lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 29.01.2013, 21:32:28   przez: gregorio84
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1503  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gryzmol
2013-01-31 20:28:50
Ocena: 12(glosow:24)-+
Od siedmiu lat prowadzę pogotowie rodzinne. Przez mój dom "przewinęło" się 29 dzieci. Żadne z nich nie było zabrane od biologicznych rodziców tylko ze względu na biedę...Najczęściej niestety powodem jest alkohol. Proponuję najpierw zapoznać się z rzeczywistością zamiast żyć w świecie stereotypów.

texas_18
2013-02-08 21:28:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Gryzmol A nie uważasz, że pseudo leczenie i wspieranie ludzi z alkoholizmem jest nie skuteczne, znam problemy tych ludzi z racji swojej pracy. "Kierowanie" ludzi na cokolwiek nie powinno mieć miejsca, trzeba prowadzić za rękę. Potwierdzam to co piszesz, że nie odbierają dzieci z powodu biedy. Ale po naszej stronie jest mnóstwo betonu, chamskiego betonu i @asiulka2asiulka zapewne trafiłaś na takie "tępe masy". Tylko kto utrzyma większą ilość świadczeń, "chomików biegających z papierami"?

konkep
2013-02-07 11:43:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tylko w Polsce morduje się 5 dzieci, zabija 6 miesięczną Madzie, wyrzuca do stawu Kacperka itd itp. Czy jednak nie lepiej odebrać te dzieci żeby ratować im życie

hehehehe
2013-02-03 10:04:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

galka70
2013-02-02 15:12:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Lifeform666
2013-02-02 14:09:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
No to teraz was zaszokuję-nie tylko w Polsce się tak dzieje,np w bogatej Norwegii też.

asiulka2asiulka
2013-02-02 01:07:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest śmieszne ludzie nie mają kasy toną w długach opieka ma to gdzieś bo nie chcą dać ani rodzinnego ani alimentów jak ojciec nie płaci i n nie ma alkoholu w takim domu kobieta robi za 1100zł a tu rachunki szkoła utrzymanie siebie i dziecka wiem coś o tym tak miałam a mój brat ma więc się pytam gdzie jest państwo???

asiulka2asiulka
2013-02-02 00:56:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
to jest śmieszne co w Polsce się dzieje...

tojahaha
2013-02-01 22:52:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Gryzmol
2013-02-02 17:56:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelek1772
2013-02-01 21:10:51
Ocena: -2(glosow:6)-+
Bzdura. W pracy jeżdżę po wielu domach, bieda? Bezrobotny nie ma czasu posprzątać, woli pić wódke albo palić fajki.

h3h3
2013-02-01 20:16:31
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie ma jak mądrości z demotów...

ja1ja
2013-02-01 19:50:24
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zaadoptuję dziecko albo dwoje dzieci. Uprzedzam, że nie mam pieniędzy, więc proszę o 1000 zł. miesięcznie na każde dziecko. P. S. Nie dziękuję, bo za co przecież mi się należy bo mam dzieci.

yasutoko
2013-02-01 21:06:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
1000 zł się dostaje na dziecko, ale tylko jeżeli jest ono upośledzone, a życie z upośledzonym dzieckiem wcale nie jest takie łatwe, co prawda dostaje się te 1000zł ale nie ma się czasu na nic, cały czas trzeba siedzieć przy dziecku, chodzić non stop po lekarzach i co chwile załatwiać jakieś to nowe papiery. Równie dobrze można powiedzieć, że domy dziecka na każde dziecko dostaje 3500zł i dla czego niby rodzina miała by nie dostawać tych pieniędzy zamiast im zabierać dzieci... Te dzieci są najczęściej po alkoholowe, i nie wiem jak bardzo by się kochało takie dziecko to w 90% nie wyrośnie na

yasutoko
2013-02-01 21:09:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
normalnego człowieka

ja1ja
2013-02-02 12:18:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
yasutoko ale mi pojechałeś, a teraz poczytaj co to ironia. Uważam rze, dawanie pieniędzy (w większości przypadków!) niczego nie zmieni.

