lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Biedronka-sklep jak każdy inny,nie ma powodu do wstydu!
główna
Dodano: 07.08.2013, 11:02:16   przez: Liwia88
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 341  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(136)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Damianos_17
2013-08-10 17:27:55
Ocena: 67(glosow:89)-+
A Tesco, Carrefury i Kauflandy to dla bogaczy może ? Dopiero w tych sieciach sklepów jest syf. W Biedronce nie spotkałem żeby coś było zapleśniałe, przeterminowane i niezdatne do spożycia.

anemik123
2013-08-23 21:48:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
A ja lubię bezdomkę codziennie są niskie ceny,często robię tam zakupy

nide00
2013-08-18 11:04:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Radom :D

obek11
2013-08-17 21:36:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pod naszą biedronką staje często najnowszy model INFINITI więc najbogatsi też robią tam zakupy:)

krisu007
2013-08-16 12:13:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przykład Zabawki pluszowe Disneya- tygrysek, kłapouchy miś puchatek w auchanie 49 zł a w biedronce te same 25 zł

MocnyFull
2013-08-15 14:50:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
U nas sie przyjęło że kto kupuje drożej jest lepszy, fajniejszy. Mądrzy ludzie patrzą gdzie taniej można kupić ten sam produkt, a sklepem takim jest Biedronka :)

Lukas_244
2013-08-13 18:32:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

RozmarynowskI
2013-08-13 08:47:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ja tam lubie biedronke bo tanie chipsy przynajmiej tam mają!!!!

Mike_83
2013-08-13 07:57:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

franekdzbanek
2013-08-13 00:28:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
nacisnąłem

cycek1234
2013-08-12 23:52:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
js mieszkam niedaleko musz to zawinąc na chate ;p

kosuTSW
2013-08-12 22:01:55
Ocena: -4(glosow:6)-+
Polakom brak świadomości, kupując w biedronce, kauflandzie i innych tego typu sklepach powodujemy dalszy regres naszej gospodarki. cóż, nie ma świadomości społecznej w wielu kwestiach i w Polsce jest jak jest. edukacja działa "poprawnie" bo do stada baranów trzeba tylko kilku psów pasterskich. pozdrowienia dla świadomych!

raider0
2013-08-13 14:21:51
Ocena: 6(glosow:6)-+
tak nie tylko drobni sklepikarze chcą żyć ale i przykładowi kowalscy którzy wolą kupić więcej za mniej MASZ WYBÓR nakarmić swoja rodzinę czy gospodarkę swojego państwa

onekorek
2013-08-12 20:52:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hah Radom ul. 1905 roku az sie przejde i zobacze xD

Pat_17
2013-08-12 17:48:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kknebel
2013-08-12 11:46:50
Ocena: 1(glosow:3)-+
co niektórzy piszą że wolą robić zakupy w osiedlowych sklepikach bo to nasz i podatki płacą u nas, a czy wszyscy ci ludzie co tam pracują w biedronce to by pracowaliby w tych osiedlowych sklepach a może mieli by własne. Pracują a swoje podatki płacą do swoich urzędów, no chyba żeby lepiej było jakby byli na bezroboci i brali zasiłki

kermitzaba87
2013-08-12 11:35:03
Ocena: 6(glosow:6)-+
robię zakupy z biedronce i co z tego? jestem gorszy? Jak mam zapłacić za chleb w piekarni 5zł a w biedronce 2,5 to wezmę ten tańczy to logiczne. Teraz jest czas na artykuły szkolne, kredki bez loga 2zł a te same kredki z etykietą shreka czy myszki mickey 19,99 co kupisz?

trwam
2013-08-12 12:17:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

mxmx
2013-08-12 11:24:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
To że ktoś kupuje w Biedrze, nie oznacza, że jest jakiś wyjątkowo ubogi. Po prostu po co kupować drożej skoro to jest to samo co i w innych sklepach? Warto kupować ekonomicznie :)

mikolajoj
2013-08-12 10:25:38
Ocena: 6(glosow:6)-+
Są tacy, którzy chcą zaimponować innym czymkolwiek. A że wiele do zaproponowania nie mają, to chcą zacynić, że "nie kupują w biedronce"...

fruuugo89
2013-08-12 02:34:07
Ocena: -8(glosow:10)-+
BTW. ta dyskusja jest bez sensu. Kto chce jeść g**no z biedronki, to niech je. Kto ma trochę oleju w głowie, tego noga w tym markeciku nie postanie.

danio99993
2013-08-12 18:11:03
Ocena: 7(glosow:7)-+
Gównem to cię karmią.

fruuugo89
2013-08-12 02:31:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kamuimac
2013-08-12 00:47:50
Ocena: 3(glosow:3)-+
Jakosc produktów z biedronki jest bardzo dobra w stosunku do cen jakie sie za nie placi - a do tego rotacja towaru jest tak duza ze bardzo rzadko sie zdarzaja przeterminowane produkty bo wszystko im schodzi - przy takich tlumach jakie sie przez nie przewalaja - do tego tylko idiota wyrzuca wiecej pieniedzy za gorszy produkt w osiedlowych sklepikach.

galencja
2013-08-11 23:40:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
To nie jest żaden fake to zdjęcia jest z radomia mieszkam w tym mieście to wiem

tomi2000
2013-08-11 23:35:55
Ocena: 2(glosow:2)-+
Robię zakupy w Biedronce i chooj. Nie jestem gościem listy stu najbogatszych Polaków, w tysiącu też bym się nie zmieścił, ale nie jestem też biedny. Dzięki temu nie mam kompleksów kupując w Biedronce

Eshan
2013-08-11 21:41:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Mam 3 biedronki w mieście i niestety muszę chodzić ... Biedronka nie płaci podatków, a jakby cały utarg wsadzili do pociągu jadącego do Portugalii to by żadna lokomotywa nie pojechała by za daleko. Chcą nawet zrobić płatne parkingi :P. Według ojej logiki oni zarabiają naszym kryzysem. Dlaczego tak uważam? Otóż: Mamy bardzo mało pieniędzy i wchodząc do takiego sklepiku to wszystko za drogie, a my wbijamy do Biedronki a tam "taniocha"... a oni tylko sępią ....

