Ukryj komentarze(156)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
INRI
2013-07-05 15:19:25
Ocena: 7(glosow:11)-+
A niech se oglądają, co wam to przeszkadza?
Savathus
2013-07-06 10:07:07
Ocena: -1(glosow:7)-+
Przyjdzie kiedys taki piękny dzień,kiedy przypi3rdzieli w nas asteroida,j3bnie Yellowstone albo jakis napruty turban wywoła 3 wojnę światowa.Ostatnią wojnę.I wtedy nie bedzie mialo znaczenia czy jestes zwolennikiuem Trwam,czy TVN.Nie bedzie istotne to czy jestes katolikiem,ateistą,muzułmaninem czy buddystą.Nie bedzie wazne czy glosujesz na PO czy na PiS....bo i tak wszyscy ZDECHNIEMY.Pojdziemy do piachu.Zamienimy sie w pył z ktorego powstalismy.Wyginiemy jako gatunek.NARESZCIE!!Bo jestesmy ropiejacym wrzodem na doopie Matki Ziemii.Wielkim,cholernie bolącym wrzodem.
tub00sh
2013-07-06 10:12:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
I po 300 tysiącach lat epoki lodowcowej znowu wypełźnie jakiś gatunek (albo resztki naszego zmutują) i znowu będą się między sobą napi3rdalać jak zwierzęta o takie pierdoły jak poglądy polityczne :P. BTW meen, ja tu jem śniadanie a Ty o ropiejących wrzodach! :D
Savathus
2013-07-06 10:13:45
Ocena: 0(glosow:2)-+
Ale natura nie toleruje pustki.Ewolucja pojdzie swoja droga,swoim torem.Pewnie za kilkanascie mln lat powstanie kolejna inteligentna rasa.I mam nadzieje ze wtedy Natura pojdzie po rozum do glowy i juz na poziomie DNA,wymarze z ich swiadomosci cos takiego,jak religia.Wymarze idologie i chec samozniszczenia.Bo do czego ludzkosc dąży od początków swojego istnienia?Do samozagłady.W tej materii jestesmy gorsi od zwierząt,bo jestesmy jedynym gatunkiem ktory doprowadza swoje otoczenie do kompletnej ruiny.Zabijamy nie po to zeby przezycv,a dlatego bo WIERZYMY.I tu nie mam na mysli tylko religii.
Savathus
2013-07-06 11:42:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tak malgolina,masz racje.Slonce za 3-4 mld lat spali zapasy wodoru,i zacznie sie fuzja helu.Nasza gwiazda zacznie puchnąć... piękna,Błekitna Planeta zamieni sie w ocean ognia,i pewnie wyparuje.Ale to melodia daaalekiej przyszłości.Fakltem jest ze juz za kilkaset mln lat,beda odczuwane pierwsze symptomy zaglady.Mysle jednak ze do tego momentu natura sie wyrobi,wszak czlowieka o dinozaurów dzieli zaledwie 65 mln lat.Niby to duzo,ale w skali 4.5 mld lat,to malo.;)
Savathus
2013-07-06 12:20:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mintor,zmaiana orbity wiele nam nie pomoże.Nie można uciekać w nieskończoność.Pozatym Układ Słoneczny jest bardzo skomplikowanym tworem.Jest masa zaleznosci grawitacyjnych miedzy obiektami.Np Jowisz, chroni nas przed obstrzałem dużych planetoid z pasa asteroid.Gdyby nie on,to zycie na Ziemii nie przetrwaloby nawet 1 mln lat,bo nie zdarzyloby sie wytworzyć.Ksiezyc z kolei stabilizuje oś ziemi,dzieki czemu jestesmy caly czas jednakowo naczyleni wzgledem tejze osi.Ludzkosc moim zdaniem nie przetrwa do tych czasow...patrzymy ciagle w niebo szukajac zagrozen,a tak naprawde zniszczymy sie sami.Albo
Savathus
2013-07-06 12:27:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