hakkar100
2013-02-01 19:05:39
Ocena: 6(glosow:6)-+
najlepszy tekst TYLKO W POLSCE jakby ludziska z polski wiedzieli (ba interesowali się) jak jest w innych państwach (populizm to potega)

wini_hj6cl
2013-02-01 18:30:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jedź do Norwegii ze swoimi dziećmi, jak Wam tu źle :)

sugarfr33
2013-02-01 12:50:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
I nastałoby masowe rozmnażanie za kasę.

magicznamagda
2013-02-01 12:39:39
Ocena: 3(glosow:3)-+
popieram,pokażcie dwie strony medalu i zapoznajcie się z prawda a nie bzdury wypisujecie.do mnie do opieki przychodza mamuśki ktore z rodzenia dzieci zrobily sobie pomysl na zycie i lekka reka dostaja na nie kase.

Kserksex
2013-02-01 12:33:31
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dzieci zabiera się z domu, ponieważ rodzina jest niewydolna - patologiczna np. przemocowa, alhohol, narkomania itp. Dawanie kasy tego typu rodzinom jest to przybijanie im przysłowiowego gwoździa do trumny. Lepiej aby dziecko było zabrane niż miało tkwić w takim syfie. Dziecko może zabrać sąd lub powowołany do tego funkcjonariusz publiczny: kurator , policjant , pracownik OPS korzystając z art. 598. Wtedy po zabraniu sąd bada zasadność takiego kroku. Dziecko przebywa w placówce wtedy

Majkaaaaa1
2013-02-01 09:19:36
Ocena: 3(glosow:7)-+
Najważniejszy obowiązek wobec dzieci to dać im szczęście.Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.Dlatego myślę, że trzeba dbać o ten cud. Jeśli ktoś sobie nie radzi, woli libacje niż szczęście maleństwa, ok. Ale jeśli ktoś dba o nie jak potrafi i żyje w państwie jakim żyje niesprawiedliwością jest odebranie mu szczęścia i szczęścia dziecku.

a1ednak
2013-02-01 08:57:00
Ocena: 1(glosow:3)-+
reasumując ,,,więc skoro to nie jest wiocha to co robi to zdjęcie na głównej????

wiochawiocha20
2013-02-01 08:34:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
przedwszystkim nikomu nie zabieraja dzieci za to ze ktos nie ma pieniedzy hehe... zabiora je wtedy gdy jest strasznie zaniedbane, rodzice nie wywiazuja sie z obowiazku itd.. a dwa ze ten tysiac daja tylko rodzina zastepczym poniewaz, najczesciej dzieci sa odbierane pagtologi.. a co patologia robi z pieniedzmi? daja w kanal i wieczny melanz!;/ OTO JEST SYSTEM W KTORYM ZYJEMY...

prypal
2013-02-01 07:50:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
A wyobrazcie sobie ,ze dawali by patologicznym rodzinom ten tysiac na dziecko... robili by dzieci i mieli za co pić. medal ma 2 strony

asiunia1990
2013-02-01 01:27:50
Ocena: -1(glosow:3)-+
System w którym żyjemy jest chory :/ Jak by te pieniądze co dają rodziną zastępczym albo chociaż ich część dali bilogoicznym rodzicom każdy by sobie poradził.

