A nie żyć w więzieniach za pieniądze ludzi, których skrzywdzili !
Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Padawan
saviola1
2013-05-10 16:35:35
Ocena: 65(glosow:75)-+
no jak już pewnie niektórym wiadomo - nie zgadzam się ze wszystkim co proponuje JKM aczkolwiek z większością jak najbardziej i mam nadzieje ze JMK wygra te wybory i wejdzie do sejmu hmm i będzie lepiej
Lisiczarnia
2013-06-02 04:55:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z beczką drobna przesada, ale co prawda to prawda. Dzisiaj mądrzej jest dać się osadzić w więzieniu niż otworzyć własną firmę. Niczego ci nie zabraknie, krzywda ci się nie stanie, lekarz czuwa nawet gdy sam się okaleczysz, jedzenie lepsze niż to przygotowywane w co uboższych rodzinach, biblioteka, siłownia. O opał się nie martwisz, o czynsz też nie. Leżysz, oglądasz tv, pościel ci zmieniają... Studia sobie zrobisz, odpoczniesz, a jak wyjdziesz to ci kurator pomoże znaleźć pracę i mieszkanie.
gsosinski79
2013-06-09 10:56:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak ci kur...a wydaje sie,ze tak slodko jest w pudle to pier...lnij kogoś w cymbal wyrwij komórkę i daj sie zlapac,przekonasz sie jaki miód cię tam czeka.
przekopia cię w celi wieloosobowej i będziesz plakal... "panie oddzialowy ja niewinny!! Chce do domu!!!"
Glock1234
2013-05-15 14:52:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wcześniej głosowałem na PiS i na PO teraz Korwin ma mój głos dopóty dopóki wygra wybory i udowodni, że to co mówi jest możliwe chociaż w części. Prawda jest taka, że jak nie zdobędzie większości w Sejmie to i tak będzie się musiał targować z innymi obibokami i lizusami, którzy obecnie doprowadzają mój ukochany kraj do ruiny. Wtedy będzie zmuszony albo rozpisać nowe wybory albo zrezygnować z niektórych być może najistotniejszych postulatów.
Mundzio84
2013-05-14 12:49:27
Ocena: 5(glosow:5)-+
Nieważne czy wygra czy nie.W każdym razie ja skorzystam ze swojego podstawowego prawa i zagłosuję w zgodzie z własnym sumieniem.I dobrze by było, żeby każdy też w ten sposób do tego podchodził.Zmniejszyłoby to szanse, że po przyszłych wyborach będziemy mieli znowu powtórkę z rozrywki.
kristopherus
2013-05-13 22:18:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Arkadiusz432
2013-05-13 12:01:49
Ocena: 3(glosow:3)-+
Po przeczytaniu programu KNP tylko głupiec i leming zagłosuje na bandę czworga lub palikmiota
giaur500
2013-05-13 11:54:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
Z większością (tak, z większością!) jego twierdzeń można by się było zgodzić. Problem jednak w tym, że nie są one możliwe do realizacji. To wszystko może i nieźle brzmi ale to utopia. NA tej samej zasadzie - zobaczcie sobie główne założenia komunizmu. Wszystko ładnie, sprawiedliwie - założenia komunizmu były dobre, a jak się to skończyło wszyscy wiemu.
Arkadiusz432
2013-05-13 22:39:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jak nie możliwe do realizacji? Słyszałeś/aś może o kapitaliźmie leseferystycznym w XIX wiecznej Anglii? Czy Stanach zjednoczonych? Jak dotąd to wszystkie odmiany socjalizmu okazały się być porażką
matthewpl11
2013-05-12 23:44:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
NA Premiera, taki ktoś sprzydał by się polsce
marcinek1115
2013-05-12 23:34:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
ten człowiek ma dobre niektóre pomysły ale moim zdaniem jest w stanie zmienić nasz kraj na lepszy !!
Adrian2712
2013-05-12 22:26:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Ja proponuje dać mu szanse w następnych wyborach!
hagen24
2013-05-12 22:04:17
Ocena: 4(glosow:4)-+
JKM dobrze mówi,nie tylko tu ale popieram większość (nie wszystkie) jego wypowiedzi,lecz mam jedno ale.Obejrzyjcie sobie pierwsze i drugie expose Tuska. Piękne przemówienia które przedstawiały w przyszłości Polskę jako krainę mlekiem i miodem płynącą,z równymi prawami dla wszystkich itp.itd.Jak jest naprawdę każdy dobrze wie.Jeśli JKM zrobi to o czym mówi to super, jeśli nie to pytanie:czy Polskę i Polaków stać na kolejnego Tuska?
cozabzdet
2013-05-12 22:18:17
Ocena: 6(glosow:10)-+
1)Tusk nie miał i nie ma stałych poglądów politycznych, zmienia je, JKM ględzi w kółko to samo od dziesięcioleci.
