Ukryj komentarze(285)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
Wiiewior
2013-09-01 01:00:45
Ocena: 16(glosow:18)-+
Ale o co ta spina? ;) Jak dla mnie skrót "JP" nie znaczy nic innego jak "Jestem Pedałem" i za każdym razem jak widze jakiegos dzieciaka w bluzie JP czy tatuaże z tym skrótem ogarnia mnie jedynie śmiech :D
sebek110974
2013-09-24 18:53:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przeglądam wioskę lekko mnie wryło...na sczęście spotkałem kiedyś ...najgorsze że troll zapisał to co myślę ale on głupi nie jest...narazie tam gdzie mieszkam młode wilki mówą Dzień dobry
Zamknij_Okno
2013-09-24 13:51:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
pogromca111
2013-09-05 18:25:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
crpgmaniak
2013-09-04 09:56:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
sama prawda, ale prawdą też jest fakt, że ludzie patrzą przez pryzmat wpadek policji, a nie przez jej sukcesy(te prawdziwe)
ramtime
2013-09-03 21:39:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
gwint... ale pan policjant zapomniał że wykręcił ręce fałszywie oskarżonemu, że prokurator mu karze, a o winie orzeka sąd. Więc też zapomniał się pochwalić ile osób niewinnych wysłał na dołek, przez co mieli problemy rodzinne (bo mi żona by nie uwierzyła że idąc do kiosku zostałem pomylony z włamywaczem) albo z pracą. A przede wszystkim zapomniał że być może on chociaż się stara być w miarę ok. Ale takich jak on jest mniejszość
czabinsky
2013-09-03 14:33:07
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie wierze !!!! a ile razy psie naduzyles wladzy ?? ile razy wykorzystales blache zeby ulatwic SOBIE zycie ?? Tobie placa za lapanie gwalcicieli, jak mi za ladowanie dostaw. Bierzesz kase to zanmknij ryj, jak ja zlapie gwalciciela to jest cos co dalem extra spoleczenstwu. Jak ty zlapiesz to znaczy ze z kolezka nie robilicie flaszki, tylko szwedaliscie po parku. Sam fakt ze poza wyplata oczekujesz czegos extra PRZERAZA mnie !!!!!! Nie wiesz psie czemu tak cie traktuja ?? To znaczy ze jestes niedorozwiniety i nie rozumiesz oczywistych spraw. H tobie W D
wredna92
2013-09-03 05:40:09
Ocena: 0(glosow:4)-+
W dupie się poprzewracało małolatom od dobrobytu.... Chleją w krzakach piwo, rozrzucają pety i butelki ... potem gwałty.. niechciane ciąże itp. Tak samo z chłopakami... handlarzy nie cierpie... nieraz sprzedadzą działke szczeniakowi nie myśląc o konsekwencjach... w dzisiejszych czasach wartości moralne utonęły w pogoni za pieniądzem...Tak samo i policja... sex afery, spanie na służbie... pełno fotoradarów... Świat powoli chyli się ku upadkowi...a autor tego zdjęcia- jeśli ma tyle zasług naprawdę... - Chwalić go zawsze będą MŁODZI GNIEWNI.
krechabang
2013-09-03 03:17:23
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie ukrywam, że osiągnięcia tego policjanta są poprawne, lecz nie każdy policjant jest taki jak on. Wybierzmy przykład np. zwijają ' młodego gniewnego ' na komendę z przypuszeczniem, że handluje bądź posiada narkotyki, bo ktoś inny z zadzrości, zemsty lub innego powodu go podał i tam dostaje darmowy oklep i takiemu pieskowi nie zrobią nic bo mu nie udowodni. Wkurwia mnie nadużywanie władzy ponieważ osobiście przekonałem się na własnej skórze jak chamscy są polscy policjanci. Więc otrząśnjcie się ludzie i przejżyjcie na oczy co się dzieje w polskim kraju. Zróbmy coś z tym.
sebkop
2013-09-02 18:49:28
Ocena: 5(glosow:9)-+
Biedni kibole i pokolenie j.pedałów jak my wam współczujemy...naprawdę popłakałem się bo bydło gazu i pała po plechach dostało.
Przestrzegajcie prawa, to policja nie będzie was karać, wiadomo są rożni ludzie, zarówno policjanci, lekarze, księża, prawnicy....wszędzie kilka czarnych owiec się trafi.
Prawda jest taka, że w policji liczą się bardziej statystyki niż ludzie, ale to wina tych u góry,szkolonych, przez starych statystyków, co z góry przewidywali ilość zdarzeń na cały miesiąc i robili wszystko, żeby tylko liczny się zgadzały.
wwwojciech
2013-09-02 18:47:11
Ocena: -10(glosow:10)-+
O super, jeszcze jak bys mi oddal moje 1000 zl ktore zaplacilem za lekkie przekroczenie w trzech mandatach w tym roku o nadmierna predkosc to calkiem fajny kolo by z Ciebie był.. Podac nr konta?? A i jak by mógł pan mnie juz nie scigac i wziac sie za tych co mi wyjechali z bocznych dróg narażając moje zycie, lub bez migacza chamowali i tak po prostu sobie skręcili, byłbym wdzieczny. Pozdrawiam serdecznie!!
wwwojciech
2013-11-12 16:11:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Stinky99999
2013-09-02 15:16:53
Ocena: 9(glosow:9)-+
Bo prawda jest taka, że jedna jaskółka wiosny nie czyni. Takiemu policjantowi, który wykonuje należycie swoje obowiązki tylko pogratulować i jeszcze należałoby go sklonować.
Lisjon
2013-09-02 12:48:12
Ocena: -2(glosow:8)-+
Moim zdaniem to i tak Policja przegina z tym wszystkim!!!Byle idiota jak sie dostanie do policji i wskoczy w ten mundurek czuje sie jak by byl bogiem!!!Sa zwykłymi kondonami!!!Malo jest normalnych policjantwo...Wszedzie tylko czychaja na twoj blad zeby skasowac siano i to najlepiej do swojej kieszeni!!!Skad drogowka ma takie chaty powystawiane z wyplaty??!!!Smiech!!!A jak dzieje sie co powaznego to sraja w pory i nie ma ich!!!Zwykle zużyte kondony!!
mistered
2013-09-02 10:04:01
Ocena: 11(glosow:11)-+
2012 warszawa, praga południe - 2 dałnów w wieku 16-20 wyzywa 2 policjantów, którzy szli po drugiej strony ulicy, obie grupki dzieliły tory tramwajowe, poręcz i dwujezdniowa dwupasmowa ulica, minęło 5 min, na przystanek podjechał radiowóz ... jak ich siła wciągali do radiowozu, to aż pół warszawy słyszało plusk od łez z radiowozu :DDDDDDDDD
lampard1994
2013-09-02 05:30:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
dokładnie
steffano89
2013-09-01 22:03:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
holocausto
2013-09-01 21:16:41
Ocena: -2(glosow:12)-+
gdzie ty mieszkasz że masz taką policję? za granicą? przykro mi ale dobrego słowa o tym czymś nie powiem, możecie sobie na każdym kroku gadać "dzieci jp" ale ludzie wiedzą swoje
salceson84
2013-09-01 21:00:49
Ocena: -10(glosow:20)-+
nie sraj ogniem "psie" :) he takie życie i sam chciałes pomagać ludziom !!!
matipoznan88
2013-09-01 20:41:17
Ocena: -3(glosow:3)-+
żal...
