Ukryj komentarze(195)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
narwal101
2013-04-25 11:04:10
Ocena: 73(glosow:97)-+
Takie powitanie powinno być w każdym mieście do, którego zawita tuskobus.
kuba17061986
2013-05-01 00:52:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
no mi się miło oglądało, pozdrowienia dla uczestników tego jakże miłego i serdecznego powitania naszego jaśnie rządzącego pana premiera , więcej takich akcji panowie w całym kraju i mam nadzieję że na wyborach dotrzymacie słowa
POLSKAPANY
2013-04-27 16:29:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
Bardzo dobrze! Też bym poszedł!
hubertmaster
2013-04-26 10:41:42
Ocena: -3(glosow:3)-+
SPiewają ze obala juz od uuuu i nic sie dalej nie dzieje
adi.wozniak83
2013-04-26 08:19:48
Ocena: 8(glosow:8)-+
Kibole matole nie sa podpuszczani przez Pis idioto lemingu
Grafit00
2013-04-25 21:50:56
Ocena: -9(glosow:23)-+
Czemu kibole tak łatwo dają się podpuszczać przez PiS ?! U nas w Częstochowie było to samo podczas protestu przeciwko ACTA niby 4tys. ludu się zebrało połowa to kibole a jak się okazało to wszystko PiS zorganizował:( Smutne gdy sobie uświadamiasz, robiąc coś według własnej idei że w rzeczywistości dyryguje tobą opozycja :/ W ogóle te wszystkie manifki są Chu.a warte. lepiej już zostać godzinę dłużej w robocie i zarobić parę groszy więcej niż "pracować" na sukces konkurencyjnej parti bo jak nie PO to PiS i na cholerę mi to:/
CaliforniaGirl
2013-04-25 19:17:04
Ocena: -12(glosow:22)-+
Haha! "Jedzie, jedzie!" WTF?!
Dziwicie się? Czego można by spodziewać się od kibolstwa i ich transparentów z błędami ortograficznymi. I nie mam tu na myśli normalnych fanów piłki nożnej!
CaliforniaGirl
2013-04-25 20:40:11
Ocena: -4(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
cyb155
2013-04-25 20:42:09
Ocena: 0(glosow:6)-+
To ta sama amerykanka widać jesteś tolerancyjna ale tylko wybiórczo kibice to nie ludzie ?? Zresztą to są patrioci czego nie można powiedzieć o tobie niestety .Nie jestem kibolem nawet nie mam ulubionego klubu ,ale popieram inicjatywę w 100% jak nie po dobroci to siłą zwyciężymy z pseudopolitykami !!!
CaliforniaGirl
2013-04-25 20:49:52
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie... Ja naprawdę bym chciała, ale już nie mam siły dyskutować z ludźmi, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem... CYB155 przeczytaj jeszcze raz mojego posta i zastanów się DWUKROTNIE gdzie napisałam, że kibice to nienormalni ludzie... Kibolstwo to nie to samo co normalni kibice i fani piłki nożnej... Boże..
Grafit00
2013-04-25 21:59:39
Ocena: 0(glosow:4)-+
California twój podstawowy błąd to to że nie krytykujesz Donalda ;) Nie nauczyłaś się jeszcze że tu jak nie jeździ się po premierze to jest się hejtowany :p
Chcesz dowodu to to zobacz ile minusów jest w tym momencie przy tej mojej wypowiedzi ;D
heh a co mi tam... JE.AĆ KIBOLI - DONALD RZĄDZI ;D:D
CaliforniaGirl
2013-04-25 22:40:31
Ocena: -3(glosow:5)-+
Oczywiście, że go krytykuję za błędy jakie popełnia. Ale tutaj komentuję konkretny absurd na którym ewidentnie największą wiochą są te łyse pały, które jak mają możliwość gdzieś wyjść i pokrzyczeć to idą, nawet nie wiedząc czego żądają.
