Ukryj komentarze(218)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
lucy123
2013-04-15 14:55:18
Ocena: 62(glosow:96)-+
No dobrze, wiesz , że nie lubie pedałów , ale takie rzeczy dzieja się też w normalnych związkach. Ostatnio było głośno u nas o morderstwie dwójki adoptowanych dzieci. To chyba nie ma reguły. Ludzie nie zależnie od orientacji to egoistyczne potwory. Bo nawet zwierzętami ich nazwać nie można..
artbem111
2013-04-21 00:14:49
Ocena: 2(glosow:6)-+
Faktycznie sprawdziłem i w polskich mediach nie ma o tym wzmianki choć jest w amerykańskich.Trudno się dziwić o "polskim Fritzlu" w Ameryce też nie słyszeli.Ale ty już wydałeś osąd i zaszufladkowałeś wszystkich gejów na świecie. Idąc twoim tokiem rozumowania powinniśmy pozbyć praw Niemców. Wcześniej czy później rasizm, ksenofobia i antysemityzm z nich wyjdą i znów będziemy mieli powtórkę z II Wojny Światowej, powinniśmy ich zamknąć w więzieniach, to przecież oni rozpętali obydwie wojny, takie rzeczy są w genach, tak jak pedofilia w gejach.
PostAmerykanka
2013-04-20 12:40:05
Ocena: 2(glosow:8)-+
Tłumacz to takim jak DAVIDSTAR czy PAJAKPAJAK którzy żyją w XXI wieku a wciąż myślą, że homoseksualizm to choroba i można się nią zarazić. Do tego twierdzą uparcie, że każdy homoseksualista jest tak skrzywiony, że skoro lubi swoją płeć to pewnie dziecko też, co dla mnie już jest ogromnym absurdem. No i do tego komentarz, że środowisko gejowskie przekupiło organizację WHO do wykreślenia homoseksualizmu z listy schorzeń i w jakim ja świecie żyję, że nie wiem, iż świat rządzi się pieniędzmi.
PostAmerykanka
2013-04-19 22:41:23
Ocena: -5(glosow:15)-+
Davidstar za dużo Call of Duty. To ty żyjesz w świecie karabinów, miotaczy i myślisz, że wszyscy chcą Polskę napaść. Komu na niej zależy? Myślisz że Rosjanie, Amerykanie czy Żydzi nie mają większych problemów? To Kaczyński stworzył sobie bajkę, że jesteśmy wielkąp potęgą i każdy pragnie nas sobie ujażmić, a ty i tobie podobni jak stado baranów łykacie te bajeczki i rośniecie w dumę, jaki to z nas ważny na cały świat naród. A jak się coś złego dzieje to nie jest to twoja wina tylko Hitlera albo komunizmu...
pajakpajak
2013-04-20 01:17:36
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PostAmerykanka
2013-04-20 11:34:38
Ocena: 0(glosow:12)-+
pajakpajak - możesz powiedzieć dlaczego? To, że mam odmienne zdanie uwłacza mi jako człowiekowi i stawia mnie niżej od ciebie? Sądzę, że wszystkich "odmieńców" tak szufladkujesz. Jestem beznadziejna bo mam szacunek dla ludzi innych ode mnie, dla tych, którzy mają inny kolor skóry, wyznanie czy orientację? Tak dla was nie mam szacunku - owszem - ale nie dlatego, że macie inne zdanie ode mnie, tylko za agresję dla inności, a czarny, Żyd czy gej niczym się PAJAKPAJAK od ciebie nie różni - ma takie same prawa, jak ty - gdzie by nie przebywał.
Anti-Religion
2013-04-20 19:25:42
Ocena: -2(glosow:10)-+
Pająk, Ty naprawdę jesteś prosty, a wręcz jesteś prostakiem. Jedyny argument jaki masz to wyzwiska? P.S. Ty za to jesteś "ynteligent" od siedmiu boleści.
HAHAheheszkii
2013-04-19 19:52:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
Takie rzeczy dzieją się też w normalnych związkach. Nie każdy homoseksualista to pedofil.. Autor to jakiś niedoinformowany homofob. Pozdrawiam :)
Myszatron
2013-04-19 17:34:40
Ocena: 6(glosow:10)-+
pary homoseksualne jak chcą to niech sobie żyją razem, ich wybór i innym ludziom nic do tego, ale (i tu nie chcę nikogo obrazić) nie powinni adoptować dzieci. Gej czy lesbijka to normalny człowiek ale Ja osobiście nie chciał bym mieć dwóch ojców lub matek.
PostAmerykanka
2013-04-19 18:50:32
Ocena: -3(glosow:9)-+
Dziecko w takiej rodzinie będzie kochało swoich rodziców, niezależnie od ich orientacji. Miłość to silna więź. Jeśli tylko będą o nie dbali i równie je kochali. Homoseksualiści nie chcą adoptować dzieci po to by szerzyć swoją orientację. Chcą tylko potmostwa, z którego będą mogli być kiedyś dumni a nie umierać w samotności. Nie dość że społeczeństwo ich odrzuca... Lepsze to niż oszukiwanie kobiety po to by mieć rodzinę? Ja bym nie chciała by mój mąż mnie tak oszukiwał
CiachciaraChciach
2013-04-19 16:50:08
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2013-04-19 17:17:00
Ocena: 6(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
CiachciaraChciach
2013-04-19 16:43:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
patisol
2013-04-19 11:51:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
Tym największym homofobom, życzę tego co się stało mojej znajomej
wyklinała sąsiada przez okno bo jest gejem, pluła, dokuczała,na drzwiach mu pisała obelgi a jej synek dorósł i co? Gej! i to jeszcze jaki! zniewieściały na maksa haha
Co teraz sąsiad powinien zrobić?
misiek2004
2013-04-19 12:37:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
Może dlatego, że ludzi hetero jest 99%, a homo 1%?