DjSpin11
2013-09-01 17:48:54
Ocena: -2(glosow:18)-+
jakby już ktoś nie wiedział policjant to zawód pies to charakter. Policje szanuje psów nienawidzę. Pije piwo za drzewami i krzakami wbija "Policja" chociaż ja bym ich tak nie nazwała nawet dzień dobry nie powiedzieli nie przedstawili się od razu spina Koleżka miał 10min, żeby dojść na autokar do niemiec co mu na to odpowiedział "policjant" ? ch** mnie to interesuję, a teraz wypie****** do radiowozu. bo nie ręczę za siebie. Koleżkę wypuścili spóźnionego na autokar, mnie jako nieletnią "17lat" zawieźli na komendę po czym szarpali, popychali, wyzywali, przeszukiwali
majcher270
2013-09-02 00:57:08
Ocena: 3(glosow:5)-+
bardzo dobrze gówniaro, do nauki a nie do picia, później będziesz dupskiem świecić.
adriano_989
2013-09-01 17:15:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
NocnyBuszowniK
2013-09-01 17:08:09
Ocena: -7(glosow:11)-+
jeeeeeebać
kroljuljan1983
2013-09-01 16:16:21
Ocena: 0(glosow:4)-+
frozen ty jako policjantka pewnie glaskala bys bandytow po lysej glowce i prosila zeby wiecej tego nie robili.nie przemyslalas tego zanim zdazylas sie zalogowac i dodac dosc obszerny komentarz.masz kreche
Frozen06
2013-09-01 16:19:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
Jeśli miałabym pewność to owszem nie głaskałabym ale chodzi o to że złapią kogoś kto jest niewinny i będą tłukli dotąd aż się albo nie przyzna albo nie znajdą prawdziwego sprawcy to jest Twoim zdaniem normalne? Szczerze to w dupie mam ocene mojego komentarza, to moja opinia i nie musi się każdemu podobać
Frozen06
2013-09-01 16:04:45
Ocena: -8(glosow:18)-+
Musiałam,po prostu musiałam się zalogować żeby to skomentować. Po pierwsze kibice nie bez powodu tak śpiewają, sama jestem kibicem i wiem co się dzieje na wyjazdach np. na wstępie jest się potraktowanym gazem pieprzowym jeśli zrobisz cokolwiek nie tak nie mówiąc o tym, że przeszukanie traktują jako okazje do podotykania sobie kobiet. Następna rzecz, przesłuchania ile razy było tak, że zgarniali Bogu ducha winnego chłopaka bo przypasował im do opisu jakiegoś bandyty i na komendzie napi*rdalali go, żeby się przyznał, nawet jak wyszło już na jaw, że jest niewinny to nawet przepraszam nie usłyszał
jurajska333
2013-09-01 21:30:40
Ocena: 1(glosow:3)-+
Kobietę zawsze przeszukuje kobieta.
erebeka7
2013-09-01 22:04:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Czytam i płaczę, chyba przydałby się powrót ZOMO dopiero zobaczylibyście co to znaczy prawdziwe lanie i nie byłoby problemów na stadionach, z piciem po krzakach, imprezami pod blokiem do rana i darciem mordy, że pół osiedla nie śpi, bo szanowna młodzież się bawi i ma w dupie, ze ktoś musi rano iść do pracy a jak policja przyjedzie i grzecznie prosi o rozejscie sie to lament bo psy krzywdę robią. A tak na marginesie: co kobieta robi na stadionie z resztą debili???
Frozen06
2013-09-10 21:43:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
@jurajska333 nie zawsze jak widac.
@erebeka7 co robi? Po prostu kocha piłke nożną i atmosferę jaka jest podczas dobingu.
@sebololo to, że Ty masz taką sytuację w domu nie oznacza, ze każdy tak ma. Idź na policje czy coś porozmawiaj z kimś o swoim problemie bo to nie jest normlany. Po Twoim komentarzu wnioskuję, że to Ciebie nikt nie wychował.
xxl28
2013-09-01 15:51:55
Ocena: -1(glosow:11)-+
JP - Jestem Pedałem, dobry i trafny tekst!!!
Pajace z pokolenia JP, jak wam coś złego się stanie, np. ukradną wam auto, telefon (lub torebkę waszej dziewczyny, o przepraszam wy nie macie dziewczyn bo sami się afiszujecie, że JP - jestem pedałem), to do kogo się zwrócicie o pomoc w celu odzyskania utraconego mienia??? Do św Mikołaja???
Mam nadzieję, że te piece w KL Auschwitz są tylko na tzw. konserwacji i kiedyś je uruchomią ponownie.... reszty sami się domyślcie.
veyron2010
2013-09-01 14:21:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
sixsicosix
2013-09-01 14:22:10
Ocena: 0(glosow:6)-+
Przed 89 nie powstałoby coś takiego jak JP (nie istniało coś takiego jak Policja)...Ale miło z twojej strony, że tak trafnie porównałeś dawną milicje obywatelską do dzisiejszej policji.
