lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.02.2013, 08:44:12   przez: acer326
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 946  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(175)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drLOUBITCH
2013-02-16 22:46:17
Ocena: 8(glosow:16)-+
Heheh, słyszałem, że ponoć Tusk wpadł na pomysł, aby podnieść składki ZUS-owskie w czerwcu do ponad tysiąca złotych. Oby to nie była prawda, bo sam go osobiście wyj*bię z tego stołka.

paciki
2013-03-02 23:02:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie chodzi o to ze bylo zle i jest zle, chodzi o to ze mimo iz jest zle to dla tych cweli jest dobrze. to dla nas obywateli nie ma nic, oni maja wszystko i coraz wiecej. JAK NIE MA TO DLA WSZYSTKICH PO ROWNO A NIE ZE SA ROWNI I ROWNIEJSI PONAD PRAWEM

agata15144
2013-02-24 14:54:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kolochujamiwisi
2013-02-23 23:44:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tego skurvysyna powinno się jak najszybciej zabić - to priorytet na wagę państwową.

art-b
2013-02-23 13:38:00
Ocena: -4(glosow:6)-+
Na szczęście świat ma Supermana o wzroście 167 cm, który nie ma przyjaciół, rodziny, konta w banku, żony, dzieci, szacunku, dzięki czemu nie ma słabych punktów. Jedynym Kryptonitem dla niego jest drewno brzozowe.

Piteroooo
2013-02-21 14:32:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Moze nie był dobrobyt , ale jest coraz gorzej, a to ze sie staje portalem przesiąknietym polityką świadczy jedynie o tym ze ludzie mają juz tego wszystkiego dosyć

A_r_O
2013-02-21 12:19:17
Ocena: -2(glosow:4)-+
Biedny ludek zPIS-u. Jesteś

Iroczka89
2013-02-21 00:55:18
Ocena: -4(glosow:6)-+
Nauczyliśmy się obwiniać innych za swój brak sukcesu, a wina leży w nas samych. Łatwiej jest zrzucić winę na Tuska zamiast stwierdzić, że było się leniwym, źle się wybrało kierunek studiów. Jeśli winić coś lub kogoś o brak perspektyw młodego pokolenia to osoby odpowiedzialne za system edukacji, promujący humanistyczno- historyczny rozwój, kompletnie nieprzystosowany do rynku pracy. Spójrzmy prawdzie w oczy, przy stosunkowo wysokim bezrobociu, w wielu zakładach są wakaty mimo wysokich wynagrodzeń!!! Przestańmy wmawiać dzieciom, że mają robić to co lubią a nie to na co jest zapotrzebowanie.

Iroczka89
2013-02-21 01:04:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
Do tego socjalna polityka i paternalistyczna wiara, że władza wie lepiej co jest dobre dla obywatela, stąd powszechne ulgi i zasiłki, przy absurdalnie wysokich podatkach dla pracodawców. W istocie jest to tylko hamulec rozwoju. Skończcie z socjalistyczną wiarą, że coś wam się od rządu należy. Książki w ręce i do nauki. Przekwalifikowanie się nie jest końcem świata!!!

robolov
2013-02-22 16:20:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
W końcu komentarz, który popieram na 100% Sami jesteśmy kowalami swojego losu i nikt nigdy za darmo nic nam nie da. Aż dziwne ze w XXI wieku ludzie tego nie wiedzą i ciągle chcą "przywódcy" który powie im jak maja żyć, a jak im się nie powodzi to ma ich nakarmić - no bez jaj ludzie. Wiadomo, że PL nie jest krajem w którym się łatwo żyje, ale też i nie najtrudniej jak się nie marudzi i czeka, tylko myśli o swojej przyszłości już na wczesnym etapie życia. Grunt to optymizm ;)

CoDoLicha
2013-02-22 19:31:24
Ocena: 2(glosow:2)-+
a ja uważam, że w NORMALNYM kraju KAŻDY, bez względu na wykształcenie i rodzaj pracy powinien móc żyć godnie! Sprzątaczki może i matury nie mają, ale czy to znaczy, że są podludźmi, którzy nie potrzebują domu czy jedzenia? Nie sądzę. Przykłady można mnożyć.

sszeryfo
2013-02-20 21:07:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
racja byl chlew i jest chlew,zmieniaja sie tylko swinie

Gabararara
2013-02-20 12:10:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Szkoda autora jeżeli robi to za darmo.

bierut1
2013-02-20 12:10:07
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

justynaskalska
2013-02-20 12:49:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
ale widzisz dla młodych co sami nie myślą lepiej dać się okradać i niszczyć państwo niż mieć u władzy kogos kto robi dobrze ale śmieją się z niego w majewski shoow :D

kuba17061986
2013-02-20 10:57:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
pisałem to juz nie raz i napisze jeszcze . Kto na niego głosowal może sam sobie pluć w brodę a głosowali przeważnie studenci którzy myśleli ze będa mieli dobrą pracę a teraz co? teraz kupujcie bilety i lećcie do angli na zmywak tłuki bez zawodu

robolov
2013-02-20 11:05:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
zaprzeczyłeś sam sobie :P studenci po studiach maja zawody. Ja tez glosowalem na PO jak bylem na studiach i jakoś nie musiałem wyjechać zeby znaleźć dobra prace w PL, jak zreszta wielu ludzi w PL ma pieniadze. Zobaczcie na ulicach jakie jezdza auta, zobaczcie te kolejki w marketach codzien. Nie mają Ci co zamiast wziac sie do roboty to tylko narzekac potrafia i zazdroscic innym..

bierut1
2013-02-20 10:24:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
2013-02-20 10:06:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misjonarka
2013-02-20 10:28:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
Głosowałam na PO,ale nie jestem zapatrzona w nich jak w święty obraz.Widzę wady rządzenia PO,nie jestem głupia i ślepa.Ale pokaż mi alternatywę.PiS? To już wolę te drogie autostrady niż wojenkę jaką nam zafundowało PiS za swoich rządów.Ja w przeciwieństwie do wielu ludzi potrafię też docenić PiS jeśli robi coś dobrego.Mój mąż głosował na PiS ja na PO i co? Dalej sobie razem żyjemy i nie pozabijaliśmy się :D Dajcie mi alternatywę dla PO a się zastanowię podczas kolejnych wyborów.Pokażcie partię,która chce dobra kraju a nie podgrzewanych fotelików.:)

xarlor
2013-02-20 08:09:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
proponuję wielki narodowy eksperyment,pójdżmy tym razem wszyscy na wybory i zagłosujmy na... właśnie na kogo?? Chyba na każdego byle nie PO i PIS

lopikk
2013-02-19 23:55:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tusk winny ale absurdy typu emeryt przed 50tka z dupna emerytura ktory bezczelnie jeszcze dorabia odbierajac innym robote juz nie. Tatus kupi auto, bedzie splacac kredyt hipotyczny kosztem reszty spoleczenstwa ale to rzad jest winny. Pazerna polska hipokryzja

antares140
2013-02-19 21:58:41
Ocena: -8(glosow:22)-+
Autor tej wiochy ma dla mnie zniszczony mózg od słuchania Jarka Kaczyńskiego. Premier Donald Tusk to najlepszy dla mnie premier jestem dumny że to premier mojego kraju.

anty1234
2013-02-19 22:13:09
Ocena: -2(glosow:8)-+
nie karmić trola

LepszyMaysterek
2013-02-20 10:54:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
ahahahahahahahahahahahaha jak sie o niczym nie ma pojęcia to można odnieśc takie wrażenie

rysiurpk
2013-02-19 21:15:44
Ocena: -5(glosow:11)-+
Proszę ludzie zlitujcie się najpierw głosujecie na niego, a potem przez 4 lata jego urzędowania narzekacie na rząd stworzony przez niego. Błagam litości jeżeli chcecie normalnego życia to po jakiego grzyba na niego głosujecie!?

anty1234
2013-02-19 21:55:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
Denerwują mnie komentarze jak wyżej. " Najpierw glosujecie na niego , a potem..." to ze ktoś na niego zagłosował nie oznacza ze teraz ma siedzieć cicho , bądź go chwalić. To co ten człowiek i koalicja wyprawia przechodzi wszelkie granice. I bardzo dobrze ze ludzie to dostrzegają i mówią o tym głośno. W końcu coś dotarło do osób ślepo mu wierzacych.

boombeel
2013-02-19 22:45:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
głosując na kogoś nie robię tego na "chybił-trafił". Głos który oddaję w wyborach opieram na przedstawianym programie i założeniach które ewentualni przyszli rządzący będą realizować. Skoro tego nie robią to mam pełne prawo ich krytykować, narzekać, żądać poprawy a w przypadku jej braku domagać się odejścia. ONI SĄ DLA NAS, NIE MY DLA NICH.