dojdzie do wybuchu superwulkanu Yellowstone...pytaniem nie jest czy wybuchnie,ale kiedy.To jest nieuchronne,a czlowiek jest calkowicie bezradny wobec tych sil.I tak mamy duzo szczescia ze nie udezyl w nas zaden duzy obiekt,co tez zdarzalo sie czesto.Wystarczy obiekt o srednicy 10 km,i nas nie ma.;)A co do pasożyta,to matka Natura jest trochę glupia,ewolucja i tak idzie wlasnym torem.Ale mysle ze wyciagnie jakies tam wnioski,i drugi czlowiek nie powstanie...zamiast tego np inteligentne stworzenia wodne.;)
Savathus
2013-07-06 12:55:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
He he,też tak powiem nieskromnie : myślę że tak.;)Pasjonują mnie te tematy od zawsze...Wszechświat jest fascynującym tworem.Jego wprost niewyobrażalny ogrom,potęga zawieszona w czasie i przestrzeni,pokazuje jacy my jesteśmy malutcy z tymi naszymi problemami,wojenkami i innymi pi3rdołami.My umrzemy,znikniemy...staniemy sie gwiezdnym pyłem z którego wszyscy powstaliśmy,a wszechświat będzie trwał...bądz wszechświaty,bo wierze w wielowymiarowość,w istnienie nieskończenie wielkiej ilości wszechświatów.Z innymi prawami fizyki,o kompletnie innej strukturze niż t,w której my istniemy.Coś pieknego.;D
tub00sh
2013-07-06 13:55:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Widzę, że kolega Kseonomorf ma podobne zainteresowania do moich, ja też mogę godzinami czytać i oglądać programy o Wszechświecie. To jest prawdziwie piękne i przerażające zarazem, że w kosmicznej skali praktycznie nie istniejemy, cała ludzkość od początku istnienia jest dla tej niepojętej nieskończoności (gwarantuję, że nikt z nas nie jest w stanie nawet znając liczby wyobrazić sobie tego ogromu) jest jak niezauważalne pierdnięcie. Polecam przy okazji najpiękniejszy film w dziejach - Odyseję Kosmiczną 2001.
MINTOR
2013-07-06 14:21:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zmiana orbity może będzie w tych czasach już możliwa,(od jakiego czasu nauka się rozwija? Parę tysięcy lat i już jesteśmy na dzisiejszym poziomie, co będzie za te miliardy lat w takim razie?), a co ma do tego Jowisz to już zupełnie nie rozumiem, on pozostanie na swoim miejscu i sobie poradzi :D. A mnie czasem zastanawia, po co. w ogóle we wszechświecie powstało życie? Ma ono jakiś konkretny cel do spełnienia? Tłumaczenie "buk tak kciau" nie jest dla mnie tłumaczeniem jakby co.
Savathus
2013-07-06 14:56:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mintor,to jest cholernie skomplikowane i nie da sie tego opisac w komencie.;)A co do zycia,to jak napisal Tub00sh...zycie jest szczytem stworzenia.To w pewnym sensie ukonorowanie 13 mld lat istnienia wszechswiata.Wszystko co dzialo sie do tej pory,mialo jeden cel ; życie.;)
tub00sh
2013-07-06 14:59:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
Swoją drogą sądzę że to było o wieeeele więcej niż 13 miliardów lat. Tyle potrafimy zobaczyć, ale nie sądzę by to było "tylko" tyle. Za tą barierą prawdopodobnie kryje się liczba niemożliwa do wymówienia i napisania (nie mówiąc nawet o ogarnięciu naszymi małymi śmiesznymi ludzkimi móżdżkami).