mruru82
2013-09-01 13:19:08
Ocena: 3(glosow:9)-+
może i racja, raczej na pewno. Lecz... patrząc na Was, widzę dużo nie do niemówień i bezprawia! Ile razy widzę jak jedzie radiowóz a pan kierowca rozmawia przez tel. komórkowy, parkuje w miejscu niedozwolonym, śpi podczas służby, bije niewinnym obywateli i wiele, wiele innych przypadków przekraczających prawo! Prawda, JP i ćwoki dumnie odnoszące się do tego hasła o życiu tak na prawdę nic nie wiedzą ale bardzo dobrze zauważają wyżej wymienione przeze mnie wady wśród POLICJI! Tyle w tym temacie
Bartek1704
2013-09-01 13:16:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
GotoToiletXD
2013-09-01 13:04:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pięknie ładnie że pośród tego bagna jest kilka lampek nadziei ale to nie oznacza że wszyscy policjanci są ucieleśnieniem dobra i miłości wiem to niestety z osobistych doświadczeń
durthu
2013-09-01 12:42:30
Ocena: 0(glosow:4)-+
Całej tej bajki JP na której zarabiaja cwaniaki produkujący gadżety i ciuchy by nie było gdyby: pozwolono ludziom posiadać broń w domu i wprowadzono prawo "mój dom moja twierdza". Nie byłoby grasujacych złodziei i wjazdów na chate przez zwykłych chamów a POlicja nie robiłaby pod siebie za każdym razem jak zgłasza sie napad, przemoc, kradzież. Kryminały nosza bron i nie boja sie nikogo bo prawo nie pozwala nawet dobrze sie obronić ofierze. Kwach ułaskawiał mafiozów, cała wiejska ma w d..prawo do obrony. W Czechach można miec broń i działa tam normalne prawo obrony koniecznej czyli da
sylwuska90
2013-09-01 11:50:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
sylwuska90
2013-09-01 11:49:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
sylwuska90
2013-09-01 11:42:43
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dziwie się, tym JP. Ale wiem z własnego doświadczenia, że policja często nie jest pomocna, a później spija śmietankę i opisuje się w lokalnej gazecie jak to super akcje mieli. Chodziło o to, że moja mama wezwała policję, ponieważ istniało realne zagrożenie życia jej i nas (czyli trojki dzieci), groźby itd a na dodatek świadomość posiadania broni własnej konstrukcji przez mojego ojca. W czasie zanim policja dojechała do domu, broń została znaleziona przez moją mamę razem ze starszym bratem. Policja przyjechała na gotowe po jakiejś pół godziny, do tej pory mogliśmy już dawno być sztywni...
sylwuska90
2013-09-01 11:52:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
Co na to policja? przyjeżdża, zgarnia broń, zgarnia mojego ojca do suki. A mama musi natychmiast zapier***lać z buta na komendę, żeby złożyć zeznania, gdzie policjanci latają podnieceni z pokoju do pokuju z uśmiechem na ustach, chwaląc się i mówiąć "Ja panią przepraszam, ale czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy". Był to jakiś mauzer czy coś takiego - nie znam się. Załadowany amunicją. Mama roztrzęsiona siedzi kilka godzin na składaniu zeznań.. Za kilka dni widzę w lokalnej gazecie artukuł, w którym napisano, że policja znalazła broń w moim domu, zgarnęła ojca i zajebiscie sie spraw
Bohaterowy9
2013-09-01 11:01:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
Zacznijmy od tego że "pies" to charakter a Policjant to człowiek który wykonuje swoja prace jak należy.
krzysiekp80
2013-09-01 10:42:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
LordStyrax
2013-09-01 10:06:38
Ocena: -2(glosow:6)-+
Policjant jak każdy może być w porządku albo nie. Tylko dlaczego tych normalnych jest tak niewielu? Wykorzystują swoje uprawnienia by stać ponad prawem ja nie mam dobrych wspomnień bo są aroganccy i przekraczają swoje uprawnienia
yogikrzywenogi
2013-09-01 09:49:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Tak, jest bardzo dużo osób które w d**pie były i *uja widziały, ale strasznie pokazują swoją nienawiść do policji. Ale jest też dużo ludzi, którzy mają za co nienawidzić policji i nie mówię tutaj o pseudokibicach, podmiejskich cwaniakach itp. W policji też trafiają się idioci i bezmózgi, którzy dla własnej satysfakcji udupią pracującego 28 latka, mającego żonę i dzieci za 1 czy 2 giety temacików. Potrafią wpakować mandat za "byle gó*no". Ale w większości to normalni ludzie, spiszą pouczą i dadzą spokój.
cezaros
2013-09-01 09:45:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dlaczego nie ma jak się łapie kierowców na mandaty? zatrzymuje się auto pt: rutynowa kontrola i szuka się za co przywalić mandat. Sam słyszałem jak byłem w radiowozie złapany za brak ważnego przeglądu (2 dni po terminie miał farta pies zarobił 100 zł) wezwała ich centrala do kłótni rodzinnej to odpowiedzieli ze nie pojadą bo mają zatrzymanego kierowce i prowadzą czynności. Po co się pchać w zadymę skoro można kierowców na lajcie je..ać i kasę łoić (później premie itd.
DavidVilla
2013-09-01 09:38:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Justyna0810
2013-09-01 09:16:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
A autor mógłby być bardziej oryginalny bo to już BYŁO na innym portalu, ładny czas temu...
Syll93
2013-09-01 09:10:24
Ocena: -1(glosow:5)-+
co za bzdury! tylko jak moja ciocia dzwoniła kiedys po policje do bandy osiedlowych ławkowiczów, ktorzy nie dawali ludziom spac , jakos nigdy policja się nie zjawiła, poza tym ostatnio było nagranie z telefonu dziennikarza, oto dowod jak policja sie zachowuje, łapanie ludzi z narkotykami?? ktos miał niec marihuany i niszczycie mu życie, a uczył sie , pracował, znam kilkanascie takich przypadkow!!! J...bac psy!!! hwdp!!nie bylo by jp i hwdp gdyby policjanci zachowywali sie jak ludzie
erebeka7
2013-09-01 22:15:48
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja mam odwrotną sytuację do osiedlowych przygłupów JP, którzy ze swoimi pseudokociakami urzadzili sobie bibę przyjechali w nocy po 3 min od telefonu i az miło było patrzeć jak towarzystwo grzecznie stało w rządku i słuchało a potem cichutko rozeszło się do domków, a tacy byli cwani jak sąsiedzi prosili o ciszę i jak głęboko mieli w d... policję. Brawo dla policjantów z Lublina: grzecznie i spokojnie ale stanowczo.