AlexJSteel
2013-08-11 18:33:41
Ocena: 2(glosow:2)-+
Kiedys tez robilam tylko zakupy w biedronce, bo to byl jedyny market najblizej mojego domu a nigdy nie chcialo mi sie ruszyc tylka po zarcie nigdzie dalej. Sklep dla biedoty? sklep jak kazdy inny, wszedzie sprzedaja to samo gowniane zarcie.

ulven
2013-08-11 17:00:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czy ja wiem, czy tam znowu tak tanio jest... szczerze, to w kaufie moje standardowe zakupy niejednokrotnie mniej wychodzą, niż jakbym podobne produkty kupiła w Biedronce. Sklep jak sklep, nie wiem o co tyle szumu (minus mają taki, że nie da się płacić kartą).

NN829
2013-08-11 16:51:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wolę robić zakupy w sklepiku osiedlowym nie należącym do żadnego większego koncernu.

Wiesniakznetu
2013-08-11 16:27:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
I jak tu teraz przejść przez ulicę...

RpKrul
2013-08-11 16:19:36
Ocena: 5(glosow:5)-+
BIEDRA NAJLEPSZA

drLOUBITCH
2013-08-11 15:21:58
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jedno jest pewne, że kryzys niestraszny sieciom takim jak Biedronka czy Lidl. Małe przedsiębiorstwa upadną, a wielkie firmy przetrwają.

tasior777
2013-08-11 14:35:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
Ale ch..jowy plakat sam robie zakupy w biedronce i uważam, że jest git szkoda tylko, że nie da się kartą płacić.

IlluminaSilvere
2013-08-11 14:21:28
Ocena: 8(glosow:8)-+
Wolę Biedronę niż osiedlowy sklepik z panią Janiną gdzie jest drogo,mały wybór i w dodatku przed wejściem stoi 3 meneli.

trwam
2013-08-11 14:05:43
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kaliber018
2013-08-11 13:40:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
sklep jak każdy inny

karina34
2013-08-11 11:32:23
Ocena: 3(glosow:5)-+
Co za Frajer umieścił tą tabliczkę ? ma w pysk.

leviticus_1
2013-08-11 10:35:19
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dodane w Paince

Incitatus
2013-08-11 09:49:51
Ocena: 8(glosow:8)-+
Skoro tak Wam żal pieniędzy wędrujących do Portugalii, to czemu nie zrobicie konkurencji Biedronce? Chyba na tym polega wolny rynek, Biedronka ma produkty za niską cenę i dość dobrej jakości, plus produkty "firmowe" i od polskich producentów. W kraju, gdzie większość liczy się z każdą złotówką ciężko przeprowadzać patriotyczne batalie, bo nawet romantyczny bohater musi coś żreć od pierwszego do pierwszego

ailee
2013-08-11 09:11:06
Ocena: 3(glosow:7)-+
chu* mi do tego kto gdzie kupuje, i chu* komuś gdzie ja kupuję. kupuję i w biedrze dla biedaków i w almie dla burżujów, i to co widzę to jest ku*wa przesada. jestem na studiach. kiedyś miałam w ciągu tygodnia duży wydatek i zostało mi od wtorku do piątku 12 zł. poszłam do biedronki i do końca tygodnia głodna nie chodziłam. poszłam do almy i za prawie taką samą cenę byłam w stanie kupić sobie jogurt, skittelsy i 7 plasterków szynki. fakty mówią same za siebie. pozdro.

trwam
2013-08-11 13:22:28
Ocena: -1(glosow:5)-+
po studiach albo koryto, albo nadal biedra. Jakoś trzeba sobie radzić do pierwszego.

ailee
2013-08-11 14:19:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
nie wiem jak Twoja wypowiedź ma się do mojej, ale ok :)

Luker88
2013-08-11 07:56:43
Ocena: 5(glosow:7)-+
kupiłem "hobbita" w biedronce za 8zł....w pozostałych sklepach i księgarniach jest po 39.99- to samo wydanie....mam się tego wstydzić? o.O ofc i'm proud

trwam
2013-08-11 08:15:09
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

matrix14xxx
2013-08-11 04:32:41
Ocena: -1(glosow:7)-+
Nie sklep jak kazdy inny tylko wirus na tle polskiej gospodarki.Wlascicielem biedronki jest portugalska firma,a to tez UE.A co za tym idzie ze portugalia ma nizsze podatki niz w PL i pieniadz z polski jest wypompowywany,a co za tym idzie ze caly czas wszystko drozeje;]

trwam
2013-08-11 07:38:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokładnie

Nick-T_00
2013-08-11 09:48:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
I co z tego, że firma jest portugalska? Czy kupowane produkty pochodzą z Portugalii? Tak się składa, że większość towaru pochodzi z Polski, więc kupując jednak wspiera się naszą gospodarkę. Żaden sklep nie jest własnością państwa, więc nie ma dla mnie różnicy czy zarobi portugalski biznesmen czy polski (lub polski biznesmen mieszkający w portugalii).

trwam
2013-08-11 10:39:34
Ocena: -1(glosow:1)-+
Polska musi zaciągać kredyty dług publiczny rośnie co raz szybciej-dlaczego ?

