Ukryj komentarze(465)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bóg Wiochy
dywizjon33
2013-04-12 16:11:26
Ocena: 133(glosow:183)-+
skrzywdzili go rodzice kupując mu to mieszkanie
diavolo0801
2013-05-24 17:29:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rodzice kupili mu mieszkanie i jeszcze mu źle...
Ja nigdy się nie dorobie własnego mieszkania,a rodzice mi nie kupią bo ich nie stac. Wynajmuję pokój za 800 zł, zarabiam tyle co ty i co ja mam powiedziec? Ciesz sie ze nie musisz zapieprzac na własne mieszkanie ja moge ci tylko pozazdroscic.
jack_browers
2013-04-29 21:54:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty się k..wa ciesz, że coś ci kupili i zapier.alaj
monster0
2013-04-28 14:00:06
Ocena: -1(glosow:1)-+
No i co z tego? Gościu nie od razu będziesz dostawał kokosy. Założę się, że to twoja pierwsza praca, jesteś pewnie małym trybikiem jakiejś firmy. Dostajesz głodową pensję bo takie masz obowiązki. Pokaż, że coś umiesz to zarobisz więcej. Wkurzają mnie tacy ludzie.
emilybingham
2013-04-24 14:42:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maniek10krk
2013-04-21 23:49:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
A gdzie bilety i inne wydatki ; ]
ExciterELB
2013-04-20 16:48:01
Ocena: -6(glosow:6)-+
Bełkot wymyślany przez gimbusa. Prąd 70 a gaz 80??? 80 za gaz to ja raz na pół roku płacę. Za prąd co miesiąc wychodzi grubo ponad 100. Woda wychodzi ok. 50 na 2 os. i wcale na niej nie oszczędzamy. W "czynszu" zapewne ok 100 pln to zaliczka na ogrzewanie i jak przyjdzie rozliczenie to coniektórzy dostają po 300-800 pln zwrotu. Marna prowokacja gimbazy bleeeee....
Rybcia123456
2013-04-19 15:19:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kredytu też nie dostaniesz bo pewnie masz 'umowę-zlecenie':P ;///
yourvision87
2013-04-19 12:01:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
skoro nie może utrzymać się w swoim mieszkaniu niech zmieni na mniejsze, ale jak ktoś wyżej pisał, weźmie współlokatora i nie chodzi tu o zawiść a o zaradność, wolałabyś zbierać w lesie mech i jeść go, bo Ci nie starcza, czy szukać alternatywy - np współlokator?
yourvision87
2013-04-19 11:50:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
No własnie co to jest? Wszyscy narzekają na zarobki - więc skąd rodzice mieli wolne 120 000 zł na zakup mieszkania dla synka (a może i więcej)? Przecież w Polsce jest źle, niskie płace a i rodzicom do emerytury trzeba dorzucać, bo im nie starcza. Więc skąd?
PATKOL1980
2013-04-18 23:39:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
jarek123456j
2013-04-17 18:00:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jakbyś się za młodu uczył zamiast jarać szlugi za budą to byś nie miał takich problemów teraz!
Ale no przecież. lepiej studiować pierdołologię a potem się dziwić że się serwuje frytki w KFC
yourvision87
2013-04-19 11:54:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
A za granicą robić jak czarnuch na plantacji bawełny. Bo za granica wypada robić na 2 zmiany, w Polsce byłby to wstyd! :D
Ludzie - jak się chce pracować to i w Polsce można zarobić więcej niż wspomniane 1200 zł
Boxa
2013-04-16 21:03:23
Ocena: 5(glosow:7)-+
Śmiac mi sie chce z tych co piszą, że jak chcesz zaoszczęDzić to zrezygnuj z tego z tamego, a najlepiej znajdź lepszą pracę. Pewnie pisza to lamingi które chodzą jeszcze do gimnazjum albo mamusia znalazła im prace. Zal was palanty. Jak by było tak jak piszecie to każdy by zarabiał minimum 2500 zł
swayy23
2013-04-16 20:31:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
wiecie co?...
wiocha to to,że większość mówi: zrezygnuj z tego, tamtego...
rozumiem,są kraje,gdzie jest jeszcze gorzej itd, itd.
Mam 19 lat, wkraczam powoli w dorosłe życie, ale nie widzę żadnych perspektyw dla siebie. Oczywiście, chłopak i tak ma dobrze, ale błagam Was,powiedz komuś w Niemczech,żeby zrezygnował z tego czy tamtego,albo żeby mniej jadł. -,- to nie jest normalne,że w naszym kraju ludzie żeby PRZEŻYĆ muszą sobie flaki wypruwać.
A gdzie jakieś przyjemności czy udogodnienia?
yourvision87
2013-04-19 11:55:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
To wyjedź np do Niemiec :-)
Anitude
2013-04-16 14:31:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Po niektórych komentarzach, widzę, że większość ludzi posiadających własne mieszkania trwa w błędnym przekonaniu, że czynszem można nazwać opłaty eksploatacyjne. Jak ja kocham upartość naszych rodaków, kiedy nie da się im uświadomić, że to oni są w błędzie. ;)
Ambrozja19
2013-04-16 09:11:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
,,rodzice kupili mi mieszkanie,, a za czynsz placi 400zl xO.
Kurkadziurka
2013-04-16 23:33:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zależy czy wliczył tu alko ?
emeraro
2013-04-16 00:22:51
Ocena: 1(glosow:7)-+
Bycie niemotą poziom ekspert...
Mam tylko kilka pytać:
1. Jaką masz prędkość neta? (zmniejsz)
2. Nie masz kasy więc po co Ci kablówka?
3. Na telefon nie możesz wydawać mniej pieniędzy? 40zł to sporo.
4. Obiady rób samodzielnie, rób zupy... wyjdzie Ci taniej.
5. Jakie mieszkanie? A może współlokator?
zozolek195
2013-04-15 23:10:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
Niestety ale to są Polskie Realia ...
dyplomata.pl
2013-04-15 22:58:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
To jest POLSKA!!!!
cokolino123
2013-04-16 00:51:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Ty chyba nie zrozumiałeś problemu. Tu chodzi o to, że każdego Polaka za minimalną pensje powinno być stać na podstawowe rzeczy tj. opłata za mieszkanie, jedzenie, telefon, internet(bo to dziś jest normą)
drLOUBITCH
2013-04-15 21:40:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Heheh wielu ludzi tak żyje i wcale mnie to nie dziwi.
drLOUBITCH
2013-04-15 21:43:49
Ocena: 5(glosow:9)-+
Zamiast narzekać lepiej podziękuj rodzicom, że byli tacy dobrzy i kupili ci to mieszkanie. Wielu młodych ludzi nie stać na nie i musi się latami męczyć na stancjach bądź wynajmować mieszkania, gdzie nawet po swojemu go urządzić nie mogą.
emilybingham
2013-04-15 20:21:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Matel88Pl
2013-04-15 19:44:28
Ocena: 4(glosow:6)-+
Nie wierze hehe masz własne mieszkanie i jeszcze narzekasz haha? Stary ja płace 1300 zł za wynajem plus do tego prąd 150 zł i internet 70 zł.Z chęcią płacił bym zamiast 850 zł (odstępnego) raty na ,,SWOJE" mieszkanie ale nie mam zdolności kredytowej więc muszę je je wynajmować. Znajdź lepiej płatną pracę, i skoro rodzice kupili ci mieszkanie to raczej nie pochodzisz z biednej rodziny. Ogarnij się ludzie mają ciężej i za te same pieniądze musza zadbać jeszcze o dzieci.
air_jordan_show
2013-04-15 19:23:38
Ocena: -3(glosow:3)-+
chciałbym płacić za prąd 70zl. (chyba siedzi przy samej lapmce)
kaska_28
2013-04-15 17:27:31
Ocena: 2(glosow:8)-+
Nie wiedziałes o tym??? To chyba jeszcze mało w zyciu widziales!!! kupujac mieszkanie w społdzielni mieszkaniowej placi sie czynsz mimo ze jest to mieszkanie wlasnosciowe!1 Jesli nie wiesz o takich prostych rzeczach to może pora wykorzystac internet w nieco wyzszych celach niz siedzenie na wiocha i pisanie durnowaqtych komentarzy!!! Proste ;]
misiek2004
2013-04-15 17:54:05
Ocena: 0(glosow:6)-+
Brawo kaska! Dzieciak w d...pie był i g...no widział, a teraz bzdury wypisuje.
drLOUBITCH
2013-04-15 21:42:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
To absurdalnie brzmi, ale tak jest. Niestety za własnościowe mieszkania płaci się czynsz, do tego jeszcze trzeba płacić za podatek od tzw. gruntu, a dotyczy to np. kawałka trawnika pod blokiem.
yourvision87
2013-04-19 11:58:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widać mieszkasz w domu. Niestety czynsz płaci się zarówno za mieszkanie własnościowe, komunalne czy wynajmowane (tyle, że tutaj czynsz plus odstępne) - ale tu chyba nie o to chodzi, tylko o to 1200 zł ;-) :D
HelenaPazdzioch
2013-04-15 16:46:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak to mawiala moja nauczycielka- nikt nie powiedzial, ze zycie bedzie sprawiedliwe...
