to policji wina jakby inaczej -_-' Przestańcie zapierdalać po mieście to nie będziecie dostawać mandatów...

yamahahaha
2013-01-25 16:49:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rolek86 ty byłeś w Szwecji?W internecie czy w atlasie?Po co piszesz pierdoły.Mandaty nie są wcale takie wysokie a fotoradarów mają mniej niż u nas w jednym województwie.Może byłeś w Pacanowie?

yamahahaha
2013-01-25 16:44:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

spokojnypl
2013-01-25 16:39:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ohhh władze zakazują łamania przepisów? To takie brutalne...

marcin1975rm
2013-01-25 15:59:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uderzyć ręką w stół - powiedz to tym 40 procentom naszego narodu, którzy popierają Tuskopodobnych

miro0377
2013-01-25 14:46:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gentleWiesniak
2013-01-25 14:39:56
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak sie wam nie podoba to wyjezdzajcie do tych krajow gdzie miod i mleko plynie... Tylko sie zdziwcie jak nie jest jak na screenach z wiochy...

smieszny
2013-01-25 15:51:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Stary wypowiedziales sie jak stara sflustrowana baba ktora mowi "jak sie nie podoba to sobie zmien", czy Ty byles w ogole w innym kraju nie mowiac juz o obcym podworku?? czy Ty wiesz jak ludzie zyja w innych krajach?? sadze ze nie i pewnie jak wiekszosc wolisz siedziec w domu i nic nie robic !!

kilejmistopy
2013-01-25 10:22:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
kto ci każe przekraczać prędkość ?? niech zrobią nawet 1000000 ty masz jechać zgodnie z przepisami w Czechach jak ktoś wyprzedza na zakazie to w 99% polak mający w dupie przepisy

damtyb14
2013-01-25 09:12:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
...walnal w murek lub stuknal w samochod na parkingu. Ale niee.. polak sie buntuje bo nie moze zapierdalac 200 w terenie zabudowanym gdzie wypadkow w cholere i tyle ludzi ginie smiertelnie...

damtyb14
2013-01-25 09:10:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ehh... W Norwegii jest wiecej fotoradarow na drogach niz dzieci w chinach. Za glupie nie zatrzymanie sie na znaku stopu mozna dostac 5500 kr mandatu (~2250 zl). I jakos nikt nie marudzi po prostu jezdza przepisowo. Czym to zaowocowalo? Wypadkow jest tak malo ze ja sam zaraz wyczytalem w gazecie ze kt

grog
2013-01-25 08:36:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
w Anglii maja 3 tys fotoradarow na drogach a prawko odbieraja za przekroczenie 12 punktow, punkty kasuja sie po 3 latach, w wypadkach drogowych ginie 3 razy mniej ludzi niz w Polsce, pisac dalej?

teka83
2013-01-25 11:33:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ROBI00000000
2013-01-25 08:05:30
Ocena: 3(glosow:3)-+
Niestety Polak to specyficzny gatunek...Tylko potężne kary potrafią skutecznie powstrzymać rajdowe zapędy co niektórych...Byliście w Niemczech? Tam 99% jeździ zgodnie z przepisami...Popatrzcie na "Uwaga pirat.."Ile czasu trzeba na ustrzelenie pierwszego delikwenta od zainstalowania się patrolu?

Sasza21
2013-01-25 07:12:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
No szkoda tylko, że autor zapomniał zauważyć, że w Niemczech za 3pkt na miesiąc odbierane jest prawo jazdy (wystarczy przekroczyć prędkość o ponad 30km/h), a takich mandatów jest wystawianych bardzo dużo w Polsce. Jeśli dwa razy przekroczysz prędkość o co najmniej 25km/h 2x - tracisz prawko.

pieknykrzysio
2013-01-25 06:37:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja juz wale po stole, zapraszam na moj kanal uzytkownik ja na wiosce ino z 1 na koncu

Rudol
2013-01-25 04:14:28
Ocena: 3(glosow:3)-+
No, dobra, kto z Was i ile ma punktów za "niewinną" jazdę?

gurool
2013-01-24 22:57:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
czas obalić rząd tuska. Powinni rządzić ludzie z młodszego pokolenia - może dopiero wtedy coś się zmieni.

