Połamali mi żebra, bo śmiałem zwrócić uwagę żeby nie malowali rasistowskich haseł na domach.
Ukryj komentarze(233)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Szyderca
boongoo
2013-06-03 11:09:02
Ocena: 8(glosow:88)-+
Salut Rzymski był używany przez wszystkich nacjonalistów w każdym kraju Europy jeszcze przed durnym hitlerem, w 20 leciu między wojennym też go w Polsce używali więc jeżeli widzicie młodych z tym gestem to nie koniecznie jest to wyznawca narodowego socjalizmu ciołki bez wiedzy historycznej SALUT o/ !
gangnam10
2013-06-13 16:32:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przecież oni nawet nie potrafią pisać to jak pozew złożą?? Poza tym u nas nie dostaną odszkodowania liczonego w dziesiątkach tysięcy. I jeszcze jedno, nie o zniesławienie a o naruszenie dóbr osobistych, tylko co oni mogą mieć za dobra? Zwierzęta i tak nie mogą wytoczyć procesu...
BloodHonour
2013-06-08 20:11:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
eradicator
2013-06-19 00:33:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
to, że potem bydlęta biorą flagi Polski i manifestują... "miłość do narodu"...
arigold7
2013-06-06 13:37:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
A po co zwracales im uwage? Rozumiem ze inne znaki mozna malowacna domach? Ludzie co z wasza tolerancja? Przeciez jest wolnosc slowa, niech nosza te znaki i salutuja dopoki nikogo nie krzywdza :) californiagirl to idiotka ktora sama sobie zaprzecza :) po pierwsze geje nie sa dyskryminowani, powinien byc zakaz poruszania tego tematu w mediach, a jesli wam sie nie podobaja lysole to nie patrzcie :)
atan
2013-06-06 09:34:47
Ocena: 2(glosow:6)-+
do boongoo- nie ma znaczenia że salut rzymski był używany na długo przed Hitlerem, skoro teraz jednoznacznie sie kojarzy z faszyzmem. Tak samo jest ze swastyką. Jeśli te półgłówki będą miały na fladze swastykę to stwierdzisz że są wyznawcami hinduizmu bo stamtąd ten symbol pochodzi, jako symbol słońca? Jeśli Cię nazwę k.utasem to chyba nie pomyślisz że nazwałem Cię "ozdobą szmuklerską w postaci pędzla z nici lub sznureczków"(Wikipedia)? Pozdrawiam Cię Ty "ozdobo szmuklerska postaci pędzla z nici lub sznureczków" z "wiedzą" historyczną
foytaz
2013-06-05 21:49:46
Ocena: -2(glosow:10)-+
"połamali żebra" trzeba być nieźle niedo*ebanym żeby takie głupoty pisać. Po pierwsze nie odważyłbyś mordy nawet otworzyć bo czuć od ciebie cykorem nawet przez net, po drugie na połamanych żebrach nie skończyłoby się więc nie pie*dol bzdur złamasie.
eradicator
2013-06-19 00:35:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
w dupie byłeś, gówno widziałeś. kozaczku. nie porównuj wszystkich swoją miarką
DariuszJaworzno
2013-06-05 00:00:55
Ocena: 0(glosow:10)-+
Czcić takich tępaków będziecie, kiedy jeb anny islamista zapuka twoją kobietę bo wyszła z domu w miniówce. Wybieraj nacjonalizm czy islam ??????
eradicator
2013-06-19 00:36:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
wybieram rozum - ani to ani to
PaniKitsune
2013-06-04 21:24:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pernas
2013-06-04 18:54:14
Ocena: 4(glosow:4)-+
do CaliforniaGirl ty naprawdę jesteś jak "niezbędnik żołnierza w pierwszym dniu służby".Nie mam nic przeciwko gejom (pedałom) jeśli robią to w zaciszu domowym nie naruszając zasad TOLERANCJI, tak :) bo jak mam tolerować marsze z gołymi h.jami ? lub lesbijek pod moim domem ?????????? Uwierz mi jestem tolerancyjnym facetem :)
A tak na poważnie, rusz tyłeczek i jedź do najbliższego miasta powiatowego nie ważne czy? San Francisco :) czy San-domierz :) stań, rozejrzy się jak wygląda świat
a potem zastanów się jak będzie wyglądał według twoich zasad tolerancji :)
Kup -Burkę i wibrat
Zadruga
2013-06-04 17:45:15
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ja jestem nacjonalistą i powiem tak salut rzymski był używany przez nacjonalistów w Polsce jeszcze przed wojną. Ale mnie denerwuje krzyż celtycki jeszcze w barwach flagi III rzeszy porażka, poza tym stawiam że oni nie wiedzą że czerwony w fladze III rzeszy oznaczał socjalizm którego NOP nie popiera.
Piotrekkk1979
2013-06-04 15:42:59
Ocena: -2(glosow:12)-+
Konkretnie zrobili to ci dwaj którzy są widoczni na fotografii? Jeśli nie to mam nadzieję że wytoczą ci oni sprawę w sądzie o zniesławienie i będziesz musiał zapłacić odszkodowanie idące w dziesiątki tyś zł. Bardzo tania prowokacja lewaku - obyś wylądował za nią przed sądem za sprawą tej dwójki.
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:21:51
Ocena: -9(glosow:17)-+
odezwała się największa hańba RP - MWP - myślą, że robią coś dla ojczyzny, przynosząc jej wstyd na świecie.
eradicator
2013-06-04 14:59:18
Ocena: -3(glosow:3)-+
nie znasz? nie oceniaj. przez internet to każdy umie.
outsiderjack
2013-06-04 11:36:05
Ocena: -2(glosow:4)-+
To może inaczej.....wszyscy na tej fotce łapią się na góra pół magazynka, jak było w jednym dowcipie.
outsiderjack
2013-06-04 11:41:51
Ocena: 3(glosow:5)-+
Jestem Polakiem i katolikiem, rozumiem zagrożenie wojującym islamem, jestem za trwałą izolacją pedofili, jestem przeciwnikiem rozbuchanej, fałszywej poprawności politycznej i multikulti, ranią mnie ciosy w wiarę moją i moich przodków...ale nigdy nie zgodzę się na faszyzm w jakiejkolwiek postaci ani żaden inny totalitaryzm; To zbrodnicza ideologia.
