Ukryj komentarze(201)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
lucy123
2013-05-20 20:25:36
Ocena: 6(glosow:6)-+
Ja? Nie, ja tylko wiem że aby mieć KAŻDEGO kogo się zachce, trzeba mieć wygląd. No chyba ze Ty chcesz tylko tych co nie maja ambicji na coś lepszego.
Makaron666
2013-05-21 21:23:36
Ocena: 0(glosow:2)-+
przecież to kozojebca niewiele się różni od zwierzęcia jeżeli to na minus
ANALNY_LOWCA
2013-05-21 19:41:05
Ocena: 4(glosow:6)-+
A wasz katolicki biskup Pieronek nazwał pedofilie namiętnością a księża molestujący dzieci są wdg. niego ofiarami.
jurek1102
2013-05-21 23:01:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Już na głównej to jest
szulcik
2013-05-21 07:39:27
Ocena: 1(glosow:9)-+
Nigdy w zyciu nie słyszałem ,by którys ksiadz wypowiadał sie w taki sposób ?? Ale jezeli by miał którys do czynienia z pedofilią ,to na taka samą karę zasługuje co te pierd..ne turbany! Kula w łeb ! i zakopanie na wysypisku śmieci !!Kazda pedofilia zasługuje na pogarde islamska,klerykowska czy np pana Kowalskiego itp. Zero tłumaczenia !Kula w łeb !
jurek1102
2013-05-20 23:30:54
Ocena: 0(glosow:4)-+
A w katolickim kościele to niema tej tradycji ?
jurek1102
2013-05-20 23:40:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Najpierw zmienili nazwę na "Namiętność"
bezosobowy
2013-05-20 22:23:17
Ocena: 4(glosow:6)-+
"Religię wymyślono wtedy, kiedy pierwszy oszust trafił na pierwszego głupka." - Mark Twain
bezosobowy
2013-05-20 22:43:53
Ocena: 0(glosow:4)-+
Noooo, sam go założyłem. Co, chcesz pożyczyć? :D
sedziadread
2013-05-20 23:31:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora
david.brian.35175
2013-05-20 23:31:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Z takimi "madrosciami" to chyba tylkow Hyde Parku moze blysnac :)
bezosobowy
2013-05-20 23:32:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
To tak samo jak mnie Twoje zdanie. :-) Tak, ale tylko niedopieszczone żony szukające pocieszenia w necie. Jakieś jeszcze pytania?
david.brian.35175
2013-05-20 23:36:16
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jezusku, nie dosc ze bezosobowy troll, to jeszcze dzieciak :( Takie teksty "tylko niedopieszczone żony szukające pocieszenia w necie" mocno gimbaza zajezdzaja
bezosobowy
2013-05-20 23:38:39
Ocena: -3(glosow:7)-+
To się popisałeś, jak zawsze. Kto miał zrozumieć, to zrozumiał ten przekaz. :D
bezosobowy
2013-05-21 19:49:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ok, to była złośliwość z mojej strony i przepraszam. Ale skoro nie wiesz kim jestem to po mnie się przyczepiłaś? :-) Po co teksty o "quasi-mądrościach"? Dla mnie Twain jest jak najbardziej osobą wiarygodną i z znam cytat, bo miałem okazję go czytać. Złośliwość z Twojej strony uważasz za coś w porządku, a odpowiedź w tym samym tonie już nie? P.S. A może osoba która kiedyś tu była i zdążyła Cię poznać? :D
opuncja
2013-05-21 22:40:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Taaa... Bo zgodnie z Twoją logiką to przyczepić się można jedynie do osoby, którą się zna? Intrygujące. Tekst: "znam cytat, bo miałem okazję go czytać" jest niezwykle głęboki. I wiele świadczy. A jeśli uważasz, że ktoś tutaj był w tanie "mnie poznać", to Ci gratuluję podwójnie. Naiwności.