misiek2004
2013-04-19 12:40:06
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ciemna masa to ty jesteś. I to taka, że żal dupę ściska. Jest mowa o konkretnym przypadku. HOMOSEKSUALNYM. Dlaczego mieszasz w to ludzi hetero? I dlaczego nie można dodawać? Pedzie to święte krowy?
miichan
2013-04-19 00:29:48
Ocena: 9(glosow:11)-+
Nie mam zamiaru ich bronić, bo takich powinno się za fiu*ty do słupa przybijać, bez względu czy gej czy hetero, więc nie oburzajcie się tak, "bo to pedał..". Z księżami jest inna bajka. Na siłe staracie sie zrobić z homoseksualizmu najgorsze zło tego świata. Bo to choroba, bo to obrzydliwe, bo to pedofile, zboczeńcy itd. To są przedewszystkim ludzie. I tak jak trafia się popier*dolony gej który zgwałci dziecko, tak samo pełno po ziemi chodzi heteryków, który zrobią to samo. To nie orientacja sprawia, że człowiek jest zły, albo dobry.
PostAmerykanka
2013-04-18 22:49:13
Ocena: -1(glosow:9)-+
Widzę się. Jeśli rodzice zapewnią mi byt i miłość. Nawet jak miałabym mieć dwóch ojców czy dwie matki. Przecież nie stałabym się homoseksualistką tylko przez patrzenie na nich, nie da się zmusić do tego. Co rozumiesz przez słowo dewiacja? Znam wielu gejów i lesbijki jak najbardziej stabilnych emocjonalnie i nikt z nich nie ma traumy z dzieciństwa. Poza tym to nie choroba - zaprzeczasz naauce, czyli jesteś zwyczajnie głupi. To tak jak byś powiedział, że liście to kamienie bo ty tak sądzisz.
gnida0000
2013-04-18 23:30:07
Ocena: 3(glosow:11)-+
A od kogo przykład bierze dziecko? Od rodziców! Jeśli dziecko wychowuje się w takiej rodzinie, to normą jest dla niego związek tych samych płci i pedalstwo jest dla niego jak najbardziej normalne, przecież rodzice wiedzą najlepiej i zawsze należy słuchać się rodziców.
PostAmerykanka
2013-04-18 23:46:19
Ocena: -3(glosow:9)-+
Boże otwórz niektórym trochę umysłu! Przecież nie rżną się na jego oczach, a przede wszystkim nie jest ich celem adoptować dziecka po to by rozmnożyć "pedalstwo". Dziecko najbardziej kształtowane jest przez rówieśników i społeczeństwo, przecież będzie widziało kobiety i mężczyzn w związkach, a nawet jak będzie spoglądało na rodziców to nie stanie się gejem! Gejem się rodzisz, a nie decydujesz się nim być. - " Hmm może zostanę gejem bo mam dwóch ojców" Nawet jeśli to przy pierwszym spotkaniu z facetem odbije się jak od ściany jeśli to nie to!
PostAmerykanka
2013-04-19 00:05:10
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tutaj w Polsce.
toudiz
2013-04-19 00:39:50
Ocena: -7(glosow:13)-+
Debi1e....co wy pierd. bo dziecko ma dwóch ojców to tez bedzie pedalem? To jak wytlumaczycie ze jakies 2/3 homo wychowywalo sie w domach gdzie jest ojciec i matka a jednak sa homo! Banda nieuków nie potrafiaca myslec mózgiem tylko od razu piesc i nienawisc!
misiek2004
2013-04-19 13:00:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Zabawne. Ty naprawdę wierzysz w to, co piszesz. Zawsze mnie zastanawia ten fenomen. Większość lewicowych idiotów, których spotykam opowiada pierdy, całkowicie niezgodne z logiką, naturą, zdrowym rozsądkiem, no, kompletnie z niczym sensownym... i naprawdę w to wierzą. Mają totalnie wyprane mózgi. Łykną każdą bzdurę jeśli telewizor im tak powie. Jak to, że pedalstwo jest normalne.
PostAmerykanka
2013-04-19 18:53:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie. Nigdy nie kierowałam się mediami. Wszystkie moje przekonanie są wzięte żywcem z rozmów z ludźmi, z podróży, z doświadczeń, z sytuacji jakie w życiu napotkałam. To ty patrzysz stereotypami bo tak ci powiedział ojciec, czy matka. Nie użyjesz mózgu, żeby rozkminić kilka kwestii czy na chłopski rozum homoseksualizm to choroba i czy ma coś wspólnego z pedofilią.
Michallo60
2013-04-18 21:51:33
Ocena: 1(glosow:9)-+
Czyli idąc tokiem rozumowania autora tej wiochy: Matka Madzi była heteroseksualna i zabiła swoja córkę, w takim razie trzeba odebrać prawo do posiadania dzieci dla par hetero. Można by mnożyć takie przykłady...
kawalrafala
2013-04-18 20:55:00
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
meredith100
2013-04-18 20:47:34
Ocena: 1(glosow:9)-+
Kilka dni temu o tym było głośno, informację można było znaleźć na kilku stronach informacyjnych, m.in. T_N24. Obaj Panowie zezwolili na pokazanie swoich wizerunków, ponieważ bronią się w sądzie. Oskarżyli ich dwaj najstarsi podopieczni. Panowie są ponoć bogaci i może to być próba wyłudzenia. Poczekajcie z osądami do decyzji sądu. Sprawa jest traktowana jak inna, ani specjalnie głośna ani uciszana, wystarczy sprawdzać różne media. Wiocha za niesprawdzony wpis i anty komentarze. PostAmerykanka,Brawo!
meredith100
2013-04-18 22:25:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
Masz rację przestępcom nie, jednak oskarżonym nie można. Nie wiem o jakich przypadkach mówisz, zawsze istnieje domniemanie niewinności i tego w organach sprawiedliwości się trzymają. To że w Polsce wszyscy najmądrzejsi to już inna sprawa.
pendalec
2013-04-18 20:35:30
Ocena: 1(glosow:7)-+
Takie rzeczy dzieją się również w normalnych, heteroseksualnych związkach, tylko że nie są tak nagłaśniane, bo przecież te związki są "normalne". Wiochą jest generalizowanie.
