Strażnik miejski wlepił mandat panu który za "co łaska" robił dzieciom watę cukrową, dorabiał
Ukryj komentarze(184)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wyjadacz
wxxxxxxxxxx
2013-06-03 08:34:38
Ocena: 84(glosow:112)-+
Jak kopali gościa to nawet się nie ruszyli, bo bali się. Potrafią tylko zakładać blokady, rozstawiać fotoradary i wlepiać mandaty starszym ludziom za przejście w niedozwolonym miejscu.
Buchajeczek96
2013-06-21 17:45:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Niech lepiej kur*a kask zapnie, a z reszta swoim mandatu nie dadza...
grzybek836
2013-06-11 19:21:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
Art 141-Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
wesolyj
2013-06-10 22:25:32
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest wstrętna baba, ja ją znam.Jej komentarze wykraczają poza standardy milicyjnego profesjonalizmu.Czas, by ktoś jej takie praktyki ukrócił.Musi mieć nie lada kompleksy, by tak postępować.Ale w pracy, gdzie nie tylko jest kontakt z ludźmi,ale reprezentuje się prawo,nie ma miejsca na to.Baba z tego stanowiska do odstrzału.Niech przy monitoringu siedzi. Ale Gdynia jest od pewnego czasu, od kiedy szczurek ("prezydent") zdziadział i zszedł na psy (patrz, w jakim ubraniu pokazuje się na oficjalnych wystąpieniach, wśród galowych mundurów i krawaciarzy), jest b. źle zarządzana, a nasze
LepszyMaysterek
2013-06-07 15:02:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
Uwielbiam bezrozumne, nawiedzone szmaty.
Rybcia123456
2013-06-06 14:29:38
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ale SUCZ!Widać,że ma problemy emocjonalne bo prawie sie popłakała za Biedaków i płacących ZUS
darus1000
2013-06-06 10:58:58
Ocena: -1(glosow:7)-+
Prowadzę firmę od kliku nastu lat. Są miesiące , że muszę dokładać do interesu , nikogo to nie obchodzi że mam straty a i tak muszę płacić ponad tysiąc zł zusu . Dlaczego mam tolerować kogoś co niby sprzedaje co łaska ??? Stoisko tego pana nie wygląda przypadkowo i można stwierdzić , że taką działalnością zajmuje się na podobnych imprezach. I tu jest nie ważne czy się dorobi majątku. Ja haruję , płacę podatki i zus i też gówno mam. Ps straż miejska do likwidacji
szyderaszydera
2013-06-06 08:58:26
Ocena: 1(glosow:13)-+
Prawda jest taka że koleś na lewo sprzedaje watę cukrową, a ja z dwa metry kwadratowe przy plaży płacę 14 tysięcy złotych za sezon dzierżawy... a ściemnianie, że bierze co łaska ??? Jestem przeciwnikiem straży miejskiej i ich nabijania kasy ale tu akurat kobieta ma rację !!!!!!!!!!!!!!
popiolu.garsc
2013-06-05 20:52:44
Ocena: -10(glosow:10)-+
A ja uważam, że tacy ludzie są potrzebni. Problemem jest prawo. Władza powinna być bezlitosna, ale prawo dobre.
Misieeeeeeeeeek
2013-06-05 19:20:05
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pigbull
2013-06-05 12:19:28
Ocena: -2(glosow:10)-+
wszyscy pierdolicie kocoboly bo wedlug tego co piszecie krasc mozna a zaraz sie okaze ze od czasu do czasu zgwalcic dziecko tez...zastanowcie sie bo coraz czesciej tzw dobry obywatel lamie prawo za ogolnym przyzwoleniem spolecznym...banda matolow,myslcie zamiast tepo isc za stadem
czarnobialykot
2013-06-05 21:24:30
Ocena: 5(glosow:7)-+
Sam pomyśl człowieku. Skoro gość sprzedawał watę za co łaska to na pewno się kupy szmalu dorobił. Może za cukier mu się zwróciło. Podatki trzeba płacić, ale to jest bezsensu żeby człowiek raz coś chciał zrobić na czym nie zarobi i musiał działalność otwierać. Kiedyś się wnosiło opłatę za dzień handlu i każdy mógł handlować, np. jak się miało jakieś graty to na pchlim targu można byli się ich pozbyć. Teraz już chcą opodatkować odsprzedanie komuś używanego roweru.