bezosobowy
2013-05-21 22:56:22
Ocena: -1(glosow:1)-+
opuncja - nie podejrzewałem że będę musiał i Tobie tłumaczyć, choć przyznam, że pisząc to, przez chwilę mi to na myśl przyszło. GO miałem na myśli Marka Twaina, ale widać Tobie to umknęło, bo skupiłaś się bardziej na tym by się tylko przyczepić jak sama przyznałaś. Co do reszty rozszerzę co miałem na myśli, "nie znasz mnie, a już osądziłaś". Zaraz oczywiście zaprzeczysz, bo przecież każdego pytasz czy wyrywa laski na coś tam, nie? P.S. Poznać, znaczy mieliśmy okazję już rozmawiać, tylko kiedyś nie osądzałaś kogoś tak szybko i powierzchownie.
opuncja
2013-05-21 23:02:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
Doskonale wiem, co miałeś na myśli, a teraz przeczytaj swoją wypowiedź i obiektywnie oceń, jak to zabrzmiało. Jak masz problem ze konstruowaniem wypowiedzi, to zapytaj "wszechwiedzącego wujka google", może Ci pomoże. Przyczepiasz się Ty, nie pierwszy z resztą raz, najczęściej bezpodstawnie. Piszesz komentarz, licz się z tym, że ktoś "się przyczepi" i trzeba będzie zripostować. I sprawdź se, co to "ad personam". Wujek pomoże.
bezosobowy
2013-05-21 23:15:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Po pierwsze, to Ty się przyczepiłaś i nie pisz bzdur że robię to po raz kolejny. Po drugie, ja dobrze wiem co napisałem i to że do Ciebie nie dotarło to już nie mój problem, nie uważasz? No i na koniec, swoje profesorskie maniery zostawiaj w domu, bo na mnie nie działają. P.S. Równie dobrze z wujka google możesz Ty korzystać jak masz problemy ze zrozumieniem.
opuncja
2013-05-22 00:51:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie zrozumiałeś ani słowa, to atakujesz. Piesze komentarz - licz się z odzewem i umiej komentować konstruktywnie. Bo w tym względzie kulejesz. Coś tam próbujesz niby pisać, ale nie jesteś w temacie to odpuszczasz. Nie tylko z tego konta. Ja maniery mam doskonałe, a profesorem nie jest się przed 6 godzin dziennie a 24/7. Zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z niedoedukowanymi jednostkami. Na koniec: ja nie muszę pytać wujka, bo wiedzę czerpię nie tylko z internetu i filmików BBC.
King_Midas
2013-05-20 21:31:52
Ocena: 5(glosow:9)-+
Każda religia ma swojego kapłana,a każdy z nich jest wykolejeńcem,a każda masa,która ufa takiemu typowi jest jego ofiarą.Podobno każdy musi w coś wierzyć,pewnie to prawda,wierzę w podstawowe wartości.Każda religia to niesamowity biznes,a każdy wierzący jest tylko trybem,który napędza potężną machinę kłamstwa.Wszyscy się uczyliśmy czegoś,co narzuciła nam szkoła,rodzice.Każdy kto myśli samodzielni,zrozumie
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:36:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dobrze powiedziane Królu.
david.brian.35175
2013-05-20 23:29:28
Ocena: 0(glosow:4)-+
Widac nie mysle samodzielnie, bo jakos ni w zab Twoich "gornolotnych mysli" nie rozumiem.
jurek1102
2013-05-20 23:46:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
To spróbuj davidzie
malgolina
2013-05-21 10:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wiecie co, tak naprawdę gdybyście mieli wolne umysły, nie zajmowalibyście się kościelnymi pierdołami,a widać macie umysły nimi wypełnione, skoro codziennie wyszukujecie idealne obrazki na absurdy i je dodajecie. Zbierzcie się, zainwestujcie pieniądze, stwórzcie jakieś pismo antyklerykalne i tam, w swoich artykułach opisujcie problemy i grzechy kościoła. Traficie do szerszej czytelni, tutaj nie zaglądają starsi od nas. Zmieniajcie rzeczywistość w realnym świecie, tutaj wszyscy tylko się kłócą.
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 19:30:29
Ocena: -4(glosow:10)-+
No niedawno Pieronek powiedział dokładnie to samo i jakoś nikt nie protestował. Jak pedofil katolicki to gada to co innego ?
