lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 16.06.2013, 12:33:38   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1062  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(169)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
emipunky
2013-06-19 14:49:38
Ocena: 8(glosow:10)-+
Już ominę życie w wolnym kraju, bo to nie nowość że cenzuruje się takie rzeczy... Ale, do cholery, samo hasło "jesz kebaba osiedlasz araba" jest bez sensu, kebaby są z Turcji, a chyba nie trzeba mówić, że Turcy nie są "arabami", sami walczą z islamizacją. Zastanówcie się chwilę zanim kogoś obrazicie. Niedługo Hindusów też podczepicie pod "arabów", bo mają podobny do nich kolor skóry.

dupa-mariana
2015-07-06 09:21:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lepsza z wieprza kiełbasa niż kebeb u brudasa

GMOzabija
2014-01-06 20:19:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
cenzura prlowska na wiocha robi to samo co drugi komentarz wyrzucaja, u tube to samo cokolwiek owiesz o brudasach zalewajacych bialych automatycznie blokuja

qscgyjmko
2013-07-15 23:18:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Satan Najlepszy !

lorens25
2013-06-22 10:52:04
Ocena: 2(glosow:4)-+
PRAWDA JESZ KEBABA OSIEDLASZ ARABA OBEJRZYJCIE MATERIAŁ Z MANIFESTACJI W LONDYNIE TO ZOBACZYCIE JAK SĄ POKOJOWO NASTAWIENI I SERDECZNI DLA OSÓB KTÓRE MIESZKAJĄ TAM OD POKOLEŃ POLSCE TEŻ NIEDŁUGO TO GROZI NIE PODOBA SIĘ W POLSCE TO WYPIERDALAĆ SKĄD PRZYJECHALI

Black_Igor
2013-06-22 00:13:29
Ocena: 3(glosow:5)-+
kiedy wchodzisz na portale typu youtube musisz się liczyć z tym ze ktoś je założył i ktoś może sobie życzyć przestrzegania pewnego regulaminu, ty się na ten regulamin zgadzasz jeśli korzystasz z tej strony, jeśli ci się ten regulamin nie podoba nie korzystaj z tej strony, możesz założyć własną stronę typu youtube i stworzyć własny regulamin. życzę powodzenia ;)

M84Michal
2013-06-21 11:13:25
Ocena: 1(glosow:1)-+
Najpierw ignorancie opanuj polszczyznę a potem pisz.

shogun13
2013-06-21 08:04:40
Ocena: 3(glosow:7)-+
STOP! Nie klękajmy przed islamem! Mamy prawo wyrażać własne opinie i żaden muzumłamin nigdy tego nie może zabronić.

tojestzart
2013-06-21 00:07:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wedlug mnie zle to ujales dlatego zostalo to uznane za propagande, gdybys napisal jem kebeba osiedlam araba ... luz twoje zdanie, ale piszac np. sikajac na zyda dostaniesz zgrzewke piwa, ma to taki sam konteks jak twoje zdanie i masz za to wyrok, wiec co do tego zgadam. A co do imigrantow jedz za granice w niektorych miastach spotkasz wiecej polakow niz arabow.

thaiboxer81
2013-06-20 20:39:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację liwia88 , ja też już kilkakrotnie traciłem dostęp do swojego konta na YT. Po czym podstępem skłłoniono mnie bym zalogował się pod własnym nazwiskiem. Generalnie moja aktywność na YT nie była i nie jest politycznie poprawna . Na pochybel tolerancjuchom.

artek66
2013-06-20 16:17:34
Ocena: 7(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
2013-06-20 09:57:58
Ocena: -1(glosow:9)-+
Napisałeś dziecinny chamski komentarz, a teraz zgrywasz wielkiego bojownika o wolność słowa.

Qlimax92
2013-06-20 09:43:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
widocznie admin ktory usunął twój komentarz posiada budke z kebabami a ty ewidentnie odbierasz mu klientów ;d

prymcik
2013-06-20 09:27:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RuterFull
2013-06-20 08:58:07
Ocena: 0(glosow:12)-+
Zamykajcie mi konto mam to gdzieś. JESZ KEBABA OSIEDLASZ ARABA!!!!!!!!!!!!!!!!

rbk17
2013-06-20 15:15:13
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jesz kebaba osiedlasz araba.

fexior
2013-06-20 02:27:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

fexior
2013-06-20 02:25:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marillion
2013-06-19 23:14:49
Ocena: -9(glosow:25)-+
Równie dobrze można by napisać: Pozwalasz na wjazd do Anglii polakowi, odbierasz sobie miejsce pracy. Nienawidzę rasizmu. Przez takich ludzi po obu stronach, tylko wzrasta napięcie

dedede66
2013-06-19 23:27:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Lby sie tocza po ulicach, a mimo to debili nie brakuje.

Bezpardonowy666
2013-06-20 00:47:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
@marillion A kto powiedział, że uprzedzenia etniczne innych są mniej zasadne niż nasze? Oczywiście, że Polacy odbierają miejsca pracy, wielu z nich chleje, śmierdzi, kradnie, gnije bezdomnie na ulicach, albo się panoszy jak największe paniska (np. na Litwie). Takie są fakty. Nie wszyscy tak robią, to prawda, ale robi wystarczająco wielu, by to zauważyli mieszkańcy państw z których gościny korzystamy. Jeżeli się to nie zmieni, to oberwiemy za to po mordzie nie mniej niż arabowie czy murzyni...

Bezpardonowy666
2013-06-20 00:48:44
Ocena: 1(glosow:9)-+
...Dlatego im szybciej się pozbędziemy multikulturalizmu i nienawiści jaką stwarza, tym bezpieczniej będzie i dla nas i dla kolorowych i dla wszystkich. To nie neonaziści szerzą uprzedzenia, tylko nachalna lewica. Najwyższy czas to sobie uzmysłowić. Jedynie państwa monoetniczne są gwarancją pokoju w Europie.

mlw1488
2013-06-20 00:52:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
bezpardonowy, skopiuj to jeszcze raz na gore strony to moze w koncu to trafi do ktoregos z tutejszych tepych lbow.

awesomebeauty
2013-06-20 09:22:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
bezpardonowy. Nie, nikt nie stwarza nienawisci ja sie nie czuje zawistny nie porownuj mnie do siebie bo nie jestesmy tacy sami. To raczej nienawisc siedzi w Tobie. Czas wlasnie zauwarzyc ze czasy sie zmieniaja a ludzie chca sie jednoczyc zyc razem, bo jest jeden czlowiek i jedna ziemia. Patrzenie na drugiego czlowieka pod wzgledem koloru skory jak sie ubiera, jaka nosi fryzure czy jaki ma samochod jest troche plytkie nie uwazasz. Chcialbys zeby ciebie ktos ocenial w ten sposob. Poprostu nie rob drugiemu co tobie nie mile. To jest lekarstwo dla swiata, a nie dzielenie.

tomazz00
2013-06-20 10:59:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
awesomebeauty: może ty się chcesz zjednoczyć, bo na pewno nie islamiści.. tfu!

czarnobialykot
2013-06-19 23:00:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Ludzie, te kebaby to mają zazwyczaj Turki, a Turki są ok. Mam sąsiada Turka, który ma kebaba i nie mogę o nim nic złego powiedzieć. Miałem też na studiach kolegę, który miał ciemną karnację i później jak pogadaliśmy okazało się, że urodził się w Turcji i ma rodziców Turków. Oni są jak my nawet jeśli wyznają islam.

wxxxxxxxxxx
2013-06-19 22:56:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czemu nie ma kebabów z wieprzowiny?!?

