Ukryj komentarze(112)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
bubala
2013-05-11 19:13:07
Ocena: 68(glosow:94)-+
PPani??? aby być panią trzeba umieć się zachować w każdej sytuacji, a pigi gesler siostra innego idioty ikonka, to zwykła postsowiecka swołocz, ale wy sami doprowadziliście to oślizłe zadufane babsko na salony, jedyna rada na to to olewać chamów(czytaj celebrytów), anie fotkować się z nimi i przeżywać ich rozterki rodem z średniowiecza, więcej godności dla samego siebie !!!
sasuko
2013-05-22 23:20:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
pomyslcie ludzie na zdrowy rozum, wynajmujecie najlepszy pokuj z widokiem na parking, hotel nie ma podstawowych uslug, pokojowy serwis, pralnia , prasowanie, to wymogi dla 3 gwiazdek!!!!! a oni tego nie maja!! a na recepcji siedza matoly!!! i za co placic???wiem cos o tym bo pracuje w hotelu i tu gesler ma racje!
pannanikt001
2013-05-19 23:30:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
przepraszam Was bardzo. nie chcę bronić celebrytki Gessler czy jak jej tam ale miałam niestety wątpliwą przyjemność współpracy z właścicielem tegoż hotelu i nie mogę wykluczyć, (a wręcz jestem przekonana) że wina leży w 90% po stronie hotelu a teraz chcą się wybielić. Niestety właściciel tego przybytku nie jest do końca normalny. Nie sądzę by było rozsądnie od razu całą winą obarczać blond stronę sporu. To tyle z mojej strony.
micho17
2013-05-17 18:18:49
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie będę wdawał się w polemikę co do sprawy , nie znam tematu tylko to co widzę . Nie mniej potrzebna jest taka osoba ja pani M . wystarczy tych mośków post-kom "hotelarzy" pań Kryś i panów Zenków jadę na wypoczynek i chcę relaksu a nie wiecznie niezadowolonych mord. Psioczą na Egiptowo niby taki zacofany naród, ale jakoś tam nawet nie ujmując ten Arab wie jak się zachować w sytuacjach mało komfortowych , ma po prostu uśmiech na twarzy a nie jak w naszej Polsce wieczne pretensje.
Barteqq997
2013-05-16 22:43:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
"Architekt był piany" To mnie wkur@iło ,bo
1. Zrobić projekt takiego hotelu to min. 7 miesięcy
2. Sam jastem architektem i wiem co to jest zrobić projekt ogromnego domu.
Obrażając jedną osobę, śmiejemy się też z drugiej, postawionej w tej samej sytuacji.
PS: Zgadzam się z bubala
space13579
2013-05-14 23:11:39
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ja nikogo nie bronię ale autorów komentarzy wypada odesłać do podstawówki bo gramatyka czy ORTOGRAFIA po prostu "leżą"...Komentarze ok.,ale reszta to wiocha!Ciekaw jestem kto mnie poprze???
lukasztm
2013-05-14 21:15:09
Ocena: 8(glosow:8)-+
ona chciała mieć hotel za darmo a tu wyszło ponad 4 tyś zł bo to luksusowy hotel wraz ze spa... była nawalona jak szpak i zaczęła gwiazdorzyć że niby czemu ona ma płacić skoro jest celebrytką. Koncertowały i spały w charlocie wielkie światowe gwiazdy i nikt nie narzekał. Gruba spasiona wieśniara. do wora z nią!
Epicka
2013-05-14 18:05:51
Ocena: -4(glosow:4)-+
Wyrażanie swojego niezadowolenia z usługi jest skandaliczne? A to nowość. Śmieszne są warunki w naszych hotelach. Niestety. Niby są regulacje prawne, i hotel 3gwiazdkowy powinien mieć klimatyzację oraz prasowalnie, inaczej obniżany jest standard. Tymczasem oburzanie się, że się prasuje ciuchy? Gessler powiedziała co myśli i nie było w tym nic obraźliwego. Obraźliwe i nie do przyjęcia sa zachowania personelu.