Savathus
2013-07-06 15:09:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
te 13-14 mld lat to tylko umowne liczby,aby nasze male rozumki mogly cokolwiek zrozumiec,móc chociaż w małym stopniu zobrazowac sobie ogrom wszechswiata.Jak sam napisałes,mozliwe ze wszechswiat jest nieskonczenie stary.Rozszerza sie do pewnego momentu,by nastepnie sie zatrzymac i zawrócic..ale jest tez bardziej prawdopodobne ze bedzie sie rozszerzał w nieskończoność,az w koncu "umrze".Materia tak sie rozproszy,ze nie beda formowac sie nowe gwiazdy..i RIP.Koniec.Pytaniem tez jest czy aby przypadkiem nasz wszechswiat,nie jest czescia innego,wiekszego..albo zyjemy w srodku czarnej dziur
tub00sh
2013-07-06 15:13:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ktoś chyba czytał Mroczną Wieżę:). Od tego można dostać migreny, wyobraź sobie że nasz Wszechświat, nieskończenie niemal wielki jest tylko jednym z tryliardów innych, będących atomami pojedynczego źdźbła trawy na świecie który tak jak nasz, stanowi cząstkę nieskończonego wszechświata, który jest tylko jednym z atomów ziarna piasku na jeszcze innym... :) auć!
MINTOR
2013-07-06 15:19:37
Ocena: -1(glosow:1)-+
Savathus, doskonale zdaje sobie sprawę, ze w kwestii zmiany orbity trzeba wziąć pod uwagę strasznie dużo zmiennych, ale napisałem, weź pod uwagę jak nauka rozwinęła się w ciągu paru tysięcy lat, a co może być za kolejne miliardy. Oczywiście o ile sami się nie unicestwimy, ani coś większego nie pierdzielenie w Zięmię, co najprawdopodobniej tak się skończy :D
Savathus
2013-07-06 15:26:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie,Mrocznej Wierzy nie czytałem...jeszcze.;)Ale przeczytam bo Kinga uwielbiam...Tob00sh...jednym słowy MÓZG ROZJ3BANY.;DGlowa moze eksplodowac bo tego nie sposob ogarnąc.Tak Mintor,tu masz racje.Postep naweet nie tysiecy,ale ostatnich 100 lat jest porazajacy!Od wozu parowego do podboju kosmosu i atomu.Sszok!I jezeli ludzkosc doczeka,w co watpie,to mysle ze bardzie skupi sie na szukaniu nowego domu,zamiast probowac ratowac ten.Ziemia zginie,ratunku nie ma.Chyba ze np bedziemy w stanie pzrenosic sie w czasoprzestrzeni,wtedy cala ziemie mozna przeniesc do innego ukladu planetarnego.;D
MINTOR
2013-07-06 15:48:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wcześniej czy później i tak będzie taka potrzeba... słońce kiedys w końcu i tak zgaśnie. Zmiana orbity to byłoby tylko "krótkotrwałe" rozwiązanie . A może ludzkość znajdzie sposób na "dokarmianie" wodorem naszej wiazdy w wyniku czego tak łatwo się nie wyczerpie? Mało prawdopodobne, ale wizja całkiem miła, jakoś łyso by było gdyby świeciłaby nam inna gwiazda.