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 19:46:50
Ocena: -2(glosow:10)-+
lucy kocham cię jak siostre której nigdy nie miałem ale czasami to pier..lisz jak Mundek.
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:49:01
Ocena: 3(glosow:9)-+
Lucy i tu się mylisz, free ma wolny umysł, wolny od wiedzy i wszelkiej myśli
ferdal
2013-05-20 19:54:13
Ocena: 3(glosow:5)-+
Lucy znów oszukujesz,nigdy nie chciał.
ferdal
2013-05-20 19:58:58
Ocena: 1(glosow:7)-+
No przecież zaprzeczał Dede litości,nie jestem jego fanem ale nie róbcie z reszty userów idiotów co to nie rozumieją co widzą i słyszą.
ferdal
2013-05-20 20:59:47
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dede zobacz całą audycję a nie wycięty 2 minutowy kawałek
ferdal
2013-05-20 21:14:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Bo kulturalny jest:}}
marcinko83
2013-05-21 17:57:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
paligłupot to śmieć i wywrot oglądałem ten wywiad i ten przygłup naprawdę jest za pedofilią,ja tej pani olejnik nie lubię ,ale widziałem ,że on to co mówi to tak myśli,moją córkę jak rękę wyciągnie jakiś śmieć w wieku 13 lat jak będzie miała to będzie wisiał,ale z twoimi dziećmi freedom i reszta chołoty to rób co chcesz
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 19:07:02
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nasi księża katoliccy też w pedofilii nie widzą nic złego.
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:15:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
taki koneser proboszczów jak ty to zna pewni od podszewki :D
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 19:28:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ja potrafię sam myśleć i realnie postrzegam rzeczywistość a nie tak jak mi ksiądz z ambony każe.
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:35:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
:O ale mi do*ebałeś niesamowite, a skąd wiesz że mi ksiądz z ambony rozkazuje i mówi co mam myśleć, nie chodzę do Kościoła, dawno w nim nie byłem :D, mówisz że myślisz samodzielnie, tak? Jakimi danymi się podpierasz że nasi koloratkowi nie widzą w tym nic złego? ? Zobaczyłeś jednego czy drugiego debila w TV jak się wypowiadał? Tzn że oglądasz TV, nie od dziś wiadomo że TV kłamie i TY wielki koneserze proboszczów mówisz że myślisz samodzielnie, niech zgadnę, Kuźniar albo Olejnik Ci powiedzieli że myślisz wyzwolenie i samodzielnie? Albo towarzysze od Millera czy Palikota :D
david.brian.35175
2013-05-20 19:39:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rei, Analny zajrzal w tyle anusow, ze wie wszystko :)
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:40:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
jak o tym wspomniałeś to jakoś mi zaczęło coś dziwnie pachnąć :D
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 20:13:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
Coś ci się pewnie z dzieciństwa przypomniało :D
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:17:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie, to nie ja odwiedzam księży i proboszczów więc nie mam takich wspomnień i doświadczeń jak TY nasz drogi koneserze ;-)
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 20:21:50
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sugerujesz że księża i proboszczowie katoliccy mnie w dzieciństwie dymali ?
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:30:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wspominasz cały czas o ich pedofilii, o tym jacy Katole są "miłosierni", każda twoja wypowiedź kipi sarkazmem i nienawiścią, atakujesz innych i z racji rangi wiesz że nikt się nie postawi, zachowujesz się jak troll opluwający innych, oni nie są doskonali, nikt nie jest, ale twoje ataki stają się wręcz śmieszne, dlatego trolluję Ciebie, i podkreślam tylko to co cały czas piszesz, napisałeś mi że myślisz, a dajesz się w tak głupi sposób podejść? Nie podkreślam niczego czego byś nie napisał, na tym polega złośliwość, adekwatna do twojej, nic nie sugeruje sam sugerujesz ...
malgolina
2013-05-20 20:42:02
Ocena: 3(glosow:5)-+
Rei, ranga to wielkie G. Spokojnie możesz się stawiać bogom wiochy, czystym mocom, padawanom i snajperom ;) To świadczy tylko i wyłącznie o ilości dodanych absurdów, gdyby ranga zależała od punktów za komentarze, niewiele osób miałoby wysokie rangi. Ranga nie świadczy o kulturze i umiejętności dyskutowania na wysokim poziomie.
