lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Potrafi być gorsza od faszyzmu
główna
Dodano: 14.03.2013, 21:54:56   przez: ANALNY_LOWCA
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 547  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(159)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ferdal
2013-03-16 12:37:50
Ocena: 15(glosow:19)-+
Tu nie chodzi o walkę tylko o rozładowanie frustracji,najprościej znaleźć sobie jakiegoś wroga,który jest winny wszystkiemu złemu co nas {ich} spotyka.Chęć nienawidzić jest zakorzeniona w naszym społeczeństwie

Fan791
2013-03-18 16:36:20
Ocena: 2(glosow:14)-+
Autor pewnie jest z śmiesznej antify :) GNLS

jupiter79
2013-03-17 20:44:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Starbreaker
2013-03-17 18:39:24
Ocena: 4(glosow:14)-+
to powinno wyglądać trochę inaczej... Wielki komunista idealista, siedzi sobie na ławce i bawi sie wypasionym np. netbookiem, gościu który takiego nie ma, bo go nie stać, podchodzi i wyrywa mu go z rąk, a komuszek oburzony że go okradli - to jest hipokryzja.

a308273
2020-03-23 01:22:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Druga strona tego samego medalu.

jacek.jacek
2013-03-17 18:05:06
Ocena: -4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Muchomor4
2013-03-17 17:25:05
Ocena: 6(glosow:10)-+
Tytuł beznadziejny.... Tu faszyzm tam faszyzm, nadużywacie pojęć które już są zarezerwowane nie rozumiejąc ich prawdziwego sensu. Autor to wiocha!!

smierdzaca_pizda
2013-03-17 17:01:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
ten portal to wiocha czy kwejk bo już nie wiem...

ANALNY_LOWCA
2013-03-17 18:21:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

miszatka
2013-03-17 13:41:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
A ja uważam, że jesteś sługusem systemu. To system dzieli ludzi. Wymyśla podziały, by łatwiej kontrolować takie stado baranów. Wg. starej zasady "dziel i rządź" podzielono nas na "moherów" i "część postępową". Zwalczamy się nawzajem. Opluwamy się i nienawidzimy. A smutni panowie od inżynierii społecznej mają niezły ubaw. Stalin takich ludzi jak Ty nazywał "pożytecznymi idiotami". System panicznie boi się tłumu. Tłumu mówiącego jednym głosem. Tłumu upominającego się o swoje prawa. "Zjednoczeni ludzie obalą każdą władzę". Nie pozdrawiam.

piter.piter
2013-03-17 11:16:49
Ocena: 4(glosow:22)-+
A wg mnie jest dokładnie odwrotnie, wszelkiej maści socjaliści, komuniści, ateiści oraz pozostała rzesza wykolejeńców, znalazła sobie wroga w Kościele Katolickim i obarcza go winą za wszelkie możliwe kataklizmy. Z drugiej strony żądając tolerancji dla wszelkich zboczeń.

Vege_1978
2013-03-17 15:29:57
Ocena: 0(glosow:10)-+
Używając określenia "wykolejeńców" udowodniłeś tylko jak bardzo się mylisz w swojej ocenie.

mcebury
2013-03-17 15:50:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
innowierców może kościół katolicki denerwować, ale raczej ateiści mają w dupie każdą religię...

Vege_1978
2013-03-17 16:08:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
W Polsce KAŻDY płaci na Kościół 1,04% podatku dochodowego czy jest innowiercą czy ateistą czy kimkolwiek innym, jak będziemy mieli system niemiecki gdzie osoba wierząca płaci dodatkowy podatek na rzecz związku wyznaniowego który zadeklaruje to ateiści, innowiercy mogą mieć Kościół Katolicki w "dupie" (neutralnie i z szacunkiem), o ile ten nie będzie się wtrącał do ich spraw. Dopóki wszyscy na to płacimy i związki wyznaniowe cieszą się przywilejami, dopóty mamy prawo, a nawet obowiązek ustosunkowania się do poczynań Kościoła i innych.

mcebury
2013-03-17 16:16:10
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dlatego jestem za zlikwidowanie funduszu kościelnego. Chce kościół pieniądze z podatków wiernych to niech zadba żeby na deklaracji podatkowej przeznaczyli 0,5% swojego podatku na kościół.

dorostek
2013-03-17 09:09:48
Ocena: 1(glosow:3)-+
a często to jedynie pracownik resortu msw na emeryturze bądz rencie -bo im bliżej deski(wieka od trumny)to się światopogląd zmienia

bobbbbb
2013-03-17 02:28:25
Ocena: -6(glosow:14)-+
analny_lowca komunista. czy chcemy powrotu komuny? chyba nie .

yeti1992
2013-03-17 01:28:40
Ocena: 1(glosow:19)-+
Wstaw teraz obrazek o hipokryzji palikociarni. Ty masz szanować lewackie poglądy (inaczej będziesz zacofany), oni twoich nie muszą.