AmaraK
2013-06-19 22:26:53
Ocena: -9(glosow:17)-+
jezu jeste?cie tacy tepi czy tylko udajecie .... muzlumanin ktry gwalci itp. nie jest muzlumaninem !!! owszem mowi ze nim jest tak jak i polscy gwalcicele katolikami !!! Ja wiem batdzo du?o o islamie wiec nie wsciskaj mi tu zadnych kitow . bo Prawdziwy muzlumanin nikomu by krzywdy nie zrobil !!! nie mieszajcie z tym religii bo to niea nic z tym wspolnego!!

Gruber
2013-06-19 21:42:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
Kebaby są sssssmaczne :P

Morfit_1
2013-06-19 21:35:02
Ocena: 5(glosow:9)-+
prawda jest tak my unich musimy dostosowac sie do ich zasad a unas my musimy niestety ich tolerowac ale oni nas nieszanuja 1000 kebabow 1 bomba niestety francja i inne kraje europy maja z nimi problem czy ktos zastanowil sie czemu w kraju rozwinietym Japonia tam zaden arab sie nieosiedli? niestety niemoze... oni maja zakaz tylko i wylacznie turystycznie wiec ja popieram Japonie i ich polityke odnich mozemy sie duzo nauczyc

burmistrzu2222
2013-06-20 06:26:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Prawda jest taka że w dupie byłeś i gówno widziałeś. Byłem w Turcji 2 tygodnie i zachowywałem się jak normalny, cywilizowany europejczyk i nikt mnie kamieniami nie obrzucał ani z maczetą nie ganiał. W Polsce gorszym problemem od turków czy innych arabów są bułgarzy czy romowie, lepszy turek przy dobrym kebabie niż oni na żebrach, kradzieżach i zasiłkach. Tym którzy znają turków z kebabów i życiu na zasiłkach w Niemczech i Francji polecam wycieczkę do Turcji i sprawdzenie na własnej skórze jak ci "źli islamiści" traktują obcych. Internet mimo swoich możliwości potrafi co niektórych og

AmaraK
2013-06-19 21:17:06
Ocena: -5(glosow:13)-+
jak czytam te komentarze to poprostu wstyd mi za was . cz?owiek jest czlowiekiem obojetnie jakiego pochodzenia .Nie macie poj?cia o islamie a wypisujecie. to jest tak samo jak poznasz "katolika" nie praktykujacego pijaka i co kazdy katolik taki jest? nie, wiec nie wypisujcie takich rzeczy , bo jakby?cie poznali prawdziwego muzlumanina praktykujacego to by sie wasze zdania odrazu pozmienialy !!! otworzcie oczy i miejcie troche wiecej tolerancji ...

Psychodelik
2013-06-19 22:05:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
ciekawe jak by wyglądała twoja tolerancja jak muslim zgwałciłby ci dziecko albo zabił kogoś z rodziny tylko dlatego że jest wyznawcą innej religi ty człowieku nie wiesz nic o Islamie weź poczytaj sobie o tym troche a potem sie wypowiadaj mieszkam na wyspach i znam ich troche i jak dla mnie jest to poj*bana fanatyczna banda nie wszyscy jak to zaznaczyłes ale wszyscy terroryści są muzłumanami Angole pozwolili im na to co chcieli teraz nie wiedza co zrobic bo jest juz ich tyle ze nie ma sie jak ich pozbyc wiec z polski deportowac to co juz tam jest i wiecej nie wpuszczac ani jednego

xxxdraco
2013-06-19 20:55:46
Ocena: -7(glosow:11)-+
Kto jeszcze wierzy w to, że w tym kraju panuje prawdziwa wolność, łapka w górę. Kto wie, że ten kraj staje się spedalonym krajem szykowanym na przyjście brudasów arabusów, by legalnie i zgodnie z prawem mogli gwałcić nasze dzieci i kobiety, a nas zarzynać maczetami jako niewiernych - łapka w dół.

prymcik
2013-06-19 21:21:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hmm nasuwa sie pytanie: Lubisz jak jest cieplo czy zimno? a) tak b) nie Tyle samo sensu ma twoje.

caleanka
2013-06-19 20:21:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Moze to Kaczynski pod pseudonimem?

caleanka
2013-06-19 20:13:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
No wlasnie, na YOUTUBE zablokowali a na WIOCHA nie. Moze to prowokacja SB zeby znalezc neofaszystow typu Brejwik i zapobiec nieszczescia podobnego jak w Norwegji. Wariatow pelno jest w kazdym kraju i powinno sie ich brac pod "opieke".

CocaineSystem
2013-06-19 19:33:00
Ocena: -4(glosow:8)-+
A słyszeliście np. o tym, że ostatnio w Egipcie muzułmanin, który podarł i spalił biblię (TAK BIBLIĘ!) został skazany na 11lat więzienia? Więc to nie jest tak, że tylko ludzie są karani za bezczeszczenie koranu. Ja nie lubię tych fanatycznych skur*ieli ale prawda jest taka, że należy rozgraniczyć tych normalnych od pojebów.Inkwizicja również nie odzwierciedlała prawdziwego przesłania Jezusa,tak samo jak np: wyprawy krzyżowe.To nie miało nic wspólnego z Chrześcijaństwem, to fanatyzm i przecież wszyscy się tak nie zachowywali/zachowują.

Karoolinka77
2013-06-19 20:09:04
Ocena: 3(glosow:5)-+
słuchaj, ostatnio koptyjska nauczycielka(chrześcijanka w egipcie) została pozwana do sądu o to, że na lekcji dzieciom porównywała różnice i podobieństwa różnych religii monoteistycznych. nie sugerowała, że któraś jest lepsza, lub gorsza. po prostu nie zaznaczyła, że "jedyną słuszną" jest islam. to był jej błąd. teraz jest szykanowana. przez ostatnie lata co najmniej dziesiątki koptyjskich kobiet zostało porwanych i były zmuszane do małżeństw z muzułmanami. nie mowiąc o szerokim szykanowaniu społecznym, ekonomicznych całej społeczności, zmuszaniu do konwersji na "allaha".

CocaineSystem
2013-06-19 20:32:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prymcik
2013-06-19 20:40:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Karoolinka77, to co opisujesz jest straszne i wymaga potepienia przez spoleczenstwo, ale czy w polskich nie ma przyzwolenia na tego typu dzialania? Rodzice czesto nie wiedza co nauczyciel wpaja ucznion do glowy. Nauczyciele nazucajacy swoj swiatopoglad czesto religijny(katolicki) nie pozwalajac dzecku lub nastolatkowi samemu odnalesc tego w co wierzy lub czy wierzy wogole, maja na to pozwolenie, a czesto sa 'nagradzani' z ambony. Uczeszczalem do gimnazjum w malej miejscowosci na dolnymslasku, w ktorym lekcjie byly skracane, zeby moznabylo isc na rekolekcje, patrzyli na mnie z gory gdy odmawial

prymcik
2013-06-19 20:43:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
em. Taki davidstar, czy siemon72 nie odrozniliby egipskiego muzulmanina od koptyjskiego chrzescijana, na obu by pluli i psy wieszali. Wiekszy problem to to, ze wyglada jak arab.