soulknight
2013-06-05 11:34:41
Ocena: 4(glosow:4)-+
bo robił za darmo... "który za "co łaska" robił dzieciom watę cukrową" czyli jak ktoś mógł i chciał to rzucił mu grosza. straż miejska jest jak sępy... zauważą coś gdzie można się "nachapać" i będą gnębić dopóki nie wyrwą czegoś dla siebie...
krisgoch74
2013-06-05 01:42:42
Ocena: 7(glosow:7)-+
odstrzelić pinde jak na polowaniu.
krisgoch74
2013-06-05 01:40:57
Ocena: 7(glosow:7)-+
co za głupia baba brak mi słów do opisu co bym z taką k... zrobił. Ale było by jej smutno i boleśnie.
soulknight
2013-06-05 11:33:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
bo robił za darmo... "który za "co łaska" robił dzieciom watę cukrową" czyli jak ktoś mógł i chciał to rzucił mu grosza... ale nie tyle żeby od tego podatek dało się odprowadzić... straż miejska jest jak sępy... zauważą coś gdzie można się "nachapać" i będą gnębić dopóki nie wyrwą czegoś dla siebie...
gibon_1234
2013-06-05 15:50:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
Co łaska to nie jest za darmo ;)
Qbass2
2013-06-05 00:37:42
Ocena: -2(glosow:26)-+
Strażniczka ma tutaj całkowitą racje. inni na straganach też dorabiają ale zgodnie z prawem płacą za miejsce. ten chciał cwaniakować i zarobić na lewo. Pewnie każdy z was zapłaci podatek za tego faceta kiedy on uśmiechnięty pójdzie z całkiem niezłą dniówką w kieszeni? Idziecie za tłumem jak stado baranów i debili. Każdy przypadek jest inny i nie każdy ze straży miejsckiej, policji czy innych służb mundurowych jest idiotą. Za to większość z was jest.
Pozdrawiam
stefans666
2013-06-05 02:45:04
Ocena: 8(glosow:14)-+
Widzę, że wolisz jak rząd nas okrada w biały dzień i do tego się śmieje nam w twarz.Gość kulturalnie rozmawiał a ona z wkurwą do niego. Za wulgaryzmy to jej powinni mandat wlepić.
Adrian2712
2013-06-05 00:12:52
Ocena: 14(glosow:18)-+
Z tego co wiem to używanie wulgaryzmów w miejscu publicznym a w szczególności w obecności dzieci tez jest raczej karalne,głupia ci*a!
Art 141 Kodeksu Wykroczeń:
Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
adammo69
2013-06-04 22:47:38
Ocena: 1(glosow:15)-+
Patrząc na sytuację nieco szerzej, jeżeli jakieś dzieci uległy by zatruciu serwowanymi przez pan przekąskami ciekawe co powiedzieli by rodzice. Zapewne mieli by pretensje do wszystkich służb. Typu czy pan miał zezwolenie, badania sanepidu itp. Pragnę zaznaczyć,nie jestem czynnym ani byłym Strażnikiem Miejskim lub funkcjonariuszem innych służb publicznych. My Polacy bardzo lubimy krytykować i wymagać od innych nie od siebie, znamy swoje prawa ale nie obowiązki. Nie pozdrawiam wszystkich pieniaczy.
arek1207
2013-06-04 22:02:37
Ocena: 9(glosow:11)-+
Gdyby się tak martwiła o podatki ludzi to sumienie by jej nie pozwalało pracować w takiej złodziejskiej instytucji jaką jest straż miejska!!! Ciekawe czy dostanie mandat za używanie wulgarnych słów w miejscu publicznym, to jest typowy przykład chama przy władzy
degenerat9
2013-06-04 20:17:06
Ocena: 11(glosow:11)-+
Widać robienie waty cukrowej jest w polsce nielegalne. muszę sie dowiedzieć czy mojej dziewczynie wolno gotować obiady bo nie chce mieć policji na karku
returntoinnocence
2013-06-04 18:26:53
Ocena: -8(glosow:14)-+
Ludzie jadą po niej tylko dlatego, że jest strażniczką. Kobieta ma rację, chociaż może wyraziła to w zły sposób. Facet nie ma dokumentów, nie ma sanepidu, inni płacą grube pieniądze, żeby móc legalnie zarobić, a on sobie staje i jak gdyby nigdy nic sprzedaje watę. Rozdawałby za darmo? Ok, robi coś dobrego dla dzieciaków, ale on SPRZEDAWAŁ, odbierając innym pieniądze na które naprawdę ciężko zapracowali i w które włożyli dużo więcej oszczędności.