Nie popieram czynu tych panów, nie mam zamiaru ich usprawiedliwiać, za takie coś powinni dostać najwyższą karę z możliwych, ale na Boga, nie piszcie, że wszyscy homoseksualiści od razu chcą zgwałcić dzieci, które adoptują! Ogarnijcie się!
pietrek2011
2013-04-18 20:03:55
Ocena: -2(glosow:16)-+
I powtarzam jeszcze raz nie ma żadnej homofobii ja jestem zdrowy , to pedzie są chore czy chorzy i niech się z tym pogodzą . Poza tym niech sobie pedałują w domowym zaciszu , ich dupy ich sprawa , ale bez mieszania w to dzieci i wmawiania wszystkim dookoła jakie to jest fajne ...
PostAmerykanka
2013-04-18 23:48:36
Ocena: -4(glosow:12)-+
Podszedł do Ciebie kiedyś gej i powiedział : " Cześć, bądź gejem. Jakie to odlotowe". ?
WHO jakoś w swoim spisie chorób nie ma homoseksualizmu.
pajakpajak
2013-04-19 18:27:24
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PostAmerykanka
2013-04-19 18:56:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Pajkpajak - kiedyś palono kobiety na stosie uważając je za czarownice to teraz też tak powinni? Chyba był jakiś powód wykreślenia homoseksualizmu z listy chorób WHO już prawie 40 lat temu. Przepraszam cię, ale nauka idzie wstecz. Skoro ją wykreślili, były do tego dowody naukowe a ty się im sprzeciwiasz. Trochę śmiesznie co? A co ma pedofilia do homoseksualizmu?
pajakpajak
2013-04-21 19:13:08
Ocena: 8(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
PostAmerykanka
2013-04-21 22:34:39
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pajakpajak podaj mi te wyssane z tyłka żródła bo to jest nie prawda. Co 3 gej to homoseksualista!? Równie dobrze hetero też może taki być - mężczyzna to mężczyzna. PAJAKPAJAK jesteś tak głupi, że naprawdę sądzisz, że gejowskie lobby zapłaciło? Ale kto? Zebrali się na facebook'u, czy może jakaś organizacja? Kto?
ulfe
2013-04-18 18:58:25
Ocena: 1(glosow:7)-+
gadasz od rzeczy jakbys caly zapas borygo skonsumowal; to ze 2 kolorowe ludki maja skrzywienia nie swiadczy o wszystkich; albo stosujac analogie, czy jak znajde ci w necie statystyke ze 70% przestwepstw na tle rasowym popelniaja biali, to sie pomalujesz na niebiesko? puknij sie w ten pusty leb, trzeba miec strasznie malutkie kuleczki zeby sie interesowac co inni robia w lozku
PostAmerykanka
2013-04-18 18:11:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
Media na pewno w USA o tym mówiły, jeśli to nie fake. Przecież w Polsce nie trąbi się o każdym gwałcie na świecie na litość boską. To tak jakby mieli pokazywać każde morderstwo zza granicy... Przecież u nas nie mówi się o każdym gwałcie z USA, Niemiec czy nawet Anitugy i Barbudy.
A może to klątwa? Obejrzyjcie sobie - Opętanie w Connecticut 2
PostAmerykanka
2013-04-18 23:29:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiesz co to Antigua I Barbuda. Jak byłam mała już wiedziałam, choćby oglądając letnie IO, gdzie mają dobrych biegaczy..
PostAmerykanka
2013-04-18 23:56:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Geje źli, Turki złe, Amerykanie do dupy, Żydzi też, PO również, ja też pierniczę, ktoś kto ma odmienne zdanie od Ciebie jest chory. Kto wg ciebie jest ok? Hitler? Stalin?
A nie sądzisz, że to ty masz coś z głową skoro widzisz Turecką Apokalipsę w Polsce, budowane meczety, ulice w tęczowych kolorach i cały rząd przekupiony przez Izrael? Należysz do PiSu? Po co ci wiza, pojedziesz kiedyś do tej brudnej mieszaniny żydów, arabów, skośnookich, pedałów etc?
PostAmerykanka
2013-04-19 00:10:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak to po co? Nie zastanawiam się nad tym, ale idąc twoim tokiem myślenia po co mi chorzy ludzie, inne kobiety - skoro jestem heteroseksualna. Nie myślę o tym po co mi oni, myślę, że oni są nieodłącznym normalnym elementem społeczeństwa NICZYM nie różniącym się od ciebie. W Czym gej jako człowiek jest gorszy od ciebie?
PostAmerykanka
2013-04-18 18:04:57
Ocena: -6(glosow:12)-+
To na pewno nie są geje! Przecież nasze PiSowskie społeczeństwo twierdzi, że geje latają na różowo i z torebkami po ulicach. Więc proszę was, trzymajcie się jednego, a nie mówicie jak wam wygodnie.
Ferdynand_1980
2013-04-18 17:59:22
Ocena: -1(glosow:21)-+
Legalizowanie pedałów to najgorsza rzecz! Tępić takich zboczeńców!
PostAmerykanka
2013-04-18 18:06:13
Ocena: -1(glosow:7)-+
Dlaczego jesteś aż takim idiotą, że pedofil dla ciebie oznacza geja? A lesbijka to już nie może być pedofilem? A ludzie hetero nie są?
PostAmerykanka
2013-04-18 19:23:44
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ty jesteś nienormalny!
A pedofile, którzy gwałcą dziewczynki? To też geje tak? ALbo ojciec molestujący swoją córkę. Ty jesteś wyjątkowo niedouczonym debilem...
mariom460
2013-04-18 21:54:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
Właśnie, dziewczynki! Są tak zboczeni, że kobieta im nie wystarczy bo to by było zbyt normalne i nie pociągające. Znudzi im się dorosły facet to łapie się dzieci i mu to jest obojętne czy chłopczyk czy dziewczynka. Potem przyjdzie kolej na zwierzątko:)Odróżniajmy naturę od zboczenia.
