lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tylko za to, że się uśmiechnęła do innego mężczyzny
poczekalnia
Dodano: 25.05.2013, 17:01:37   przez: konias12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 39  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
david.brian.35175
2013-05-25 18:04:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Talitko, chyba masz dzis zly dzien, bo piszesz takiee niedorzecznosci, ze az strach czytac :(

konias12
2013-05-26 21:13:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja Pier**** dzieciaki nie macie co robić tylko komentować ruszcie się na rower lub spotkajcie się ze znajomymi a nie tylko same komentarze na wiocha.pl jak można cały dzień siedzieć i komentować wszystkie absurdy na wiocha.pl ludzie ogarnijcie i wyjdzcie do kumpli itp.

Rei_Ayanami
2013-05-25 19:45:03
Ocena: 0(glosow:6)-+
mąż to pewnie katolik :D

malgolina
2013-05-25 19:51:53
Ocena: 1(glosow:5)-+
A jak, tylko katolicy krzywdzą bliźnich ;P

Rei_Ayanami
2013-05-25 19:54:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Rei_Ayanami
2013-05-25 19:55:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
wstydzę się że mam takich w domu, nie to co muzułmanie, postęp, inteligencja, wolność, a tu tylko siedzieć i się modlić, nie uśmiechać się do nikogo pod groźbą smyrania pleców batem, ach to chrześcijaństwo

Hustlin
2013-05-25 19:30:07
Ocena: -9(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-05-25 19:43:52
Ocena: 5(glosow:5)-+
A dostałeś kiedyś mokrym ch*jem po plecach?

Hustlin
2013-05-25 19:47:52
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

gugulka
2013-05-25 19:47:53
Ocena: 3(glosow:5)-+
Chyba dostal, i dlatego tak pier.oli jak, potluczony ;)

drLOUBITCH
2013-05-25 19:49:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
A dostałeś kiedyś suchym ch*jem po pysku?

Hustlin
2013-05-25 19:53:25
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
2013-05-25 22:03:15
Ocena: 1(glosow:1)-+
Hustlin a chciałbyś mieć dwa k*tasy w dupie?

liszka91
2013-05-25 22:05:30
Ocena: 2(glosow:4)-+
2 kutasy to dla niego jak kamień w studnię, achtunga mu wsadź i podpal, może wtedy coś poczuje..

drLOUBITCH
2013-05-25 22:06:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Liszka, ahahahahahah good:)

gugulka
2013-05-25 19:18:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Kazda religia ma swoje "zboczenia", biczujacych sie "pokutnikow", nie brak takze wsrod katolikow...kazde tego rodzaju "karanie", nie ma nic wspolnego z jakimkolwiek, wyznaniem.

shark7
2013-05-25 18:46:16
Ocena: 2(glosow:6)-+
Pomyślcie o tym kobiety zanim zaczniecie na nas mordy wydzierać, gdy "przypadkiem" zdarzy nam się dłużej zasiedzieć z kumplami w pubie.

fantazyyja123
2013-05-25 18:48:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
masz mało tolerancyjną i wyrozumiałą kobietę..tyle.

shark7
2013-05-25 18:50:43
Ocena: 2(glosow:4)-+
Od 20-lat mam faceta, przypętał się i nie wiedzieć czemu został.Też tyle...

fantazyyja123
2013-05-25 18:57:16
Ocena: 3(glosow:3)-+
haha acha To czemu piszesz to wyżej o kobietach :)

Talita
2013-05-25 19:00:15
Ocena: 2(glosow:6)-+
Shark i pan Marian bardzo się kochają i nie ma tam mowy o darciu mordy czy braku tolerancji:)

shark7
2013-05-25 19:07:22
Ocena: 4(glosow:4)-+
Fakt, z Marianem doskonale się dogadujemy i nie ma tam miejsca na jakiekolwiek animozje.

fantazyyja123
2013-05-25 19:17:36
Ocena: 2(glosow:2)-+
najważniejsze jest żeby umieć się dogadać:)

shark7
2013-05-25 19:24:35
Ocena: 4(glosow:4)-+
Najważniejsze to odpowiednio się dopasować a wtedy dogadywanie się jest znacznie łatwiejsze :)

fantazyyja123
2013-05-25 19:33:00
Ocena: 5(glosow:5)-+
jedno wynika z drugiego;)

shark7
2013-05-25 19:41:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pisałem o innym dopasowywaniu się..Biedroń wie o co chodzi ;)

fantazyyja123
2013-05-25 19:47:57
Ocena: 1(glosow:3)-+
hehe? lepiej żebym nie wnikała?