zwierzak250477
2013-04-25 19:13:41
Ocena: 11(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
WhiteDeVIL666
2013-04-25 19:09:53
Ocena: -1(glosow:3)-+
Powinni mu pokazać dupe :)
Wiesniakznetu
2013-04-25 19:05:45
Ocena: 6(glosow:6)-+
Witający pokazują to co wszyscy myślimy
MINTOR
2013-04-25 18:01:45
Ocena: -6(glosow:14)-+
Kibole musiały oczywiście wszystko spieprzyć. A już słyszalem jakieś słowa rozsądku o rozmawianiu na temat reform. Byłyby chociaż jakieś konkrety. Transparenty fajne. No może oprócz tych smoleńskich. Mogło być słusznie i kulturalnie jednocześnie. Ale po co? Ci jaskiniowcy oczywiście zaczęli drzeć mordę. Banda prymitywów. Przez nich wyszło jedno wielkie hałaśliwe nic.
evangelion
2013-04-26 07:23:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
temat reform czyli kolejne klamstwa a nie konkrety bo obiecywac se moze aby tylko byl poparty...juz sie nachlal w korycie to niech spada!!!!
manekh
2013-04-25 16:33:42
Ocena: 2(glosow:8)-+
wiochą i żenadą jest nie móc iść z dzieckiem na mecz? a próbowałeś, byłeś kiedyś na meczu, widziałeś jak ktoś się napierd... czy po prostu tak jest, bo tak jest, a że tak jest to wiesz z telewizji?? Tusk złapał chwytliwy temat przed Euro, z pomocą mediów nagłośnił kilka incydentów i wspólnie wbili ludziom do głów, że kibic to bandyta i trzeba z nim walczyć, Ci którzy nie chodzą na mecze to podłapali, bo pasuje to do ich wizji świata. Banalne, ale skuteczne, bo w ten sposób odwrócili uwagę od siebie.
manekh
2013-04-25 17:34:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
nieprawda, jakby media takich incydentów nie nagłaśniały i nie wyolbrzymiały to wtedy by o tym nikt nie mówił. Podkreślam to incydenty, niezagrażające żadnemu postronnemu kibicowi. Jakbyś był na kilku meczach to byś wiedział, że rozróby praktycznie nie mają miejsca, a nikt nie idzie na mecz po to by się napierd...
mcebury
2013-04-25 17:45:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wystarczy po knajpach przejść, czy osiedlach... Widzę jak pajace po knajpach zygają do siebie nawzajem, tylko za przynależność do innego klubu i lecą słowa "na derbach dostaniecie wpi(er)dol". Widzę jak pajace ode mnie z miasta jeżdżą na wisłę się tłuc. Nie stać ich na pałki, kastety, flary, gaz to się wiecznie pieniędzy pożyczają... Na ulicach jest to samo... Wystarcz że nie jesteś wisłą tylko za cracovią to już za to możesz wpi(erd)ol dostać... Klubowy fanatyzm, upadek współczesnych pseudo kozaków.
manekh
2013-04-26 14:58:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
znowu mylisz pojęcia, rozpisujesz się o pseudokibicach, którzy robią rozróby i zasłaniają się barwami albo żulach, którzy udają kibiców by wyżulić na winiacza (hehe, flary, granaty gazowe, to ok, ale na oprawy są zbiórki, kto pożycza na pałkę, albo kastet, ten moment był naprawdę świetny;) ja o poznańskich kibolach, którzy nie napierdalają ludzi, nie żebrzą na ulicy, nie noszą kastetów itp, a chodzą na mecze i dopingują. Zapewniam Cię, że ci pierwsi mają niewiele wspólnego z ostatnimi. Coś jak żul-Punk żebrzący na ulicy do kolesia, który lubi posłuchać rocka i poszaleć na koncercie.
mcebury
2013-04-26 15:16:30
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale to jest przeważająca większość "wyznawców" klubów sportowych... Robią na budowie, gówno zarabiają, zero ambicji, co zarobią to piwo, pety. Wiecznie puści w ryj. Rozkozaczeni po knajpach. Na bilet odkładają nie wiadomo ile. Potem tego typu pajace zbierają się w grupy i chcą roznieść "wrogi" klub, żeby podnieść szanse muszą się zaopatrzyć w sprzęt... A roz(dup)cając pieniądze po knajpach kieszenie puste i nie ma za co kupić sprzętu, więc trzeba przejść po kolegach i się popytać czy ktoś ma żeby pożyczyć. I tak wygląda 80% osiedlowych pseudo pajacy, fanatyków.