Vege_1978
2013-03-17 08:15:13
Ocena: -3(glosow:13)-+
Używając określenia "lewackie" właśnie pokazałeś, że jesteś nie tylko zacofany. Ludzie cywilizowani rozmawiają o poglądach, a nie wyzywają się od ciemnogrodu, faszystów, lewaków, komuchów, a tym bardziej nie walą po ryjach za nie.

piter.piter
2013-03-17 11:18:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
co jest zacofane w nazwaniu lewaka - lewakiem ? To tak jakby ktoś nazwał mnie katolikiem, a ja bym się obraził. Uderz w stół, a nożyce się odezwą.

Anti-Religion
2013-03-17 12:05:06
Ocena: -6(glosow:12)-+
piter.piter - a nazwanie Cię katobetonem i idiotą też uznasz za normalne? Wnioskując z tego co piszesz to tak, to całkiem normalne bo właśnie tym jesteś.

Vic.Vega
2013-03-17 12:25:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Anti-Religion. "lewak" 1. ultralewicowy awanturnik polityczny. (patrz: słownik języka polskiego) 2. sztylet o rękojeści zamknietej. (to już nie sjp) "katobeton" ???

Vege_1978
2013-03-17 15:15:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
To samo co nazwanie kogoś o poglądach prawicowych "prawiczkiem", katolika "katolem" lub jak ktoś napisał "katobetonem" - też byś się nie obraził ? Wydźwięk tych określeń jest bardzo negatywny i od razu określa z kim mamy do czynienia (człowiek bez skrzywienia psychicznego napisał by "lewicowe poglądy"), z reguły osoby używające zwrotów typu "z socjalistami/lewicowcami się nie rozmawia, do nich się strzela", "nawiedzeni katole", nie rozróżniające faszystów od prawicowców, albo liberałów są tak tępi, że nie ma o czym z nimi prowadzić d

Vic.Vega
2013-03-17 15:21:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
nawet nie wiesz co znaczy prawiczek... określenie katol nie pojawia się w sjp w przeciwieństwie do słowa "lewak"

mcebury
2013-03-17 15:27:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Prawica - faszyści, rasiści, naziści? Lewica - socjaliści, komuniści? Tylko tak kategoryzujecie ludzi?

yeti1992
2013-03-17 20:49:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
@up. Trochę inaczej to wygląda. Prawica - praworządność, każdy równy wobec prawa, normalność lepsza niż zboczenia, większość ma głos. Lewica - socjalizm, równi i równiejsi, normalność = zacofanie, mniejszość głośniej szczeka.

a308273
2020-03-23 01:30:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ehh yeti. Autorze słowników dla katoli. Tu masz wyciąg ze SJP: prawica - zbiorcze określenie ugrupowań o tendencjach konserwatywnych, uznających za wartości nadrzędne: szacunek dla tradycji, autorytetów, hierarchii społecznej, wspólnotę narodową, rodzinę oraz własność prywatną; lewica - postępowy, radykalny kierunek polityczno-społeczny; termin powstały w czasie walk mieszczaństwa z feudalizmem i upowszechniony w XIX wieku;

agnie
2013-03-16 23:41:45
Ocena: -5(glosow:7)-+
Epikureizm gorszy od republikanizmu, a postmodernizm od cynizmu. Egzystencjomalizm lepszy od franczyzy, entropia od arabeski, farfale od obskurantyzmu i obliteracja od truizmu.

ncaso
2013-03-16 23:12:45
Ocena: 0(glosow:8)-+
"Poważni ludzie" napisali, że nie było lochów i inkwizycji :D tak twierdzi douczony Vic.Vega...

Vic.Vega
2013-03-17 10:27:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
z kolei ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Gdzie napisałem że nie było inkwizycji? Chodzi mi o stereotypy którymi kieruje się większość ludzi, a które zwyczajnie mijają się z prawdą, bądź są wyolbrzymione. No ale tak, żyjemy w czasach gdzie ludzie swoją wiedzę czerpią z Wikipedii którą pisać może każdy albo z pseudonaukowych artykułów zamiast z książek ludzi wykształconych zajmujących się daną epoką.

tygrysisko130588
2013-03-17 12:57:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
Wielu mówi o inkwizycji,ale nikt nie potrafi podać ile było rodzajów inkwizycji i czym się różniły oraz kto nimi kierował, i dzięki którym "rodzajom"inkwizycji, ginęli ludzi....baaaa praktycznie każdy nie odróżnia inkwizycji od krucjaty. Ale tak czy siak Kościół za to obrywa.

dupamurzyna532
2013-03-16 23:02:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:59:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:58:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:57:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

vernalisadonis
2013-03-16 22:50:26
Ocena: -2(glosow:6)-+
dupamurzyna532 jakim musisz być krety..m, żeby tutaj siedzieć ponad godzinę i pisać te głupkowate posty, które i tak zostaną usunięte.

dupamurzyna532
2013-03-16 22:52:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
osztatnio rojles mi paleczke a teras kretyn?:( bo czo bo czorny!? To gorszy?! dyszkryminujesz mnje szuko.

vernalisadonis
2013-03-16 23:01:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nigdy nie wierz w to co widzisz na awatarku, bo to jest zgubne EOT.