Ronillson22
2013-02-01 00:15:10
Ocena: 1(glosow:7)-+
jestem przez mojego Syna teraz zalogowana i powiem tak na Ronika dostaje 400zl alimentow natomiast na Saxisia 170zl z tytulu samotnie wychowujacej Dziecko...to na jaki ch.....uj oni 1000zl dostaja...nie wiem kto to wystawil ale chyle czola...

joasia260
2013-02-01 21:59:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
do pracy kobieto idź ja pracuję i nie dostaję rodzinnego ani dodatków i nie narzekam a dzieci za samą biedę się nie zabiera

saviola1
2013-02-01 00:03:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Polska.... coraz bardziej chory kraj rządzony przez coraz to bardziej ograniczonych umysłowo ludzi... przykre a niestety prawdziwe ;/

Kokota22
2013-01-31 23:17:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
ludzie, to zrobcie z tym gownem cos w koncu, a nie tylko biadolicie...wyjechalam, bo chcialam sie leczyc, a nie czekac na powolna smierc, a w Polsce niestety to by mnie predzej czy pozniej dopadlo, ale na temat...to samo jest z dzieciakami na zachodzie...dzieci sa najwazniejsze AMEN

kucharz1984
2013-01-31 23:15:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Baron_Sanedi
2013-01-31 22:20:44
Ocena: 6(glosow:10)-+
ja to jest że w biednych rodzinach przybywa potomstwa jak u królików?? gdzie maja rozum?? pewnie licza na państwo?? haha. Trzeba miec rozum

kris_dc
2013-02-02 07:54:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo na gumki nie maja

fkjd
2013-01-31 22:18:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

penkawr
2013-01-31 22:13:07
Ocena: 6(glosow:8)-+
Paradoks polega na tym, ze rodzice prawni w wielu przypadkach pobierajac taka zapomoge ydadza ja na "swoje potrzeby" tj. alkohol, fajki. W rodzinie zastepczej to dziecka potrzeby sa na pierwszym miejscu ...

kami1986
2013-01-31 22:05:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja bym to napisał tak: odbiera się dzieci rodzicom, przez to, ze nie maja pieniędzy i daje rodzina zastępczym, ale kuźwa!! jak my mamy utrzymać dziecko i żonę jak ciężko znaleźć prace, a nawet jak się ja znajdzie to wyplata jest czasami mniejsza niż 1000 zł. tego zasiłku?? - tak tez by źle nie było napisane!!

F7F6
2013-01-31 22:04:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
nasz kraj nie jest chory to nasz "administracja" jest chora

zyzy33
2013-01-31 21:54:52
Ocena: 8(glosow:18)-+
Proszę o konkretny przykład, w którym zabrano jakieś dziecko tylko z powodu biedy. Nie znajdziesz, bo jeśli MOPS zabiera dziecko to zwykle jest zawszone, zaniedbane i głodne. Rodzice zaś mają na alkohol i papierosy. Daj im 1000 to zgadnij czy kupią pieluchy i jedzenie?

MrMotuk
2013-01-31 21:46:48
Ocena: 7(glosow:9)-+
Dobra, dobra koleś, nie wkręcaj takich kitów. Od 2011r. opieka społeczna nie może zabrać dziecka tylko dlatego, że jego rodzice są po prostu biedni.

adgams111
2013-01-31 21:43:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

adgams111
2013-01-31 21:40:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
przykład w niemczech rodzinnego dostają 2000euro co miesiąc na dziecko a w polsce 100zł miesięcznie to jest totalny koniec świata!

KaraGunS
2013-01-31 21:36:44
Ocena: 5(glosow:5)-+
w chorym państwie chore prawo gówniany rząd

szulcik
2013-01-31 21:20:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Decydując sie na dziecko powinnismy byc swiadomi iz musimy brac pełną odpowiedzialność ,czyli zapewnienia dobrego ,zdrowego rozwoju oraz zapewnienia materialnego bytu,będąc alkoholowym żulem nie zdecydowałbym sie na potomstwo ,ale patologie myślą inaczej ,dzieciak to kasa ,kasa na chlanie !