2)Oczywiście Polski nie stać na kolejnego Tuska, zatem nie wolno oddawać mu w łapy władzy. Należy ją przekazać w ręce JKMa. Czy przed głosowaniem na PO też miałeś takie dylematy? Przecież to nonsens. Nie spróbujesz, nie przekonasz się. Co do POPiSu masz już pewność jak będzie. Co do SLD i PSL również. Co masz do stracenia? Nica wiele do zyskania.
GrubyLodz
2013-05-12 20:57:49
Ocena: 2(glosow:4)-+
Problem polega na tym, że każdy polityk mówi to samo, ale JKM jest z nich wszystkich największym idealistą. Niestety ten pan popełnił wiele rażących błędów, które niestety dyskwalifikują go jako osobę godną reprezentowania polskie społeczeństwo(może za wyjątkiem prawicowców czystej krwi, oczywiście zdrowych ciałem samców). Każdy polak mówi to samo, każdy dokładnie wie, co trzeba zmienić, wszyscy jak jeden mąż zgadzają się ze sobą w większości problemów gospodarczych, a jest coraz gorzej... cóż za paradoks.
cozabzdet
2013-05-12 22:23:51
Ocena: 8(glosow:10)-+
Jesteś idiotą? Jak możesz stawiać znak równości między tymi politykami? Hitler był narodowym SOCJALISTĄ a Korwin nienawidzi socjalizmu niezależnie od jego rodzaju. I ma zupełnie inne poglądy na sprawy społeczne i ekonomiczne. Ma też inną koncepcję państwa. Gdzie tu znak równości?
I-like-trains
2013-05-12 15:12:48
Ocena: -9(glosow:15)-+
zapewne popiera takie bezmózgowie jak ty.
kawalrafala
2013-05-12 13:17:31
Ocena: 3(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
szulcik
2013-05-12 14:34:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
Przez swoj swiatopoglad tamtejsza dawna władza ustrojowa przykleiłe mu łatkę dlatego Gość nie mógł wejsc w zadna koalicję .. Ja uwazam ,ze jak teraz dobrze sie wypromuje i dalej bedzie iść w swoim postanowieniu to może dojsc do wladzy ,chciałbym zobaczyc co uczyni i co zmieni !!
czapiewski
2013-05-12 12:45:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobrze gada! POLAC MU!
kefalos
2013-05-12 12:24:33
Ocena: 16(glosow:16)-+
Nawet jakby facet mial same dobre pomysly, chcial cos zrobic dla narodu, byl na wskros uczciwy i wygral wybory to nic nie zmieni.Ta banda ktora teraz rzadzi mu nieda nic zrobic i zmienic bo to bedzie niewygodne dla nich. Tam musi cala banda z wiejskiej wyzdychac. Co do jednego aby zaczelo sie cos nowego i lepszego. A jak czytam bazgroły ludzi ktorzy pisza ze nam potrzeba ludzi wyksztalconych z dobrymi pomyslami, ze nam potrzeba tego i tamtego oraz nawalaja na ludzi ktorzy chociaz przez słowa wylewaja swoje frustracje i uwazaja sie za najmadrzejszych to sa takimi samymi jolopami jak ci z wiejsk
sznib
2013-05-12 13:40:02
Ocena: 4(glosow:4)-+
No niestety, ale masz rację. Żeby było lepiej trzeba by cała ekipę na Wiejskiej zmienić na raz, na odpowiednich ludzi, a i wtedy nie byłoby pewności czy nowa ekipa jak poczuje smak władzy nie oleje obywateli. No chyba że prawdziwa demokracja; wybory co rok i referendum w każdej ważniejszej sprawie, a nie jak teraz jest: "obywatele mają racje, ale się nie znają".
I-like-trains
2013-05-12 15:37:33
Ocena: -5(glosow:11)-+
@school-cik: Tępa istota próbujaca dyktować innym jak mają żyć. Ssiesz - rozumiesz?
arigold7
2013-05-12 17:17:35
Ocena: 1(glosow:9)-+
i-like-trans zamknij wreszcie swoj durny ryj, za robote sie wez bo od nic nie robienia ci sie w pale pochrzanilo! skad takich debili biora? szkoda ze jak sie rodziles aborcja nie byla legalna, pewnie twoi starzy by cie wyskrobali tepy palikociarzu! hahaha
I-like-trains
2013-05-12 17:49:44
Ocena: 0(glosow:4)-+
@arigold7: Szkoda, że 9 miesiecy przed twoimi narodzinami rodzice kupowali w kiosku gumki od dewotki, która szpilką robiła dziurki w kondomach. I jesteś takim durniem, że nie przeczytałeś, że jestem kobietą i nie potrafisz przepisac 3 słów angielskich bez popełnienia błędu. Do tego ślepy, bo nie widzisz, że avatar przedstawia postać żeńską.