dupamurzyna532
2013-03-16 23:03:42
Ocena: -1(glosow:3)-+
mudzin pszes ciebie plakac.

dupamurzyna532
2013-03-16 22:49:06
Ocena: 3(glosow:3)-+
tjger ja kraasc twoje absurdy s poczekalnia i wstawiac do swoja poczekalnia.

dupamurzyna532
2013-03-16 22:44:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dupamurzyna532
2013-03-16 22:43:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:42:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:39:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

pensulina
2013-03-16 22:34:09
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jak ostatnio zauważyłem do redagujący stronę narzuca swoje własne subiektywne odczucia innym użytkownikom portalu. W rzeczy samej nagonka na religię a zwłaszcza w ostatnim czasie na krzyż robi się co najmniej niesmaczna. Przypomnę, że nie tak dawno śmialiście się z Kaczora a wychwalaliście Tuska? Hipokryzja???? Właśnie każdy ma coś za uszami ale trochę więcej obiektywizmu...

dupamurzyna532
2013-03-16 22:38:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
pokochaj mudżina a bug cj to wynagrocic.

dupamurzyna532
2013-03-16 22:33:02
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja jest ciorny gej co morze spotkac gorszygo nie dojsc rze guwno to w kolorah tenczy

dupamurzyna532
2013-03-16 22:29:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:07:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:03:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:01:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 21:56:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie wkur**wiac mudzina bo się jąka.

dupamurzyna532
2013-03-16 21:53:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 21:52:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
chuj

dupamurzyna532
2013-03-16 21:58:40
Ocena: 4(glosow:6)-+
mudzin ma wjenksze prawa nisz bjalayy. morze klnac na wiocha a admjn mu ljze sisiorka.

dupamurzyna532
2013-03-16 21:50:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dupamurzyna532
2013-03-16 21:47:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 21:45:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 21:44:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 21:43:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Vic.Vega
2013-03-16 21:35:43
Ocena: -6(glosow:16)-+
"Gorsze od faszyzmu"? Czy ty idioto w ogóle wiesz co piszesz? Jesteś nie douczony czy aż tak tępy? Po kilku dniach w obozie zesrałbyś się ze strachu, ale przecież teraz każdy ma dostęp do internetu i każdy może napisać co chce. smutne...

Pingwin001
2013-03-16 21:55:00
Ocena: -6(glosow:8)-+
synu w lochach inkwizycji zrobiłbyś dokładnie to samo, czyli posrał się i przyznał do wszystkiego ...

Vic.Vega
2013-03-16 22:08:47
Ocena: -2(glosow:8)-+
pingwin- jesteś tak samo niedouczony jak autor. Poczytaj troche książek poważnych ludzi zajmujących się tematem inkwizycji zamiast pisać bzdury.

jarek3092
2013-03-16 22:19:38
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dupamurzyna532
2013-03-16 22:45:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
lisz mni pechesz.

mcebury
2013-03-16 23:43:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
Mohery to fanatycy tacy sami jak muzułmanie, z tą różnicą tylko że nie organizują zamachów.

Pingwin001
2013-03-16 23:46:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
Weź mnie nie rozbawiaj, dobrze? Tyle krwi ile ma na rękach kościół katolicki, islam itp to chyba żaden reżim nie ma ....

mcebury
2013-03-16 23:52:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Przynajmniej oficjalnie mohery nie uczestniczą w zamachach :P KK zabijał żeby nawracać i to przez wiele wieków, islamiści bronią się przed najeźdźcami, ale najwięcej krwi na rękach ma amerykańska armia i rządzący nią żydzi.

Vic.Vega
2013-03-17 10:42:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Owszem, różne pojeby się udzielały nie znając podstawowych zasad tej religii, ale mówimy o porównaniu przedstawionym przez autora. I wypada się zastanowić czy hipokryzja niektórych wyznawców religii choćby w najmniejszym stopniu może równać się z zaplanowaną zbrodnią ludobójstwa. Powiedz osobie która np. przeżyła Oświęcim, że jakiś moher jest gorszy od jej oprawcy...

tygrysisko130588
2013-03-17 13:07:55
Ocena: -2(glosow:2)-+
mcebury-nie wrzucaj wszystkich muzułmanów to jednego wora.Nie odróżniasz eksternistów od ludzie prawdziwie wierzących w nauki Allaha.Dla przykładu, Koran wiele mówi o odpuszczeniu grzechów skruszonym grzesznikom,a ekstremiści już nie,wręcz przeciwnie,namawiają do agresji,

mcebury
2013-03-17 14:41:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
A czemu się dziwisz skoro amerykańskie koncerny naftowe za pomocą armii najechały na te kraje i okradają je z ropy pod pretekstem wojny? W zamachach biorą udział fanatycy z wypranymi łbami ponieważ zamach samobójczy jest najprostszy do zrobienia, ale cel i tak pozostaje jeden... Wygonienie amerykanów z bliskiego wschodu. Ludzi walczących w obronie własnego kraju ochrzczono terrorystami...