teka83
2013-01-25 11:31:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
ta zmieni hahaha Twoja wiara w ludzi mnie rozpierd**:)

littleteapot
2013-01-24 22:54:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
google kary za przekroczenie predkosci szwajcaria

iceman_44
2013-01-24 20:49:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
od 50 do 100 zl jesli bedziemy sie czepiali ;)

Maryyyjusz
2013-01-24 20:22:34
Ocena: -1(glosow:9)-+
Do tego wszystkiego , największą pijawką jest żyd Rostowski który urodził się w Londynie.Nie ma numeru PESEL więc nie może być ministrem według prawa, ale co tam przecież zasiada w rządzie światowym ;)

Maryyyjusz
2013-01-24 20:18:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Maryyyjusz
2013-01-24 20:16:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
ca. Firmy padają zamykają szpitale , szkoły ,przychodnie,ponad 900 firm padło.Ludzie stracili prace nie mają za co żyć,popadają w depresje bo nie mogą zapewnić swoim dzieciom godnego bytu.jesteśmy narodem który pracuje najwięcej godzin a zarabia grosze.No chyba że jest z PO ,ale według Ciebie jest za

Maryyyjusz
2013-01-24 20:13:50
Ocena: 1(glosow:7)-+
rolek86 Ty to albo jesteś lemingiem albo Ci płacą za pisanie bzdur? Okradają Nas na każdym kroku, nie ma świadczeń lekarskich za które płacimy, nie ma dróg godnych 21 wieku,jesteśmy jak nic nie znaczące ścierwo które ma zarabiać na darmozjadów i nie ma prawa się odezwać bo dopadnie Go seryjny samobój

zwierzak250477
2013-01-24 19:21:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
2013-01-24 19:09:53
Ocena: -3(glosow:3)-+
Czyli tu i tu 100 zeta, więc o co chodzi ? O to, że Niemcy punktów nie dają ?

szulcik
2013-01-24 20:45:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
tylko 1400Euro = 5600zł wiec mandat 25E to pryszcz A 1200zł to 1200zł 100zł za mandat to 1/12 pensji O to chodzi Max .. o nic wiecej .. pozdr..

smieszny
2013-01-24 21:25:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zobacz deklu ile się zarabia w Niemczech jak by Cię mandat kosztował 25 zł było by chyba bardziej sprawiedliwie, to ma być mandat karny a nie wyrok. Tu jest tylko podany przykład jeden z niewielu, kolega Maryyyjusz przedstawił Ci resztę absurdów poczytaj i pomyśl zanim coś powiesz.

Max74
2013-01-24 22:58:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie szlej to nie będziesz płacił-ja tak robię.

vocals
2013-01-24 18:50:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
minimalne wynagrodzenie w pl to 1500zł

Baron_Sanedi
2013-01-24 18:56:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
1600zł brutto od 2013r. autor peniie miał na mysli 1200 na reke

psajdak21
2013-01-24 18:15:21
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przewinienia Mandaty Punkty karne Zakaz jazdy (miesiace) 1-10 km/h 15 € 0 0 11-15 km/h 25 € 0 0 16-20 km/h 35 € 0 0 21-25 km/h 80 € 1 0 26-30 km/h 100 € 3 0 31-40 km/h 160 € 3 1 41-50 km/h 200 € 4 1 51-60 km/h 280 € 4 2 61-70 km/h 480 € 4 3 > 70 km/h 680 € 4 3

moyzi
2013-01-24 17:58:32
Ocena: 8(glosow:8)-+
Buraku tylko zobacz kulture niemieckich kierowcow (nie Türkow)

akanid
2013-01-24 17:54:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
za przekroczenie o którym piszesz tu powinno być 1000zł mandatu. Powyżej 30 powinno sie czasowo zatrzymywać prawo jazdy. Jak w Norwegii w ogóle najniższy mandat w Polsce powinien wynosić 1000zł. Może wyłączając parkowanie czy tego typu inne drobne wykroczenia.

KozaK71
2013-01-24 17:46:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
Trzeba przepisów przestrzegać nie bedzie mandatów, w dodatku 25euro x 4 = 100, że zarabiają wiecej nikt nie każe Ci pracować za mniej !!! każdy godzi się na swoja prace .. Umiemy narzekać i tyle pozatym popatrz ile wypadków, potrąceń pieszych, i jazdy po pijanemu jest w Polsce a ile w Niemczech???