PostAmerykanka
2013-04-18 22:45:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ty jesteś taki głupi i antynaukowy. Ty sam sobie przeczysz. Wg twojej opinii to nie jest homoseksualista tylko biseksualista. Po drugie, jak ojciec gwałci swoją córkę i jest heteroseksualny to nie będzie gwałcił synka tylko dla tego, że ma mały otwór. Uwierz mi, że pedofilom nie chodzi o dziurę tylko o inne względy, tak jak tobie gdy ślinisz się na połowę lasek których nigdy nie będziesz miał.
mariom460
2013-04-19 11:59:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Antynaukowy?;D Sorry, na mojej uczelni nie ma żadnego ,,zboczeńcoznawstwa" bo wybrałem ją po to aby mieć po niej jakąś pracę. A nie bronić zwyrodnialców na rożnych portalach jak Ty. Cały czas mi chodzi o to, że jeśli ktoś jest wykolejony do tego stopnia, iż potrafi czuć pociąg seksualny do osoby tej samej płci to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że złapie się dzieci. Jeśli jest normalny ( hetero) to dzieci go nie będą podniecać, wychodzi wszystko nawet z definicji:) Nie ślinie się Ty bo przez znaczną większość czasu myślę głową nie czymś innym. Ty i twoi homo kumple tego nie zrozum
PostAmerykanka
2013-04-18 17:56:49
Ocena: -5(glosow:15)-+
CO za idiotyczny post. Sfrustrowany homofob (czytaj autor) próbuje wszelkich sił żeby skłócić znów społeczeństwo. Pedofilia jest wszędzie, a bardziej popularna i rozwinięta w środowisku heteroseksualnym, oczywiście dlatego, że ludzie heteroseksualnych jest więcej. Zobacz ile w Tajlandii czy Rosji a nawet USA w domach publicznych jest małolat, jest też mnóstwo grup zorganizowanych, przekazujących sobie nastolatki a nawet dzieci. Tak, media piszą o księdzach pedofilach bo tacy też są więc dlaczego o tym nie mówić? Pedofil to pedofil i SRAK się ma do geja.Dlaczego każdy idiota łączy pedofilię z
PostAmerykanka
2013-04-18 17:59:12
Ocena: -5(glosow:11)-+
z homoseksualizmem? Przecież pedofilia nie jest określana i zależna od orientacji! Tak tylko niedorozwój może twierdzić z całym szacunkiem!
Hanusiak
2013-04-18 19:51:50
Ocena: 6(glosow:8)-+
homofob, jak sama nazwa wskazuje boi się czegoś (ma fobię), zwolennicy ukrócenia hulanek pedałów nie są homofobami, ja osobiście nie czuję homofobii, raczej homowstręt, gdyż brzydzą mnie ich praktyki. Nazywajmy rzeczy po imieniu, nie dla homofobii...tak dla homowstrętu!
pietrek2011
2013-04-18 19:56:35
Ocena: -1(glosow:5)-+
Chciałem ci pocisnąć ale w porę spostrzegłem żeś wieśniak , więc nie będę się do twego poziomu zniżał...
PostAmerykanka
2013-04-18 20:00:13
Ocena: -4(glosow:6)-+
Hanusiak. Sam sobie zaprzeczyłeś - napisałeś, że homofob boi się homoseksualizmu, a nie sądzisz, że wstręt jest z tym połączony? Poza tym nie masz mózgu? Nie ma czegoś takiego jak "strach przed homoseksualistami" słowo homofobia utworzono w celu określania ludzi agresywnych względem homoseksualistów, a to, że pomysłodawca tejże nazwy wsadził tam słowo fob - to już inna sprawa, ale nie musisz jak krowa usilnie nastawiać się na tą część. Fobia to również obsesja więc twoja teoria padła.
PostAmerykanka
2013-04-18 20:01:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Oceniasz ludzi przez pryzmat punktów za komentarze? Tandetnie.
pietrek2011
2013-04-18 20:21:02
Ocena: -1(glosow:7)-+
Bo uważam ze homoseksualizm to dewiacja . Może nie będzie gwałcił dziecka które sobie kupi czy adoptuje, ale taki dzieciak ma na dzień dobry pod gore . Homoseksualiści często maja problemy emocjonalne , poza tym to nie jest normalna rodzina dla takiego dziecka . Niech sobie będą gejami ich problem ale bez wmawiania ze ja mam jakąś fobie to oni są chorzy...A ty widzisz sibie w takiej rodzinie ??
rzeznianumer5
2013-04-18 17:49:28
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jestem za równouprawnieniem. Urwać jaja wszystkim pedofilom. Księżom też.
piter.piter
2013-04-18 16:48:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
lucy123- jasna sprawa, że takie rzeczy dzieją się również w hetero-związkach, ale jedno zachowanie nie może usprawiedliwiać drugiego. To, że hetero zabili dwójkę dzieci, nie znaczy, że należy akceptować to u homo-gwałcicieli. Wiochą jest fakt, że media milczą o tym.
Max74
2013-04-18 16:04:42
Ocena: 1(glosow:11)-+
Absolutnie niemożliwe, żeby homosie robili takie rzeczy, to na pewno przebrani księża, którzy podszyli się się pod parę gejów, żeby skompromitować tą szlachetną orientację. Cieszę się, że widzę PIERWSZY na tym portalu absurd tego typu. Czytając komentarze, zauważyłem, że większość to nie zrozumiała opisu tego absurdu. Media nie zainteresowały się sprawą ponieważ dotyczy homosi a pisać coś źle na ich temat jest obecnie bardzo niepoprawne politycznie i nie mówcie,
PostAmerykanka
2013-04-18 18:02:50
Ocena: -3(glosow:13)-+
co za stek bzdur. Złe pisanie o homosiach jest niepoprawne politycznie?! Przecież tu nie chodzi o orientację pedofila tylko o samą swoistość tego schorzenia psychicznego! Nikt nie będzie uniewinniał mordercy za to, że jest gejem bo się niby geje oburzą, że są szykanowani. Głupie homofobiczne gatki, że geje za wszelką cenę bronią się swoją orientacją. G prawda. Tylko Wałęsa i Kaczynśki fan club to głosi, a wy jak stado krów za nimi.