Nick-T_00
2013-08-11 16:13:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Masz rację. To dlatego, że Polacy kupują w Biedronce. Rozumiem, że gdyby kupowali w droższych sklepach osiedlowych i zostawiliby więcej pieniędzy w prywatnych kieszeniach, wtedy byłoby lepiej i dług publiczny by zmalał.

fruuugo89
2013-08-11 04:06:29
Ocena: -3(glosow:7)-+
A tak na marginesie - biegajcie dalej do tych swoich Biedronek, Lidlów i innych markecików. Dalej utrzymujcie zagranicznych biznesmenów. A małe osiedlowe sklepiki niech upadną. Po co wspierać lokalnych handlowców? Lepiej przyczynić się do upadku małych sklepów. tylko nie jęczcie jak biedronki i żabki wygryzą wszystkie inne sklepy i jak już nie będą mieć konkurencji to dowalą ceny od siebie - i wtedy jak będziecie musieli zapłacić 10zł za 200g masła to zaczniecie żałować, że tak chętnie biegaliście do Pierdonki.

wisz35
2013-08-11 08:02:04
Ocena: 8(glosow:12)-+
Bo polski "sklepikarz" gówno z pod siebie zje,kiełbasy i wędliny po 3 razy myte i kombinacje z datami przydatności do spożycia.

fruuugo89
2013-08-11 12:12:26
Ocena: -5(glosow:7)-+
założę się z Tobą, że mogę w tym momencie iść do pierdonki i znajdę specjalnie dla Ciebie minimum 10 produktów po terminie lub nie nadających się do spożycia (mimo aktualnej daty). W małym sklepiku przynajmniej towar nie jest zniszczony, bo nikt nim nie rzuca. Nie to co w markecie - idzie stara baba, bierze z półki ciastka, nie spodobały się to nie odłoży tylko odrzuci je na półkę. 10 osób po niej zrobi to samo, a ty potem kupujesz okruchy. I nieprawda z tymi datami.Kiełbasy myte? Chyba kiedyś. Teraz wszystko jest inaczej.

IlluminaSilvere
2013-08-11 14:18:50
Ocena: 5(glosow:7)-+
Fruugo budka ci bankrutuje?To obniż ceny a nie żal się na wiocha.

Asmodei
2013-08-11 14:37:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
o prawda to prawda markety nauczyły swoich klientów takiego chamstwa , że aż głowa boli , wszystkim rzucają , nażrą się na miejscu owoców . I co gorsza jeszcze uczą takiego dziadostwa swoje dzieci . I wielką bzdurą jest , że to sklepikarz kombinuje z datami . Otóż dlatego właśnie w marketach mają wszystkie "świeże" mięsa popakowane w opakowania , żeby klient nie mógł sprawdzić czy jest faktycznie świeże , a jak się data skończy to nowe opakowanie i po kłopocie . Spotkałem się nawet z takim idiotyzmem jak data ważności na sałacie lodowej - otóż uświadomię was owoc , czy warzywo nie mo

Asmodei
2013-08-11 14:40:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
terminu przydatności , bo się nie da tego przewidzieć . Ale chemia , konserwanty czym to napakowali jak najbardziej może mieć termin ważności .

IlluminaSilvere
2013-08-11 15:33:54
Ocena: 1(glosow:3)-+
Człowieku co Ty bredzisz?Kto kogo uczy chamstwa?Darmowa degustacja owoców to chamstwo Twoim zdaniem?Poza tym tym co ma Biedronka za wpływ na to czego uczą dzieci ich klienci?

fruuugo89
2013-08-11 15:40:25
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jaka darmowa degustacja? Zżeranie towaru i rzucanie pustych opakowań na półki to jest darmowa degustacja? Jak ktoś coś zjada/wypija i za to nie płaci, to jest to wtedy zwykła kradzież!! A rodzice uczą potem tego swoje dzieci, bo np nie zauważą że dziecko ukradkiem zjadło drogiego batona. No to co, papierek w półkę i nie było tematu.

IlluminaSilvere
2013-08-11 15:57:12
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jak w końcu-uczą czy nie zauważają?Jak ktoś kradnie i robi syf to nie ma dla niego znaczenia czy to zwykły spożywczak czy Biedronka bo i tak będzie to robił.I nie wiem jak u ciebie ale u mnie w mieście w każdej Biedronce jest tylu ochroniarzy że wątpie aby ktokolwiek coś zjadł/wypił niezauważony.

Asmodei
2013-08-11 15:59:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
Pojedz sobie na zachód i zobacz jak tam się zachowują ludzie w sklepach ,a potem porównaj to do tego co się dzieje w polskich marketach . Chociaż w większości krajów odchodzi się od supermarketów ze względu na niską jakość produktów . Ponadto w Niemczech na ten przykład masz limity ile dużych sklepów może być w mieście danej wielkości i na przykład masz 100 tysięczne miasto i 2-3 markety , a w Polsce nasrali tego badziewia na każdym rogu .