KozaK71
2013-01-24 17:48:07
Ocena: 2(glosow:8)-+
Polacy maja gdzieś przepisy jak ograniczenie jest do 50 jada po 110 i maja w dupie a jak ktoś ich złapie to płacz i zgrzyt zębów ... Kocham ten kraj ale ludzie mamy taki charakter i tyle

piyrwqe
2013-01-24 17:37:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tram bym w nic nie uderzał, a nuż nożyce się odezwą...

budo
2013-01-24 17:36:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
i tak nikt nie wyjdzie na ulicę bo wszyscy ci pierniczą o wyjściu na ulicę to tylko czekają aż ktoś to zrobi za nich, bo mają za małe fiutki

abdulx
2013-01-24 17:23:00
Ocena: 4(glosow:6)-+
Daję minus, bo po pierwsze: płaca minimalna w Polsce = 1500 zł (w 2012 roku) a nie 1200! Po drugie - w Niemczech nie ma czegoś takiego jak płaca minimalna (dlatego Niemcy nie występują w raportach UE dotyczących płac min.); po trzecie - w Niemczech panuje znacznie lepsza kultura na drogach

adamecek
2013-01-24 17:15:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Naprawde idiotyczne przyrownanie.

abdulx
2013-01-24 17:14:26
Ocena: 3(glosow:5)-+
a teraz przekroczenie prędkości o ponad 70km/h: POLSKA - 500 zł Niemcy - 680 euro

pelson09_1994
2013-01-24 16:39:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
jestem ciekaw co by sie działo gdyby w Polsce dawali mandat 25 zł, na ulice bys nie wyjechał. Mam nadzieje ze dasz rade to skumac.

rav2323
2013-01-24 16:26:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

damien_omen
2013-01-24 16:16:19
Ocena: 3(glosow:5)-+
Polacy narzekają, że drogi u nas są kiepskie, a nie to co w Szwcji i Niemczech. No to czemu k***a tak zap**r***ają ???

grzesiek1201
2013-01-24 15:45:26
Ocena: 7(glosow:11)-+
jestem jak najbardziej ZA. Przepisy są po to by je przestrzegać, a kary mogłyby być jeszcze większe, bo albo jeździsz przepisowo albo sie nie pchaj na drogę.

A-PanPikus
2013-01-24 15:16:05
Ocena: 2(glosow:2)-+
bis 10 km/h 15,- EUR 11-15 km/h 25,- EUR 16-20 km/h 35,- EUR 21-25 km/h 80,- EUR, 1 Punkt 26-30 km/h 100,- EUR, 3 Punkte 31-40 km/h 160,- EUR, 3 Punkte, 1 Monat Fahrverbot 41-50 km/h 200,- EUR, 4 Punkte, 1 Monat Fahrverbot 51-60 km/h 280,- EUR, 4 Punkte, 2 Monate Fahrverbot 61-70 km/h 480,- EUR, 4 Punkte, 3 Monate Fahrverbot über 70 km/h 680,- EUR, 4 Punkte, 3 Monate Fahrverbot

A-PanPikus
2013-01-24 15:20:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zauważ, że po przekroczeniu 31 km jest 160 Euro (ok.660 zeta) i zostaje zabrane prawo jazdy na 1 miesiąc, a w Polsce jest do 300 zł.

PostAmerykanka
2013-01-24 15:00:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ten kraj to wielka czarna średniowieczna dziura - pełna absurdów. Prowadzona w Niemczech czy Austrii socjaldemokracja i społeczna gospodarka rynkowa to pomocna dłoń dla społeczeństwa. U nas człowiek jest szykanowany i wyśmiewany i robi się co raz gorzej. A patrioci usilnie wielbią ten cyrk.

PostAmerykanka
2013-01-24 15:03:57
Ocena: 6(glosow:10)-+
Policja to nieudolne, niewykształcone środowisko debilów i skrzywionych ludzi. Urzędnik to zdzierca, w sklepie rzadko się trafi, żeby ekspedientka powiedziała dzień dobry. Stawianie znaku terenu zabudowanego w lesie i postawienie radaru to bezczelny zamierzony chwyt.