AdrianAdamski
2013-04-18 15:39:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
memeo
2013-04-18 15:39:49
Ocena: 2(glosow:12)-+
jak zwykle wszyscy są wpychani do jednego worka... wiocha to tu jest dla autora i wszystkich wypisujących komentarze w stylu 'wszyscy geje to pedofile'. naprawdę, ludzie, nie wolno szufladkować wszystkich, bo jacyś kretyni zawsze się znajdą i wyrobią 'reputację' danej grupie. -.-
zygmunt1952
2013-04-18 15:31:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie mam nic przeciwko gejom ale jak chcą mieć dzieci to niech sobie zrobią i któryś urodzi a nie adoptować cudze.Gwałty dzieci zdarzają się także dość często w rodzinach hetero i geje za to przestępstwo powinni być karani tak samo jak inni,którzy się tego przestępstwa dopuszczają.
rotoman
2013-04-18 15:04:52
Ocena: 5(glosow:7)-+
Wszyscy jestescie durniami - ktos wklei obrazek z napisem a wy 100% poparcie bez zadnych zrodel. Tak sie sklada ze nie ma zadnych dowodow na to ze oni to zrobili i podobno gowniarze chceli zrobic halo wokol tych dwoch gejasow i jakies sianko/odszkodowanie wydebic. A gejasy same zrobily sprawe publiczna i wyrazili zgody na pokazanie ich wizerunku w mediach.
GET YOUR FACTS STRAIGHT dzieciaki, naprawde.
HAHAheheszkii
2013-04-19 20:11:00
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dlaczego śmieci? To są ludzie.. Mogą Ci się nie podobać to co robią, ale nie powinieneś tak pisać.. Gimnazjum? Przykre że są tacy ludzie :(
sangre666
2013-04-18 13:45:09
Ocena: 11(glosow:13)-+
pedofilem może być każdy - gej, hetero, kobieta, mężczyzna, prawnik, lekarz, ksiądz budowlaniec, żołnierz, polityk. nie wiemy kogo spotykamy na ulicy, kogo w kościele czy u lekarza. nie wiemy dla czego pan nauczyciel albo pani nauczycielka podjęła się pracy z dziećmi. równie dobrze idąc tym tokiem myślenia - jakiś piekarz jest pedofilem to znaczy ,że wszyscy piekarze są pedofilami. policjant jest pedofilem, wszyscy policjanci są pedofilami itd.
awesomebeauty
2013-04-18 13:27:21
Ocena: 6(glosow:8)-+
Idąc tropem myślenia autora tego absurdu każdy gej to pedofil, a każdy hetero to gwalciciel. Gupek
Zeusek
2013-04-18 13:20:29
Ocena: 3(glosow:15)-+
HAHA co za totalna manipulacja. Ze niby takie cos zdarza sie tylko w zwiazkach homoseksualistow?! Chyba ktos nie ma mozgu jesli uwaza ze w rodzinach w ktorych jest ojciec i matka takie rzeczy nie maja miejsca... Takie rzeczy sie zdarzaja i beda zdarzac i nikt nie ma na to wplywu... Swiat nie jest i nigdy nie bedzie doskonaly a raczej ludzie tacy nie beda...
awesomebeauty
2013-04-18 15:54:30
Ocena: -5(glosow:5)-+
Davidstar to o czym piszesz to paranoja socjalna ktoś wytworzył w tobie lęk przed pewną grupa. Tak jak kaczyński tworzy lęk swoim wyborcom rozumiesz wszędzie widzisz wrogów myślisz że zniszczą twoja nieskazitelna rasę to jest choroba która nazywa sie fobią
awesomebeauty
2013-04-18 17:49:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
I kto tu pisze o hipokryzji tzn że Polak może jechać wszędzie gdzie chce, ale do Polski juz nie wolno nikomu
PostAmerykanka
2013-04-18 18:09:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
Właśnie davidstar. Takich polaczków jak ty błąka się mnóstwo po ulicach Londynu, ale do Polski już nikt nie może wjechać?
Na pewno media o tym mówiły, jeśli to tylko prawda. Czy w Polsce piszą o każdym gwałcie w USA czy Gujanie Francuskiej?
Hanusiak
2013-04-18 19:54:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
no proszę was... tu nie chodzi o nietolerancję rasową. Nie mam nic do azjatów, żydów, murzynów, ale muzułmanie (jak kto woli kozo***cy)wprowadzają własne prawa na emigracji i żądają ich przestrzegania. Zrobili syf u siebie, a teraz w innych krajach próbują, na szczęście u nas za mały socjal dla nich.
PostAmerykanka
2013-04-18 23:58:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Skoro twoja rodzina jest anty to myślałeś, że twoja zacofana kuzynka widząc dwóch gejów zapieje z zachwytu. Ciemnogrodu niestety nie da się rozjaśnić.
sedziadread
2013-04-18 12:18:53
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sangre666
2013-04-18 13:49:17
Ocena: -1(glosow:9)-+
"dzieci powinny wychowywać się w rodzinie składającej się z kobiety i mężczyzny. gej, chcąc mieć dziecko może co najwyżej zostać anonimowym dawcom nasienia, bez wiedzy tego, do kogo trafi jego nasienie" słowa znajomego geja. w zasadzie oni nie są tacy straszni jak ich malują. dawniej homo zawierali małżeństwa z kobietami, mieli dzieci a na boku spotykali się z innymi mężczyznami. tylko po to żeby nikt nie wiedział o ich orientacji. i to było według mnie bardziej chore niż to, że dziś mniejszość z mniejszości organizuje sobie parady.