CocaineSystem
2013-06-19 20:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
E czego mój komentaż został usunięty?! Pisałem w nim o tym, że na profilu po islamie po polsku na FB mnie zbanowali ponieważ zadawałem pytania (kulturalnie) co sądzą na temat gwałcenia dzieci, ślubów i konsumowania ich z 8 latkami, o to co sądzą o starym zboczeńcu, który zgwałcił i pociął dziewczynkę, któa zmarła oraz o tych filmikach z duchownymi, którzy głoszą, żę walenie małych dzieci jest spoko. Heh taka to wolnośc słowa, widać jak tylko powie się coś nie wygodnego to usuwają komenty i blokują użytkownika.

siemion72
2013-06-19 19:14:38
Ocena: 3(glosow:15)-+
Wygnac albo spalic tych bydlakow !!!

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:48:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
a co z kebabem? :( muszę koniecznie jeść pierogi jak jestem w Polsce?

marcinko83
2013-06-19 20:39:17
Ocena: 4(glosow:8)-+
przecież juz Polacy nauczyli się robić kebab więc arabowie nie potrzebni,chyba ,że ci lepiej smakuje jak jesz u ciapatych

szulcik
2013-06-19 22:39:19
Ocena: 2(glosow:4)-+
jedyne lekarstwo na tą zaraze to komin ,badz szafot ..

wxxxxxxxxxx
2013-06-19 22:55:43
Ocena: 2(glosow:2)-+
PustakGirl pisałaś, że mieszkasz w Stanach więc w Polsce ciesz się z polskiej kuchni.

CaliforniaGirl
2013-06-19 23:07:18
Ocena: -8(glosow:8)-+
Aha więc tacy z was hipokryci. Nie no ciapaty, o fuj, spalić go. Ale już kebaba się nauczyć robić to by się z nim wytrzymało darmozjady! Turek to nie Arab! Wy byliście kiedyś w Turcji? Tam nie łazi się po ulicach w turbanach. mają nawet telefony i lepiej rozbudowaną infrastrukturę i turystykę jak my.

Andorian
2013-06-20 22:05:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
A California dalej swoje ...

C2ShadowMan
2013-06-19 19:01:28
Ocena: 4(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kbrowarek
2013-06-19 19:00:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
islamisci to jest krosta swiata ktora trzeba wycisnac

kbrowarek
2013-06-19 18:58:49
Ocena: 3(glosow:9)-+
U TURKOW CHOCBYS STALA Z DWOJKA DZIECI W AUTOBUSIE TO I TAK NIKT TOBIE NIE USTAPI MIEJSCA A NIE DAJ BOG ZEBY JESZCZE PLAKALY TO CIEBIE I TWOJE POTOMSTWO WYPI...LA Z AUTOBUSU I TY NADAL CHCESZ TEJ ISLAMIZACJI W pOLSCE BO JA CHETNIE UTNE KTOREMUS PUBLICZNIE LEB

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:50:13
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ty idioto. Masz jakieś pojęcie o Turcji? Byłeś tam? To normalny cywilizowany kraj a obywatele walczą przeciw kontrowersyjnemu rządowi i domaga się deislamizacji

C2ShadowMan
2013-06-19 18:58:41
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
2013-06-19 19:05:24
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ale wciaz obowiazuje w regulaminie, powinno jednak zniknac.

Mike_83
2013-06-19 18:51:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Davidstar na prezydenta!!!

danielslodki
2013-06-19 18:14:23
Ocena: 1(glosow:1)-+
Turcy to bydło i Bu;acto; . Na zachodzie polki tyraja dla nich za darmo i jeszcze daja ile idzie.

cocorosiex3
2013-06-19 17:59:38
Ocena: -3(glosow:7)-+
Wszystko sprowadza sie do pojecia... Krzywdzacego oczywiscie... Arab oznacza zlo tak jak kiedys Zyd oznaczal zlo... Sa ludzie i debile niezaleznie od narodowosci. Bylam ostatnio swiadkiem pewnej sytuacji. W autobusie byla kobieta pochodzenia hinduskiego trzymajaca mala, placzaca dziewczynke na rekach. Dziewczynka swoim glosem opanowala caly autobus. Bylo to troche denerwujace ale bez przesady. Nagle slysze: Zamknij morde czarny kur...szonie. Nawet nie wiecie jaki wstyd poczulam w glebi duszy. Wstyd ze inni patrza na innych w taki sposob... nikt nie jest idealny... Jednak szacunek to podstawa

misiek2004
2013-06-19 18:22:24
Ocena: 6(glosow:10)-+
Zobaczymy, jak arabusy będą cię szanować, kiedy zdobędą większość. Ludzie, obudźcie się!

prymcik
2013-06-19 18:47:41
Ocena: -3(glosow:7)-+
misiek2004, Czy to moze twoja data urodzenia? Poziom twej wiedzy i styl chyba to potweirdza. W jaki sposob i kiedy mieliby zdobyc wiekszosc? Na dodatek w Polsce, ty sie obudz i albo sie ucz albo do roboty, a nie rozum ludziom zatrowasz.

siemion72
2013-06-19 19:32:49
Ocena: 6(glosow:8)-+
jeszcze lache im zrob !

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:52:03
Ocena: -4(glosow:4)-+
No i zostałaś zminusowana za to, że masz jeszcze trochę współczucia i poczucie wstydu jeśli ktoś się w takki sposób zachowuje. No ale jakim prawem możesz się wstydzić za własnego rodaka!? ... ;/

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:54:06
Ocena: -2(glosow:4)-+
Poza tym Hindusi to nie Araby bando niewykształconego pospólstwa.

prymcik
2013-06-19 20:24:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
siemion72. Brak jakiegokoliwek argumentu, wyzwij, opluj. To powinno byc motto tego kraju.

mlw1488
2013-06-20 00:49:36
Ocena: 3(glosow:3)-+
kalifornia- akurat ty nie masz podstaw do wytykania komus niedouczenia.

misiek2004
2013-06-28 16:48:54
Ocena: -1(glosow:1)-+
No cóż, myślałam, że to oczywiste... Już tłumaczę. Kiedy muzułmanie stanowią mniejszość populacji danego kraju są mili i potulni. W miarę jak ich liczba rośnie, domagają się coraz większej ilości praw i przywilejów, zaczynają się zamieszki, burdy i morderstwa na rdzennej ludności (to się dzieje właśnie teraz na Zachodzie). Po pewnym czasie sytuacja staje się już nie do opanowania. Do tego dochodzi lobby islamskie i ich rosnąca reprezentacja w parlamencie, wymuszająca sukcesywne wprowadzanie prawa szariatu. Na koniec budzimy się w drugim Afganistanie. Tak trudno to sobie wyobrazić, prymcik?

misiek2004
2013-06-28 16:53:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dodam jeszcze (w razie gdyby to także nie dotarło jeszcze do twych uszu), że 1) ludność islamska NIE integruje się z ludnością europejską i NIE przyjmuje naszych praw i wartości 2)Rodziny islamskie mają średnio 5-6 dzieci, podczas gdy europejskie 1-2. Mam nadzieję, że wnioski już wyciągniesz sama, bo nie chce mi się tłumaczyć truizmów.