manekh
2013-04-26 15:45:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
ręce opadają. Są w większości? ogromna część to studenci i licealiści, na Lechu jest sektor "duszyczki" na którym co mecz jest kilkaset dzieciaków z rodzicami, wielu moich kumpli chodzi na mecze, każdego stać na to, jedni dopingują, inni nie, ale żaden z tych, którzy pracują na budowie nie chodzi regularnie na stadion (choć też znam wielu) im się nie chce, wolą obejrzeć mecz w fotelu, przy piwku. Niewiele wiesz, a powtarzasz stereotypy. Szkoda, że jest tak wiele takich osób.
mcebury
2013-04-26 16:15:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ta stereotypy... Na stadion chodzi sobie określona liczba osób, a na większych osiedlach mieszkają tysiące... Chodzą po ulicach, zaczepiają "za kim jesteś" Tłuką się między osiedlami, bo tamci są za innym klubem i tak to wygląda... Pół roku takie pajace zbierają na bilet żeby pojechać na mecz, a łażą po ulicy i burdel robią w imię czego? Posranego klubu piłkarskiego? Z którego tak naprawdę nic nie mają? Takich ludzi jest masa i to jest przeważająca większość tych wyznawców danego klubu i tak jest wszędzie. Nie mów mi o kilku studencikach tylko popatrz trochę szerzej.
manekh
2013-04-26 17:02:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Poznaniu się z tym nie spotkałem, choć mieszkam w najbardziej "bandyckiej" dzielnicy, a mieszkałem w drugiej najbardziej "bandyckiej" to nikt, nigdy mnie nie zaczepił z zamiarem obicia mi gęby, choć wiem, że tego typu incydenty zdarzają się czasami, każdy to wie, ale niewielu miało okazję z tym się spotkać. Wierzysz w to, w co chcesz wierzyć, nie w to co widzisz.
manekh
2013-04-26 17:14:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale widzę postęp, nie piszesz już o stadionowych bandytach, którzy chodzą na mecz po to by się naparzać, a o hołocie, która szuka draki dla rozrywki. Zawsze tacy się znajdą, u mnie na wiosce łatwo było dostać po pysku za długie włosy, albo glany, wyzywali od brudów i lali po mordzie. Na zadupiach takich pełno. Jednak przyjąłeś do wiadomości, że stadion to inna para kaloszy, a to już coś;)
mcebury
2013-04-26 18:53:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
To jacyś nadzwyczaj porządni ludzie w tym Poznaniu mieszkają... Przyjedź do Krakowa, przeplątaj się przez jakieś osiedle i zaraz dostaniesz czymś w łeb jak dobrze nie odpowiesz za kim jesteś... To mieszkasz w Poznaniu w bandyckiej dzielnicy czy na tej wiosce? I nie na zadupiach ich pełno tylko po większych miastach po osiedlach ich pełno. Stadionowi Stadionowi... Mają swoje sektory na których siedzą i jazdują. Czasem skończy się to normalnie czasem jest burdel... A jak nie burdel na stadionie to zaraz obok niego...
manekh
2013-04-29 11:17:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
od kilku lat mieszkam w Poznaniu, ale wychowałem się pod Poznaniem, mieszkałem tu w dzielnicach okrytych najgorszą sławą, ale nigdy mnie nie zaczepili, choć często chodzę po dzielnicy po zmroku, może przez to, że jestem spory. W Poznaniu nie ma problemu z klubami, bo jest tylko Lech, Olimpia już nie istnieje, a Warta nigdy nie budziła takich emocji. "Na Kolejorzu" już od wielu lat jest spokojnie i bez awantur, zarówno na stadionie, jak i pod, choć w latach 80-90 nie było tak różowo.
bravoteampolska
2013-04-25 15:50:37
Ocena: 3(glosow:11)-+
''Takie powitanie powinno być w każdym mieście do, którego zawita tuskobus.''