Obserwatorekk
2013-04-18 11:50:28
Ocena: 0(glosow:14)-+
Prawda jest taka że wśród osób homo jest bardzo duży odsetek osób o skłonnościach pedofilskich, samobójczych i psychopatycznych. Czyli jak dziecko trafia do takiej rodziny to jest duża szansa że zostanie zgwałcone zabite lub wypaczone dużo większa szansa niż w rodzienie hetero ale nie wszyscy homoseksualiści są tacy to fakt ;)
Obserwatorekk
2013-04-18 12:02:05
Ocena: -1(glosow:3)-+
No jak tak myślisz to kiepsko z tobą ;)
BombowyAhmed
2013-04-18 11:30:54
Ocena: -2(glosow:12)-+
TO PSZECIEŻ PROWOKACJA SKINOWCÓW! NIE DAJCIE SIĘ TEMU NABRAĆ, GEJE SĄ SPOKO, A PAJAKPAJAC TO HITLEROWIEC! ZACZYNAŁ JAKO STRAŻNIK KL AUSCHWITZ, A TERAZ SYJONIŚCI POWIERZYLI MU TROLLOWANIE W INTERNECIE!
ncaso
2013-04-18 10:33:30
Ocena: 5(glosow:19)-+
Tak - Media za polecenie lobby gejowskiego (czyli pedofilskiego bo każdy gej to pedofil) oskarżają niewinnych księży katolickich którzy niczym anioły leją miłość i dobroć na nasze serca. A tu dwóch gejów gwałci BRUTALNIE! (hetero gwałcą łagodnie) 2 ze swoich 9 pociech. Sąd oskarża a media bezczelnie milczą - mało tego, w LGBT (wtf?) działa kilkuset pedofilów (JAWNIE!) włącznie z szefostwem, czyli pewnie gwałcą na dzieci ulicy w ciągu dnia... Nieskomplikowany świat pająka...
deadkilla
2013-04-18 10:38:58
Ocena: -3(glosow:17)-+
Wszyscy wiemy że człek ten (pajakpajak...) inteligencją nie grzeszy, nie ma się co dziwić że znowu wrzuca jakieś g***o. Ciekaw jestem tylko z którym adminem ma takie bliskie relacje, że zwykle ląduje to na głównej, czasem po kilka dziennie. To + wieczne ataki na homo powoduje, że zaczynam otwarcie kwestionować jego własną orientację...
terrorbrain
2013-04-18 10:30:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
terrorbrain
2013-04-18 10:27:59
Ocena: 9(glosow:17)-+
Przepraszam najmocniej, ale orientacja nie jest tu istotna. Zwyrodnialcy to zwyrodnialcy, są wśród homo i hetero, i powinni być tak samo karani - tortury, męki, kastracja, publiczny lincz a na końcu krzesło elektryczne. Jednak ten obrazek jest także krzywdzący, skąd niby informacje o tym czy ktoś działający w jakiejś organizacji jest czy nie jest pedofilem? Kolejna próba zrównania homoseksualizmu z pedofilią, śmierdzi strasznie czarnym PRem (polecam z literatury fachowej sprawdzić czym jest socjotechnika histerii).
pajakpajak
2013-04-18 11:19:33
Ocena: 7(glosow:23)-+
komentarz usunięty przez moderatora
terrorbrain
2013-04-18 11:53:03
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeśli wspierasz się danymi statystycznymi, kultura dyskusji (tak tak wiem na jakiej stronie jesteśmy xD) wymagałaby podania źródeł, tym bardziej jeśli inni o nie proszą.
Danych szukać nie musiałem znam co najmniej kilka raportów badawczych na temat związku homoseksualizmu z pedofilią, smutne jest to, że zdecydowana większość to badania amerykańskich badaczy z końca lat 70tych i lat 80tych, ani to dane aktualne ani wiarygodne (sorki, ale brać pod uwagę należy ówczesną sytuację geopolityczną i socjopolityczną). Współczesne badania prezentujące tego typu tendencje są wykonywane w większości prze
terrorbrain
2013-04-18 11:58:26
Ocena: 2(glosow:6)-+
przez* badaczy związanych z katolickimi uniwersytetami, z czystym sumieniem można stwierdzić, że te badania też są o kant dupy potłuc bo nie dość, że stronnicze, to często manipulowane już na poziomie próby. Nie staram się tutaj zdyskredytować takiego czy innego poglądu, bo tak samo dla mnie wiarygodne są stare badania, badania prowadzone na zlecenie najstarszej korporacji na świecie i te sponsorowane przez LGBT.
justynaskalska
2013-04-18 12:11:53
Ocena: 4(glosow:4)-+
tamte badania z lat 70 80 90 są tak samo aktualne jak te co są robione teraz w nauce taki okres czasu jest uznawany za norme ;) druga sprawa różnice w tych badaniach w tych dziesiejszych z tego co przeglądałam odsetek pedofili i innych zwyrodnialców też jest dużo większy wśród homo ale już nie tak dużo wiekszy jak w tych starszych badaniach fakt chodzi o sytuacje polityczną jaka panuje teraz i wtedy tutaj mozna łatwo załwazyć jakim gównem nas karmią.
HAHAheheszkii
2013-04-19 20:18:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
A lesbijskie porno pewnie oglądasz ... -,- Takich debili też powinno się gnoić w zarodku.
Samarka
2013-04-18 13:27:40
Ocena: -1(glosow:9)-+
Winna jest modna obecnie tolerancja do wszystkiego i wszystkich.Ludzie nie liczą się z tym,że patologia tworzy kolejną patologię.Jeśli ktoś jest gejem ( co moim zdaniem nie jest normalne) może posiadać skłonności do innych patologicznych zachowań. Nie jest to regułą,ale w większości przypadków tak jest.Nie tyczy się to tylko gejów ale każdej innej patologii też.