RealityVSDelusion
2013-04-15 16:40:19
Ocena: 14(glosow:20)-+
Przeraża mnie fakt, że wy widzicie problem w tym, że ma mieszkanie a nie w zarobkach. W innych krajach pracując w Macu, jako sprzątaczka , na byle gownianej robocie stać cię na wynajem mieszkania , życie na poziomie i od czasu do czasu możesz zaszaleć kupując iPhone. I uważam ze wydatki i tak ma małe, a wy jeszcze się dostosowujecie i mówicie ze po co mu kablówka, telefon. Ze je aż za 18zl i ze powinien gotowac obiadki na 3 dni, badz ze powińien mieć druga robotę. Uważam ze to doskonale ukazuje jaką tania siła robocza Polska juz jest niedługo naprawdę będziecie harować za przysłowiową miskę ry
Migdal1234
2013-04-15 16:17:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie to miasto na wiocha płacisz za prąd i to wszystko
pazdzioch554
2013-04-15 16:10:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chyba nie wszyscy zrozumieli gdzie tutaj jest wiocha
kasik11991
2013-04-15 15:25:12
Ocena: -4(glosow:10)-+
zrezygnuj z telefonu, kablówki i internetu. to już da Ci 110zl miesięcznych oszczednosci. Dzieki temu spadną tez rachunki za prąd ok 20 zł może nawet więcej. To już 130zł mniej wydatkow miesięcznie.
kokoczarny
2013-04-15 15:00:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie żale się ale bez przesady.. ja jestem po studiach Pracuję w państwówce za 1490 zł. 1100 zł wynajem mieszkania + rachunki co 3 mc 200 zł (bo niestety nie mam tak kochanych i bogatych rodziców), 100zł bilet by dojechać do pracy, 290 zł zostaje na życie. Więc po pracy co robię ? dorabiam np na ulotkach. Wiem że boli krytyka tych którym rodzice pomogli w zakupie mieszkania ale sorry Mieszkanie w dzisiejszych czasach to luksus i co raz mnie młodych ludzi może sobie na to pozwolić. Więc nie płacz tylko wyobraź sobie że nie masz mieszkania i napychasz konto wynajmującemu i w każdej chwili możesz
TakaMalaAnku
2013-04-15 19:03:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
troolslaw - żyjemy w takim kraju, gdzie nawet po studiach jak nie ma się znajomości to z pracą ciężko. Ja o swoją przyszłość coraz bardziej zaczynam się martwić, bo teraz jest ciężko a co mnie czeka za 5 lat? Boję się pomyśleć. W ogóle jak czytam komentarze typu "jesteś ofermą życiową skoro zarabiasz 1200 zł" to robi mi się słabo - okej zarabiacie więcej, bo skończyliście studia itp. ale to chłopak w sklepie więcej się narobi niż wy wykonując pracę umysłową, a zarabia tylko 1200 zł, bo nie ma super wykształcenia, które i tak zdobywa się na zasadzie - byle zaliczyć.
evuniaj8
2013-04-15 13:33:11
Ocena: 12(glosow:12)-+
zawistne polaczki ..haha ..i co tego ze kupili mieszkanie rodzice ..top znaczy ,ze juz jest luksus .. jak chlopak utrzymuje sie ledwo co ..wiocha jest ze w polsce sie zarabia na przezycie ,a nie na zycie ..a i czesto to co sie zarabia to na przezycie nie starcza ..hanba jest wyplata 1200 ...a gdzie kulturA .GDZIE WYJSCIE DO KINA CZY RESTAURACJI ..NO KOMMENT
kokoczarny
2013-04-15 15:03:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
ale jest na swoim i nikt go nie wyrzuci na ulicę od tak. nie napycha kieszeni wynajmującemu po 1000 zł mc i nic z tego tak naprawdę nie ma. więc nie zawistne tylko to jest życie Pewnie też rodzice Cię przysponsorowali i piszesz takie farmazony
Papa_wiocha
2013-04-15 12:42:36
Ocena: -12(glosow:14)-+
Wiochą to jest pracowanie w sklepie za 1200, było trzeba się uczyć i starać, a nie płakać bo k**wa państwa pracy dać lepszej nie chce, weź to w swoje ręce obdartusie
lucy123
2013-04-15 15:48:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
Co za zal.. Po pierwsze, to każdy jest potrzebny, nawet Pan co szambo wywozi, bo inaczej piękna willa panów doktorów i prawników zalałby się gównem. Po drugie. Wykształcenie to teraz ostatnia rzecz jaka się liczy w cv. Owszem łatwiej jest z wykształceniem wyższym niż podstawowym, ale nie każdy ma warunki żeby skończyć studia, nie żyjemy w "upendi". Mam koleżankę która skończyła polonistykę i nie może normalnej pracy znaleźć, bo jedyne co jej proponują to praca w szkole za 1300zł. Mnie przed Wielkanocą zwolnili i 200 innych osób, bo nagle dział stał się zbędny dla firmy..
lucy123
2013-04-15 15:51:07
Ocena: 3(glosow:5)-+
W Tepsie teraz zwalniają 7000 osób. Nawet do głupiego Auchan wysłałam CV a babka do mnie, że nie przyjmują, że teraz zwolnienia mają. Powiedz mi co ma do tego wykształcenie? Jak nie jesteś znajomą kogoś kto stoi wysoko w firmie , ma znajomości to nie wiele możesz. Owszem człowiek musi się starać, ale Państwo musi dac mu odpowiednie warunki , aby te starania mógł zrealizować. Chyba mało jeszcze wiesz o dorosłym życiu.
dejveet
2013-04-15 12:14:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
czynsz płacisz zawsze, jesli masz mieszkanie w bloku, jest to kwota potrzebna na utrzymanie budynku, w swoim domu, ty dbasz o tynki, dach i wiele innych spraw, w bloku to czynsz jest na to przeznaczany, wszak z dachu korzystasz, z klatki schodowej tez i z wielu innych rzeczy na które te pieniądze muszą być, inaczej Twoje mieszkanie rozpadłoby się razem z całym blokiem
CoSm1c_gAm3r
2013-04-15 11:10:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
polacy to wredne qrfy lol Jak ktoś nampisze że upi...o mu nogi to qrfy zaraz go zjadą że powinien się cieszyć że ma jeszcze ręce. Zrypany naród jak c...j
Maestro1235
2013-04-15 10:38:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
tomaszadamczyk
2013-04-15 10:25:16
Ocena: -2(glosow:6)-+
ja bym zrobil tak, idz do banku i pogadaj, ze chcesz wziac kredyt pod zastaw mieszkania, potem bedziesz mial kase na ten gaz, internet no i bedziesz mogl zwiekszyc tez porcje w macdonaldzie do 26pln/dzien
toja57
2013-04-15 09:54:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
jak mieszkasz sam to: za gaz 20 zł/2mies., prąd 100zl/2mies., wodę oszczędzaj, zrezygnuj z telefonu, bo masz komórkę w play`u, kablówka za 20 zł=normalna TV (abonament jeżeli go zapłacisz jest tańszy, daruj sobie internet. Za poczynione oszczędności zaproś mnie na piwo.
misiek2004
2013-04-15 17:51:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Taa, jasne... i jeszcze szczaw wpieprzaj, bo inaczej żeś burżuj!
PanKlekswKosmosie
2013-04-15 09:45:59
Ocena: -4(glosow:6)-+
ale jak kupili, to już czynszu nie, chyba czynszu nie.... :)))
misiek2004
2013-04-15 17:56:00
Ocena: 0(glosow:4)-+
Pan kleks... następny kretyn, co to w życiu rachunków nie płacił.
marcin1975rm
2013-04-15 08:54:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bierz nadgodziny
schirin123
2013-04-15 08:47:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
a od kiedy za gaz płaci się co miesiąc ?
fox34
2013-04-15 08:11:52
Ocena: 6(glosow:10)-+
Przestań pierdzielić głodne kawałki!!! Nie masz pojęcia w jakiej biedzie ludzie żyją!!!
Jedzenia 18 zl na dzień!! Co Ty w Mcdonaldzie jadasz?? Chłopie weź się w garść i ciesz się że tatuś z mamusią mieli kasę na twoje mieszkanie. Tak pierdzielisz jak ten pajac co głodne dzieci na szczaw wysyła.
M1CLAY19
2013-04-15 03:44:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
Masz niski czynsz.
kamila1011
2013-04-15 12:51:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
jak masz mieszkanie własnościowe to też płaci się czynsz...
misiek2004
2013-04-15 18:01:38
Ocena: -2(glosow:2)-+
Pewnie w dodatku w majty sikasz kolego, bo widać, żeś szczyl, co życia nie zna.
michalis77
2013-04-15 01:47:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
maniek987marcin
2013-04-15 00:04:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Spoko ja zarabiam 1350 wynajmuje mieszkanie (rodzice mi nie kupili) i mam inne opłaty. A bym zapomniał mam nie pracującą zonę ;D. Nie masz pojęcia jaki jesteś bogaty.
prooceder13
2013-04-14 23:47:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
To jeszcze dobrze że za ten prąd tylko 70zł... bo u mnie wychodzi po 200 stówy -.-
Szymas1968
2013-04-14 23:38:20
Ocena: -9(glosow:11)-+
Bo teraz to jak nie masz ukończonych studi to nie masz co liczyć na życie w polsce ;/
missiek20
2013-04-15 09:44:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
Kolego nie wiesz co piszesz studia to teraz w Polsce mają prawie wszyscy tylko co z tego! Co taki ludek po studiach potrafi robić wszyscy chcą w biurach pracować.
Dodam ze ja nie mam wyższego wykształcenia ale znam się na tym co robię i miło jest jak co miesiąc 4400 podstawy na konto wpływa :)
Tak więc ja was proszę nie studia ale porządny zawód da wam pieniądze!!!
Szymas1968
2013-04-14 23:33:48
Ocena: -6(glosow:8)-+
A co nas to obchodzi to nasza wina że masz tak źle co to za absurd Chyba nie wiecie co to wiocha !!!
czapek6663
2013-04-14 23:28:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
życie...
