Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
raider667
2013-03-06 11:52:41
Ocena: 9(glosow:13)-+
zachar251: święta racja ... wielu ludzi w kraju czuje się pokrzywdzonym że PGR'y padły i już nie ma "czy się stoi czy się leży". Nie rozumieją kapitalizmu więc go opluwają, w Polsce popełniono zasadniczy błąd przy przekształcaniu gospodarki ... wrzucono ludzi na głęboką wodę bez uprzedniego informowania o tym co niesie ze sobą kapitalizm i gospodarka rynkowa. Ludzie do dzisiaj nie rozumieją dlaczego socjal jako taki to nic innego jak zgniła ryba.
marcin1975rm
2013-03-07 12:05:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
By słowo ciałem się stało...
PROFESOR70
2013-03-06 22:50:31
Ocena: 0(glosow:2)-+
Panie Paiez ale ja jestem zdrowy .Z wyrazami szacunku D.Tusk
aneta.buziaczek
2013-03-06 21:38:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
przecież tusk to socjalista, więc nie rozumiem o czym pisze raider667, zachar251, co jest pewnie multikontem jakiegoś fanatycznego działacza PZPO
olokaloryfer
2013-03-06 19:41:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
benek to niemiecka ciota podwija ogon i spierd..a JANEK 2 to był gość bo to POLAK był
olokaloryfer
2013-03-06 19:34:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
raider667 i tu masz racje szacun dla ciebie ale zaraz cie minusani zawalą
Infinity23
2013-03-06 18:30:59
Ocena: 1(glosow:7)-+
Tuskowi jest dobrze tak jak jest...więc dlaczego miałby odchodzić? Tylko dlatego, że ludzie tego chcą? jemu wszystko wisi, łączenie z nami..
deathmind
2013-03-06 17:55:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dziwi mnie to, że w kraju, który w końcu demokratyczny jest od niedawna pluralizm polityczny spada w ekspresowym tempie - w krajach, które mają taki ustrój znacznie dłużej nie ma nic dziwnego, że istnieją np. 2,3,4 główne partie polityczne. U nas wszystko powymierało w latach 90'tych, a dzisiaj de facto masz wybór a lub b, gdyż głosowanie na SLD czy Palikota daje ludziom nic więcej poza tym, że trochę popyskują w tv, gdyż na ustawodawstwo mają drugorzędny wpływ. Oj za szybko żeśmy doszli do poziomu dwóch partii dominujących...a efekty sami widzicie.
saviola1
2013-03-06 15:23:19
Ocena: -1(glosow:11)-+
O ile Benedykt XVI MÓGŁ to Tusk POWINIEN i POWINIEN tez zabrać ze sobą całe to palikockie ścierwo! gdzie pedały, geje i transwestyci decydują o losach milionów polaków że o osobach o innym kolorze skory co dopiero przyjechały sobie z zagranicy nie wspomnę
raider667
2013-03-06 18:38:12
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zgadnijmy: jesteś człowiekiem przed 18r życia, blokersem albo: pracujesz za minimalną albo prawie minimalną, nie ma posiadasz wyższego wykształcenia, często przesiadujesz z kumplami pod blokiem z piwem i generalnie nie jesteś zadowolony ze swojego życia ?
tub00sh
2013-03-06 21:05:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
Uważam, Wiesiek, że to co skrywa krocze tego czy innego polityka oraz jego preferencje seksualne to najmniejszy problem jaki możesz mieć z nimi. Dla mnie ktoś kto sie zna na polityce może nawet prywatnie dymać zdechłe koty, nie mój biznes. Inna sprawa że ci z partii palikota chyba sie nie znają...
Buahahahah
2013-03-06 14:35:50
Ocena: 4(glosow:16)-+
Sfory pisowskich kundli znów szczekają :)
piter.piter
2013-03-06 13:05:04
Ocena: -6(glosow:12)-+
Alternatywą dla tej całej POPisowej bandy jest Janusz Korwin Mikke, więc przestańcie pierdzielić farmazonów, o braku alternatywy. Przecież Donek z Jarkiem to są kumple z solidarnościowej ferajny.
marcik8
2013-03-06 13:47:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
Korwin Mikke za komuny należał do Stronnictwa Demokratycznego, takiej partii sojuszniczej PZPR-u.Należał też do Związku Młodzieży Socjalistycznej.