No bez jaj , kibole to szczyt wiochy .Jakie oni mają argumenty że co że premier chciał im stadiony zamknąć , a co się dziwić po jednym męczy pół stadionu zrujnowana w dodatku w promieniu 5 km od stadionu rozróby śmietniki powywalane czasami zdarza się i gorszy scenariusz .Jak dla mnie kibole to banda hołoty .Darli mordę , nie dopuszczając innych do głosu , który stanowczo miałby większy sens niż ta pioseneczka wykonana przez kiboli
BardPiosenki
2013-04-25 15:38:03
Ocena: 0(glosow:2)-+
Kibole krzyczą ale jajkiem nikt nie rzucił.
manekh
2013-04-25 18:03:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
no tak, to dowaliłeś. Zrozum, że u nas słowo "kibol" znaczy coś innego niż u Ciebie. Pseudokibic znaczy to samo, a kibol nie, kiedy wbijesz to sobie do głowy? To tak jakbyś powiedział mi, że skoro wg mnie dwór to to co na zewnątrz domu, a wg Ciebie to taki budynek, to za każdym razem gdybym mówił, że jestem na dworze to ty, pomimo moich wyjaśnień, za każdym razem byś myślał, że jestem w takim dużym starym szlacheckim budynku.
manekh
2013-04-25 18:22:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
no i masz, nigdy żaden przyzwoity kibic w Poznaniu nie nazwie sam siebie pseudokibicem - bo to oszczerstwo jest, za to kibol... to co innego - to powód do dumy, jednak jak widać są osoby odporne na wiedzę, bo to co mają wbite do głowy to prawda absolutna i niezaprzeczalna. Przykre...
manekh
2013-04-26 12:46:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
bez różnicy;) ile osób mówi na zakręt curva, a ile na zakręt zakręt, wg Ciebie to wszyscy powinniśmy mówić po chińsku, coby nie było nieporozumień?? My w Wielkopolsce mówimy inaczej, w Małopolsce mówią inaczej, na Mazowszu mówią inaczej, na Kaszubach i Śląsku również. Czy to złe?? pomyśl czasami, jeśli nazwę Cię osłem, a w moim regionie osioł jest uważany za wzór wytrwałości, czczony na równi z bogami, to czy Cię obraziłem?? Twoja ignorancja nie sprawi, że w naszym regionie Kibol nabierze innego wydźwięku.
mcebury
2013-04-26 13:33:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ty ale my mówimy w tym samych języku więc nie porównanie 2 osobnych języków jest żenujące... Skoro u was się mówi kibol na kibica, a w reszcie polski kibol na kibola to powinieneś to zrozumieć i się do większości dostosować że chodzi tu o stadionowego bandyta, zamiast mnie tu próbować przekonać że kibol jest ok, kibol jest ok w poznaniu, w reszcie polski kibol to kibol. Dobrze wiesz o co mi chodzi a szukasz kwadratowych jaj...
manekh
2013-04-26 15:03:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie kumasz, nie próbuję Cię przekonać, że powinieneś zmienić rozumowanie, a tylko, że na filmiku są kibole wg naszego pojęcia, nie Twojego i tyle. To Ty uważasz, że nie ma między nimi różnicy. To jak gadanie do ściany. Wiesz co wiesz i nic tego nie zmieni.
manekh
2013-04-26 15:52:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Gość z szalem - stadionowy bandyta, staruszka - mocher, koleś w dresie - bandyta, polityk - złodziej. itp. Masz mózg wyprany przez stereotypy, które nakładli Ci do głowy, nie patrzysz na świat swoimi oczami, widzisz co Ci powiedzą, że powinieneś widzieć, żal mi Ciebie, w swojej ignorancji obraziłeś mnie i wielu moich znajomych. To chyba kończy rozmowę.
mcebury
2013-04-26 16:22:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie chodzi o stereotypy tylko fakty. Obrażaj się, wraz z swoimi kolegami.... W dupie mam i w dupie będę miał zawsze ten prosty mało wyrafinowany sport, a zwłaszcza fanatyków uznających klub piłkarski za bóstwo w imię którego robią z siebie szmaciarzy. Heh ku(r)wa bojówki... Kilku na czele sobie zarabia, tysiące robi z siebie pajaców, żeby pokazać niby że mają jaja... Świadomie i prymitywnie pakując się gówno. Ludzie za którymi tak cały czas obstawiasz to kropla w morzu. Reszta to zwykłe ścierwo.
manekh
2013-04-26 16:58:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
wciąż walisz stereotypami. jest odwrotnie, tacy ludzie to większość, hołota to kropla w morzu. Fakty są takie, jakie w mediach wyczytasz? w mediach, które celowo robią z kibiców bandytów. STEREOTYP. Wyobraź sobie, że od lat chodzę na stadion i wiem więcej od Ciebie o tym kto zasiada na trybunach. Skąd wiesz jak to wygląda naprawdę, skoro masz to w głębokim poważaniu? Miej sobie w dupie kogo chcesz, ale nie obrażaj ludzi, o których nic nie wiesz.