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:25:27
Ocena: -2(glosow:6)-+
Naprawdę jesteś taki głupi? Nie rozumiesz, że chodzi tu o prawa człowieka, tudzież każdy ma do nich prawo, a homoseksualiści mimo, że NIKOGO nie krzywdzą ani czynami, ani obecnością są dyskryminowani. Obcokrajowcy też... niezależnie skąd. Ale do cholery, nikt ci nie będzie kazał być gejem... Tu chodzi o zwykłą wolność i prawa a nie, że geje stworzą swoje tęczowe królestwo a wy będziecie ich kucykami... ;/ To tak jak z filmem horror - dla niektórych ohydny i "co ja paczę" - jak nie możesz to nie patrz. Ja nie mogę oglądać włosów na plecach i też wydawała mi się to choroba i co? Nie pa
michalk0072
2013-06-04 08:31:04
Ocena: -2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora
outsiderjack
2013-06-04 11:44:14
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tylko żeby kogoś wykastrować musi mieć coś do wycięcia, musi być facetem....;-)
Podlasiak1977
2013-06-04 19:36:52
Ocena: 1(glosow:5)-+
odezwal sie komuch hehe
outsiderjack
2013-06-04 21:03:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
Podlasiak1977 Ty się zastanów lepiej nad historią NSZ, bo nie ma w niej tylko chwalebnych akcji.... Nie nazywaj mnie komuchem, bo mnie nie znasz, a z takimi jak ci na foto już miałem do czynienia w realu i wiem co mówię. Bicie lewackich studentów albo emerytów z PRL to coś innego od prawdziwej walki, gdzie zwykle mało który z takich kolesi miał jaja. Są jak kibole pozornie silni i, odważnie ale jedynie wobec słabszych kiedy są w liczniejszej grupie i anonimowo.
pampalinex
2013-06-05 18:17:45
Ocena: 0(glosow:4)-+
@outsiderjack
Jakbyś nie zauważył ,,geniuszu" michalik0072 ma logo PPSu. Nie cały świat się kręci wokół Ciebie ;)
A co do NSZ, na pewno ma dużo więcej chwalebnych niż powodu do wstydu. Ale Polacy już to do siebie mają że wolą rozpamiętywać złe rzeczy ;)
Podlasiak1977
2013-06-05 22:51:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
outsider nie mowilem komuch do Ciebie tylko do tego czegos z logo PPS.NSZ,nikt nie jest doskonaly ale oni w walce wytrwali najdluzej a ich czyny przez lata prl byly przeklamane lub przemilczane.i chociarzby za to nalezy im sie szacunek.widze ze za przyklady podajesz wyczyny typow z falangi:))no to wybrales niezly przyklad. a ostatnie Twoje zdanie moze rownie dobrze posluzyc jako opis dzialan antify czy jak sie tam oni zwa:)
TeAmoCaramella
2013-06-04 00:08:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
eradicator
2013-06-04 00:08:39
Ocena: 1(glosow:7)-+
jesteście niesamowici, zwłaszcza część komentatorów, która w jakikolwiek sposób czuje się związana z celtykiem itd. czy skoro ktoś jest przeciwko nienawiści i innym pseudopatriotycznym głupotom, to dlaczego od razu jest "lewakiem"? Jesteście k***a niesamowici, właśnie zostałem wrogiem narodu w waszym bezmózgim mniemaniu :D
pernas
2013-06-03 22:01:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
do CaliforniaGirl przeczytałem z uwaga wszystkie twoje posty i trochę widzę rozbieżności zarówno myślowych jak i "domyślnych"
Po nicku sądzę że "California" jest trochę oddalona Brooklyn-u ale co tam :)
ile się leci samolotem ?
Mdlą mnie twoje teksty w stylu "kocham wszystkich"
Poza tym uważam avatar za lipny :) a tak prawdę mówiąc to idą każdym studenckim miastem w tym kraju znajdę 100 ładniejszych :) a nie Beyoncé Knowles.
Więc co tam słychać w BOBOWICKU ?
CaliforniaGirl
2013-06-04 11:54:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
CaliforniaGirl
2013-06-03 22:12:19
Ocena: 4(glosow:12)-+
Davidstar już wydawałeś mi się być atrakcyjnym facetem a znów nabieram obrzydzenia. Niczym nie różnisz się od agresywnego, niewykształconego, brudnego Marokańczyka skoro reagujesz agresją na zdrową, dobrą reakcję ludzką. Co innego nie popierać niektórych zachowań a co innego jak łomem o ścianę, że nienawidzisz kogokolwiek innego od ciebie...
Arakiel666
2013-06-03 22:50:49
Ocena: -4(glosow:8)-+
Bo davidstar jest obrzezanym ciapatym pedałem z kompleksami.
eradicator
2013-06-03 23:59:25
Ocena: -2(glosow:6)-+
tylko ukazałem barbarzyńską dwulicowość, pełną nienawiści, którą i tak większość z nich spróbuje przykryć "patriotyzmem". davidstar, przez internet to każdy kozak. CIULU.
CaliforniaGirl
2013-06-04 00:09:30
Ocena: -2(glosow:4)-+
Davidstar, nie chcę wchodzić z Tobą na wojenną ścieżkę, bo było ostatnimi czasy fajnie pomiędzy nami. Zrozum jedną rzecz - jestem przeciwna domaganiom się praw przez nierobów - nie jestem przeciwna Muzułmanom. Potępiam mord w Londynie - nie jestem przeciwna Muzułmanom i tak w kółko. Nie szufladkuję ludzi i nie wrzucam do jednego worka, nawet jak za zabójstwa miała bym opluwać WIĘKSZOŚĆ Muzułmanów to bym to zrobiła, ale WIĘKSZOŚĆ to jeszcze nie WSZYSCY. Dlatego ja wciąż oceniam ludzi jednostkowo. Ciebie teoretycznie powinnam nienawidzić, a jednak tak nie jest.