Paindemonium
2013-06-19 17:56:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Na necie widziałem fajne zdjęcie, które chcialem wrzucić na wiocha ale admin momentanie je zablokował. Był to otwarty koran na którym nasrano wielką kupę i położono kawałek bekonu...

misiek2004
2013-06-19 18:24:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
Może admin bał się, że muslimy wpadną do niego na chatę i wysadzą się w powietrze razem z nim. Cóż, ma po prostu zapobiegawcze podejście :-)

tomas1980
2013-06-19 17:49:45
Ocena: -3(glosow:7)-+
a co ? Polacy szanują miejscowych w Holandii itp? Jak się kwas robi to nagle Poacy biedni i wogóle... weźcie się ludzie troszeczkę zastanówcie zanim takie pierdoły piszecie albo wstawiacie...

plkwn
2013-06-19 17:02:37
Ocena: -4(glosow:8)-+
Stwierdzanie faktu - od lat genialna wymówka na plotkowanie/obgadywanie/obrażanie itp. :D Co to w ogóle znaczy "stwierdzam fakt"?? Troll obraziła Araba i dostał bana, proste. Jakby Arab obraził Polaka to by pół Polski płakało w zgłoszeniach, żeby Araba zablokować i ten też by dostał bana ;)

misiek2004
2013-06-19 18:28:36
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co ty wygadujesz? Większość arabusów, którzy przyjeżdżają do Polski za pracą robi nielegalnie, a jeśli już legalnie to właśnie zakładają budki z kebabami. Zatem zdanie: "jesz kebaba, osiedlasz araba" jest jak najbardziej stwierdzeniem faktu. Gdzie tu obraza?

Adam1708
2013-06-19 16:37:58
Ocena: 5(glosow:7)-+
Życie w wolnym kraju? No fakt - nie jest to prawdą, ale YT chyba nie należy do polaka, i stosuje się do innych praw :) Zresztą mają regulamin, który należy czytać. Ale prawdą jest też to, że gdyby coś takiego (podobnego), tylko na katolika napisał arab, to nie zostałoby to usunięte...

prymcik
2013-06-19 17:27:46
Ocena: 0(glosow:2)-+
Zeby zostalo usuniete, youtube.com musi sie dowiedziec o tym komentarzu. Wiec jezeli zostanie zgloszone, powinnien tez dostac bana.

awesomebeauty
2013-06-19 16:02:11
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jeszcze trochę i z nienawiści będziesz jadł kamienie tak sie ograniczysz.

okurczak
2013-06-19 15:53:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

wiocha_ziom
2013-06-19 15:51:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
ten człowiek pracuje legalnie, robi cos co sie sprzedaje, zwykle kase przesyla swojej rodzinie, ktora zyje w skrajnym ubostwie. gdyby nas tak szufladkowali, wszyscy bylibysmy pijakami. W Niemczech nie bardzo chcą wynajmować Polakom mieszkania.. moze najpierw zajmijmy sie wlasnymi wadami. Ich brak wiedzy, wyksztalcenia i to, ze sa obiektami manipulacji ludzi, ktorzy chcą wladzy-wynika z ubostwa, nasz brak wiedzy z lenistwa.

CaliforniaGirl
2013-06-19 15:44:03
Ocena: -1(glosow:19)-+
No bo jesteś taki głupi, że nawet nie masz pojęcia, że jeśli chodzi o kebaby to są one ściśle powiązane z Turkami, którzy nic złego jeszcze nikomu nie zrobili i sami walczą o deislamizację swojego kraju. Nie myl Turka, który żyje w zgodzie ze społeczeństwem, w kraju do którego już 50-60 lat temu rodzina wyjechała - Niemcy - od brudnych napływowych i leniwych Marokańczyków, Arabów z Pakistanu, Arabii, Syrii, Iraku, Iranu, którzy nie dając nic żądają absurdalnych praw. Poza tym co ma jedzenie kebaba do propagandy islamu. Baraniny też mam nie jeść bo jest z brudnych Indii? A ty się dziwisz

michalng
2013-06-19 17:48:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
On jest głupi ? A ty sobie wymyśliłaś arabów z Pakistanu (i Iranu zresztą też);-) W Pakistanie nie ma arabów a w Iranie stanowią kilkuprocentową mniejszość.

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:57:12
Ocena: -4(glosow:6)-+
A kogo masz w Iranie, ok nie będę ich dzieliła na Persów i Azerów, wyglądają identycznie, wyznają identyczną wiarę.

michalng
2013-06-19 21:10:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie wyglądają identycznie. Persowie to indoeuropejscy. Czyli są rasą aryjską. Tak jak my. Arabowie to Semici. I wiarę też maja inną. Arabowie to w większości sunnici, a Persowie to szyici. Islam też posiada swoje "odłamy" tak jak chrześcijaństwo. Poucz się dziewczyno bo tylko się kompromitujesz.

CaliforniaGirl
2013-06-19 23:09:00
Ocena: -4(glosow:4)-+
Bardzo ładnie, że to umiesz, też to w szkole miałam, ale tu nie o to chodzi. Z resztą dla Polaka i w ogóle czy Turek, czy Irakijczyk czy Pakistańczyk to to samo i wyglądają tak samo.

davidstar
2013-06-19 23:16:53
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wxxxxxxxxxx
2013-06-19 23:23:33
Ocena: 4(glosow:4)-+
Ta pseudo amerykanka ma przeciąg w głowie.

michalng
2013-06-20 10:29:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
Jeszcze przed chwilą twierdziłaś : "Nie myl Turka .... od brudnych napływowych i leniwych Marokańczyków, Arabów z Pakistanu, Arabii, Syrii, Iraku, Iranu" a teraz "Turek, czy Irakijczyk czy Pakistańczyk to to samo" . Zdecyduj się dziewczyno.

CaliforniaGirl
2013-06-20 13:45:24
Ocena: -2(glosow:2)-+
z fizycznego punktu widzenia tak. Radziłabym wrócić na lekcję interpretacji.

michalng
2013-06-20 17:34:59
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dziewczyno ,bredzisz. Persowie są biali. Jak ty czy ja. Arabowie są śniadzi, maja inny kolor skóry, i wyglądają kompletnie inaczej. Ślepy widzi różnice.