mcebury
2013-04-26 18:48:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę tych ludzi na co dzień i brzydzę się patrząc na nich. Kibice ze stadionu wśród wszystkich kibiców będących za pewnym klubem to kropla w morzu. Zresztą są sektory opanowane na stadionach przez bojówki, za samo to że nie śpiewasz możesz w mordę dostać.
manekh
2013-04-29 11:24:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
jest taki sektor w Poznaniu, ale bojówki raczej dziękują kolesiom którzy są tak pijani, że ledwo trzymają się na nogach, za nie śpiewanie nie biją;) ale każdy kibic wie, że jak nie ma zamiaru śpiewać, to nie powinien iść w środek sektora "ultrasów", gdzie wszyscy drą mordy, a na bok - tak jest w Poznaniu. A na filmiku są poznańscy kibole.
Gabararara
2013-04-25 15:15:43
Ocena: 2(glosow:10)-+
a na wyborach i tak wybiorą tuska.matoły je.ane
unknownman
2013-04-25 15:06:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dokładnie. Gdyby tak przywitano PiS w telewizji bębnili by przez cały tydzień. Zresztą nie dziwi mnie to odkąd główne stacje wypuszczają sondaże z poparciem dla Tuska na poziomie 45%
mcebury
2013-04-25 17:59:48
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie ma na kogo głosować, ruchu palikota w przyszłym parlamencie nie będzie, SLD się nie przebije, PiS traci elektorat, ludzie są zwyczajnie nimi zmęczeni, te odpady jak PJN itp. też nie przejdą i co? Kto zostaje? Chcąc nie chcąc PO. Niestety z całej tej bandy posrańców na wiejskiej oni są najmniej durni...
mlw1488
2013-04-25 14:18:28
Ocena: -2(glosow:2)-+
z tego co widac na filmie to byly tam rozne srodowiska a laczyla je tylko niechec do obecnej wladzy i tyle... hasla smolenskie, rozbiorowe itp to hasla Gazety Polskiej czy PISu, slychac tez cos o Ruchu Palikota... dziwne to wszystko ale fakty sa takie ze nie byli tam sami kibice i tylko ich hasla
MadFox1922
2013-04-25 14:50:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
Powiedział jakiś nędzarz o ludziach (w wielu przypadkach) po studiach , jeszcze gdybyś mówił w ryj a nie przez internet to by było dobrze . O kibolach wiesz tylko tyle co ci w mediach powiedzieli , czyli nic bo słyszałeś same kłamstwa .
manekh
2013-04-25 16:23:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
Kibol w większości regionów w Polsce to pojęcie negatywne, wykreowane przez media jako określenie wandala i przestępcy stadionowego, jednak w Poznaniu ma zupełnie inne znaczenie - pozytywne, oznacza sympatyka, który jest oddany barwom, zespołowi, chodzi na mecze i dopinguje. Czyli w tym wypadku ma wspólnego bardzo wiele - bo oznacza jakby "zagorzałego" kibica.
manekh
2013-04-25 17:30:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
gówno to to chyba Ciebie obchodzi, bo rozsądny człowiek wie, że skoro ktoś sam siebie nazywa kibolem, to ważne jest co to słowo oznacza właśnie w miejscu jego zamieszkania. Poznański kibol to raczej kibic "elitarny" nie "marginalny" jak w innych rejonach.
KrzakLiptona
2013-04-25 13:19:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
KrzakLiptona
2013-04-25 13:16:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Obserwatorekk
2013-04-25 13:26:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
prwada jest taka że większość co głosowała na PO żałuje tego a teraz maja ledwo 20 % poparcia tak wynika z ostatnich sondaży więc nie pitol pento :D
Obserwatorekk
2013-05-01 11:12:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
przy 100 % łośku sondaż polega na tym że do kogoś dzwonią więc nie może być mniej niż 100 % xD w dodatku tylko około 14-10 % jest zawsze niezdecydowanych więc nie pitol następny xD
marcinek2125
2013-04-25 11:57:20
Ocena: -8(glosow:14)-+
Sami Kibole zrobili reklamę DONALDOWI wygrał rozum a nie jakieś durne hasła. Popleczniki Yara i PISiorów
C2ShadowMan
2013-04-25 12:18:07
Ocena: 0(glosow:4)-+
bredzisz nieuku. Skoro młodzi, studenci, kierowcy, emeryci, pacjenci, internauci sa Pisiorami. To kto popiera Platformę?