shark7
2013-05-25 19:54:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wnikać można aby nie za głęboko ;)

fantazyyja123
2013-05-25 20:08:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
hmm trzeba się nawzajem wyczuć :D

MrMaximus
2013-05-25 18:45:10
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po prostu odrębna kultura;czy lepsza/gorsza?czy katolik,muzułmanin,izraelita,wyznawca woskowych kredek,lewak,nacjonalista;każdy posuwający się do bezmyślnego fanatyzmu opętanego chorymi ideami jest zagrożeniem praw do wolności,myśli i czynów jednostki.

shark7
2013-05-25 18:49:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Widzisz tam wolność myśli i czynów jednostki(czyt.kobiety)? bo głupoty wypisałeś nie znając chyba tamtejszych realiów.

MrMaximus
2013-05-25 19:22:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie ogarnąłeś tych kilku prostych słów a chcesz ogarnąć "tamtejsze realia".

drLOUBITCH
2013-05-25 18:21:04
Ocena: 1(glosow:1)-+
Poj*bane totalnie.

mariom460
2013-05-25 18:09:56
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jakie widowisko. Ciekawe po ile popcorn... Ale dzicz ;/

dedede66
2013-05-25 17:59:42
Ocena: 5(glosow:5)-+
Yyyy, bylo w takim kolazu co frydom wstawiala. Pamietam bo mi sie skojarzylo z pornolem w stylu bdsm.

drLOUBITCH
2013-05-25 22:28:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Że co???

Talita
2013-05-25 17:51:00
Ocena: -6(glosow:10)-+
o jezu, no dobra, z naszego punktu widzenia jest to nie do pomyślenia, ale skoro tak została wychowana i wie, że nie może patrzeć na innych, to po co to robi?

lucy123
2013-05-25 17:52:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Ty tak serio czy trolujesz?

lucy123
2013-05-25 17:54:52
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gdyby było " katolik skazał żonę na 40 batów, tylko za to , że się uśmiechnęła do innego mężczyzny" to napisałabyś , że "to właśnie katolicka miłość" czy coś w tym stylu. Tylko proszę nie pisz, że nie :>

Talita
2013-05-25 17:56:15
Ocena: -9(glosow:9)-+
piszę poważnie. Nie jestem w stanie zrozumieć tej religii ani jej fanatyków, ale popatrzmy na to z innej perspektywy niż nasza. Dziewczynki wiedzą co je czeka, są wychowywane w imię posłuszeństwa mężowi, wiedzą, że za zdradę, odejście czy kłamstwo czeka je śmierć, a za patrzenie, myślenie i prowokowanie innych chłopów baty czy kwas. Wiedzą to, więc jeśli pomimo tego uśmiecha się do jakiegoś typa to według ich chorych zasad, kara jest uzasadniona. Tylko błagam nie wciskajcie mi tu zaraz, ze ich bronię

Talita
2013-05-25 17:58:15
Ocena: -5(glosow:5)-+
katolik gdyby skazał żonę na baty poszedł by siedzieć do ciupy, przynajmniej w cywilizowanym świecie, a tam działa inne prawo i inne zasady, więc jeśli już chcecie to oceniajmy je na podstawie właśnie tych zasad a nie porównujmy ich do Europy

fantazyyja123
2013-05-25 18:01:19
Ocena: 2(glosow:8)-+
talita więc Twoim zdaniem powinna wstrzyknąć sobie botoks w twarz żeby przypadkiem nie okazać emocji?? błagam Cię ile razy w ciągu dnia uśmiechasz się mimowolnie

majorero
2013-05-25 18:01:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
To jest tak, jak z jedzeniem psa. Gdzieniegdzie jest to przysmak i rarytas, a u nas obrzydlistwo. Dlatego Talita ma rację.Ich mentalność i wychowanie uznają,że mąż postąpił zgodnie z ich prawem. Nie bił sam, bo to by było bezprawie.U nas jest odwrotnie.