Fafikuleniek
2013-06-04 08:43:55
Ocena: 3(glosow:5)-+
CaliforniaGirl ... jak się ciebie czyta to można mieć samemu mieszane uczucia. Z twoich szczegółowych informacji o sobie widać że jesteś tu dla lansu swojej własnej, ubogiej światopoglądowo z resztą osoby która w zależności od humoru zmienia zdanie na tematy w których człowiek myślący winien zachować nieco większą stałość. Miałem zamiar popolemizować z tobą dłużej ale widzę że zwyczajnie nie warto.
CaliforniaGirl
2013-06-04 11:58:05
Ocena: -1(glosow:1)-+
No to Davidstar pisz bardziej precyzyjnie, bo tak właśnie wwywnioskowałam z twojego emocjonalnie pobudzonego komentarza.
Ja pierdo**! Ty tam na białym koniu, tak ciężko zrozumieć, że to nie moje humory tylko to jak oceniam ludzi wpływa na moje komentarze!? Jeżeli ktoś przedstawia mord z rąk Araba - potępię go (nawet jakby to był biały ksiądz), ale jak ktoś bezmyślnie wsadza wszystkich do jednej beczki z mięsem to już to mi się nie podoba..
Arakiel666
2013-06-04 12:05:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Arakiel666
2013-06-04 12:08:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
davidstar ciapatku Ciebie podczas obrzezania to nie walnęli czymś mocno w głowę obrzezana czerwona dzi*ko? Swoją drogą nieźle się kamuflujesz.
cienkarenta
2013-06-04 13:55:56
Ocena: 3(glosow:9)-+
"Polska DLA polaków, Afryka DLA Murzynów, Chiny DLA chińczyków, Arabia dla arabów" Te słowa chyba wystarczą :)
krzysiekpli
2013-06-04 16:06:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
w patologi się rosło?
Arakiel666
2013-06-05 14:42:09
Ocena: -1(glosow:3)-+
davidstar "BTW ranisz mnie @PostAmerykanko a potem mi się podlizujesz?! Myślisz, że za chwilę znowu będę skakał wokół Ciebie i udawał, że wszystko jest ok?" bueheeh ciapek Ty tu miłości szukasz czy jak? Skaczesz wokól liter? Bierz te leki co doktor przepisał, bierz.
Arakiel666
2013-06-06 13:53:58
Ocena: -2(glosow:2)-+
davidstar piszesz jak ciapak niespełna rozumu.
pernas
2013-06-03 21:02:16
Ocena: 2(glosow:4)-+
Po czym to wnosisz ? Nie to że się czepiam,ale tych "śmieci nie było w PRL-u" bo nie musiało być, sorki ale zbyt mało miejsca aby się rozpisać. Pewnie i tak mnie większość nie zrozumie. Gdym miał iść na wojnę to wolę tych chłopaków + ponoć "pseudokibiców"
niż Michała Szpaka,Madoxa-a i temu typu podobnych "facetów"
eradicator
2013-06-04 00:01:03
Ocena: -2(glosow:2)-+
@pernas
jak to nie musiało? przecież wtedy była komuna pełną parą, a to tacy antykomuniści, no właśnie, ciekawe gdzie byli...
pampalinex
2013-06-05 18:22:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
krzysiekpli
2013-06-04 16:08:45
Ocena: -2(glosow:2)-+
"panowie" tobie łeb też rozwalą jak się krzywo spojrzysz
outsiderjack
2013-06-03 21:20:43
Ocena: 4(glosow:6)-+
Akurat wśród faszystów wszelkiej maści często trafiają się homoseksualiści, ale może też dlatego tak głośno czepiają się gejów;Odwracają uwagę od siebie?
Arakiel666
2013-06-03 22:22:40
Ocena: 0(glosow:2)-+
k.oczan rozpierniczyć ten Kraj to chcą takie zera jak Ty i inne katolickie oszołomy sprzedając Polskę czarnym śmieciom z Watykanu.
Buahahahah
2013-06-03 18:42:39
Ocena: 2(glosow:16)-+
TO bydło na zdjęciu jest sprzymierzeńcem PIS. Oni chcą rozwalić Polskę i Polaków.
Arakiel666
2013-06-03 22:24:37
Ocena: -1(glosow:3)-+
frankind naziole nie są ludżmi więc zdychajcie.
outsiderjack
2013-06-03 21:25:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
100% racji
eradicator
2013-06-04 00:03:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie, ale był bajeczny nfz.
outsiderjack
2013-06-03 17:15:13
Ocena: 3(glosow:19)-+
Pierd..... o rzymskim salucie jest nudne. Kiedyś to faktycznie było rzymskie pozdrowienie, ale tym mniej rozgarniętym przypominam o ll wojnie i kto ją rozpętał. Kto wysyłał Polaków i inne nacje do gazu, przecież ci sami faszyści, którzy pozdrawiali się gestem jak banda z fotki. Od tej pory ten gest ma jednoznaczne konotacje. Określenie bydlaki jest zbyt łagodne....ręka sam sięga do kabury.