Bezpardonowy666
2013-01-31 21:18:25
Ocena: -3(glosow:11)-+
Następny samarytanin się znalazł :D Jak ci się nie podoba, to idź rozdawaj pieniądze, podziel się pensją, odejmij sobie z zas*anego 1600 netto i daj płaczącemu dzidziusiowi na chlebuś! Stać cię, skoro masz na internet i komputer.

Bezpardonowy666
2013-01-31 21:20:01
Ocena: 1(glosow:7)-+
I nie licz na ich wdzięczność, bo i tak cię nienawidzą. Ty się może utożsamiasz z nimi, ale dla nich jesteś takim samym "burżujem i wrogiem", co ten pan prezes, co właśnie kupił 2 auto. Otwierasz dla nich serce, ale oni i tak na ciebie s*ają, bo masz więcej, bo nie przepijasz całości dochodów i nie masz 8 bachorów na utrzymaniu.

Bezpardonowy666
2013-01-31 21:21:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ja na nich leję. Niech się selekcja naturalna nimi zaopiekuje. Prawo do życia tylko dla tych, którzy mają więcej niż dwa neurony- jeden od używek, drugi od du*czenia.

Samarka
2013-01-31 21:41:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dokładnie!Jeśli ktoś doprowadził się do takiej sytuacji,że chcą mu zabrać dziecko,to nawet jakby dostał to 1000 zł przeznaczyłby na alkohol itp. Nikomu bez powodu dziecka nie zabierają!

Bossman616
2013-01-31 21:01:14
Ocena: 5(glosow:5)-+
co z tego że te 1000zł. by dostali jak i tak by wydali na alkohol zdarzają się i takie przypadki

kukfa
2013-01-31 20:48:06
Ocena: -1(glosow:13)-+
Mam Dziecko 6 miesięczną, córeczkę , żyjemy razem w 20 m pokoju hotelowym razem z jej mamą i jesteśmy oboje bezrobotni, choć ja ukończyłem studia wyższe i nie mogę znaleźć pracy i pracuję na czarno jako rozwoziciel pizzy , gdyby nie moi rodzice również zostałaby mi odebrana moja córeczka. pozdrawiam nasz polski rząd na czele z donaldem który kupe robi!!!!!!!!!!!!harpie!!!!!!

Bezpardonowy666
2013-01-31 21:28:26
Ocena: 1(glosow:15)-+
Pozdrów własnego k*tasa, którego musiałeś wepchnąć w kobietę wiedząc, że nie macie środków do życia! Zwierzęciem jesteś, że jak czujesz chuć, to musisz od razu dymać bez namysłu? Starzy cię powinni wykopać na zbity psyk, pasożycie! (Mam też nadzieję, że ci to dziecko odbiorą, bo się ewidentnie nie nadajesz do opieki nad nim).

vector78q
2013-01-31 21:35:07
Ocena: 1(glosow:11)-+
To ja po to zapier*******, kończyłem porządne studia (a nie gówno jak ty), żeby wam jeszcze dokładać? Nie dość, że ten świński rząd zabiera mi kupę forsy to jeszcze będę łożył na idiotów, którzy nie pomyślą za nim wyciągnął fiu ta?

zyzy33
2013-01-31 21:59:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na internet i komputer starczyło? Co za hipokryzja narzekać na kraj nie płacąc podatków. Co cię trzyma w tym pokoju hotelowym? Weź się chłopie za pracę, a jeśli jej nie ma to wyjedź do większego miasta. Skończyłeś studia a zaradności życiowej zero. I za niepowodzenia winny jest Tusk, bo on powinien dać ci pracę... Współczuję twojej kobiecie.

tashunkewitko
2013-01-31 22:22:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Powiedz mi zyzy33 - a kto w tym kraju nie płaci podatków, bo może ja o czymś nie wiem?

zyzy33
2013-02-01 13:03:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież wyraźnie widać, że chodzi mi o podatki bezpośrednie a nie pośrednie.

tashunkewitko
2013-02-01 17:23:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co to za różnica? Podatki, to podatki! Tankujesz za 3 stówy - 150zł. z tego to podatki!