Rolados
2013-09-01 08:59:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
A mnie najbardziej wku**ia to że gdy złodzieje grasowali i wynosili z mojego ogródka co popadnie czekałem 2 godziny na przyjazd policji,(komenda była oddalona o jakieś 5km) to jeszcze jak ich opisałem, powiedzieli mi że są to drobni złodziejaszkowie i nie opłaca się ich łapać, bo to mała szkodliwość społeczna. Oni odjechali a mi zostało znienawidzenie do policji, płacz i smutek...
ack1
2013-09-01 08:35:32
Ocena: -7(glosow:9)-+
Ty jesteś wporządku, ale Twoi koledzy zawziecie pracują na te miano. Tępe chu.je po zawodowkach co mysla ze maja troche władzy to im eszystko wolno. Nie nawidze policjii chociaż mój nejlepszy kolega wstąpił w jej szeregi, tylko że on jest dobrym policjantem, takim co każdy go lubi.
czarnyszatan89
2013-09-01 08:25:14
Ocena: 2(glosow:6)-+
Jak tacy dobrzy są policjanci to dlaczego jechali aż godzinę kilometr, kiedy miałem wypadek. I dlaczego wczoraj dostałem mandat- po godzinnym przeszukiwaniu mego auta przyczepili się do gaśnicy. Zamiast lepić mandaty złodziejom, kryminalistom to sadzą je przeciętnym normalnym i spokojnym ludziom z uśmiechem na twarzy.
magic1948
2013-09-01 09:58:20
Ocena: 0(glosow:2)-+
@czarnyszatan89: Może jechali godzinę, bo mieli inne kolizje lub wypadki do załatwienia? Ruch drogowy ma swoją działkę i oni się tym zajmują. Przyczepili się do gaśnicy? Nie miałeś w ogóle? Czy była nieważna? Bo jeśli to drugie, to jesteś dupa. Nie ma obowiązku posiadania ważnej gaśnicy, jest tylko obowiązek jej posiadania.
plomien1234
2013-09-01 07:11:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Bekaaa189
2013-09-01 03:00:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
the Terminator: czlowieku Psy trzeba pierdolic w ryj na przesluchaniach to tak napierdalaja Kurwiszony niebieskie ze sam nie masz pojecia . Kilkunastu moich kolegow dostalo taki lomot na komisariacie bo byli o cos podejrzani . HWDP Zawsze na zawsze .
mckrzysiek007
2013-09-01 02:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jakim psem??? Psem to można nazwać policjanta z wydziału kryminalnego, a większość to niestety krawężniki i pały. Owszem zdarzają się ludzie w szeregach policji, ale bardzo rzadko.
molodziec
2013-09-01 01:32:41
Ocena: 0(glosow:2)-+
milicjancie jezeli nie wiesz czemu mówią JP to obejrzyj sobie filmik pare pozycji nizej to jest obraz pracy i podejscia do obywatela , on po tym zajsciu pewnie tez by powiedział JP a jak napisałes o manipulowaniu to sam tez jestes manipulowany przez system zeby go bronic wykrecając ręce tym co nagrywają wasza prace gdy inni na gorze kradną miliony jawnie i nikt z tym nic nie robi
hanys90
2013-09-01 01:30:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
Oj bidulek, fakt JPeki to banda półdebili ale polscy policjanci wypracowali sobie nieciekawy wizerunek czymś innym, np nadużywaniem władzy, słyszymy o tym coraz częściej i niestety uchodzi im to na sucho a na dodatek ktoś sprostuje to jako wykonywanie obowiązków zgodnie z przepisami, doprowadza to do frustracji co skutkuje brakiem szacunku dla tej służby mundurowej
trumpor113
2013-09-01 01:23:57
Ocena: 4(glosow:4)-+
Dalej Policjanta, 15 lat ryzykuje życie dla twojej dupy. A jedyne z czym się spotyka to z wyzwiskami i szykanami ze strony społeczeństwa.
mckrzysiek007
2013-09-01 02:45:09
Ocena: -2(glosow:2)-+
Śmiało spróbuj wyzwać policjanta, a zobaczysz co ci za to zrobi. W 99% przypadków dostaniesz mandacik, a w połowie przypadków wpierdol.
trumpor113
2013-09-01 12:25:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
Aha? Czyli ja wg mam prawo wyzwać od niczego pierwszego lepszego człowieka na ulicy, tylko dlatego że ma mundur?
trumpor113
2013-09-01 00:54:54
Ocena: 3(glosow:3)-+
Moderatora proszę o napisanie mi na prywatną wiadomość dlaczego usunął mój komentarz!
trumpor113
2013-09-01 00:52:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
karambalee
2013-09-01 00:40:58
Ocena: -7(glosow:7)-+
Kiedyś mój pies dziabnął innego psa i przyszły takie dwa buraki w wieku ok.25 lat i ten jeden prostak mnie pyta czy jestem pełnoletnia. Bo to takie ograniczone umysłowo, że nie widzi, że ktoś ma 36 lat.Zamknął pysk jak zobaczył mój dowód. Potem do mnie burak mówi stojąc w progu mieszkania jak twój pies wyjdzie z pokoju do przedpokoju to go zastrzelę. Dlatego mój komentarz to hwdp.
skorpion1969
2013-09-01 00:13:07
Ocena: -5(glosow:7)-+
myslisz,ze jak ci dali palke i troche "wladzy",to mozesz sie wyrzywac?bo cie po dupie kopali ,jak mlody byles?blad!takich jak ty, w europie nie chcemy,znasz koniku definicje policji,przysiege,itd?chyba nie,nawet nie pamietasz ,co przysiegales,jak w ogole?!bo w glowie miales tylko jedna mysl-teraz jestem wazny,ja im wszystkim pokaze,bez obrazy dla oficerow ze szkoly szczytno.
skorpion1969
2013-09-01 00:03:39
Ocena: -3(glosow:3)-+
a,tak po za tym,jestes policjantem po szkole,czy z ulicy?wazne.bo zaczynasz za duzo gadac.
skorpion1969
2013-08-31 23:53:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
i masz go traktowac jak czlowieka,nie jak swinie oddana na rzez!
skorpion1969
2013-08-31 23:49:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
cd.oskarzony bandyta?dopoki sad nie ustanowi prawomocnie,oskarzony jest niewinny!rozumiesz koniku?
skorpion1969
2013-08-31 23:51:40
Ocena: -5(glosow:5)-+
a jaki ty bedziesz kozak?jek ci sie wydarzy to co napisales?tez sprzedasz wszystkich,to po co ci rodzina,na handel,czy co?
skorpion1969
2013-08-31 23:57:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
a po drugie,koniku,takich jak ty ,to jadam jako przekaske,do dobrej wodki.taki kozak jestem,!
skorpion1969
2013-09-02 19:58:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak po twojej gatce,stwierdzam ,ze jestes psem kategorii-kraweznikowej.a kozacy na ukrainie byli,tepy matole!i takich...przyjmuja do policji,po h..?niema kto oficerom pal nosic?
freak4life
2013-08-31 23:31:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
A prawda leży gdzieś pośrodku.