irek285
2013-06-04 18:15:05
Ocena: -8(glosow:10)-+
Powiem wam jedno ze poniekad pan ma racje.Na sprzedarz waty trzeba miec ksiazeczke zdrowia i dzialalnosc.Zwrucccie uwage jak by kazdy tak sobie stanol i co laska zrobil wate.Kady kto ma dzialalnosc pada na pysk bo nie zarobi.A co za tym idzie?? wieksze bezrobocie,spadek placonych podatkow i wiekszy kryzys.Nie mozna pozowolic na samowolke w kraju to dotyczy sie wszytskiego.Ludzie stancie i pomyslcie do czego wy chcecie doprowadzic,zeby kady polak robil co chcial nie palaca podatkow,za mandaty za szybka jazde itp,itd.Nie mozna tak chcecie podwarzyc kazde prawo o to wam chodzi zastanowcie sie.
toli
2013-06-04 18:10:30
Ocena: 5(glosow:5)-+
Jak Pani ze SM taka nadgorliwa to powinna sama sobie mandat wystawić za używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne. Jeżeli do rozprawy dojdzie to takie wideo pogrąży jedynie i ośmieszy pindę... A swoją drogą może jej mąż albo znajomy stał dalej z watą?
owczar100190
2013-06-04 17:28:30
Ocena: 7(glosow:7)-+
ona zapier.dala ale na tym odkurzaczu z kogutem na du.pie :D
tomek-kt
2013-06-04 17:26:37
Ocena: 7(glosow:7)-+
Co za baba. I ona pracując w instytucji, która nie jest do niczego potrzebna, a jednak jest opłacana z podatków ma czelność poruszać temat opłacania podatków. Żyje z pieniędzy podatnika jednocześnie nie dbając o bezpieczeństwo tego podatnika. Darmozjady boją się o swoje d....y i cwaniakują z mandatami dla kierowców, starszych i niegroźnych obywateli. Gdyby w miejscu tego chłopaka stało tam z trzech agresywnych pijanych to udawałaby, że nic nie widzi.
Nick-T_00
2013-06-04 17:18:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak czytam te komentarze i jestem przerażony. Nie jestem zwolennikiem straży miejskiej, szczególnie, że wczoraj dostałem 200 zł ze śmietnika, bo przekroczyłem o 21 na dwupasmówce... ale w tym przypadku miała absolutną rację. Gość sprzedaje watę cukrową i nie płaci podatków. Dla was on jest ok... to ja nie mam pytań. Później narzekajcie, że państwo z was zdziera dwa razy więcej.
xyz1000
2013-06-04 16:38:05
Ocena: 7(glosow:7)-+
zlikwidowac tych darmozjadów i nierobów. straz miejska potrafi dowalic sie tylko do spokojnych obywateli, którzy ''łamia'' przepisy. jak zobacza dwoch dresów to nawrot na piecie i spiepszaja jak najdalej bo sie ich boja. Na wlasne oczy widziałem jak banda wyrostków w zimie rzucała snieżkami w przejezdzajace samochody, a kilkunastu strazników miejskich stało po drugiej stronie ulicy i udawło ze niczego nie widza. to sa sluzby pilnujace porzadku? zachowanie tej kobiety najlepiej pokazuje kto pracuje w strazy miejskiej.
C2ShadowMan
2013-06-04 16:24:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
pioterz
2013-06-04 16:22:54
Ocena: 6(glosow:6)-+
Co to za posrana histeryczka??? Może mąż ją rano opier...lił albo , no nie wiem, ktoś ją mocno wk...wił i teraz odreagowuje w pracy. Nie potrafi zachować zimnej krwi, wczuła się jakby to była jej prywatna sprawa, jednym słowem , za coś takiego powinna zostać zwolniona ze służb mundurowych. Po prostu nie nadaje się psychicznie do tej roboty.
wiocha37260
2013-06-04 16:19:07
Ocena: 8(glosow:8)-+
ona zapierdala??? ona śmie twierdzić że ona zapierdala?????? jak dla mnie straż miejska się opierdala
gibon_1234
2013-06-04 15:52:27
Ocena: 7(glosow:7)-+
Swinia brzydka wyzywa sie na biednych ludziach bo nikt jej nie dmucha ...
sebastianw1985
2013-06-04 15:39:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
xaver.compz
2013-06-04 15:25:26
Ocena: 4(glosow:10)-+
Skarga do prokuratury na sposób wykonywania czynności przez tą strażniczkę z tzw. PMSem. Odgraża się za to, że ukaranemu za przysługujące prawo odmowy przyjęcia mandatu i facet z niego skorzystał, więc zaczęła go szantażować i zastraszać. Na to też jest paragraf z K.C.
