Ukryj komentarze(140)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
otookojokoono
2013-04-09 10:34:13
Ocena: 18(glosow:28)-+
PIT'u nie wypełnisz nawet jak będziesz mieć doktorat z algebry. Matematyka rozwija myślenie logiczne a w urzędach jest ono zupełnie niepotrzebne.
hemoglobine
2013-04-18 15:30:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
giecik8889
2013-04-12 17:31:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
mając dobry zasób słówek i dobrą znajomość gramatyki i dalej nie potrafisz nawiązać prostej konwersacji w języku obcym to problem leży raczej w twoim intelekcie... a całość dobrze skomentował ziomek "arsene007"
maras2604
2013-04-11 19:31:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
rozumiem ze autor mial na celu udowodnienie ze system eduakcji uczy nas nikomu niepotrzebnych rzeczy, co jest prawda. Jednak przyklady jakie podal swiadcza o tym ze w jego przypadku kazdy system edukacji jest bezsilny, skoro na biologi chce sie uczyc medycyny a na matematyce rachunkowosci itp
Asteroth
2013-04-10 22:06:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jesli pokonales tragedie grecka to jakim cudem CV nie umiesz napisac? O matematyce juz ktos pisal, wiec pomine. Na kazdym poziomie szkoly ucza(a przynajmniej za moich czasow) uczyli jak uzywac map. Od dobierania lekow jest lekarz - po 5 latach studiow i praktyki. Od tego czym sie ratowac przy kwasie jest przysposobienie obronne czy jak to zwa(pierwsza pomoc). Co do jezyka - potrzeba praktyki-nie nauczysz sie go w teorii
manamanam
2013-04-10 19:32:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
Wszyscy jesteście tacy inteligentni, co widać po waszych komentarzach. System edukacji to dno dna i jeszcze do tego pięć metrów mułu. Co widać po wypowiedziach ludzi w internecie. Większośc z was idioci, z maturką i na studiach nie będzie w stanie odpowiedzieć, bez pomocy internetu, na tak głupie pytanie jak np. "dlaczego niebo jest niebieskie". Nie mówiąc już o rzeczach rzeczywiście potrzebnych w życiu. Jako osoba, która ukończyła szkołę - zgadzam się z tym. Wszystkiego trzeba było się dowiedzieć na własną rękę.
Wera27
2013-04-10 20:54:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
To musiała być Wyższa Szkoła Łopatologii skoro nie nauczyli Cię w niej takich rzeczy jak w kolumnie"nie wiem".Żeby napisać CV,wypełnić PIT czy przeprowadzić konwersację w języku obcym nie potrzeba internetu.Wystarczy uważać na lekcjach i wykazać trochę chęci do nauki. "dlaczego niebo jest niebieskie"-fizyka się kłania(2-3kl. liceum)
manamanam
2013-04-10 21:37:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pisanie CV miałaś w szkole? Bo ja nie. Wujek Google pomógł i nauczył. Zupełnie tak samo, jak historii Polski, geografii i fizyki z klasy 2-3 liceum.
Chcesz więcej - przejdź się po mieście z kamerką i popytaj ludzi na temat koloru nieba. Następnie umieść filmik na youtube, czy jakimś innym gównie i pośmiejemy się razem.
Wera27
2013-04-11 15:37:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
CV pisaliśmy w gimnazjum na WOSie i na podstawach przedsiębiorczości w liceum. Historii Polski, geografii i fizyki nauczyły mnie podręczniki z liceum. Warto czasami zajrzeć do książek, a nie ograniczać się tylko do internetu, gdzie często można znaleźć błędne rozwiązania. Czytanie książek rozwija bardziej niż "kopiuj, wklej"
Wera27
2013-04-11 15:41:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Filmik o niebie udowodniłby tylko ile w Polsce jest kiepów, którzy nie uważali na lekcjach, albo opuszczali dużo zajęć. Nie twierdzę oczywiście, że w szkole i na studiach nauczyli nas wszystkiego bo jest to nie możliwe, ale wszystkie rzeczy wymienione w tej tabeli były we wczesnych latach edukacji.