arigold7
2013-05-12 18:01:50
Ocena: -1(glosow:7)-+
angielski znam duzo lepiej niz ty tepa dzido a blad byl celowy. nie chcialo mi sie wchodzic na takie gowniane konto zeby sprawdzic czy jestes baba czy obojnakiem. po trzecie na tym avku nie widac jednoznacznie co to za plec a wnioskujac po twoich wypowiedziach lubisz takie miekkie kluchy wiec rownie dobrze moze to byc jakas ciota. a teraz morda w kubel i do garow szm*to
I-like-trains
2013-05-12 18:26:46
Ocena: -3(glosow:9)-+
@arigold7: sam wieśniaku spi**dalaj do garów. Morda w kibel. Każdy debil napisze, że błąd był celowy.
kawalrafala
2013-05-12 13:04:01
Ocena: 8(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
paulina-novak
2013-05-12 12:03:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
No właśnie!!!!
To jedna z rzeczy które powinny funkcjonować w naszym pięknym kraju
- idziesz siedzieć - masz rachunek do zapłacenia na koniec - albo pracuj i płać na bieżąco...
Dziki Kraj - jak powiedział Szofer do Dyzmy...
vonSupremo
2013-05-12 11:14:42
Ocena: 4(glosow:4)-+
która z postawionych tutaj tez jest wiochą???
KrytykWiochy
2013-05-12 10:34:03
Ocena: 2(glosow:4)-+
Lubię gościa, nie owija w bawełnę, wpadki? Który polityk wpadek nie zalicza, jeszcze gorsze.
fun_boy_rs6
2013-05-12 11:38:31
Ocena: 4(glosow:6)-+
Tiaaa, jak JKM proponował w latach 90-tych przeznaczenie pieniędzy z prywatyzacji na wypłatę emerytur, strasznie się śmiali, gdy chciał zakazu uchwalania budżetu z deficytem, o jak rechotali w Sejmie. Widzę, że ty też się śmiejesz, jednak całkiem wkrótce twój śmiech zmieni się w jęk i głód, bo państwo w którym żyjesz, jest absolutnym bankrutem. Tak więc śmiej się póki możesz, jaśnie oświecony miłośniku panujących nam złodziei.
fun_boy_rs6
2013-05-12 12:46:16
Ocena: 6(glosow:6)-+
Mianowicie z którego pomysłu rechotasz? Zresztą nieistotne, z którego byś nie rechotał, wystawiasz sobie świadectwo. W każdym razie twój rechot już długo nie potrwa.
Synku (raczej jestem starszy od ciebie i o wiele bardziej doświadczony, w tym wiele lat prowadzenia firmy zatrudniającej do 30 osób), szmal z prywatyzacji powinien zostać przeznaczony na emerytury, bo przemysł po wojnie zbudowali właśnie ci emeryci i był on ich własnością. A tak opchnięto wszystko za 5-10% wartości (poszukaj, poczytaj, choćby opracowanie prof. Poznańskiego), a tak nachapali się tylko twoi idole od koryta.
Druga
fun_boy_rs6
2013-05-12 12:51:50
Ocena: 5(glosow:5)-+
druga sprawa - co jest śmiesznego w braku możliwości zadłużania kraju na następne pokolenia? Co jest złego w tym, że nie stajesz się własnością banków?
Tylko mi tu nie opowiadaj farmazonów o pożyczaniu na inwestycje, bo tre wszystkie pożyczone setki miliardów zostały przeżarte przez kolejne ekipy przy korycie. Polska nie ma przemysłu,nie ma patentów, nie ma nakładów na innowacyjność i badania, ma za to najwięcej rencistów w Europie, budżetówkę rozdętą do granic możliwości, 3 biliony długu i perspektywę bankructwa w tym lub następnym dziesięcioleciu.
Aaa, ma jeszcze coś, od groma rechoczących
fun_boy_rs6
2013-05-12 12:52:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
debili, takich jak ty. No chyba, że siedzisz przy korycie - wtedy rozumiem twoje stanowisko i zwracam honor.