Nie ma rzeczy niemożliwych, czasami niektórym władza zbyt mocno uderza w czapkę...
warriattkaa
2013-06-04 15:00:20
Ocena: 6(glosow:8)-+
Najbardziej przeraża mnie to jak się wczuła w rolę :D Krzyczy tak jakby jej osobiście wyrządził największą krzywdę tym, że nie płaci...
thaiboxer81
2013-06-04 15:19:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
qwerty777 z ust mi to wyjołeś
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:13:45
Ocena: 3(glosow:3)-+
kuku3 przecież ten człowiek rozdawał watę za darmo dla dzieci, tak jak się robi na tysiące okazji w USA, ale w tej polskiej, ograniczonej mentalności tak ciężko zrozumieć, że czasem ludzie robią coś dobrego nie BIORĄC NIC W ZAMIAN!
C2ShadowMan
2013-06-04 16:27:44
Ocena: 4(glosow:8)-+
jak to okrada? Z czego okrada? Za zarobione pieniądze kupi chleb, od którego VAT zapłaci sklep, przewoźnik, piekarz, elektrownia, młyn, rolnik.
dave1978
2013-06-04 19:17:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
qwerty777 a jak złodziejskiemu rządowi zabraknie pieniążków w kasie to co zrobi...oczywiście podniesie podatki i co ciekawe dla WSZYSTKICH, dlatego każdy niepłacący podatków okrada nas wszystkich (bo to my zrzucimy się dla niego na zasiłek, na leczenie itp. )
moto-zdzichu
2013-06-04 14:34:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
.. świetnie przy kopaniu rowów i wtedy zacznie szanować ludzi jak dobrze dostanie po pi**zie. No i oczywiście odprowadzi sobie podatek, który odprowadzić trzeba nawet z marnych groszy jakie zarabia przeciętny Polak.
Robiła co należy, bo takie mamy prawo... załamka. Każdy jednak zauważył, że robiła ordynarnie. Osoba publiczna nie może się tak zachowywać!
dave1978
2013-06-04 14:34:41
Ocena: -1(glosow:11)-+
Pani strażnik miała rację, natomiast sposób w jaki ją przekazała jest nie do przyjęcia. I wyszło na to, że to ona jaet "be" a nie pan, który w oczywisty sposób okrada wszystkich podatników. Ja tez prowadzę działalność i muszę płacić podatki, jak każdy.
Dlatego zamiast ładować kasę w nowe fotoradary należy troszkę podszkolić strażników, żeby nie było wiochy. Mają ścigać nielegalny handel, pilnować porządku w mieście a nie stać i robić fotki w miejscach gdzie nie poprawia to bezpieczeństwa. To już robi Policja.
qwerty777
2013-06-04 14:44:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
To w nastepnych wyborach idz i zaglosuj na Korwina Mikke. Skonczy sie okradanie z podatkow i nasylanie urzedasow na zwyklych obywateli. Kazdy dostanie rowny podatek : 300 zl miesiecznie i NIC wiecej. Nie kupuj wiecej bajek Donalda o podatkach 3x15... a jak chcesz zobaczyc jak reaguje PO to zobacz ostatnie : Mlodziez Kontra :)
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:17:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:20:13
Ocena: -6(glosow:6)-+
Tylko ty zdzierasz z ludzi kasę a on to robi za darmo, tylko, że polska ograniczona mentalność nie może pojąć, że ktoś robi coś dobrego dla innych, nie biorą nic w zamian! Pamiętam znane na cały Kraków lody, gdzie sprzedawały takie babcie fajne. Niestety flądry komunistyczne poczuły kasę i zmniejszyły gałki o połowę i cenę powiększyły podobnie mimo, że ludzi coraz więcej. Ohydne dewoty i ich pazerność. Zamiast do kościoła to w niedzielę zbijają biznes na dzieciach i jeszcze pyskują, że za cicho mówisz.