rybakma
2013-04-10 19:01:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
po pierwsze musisz byc kretynem poniewaz wypelnianie pitu i co tam jeszcze pisales uczy na na PP(podstawy przedsiebiorczosci) ale ty tego nie mozesz wiedzie poniewaz gimnazjum cie jeszcze wychowuje. Geografia nie wiem jak ty ale ja sie uczylem mapy( wojewodztwa miasta wojewodzkie, stolice panstw, puszcze ,bory itp.)
smis7
2013-04-10 18:46:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
najwidoczniej do szkoły chodzisz, by buszować na wiocha.pl w czasie informatyki, zamiast uczyć się tego co trzeba. PIT Cię interesuje? Masz 13 lat, do cholery! Nie dziwię się, że CV też nie potrafisz napisać, w tym wieku możesz pochwalić się pierwszymi pryszczami. Po co Ci mapa samochodowa, skoro w tym wieku nie masz prawa jazdy? Biologia i lek na przeziębienie? Bo padnę, to bardziej pasuje do chemii. Co do języków, już bez komentarza...
Wera27
2013-04-10 18:25:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie umiesz:-napisać CV-idź do dziecka z podstawówki.-Wypełnić PITu-idź na lekcję podstaw przedsiębiorczości(1kl.liceum).-Nie wiesz jaki lek kupić na przeziębienie-skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutom.-Nie umiesz mówić w językach obcych-idź do dziecka z przedszkola.Ciechocinek znajdziesz na mapie
lelen1
2013-04-10 14:56:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
ok a więc ciąg dalszy jeśli ktoś nie wie po co uczymy się mało potrzebnych rzeczy na chwile obecną ma problem. Jeśli byśmy się tego nie uczyli świat by się za cofał nie każdy jest tak mało ambitny jak osoba która wstawiła to zdjęcie a osoba bardziej ambitnym przyda się chemia na studiach lekarskich lub farmacji. Niektórzy chcą studiować politologie lub filologie itd... Pytanie po co to studiować . Bo nie każdy chce pracować na budowie, za kasą, na myjni itd. Świat idzie cały czas do przodu kto wie czy jakiś student znowu nie wymyśli ciekawego przydatnego wynalazku. (Nie pierwszy raz)
Codi55
2013-04-10 16:53:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Szkoda tylko, że tyle studentów nie ma pracy a nic innego po tych studiach nie potrafią robić, a żeby ten świat, kraj, gospodarka się rozwijała to ktoś musi wytwarzać PKB, budować domy, sprzedawać ludziom towary, bo bez jedzenia nawet nie wiem jaki naukowiec nie wyżyje, a te wymyślone wynalazki też musi ktoś budować żeby trafiły do masowej produkcji a nie koniecznie jest studentem filologi, która jest całkowicie niepotrzebna w życiu a najwięcej teraz jest zapotrzebowania na inżynierów np. "budownictwa".
lelen1
2013-04-10 14:52:37
Ocena: 4(glosow:6)-+
Pit CV, List motywacyjny itd. Uczę się na lekcji: Podstawy przedsiębiorczości.
Nie wiem gdzie leży Ciechocinek bo gówno mnie to obchodzi będę chciał wiedzieć to sprawdzę ( "zamiast ryby dali mi wędkę") tak więc potrafię korzystać z mapy :)
Na w Anglii potrafiłem zarezerwować Kort tenisowy chodziłem sam do knajp sklepów Galerii handlowych radziłem sobie bez problemu. Jak zachowywać się w sytuacjach zagrażającym naszemu zdrowiu np wylanie kwasu na oko nauczyłem się na Edukacji dla Bezpieczeństwa. Jeśli ktoś nie wie po co się uczy wielu niepotrzebnych teraz rzeczy to ma ze sobą proble
sztep1
2013-04-10 13:32:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
czy macie internet, jeśli tak to wypełnienie PITa to prosta czynność, wystarczy wybrać jeden z programów do automatycznego wypełniania, jeżeli potraficie to znaczy, że do szkoły nie chodziliście, ja może zawsze byłem średniakiem ale nie uciekałem z lekcji i uważałem, dlatego to co jest w jednej i drugiej kolumnie nie jest dla mnie niczym niewiadomym
mordenhajm
2013-04-10 13:31:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Z tego wniosek że zakułeś na pamięć, ale myślenie cię rani...