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 20:48:39
Ocena: 0(glosow:6)-+
Żeby mnie podejść i trollować to odrobinę ci brakuje. Lubię się przekomarzać ale twoje komentarze są puste i troszkę dziecinne. Widać brak ci własnego zdania i jedyne co potrafisz to powtarzać po innych. Teksty o tv były żywcem zjechane z numy który chociaż nie jest wielkim bystrzachom to chociaż jest oryginalny a ty tylko potrafisz naśladować .
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:51:54
Ocena: 2(glosow:6)-+
Masz rację Malgolino ;* Tylko wielu ludzi się nie stawia. Tutaj mało kto dyskutuje, raczej forsuje swoje stanowisko bez argumentów, jak ktoś przedstawia fakty to zaraz jest wyszydzany albo zalewany argumentami typu ? " a na ambonie już sprzątałeś " albo " powiedz to czarnej mafii", no prośba, nie lubię się zniżać do poziomu umysłowego kretyna ale czasami trzeba, zobacz jak działa, po paru postach wielkie zbulwersowanie, że sugeruje :D
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:58:22
Ocena: 1(glosow:3)-+
O tym czy są puste ty decydujesz? I ty realnie postrzegasz świat? :D nie kpij, bo teraz pokazujesz że twój świat zamyka się do wsi, ten świat wirtualny jest tak realny jak ten od Alicji w krainie czarów. I zacytuje tu innego usera, nie odwracaj kota ogonem, to potraficie najlepiej jak brakuje argumentów, to jak koneserze, którego proboszcza najbardziej lubisz? dlaczego? podziel się z tępym katolictwem swoimi doświadczeniami, ja bardzo lubię słuchać, to jak?
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 20:58:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ciekawe kto mi tak minusy stawia ...
david.brian.35175
2013-05-20 21:00:36
Ocena: -1(glosow:5)-+
Analny, a z Ciebie to taki bystrzacha, ze ho ho. Sam bys sie lepiej za ksiazki wzial, a nie krytykowal innych.
david.brian.35175
2013-05-20 21:03:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Miedzy innymi ja, wiec masz kolejnego.
Rei_Ayanami
2013-05-20 21:04:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
to pewnie ja wstawiam z setek mulikont, jako alter ego pająka, zapytaj arachnofoba murina pewnie ci udzieli wspaniałej i długiej wypowiedzi.
david.brian.35175
2013-05-20 21:07:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co chcesz mi zrobic kwiatuszku?
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:09:25
Ocena: -1(glosow:5)-+
dawidzie z tobą mogę i się nie zgadzać ale mimo tego dyskusja jest na jakotakim poziomie. Jak jest z Reiem .... No cóż ...
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:13:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
Łapiemy się za słówka ? :D
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:16:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Rei_Ayanami
2013-05-20 21:20:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
jakotaki czytaj, nie odpowiada analnemu z różnych powodów
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:29:57
Ocena: 0(glosow:6)-+
david piszę głupoty ale nie są tak prostackie by nie można było się do nich odnieść więc JAKOTAKO można z nim dyskutować . A z jakich powodów nie chcę odnieść się do twoich wypocin Rei to nie trudno się domyśleć.
Rei_Ayanami
2013-05-20 21:33:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
skoro uważasz mnie za prostaka ynteligencie to myślę że powinienem zakończyć dyskusję, szkoda mi czasu na dywagację na poziomie ziemniaka
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 21:37:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nie nazwałem cię prostakiem.
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 22:00:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
A czy pisanie głupot jest czymś nagannym ? Głupoty piszemy wszyscy ale nawet głupota musi trzymać jakiś poziom . To że ktoś ma odmienne poglądy od moich nie czyni go w moich oczach idiotą.
