Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wieśniak
tub00sh
2013-08-12 21:33:11
Ocena: 56(glosow:60)-+
Ok, można sie pośmiać, ale prawda taka, że ludzki mózg nigdy nie wyłapuje całości komunikatu, a jedynie jego zdaniem naistotniejsze informacje. W pytaniu "co pan sądzi na temat adopcji dzieci przez pary plepleseksualne" mózg, który wcześniej spotkał się w telewizji z tego typu debatami od razu nastawi się na odpowiedni trybik, mimo że pytanie było celowo podchtywliwe. Załozę się się niejeden z was, komentujących też by się dał na to złapać. Poza tym sama sytuacja niespodziewanego ulicznego wywiadu robi swoje i rozprasza uwagę.
ejfollowme
2013-08-22 16:51:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehehe dobry filmik ;)
patriota88
2013-08-16 19:22:11
Ocena: 0(glosow:2)-+
Czemu usuwane są moje komentarze - za głoszenie prawdy? ! JE#AĆ MEDIA !
patriota88
2013-08-16 19:09:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora
brej
2013-08-16 10:00:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Problem i ciemnotą polakow jest fakt iz pier*** jak stado baranow jeden za drugim homo to zou itd po 1 zwracajac sie do tych homofobicznych o seksualnosci czlowieka decyduje rozwoj plodu w pierwszych tygodniach ciazy wiec nikt nie staje sie z czasem homo czy hetero tak tez na dziecko wplywu wiekszego nie ma to jakiej seksualnosci sa jego rodzice, adopcja w polsce wyglada dosc dobrze tz sprawdzai sa ludzie pod wieloma wzgledami to ze dziecko ma dwie mamusie nie znaczy ze nie bedzie mu sie podobala kolezanka z klasy itd.. a takie pary raczej beda sprawdzane pod wzgledem tego czy na dziecku nie w
brej
2013-08-16 10:04:04
Ocena: -4(glosow:4)-+
nie wywieraja presji w sprawie seksualnosci a stworzyc moga mu lepszy dom niz nie jedna heteroseksualna rodzina, inna rzecza jest fakt by odroznic geja lesbijke( osoby homoseksualne) od pedalów (czyt. ludzi chodzacych na protesty w strojach z kutasow bedacych umyslowo pierdo**** ) osobiscie znalem 2 gejow bedacych para i nie powiedzialbym ze sa nienormalni 2 normalnych facetow z tym ze maja inna orientacje fakt tez nie wdrazal w ich zachowanie jakichs chorych akcji typu amacanie lizanie w miejscach publicznych klepanie po tylku i pedalskie hihi hoho-.-
sinponadskale
2013-08-16 18:38:18
Ocena: -1(glosow:1)-+
szczerze mówiąc głupoty, nikt mi nie powie, że wychowywanie dziecka w domu jednopłciowym jest dobre dla zdrowia i rozwoju dziecka
awesomebeauty
2013-08-16 09:57:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
W razie czego powiem, że NIE bo jeszcze sąsiad sobie coś pomyśli. Większość tych ludzi nie ma własnego zdania.
diabelek71
2013-08-16 07:55:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kawalrafala
2013-08-16 00:06:02
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora
tomek113pysia
2013-08-15 19:36:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
najlepszy jest koles w 1.26 sek w czerwonej koszuli. jego mina robi za cały film
prometeush_83
2013-08-15 17:37:15
Ocena: 3(glosow:3)-+
@@@@Pozdrawiam cały Kołobrzeg !!!! hahahahahahaha
Rudziutka1818
2013-08-15 17:37:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
TYLKO JEDEN FACET SKUMAL SIE, ZE POWIEDZIALA HETESEXUALNE , A NIE HOMOSEXUALNE
kamuimac
2013-08-15 17:27:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
po prostu mamy taki glupi naród - to sa nasi obywatele którzy tak samo wybieraja politykó i potem tak mamy jak sobei sami poscielimy -_- nie ma sie co oszukiwac wiekszosc spoleczenstwa to idioci którzy sie nie nadaja na obywateli tylko na niewolników -_-
pawlittooo
2013-08-15 13:55:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
1:24 Miałem wrażenie, że gościu w czerwonej koszuli zaraz przy**bie kamerzyście
zbysiula154
2013-08-15 13:51:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jeztem "za" i to jest całkiem normalne i szeroko spotykane od zawsze, a jeśli chodzi o zboczeńców homosi jaestem "przeciw" niech sobie zrobią.
misiek2004
2013-08-15 23:49:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Chyba ty nie skumałeś dulka77
Chuj_ci_w_ryj
2013-08-15 13:39:50
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora
karina12karina
2013-08-15 12:47:09
Ocena: 5(glosow:5)-+
Kazdy się może zakrecić jak się zada podchwytliwe pytanie :))
homunkulus
2013-08-15 12:12:05
Ocena: 4(glosow:4)-+
Mam nadzieję, że Czarna jest heteroseksualna bo posiada zacną pulę genów i szkoda byłoby je zatracić:)Ładna, miła dziewczyna i robi ludzi w bambuko. Takie lubię:)
awesomebeauty
2013-08-16 09:51:36
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czytając twoje komentarze można odnieść wrażenie że nic innego nie umiesz oprócz stawiania ludzi pos ścianą.