Savathus
2013-07-06 16:04:06
Ocena: 0(glosow:2)-+
No to niestety nierealne...nasze slonce jest gwiazdą ciągu głownego...eh troche ciezko to wytlumaczyc.Nasza gwiazda jest dosyc mala,ale to plus bo masywne gwiazdy szybciej umieraja.Wodor w jadrze kiedys sie wypali,wiec zacznie sie synteza ciezszego helu,ale do tego trzeba wiekszej temperatury i cisnienia.Nie mozna tak poprostu dostarczyc wodoru,jak drzewa do kominka...bo skad tyle wodoru wziac?Z obloku aorta?To w choooj skomplikowane he he.;DNo i slonce nie zgasnie...spuchnie,a nastepnie w wyniku braku helu,i nie moznosci dalszej syntezy wegla,jakby odrzuci plaszcz.Zostanie bialy karzel.;D
MINTOR
2013-07-06 17:00:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Biały karzeł też się kiedyś wypali, w końcu one też świecą, więc zużywają paliwo, w końcu je zużyją.. Co do dostarczenia wodoru - nawet jakbyśmy znaleźli sposób, to nie wiem czy kiedykolwiek bylibyśmy w stanie wziąć dostateczną ilość wodoru. Ale jak już mówiłem, kto wie co będzie za miliardy lat ;D
Savathus
2013-07-06 17:20:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
No wlasnie biale karły nie spalaja juz nic.Poprostu stopniowo oddają zmagazynowana za zycia gwiazdy macierzystej energie.Jej sklad zalezy od wielkosci gwiazdy,z naszej to bedzie karzel węglowo-tlenowy.Z czasem bialy karzel odda cala energie i przestanie swiecic,zamieni sie w czarnego karla.Ale taki proces trwa baaaardzo dlugo,ponad 14 mld lat.Zatem nie ma jeszcze czarnych karłów poniewaz wszechswiat jest za mlody.;Dtego wodoru musialoby byc bardzo duzo,ale i tak bysmy tylko odwlekali nieuchronne...bo w koncu hel i tak zaczalby syntezowac w wegiel.;)
Savathus
2013-07-06 17:26:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
W koncu hel sie wyczerpie,a nasze slonce jest zbyt małe zeby spalać węgiel...i booom,nie ma naszego sloneczka.Oczywiscie od dawna nie byloby ziemii...no moze przy ordobinie szczescia zostaloby nasze jadro.Ale zycie z wiadomych przyczyn by wyginelo dawno.Mamy miliard lat...potem bedzie tak goraco,ze zadne zycie nie przetrwa,nawet ekstremorfile nie dadza rady.Ale sspokojnie,przy tym tempie rozwoju,pewnie bedziemy mieli juz nowy dom...jesli przetrwamy,sami siebie nie zniszczymy,co jest najbardziej prawdopodobne.;)
malgolina
2013-07-06 17:52:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
A wiecie co jest najdziwniejsze i zarazem niesamowite? Że podczas budowy naszej galaktyki tak się wszystko "poukładało", że Ziemia powstała w najbardziej optymalnych warunkach i w optymalnej odległości od słońca, dlatego więc mogło powstać życie. Gdyby orbita Ziemi była ciut bliżej lub dalej od słońca, życia by nie było :)
Savathus
2013-07-06 18:36:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Malgolina,chyba chodziło Ci o budowę naszego Układu Słonecznego?Bo miejsce w galaktyce nie ma znaczenia...no chyba że bylibyśmy w samym jej centrum,a tam jest masywna czarna dziura.;DMasz racje,mamy sporo szczescia jesli chodzi o polozenie względem Słońca,jesteśmy w opotymalnym miejscu.Gdybysmy byli dalej,to bys moze byloby zycie,ale nie tak rozwiniete.Ogromne znaczenie ma tez ksiezyc ktory reguluje plywy morskie i stabilizuje nasza planete...tez jest w sam raz,ani za duzy ani za maly.Ja mysle ze nie jestesmy jedynymi szczesciarzami,ze takich planet jest ogromna ilosc,a zycie tak
Savathus
2013-07-06 18:41:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
naprawde jest powszechne we wszechświecie.Potrzeba tylko dowodów.A zeby miec dowody,musimy esplorować kosmos,co przy obecnym poziomie technologicznym,jest tylko marzeniem.Byc może nie musimy szukać bardzo daleko.Jest spore prawdopodobieństwo ze na Tytanie - księzycu Jowisza,znajduje sie woda w stanie cieklym.A tam gdzie jest woda,moze rozwinąć się zycie.Tylko ze my sie o tym nie przekonamy...ani nasze pokolenie,ani raczej nasi wnukowie.Na to trzeba czasu.A Ludzkość nie ma czasu.Tak naprawde szczyt potegi naszego gatunku,bedzie zarazem początkiem jego upadku.Qrde...ale sie rozpisalem.;D