kawalrafala
2013-05-12 13:12:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fun_boy_rs6
2013-05-12 14:13:07
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dodam jeszcze jedno - przez te wszystkie lata zapłaciłem tyle podatków, ile ty nigdy w życiu nie zarobisz, i co z tego mam? Do lekarza tylko prywatnie, drogi - 7 miejsce w światowym rankingu, ale od końca, a gdy ostatnio chciałem zgłosić kradzież na policji - odsyłali mnie kilkanaście razy z posterunku na posterunek, głęboko w du*ie mając tą kradzież, bo powszechnie wiadomo, że oni są tylko narzędziem do stukania kasy. Więc za co ja k*rwa płacę tak wysokie podatki? System, który obecnie panuje, jest nienaprawialny, jego trzeba zakończyć ostrym cięciem, wprowadzić radykalne wolnościowe idee, a
maran_hand
2013-05-12 10:22:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
w ocenie "niektórych" nienormalna osoba.. w ocenie normalnych osób facet który naprawdę może coś zrobić by tą naszą orwelowską ojczyznę wyprowadzić na prostą ! głosuję i będę głosował na JKM !
kawalrafala
2013-05-12 13:14:19
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aneta.buziaczek
2013-05-10 18:30:03
Ocena: 3(glosow:11)-+
Popieram Korwina Mikke gada do rzeczy i życiowo - mam nadzieję, że wygra najbliższe wybory parlamentarne i zobaczymy go w Sejmie tak jak w 91 roku.
saviola1
2013-05-12 13:21:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
@m_p_123 masz 33 lata? i nie potrafisz docenić tego człowieka? ja jestem o wiele młodszy i wiem jedno ze gdyby chociaż jedna z ustaw jaka proponował czyli mn. "zakaz zadłużania państwa" ówcześni debile rządzący poparli to dzisiaj Polska nie płaszczyła by się przed innymi krajami a nasi rodacy żyli by tutaj jak królowie a nie przymierające głodem i bezrobociem śmiecie - jak mówiłem nie ze wszystkimi jego pomysłami się zgadzam ale z znaczącą większością. A Twoje pytanie uznam za takie które nie powinno paść
heejt
2013-05-12 16:14:09
Ocena: -6(glosow:8)-+
korwin i wygra w jednym zdaniu to troche beka. Saviola1 wiadomo ze jestes duzo mlodszy, na bank jeszcze sie praca nie skalales i siedzisz na garnuszku mamy, czy to w LO czy na studiach, ewentualnie dorabiasz sobie na polowke w jakims maku i jak myslisz ze masz 600 zl na miesiac na swoje pierdoly to jestes biznesman. Niby tutaj korwin ma racje, ale ta robote lepiej dac biednym albo imigrantom, a ci niech kreca kolem i wytwarzaja energie. A prywatne wiezienia to w ogole beka jakich malo
m_p_123
2013-05-13 11:25:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale głosując za Korwinem nie jesteś tylko zwolennikiem jego (słusznej) polityki gospodarczej ale też zdziwaczałych, lekko faszystowskich poglądów.
Ja z jego osiągnięć sejmowych pamiętam tylko ustawę lustracyjną - komu to było potrzebne i komu przyniosło dobrobyt?
Niestety, ale racja leży gdzieś pośrodku, skrajna prawica i skrajna lewica mnie nie interesuje.
saviola1
2013-05-14 12:06:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@heejt nie masz prawa snuć takich wypowiedzi gdyż nie znasz mnie, nie wiesz o mnie nic, ani skąd pochodzę ani co robię, więc Ci trochę podpowiem, nie studiuje bo mnie na to nie stać w tym zasranym kraju i nie nie zarabiam 600zł na swoje wydatki chociaż prawda jest że pracuje ale bynajmniej nie dla przyjemności wypicia flaszki. @m_p_123 nigdy nie twierdziłem że popieram każdy jego pomysł a mimo to bardziej popieram Jego skrajności i delikatne paranoje niż jakiegokolwiek innego polityka i uważam że tylko JKM jest jeszcze w stanie coś dla Polski zdziałać pozytywnego - a prywatne wiezienia @heejta
saviola1
2013-05-14 12:09:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Twojego zdania na ten temat nawet nie warto komentować bo jak widzę masz takie rozeznanie w sprawach o których tutaj mowa jak dziecko w piaskownicy z zabawkowym samochodzikiem o prawdziwym aucie i dlatego demokracja to cholernie zły ustrój a dlaczego? odpowiedz prosta bo głosują ludzie którzy nie maja bladego pojęcia i to mnie wkurza
heejt
2013-05-14 12:55:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
w takim razie wzracam honor. Jednak szczeze mowiac zastanawia mnie poparcie dla Korwina przez klase pracujaca, przeciez to jakby podcinanie galezi na ktorej sie siedzi. Szczerze nie wierze zeby po zdjeciu podatku pensja wzrosla tak drastycznie aby stac mnie bylo na oplacenie wszystkiego co prywatne. Do tego sam [przyznasz ze prywatne wiezienie to jakis kiepski zart.
BoaKrztusiciel
2013-05-10 16:18:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
Fanką jego nie jestem, ale czasami coś mądrego powie.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0