marcinek2125
2013-04-25 12:26:52
Ocena: -2(glosow:10)-+
Jestem młody, studentem, internautą oraz pracuje jako kierowca jakoś popieram PO więc twój przykład jest głupi co do emerytów głownie pacjentów popierają PIS bo tak mówi RYDZYK i radio Maryja. Więc zastanów się zanim coś napiszesz i nie mów za innych.
pento84
2013-04-25 11:49:59
Ocena: -8(glosow:16)-+
KIBOLE HAHAHA COŚ WAM TE OBALANIE NIE WYSZŁO!!!!!Myśleliście że Naród ciemny!!!!!A ta laska co wypowiadała się przed kamerami to była żałosna tak jak wy wszyscy bo myśleliście że jakimiś żałosnymi hasłami będziecie wstanie dopuścić PISIORÓW do władzy. Naród nie jest taki ciemny jak wy!!!
manekh
2013-04-25 17:21:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
ktoś tam coś krzyknął, jeden osobnik, to nie głos tłumu.
ps. poza tym to było przed wyborami, wtedy wielu miało Ruch Palikota za trzecią mocną opcję, teraz już nikt się nie łudzi i już go nie popierają ani nie poprą w przyszłości. radzę czytać ze zrozumieniem
Obserwatorekk
2013-04-25 11:49:52
Ocena: 3(glosow:11)-+
No niestety u nas niektóre osoby mają dalej PRLowskie myślenie mamy demokracje dzieciaki ;) Jak sie niepodoba to możecie jechać na białoruś tam się nie protestuje przeciwko uciskowi ;) i nie ważne czy to kibol czy to babcia
Obserwatorekk
2013-04-25 12:33:27
Ocena: 0(glosow:2)-+
No w demokracji strajki i protest to coś normlanego i ludzi się w tym wspiera nie ważne kto to robi byle w imie walki z uciskiem ;) a w dyktaturach strajku się nie popiera i policja go szybko rozbija... ile ty masz lat ? LD
Obserwatorekk
2013-04-25 12:43:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
Własnie chodzi bo to normalne że w demokracji jak ktoś cię gnębi to możesz strajkować. Ja nie widze tam złego zachowania niczym nie rzucają nie biją niech sobie strajkują a że Tusk to matoł to każdy wie, jak cię to męczy to jedz na Białoruś, jak by każdy myślał tak jak ty to dalej byśmy byli pod zaborami albo była by komuna bo byś mówił a po co walczyć po co protestować... nasze pokolenie robi się coraz bardziej pisdowate
Obserwatorekk
2013-04-25 13:05:27
Ocena: 0(glosow:4)-+
:) piszesz dalej o kibicach którzy strajkują więc piszesz o tym jak strajkują mówiąc o tym jak się pokazali... (według ciebie źle :D) wiec zrozum wreście że mamy demokracje i strajkować wolno a ty jako obywatel nie powinieneś tego obrzucać błotem tylko popierać... jak by wśród nas byli tylko tacy jak ty, to byśmy dalej pod zaborami albo w komunie siedzieli
Obserwatorekk
2013-04-25 13:24:09
Ocena: 1(glosow:3)-+
wiem że nie rozumiesz jeszcze wiele nie rozumiesz ;)
mcebury
2013-04-25 15:19:46
Ocena: -2(glosow:2)-+
Idź wydzierać się jak Macierewicz. JA RO SŁAW, JA RO SŁAW. Dodaj rytm kibolskich przyśpiewek i będziesz prawdziwym patriotą. I zajarz w końcu że to nie chodzi o motyw, tylko formę protestu "kibiców"... I nie chodzi o demokrację, tylko o tępe wydzieranie japy.