malgolina
2013-07-06 18:51:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mnie się wydaje, że właśnie osiągnęliśmy ten szczyt. Albo jesteśmy od krok od niego. Pod względem technologicznym może nie osiągnęliśmy wszystkiego, ale pod względem rozwoju umysłu człowieka i jego zachowań, jesteśmy na równi pochyłej. Upadliśmy pod względem moralnym. Tak poza tymi wywodami, bardzo mądry przekaz: Ziemia bez człowieka przetrwa, człowiek bez swojej planety zginie :)
Savathus
2013-07-06 18:57:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
wiesz,100 lat temu tez ludziom wydawalo sie ze osiagnelismy szczyt...a po drodze byly 2 wojny swiatowe,atom,"podbój" kosmosu i iphony.;DMysle ze ludzkosc stac jeszcze na bardzo wiele,w koncu wykorzystujemy tylko czesc mozliwosci naszego mozgu...a jaki potencjal jeszcze w nas tkwi?Coz,rzeczywiscie upadek moralny jest gigantyczny...pod tym wzgledem cofamy sie...Hmmm...rzeczywiscie,puenta znakomita...nas nie bedzie,ale slonce nadal bedzie wschodzic na wschodzie i zachodzic na zachodzie...a przynajmniej przez jakiś czas,;D
ferdal
2013-07-06 22:33:42
Ocena: 1(glosow:3)-+
Frajer nie ciota
C2ShadowMan
2013-07-05 21:33:54
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
acer326
2013-07-06 11:51:12
Ocena: 0(glosow:0)-+
W bólu dupy
Podlasiak1977
2013-07-05 18:40:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
wytrwali i zwyciezyli.niektorzy z tego powodu beda sie moczyc w nocy hie hie hie
Pierdzielak
2013-07-05 16:38:18
Ocena: 2(glosow:8)-+
Wolę leczenie kanałowe, niż oglądanie tego kanału!
ANALNY_LOWCA
2013-07-06 16:15:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
A co komu Hitler przeszkadzał ? Przecież nie musieli się go słuchać...
ferdal
2013-07-05 18:12:48
Ocena: -1(glosow:5)-+
Czy ktoś mógłby nas oświecić w tej materii?
wxxxxxxxxxx
2013-07-05 18:16:44
Ocena: 1(glosow:5)-+
Między innymi pierduś twoja mama comiesięcznymi przelewami. Teraz już wiesz?
przesmieszne
2013-07-05 15:46:15
Ocena: 0(glosow:4)-+
masz rację @Mundzio, będzie miała kanał
tub00sh
2013-07-05 16:23:18
Ocena: 4(glosow:10)-+
Mundzio, nie ma prawa nas dupa boleć że taki syf jak TV trwam istnieje i działa? Ciebie jednak boli ten sam organ, że na wsi tyle wstawek antyreligijnych. Gdzie konsekwencja? Czemu nigdy nie napiszesz "ok, free i jurek mają prawo wstawiać te swoje głupkowate obrazki antykatolickie, tak was to boli? nie musicie ich oglądać"? Btw pyskówki w jakie ostatnio wdajesz się np z ferdziem i resztą naprawdę nie są na twoim (starym) poziomie.
Rei_Ayanami
2013-07-05 16:27:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
"Mundek, możesz mnie nie lubić, nie zgadzać się ze mną ale jak piszesz do mnie, to weź pod uwagę fakt, że jestem kobietą, sporo starszą od Ciebie , więc nie używaj prostackich wulgaryzmów." trzeba było czytać wypociny ferdalka jak opisywał kobiety, jemu wolo od suk wyzywać? aaa zapomniałem, jest " krruuulllem " jemu wolno, ale nie martw się z pani " kruuuloowej " nie zrobi;
Mundzio84
2013-07-05 16:29:29
Ocena: 2(glosow:6)-+
Tuboś, pyskówki z Ferdziem, są tu dla mnie czystą rozrywką i naprawdę nie dbam o to, co kto w tym widzi.To po pierwsze.Natomiast po drugie, chore wjazdy na katolików, które same się rzucają w oczy, bo są w takich ilościach, mają się nijak do tego, że jakaś tam telewizja, do której de facto oglądania nikt nikogo nie zmusza i każdy może to poprostu olać.Każdy z nas ma w tv jakieś kanały, które lubi.Ty masz National Geographic, to dlaczego zabraniasz starszym ludziom mieć coś co ich interesuje?