GKasia
2013-04-14 22:32:33
Ocena: 11(glosow:17)-+
Mam 44lata, urodziłam 3 dzieci, pracowałam przez 15 lat jako księgowa, też za podobną kasę jak ty i za podobną mój mąż. W końcu on wyjechał za chlebem za granicę i od pięciu lat ja nie pracuję,a jego stać na utrzymanie siebie tam i nas tu. Nie życzę nikomu rozłąki, ale w polskich realiach to zło konieczne. Tobie słońce życzę lepszego jutra, też mam dorosłego już syna. Wyjedzie, czego tu szukać? W końcu i ja się spakuję, tylko że prędzej na tamten świat, na razie wydaję na leki na nerwicę sercową.
kikaniunia1978
2013-04-14 22:29:29
Ocena: 5(glosow:7)-+
W tym kraju 90% przepisów i ustaw to wiocha i porażka, bo prawo nie słuzy człowiekowi tylko władzy.
lucy123
2013-04-14 22:19:55
Ocena: 6(glosow:8)-+
Mam dla Ciebie radę. Nie gotuj nic, zaoszczędzisz 80 zł na gazie, nie używaj prądu, siedź przy świecach, pranie i inne rzeczy rób u rodziców, zaoszczędzisz 70 zł. Myj się u rodziców, zaoszczędzisz na wodzie. Zrezygnuj z telefonu, kablówki i netu bo to dla burżuazji a po jedzenie chodź równiez do rodziców. Da radę ,da. Tylko trzeba chcieć. To taka porada według naszego rządu :D
evertos
2013-04-14 22:18:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
faktycznie chlopie.ty to masz kiepskie zycie starzy ci kupili mieszkanie.podaj ich do sadu.moim zdaniem cale zycie cie starzy sponsorowali bo widac maja kase. a ty jestes zalosny tyle co ty to kobiety zarabiaja albo wiecej. nie oszukujmy sie polacy narzekaja. ja w polsce zarabialem 2800 na czysto. poltora etatu.mozna?
affroodyta1404
2013-04-14 22:00:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
człowieku ciesz się ze masz swoje mieszkanie, bo gdybyś wynajmował to na sam wynajem ponad tysiąc idzie!!! A TY narzekasz !!!!!!!!!!!!!!!!1
maniek88pl
2013-04-14 21:55:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Zadna wiocha. Jesli on placi 80 zlotych miesiecznie za gaz to ja mu proponuje sprzedawac ten bimber co testyluje. 3 osobowa rodzina placi 40 zlotych co 2 miesiace prze srednio oszczednym eksploatowaniu
wiochadulerter
2013-04-14 21:15:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ciesz się, że masz mieszkanie, bo jak byś wynajmował, jak większość ludzi to by Ci na jedzenie nie starczyło
kriskamila
2013-04-14 21:42:34
Ocena: 0(glosow:8)-+
i jeszcze pisze jak mu zle pedalska ciota
sodlu
2013-04-14 20:50:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jedni siedzą i pierdzą w stołki, a drudzy zapiepszają niekiedy po 60h/tydzień żeby ci pierwsi mieli co jeść i gdzie spać i o zgrozo sami ledwo mają na jedzenie i swoje 4 ściany. Ktoś tu zapomina dzięki komu egzystuje... Może podzielmy ziemie na 2 połowy bez wzajemnych relacji miedzy sobą?
tashunkewitko
2013-04-14 20:11:31
Ocena: 7(glosow:17)-+
Powtarzałem to już 10 razy i powtórzę jeszcze raz - każdy uczciwie pracujący człowiek, ma prawo do GODNEGO WYNAGRODZENIA! Więc przestańcie tu pieprzyć o wykształceniu, bo gdyby wszyscy byli tak wykształceni, to ciekawe gdzie byście mieszkali i co żarli?! Mieszkanie w bloku też nie powinno być żadnym "luksusem" tylko podstawową potrzebą. To co jest w Polsce, to łamanie praw człowieka. Pamiętajcie też, że czym inni mają lepiej, tym wy macie lepiej.
misio1987lbn
2013-04-14 20:11:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
life is brutal.. szczegolnie w Polsce
barteczeq9
2013-04-14 19:51:05
Ocena: -10(glosow:10)-+
Rodzice kupili ci mieszkanie ale płacisz czynsz? wtf? Czynsz jest jak wynajmujesz...
tashunkewitko
2013-04-14 19:58:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niestety nie, nawet jak masz swoje mieszkanie to musisz płacić czynsz.... czynszu nie płacisz jak masz swój dom.
misiek2004
2013-04-15 18:13:14
Ocena: -1(glosow:1)-+
Bartek, poczytaj najpierw, zanim coś napiszesz, skoro z autopsji tego nie znasz.
TotalnaWiocha11
2013-04-14 19:01:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha sie ciesz ze ci kupili. pokoj do wynajecia kosztuje 600zl na miesiac u kogos w domu! a o wlasnym mieszkaniu pozostaje pomarzyc, lub nawet o prywtnym mieszkaniu na wynajem
Tomasz2387
2013-04-14 18:37:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
ja pracuje w piekarni jako piecowy wiecie ile ja mam dokładnie tak samo jak ten koleś napisał :/ a za mieszkanie płace 200 zł do tego jeszcze kupiłem meble na raty
Danger_Boy
2013-04-14 19:25:12
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tomasz fajnie że się pojawiłeś pod tym "absurdem". Pamiętam Cię :) chodziliśmy na spotkania AA. Słyszałem od wróbla, że skończyłeś z alkoholem i się zaszyłeś, prawda to?
tashunkewitko
2013-04-14 20:02:41
Ocena: 7(glosow:7)-+
raider667 - ciekawe co byś żarł gdyby nie on?! I pamiętaj zmanipulowany dzieciaku, że każdy uczciwie wykonujący swoją pracę człowiek ma prawo do GODNEGO wynagrodzenia!
kruczku
2013-04-14 18:30:38
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie jesteś ewenementem.Łódź, dziecko, komunia w maju, bezrobotna żona, pies, blisko jakies 300-500 metrów, znalazłem prace u producenta dodatków krawieckich, nielekka robota przy wtryskarce, facet dawał 1600 brutto, to jakieś 1150, na drugi dzień go olałem , zadzwonił i powiedział że jestem niepowazny.
Trzeba olać takich pracodawców, wole trochę poszukać dłużej, niz robić tylko za miske makaronu
plkwn
2013-04-14 18:22:47
Ocena: -8(glosow:14)-+
Ja za gaz płacę tyle raz na 2 miesiące, a mam wodę ogrzewaną Junkersem. Tyle prądu miesięcznie? Płacę 100 raz na 2 miesiące, a komp chodzi 24/7, do tego czajnik, ekspres, tv, audio i wiele innych pożeraczy prądu. Ściema i tyle.
P.S. Jeśli w wieku 31 lat pracujesz w sklepie za 1200zl i rodzice kupują Ci mieszkanie, to co Ty robiłeś przez ostatnie 12 lat? Tak, jesteś wiochą :)
MarilynDead
2013-04-14 18:19:56
Ocena: -2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PaniKitsune
2013-04-14 18:02:16
Ocena: -6(glosow:10)-+
Jak się nie potrafi człowiek zorganizować, to jęczy, że ma mało kasy i że jest drogo. A takich wysokich rachunków za wodę i gaz to ja nawet nie miałam, jak mieszkałam z rodzicami. A na wodzie to ja akurat oszczędzać nie lubię. Nie napisałeś, że się uczysz. Więc jaki problem wziąć dodatkową pracę? Ludzie studiują, pracują i dorabiają jeszcze weekendy. I to oni mają prawo się skarżyć, nie taki nierób jak ty.
Listek1982
2013-04-14 17:58:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
tez chcialbym aby rodzice kupili mi mieszkanie, a tak mam kredyt na 30lat. i ty narzekasz.. a jak chcesz jeszcze zaoszczedzic to zainwestuj troche grosza w darmowy internet areo2 - 512kb/s. i do 2016r zaoszczedzisz sporo kasy.
albo jak nie dajesz rady to wynajmij to kupione mieszkanie i wroc do rodziców.
Danger_Boy
2013-04-14 17:47:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
To nie jest wiocha. Prawidziwa wiocha, absurd to zaliczyłem ja. Kupili mi rodzice mieszkanie, przepiłem na wódkę, po babci dostałem drugie i też na alkohol poszło. Jestem alkoholikiem, może ktoś z was również miał taką sytuację?
mckrzysiek007
2013-04-14 17:46:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
To w końcu rodzice ci kupili czy wynajęli mieszkanie skoro płacisz czynsz? Początki zawsze są trudne. Mi przez pierwszy rok pracy dawali tylko 1500 zł, z czego ok 600 zł szło na dojazd. Później jest już z górki i można się wreście wyprowadzić od starszych:) Chyba, że robisz karierę w Biedronce, wtedy raczej więcej nie dostaniesz...
dejveet
2013-04-14 18:56:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
czynsz płacisz zawsze, jesli masz mieszkanie w bloku, jest to kwota potrzebna na utrzymanie budynku, w swoim domu, ty dbasz o tynki, dach i wiele innych spraw, w bloku to czynsz jest na to przeznaczany, wszak z dachu korzystasz, z klatki schodowej tez i z wielu innych rzeczy na które te pieniądze muszą być, inaczej Twoje mieszkanie rozpadłoby się razem z całym blokiem
mckrzysiek007
2013-04-15 16:55:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Sorry. Nie miałem do czynienia z tą formą mieszkania.
szalona2011
2013-04-14 17:37:30
Ocena: 0(glosow:2)-+
jak to co to jest! to jest polska!!!! niestety :(
wiewiora19899
2013-04-14 17:31:24
Ocena: -6(glosow:8)-+
Szalejesz 18zl codziennie na jedzenie? Ja jak na obiad wydam 10zl mam go na 3dni! a i tak twierdze ze szaleje z wydatkami,i ja placze jak za prac place przeszlo 40zl. Wez sie czlowieku ogarnij beczysz bo musisz wreszcie sie sam utrzymac i masz swoje wlasnosciowe mieszkanie? Ty bys w zyciu nie przezyl chyba wynajmujac je od kogos za 600zl miesiecznie! Rodzice zrobili blad kupujac Ci te mieszkanie bo zamiast uczyc sie odpowiedzialnosci pokazujesz jak niedojrzalym czlowiekiem jestes. Ehh a mi rodzice az pogratulowali stalej pracy za 1200 :)
Goviki
2013-04-14 17:14:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Prawda jest taka, że jak się kupi mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej to 80% czynszu idzie na: pensje dla prezesa, sekretarki, zarządu, "fundusz remontowy" z którego ciężko dostać pieniądze choćby na wymianę okien. Tylko 20% i to w najlepszym wypadku to pensja dla osób sprzątających, za wywóz śmieci, za odprowadzenie ścieków. Moi rodzice mają mieszkanie we wspólnocie mieszkaniowej i miesięczny koszt zamyka się w kwocie 70zł. I to razem z ogrodnikiem zajmującym się trawnikiem i ogródkiem koło bloku. To jest właśnie wiocha - banda post PRL`owskich darmozjadów
mckrzysiek007
2013-04-14 17:50:12
Ocena: -2(glosow:2)-+
To się przeprowadź. Proste.
mckrzysiek007
2013-04-15 16:53:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rozwód to niegłupi pomysł, bo żonka dostałaby parę złotych socjalnego. Nie wiem po co wozić ze sobą dziecko i żonę na rozmowy kwalifikacyjne. Jak znajdziesz robotę to dopiero wtedy myślisz o przeprowadzce.
przeboy_esport
2013-04-14 16:44:06
Ocena: -4(glosow:4)-+
Ja nie rozumiem czemu trzeba płacić czynsz jak ma się wykupione mieszkanie...
malgonia281
2013-04-14 17:35:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
A i elewacja sama się nie odnowi ;)
Samarka
2013-04-14 16:19:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
Widać lubisz dobrze zjeść dziennie wydajesz na jedzienie 18 zł :) Jakbyś faktycznie był oszczędny to byś sobie np.ugotował zupę na parę dni albo jakieś inne tanie i trwałe danie.Powiedzmy,że zjadasz 3 bułki dziennie czy 4 kromki chleba a pozostałą resztę zamrażasz,aby była świeża i już duża oszczędność jest.Tania herbata,margaryna cukier zamień na tani słodzik i pomyśl ile dziennie wydasz na jedzenie...Tak na marginesie to nie rozumiem po co to mieszkanie Ci kupili rodzice?Przecież to tylko pożeracz pieniędzy.