ANALNY_LOWCA
2013-05-20 22:12:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
No dobrze to powiedzmy że wszyscy piszą głupoty prócz ciebie mandolino .
sedziadread
2013-05-21 20:10:14
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Rei_Ayanami
2013-05-20 18:47:40
Ocena: -2(glosow:4)-+
Było Mundzio ma w absurdach /783749
david.brian.35175
2013-05-20 18:45:47
Ocena: 1(glosow:7)-+
freedom, jak Ty czasami cos napiszesz, to rece i nogi opadaja :(((
Rei_Ayanami
2013-05-20 18:51:07
Ocena: 6(glosow:6)-+
baaa, free ateustyczna pewnie nie istnieje
david.brian.35175
2013-05-20 18:52:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
Oczywiscie wedlug Ciebie KK propaguje pedofilie. Freedomku w swoim zaslepieniu tracisz kontakt z rzeczywistoscia :(
lucy123
2013-05-20 18:57:08
Ocena: 5(glosow:7)-+
Różnica jest taka, że w islamie jest to legalne, a nawet wskazane, a u nas jest zabronione i karalne. Bardziej możesz mieć pretensje do rządu, policji i sadu, że nie skazują sprawiedliwie, niż do księży. Bo u księży występuje pedofilia tak samo jak u ateistów. Jak sama napisałaś "pedofilia wszędzie taka sama" ale Ciebie mam wrażenie razi bardziej ta katolicka a ateistyczna, jakby mniej widoczna...
lucy123
2013-05-20 19:02:49
Ocena: 6(glosow:8)-+
Fredom weź sie nie kompromituj już bardziej. A kto jest temu winien, że jest zamiatana pod dywan? Kazdy chce ukryć złe czyny , ateista i ksiądz. Jak juz napisałam. Do rządu, sądów i policji miej pretensje, że dają się przekupić. Jakby ateista miał dużo kasy i znajomości jego pedofilia byłaby tak samo zamieciona pod dywan.
lucy123
2013-05-20 19:11:19
Ocena: 3(glosow:7)-+
To Ty jesteś zaślepiona, bo nigdzie indziej nie widzisz pedofilii tak jak w kościele. A ja napisałam jedynie, że nie księża sa winni temu że uchodzi im to na sucho a, rząd, sądy i policja, a także zwykli ludzie. Skoro tak bardzo boli cię pedofilia to 1'walcz" z nia w kazdym środowisku, a nie tylko tym jednym... Ale nie Tobie nie chodzi o pedofilię, tylko o oczernienie kleru którego tak nieobiektywnie nienawidzisz.
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:12:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
nie zjedli, podejrzewam że są niestrawni :d wyobraź to sobie jak cały tłum się na niego rzuca i rozszarpuje żywcem :D
david.brian.35175
2013-05-20 19:14:02
Ocena: 6(glosow:6)-+
A Ty freedomku te statystyki znasz, czy jestes milosniczka teorii spiskowych?
dedede66
2013-05-20 19:19:12
Ocena: 2(glosow:6)-+
Nie kochanie. To Kosciol nie prowadzi takich badan. Widzialem ten glupkowaty absurd. Od tego sa chyba inne instytucje? Rownie dobrze moglbym miec pretensje do PZPN pretensje o to, ze nie prowadzi badan na temat umieralnosci szynszyli na Madagaskarze.
bezosobowy
2013-05-20 19:23:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Lucy - "pretensje do rządu, policji i sadu". A do kogo mieć pretensje za pedofilów którzy zostali właśnie ujawnieni przez kraje w których przebywali, ale ukrywają się w Watykanie?
david.brian.35175
2013-05-20 19:25:25
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mam nadzieje, ze beda to jakies dane wiarygodne, a nie na kolanie napisane podczas zebraniu w kolku milosnikow Palikota.