Asmodei
2013-08-11 16:04:23
Ocena: -1(glosow:1)-+
A o chamstwo to jest tysiące przykładów . ale może zacznę od tego ... 1.kobitka rozrywa opakowania kiwi i dokłada sobie owoce do swojego 2.koleś zdegustował jak to mówisz z pół kiści winogron i jakieś resztki wrzucił do koszyka na ważenie 3.Jak wygląda wybieranie pomidorów kiściowych - i to jest plaga - klient łapie za ten który mu się podoba , unosi w powietrze i rzuca resztą - niszcząc żywność . Pomidory kiściowe są w kiściach po to by się kupowało całą kiść nie jednego , to samo się tyczy wszystkich kiściowych owoców / warzyw .

Asmodei
2013-08-11 16:07:35
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jeżeli nie reagują na takie zachowania dzieci , albo reagują w sposób taki , że wyrzucają papierek to uczą dzieci dziadostwa i kradzieży - przed pojawieniem się supermarketów ludzie się dużo normalniej w sklepach zachowywali , teraz to już jest bydło praktycznie . Traktują żywność jak zabawki i pozwalają się bawić dzieciom jedzeniem w sklepach - bo i tak za to nie płacą i mają gdzieś , że się zniszczy .

IlluminaSilvere
2013-08-11 16:15:47
Ocena: 1(glosow:5)-+
Byłem w Norwegii I Anglii w sumie 5 lat,więc wiem jak tam to wygląda.Widziałem to zupełnie inaczej niż ty.Sceny które opisujesz chyba widziałeś w dobranocce a nie w supermarkecie-ciekawe jacy ochroniarze zezwoliliby na takie coś;-)?Tak generalnie to co ma zachowanie klientów do sieci sklepów?Ja do Biedry chodzę i będę chodził bo jest tanio,w miarę szeroki wybór produktów no i blisko.Ty chodz gdzie chcesz-nie dbam o to.W każdym razie znając pazernośc rodzimych "kupców" to pewnie gdyby nie sieci typu Biedronka chleb już dawno kosztowałby dyszkę;-)))))

Asmodei
2013-08-11 16:29:09
Ocena: -4(glosow:4)-+
Najśmieszniejsze jest właśnie to , że molochy marketowe najbardziej się przyczyniają do podwyżek cenowych żywności - szczególnie tej dobrej jakościowo , ale Ty się ciesz , że rzucą Ci promocją ciemna maso :)

IlluminaSilvere
2013-08-11 16:38:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
No widzisz-może za wiele lat przestanę być ciemną masą i będę taki inteligentny jak ty.Póki co będę trwał w tej swojej głupocie bo nie jestem na tyle rozrzutny żeby płacić nierzadko dwa razy tyle za margarynę,wodę mineralną czy żel do prania.

Asmodei
2013-08-12 09:25:11
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przestaniesz być ciemną masą pewnie dopiero wtedy jak całą emeryturke będziesz musiał wywalić na leki na żołądek , jeżeli oczywiście , co jest bardzo wątpliwe dożyjesz emerytury stołując się na tych śmietnikach , co w innych krajach Europy nie wpuścili na rynek .

IlluminaSilvere
2013-08-12 15:39:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
No tak bo w innych krajach Europy to najzdrowsze jedzenie przecież jest;-)A w takiej Ameryce to już w ogóle panie nadwagi i chorób serca nie ma;-)Pewnie chciałbyś żeby wszyscy chodzili do twojej marnej budki gdzie są dwa produkty na krzyż w dodatku przedrożone ale musisz jedynie zadowolić się widokiem ludzi omijających cię z dala i trzymających w dłoniach siateczki z napisem Biedronka;-)O moją emeryturę się nie martw bo kupujac całe życie w Biedronce zaoszczędzę tylę że będzie mnie stac na leki i pobyt w najlepszych szpitalach HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH;-)))

Asmodei
2013-08-12 19:00:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
A potem się obudzisz .

fruuugo89
2013-08-11 04:02:53
Ocena: 2(glosow:8)-+
Drodzy Biedronkowicze - nie macie racji!! Biedronka tak wyprała wam mózgi, że nie dopuszczacie do siebie tego, że kupujecie tzw. markowy produkt w "niższej cenie". Czemu ta cena jest niższa? Np. koncentraty pomidorowe rozcieńcza się wodą lub produkuje z pomidorów z odrzutu (tzn. obite, pleśniejące itp.). Skład % wciąż taki sam. Ale jakość pomidora już nie. Wszystkie produkty dla sieciówek wypuszczane przez markowe koncerny pod tzw. marką własną SĄ gorszej jakości, bo są produkowane z resztek, z gorszych jakościowo składników.

MetalGearPsycho
2013-08-11 15:25:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
Bredzisz, potrzebowałem materiałów do pracy inż. i musiałem odwiedzic zakład przetwórczy produkujacy dla Biedronki... Jakość, zasady BHP, surowce, automatyka produkcji itd wszystko na wielki plus w stosunku do przetwórni z okolicy które wysyłaja towar za granice np do Niemiec...

maniekadm
2013-08-11 02:41:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
A tak z innej beczki, mało kto wie ale to zdjęcie z radomia:)

Daniorek69
2013-08-11 02:23:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
To jest ironia,nie wiem po co ta dyskusja .Niech se kazdy kupuje gdzie chce ,jego sprawa,nie?!!