cienkarenta
2013-04-09 23:00:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
Nonsens! wyjechałem studiować do Anglii, lecz przed tym skończyłem liceum, gimnazjum, i prowadziłem naprawdę luźne konwersacje z tutejszymi mieszkańcami, po 2 latach już mówiłem jak typowy anglik, przestałem odróżniać tam swój ojczysty język od angielskiego. ale gdyby nie szkoła, nic bym w tym kierunku nie zdziałał :) odnośnie chemii, pamiętam jeszcze, jak musieliśmy wkuwać zasady postępowania w razie dostaniu się kwasu do oka i innych takich bzdetów. A teraz finał... biologia, chłopie, w Lo czy gimn. nie uczysz się co brać, lecz na studiach (kr. medycyna) dowiesz się o lekach, nie wcześniej :
Ambasador69
2013-04-09 22:24:14
Ocena: 7(glosow:7)-+
No sorry, ale jeśli ktoś w 4 lata nie umie się nauczyć cyrylicy, to nie wina szkoły, tylko własnej głupoty i lenistwa.
kasiasz7
2013-04-09 21:58:16
Ocena: 2(glosow:2)-+
Skoro szkoła nie chce dać wiedzy jakiej potrzebujesz, znajdź ją sam. Jest wiele książek i podręczników, ludzi doświadczonych, którzy nauczyli by Cię czegoś czego nie nauczyłbyś się w szkole. Raczej takie narzekanie na polskie szkolnictwo nic tu nie da.
drLOUBITCH
2013-04-09 21:35:20
Ocena: -4(glosow:12)-+
To jest prawda. Wiedza ogólna jest przepełniona bezsensownymi wiadomościami. Po cholerę było mi wykuwanie na pamięć wzorów sumarycznych kwasów, gospodarki w krajach wysoko i nisko rozwiniętych, czy jak przebiega podział wewnątrzkomórkowy przez mitozę czy mejozę. Stek bzdur, nieprzydatnych do codziennego życia.
dejveet
2013-04-09 22:15:47
Ocena: 5(glosow:9)-+
Tobie nie przydatnych, chemikom pracującym w Zakładach Azotowych w Puławach - potrzebne, podział komórkowy Tobie też nie potrzebny, ale lekarzom i naukowcom, którzy dzięki takiej i jeszcze większej wiedzy opracowują leki i sposoby leczenie np. Ciebie - już potrzebne. Osobiście uważam, że powinni uczyć Cie kopać łopatą - to jest praktyczne i przydatne w codziennym życiu, w końcu każdy facet powinien posadzić drzewo. Eh, szkoda gadać
drLOUBITCH
2013-04-09 22:23:51
Ocena: -8(glosow:8)-+
A widzisz, cholera jasna, no tego mnie akurat nie nauczyli. Szkoda gadać, co?
drLOUBITCH
2013-04-10 20:37:05
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dejveet każdy sądzi innych według siebie. Mówi Ci to coś?
drLOUBITCH
2013-04-10 20:53:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
Aha kolego Dejveet jeszcze jedno do Ciebie. Może i według Ciebie jestem głupi, ale ty za to jesteś skończonym chamem i prostakiem, skoro nie potrafisz prowadzić konwersacji bez obrażania innych. W sieci jesteś anonimowy i czujesz się pewnie. A więc widły w dłoń i do gnoju.
Nick-T_00
2013-04-09 20:50:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
Gość krytykuje "polskie szkolnictwo" np. za to, że przez 4 lata nie był w stanie się nauczyć alfabetu rosyjskiego? To głąb do potęgi n-tej... Ma duży zasób słownictwa i gramatyki a nie potrafi nawiązać luźnej konwersacji z obcokrajowcem? Chciałby się nauczyć języka tylko w szkole? Hahaha Pozostałych bredni aż szkoda komentować. Już mistrzostwem świata jest "bardzo słabo znam swoje miasto" - hahahahah
Twojej_mamy
2013-04-09 20:45:19
Ocena: 5(glosow:5)-+
Dziwne... odpowiedzi na te wszystkie pytania poznałem w szkole. Czasem wystarczy użyć mózgu i życie staje się prostsze.