Joszo
2013-06-19 15:27:39
Ocena: 7(glosow:7)-+
Szkoda tylko- imbecyle- że kebab jest turecki.

misiek2004
2013-06-19 18:40:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
No i co z tego? Ale niekoniecznie Turcy pracują w takich budkach.

qharon
2013-06-19 15:25:46
Ocena: -3(glosow:11)-+
ludzie największy problem dzisiejszego świata to arabowie i ich polityka zwana islamem. Strzeżcie się tego!!! i proszę z szacunkiem ewentualnie odpowiadać na ten komentarz .. rzadko piszę na forach i wiem bardzo dobrze co mówię jestem byłym żołnierzem byłem w Iraku, Afganiei wielu innych i wierzcie mi to nie są ludzie tylko PSY i zagrażają Wam bardzo realnie nawet nie wiecie jak! Popieram kolegę, który jest autorem wpisu. TAK DALEJ! Chrońcie KRAJ, nasze dzieci i religie.

CaliforniaGirl
2013-06-19 16:50:07
Ocena: -4(glosow:8)-+
chyba ograniczenie w spożyciu kebaba za wiele w tej sprawie nie pomoże...

Testoviron123
2013-06-19 15:16:05
Ocena: -1(glosow:17)-+
Jesz hamburgera - osiedlasz amerykanina. Jesz makaron - osiedlasz włocha. Jesz kiełbasę - osiedlasz niemca. Jesz banany - osiedlasz murzyna. Jesz trufle(lol wy polaczki i trufle)- osiedlasz francuza. Jesz burrito - osiedlasz meksykanina. Pijesz herbatę - osiedlasz anglika. Jesz ziemniaki - osiedlasz indian. Riiiiight

CaliforniaGirl
2013-06-19 15:45:33
Ocena: -10(glosow:14)-+
Czemu jest tak mało inteligentnych ludzi tutaj jak ty? Gratuluję czystego i zdystansowanego umysłu ;)

Max74
2013-06-19 17:39:16
Ocena: 3(glosow:9)-+
I tak pustak spotkał pustaka i mu pogratulował.

misiek2004
2013-06-19 18:44:20
Ocena: 0(glosow:6)-+
Naprawdę nie widzisz różnicy między Włochem/Francuzem/Angolem, a arabusem? Poczytaj sobie o wojnie cywilizacji.

CaliforniaGirl
2013-06-19 19:58:26
Ocena: -3(glosow:9)-+
Anglików i Francuzów też nie lubicie więc o co wam chodzi?

emipunky
2013-06-19 14:49:38
Ocena: 8(glosow:10)-+
Już ominę życie w wolnym kraju, bo to nie nowość że cenzuruje się takie rzeczy... Ale, do cholery, samo hasło "jesz kebaba osiedlasz araba" jest bez sensu, kebaby są z Turcji, a chyba nie trzeba mówić, że Turcy nie są "arabami", sami walczą z islamizacją. Zastanówcie się chwilę zanim kogoś obrazicie. Niedługo Hindusów też podczepicie pod "arabów", bo mają podobny do nich kolor skóry.

prymcik
2013-06-19 14:37:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
Regulamin Youtube: Popieramy swobodę wypowiedzi i staramy się bronić prawa użytkowników do wyrażania niepopularnych poglądów, nie pozwalamy jednak na szerzenie nienawiści. Szerzenie nienawiści to treści promujące przemoc lub nienawiść w stosunku do pojedynczych osób lub grup w oparciu o takie cechy, jak: rasa lub przynależność etniczna, religia, niepełnosprawność, płeć, wiek, status weterana, orientacja seksualna/tożsamość płciowa. Granica między tym, co jest szerzeniem nienawiści, a co nim nie jest, jest bardzo cienka. Przykładowo, można krytykować

prymcik
2013-06-19 14:39:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
państwa narodowe, ale nie można publikować złośliwych, nienawistnych komentarzy dotyczących grupy ludzi ze względu na ich rasę. Wystarczy przeczytac regulamin przed zalozeniem konta.

franklinking
2013-06-19 13:51:16
Ocena: 3(glosow:13)-+
i dobrze ze ci zablokowali nie wiem dlaczego ale na prawie kazdym portalu jest to haslo "jesz kebaba osiedlasz araba" jak jestes glupi i nie potrafisz napisac czegos swojego autorstwa tylko probujesz byc fajny i jak baran podazasz za stadem to teraz masz... kseroboy jeden baran napisze a reszta powtarza.

kosuTSW
2013-06-19 13:49:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
moje konto na fb zostało usunięte, na razie nie wiadomo za co (brak informacji dotyczącej powodów takiego kroku). natomiast konto śmiecia który ma zdjęcie flagi Polski w muszli klozetowej jest ok (narusza polskie prawo, flaga jest pod ochroną prawną). taką mamy właśnie wolność słowa, a wy wszyscy mędrcy z kosmosu którzy kpicie z narodowców, życzę wam abyście się obudzili z "ręką w nocniku" i stwierdzili cholera oni mieli rację. my będziemy sobie żyć w getcie, a wy wreszcie będziecie żyć w "nowoczesnym" państwie z "postępowym" społeczeństwem, dla którego nie ma żad

prymcik
2013-06-19 14:11:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
po pierwsze: regulamin facebook'a, mozliwe ze go zlamales, najlepiej zapytaj sie o powod na nie zal sie na wiocha.pl. Po drugie: facebook nie jest polska firma, co nie znaczy, ze nie ukarali by tego 'smiecia' jezeli ktos zglosi naruszenie.

prymcik
2013-06-19 14:13:28
Ocena: -1(glosow:3)-+
davidstar jako avatar ma przekreslony polksiezyc jeden z syboli muzulmanow. Czy jezeli w jakis muzulmanskim kraju jest to nie zgodne z prawem to czy powinien miec usuniete konto na wiocha.pl?

szatanoslaw
2013-06-19 13:15:15
Ocena: 4(glosow:8)-+
Nie wiem co ma kebab do Araba? Lubię kebab i będę go jadł wbrew temu co mówią narodowcy.

jaro0700
2013-06-19 13:06:21
Ocena: 0(glosow:2)-+
Prawidlowo. Youtube.com nie jest twoj i moga sobie usuwac co zechca. Ale w druga strone patrzac powinienes miec prawo nie wpuscic Araba do swojego sklepu, a nie masz...

marguyu
2013-06-19 13:01:25
Ocena: -2(glosow:10)-+
Dziecko, i slusznie zrobili blokujac tobie konto! Czytajac twoja marna polszczyzne pewnie pomysleli, ze jestes tureckim integrysta podszywajacym sie pod Polaka. Pisze sie: Jesz (kogo? co?) kebab... Kebab je sie w bierniku, matolku, nie w dopelniaczu!!! Na dodatek jestescie tak naiwni, ze dajecie sie nabtac na rzekoma islamizacje Polski. Ujadajac przeciw niej ulegacie propagandzie rydzykopodobnych i innych psychopatow.

TotalnaWiocha11
2013-06-19 12:39:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
Kiedys usuneli moje zdjecie na wiocha, bo pokazywalo jak Polska jest w tyle za innymi Europejskimi krajami w sprawach praw gejow... Usunieto poniewaz admin jest homofobem i mu sie nie spodobalo. TO DOPIERO WOLNOSC.