ExciterELB
2013-05-15 23:32:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
Byłaś kiedyś w Dolinie Charlotty? Nie? To nie zabieraj głosu.
Tyreus
2013-05-16 00:20:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam się z Tobą, poza tym ewidentnie na nagraniu widać jak bardzo profesjonalna jest obsługa... W ogóle do czego to doszło, że nie można wyrazić swojego zdania na temat obsługi i profesjonalizmu pracowników?! Człowiek płaci za pewną usługę, która powinna być wykonana fachowo... a tutaj normalnie bydło się rzuca na kogoś, kto domaga się tego co mu przysługuje z tytułu umowy między hotelem a ''klientem''. Skoro jakiś ośrodek ''reklamuje'' się, że posiada apartamenty o określonym standardzie to dlaczego tego nie widać i nie jest to zapewniane? Apartament Królewski z takimi widokami? To tylko m
maryska2112
2013-05-14 11:27:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jaj ja tej francy nie lubie.. chamica glupia... tak samo wypowiadala sie o znanym kucharzu z masterchefa Gordonem ramsay, jaki to on taki i niejaki, a jak gordon jej zaproponowal spotkanie to odmowila glupia chamska krowa
fabich23
2013-05-14 11:11:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Niby 25 restauracji. Występuje w MasterChef i w tym 2 programie (nawet nie pamiętam nazwy tego g*wna)chodzi od restauracji do restauracji, ale czy ktoś widział kiedyś jak ona coś gotowała przed kamerami?? Pewnie taka z niej kucharka jak z każdego kucharza pracującego w restauracji.
clauudia777
2013-05-14 09:54:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
albo była u dentysty albo mega sepleni bez niczego haha ;D
ANSE
2013-05-13 22:18:20
Ocena: 7(glosow:9)-+
Pani Magdo znalazłem rozwiązanie na Pani awersję do hotelu , proponuję jeżdzić pod namiot i w każdym mieście , wsi otworzyć sobie restaurację . Wóczas i nie będzie problemu z płaceniem . Pani pracownicy z przymrużeniem oka będą panią wynosić na piedestał za życia . Ja rozumiem ze bycie celebrytką nie jest takie łatwe i ludzie nie mają smaku by prosić o uregulowanie należności. Ale to co się dzieje w POLSCE to lekka przesada iż ludzi się dzieli na podział klasowy .A wielki szacun dla menager hotelu za oryginalność .
Grafit00
2013-05-13 21:44:14
Ocena: -7(glosow:13)-+
A mi się babka podoba ;D Mimo że jest chamska i jaka tam jeszcze to odwala kawał dobrej roboty. Niech gnoji restauracje i hotele. Taka jej rola ;p Wiele restauracji wyprowadziła na prostą. To że jest ekscentryczna mi w ogóle nie przeszkadza bo liczą się czyny ;) A cioty niech płaczą że ich obraża ;p
jacek.jacek
2013-05-13 21:38:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
witold4
2013-05-13 21:04:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie rozumiem dlaczego renomowany hotel zniża się do poziomu gościa hotelowego i prowadzi słowne przepychanki. Jestem po stronie hotelu ale muszę przyznać że zachowują się nieprofesjonalnie. Powinni wystosować odpowiednią notkę dla prasy podać panią G. do sądu i sprawę zakończyć. Z drugiej jednak strony pani G. oddała niesamowitą przysługę hotelowi i zrobiła ogólnopolską reklamę za darmochę. No może za cztery i pół koła. No ale...
drLOUBITCH
2013-05-13 20:57:54
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wielka k*rwa gwiazda się znalazła.
czarny8322
2013-05-13 20:49:04
Ocena: 4(glosow:4)-+
Hrum, hhrrruuum, Hrooooom.... hrum,hrum,hrrrum.... kłiiiiiii....kłiiii....horroooom....hhhrooom...