queerowa
2013-04-09 20:35:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
na polskim życiorys i CV jest w programie w gimnazjum i ja miałam. PIT na matematyce? przecież to jest na przedsiębiorczości. geografia - patrzysz na mapę samochodową, czytasz legendę i już umiesz, przy okazji popatrzysz gdzie jest Ciechocinek. leki na biologii? hm, to już prędzej chemia, ale prościej pójść do lekarza lub do apteki - farmaceuta się na lekach zna. kwas w oku = edb (lub po) i oczywiste jest chyba, że kwasem się kwasu nie zneutralizuje. angielski - jak się umie słówka to w czym problem? ruski - do przeczytania czegokolwiek potrzebna jest znajomość alfabetu, więc nie rozumiem tego
MarilynDead
2013-04-09 20:27:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pukpuk357
2013-04-09 20:26:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
Skarżysz się koleżko, że jesteś durniem który nie jest w stanie wykorzystać w praktyce wiedzy zdobytej w szkole? Uważasz Ciemniaku, że szkoły w USA czy Francji nie uczą o cytoplazmie i błonach komórkowych tylko zakuwają dawkowanie leków na przeziębienie? Na jakim świecie żyjesz Kołku?
gorthen
2013-04-09 20:18:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
W szkole nie da sie nauczyć języka tak żeby sie dogadać,bo jak sie mozna nauczyc jak tylko gramatyka jest na okrągło wałkowana?? Wiem to po sobie, cale zycie mialem w szkole niemiecki i co????? no wlasnie i gówno caly czas zmieniali nam nauczyciela i po skonczeniu szkoly umialem sie jedynie przedstawić tylko i powiedzieć ile mam lat. Na szczęscie bylo coś takiego jak kurs językowy - tam nauczylem niemieckiego porządnie ze teraz gadam dobrze. W szkole nauka języka to JEDNA WIELKA ŚCIEMA Więc nie wmawiaj komuś swoich chorych racji, jak taka jest calkiem inna prawda, leszczu
aadamski78
2013-04-09 19:53:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
co do rosyjskiego to ty chyba bardzo tępa jesteś.....4 lata??? i nic..
sangre666
2013-04-09 18:47:02
Ocena: -4(glosow:8)-+
o kur*** autorka ma 13 lat. to wiadomo dla czego to napisała. bo jak każda gówniara w tych czasach buntuje się na szkołę. najlepiej to ją zlikwidujcie! wtedy gimnazjum będzie szczęśliwe mogąc pracować przy wyrzucaniu gnoju ze stajni za pół bochenka chleba i wiadro wody dziennie.
SuperGL
2013-04-09 19:14:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Odezwał się ten, co skończył 8 klas podstawówki i myśli że jest fajny. W tamtych czasach to by cię pasem stłukli za takie zachowanie nie?
Co do absurdu to sporo racji w tym jest. Szkoła powinna większą niż teraz miarę przykładać na nauczania rzeczy przydatnych w życiu.
Samarka
2013-04-09 19:43:01
Ocena: -3(glosow:9)-+
No i co z tego,że ma 13 lat? To musi oznaczać,że jest głupia i nie może mieć racji? Bardzo dobrze,że dodała ten absurd,ponieważ to cała prawda! Na geografii,że dowiesz się gdzie jakie miasto leży w Polsce,jakie rzeki gdzie płyną tylko jak tworzą się góry czy jaka gleba występuje w tundrze.Na biologii anatomia krowy ale jak np.dbać o skórę trądzikową nie.Z chemii uczą o równań chemicznych i obliczania masy molowej,ale np. na temat konserwantów stosowanych w przemyśle spożywczynie nie usłyszysz.Potem mamy wykształconych nieudaczników.
sangre666
2013-04-09 18:42:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
dziwne. szkołę skończyłem niedawno i umiem zarówno to co jest z lewej jak i z prawej strony. nie wliczając j.angielskiego i rosyjskiego. bo uczyłem się tylko angielskiego i znam komunikatywnie. ale do tej pory pamiętam jak w technikum nauczycielka od geografii nie potrafiła wytłumaczyć i obliczyć ile metrów w rzeczywistości przypada 1 centymetrowi na mapie jeśli mapa ma skalę 1:10000
przemgal
2013-04-09 18:03:04
Ocena: 8(glosow:10)-+
Do autora: jeśli cała wiedza, jakiej w życiu potrzebujesz to jak wypełnić pita i napisać cv, to zazdroszczę ambicji. Jeśli nie potrzebujesz żadnej wiedzy ogólnej o otaczającym cię świecie, to świadczy to raczej o twojej ignorancji, a nie o nieprawidłowym systemie edukacji w Polsce. Ponadto, jeśli oczekujesz, że nauczyciele będą parunastoletnie dzieci uczyć jak się wypełnia pit, to gratuluję wyobraźni. Chyba, że wiocha w tym, że ktoś ma takie wymagania od edukacji..