CaliforniaGirl
2013-06-04 19:29:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie zawsze, ale Polacy jak poczują kasę to zapinają pasa, zamiast dawać i oferować więcej, skoro jest dużo klientów - to robią się skąpi i pazerni. To samo z truskawkami! A powiesz takiej wieśniaczce co tak drogo, to jeszcze cię opluje.
CaliforniaGirl
2013-06-04 19:31:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
te lodziary stare też uczciwie pracują, tylko co z tego skoro zdzierają kasę bo od nakładu pieniędzy w tyłkach im się poprzewracało! Kiedyś to były gałki, a jak się dzieci cieszyły. Jak byłam z 2 miesiące temu to myślałam, że padnę. Gałka wielkości łyżeczki, że dziecko nie ma jak tego jęzorem z wafelka wylizać.
dave1978
2013-06-04 21:15:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
CaliforniaGirl co ty z tym zdzieraniem kasy ???? Ja mam działalność to zdzieram z ludzi kasę, babcie na rynku w Krakowie zdzierają kasę...o co ci chodzi ??? Mi jak nie pasuje cena lub jakość nie kupuję towaru. Idę tam gdzie lepiej za te same pieniądze lub taniej za podobną jakość. Proste są prawa rynku. Lody drogie i małe to nie kupuj. I przestań jęczeć.
CaliforniaGirl
2013-06-04 22:53:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chleba też miałabym nie jeść bo za drogi? To nie marudź, że benzyna za droga tylko wsadź zad w autobus. Co za głupie podejście...
dave1978
2013-06-05 08:39:29
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jesteś zajebista...nie znasz mnie i twierdzisz że "zdzieram kasę z ludzi" jak złodziej jakiś, twierdzisz że narzekam na cenę benzyny (gdzie i kiedy ?) oraz twierdzisz, że nie jeżdżę autobusem tylko marudzę i mam głupie podejście ....nie wiem tylko do czego...
ogarnij się dziewuszko i zacznij używać sensownych argumentów w dyskusji a nie wciskasz ludziom słowa których nigdy nie wypowiedzieli....
moto-zdzichu
2013-06-04 14:30:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
moto-zdzichu
2013-06-04 14:33:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
moto-zdzichu
2013-06-04 14:26:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja bym dołożył mandat za jazdę bez kasku - bodajże art. 40 kodeksu drogowego. Co prawda pani założyła kask ale go nie zapięła czyli nieprawidłowe korzystanie z obowiązkowych zasad bezpieczeństwa. Co z tego, że ma go na głowie ale to tak jak w samochodzie mamy pasy ale jak ich nie zapniemy (albo tylko "przełożymy") to jest za to przewidziana kara.
Dodam na marginesie, że jakby się ktoś za to wziął porządnie to pani może stracić więcej niż pan od waty, którego może już stać na opłaty sądowe skoro nie odprowadza podatku, natomiast pani jeśliby wyleciała z pracy zapewne poradzi sobie ś
ARMAGEDONjarek
2013-06-04 14:21:20
Ocena: -3(glosow:11)-+
ja prowadzę działalność, płacę składki + biuro itd jest to około 1500zł miesięcznie a taki palant stanie i robi mi konferencję.
pani strażnik za bardzo wybuchowa ale zadziałała prawidłowo zobaczymy czy sąd zadziała tak jak powinien bo to podlega pod " przestępstwo gospodarcze" a tu minimalna kata to około 30 000 złoty i DOPITOLIĆ temu panu powinni
C2ShadowMan
2013-06-04 16:32:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
i to cała polaczkowatość. Wiesz już dlaczego nikt nie idzie protestować, gdy rząd rucha juz ledwo ciepłe dupy? Zamiast podpier.dalać sąsiada, weź go ze sobą, idźcie pod sejm i zapytajcie, dlaczego mamy najwyższe podatki w Europie. Bo Polaczki zamiast wspierać jeden drugiego, zazdroszczą innym. Zawiść w tym chorym kraju jest porażająca.
jasiumarta
2013-06-04 14:13:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nikt jej chyba dawno ,,nie mial'' , że się tak czepia!