lucy123
2013-05-25 18:02:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
Krzywda człowieka wszędzie jest tak samo zła, nie zaleznie od pogladów, pochodzenia czy wychowania. Jeśli potępiasz katolików za przemoc, to potępiaj i muzułmanów. Pamiętaj że katolicy nie żyją tylko w Polsce, Europie...

david.brian.35175
2013-05-25 18:04:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Talitko, chyba masz dzis zly dzien, bo piszesz takiee niedorzecznosci, ze az strach czytac :(

fantazyyja123
2013-05-25 18:11:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
Już próbujecie być tak bardzo modnie tolerancyjni że aż głupi..tyle na ten temat

Talita
2013-05-25 18:11:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
ależ ja ich potępiam, właśnie tego się obawiałam, ze napiszę swoje zdanie i się okaże, że bronię islam... wszędzie ludzka krzywda jest złem, czy to katol, czy muslim, czy żyd czy ateista, chodzi mi o to, że oni mają swoje prawo my swoje i według ich prawa kobieta postąpiła źle i wiedziała co ją czeka. Absurd nie opisuje sytuacji jak do tego doszło, ale jeśli sama ją sprowokowała to sama jest sobie winna...

lucy123
2013-05-25 18:16:52
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja nie mówię że ich bronisz. Ja mówię żebyś była konsekwentna. Czym mogła sobie zasłużyć? A jakby zabili kobietę, bo dotknęła innego przez przypadek choćby to tę byś powiedziała że sama było sobie winna bo przecież wiedziała gdzie żyje i jakie jest prawo? Dla mnie nie ważne gdzie się dzieje krzywda, bo wszedzie jest taka sama i to że maja takie "prawo" wcale ich nie usprawiedliwia.

dedede66
2013-05-25 18:18:12
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie ona kochanie jest winna, ale prawo, ktore na takie praktyki pozwala. Z tego co mi wiadomo to tacy popaprancy czesto wysnuwaja takie oskarzenia znikad, a taka kobita nie ma nawet jak sie przed tym obronic. Takie sa te prowokacje.

fantazyyja123
2013-05-25 18:20:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
ok. irytuje mnie tylko jeden zwrot Twojej wypowiedzi: "i wie, że nie może patrzeć na innych, to po co to robi?" Nie jest zwierzęciem do cholery!

Talita
2013-05-25 18:22:37
Ocena: -2(glosow:4)-+
zgadza się, napisałam wyżej, że nie zostały opisane szczegóły zajścia, jeśli uśmiechnęła się mimowolnie albo z wdzięczności to nie jest winna, ale jeśli zalotnie kusiła jakiegoś przydrożnego obszczymurka, wiedząc, że mąż ma prawo ją za to ukarać, to jest sobie winna, bo o tym doskonale wiedziała. Zło jest złem wszędzie tak samo, ale takie mają prawo i jeśli je złamią to czekają je konsekwencje i wcale tego nie popieram, żeby była jasność

Talita
2013-05-25 18:23:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
fantazyjna, wiesz co? na 10 blondynek jakie znam 9 jest głupich

fantazyyja123
2013-05-25 18:28:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale twierdzisz że sama sobie jest winna, ciekawa jestem jak byś skończyła gdybyś na miesiąc zaledwie, jakimś cudem miała się przenieść do tamtej kultury i żyć zgodnie z ich poronionym prawem, być traktowana jak zwierzątko.

Talita
2013-05-25 18:31:00
Ocena: -3(glosow:5)-+
dżizys babo, a co to ma do rzeczy? oczywiście, że bym tam nie wytrzymała, bo jestem wychowana w zupełnie innej kulturze, a one się tam rodzą i uczą się posłuszeństwa, pewnie nawet nie wiedzą, że gdzie indziej jest lepiej, rozumiesz już? tu nie chodzi o to, że ja popieram ich prawo, tylko, że te kobiety wiedzą co je czeka za jego złamanie

fantazyyja123
2013-05-25 18:31:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
Z tą blondynką próbujesz mi ubliżyć czy twierdzisz ze jestem ta dziesiąta. Akurat jeśli ktoś powiedziałby mi ze jestem głupia bo coś tam powiedziałam/napisałam , mogłabym się zawstydzić. Ale jeśli ktoś mówi głupia bo blondynka-wrażenia to na mnie nie robi.