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:27:19
Ocena: 4(glosow:4)-+
Rzeczy które ludziom przesyłałem, a dokładnie badania, nie były prowadzone przez KK ani ludzi z nim związanym tylko przez niezależnych naukowców, z dr lub prof. przy nazwisku, czyli ludzi nauki, wielu z nich jest ateistami, jakoś najwięcej pedofilii dopatrywali się gdzieś indziej, nie w samym KK, gdzie to sobie możesz poczytać :D
lucy123
2013-05-20 19:29:52
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gdzie się ukrywają w watykanie? Pokaż mi taki przykład. Ja znawcą nie jestem, jak sugerujesz. Dla mnie ważny jest tylko szacunek i umiejętność wypowiadania swoich poglądów bez obrażania innych. Pedofilia powinna być karalna , wszędzie tak samo, bo to jedna z najgorszych zbrodni. Ale nie można ślepo winić tylko jednej grupy zwłaszcza tylko dlatego, że się jej nie lubi.
ferdal
2013-05-20 19:36:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
David tak czytam Twoje komenty i się zastanawiam,jeszcze nie tak dawno śliniłeś się na widok czerwonych ust Free,a tu tak o 180 stopni i po niej jedziesz,kobiety są zmienne,ale faceci!!!
bezosobowy
2013-05-20 19:40:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Lucy, czy telewizja BBC jest wystarczająco wiarygodnym źródłem? To polecam dokument pod tytułem "Zbrodnie Seksualne i Watykan". Wiem, wiem, pewnie atrapa faceta wyskoczy że to palikocia propaganda, ale nic nie poradzę, tylko taka jest, hahahaha.
david.brian.35175
2013-05-20 19:42:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ferdal, ja freedomka lubie, nie lubie jej pogladow. Totez od dawna sie z nia "sprzeczam", ale bez osobistych wycieczek :)
bezosobowy
2013-05-20 19:42:50
Ocena: 0(glosow:4)-+
ferdal - bo to nie jest facet i ślini się przy każdej kobiecie czy dziewczynie. Taki strasznie "męski" okaz. :D
freedom80
2013-05-20 19:47:18
Ocena: 2(glosow:4)-+
dedede, bez konkretnych dowodów nie stawia się zarzutów i oskarżenia. A uczciwość z pewnością nie nakazuje szukać schronienia tylko stawić czoła stawianym zarzutom. Ferdal - potwierdzam, ze z davidem nie po drodze nam poglądowo, ale poza tym się lubimy :)
bezosobowy
2013-05-20 19:56:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
lucy123 - Dawidek mógł mnie nie zaczepiać i normalnie rozmawiać, a nie mędrkować. Bo wybacz słonko. :D Jak ktoś robi błędy jak "brzyozdobilas", "dziedzko", a za chwilę bez podania żadnego argumentu mnie obraża i to z manią wyższości to ma za swoje. :) Poza tym nie lubię takich śliniących się facetów, to Wy macie się starać o nas. :D
Rei_Ayanami
2013-05-20 19:58:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
ale po co wiarygodne wyniki badań, przecież to BBC, pisali o naszych stadionach nienawiści bo ktoś na meczu w mordę dostanie, ale jakoś o swoich ang. stadionach to już zapomnieli, był taki złośliwi dowcip, nastolatek został ukąszony przez kraba, BBC kręci film dokumentalny plaże nienawiści :D. Nie od dziś wiadomo że Anglia niespecjalnie przepada za Watykanem i KK, bo KK przeciwstawia się homoseksi, a oni mają Eltona i są bardzo postępowi, Homoseksi mogą u nich dzieci adoptować i w ogóle, KK ich krytykuje, kręcimy więc dokument :D
david.brian.35175
2013-05-20 20:01:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
A zes mnie nawet tu wysledzil moj ulubiony bezosobowy trolliku :) Mowilem Ci Lucy, za dwa miesiace bede mial trzydziestu :))
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:03:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
dlatego free bądź inteligenta i pokaż że posiadasz wiedzę, wymień mi kilka nazwisk ludzi co uciekli do Watykanu, tak z 10 bardzo proszę ;) takich którym udowodniono pedofilię, takich co nie chcą się z grzechów rozliczyć
lucy123
2013-05-20 20:04:11
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bezosobowy, prawdziwa kobieta nie gania za facetem, nigdy. Zapamiętaj to na przyszłość. Za fatami mogą biegac takie desperatki jak Freedom. Owszem Dawid nie powinien obrażać. Co do błedow, każdemu się zdarzaja. Ja kiedyś napisałam "rzycie" zamiast "życie"
bezosobowy
2013-05-20 20:05:41
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wooow, Lucy, to tylko pogratulować "kolegi". P.S. Bardziej Cię ceniłem. :D
lucy123
2013-05-20 20:10:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
Freedom, no było , ogólnie pewnie dużo było tych błędów. Ale co w związku z tym? Czyli co każdy facet które chcesz zerżnąć, rżnie Ciebie? I nikt Ci nie odmawia? To jest właśnie ta wolność i luz o jakim mówiłaś? Gratuluję powodzenia. Bezosobowy, nie wiem o jakim koledze mówisz, ani o jakiej stracie, bo raczej nigdy nie zamieniłeś ze mną słowa, więc nie mam pojęcia za co miałbyś mnie cenić.