PostAmerykanka
2013-01-24 15:05:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

PostAmerykanka
2013-01-24 15:07:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie wmawiajcie mi, że Polacy nie potrafią jeździć BO SAMI SOBIE PRZECZYCIE, skoro u nas zdawalność średnio wynosi 5 razy na prawku. Więc siłą rzeczy, coś potrafimy. Byliście we Francji, Włoszech, Hiszpanii? Tam popychają inne samochody żeby się zmieścić, nie ma kar i nikt nie narzeka.

zyzy33
2013-01-24 16:28:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Socjaldemokracja niemiecka to pomocna dłoń dla społeczeństwa? To odpowiedz mi na pytanie: dlaczego emeryci w tym pięknym, niemieckim kraju nie potrafią przeżyć za 1000 euro? Dlaczego państwo pozbywa się ich z kraju wykupując im za ten 1000/m-c dożywotni pobyt w ośrodkach w Słowacji itp. krajach?

PostAmerykanka
2013-01-24 20:46:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
to są skrajne przypadki! Moja babcia ma niewiele więcej i radzi sobie świetnie. Darmowa opieka zdrowotna, przyjeżdżają nawet do mieszkania! I jeśli uważasz, że Socjaldemokracja nie pomaga to przeczytaj sobie pod hasłem Unfall-, Kranken-, Renten-, Pfliege-, Arbeitslosversicherung!

kaczo_r
2013-01-24 14:58:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Stawki mandatów w Niemczech w Euro. Nie wiem czy takie niskie jak wynika z demotywatora. do 10 15 11-15 25 16-20 35 21-25 80 26-30 100 31-40 160 41-50 100 51-60 280 61-70 480 ponad 70 680

archerclew69
2013-01-24 14:58:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polak to Polak, dużo szczeka mało robi, zaczynamy być takim samym krajem jak rosja. Państwo robi nas w chusteczkę, a my nie protestujemy. :)

davidstar
2013-01-24 14:46:09
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

abdulx
2013-01-24 17:25:32
Ocena: 2(glosow:4)-+
I kogo proponujesz wybrać? Kogoś kto zamiast 100 zł mandatu zaproponuje 10 zł ? Żebyś mógł zap****lać na drogach jak dziki? A może kogoś, kto dodrukuje pieniędzy tak, żeby płaca minimalna skoczyła tak do 6000 zł ?

davidstar
2013-01-24 20:06:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
2013-01-24 14:43:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
teraz stawka brutto wynosi 1600zł a stawki mandatów obowiązuja od 12 lat- wtedy wynagrodzenie wynosilo 760 brutto!! Więc mandaty sa za tanie!!

no_comment
2013-01-24 14:39:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
I ch*ja zrobimy, taka nasza polska natura.

kamer95
2013-01-24 14:32:34
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pisior89
2013-01-24 16:54:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kriss92
2013-01-24 14:00:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
ludzie musza wyjsc na ulice i zrobic z tym porządek,albo jakiegos araba najac do wysadzenia tego calego sejmu i zaczac wszystko od nowa,taka prawda ;( Gdyby nasz rzad byl jak inne europejskie to w Polsce nie byłoby źle/.

grzechu2605
2013-01-24 13:54:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
pozdrawienia z niemiec ;) aha jak mnie w Polsce za przekroczenie 13kmh zlapali i wlepili 100zl mandatu - poprostu nie place, boli ich to ze nie wiedza gdzie jestem i strasza ze grozi mi 3000zl kary za nie podanie miejsca zamiekszkania - a przeciez jestem w niemczech oficjalnie zameldowany...

marcik8
2013-01-24 15:36:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Ale pierdoły opowiadasz! Jak jesteś cudzoziemcem to płacisz gotówką na miejscu. Mogą Ci ewentualnie pozwolić łaskawie na podjechanie do bankomatu.