Fafikuleniek
2013-06-04 08:54:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale to tak samo jak z satanizmem, nie ma ani jednego symbolu czysto satanistycznego który nie czerpał by z innych ideologii. Tak samo z tym pozdrowieniem, nawiasem mówiąc na złotej tabliczce umieszczonej na ludzkich sondach i statkach kosmicznych znajduje się podobne pozdrowienie uznane za gest międzygalaktyczny. Oczywiście nam się ten gest kojarzy jasno ale trzeba pamiętać że hitlerowcy i naziści go jak najbardziej adoptowali, tak samo jak swastykę.
pernas
2013-06-03 17:32:15
Ocena: 0(glosow:8)-+
Dlaczego mam im zwracać uwagę ? jak zaczynam być po ich stronie :)
Poczytaj wcześniejsze posty o co mi chodzi, problem leży w tym iż tylko powie się
o NACJONALIZM to każdy AUTOMATYCZNIE łączy to z HITLEREM. Tak nas edukują :/
a NACJONALIZM to "Nacjonalizm – postawa społeczno-polityczna, uznająca naród za najwyższe dobro w sferze polityki. Nacjonalizm uznaje sprawy własnego narodu za najważniejsze"
Czyli każdy kto czuje się Polakiem oraz leży mu dobro Narodu i ma je na uwadze jest z automatu Nacjonalistą :)
A kto sprzyja arabom niech z nimi osiołki doi ale na pusty
eradicator
2013-06-04 00:05:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
@pernas,
po edytowaniu tekstu i wklejaniu wygodnych fragmentów, można twierdzić, że wąglik to był miły pan, a eutanazja to sklepikarka.
pernas
2013-06-03 16:37:20
Ocena: 3(glosow:7)-+
do CaliforniaGirl- "skopana przez własnego ojca" no to mi przygadałaś cyber "gwiazdeczko" chcesz argumentów ?
Poczytaj Koran i zwłaszcza przypisy takie przypowieści. Dowiesz się z nich że "muł-umanini" może uprawiać sex z 8-latką, wcześniej tylko sex "udowy".
Poczytaj o etapach dżihadu rusz głową a nie myszką wklejając LIPNY AVATAR :)
nie pozdrawiam.
CaliforniaGirl
2013-06-03 16:43:25
Ocena: -5(glosow:5)-+
Dobrze zdaję sobie z tego sprawę, tylko nie każdy jest taki. Nie można wszystkich wrzucać do jednego worka. lipny avatar hahaha
outsiderjack
2013-06-03 21:23:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Masz wiele racji, ale polski nacjonalista nie musi okazywać patriotyzmu odwołując się do obcej i zawsze wrogiej Polsce ideologii..
Fafikuleniek
2013-06-04 08:50:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
pernas w Koranie nie ma nic o seksie udowym, musisz się trochę jeszcze pouczyć. Człowiek nienawidzący pewnych ideologii i walczący z nimi winien poznać obiekt swej nienawiści. Bo nienawiść potężnym narzędziem jest :D. Seks udowy "zalegalizował" ajatollah Chomeini który był szyitą czyli w odróżnieniu od sunnitów wyznawał wiarę także w hadisy i to właśnie z hadisów dowiadujemy się o rzeczach mniej formalnych, zamkniętych przez chrześcijanami. A lekturę hadisów bardzo polecam, można się z nich wiele dowiedzieć o "tolerancji" muzułmanów dla chrześcijan.
awesomebeauty
2013-06-03 15:48:32
Ocena: -1(glosow:5)-+
A co im tak źle? Że co oni niby manfestuja że kasy nie maja czy co chlac? W d..ch im sie przewraca. Kasa leży na ulicy w tych czasach. Ta ziemia lepszych czasów nie znała dla zwykłego czlowieka tylko trzeba ruszyć lbem jak sie chce coś osiagnac. Tylko zapewne oni są tacy rozgarnieci że napewno sami nie wiedza czego chcą.
mondragon21
2013-06-03 15:43:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Patriotyzm nie równa się nacjonalizm i faszyzm. Poza tym nie trzeba być faszysta by dbać o ziemie ojczystą.
UPS7
2013-06-03 15:40:47
Ocena: -2(glosow:6)-+
Względem gospodarki, w czym nam jest potrzebny Izrael? Zszedłeś całkowicie na boczny tor. W każdym kraju są obecni nacjonaliści, w Rosji zdecydowanie najwięcej. Chcecie sobie robić u Nas Holandie, Francje, czy Anglie. To niestety ale powiem krótko WON.
henio198919
2013-06-03 15:37:37
Ocena: 0(glosow:8)-+
DLA CIEBIE TO WIOCHA ŻEBYŚ ZA PARĘ LAT NIE ZATĘSKNIŁ ZA TAKIM WIDOKIEM
UPS7
2013-06-03 15:28:48
Ocena: -2(glosow:8)-+
Koszmarni jak coś kolorowy plastusiu :) Wracając do tematu tolerancji, to skoro Wy wszyscy jesteście tacy hop siup, to sami zobaczcie co zrobili z nas Żydzi. Byliśmy przed wojną dla nich 'w miare' ok. Uciekli w czasie wojny na tereny ZSRR, wrócili po wojnie, doszli do władzy i do dzisiaj macie swoją Żydokomunę, wraz z niedawnym prezydentem Kwaśniewskim czyt. Stoltzmanem. Zejdźcie na Ziemię i zacznijcie coś robić dla dobra kraju!
CaliforniaGirl
2013-06-03 15:19:42
Ocena: -1(glosow:5)-+
To własnie religia jest powodem konfliktów na świecie!! Co by było gdyby nie było tych dewotek katolickich czy islamskich oszołomów!! Religia niby utrzymuje człowieka przy życiu, nadaje jego sens... Jednak przez ten ludzki wymysł miliardy traci życie. Gdyby nie te Jezusy, Allachy i Buddy to nie byłoby tylu konfliktów na świecie i zamiast oceniać człowieka przez jego wyznanie i wierzenia traktowalibyśmy siebie względem tego, co dobrego robimy dla innych...
pernas
2013-06-03 15:19:08
Ocena: -4(glosow:8)-+
Czytając wasze komentarze sam nie wiem co myśleć :/
Ale gdybym miał wybierać to chyba wolę tych na zdjęciu niż "ślepą tolerancje" która odbija się czkawką we Francji,Anglii i innych krajach gdzie muslim-y wyznawcy tego
PEDOFILA machometa zaczynają atakować rdzennych mieszkańców.