Rei_Ayanami
2013-05-20 20:12:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
Prosiłem o 10 a nie o jednego mieszczącego się w odchyleniu statystycznym, jak podasz tak z 10 to pogadamy, aaa i DeDe pisał że trzeba udowodnić winę, a oni postawili jedynie zarzuty, coś jeszcze chcesz dodać?
david.brian.35175
2013-05-20 20:13:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
"na facetami" freedom jak moglas, Twoj bezosobowy kolega zaraz na zawal zejdzie !!! Bezosobowy, to ze kilka razy wytknalem Ci Twoja niewiedze nie jest obrazaniem; ale widze z Twojego postu wyzej, ze masz o sobie wysokie mniemanie (kompleksy?). Wiecej juz z trollem nie dyskuyuje.
freedom80
2013-05-20 22:07:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
tak, macie rację. Poniżej pewnego poziomu nie schodzę. A Ty Mundzio, wybacz, ale naprawdę kojarzysz mi się z facetem który uprawia sex tylko po ciemku, tylko po bożemu i z kalendarzykiem w ręku. Może tak nie jest, ale taki mam obraz Ciebie. Jesteś dla mnie aseksualny. Tak, tak wiem ja dla Ciebie też.
freedom80
2013-05-20 22:43:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
lucy i znów ten Twój żałosny problem z czytaniem. Po pierwsze nie nazwałam Cie tłustą a jedynie zasugerowałam ( jeden raz ) a po drugie nie napisałam, że jestem w stanie uwieść każdego. To TY to dopowiedziałaś. Ja napisałam bardzo klarownie, że jak mam kogoś ochotę zerżnąć to po prostu tu robię. Nie jest to równoznaczne z tym, że KAŻDEGO, bo nie na każdego mam ochotę. KaPeWu ? bo już jaśniej się nie da.
lucy123
2013-05-20 22:53:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobrze dobrze, Ty nigdy nie piszesz wprost, żeby móc sie wywinąc. Napisałaś jasno że zawsze masz to co chcesz. Czyli że nikt Ci nigdy nie odmawia i rżniesz kadego kogo chcesz. A ja napisałam że to kłamstwo jedna kobieta nie jest w stanie uwieść kazdego kogo chce, bo są różni faceci na świecie i nie kazdy leci na byle co. I nie mów mi że to Ty możesz nie miec na kogoś ochoty, bo ja mówię o tych, na których możesz mieć ochotę. Kto tu nie umie czytać ze zrozumieniem?
lucy123
2013-05-20 23:18:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
Freedom ja nie mówię o platonicznych sympatiach, tez mówie o takich na "wyciągnięcie ręki" przykładowo idziesz do sklepu , widzisz kolesia, co Ci sie zajeb*iście podoba i chcesz go mieć. O takich facetach mówię. Chodzących w okół Ciebie po ulicy, mieszkających po sąsiedzku. Nawet przez moment nie pomyślałam o sławach. Z takich zwykłych szaraków nie będziesz miała nawet 1/10 i nie mówię tego ze złośliwością.
lucy123
2013-05-21 08:45:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak, ja nie mogę wszystkich mieć, bo nie kazdemu się podobam. Jestem realistką. A Ty siedzisz z głową w chmurach i wmawiasz sobie na siłę , że jesteś super szprycha z super charakterem. A tymczasem nawet nie umiesz, albo nie chcesz o siebie zadbać. No ale cóż. Wmawiaj sobie dalej, jeśli Ci z tym lepiej.