SIawek-153
2013-04-14 16:04:10
Ocena: -3(glosow:7)-+
Musisz jakoś dorobic sobie ja znam jednego pana co dobrze płaci za odwage czesto kozystam z jego uslug i nie narzekam internet mam za free (nie jest ten pan brudny, myje sie czesto)
Slawek-153
2013-04-14 17:02:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
myjesz się częstą raz na rok brudasie ha ha ha bo wali ci jak z dupy
gregorypeck11
2013-04-14 18:13:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jesteś zerem sławku. Zerem kloacznym.
Slawek-153
2013-04-15 10:56:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wole być zerem i nie mieć nic, niż być takim czymś jak ty gregorypeck11
mateusz89rnk
2013-04-14 16:03:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
Trzeba sie bylo uczyc :)
gregocz
2013-04-14 15:58:09
Ocena: 4(glosow:6)-+
Sprzedaj mieszkanie, zamieszkaj znow u rodzicow. idz na studia, zamiast na czynsz wydawaj na czesne. szukaj lepiej platnej pracy. jak skoczysz studia rzuc prace w sklepie. ogladaj kablowke u rodzicow, korzystaj z ich doowego telefonu, jedz u nich. Kiedy znajdziesz lepiej platna prace lub studia i chcesz sie wyprowadzic od rodzicow mozesz: korzystac z netu w hot spotach, jesc na proocjach w hipermarketach, myc sie na basenie. Wez sie w garsc, niketorzy tego nie maja, placa kredyt i maja rodzine, i daja rade.
mckrzysiek007
2013-04-14 17:58:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zależy jaką szkołę. Po europeistyce na jakimś pseudo uniwersytecie życzę szczęścia w znalezieniu pracy w zawodzie.
IlluminaSilvere
2013-04-14 15:57:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Urzekła mnie Twoja historia,a teraz wez się do normalnej roboty.W sklepie za 1200 to już nawet kobiecie wstyd pracować.Masz za free mieszkanie i jeszcze narzekasz?
sedziadread
2013-04-14 15:53:39
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sedziadread
2013-04-14 15:58:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
soundnaut
2013-04-14 15:46:22
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie wiem o czym Twój wywód, autorze wiochy, ma świadczyć. Chyba o Twojej nieudolności. Ty nie potrafisz sobie poradzić na swoim, mieszkając samemu, a Twoich rodziców było jakoś stać, żeby swojemu dziecku kupić mieszkanie. Wiele osób i tak zarabia miesięcznie połowe Twoich 1200.
klisza08
2013-04-14 15:42:03
Ocena: -1(glosow:7)-+
tak to jest,jak sie glosowalo na liberalow,ktorzy maja w.glebokim POwazaniu,co zwykly obywatel(czytaj-frajer)je,gdzie mieszka,jakie ma warunki pracy.No,ale znowu mnie zaszczekacie,ze nie mieliscie wyboru.A teraz sie meczcie-macie co chcieliscie-oto ta demokracja na Wasza modle toczy nasz "Fajnogrod".Jak widac-nawet dyplom wyzszej uczelni,ktorm tak chetnie wymachujecie Ciemnogrodowi przed nosem jest wart wytarcia tylka...Ksztalccie sie dalej i udawajcie wszystkowiedzacych.Plujcie na doswiadczenie starszych isluchajcie swoich dobrze oplacanych guru w prywatnych mediach i masonskich szm
klisza08
2013-04-14 15:51:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
te same czerwone szmaty i ich POcioty tworza obecny system ,niedoksztalcony mądroklepie-nawet nie zdajesz sobie sprawy po ktorej stronie stoisz,o czym i do kogo mowisz.Tak wlasnie wyglada wyksztalciuch ,Drodzy Panstwo-nie ma kompletnie wlasnego zdania,tylko powtarza ,za guru,miesza pojecia,ale o wszystkim ma wyrobione zdanie(SIC!)
klisza08
2013-04-14 16:23:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
nacpales sie,czy chcesz mnie na sile wkrecic ?Nudzisz sie w niedzielne popoludnie-idz do parku i poprowokuj sobie kogos w realu,chojraczku.Podejdz np.do starego kombatanta z AK i zadaj mu takie samo pytanie,ktorym mnie z uporem maniaka zadreczasz.Po co mam sie meczyc i udowadniac ,ze nie jestem wielbladem?Dziadzius,jak przystalo na ludzi tego kalibru,zrobi to inteligentnie w moim imieniu a moze jego postawny wnuczek uzyje mocniejszych argumentow-powodzenia;-)))
raider667
2013-04-14 16:36:55
Ocena: -1(glosow:1)-+
uuu widzę Pan NARODOWY-SOCJALIZM :-) czyli najgorszy element na jakie mogłem trafić ale rozmówców się często nie wybiera :-) Wiesz co? Powiem Ci że zajebiście mi się żyje w Naszym wspólnym kraju bo ja TAKŻE jestem Polakiem, nie tylko Ty. Troszkę miłości do bliźniego mój drogi Rodaku-Katoliku :-)
klisza08
2013-04-14 16:51:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
zyjac schematami,nie wysciubiajac nosa z domu jest sie narazonym na skolowacenie mozgownicy i sztampowa mentalnosc.Swiat nie dzieli sie na czarne i biale-jest jeszcze wiele odcieni szarosci.Znam dobrych,etycznych komuchow,znam szurnietych peowcow,ktorym jednak cos moralnie w duszy gra,znam nawiedzone zatwardziale dewoty z PIS-u,ktore nie przepuszcza nikomu.Ale Ty chcesz widziec tylko zlo w czyms,czym gardzisz,bo ktos Ci to wmowil.Jestes przez to bliski obsesji..Zyj sobie ludku marny w swej nieswiadomosci zgodnie z wytycznymiTwoich guru i nie mecz ludzi swoimi urojeniami...Odejdz w pokoju!
stefanowicz
2013-04-14 15:31:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
strasznie drogie masz rachunki ... ja w 2 osoby płacę 30 za gaz i 50 za prąd. czyli 2x mniej niż Ty, a osób 2x więcej ...
barakuda86
2013-04-14 15:12:34
Ocena: 4(glosow:10)-+
To jest własnie czlowiek ktory cale zycie wszytsko dostaje i niewie jak odnalezc sie w rzeczywostosci. Ja jestem na stazu za 900 zł pracuje do 15 a od 16 wykonuje fuchy z polecenia i dorabiam 3 - 4 tysiace Nic mi nikt nie dał i potrafie docenic kazde 100zł .
Testoviron123
2013-04-14 15:24:43
Ocena: -3(glosow:7)-+
wciąż jesteś szczuropolakiem - przykro mi ale nie masz prawa używać ''polaczku ceblukaczku''
Testoviron123
2013-04-14 15:10:57
Ocena: -6(glosow:12)-+
O jezu, jaki biedak! dostał mieszkanie! Wy polskie ścierwa nieroby, ja uczciwie 10 lat nieruchomości sprzedawałem żeby moją wielką willę i 4 ferrari kupić. Ale polak ścierwo menda śmieć nierób woli narzekać zamiast coś zrobić.
Baron_Sanedi
2013-04-14 15:08:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak ci rodzice kupili mieszknk to niech ci tez daja na życie, nierobie, nieudaczniku i leniu - zamiast wziąść się na siebie ito tylko użalać sie portaficie.
soundnaut
2013-04-14 15:49:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Tragedią jest takie myślenie. Za 1200 można spokojnie przeżyć. Co prawda nie odłożyć cokolwiek, ale też na pewno nie głodować i chodzić w dziurawych trampkach. Można w tym czasie się dokształcać, rozwijać własny biznes, albo szukać lepszej pracy. Na pewno lepsze to niż narzekanie, że nie ma nic za darmo...
frelex12
2013-04-14 14:47:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
pewnie mu jakąś kawalerkę kupili ,stąd takie niskie koszta,ale ludzie mają ciut więcej pensji np 1500 ,ale i mają większe opłaty,a to co zostanie musi wyżyć ,Wiochą są niskie płace w tym kraju,bo jak by miał te 2 klocki/miesiąc to by nie miał tak źle.
ROBI00000000
2013-04-14 14:46:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
Załóżmy że tego mieszkania mu nie kupili bo ich nie stać...dochodzi koszt wynajęcia i dokładając do tego impezę na której chłopak zalicza wpadkę to albo alimenty albo mieszkanie z kobietom.Pół biedy jak pracująca,gorzej jak bez pracy itd.Dziecko,pieluchy leki lekarz pewnie prywatny bo na kasę nie umieją albo nie ma miejsc....Linka chłopie i drzewo...