Czowiek chciał dobrze a ona z ryjem do niego wyskoczyła
Tempe babsko!
bubala
2013-06-04 14:00:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeżeli ma rację i ty masz rację, to wszyscy fundatorzy z przeszłości, nie wspominam tych kilkudziesięciu lat, piszę o potockich, zamojskich, którzy ufundowali wiele szkół, budynków użyteczności publicznej, zbiórki narodowe na wojsko, to według twojego mniemania i tej nierozgarniętej głupiej z posiadania mundurka, niedouczonej baby, to też złodziejstwo, opodatkować chciałbyś wszystko i każdego, dobrze zacznij od kościoła, adwokatów, lekarzy, pewnie sam jesteś bez skazy, z tego co zrozumiałem to było co łaska (zwrot kosztów), jak tacy jak ty by sie do tego zabrali to on musiałby zastawić wszystk
misior
2013-06-04 14:13:16
Ocena: -4(glosow:6)-+
ci debile przyznali by racje nawet czlowiekowi ktory by zostal ukarany za bicie konia na ulicy byle tylko zjechac sluzby porzadkowe bo scierwo chce byc bezkarne i tyle,nie wazne ze ta kobieta ma racje,jest ze strazy miejskiej wiec kazdy pizgniety internetowy kozak na nia pluje!!! co za barany!
Helter-Skelter
2013-06-04 13:05:18
Ocena: 3(glosow:5)-+
Działanie prawa w POlsce ,niestety coraz bardziej agresywne dla zwykłych szaraczków.
Elity kradnąc,czynią większe szkody,tylko z nimi nie ma kto się rozprawić. Dlatego Straż Miejska i te wszystkie akcje, którymi się "podniecamy" w necie są im na rękę,bo odwracają uwagę od znacznie poważniejszych wykroczeń, których często się dopuszczają.
Nagasukaaa
2013-06-04 12:59:54
Ocena: 2(glosow:8)-+
Aż się dziwię mu że zachował taki spokój, mi się pięści zaciskały już podczas oglądania filmiku. Ktoś powinien tej k***wie tak przywalić że by ryj z chodnika zbierała, suka
Nagasukaaa
2013-06-04 13:03:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie pieprz głupot, w innych krajach nawet w tym "raju" w europie zachodniej są podobne a często nawet większe absurdy, żebyście się choć trochę dowiedzieli przed pisaniem takich debilstw
CaliforniaGirl
2013-06-04 16:07:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
No kłóciłabym się z tobą Naga suko. Kolejny przyjazny obywatel naszego kraju bez dystansu do siebie. Dlaczego Polak podlega sakralizacji? Dlaczego nie można obnosić polskich wad, rozmawiać o naszych mentalnych problemach? Dlaczego chowamy się za skorupą cudownych obywateli, dlaczego nie potrafimy przyznać się do błędu?
CaliforniaGirl
2013-06-04 19:35:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
z jakiej wsi? Z Krakowa!.... Nie mam kompleksu, ale wkurza mnie to, jak ludzie w tym kraju są na swoim punkcie przewrażliwieni. Polak podlega sakralizacji i zdanie nie zmienię. Wiele osób o tym mówi, z resztą to widać, turyści myślą podobnie. No ale co zrobić jak my sami tego nie widzimy? Zobacz chociażby tu na wiocha.pl Jest jakiś absurd, który mówi prawdę, ale przedstawia ZWYKŁEGO KOWALSKIEGO to 3/4 portalu niezależnie czy mają rację stają w jego obronie. Lubimy zwalać wszystko na wyżej postawionych i to tylko ich wyśmiewać. Życzę więcej dystansu do samego siebie.
mlw1488
2013-06-04 23:27:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Powiem ci czego Polak na 100% nie lubi- krytykowania go, wysmiewania przez emigrantow ktorzy poznali troche innego swiata. Ty nie wiesz jak jest w Polsce, widzisz tylko jakis ulamek, czesc przekroju spoleczenstwa ale nie przeszkadza ci to w ciaglym obrazaniu i zarazem zachwytem nad USA. Troche to mialkie, nie sadzisz?
kudlatek1983
2013-06-04 12:43:41
Ocena: 4(glosow:6)-+
Zastępca Komendanta Straży Miejskiej w Gdyni
58 663 79 86
wew. 177
ul.Zakręt do Oksywia 10
Gdynia
qwerty777
2013-06-04 12:41:58
Ocena: 4(glosow:8)-+
Po 2 - pelno dzieci a to krawezniczysko klnie ? prawo przyszla tepa dzida reprezentowac? Jezeli ktos wie z jakiego miasta jest to cos to proponuje sprawe zglosic do miejscowej prokuratury - uzywanie slow wulgarnych w miejscu publicznym na dodatek przy dzieciach... wielka strazniczka prawa - zgnoic to cos.