Tak więc mając na uwadze dobro mojej rocznej córki aby za 30 lat nie skopano jej
we własnym kraju IDĘ GOLIĆ GŁOWĘ
POZDRAWIAM
CaliforniaGirl
2013-06-03 15:24:00
Ocena: -1(glosow:5)-+
biedna córka... Doprowadzisz do tego, że zostanie skopana przez własnego ojca. Nie tędy droga ciemnogrodzie. Trzeba zacząć działać, ale nie tak, że wrzucamy wszystkich do jednego worka. W Islamie też są normalni ludzie, którzy są zastraszani i dyskryminowani bo mają na tyle oleju w głowie, że wiedzą, iż coś jest nie tak. Każdego trzeba karać/wynagradzać jednostkowo a nie przez pryzmat tego, skąd pochodzi.
CaliforniaGirl
2013-06-03 15:27:42
Ocena: 3(glosow:7)-+
Gdyby Polska była dla Polaków to cały świat by się od nas odwrócił a my stalibyśmy się zaśmierdłą enklawą pełną brudu, niewiedzy i patologii. Nie jesteśmy niezależni i potrzebujemy innych. Nigdy nie będziemy z aktualną mentalnością potęgą samowystarczalną, musimy liczyć na innych i sami sobie jesteście winni - nie mówię tu o tolerancji dla obcokrajowców ale do CHOLERY, w Polsce ludzie wciąż żyją komuną i są wobec drugiego chamscy! Na migającym zielonym już na ciebie trąbią, żebyś spierda*** z przejścia bo jadę moją bryką podczas gdy na Zachodzie zatrzymują się na zielonym i przepuszczają.
outsiderjack
2013-06-03 17:18:41
Ocena: 0(glosow:6)-+
To dosyć trafny komentarz, faszystowska ideologia i jej oprawa faktycznie pełna jest zboczeń, w szczególności kryptohomoseksualnych odniesień.
szatanoslaw
2013-06-03 13:17:36
Ocena: 1(glosow:7)-+
Lewactwo - widać po czerwonej fladze.
awesomebeauty
2013-06-03 13:09:54
Ocena: 5(glosow:11)-+
Oni pozdrawiaja Zeusa rzymskim pozdrowieniem. Buahhahaha Dziadki były by napewno dumne w przeszłości sie po piwnicach przed takimi chowali a teraz ich wnuczkowie powtarzają bezmyślnie i bezkarnie gesty ich oprawców. Do książek bezmozga choloto... Jaki dajecie przyklad młodym rowiesnikom
Arakiel666
2013-06-03 13:06:03
Ocena: -3(glosow:13)-+
Nazi ścierwo odważne tylko w grupie. Wielbiący kata Polaków Hitlera łyse bezmózgi.
UPS7
2013-06-03 13:14:11
Ocena: -1(glosow:9)-+
Ta... Pochwal się co oznaczają, Twoje trzy ostatnie szóstki w nicku :) Sprostuję twoją steorotypową wypowiedź 'cwanego dresa' z ulicy. Nacjonaliści w przeciwieństwie do tych szczoszków z Antify, preferują różne sporty. W większości przypadkach są to sztuki walki. Gdybyś trochę wytoczył swoje bezmózgie wcielenie, byś coś wiedział. To 'przeciwnicy' o ile ich tak można nazwać :) Nacjonalistów całe życie chodzą w grupie, nie biją się na pięści tylko na inne zabawki, i tylko w przewadze są cwani. Chowacie się jak szczury i całe życie siejecie swoje lewackie propagandy w internecie. Pozdrówki:)
Arakiel666
2013-06-03 13:18:35
Ocena: -1(glosow:9)-+
UPS7 znaczy kto się chowa i do kogo mnie przypisujesz bo nie rozumiem. Ich sport to zaczepianie jak są w grupie, ewentualnie chlanie i ćpanie.
CaliforniaGirl
2013-06-03 14:58:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
Twistqr.... te pedały, cygany, araby to ludzie, którzy niczym się od ciebie nie różnią. Każdy ma prawo do szacunku, jeśli na niego zasługuje a orientacja, pochodzenie czy kolor skóry nie są jego wyznacznikiem. Ty jesteś zwykłym ścierwem. Gdyby więcej było takich jak ty - bylibyśmy zamkniętą enklawą pełną brudu i patologii. Świat by się tyłkiem na nas obrócił i tylko umarlibyśmy w kryzysie bo prawda jest taka, że nie jesteśmy potęgą samowystarczalną tylko zależnym terenem pełnym napyziałych obywateli przeświadczonych o swojej przewadze nad każdym innym.
UPS7
2013-06-03 15:23:39
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dobrze, że w tym avatarze masz flagę USA, bo nie skumałbym skąd jesteś. Tam te Twoje tolerancyjne 'widzimisie' jest na porządku dziennym, ale nie u Nas. Enklawa pełna brudu i patologii, o bardzo ciekawe. A teraz jak to możemy nazwać? Raj pełen róż i fiołków ? Gdyby polskich nacjonalistów było 10xwięcej i ludzie z tego ugrupowania doszliby do władzy, bylibyśmy kimś w tej grze. Teraz jesteśmy tylko cipami ruchanymi przez Żydów i tych... no Ruskich :)
CaliforniaGirl
2013-06-03 15:31:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
No ale bez Niemiec, Rosji czy Izraela ci nacjonaliści zginęliby w kryzysie gospodarczym. Pamiętaj że skrajny nacjonalizm to pycha przywódców która je zwyczajnie gubi a wielka GLORIA trwa krótko. w USA tolerancja to normalna rzecz - przede wszystkim względem siebie. W Polsce, Polak Polakowi chamem, więc czego ja wymagam skoro nawet sami wobec siebie tacy jesteśmy? Wstydliwi, bo nie wypada, co sobie pomyślą, będą patrzeć, co ja będę gadać, skoro i tak ta krowa chce ode mnie pieniądze itd. Nigdzie nie spotkałam się z takim chamstwem i grubiaństwem względem mnie jak w Polsce,w sklepie, na ulicy.
CaliforniaGirl
2013-06-03 15:34:10
Ocena: 2(glosow:6)-+
A biali nie gwałcą, nie kradną, nie zabijają? co za absurd... Zatem co robią homoseksualiści gdy są w grupie? ...