Ereszkigal
2013-04-19 11:18:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
david pedofil wcale nie potrzebuje "przykrywki pedała" by adoptować dziecko, bo niby po co? taka "przykrywka", raczę zauważyć, jest zbędna i bezsensowna. tworzysz głupie historie które mają za zadanie straszyć innych. a inni się nabierają, mimo tego, iż brak tym opowiastką sensu.
arigold7
2013-04-18 10:17:22
Ocena: -6(glosow:14)-+
a nie jest tak ze wszyscy pedofile to pedaly? gwalcenie malego chlopca samo w sobie jest pedalskie, male dziewczynki tez nie sa zbyt kobiece wiec to tez troche pedalstwo. po co bronicie ta zaraze i pozwolicie im wychodzic na ulice? niech sie kopuluja w domach ale precz z paradami, precz z ulic a przede wszystkim stop promowaniu PEDALSTWA W MEDIACH!!
terrorbrain
2013-04-18 10:34:38
Ocena: -1(glosow:11)-+
Idąc twoim tokiem "rozumowania", jeśli facet weźmie za żonę kobietę o mocno zarysowanej szczęce i stosunkowo małych piersiach to na 100% jest kryptogejem?
notyourbusines
2013-04-18 11:03:59
Ocena: 2(glosow:10)-+
No wyobraź sobie, że pedofil nie równa się "pedał". Pedofil ma pociąg do dzieci i robi im krzywdę. A osoby homo pociągają osoby dorosłe tej samej płci i są robią to ze sobą bo obie strony tego chcą. To jest bardzo proste.
arigold7
2013-04-18 14:40:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Terror taka kobieta nie ma ptaka z reszta malo jest takich kobiet. Notyourbusines i co taki pedofil ma zrobic? Przeciez on sie taki urodzil i od zawsze pociagaly go dzieci. Biedak :( nie widzisz hipokryzji w bronieniu pedalstwa? Ok nikogo nie krzywdza, niech sobie beda, ale niech nie zadaja praw a tym bardziej adopcji. Jedyne prawo jakie powinni miec to takie ze za orientacje nie sa paleni, nic wiecej
notyourbusines
2013-04-18 21:03:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie widzę tutaj hipokryzji. Każdy porządny obywatel danego kraju powinien mieć takie same prawa. I tak swoją drogą jak 2 osoby tej samej płci wezmą ze ślub czy tam zalegalizują swój związek, to co komu do tego? Stracisz przez to pracę? Nie. Skończy się świat? Nie. Wybuchnie 3 wojna światowa? Nie. A co się stanie? Tylko to, że 2 osoby będą sobie, że sobą żyły tak jak chcą, gdzie chcą i z kim chcą.
Każdy ma prawo żyć tak jak chce dopóty dopóki nie krzywdzi drugiego człowieka. Proste.
Nick-T_00
2013-04-18 10:10:53
Ocena: 7(glosow:7)-+
"Media robią wszystko, by księży wyzywać od pedofilów" - sorry, media mają być cicho, gdy ksiądz pedofil gwałci dzieci, wszyscy łącznie z kurią sprawę znają, a on "za karę" jest przeniesiony na inną parafię? Nie atakuję całego kościoła, tylko poszczególnych księży (zarówno zboczeńców, jak i tych, którzy sprawy wyciszają). Nie może być powrotu do Crimen sollicitationis. Zboczeńcy zdarzają się wszędzie. I wśród homoseksualistów i wśród księży, i wśród heteroseksualnych "normalnych" rodzin. Nie widzę powodu, by atakować całe środowisko z powodu kilku zboków.
arigold7
2013-04-18 10:22:28
Ocena: 0(glosow:6)-+
masz racje! bardzo dobrze ze pietnuja ksiezy zboczencow i jestem za ich ekskomunika i karaniem jako zwyklego przestepce. ale jest 1 ale, podejrzewam ze z powodu tej waszej "poprawnosci politycznej" badz tez "tolerancji" w mediach cisza na temat pedofilow wsrod homosiow a to nie jest ok
Rei_Ayanami
2013-04-18 19:33:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
"całe środowisko z powodu kilku zboków" ciekawe, a czytałeś tzw. raport Camerona ? Polecam. " Media robią wszystko, by księży wyzywać od pedofilów" powiedz ilu pedofilów jest wśród księży? a ilu wśród nauczycieli lekarzy i psychologów? i najważniejsze wśród najbardziej normalnych i moralnych ludzi tzn homoseksi ( patrz raport Camerona )
BoaKrztusiciel
2013-04-15 23:30:59
Ocena: -4(glosow:8)-+
Chciałam coś napisać, ale tuboosh już pozamiatał;)
pajakpajak
2013-04-15 23:36:14
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
BoaKrztusiciel
2013-04-15 23:39:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
Pająk mi chodził, ale go zdzieliłam kapciem. Mam nadzieję, że wioskowi obrońcy zwierząt mnie za to nie zbesztają;)
pajakpajak
2013-04-15 23:43:25
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tub00sh
2013-04-15 15:42:17
Ocena: 2(glosow:42)-+
Po pierwsze minus za zaj3banie zdjecia z demotów dla paru punktów. Żałosne. A teraz kilka pytań: 1) czy to że parka gejów zgwałciła dziecko, świadczy o tym, że wszyscy geje tak robią? 2) czy autor sugeruje, że wszyscy członkowie LGBT to pedofile? 3) JAKIE media "zrobią wszystko, by wyzywać księży od pedofilów"??? Może jakiś przykład? Bo oskarżenie poważne, a ja sie nigdy nie spotkałem z takimi tezami w MEDIACH. Tam są co najwyżej pojedyncze przypadki udowodnionej pedofilii w kościele. A tym dwóch ze zdjęcia uj3bać siusiaki!