Leszczu23
2013-05-13 20:12:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
Oczywiście najlepszym wyjściem jest konfrontacja. P. Gessler zachowuje się w sposób prostacki, chamski itp. do tego gwiazdorzy (pomijam tu poruszane idiotyczne kwestie jej pochodzenia - paranoja by pisać postsowiecka hahaha). Hotele u nas też nie działają najlepiej, choć jak ktoś się dochrapie patu gwiazdek to raczej trzyma poziom. Mnie bardziej zastanawia sprawa telefonu "szanownego pana" prezydenta Słupska - to jest dopiero kolesiostwo i skandal! Popieram tu menadżera hotelu! A sprawę takich telefonów należało by wyjaśnić.
jagoda33
2013-05-13 19:35:13
Ocena: 1(glosow:3)-+
californiagirl ojej a gdzie Ty takie doswiadczenie nabylas ? z tego co wiem , to nawet w glupim premier inn sprzataczki po angielsku mowia , ja nocowalam w PL w hotelach kilka razy i nie mialam nigdy zlych doswiadczen , nikt mi nie wyzywal od amerykanek , bo mowilam bez smiesznego akcentu amerykanskiego ;] w hotelach pracuja ludzie po studiach a jesli sie wkurzaja , to na przemadrzalych gosci , ktorzy nie chca zaplacic i na tych ktorzy kradna papier toaletowy i mydelko ;p ps.pozdrow Ameryke
metiu6
2013-05-13 18:36:02
Ocena: 6(glosow:12)-+
Do tych co to piszą że to wieśniaczka , prostaczka , żydówka ,postsowiecka swołocz,oślizłe zadufane babsko,kreatura itp, itp. , przeczytajcie jeszcze raz wasze wpisy i powiedzcie kim wy jesteście pisząc takie coś o innej osobie która w sumie nic wam nie zrobiła !!!
artbem111
2013-05-13 17:37:54
Ocena: -4(glosow:10)-+
Hejtujesz Magdę Gessler? A może po prostu jej zazdrościsz?
A tak poważnie to o co chodzi? Oglądałem ten wywiad i nie zauważyłem żadnego skandalu. Pracownik hotelu oburzył się że znana osoba robi antyreklamę mówiąc prawdę? Jak hotel tak traktuje gości to bardzo dobrze że ktoś się odzywa.
CaliforniaGirl
2013-05-13 17:32:33
Ocena: -1(glosow:7)-+
Niestety z obsługą w hotelach w Polsce jest ciężko. Zatrudniają niewykształconych recepcjonistów po to by zaoszczędzić pieniądze. Moja koleżanka starała się w krakowskim hotelu o posadę (wyższe studia hotelarskie w Madrycie, biegły j. hiszpański, włoski, angielski, niemiecki i do tego pracowała już w Sheratonie czy Mariott'cie.) - przyjęli dziewczynę z dobrym angielskim i komunikatywnym niemieckim bez doświadczenia...
CaliforniaGirl
2013-05-13 17:36:03
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja będąc niedawno w Polsce w 4-gwiazdkowym hotelu w Krakowie, nie mogłam dostać czegokolwiek do otwarcia wina, więc z ironią powiedziałam, że idę do hotelu obok, wracając z otwartym winem Pani z recepcji do mnie z uśmiechem - "I co udało się Pani". Po sprzątaniu, gdy przyszłam mój pokój był otwarty. Wanna z prysznicem przeciekały a kierownik nazwał mnie "amerykańską szumowiną" po tym jak odmówiłam zapłaty. Dodatkowo podczas rozmowy Pani do mnie "napije się Pani wody?", po czym została doliczona do rachunku...