Arakiel666
2013-06-03 16:07:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
UPS7 swoim doświadczeniem.
Arakiel666
2013-06-03 16:09:58
Ocena: 1(glosow:3)-+
Twistqr zabłysnąłeś czepiając sie jej ojca. Cóż jakie chore poglądy takie chore teksty.
CaliforniaGirl
2013-06-03 16:12:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Owszem czasem czułam się niebezpiecznie na Brooklynie, ale równie przerażające dla mnie jest wciąż chodzenie wieczorami bo centrum Warszawy czy Krakowa więc kolejne bezsensowne porównanie bo debili jest wszędzie pełno. No i to jest ta nasza polska duma. My sobie zawsze damy radę, jesteśmy najlepsi. Rozumiem czas uniesień z polską flagą podczas sportowych wydarzeń, narodowych tragedii ale trochę dystansu do siebie, naprawdę nie widzisz w sobie żadnych wad? To takie polskie. Amerykanie się wad nie wstydzą a nawet obracają je w żart. Polak się burmuszy jak mu się chociażby napomknie.
outsiderjack
2013-06-03 17:20:17
Ocena: 2(glosow:4)-+
Brawo, celny komentarz!
StanleyRR
2013-06-03 18:58:30
Ocena: -1(glosow:3)-+
CaliforniaGirl ty jesteś taka amerykańska, światowa gwiazda mega słiiitaśna i nas marnych ludków będziesz nauczać co wolno a czego nie i uświadamiać że Polacy to naród gburowaty. Powiem ci jedno, zamknij kuwete bo gó.w.no wiesz o życiu ty zarozumiały nadęty buffonie.
CaliforniaGirl
2013-06-03 21:20:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
znasz mnie tak dobrze, skoro twierdzisz, że nic nie wiem o życiu? Ja nic nie wymyślam, tylko opisuję to co widzę. Tym się różnimy od wielu, mentalnością. U nas ludzie boją się reagować nawet na przemoc, i nie dlatego, że są obojętni, tylko wstydzą się być w centrum zainteresowania, bo przecież pół ulicy będzie widzieć, druga sprawa, w przypadku zagrożenia jak Polak chce komuś pomóc to się boi, że nikt inny mu też nie pomoże, gdy zareaguje na agresję. Albo te zdziwione twarze gdy wchodzę do sklepu i mówię głośno z uśmiechem, dzień dobry, co słychać. Jeszcze wiele lat minie..
CaliforniaGirl
2013-06-03 22:16:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tak i to wszyscy dobrze wiedzą, że w Polsce ludzie są marudni, lubią narzekać i na ogół nie są otwarci i uśmiechnięci względem sąsiadów. No ale co ja będę baranom tłumaczyć... Jesteś typowym "p"olakiem - czyli nigdy nie przyznasz komuś racji, jeśli jest innego zdania. Różnie bywam traktowana, a w USA zawsze z uśmiechem, tu natomiast jak się zapytam jest źle, za wolno przechodzę przez przejście, za długo płacę, powiem dzień dobry, spojrzę się, a co dopiero uśmiechnę, zaoferuję pomoc to patrzą jak na złodzieja.
CaliforniaGirl
2013-06-03 22:23:20
Ocena: -2(glosow:2)-+
Polacy mają w sobie tyle kompleksów, tyle słabości, że muszą stworzyć złudzenie – widmowy byt: Polak jest czysty, schludny, pobożny, pracowity itd. To taki fantom, skorupa, za którą się chowamy. Jak ktoś tego dotknie, a – nie daj Boże – nakłuje, Polak zaczyna wrzeszczeć. Historia nami poniewierała, w związku z tym mamy potrzebę dowartościowania się.
Fafikuleniek
2013-06-04 08:58:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie tak. Ja bym raczej powiedział ze jako nacja wykazujemy jeszcze dążność do jakichś ideałów. Nikt nie jest zawsze czysty czy brudny itp. itd. ale my wiemy jacy być powinniśmy. Na zachodzie, szczególnie zaś w USA panuje duża afirmacja z własną, coraz niestety uboższą osobowością kreowaną przez ogólne trendy, gdzie wszystko jest na sprzedaż lub do kupienia.
CaliforniaGirl
2013-06-04 12:00:14
Ocena: -2(glosow:2)-+
Nie masz racji. Tam ludzie też mają wartości. Z resztą Amerykanie są lepszymi patriotami i bardziej wiarygodnymi jak Polacy.
CaliforniaGirl
2013-06-04 19:42:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
Aż mi się śmiać chce cóż za bezmyślny z Ciebie człowiek. Co mają do tego wojenni weterani ze zjechaną psychiką? W Polsce gdyby ich było też tylu jak w USA też stanowili by oni o poczuciu humoru? No nie wiem jak ty, ja mieszkam w USA już kilka dobrych lat. I pierwsza rzecz, która do teraz sprawia, że nie żałuję jest ludzka otwartość i rodzinność, chęć do spotkać, rozmowy, pomocy i robienia czegoś dobrego dla innych, od tak. A o Polakach zawsze mówiło się, że marudy zadufane w sobie, ty jesteś świetnym przykładem. Z resztą nie wzięło się to z niczego. Polak nigdy nie będzie się z siebie śmiał.