camel81
2013-02-19 20:23:01
Ocena: 3(glosow:7)-+
szkoda ze ostatnimi czasy na tym portalu najczęściej można znaleźć fotki roznegliżowanych dzieci,karykatur księży, czy wojny POwsko-PISowskie fakt jest taki ze PO to ugrupowanie które skłóciło Polaków i umiejętnie odseparowało ludzi którzy swoje przeżyli i posiadają tak zwanie "doświadczenie życiowe" i wiedzą doskonale kim jest Tusk i reszta ludzi z tego ugrupowania od Młodych nieświadomych nie interesujących się polityką podatnych na słodkie słówka i więżących we wszystkie brednie jakie im się obieca ...szkoda gadać ...

normalny_irl
2013-02-19 20:54:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Naprawde dawno nie widzialem tak dobrze napisanego komentarza. Widzisz mlodzi niestety budza sie coraz pozniej. My budzilismy sie na studiach i widzielismy wczesniej co sie w kraju dzieje i walczylismy do upadlego. Niestety z deszczu pod rynne. Papka sprzedawana w mediach robi swoje.

camel81
2013-02-19 20:21:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wertyxal
2013-02-19 20:16:18
Ocena: -10(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcin-agaw
2013-02-19 21:43:17
Ocena: 5(glosow:9)-+
nie kolego wszystkich wypieprzyć nam potrzebny jest hitler żeby ich wszystkich spalił

stasinek44
2013-02-19 19:42:37
Ocena: -4(glosow:10)-+
PRYMITYWNY TEN DOWCIP!

Hrabia_don_Qtasco
2013-02-19 17:37:21
Ocena: 7(glosow:17)-+
No jasne. Wcześniej to mieliśmy taki dobrobyt. Syf był i syf jest. Szkoda że Wiocha.pl staje się portalem przesiąkniętym polityką.

justynaskalska
2013-02-19 17:08:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

justynaskalska
2013-02-19 17:01:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin212122
2013-02-19 16:49:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
Wiecie co jest najgorsz, że po nim będą tacy sami lub gorsi to jest przerazające przecież teraz to nie ma na kogo głosować nawet, jakaś młoda partia musi powstać

justynaskalska
2013-02-19 17:20:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
jest np nowa prawica... liberalna w pełni partia nie skarzona katolicyzmem jak PO i nie skażona pedalstem jak RP ani radykalstwem jak pis czy komunizmem jak sld

robolov
2013-02-19 17:47:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
no to justyna nam wyjasnila wszystko tym postem :) juz wiem skad ta agresja w poprzednich postach.. eh

justynaskalska
2013-02-20 12:39:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
no i skąd ta tzw przez ciebie "agresja" ? ? :D

bierut1
2013-02-19 16:29:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

justynaskalska
2013-02-19 17:04:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
no racja poniosło mnie :/

misjonarka
2013-02-19 16:24:31
Ocena: -5(glosow:21)-+
Ja czytam takie bzety to słabo mi się robi.Mnie tam w kraju tym tak "zniszczonym przez Tuska" żyje się bardzo dobrze.Tylko nieroby i śmierdzące lenie wszystko zwalają na rząd..bez znaczenia jakiej opcji politycznej...zawsze im kuźwa wiatr w oczy....

warbi321
2013-02-19 16:38:22
Ocena: -1(glosow:17)-+
a co mamusia załatwiła zajefajną posadkę czy wujek?

misjonarka
2013-02-19 20:31:46
Ocena: -3(glosow:9)-+
Tylko ludzie, którzy niczego nie osiągnęli i niczego nie osiągną myślą jak TY,że pracę w tym kraju załatwia się tylko po znajomości.W główce się nie mieści,że można coś w tym kraju osiągnąć bez znajomości,co ???

doman800
2013-02-19 22:48:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misjonarka
2013-02-20 09:56:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
Też Ci się wydaję,że mam tyle lat :D Niezłe minusowanie,aż tylu frustratów ? :D

misjonarka
2013-02-20 10:02:34
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ja też spojrzałam na Twój profil i poprzednią swoją wypowiedz dokończę słowem...dziecko :D

robolov
2013-02-20 11:00:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja sie zgadzam.. sami jestesmy kowalami swojego losu nauczcie sie tego. Ja tez nie narzekam zarabiam niezle, stac mnie na wiele i nie zawdzieczam tego nikomu poza soba samym. Mam gdzieś rząd itp, sam odkładam na emeryturę bo bezsensu jest liczyc na innych tak jak wiekszosc Polakow mysli ze im sie za darmo nalezy wszystko, a jak ich nie stac to winny Tusk. Zobaczymy co nowy prmier zrobi :P

LepszyMaysterek
2013-02-20 11:04:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
moim zdaniem tylko ćwierćinteligent utożsamia łatwośc bytu z dobrymi zarobkami

robolov
2013-02-20 11:16:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
LepszyMaysterek - Tobie wystarczy dostęp do rzeki tylko żeby sie dobrze żyło? Z moralnego punktu widzenia masz racje, pięniadze nie powinny wplywac na dobre samopoczucie ani miec wiekszego wplywu na to czy godnie zyjesz, ale niestety realia sa inne i tylko ćwierćinteligent tego nie widzi.

LepszyMaysterek
2013-02-20 11:40:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Robolov-nie wiem skad te wnioski. Można dobrze zarabiac jenocześnie martwiąc sie o losy kraju i jego sytuację. Nie chodzi nawet o godne życie ale o swiadomośc. Tez mam hi-life a jestem przygnębiony tym co się dzieje w kraju na wielu plaszczyznach. Skoro napisałem to co napisałem to chyba widzę jakie są realia, prawda. Pozatym to nie było do Ciebie tylko do głównej wypowiedzi.

misjonarka
2013-02-20 11:50:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
LepszyMaysterek ,czy narzekanie i obwinianie rządu o dosłownie wszystko jest troską o kraj?Najwięcej narzekają Ci,którym nie chciało się ruszyć tyłka na wybory.Ja nie twierdzę,że wszystkim jest dobrze,ale duża część ludzi nie chce zmienić swojej sytuacji.Przykład?Gość po studiach,nie ma pracy..to idź na budowę,jakaś kasa będzie,poznasz ludzi,ktoś gdzieś może polecić...nieeee,ja skończyłem studia,chcę pracować w swoim zawodzie...to siedź w domu i użalaj się jak to źle,bo pracy w zawodzie nie ma....też myślę o tym,co się w naszym kraju dzieje..ale wkurza mnie narzekanie ludzi biernych.

LepszyMaysterek
2013-02-20 12:37:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Oczywiście, że nie jest. Jednak można go obwiniac o obecną sytuację. Powiedz tez jaki jest sens studiowania skoro to w praktyce nic nie daje. Ktoś studiuje nie po to aby robic na budowie. Powiedzmy, ze popracuje na tej budowie to studia praktycznie biorą w łeb. Nie rozwija się, nie ma styczności z tym czego się uczył, nie jest na bierząco z zagadnieniami, nie zbiera doświadczenia a jedynie się cofa. Ja odnoszę wrażenie, że chcą stworzyc społeczeństwo do pracy na zmywaku w Irlandi.

misjonarka
2013-02-20 13:22:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zgadam się z Tobą.Jeśli się idzie studiować marketing i zarządzanie,gdzie od dawna wiadomo,że na tym rynku jest przesyt to niech nie oczekuje,że praca będzie na niego czekać.Żyjemy w takich czasach,że trzeba myśleć zanim się wybierze kierunek studiów.Obierając zgodnie z zainteresowaniami,trzeba się liczyć z tym,że pracy nie będzie i mieć pretensje tylko do siebie.Oczywiście,że można obwiniać,tylko czy poprzednie rządy były lepsze?Pamiętajmy,że ten rząd ma coś co poprzednie nie miały..kryzys.

aneta.buziaczek
2013-02-20 15:16:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
misjonarka twój poziom inteligencji sięga poziomu rurkowca - takie zwierzę żyjące na dnie oceanu, a w zasadzie tam wegetujące.

misjonarka
2013-02-20 18:28:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Aleś błysnęła..google czy wikipedia?? :D

robolov
2013-02-20 21:22:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
aneta.buz - to co napisałaś, bardziej do Ciebie pasuje niestety i podejrzewam ze to odczucie większości.

fiolek38
2013-02-19 16:13:01
Ocena: -7(glosow:21)-+
Zeby nie Tusk to Polska byla by w dupie.

agata.r.11
2013-02-19 22:14:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może i tak.Ale niedługo to będziemy musieli całe pobory na podatki oddawać! To w sumie dalej będziemy w dupie.

xarlor
2013-02-20 08:01:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
a teraz to niby gdzie??Chyba głęboko w dużej dupie

ivi123
2013-02-19 16:04:45
Ocena: 2(glosow:12)-+
A kto go wybrał???? Macie co chcieliście hahahahah

plkwn
2013-02-19 15:00:27
Ocena: -3(glosow:17)-+
Do roboty nieudaczne darmozjady! Nie podoba się, to jazda na wyspy jak reszta takich samych marud.

normalny_irl
2013-02-19 21:13:43
Ocena: 3(glosow:3)-+
Widzisz i tym sie rozni bydlo polskie od innych narodow. Zawsze sie po jajach kopiemy. Kazdy chce godnie zyc. Mialem wslasna dzialalnosc, ale zyc godnie nie moglem. Wyjechalem. Tez mam wlasna dzialalsnosc i stac mnie na wszystko. Pytanie: Czemu w polsce nie mozna?