BardPiosenki
2013-04-14 14:41:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie psiocz ciesz sie że masz gzie mieszkać.
mefi100_77
2013-04-14 14:39:53
Ocena: 5(glosow:7)-+
Ludzie, dlaczego odbieracie wszystko tak dosłownie? Kupili mieszkanie, nie kupili... Chyba nie to jest tu istotą. To nie jest jednostkowy przypadek, a przykład - niestety 70% naszego społeczeństwa ma takie właśnie problemy co miesiąc. Inna sprawa, że naród godzi się pracować na śmieciowych umowach i za głodowe stawki, a potem tylko narzeka. Jeśli się nie zbuntujemy to niebawem nawet 1200 nie dostaniemy, tylko 3 razy dziennie miskę ryżu. Nie ma drugiej Irlandii, ale pod względem poziomu życia szybko dogonimy Chiny, jeśli nadal będziemy się na to godzić.
kawalrafala
2013-04-14 14:35:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
firekp
2013-04-14 14:34:04
Ocena: 1(glosow:3)-+
Narzekasz? Posłuchaj chłopcze, jesteś wśród bardzo niewielkiej grupy szczęśliwców, w ogóle mających własne mieszkanie. Zamiast narzekać i płakać, ogarnij się i szukaj czegoś innego, lub zdobądź nowe kwalifikacje zawodowe. Ja póki co mam rodzinę, dziecko, żona i nadal nie mogę kupić mieszkania, bo banki uważają, że mnie nie stać, więc muszę wynajmować, więc nie płacz, tylko zrób coś z sobą. Wiochę robisz z siebie w tej chwili..
Antyprawik
2013-04-14 14:26:58
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jak jest to mieszkanie kilku pokojowe to możesz wynająć komuś pokój i brać od niego kasę oraz dzielić się rachunkami.
Baron_Sanedi
2013-04-14 14:28:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
NiggerKiller
2013-04-14 15:03:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Jeżeli student to internet jest niezbedny :D telefon jak ktoś już pisał brać na karte i taniej. Kablówka ? to albo jesteś biedy i oszczedzasz albo bogol i rzucasz się na takie bajery. mieszkanie za drogie? Załatw kumpla do mieszkania i niech płaci połowę. Chciałbym mieć tak jak Ty:) no ale najlepiej jest wybrzydzać :) typowy polaczyna
Pierdzielak
2013-04-14 14:42:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
Za granicą pieniądze nie leżą na bruku. Najpierw trzeba położyć kostkę brukową, rękami taniej siły roboczej, np z Polski...
Baron_Sanedi
2013-04-14 15:07:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
za granica napewno!! Ciekwae jak wyżyjesz np w UK w pojedynke za najniższa stawke!! 1100 funtów tam ledno starcza na mieszkanie, ale jak się miesza w 10 osób w jednym domu czy mieszkaniu!! haha
SzalonyMagazynier
2013-04-14 14:10:52
Ocena: 6(glosow:6)-+
I tak masz kolego farta, że rodziców było stać. Moich nie było stać. Ja "walczę" o każdy awans, każdą złotówkę, właśnie po to, żeby za jakiś czas zakupić sobie moje M-3 (i weź tam żyj z ew. rodziną...). A tak swoją drogą to fakt, wiocha, że młodego człowieka nie stać na utrzymanie się w teoretycznie normalnym kraju, za jaki przynajmniej uchodzić chcemy.
Pozdrawiam wszystkich, których rodziców nie stać na zakup mieszkań :)
murinforte
2013-04-14 13:59:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Daj adres,zrobimy ci niespodziankę :)
murinforte
2013-04-14 15:41:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
Dawno nic nie podpaliłem :)
Pierdzielak
2013-04-14 13:56:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
Jasne, że takie użalanie sie nad sobą to wiocha!
shark7
2013-04-14 13:50:38
Ocena: 7(glosow:13)-+
Ja też znalazłem stałą pracę i to za znacznie większe pieniądze a rodzice żadnego mieszkania mi nie kupili.Zaradny człowiek mając taki luksus jak własne mieszkanie oraz pracę której sporo osób nie ma, znajdzie dodatkową aby dorobić sobie skoro podstawowej nie wystarcza.Najlepiej odwalić 8 godzin i użalać się jak to ma się źle.
mefi100_77
2013-04-14 14:35:13
Ocena: 2(glosow:8)-+
I tak właśnie ma wyglądać "normalne" życie w europejskim kraju? Pracować na 2,3 etaty, żeby starczyło na podstawowe wydatki związane z utrzymaniem? Pensja powinna być na tyle godziwa, aby wystarczyło na czynsz, media, ubrania i jedzenie - na GODNE życie. Zaradny człowiek może znaleźć drugą pracę, aby zarobić np. na wczasy na Karaibach.
shark7
2013-04-14 14:59:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zgadzam się z tym ale nikt odgórnie nie ustali pensji na godziwym poziomie.Skoro mi brakuje to szukam lepszej pracy, nawet wyjeżdżając za nią albo biorąc dodatkową a nie użalam się nad sobą.Takie są realia w Polsce, można na nie narzekać ale żyć trzeba i tylko od nas zależy jakie to życie będziemy mieć.Narzekając nie sprawimy że ktoś się ulituje i podniesie pensje na godziwy poziom.
wojtek.katajew
2013-04-14 13:29:00
Ocena: -3(glosow:3)-+
to jest właśnie polska
Meisters
2013-04-14 13:26:18
Ocena: 2(glosow:6)-+
po 1 jesteś biedak więc sam nie powinieneś mieszkać
po 2 o samochodzie zapomnij, poprzewracało się w dupach i każdy samochodu chce a prawda jest taka że nie stać i tyle.
po 3 i to nie jest Wiocha tylko Bieda !
chcesz mieć samochód, dom i ogródek ? musisz mieć na rękę więcej niż 1200 zł
grzesiekdd
2013-04-14 13:18:01
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie chciało się nosić teczki...w pracy fizycznej dostaniesz 2 razy tyle, no ale nie będziesz stał w ciepełku za kasą. Wmawia się teraz każdemu, że musi mieć super pracę i dużo zarabiać, tylko ile dałeś z siebie żeby to osiągnąć, masz jakieś predyspozycje do czegokolwiek ? Kończycie jakieś pedagogiki ba nawet informatykę tylko ja się pytam co człowieku potrafisz ? Sam skończyłem informatykę i wiem doskonale że 90% studentów kończy tylko by mieć papierek, a praca sama się znajdzie. Otóż nie, ważne jest to ile potrafisz a nie jaki masz papier, a dalej to kwestia czasu i upór, cała tajemnica.
Intenssimo
2013-04-14 13:17:09
Ocena: -9(glosow:13)-+
Kupili mieszkanie a płacisz za wynajem? Chyba nie musisz nikomu płacić za SWOJĄ własność 400zł miesięcznie.
Nick-T_00
2013-04-14 13:56:43
Ocena: 2(glosow:6)-+
ten wieśniak nade mną wyzywający ludzi od baranów - opłaty mieszkaniowe są nazwane w Polsce "czynszem". Nawet na rachunku mam jak byk wpisane "czynsz". Nie musisz udowadniać, że słowo czynsz ma pierwotnie inne znaczenie. Dla mnie ważna jest nazwa używana przez wszystkich, również przez autora absurdu. Możesz nazwać to jak chcesz.
jarrow
2013-04-16 20:45:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Do łowcy:Jeżeli płacisz czynsz a masz mieszkanie własnościowe to możesz podać spółdzielnie do sądu za pobieranie nienależnych opłat. Plaple ma rację.Nawet jak kupiłem mieszkanie "na własność: to w spółdzielni mi powiedzieli ,że czynszu nie ma ale są opłaty eksploatacyjne. A Ty jak płacisz za "Czynsz" to gratulacje. Płać dalej.
sylwia27773
2013-04-14 13:07:16
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ja widze że suma wyszła 1270 a nie 1280, w sklepie pracujesz a liczyć nie umiesz pozdro
Youpidou
2013-04-14 13:03:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale masz problem... Zrezygnuj z gazu, będziesz płacić o 80 zł mniej, dodatkowo "kablówka" 20 PLN ( coś mało i nikt nie karze Ci oglądać TV jak masz internet ) to już razem daje 100 zł. Reasumując 1280 - 1200 zł Twojej pensji = 80 PLN. Teraz odejmij to co wcześniej napisałem 100 zł, daje 20 zł w kieszeni.
JackCola
2013-04-14 13:11:27
Ocena: -3(glosow:5)-+
dam ci + bo nie zarabiasz najniższej krajowej hehe ;)
kolaszczur
2013-04-14 13:16:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
masz racje jestem dekarzem i u mnie pomocnicy dostaje po 1800 na rękę fakt że śmieciową umowę mają ale lepiej to niż 1200 w biedronce
cyc1982
2013-04-14 13:21:39
Ocena: 2(glosow:2)-+
wyjechałem z domu zaraz po skończeniu szkoły i wziąłem tylko to co miałem na sobie,szlajałem się po Polsce od roboty do roboty,spałem byle gdzie i nie raz na jedzenie nie miałem,udało się wyjechać za granice,odbiłem się,teraz siedzę w kraju,mam stałą robotę,własne mieszkanie i rodzinę,bez niczyjej łaski i pomocy pokazałem wszystkim i udowodniłem sobie że jak się chce to można,mam 31 lat i czytanie takich bredni o 1200 zł i jak bardzo młodym źle to mi żal dupę ściska,
diamentowamaska
2013-04-14 12:51:49
Ocena: 0(glosow:6)-+
Po rozwodzie zostawiłem 3 pok. mieszkanie w Wawie, na ochocie, żonie i dzieciakom. 5 lat wynajmowałem mieszkanie w Centrum , kawalerka na ul Grzybowskiej , 1200 pln. Po 5 latach kupiłem od developera, za gotówkę nowe mieszkanie w Radzyminie pod Wawą, 47m2 za 201 tyś . Pieniądze zarabiam od lat na sprzedaży książek na Allegro. Kupuję stare od ludzi i sprzedaję na Allce. Miesięcznie średnia zarobku to 8 -10 tyś. Można ? Można !!!
fati65
2013-04-14 13:08:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
na allegro ? na książkach ? 10tyś ? komu te kity wciskasz . Przy sprzedaży z jednego konta na All.. miesięcznie za 1tyś. zgłaszaja to sami do US , a tam minus 20% dodatkowo prowizja serwisu ... . Podaj swój nick z allegro zobaczymy jakimi białymi krukami handlujesz może coś sobie kupię . :))
diamentowamaska
2013-04-14 13:24:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
cyc1982: jeśli sprzedajesz przedmioty używane , posiadane powyżej pół roku, nie trzeba płacić żadnego podatku. Płacisz tylko prowizję dla Allegro. Fati65: jak kupujesz goowniane książki to i tak zarabiasz. Napisałem wysraźnie STARE , czyli XVIII , XIX oraz początek XX wieku i wiem ile zarabiam.....