frelex12
2013-08-11 01:58:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
To wszystko przez Kaczyńskiego kretyna,mówił ze biedronka to sklep dla biednych ludzi i ,że tam g*wno jest ,ale to nie prawda, ludzie poniżej mają racje lepiej wydać w biedronce 30-40 zł i mieć pełną siatkę zakupów,niż pójść do syfiastego spożywczego i wydać tyle samo a mieć o wiele mniej,niż człowiek oczekuje,bo każdy sklep sobie nalicza marże jak chce,osobiście chodzę do biedronki bardzo często,i z ich produktów jestem zadowolony,a autor tej tablicy niech się palnie w łeb.

wiesiek123123
2013-08-11 00:14:38
Ocena: 1(glosow:3)-+
kupuję w biedronce i mam się wstydzić? autorowi tablicy w dupie się przewróciło... jakby był studentem musiał zarabiać najniższą krajową na utrzymanie to by kochał biedre :) i szczerze mówiąc jeszcze na biedronce się nie zawiodłem

tomo84
2013-08-10 23:30:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
marny fotomontaż,no zal dupe sciska jak się patrzy. Mogli sie postarac zrobic to dobrze

trwam
2013-08-10 23:10:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
że lubimy niskie ceny - bo jesteśmy biedni. To nie jest wcale śmieszne

kapitan89
2013-08-10 22:34:35
Ocena: -5(glosow:9)-+
oczywiście nie każdy da się nabrać na to że w biedronce jest pełnowartościowy towar znanych polskich producentów. W tym śmietniku sprzedawane są towary 2 kategorii, w Warszawie ludzie powoli uczą się że w stonce kupuje się gówniane produkty i wolą zapłacić trochę więcej za towar pełnowartościowy co by nie być gównozjadem. Poza tym po kiego chu pchać kase do kieszeni jakiemuś portugalczykowi skoro można iść na bazar tudzież do przydomowego sklepu i zakupić oryginalny, pełnowartościowy towar za bardzo przystępną cenę?

alonzoharris
2013-08-10 22:14:20
Ocena: 0(glosow:4)-+
niestety sa na tym swiecie zj..by którzy wola kupic drozej to samo , gratuluje rozumu i przedsiembiorczosci..

kapitan89
2013-08-10 22:36:36
Ocena: -6(glosow:8)-+
po pierwsze widać jak ogromny musi być Twój rozum, a po 2 dałeś się nabrać babci która wmówiła Ci że w biedronce kupujesz to samo co pełnowartościowy towar.

trwam
2013-08-10 22:09:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
Zauważyłem że kilka polskich sklepików,kawiarni znikło z powierzchni ziemi,choć działały kilka lat? Jak pozamykają wszystkie wtedy zacznie się prawdziwe ruchanie.Zjednoczone królestwo wielkich sklepów-nie polskich, będą ruchać wszystkich bez wyjątku - polaków w dupsko za miskę ryżu. A producenci z polski zmuszeni będą obniżyć ceny swoich produktów. Jak na razie gwałci i dyma ryży-bez.Mam nadzieję że ten scenariusz nigdy się nie spełni.

lol_xD
2013-08-10 21:58:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
cóż.. bo my polacy już tak mamy.

trwam
2013-08-10 21:43:08
Ocena: 2(glosow:4)-+
Producent nie zmienia linii produkcyjnej ani składu produktów,akurat tych które znam,po prostu towar schodzi

adrianac79
2013-08-10 21:41:14
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nie rozumiem sensu absurdu, bo Biedronki ostatnio podnosiły jakość produktów i ceny,więc raczej biedni to chyba gdzieś indziej pomykają...Natomiast jak na supermarket dość dobry i szeroki asortyment, można wszystko znależć i się nie zgubić.

luka29.82
2013-08-10 21:38:50
Ocena: 4(glosow:4)-+
na zdjęciu sygnalizacja świetlna a jakiś koleś doczepił tabliczke na 5 minut żeby to wrzucić na wioche bo chciał błysnąć

moliter
2013-08-10 21:34:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
Autor zapewne chodzi tylko do sklepów gdzie wszystko ze złota,je złote jajka które mu złota kura zniosła a nie przepraszam czyżby twoja mamusia właśnie do biedronki chodziła? A wgl to co ty masz do tego sklepu ? każdy chodzi tam gdzie go stać i kupuje to na co go STAĆ tępy buraku

Martuska82
2013-08-10 21:33:46
Ocena: 4(glosow:6)-+
Biedronki mają świetny wybór produktów, dobrą jakośc, jako jedne z niewielu sklepów mają cały dośc duży dział jogurtów i serków 0%tłuszczu (w wielu innych marketach próżno szukać), a do tego w tej "mojej", najbliżej mojego domu jest bardzo miła obsługa. :P Ja uwielbiam biedronkę, uwielbiam robić w niej zakupy.

Zubkownik
2013-08-10 20:32:51
Ocena: -1(glosow:5)-+
Jedyne co mnie w tej sieci wk... gdy wchodziła na nasz rynek to bezwzględny wyzysk pracowników który znalazł epilog w głośnym skandalu i przegranych procesach sądowych. Teraz pracownicy mają się ponoć dużo lepiej

przemekze
2013-08-10 20:28:34
Ocena: 6(glosow:8)-+
Woda żywiec za 1.20 w osiedlowym sklepiku zA 2.40

Damianos_17
2013-08-10 22:43:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dokładnie. Żywiec zdrój 1,5 L w biedronce 2 zł, a w Żabce 3,50 zł. Nosz ku**a to jest 1,50 zł różnicy.