Tomasz_PL
2013-02-19 14:48:38
Ocena: -1(glosow:23)-+
Jak mozna byc tak tępy i głosować na PO

Tomasz_PL
2013-02-19 14:47:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tomasz_PL
2013-02-19 14:46:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

piter.piter
2013-02-19 13:45:18
Ocena: 6(glosow:14)-+
Ile tu ciemnej gimbusowej masy się zebrało. Donek i Jarek to ta sama solidarnościowa klika. Do władzy doszli pod szyldem POPiS-u, a następnie doszli do wniosku, żeby po 4 latach nie oddać władzy SLD, sztucznie się podzielą. Donek wykreował się na liberała i przejął elektorat młody, miastowy, głównie studentów.

piter.piter
2013-02-19 13:48:24
Ocena: 6(glosow:12)-+
Jarek wykreował się na zwolennika radiomaryja i przejął elektorat ludzi starszych, wierzących. A teraz śmieją się do rozpuku, jak udało im się skłócić społeczeństwo. Jedni warci drugich skaczą sobie do gardeł, a nasi bohaterzy nadal w sejmie z całkiem fajnymi pensjami.

piter.piter
2013-02-19 13:50:15
Ocena: 5(glosow:15)-+
Ja popieram Korwina Mikke, ale to moja sprawa. Głosujcie sobie na kogo chcecie, zgodnie z własnym sumieniem, ale starajcie się przy tym używać mózgu.

justynaskalska
2013-02-19 14:01:01
Ocena: 0(glosow:12)-+
Korwin to jest alternatywa fakt też raczej postawie na niego ale zobaczymy jeszcze kto wystartuje. Myślenie czarnogrodzian Peowskich i ich wiara w przykazania boga donka o 2 partiach i wojnie :D zostawmy im

mcebury
2013-02-22 17:22:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

justynaskalska
2013-02-19 13:33:49
Ocena: 6(glosow:16)-+
Jeszcze jedna sprawa w zasadzie pytanie. Dla czego jak ktoś mówi prawdę i ją pokazuje że niszczą nasz kraj że takiego złodziejstwa to u nas jeszcze nie było i ciemnogrodu to zaraz musi być za pis ? ?? To tak wam już donek mózgi zatruł ? Sami się zastanówcie nad tym jak myślicie czy w ogóle samodzielnie to robicie. A jeśli myślicie że tak to jakie macie argumenty w czym to PO jest dobre oprócz kradzenia i wymyślania głupot ?

robolov
2013-02-19 13:44:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
Moze dlatego ze większość ludzi wie ze nie liczą sie inne partie w naszym kraju? i ze albo 1 albo druga, a ze obie sa kiepskie to wybiera sie mniejsze zlo? Niestety od lat tak jest w naszym kraju i to jest smutne. Alternatywa w postaci Palikota, SLD czy tych partyjek z wyrzutkami tez do wiekszosci nie przemiawia

robolov
2013-02-19 13:51:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
po za tym każdy samodzielnie myslacy użytkownik wiochy widzi co sie tutaj codziennie wyprawia, codzien fotka z premierem i codzien pod nia setki komentarzy z ktorych bije jadem na maxa... machina do dzielenia Polaków działa, a ludzie sami ja nakręcaja

justynaskalska
2013-02-19 13:56:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Miały być argumenty a tu znowu jakąś gadanina niczym modlitwa. Jeśli już sprowadzasz scene Polityczna w swojej głowie do 2 parti bo tak ci podpowiada "coś" to czemu złodziejskie PO jest lepsze od radykanlego PIS ? dalej nie masz argumentów jak dla mnie poprostu pleciesz jedno i to samo. Mniejsze zło to chyba jest jak coś jest lepiej a nie gorzej a gorzej więcej złodziejstwa afer i wiecej pieniędzy na kościół jest za PO wiec może zacznij myśleć poprostu

mcebury
2013-02-19 13:59:28
Ocena: -2(glosow:10)-+
Po prostu, PO mniejsze zło jak PiS czy reszta (Ruch Palikota, PSL, SLD, odpady z pisu - PJN). Wybierasz tego który zrobi mniej syfu, a nie tego co zrobi dla kraju lepiej.

justynaskalska
2013-02-19 13:59:30
Ocena: -1(glosow:7)-+
A machine nakręcaja tacy jak ty którzy bronią złodzieji i są oburzeni że ludzie się z nich śmieją i żałują że głosowali na nich ;) jak by takich jak ty nie było to by jednym głosem ludzie się poprostu śmiali i byli smutni zarazem a tak to wywołujesz agresje nie wiadomo po co i dla kogo

mcebury
2013-02-19 14:09:01
Ocena: -2(glosow:4)-+
Powiem ci tak, ja nie głosuje na nikogo bo w tym kraju nie ma na kogo głosować - to zasadnicza różnica. Zrozum że póki są przy żłobie to nikt ich od tego nie odciągnie, na starych układach w tym roku zarobili mniej więc przyznali sobie premie żeby nie być na stratach... Robi tak każdy polityk od wieków, myślisz że wyleczysz świat z tego?

justynaskalska
2013-02-19 14:12:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
mcbury daj argument :D wiem ze nie masz ale spróbuj bo każdy normlany człowiek wie że za tego rządu to jest dopiero syf to jest fakt i argument większe podatki większa dziura więcej pieniędzy na kościół afera za aferą to jest własnie rząd PO teraz prosze o twoje argumenty pewnie młody jesteś i poprostu nie pamiętasz jak było.... mniejsze zło to ci się wykreowała w twojej głowie od powtarzania mantr guru tuska

justynaskalska
2013-02-19 14:15:08
Ocena: 0(glosow:6)-+
dla tego jak napisałeś w 2 poście wybiera się mniejsze zło a którym pisałem w 1 :) czyli na pewno nie PO :D a dziwi mnie że raz piszesz że na PO bo mniejsze zło a potem jak przemyslisz to piszesz ze na nikogo nie głosujesz jak ktoś się nie interesuje polityką i nie wie za dużo o niej to fakt nie powinien głosować ja tak robiłam, ale teraz jak już dorosłam skończyła studia interesuje się tematem bo widze co się zaczeło dziać w naszym kraju wiem że są alternatywy jak się zagłebisz to też je znajdziesz ;) pozdrawiam myślacych

mcebury
2013-02-19 14:22:17
Ocena: -3(glosow:7)-+
A kogo wybierzesz? Jarka oszołoma? Który za swojej kadencji nie dotrzymał do końca? Naruchali afer we własnej koalicji i w końcu się ludzie na nich wypięli... Kogo na stołek posadzisz? Palikota? Nie ma na kogo głosować... Taka jest prawda. A co do finansów to wszędzie rośnie dziura budżetowa, dług publiczny nie tylko w Polsce. Jak by zamiast Tuska był ktokolwiek inny na stołku to byście w niego wbijali zęby...

mcebury
2013-02-19 14:26:40
Ocena: -3(glosow:5)-+
No bo nie głosuje na nikogo... Jaki to ma związek z tym że większego burdelu by narobił Kaczyński wraz z obłąkańcem Macierewiczem i resztą przy(dup)asów. Skoro Platforma wygrała to z jakiegoś powodu ci ludzie musieli na nich zagłosować nie?