aneta.buziaczek
2013-08-15 10:51:02
Ocena: 0(glosow:6)-+
masz rację dla mnie też cała ta czerwono-lewacka hołota jest okropnie ciemna.
jacek.jacek
2013-08-15 10:27:24
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora
fearsometickler
2013-08-12 21:59:35
Ocena: 1(glosow:5)-+
Głupota niektórych ludzi mnie zabija.
tub00sh
2013-08-12 21:33:11
Ocena: 56(glosow:60)-+
Ok, można sie pośmiać, ale prawda taka, że ludzki mózg nigdy nie wyłapuje całości komunikatu, a jedynie jego zdaniem naistotniejsze informacje. W pytaniu "co pan sądzi na temat adopcji dzieci przez pary plepleseksualne" mózg, który wcześniej spotkał się w telewizji z tego typu debatami od razu nastawi się na odpowiedni trybik, mimo że pytanie było celowo podchtywliwe. Załozę się się niejeden z was, komentujących też by się dał na to złapać. Poza tym sama sytuacja niespodziewanego ulicznego wywiadu robi swoje i rozprasza uwagę.
DkNG
2013-08-15 10:42:37
Ocena: 2(glosow:12)-+
Głąb zawsze nie dosłyszy, będzie zaskoczony i rozproszony... jeden chłopak w tym filmiku wyłapał o co chodzi więc da sie a reszta po prostu skorzystała z okazji żeby wygłosić swoje poglądy "do kamery" bez względu na to jakie było pytanie... to troche jak z pytaniem w jakim kształcie są piramidy - 95% powie że stożek a 5% które mysli i nie daje sie zaskoczyć prostym pytaniem powie ze to ostrosłup...
suspect99
2013-08-18 14:01:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Myślę, że tylko głupi, przytępiały mózg nie potrafi zrozumieć komunikatu, było to podchwytliwe ale, każdy inteligentny człowiek wie co się do niego mówi... a tak nawiasem jeśli ktoś zrozumiał to jako homoseksualistą jestem zdecydowanym przeciwnikiem ! jeśli chcą mieć dziecko niech sobie zrobią !!
biegaczka
2013-08-12 17:54:26
Ocena: -2(glosow:8)-+
Nie Mundzio. Nie uważam, że przeciwnicy adopcji przez pary homo to homofoby. Choć w tej grupie jest ich wielu. Chodzi mi o to, że w tych ludziach jest tyle nienawiści i strachu, że odbiera im to jasność myślenia. Połowa nie podała żadnego argumentu. "Nie, bo nie" to nie jest odpowiedź.
Rei_Ayanami
2013-08-12 19:25:06
Ocena: -1(glosow:5)-+
biegaczka, a jak myślisz jak ktoś poda arg. to to coś zmieni? np badania prof. Regnerusa pokazują że wśród nich panuje patologia; albo mam się powołać na badania statystyczne że na 1000 pedofilii około 1/3 to geje? wyobraź sobie coby się stało gdyby ktoś podał taki argument a nie argument typu bo Bóg tak chce :P tylko taki naukowy; skończy się to publicznym napiętnowaniem, zmieszaniem z błotem oraz przyrównaniem do faszystów; w szafowaniu na prawo i lewo faszyzmem np specjalizuje się Biedroń, któremu za każdym razem jak argumentu brak to wali faszystami;
biegaczka
2013-08-12 19:59:50
Ocena: -1(glosow:5)-+
Rei-większość ludzi z filmiku zaprezentowała totalną suszę umysłową. Nie wiedzą co, nie wiedzą dlaczego - jedyne czego są pewni to to, że "NIE". Pedofile nie mają tu nic do rzeczy. Pytanie dotyczyło adopcji przez homo. Przeczytaj statystyki w ilu domach hetero samce alfa molestują lub gwałcą swoje dzieci. "Bo Bóg tak chciał" - to nie jest nawet argument, to wypowiedź z kosmosu.
Mundzio84
2013-08-12 20:03:46
Ocena: 1(glosow:5)-+
Tak, pytanie było jasne i wyraźnie, jednak ludzie odpowiadając poszli za swoim skojarzeniem kontekstu, poza tym trudno się tak skupić, jeśli podlatują nagle z mikrofonem i kamerą i walą do ciebie od razu z pytaniem.Poza tym nie wszyscy się złapali.Biegaczka, wszystko ładnie pięknie, ale termin homofobia został wymyślony przez jakiegoś gejowskiego aktywistę, po to, żeby zdyskredytować ludzi, którzy nie podzielają postulatów homosiów i ich lobby.Takie coś nie istnieje - to wymysł, nic więcej.