skorpion1969
2013-08-31 23:25:01
Ocena: -11(glosow:11)-+
odpowiem na pytania zatroskanego Pana Policjanta.1-kto to jest bandyta znecajacy sie na rodzinie?pijackie burdy ,tam was pelno. 2-niedoszly gwalciciel,zlapales go na goracym,czy za goracego?a moze to jego zona byla i chcieli pofiglowac,a Ty sie wpier.....liles,bo punkty zbierasz na aspiranta?3-mlodzi gniewni,palisz,pewnie nie,bo dajesz dobry przyklad,ale ktos z Twojej rodziny napewno jara,idz do niego i zabierz mu papierosy ,zeby nie mogl co najmniej jeden dzien palic.starzy gniewni?4-konflikty rodzinne,psychologiem jestes?watpie,gdybys byl,nie pisalbys na tej stronie,cdn.
xxxlwsxxx
2013-08-31 23:24:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
zapraszam takiego pana policjanta do Wałbrzycha naszego pięknego miasta pełnego korupcji policjantów i prokuratury. Niech zrobi tu porządek. gdzie dostaniesz wpierdol od policji za nic, każą podpisywać mandaty których nigdy się nie widziało na oczy, mają wyjebke na ludzi, nie udzielą nawet pomocy ludziom umierającym pod samym komisariatem bo im sie nie chce, gwałcą i molestują dziewczyny oraz na wezwania nie przyjadą gdy coś sie dzieje bo nie chce im sie ruszyc dupy! tyle z mojej strony amen!
I411011y1110u5
2013-08-31 23:21:59
Ocena: -4(glosow:4)-+
tak? to ty chyba nie masz w rodzinie Policjanta... ja mam ta niebywałą nieprzyjemność... Policjant to nie zawód to stan psychiczny... oni myślą że mogą wszystko... nie o taką POlskę i POPiSówe walczyli moi dziadowie... winne jest pokolenie po wojenne, fakt politycy tez, ale trzeba by było wszystkich - WSZYSTKICH WYMIENIĆ !!!
I411011y1110u5
2013-08-31 23:10:16
Ocena: -2(glosow:4)-+
nie wjeżdżam pod prąd, bo ja mam mózg i myślę nad tym co robię... a smerfy nie myślą mózgiem bo myślą, że jak biegają, ze szmatą lub blachą zależy jak kto to nazywa to im wszystko wolno... Nie mówię, że ich praca jest nie potrzebna, wręcz przeciwnie, ale powinni być karani jak sami każą z całą surowością prawa, to są urzędnicy mam nadzieje, że doczekam dnia kiedy Urzędnicy Państwowi za swoje błędy, będą odpowiadać własnym majątkiem, jak ma to miejsce w Niemczech czy Holandii... bo inaczej jeszcze więcej nas wyjedzie a wtedy... KASY BĘDZIE BRAK...
diabelek71
2013-08-31 23:07:59
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
I411011y1110u5
2013-08-31 22:56:56
Ocena: -2(glosow:4)-+
Wszystko fajnie panie POlicjancie, co za poPiS... zastanawia mnie jedno gdzie umiescimy tych policjantow co zacierali dowody na komórce, dziennikarza, czemu, zachowujecie się jakby wam wszystko wolno było, czemu jak popełnicie błąd nawet nie przeprosicie, czemu jak skarzą niewinnego człowieka za wasze błędy i nieróbstwo to nie odpowiadacie za to jak za przestępstwo... wiec z całym szacunkiem... Ale mnie ciebie nie jest żal ani trochę, jak zaczniesz szanować obywateli bo z ich pieniędzy żyjesz pogadamy, We Are Anonymous, and 99%
burakza2zl
2013-08-31 22:55:41
Ocena: 3(glosow:5)-+
Do pracy w policji ludzie się nie garną (zarobki, przepisy chroniące bandytów, itp.), dlatego często wobec braków kadrowych muszą brać jak leci. Efekt jest taki, że w tej całej "sforze" jest co raz więcej przypadkowych kundli, a prawdziwych glin co raz mniej.
jakub1975wawa
2013-08-31 22:49:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
amikpl
2013-08-31 22:42:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
Pijani policjanci i strażnicy pobili przechodniów
W czwartek około godziny 18-19 trzech funkcjonariuszy częstochowskiej straży miejskiej i dwóch policjantów pobiło przypadkowych przechodniów w okolicach ulicy Krakowskiej. Wszyscy byli po służbie. — Na chwilę obecną mamy tylko wstępne ustalenia. Jednak wynika z nich, że funkcjonariusze straży miejskiej i policji zaczepiali i stosowali wobec przechodniów przemoc. Użyli także gazu łzawiącego — mówi Tomasz Ozimek, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Częstochowie. Strażnicy miejscy i policjanci byli pijani. — N
magda713
2013-08-31 22:00:36
Ocena: -10(glosow:12)-+
Po pierwsze policja to narzedzia rządu , po drugie ważniejsze dle nich jest prawo nawet złe gdyż nie mają muzgu , po trzecie karają biednych bo bogatych ochronią przekupne sądy , po czwarte z nimi bez kamery nie pogadasz bo prawo jest po ich stronie , wymieniać dalej ? za 2g 4 kumpli ma 4 w zawiasach a jeden po 10ciu sprawach niesłusznie oskarżony w koncu uniewinniony , sam miałem przypadek zatrzymany samochodem policjant powiedział żę albo skończe dyskusje albo coś znajdą i dowód wezmą.
damian.szefo
2013-08-31 22:23:57
Ocena: 8(glosow:12)-+
Po pierwsze sam nie masz "muzgu". Po drugie wszyscy jesteście "niewinni". Policja chroni wszystkich tylko bogatym łatwiej się wykupić jakby co - mają na najlepszych adwokatów. Policjant nie interpretuje prawa - on je STOSUJE! Jeżeli kumpla złapali za 2 gr to znaczy że złamał prawo RP więc po co się spinasz.
Justyna0810
2013-08-31 21:33:36
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie cierpię ludzi typu JP i HWDP...ALE: dzowniąc na 112 dodzwoniłam się na policję i prosząc o pilny przyjazd karetki funkcjonariusz NIE PRZEKAZAŁ ZGŁOSZENIA. Dlaczego? Otóż: Bo wg niego nr 999 działał choć z mojego telefonu (komórkowego) nie działał i mówiłam mu to 3 RAZY. Na końcu stwierdził że : "On nie będzie wysyłał karetki bo potem do niego będzie milion pytań i pretensje..." Szczęście że mężczyzna do którego karetkę wzywałam TYLKO zemdlał, jakby to był ktoś z mojej rodziny to bym gołymi rękami gnoja - PSA - zatłukła.
damian.szefo
2013-08-31 22:27:32
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie cierpię JP I HWDP ale bym psa zatłukł? No, na pewne lubisz policję! Jeżeli jesteś na tyle głupi że nie potrafisz wybrać 999 to twój problem. Nr 999 jest dostępny z każdej komórki tyle że płatny. Nr 112 działa w ten sposób że zgłasza się pierwszy wolny dyżurny - policji, pogotowia lub straży, ale nie maja możliwości przełączenia połączenia. Może ewentualnie sam zadzwonić ale nie zrobi to szybciej niż ty. Nie masz o czymś pojęcia to nie pisz!