qwerty777
2013-06-04 12:39:45
Ocena: 8(glosow:8)-+
Ona podatki placi... zapomnial kraweznik zasrany, ZE Z NASZYCH PODATKOW TO ONA MA CO DO GARA WLOZYC. Bo wszystko co jest jej wyplacane jest zabierane z podatkow uczciwie pracujacych. Po 2 za swoje odzywki powinno wyleciec na zbity ryj i tego jej zycze. tepie wszystkie odpady policyjne, ktore poszly tam dorabiac na karaniu innych ludzi.
marioxxl74
2013-06-04 12:15:43
Ocena: 6(glosow:6)-+
Zachowanie strażniczki poniżej jakichkolwiek norm społecznych.
Druga rzecz to ona też łamie prawo używając błyskającego światła dla pojazdów uprzywilejowanych do którego to straż miejska nie ma uprawnień.
marioxxl74
2013-06-04 12:18:29
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zapomniałem dodać że chodzi o niebieskie światło migające,straż miejska może sobie co najwyżej pomrugać pomarańczowym jak śmieciarka.
CaliforniaGirl
2013-06-04 11:28:14
Ocena: 10(glosow:12)-+
Jeżeli on brał za to pieniądze (w co raczej wątpię), to baba ma rację, bo rzeczywiście inni muszą płacić tysiące, żeby móc sprzedawać i to byłoby mega nie fair.
Jednak prawdopodobnie koleś robił to z czystego serca, dla dzieci (wnioskuję po zachowaniu) i nie miał żadnej korzyści majątkowej. W tym wypadku ta suka powinna dostać od tych wszystkich dzieciaków po mordzie. Co za zachowanie! W USA na różne święta, ludzie w sąsiedztwie organizują pikniki, festyny i rozdają różne wypieki za darmo! Ta strażniczka przyjechała na motorze jak Elżbieta w karecie. Idiotka.
PawelJarosz89
2013-06-04 11:15:36
Ocena: 2(glosow:4)-+
straz miejsc powinna byc wycofana w POlsce , bo oni i tak nic innego ni eumieja robic tylko mandaty wystawiac. Jak przychodzi co do czego np udzielenia pierwszej pomocy jak np na wroclawskim rynku pare lat temu ze pod ich komisariatem zostal raniony mlody facet to tlumaczyli sie ze nie maja kwalifikacji do udzielania pierwszej pomocy :D a gdyby ni eochrona to by koles zmarł :) tyle na ten temat .Pozdrawiam
arkadiusz143s
2013-06-04 10:55:20
Ocena: 9(glosow:9)-+
"(...)inni muszą zapier****ć(...)" ale chyba nie mówiła tu o sobie
Marek23033
2013-06-04 10:45:46
Ocena: 8(glosow:12)-+
tez przeklinam jak kazdy ale w obecnosci dzieci sie hamuje a ta idiotka ostro zapierdala...
szatano999
2013-06-04 10:43:34
Ocena: 2(glosow:10)-+
Za "CO ŁASKA"...to tylko w tym kraju KLEROWI można dorabiać......na wszystko inne trzeba mieć 1000 papierków......wiocha to ten babsztyl na motorze (jak widać większość strażników miejskich to debile po gimnazjum)....a koleś też nie jest bez winy..handuje???? HANDLUJE...więc pozwolenie powinien mieć
Jano92
2013-06-04 10:39:08
Ocena: 2(glosow:16)-+
Prawda jest taka gościu za darmo tego nie robi więc niech też płaci podatek, w tym przypadku kobieta ze straży miejskiej ma racje choć mogła to bardziej na spokojnie powiedzieć. A mało nie zarobi na takiej wacie cukrowej jeżdżąc po miejscowych imprezach.
Dziękuje dobranoc ;*
Syll93
2013-06-04 11:57:45
Ocena: 1(glosow:11)-+
i dziwisz sie mu idio,to ze nie odprowadza podatkow jak mamy jedne z najwyzszych w UE? dziwisz sie mu baranie ze nie odprowadza podatkow zeby taki babsztyl mogl jezdzic sobie skuterkiem, zeby politycy przyznawali sobie premie po kilkaset tysiecy, zeby łapowkarze byli uniewinniani i jeszcze dostawali kase za zadoscuczynienie, ludzie dziwicie sie mu ze nie chce odprowadzac podatkow????jestes gosciu jakis trafiony??xfhfh
Jano92
2013-06-04 12:42:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
@ Syll93
Po pierwsze nie jestem idiotą.