biegaczka
2013-08-12 20:10:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Kiedy właśnie twierdzę, że ludzie odpowiadali (masowo) z kopyta, bo kieruje nimi strach i nienawiść (pisałam wyżej i niżej). Stąd użyłam określenia homofob, bo boją się i nie lubią, tylko do końca nie wiedzą czego. Patologia się szerzy masowo wśród rodzin hetero i to jest fakt nie do podważenia. I te same patologusy chcą decydować, czy homo mogą wychowywać, czy nie. Ci sami ludzie...CDN
biegaczka
2013-08-12 20:14:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
...ci sami ludzie sadzą dyrdymały, że zdrowa rodzina i lepiej dla dziecka to model mama plus tata. Naprawdę, to absurd. Niech każdy z nich poświęci czas i spożytkuje ten nadmiar energii na naprawianie i doskonalenie siebie i swoich relacji rodzinnych, zamiast trwonić siły na walczenie z ludźmi, którzy chcą wspólnie zadbać o niechciane dziecko. Może wtedy się okaże, że nie taki diabeł straszny.
Mundzio84
2013-08-12 20:18:58
Ocena: 1(glosow:1)-+
Patologia była, jest i będzie.Zdarza się w każdym środowisku.Nie rozumiem dlaczego tak namiętnie używacie argumentów, że rodzina hetero=patologia.A parka gejowska gwarantuje brak patologii?Pomijam już to, że patologią samą w sobie jest to, że dziecko byłoby wychowywane przez dewiantów.Ja nie zgadzam się na adopcję homo, dlatego że dziecku serwowany jest wtedy bardzo skrzywiony model rodziny, co napewno będzie miało wpływ na jego psychikę i nie uważam się za "patologusa".
biegaczka
2013-08-12 20:27:22
Ocena: -3(glosow:3)-+
Ja nie napisałam, że hetero to patologia. Ja piszę, że przygniatający jest procent rodzin hetero, gdzie jest patologia. Poza tym, jeśli musi być mama i tata, to mamy problem z rozwiedzionymi, rodzinami łatanymi, niejednokrotnie toksycznymi modelami synek plus matka plus babcia (tam dopiero masz dewiacje). I tacy ludzie mówią "NIE" tym, którzy naprawdę chcą dziecka. Nie potrafię zejść na poziom homo=dewiant, sorry. I nie mam Cię za patologusa.
Mundzio84
2013-08-12 20:33:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
Przygniatający, to znaczy jaki dokładnie?Rozwody i osoby samotnie wychowujące dzieci się zdarzają, zdarza się też, że dziecko ma ojczyma lub macochę, a i babcia pomaga w wychowywaniu dziecka.To nie patologia, dlatego, że los pisze różne scenariusze, na które nie zawsze mamy wpływ.A za tym, że nazywam ich dewiantami i uważam to za chorobę, przemawiają to, że jest to jedyna choroba, jaką WHO skreśliła z rejestru drogą uwaga - GŁOSOWANIA, które i tak było bardzo podzielone, bez żadnych badań i pod olbrzymimi naciskami środowisk tęczowych.Dla mnie to cały czas znajduje się na tej liście.
biegaczka
2013-08-12 20:40:16
Ocena: -2(glosow:2)-+
No kurde, właśnie o tym piszę. To oni podają model mama plus tata. I często w tym modelu jest syf. A jeśli tylko mama plus tata to co z tymi sytuacjami gdzie nie udało się mamie i tacie? Odebrać dzieci? Dziecko będzie skrzywione jak wychowa je sam ojciec? Sama mama? Mama plus babcia? Dwoje kochających siebie i dziecko gejów? NIE!!! Dziecko będzie skrzywione jak pozostanie pod opieką złych i nieodpowiedzialnych LUDZI.
Mundzio84
2013-08-12 20:43:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
Owszem z tym się zgadzam.Ale samotna matka nie prezentuje skrzywionego modelu rodziny, choć oczywiście, dziecko już nie będzie miało przekazywanych takich wartości i wzorów, jak w przypadku obojga rodziców.Natomiast w przypadku "rodziny" gdzie rolę rodziców pełni dwóch homosiów dochodzi prócz tego, jeszcze ten czynnik skrzywienia i przekazywanie dziecku kompletnie złych i nieodpowiednich wzorców.A co najważniejsze dzieci są świadomie oddawane do takiej "rodziny".
Rei_Ayanami
2013-08-12 20:59:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
piszesz że pedofile nie mają nic do rzeczy, ale wśród homo trafiają się statystycznie częściej, Regnerus z kolei dowiódł że dzieci homo częściej cierpią na depresję i zaburzenia seksualne; uważasz że taki argument to nie argument? ludzie na filmie faktycznie prezentują niezbyt wysoki poziom, ale w takich filmach chodzi o to żeby pokazać tych ludzi z jak najbardziej negatywnej strony; nie pokażą przecież normalnych co argumentują bo zburzą stereotyp tego że przeciwnicy adopcji przez homo i samych homo to katoliccy przygłupi bez argumentów i IQ na poziomie czereśni ...
Rei_Ayanami
2013-08-12 21:32:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
błąd! jak koleś sypia z facetami i gwałci małych chłopców to pedofil czy gej? albo jedno i drugie ? :D ?? jak tych dwóch z Australii?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0