justynaskalska
2013-02-19 14:28:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
jak bym musiała z tych dwóch wolała bym mniejsze zło Jarka tak :) i każdy zdrowo myślący co troszke wie o polityce tak by zrobił. Ale naszczęscie nie tylko oni są kandydatami tak jest tylko w mniemaniu ludzi którzy się na tym nie znają którym guru sekty tusek wmówił to niestety ;) wiec ominie mnie głosowanie na jednego drugiego jak i trzeciego ;) a tobie proponuje dalej nie głosować... ajj i nie wszędzie rosnie dziura budżetowa ;) też braki wiedzy poprostu widze i propagande poewska na usprawiedliwienie :D

justynaskalska
2013-02-19 14:30:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
I oczym ty dalej mówisz :D jakiego burdelu by narobił podaj jakiś fakt argument tak jak pisze burdel większy to jest teraz czyli afera za aferą złodziejstwo większa kasa na kościół ograniczenie wolności słowa itd itd za kaczora było lepiej wiec o czym ty mowisz ??????????????????? co by sie stało wytłumacz :D czy poprostu moze powtarzasz czyjeś słowa ? i zgadnij czyje :D

mcebury
2013-02-19 14:35:59
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jarek pokazał już klasę i wyprzęgł. Mały hitler.. Nawet próbował ludziom wmówić że okienko na karcie wyborczej przy komorowskim było wyraźnie większe jak przy jego nazwisku.... Przegrał i popłakał się jak małe dziecko... Nawet nie potrafił zacisnąć zębów i podać rękę komorowskiemu, pogratulować wygranej. Kłapał mordą szczekał na formu publicznym to błaszczak potem łaził i się za niego tłumaczył że "prezesa trzeba zrozumieć", "jemu nie o to chodziło"

justynaskalska
2013-02-19 14:38:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
no i to jest cała filozofia ludzi tak myślących :D co z tego że było lepiej a teraz jest ciemna dupa jak mały nie podał ręki :D ojj nie dobrze w tym naszym kraju ciemnogrodzkim :D

mcebury
2013-02-19 14:40:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
Bokserzy się leją pół godziny po pyskach i po walce potrafią sobie podać ręce, a karzełek nie miał jaj żeby to zrobić. Zresztą to co teraz w każdym rządzie widać to nie jest demokracja... Przynajmniej nie według mnie

justynaskalska
2013-02-19 14:51:46
Ocena: 1(glosow:7)-+
czyli po prostu żadnych argumentów nie masz a gadanie ludzi o mniejszym złu to powtarzanie jak paciorka tekstu z tv który dał im do użytku ich guru... czyli afera za aferą złodziejstwo bezsensowen ustawy wymianienaie się stołkami wiecej kasy na kościół wieksze podatki wszytko obiecywali innaczej i tak jest mniejszym złem niż nie podanie ręki takie myslenie na pewno nas nigdzie nie zaprowadzi i daj boże żeby tylko nie do demokracji :D na tym może zakończmy dyskujse bo mi się jej dalej nie chce prowadzić pozdrawiam

mcebury
2013-02-19 15:11:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wymienianie się stołkami....? A kto tego nie robi? Wszędzie wszyscy to robią nie tylko w PO.. Agrumentów na co? Sprecyzuj....

justynaskalska
2013-02-19 15:21:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
zapytam 5 raz może teraz doczytasz :] czy masz jakieś argumenty na poparcie tezy wyssanej z ust guru donka że PO to mniejsze zło proszę jeśli tak to jakie i co przeciwstawisz podniesieniu podatków choć mówili że obniżą o większej kasie na kościół choć mieli dać mniej a aferze za aferą o kradzeniu pieniędzy i rozdawaniu między swoich > narazie co przeciwstawiłes to że kaczor ręki nie podał komorowskiemu :D takie to zaściankowe :P prosze o więcej, a jesli chodzi o wymiane stołków to nie masz racji.... :) znowu brak wiedzy nie wszędzie się tak robi ;) jak w PO

mcebury
2013-02-19 15:29:46
Ocena: 0(glosow:8)-+
To mówiłem... Kaczyński był i już pokazał na co go stać... Nawet do końca kadencji nie dotrzymał. Prócz afer we własnej koalicji nie zrobił niczego... Wystarczający argument za tym żeby go znowu do władzy nie dopuszczać

mcebury
2013-02-19 15:55:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
Fałszywy, obłudny, kłamliwy, arogancki, niehonorowy, mściwy, zakompleksiony, podstępny.... Raczej wątpię w prawdziwość takiego Premiera....

justynaskalska
2013-02-19 17:12:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
miały być argumenty a nie twoje odczucia :D co do 1 osoby w partii własnie o tej chorobie mówią ludzie nienawiść nauczona z mediów ;) a do końca kadencji nie dotrzymał bo zdaje się że inne partie chciały być u władzy i przestała się podobać już pisowcą samoobrona... Wiec argumentów oprócz swoich odczuć nie masz ? PO złodzieje lepsze niż PIS bo tam jet jarek co według ciebie jest kłamliwy arognacki fałszywy i obłudny :D czyli reasumując nie masz pojęcia o polityce ani merytorycznych argumentów tylko swoje odczucia przesączone jadem z tv ;) mysle ze nic juz wiecej dodwac nie musisz koncze pozdr;

justynaskalska
2013-02-19 17:15:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
a ten gościu jaki jest co jest na zdjęciu ? uczciwy i kochany ? :D hehehe to jest dopiero obłudny kłamca nawet nie ma co do kaczora porównywać

robolov
2013-02-19 17:36:40
Ocena: -1(glosow:5)-+
justyna chyba Cie lekko ponosi, ja nie bronie nikogo ja jestem realista a nie marzycielem jak Ty :) wiem jakie sa realia sceny politycznej w moim kraju. PIS byl u wladzy - piekna koalicja z sp Lepperem prawda? dlatego wyobrazam sobie jakby bylo teraz. SMOLENSK SMOLENSK SMOLENSK - nie dzieki!

justynaskalska
2013-02-19 17:44:07
Ocena: 0(glosow:2)-+
mi zdecydowanie bardziej przeszkadza robienie zemnie wała i okradanie mnie niż że ktos chce wyjasnic tragedie smolenska... ale okej jak wolisz ;)

robolov
2013-02-19 17:45:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
mcebury ma racje, co takiego Kaczynski zrobil jak mial fotel premiera? nie zapominaj ze to bylo 7 lat temu gdy swiat nie borykal sie z takimi problemami finansowymi jak teraz. podkresle - nie bronie Tuska - tez uwazam ze nie spisal sie w swojej roli, ale oczekujesz argumentow a sama nie dajesz ich :)

mcebury
2013-02-19 19:22:55
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokładnie, Tusk ma lipe bo na ch(u)jowe czasy trafił :P I nie są to odczucia. Fałszywy kłamliwy obłudny - kto Ślązaków nazywał kryptoniemcami a potem im do d(u)py wchodził przy kampanii wyborczej? Mściwy, zakompleksiony, PODSTĘPNY - co to za prowokacja z agentem Tomkiem? Kobita nie była podejrzewana o korupcje tylko stworzyli jej takie warunki wykorzystali i uj(eba)li... Zero honoru. Kłapie i kłapie tym ryjem a ci jego pomagierzy za niego się tłumaczą... Tusk to pała i nie ma jaj... Wchodzi w dupcie tym z Brukseli i amerykanom, ale mniejszy z niego szm(aci)arz jak kaczyński

Bad_B
2013-02-19 21:13:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
mcebury szkoda twoich sił - niektórym ludziom możesz podać argumenty na tacy ale jak ktoś jest fanatykiem to i tak do niego (do niej) nie dotrze...

mcebury
2013-02-19 23:12:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
Ciężko im wytłumaczyć że są zwykłymi szaraczkami którzy i tak nie mają i nie będą mieli wpływu na to co się na górze dzieje... Jedyne co możemy zrobić w tych "demokratycznych" wyborach to wybrać tych mniej po(je)banych

justynaskalska
2013-02-20 12:45:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
no i dalej nie ma żadnych argumentów dla czego niby gość ze zdjęcia jest lepszy od tego co był pare lat temu tzn są tylko twoje spostrzeżenia i odczucia dotyczące kaczora nic wiecej dalej zero argumentów w czym ten obłudnik i kłamce z fotki jest lepszy i jaka Polska ma z tego korzyść ze wyparł tamtego kapryśnego kurdupla ? Widze że jesteś młody i rzucasz hasła poprostu nic wiecej... i dla czego uważasz że wybór choć podobno nie głosujesz :) gorszych jest lepszy :P bo chyba juz doszlusmy do tego ze wiekszy obłudnik i kłamca to tusk oraz cechuje sie brakiem honoru wiekszym niz kaczor ? ?