Piter722
2013-01-24 13:41:35
Ocena: 5(glosow:5)-+
To nie demotywatory. Ludzie, qrwa ogarnijcie sie !!!

dresymatkiteresy
2013-01-24 13:36:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
zamiast stawiac fotoradary, wzieliby sie za budowanie lepszych drog. Kowalski stoi w korku 2 godziny, to potem zapierd*la ile fabryka daje. Co wieksze miasto, to korki, bo nieudacznicy buduja drogi na max 3 lata, a potem je remontuja

robolov
2013-01-24 15:05:08
Ocena: 2(glosow:6)-+
myślisz ze w innych bardziej rozwiniętych krajach nie ma korków? np w nowym jorku ludzie traktują korki jak coś normalnego i np w czasie jazdy do pracy jedzą w korku śniadanie, myja zęby albo robia makijaż - korki to tak naprawde zmora wszystkich większych miast - roboty drogowe tez ;]

ToRnADo147
2013-01-24 13:31:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sunday789
2013-01-24 13:06:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jest znak 50km/h to zapierdalaj 50km/h a nie dorwie się jeden z drugim "doświadczony kierowca" miesiąc po egzaminie gólfa lub bejcy, pozycja na kierownicy "chwyt podjajeczny" ledwo łeb w szybie widać i cała wieś moja. Pojedzie do Niemiec to o 1km/h nie przekroczy bo się boi.

Spetro
2013-01-24 13:05:15
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maciejk851
2013-01-24 12:33:25
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sebes
2013-01-24 18:19:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
bardzo trafna uwaga,ale to jeden z celow polityki ludzi u wladzy:podzielic spoleczenstwo tak,aby samo nie dopuszczalo tego co nie jest im na reke

MArcin11122_1M1
2013-01-24 12:28:35
Ocena: 3(glosow:3)-+
to może napisz ile tam jest autostrad i obwodnic miast. Zauważ, że chyba tylko w Polsce wszystkie drogi wpadają do miasta zwłaszcza te tranzytowe. dopiero teraz myslą i budują obwodnice. Popatrz na przykładzie przejazdu na czerwonym jakby były sekundniki albo światła "migały" przed zmiana to i fotek

killing_joke
2013-01-24 12:41:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się. Sam mieszkam niemalże w centrum Łodzi, a pod oknami przebiega mi krajowa 14-ka. Nawet przy szczelnie pozamykanych oknach można się poczuć jak na ulicy... Poza tym przejazdy konwojów tirów niszczą w znacznym stopniu skrzyżowania na których występują tory tramwajowe.

tomas1980
2013-01-24 12:23:51
Ocena: 2(glosow:6)-+
rolek86 - chyba krótko mieszkasz w Szwecji. Tam sypią bardzo duże mandaty. Liczą wg zarobków danej osoby. Jeden gościu dostał zdjęcie z Wakacji w Szwajcarii (Szwed) i dostał u siebie mandat równowartości 3mln PLN. Więc nie dziw się, że tam jest tak spokojnie...

kastus
2013-01-24 12:08:01
Ocena: 4(glosow:8)-+
Zacznij jezdzic przepisowo to nic Ci nie zabiora.

mrpower
2013-01-24 11:50:06
Ocena: 4(glosow:6)-+
Trzeba uczyć wyobraźni, a nie gówniarze zrobią prawko i zapier... na trzeciego wyprzedzają (nie dawno mało mnie nie zabiła taka mądra, samochód poszedł na złom)tu kara nie pomoże... Owszem lubię i ja przycisnąć, lubię mocne samochody ale do licha wyobraźnia po pierwsze !!

robolov
2013-01-24 11:40:38
Ocena: 4(glosow:6)-+
Te porównanie jest nie zupełne, autor zapomnial pójść dalej swoim tokiem rozumowania. W Niemczech przekroczenie predkosci o 31-40km/h wiąże się z mandatem 160eu oraz zakaz jazdy na miesiąc a jak przekroczysz o 70km/h to masz mandat 680eu oraz zakaz jazdy na 3 miesiące. W PL max 500zl :P

JestemObecny
2013-01-24 11:40:30
Ocena: -3(glosow:11)-+
Mówią , że Niemcy to ch*je itp. Ja do nich nic nie mam , ale z tym zdjęciem się zgodzę -.- Jeżdże po niemczech w terenie zabudowanym o 30 za dużo , zatrzymują no spoko: mandat 130 euro 0 pkt ... Polska: o 30 za dużo 300 zł , 5 pkt -.- Gdzie tu ku*wa logika się pytam ...