haniaa
2013-08-10 23:26:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja kupiłam dzisiaj 2 zgrzewki gazowanego żywca w promocji w Biedronce, po 1,20 o pojemności,1,75 litra.W moim sklepiku, taka sama woda, 2,60

Asmodei
2013-08-11 01:58:23
Ocena: -2(glosow:2)-+
i oczywiście łudzicie się , że obie wody są z tego samego ujęcia ?? Jak tak to po co przepłacać kiblovita jest za darmo .

kuzyn_cosiek
2013-08-14 14:02:02
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pracowałem jako kierowca rozwożący "tradycyjne polskie wędliny" od "prawdziwego polskiego rzeźnika". Priorytetowymi odbiorcami były firmowe punkty handlowe w dużych miejskich galeriach. To co nie sprzedało się w cenie po 60-80 zł. za kilogram, wracało do firmy, gdzie po umyciu, wykąpaniu w solance i ponownym pseudo-uwędzeniu, wracało przeważnie do osiedlowych sklepików, gdzie tacy jak Asmodei bulili za to padło po dwadzieścia parę zł/kg i wpierd@lali aż im się uszy trzęsły, no bo to przecież były "tradycyjne polskie wędliny", a nie jakiś tam syf z marketu :D Smac

viv98
2013-08-10 20:12:04
Ocena: 7(glosow:9)-+
Kupowanie w Biedronce to nic strasznego, supermarket jak każdy inny. a co najlepsze - wskoczyć do wózka i pomykać w nim między regałami. Pozdrawiam "Biedronkowiczów" ( nie wiem czy jest takie sowo )

Asmodei
2013-08-11 02:05:48
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przyczepcie sobie czułki na tępych głowach i homonta jak lubicie na Portugalczyka ciułać . Co tydzień są absurdy , że jak to teraz jakość żywności jest tragiczna i czym to nas się teraz karmi . Otóż drodzy biedronkowicze , dziękuje wam , że jesteście tego powodem . W Niemczech jeszcze 2 lata temu słynna afera ogórkowa .. oczywiście się nie mówiło jawnie , że wina epidemii nie leżała po stronie zaniedbań sieci supermarketów tylko się na rolników winę zganiło - efekt dziesiątki milionów Euro strat rolników . Taka jest polityka waszych ukochanych dymaczy , ale tępaki ich uwielbiają .

doraf
2013-08-10 20:10:22
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale paranoja rozwodzić się nad Idiotą który oczernia ludzi kupujących taniej. Zapewne kiedyś się obudzi z palcem w d..e i mu zabraknie na chleb z Tesco. Dla mnie sklep to sklep jeśli mi odpowiada towar to go kupuję a że jest taniej to zostaje na piwo. Tyle w temacie.

pucatek1
2013-08-10 19:58:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Radom tego nie zrozumiesz ;D

gelerth35
2013-08-11 15:55:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wystarczy że rozumiem Lema i jego tekst o idiotach w necie! Co ma Radom do tego? Przecież to fake, równie dobrze można by było podłożyć fotę Las Vegas i tez byś łyknął?

Bajabanger
2013-08-10 19:44:09
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ticketos
2013-08-10 19:33:27
Ocena: -7(glosow:9)-+
wiecie dlaczego tak bronicie biedronki mimo że JM wam nie płaci za reklamowanie? bo wszysyc tam kupujecie. tanio nie znaczy dobrze. w biedronce nie ma nawet produktów najwięksyzhc marek, nie ma dobrych jogurtów, soków, wody minerlanej. wszystko to jakieś podróbki, tanie, ale syfiaste. nie ma nic gorszego niż sok z biedronki. blee. nie mówiąc o wędlinach i daniach do podgrzania. jedyna rzecz, która mi smakowała z biedronki, to owoce.

Bajabanger
2013-08-10 19:37:01
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
2013-08-10 20:08:38
Ocena: 2(glosow:6)-+
ticketos proponuję posiąść umiejętność czytania. Wtedy okaże się, że jogurty Tola z biedronki to nic innego jak Bakoma, a parówki "Wyborne" okażą się "Berlinkami". Takich produktów jest naprawdę dużo. Identyczny producent, skład ten sam, cena niższa, bo brak marki.

romanbnmbnm
2013-08-10 20:34:18
Ocena: -1(glosow:3)-+
Koleś, ryby w biedronce są z Lisnera (pod marką marinero), jogurty robi Bakoma i Mlekovita, mleko jest z mlekowity, pieluchy Dada robi Pampers, woda mineralna jest z Hoop'a albo Żywca, wędliny sokołów lub henryk kania, nie chce mi się dalej wymieniać. To, że są sprzedawane pod marką własną, nie znaczy że to syf. Biedronka oszczędza w ten sposób na wprowadzeniu produktu na rynek, kampaniach reklamowych, za co płacisz kupując produkty "największych marek".