Obserwatorekk
2013-04-25 15:25:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Mózg ci wyprali :D słyszysz tam jakieś jarosław albo macierewicz ? albo któs tu onich wspominał :D ? a strajk nazywasz darciem mordy ? :D mało wiesz mało rozumiesz dorośnij człowieku ;) masz w głowie tylko jarosława donalda i zamachy ;) krzyż na droge ;)
mcebury
2013-04-25 16:05:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie, ale przeważająca większość to zwykłe PiSiory, sądząc po napisach na transparentach. Nie, darciem mordy nazywam żenujące kibolskie przyśpiewki. Jest strajk, ludzie protestują, zamiast ryczeć jak jelenie gościu ma megafon i coś tam gada, ok. Ale łupienie się marginesu jest żenujące... Cały czas nie jarzysz że chodzi o formę przez jaką KIBOLE protestują, a nie o sam strajk czy demokrację...
manekh
2013-04-25 16:12:01
Ocena: -1(glosow:1)-+
"stadionowe zwierzęta", "jak małpy" co ty pierwszy raz protest widzisz? nie kumasz, że o to w proteście chodzi: o wykrzykiwane hasła i transparenty. Może każdy powinien krzyczeć inne hasło, bliższe jemu, ale wtedy to by naprawdę kojarzyli się z małpami;)
manekh
2013-04-25 17:14:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
czytanie ze zrozumieniem mam akurat opanowane. Pijesz do kibiców bo krzyczą na proteście, a co mają na nim robić??? są częścią protestu, a że są najgłośniejszą grupą, to ich właśnie najlepiej słychać, to chyba dobrze jeśli Cię słyszą, kiedy protestujesz. Doszukujesz się również zwierzęcego zachowania, u protestujących ludzi, ciekawe... oglądaj ze zrozumieniem
ps. Masz siebie za patriotę?
manekh
2013-04-25 17:45:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
pewnie stąd ta niechęć do ludzi mających odmienne poglądy;) ludzie przyszli protestować - to jest fakt niezaprzeczalny, nie każdego z tego tłumu masz za człowieka;) jedni protestują głośniej, inni ciszej, najbardziej słychać tych co protestują najgłośniej. Reasumując. Kibice protestują najgłośniej (najskuteczniej) są więc przez Ciebie uważani za pajacy, zwierzęta i małpy;) a może niezależnie od tego co akurat robią, zawsze są przez Ciebie uważani za pajacy, zwierzęta i małpy? myślę, że raczej to drugie
mcebury
2013-04-25 17:56:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kibole, nie kibice. Jestem pewien że jest tam na pewno szeroka grupa ludzi inteligentniejszych, mądrzejszych, z ważniejszymi problemami, mających więcej do powiedzenia niż ta banda... Problem jest z siłą przebicia bo wrzeszczą posranymi przyśpiewkami i problem jest żeby zostali usłyszeni. Wiesz dlaczego dzwon głośny?
grim1986
2013-04-25 10:54:22
Ocena: -1(glosow:9)-+
Jak dla mnie zrobili z siebie takie samo barachło jak to które wyszło z tego tuskobusa. A teraz pomyślmy co im dało to darcie ryja o "kibolu" i inne głupoty. Nie lepiej było olać tego idiotę i najzwyczajniej w świecie nie przyjść? A tak, zrobi sobie kolejny spot reklamowy z tego wideo.
justynaskalska
2013-04-25 11:56:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
A co ma zamach i jakiś rozbiór Polski do kiboli i filmiku na górze ? W Polsce już wam tak w głowie namieszali ?
justynaskalska
2013-04-25 12:38:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
:D ? co ? Chyba tylko ty słyszysz tam śpiewy o zamachach i rozbiorach hahahha co ta tv ludziom z głową robi echh
justynaskalska
2013-04-25 13:09:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
a może transparent trzyma wujek Tuska i to prowokacja skąd wiesz ja oglądając ten filmik nie mam żadnych skojarzeń zamachami i rozbiorami ale ty widze masz baaa nawet ich szukasz... ale fakt faktem ktoś tam trzyma taki transparent ale chyba nie o to chodziło w tym proteście ale jak taki przekaz widzisz to twoja sprawa ;)
Marek23033
2013-04-25 10:21:35
Ocena: 4(glosow:6)-+
trzeba bylo zostawic ten autobus na ceglach
MArcin11122_1M1
2013-04-25 10:17:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
w min 1.37 myślałem, że to Angela tańczy :)
Mika1234567890
2013-04-22 14:00:43
Ocena: 1(glosow:9)-+
Poznaniak potrafi!
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0