robolov
2013-01-24 11:45:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-01-24 11:33:54
Ocena: 2(glosow:12)-+
Za łamanie prawa, kara musi być. Nie wiem skąd taka dziwna mentalność u nas. Ja jestem za zaostrzeniem kar, może wtedy jeden z drugim się zastanowi zanim zacznie gnać w terenie zabudowanym 150km/h. Zero wyobraźni... zero!!!

paweuxxx
2013-01-24 11:33:52
Ocena: -4(glosow:8)-+
QWA te mandaty i tak są za małe.Jakim trzeba być pustakiem żeby prostej sprawy nie zrozumieć----chociażby dla tych którzy jeżdżą z małymi dziećmi.KONIEC.

qwertyffa
2013-01-24 11:33:43
Ocena: -1(glosow:5)-+
To poco przekraczasz prędkość skoro dziurawe drogi 0_o ? lulcia88 - zgadzam się. Jeszcze większe powinny być to może opamiętają się i przestaną tak zapier....ć. Pozdrawiam

lulcia88
2013-01-24 11:20:23
Ocena: 3(glosow:13)-+
Moim zdaniem w naszym kraju mandaty są cały czas za niskie i nikomu kto jeździ przepisowo nie przeszkadza ilość fotoradarów oraz koszt mandatów. Wam najlepiej pasowałaby całkowita samowolka-bez jakichkolwiek kar, tylko taki stan zadowoli większość tego narodu.

rolek86
2013-01-24 11:05:34
Ocena: 14(glosow:22)-+
Jakoś w Szwecji jest pełno fotoradarów, a mandaty wynoszą czasem więcej niż średnia pensja i nikt nie płacze. Ludzie po prostu jeżdżą zgodnie z prawem i nie dostają ich.

abof
2013-01-24 11:46:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
haha , chcialem akurat napisac cos o Szwecji , ale widze ze mnie uprzedziles :P jak ja zaplacilem 2000 SEK za przekroczenie 4 km w miejscu gdzie ograniczenie 30 km na h , czyli w przeliczeniu +- 1000 PLN , dziekuje dowidzenia :)

deathmind
2013-01-24 12:48:49
Ocena: 1(glosow:9)-+
No to pojechałeś geniuszu. Porównujesz do Szwecji Polskę czyli kraj, który ma autostrad, dróg szybkiego ruchu, obwodnic prawie, że nic i jego stolica jest najbardziej zakorkowaną stolicą europejską roku 2012. Puknij się w głowę z tym porównaniem.

deathmind
2013-01-24 12:52:15
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ja będąc w Niemczech nawet o 10 km/h nie przekraczałem na limitach. Czemu? Bo kur*** pół Niemiec przejechałem w czasie krótszym niż z naszej stolicy dojechałbym nad morze. Czemu? Bo najpierw stoisz jak f***t w korku na Łomianki, a potem w trasie na krajówce i na koniec na trasie 3M - Szczecin.

Buahahahah
2013-01-24 16:34:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
A kogo to obchodzi, że jedziesz nad morze? Jak nie rozumiesz ćwoku, że łamiesz prawdo to nie wsiadaj do auta tylko jedź PKSem. Co za debil!!!

puszka666
2013-01-24 18:13:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
@rolek86. Odzyskuję wiarę w ludzi czytając logiczne i przede wszystkim uargumentowane komentarze. Dodam, że z tego co wiem to w UK zabierają na kilka miesięcy prawko, jeżeli przewinienie jest duże (plan podobnych przepisów w Polsce był ostatnio krytykowany w internetowych forach).

puszka666
2013-01-24 18:18:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
Problem tkwi w wiecznie narzekającej części społeczeństwa, które chciałoby kasy mieć jak w Dubaju i oczekuje masy od Państwa, ale nic w zamian nie proponuje, jak to kiedyś powiedziano "sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie".

deathmind
2013-01-30 15:00:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Buahahahah -> epitety schowaj dla mamusi, która siedzi w pokoju obok maminsynku. Dla mnie to sobie możesz jeździć całe swoje marne życie PKS'em. Tacy jak Ty mi na myjniach ręcznych felgi polerują, więc stul dziób i pracuj murzynku.

rolek86
2013-01-24 11:03:03
Ocena: 11(glosow:19)-+
Polaczki jak zwykle narzekają. Powinni jeszcze zwiększyć mandaty bo 3/4 społeczeństwa nie potrafi jeździć. Czemu w innych krajach EU panuje kultura na drodze? A u nas? Błyskanie światłami, klakson, krzyki - to jest wiocha.