Hehe2013
2013-08-10 20:53:26
Ocena: 0(glosow:2)-+
To jeden z takich co kupią nawet chińskie kalesony z targu byle miały markową metkę.I w sumie nikt nie broni.I jeśli chodzi o budżetowe zakupy to o ile pamiętam Netto był tańszy.W ogóle nie tłumaczcie rozkapryszonemu gimbowi na czym polega dobry market,jemu soczek nie smakuje blee...on by wolał taki jogurt firmy swag z dużymi kawałkami biebera i wogóle w biedrze kicha kupić tam mają wodę o smaku z kibla a stara tam chodzi jaki żal.

segal226
2013-08-10 21:47:56
Ocena: -1(glosow:1)-+
Gadasz jakbyś kupował tylko w najdroższych i najlepszych sklepach ,chodził w adidasach i markowych bucikach . To popatrz sobie na meteczki tych markowych produktów 99,9% będzie miało napis Made in Chine /Wietnam. I tak samo jest z produktami spożywczymi w biedronce 90% produktów to dokładnie to samo co ty kupujesz o 70% drożej w Almie czy innych psełdo marketach dla psełdo bogaczy. Wole kupować w biedronce i płacić za produkt niż kupować w takim "Piotr i Paweł" i przepłacać za etykietę na słoiku.

xvxFUxvx
2013-08-10 23:40:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
Skoro tak gada że wszystko syfne to pewnie sam kupuje, bo z kąd mógłby wiedzieć co jakie jest, sam pewnie jest biedakiem, a jak nie biedakiem to idiotą bo przepłaca. Mi tam biedronka pasi, chleb nawet kupuje bo taniej wyjdzie a dobry jest, za 5 zł w piekarni 2 chleby, a w biedronie masz 3, a złe nie są.

kosibek
2013-08-10 19:09:05
Ocena: 5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
2013-08-10 19:05:28
Ocena: 2(glosow:4)-+
Robię zakupy w biedronce i ch*j :-)

adziu1922
2013-08-10 19:05:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
naciśniesz i zagra ci melodyjka z reklamy biedronki

kaskas
2013-08-10 18:52:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
Bakoma, Piątnica, Morliny, Łowicz... A czemu zgadzają się sprzedawać taniej i pod inną etykietą? Ponieważ tylko Biedronka kupuje od nich produkty w TAK DUŻYCH ilościach. Artykuły nie różnią się niczym poza nazwą.

Asmodei
2013-08-10 19:00:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
Otóż bardzo się mylisz . Wszystkie produkty "wyprodukowano dla biedronka" to produkty może i robione przez markowe wytwórnie , ale przez zaniżoną cenę producenci musieli mocno obciąć koszta i tym samym mocno obniżyć jakość tych produktów . Ogólnie jest to proceder z każdą siecią handlową . Co jest wyprodukowane specjalnie dla nich można mieć pewność, że nie są to produkty pełnowartościowe .

C2ShadowMan
2013-08-10 19:21:20
Ocena: 2(glosow:4)-+
bzdura. Tak było 10 lat temu. W Biedronce był syf. Dziś to jakość, bo producenci zrozumieli, że tylko w Biedroce towar schodzi. Masz przykłady. Markowy Nektar za 3 zł za litr vs. sok 100% za 4.99 za 2l.

Martuska82
2013-08-10 21:38:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
oczywiscie, ze bzdury pisze Asmodei.Obecnie jest wyzsza świadomosc i więcej ludzi czyta etykiety. Jeśłi producent się pod czymś podpisuje, a pisząc na etykiecie wyprodukowano dla Biedronki przez... składa jakoby podpis,nie pokaże gorszej ajkości, bo wtedy jego produkty sprzedawane pod jego własnym logiem stracą zaufanie klientów.

Asmodei
2013-08-11 02:15:32
Ocena: -3(glosow:3)-+
mhm tak , już ja widziałem te soki z biedronki 100% i widziałem jak zdechłe szczury pływały w kartonach .

kaskas
2013-08-10 18:49:27
Ocena: -1(glosow:1)-+
Popatrzcie na etykiety- producent, skład, proporcje (% użytych składników) zanim zaczniecie się śmiać. Największe polskie firmy produkują dla Biedronki, tyle, że ich towary sprzedawane są pod inną nazwą. Dlatego uwielbiam tam kupować.

Asmodei
2013-08-10 19:03:26
Ocena: -3(glosow:3)-+
Nie Biedronka i inne sieci handlowe wymuszają na największych polskich producentach obcinanie kosztów i obniżanie jakości produktów - Dlatego właśnie w Polsce spożywa się z roku na rok żywność coraz to gorszej jakości . Ale Ty to uwielbiasz ^^ Ja osobiście tylko żałuje , że ludzie tacy jak Ty kształtują rynek spożywczy ...

ramtime
2013-08-10 18:26:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
Jestem dumny z robienia zakupów w biedronce. nie ustępują jakością. A nie jestem frajerem który przepłaca za wszystko prawie 2 razy tyle. Tam powinno być napisane: przyznaj się że nie robisz zakupów w biedronce i dajesz się dy*ać sklepom które kupują towar za tyle samo co biedronka, tyle że dowalają niewyobrażalne marże

Asmodei
2013-08-10 19:08:35
Ocena: -2(glosow:4)-+
2 razy tyle :P ?? Nie wiem jak Ci reklamy sprały mózg , ale na dobrą sprawę Biedronka jest jednym z najdroższych sklepów dyskontowych . Tylko sobie popatrz na rankingi - wychodzi na to , że jednak jesteś dumnym , ale jednak frajerem :P Poza promocjami na które wciskają najczęściej ( chociaż nie zawsze ) towary bardzo niskiej jakości Biedronka nie jest tanim sklepem porównując nawet do polskich rodzimych sklepów .

kapitan89
2013-08-10 22:40:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
widać że w Polsce nigdy nie będzie dziać się dobrze skoro mamy tak debilnych obywateli którzy dają sobie w prosty sposób wmówić że wcale nie kupują towaru 2-3 kategorii za odrobinę niższą cenę.

WyrwiDup
2013-08-10 18:25:52
Ocena: -2(glosow:2)-+
drogo zle ... tanio zle ... bo to Polska KU**A !!