tub00sh
2013-07-05 16:34:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie nie, ja wyraźnie niżej napisałem, że cieszę się iż stare raszpl..no dobra "starsze kobiety" będą siedzieć na dupie, wyszywać jezuski na serwetce i stopniowo dokonywać na sobie aborcji intelektualnej oglądając rydzyka, zamiast biegać po ulicach w halkach i drzeć mordy. Naprawdę mnie to cieszy. Ja tylko uważam, że twoja neutralność działa wyłącznie w jednym kierunku. Na głównej wiochy absurdy czysto antyreligijne (buk jest dupi i ma małego) pojwiają się rzadko a ty SAM w nie klikasz. Nikt ci nie każe. I nie TubOŚ a TubUŚ jeśli już czytamy fonetycznie :P.
Pierdzielak
2013-07-05 16:37:07
Ocena: 2(glosow:6)-+
@Turandot, masz 100% racji! Ja juz dawno postulowałem, że powinna być kategoria "smutna wiocha"
Mundzio84
2013-07-05 16:38:20
Ocena: -2(glosow:6)-+
Dobrze Tubuś.Nikt nie powiedział że jestem neutralny, bo nie jestem.Ty też nie jesteś.Natomiast ja lubię robić za przeciwwagę, jeśli ktoś ewidentnie z czymś przesadza.To tyczy się np. absurdów antykatolickich, albo też Ferdiego, który oczywiście mimo wszystko pozostaje moim kolegą.
tub00sh
2013-07-05 16:43:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
Dla mnie właśnie przeciwwagą dla tych wszystkich chorych akcji typu: obrona krzyża/ styropianowa miniatura tupolewa/ pochód zombie ulicami (jak na fotce)/ bijatyki na 11 listopada itp., są właśnie wyśmiewające to wstawki jurków i fridomków. A że także oni (i ja) nie są neutralni w stu procentach... widać nikt nie jest. Chyba właśnie dlatego jako kraj przez tysiąclecia (z wyjątkiem eee renesansu?) dostawaliśmy od wszystkich po biało-czerwonej dupie, bo polacy nigdy nie umieli się dogadać między sobą.
Mundzio84
2013-07-05 16:49:07
Ocena: 1(glosow:3)-+
Polacy mimo przeciwności, zawsze mieli jaja.Potrafili się zjednoczyć i walczyć kiedy była taka potrzeba i być twardymi przeciwnikami dla każdego, nawet największego kozaka, więc wybacz, ja to widzę inaczej.Jeśli dajemy się j*bać w dupę, to właśnie w czasach teraźniejszych, ale jeśli chodzi o historię, to myślę, że możemy być dumni.Widzisz, Tubuś każdy ma swoje priorytety i poglądy, dlatego sami dla siebie jesteśmy przeciwwagami.Dlaczego?Dlatego, że trochę w dzisiejszych czasach popi*rdoliło nam się we łbach.
tub00sh
2013-07-05 16:57:46
Ocena: 0(glosow:4)-+
Gdybym był obrzydliwie, kurefsko bogaty to założyłbym \m/ TV Cthulhu \m/ i też bym robił demonstracje, a w programach śniadaniowych opowiadałbym o podwodnych miastach pełnych ośmiornicowych demonów sprzed eonów i jakby mi nie dali koncesji to od razu do sądu! I do tego Radio Ma-R'lyeh. To tak na zakończenie rozmowy w tym temacie:P. Mundzio byłby moim 1-szym widzem, arnczju?
ferdal
2013-07-05 17:40:51
Ocena: -4(glosow:8)-+
Mundelek szef zjeb*ał w robocie ze za mało przesłuchujesz ze taki ordynarny jesteś,wiesz Mundelek ilustrujesz przysłowie że chama ze wsi można wyrwać,wieś z chama nie.