mcebury
2013-03-17 14:46:08
Ocena: 1(glosow:1)-+
Vic.Vega to nie było porównanie od tego trzeba zacząć bo jakoś nie mogę się tam dopatrzeć słowa "jak". Nie napisał że hipokryzja jest jak faszyzm, tylko hipokryzja potrafi być gorsza od faszyzmu. Nie zmienia to faktu że wśród ludzi, zwłaszcza starszego pokolenia odbywa się to tak jak na zdjęciu. Zagorzali ortodoksyjni katolicy, a poza murami kościoła zwykłe zawistne i mściwe sku(rwy)syny

Vic.Vega
2013-03-17 15:11:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
Masz racje, nie jest to porównanie, stwierdzenie że może być "gorsza od faszyzmu" tylko podkreśla to że autor nie zdaje sobie sprawy z tego co napisał. Mówisz o tym żeby nie wrzucac muzułmanów do jednego worka ale sam robisz to z katolikami. Jest wielu ludzi u których widać hipokryzje gołym okiem, ale nie ma się co dziwić że agresywnie reagują np. na komuchów. Skoro ktoś nie szanuje ich religii to dlaczego oni mają szanować poglady innych? Poza tym chyba lepiej mieć do czynienia z nerwową babcią niż z islamskimi fanatykami którzy albo podstawią bombe albo zatłuką kogoś na amen.

mcebury
2013-03-17 15:17:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
Teraz może siedli sobie na dupie, ale kiedyś przez wiele wiele wieków katolicy zabijali innowierców... Katolicy odebrali więcej żyć niż muzułmanie.

tygrysisko130588
2013-03-17 16:41:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy Katolicy odebrali wiecej życ niż Muzułmanie-nie wiem,statystyk nie prowadzę.Ale wiem,że używanie wiary do różnego rodzaju niecnych celów jest złe.Złe jest także jeżeli ktoś wszystkich czy to Muzułmanów czy Katolików wrzuca do jednego wora.

tygrysisko130588
2013-03-17 16:48:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
I tak jak dałeś przykład z USA,które prowadzą wojny pod "niby pretekstami",tak samo kiedyś ludzie podbijali terytoria pod pretekstami chociażby inkwizycji lub szerzenia wiary jak np.Krzyżacy.Ale czy tzn,że ja wierząc w Boga także muszę być wrzucony do tego samego koryta co pseudoinkwizytorzy czy pseudoszerzyciele "wiary" ?

mcebury
2013-03-17 16:49:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Znacznie więcej.

tygrysisko130588
2013-03-17 16:51:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
A to,żę jak ktoś wyjdzie z kościoła i robi coś złego to już idzie na konto tej osoby,kościół jest ogólnodostępny i powszechny,każdy może tam pójść i być ochrzczonym. Ciekawe jaka to by była afera gdyby nagle Kościół zaczął prowadzić "selekcję"....w tedy byłoby gadanie.

mcebury
2013-03-17 17:16:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja powiedziałem że każdy katolik jest taki sam? Mówię o obłudzie tych pseudo katolików. Ja osobiście mam w dupie kościół, wspólnotę i księży. Nie wierze w ludzi, a nie w powołanie tych kapelanów, ludzie to tylko prymitywne zwierzęta. To co sobie jeden czy drugi duchowny w Watykanie wymyślił i zatwierdził to mnie to nie dotyczy, bo to wymyślił tylko człowiek. Ja wierzę w boga i żyję zgodnie z przykazaniami bożymi, w ludzi nie wierze.

tygrysisko130588
2013-03-17 17:56:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

tygrysisko130588
2013-03-17 18:00:42
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie przyjacielu, nie powiedziałeś tego, po prostu piszesz, katolicy to-katolicy tamto,więc ciężko się połapać-WYBACZ mi. Wierzysz w Boga....super....przestrzegasz Bożych przykazań-jeszcze lepiej. Czyli mam rozumieć, że np obchodzisz Szabat, w soboty powstrzymujesz sie od podróży i nie jesz wieprzowiny ?

mcebury
2013-03-17 20:14:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie nie obchodzę, jak chce to sobie jeżdżę gdzie chce i jak mam ochotę na to czy tamto to jem to i tamto. Jestem polakiem a nie żydem.

tygrysisko130588
2013-03-18 08:06:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
Więc nie przestrzegasz przykazań Bożych, Bóg jasno powiedział o szabacie i tym, że wieprzowina jest mięsem nieczystym.

mcebury
2013-03-18 14:29:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przeczytaj sobie dekalog...

tygrysisko130588
2013-03-18 17:04:31
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przyjacielu, czytałem i Tobie polecam to samo.