MinorumGentium
2013-04-14 12:40:27
Ocena: 7(glosow:9)-+
Ciesz się, że masz swoje mieszkanie. Mało kto dostaje od rodziców taki prezent. Zdecydowana większość młodych ludzi albo bierze kredyt albo coś wynajmuje.
villemo28
2013-04-14 12:35:37
Ocena: 6(glosow:10)-+
heh komentarze są różne... ale ludzie taka jest prawda... 1200 to jest najczęściej spotykana wypłata za pracę... i kurcze tu jest mowa o człowieku który ma swoje mieszkanie i narzeka a pomyślcie o ludziach którzy muszą wynajmować mieszkanie !!!! to tej pensji by nawet na to nie starczyło... to jest wiocha dla naszego rządu który doprowadził do takich sytuacji...
Nick-T_00
2013-04-14 13:10:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie przesadzaj. Mało jest krajów na świecie, w których w pojedynkę, za najniższą pensję jesteś w stanie wynajmować mieszkanie i się utrzymać. Z tą "najczęściej spotykaną wypłatą" to nie wiem w jakich kręgach się obracacie... ja nie znam nikogo kto tyle zarabia. Jeśli już ma tyle na papierze, to drugie tyle dostaje pod stołem. Gdyby większość miała 1200 zł to nie byłoby tylu nowych aut na ulicy. Skąd tylu ludzi w galeriach? Skąd te nowe domy na obrzeżach miast?
cienki_bolo
2013-04-14 15:44:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ch*j wie, też się zastanawiam, jednak znam większość ludzi, którzy zarabiają właśnie minimalną, a są to ludzie z kręgu studiów, bądź posiadających je skończone. A co do wypłaty pod stołem, też takich cudów nie znam zbyt często, może jeden taki przypadek jest mi znany, więc sorry, niestety jest i wielu osobom ciężko, może to takie pół na pół.
adas1891
2013-04-14 12:34:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
jedzenie pochłania ogromną większość, to jeśli rodzice blisko to miski zupy synowi nie odmówią, a jeśli daleko np na wsi to wystarczy poprosić żeby zaopatrywali w podstawowe wiktuały, np ze wsi. gorzej jak rodzice daleko i miastowi, to już nie wiem, caritas albo coś
Buahahahah
2013-04-14 12:34:29
Ocena: -7(glosow:11)-+
Debilu. Mając 1200 zł na miesiąc nie idzie się na swoje, kretynie. Dlaczego? Bo zarabiając 1200 oznacza, że jesteś ofermą życiową.
Nick-T_00
2013-04-14 12:31:34
Ocena: 7(glosow:9)-+
Czy ktoś mi powie, jak to możliwe, że ktoś usunął mój komentarz i jest napisane "usunięty przez użytkownika"? Przez jakiego użytkownika i jakim prawem? Powtórzę więc - płaczku z absurdu. Więszkość młodych ludzi na własne mieszkanie musi brać złodziejski kredyt na całe życie. Jego rata to często równowartość twojej pensji. Więc nie narzekaj tylko zrób coś, by mieć lepiej. Nikt nie zmusza cię do pracy za najniższą.
sopelek7
2013-04-14 12:17:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
Witam
Rozumie ,że wypowiadają się tu różni ludzie majętni i mniej majętni ,ale taka jest rzeczywistość.Mieszkam w małej wsi obok Częstochowy.
Tu nie ma pracy.
Sąsiadka pracuje za 6zł/h,ja nie narzekam ,ale co niektórym naprawdę jest ciężko.
Życie jest jedno i za pracę powinno być godne wynagrodzenie ,a nie żerować i płacić grosze ,bo i tak będą zapier..dalać
khartvin
2013-04-14 12:29:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
i przez takie właśnie myślenie, ten kraj jest biedny jak mysz kościelna. Wszyscy siedzą na dupach i mędrkują "ja tu siedzę, praca ma po mnie przyjść".
W krajach zamożnych ludzie siedzą na dupach i czytają ogłoszenia i mędrkują "o! tam jest praca, jadę tam!". I nie marudzą.
kolaszczur
2013-04-14 13:23:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
to jest prawda co pisze khartvin ja zanim znalazłem tą prace to zmieniłem z 10 firm a mam 23 lata trzeba szukać aż wkońcu znajdziesz
Ferencyvoros
2013-04-14 12:05:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora
piot5rek
2013-04-14 12:00:43
Ocena: -1(glosow:11)-+
Haha, nie ogarniam niektórych gimbów co tutaj wypisują odłącz to odłącz tamto... Zamieszkaj w ziemiance albo pod mostem to nic nie kosztuje... Nie wiem co robicie, że płacicie mniej niż 70 zł za prąd, chyba faktycznie mieszkacie w ziemiance przy świeczce, a żarówka zapalna od święta... W moim domu na prąd wydaję +-400zł. Internet, telefon to luksusy? Czysty standard buraki lewackie. Dziwne, że jego rodziców stać, a jego nie?? Może nie jest bananem jak wy, który sępi wszystko od starszych.
Baron_Sanedi
2013-04-14 12:00:26
Ocena: -1(glosow:9)-+
wiochą jest to że potrafisz tylko użalać sie nad sobą zamiast robic tak by mieć jak najlepiej!! Tylko twoja wina że jesteś leniem i nieudacznikiem ale najlepiej na państwo wszystko zwalić!! ps w żadnym kraju za minimalna stawke w pojedynke nie da sie wyzyć!!
damian.szefo
2013-04-14 11:59:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
A może po prostu zmieni prac na lepszą? Nie rezygnuj z tej co masz tylko w między czasie szukaj taką która da ci lepsza kasę. Lepsze to niż siąść i narzekać. Myślisz że rząd ten czy inny da ci więcej? Twój los w twoich rękach! A i nie piszcie że pracy nie ma bo to nieprawda. Twoje wynagrodzenie świadczy że nie przedstawiasz dla pracodawcy większej wartości.
pawel5211
2013-04-14 11:53:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Zrezygnuj z kablówki i internetu, od razu opłaty za prąd będziesz miał niższe. W czasie jak nie będziesz oglądał TV lub siedział na necie, dorób sobie w innej pracylub weź nadgodziny w obecnej. Będziesz więcej pracował to mniej będziesz gadał przez telefon i już mniejszy rachunek. Znajdź sobie partnerkę, opłaty rozłożą się na dwa. Za 1200 spokojnie można wyżyć, znaczna część Polaków żyje za takie pieniądze.
dzikizazu999
2013-04-14 11:51:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
80 zł za gaz? 70 za prąd? to ja z żoną mniej wydajemy...
jak masz problem to zamieszkaj z koleżanką lub wynajmij komuś pokój... niech płaci 400 zł za czynsz. a jak byś mieszkał z dziewczyną to taniej wychodzi za posiłki
fraaanczeska
2013-04-14 11:46:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Nick-T_00
2013-04-14 12:35:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jesteś kobietą, a je się zwykle rozpieszcza (przynajmniej powinno). Gorzej jak rozpieszczony jest 31 letni "mężczyzna", który wygrał na loterii genetycznej a mimo to nie potrafi tego wykorzystać. Przyzwyczaił się, że dostaje ryby i nie potrafi obsługiwać wędki. Smutne jest to, że nawet nie chce tego robić.
fraaanczeska
2013-04-14 13:10:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
szatano999
2013-04-14 11:39:21
Ocena: 1(glosow:5)-+
TO ZAPIERD**** SZUKAĆ LEPSZEJ ROBOTY A NIE NA WIOCHA SIEDŹ!!!!
szatano999
2013-04-14 11:37:46
Ocena: 8(glosow:10)-+
sierota życiowa.....rodziców było stać na kupno mieszkania...a dzieciak w życiu już żadnych wyzwań nie ma...każdy by chciał tak...mieszkanko od rodziców, mieszkać samemu, furę jeszcze, internecik, nic nie robić i na wiocha siedzieć
agulla0207
2013-04-14 11:38:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
... i prądu ... długa zima - można żywność na balkonie trzymać, a przy świecach jest bardziej romantycznie niż przy żarówce ;)
fraaanczeska
2013-04-14 11:28:52
Ocena: -2(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
yourvision87
2013-04-19 12:03:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
może sąsiedzi kradną mu prąd, gaz, wodę i internet :(
master_2006
2013-04-14 11:16:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
robolov
2013-04-14 11:09:14
Ocena: 0(glosow:6)-+
wiochą jest to, że zgadzasz się na pracę za 1200zł. Jeśli to jest za mało dla Twoich potrzeb, to zmień pracę, albo znajdź dodatkową. Żaleniem się w internecie niczego nie osiągniesz. Swoją drogą, gdyby ludzie nie godzili się na tak niskie zarobki, to prędzej czy później przedsiębiorcy musieli by zwiększyć stawkę, ale to musiała by być jedność, a to niestety nie wykonalne, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto za marne grosze da się "sponiewierać"
agulla0207
2013-04-14 11:35:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
w moim mieście nie ma szans aby dyktować pracodawcy warunki. ukończyłam studia, mam doświadczenie, pracuję w swoim zawodzie za nieco więcej niż 1200. na buntowanie się nie mogę sobie pozwolić, bo muszę za coś żyć ... nie mam tak jak Ty rodziców którzy mnie utrzymują. bunt o którym piszesz to utopia ... założysz rodzinę, usamodzielnisz się to zrozumiesz o czym mówię, a na razie nie wypowiadaj się na tematy o których nie masz pojęcia. z Twoimi poglądami będziesz bezrobotnym do końca życia :)
robolov
2013-04-14 12:12:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
:) tak się składa, że od rodziców wyprowadziłem się jakieś 11 lat temu i od tamtej pory radzę sobie sam. Skończyłem studia, wyjechałem na staż za granicę, wróciłem do PL, znalazłem pracę w której ciągle się rozwijam, mam piękną żonę i cudownego synka :) Na Twoim miejscu wyjechałbym z tego miasta w którym nie masz perspektyw jak sama mówisz, więc to Ty ze swoimi poglądami daleko nie zajdziesz. Twój los leży w Twoich rękach i nie wciskaj mi tu kitu, że to nie Twoja wina tylko Twojego miasta czy rządu bo to śmieszne jest.. pozdrawiam
agulla0207
2013-04-14 14:11:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
dziękuję za radę ... i cieszę się, że jesteś szczęśliwy i że tak super Ci się życie ułożyło ... pozdrawiam :)
robolov
2013-04-14 16:40:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
raider667 - niestety wiem, i właśnie to mnie najbardziej przygnębia. Polska stała się krajem malkontentów, a nie ludzi pracowitych i walczących o swój dobry byt - i to nie jest tylko moja opinia, ale też wielu obcokrajowców mieszkających od jakiegoś czasu w Pl wyraża taką opinię. Zresztą tu w komentarzach też to widać niestety...