CaliforniaGirl
2013-06-04 19:44:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
z resztą nie tylko w USA są tacy ludzie, owszem Australia, Kanada, państwa Azjatyckie, Niemcy, Ameryka Łacińska, Europa Południowa, nawet w Czechach milej na siebie ludzie patrzą. Tylko u nas jakoś jeden drugiemu chamem i wszędzie widzi podstęp? Jeśli mieszkasz w Polsce to pewnie się przyzwyczaiłeś i nie widzisz problemu jak wielu Polaków. Jednak to widać w normalnych, codziennych sytuacjach.
dzieci_proboszcza
2013-06-03 13:05:46
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dlaczego ich nie ma kiedy przyjezdzaja do nas turcy czy arabstwo?
cyb155
2013-06-03 12:45:10
Ocena: 4(glosow:12)-+
Jasne autorze absurdu na pewno każdy tutaj uwierzy ,że zwróciłbyś uwagę gościom ze zdjęcia. Moim zdaniem nawet byś nie pisnął przy nich tylko ominął byś ich kilometrowym łukiem żeby nawet na ciebie nie spojrzeli bo byś się już od tego posrał ,ale to tylko moje zdanie .
eradicator
2013-06-04 00:12:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
nie autorom ze zdjęcia, pisałem, że jest poglądowe. a z gazem pieprzowym i bejsbolem to każdy cwany. a twoje zdanie? cóż, nie znasz mnie więc nawet nie wiesz, że się bardzo mylisz.
boongoo
2013-06-03 12:44:55
Ocena: 1(glosow:7)-+
a dlaczego Myślenice ?! Dzięki wielkiemu ADAMOWI DOBOSZYŃSKIEMU ! CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM ! Nawet jego historii w większości nie znacie, polski nacjonalista, inteligent wszechstronnie wykształcony, zabity w procesie 49r za miłość do Ojczyzny jak większość patriotów, a dziś musimy się użerać z wypranymi gimbusami co nie mają pojęcia na temat historii Polski a pierdolą !
aneta.buziaczek
2013-06-03 12:41:55
Ocena: 2(glosow:10)-+
Lepsze to niż śmierdzący islamiści, którzy obcinają głowy europejczykom lub wbijają noże w szyje niewinnym ludziom w imię bożka zwanego allachem.
UPS7
2013-06-03 11:58:42
Ocena: 0(glosow:16)-+
Najśmieszniejsze, co tu widzę to wylew długowłosych pazi, którzy wiedzę na temat historii Naszego kraju pobierają z tvn'u lub onetu. Jesteście przesiąknięci żydowską propagandą. JEDYNYM CO MOGŁOBY URATOWAĆ NASZ KRAJ to NACJONALIZM. Innej drogi nie ma. Nasz kraj został sprzedany, a Wy siedzicie sobie przy komputerze popijacie cole i gracie w GTA i jeszcze za pewne utrzymają Was rodzice, którzy ciężko harują. Jestem pewien, że Ci o to panowie na zdjęciu, zrobili na pewno więcej dla Naszego kraju, niż wy kłamczuchy. Dmowski, gdyby żył zrobiłby tu porządek, ale co wy Wiecie. WIELKA POLSKA NA WIEKI
UPS7
2013-06-03 12:26:24
Ocena: -3(glosow:5)-+
Z myśleniem u mnie całkiem wporządku. Powiedz mi, co takiego złego w tym co napisałem? Nasz kraj jest na skraju upadku, ludzie w młodym wieku robią edukację, ale co z tego? Muszą uciekać do krajów gdzie kwit, chociaż po części się zgodzi. Europa, to za przeproszeniem KU*WA, który przyjmuje wszystko, z czego będzie można zarobić. Na przykładzie naszego kraju, wpuszczamy wszystko, ale nic z tego nie wypuszczamy. Żyjcie sobie dalej w swoim zakłamanym świecie bobki, karawana jedzie dalej, a my swoje. SH.
Arakiel666
2013-06-03 22:30:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
UPS7masz rację tępy, łysy naziolu nasz Kraj został sprzedany Watykanowi. Piszesz o innych jakbyś każdemu przypisywał swoje życie.
kaiman1910
2013-06-03 11:57:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
debilizm nie zna matki....
madonna777
2013-06-03 11:57:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Myślenice - co roku
cyb155
2013-06-03 12:49:28
Ocena: 3(glosow:7)-+
Dokładnie może trochę czasem przesadzają ,ale kto będzie tłukł islamistów? Na bank nie będą to pedałki ,których tu zapewne masa co tak krytykują .Zresztą, myślę ,że jak ich zwiecie nacjonaliści mają więcej honoru i miłości do swojej ojczyzny niż większość tych co tak potępiają .
boongoo
2013-06-03 11:20:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
DawidBruno: posługujesz się takim stereotypami i nienawiścią do własnego Rodaka że ty na pewno patriotą nie jesteś, manifa to manifa na co dzień na pewno pojedynczo chodzą, fajnie znać Twoje zdanie i innych ale średnia waszego wieku i wiedzy jest na poziomie 14latka, zdaje nie potraficie złożyć poprawnie ...
boongoo
2013-06-03 11:15:56
Ocena: 3(glosow:7)-+
a co do gloryfikacji nazizmu, co nam daje "nasza komuna" i "demokracja" a no gówno a co nazim uczynił z Niemiec potęgę mogącą wojować z całym światem, to tylko porównanie ciołki nie jestem fanem nazistów ale fakty są jakie są ruszyc mózgownicami pełne jadu Polaczki to nie boli
boongoo
2013-06-03 11:11:36
Ocena: 4(glosow:6)-+
czytam wasze komentarze i mnie krew zalewa, tyle niewiedzy i nienawiści co jest w was to pewnie nie ma w tych chłopakach ze zdj, a że kogoś bili i kopali to pewnie autor który się panicznie boi sieje propagandę, może jest z Antify lub od Michnika
boongoo
2013-06-03 11:09:02
Ocena: 8(glosow:88)-+
Salut Rzymski był używany przez wszystkich nacjonalistów w każdym kraju Europy jeszcze przed durnym hitlerem, w 20 leciu między wojennym też go w Polsce używali więc jeżeli widzicie młodych z tym gestem to nie koniecznie jest to wyznawca narodowego socjalizmu ciołki bez wiedzy historycznej SALUT o/ !
Arakiel666
2013-06-03 22:34:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
klisza08 pierwszy raz sie z Tobą zgadzam:o
Fafikuleniek
2013-06-03 11:01:01
Ocena: 4(glosow:10)-+
Patriotyzm powinien zaczynać się od rzeczy najprostszych i najbardziej elementarnych tj. szacunek do innego białego człowieka w Polsce, szacunek dla wolności słowa i wypowiedzi itp. poczucie wspólnoty i więzi patriotycznych z Narodem. Nie mamy wojny żeby usprawiedliwione było kopanie po żebrach bądź uderzanie w głowę ciężkim narzędziem. Takie akty przemocy są więc oczywiście jedynie zwykłym chuligaństwem. To musieli być jacyś socjaliści, prawicowy bowiem patriota i do tego katolik (jak np. ja) nigdy nie poprze takich działań.