Credt
2013-08-10 18:07:15
Ocena: 3(glosow:7)-+
Biedronka zajebisty sklep. Produkty niezłe, a ceny jeszcze fajniejsze. Liczy się tak zwany stosunek ceny do jakości, a w Biedrze jest on wysoki. Idiotami są ci, którzy walą do "najbogatszych" sklepów i przepłacają grube pieniądze, byle się tylko nie zbrukać "biedotą" Biedronki. ;]

Martuska82
2013-08-10 21:40:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
ta duma Polaka niosącego siate z Piotr i Paweł, ale tam ceny takie, że idzie się zastrzelić, a żeby coś naprawdę wybornego to niestety. :P

myszata25
2013-08-10 17:53:24
Ocena: -5(glosow:9)-+
a wiecie w jakim sklepie poznaje się przyjaciół?w biedronce,bo prawdziwych przyjaciół poznaje sie w biedzie :)

leticiaxx93
2013-08-10 17:46:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie walcie(za przeproszeniem) w ciula, bo tam wcale nie jest tak tanio. Owszem produkty są dobrej jakości ale sa tańsze sklepy ;p Np taki LIDL...moim zdaniem najbardziej tandetny sklep z żywnościa. a tfu!

Martuska82
2013-08-10 21:44:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
do lidla to można skoczyć czasem po ciastka, których nie ma w innych sklepach (mają kilka takich rodzajów wafli i ciastek, naprawdę smacznych bez odpowiedników które można znaleć gdzie indziej), ale ogólnie tam praktycznie nic nie ma, wybór słaby. Dla porównania w podobnej cenie napój gazowany z biedronki jest dużo smaczniejszy (czy zdrowy to inna kwestia, mój maz pija i w sumie jego sprawa).Ja mieszkam rzut beretem od netto, lidla, dwóch biedronek i kauflandu i z nich wszystkich najlepsze produkty są w biedronce, w netto najtaniej, ale w kauflandzie najwiekszy wybór.Lidl wypada z gry. :P

misiek2004
2013-08-16 11:21:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
A moim zdaniem Lidl jest spoko :-) Dużo lepszy od Biedry.

blaz00
2013-08-10 17:36:36
Ocena: 3(glosow:5)-+
w biedronce są w 99% markowe polskie produkty, zawsze świeże, a długa data ważności i naprawde dobrej jakości, do tego taniej niż np w tesco. Ja bym napisał podobny plakat brzmiący mniej więcej "nie kupujesz w biedronce tylko np w tesco, realu itp? jesteś frajerem, przepłacasz za gorszy towar"

NN829
2013-08-18 20:19:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Polskie produkty a kasa idzie do Portugalii...

x17luty1983
2013-08-10 17:36:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Damianos_17
2013-08-10 17:27:55
Ocena: 67(glosow:89)-+
A Tesco, Carrefury i Kauflandy to dla bogaczy może ? Dopiero w tych sieciach sklepów jest syf. W Biedronce nie spotkałem żeby coś było zapleśniałe, przeterminowane i niezdatne do spożycia.

Jozinox111
2013-08-10 23:30:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mówią niektórzy że dla najbiedniejszych, z powodu że są tam produkty, tańsze produkowane tylko dla biedronki, uważane przez wybrednych za produkty niskiej jakości, i nie znajdziemy tam też produktów tak drogich, jak np: kawior, więc ja określiłbym tą sieć sklepów jako raczej niezbyt luksusową, a nie "dla najbiedniejszych".

kacper123190
2013-08-11 15:32:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale w innych sklepach są normalne napoje pepsi coca-cola i tp. a w biedronce to sam syf po 2 zł co już lepiej pić wodę z kibla niż ta cole do rur...

krisu007
2013-08-21 07:43:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
To sklepy dla tych co myślą, ze sa lepsi, zamożniejsi A PO PROSTU SĄ TAM "KROJENI" JAK STADO OWIEC KTÓRE MYŚLI JESZCZE ŻE SĄ WYJĄTKOWI.

deska2
2013-08-10 17:19:49
Ocena: 6(glosow:6)-+
Bogacze się odezwali. Ciekawe gdzie mamy robić zakupy jak wypłaty się dostaje 1200zł. Ciężko, żeby za taką kwotę robić zakupy w ekskluzywnych sklepach jak kogoś zwyczajnie na to nie stać. To politycy rządzący tym krajem powinni się wstydzić, że ludzie muszą korzystać z takiej "bezdomki".

MaxMaksimow
2013-08-07 12:58:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
niestety biedrona nie jest juz najtansza a fakt wiele produktow poprawilo jakosc ale i cenke tez

noigel
2013-08-07 11:57:38
Ocena: 4(glosow:10)-+
wbrew pozorom w biedrze są bardzo dobre rzeczy, tylko polskie, i serio dobre. Sam się przekonałem i kupuję już praktycznie tylko w bierdonce

oinok
2013-08-07 11:18:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
Jestem dumny i co w Radomiu pracy brak, bo zdjęcie z Radomia ul.1905 Roku

hulliken
2013-08-07 11:05:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
To słowa Kaczafiego i tu dla mnie jest wiocha
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Celem działań Maciarewicza było zniszczenie pamięci o ofiarach
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
  •  Wjechał BMW w zapory na S8
Zdjęcia ma pewnie piękne i fejm na mieście również zapewniony.
główna
Dodano: 25.07.2018, 22:25:54   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 102Skomentuj (44) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0