zyzy33
2013-02-01 17:34:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie lubię się powtarzać. Skoro nie rozumiesz różnicy to nie oznacza, że jej nie ma.

tashunkewitko
2013-02-01 17:48:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie lubisz się powtarzać, bo nic konkretnego do powiedzenia nie masz. Jeszcze raz powtarzam - podatki to podatki, są pewne jak śmierć.

zyzy33
2013-02-01 21:09:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dobrze, więc powtórzę, bo widze, że nie rozumiesz... Pisałem o podatkach bezpośrednich, czyli tych na które mamy wpływ. Ja pracuję i oddaję sporą część mojego dochodu dla państwa. On nie oddaje, ale nie przeszkadza mu to w krytykowaniu, na co państwo te pieniądze przeznacza. Nie wiem czego tu nie rozumiesz?

tashunkewitko
2013-02-01 21:51:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
To ty ciągle nie rozumiesz, że KAŻDY płaci podatki, nawet ten, który nie pracuje! A różnica pomiędzy podatkiem bezpośrednim a ukrytym jest taka, że jeden oddaje się do skarbówki, a drugi na stacji benzynowej, jednak i jeden i drugi pochodzi Z TEJ SAMEJ KIESZENI. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam.

jons711
2013-01-31 20:36:04
Ocena: -1(glosow:3)-+
POLSKA-kraj innego myślenia....

Gryzmol
2013-01-31 20:28:50
Ocena: 12(glosow:24)-+
Od siedmiu lat prowadzę pogotowie rodzinne. Przez mój dom "przewinęło" się 29 dzieci. Żadne z nich nie było zabrane od biologicznych rodziców tylko ze względu na biedę...Najczęściej niestety powodem jest alkohol. Proponuję najpierw zapoznać się z rzeczywistością zamiast żyć w świecie stereotypów.

balladynka83
2013-01-31 20:39:02
Ocena: 8(glosow:12)-+
Miałam praktyki w domu dziecka, nie było tam ani jednego dziecka odebranego rodzicom z powodu biedy. Tak jak piszesz głownie dzieci z rodzin patologicznych gdzie problemem był alkohol.

gregorio84
2013-01-31 20:41:59
Ocena: -2(glosow:10)-+
Masz rację często zabiera się dzieci rodziną w której jest problem z alkoholem, ale zdarzają się przypadki że przez biedę, ktoś tu dobrze napisał dajcie im pracę. Od tego jest urząd pracy w pierwszej kolejności powinno dawać się pracę takim ludzią

Samarka
2013-01-31 21:48:40
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gregorio84...Pięknie piszesz ''dajcie im pracę''...Nie liczysz się z tym,że większość tych ludzi nie nadaje się do żadnej roboty!Skoro ktoś nie radzi sobie w życiu to myślisz,że w pracy sobie poradzi?Wielu wręcz nie chce pracować tylko chce kasę za free.

Samarka
2013-01-31 21:53:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
A co do urzędów pracy to jest właśnie tak jak piszesz-tym ludziom w pierwszej kolejności oferuje się pracę o ile tylko taka jest.W moim mieście wybudowali hipermarket gdzie zatrudnili właśnie najuboższych.Efekty niestety widać już od wejścia...

zygmunt1952
2013-01-31 20:17:24
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jedyne moim zdaniem dobre wyjście z tej chorej sytuacji to stworzyć rodzicom tych dzieci możliwości podjęcia pracy i godziwego życia za pieniądze w tej pracy zarobione co w którejś z kolei RP jest niemożliwe.

hans1920
2013-01-31 20:17:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gregorio84
2013-01-31 20:11:25
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dobrze macie rację, ludzie by wykorzystywali to, ale popatrzmy na to z drugiej strony , biegny region Polski lub samotny rodzic mający na utrzymaniu 3 dzieci lub więcej, przez dzień mogą być w szkole, przedszkolu a jeśli są ferie, wakacje i dzieci są w domu nie a.się kto nimi zająć. Nie lepiej by rodzic poświęcił się dziecią??