CaliforniaGirl
2013-06-03 11:41:58
Ocena: -3(glosow:7)-+
"szacunek do innego BIAŁEGO człowieka". Taki z Ciebie patriota, że pewnie na Święto Niepodległości sam wybiegasz z tą łysą bandą na ulicę. A jak ktoś jest ciemniejszej karnacji to PRAWDZIWY POLSKI PATRIOTA nie MOŻE okazywać takiej osobie szacunku? Niezależnie od tego czy ten "ciemniejszy" mieszka tu na stałe czy jest turystą? Taka osoba nie zasługuje na szacunek?! Skoro to jest wyznacznikiem prawdziwego Polaka to ja Polką nie jestem i sram tyłkiem na ten kraj. Myślałam, że patriota odnosi się szacunkiem do wszystkich, którzy na to zasługują!!!!!!!!!!!!!
Podlasiak1977
2013-06-03 18:03:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
california na Marszu Niepodleglosci byl murzyn i z tego co wiem jeszcze zyje:)
Fafikuleniek
2013-06-04 08:37:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
CaliforniaGirl zniżę się do tego by Ci odpowiedzieć na ten zajadły i głupi post. Polska od wieków jest kolebką prasłowiańskich narodów z których żaden nie był czarny ani żółty. Jeśli nie byli czarni lub żółci to byli biali (łapiesz?). Więc biała rasa jest predestynowana do życia tutaj i zamieszkiwania jako ogół Naszego Kraju. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki i szacunek należy się także nielicznym jednostkom innych nacji, jako narodowcy potrafimy to uszanować. Jednak w odróżnieniu od twojego świata w naszym trzeba na to zasłużyć.
outsiderjack
2013-06-03 21:27:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jako Polak i katolik przyznaję Ci wiele racji; Ale ten Twój awatar:-)
malamimimimi
2013-06-03 10:38:24
Ocena: -1(glosow:7)-+
Tylko, że ci tutaj niewiele mają z patriotyzmem... Prawdziwy patriota nigdy by się tak nie zachował. A to, że oni MYŚLĄ, że są patriotami... A niech sobie myślą, ale się mylą.
maryska2112
2013-06-03 10:33:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
ciekawe czy pokazywaliby takie gesty jakby ich Hitler w gazowni zamknal
outsiderjack
2013-06-03 10:18:53
Ocena: 2(glosow:4)-+
Głupi czy nienormalni?
eradicator
2013-05-30 14:53:53
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie tylko Ty.
Savathus
2013-05-30 17:23:12
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie rozumiem jakim trzeba byś tępakiem żeby glorifikować coś tak złego i niegodziwego jak nazizm.Ustój totalitarny odpowiedzialny za śmierć milionów obywateli Rzeczpospolitej i jeszcze uznawać się za jedynych prawdziwych patriotów.To szkoły baranie łby,liznąć trochę historii.Oni mają takie pojęcie o tym czego są częścią,że z jednej strony muru piszą Heil Hitler,a zdrugiej Hitler Kaput.Racja Idler,to nie ludzie,to nazistowskie bydlęta.
kilahim
2013-06-03 17:26:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zgadzam sie. Patrzac na oceny jakie dostaliscie rozumiem ze wiekszosc ludzi jest za tym by znowu nas gnebiono. Masakra, mam nadzieje ze to poprostu ignorancja mlodych. Winie za to nasz system edukacji. W szkole uczono mnie o Grecji, Rzymie itd, o 2 wojnie swiatowej nic.
IlluminaSilvere
2013-05-30 14:49:15
Ocena: -2(glosow:6)-+
Zaraz Podsrasiak Was tu zaatukaje więc uważajcie;-)
murinforte
2013-05-30 14:00:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
W moim miescie trupki z pod znaku cweltyka,wysmarowały spajami stare miasto wraz z kościołem i zamkiem piastowskim.Polska dla Polaków,ziemia dla ziemniaków.
DawidBruno
2013-05-30 13:57:46
Ocena: 3(glosow:13)-+
Zwykłe gnojowe nasienie ... Mocni są tylko w grupie , nigdy nie chodzą oddzielnie , bo wiedza jakby się to skończyło ... Dla mnie nie jest to pokaz siły bo walka , np 4/1 to dno i wodorosty ...
dave1978
2013-05-30 13:57:04
Ocena: -1(glosow:9)-+
takim nie zwraca się uwagi, bo to nie ma sensu..przecież nie zrozumieją ( a i żebra byłyby całe). Żeby zrozumieli trzeba podjechać do nich starem, ustawić pojazd tyłem do takich osobników, podnieść plandekę i wystawić lufę MG 42 po czym przeładować, wycelować i nacisnąć spust. W przypadku większej ilości osób, którym chcemy przekazać, że ich postawa jest "be" trzeba zabrać ze sobą kolegę aby wymieniał na taśmy z pociskami i ewentualnie przegrzane lufy...
murinforte
2013-05-30 13:55:53
Ocena: 1(glosow:19)-+
Szczurki mocne w kupie.
ferdal
2013-05-30 13:27:11
Ocena: -3(glosow:13)-+
To jest podobno objaw choroby alkoholowej,kiedy po 5 piw na raz się zamawia
eradicator
2013-05-30 13:30:48
Ocena: 0(glosow:6)-+
to jest objaw traumy, kiedy to 5 piw zamawia się, żeby zrekompensować bezmózgowie
eradicator
2013-05-30 13:16:43
Ocena: 3(glosow:5)-+
oj tak.
Najbardziej niebezpieczny, żądny krwi pies wbiega do pomieszczenia, w którym jest jedyny samcem
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0