CaliforniaGirl
2013-05-13 17:39:05
Ocena: -1(glosow:7)-+
Niestety u nas hotelarstwo jest ubogie, nawet w takich hotelach jak Mariott w Warszawie czy Grand Hotel w Sopocie słyszałam o wielu okropnych wpadkach. Musimy się jeszcze w zakresie przyjmowania i obsługi gości wiele nauczyć. I na pewno nie możemy brać za przykład Greków czy Włochów ale profesjonalne usługi świadczą Niemcy, Belgowie, Francuzi, Anglicy i co mnie zdziwiło Hiszpanie. Gessler jest na tyle pyskata, że nie sądzę by to było kłamstwo. Klient to klient, a często recepcjonistki są po prostu niewykształcone do prowadzenia hoteli 3,4 czy 5-gwiazdkowych.
Gizm0
2013-05-13 17:49:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
Tej baby nie lubię, bo jest chamką i lansując się na to jej chamstwo nawet niezłą karierę zrobiła. Niemniej jednak prawda jest właśnie taka, że w hotelach i restauracjach zatrudnia się niewykwalifikowany personel. Najczęściej są to uczniowie bądź studenci dorabiający sobie albo ludzie ze znajomościami. I tak np. w knajpie nie uświadczysz porządnego kelnera, który nie będzie miał problemów z wymówieniem nazwy wina, a argumentem dlaczego owo wino jest dobre słyszy się "...bo jest dobre", a w recepcji trzygwiazdkowca obsługa niekoniecznie zna angielski i trzeba im pomagać z obcokrajowca
ExciterELB
2013-05-15 23:45:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiem ci tak: w dupie byłaś, gówno widziałaś. Myślisz, że jak pomachasz 5$ to zrobisz tu na kimś wrażenie? Za 5$ to najwyżej w noclegowni dla bezdomnych spałaś i próbujesz nam wmówić, że to był hotel.
awesomebeauty
2013-05-13 17:16:11
Ocena: 1(glosow:7)-+
Ma babka rację. Nasz klient Nasz Pan jak ktoś tego nie rozumie w usługach to nie powinien sie brać za taki biznes, a najgorsze jest to, że ceny przylepili sobie z zachodu a zachowanie mają że wschodu. Jak sie klientowi nie podoba cos w hotelu to sie spełnia życzenia a nie sie z nim dyskutuje. No chyba że oni tam nie są dla pieniędzy tylko dla przyjemności.
Arakiel666
2013-05-13 15:32:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Z jaką resztą to oglądać?
CocaineSystem
2013-05-13 14:54:12
Ocena: 8(glosow:8)-+
A ja bym jej powiedział, że chu* mnie interesuje ile ona ma restauracji. Bo gdyby nie jej były mąż i część majątku po nim to byłaby nikim. Zresztą w moim mniemaniu to ona jest nikim ponieważ sukces osiągnęła dzięki nazwisku męża
KORNISZON1987
2013-05-13 14:44:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
moim zdaniem miała racje jak tyle kasy się płaci toteż się wymaga a hotel Charlotte jest trochę przereklamowany a te ceny u nich to chyba z kosmosu wzięte
CocaineSystem
2013-05-13 15:02:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jak nie pasuje Ci dany hotel i uważasz, że jego usługi Ci nie odpowiadają to sobie znajdujesz inny, tak czy kur*a nie? Bo mi sie wydaje to logiczne, że jeśli cos mi się nie podoba to z tego nie korzystam.
Renia_400
2013-05-13 16:06:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Bury ale ceny masz wcześniej podane, wygląd też zobaczysz na zdjęciach, wcześniej też się możesz dowiedzieć co jest w hotelu dostępne i jakie są warunki płatności. O wszystko można dopytać i dogadać. I wstępnie wiesz czy ci to odpowiada czy nie. Jedyne co cie może tak naprawdę zaskoczyć to obsługa. A ją zaskoczyło to że nie ma dla niej miejsca 6 godzin przed przyjazdem i że nie może zapłacić kartą. Zwykły szary obywatel jakby płacił 700 zł za dobę to 10 razy by się dowiadywał czy wszystko ok ;)
CocaineSystem
2013-05-13 19:40:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak, spoko ale ogarnij to mcebury, że ona wiedziała, że możliwośc jest tylko zamieszkania DOBY w danym apartamencie i widziała dany apartament więc jesli nie pasuje jej widok z okna to po jaką kur*e tam zostawała? Po prostu "wielka celebrytka" się wkur*iła, że została potraktowana jak normalny klient hotelu a nie jak "gwiazdeczka". A co do cen to moga być zarówno z kosmosu jak i z piz*y. Nie pasuje Ci to "nie korzystaj tylko wypier*alaj gdzie indziej". to JA proponuję usługę i to JA ustalam jej cenę a nie klient.