Jackoski
2013-01-31 19:56:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zrobił bym wszystko aby takie dzieciątka byly szcześliwe

kiliy
2013-01-31 19:52:37
Ocena: 2(glosow:8)-+
Chory system

qwerty777
2013-01-31 19:39:58
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie mozna tak zrobic. Pomysl o biednyc 10 kobietach z MOPS-u. Wtedy one nie mialyby pracy. A tak idzie takie urzedas i stwierdza czy panstwowe dziecko ma mieszkac z rodzicami, czy rodzina zastepcza czy moze cudowny zaklad. To jest chory kraj. Korwin Mikke mowil wlasnie o tym, ze dzieci sa wlasnoscia panstwa a nie rodzicow.

tashunkewitko
2013-01-31 19:33:58
Ocena: 7(glosow:15)-+
Bo system w którym żyjemy nazywa się - NIEWOLNICTWO

Przemoc666
2013-01-31 20:52:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
tashunkewitko, ja to bym nazwał "Demokracja Polska".

majusia123
2013-01-31 19:28:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

lacosa
2013-01-31 19:12:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ale to przykre :((

kenjiasai
2013-01-29 22:32:44
Ocena: -4(glosow:22)-+
Tylko problem jest taki, geniuszu, że 99% tych rodzin to rodziny patologiczne, gdzie większość/całość pieniędzy idzie na alkohol. Ale niech lepiej dzieci zostaną z rodzicami alkoholikami, będą bite i głodne, byle żeby rodzina zastępcza nie dostała!

haijle
2013-01-30 08:10:02
Ocena: 4(glosow:18)-+
Autor demota wyraźnie napisał "odbiera się przez to, że nie mają pieniędzy". Nie umiesz czytać ze zrozumieniem geniuszu? Wiele jest takich rodzin którym zabrano dzieci tylko i wyłącznie ze względu na fatalną sytuację finansową. A utrzymanie ich w bidulu (gdzie zapewne większość trafia) kosztuje jeszcze więcej niż w rodzinie zastępczej.

ilus20
2013-01-31 19:19:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
problem polega jak zweryfikować czy ktoś nie ma pieniędzy bo nie może znaleźć pracy czy po prostu nie chce mu się pracować, powiem szczerze jak bym miała teraz dostawać tysiaka za to ze mam dziecko to pier**ielę prace za 2 tys, i siedzę w domu - wtedy przynajmniej wyrobiła bym się na dofinansowania (obiady ok.200zł,pomoc w opłacie za mieszkanie-ze 200zł,alimenty państwowe 400zł)a dorobić to na czarno by można - bo tak naprawdę to finansowo niewiele teraz na plusie jestem przy tej zawrotnej sumie 2 tys...(ot odpowiedź na pytanie- bo ludzie widzieli by w tym biznes)

kenjiasai
2013-01-31 19:57:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
No to geniusze wam powiem, że jak byłem mały klepaliśmy biedę i jakoś nikt ani mnie ani mojego rodzeństwa nie odebrał matce. Za to moja siostra jest teraz rodziną zastępczą, więc jeśli nie znacie tematu to paszcze zamknąć i nie tykać klawiatury.

mateo111
2013-01-31 21:11:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
rodzina zastepcza wysępi kase z panstwa a nie swoje dzieci traktuje jako zródło dochodu,z czasem bije i molestuje.ale tak nie mówmy bo kasy ubedzie....

woznyt11
2013-01-29 21:34:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Religia to opium dla ludu ?
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
Kiedy to wystarczyl sam płot placu zabaw do zabawy
główna
Dodano: 15.07.2018, 01:41:23   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 136Skomentuj (28) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0