Justyna0810
2013-08-31 22:53:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
A ty po nicku nie potrafisz rozpoznać płci? I wg Ciebie człowiek miałby umrzeć bo nr 999 z mojego telefonu wówczas działał a opieszały gliniarz nie miał zamiaru się pofatygować.Człowieku Co ty piszesz!!!!!!Nr 112 jest numerem alarmowym, nie przypisanym tylko do policji i TAK mogą szybciej niż ja powiadomić odpowiednie służby. Odnoszę się do świętoszkowatego przedstawienia policji przez autora - choć to jest plagiat bo już to było parę lat temu na innym portalu. A pamiętaj idioto że za nieudzielenie pomocy grozi kara i ten policjant powinien iść do paki.
Justyna0810
2013-08-31 22:57:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
I owszem zatłukłabym tego gnoja gdyby 1) sytuacja była poważna, 2) to byłby ktoś z mojej rodziny. Jesteś ignorantem, spójrz na to co ty napisałeś. Ja człowiekowi chciałam pomóc,i nie ważne czy najpierw bym zadzwoniła na 999 czy nie, policjant miał to w dupie, a ty twierdzisz że dobrze zrobił. Ciebie i jego do jednego wora bo nie zasługujecie na miano "człowieka".
damian.szefo
2013-08-31 23:06:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
Droga Justynko poczytaj sobie w kodeksie karnym o nieudzielaniu pomocy. Po raz kolejny piszesz głupoty ale głupi ludzie tak już mają. Może zmień telefon na taki normalny a nie wyjątkowy z niedostępną funkcją 999. Powtarzam, nie ma bezpośredniej linii miedzy Policją a pogotowiem - oglądasz za dużo filmów. No cóż ja nie odmowie ci człowieczeństwa ale z pewnością ie jesteś człowiekiem myślącym. Argumenty nie zamieniaj emocjonalnymi uniesieniami.
Justyna0810
2013-09-01 07:34:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak, najlepiej obrażać kogoś od idiotów. Nie wierze że takie bydlaki jak Ty chodzą po świecie. Udzielenie pomocy to nie tylko reanimacja a funkcjonariusz służby publicznej ma zasrany obowiązek zrobić wszystko co w jego mocy by tej pomocy udzielić, 112 jest ogólnym numerem alarmowym i mam prawo dzwonić właśnie tam choćby się paliło. Liczy się każda sekunda jeśli chodzi o ludzkie życie, i gdyby facet miał zawał to 60 sekundowa pyskówka policjanta sprawiła by jego śmierć. Życzę Ci aby zdarzyła Ci się taka sytuacja, chociaż ty pewnie byś palcem nie kiwnął tylko poszedł dalej.
damian.szefo
2013-09-01 16:33:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Justynka odmawiasz mi człowieczeństwa a teraz życzysz takich rzeczy których wrogowi się nie życzy. No cóż jako typowa przedstawicielka pokolenia JP jesteś tak pusta jak silos przed żniwami a w głowie masz tylko sznureczek i siano. Poczytaj idiotko o przepisach kodeksu karnego i nie podniecaj się jak czegoś nie rozumiesz. Masz tak ciasny umysł że nie docierają do ciebie argumenty. Myślisz że jak zadzwoniłaś to każdy ma rzucić wszystko bi ty jesteś najważniejsza a sama nie potrafisz wybrać nr 999. Jak można być głupim żeby tego nie potrafić? Jesteś zwykła gnida!
Justyna0810
2013-09-01 17:36:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
NIE JESTEM z pokolenia JP, widać czytanie ze zrozumieniem u Ciebie leży. Potrafisz TYLKO i WYŁĄCZNIE wyciągać argumenty typu "idiotka bo 999 CI nie zadziałał". Gnidą jesteś ty, TYPOWY przedstawiciel ZNIECZULICY SPOŁECZNEJ. Skoro ja jestem gnidą bo chciałam człowiekowi życie ratować to kim ty jesteś? Jeśli ludzkie życie jest dla Ciebie gówno warte to życzę Ci aby Tobie nikt nie pomógł gdy będziesz w potrzebie. Nawet w TV trąbili ze nr alarmowe nie zawsze działają z komórki i żeby dzwownić na 112.
damian.szefo
2013-09-01 22:39:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro piszesz że byś psa zatłukła to kim jesteś? Typowym JPekiem lub HWDP to twoje hasło. Nr 112 nie zawsze działa za to 999 zawsze - głupoty piszesz i mylisz fakty. Wielokrotnie ratowałem ludzkie życie i wiem jakie to uczucie gdy ratowana osoba nie przeżyje. Nie będę jednak gwiazdorzył i miał pretensje do wszystkich. Myślisz że wszyscy wszystko rzucą bo justynka tak chce. Naucz się idiotko wybierać 999 i nie pieprz głupot. Jak tego nie potrafisz to zgłoś się do podstawówki. Myślisz że dla dyżurnego policji twoje zgłoszenie jest wyjątkowe? Odbierają tysiące takich telefonów i wszyscy myślą że
damian.szefo
2013-09-01 22:42:03
Ocena: 0(glosow:0)-+
wyjątkowi. Zamiast zawracać mu głowę i linię tel. mogłaś sama zadzwonić a oczekujesz że ktoś to zrobi za ciebie - zadzwoniłaś, jesteś z siebie dumna i oczekujesz chwały. Gdy pieprzyłaś mu głupoty może ktoś dzwonił że kogoś biją, gwałcą lub okradają - policja jest od tego a nie od przekazywania tego samego co ty możesz. Pomyśl to nie boli!