mcebury
2013-05-13 19:40:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale bez jaj... Jak wybierasz się do jakieś knajpy i zapytasz się znajomego czy jedzenie dobre, a on powie że ch(uj)owe to nie pójdziesz się przekonać czy faktycznie? Jak poznasz chłopaka i zechcesz go poznać bliżej i zapytasz się koleżanki która go zna czy warto, a ona ci powie że to kawał ch(u)ja to od razu go skreślasz czy jednak sprawdzisz czy jej opinia nie jest odzwierciedleniem własnej frustracji związanej z tym chłopakiem? Nie spróbujesz to się nie dowiesz... Takie gadanie że "trzeba było się dowiedzieć wcześniej" jest zwyczajnie śmieszne :P
mcebury
2013-05-13 20:33:13
Ocena: -1(glosow:1)-+
Po pierwsze to ch(u)j wie czy tak na prawdę ta recepcjonistka jej powiedziała że jest rezerwacja i pokój jest wolny tylko dobę bo jak powiedziała ta jej szefowa że mogła ulec presji/zdenerwowaniu bo znana osoba przyszła itd. więc z nerwów pewnie zapomniała o tym wspomnieć... Druga sprawa samym widokiem z okna człowiek nie żyje i Gesslerka tylko wyraziła na ten temat swoją opinię. Trzy, klient nasz pan.. To ja zostawiam pieniądze, to ja daje im zarobić, to dzięki mnie i ludziom takim jak ja mają w domu co do gara włożyć więc jak przychodzę do hotelu z odpowiednią liczbą gwiazdek to płacę za pro
Renia_400
2013-05-14 10:47:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bury idąc twoim tokiem rozumowania: byłeś tam? widziałeś widok z okna czy wierzysz Gesslerowej na słowo? Hotel jest dość drogi i popularny, z jakiegoś powodu ludzie tam jeżdzą i płącą te 700 za dobę. Dla porównania 'Velaves spa' we Władku 5-gwazdkowy nad samym morzem ok. 300 zł za dobę z pełnym wyżywieniem. A geslerowa jest znana z chamstwa jeśli coś idzie nie po jej myśli, więc znając życie to co mówi jest mocno przesadzone. Czy gdyby ci nie pasowało to jedzenie w restauracji wyzwałbyś obsługę i poszedł do mediów psuć im opinie? Kultura obowiązuje w każdej sytuacji.
ziomal19922
2013-05-13 14:16:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Gessrel zjedz snickersa!
wiochowiec85
2013-05-13 13:37:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Wiesniara i juz!!! Jesli ci ludzie sa tacy zli w tym co robia nie oznacza ze ONA ma prawo obrazac ich publicznie!!!!!!!!!!!!!!!
Marta1988rr
2013-05-13 13:13:00
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wydaje mi się że hotel który owa pani tak mocno skrytykowała ma teraz dobrą darmową reklamę. Osobiście od dawna nie lubię tego babska (jak i coraz większa liczba ludzi) i wręcz mnie irytuje jej chamstwo. Jeśli słyszę z jej ust że coś jest słabe to ja bym tam osobiście pojechała żeby zobaczyć i się przekonać że tak nie jest i myśle że nie była bym jedyną osobą która myśli tak jak ja...