Uszat89
2013-06-19 12:00:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
aww boohoo.. zaloz kolejne konto na YT i nie perdol

BUFATRIX
2013-06-19 13:24:07
Ocena: -4(glosow:4)-+
Jakbym ci nasrał na głowę to pewnie byś powiedział nic się nie stało umyję i po kłopocie nie ma się czym przejmować...

prymcik
2013-06-19 14:17:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

KMyL
2013-06-19 11:54:51
Ocena: 3(glosow:7)-+
Problem w tym, że ostatnio popularny zwrot "Jesz kebaba osiedlasz araba" jest obraźliwy: JA nie mam nic do Arabów, którzy przyjechali tutaj pracować.. Ale tych, którzy mają zamiar siać postrach na ulicach i siedzieć na zasiłkach socjalnych osobiście pogonię kijem...

milorda
2013-06-19 14:07:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
dobrze, że w Polsce socjal słaby- to i islamizacja niegroźna...

lukasjamo
2013-06-19 11:49:12
Ocena: 2(glosow:4)-+
ja tez dodam 3 grosze jedzac kebaba osedlasz Turka a nie araba to po 1. po 2 ktory zapier... po 12-14 godzin I zatrudnia u siebie Polakow bez wyzyskow jak jeb..any "FIAT" czy inne gowno z pieknej Euoropy. po 3 nie bronie "ciapakow" bo tez nielubie ale tych co żra swoje gowna I sa leniwi I nic niewnosza do spoleczenstwa polska gola ;d

CocaineSystem
2013-06-19 11:32:20
Ocena: 5(glosow:9)-+
Ja jeszcze tylko tak dodam, bo dużo ludzi mówi "Turasy, wypier*alać do siebie, kozojebcy bla bla bla" Ale czy wiecie, że w TURCJI PROTESTUJĄ PRZECIWKO ISLAMIZACJI TURCJI?

arigold7
2013-06-19 11:47:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
tylko ze wydaje mi sie iz okreslenie turasy to juz nie chodzi o turkow tylko o ciapakow. turcja w koncu sie obudzila, ale te brudasy zjezdzaja sie z innych krajow islamskich

TotalnaWiocha11
2013-06-19 12:40:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
to juz chyba za pozno skoro 98% z nich to muslimy LOL

adamosow
2013-06-19 20:37:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Turcja się cofa a nie budzi Milion ciapatych na wiecu poparcia dla premiera islamisty o tym świadczy I wiece poparcia dla jego ,pokojowej, demokracji w europejskich stolicach

Artemis
2013-06-19 11:28:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
OK, w takim razie nie czepiajcie się jak Anglicy bądź Niemcy nieprzychylnie wypowiadają się o polskich imigrantach. Ale no tak, Kali ukraść to dobrze, Kalemu ukradli to źle.

prymcik
2013-06-19 11:32:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
2013-06-19 11:34:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Powodem tego jest brak samokrytyki, jestemy wychowywani i uczeni podobnie do amerykanow, ze to co polskie najlepsze, a jakiekolwiek odstepstwo od normy trzeba tepic.

arigold7
2013-06-19 11:53:36
Ocena: 0(glosow:4)-+
nie trzeba tepic wszystko co inne tylko wszystko co zle. widziales kiedys araba badz zyda pracujacego na budowie, zamiatajacego ulice czy wykonujacego inne prace? pewnie nigdy na oczy nie widzieliscie ciapakow a sie wypowiadacie. to sa lenie, smierdziele i gorsi oszusci niz Polacy. Takie zdanie mam od kilku lat kiedy to mialem (nie)pzyjemnosc pracy z arabami w londynie w restauracji czy w dortmundzie. oni tylko sklepiki otwieraja i siedza na dupie. i przez takich debili jak wy nie mozna ich wyrzucic z tych sklepikow bo to rasizm -_-

martin987
2013-06-19 11:59:05
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prymcik
2013-06-19 11:59:35
Ocena: 0(glosow:4)-+
arigold7, Mieszkam w Londynie od 7 lat, nie znam sie na wszystkim ale widzialem 'ciapaka' na budowie, dzisiaj jak wyjzalem przez okno(buduja drugie pietro domu naprzeciw), widzialem takze ciapaka zamiatajacego ulice. Spotkalem sie i z 'dobrym' i 'zlym' ciapakiem ale moj swiatopoglad nie ogranicza sie to kilku osob, ktore spotkalem. Na benefitach siedza i ciapaki i polacy i rumuni i anglicy.

michalng
2013-06-19 21:23:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
@arigold7 A jak myślisz kto pracuje na budowach w Egipcie, Tunezji czy Algierii ? Kto zamiata tam ulice ? Wyrabianie sobie opinii o całej nacji na podstawie obcowania z grupka imigrantów to nie najlepszy pomysł. Czy np grupa Polaków pracująca na jakiejś budowie w Anglii jest reprezentatywna dla całego narodu ?

Baron_Sanedi
2013-06-19 10:52:46
Ocena: -3(glosow:17)-+
Nie propagujesz nienawiści tylko glupotę - a za takie cos powinno być blokowane konto a nawet internet

prymcik
2013-06-19 10:50:30
Ocena: 1(glosow:13)-+
Bo jest roznica pomiedzy komentarzem z merytorycznymy argumentami przekonujacymi o tym ze fala islamskiej imigracji jest zla/niepozadana a komentarzem idioty/trolla , ktory cze pokazac jaki on jest obeznany. Sprawdz tez regulamin youtube, zakladajac konto zgadzasz sie na wszystko co jest w nim zawarte. Istnieje fajne powiedzenie; twoja wolnosc konczy sie tam gdzie zaczyna wolnosc drugiej osoby, moge sobie wyobrazic wasza reakcje na komentarz o polkach lub o papierzu, wiec nie pieprz o wolnosci slowa.

martin987
2013-06-19 10:47:33
Ocena: -30(glosow:46)-+
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
2013-06-19 11:06:51
Ocena: 53(glosow:105)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
2013-06-19 11:14:48
Ocena: -16(glosow:24)-+
komentarz usunięty przez moderatora

prymcik
2013-06-19 11:21:16
Ocena: -3(glosow:7)-+
davidstar, do czego doprowadzila?

hall21
2013-06-19 11:34:19
Ocena: -6(glosow:16)-+
Albo takie Niemcy, toz tam co drugi to turek. Normalnie bieda az piszczy, kraj w ruinie. Davidstar cos mi sie zdaje, ze wyznawcow islamu to jednie w telewizji widziales. Przejedz sie do Kruszynian albo do wsi Bohoniki, poznaj prawdziwych muzulmanow, dowiesz sie ze to wspaniali, uczciwi ludzie. A wiekszej krzywdy Polsce niz ta banda z wiejskiej nie zrobi nikt.

prymcik
2013-06-19 11:38:54
Ocena: -2(glosow:8)-+
hall21, 4% populacji Niemiec to 'turkowie' czyli ok 3.2 mln, wiec nie co drugi. Bieda piszczy w duzych miastach gdzie nagromadzenie imigrantow jest zawsze wieksze.

michalng
2013-06-19 17:41:55
Ocena: -3(glosow:3)-+
@prymcik Widzisz . Zadałaś proste pytanie "do czego doprowadziła" , i zamiast odpowiedzi dostałaś minusy ;-) Widocznie za trudne było dla co poniektórych.