Justyna0810
2013-09-03 07:04:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ciągle tylko słyszę "idiotka" Tak RATOWAŁAM LUDZKIE ŻYCIE i ejstem idiotką, a jego bym zatłukła jako PSA, zwykłego śmiecia a nie człowieka i nie jako policjanta. bo nie DOTRZYMAŁ SWOICH OBOWIĄZKÓW. 112 to NIE NR POLICJI tylko ALARMOWY. Zamknij człowieku pysk bo jak przeczytają to młodsze osoby w wieku 14- 15 lat to nigdy nie zadzwonią pod nr alarmowy bo stwierdzą że będą zaszczuci jak ja teraz przez Ciebie. Ratowałeś ludzkie życia???? Twoja postawa tutaj na to nie wskazuje a Twoje teksty typu "idiotka, kretynka naucz się wybierać 999 są rodem z gimnazjum".
damian.szefo
2013-09-04 09:42:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Justynka jesteś tak tępa że nie chce mi się z tobą gadać. Nie wiesz o czym piszesz, jakie niedotrzymanie obowiązków? Śmieszna dziewczyna jesteś. Pozdrawiam :)
Justyna0810
2013-09-05 14:52:02
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ile ty masz lat chłopcze? 15? Bo zachowujesz się jak z gimnazjum. ZERO merytorycznych argumentów, tylko wyssane z palca historie i wyssana z palca "znajomość" kodeksu karnego.
Nie pozdrawiam
damian.szefo
2013-09-05 22:33:57
Ocena: -1(glosow:1)-+
Nie wyssane z palca bo jestem absolwentem prawa i pracuje przy jego stosowaniu (o szczegółach nie piszę). Możesz mi nie wierzyć i mam to gdzieś bo dla osoby tak odpornej na argumenty i tak to nie dotrze. Poczytaj sobie kodeks karny a jak nie zrozumiesz to uzupełnij swoja wiedzę o komentarze do konkretnych artykułów. Ja ci piszę jak jest, ty piszesz jak być według ciebie być powinno. Pozdrawiam
Justyna0810
2013-08-31 21:28:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Krzakenkovsky
2013-08-31 21:54:37
Ocena: 4(glosow:10)-+
Ja polecam film " Je*nij się w czoło" może mózg zacznie ci pracować
machoho12345
2013-08-31 21:12:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
zeroxx
2013-08-31 21:11:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
Czuję że to odpowiedź na ostatni filmik, w którym poznańscy policjanci lekko mówiąc nie zabłysnęli, oczywiście są w porządku ludzie w policji ale są także i Ci, którzy wykorzystują władzę, którzy nie szanują obywateli, którzy respektują tą że jest deficyt budżetowy i dają mandaty za wszystko (choć w wielu przypadkach mogło to być pouczenie). Dla mnie jest źle, póki w policji będzie choć jeden "cwaniaczek" rola społecznego policjanta nie będzie szanowana, choć i tacy się znajdą
Feared00
2013-08-31 21:04:31
Ocena: 5(glosow:7)-+
ja popieram na 100%. A co do tekstów że w Niemczech jest inaczej, uważam że idąc tą drogą za chwilkę będziemy mieli pseudo policję, zniewieściałą jak większość teraźniejszych młodych "menszczyzn". Dla mnie policja ma być twarda, a to że przy..li niekiedy prewencyjnie albo potraktuje ostrzej tak ma być. A co do pokolenia JP, niech taka osoba podejdzie do policjanta i w oczy mu powie co sądzi o nim a nie zachowuje się się tchórz (mieszanie z błotem za plecami).
Buzdzislaw
2013-08-31 22:24:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
kamilas1701
2013-08-31 20:58:29
Ocena: 6(glosow:6)-+
debile osły i tempaki, synuś mamusi i tatusia, chowają się po kątach z koszulkami kupionymik za kasę rodziców. widziałem takich cwaniaków. Nasza policja ma za mało władzy i dlatego nie ma szacunku
olowaty
2013-08-31 20:56:05
Ocena: 5(glosow:5)-+
Problem w tym że policja to powinna być służba z powołania, dla świadomych ludzi a nie dla pustaków, którzy odpierniczą 15 lat i idą na emeryturę. Osobiście jestem za zrównaniem wieku emerytalnego policji. Ograniczy to napływ fusów w ich szeregi. Znam kilku naprawdę dobrych policjantów, ale niestety są w mniejszości. Reszta to plebs który odbija sobie porażki dzieciństwa.
Sucharek70
2013-09-01 18:23:45
Ocena: 1(glosow:1)-+
@Wodan . 67 latek będzie źle kompletował dokumenty na rozprawę ? A może gorzej pobierze odciski palców ? Śmiem twierdzić że pewne czynności mogą zrobić lepiej niż większość młodych buńczucznych i niespokojnych młodzianów . W USA 60 letni funkcjonariusze chodzą na patrole by uczyć młokosów wyczucia w obyciu z obywatelem . Tam obywatel (w większości) szanuje policjanta , a policjant obywatela - choćby dla tego że każdy ma prawo powiadać broń
turtelian
2013-08-31 20:43:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Może niech opowie ile niewinnych osób zkatował na komendzie bo z braku jakichkolwiek dowodów wymuszał zeznania ? Albo jak zastraszył kogoś żeby podał fałszywe zeznania przez co niewinna osoba loduję w areszcie ? Co jak co Policja jest potrzebna ale w Polsce jest do grono wzajemnej adoracji które jest ponad prawem i z tego korzysta.
damian.szefo
2013-08-31 22:30:28
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zero!
magic1948
2013-09-01 10:12:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ja również od nikogo nie wymuszałem zeznań nigdy. Zawsze pytałem co i jak dokładnie, tłumaczyłem jakie ma prawa. Co prawda nieraz się brało w tzw. krzyżowy ogień pytań, jeśli ktoś zeznawał i były jakieś sprzeczności. Ale nigdy na przesłuchaniu siły nie użyłem, nie zastraszałem.
kaczy789
2013-08-31 20:35:56
Ocena: -3(glosow:7)-+
Policja nigdy w naszym kraju szanowana nie będzie, póki nie zmienią przekonania o sobie, póki nie zrozumieją, że działają dla dobra obywatela i że nie są Panami ich losu. W Niemczech jest zupełnie inaczej. Mundurowy w żadnej sytuacji nie pokazuje, że jest ważniejszy od obywatela, baa nawet przeprosi jeśli wyczuje, że ktoś poczuł się urażony. A w Polsce ?? Słyszał ktoś przeprosiny od Policjii ?? Oczywiście poza przymusowym z góry.
aneta.buziaczek
2013-08-31 20:53:45
Ocena: 1(glosow:5)-+
W d*pie byles g*wno widziales, moja znajoma w Niemczech przekroczyla predkosc, zatrzymala ja niemiecka drogowka, to myslala, ze jak w Polsce, bedzie arogancka i zaczela krzyczec na policjantow, ze sie czepiaja. Dostala latarka po glowie, skuli ja zawiezl na posterunek i przedstawili zarzuty za zniewazenie funkcjonariuszy policji.