justynaskalska
2013-02-20 12:47:52
Ocena: -1(glosow:1)-+
a ty robolov :P to chyba albo nie czytasz tego co pisze albo nie umiesz czytać... nie widzisz tam żadnych argumentów :D ? ? ? wyżej ? ? a mniejsze podatki, mniej afer mniej złodziejstwa nie kłamanie swoich własnych wyborców skandale oraz brak podwyzek dla kościoła co wszystko sie wydarzyło za czasów pana ze zdjęcia... to nie argumenty ? ? ? :D o czym ty mowisz ? Może lepiej nie wypowiadać się na sprawy polityczne jak się ma braki wiedzy w tym temacie oraz nie pamieta innych czasów bo się jest młodym a wtedy było sie w gimnazujm

mcebury
2013-02-20 21:12:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Odezwała się stara dupa... W moim wieku. Weź zrozum że kaczor to mały hitler.... I nic nie zrobił, przez całą kadencję prócz wykreowanych afer we własnej koalicji nic nie zrobił, robił z sprzymierzeńców bandytów. Miał o tyle farta że za jego kadencji nie było takiego kryzysu na świecie jak teraz... Mniej złodziejstwa? Zawsze wszyscy kradli i będą kraść. Argumenty są podawane non stop tylko jakoś ich nie widzisz.

robolov
2013-02-20 21:44:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
hmm mneij afer powiadasz... a Afera Tasmowa nie za jego rzadow?, a Barbara Blida i cala ta sprawa z nią i ABW (zreszta jak sie nawet do dzis okazuje, jedna z wielu jakie ABW mialo, prowokacje zeby ktos zlapal haczyk i publiczne go udupienie by pokazac jakim super sie jest premierem) widze dziewcznko badz co badz mlodsza 10 lat ze to Ty masz problemy z pamiecią. No i ta zmiennosc Jarka jest nie do przyjecia

robolov
2013-02-20 21:53:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeśli natomiast chodzi o mniejsze podatki hmm.. OK masz racje sa w naszym kraju za duze ale sa za duze od 20 lat, spytaj taty, dziadka czy kiedyś mieli odczucie ze podatek nie jest za duzy. Gdybyś również patrzyła na świat bardziej globalnie niz tylko na własną du.. to byś wiedziała ze nie tylko PL ma wysokie podatki i skąd one wynikają. Jak juz mowilem nie bronie Tuska - ale ukłon dla niego za kasę z UE sie należy, powinno byc lepiej jeśli mądrze nia ktos sie posłuży i na to tzreba liczyc

justynaskalska
2013-02-21 11:18:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
hmm :P czyli po prostu argumenty nie trafiają do was i tyle, karmicie się tym co mówi pan na zdjęciu i tv... te afery o których wspomniałeś to żadna z nich nie uderzyła w podatnika czyli społeczeństwo nie chodzi tam o złodziejstwa ;) czyli rokradzanie naszych pieniędzy... a za kaczora kadencji nie było dobrze ale ludzie dostali mieszkania dzieci orliki i becikowe powstało... czyli coś dali a nie zabrali o to chodzi :) a Podatki robolov widać ze nie zawiele wiesz o polityce pisze to juz 10 raz bo podatki na zachodzie są dużo niższe :D mieszkam w USA wcze Angli i podatki tu i tam są duzo niższe:

justynaskalska
2013-02-21 11:24:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do tego stopnia niższe że duża część dóbr jest tańsza nawet po przeliczeniu na zł :D niż w Polsce a ludzie tu zarabiają odpowiednio 3x i 5x więcej np lubie komputery i ide kupuje gre za 20- 30 dolarów co w przeliczeniu to maks 90 zł a unas w kraju ta sama 200 przez podatki prosty przykład bo jak porównac 23 % z 2, 8 i 12 % na zachodzie :D wiec nie pitolcie jak pan ze zdjęcia i nie brońcie przegranej sprawy bo wam za to nie płacą a każdy co myśli wie że jest bardzo źle i dużo gorzej niż było za śmiesznego kaczora ;) a kto używa w dyskusji porównania do Hitlera niech sprawdzi prawo godwina ;)

justynaskalska
2013-02-21 12:59:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

mcebury
2013-02-21 14:49:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Więc co ty możesz wiedzieć o sytuacji w Polsce jak nawet w niej nie mieszkasz? Porównanie Ameryki do Polski to jak ch(u)j do palca... BTW nie ciesz się tak bo Ameryka jest najbardziej zadłużonym narodem, a u was nawet amerykanie władzy nie sprawują. Prezesi rezerw federalnych, banków, środków masowego przekazu jak stacje TV czy gazety to wszystko są żydzi, jesteście raz że ogłupionym narodem dwa jak by porównać ilość idiotów w Ameryce a w Polsce to królujecie tak samo nad polską jak w tych podatkach co napisałaś

justynaskalska
2013-02-21 16:17:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D gadasz od rzeczy i nie masz żadnych argumentów tylka paplanie dziecka :D tak samo jest jak napisałam w Angli a też dla twojej info Francji Niemczech SZwecji Norwegi Irlandi itd itd itd :D zacznij się interesować tym a potem pisz bzdury ponieważ ja nie mieszkając w Polsce wiem wiele więcej niż ty ;) a sam użyłeś argumentu wcześniej że za granicą niby to ma tak samo ma wyglądać jak byś cokolwiek o tym wiedizał własnie się dowiedziałeś że nic nie wiesz ;) i skończ już bronić swoich śmiesznych racji śmiesznymi uszczypliwymi i nie wiadomo o czym komentarzami ;) pozdrawiam

justynaskalska
2013-02-21 16:29:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
i tak nawet idąc w Angli do sklepu komputerowego czy np meblowego zapłacisz mniej nawet w przeliczeniu na złotówki niż tam :D za karte graficzną gre do tego i stołek żebyś miał na czym siedziec przed tym kompem tak samo we Francji itd itd itd a przypiminam że ludzie zarabiaja 4x razy wiecej a płaca mniej bo mają niskie podatki 2,8,12 procent a u nas 23 zrobił pan T ;) zacznijcie myślec i się interesować światem a nie życ w ciemno grodzie pod rządami złodziejka co wam wmówił że jest fajny :D

justynaskalska
2013-02-21 17:09:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciężko się dyskutuje z kimś kto nie podaje żadnych sensownych argumentów używa w dyskusji słowa Hitler potem o żydach mówi a potem mówi że jestem innej narodowości, skacze tematami z kwiatka na kwiatek i nie odnosi się do tego co piszę, albo ty masz chłopaku 15 lat albo mózg wielkości swojego awatara na wiosce. Kończę to dyskusję bo mi już ludzie piszą że żałosne teksty piszesz a ja się daje prowokować. Przyczytaj sobie od góry do dołu nasz dialog a potem spójrz w lustro i powiedz co myślisz ;) pozdrawiam i bez odbioru, radzę interesować się tym o czym się chce dyskutować ;) POZDRAWIAM

mcebury
2013-02-21 17:14:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zarabiają więcej tylko zarabiają tyle samo, różnica jest w kursie waluty i cenach towarów i usług. A dlatego tak jest bo polska gospodarka leży i kwiczy... I leży od dawna a nie od Tuska. BTW gdyby nie spekulanci z Londynu to by kurs złotego się tak nie wahał. Ale co może o tym wiedzieć potomkini ludzi którzy ze strachu przed rucholami i szwabami uciekli jak szczury do ameryki zamiast zostać patriotami i walczyć za kraj

justynaskalska
2013-02-21 22:05:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poziom twojej wyobraźni i głupoty jest powalający :D

mcebury
2013-02-21 23:27:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę że faktycznie gó(w)no wiesz o tym co mówisz... Ludzie liczbowo zarabiają tyle samo ale wydają mniej jak w Polsce. Przeciętny budowlaniec zarobi w Niemczech 2000, Polak na budowie zarobi też 2000, z tą różnicą że Niemiec euro, a Polak PLN. Na rachunki i podatki płacą tyle co Polacy. Za prąd przykładowo w średniej wielkości mieszkaniu Polak zapłaci 200 zł, a Niemiec 50 euro (200 zł). Za litr paliwa Niemiec zapłaci 1,4 euro, a Polak około +5,8 (1,4 x 4,16 = 5,82).

mcebury
2013-02-21 23:39:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie wiem jakie są podatki w Niemczech ale załóżmy że 6%. Jeśli Niemiec ma firmę i musi zapłacić podatek od dochodów i wynosi to 6% to płaci więcej niż Polak mający 23% (6 x 4,16 = 24,96). Ceny prawie wszystkiego są podobne w Polsce i zagranicą.Ceny Energii, surowców, towarów. Czasem są nawet niższe jak w Polsce. A sprawdzałem, próbowałem handlować miedzią, paletami, stretch folią... Ceny są zbliżone. Nie opłaca się w Polsce skupować czegokolwiek i sprzedawać za granice bo nawet jeżeli kosztuje to tam więcej, to zdechniesz tyle na paliwo że wyjdziesz na 0 albo stracisz.