mcebury
2013-03-18 18:42:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gdzie w dekalogu masz wspomniany szabat i stosunek do mięsa wieprzowego? To są nakazy ustanowione przez żydów czyt. "Judaizm"

tygrysisko130588
2013-03-19 13:44:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Proszę przyjacielu: Wieprzowina 3 Księga Mojżesza 11 rozdział 7 werset "Świnia także, choć ma rozdzielone stopy i rozdwojone kopyto, ale iż nie przeżuwa, nieczystą wam będzie"

tygrysisko130588
2013-03-19 13:50:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Szabat:Wj20 wersy 8-11 "Pamiętaj o dniu szabatu, aby go uświęcić.Sześć dni będziesz pracować i wykonywać wszystkie twe zajęcia.Dzień zaś siódmy jest szabatem ku czci Pana, Boga twego. Nie możesz przeto w dniu tym wykonywać żadnej pracy ani ty sam, ani syn twój, ani twoja córka, ani twój niewolnik, ani twoja niewolnica, ani twoje bydło, ani cudzoziemiec, który mieszka pośród twych bram.W sześciu dniach bowiem uczynił Pan niebo, ziemię, morze oraz wszystko, co jest w nich, w siódmym zaś dniu odpoczął. Dlatego pobłogosławił Pan dzień szabatu i uznał go za święty"

mcebury
2013-03-19 15:15:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co za łeb... 1. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. 2. Nie będziesz brał imienia pana boga swego nadaremno. 3. Pamiętaj abyś dzień święty święcił. 4. Czcij ojca swego i matkę swoją. 5. Nie zabijaj. 6. Nie cudzołóż. 7. Nie kradnij. 8. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. 9. Nie pożądaj żony bliźniego swego. 10. Ani żadnej rzeczy która jego jest. Przypominam że nie jestem żydem, tamte nakazy były tysiące lat temu pisane więc pewne rzeczy trzeba dostosować do czasów w których się żyje, były pisane przez zwykłego człowieka.

tygrysisko130588
2013-03-19 16:02:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ja do Ciebie "przyjacielu" a Ty do mnie "co za łeb" Dziwi mnie, że nie lubisz Kościoła, a za swój dekalog uważasz przykazania z "wersji" kościelnej.

mcebury
2013-03-19 16:38:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Dekalog jest to 10 przykazań bożych, a nie kościelnych. Łeb bo próbujesz mi wkręcić że jestem żydem... A jak to było powiedziane, krew Jezusa spłynie na ten naród.

tygrysisko130588
2013-03-19 20:29:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
W nic Cię nie wkręcam-przez myśl mi to nie przeszło. Zauważ, że nie pisałem o przykazaniach Kościelnych, tylko o Chrześcijaństwie opartym na prawie Mojżeszowym, jak również na objawieniu Jezusa Chrystusa. Przykazania Kościelne to nie te same co w dekalogu....zerknij do google

mcebury
2013-03-19 20:58:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
no to przecież o tym ci mówię... To co nakazał bóg a to co nakazał człowiek to co innego... Więc nie mów mi o szabacie i świniach w kontekście dekalogu..

tygrysisko130588
2013-03-20 07:05:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale ten dekalog co podałeś to nie jest słowo w słowo to co Bóg wyrył Mojżeszowi na tablicach, to co podałeś zmodyfikował człowiek (papież) na podstawie Starego jak i Nowego Testamentu.

mcebury
2013-03-20 11:55:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale słowo pochodzi od boga tak? Widać było tak doskonale skonstruowane że żaden "mądry" który próbował dokonać tych modyfikacji nie był w stanie tego spie(rdo)lić :P

tygrysisko130588
2013-03-23 14:15:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak,pochodzi od Boga,jak wiele innych słów,np tych świadczących,że życie człowieka zaczyna się od poczęcia,że piekło istnieje,że Bóg chciał miejsca spotkań z człowiekiem i aby człowiek się do Niego pofatygował(świątynia),mówił też o Eucharystii i o wielu,wielu innych rzeczach,których bez wspólnoty Kościoła ciężko doświadczyć.

piotrek2011m
2013-03-16 21:24:30
Ocena: -4(glosow:6)-+
Gdyby niszczyli mi coś, w co wierzę, zawołałbym: Do mnie dzieci Wdowy.

Youpidou
2013-03-16 22:11:18
Ocena: 1(glosow:3)-+
i mówi to koleś co ma żydowski-masoński awatar, żałosne.

mcebury
2013-03-16 23:50:04
Ocena: -1(glosow:5)-+
Poczytaj o wolnomularstwie, zastanów się kto i po co to wymyślił, zastanów się dokładnie jakie możliwości dają różne rodzaje interpretacji boga poprzez niektóre loże i jak zmieniało się to z biegiem lat, potem poszukaj sobie informacji na temat loży szatana o której w standardowych interpretacjach wolnomularstwa niema, a na koniec zmień awatar :P

rafal8
2013-03-16 21:14:36
Ocena: -5(glosow:9)-+
takie mohery zaczepiaja a pozniej krzycza "Bija Polaka"

komcio87
2013-03-16 21:11:06
Ocena: 2(glosow:10)-+
Szczyty hipokryzji osiągnęły feministki na tej swojej "manifie" w Warszawie! Promując hasło "Stop przemocy wobec kobiet" ich "koledzy" siłą usunęli dziewczyny z antyaborcyjnym transparentem!

freedom80
2013-03-16 21:51:12
Ocena: 0(glosow:6)-+
To raczej nie o taką przemoc chodziło... a poza tym jeśli ktoś zakłóca porządek to logiczne, że jest usuwany. Trochę nie trafione porównanie.