BoaKrztusiciel
2013-07-05 17:52:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
Ferdal bądź mądrzejszy i odpuść, bo ktoś znowu szuka zaczepki.
wxxxxxxxxxx
2013-07-05 18:15:13
Ocena: 1(glosow:5)-+
Do mnie też ta biedna sierotka dzisiaj pierwsza zaczęła a później leci z płaczem po pomoc do matołków.
ferdal
2013-07-06 09:02:56
Ocena: -1(glosow:3)-+
wacccccccccccek nie popłacz się z rozpaczy że ktoś ma cię za goowno
ferdal
2013-07-06 18:19:33
Ocena: -2(glosow:2)-+
Mnie też dodał!!!
benex
2013-07-05 15:09:59
Ocena: 4(glosow:10)-+
ale w czym wy problem widzicie? nikt wam nie karze tego oglądać, i martwicie sie że mohery zdechną z głodu? buahahahah a co was to obchodzi przecież wy ich nienawidzicie, poza tym jak wam tak ich szkoda to weż jeden z drugim im pomóż, np oddaj pół wypłaty dla mohera, no co stoi na przeszkodzie? o co wam chodzi w ogóle?
tub00sh
2013-07-06 10:14:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak już pisałem, 99,99% katolików biblii nie widziało nawet na oczy, ta książka jest swoją drogą napisana zbyt trudnym językiem żeby przeciętna stara raszpla z demonstracji rydzykowej cokolwiek z niej zrozumiała. Ludzie nie wiedzą w co wierzą, i potem świat musi znosić takich zdebilałych benexów :P.
benex
2013-07-05 15:05:49
Ocena: -2(glosow:8)-+
co "ateiści"? zatkało kakao? hahahahah już widze piane na waszych psychicznych ryjach, to sobie zróbcie swoją tv: ateotv np, palcie tam koty, mordujcie jagnięcia czy co wy tam robicie i nikt was sie czepiał nie bedzie, może też bedziecie na multi? ahhahaah
benex
2013-07-05 15:20:40
Ocena: 1(glosow:5)-+
o jest naczelna kretynka hahaahaha i co powiesz teraz lesbo? "nie gaj z nim" to "oszołom" tylko tyle potrafisz jak nie masz argumentów? jesteście dla mnie leszczami głupi debile podający sie za ateistów, to w co wierzycie? czym wy sie kierujecie w swoim nienormalnym życiu? no odpowiedz fridomko ze stargadu hahahaaha
tub00sh
2013-07-05 16:19:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
Po pierwsze, benex, w psychiatrykach nie dokonuje się eutanazji. Powinieneś to wiedzieć, chociaż wnioskuję, że ogólnie niewiele wiesz. Po drugie, ja też się cieszę, że dali im to TV Sram, dzięki temu przestaniemy może oglądać demonstracje (to słowo brzmi satanistycznie btw, ma w sobie prefiks "DEMON") starych raszpli. Po trzecie jesteś debilem. Po czwarte ateiści nie potrzebują swojej stacji - mamy internet. Po piąte współczujemy moherom braku IQ, ale to nie znaczy, że nam ich szkoda. Po 6te my wierzymy tylko w to CO ISTNIEJE. Odpowiedzialem na wszystkie twoje zagwozdki? Coś jeszcze?
benex
2013-07-06 01:01:29
Ocena: -3(glosow:5)-+
do matoła tub00sh, macie internet? buahahahahahha hahahahahahahah klęczysz przed kompem oglądając redtube? po drugie zasrańcu (hahaha) Polska była jest i będzie katolicka czy wam sie w tych zasranych łbach to podoba czy nie, jak nie to won zagranice na zmywaki w anglii pełno takich jak ty i fridom80, młodzi nowocześni yntelygentni z wielkich miast, poszedł won!