mcebury
2013-02-21 23:46:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Działą to w odwrotną stronę... Żeby zarobić musisz iść do kantoru, kupić euro, jechać za granicę, zostawić tam te euro, przywieźć towar do Polski i go sprzedać, zamiast sprzedawać towary z Polski za granice i te euro przywozić do kraju. Bo za granicą jest w wielu przypadkach nawet taniej. Policz sobie ile Niemiec płaci za rachunki miesięcznie. Woda, prąd, gaz, czynsz, podatek, paliwo, telefon, telewizja cyfrowa itp. Wyobraź sobie że Polak płaci tyle samo... Z tą różnicą że Niemiec zarabia 2000 euro, a Polak 500...

mcebury
2013-02-21 23:54:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Odejmij opłaty od dochodu Niemca i potem od dochodu Polaka to zobaczysz ile na życie zostaje. Porównajmy Liczby. Niemiec ma wypłatę 2000 i mało wydaje na rachunki, Polak zarabia 2000 i zdycha na płacenie tych rachunków. Niemiec Zarabia 2000 euro i po opłaceniu rachunków zostaje mu dużo, a Polak zarabia 500 euro a po zapłaceniu rachunków gó(w)no mu zostaje, a za wszystko wydają tyle samo. Z tą różnicą że Polska gospodarka leży i euro kosztuje 4,16 więc Polak gó(w)no zarabia i dużo wydaje, a Niemiec odwrotnie.

mcebury
2013-02-22 00:03:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlaczego? Polska ze względu na położenie geograficzne robiła za arenę na której się tłukli Niemcy z Ruskami. Roz(dup)cony kraj trzeba było jakoś podnieść z ziemi, więc trzeba było się zadurzyć w innych krajach. Poprzednie rządy korzystając z okazji kradły co zostało i zadłużenie rosło. Do dziś Polska spłaca dłużników, a gospodarka mimo że pnie się w górę dalej leży bo z takiego bajzlu jaki był nie zrobisz od razu imperium. Winę ponosi historia i poprzednie rządy, nawet przed Kaczyńskim, a teraz się trzeba bujać żeby na cokolwiek było...

justynaskalska
2013-02-22 11:01:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
dokładnie :D tak jak pisałam za granicą wydają tyle samo na towary albo mniej :) ale powiedzmy że ty masz racje tak ludzie w Stanach Anglii Niemczech zarabiają tyle samo co w Polsce a czasem mniej :D hahahahahaha a to że mają niższy podatek :D to dla tego że są biednijsi :D leże na prawdę przeczytaj swoje posty za pare lat a też będziesz leżał na ziemi albo posmutniejesz :P buhahahahahaahahahha SAM POTWIERDZIŁEŚ ŻE GŁUPOTY GADASZ :D bo nie wiem jak można zarabiać tyle samo i im zostaje a nam brakuje :D :D:D

justynaskalska
2013-02-22 11:13:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tak masz racje :D zapłaci Niemiec tyle Co Polak ale w złotówkach :D a idąc twoim rozumowaniem to oni złotówek nie mają tylko euro więc jak weźmy twoje liczby :D czyli 6 procent dochdowych Niemiec i 23 w Polsce no i słynna wypłata 2000 tylko u nich w euro a u nas w zł :D teraz szybka analiza :D:D:D niemcowi zostaje 1880 a polakowi 1540 :D ojj tak masz racje oni zarabiają tyle samo :D i mają większe podatki albo takie same :D:D:D:D:D: jeszcze weźmy pod uwage ceny towarów :D bo one nie są takie same :D tzn u nich cos co kosztuje 100 euro u nas nie kosztuje 100 zl :D ale to inna historia :D leże

justynaskalska
2013-02-22 11:29:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kończe tą dyskusje ponieważ używasz argumentów HITLER oraz NIENAWIDZĘ , ŻYDZI oraz ORAZ NIE ODNOSISZ SIE DO TEGO CO PISZĘ tylko wymyślasz bajki. W dodatku nie czuje żebyś był na moim poziomie więc wstydu sobie oszczędz, zapisz sobie swoje komentarze i pokaż PANIĄ w szkole albo przeczytaj jak nabierzesz dojrzałości co ty wypisywałeś ŻEGNAM i radze przestać gapić się w TV i modlić do swojego guru rudego chytruska ;) tak on nie jest fajny ;)

justynaskalska
2013-02-22 11:34:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ceny towarów bo o tym mówiliśmy producent daje cene 100 zł czyli 25 euro dajmy razy 4 dla ułatwienia i stawke tą co użyłes 6 procent u nas 23 czyli Polak płaci 123 zł a na zachodzie człowiek 26,5 euro czyli 106 zł ŻEgnam i wsytdu sobie oszczędz nie za zachodnią granica w Stanach Angli i Niemczech nie zarabiają tyle samo.. do lamusa takiego gadanie

mcebury
2013-02-22 12:51:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czytaj ze zrozumieniem... Powtórzę jeszcze raz, Niemiec i Polak zarabia tyle samo pieniędzy tylko wartość tego pieniądza jest inna... Podatek od dochodu w Polsce i Niemczech np. 23% z 5000 zł to 1150 zł, 6% z 5000 euro to 300 euro (300 x 4,16 = 1248). Paliwo w Polsce niecałe 6 zł w Niemczech niech będzie nawet 1,5/1,6 to (1,6 x 4,16 = 6,65). Jeszcze raz napiszę, budowlaniec w Niemczech zarobi 2000 euro, w Polsce 2000 zł. Różnica jest w wartości złotówki, 2000 zł to 480,76 euro.

mcebury
2013-02-22 13:00:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty nie jarzysz cały czas że chodzi tu o porównanie liczb do liczb. Można powiedzieć że zarabiamy tyle samo bo tu i tu 2000 ale w Polsce są drogie rachunki, drogie paliwo i drogie wszystko, a w Niemczech jest to tańsze, albo można powiedzieć że za wszystko tyle samo płacimy tylko zarabiamy mniej bo szwab 2000 euro my 500. Wartość cen towarów jest taka sama tylko że jest różnica w wartości pieniądza którym za daną rzecz płacimy.

mcebury
2013-02-22 13:11:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przyjedź do Polski, załóż firmę i zobaczysz jak to fajnie od środka wygląda. Zobaczysz jak to jest siedzieć u siebie i patrzyć jak zarabiasz tyle i tyle, Niemiec zarabia tyle samo za tą samą robotę tylko on euro a ty PLN... Zarabia tyle samo i mało wydaje na opłaty, a ty płacisz jak za woły. Sprowadzaj to do wspólnej waluty to płacimy tyle samo za paliwo, prąd, gaz, tylko zarabiamy nie 2000 euro tylko 500. Porównaj wypłaty do rachunków, tu i tam, a potem weź poprawkę na różnicę w wartości pieniądza.

justynaskalska
2013-02-22 13:14:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D dokładnie czyli zarabiamy dużo mniej my 500 oni 2000 tak jak pisałam :D a ceny towarów są takie same jak u nas albo niższe bo są niższe podatki tam czyli ze 100 zł 23 procent to i tak więcej na nasze niż z 25 euro 6 % :) Dla mnie koniec rozmowy ;) cieszę się że to tego doszedłeś

mcebury
2013-02-22 14:30:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tu nie ma żadnej filozofii... Ty pewnych rzeczy nie zrozumiesz bo siedzisz w stanach zarabiasz dolary i wydajesz dolary. Cały czas ci mówię o ilości wynagrodzenia.. Jest ta sama, ale wartość tego wynagrodzenia jest inna. 23% z 100 zł jest mniej niż 6% z 100 euro w przeliczeniu na polską walutę. Ja w du(p)ie mam te 1% czy 22 czy 23... 25 mogę płacić, ale żebym sprzedał na tyle tego towaru żeby mi zostało na rachunki, życie, i żeby mi jeszcze coś zostało. Są kraje gdzie płacą wyższe podatki niż w Polsce ale mają takie obroty że ich stać na to. A za to że jest taka bryndza na rynku nie jest odpo

mcebury
2013-02-22 14:38:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
... nie jest odpowiedzialny Tusk tylko czynniki zewnętrzne na całym świecie. ie wina Tuska że paliwo kosztuje tyle i tyla, prąd tyle i tyle itd. Co do złodziejstwa kradli zawsze i wszyscy, a głownie SLD. Który rząd by nie był u władzy to zawsze ludziom nie będzie to pasowało. Tusk od kaczora różni się tym że przynajmniej nie wykorzystuje organów państwa (ABW, CBA) do celów własnych i budowania swojej pozycji w rządzie.