Na 1 Krajowym Zjeździe NSZZ Solidarność brał udział jako doradca NSZZ Rzem.Indywid."Solidarność".W '88 roku przystąpił do Komitetu Obywatelskiego przy L.Wałęsie. Kumpel z solidarnościowej ferajny?
raider667
2013-03-06 14:27:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
marcik8: ocenianie kogoś na podstawie przynależności do ZMS w czasach jego młodości jest po prostu brakiem zrozumienia ówczesnych czasów ... Generalnie osądzanie kogoś po przynależności do jakiegoś ugrupowania też jest nijakie ... co z tego że np. ktoś pracował dla PZPR jeżeli np. nikogo nigdy w życiu nie skrzywdził? Oceniać ludzi należy po czynach a nie po przynależności.
Arkadiusz432
2013-03-07 01:26:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja wolę zagłosować na UPR niż na partię Korwina, Korwin dobrze gada ale nadaje się bardziej na publicystę niż na polityka.
raider667
2013-03-06 11:40:44
Ocena: 4(glosow:12)-+
Niestety ... w naszym kraju (ale nie tylko w sumie w naszym) nie ma sensownej i REALNEJ alternatywy dla Tuska i jego bandy ... ludzie głosują na PO nie dlatego że im się to PO podoba tylko dlatego że jeszcze bardziej nie podoba im się PiS. Oczywiście można głosować na innych ... tylko co to da skoro musiałby cały kraj tak pomyśleć żeby coś się zmieniło u koryta ... W naszym kraju głosuje się zdecydowanie "ZA" tylko na programy mocno radykalne tj. PiS, KNP ... reszta głosuje przeciwko ... NIESTETY.
deathmind
2013-03-06 18:03:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Z drugiej strony można powiedzieć, że złodziej głosuje na złodzieja nieprawdaż? Czy teraz mamy jakieś grube akcje z przetargami? Oj jak już coś wypłynie to żaden CBŚ i CBA nie zajmuje już wizji w TVP, nie zauważyłeś? Teraz się takie informacje przygasza w tempie instant ;) . Po drugie, wytłumacz mi jak to jest, że potrafią w Alpach zrobić drogę wewnątrz góry za około 100 mln zł/km, podobnie wyjdzie Cię też trasa przez bagna w Miami, a u nas za 1 km Toruńskiej bujamy 200 mln zł? Wiesz jak się wygrywa u nas przetarg?
deathmind
2013-03-06 18:06:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Amator przetargowy powie 60 mln zł za 1 km, gość z tanią siłą roboczą 40 mln zł, a Polak powie 200 mln na co tamci dwaj robią wielkie oczy. Komisja przetargowa również szok. Polak jednak w kuluarach tłumaczy komisji "spokojnie moi kochani, 80 mln dla mnie, 80 mln dla komisji za dokonanie słusznego wyboru i 40 mln na opłacenie tego gościa z tanią siłą roboczą". Tak się u nas wygrywa przetargi Szanowny Kolego.
raider667
2013-03-06 18:21:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
deathmind: Ale co Ty kolego próbujesz przekonać przekonanego? Nie rozumiem sensu wypowiedzi, to oczywiste jak się wygrywa przetargi, to oczywiste że korupcja jest ogromna ... tylko kto i co może to powstrzymać? Jedynie system Chiński jest w stanie tego dokonać ale za jaką cenę ?