tub00sh
2013-07-06 09:33:12
Ocena: 1(glosow:3)-+
Wolę klęczeć przed internetem i oglądać pornole, niż modlić się do czegoś czego nie ma. I owszem, Polska będzie katolicka - dopóki stare raszple nie powymierają. Bo potem rachunek wierzący i niewierzący rozłoży się już zupełnie inaczej. Zauważ też, że w przeciwieństwie do ciebie, panie katoliku, umiem prowadzić kulturalną dyskusję, nie nazywając cię zasrańcem, zasrańcu.
ferdal
2013-07-06 10:01:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tub00sh Nie nazywaj zasrańca zasrańcem,bądź kulturalny jak ja:}
jurek1102
2013-07-05 14:36:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
Na całą Europę ...
kawalrafala
2013-07-05 15:59:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tub00sh
2013-07-05 16:25:39
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jeśli istnieje skrajność po tak zwanej prawej stronie (stare raszple, rydzyk, nacjonaliści) to MUSI zgodnie z prawami fizyki (:P) znaleźć się także skrajność po lewej. Inaczej nie byłoby harmonii i zakłócone zostałoby kontinuum czasoprzestrzenne.
kawalrafala
2013-07-06 01:31:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tub00sh
2013-07-06 09:54:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Brachu :D Autentycznie mówisz jak jakaś dewota, sory... ale dawno nie slyszalem tekstu o Sodomie i Gomorze...od kogoś kto ma mniej niż 87 lat i wyprany mózg. Nie ma żadnego schyłku, żadnego upadku, to że sobie geje chodzą po ulicach wam/nam (osobom o normalnych preferencjach) chyba nie powinno robić różnicy co? Zrozum, że skrajność rodzi skrajność. Jeśli są nacjonaliści z wygolonymi mordami, to i musi być ich przeciwwaga po lewej stronie. Gdybyśmy byli NORMALNYM krajem to nie byłoby ani tego ani tego, ale że Polsce się popi3rdoliło we łbie to wyszedł podział na dwa zacietrzewione strony.
kawalrafala
2013-07-06 11:04:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
C2ShadowMan
2013-07-05 21:40:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ty sprzedasz złote zęby dziadka, że będziesz miał kasę na starość?
wxxxxxxxxxx
2013-07-05 13:30:55
Ocena: 2(glosow:6)-+
Te "WTRWAMY" to chyba pisał jakiś analfabeta.
jurek1102
2013-07-05 13:34:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
No miłośnicy jedynej słusznej telewizji do bystrych nie należą.
wxxxxxxxxxx
2013-07-05 13:37:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ale numer konta ojca Tadzia znają na pamięć:D
jurek1102
2013-07-05 13:43:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ci co zapomną to emerytury osobiście w zębach przynoszą :)
ferdal
2013-07-05 13:18:54
Ocena: -1(glosow:7)-+
Porażka polskiej demokracji.
jurek1102
2013-07-05 13:21:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Właśnie Dworak w tv o tym zakomunikował.
kawalrafala
2013-07-05 16:22:56
Ocena: 3(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora
idler73
2013-07-05 18:22:49
Ocena: -1(glosow:3)-+
Po pierwsze fakt samodzielnego myślenia nie świadczy o lewicowym odchyleniu. Radzę przyjąć to do wiadomości, wasze bardzo młode mózgi, nie mają pojęcia o prawdziwym życiu. Po drugie, uważacie nas za uzależnionych od TVN i Wyborczej, a wy co reprezentujecie ? Kato-państwo NIGDY, nawet jeśli będziemy musieli wyjść na ulicę i się pozabijać. Będziemy bronić wolności i niezależności. A wy, weźcie się za pracę, najlepiej ciężką, prawicowe zboczenia przejdą jak ręką odjął.
Podlasiak1977
2013-07-05 18:45:12
Ocena: 4(glosow:6)-+
to ze jakas telewizja ktorej pewnie nigdy nie ogladales dostala koncesje a ty to uwazasz za porazke polskiej demokracji hahahaha.a dzis widzialem w tv info o jakiejs babie co wziela lapowke a sad ja uniewinnil.moze to jest porazka polskiej demokracji?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0