justynaskalska
2013-02-22 15:18:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziecko to ty czegoś nie rozumiesz :D jak kupujesz coś na zachodzie to nie płacisz za to 100 euro jak w Polsce płacisz 100 zł tylko 25 a z tego 6% to jest mniej niż z 100 zł 23 nawet przeliczając na złotówki :D jesteś ciemnogrodzianinem, ! Jeszcze raz powtórze za zachodzie nie zarabia się tyle samo co w Polsce !!!! Zrozum to człowieku że gra far cry 3 w polsce kosztuje powiedzmy 100 zł a tam 25 euro :D jak dasz podatek do tego to w POLSCE MASZ 123 ZŁ a TAM 26,5 euro czyli 106 zł !!!!!! zrozum to że bzdury gadasz :D Raz sam piszesz że więcej zarabiają a w tym samym poście że tyle samo :D :D:

justynaskalska
2013-02-22 15:21:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Reasumując 2000 euro to nie jest tyle samo co 2000 zł :D tak samo jak 1 kg złota nie jest to to samo co 1kg złomu. 100 zł to jest 25 euro a nie 100 euro i od tego 6 % to jest dużo mniej na złotówki niż 23% ze 100 zł bo rozmawiamy cały czas o cenach towarów chyba że ty znowu się zagubiłeś :D :D rozbawiasz tu wszytkich :D

mcebury
2013-02-22 17:29:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tobie można tłuc ale ty nie zrozumiesz... I nie mów do mnie dziecko skoro jesteś młodsza ode mnie... Podatek od dochodu... Stówka dniówka średnio, od 100 PLN zarobionych w np. poniedziałek zapłacisz podatek 23%, za te samą robote w poniedziałek zarobisz w Niemczech 100 euro ale te 6% z 100 euro jak przeliczysz na Polskie to wychodzi więcej niż 23% z podatku w Polsce. Co do tych kilogramów... Jak już tak porównujesz. Kilogram złota i kilogram złomu to wciąż jest kilogram. Waży on tyle samo, tylko jego wartość jest inna. Zrozum że za granicą zarabiają te same pieniądze JEŚLI CHODZI O ILOŚĆ ale o

mcebury
2013-02-22 17:40:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
.... ale o innej wartości... Czego ty tu nie możesz zajarzyć? Za miesiąc zap(ierda)lania w Niemczech zarobisz dwa tysiące takich małych blaszanych kółeczek z "1" w środku, a za te samą robotę w Polsce zarobisz też dwa tysiące blaszanych kółeczek z "1" w środku. Z tą różnicą że jedno kółeczko niemieckie kosztuje cztery polskie rozumiesz? Porównanie: 1. W Niemczech zarabiają tyle samo TYLKO ŻE W EURO, 2. można powiedzieć że: Niemcy zarabiają więcej bo po przeliczeniu kursu waluty oni 2000 my 500. Przecież to jeden ch(u)j jak powiesz, bo wychodzi na to samo

justynaskalska
2013-02-25 15:57:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
WŁASNIE O TO CHODZI ZE TAM DOSTAJESZ 2000 X 5 A U NAS 2000 WIEC NIE WIEM JAK MOZESZ MOWIC ZE ZARABIAMY TYLE SAMO :D:D:D A ROZMAWIALISMY O CENACH TOWAROW TAM PODATEK JEST MNIEJSZY !!!!!! CZYLI NIE WYDAJESZ 100 EURO NA TO CO KOSZTUJE 100 ZL TY JUZ NIE POWIEM KTO :d ZACZNIJ MYSLEC :D boże daj rozum !!!! POLAK NIE ZARABIA TYLE CO NIEMIEC I PODATKI MA MNIEJSZE !!!! 100 zł koszt towaru 25 euro koszt towaru z podatkiem tam to jest 123 zł koszt towaruw PL a tam 26,5 euro wiec jest duzo tanij nawet na nasze ROZUMIESZ bo tam zamist 123 zł w przeliczeniu płacisz 106 zł D::D :D ! :D hehehhehehe NIE WIERZĘ

justynaskalska
2013-02-25 16:07:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D i tak wiem dla ciebie kilo to kilo ;) i chyba założę firme i będe takich jak ty sprowadzała za granice i płaciła im w zł :D zamiast w euro czy funtach :D podatki masz prawie takie same dochodowe a jedzenie i rzeczy tańsze PAMIETAJ COS CO KOSZTUJE 100 ZŁ W POLSCE TAM NIE KOSZTUJE 100 EURO A Z PODATKIM :d NIE 123 TYLKO 26,5 WIEC 106 ZŁ ;) wiec dasz sobie rade lepiej niz w Polsce buahhahaha xD LEŻE IDZ NA EKONOMIE bedzie jak TUSK :D :D

justynaskalska
2013-02-19 13:29:39
Ocena: 3(glosow:9)-+
dzieciaki z lekcji z gima wyszli i propaganda guru Tuska widze :D hehe tak wasz guru do którego sie modlicie niszczy kraj w raz ze swita ale co tam to lepsze niz kaczor bo tak mowi guru :D zalosne to jest zaslepienie ludzi i dzieci ;) a mniejsze zlo to dla mnie nawet SLD niż to złodziejskie PO nie mowiac o PIS porownajcie stan panstwa i polityke a potem uzywajcie argumentow... ale wiem zadnych nie macie tylko gadanie ze fajny jest chytrusek :D

zyzy33
2013-02-19 19:42:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zarówno PiS jak i SLD miały już swoje rządy. Więc doskonale możemy porównać stan państwa i politykę. Może powiesz nam czym wykazały się owe frakcje podczas swoich rządów, skoro tak piszesz o argumentach.

justynaskalska
2013-02-20 17:40:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
:D błąd logiczny chłopie... ja nie pisze że popieram te frakcje jak ty to nazywać ale uważam że za nich było lepiej niż za PO a na poparcie możesz poprostu zacząć interesować się polityką a potem wypowiadać bo jak nie wiesz dla czego to znaczy że mało co o tym wiesz :D albo żyjesz w dalekim kraju pozdrawiam ;)

robolov
2013-02-19 13:11:26
Ocena: -3(glosow:15)-+
precz z propaganda na rzecz PISu na wiocha.pl!!! w koncu sie ktos wkurzy i zamkna w cholere wioske za te biedne codzienne rewelacje na temat wybranego w wolnych wyborach poprzez większość narodu rządu, nie bronie Tuska ani PO, ale ten zalosny poziom zartow do mnie nie trafia, a chyba zarty tu powinny byc?

piter.piter
2013-02-19 13:52:36
Ocena: 0(glosow:10)-+
czy rząd wybrany w wolnych wyborach, nie może być poddawany krytyce, czyżby odezwał się w tobie antydemokratyczny charakter, od takich poglądów do retoryki brunatnych koszul już tylko jeden krok.

robolov
2013-02-19 17:31:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
konstruktywna krytyka mi nie przeszkadza, a to co tu sie dzieje to nie jest krytyka tylko zwykle obelgi wiec pilnuj swoich krokow a nie innych ;)

sugarfr33
2013-02-19 13:03:18
Ocena: 4(glosow:8)-+
Mógłbym prosić o "odtuskowanie" tej strony? Za dużo tu pseudo sloganów niedouczonych dzieci. BTW to była planetoida.

zyzy33
2013-02-19 13:02:51
Ocena: -4(glosow:12)-+
Tego kraju nawet wojna i komuna nie zniszczyła. Wielu nie pamięta jak było kiedyś i potrafi tylko narzekać. Wstyd mi za was płaczki, bo wasi dziadkowie się w grobach przewracają, że mając takie możliwości nadal potraficie tylko zrzucać własne niepowodzenia na innych. Zawsze wina Tuska...

mcebury
2013-02-19 13:08:23
Ocena: -2(glosow:10)-+
Strzelą ci bramkę na meczu - Bramkarz to ku(t)as. Bieda w kraju - Tusk ku(t)as. Tak to mniej więcej wygląda

mcebury
2013-02-19 12:49:36
Ocena: -3(glosow:7)-+
Strasznie dużo tu politologów wiedzę...

student2707
2013-02-19 13:15:14
Ocena: -1(glosow:7)-+
Poliglota to ktoś kto zna wiele języków a nie ten, który zna się na polityce

zbiczeek
2013-02-19 13:25:59
Ocena: -4(glosow:10)-+
To nie sa politolodzy, tylko sekcja PiSu do spraw propagandy internetowej. Na tym portalu niezwykle aktywna. Juz Goebbels zauwazyl, ze klamstwo powtarzane dostatecznie wiele razy staje sie prawda, a zorganizowana i od dawna prowadzona akcja propagandowa daje efekt taki, ze n/t Tuska mozna napisac najbardziej niestworzone rzeczy, a dzieciarnia w to wierzy.