komcio87
2013-03-16 22:03:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
Czyli według Ciebie manifestowanie swoich poglądów poprzez transparent, nawet jeśli są to poglądy odmienne od większości to zakłócanie porządku??

wieslav
2013-03-17 00:06:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
A może to były takie dziewczyny trochę napakowane, po 190cm, w męskich ciuchach i kominiarkach?

wieslav
2013-03-16 21:10:30
Ocena: 9(glosow:19)-+
Ten obrazek pokazuje prawdziwe oblicze większości katolików, czyli osób gorliwie latających do kościoła, uznających siebie za wierzące, osób, które po wyjściu z kościoła są chamskie, agresywne, zawistne i zazdrosne. Ja się pytam co z przestrzeganiem przykazań? Czy usłyszę od was znaną śpiewkę, którą usprawiedliwiacie się czyli "Jestem tylko człowiekiem", czy może wystarczy po spowiedzi odmówić 3 zdrowaśki i czujecie się czyści?

wieslav
2013-03-16 21:14:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
2013-03-16 21:16:44
Ocena: 3(glosow:9)-+
Patrząc na chamskie i agresywne komentarze osób uważających się za katolików, zastanawiam się co z waszym "miłuj bliźniego jak siebie samego"? W takim razie domyślam się, że jak kogoś obrazicie, to o sobie macie takie same zdanie? hę? HIPOKRYCI

tygrysisko130588
2013-03-17 12:26:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wiesław,nie jest tak jak mówisz,jestem katolikiem i tego tak nie traktuję.Mam rozumieć że skoro innych tak wyszydzasz,ty nigdy w życiu nikogo nie obraziłeś,skrzywidziłes itp.Fakt są katolicy i katole,tak samo jak dobrzy czy źli ludzie,których staram się nie oceniać gdyż nie wiem co nimi kieruje.

tygrysisko130588
2013-03-17 12:29:30
Ocena: -2(glosow:2)-+
odnoszę dziwne wrażenie,że każdemu niewierzacemy lub osobie nielubiącej KK,wolno wszystko na tym portalu w imię wolności,a gdy katolik się odezwie robi się wielkie HALO,że agresja,zazdrość,chamstwo itp mimo iż kultura wypowiedzi obowiązuje obie strony.Sam tego wiele razy doświadczyłem na wiocha.pl

tygrysisko130588
2013-03-17 12:32:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kiedyś pod jednym absurdem oberwałem łącznie ponad 10-cioma wulgarnymi epitetami ze strony antyklerykałów,sam wypowiadałem się z kulturą,nie chcąc nikogo obrażać i wiesz co....na koniec i tak oberwało mi się za agresję i chamstwo.SZOK!.I to były moje pierwsze doswiadczenia z antyklerykałami

tygrysisko130588
2013-03-17 12:35:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale mimo wszystko szanuję ich poglądy i wierzę,że gdyby wyrażali swoje racje w taki sposób aby nikogo nie ranić...inni także trzymaliby pewien poziom....i jestem w stanie się o to założyć.Tyle ode mnie o innych,dalej nie wnikam.

wieslav
2013-03-17 12:37:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tylko ty jako zadeklarowany katolik, nie możesz rzucać mięchem i być chamski bo grzeszysz! Przecież jest to wyraźnie napisane w dekalogu. Mówiąc mi, że wyzywasz bo ktoś to robi pokazujesz jaki jesteś słaby w swojej wierze. Podobno wasz bóg kocha wszystkie swoje owieczki niezależnie czy są złe czy dobre. Ja jako niewierzący nie mam z tym problemu, gdyż nie deklaruję, że będę zachowywał się w określony sposób. W moim wypadku ograniczeniem jest tylko panujące prawo.

tygrysisko130588
2013-03-17 12:37:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
Na koniec co do absurdu.Swego czasu pod pałacem prezydenckim zrobiła się "wojna o krzyż"obie strony miały swoje racje i obie przegięły za co jest mi wstyd,gdyż z symbolu chrześcijaństwa rozbiło sie pośmiewisko co skutkuje chociażby powyższym absurdem.

tygrysisko130588
2013-03-17 12:40:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wiesłav-pokaż mi gdzie ja kogoś wyzywałem lub dałem przyzwolenie na wyzywanie. I nie pisz o "waszym Bogu" "waszym dekalogu" gdyż mam w tedy wrażenie że człowieka niewierzacego nie obowiązują żadne zasady i moralność a przecież tak nie jest-i nie wybijaj mnie z tego.

tygrysisko130588
2013-03-17 12:48:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Wiesłav-źle się dzieje jeśli twierdzisz,że obowiązuje Cię tylko prawo.To złe myslenie i nie powinieneś sie tym chwalić dla przykładu....obowiązujące prawo nie nakazuje nakarmić bezdomnego lub ustąpić miejsca....dobro powinno wypływać z serca a nie z nakazu/zakazu,który tylko wyznacza kierunek.