Plaple
2013-04-14 11:54:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
doritos80, nie czepiałabym się tutaj wiedzy o życiu Kriisa, tylko tego, że większość ludzi ze spółdzielni mieszkaniowej zwykło niepoprawnie używać słowa "czynsz", określając nim opłaty eksploatacyjne. Jest to błędne użycie określenia, gdyż słowo "czynsz" powinno być używane jedynie w przypadku wynajmu lub dzierżawy. Jeśli ktoś nie posiada mieszkania w spółdzielni to nie jest zaznajomiony z tym "slangiem" i poprawnie słowo czynsz łączy z wynajmem. ;)
zwierzak250477
2013-04-14 10:56:08
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
zwierzak250477
2013-04-14 10:50:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
jarek11117
2013-04-14 10:47:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja za wynajem 3 pokojowego mieszkania płacę 500, śmieci 100, kablówka i net 40, samochód z paliwem wychodzi mnie miesięcznie 200. Przez 3 miesiące byłem bezrobotny więc musieliśmy radzić sobie za 1000 który zarabia żona. Nie było łatwo, ale daliśmy radę utrzymać się z jednej wypłaty. Tylko że wypłate mamy w funtach bo w polsce zarabiałem 700 bez umowy, mieszkaliśmy z moimi rodzicami i na nic nie było nas stać.
drowning_man
2013-04-14 10:41:19
Ocena: 1(glosow:11)-+
Trochę przesadził z tym gazem... 80zł to ja mam w domku jednorodzinnym na dwa miesiące, dodam jeszcze, że wodę ogrzewam gazem... Telefon 40zł...to już lepiej mieć komórkę na kasrtę, jak potrzebujesz doładowujesz i po sprawie. Zacznij gotować zamiast kupować fastfood'y to jeszcze Ci zostanie.
raider667
2013-04-14 10:40:42
Ocena: -11(glosow:19)-+
Widać zarabiasz dokładnie tyle ile jesteś warty dla rynku. To rynek decyduje że programista dostaje średnio np. 5000zł @ mc a pracownik sklepu 1200zł. To że tyle zarabiasz jest tylko i wyłącznie TWOJĄ WINĄ. Po prostu osób które mogą wykonywać Twoją pracę jest znacznie więcej niż np. osób które umieją programować. TO SA PODSTAWOWE ZASADY KAPITALIZMU WY ROSZCZENIOWE, SOWIECKIE, SOCJALISTYCZNE ŚWINIE.
robolov
2013-04-14 11:15:21
Ocena: 2(glosow:6)-+
Szkoda Twojego pisania, dzieciaki, które tu przesiadują kompletnie tego nie rozumieją... choć obawiam się, że nie tylko dzieciaki. Mam wrażenie, że w naszym kraju ludzie nie mają tego poczucia w sobie, że to jak maja w życiu i swojej przyszłości zależy wyłącznie od nich, że należy się dostosowywać do rynku pracy (kursy, szkolenia, podnoszenie kwalifikacji). Większość myśli, że jak odbębniło studia to im się należy praca za godne pieniądze jak psu buda.. trzeba być lepszym od innych a Cie docenią :]
REINHORT
2013-04-14 11:36:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
a co z ludzmi ktorzy nie skonczyli studiow ??? ale sa dobrymi pracownikami np . sprzedawca , piekarz , krawcowa ,no do cholery przecież sa potrzebni , problem w PL nie polega na braku dostosowania ludzi do ustroju tylko wynagrodzen za prace , niech ten programista ma te 5000 ale taki sprzedawca niech ma wtedy 2500- na zycie starczy a ze nie bedzie na wczasy w Egipcie to juz jego problem i wtedy mozna sie madrzyc ze ,, trzeba bylo sie uczyc itd.. w innych panstwach przy tym samym ustroju ludzie pracujacy nie musza kombinować jak zaspokoic podstawowe potrzeby rodziny
agulla0207
2013-04-14 11:44:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
... to idź rano po świeże pieczywo do programisty.
Peterz
2013-04-14 11:57:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pierdu pierdu nie mam postawy roszczeniowej (bo jestem sam sobie panem, a nie tyram na etacie) ale wszędzie gdzie panuje kultura pracy najgorsze płace pozwalają na samodzielne utrzymanie. Może bez zbędnych luksusów ale mimo wszystko. Dodam, że takie rzeczy jak auto, wyjście do kina czy internet nie jest luksusem. raider667 wybacz ale pierd*olisz 5000 jak na pensje zachodu też są śmieszne tak sam zarobki Kowalskiego ze sklepu mięsnego. Czemu przy podobnych kosztach życia godzimy za tą samą pracę za pensje 4-5 niższą niż w krajach "starej" UE i 1,5-3 nowych i mniej bogatych krajów czło
raider667
2013-04-14 12:07:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Peterz: Na prawdę nie wiesz i trzeba Ci to tłumaczyć? PONIEWAŻ MY MIELIŚMY PRAWIE 50 LAT KOMUNIZMU KTÓRY KOMPLETNIE ZNISZCZYŁ POLSKĄ GOSPODARKĘ. A oprócz gospodarki przy okazji została zniszczona moralność Polaków. Nie możemy mieć takich samych pensji jak na zachodzi BO NAS NA TO NIE STAĆ. Do tego wydajność Polaka w pracy A jest znacznie mniejsza niż wydajność Niemca w tej samej pracy. Nie mówiąc o tym że Niemcy do ich statusu dochodzili 50 lat ... my dochodzimy 20 ... Widzisz różnicę?
robolov
2013-04-14 12:49:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
wielu moich znajomych to piekarze, stolarze czy ślusarze, którzy nie narzekają na słabe zarobki, nawet kiedyś się wkurzałem, że mój przyjaciel, który jest stolarzem i robi meble zarabia więcej niż ja po studiach. Dlatego nie siedziałem na dupie w tej jednej pracy tylko zacząłem podnosić swoje kwalifikację zawodowe, co kosztowało mnie wielu wyrzeczeń, ale z dzisiejszej perspektywy - opłacało się. Dlatego uparcie będę twierdził, że każdy sam jest kowalem swego losu!
Peterz
2013-04-16 10:45:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
"Nie możemy mieć takich samych pensji jak na zachodzie" a stać nas na takie koszta życia? Za przeproszeniem pie*rdolenie, owszem Polska została zniszczona oraz skażona mentalnością homo sovieticus ale nie tylko my. Wytłumacz mi czemu inne kraje postkolonialne takie jak Litwa, Czechy, Słowacja (które były bezpośrednio wcielone do zssr lub/i nie posiadające żadnego przemysłu ani surowców) maja większe pensje i niższe koszty życia? Co do wydajności wszystko zależy czy pracujesz w budżetówce/firmie państwowej. Prywaciarze zapierdzielają 7/7 i 12h/24h co jest nie do pomyślenia dla żadnego
Peterz
2013-04-16 10:54:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niemca, Holendra lub Francuza nie wspominając o "południowcach". Czemu np takie egzotyki jak Japonia startując w latach 80 z rozwojem gospodarki z poziomu dna i wodorostów (a w szczytowych latach osiągając 17% przyrostu pkb), nie posiadając żadnych ważnych złóż, dodatkowo będąc wyspą mogą mieć jedne z najwyższych średnich pensji.
Plaple
2013-04-14 10:51:44
Ocena: -5(glosow:7)-+
No wybacz, kolego, ale albo się kupuje mieszkanie po to, żeby go nie wynajmować i nie płacić za nie czynszu albo się je wynajmuje i płaci ten czynsz. Chyba, że wytłumaczysz mi tę logikę, w której kupuje się mieszkanie za kilkadziesiąt tysięcy, a potem jeszcze miesięcznie płaci się 400 zł czynszu.
Plaple
2013-04-14 10:59:57
Ocena: -2(glosow:4)-+
xaxix, chyba masz problemy z pojęciami, więc lepiej Ty sobie doczytaj, co jakie pojęcie znaczy. W mieście rodzinnym mieszkam w domu, a studiuję w innym mieście i wynajmuję pokój, za który płacimy na 2 osoby 600 zł CZYNSZU do czego dochodzi opłata za MEDIA. Poza tym, uważasz, że jak się mieszka w własnym domu to nie trzeba opłacać rzeczy podobnych jak w mieszkaniu? No tak, jeśli się ma śmietnisko na posesji i nie trzeba płacić za wywóz śmieci etc.
malgonia281
2013-04-14 11:06:21
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja piernicze :P Czynsz zawsze płacisz ;) A tak szczerze? Rodzice robią krzywdę dizecku kupuąc mieszkanie. We wszystkich przypadkach jakie znam to zazwyczaj te dzieci są kalekami życiowymi. Mi nic nie dali. Nawet na studia musiałam sama sobie zarobić.
Plaple
2013-04-14 11:10:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
xaxix, cytując Ciebie, "jak juz kopiujesz to calosc - Jako "czynsz" potocznie (choć błędnie) określa się także świadczenia uiszczane przez lokatorów na rzecz spółdzielni mieszkaniowej", sam tutaj przyznajesz, że te opłaty są BŁĘDNIE określone mianem CZYNSZU. Zatem skoro się ze mną w tym zgadzasz to po co cała ta wymiana zdań?