zachar251
2013-03-06 11:36:41
Ocena: 6(glosow:20)-+
Co się tego biednego Premiera tak cały czas czepiacie? Jesteśmy krajem zacofanym przez 45 lat komuny i porównywanie nas wciąż do zachodu jest niesprawiedliwe. Zdania , że Tusk jest nierobem i podobne opinie są bardzo nie prawdziwymi twierdzeniami. Jak ktoś nie wierzy to niech sobie sprawdzi gdzie dzisiaj jest, gdzie wczoraj był. Na zjeździe w Brukseli Chłop do godziny 3.00 negocjował możliwe najlepsze warunki dla polski bo potem na dzień na 9.00 rano się zjawić z powrotem. Ciekaw jestem ile ludzi wyzywających Tuska tak długo pracuje? Tusk ma odejść bo co Tobie się nie udało w życiu? To jego
raider667
2013-03-06 11:44:23
Ocena: 1(glosow:9)-+
Mi się wydaje że cała ta "nagonka", czasami słuszna oczywiście nie powiem np. radary ... . To jednak zabieg PR'owy PiS'u. Podobne metody stosowało PO w czasach kiedy byli w opozycji, może tylko nie aż tak radykalne i nie aż tak mocno demagogiczne. PiS po prostu podpatrzył że to skutkuje i zaczął robić to samo tylko że lekko po swojemu. Np. w kraju wcale nie jest tak źle, no mi się np. całkiem nieźle żyje, znacznie lepiej niż w 2007r ale i milion razy lepiej niż w 2004r. Tymczasem lata w powietrzu pogląd jakoby to nasz kraj był w wielkim kryzysie gospodarczym i niewiadomo co się dział
idler73
2013-03-06 13:10:31
Ocena: 3(glosow:7)-+
Jest to nagonka kato-prawicy, a w szczególności PiSu. Dla Kaczyńskiego, liczy się wyłącznie przejęcie władzy, a później umocnienie jej. Tak było w 2005 roku, miała powstać koalicja PO-PiS, nie powstała, był marionetkowy, mniejszościowy rząd Marcinkiewicza. A później koalicja z nieudacznikami, na zasadzie "macie marchewkę, ale cicho, bo kijem", władza PiSu, musi być absolutna. Kaczyński użyje absolutnie wszystkich metod, wszystkich świństw, żeby przejąć władzę. Zapomniał, że "kto miecza używa, od miecza ginie". Nie jest dobrze w Polsce, ale gdyby rządził PiS, było by tragicz
raider667
2013-03-06 13:27:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
idle73: Troszkę przesadzasz z obwinianiem PiS'u o to że nie powstał tzw. POPiS, tutaj po prostu zabrakło scenariusza w którym to PiS wygrywa i ma większość nad PO a jak pamiętamy tak się stało ! Dlatego się nie udało, PO chciało resorty siłowe a to było nie do przyjęcia dla PiS (i słusznie! bo w drugą stronę było by tak samo) i dlatego nie doszło do koalicji. Czy Kaczyński użyje wszystkich sposobów żeby przejąć władzę? Myślę że teraz gdy stracił wszystko nie ma sam nic do stracenia ... wiec chyba tak ...
autocentrum
2013-03-03 14:00:49
Ocena: 0(glosow:32)-+
za za idiota cały czas daje takie głodne kawalki z tym tuskiem chyba jest kczyńskim no doszczędnie zidiocialy kretyn musi być!!!! żygać mi sie juz chce jak co 3 obrazek jest tusk!!!!
raider667
2013-03-06 11:52:41
Ocena: 9(glosow:13)-+
zachar251: święta racja ... wielu ludzi w kraju czuje się pokrzywdzonym że PGR'y padły i już nie ma "czy się stoi czy się leży". Nie rozumieją kapitalizmu więc go opluwają, w Polsce popełniono zasadniczy błąd przy przekształcaniu gospodarki ... wrzucono ludzi na głęboką wodę bez uprzedniego informowania o tym co niesie ze sobą kapitalizm i gospodarka rynkowa. Ludzie do dzisiaj nie rozumieją dlaczego socjal jako taki to nic innego jak zgniła ryba.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Który powstrzymał go przed rysowaniem samochodów. Zapomniał, że nie jest już w internecie.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0