Vic.Vega
2013-03-18 13:35:32
Ocena: -1(glosow:1)-+
A co cie to obchodzi czy ktoś sie stosuje do tego czy nie. Skoro jesteś niewierzący i masz gdzieś te prawa to nie wymagaj od innych żeby ciebie wg. tych praw traktowali. Jeśli uważasz, że ciebie one nie obowiązują to morda w kubeł.

sangre666
2013-03-16 20:59:05
Ocena: 3(glosow:15)-+
niestety to prawda, katolicy, prawica wyzywają lewaków i nikt nie robi afery, ale kiedy lewica zrobić chociaż coś co w najmniejszym stopniu nie zgadza się z prawą stroną mocy to jest WIELKA afera.

Vic.Vega
2013-03-16 20:55:39
Ocena: -5(glosow:19)-+
Zastanawiam się co za debilny obrazek, ale jak patrze kto go dodał to nie mam więcej pytań :D Po kimś tak ograniczonym nie można się niczego więcej spodziewać...

numa
2013-03-16 20:11:22
Ocena: 0(glosow:18)-+
Palikociarnia.

Vic.Vega
2013-03-16 21:11:03
Ocena: -7(glosow:11)-+
ścierwo wszędzie wejdzie

IlluminaSilvere
2013-03-17 13:17:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Idz zrób laskę proboszczowi-dziś niedziela więc się ucieszy.

Vic.Vega
2013-03-17 15:19:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
chyba twoim homoseksualnym rodzicom. Po co innych zawracasz głowe, od tego mają ciebie.

IlluminaSilvere
2013-03-17 15:49:29
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homoseksualni rodzice???Hhahahahah.Mój stary nie chodzi w kiecce tak jak czarne tłussciochy i ty pipo.

Vic.Vega
2013-03-17 17:33:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
To dobrze że nie, bo po twoich wypowiedziach bałem się że jesteś kolejnym wykolejeńcem ale aż tak źle chyba nie jest. "czarne tłssciochy"? nie znam żadnego murzyna więc nie wiem czy chodzą w kiecce; w afryce mogą mieć różne zwyczaje. Po komentarzach to ty robisz z siebie pipe xd

vernalisadonis
2013-03-16 19:49:02
Ocena: -2(glosow:12)-+
Mógłby admin dać coś lepszego, bo nie wiem nawet co tu napisać.

piter.piter
2013-03-16 19:42:28
Ocena: -11(glosow:31)-+
tendencyjny, g***wniany i zmanipulowany obrazek w sam raz lemingi mają pożywke

rafal8
2013-03-16 21:16:23
Ocena: -1(glosow:7)-+
dokładnie!!! pisowskie lemingi

Untraceable
2013-03-16 19:41:20
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

LordElefant
2013-03-16 19:38:30
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie damy krzyża! Nie damy krzyża! NIE DAMY KRZYŻA! Nie damy krzyża! Nie damy krzyża! NIE DAMY KRZYŻA! Nie damy krzyża! Nie damy krzyża! NIE DAMY KRZYŻA! Nie damy krzyża! Nie damy krzyża! NIE DAMY KRZYŻA! I tak do zachrypnięcia....

dedede66
2013-03-15 14:55:58
Ocena: -6(glosow:20)-+
ANALNY ma fixum dyrdum:)

ferdal
2013-03-16 12:31:06
Ocena: 9(glosow:19)-+
Dede przyjdź któregoś dziesiątego na Krakowskie Przedmieście w Warszawie to zobaczysz dokładnie takie sytuacje.Nie robią tego prawdziwi katolicy,którzy do serca i rozumu biorą sobie wartości głoszone przez religię,tak robią "katole" czyli ludzie którzy potrzebują jakiejś flagi jednoczącej ich w nienawiści do całej reszty.

malgolina
2013-03-16 12:35:03
Ocena: 10(glosow:16)-+
To podobnie jak kibole, którzy się tłuką na stadionach a nie są prawdziwymi kibicami dopingującymi swojej drużynie. I jednym i drugim pomyliła walka na słowa z walką wręcz.

ferdal
2013-03-16 12:37:50
Ocena: 15(glosow:19)-+
Tu nie chodzi o walkę tylko o rozładowanie frustracji,najprościej znaleźć sobie jakiegoś wroga,który jest winny wszystkiemu złemu co nas {ich} spotyka.Chęć nienawidzić jest zakorzeniona w naszym społeczeństwie

dedede66
2013-03-16 12:56:48
Ocena: 0(glosow:12)-+
Ferdziu, ja mam jakis tysiac kilmetrow do Warszawy, wiec mi sie nie opyla. Ja w zadnych dziwnych manifestacjach nigdy nie uczestniczylem. Stwierdzilem fakt i sie powtorze. ANALNY ma fixum dyrdum :)

majorero
2013-03-16 13:03:27
Ocena: 7(glosow:17)-+
Ci kibole i katole są zbyt prymitywni żeby znaleźć sobie wroga. I tu wskakuje Kaczor z Rydzolem i wskazują im wroga.I w imię swojej nienawiści do Polski i do wszystkiego co się dobrego dzieje popychają tych prymitywów do wyjścia na ulice.Zresztą na wiosze jest ich wielu.