klisza08
2013-06-19 17:57:47
Ocena: 7(glosow:9)-+
nie jestem rasistka,kocham odmienne kultury,mam wszystkie symbole religijne w moim domu,ale ostatnio w wielomilionowej stolicy jednego zach.panstwa,w ktorym zyje zaczepil mnie taki"ktos"na ulicy i stwierdzil,ze chce uwodzic mezczyzn,bo nie nosze sie jak muzulmanka.Mialam na sobie dzinsy i top zakrywajacy biodra+ pastelowy makijaz.miesiac pozniej podszedl do mnie jeden z nawiedzonych "okutancow" w wieku gora 25 lat i powiedzial,ze MUSZE przyjac islam,bo inaczej czekaja mnie prawdziwe meczarnie-nie tylko ogien piekielny ,ale takze tu-na ziemi-w zyciu doczesnym-odczytalam to j

klisza08
2013-06-19 18:03:21
Ocena: 4(glosow:6)-+
jako pogrozke.Takich incydentow odnotowano w roznych czesciach calego miasta bardzo duzo i widac,ze od 10 lat ten proceder zaczyna sie niebezpiecznie nasilac...Czesc z nich jest naprawde w porzadku i nie uwazam ,ze oni wszyscy sa zli,tylko obawiam sie,ze gdy ci,ktorzy przyjaznia sie z nie-muzulmanami,beda mieli przykaz w imie prawa szariatu zerwac ta watpliwa znajomosc(wszyscy wedlug tego prawa jestesmy szatanami)albo miec obciete stopy i dlonie to na pewno pod przymusem wybiora te pierwsza opcje..To jest BEZWZGLEDNA religia..A co ostatnio stalo sie w Londynie?-ZAPOMNIELISCIE juz?

prymcik
2013-06-19 18:51:48
Ocena: -4(glosow:6)-+
michalng, wciaz czekam chociaz wiem ze nie odppowie bo musialby swoja wypowiedz poprzec dowodami, ktorych nie ma. Minusuje jak to sie mowi 'gimbaza', nieudacznicy, ktorym w zyciu nie wyszlo. Aby podnies swoja samoocene minusuja niewygodne dla wklepionych do glowy doktryny, wypowiedzi.

prymcik
2013-06-19 18:56:11
Ocena: -5(glosow:7)-+
klisza08, nie powiedzialas nic nowego, czego nie robia katolicy (szczegolnie ci 'nawiedzeni'} w Polsce. Tak wlasnie bylem w polskiej szkole indoktrynowany, nauczyciele wpajali mi swoj swiatopoglad bez wiedzy moich rodzicow, a katechetka, pozniej katecheta prezestrzegali mnie przed pokusami, innowiercow i bezboznikow, ktorzy mnie na droge do piekla, potepienia i wieczych mek sprowadza...

hall21
2013-06-19 19:24:06
Ocena: -4(glosow:6)-+
"Niemcy. Co piąty Niemiec ma obce pochodzenie. Aż 10,5 proc. w tej grupie, czyli 1,6 miliona, to osoby z polskimi korzeniami. Więcej jest tylko Turków - 14,1 proc." A w wiekszych miastach? Mieszkalam 11 lat w Monachium, gdzie ta bieda? Chyba wielkosc miasta wystarczajaca? Klisza, to ze trafilas na jakis idiotow, nie oznacza ze wszyscy sa tacy. Jehowi nie tak cuduja, a jakos nikt z nimi nie walczy.

hall21
2013-06-19 20:21:25
Ocena: -4(glosow:6)-+
Co sie stalo w londynie, nie zapomnielismy. ALe mysle ze wymordowanych przez kosciol katolicki jest zdecydowanie wiecej niz przez islamistow

davidstar
2013-06-19 23:24:02
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
2013-06-20 01:11:33
Ocena: -3(glosow:3)-+
Wow, davidstar, wlasnie siegnales nizej niz zero, nie jestes lepszy od tych 'arabow', przed ktorymi tak nas chcesz bronic. Zawsze atakujesz wtedy gdy wiesz ze nie posiadasz zadnych merytorycznych argumentow, ktore moga nas przekonac? W latach 30 to zydzi mieli zniszczyc Europe, teraz ISLAM. Tym razem bedziemy jednak po stronie agresora, ramie w ramie z Hitlerem.

prymcik
2013-06-20 01:13:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
Hail DAVIDSTAR, SIEG HAIL!

klisza08
2013-06-20 02:03:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
wszystkim niedowiarkom polecam filmik na you tubce-pt" mloda Angielka z Luton",bo juz nie wiem jak mam Wam wytlumaczyc,ze Europa juz dawno stracila kontrole nad tym co sie naprawde w poszczegolnych krajach dzieje i jak nas postrzegaja muzulmanie..potem jeszcze wejdzcie na filmik "Ekspansja demograficzna Islamu (Muslim Demographics)"a dopiero potem medrkujcie ,medrki zasciankowe ile wlezie..

klisza08
2013-06-20 02:16:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
jezeli uczylibyscie sie troche ambitniej historii,to wiedzielibyscie ,ze Hitler bratal sie z muzulmanami....Mohammad Amin al-Husajni-mowi Wam to cos?-Nie sadze....

prymcik
2013-06-20 09:32:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
klisza, kurde jakbys czytala ze zrozumieniem to widzialabys, ze porownalem dvadistar z Hitlerem w tym sense, ze jest on w stosynku do arabow jak Hitler do zydow. Mohammad Amin al-Husajni podazal za swiatowym trendem, moge napisac Henry Ford, ktory nienawidzil zydow i jako pierwszy obcokrajowiec zostal odznaczony orlem niemieckim za zaslugi. Islamizacja Europy jest tematem zastepczym, zeby malutcy nie przejmowali sie sytuacja ekonomiczna.

davidstar
2013-06-20 09:41:46
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-06-20 09:45:27
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
2013-06-20 10:24:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
@davidstar Nie rozumiem czego miał by dowodzić ten film ? Czy agresja ze strony młodego dresiarza na coś wspólnego z religią bądź kulturą z której pochodzi? Nasi "katoliccy" dresiarze są fajniejsi ?

klisza08
2013-06-20 10:27:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
czy podazanie za,elegancko przez Ciebie nazwanym,"swiatowym"trendem jest mocnym argumentem przeciw napietnowaniu?Ilez w tym stwierdzeniu hipokryzji.Tzn Pol-Pot,przywodca Czerwonych Khmerow dazac do wytrzebienia klas wyzszych od robotniczej-ulegl chwilowej modzie na komunizm?Nie wiem czy smiac sie czy plakac..Jestes przezarty relatywizmem.Tym sposobem rozgrzeszymy wszystkich zbrodniarzy.P.S.Odnosnie ikwizycji i jej krwawych poczynan-jak na razie w tym swoistym rankingu na wytrzebienie mas Stalin dzierzy paleczke pierwszenstwa i nie zapowiada sie,ze jakis inny odkryty fakt to zmieni..

prymcik
2013-06-20 10:30:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
davidstar, jest roznica pomiedzy twoim fanatyzmen a pokojowym rozwiazaniem, zawsze bylem i jestem za reforma imigracyjna tu w UK, ale nigdy nie popre przemocy. Mozesz ludzi wyzywac od lewakow, komunistow, ale to jedynie posluzy do zwiekszenia twojej samooceny.