fantazyyja123
2013-05-25 18:33:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok zgodziłabym się z Tobą gdyby go zdradziła..ok takie mają prawo myślała dupą a nie głową..ale tooooo..jest naprawdę nie do przyjęcia

Talita
2013-05-25 18:36:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
sama wiesz to najlepiej:) a czy ja się z tym zgadzam? czy ja to przyjmuje? za zdradę by ją zabili, a baty są właśnie za tego typu zachowania

fantazyyja123
2013-05-25 18:38:59
Ocena: 2(glosow:2)-+
właśnie więc czy ta kara jest chociaż trochę współmierna do czynu?

lucy123
2013-05-25 18:46:47
Ocena: -2(glosow:4)-+
Talita, to że ona się tam urodziła, nie znaczy że jest jej łatwiej. Nie miała takiego szczęscia jak Ty urodzić się w kraju katolickim a tak znikomych zasadach moralności. Nawet gdyby się z kimś puściła , to nikt nie powinien miec prawa naruszenia jej cielesności bez względu na religię czy poglady.

Talita
2013-05-25 18:48:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
co ty mnie się pytasz? każdy ma swoje zdanie na ten temat, dla nas, dla naszej kultury jest to niepojęte, ale dla nich to codzienność. A Davidek, wracając do Ciebie, bo gdzieś mi umknąłeś, w którym to miejscu piszę te głupoty wszystkie, wyjaśnisz proszę?:)

Talita
2013-05-25 18:54:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie zgadzam się Lucy. Owszem, nie miała wyboru, tam się urodziła i tam pewnie umrze, ale zna swoje prawo, wie co może, a czego nie, wiec jeśli je łamie, spotyka ją kara, a jeśli chce jej uniknąć to niech przestrzega prawa. Oczywiście, słusznie zauważyliście, że często są to naciągane sytuacje, ale ja mówię o tych prawdziwych, gdzie kobiety świadomie zgadzają się np. zdradę i są świadome konsekwencji.

david.brian.35175
2013-05-25 18:54:23
Ocena: 4(glosow:4)-+
"Cytuje Talitko "o jezu, no dobra, z naszego punktu widzenia jest to nie do pomyślenia, ale skoro tak została wychowana i wie, że nie może patrzeć na innych, to po co to robi?" Powiem szczerze, ze dla mnie takia wypowiedz jest niedorzeczna. Gdybysmy poszli tym tropem, to nawet Holocaust nie byl czyms zlym - takie w Niemczech nazistowskich bylo prawo. A i okupacja Polski tez nie byla czyms zlym, w koncu prawo niemieckie tego nie zabranialo...

fantazyyja123
2013-05-25 18:54:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja rozumiem o co Ci chodzi, że takie mają prawa i że Ty tego nie popierasz blalblabla, do momentu kiedy piszesz że sama jest sobie winna, KROPKA bo zaraz napiszesz że oni mają takie prawa itd itd itd a ja jestem głupią blondynką i nie lubię wałkować wciąż tego samego

Talita
2013-05-25 18:58:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
David ale zauważ, że ja nigdzie nie piszą, że to jest coś dobrego, wręcz przeciwnie, nie zgadzam się z tym. Ale co te kobiety mają zrobić? mają do wyboru: albo przestrzegać prawa i żyć, albo je złamać i zginąć, lub żyć jako oszpecone, połamane, niepełnosprawne...

Talita
2013-05-25 18:59:09
Ocena: -2(glosow:4)-+
fantazyjna, to ty napisałaś, że jesteś głupia:)

lucy123
2013-05-25 18:59:22
Ocena: 0(glosow:4)-+
Talita, a czy one miały wpływ na ustalenie tego prawa? Nie. Dlaczego mają się godzić na coś co zostało ustalone bez ich głosu, jak psy kiedy ktos je przygarnia i maja żyć wedle zasad właściciela, nie mając wyboru co do niego..