freedom80
2013-05-21 09:57:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
Przypominam, że nigdzie nie napisałam, że mogę mieć wszystkich oraz nigdy nie napisałam, że jestem super szprycha. Ciągle mi wmawiasz coś czego nie powiedziałam. Przekręcasz i manipulujesz. Nie wiem czy to wynika z braku zrozumienia czy Twojego wyrachowania. Jedno wiem, że nie chce mieć z Tobą nic wspólnego.
malgolina
2013-05-21 10:13:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Więc obie jesteście wyrachowane, trafiła kosa na kamień ;) Obydwie ateistki,a jak bardzo różniące się od siebie. Katolicy są wrzucani do jednego wora, a wasz przykład pokazuje, że niesprawiedliwie jest tak robić. Ciemnogród to nie ślepe wierzenie w Boga, to również własne przekonania, nie będące formą manipulacji. Dlaczego nikt tego nie chce zrozumieć? Można wierzyć w Boga, jednocześnie można wierzyć w teorię ewolucji. Bóg to nie materialna forma, to forma osobliwości, która jest w duszy każdego człowieka, to sprawa umysłu i myślenia. Ale czy to znaczy,że nie jestem wolna?? Nigdy nie czułam..
malgolina
2013-05-21 10:20:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
...się bardziej wolna niż teraz. Wolny umysł nie jest zarezerwowany tylko dla ateistów, wolny umysł to taki, który potrafi analizować, wyciągać wnioski, oddzielać od siebie kwestie życia, religii, wpływu otoczenia na myślenie, nie jest podatny na manipulacje i potrafi logicznie wytłumaczyć. Zrozumcie też to,że ja, jak i wielu innych, za pedofilię, materializm, obłudę i chytrość księży, potępiamy ich, za krzywdzenie dzieci stryczek. Nie ma litości.
bezosobowy
2013-05-21 19:37:03
Ocena: -2(glosow:4)-+
dedede66 - a Ty czytasz, czy podążasz za nurtem? "zawsze dostaje czego chcę. " - to napisała freedom, a teraz ośle przeczytaj co Ty pleciesz. Widzisz małą różnicę? Kółko różańcowe się zleciało, a co jeden to bardziej święty i doskonały. Plujecie na kogoś jadem, z wrzaskiem ze jesteście atakowani. Ot, taka katolicka miłość bliźniego swego.
malgolina
2013-05-21 21:08:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bezosobowy, ja sobie wypraszam, bynajmniej ja jadem nie pluję, tak mnie mama wychowała. A od Ciebie też bije ateistyczna miłość do bliźniego ;) Porozmawiaj ze mną na argumenty, spokojnie, ja wyzwisk nie używam, nikogo nie przeklinam, przedstawiam swoje przemyślenia, potrafię przyznać rację kiedy wiem, że tak jest naprawdę. Czy ktoś potrafi normalnie pogadać?
dedede66
2013-05-21 21:18:23
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie wiem czy to bezosobowy przczyta, ale "jak mam ochote kogos zerznac to to robie" brzmi jednoznacznie. I nie mysl, ze jak mnie obrazisz to twoja wypowiedz zyska na sile. Widac, ze milujesz blizniego swego. Nie ma co. Ale ja Ci wybaczam i Bog zrobi to samo :)
lucy123
2013-05-21 21:30:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Freeeeee pałęcjo.. NApisałaś że zawsze masz to co chcesz i jeśli masz ochotę kogoś zerźnąć to to robisz. Ale to że TY KOGOŚ CHCESZ NIE ZNACZY ŻE TEN KTOŚ CHCE CIEBIE< NO CHYBA ŻE CHCESZ TYLKO TY CO CHCĄ :D CZEGO DO KUR*WY NĘDZY NIE ROZUMIESZ?! :>
I-like-trains
2013-05-21 19:53:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
szulcik: spokojnie, oddychaj. Bo się zapowietrzysz.
BoaKrztusiciel
2013-05-15 22:59:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
Najlepsze jest to, że nie widzą w tym nic złego.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0