Cytrusowa
2013-03-16 13:34:43
Ocena: -4(glosow:4)-+
Analny jest szatanem

ferdal
2013-03-16 13:46:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Święte słowa Majorero.

piter.piter
2013-03-16 19:56:30
Ocena: -3(glosow:13)-+
powiem więcej, analny to zryty beret, a to gorsze od mohera, to taki skrajnie zryty moher w lewackim wydaniu :-)

majorero
2013-03-16 20:42:51
Ocena: 7(glosow:7)-+
Fakt,że analny jest sceptycznie nastawiony do religii nie czyni go lewakiem, choć oczywiście nie jest to wykluczone.Nie wiem.Stosunek do religii nie ma wpływu na to czy ktoś jest lewakiem czy prawicowcem. Przykładem jest tu PiS. Mimo,że są fanatycznymi katolikami i narodowcami ich program polityczny jest lewacki.Nazywa się to narodowy socjalizm.

dupamurzyna532
2013-03-16 21:59:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
ljsz sisiorka bjalasie.

tygrysisko130588
2013-03-15 07:40:20
Ocena: -1(glosow:19)-+
Analny-jeśli możesz to daj link do filmiku czy fot jak jakiś moher bije kogoś krzyżem.

ANALNY_LOWCA
2013-03-16 12:21:47
Ocena: 0(glosow:14)-+
Ty to na innej planecie chyba żyjesz

freedom80
2013-03-16 12:34:52
Ocena: 5(glosow:19)-+
Spróbuj wejść w kurtce z napisem TVN na zgromadzenie wyznawców Ojca Dyrektora - gwarantuje, że nie tylko krzyżem dostaniesz :) generalnie taki wyczyn to szczyt odwagi:)

ferdal
2013-03-16 12:42:10
Ocena: 0(glosow:14)-+
Tygrysisko rozumiem że wgooglowanie przekracza Twoje możliwości intelektualne,żeby samemu sobie znaleźć

tygrysisko130588
2013-03-16 16:26:55
Ocena: 0(glosow:12)-+
Człowiek poprosi o jakiś link, a wy już wyjeżdżacie z możliwościami intelektualnymi. Ech....szukałem i jakoś nie znalazłem, nie twierdzę,że takich sytuacji nie ma byc może i są i jest mi za to wstyd. Chciałem tylko zobaczyć....cóż....przepraszam za pytanie.

Agrest600
2013-03-15 01:09:51
Ocena: -1(glosow:13)-+
chyba na odwrót!

MINTOR
2013-03-16 13:07:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
chyba jednak nie.

Vic.Vega
2013-03-16 21:36:51
Ocena: 1(glosow:3)-+
chyba jednak tak.

mcebury
2013-03-16 23:42:04
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nie

Agrest600
2013-03-18 21:10:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ależ tak masoniku ;)

Cytrusowa
2013-03-14 22:12:56
Ocena: -6(glosow:8)-+
Jak można łamać krzyż

ramirez33
2013-03-14 22:16:09
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Cytrusowa
2013-03-14 22:20:51
Ocena: -3(glosow:11)-+
Bo krzyż służy do walki z szatanem

dupamurzyna532
2013-03-16 22:02:46
Ocena: 4(glosow:4)-+
czitruszowa wejc na pena. ciarnygo.

ramirez33
2013-03-14 21:57:20
Ocena: 9(glosow:21)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ANALNY_LOWCA
2013-03-14 22:00:30
Ocena: 4(glosow:12)-+
Takie rzeczy się dzieją na każdej miesięcznicy smoleńskiej

Cytrusowa
2013-03-14 22:26:35
Ocena: 1(glosow:13)-+
Bo tylko tam zbierają sie prawdziwe polaki

freedom80
2013-03-16 12:33:29
Ocena: 4(glosow:10)-+
A propo miesięcznicy, niebawem rocznica :) ciekawe jakie obrządki tym razem będą :)

ANALNY_LOWCA
2013-03-16 12:35:11
Ocena: 4(glosow:14)-+
Pewnie będzie tradycyjne lizanie tyłka Kaczyńskiemu i palenie kukły Tuska

sangre666
2013-03-16 21:02:10
Ocena: 5(glosow:7)-+
jak to jakie będą obrządki? wszyscy zapomną o Katyniu, o zamordowanych tam Polakach tylko będzie smoleńsk i kaczyński. rozumiem, uszanowanie pamięci - ale w samolocie ROZBIŁO się 100 osób, a w Katyniu ZAMORDOWANO kilkadziesiąt tysięcy... ale i tak media pokażą głównie to co związne ze Smoleńskiem...
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mieszkasz w Polsce, obowiązuje cię polskie prawo!
  •  Amnezją zbiorowa. Niedługo nie będą znali Kaczyńskiego.
  •  Energia droga, ludzie płacą coraz więcej. Gdzie są miliardy z ETS
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
główna
Dodano: 12.08.2018, 15:16:55   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 56Skomentuj (37) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0