Talita
2013-05-25 19:02:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
wcale nie muszą się na to godzić, mogą protestować, uciekać, krzyczeć, ale czy to coś da? uda się może jednej, a co z resztą? na prawdę, uważasz, że mogą zmienić swoje życie? mogą coś osiągnąć? ja bym bardzo tego chciała, ale rzeczywistość jest trochę bardziej przygnębiająca.

tub00sh
2013-05-25 19:06:40
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ja pi3rdole, Dede, w kim ty się podkochujesz potajemnie... :P

lucy123
2013-05-25 19:06:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Może da może nie, ale warto spróbować. Nawet jeśli przypłaci się to życiem..

fantazyyja123
2013-05-25 19:06:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
lucy plus rozumiemy się:) Talita ja napisałam Ty zasugerowałaś. Nie będę polemizować, mój kolor włosów mi na to nie pozwala:)

david.brian.35175
2013-05-25 19:11:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
Talito, z takim podejsciem to Polska dalej bylaby komunistyczna. Faktem jes, ze one za wiele zrobic nie moga. Jesli nie one to powinnismy zrobic to my - cywilizacja zachodnia. Nalezy zwalczac Islam, bo to on jest za to odpowiedzialny. Ale zaraz sie znajda "postepowcy", ktorzy powiedza, ze to jest homofobia i neokolonializm (vide interwencja w Afghanistanie)

Talita
2013-05-25 19:12:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
no pewnie, że warto, gdyby to ode mnie zależało, to najechałabym na arabusy z bombami atomowymi i wybiła ich wszystkich. Ale to, że warto próbować zmieniać swój los jest sentencją trochę oklepaną, sentymentalną i nie pasującą do absurdu, bo o zmianie losu można mówić wśród ludzi, którzy są wolni i mają wybór, a te kobiety na dobrą sprawę mogą wybierać tylko między życiem w dyktaturze a śmiercią.

dedede66
2013-05-25 19:13:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kurna, ale to nie te kobiety sa winne tylko prawo, prawo, ktore pozwala skrzywdzic kobiete za byle gowno. Skoro ono jest wlasnie takie to ma ona sie na to godzic? Bo taki dziwny wniosek mi sie nasuwa po Twoich wypowiedziach, ale byc moze sie myle...

Talita
2013-05-25 19:18:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Duduś głuptasku, mogą się na to nie godzić, ale czeka je za to kara i one doskonale o tym wiedzą, dlatego tak się boją. Zgadzam się, ze prawo jest złe, no ale co w związku z tym? ktoś je albo musi zmienić, albo wszyscy się z nim pogodzą. Czego wy oczekujecie po tym biednych kobietach? że zaczną strajkować? sprzeciwiać się? przecież wymordują je co do jednej i jeszcze przekichane będą miały te co przeżyją...

lucy123
2013-05-25 19:19:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Talita żaden człowiek nie jest wolny, różnimy się tylko mozliwością wyborów. Nie ważne że nie jest to nasz kraj, nasza kultura. Jeśli moglibysmy coś zrobić aby im pomóc to powinniśmy. Nie można mówić , że tam tak jest i już.

Talita
2013-05-25 19:26:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
ale ja tak nie mówię, pytanie tylko czy możemy (my jako ludzie nie rząd) coś zrobić, możemy? pojedziemy tam we dwie i jak Femen pokażemy cycki, najpierw nas zgwałcą, potem spalą i na tym koniec, nawet nam pomnika w Polsce nie postawią... bardzo bym chciała zmiany, bo mam w sobie feministyczne zapędy i jak słyszę o mordowanych kobietach to mnie krew zalewa, ale poza cwaniakowaniem w polskim internecie osobiście zrobić nie mogę nic

dedede66
2013-05-25 19:30:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trzeba bylo nie pisac, ze sama jest sobie winna bo pierdol.nelas takiego babola, ze sie w pale nie miesci. Jest winna tylko z perspektywy tamtejszego, poj.ebanego prawa, ktore ma z tym okresleniem tyle wspolnego co Sasha Grey z wstrzemiezliwoscia seksualna.

fantazyyja123
2013-05-25 19:34:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
myślę że najbardziej odpowiednie określenie byłoby takie: "jest ofiarom tamtejszego systemu , fanatycznych przekonań, i niemoralnego prawa" :P

Talita
2013-05-25 19:36:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
napisałam tak jak uważam, według ich prawa sama jest sobie winna, mogła się nie uśmiechać, nie zgadzasz się ze mną? miała do wyboru: albo strzelić banana do obcego chłopa i mieć pręgi na plecach, ale trzymać mordę za burką i mieć dalej gładkie plecy, nie rozumiem co was tak irytuje, taka jest rzeczywistość, takie są ich realia.