zyzy33
2013-01-24 11:36:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zgadzam się z pierwszymi dwoma zdaniami. Natomiast nie idealizowałbym tak kultury na drodze w krajach UE. Możesz napisać jakie kraje miałeś na myśli? Poza Skandynawią?

rolek86
2013-01-24 11:58:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mieszkałem ponad rok we Francji i byłem zaskoczony poziomem kultury kierowców (oczywiście pozytywnie zaskoczony). Przejechałem wzdłuż i wszerz Szwecję oraz Norwegię, tam tak samo. Wiadomo, że wszędzie znajdziesz idiotów, ale w mniejszym stopniu.

PostAmerykanka
2013-01-24 15:01:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
To absurd. Zobacz jak jeżdzą Włosi, Hiszpanie, Francuzi, Anglicy. - samochody porysowane i potłuczone, ale policja nie przesadza i nie stawia w lesie terenu zabudowanego i do tego radaru, żeby złapać jak najwięcej ludzi.

zyzy33
2013-01-24 16:24:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mieszkałeś we Francji i byłeś pozytywnie zaskoczony? Chyba daleko od Paryża? Polacy wcale nie należą do największych chamów na drodze. Owszem zdarzają się, ale zdecydowanie gorsi są Włosi (którzy potrafia na środku skrzyzowania stanąć i trąbić na jakąś "bella")! o Anglikach już nie wspominając...

gienek_knur
2013-01-24 11:00:03
Ocena: 6(glosow:12)-+
Temat w sam raz dla gimbów

mm901
2013-01-24 10:47:16
Ocena: 2(glosow:10)-+
Chcą robić "unijne" mandaty, podatki, kary to czemu nie zrobią "unijnych" zarobków!

Zubkownik
2013-01-24 10:43:33
Ocena: 1(glosow:11)-+
Mandat miał być pieniężnym "upomnieniem" a w RP stał się sposobem napychania kasy rządzącym

koipunnen
2013-01-23 16:12:25
Ocena: 6(glosow:14)-+
po coś te przepisy są... Wolałbyś aby pierdolną Cie samochód z podwojoną energią ? Bo taka jest różnica między 70km/h a 50.

smieszny
2013-01-23 16:22:33
Ocena: -8(glosow:14)-+
nie chodzi tu, aby promowac predkosc, tylko dostosowanie kar do zarobkow, mandat karny jak sama nazwa mowi powinno byc kara, a nie wyrokiem. A walczyc z predkoscia mozna innymi sposobami a nie tak wysokimi mandatami.

klisza08
2013-01-24 11:00:12
Ocena: 8(glosow:12)-+
inne sposoby zawiodly.Nasuwa sie tu stare porzekadlo:"Mozesz chlopu ojca,matke zabic-wybaczy-siegniesz po jego pieniadze-nie wybaczy nigdy".Ile glupoty i zatwardzialosci jest w ludziach,skoro dalej wola sie zabijac i szczekaja przeciw wiekszym restrykcjom ratujacym zycie.A tak poza tym to j*bac PO:-D

nuzglu
2013-01-23 15:48:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
oby tylko zaczeli myslec na autostradach

PapierowyKrasnal
2013-01-23 15:39:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BombowyAhmed
2013-01-23 15:38:47
Ocena: 6(glosow:12)-+
Tak, tylko że w niemczech są normalni kierowcy, a nie piraci drogowi ja w Polsce. może po kilku takich mandatach nasi kierowcy się nauczą jeździć.

smieszny
2013-01-23 15:59:12
Ocena: -3(glosow:7)-+
Nie chodzi tu o mondrzejszych kierowcow, bo przekroczenie wiekszej predkosci wiaze sie z wiekszymi konsekfencjami a przekroszenie o 11 kazdemu moze sie zdazyc, nie jest to duze przekroczenie aby karac tak wysokimi mandatami. 31-41 km/h 160 euro 3 punkty i miesiac bez prawka, ryzykowal bys??
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Takie tam żarciki.
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
Krótka kompilacja o tym, że tramwaj jest większy i cięższy.
główna
Dodano: 24.05.2018, 18:57:49   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 285Skomentuj (53) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0