Anti-Religion
2013-04-15 17:53:05
Ocena: -5(glosow:17)-+
I ja bym dorzucił od siebie dla autora absurdu to żeby zwrócił uwagę na to co sam przedstawił. "Sąd Najwyższy robi rozprawę otwarcie". Czyli są sądzeni i nie ujdzie im to płazem, a czy można to odnieść do wielu księży?
pajakpajak
2013-04-15 20:42:37
Ocena: 14(glosow:30)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2013-04-15 20:47:30
Ocena: 12(glosow:28)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2013-04-15 20:57:10
Ocena: 14(glosow:26)-+
komentarz usunięty przez moderatora
klisza08
2013-04-15 23:50:49
Ocena: 7(glosow:17)-+
czy rzeczywiscie ta parka gejow jest przyczynkiem do tego,zeby wszyscy homo nie adoptowali dzieci?Brzmi troche na wyrost,ale uwazam,ze jezeli eksperyment juz na poczatku daje takie rezultaty to po co dalej ryzykowac?Przeciez tu na pierwszym miejscu chodzi o dobro dzieci,ktore szukaja domu,rodziny a nie o komfort gejow. Liczy sie zycie KAZDEGO dzieciaka a dla jakiejs nowopowstalej ideologii nie ma co na razie zmieniac biegow rzek.Zreszta Ruscy juz kiedys odwracali nurt doplywow Jeziora Aralskiego,czym poczynili spore spustoszenie w dorzeczach i multikatastrofa ekologiczna wisiala na wlosku...
tub00sh
2013-04-16 00:28:25
Ocena: 0(glosow:18)-+
A czy mogę poznać źródło twoich doniesień o tym, że 30% gejów to pedofile? Bo widzisz.. po długich i skomplikowanych operacjach matematycznych przeprowadzonych z moim tajemniczym adoratorem wyszło nam, że w Polsce jest ok 36 TYSIĘCY PEDOFILI! Whooa! Wiarygodne! Nadal ani słowem nie wspomniałeś też o tym, jakie to media i w jaki sposób próbują "wyzywać księży od pedofili"(?), ale nie spodziewam się po tobie wiele, skoro jedyne co potrafisz to UKRAŚĆ obrazek z demotów i nie umiesz nawet wymyślić własnego opisu:). W sumie można by to zgłosić jako plagiat... :)?
pajakpajak
2013-04-16 11:05:34
Ocena: 10(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pajakpajak
2013-04-16 11:09:29
Ocena: 10(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
dedede66
2013-04-16 20:53:34
Ocena: 6(glosow:14)-+
Pajak, zapoznaj sie z definicja plagiatu bo pierdzielisz trzy po trzy. Jestes w koncu podobno "autorem" tej wiochy. Po drugie, skoro podajesz jakies dane to jak najbardziej wskazane byloby podac rowniez zrodlo zamiast sie odnosic z lekcewazacym tonem tylko dlatego, ze ktos wypowiedzial sie krytycznie na temat TWOJEGO absurdu.
tub00sh
2013-04-16 21:03:55
Ocena: -2(glosow:12)-+
Dede mnie uprzedził, ale ja zapytam jednak o tą "fachową literaturę". Ciekawe czy jesteś w stanie podać mi chociaż jeden przykład FACHOWEJ LITERATURY potwierdzającej farmazony jakie tu pleciesz. A w internecie to ja również mogę napisać dowolną treść typu: "każdy internauta o pseudonimie pajakpajak jest pedofilem, to potwierdzone naukowo. dowiedli tego najwybitniejsi badacze zajmujący się wpływem charakteru i orientacji seksualnej na dobieranie pseudonimów" itp. Deal with it.
pajakpajak
2013-04-16 21:58:40
Ocena: 8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tub00sh
2013-04-16 22:23:00
Ocena: -3(glosow:13)-+
Jako "hejter" (czyżbym kogoś obraził?) stwierdzam, że nie dociera do mnie taka niby argumentacja, więc uznajmy, że napisałeś: "mógłbym ci czarno na białym pokazać i udowodnić, że mam rację, ale nie mam czasu, więc zmarnuję go, by napisać, że nie mam czasu [co jest w istocie szalonym paradoksem czasoprzestrzennym (?!)] bo nie mam tak naprawdę nic sensownego do powiedzenia". Tęk ju, gut najt.
pajakpajak
2013-04-16 22:26:06
Ocena: 5(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Anti-Religion
2013-04-17 20:53:36
Ocena: 2(glosow:6)-+
pajakpajak - a jednak odpowiem boś zabawny. :D "multikonta któregoś z tych monotematycznych pajaców" - Czy jak powtórzę po raz drugi że to moje jedyne konto to dotrze do Ciebie, czy zbyt skomplikowane? Masz rację że media milczą o takich sprawach by tylko pedałów nie oczernić, z jednoczesną nagonką na kk, ale najmniej ważne w tym momencie dla mnie jest czy o tym się mówi, tylko to że są sądzeni. Jak będziesz mógł to samo odnieść do kk, wtedy i media przestaną się interesować. P.S. Przezwiska zachowaj dla siebie, albo kumpli zabawny człowieczku. :-)
terrorbrain
2013-04-18 10:16:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
@pajakpajak
Zestawianie obok siebie "internet" i "literatura fachowa" to jak ludobójstwo, herezja terroryzm w jednym. Po drugie zabawna linia obrony "nie podam źródeł danych statystycznych na których się opieram bo uznacie je za nieobiektywne" - zdajesz sobie sprawe z tego, jak to brzmi?
lucy123
2013-04-15 14:55:18
Ocena: 62(glosow:96)-+
No dobrze, wiesz , że nie lubie pedałów , ale takie rzeczy dzieja się też w normalnych związkach. Ostatnio było głośno u nas o morderstwie dwójki adoptowanych dzieci. To chyba nie ma reguły. Ludzie nie zależnie od orientacji to egoistyczne potwory. Bo nawet zwierzętami ich nazwać nie można..
pajakpajak
2013-04-16 22:33:24
Ocena: 9(glosow:19)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pietrek2011
2013-04-18 20:12:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
No dobra a chciała byś mieć rodziców gejów , bo ja uważam ze to takie skrzywienie na dzień dobry dla takiego dziecka . W każdym społeczeństwie , zbyt różniące się osobniki bywają odrzucane . Dlatego trzeba się dostosować do ogólnie przyjętych zasad , dlaczego niczego nie winne dziecko ma dźwigać ciężar dewiacji ,,rodziców ``
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Mogło też być ostatnie! Takie rzeczy tylko w Tanzanii.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0