mcebury
2013-02-19 13:47:52
Ocena: 1(glosow:11)-+
Jak na studenta to masz straszne problemy z czytaniem... To się zaczyna robić żenujące, Tusk zniszczył 40 milionowe państwo (38 mln ale mniejsza), Tusk to Tusk tamto... Bryndza jest na całym świecie, wszędzie ludzie się muszą gimnastykować żeby przyzwoicie zarabiać. Bogatsze państwa mniej to odczuwają jak te biedniejsze...

student2707
2013-02-20 09:14:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pardon, rzeczywiście źle przeczytałem

bierut1
2013-02-19 12:27:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ROBI00000000
2013-02-19 12:24:24
Ocena: 1(glosow:9)-+
Czy zniszczył kraj? Pewnie nie pomógł mu w takim stopniu w jakim byśmy oczekiwali..było pewne że PO dochodząc do władzy będzie wspierać bogatych...Na to zgodziliśmy się znudzeni ciągłym szukaniem winnych i inwigilowaniem wszystkich i z powodu wszystkiego.Temat przewodni PIS aborcja itd...oraz układy,rozliczanie Kwacha...Pomyślcie co zrobią następcy gdy PO odda w końcu ster.Powiedzą-zastaliśmy państwo w katastrofalnym stanie i podwyżka...i następna..

crpgmaniak
2013-02-19 11:56:40
Ocena: -1(glosow:15)-+
Zgadzam się w całej rozciągłości, nie rozumiem tej nienawiści do PiS, jedyne co jest pewne to, że działacze PO w Internecie tworzą wizerunek PO jako partii cool, super - nowoczesnej, a PiS jako partię moherów czy obciachową, do tego eksponując ich agresywną politykę - jakoby była szkodliwa. Mam w dupie czy się piorą po mordach czy nie ma być lepiej a nie gorzej. Wolę patrzeć na lejących się w mordy i coś robiących dla polski niż żeby głaskali się po plecach i nic nie robili za nasze ciężko zarobione pieniądze.

zyzy33
2013-02-19 13:07:51
Ocena: 0(glosow:8)-+
Wizerunek partii tworzą sami członkowie PiS - pani Pawłowicz, pan Kaczyński, pan Macierewicz, pan Hoffman i Błaszczak, i wielu innych. Nikt za nich przecież się nie wypowiada. Sami są sobie winni. Nie popieram PO, ale z taką alternatywą to już naprawdę wolę mniejsze zło.

Czupur82
2013-02-19 11:53:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
To państwo zniszczyła wojna, a później komuna...teraz tego posprzątać nikt nie potrafi, nawet PO na którą większość głosowała, też na nich głosowałem bo było to najmniejsze zło. Polska po prostu nie ma innej alternatywy, taka prawda.

Maupajoke
2013-02-19 11:27:39
Ocena: 0(glosow:16)-+
Nigdy się małpy nie nauczą i dalej będą głosować na tych komuchów i złodziei

cryboc
2013-02-19 19:27:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
poradź mi Maupajoke na kogo głosować, błagam powiedz.

justynaskalska
2013-02-19 11:20:40
Ocena: -1(glosow:15)-+
komentarze typu za PiS było by gorzej można wsadzić między bajki ciemnogrodu który nałykał się słodkiego pierdzenia pana na zdjęciu pomijając fakt że dla takich ciemnogrodzian istnieje tylko ich guru donald i zła postać kaczor. Gimbuski....

EverySantial
2013-02-19 10:54:54
Ocena: 5(glosow:11)-+
Trochę bezsensowne jest obwinianie tylko i wyłącznie lidera procesu samozniszczenia naszego ukochanego kraju, co z resztą darmozjadów w sejmie?

Kristoffo456
2013-02-19 10:39:32
Ocena: 2(glosow:8)-+
utworzyć rząd zredukować sejm do 100etki,zlikwidować straż miejska i zredukować poj..ane podatki

bierut1
2013-02-19 10:22:15
Ocena: -5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

pioplo1
2013-02-19 10:05:19
Ocena: 3(glosow:33)-+
PEWNIE,URATOWAĆ NAS MOŻE " JEDYNY SŁUSZNY " KURDUPEL PISOWSKI.GDYBY NIE TUSK I PLATFORMA TO ZAMIAST RANO UMYĆ ZĘBY MUSIELIBYŚCIE ODMÓWIĆ ZE TRZY PACIORKI I WYKOPAĆ WSZYSTKIE BRZOZY W OKOLICY.

biggu
2013-02-19 11:06:19
Ocena: -4(glosow:22)-+
głupi jesteś, typowe myślenie ograniczonego gimbusa, zauważcie że do wyboru są nie tylko pis czy po, ale po *huj się wysilać... zagłosuje na po żeby nie zagłosować na pis i odwrotnie i tak tkwimy w tym gownie

mzworowski
2013-02-19 11:15:41
Ocena: -3(glosow:19)-+
Kolejny ze szklem zamist mozgu. Wez kolego wylacz TVN i sprawdz jaki byl dlug publiczny przy koncu rzadow PiS'u i jaki jest teraz. Zastanow sie jakim cudem kolesie pod***dolili kolo miliarda ze stadionu w Warszawie i cie o tym kolezanka olejnik jakos nie poinformowala. Proponuje tez odlazyc na bok gazetke wyborcza / newsweek i sprawdzic co sie dzieje na kolei, sluzbie zdrowia albo jak sie w Polsce donka buduje autostrady (google: gddkia podsłuch cba). Ale dla ciebie to pewnie pisiory nadal rzadza?

arigold7
2013-02-19 11:53:39
Ocena: -3(glosow:11)-+
kolego ogarnij sie! to pełowcy zarzucaja pisowcom manie przesladowcza i szukanie spisku?

bartezik80
2013-02-19 10:04:07
Ocena: 4(glosow:14)-+
asteroid przy donku to ziarenko Donek ma prawdziwą siłę rażenia

mariom460
2013-02-16 23:32:25
Ocena: 1(glosow:19)-+
Polecam film pt: Nocna Zmiana - jest na YT.

Buahahahah
2013-02-19 10:47:29
Ocena: 5(glosow:13)-+
Polecam myślenie. Samodzielne.

drLOUBITCH
2013-02-16 22:46:17
Ocena: 8(glosow:16)-+
Heheh, słyszałem, że ponoć Tusk wpadł na pomysł, aby podnieść składki ZUS-owskie w czerwcu do ponad tysiąca złotych. Oby to nie była prawda, bo sam go osobiście wyj*bię z tego stołka.

cryboc
2013-02-19 19:26:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
G*wno zrobisz, jak my wszyscy, dlatego ze nikt nie dopomina się o swoje te ryże cudaki dymają nas jak chcą, podnoszą nam składki , opłaty podatki, czy ktokolwiek kiedy zapytał co ludzie, naród za to dostanie? czy ktokolwiek rozliczył "Ich" za to. czy ktoś spróbował rozliczyć z wyborczych obietnic, dajcie przykład - błagam. Także strasz wysadzaniem ze stołka a ja z góry wiem, że palcem nie ruszysz. Pozdrowienia

misjonarka
2013-02-19 20:32:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to leć,papatrzę internetowy gieroju :D

Memoss
2013-02-16 16:17:27
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mariom460
2013-02-16 23:31:21
Ocena: 5(glosow:17)-+
Po co się znać? Od tego ma się doradców. Debile to zobaczyli spot wyborczy i na niego zagłosowali.

carmamir
2013-02-16 10:33:30
Ocena: 2(glosow:28)-+
Hmmm ciekawe jak Ty mozesz wydawac opinie o tym ? Jestes zerem, nikogo nie zatrudniasz, zarabiasz tyle co malpa w Zoo i sie wypowiadasz o stanie gospodarki ? Dobry zart :) To ze jestes biedny to nie wina Tuska a Twoja. Kazdy jest kowalem swego losu.

gurool
2013-02-16 22:44:03
Ocena: -1(glosow:21)-+
niby tak, ale gdyby dla tuska było ważniejsze dobro swoich rodaków, to próbowałby biedę ograniczać, a nie zajmować się niepotrzebnymi reformami i walką w polityce(np. kopanie dołków pod kolegami z partii, którzy mają inne zdanie). Donek powinien swoimi działaniami umożliwić nam dojście do czegoś, a nie czepiać się coraz to większych bzdetów przez swoje aparaty przymusu i rozrośnięty aparat urzędniczy. Np to co robi w służbie zdrowia woła o pomstę do nieba, reforma refundacyjna i eWUŚ i wszystko w temacie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jego ekscelencja, Pan Prezydent
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Nie tylko MOŻNA, ale i TRZEBA mówić. I to głośno!
  •  Kibice krótko...
Upadek z 6-7 metrów musi być bolesny. Rosjanin mocno się potłukł, ale przeżył.
główna
Dodano: 29.05.2018, 16:25:52   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0