Talita
2013-05-25 19:38:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
właśnie fantazyjna, jest ofiarom...

fantazyyja123
2013-05-25 19:42:33
Ocena: 2(glosow:4)-+
Boszsszsze, zapomniałaś że jestem blondynkommmmmmmm? więc nie czepiaj się o jedną literówkę która przydarzyła mi się na sto komentarzy bo to jest dziecinne, i naprawdę nie trzymasz poziomu czepiając się o takie coś, patrzysz na głupią literówkę zamiast na sens tego co próbowałam przekazać. żałosne

malgolina
2013-05-25 19:45:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Talita, i to właśnie pokazuje jak różni się nasz katolicki kraj ze swoimi prawami od islamskiego kraju. Każdy kraj ma swoje prawa i obowiązki. To pokazuje również jak większymi fanatykami od naszych są fanatycy islamscy. U nas w kraju dziewczyna nie tylko może się uśmiechnąć do obcego faceta, może z nim nawet pójść na kawę nie ponosząc żadnej kary. To pokazuje jak bardzo tamtejszy fanatyzm ingeruje w osobiste życie ludzi, jak bardzo muszą się podporządkować tamtejszym chorym zakazom.

Talita
2013-05-25 19:45:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
właśnie:)

Talita
2013-05-25 19:52:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
zgadzam się Malgolino w 100%, to właśnie było to blondynki:)

fantazyyja123
2013-05-25 20:05:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
fajnie "nie blondynko" podpisujesz się pod słowami Mangoliny teraz a pisałaś coś zupełnie innego. Mniejsza z tym.

majorero
2013-05-25 17:40:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
U nas, w chrześcijańskim kraju, jest to niedopomyślenia. Skandal.U nas raz z główki, butelką w łeb, piąchą w nery. Tak wygląda chrześcijańska sprawiedliwość.Po co angażować osoby trzecie.

freedom80
2013-05-25 17:45:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
2013-05-25 17:46:42
Ocena: -3(glosow:7)-+
że się nie boisz takich rzeczy opowiadać... zaraz Cię zlinczują.

fantazyyja123
2013-05-25 17:57:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
majorero.. nie do pomyślenia jest to że tam jest to akceptowane i na porządku dziennym,a w naszej kulturze facet bijący kobietę jest dewiantem zasługującym na potępienie

majorero
2013-05-25 17:57:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
Niczego innego się nie spodziewam po prawdziwych chrześcijanach

fantazyyja123
2013-05-25 18:04:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
wrzucasz wszystkich do jednego worka! Jesteś uprzedzony/a Mój ojciec jest katolikiem i nigdy matki nie tłukł nie pil i ciężko pracował żeby jego rodzina żyła na poziomie! więc wypraszam sobie kur*wa żebyś jego wrzucała do jednego wora z patologią! Bo wśród ateistów są same dobre duszyczki..

majorero
2013-05-25 18:07:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
@fantazyyjo,z tym u nas, to różnie bywa.Zapewniam Cię,że są środowiska, i to wcale nie małe,w których zdziwienie budzi fakt, iż mąż żonie nie przywalił za jakieś, w mniemaniu męża, uchybienie.Albo tekst: po co się rozwodzi, wystarczyło przypier..lić.

fantazyyja123
2013-05-25 18:14:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
Srodowiska.. Właśnie to że są patologiczne środowiska to są wśród ateistów , katolików i kosmitów. Więc dlaczego mówisz że katolik bije żonę..napisz że patologiczni idioci istnieją w każdej nacji, wyznaniu środowisku.

majorero
2013-05-25 18:32:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
I właśnie dlatego, ta wiocha, którą tu sobie komentujemy, jest bez sensu.To jest kolejny przykład siania nienawiści między chrześcijanami, a muzułmanami.I o to chodzi muzułmańskim terrorystom.Doprowadzić do nienawiści, potem zamieszek, a na końcu wojny między religiami.A nasi narodowo socjalistyczni patrioci jak skończeni debile dają się na to nabrać i sprowokować.