C2ShadowMan
2013-04-09 18:01:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
i historia!!! Wiem wszystko o Starożytnym Egipcie, a nie znam historii Polski z czasów PRL. Dlatego głosowałem na PLATFORĘ OBYWATELSKĄ - na ludzi z PZPR I wrogów Polski.
sedziadread
2013-04-09 20:35:10
Ocena: -3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Baron_Sanedi
2013-04-09 16:59:25
Ocena: 5(glosow:5)-+
Admin dawając to zdjęcie na główną to nie tyle co wieśniak co kretyn. - autor absurdu nie lepszy
majka11826
2013-04-09 16:40:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeśli skończyłeś ledwo podstawówke to nie dziwi mnie ze nie umiesz napisać cv, nie wiesz co wziąć na przeziebienie. Ja swoje miasto znam bardzo dobrze mimo ze na geografii tez nic o nim nie mialam bo nie wyobrazam sobie zeby nauczycielka oprowadzala uczniow po miescie
stalefizyczne
2013-04-09 16:31:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co do matmy i polskiego. Nauka pisania CV i rozliczanie PITu to podstawy przedsiębiorstwa (taki przedmiot w liceum). Natomiast skoro nie umiesz korzystać z mapy to jesteś po prostu gamoniem. Poza tym alfabetu rosyjskiego nauczyli mnie po tygodniu nauki a po angielsku spokojnie dogadam się z obcokrajowcem, więc nie wiem, czy do systemu powinieneś mieć pretensje, czy do siebie. BTW oko przemyj dużą il. wody i udaj się do lekarza a na przeziębienie Gripex.
gorthen
2013-04-09 20:19:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
W szkole nie da sie nauczyć języka tak żeby sie dogadać,bo jak sie mozna nauczyc jak tylko gramatyka jest na okrągło wałkowana?? Wiem to po sobie, cale zycie mialem w szkole niemiecki i co????? no wlasnie i gówno caly czas zmieniali nam nauczyciela i po skonczeniu szkoly umialem sie jedynie przedstawić tylko i powiedzieć ile mam lat. Na szczęscie bylo coś takiego jak kurs językowy - tam nauczylem niemieckiego porządnie ze teraz gadam dobrze. W szkole nauka języka to JEDNA WIELKA ŚCIEMA Więc nie wmawiaj komuś swoich chorych racji, jak taka jest calkiem inna prawda, leszczu
stalefizyczne
2013-04-10 16:54:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
gorthen, nie wiem dlaczego mnie obrażasz, ja tylko powiedziałem swoje zdanie. W moim liceum angielski stoi na bardzo wysokim poziomie (dodatkowo jest rozszerzony), ogrom słówek, wszystkie lekcje prowadzone po ang, co x lekcji matura, więc skoro ty jesteś takim leniem to nie moja wina.
aviga1
2013-04-09 16:18:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie wiem czemu w Polsce o zarobkach rzędu 4 tys na rękę mogę myśleć gdy mam wykształcenie wyższe, 20 letnie doświadczenie,kierownicze stanowisko i najlepiej kogoś z rodziny wysoko postawionego w firmie...Wiem,że w Anglii na zmywaku startuje się od 5 tys po podstawówce...po 23 latach od obalenia komuny nie wiem czy to się kiedyś zmieni. Wiem,ze nasi politycy za dużo zarabiają...
ipocotokomu
2013-04-09 15:08:15
Ocena: -1(glosow:5)-+
jeśli po 4 latach nauki rosyjskiego nie znasz alfabetu to znak że jesteś nie edukowalnym debilem który i tak niczego się nie nauczy...
Demonic76
2013-04-09 13:16:10
Ocena: 1(glosow:5)-+
Polski - To że nie potrafisz to Twoja wina, bo jest to ujęte w programie nauczania z Polskiego
Matematyka - Jeżeli nie potrafisz posługiwać się podstawowymi wzorami i obliczać procentów to również Twoja wina
Geografia - Co najmniej 50% tematów na geografii przynajmniej tej nierozszerzonej są powiązane z korzystaniem map. Skoro nie znasz swojego miasta proponuję wyjść z domu zamiast wstawiać debilne tabelki na wiocha.pl
Biologia - Biologia to tylko w niewielkim stopniu medycyna niestety kolego.