prymcik
2013-06-20 10:43:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
klisza, nie czytasz ze zrozumieniem, moze powinienem uzyc cudzyslowia. Nie usprawiedliwiam nikogo, majac na mysli switowy trend, mowie o tym jak problem zydow byl tematem zastepczym wielkiego kryzysu, Mohammad Amin al-Husajni byl wyedukowanym intelektualista, ktory dobrze wiedzial ( jak kazdy polityk/rzadzacy ), ze aby zdobyc wladze trzeba znalezc wroga wspolnego. Jedyny problem jaki jest w UK to szkoly wyznaniowe, w ktorych czesto indoktynuje sie mlody muslimow, ale prawo UK zezwala na szkoly wyznaniowe kazdej religii. Rozwiazaniem problemu bylby stanowczy koniec traktowania religii (jakiejko

prymcik
2013-06-20 10:45:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiek) jako czegos specjalnego i wymagajacego ochrony. Chcesz konca wasze islamizacji, usun religie ze sfery publicznej.

davidstar
2013-06-20 10:51:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
2013-06-20 10:57:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

prymcik
2013-06-20 11:28:02
Ocena: -2(glosow:2)-+
davidstar. W Japonii, zrobili to pokojowo, tam nikt(wliczajac) muzulmanow nie ma prawa otzrymac rezydentury i obywatelstwa. Jezeli chcesz sie pozbyc niewygodnych ludzi z parlamentu, to stworz wlasny program i startuj w wyborach. Powodzenia szczerze zycze :D Bye

michalng
2013-06-20 19:53:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
@davidstar No nie rozumiem .Prosiłem Cie o wyjaśnienie. zalinkowałes film na którym 2 dresiarzy dręczy staruszka. Zapytałem czego to ma dowodzić ? Nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie. Ja nie wrzuciłem dresów do worka z katolikami. To Ty wrzuciłeś dresów do worka z wyznawcami islamu. Czy film na którym "nasz" (polski) dresiarz męczy staruszka był by argumentem przeciw katolikom ? Czy ruski dresiarz jest argumentem przeciw wyznawcom prawosławia ?

glupichtepic
2013-06-19 10:40:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
2013-06-17 00:10:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
spoko, zaraz dodam taki sam komentarz na yt i zobaczymy. na próbę dodam również tu. uwaga..: jesz kebaba - osiedlasz araba.

Dimdam
2013-06-19 11:02:20
Ocena: -5(glosow:7)-+
Kebaby są dobre :D

ketrab_eu
2013-06-19 14:43:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zacznijmy od tego, że obecnie większość kebabów sprzedawanych w krajach tzw "zachodnich", jest sprzedawana przez ich obywateli (nie arabów) i też przez nich kupowana. Inną sprawą jest to, że islam jest ideologią terrorystyczną i kierującą swą nienawiść na nie-muzułmanów. Nie jest to opinia, jak to ktoś wyżej napisał tylko polaków ale często samych muzułmanów a nawet ich duchownych, którzy potem są za te słowa mordowani w sposób brutalny. Islamizacja państw nie muzułmańskich jest faktem i dzieję się właśnie teraz!!!

prymcik
2013-06-19 14:56:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
ketrab_eu, prosze podaj przyklad tej islamizacji.

beeveer
2013-06-19 17:06:18
Ocena: 1(glosow:1)-+
minęły 2 dni, mój komentarz sobie siedzi (i na YT i tu) i nikomu nie przeszkadza. i to siedzi pod filmem, który na prawdę mógłby kogoś urazić. tak więc musiałeś czymś innym wk..wić admina.

ketrab_eu
2013-06-19 22:21:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
@prymcik skoro nie widzisz islamizacji to nie ma co z toba dyskutować. Jest ona tak oczywista, że prosząc o przykłady ośmieszasz się. Wyszukaj w mediach, nie trudno to zrobić. Musisz jedynie uruchomić kilka szarych komórek.

michalng
2013-06-21 15:54:41
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ketrab_eu Czyli nie pokażesz przykładów na czym owa "islamizacja" polega ? Bo jest to zbyt oczywiste ;-). Czy legalizowanie małżeństw gejowskich to przejaw islamizacji ? Czy może zakaz noszenia symboli religijnych (głównie muzułmańskich chust) w miejscach publicznych to przejaw islamizacji ? Czy morze publikowanie przez prasę karykatur Mahometa to przejaw islamizacji.Czy spuszczanie łomotu niepokornym państwom islamskim to przejaw islamizacji ?

prymcik
2013-06-22 02:03:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
@ketrab_eu, Ja sie osmieszam proszac o przyklady? Nie ma przykladow Islamizacji, poniewaz ona nie istnieje. Muzulmanie moga sobie mysliec ze podbijaja Khalifat, ale rzeczywistosc jest inna. Dla mnie jedynym waznym wciaz istniejacym problemem w Europie jest specjalne traktowanie religii, jakiejkolwiek. W Polsce jest moda na bycie antyislamista i wielu z was z braku produktywnego zajecia, podaza za nia. Problemem czesto jest ignoracja i brak checi szukania rzetelnych informacji.

prymcik
2013-06-22 02:09:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dla przykladu podam wielkie obuzenie na zmiany w prawie franckuski, dokladniej opisie rodzicow dziecka. Malo kto pomyslal, ze takie jest nastepstwo wprowadzienia prawa adopcji dla par tej samej plci. Bo przeciez co wpidzesz w rubryce matka jezeli to para mezczyzn a co w rubryce ojciec jezeli to para kobiet. Ta praktyka byla juz obecne w prawie francuskim, poniewaz alternatywa adopcji jest matka zastepcza.

ketrab_eu
2013-07-05 16:05:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
@prymcik Oj, to na prawdę nie boli... wpisz sobie w google "nie dla islamizacji europy", poczytaj, popatrz, pooglądaj. Rusz szare komórki to na prawdę nie boli. Islam to sekta, to niebezpieczny twór totalitarno - polityczny. Chory pomysł na usprawiedliwianie morderstw, niewolnictwa i pedofilii!

prymcik
2013-07-15 01:59:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
ketrab, ja nie usprawidliwiam religii, zadnej, wszystkie religie sa zle bez wyjatku, ale islamizacji europy nie ma. Jezeli Polska albo Francja lub jakikolwiek europejski kraj ustanowi Islam jako religie panstwowa lub wprowadzi sharia, wtedy bedzie zle.

prymcik
2013-07-15 02:01:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rusz szare komorki. Kurde daj ten przyklad i przestaj przedluzac temat. Rzetelny nawod na islamizacje europy. Ludzie zmienala religie na islam, muzulmanie rzadza jako mniejszosc... cokolwiek
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Fanatycy religijni gotowi do każdej podłości...
  •  Trochę uszkodzony, ale jeździ
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
Kompletnie pijany kierowca Alfy Romeo został zatrzymany przez policjantów.
główna
Dodano: 23.07.2018, 16:36:10   przez: monciaak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 129Skomentuj (54) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0