Zygus123
2013-08-31 20:34:59
Ocena: 4(glosow:4)-+
W niektórych sytuacjach policja sama prosi się o wyzywanie ich (patrz 2 strony dalej gdzie po zwróceniu uwagi przez przechodnia został zatrzymany i siłą doprowadzony do kabaryny chociaż nie stawiał oporu, a później usunęli mu całą zawartość telefonu bo ich nagrał). Lecz nigdy nie powiem że policja jest niepotrzebna bo jest i to bardzo.
noimasz
2013-08-31 20:18:12
Ocena: 3(glosow:3)-+
A ja miałem kilka małych podkreslam małych problemów z policja i wciaz ich szanuje, chociaz patrzac na filmiki w necie np: policje z poznania która jedzie pod prad a pózniej kara człowieka który zwrócił im uwage to zaczynam watpic w ta instytucje :( ale gdyby nie policja to normalni ludzie nawet by na ulice nie wyszli, szkoda ze tak mało jest tych dobrych policjantów ale zyjmy nadzieja ze bedzie ich coraz wiecej, wiem ze zaraz gimbaza i jp100% mnie zjada ale sikam na to :P
rmaciej1983
2013-08-31 19:58:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
rmaciej1983
2013-08-31 19:56:31
Ocena: -2(glosow:4)-+
Gdybym był autorem tego tekstu, to, zanim wysłałbym go w świat, przeczytałbym drugi raz i poprawił błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne.
zucker64
2013-08-31 19:53:18
Ocena: 0(glosow:6)-+
JP jest popularne bo na jednego policjanta ciężko u w miarę uczciwie pracującego na poważanie w społeczeństwie przypada średnio 4-rech cwaniaczków którzy poszli do policji dla "szmaty" wcześniejszej emerytury itd . Nie rozpoznają środowisk by wśród palaczy 0,47g marychy wyłuskać dostawców zaopatrujących miejscowych dealerów , nie jadą drogą za kozakami pop...mi pasem rozdzielającym lub wyprzedzającym na lewoskręcie , czy wokół wysepki na przejściu dla pieszych .Bo na każde 5 pał przypada tylko jeden myślący funkcjonariusz potrafiący przymknąć oko na drobiazgi ale nie odpuszczający ba
czerwony16
2013-08-31 19:45:37
Ocena: 0(glosow:6)-+
Nie jestem za jp ale ch*j ich obchodzi co chowam po kieszeniach
protection2000
2013-08-31 19:25:56
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marcinknurow
2013-08-31 19:20:25
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
aneta.buziaczek
2013-08-31 19:18:06
Ocena: 6(glosow:18)-+
Je*ac straz pozarna, tylko Bog moze nas ugasic :))
marcinknurow
2013-08-31 19:14:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
marcin1981w
2013-08-31 19:05:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
skejtdanio
2013-08-31 19:01:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
Greg0666
2013-08-31 19:12:27
Ocena: 12(glosow:14)-+
Po pierwsze, nie policja ustanawia zasady i kary. Po drugie co by było gdyby nie było policji? myślisz że było by tak jak teraz? nie! łajzy tworzyły by gangi, napadały i terroryzowały by ludzi. Gdzie byś potem zadzwonił? stworzył byś swój gang? chciałbyś żeby twoje dzieci żyły w takim świecie? Pomyśl jak masz czym.
nosferatu382
2013-08-31 19:42:21
Ocena: 3(glosow:5)-+
Brawo za przyznanie się do bycia półgłówkiem... Naprawdę, szacun. Nie każdy potrafi przyznać się że ma gówno we łbie...
damian.szefo
2013-08-31 22:34:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
WyrwijDup jak zawsze popisał się jaki jest pusty.
stolarski666
2013-08-31 18:46:59
Ocena: 5(glosow:9)-+
Policja nie jest zła jak trzeba pomoże, byłem przez nich scigany, ale jak trzeba było pomocy to ją dostałem i mi pomogli chociaż do końca w to nie wierzyłem
krystian2004
2013-08-31 18:37:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ty...Policjant ...Jak chciałeś żeby Cię ludzie kochali to trzeba było zostać strażakiem....
krystian2004
2013-08-31 18:35:52
Ocena: 3(glosow:11)-+
Ty ..Policjant... obejrzyj dzisiaj wstawiony na główną filmik o policjantach z Poznania... Tamtych nawet "psami" bym nie nazwał - tylko ścierwem ...
delay
2013-08-01 18:35:13
Ocena: 8(glosow:14)-+
policjonci są ok... to system nawala... zmieńmy prawo by policjant zamiast "wyrabiać norme" mandatami mógł wykonywać swoje obowiązki... policanci też są na pensji i mają rodziny na utrzymaniu więc zamiast łapać bandytów dają mandaty by zarobić na premi...
TheTerminator
2013-08-01 14:51:58
Ocena: 8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora
TheTerminator
2013-08-01 14:47:29
Ocena: 92(glosow:168)-+
komentarz usunięty przez moderatora
liberro
2013-08-01 14:15:04
Ocena: 5(glosow:13)-+
Dobra dobra ludzie ja mam szwagra policjanta i chłop jest naprawdę z powołania. Ambicja, prawo itp. Wiele razy opowiadał mi o różnych sytuacjach i wierzcie mi kiedy juz chciał (podkreślam CHCIAŁ)komuś przypieprzyć to sam bym to z chęcią zrobił. Niestety jak wszędzie są i czarne owce... niestety w tym stadzie jest ich masa co nie zmienia faktu ze są i tacy jak mój szwagier :)
dryga4ever
2013-08-01 14:02:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maxicoveri
2013-08-01 13:34:22
Ocena: 0(glosow:8)-+
tak popieram wspaniały to musi być policjant!
TheTerminator
2013-08-01 14:13:52
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora
maxicoveri
2013-08-01 13:25:35
Ocena: -11(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
TheTerminator
2013-08-01 13:18:09
Ocena: 4(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora
ferdal
2013-08-01 13:15:47
Ocena: 8(glosow:30)-+
Wszyscy sa mocni w gebie ale jak któryś w jap dostanie to gdzie dzwoni?
IlluminaSilvere
2013-08-01 14:42:23
Ocena: 4(glosow:14)-+
Nie wiem gdzie ty dzwonisz ale ja najczęsciej oddaje.
TheTerminator
2013-08-01 14:50:17
Ocena: 5(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora
IlluminaSilvere
2013-08-01 15:15:57
Ocena: -4(glosow:20)-+
Nie zostawiam w miejscach publicznych bez zabezpieczenia i jeszcze nigdy mi rower nie zginął.A jak jest dziesięciu chłopa to dzwonie po dziewięciu kolegów,to chyba normalne?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0