fantazyyja123
2013-05-25 18:37:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
Dlaczego..ja nie piszę że ateiści to, ateiści tamto uważam że człowiek to człowiek nieważne jakiej rasy narodowości wyznania..nie oskarżam uważam że w każdej grupie są odszczepieńcy i patologia..a ateiści piszą ciągle że katolik-pedofil katolik-mocher katolik-służalec rydzyka itd. o co wam chodzi

majorero
2013-05-25 18:49:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dlatego,że fanatyczni katolicy obnoszą się ze swoją wiarą i wartościami, które ona niesie, a w życiu codziennym postępują wbrew tej wierze i jej przesłaniu.Z jednej strony miłość bliźniego, a w życiu nienawiść do wszystkiego co odmienne (religia, poglądy polityczne,orientacja seksualna itd). Kościół wzywa do poświęcenia dla bliźnich, a jego pracownicy trwonią kasę na byle goowno. Przykłady można mnożyć.

fantazyyja123
2013-05-25 19:13:57
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale nie każdy katolik jest fanatycznym katolikiem, uważasz że katolicy nie potępiają księży tylko ślepo idą za nim jak w procesji? Jestem katoliczką a nie pałam nienawiścią do ateistów ani do nikogo, Jestem zdania że ksiądz pedofil powinien być ukarany w równym stopniu jak pedofil ateista, nie podoba mi się to że wydają pieniądzę na pomniki samochody plebanie podczas gdy dzieci głodują. Uwazasz że katolicy nie mają mózgu tylko dlatego że jest jakaś grupa KATOLI jak nazywasz to którzy są odszczepieńczmi, jak w każdej grupie społecznej.

majorero
2013-05-25 19:20:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
Plus minus się zgadzamy.Nie interesuje mnie to, czy ktoś wierzy i w co. Ale irytuje mnie hipokryzja i zakłamanie.Zauważ,że głos krytyki nie dotyczy wiary jako takiej, ale właśnie bądź to zakłamanych funkcjonariuszy kościoła, bądź wszelkiego rodzaju fanatyzmu wyznawców.

fantazyyja123
2013-05-25 19:31:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
napisałeś/łaś o tym że chrześcijańska sprawiedliwość jest blabla bla nie będę cytować jest wyżej.. Uważam że nie powinno się mierzyć wszystkich jedną miarą a świat nie jest czarno-biały ludzie nie dzielą się na tych złych i tych dobrych są pomiędzy odcienie szarości nie jestem hipokrytką. Jestem optymistyczną realistką. ż naciskiem na optymistyczną:P

majorero
2013-05-25 20:17:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zrobiłem to dla kontrastu z tekstem i przesłaniem wiochy powyżej.Już gdzieś, kiedyś pisałem tu,że najgorszy jest fanatyzm. Czy to będzie katolicki, czy muzułmański, czy prawosławny to wszystko jedno.A że żyjemy tu gdzie żyjemy i dotyka nas (mnie)fanatyzm katolicki to napiętnuję to, co wydaje mi się przegięciem w katolicyzmie.Cieszę,że jesteś optymistką, bo takich ludzi jest stanowczo za mało.

fantazyyja123
2013-05-25 20:25:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
ja również nie popieram przegięcia w żadną stronę, ani w żadnej religii, przekonaniu itd

wodkazkola
2013-05-25 17:04:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gdyby można tak u nas...ale by się działo.

PaniRak2
2013-05-25 17:07:40
Ocena: 2(glosow:4)-+
Gdyby kobiety miały biczować mężczyzn za takie 'wybryki',wytłukłyby 2/3 męskiej populacji ;)

wodkazkola
2013-05-25 17:09:42
Ocena: 1(glosow:1)-+
To powinno działać w dwie strony to fakt,ale opcja batów dla chłopa powinna byc dzielona przez dziesięć.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kościół wciąż jest finansowany pośrednio z budżetu państwa
  •  Szczerze przepraszam !
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
Koleś na Brudstocku tarza się w śmieciach, na które wszyscy leją.
główna
Dodano: 08.08.2018, 13:05:05   przez: torna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (75) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0