Rozpisałbym się dalej, ale z jednej strony szkoda czasu, a z drugiej braknie miejsca w komentarzu
dejveet
2013-04-09 12:53:40
Ocena: 3(glosow:5)-+
człowieku, gdyby tego nie uczyli to do dziś byś ogień rozpalał krzemieniami i biegał po lesie z dzidą. Dzięki tej wiedzy i oczywiście jeszcze dużo większej dziś tego właśnie nie robisz. Ale, jak chcesz, nie ucz się, łopata czeka. Ktoś musi rowy kopać.
Tarboszek
2013-04-09 12:28:38
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co ma matematyka do wypełniania tabelek? Co z tego, że znasz te wzory jak i tak nie masz bladego pojęcia jak ich użyć do obliczenia czegokolwiek w praktyce.
Co do nieumiejętnego napisania CV to nie martw się, to nie ono nie pozwala Ci podjąć żadnej pracy, tylko brak jakichkolwiek umiejętności.
Spartacus85
2013-04-09 12:19:49
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
budus2
2013-04-09 11:53:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
CV i życiorys sąna polskim w ghimnazjum i liceum obowiązkowo.
Wypełnianie PITu nie ma nic wspólnego z matematyką, nie trzeba do tego nawet umieć dodawać.
Geografia - ciężko mi to skomentować, bo czytanie mapy to było w podstawówce a potem też w gimnazjum... jak tego nie umiesz, to znaczy, żeś debil.
Po pierwsze to nie farmaceutka, a po drugie uczyli tego.
Chemia - to o czym jest w tablece to pierwsza lekcja o kwasach w gimnazjum.
Abgielski i rosyjski - jeżeli ktoś się utożsamia z tym co w tabelce, to brak mi słów.
chujekchujek
2013-04-09 11:32:29
Ocena: 1(glosow:5)-+
tez chodzilem do szkoly i wydaje mi sie ze szkola nie uczy praktycznych rzeczy. to jest nie zaprzeczalny fakt. owszem sa jakies zajecie np z pomocy ratunkowje czy wypelniania pitu ale to nie wsszedzie. szkola powinna isc z duchem czasu i przestac caly czas uczyc bezsensownej teorii. inna tez sprawa ze nawet jak jest cos z praktyki czy cos kiedy potrzebne mlodziez stosuje ZZZ zakuc zdac zapomniec
mcebury
2013-04-09 21:41:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kolejny idiota... Odejdź od tego poj(eb)anego komputera i zamiast prać sobie łeb przy fejsryju zacznij oglądać równie durne seriale w TV. Tam przynajmniej w przerwie reklamowej zobaczysz że jak czujesz się nie wyraźnie to kup sobie rutinoskorbin, albo gripeks na grypę. Więcej będziesz miała z tego pożytku i jest jeszcze jedna sprawa. Słyszałaś coś o ochronie praw konsumenta? Baba w aptece nie będzie ryzykować sprzedając jakieś śmieci które jej nie schodzą bo więcej potem z tego szkoda. Druga sprawa praktycznie w każdej aptece farmaceutki są osobami zatrudnionymi i gówno je obchodzi czy coś sch
rafixwpt
2013-04-09 11:19:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nie zgodzę się z tym, matematyka ma rozwijać myślenie a nie uczyć wypełniać PIT... od tego mamy inne przedmioty jak np. Podstawy Przedsiębiorczości itp. Także z Angielskim się nie zgodzę, to co się nauczyłem w szkole spokojnie wystarcza mi jak i moim rówieśnikom do porozumiewania się z obcokrajowcami, do reszty przedmiotów się nie wypowiem ponieważ uczyłem się na mat-inf-fiz-ang, więc do nich się nie przykładałem :P Ale z tego co wiem inne profile napisały maturę roz. średnio na 70+%.