jasio2
2013-05-13 12:01:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dajcie spokoj z ta kreatura,szkoda czasu na ogladanie tego babsztyla.Krotko,ona jest bezczelnie - bezczelna i wulgarna amysli ze jest na topie.Dopoki takie badziewie jak TVN bedzie krecilo z nia jakies gowno pod nazwa kuchenne rewolucje to jej bedzie sie wydawalo ze jest gwiazda.
krzychoo33
2013-05-13 11:10:23
Ocena: 6(glosow:6)-+
Tak to juz jest z "gwiazdami". Ostatnio cos slyszalem, ze inne "gwaizdy" (tym razem z x-factor) nie bardzo sie kwapily, zeby w restauracji zaplacic, bo myslaly, ze "gwiazdy" maja za darmo... Uwazam jednak, ze w kwestii "gwiazdorzenia" pani Gessler jest najlepsza.
malamimimimi
2013-05-13 11:07:08
Ocena: 13(glosow:13)-+
Dziwne ze spędzila tam iles dni i wczesniej jej nie przeszkadzaly warunki... ale jak miała zapłącic to juz tak...
krzychoo33
2013-05-13 11:21:06
Ocena: 7(glosow:7)-+
Gordon jest jednym z najlepszych kucharzy i restauratorow na swiecie, podczas gdy pani Gessler nie jest nawet kucharzem. Jej restauracje tez pozostawiaja wiele do zycznenia. W zaden sposob nie mozna ich do siebie porownywac. Ramsay przeklina, bo ma racje i czasem trzeba nazwac rzeczy po imieniu, a Gessler dlatego, ze po prostu jest wiesniara i inaczej nie potrafi sie wyslowic.
paweln0221
2013-05-13 10:54:57
Ocena: 6(glosow:6)-+
Dlaczego nie opowie o tym jak nie chciała zapłacić za pobyt w tym hotelu
qwerty777
2013-05-13 10:46:39
Ocena: 5(glosow:5)-+
taaa... gwiazda tvn-u pokazala swoj poziom. takiego smiecia jak ona nie nalezy promowac. zostala potraktowana dobrze - bo ja corke zasranego komunisty bym potraktowal gorzej. widac, ze poszla robic pieniadze a, ze puscili ja w tvn( tv dla lemingow) to sie uwaza za kogos kim nie jest. proponuje jechac po tym gownie gdzie sie tylko da.
piteramzes
2013-05-13 10:31:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mafia? Zapraszam do Puław do restauracji które nie mają klientów a zyski przynoszą.
marcinekcom
2013-05-11 20:17:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
jakie czasy takie wzorce do naśladowania
saqigar
2013-05-11 19:29:19
Ocena: -14(glosow:24)-+
Miala racje, jej argumenty maja sens. To nie jest hotel po 70zl za noc, tylko po 700zl. Nawet jak jest cos nie tak, nie leci sie od razu do mediow. A Gesllerowa nie rozlicza sie jak osoba prywatna - poprosila o wystawienie faktury, firmy czesto rozliczaja sie przelewami.
Renia_400
2013-05-13 11:08:40
Ocena: 7(glosow:11)-+
Ale to już chyba zależy od hotelu czy się na taką fakturę zgadza czy chce płatność gotówką. A jeśli przyjmują tylko gotówkę to nikt nie ma prawa wyzywać obsługi od głupków i bluzgać. Tym bardziej że to hotel za 700 zł za noc to wypadałoby się wcześniej dowiedzieć jakie są warunki płatności. Jak robi każdy normalny człowiek.
bubala
2013-05-11 19:13:07
Ocena: 68(glosow:94)-+
PPani??? aby być panią trzeba umieć się zachować w każdej sytuacji, a pigi gesler siostra innego idioty ikonka, to zwykła postsowiecka swołocz, ale wy sami doprowadziliście to oślizłe zadufane babsko na salony, jedyna rada na to to olewać chamów(czytaj celebrytów), anie fotkować się z nimi i przeżywać ich rozterki rodem z średniowiecza, więcej godności dla samego siebie !!!
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0