Plaple
2013-04-14 11:31:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ech, po tym, co dalej czytam, wnioskuję, że dalej nie dotarło do niektórych osób to, o co mi chodziło. Nie przeczę istnieniu i płaceniu opłat za eksploatację nawet po kupnie mieszkania. Kolokwialnie mówiąc "czepiam się" tutaj określeniu tych opłat mianem czynszu. Czynsz ma dokładnie określoną definicję w różnego rodzaju źródłach. Czynsz jest opłatą za wynajem albo dzierżawę. Przyznaję, że nie mam własnego mieszkania i dokładnie się na tym nie znam, dlatego nie znam słowa, jakim mogłabym określić opłaty, o które tak wiele osób się tutaj wykłóca, jednak słowo "czynsz" używane
aaarob
2013-04-14 10:28:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
w Lutym możesz zaszaleć bo na jedzenie mniej wyjdzie:)
aaarob
2013-04-14 10:27:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Stary gdzie jest taka fajna oferta na kablówkę za 20 dychy bo chętnie bym skorzystał.Ile masz kanałów ile w tym HD
P.S Chyba że to NC+ to możesz się zdziwić przy następnym rachunku:)
Pong_Lenis
2013-04-14 10:19:39
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak Ci dalej nie pasuje, to się powieś. kogo to obchodzi?
welcomtohell
2013-04-14 10:10:20
Ocena: 4(glosow:6)-+
Sprzedaj mieszkanie, wróć do rodziców wtedy poczujesz się bogaty i będziesz mógł chlać, ruchać i radia słuchać
snickers45
2013-04-14 10:01:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora
gliniarz83
2013-04-14 10:00:35
Ocena: -2(glosow:6)-+
sorry, ale co Ty kur*a wpier*alasz że 18 zł na żarcie dziennie wydajesz ?
malgolina
2013-04-13 12:21:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
Mieszkanie ma chyba ok.50 m2 skoro taki czynsz. W blokach razem z czynszem płaci się też za wodę i śmieci, nie osobno, za gaz co najwyżej 40zł., tym bardziej ktoś kto mieszka sam. Kablówkę można wziąć razem z internetem w pakiecie. Bardziej wiarygodne by było zdjęcie rachunków za to wszystko.
REINHORT
2013-04-14 10:15:33
Ocena: -1(glosow:5)-+
bzdury piszesz az zal czytac , widac ze mieszkania swojego nie masz i rachunkow nie placisz , od kiedy to wode placi sie w czynszu ??? gaz 40 zl ??? sam abonament za licznik to 17 zl (u mnie )inni pewnie maja podobny , wyprowadz sie na swoje a potem madrzyj
robolov
2013-04-14 11:28:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
myślę, że to kwestia umowy jaką masz z dana spółdzielnia - w jednej możesz mieć zawartą opłatę za wodę w innej nie. wiem bo nim kupiłem własne M, to wynajmowałem w różnych spółdzielniach i właściwie w każdej wyglądało to troszkę inaczej.
@REINHORT - nie mierz wszystkich swoją miarą, ja za gaz też nie płacę wiecej niż 60-80zł za 2 miesiące. Zależy od tego czy masz np ogrzewana wodę gazem, czy z dostajesz ją z ciepłowni. Różne miejsca, rożne stawki, więc to Ty się nie mądrzyj ;]
REINHORT
2013-04-14 13:25:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
myslisz ze to kwestia umowy ??? oj chyba nie , w 2001 r weszla ustawa odgorna o montażu wodomierzy w lokalach zaopatrzonych w wode i odprowadzajacych scieki , mogles wtedy w mieszkaniu nie zakladac wodomierza ale musiales pokryc w tym momencie roznice na wodomierzu glownym budynku lub odcieli ci wode , taka byla tylko alternatywa i tak jest nadal
malgolina
2013-04-14 13:38:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mieszkam na swoim, nie u rodziców, sama opłacam rachunki. To jest trzecia Spółdzielnia, z którą mam do czynienia. W każdej woda i ścieki były wliczone w czynsz,co pół roku spisują liczniki wody i w zależności od wpłaconej w czynszu zaliczki jest nadpłata lub niedopłata do wyrównania. Powtarzam: moja Spółdzielnia pobiera zaliczkę za zimną i ciepłą wodę w czynszu. Aktualnie kupuję butlę z gazem za 60zł,który starcza na 3 m-ce, wcześniej płaciłam ok.40zł m-c za gaz z gazowni. Nie mądruję się, przedstawiam fakty.
oley86
2013-04-13 10:20:02
Ocena: 5(glosow:5)-+
Tak? Ja dostaję 2200... tylko do tych Twoich rachunków dolicz ratę za mieszkanie 920zł/mies (i jeszcze tak przez 24 lata)... Ale ja to mam wypas bo mam auto... nie jeżdżę nim nigdzie indziej niż do pracy - bo paliwo coraz droższe... Człowieku dostając mieszkanie jesteś w tak uprzywilejowanej sytuacji... że szok...
Pinki20
2013-04-13 12:03:08
Ocena: -7(glosow:7)-+
Nie wiem dlaczego,ale od zawsze mialam wrazenie,ze skoro placi sie rate za mieszkanie to nie powinno sie placic czynszu...?To chyba logiczne nie?'W takim razie po co czlowiek tyle lat placi kredyt?wyjasni mi to ktos,bo ja wynajmuje mieszkanie i jestem ciekawa jak to wszystko dziala,dzieki i pozdr
michalng
2013-04-13 22:58:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Logiczne ? Czynsz to są opłaty związane z użytkowaniem mieszkania. Za utrzymanie "części wspólnych" , remontów i utrzymania budynku, podatki za grunt, koszta utrzymania wspólnoty/spółdzielni itp itd. Rata kredytu jest za zakupione przez Ciebie mieszkanie. Płacisz ją bo nie miałeś kasy żeby kopic mieszkanie "za gotówkę". Twierdzenie za skoro płacisz kredyt to nie płacisz czynszu jest tak samo sensowne jak twierdzenie ze skoro płacisz kredyt za samochód to nie płacisz za benzynę ;-)
hagen24
2013-04-14 10:17:03
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pinki20 otwórz oczy.Chyba mieszkasz jeszcze z rodzicami, bo nie wiesz co to fundusz remontowy i na co idą opłaty za czynsz.michalng już Ci wytłumaczył, ale ja jeszcze coś dodam.Przypuśćmy że nie płacisz czynszu ale:w zimie sam odśnieżasz chodnik przed klatką,w lecie sam kosisz trawę wkoło bloku,jak zimno to sam ocieplasz blok,jak farba odpada to sam malujesz elewacje,jak brudno to sam sprzątasz na klatce.Kumasz o co chodzi?
kazikstopa
2013-04-12 19:02:13
Ocena: 3(glosow:7)-+
To jest demokracja o którą walczyli rodzice.
znaszmojemail
2013-04-12 18:31:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
Telefon,internet jak niektórzy tutaj piszą"zrezygnuj" to już podstawa-nie luksus. Najniższa krajowa pozwala jak to mówią "jakoś przeżyć" a nie żyć. Ja nie mam mieszkania-jeszcze mieszkam z matką (ojciec nie żyje 15 lat), pracuję, zarabiam w przedziale 1200-1400 zł netto-moja druga praca-umowa 6 mc początek, ale już "biurowa", część 650-700 oddaję na utrzymanie, na swoje opłaty-internet czy telefon, wyjścia ze znajomymi mam, po 200-300 zł odkładam. Wynająć nie wynajmę, chyba, że z 2-3ma osobami. Nie jest łatwo, ale stabilnie
znaszmojemail
2013-04-12 18:29:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
znaszmojemail
2013-04-12 18:27:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
mielonozaur
2013-04-12 17:45:13
Ocena: 6(glosow:6)-+
>>> Przepisz na mnie to mieszkanie, pozbędziesz się kłopotu.
wolvik
2013-04-12 17:30:31
Ocena: 3(glosow:5)-+
Coś nie tak:
- 400,- czynszu? To ma na własność czy wynajmuje? Chyba, że jako "czynsz" kolega sobie liczy koszt zarządzania nieruchomością wspólną i jej utrzymanie oraz CO bo tego akurat nie wymienił. Mieszkanie mieszkaniu też nie równe - ważny jest metraż.
Gaz 80,-? Z sieci pewnie tyle wyjdzie bo opłaty przesyłowe dochodzą, współczynniki i inne magiczne cyferki. Z butli wychodzi mi ~25 zł/mc i to na 3 osoby.
kamilj.turbo
2013-04-12 17:09:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Onanista_Przodowy
2013-04-12 16:40:23
Ocena: -7(glosow:15)-+
To jest życie. Jak zarabiasz 1200zł to nie masz kasy na towary luksusowe takie jak telefon, kablówka, internet, kino, itd. A teraz do roboty tłuku.
beeveer
2013-04-12 18:26:29
Ocena: 3(glosow:13)-+
telefon czy kablowka towarem luksusowym???? oszalałeś? do jakiej roboty, przecież pracuje.
uważasz że w sklepach nie powinno być sprzedawców, w szpitalach pielęgniarek itd??
ktoś musi te rzeczy robić, a sk..synstwem jest że nie można za to przeżyć.
mam w dupie minusy - zdychajcie scierwa z PO, a ja dalej będę tłukł mordy idiotów, któzy was popierają.
Angel1985pn
2013-04-12 16:19:56
Ocena: 11(glosow:13)-+
ja wynajmuje małe za 1200 plus opłaty, jestem za biedna na kredyt a za bogata na pomoc społeczną....pozdrawiam wszystkich wynajmujących :-)
mlw1488
2013-04-14 11:05:47
Ocena: 1(glosow:3)-+
najtragiczniejsze w tym wynajmowaniu jest to ze gdy podliczysz wszystkie lata wynajmowania (minus kwota czynszu) to wyjdzie ci solidny wklad w mieszkanie, spora czesc jego wartosci. A tak kawal zycia mozna napychac komus kieszen, bo bez zdolnosci kredytowej i tak nic sie nie wymysli.
dywizjon33
2013-04-12 16:11:26
Ocena: 133(glosow:183)-+
skrzywdzili go rodzice kupując mu to mieszkanie
dywizjon33
2013-04-12 16:09:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
mariusz-1103
2013-04-12 16:05:47
Ocena: 2(glosow:10)-+
Jak masz mieszkanie to się ciesz ze jeszcze kredytu mieszkaniowego nie musisz spłacać :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0