Więc albo autor chodził do jakiejś zacofanej placówki gdzie miał fatalne towarzystwo, albo jest debilem.
zbiczeek
2013-04-09 14:06:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Albo jestes wybitnie uzdolniony, albo miales nadzwyczajnych nauczycieli/szkole, albo... sie mylisz. Spotkalem cala mase takich, ktorym angielski w ich mniemaniu (np. matura na 90%, tzw kursy jezykowe itp) "spokojnie wystarcza do porozumiewania sie", a w rzeczywistosci dlugimi miesiacami porozumiewali sie jezykiem na poziomie 4-5 latka - slownictwo, odmiana, niemal zawsze budowa zdan po polsku i tlumaczenie, co czesto daje bezsensowany rezultat itd... o akcencie nawet nie wspomne.
mcebury
2013-04-09 11:16:38
Ocena: 3(glosow:5)-+
Do chu(jo)wej szkoły chyba chodziłeś.... Ku(r)wa jak patrze na tę nieudolność to aż mi się niedobrze robi. Pisząc coś takiego to samemu z siebie robi się debila... Zastanawiam się tylko czy to utożsamić z autorem czy idiotą który stworzył ten obrazek...
skinhead77
2013-04-09 11:01:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
@JulkaNaSerwisie Do wypełnienia druku PIT z matematyki potrzeba umiejętności dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia. Jeśli Cię tego nie nauczyli, to świadczy tylko o Twoim poziomie a nie szkolnictwa.
otookojokoono
2013-04-09 10:34:13
Ocena: 18(glosow:28)-+
PIT'u nie wypełnisz nawet jak będziesz mieć doktorat z algebry. Matematyka rozwija myślenie logiczne a w urzędach jest ono zupełnie niepotrzebne.
dedede66
2013-04-08 21:50:41
Ocena: 2(glosow:10)-+
Ale bez przesady. Pisanie CV bylo z tego co pamietam na WOS-ie w gimbazie, PIT na podstawach przedsiebiorczosci w sredniej, znajomosc mapy Polski- geografia w podstawowce. Jest oczywiscie multum bledow bo rzeczywiscie to czego sie dzieciaki ucza na tej geografii to w wiekszosci pierdy do niczego niepotrzebne(PKB w Rumunii, albo rybolostwa w Danii)-a spytaj nastolatka jak sie nazywa stolica Niemiec? Nie wie. Mimo to widze w absurdzie popis tumanstwa w czystej postaci.
Anika_Diavolo
2013-04-08 09:03:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
Tępak pozostanie tępakiem. Hough
JulkaNaSerwisie
2013-04-08 12:44:29
Ocena: -4(glosow:8)-+
ten obrazek znalazłam w internecie :)
skinhead77
2013-04-09 11:06:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
@JulkaNaSerwisie Czyli jednak nie wiesz ile wynosi liczba Pi
bubatraker96
2013-04-07 21:02:48
Ocena: 8(glosow:12)-+
kiedyś uczono tego samego co w kolumnie "wiem" i ludzie dzisiaj wiedzą to z kolumny "nie wiem" zamiast siedzieć na kompie i wpatrywać się w głupoty jakie są emitowane w telewizji wyjdź na dwór pograj w piłkę, najedz się szczawiu dostań sraczki od śliwek i zielonych jabłek obtłucz kolana i ręce o kamienie a wtedy będziesz wiedział że w szkole zyskujesz wiedzę a w życiu uczysz się jak ją wykorzystać nawet jak się zapiszesz na drogie kursy to i tak tam dostaniesz tylko wiedzę a dopiero życie nauczy Cię jak jest na prawdę
admin1944
2013-04-07 20:11:50
Ocena: -14(glosow:26)-+
JAKIM CUDEM UCZNIOWIE MAJA UMIEC COKOLWIEK JEZELI WPROWADZA SIE DO SZKOL JAKICHS IDIOTOW NIBY KATECHETOW I PROBUJE WPOIC BASNIOWE GLUPOTY Z OKRESU SREDNIOWIECZA, JEZELI GRONO PEDAGOGICZNE SKLADA SIE Z DURNIOW Z XIV WIECZNYMI MOZGAMI A ZAMIAST NAUKI MUSZA POD DYKTANDO DEBILI MASZEROWAC PO KORYTARZACH SZKOL Z JAKIMIS KRZYZYKAMI I UDAWAC GLUPCOW JAK NIBY PEDAGODZY I CI W KIECKACH !!!.DZIEKI TAKIM METODOM DZIWIE SIE, ZE CI MLODZI LUDZIE POTRAFIA PISAC I TROCHE LICZYC.
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0