Po drugie zgadzam sie z tym, że podatki są wysokie, ale jeżeli ja, moi rodzice pracując musimy odprowadzać podatki to i niech on odprowadzi. Właśnie przez takie myślenie "a na cholere będe dorabiał urzędasów" podatki są coraz wyższe bo ludzie robią coraz częściej na czarno. Nie uśmiecha mi się płacenie podatków, ale mus to mus
kostrzewa87
2013-06-04 10:27:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
"Gdyby ktoś się zatruł - salmonella/lamblia to byście ryczeli jak on mógł sprzedawać / gdzie była straż miejska!" to jest wata cukrowa...WATA!! wiesz z czego się robi watę cukrową DEBILU? z cukru...TAK, Z CUKRU! jak znajdziesz mi w cukrze salmonellę lub inne żyjątko to gratuluję...
kostrzewa87
2013-06-04 11:00:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
hahahahah, w syfie? jakim syfie? nasrane ma w tym wózku? Absurdalna odpowiedź, nie wiem w jakim świecie żyjesz, skoro widzisz w takich miejscach syf. Pozazdrościć normalnie...
noigel
2013-06-04 08:02:58
Ocena: -2(glosow:18)-+
Popieram strażniczkę, koleś normalnie kasuje ludzi na kase (1:45 zabiera pieniądze ze stołu), dodatkowo wszystko fajnie ale bez pozwolenia żarcia nie wolno sprzedawać/robić. Gdyby ktoś się zatruł - salmonella/lamblia to byście ryczeli jak on mógł sprzedawać / gdzie była straż miejska!
kudlatek1983
2013-06-04 12:48:43
Ocena: 0(glosow:4)-+
Poprzez posiadanie papierka salmonella w cudowny sposób znika?
returntoinnocence
2013-06-04 18:28:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Salmonella nie znika, ale przynajmniej wiadomo, że on żadnych chorób nie przenosi jak dotyka łapami patyków od waty
bubala
2013-06-03 12:22:57
Ocena: 8(glosow:16)-+
Proszę o wyjaśnienie jednego zdania tej idiotki na skuterze w śród tłumu ludzi, "ja też płacę podatki". Podatek jest od usługi, produkcji, sprzedaży, jednym słowem - działalności - to jak ta baba głupia płaci podatki, nie może podejmować innych zarobków niż te z tej świńskiej działalności SM. Tłumaczenie, że płaci podatki z moich podatków to negacja, własnych zarobków pochodzących z moich podatków. Jednym zdaniem płaci na moją rzecz podatek z mojego podatku. Tak wymłuconego społeczeństwa dawno nie było.
hwoarang
2013-06-04 10:43:03
Ocena: 3(glosow:5)-+
oczywiscie ze ona placi podatki, kazdy je placi, bezposredio lub podrednio, ona zakladam ze jest zatrudniona na umowe o prace, wiec placi podatek dochodowy :) a poza tym kupujac cokolwiek w sklepie placi podatek VAT, bo to koncumenci placa ten podatek, gdyz jest on wliczony w cene towaru/uslugi, pozdro
bubala
2013-06-04 14:34:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
poniżej wypowiedzieli się eksperci z instytutu Adama Smitha (jeżeli wiedzą kim on był), śmią nazywać kogoś idiotą, sami będąc ignorantami na miarę rostka po pseudo szkole w uk, a cynikowi z nickiem noigel wyjaśniam bubala to hasło freda flinstonea jako szpiega z kreskówki kiedy on szczał w pampersa i jeszcze nie wiedział, że jego życie będzie us.ane wieloma pięknymi kredytami na całe jego głupie życie i jego trzy pokolenia później, doczytaj jeden z drugim czym jest prawdziwy podatek - nie ten pośredni
wxxxxxxxxxx
2013-06-03 08:34:38
Ocena: 84(glosow:112)-+
Jak kopali gościa to nawet się nie ruszyli, bo bali się. Potrafią tylko zakładać blokady, rozstawiać fotoradary i wlepiać mandaty starszym ludziom za przejście w niedozwolonym miejscu.
fantazyyja123
2013-06-02 22:49:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
PMS-a ma ;P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0